Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Džeimss: "Man vēl ir tāls, tāls ceļš līdz Džordanam"

Andrejs Siliņš

Džeimss: "Man vēl ir tāls, tāls ceļš līdz Džordanam"
Lebrons Džeimss
Foto: AFP/Scanpix

Maiami "Heat" uzbrucējs Lebrons Džeimss, komentējot viena no Nacionālās Basketbola Asociācijas (NBA) leģendas Skotija Pipena izteikumus, atklājis, ka jūtas pagodināts par pielīdzinājumu Maiklam Džordanam, taču pats uzskata, ka vēl nav sasniedzis neko tādu, lai šādam salīdzinājumam būtu pamats.

Pēc Čikāgas "Bulls" zaudējuma Maiami Austrumu konferences finālā, viens no Čikāgas kluba un visas līgas visu laiku labākajiem basketbolistiem Skotijs Pipens intervijā radiostacijā atzina, ka Maikls Džordans ir labākais punktu guvējs NBA vēsturē, bet Lebrons Džeimss varētu būt labākais spēlētājs NBA vēsturē. Šādi izteikumi izsauca asu pretreakciju, lielākoties negatīvu. Pats Pipens gan, acīmredzot, vēlāk saprata, ko pateicis un aktīvi mēģināja papildināt un labot savu pateikto sociālajā tīklā "Twitter".

Pats Džeimss par šādu Džordana bijušā komandas biedra salīdzinājumu jutās aplaimots, taču pieturējās tuvāk zemei: "Maiks bija neticami labs spēlētājs. Man vēl priekšā ir tāls, tāls ceļš, lai tiktu minēts kā viens no visu laiku labākajiem. Runa nav tikai par Džordanu. Runa ir par daudziem izciliem basketbolistiem, kuri spēlējuši šajā līgā: Bils Rasels, Lerijs Bērds, Karīms Abduls Džabars - visi, kuri karjerā izcīnījuši vairākus čempionu gredzenus."

"Visi šie vīri ir bijuši piemēri man un Dveinam [Veidam], tāpēc esmu pateicīgs Skotijam par viņa komentāriem, vēl jo vairāk tāpēc, ka viņš bija Maikla komandas biedrs un redzēja viņa darbību diendienā. Kas attiecas uz mani, netaisos sēdēt šeit visu dienu un stāstīt, ka esmu vai neesmu labāks par Džordanu," medijiem savu nostāju skaidroja Džeimss.

Izmantotie resursi:
Fox Sports Florida

  +5 [+] [-]

, 2011-05-29 19:07, pirms 13 gadiem
zata rakstīja: Manuprāt nevar pateikt kurš ir visu laiku labākais spēlētājs, taču visiem patīk salīdzināt. Tpc pārlasot interesantos komentārus par šo interesanto diskusiju vēlējos izteikties.
Cik es atceros lasot iekš NBA.com Pipens teica ka Džeims ir iepējams labākas all around spēlētājs nekā Džordans! Un domāju, ka tam daļēji var piekrist, jo Džeims laukumā dara visu - gūst punktus, atdod piespēles, savāc bumbas, atstrādā aizsardzībā, pārtver bumbas u.t.t. kā jau iepriekš minēja viņš patiešām ir ļoti niversāls spēlētājs ņemot vērā viņa parametrus viņš ir izveicīgs, ātrs un ar ļoti spēcīgu lecienu un protams spēks..
Tie kas teica, ka viņš nepadara komandas biedrus labākus ir muļķības, jau iepriekšējos komentāros minēju CLE piemēru ar mo wiliams, d.west, un varajao un protams pārēja CAVS komanda..kad vēl mo wiliams tiks all star game? bez Džames viņš nekad to nebūtu izdarījis, vai Maiks Brauns dabūs labākā trenera titulu ar Lakers? to mēs redzēsim Un tgd par miami. Vai boš neizskatas labāk kopā ar LJ? čalmers un jones? LJ spēja pārredzēt laukumu ļauj viņam atrast komandas biedrus un gandrīz vienmēr viņš atdos piespēli, ja kādam būs labāk iepēja uzmest.
Runājot par punktu gūšanu tad neatceros spēli kad James būtu turpinājis mētāt pa grozu, ja viņam galīgi neiet vai arī pretinieks liek izdarīt grūtus metienus, kā to dara Rose, Kobe un Durants. Domāju Ka šo trīs spēlētāju vēlme mest arī bija svarīgs faktors kāpēc bulls nesastādija nopietnu konkurenci heat, Thunders bezspēcīgi zaudēja Mavs, tāpat arī Lakers zaudēja Mavs..Ja spēlētājs izmet spēlē 24-29 metienus tad nav pārsteigums ka pašam stati ir 20+punkti, Precizitāte 30% un komandai zāģis, jo pārējie ik pigādā bumbas.
Cik esmu skatījies heats un CAvs spēles ar James tā nav.
Uzskatu, ka Džordanam savā laikā bija vieglāk spēlēt, jo tgd NBA ir kļuvis daudz atlētiskāks, fiziskāks, taktiskāks vienā vārdā attīstītāks kā arī konkurence ir daudz lielāka.
Lai arī kā man patiktu MJ un viņa spēle, taču domāju ka LBJ, ja uz šobrīdi nav labāks par MJ sasniegumu un snieguma ziņā, tad beidzot karjeru domāju viņš kā minimums būs pielīdzinājies MJ vai pat pārspējis viņu.
Protams, ka Lebrons Džeimss padarīja savus komandas biedrus labākus, bet kad? Regulārajā sezonā, bet tiklīdz iesākās sezonas svarīgākās spēles, tad šie spēlētāji netika pie bumbas un tiklīdz tika neko nespēja izdarīt. Un ja Tu domā, ka Džordans nepacēla Bulls, tad Tu maldies. Viņš bija vismaz trīsreizes lielāka iedvesma pilsētai nekā Džeimss, kā arī pirms Džordana komanda bija Čikāgas "Cows". Visi pirmā three-peat komandas biedri pirms tam nebija nekas, visu viņi sasniedza ar Džordanu, to pašu var teikt par otrā three-peat spēlētājiem, izņemot Rodmenu un Hārperu.

Iepriekšējos komentāros Tu pieminēji, to, ka nav neviens bez HOF uzvarējis titulu. Bez HOF ir uzvarēts tituls, 1994. gada Rockets un 1975.gada Warriors. Tomēr jāatzīst, ka Lebrons ar Klīvlendu ir otrā(varbūt daži to uzskata par pirmo) sliktākā komanda NBA vēsturē, kura ir tikusi līdz NBA fināliem.

Tu saki, ka Lebrons visu dara, bet vai tad Džordans to nedarīja? Saproti to, ka Tu nedrīksti salīdzināt spēlētājus, ja pat neesi redzējis abus darbībās. Džordans darīja tikpat daudz cik Lebrons, un pat dažās statistikas ailītēs viņš bija labāks. Kā arī Džordans ir spēcīgākais aizsargs kāds jebkad spēlējis NBA.

Un kārtējo reizi Tu izsaki savus minējumus par līgas stiprumu agrākajos laikos, kaut vai NEKAD neesi skatījies 80s gadu spēles un pat neesmu pārliecināts, ka esi redzējis daudz 90s gadu spēles. Ja 40 gadus vecs Džordans spēja iemest 20+ punktus vidēji spēlē NBA, gadu pirms Lebrons ienāca līgā, tad cik viņš mestu savos labākajos gados? Kā arī 40 gadus vec Džordans iemeta 43 punktus vienā spēlē. Kā arī agrākajos laikos bija savādāki noteikumi, bija hand-cheking un Tu varēji uzlikt abas rokas un sava pretspēlētāja aizsardzībā. Padomā ko Džordans izdarītu arī, ja ir 3 sekundes uzbrukumā... Agrāk visi garie gaidīja Džordanu zem groza, mūsdienās Tu nevari gaidīt, jo nedrīksti atrasties zem groza ilgāk par trīs sekundēm.

  -1 [+] [-]

, 2011-05-29 20:56, pirms 13 gadiem
pistol rakstīja: Protams, ka Lebrons Džeimss padarīja savus komandas biedrus labākus, bet kad? Regulārajā sezonā, bet tiklīdz iesākās sezonas svarīgākās spēles, tad šie spēlētāji netika pie bumbas un tiklīdz tika neko nespēja izdarīt. Un ja Tu domā, ka Džordans nepacēla Bulls, tad Tu maldies. Viņš bija vismaz trīsreizes lielāka iedvesma pilsētai nekā Džeimss, kā arī pirms Džordana komanda bija Čikāgas "Cows". Visi pirmā three-peat komandas biedri pirms tam nebija nekas, visu viņi sasniedza ar Džordanu, to pašu var teikt par otrā three-peat spēlētājiem, izņemot Rodmenu un Hārperu.

Iepriekšējos komentāros Tu pieminēji, to, ka nav neviens bez HOF uzvarējis titulu. Bez HOF ir uzvarēts tituls, 1994. gada Rockets un 1975.gada Warriors. Tomēr jāatzīst, ka Lebrons ar Klīvlendu ir otrā(varbūt daži to uzskata par pirmo) sliktākā komanda NBA vēsturē, kura ir tikusi līdz NBA fināliem.

Tu saki, ka Lebrons visu dara, bet vai tad Džordans to nedarīja? Saproti to, ka Tu nedrīksti salīdzināt spēlētājus, ja pat neesi redzējis abus darbībās. Džordans darīja tikpat daudz cik Lebrons, un pat dažās statistikas ailītēs viņš bija labāks. Kā arī Džordans ir spēcīgākais aizsargs kāds jebkad spēlējis NBA.

Un kārtējo reizi Tu izsaki savus minējumus par līgas stiprumu agrākajos laikos, kaut vai NEKAD neesi skatījies 80s gadu spēles un pat neesmu pārliecināts, ka esi redzējis daudz 90s gadu spēles. Ja 40 gadus vecs Džordans spēja iemest 20+ punktus vidēji spēlē NBA, gadu pirms Lebrons ienāca līgā, tad cik viņš mestu savos labākajos gados? Kā arī 40 gadus vec Džordans iemeta 43 punktus vienā spēlē. Kā arī agrākajos laikos bija savādāki noteikumi, bija hand-cheking un Tu varēji uzlikt abas rokas un sava pretspēlētāja aizsardzībā. Padomā ko Džordans izdarītu arī, ja ir 3 sekundes uzbrukumā... Agrāk visi garie gaidīja Džordanu zem groza, mūsdienās Tu nevari gaidīt, jo nedrīksti atrasties zem groza ilgāk par trīs sekundēm.
Esmu redzejis visas serijas kuras MJ izcinija titulu. Protams ir daudzas lietas, ko nezinu. Un nevienu brīdi nenorādiju, ka MJ būtu sliktāks par LJ, vnk norādiju uz LJ daudzpusīgumu un atbildēju uz komentāriem ka LJ nepaceļ savu komandu!
Un nevar gaidīt, ka pirmajā gadā dēļ LJ kāds komandas biedrs kļūtu labāks pateicoties viņam. Ir jāpagaida, lai redzētu kādu pienesumu viņš dos pārējiem komandas puišiem, kas pienāks.

Lai arī esmu no tiem, kas neatbalsta šādas mākslīgi veidotas all star komandas, taču novērtēju to kā LJ tiecas uz saviem mērķiem pat tad ja viņam tā dēļ ir jāatsakas no savas statistikas un jānoliek malā savs ego. MJ bija HOF komandas biedri, tad kpc, lai arī LBJ neiegūtu pāris gredzenus ar labiem palīgiem (manā uztverē Bosh nav un nebūs HOF).
Ceru, ka miami ar laiku šis big three ar laiku izjuks un LJ varēs spēlēt ar labāk sabalansētu komandu kurā ir stabils starta piecinieks un garš, elastīgs soliņš, kā tas bij MJ

  -1 [+] [-]

, 2011-05-29 20:59, pirms 13 gadiem
flipsider rakstīja: Džordans jau taads pats bija. Ar saviem 1,98 vinsh gan blokeeja daudz, gan vaaca atlekushas bumbas uzbrukumaa, daudz pārķēra bumbas, daudz piespeleja, daudz meta, visu to pashu ko Džeimss. Džordans vairaak speleja ar praatu, Džeimss ar spēku, peec 30 Džeimsam buus smagi, jo vinsh profesionaalo basketbolu saaka spelet stipri agraak,+ speeka rezerves nevar buut muzhigas. Peec 30, vina raadiitaaji strauji kritisies. Lidz ar to par individulajiem sasniegumiem(statistiku) un daudzajiem čempiona tituliem nevar buut ne runas.
Neteicu ka MJ to visu nedarija.
Kas Tev ļauj spriest, ka LJ nespēlē ar prātu?
Manā skatījumā viņš spēles laikā biežāk pieņem prātīgus lēmumus kā dažs labs PG..
kad būs 30+ tad redzēsim kā būs..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2011-05-29 21:19, pirms 13 gadiem
zata rakstīja: Esmu redzejis visas serijas kuras MJ izcinija titulu. Protams ir daudzas lietas, ko nezinu. Un nevienu brīdi nenorādiju, ka MJ būtu sliktāks par LJ, vnk norādiju uz LJ daudzpusīgumu un atbildēju uz komentāriem ka LJ nepaceļ savu komandu!
Un nevar gaidīt, ka pirmajā gadā dēļ LJ kāds komandas biedrs kļūtu labāks pateicoties viņam. Ir jāpagaida, lai redzētu kādu pienesumu viņš dos pārējiem komandas puišiem, kas pienāks.

Lai arī esmu no tiem, kas neatbalsta šādas mākslīgi veidotas all star komandas, taču novērtēju to kā LJ tiecas uz saviem mērķiem pat tad ja viņam tā dēļ ir jāatsakas no savas statistikas un jānoliek malā savs ego. MJ bija HOF komandas biedri, tad kpc, lai arī LBJ neiegūtu pāris gredzenus ar labiem palīgiem (manā uztverē Bosh nav un nebūs HOF).
Ceru, ka miami ar laiku šis big three ar laiku izjuks un LJ varēs spēlēt ar labāk sabalansētu komandu kurā ir stabils starta piecinieks un garš, elastīgs soliņš, kā tas bij MJ
Man nekad nav bijis nekas pret izveidotu allstar komandu, jo savā ziņā pāris top10 spēlētāji ir spēlējuši kopā ar top10 spēlētājiem, piemēram, Maģiskais Džonsons ar Džabaru, Kobe ar Šaku. Nedomāju, ka Veids būs top10 spēlētājs, tāpēc neko nosodāmu neredzu Lebrona rīcībā. Bet tomēr, Džordana sasniegumi ir galvas tiesu pārāki par Džeimsu, par spējām es tik pārliecinoši neizteiktos, bet tomēr teikšu, ka Džordans ir labāks spēlētājs uz laukuma, teikšu, ka viņš ir vislabākais. Džeimss protams ir universāls spēlētājs, var darīt daudz ko, bet viņš nav vienīgais, kurš var spēlēt visās pozīcijās. Viņš ir vienā teikumā liekams ar Bārkliju, Džordanu, Džonsonu, Gārnetu un Bērdu, kā universālākie spēlētāji NBA vēsturē, bet tas uzreiz nenozīmē, ka viņš visu dara vislabāk. Viņš nav labākais atlēcušo bumbu vācējs, punktu guvējs vai piespēlētājs no šiem minētājiem vīriem.

Vispār pēc sasniegumiem Lebrons nemaz nav tik slikts, savā "topā" es viņu esmu ierindojis top40, ja viņš dabūs titulu, tad arī būs, manuprāt, jau top25.
Arī novērtēju, to, ka esi redzējis Maiklu Džordanu darbībā, vismaz šie mani teksti nav pa tukšo un esmu tos veltījis cilvēkam kurš ir redzējis un saprot par ko ir runa...

     [+] [-]

, 2011-05-29 22:00, pirms 13 gadiem
Būšu krāns un teikšu vienu lielu LOL - iz pistol profila "2. Izcilie spēlētāji jeb kurā ērā būs izcili, piemēram, Vilts Čemberleins nav bomzis kurš spēlēja pret sīkiem spēlētājiem, viņš ir vienā līmenī ar Šaku un Hovardu."
Es hu... Šaks un Hovards > Viltu? Tādam Hovardam līdz Šaka līmenim ir jāizaug. Šakam ir bija un būs tik pat tālu līdz Čemberlenda līmenim, cik Dvaits ir līdz Šaka līmenim. Tas, ka Rasels "nocēla" Viltam ntos titulus, nenozīmē, ka Vilts ir zem Šaka.

     [+] [-]

, 2011-05-29 22:11, pirms 13 gadiem
McRELE rakstīja: lai dombrovskis nogrābstās! kurš ir izcīnījis titulu vienatnē??? visiem kādreizējiem ''labākajiem'' komandā bija vēl zvaigznes un izcili spēlētāji! redzēji kā Kobem kāja, kad Šaks viņu pameta? trīs gadus atdūrās pret Fīniksu pirmajā kārtā un tad pa haļavu dabūja klāt Pau un viss aizgāja! Celtikiem Bērda laikos bija izcila komanda un viens pats Bērds tur nekādus gredzenus nedabūtu! Džordanam blakus bija Pipens un Rodmens! Rodmens jau vien ir vērtīgāks kā Lebrona komandas biedrs Bošs(pārvērtēts) un Pipens praktiski klases ziņā pielīdzināms Veidam. 2007. gadā Lebrons aizveda Cavs līdz finālam, kur 4 spēlēs piekāpās Spurs. Tolaik Klīvlendā bija tikai viena zvaigzne- Džeimss. tas bija pierādījums, ka vienatnē NEVIENS neizcīna titulu.
āmen!
Nu kur tāds amatieris var iekomentēt??? Veids pielīdzināms Pipenam? Varbūt otrādi ko? Veids savu gredzenu jau ir izcīnijis, un starp citu, izdarīja to īsteni MJ stilā!!!
Jā vel tikai pieminēšu, ka Rodmens piedalījās otrajā Bulls trīsciparu apgredzenošanā Visos čempionu titulu iegūšanas finālos klāt bija tikai Pippens. Un arī Skotiju nedrīkst nenovērtēt, bez viņa nekas nesanāktu!

  +2 [+] [-]

, 2011-05-29 22:12, pirms 13 gadiem
Tu saki? rakstīja: Būšu krāns un teikšu vienu lielu LOL - iz pistol profila "2. Izcilie spēlētāji jeb kurā ērā būs izcili, piemēram, Vilts Čemberleins nav bomzis kurš spēlēja pret sīkiem spēlētājiem, viņš ir vienā līmenī ar Šaku un Hovardu."
Es hu... Šaks un Hovards > Viltu? Tādam Hovardam līdz Šaka līmenim ir jāizaug. Šakam ir bija un būs tik pat tālu līdz Čemberlenda līmenim, cik Dvaits ir līdz Šaka līmenim. Tas, ka Rasels "nocēla" Viltam ntos titulus, nenozīmē, ka Vilts ir zem Šaka.
Šeit runa iet par individuālo meistarību, nevis sasniegumiem. Vienkārši daudzi cilvēki uzskata, ka Čemberleins spēlēja pret 30 centimetrus īsākiem spēlētājiem un mūsdienās, pat netiktu NBA. Lieta, ko cilvēki neapzinās, ir tā, ka Vilts Čemberleins bija sava laika Pasaules rekordists augstlēkšanā, dēļ viņa ir izdomāti desmitie jauni noteikumi, lai viņš nebūtu tik dominējošs, uzbrukuma goaltending, sodiņus metot bumbai jābūt aiz līnijas, u.t.t.

Kāpēc es pieminēju Hovardu - daudzi jaunieši, kuri nav sekoši NBA ilgi uzskata, ka Hovards ir visu laiku labākais centrs un viņi redz tikai vecu Šaku, kurš vairs nevar aizskriet ātrājā un uzdankot visai komandai.

Ja runa iet par sasniegumiem, tad Šaks īpaši no Vilta neatpaliek, vismaz manā skatījumā. Vilts ir #3 un Šaks #7 manā topā.

  +2 [+] [-]

, 2011-05-29 22:18, pirms 13 gadiem
ABa rakstīja: Nu kur tāds amatieris var iekomentēt??? Veids pielīdzināms Pipenam? Varbūt otrādi ko? Veids savu gredzenu jau ir izcīnijis, un starp citu, izdarīja to īsteni MJ stilā!!!
Deviņdesmit septiņas reizes izmesti sodiņi sešās spēles ir MJ stilā....

     [+] [-]

, 2011-05-29 22:25, pirms 13 gadiem
pistol rakstīja: Deviņdesmit septiņas reizes izmesti sodiņi sešās spēles ir MJ stilā....
paskaidro saprotamāk

  +2 [+] [-]

, 2011-05-29 22:35, pirms 13 gadiem
ABa rakstīja: paskaidro saprotamāk
Ir tikai viena lieta, ko es NBA jebkad esmu uzskatījis par sarunātu, un tā ir 2002. gada WCF GAME 6, Lakers vs Kings. Tomēr 2006. gada fināli bija ļoti aizdomīgi, Veids meta ļoti daudz sodiņus, viņam svilpa gandrīz par katru reizi, kad viņš devās groza virzienā. Protams gredzenu nevar atņemt un Veida nopelnu ar nē, bet jautājumi rodas vai kaut kas nebija sarunāts. Nevar jau Veidu vainot par to, ka neļāva viņam nodemonstrēt savas spējas bez daudziem svilpieniem...

  -1 [+] [-]

, 2011-05-29 22:53, pirms 13 gadiem
pistol rakstīja: Ir tikai viena lieta, ko es NBA jebkad esmu uzskatījis par sarunātu, un tā ir 2002. gada WCF GAME 6, Lakers vs Kings. Tomēr 2006. gada fināli bija ļoti aizdomīgi, Veids meta ļoti daudz sodiņus, viņam svilpa gandrīz par katru reizi, kad viņš devās groza virzienā. Protams gredzenu nevar atņemt un Veida nopelnu ar nē, bet jautājumi rodas vai kaut kas nebija sarunāts. Nevar jau Veidu vainot par to, ka neļāva viņam nodemonstrēt savas spējas bez daudziem svilpieniem...
Tu acīmredzot jauc 2002 ar 2006 Bet tas nu tā...
Veids tajā sērijā izdarīja ko tādu, ko man nebija nācies skatīt kopš MJ laikiem!!! Viņš paņēma bumbu rokās un gāja darīt to ko jādara ir katram komandas līderim Nav jēgas vairs vāvuļot par sodiem, jo Dveins to svilpi mutē neturēja Pēc pirmajām divām sērijas spēlēm Heat izskatijās sagrauti, bet Veids to sēriju lauza... Ar to vien man pret šo spēlētāju ir lielāka cieņa kā pret Džeimsu, kurš savā finālā neizdarīja itin neko!!!

  +2 [+] [-]

, 2011-05-29 23:31, pirms 13 gadiem
ABa rakstīja: Tu acīmredzot jauc 2002 ar 2006 Bet tas nu tā...
Veids tajā sērijā izdarīja ko tādu, ko man nebija nācies skatīt kopš MJ laikiem!!! Viņš paņēma bumbu rokās un gāja darīt to ko jādara ir katram komandas līderim Nav jēgas vairs vāvuļot par sodiem, jo Dveins to svilpi mutē neturēja Pēc pirmajām divām sērijas spēlēm Heat izskatijās sagrauti, bet Veids to sēriju lauza... Ar to vien man pret šo spēlētāju ir lielāka cieņa kā pret Džeimsu, kurš savā finālā neizdarīja itin neko!!!
Nē, es nejaucu, un es piekrītu, ka Veida mutē svilpe nebija, taču šis tas tur šķita aizdomīgs. Deviņdesmit septiņi soda metieni sešās spēles ir NBA rekords un tiešām traks skaitlis. Un tomēr Heat komanda, kas bija finālā bija ar diez gan labiem spēlētājiem, četri HOF vienā komandā, plus vēl Volkers ir all-star spēlētājs un vēl Džeisons Viljams. Es nesaku, ka visi HOF bija labākajos gados, taču tie bloki no Zo, aizsardzība no Glove un lielā Šaka respekts bija iemesls kāpēc Heat bija favorīti pirms sezona sākās, lai uzvarētu pavisam, ne tikai Veids, bet gan visa komanda. Turpretī Lebrons aizveda kā jau iepriekš minēju, otru sliktāko sastāvu NBA vēsturē līdz fināliem...

  +1 [+] [-]

, 2011-05-30 00:31, pirms 13 gadiem
pistol rakstīja: Nē, es nejaucu, un es piekrītu, ka Veida mutē svilpe nebija, taču šis tas tur šķita aizdomīgs. Deviņdesmit septiņi soda metieni sešās spēles ir NBA rekords un tiešām traks skaitlis. Un tomēr Heat komanda, kas bija finālā bija ar diez gan labiem spēlētājiem, četri HOF vienā komandā, plus vēl Volkers ir all-star spēlētājs un vēl Džeisons Viljams. Es nesaku, ka visi HOF bija labākajos gados, taču tie bloki no Zo, aizsardzība no Glove un lielā Šaka respekts bija iemesls kāpēc Heat bija favorīti pirms sezona sākās, lai uzvarētu pavisam, ne tikai Veids, bet gan visa komanda. Turpretī Lebrons aizveda kā jau iepriekš minēju, otru sliktāko sastāvu NBA vēsturē līdz fināliem...
pistons bez zvaigzneem uzvareeja! takaa nevajagf! MJ temats nav apspriezhams, jo Lebrons peec 30 gadiem buus kur t-mac tagad!

  +1 [+] [-]

, 2011-05-30 00:58, pirms 13 gadiem
chubaki rakstīja: pistons bez zvaigzneem uzvareeja! takaa nevajagf! MJ temats nav apspriezhams, jo Lebrons peec 30 gadiem buus kur t-mac tagad!
Īsti nesaprotu ko Tu saki, jo par nekādām superzvaigznēm neko neesmu rakstījis.
Vispār jau Pistons komandā varētu būt kāds HOF, trijiem ir iespēja, diviem ir jābūt. Un ja arī nebūs HOF spēlētāji viņi, tad Pistons jau nu tiešām nebija sliktākā komanda NBA vēsturē kas izcīnija titulu. Lerijs Brauns to komandu padarīja par tik labu, viņš sāka ar Bilapsu spēlēt kā PG, kaut vai visu mūžu Billaps bija SG.

     [+] [-]

, 2011-05-30 01:00, pirms 13 gadiem
pistol rakstīja: Atkarībā ko Tu sauc par pilnīgi parastiem džekiem. Protams latviešiem kuri neko nezin par periodu starp Džonsona/Bērda un Džordana laikiem, tie ir pavisam parasti džeki, kaut vai īstenībā Tomass ir trešais labākais saspēles daļas vadītājs NBA vēsturē un Dumārs ir top5 perimetra aizsardzības spēlētājs.
viņš bija domājis ar parastiem džekiem, nevis pret parastiem džekiem!
Bet pilnīgu piekrītu tev visos komentāros!
Pats smieklīgākais ir komentārs, ka tagad ir daudz fiziskāks basketbols kā bija Džordana laikos un tad esot vieglāk bijis spēlēt!
Ja kāds ko tādu uzraksta, viņam nav pat jēga atbildēt, jo visticamāk viņš 80to un 90to gadu nba spēlēs nav redzējis!

     [+] [-]

, 2011-05-30 01:08, pirms 13 gadiem
Stīvens Sigals rakstīja: viņš bija domājis ar parastiem džekiem, nevis pret parastiem džekiem!
Es jau ar domāju ar parastiem džekiem. Deniss Rodmens savus pirmos gadus aizvadīja Pistons komandā kopā ar top3 PG NBA vēsturē Jeseju(balstoties uz lv.wiki) Tomasu un top5 perietra aizsardzības spēlētāju Džo Dumarsu. Tā bija ļoti laba komanda, labākā aizsardzības komanda NBA vēsturē. Viņš nespēlēja ar parastiem džekiem...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-05-30 11:10, pirms 13 gadiem
pistol rakstīja: Atkarībā ko Tu sauc par pilnīgi parastiem džekiem. Protams latviešiem kuri neko nezin par periodu starp Džonsona/Bērda un Džordana laikiem, tie ir pavisam parasti džeki, kaut vai īstenībā Tomass ir trešais labākais saspēles daļas vadītājs NBA vēsturē un Dumārs ir top5 perimetra aizsardzības spēlētājs.
pasaki kurā brīdī es teicu kaut ko par dumarsu un tomasu!!! Aizija un Džo ir hall of feimeri un viņi spēlēja PRET Maiklu 80to beigās un 90to sākumā! es teicu,ka komandā viņām nebija nekādi īpašie stāri tajā laikā...Pipens ,Paksons,Kartvraits,Grants bija labi palīgi, bet hall of feimers tikai Pipens!!

  +1 [+] [-]

, 2011-05-30 17:38, pirms 13 gadiem
AlfonsTrīcvaidziņš rakstīja: pasaki kurā brīdī es teicu kaut ko par dumarsu un tomasu!!! Aizija un Džo ir hall of feimeri un viņi spēlēja PRET Maiklu 80to beigās un 90to sākumā! es teicu,ka komandā viņām nebija nekādi īpašie stāri tajā laikā...Pipens ,Paksons,Kartvraits,Grants bija labi palīgi, bet hall of feimers tikai Pipens!!
Tagad tik sapratu par ko esi rakstījis. Pirmajā brīdi likās, ka Tu runā par Rodmenu pirmajiem gadiem, nevis Džordana.

  -1 [+] [-]

, 2011-05-30 17:38, pirms 13 gadiem
Pedejam vacietim vajdzetu normal pa gjimiit ielikt

  +1 [+] [-]

, 2011-05-30 21:05, pirms 13 gadiem
zarinieks rakstīja: Pedejam vacietim vajdzetu normal pa gjimiit ielikt
nu neko nepareizu vins nepateica~!

  +1 [+] [-]

, 2011-05-31 13:20, pirms 13 gadiem
Muļķīga un nejēdzīga diskusija... Lebrons var pienest ūdeni M.J. Vnk nekkad Džeimss nebūs labāks par Džordanu! Un komponentu ir jūra - plastika, izpildījuma vizuālā un tehniskā kvalitāte, jaunievedumi, inteliģence, improvizācijas nereāli augstā pakāpe, kas bija M.J. ...daudz izteiktākas līdera īpašības, spēles galotnes utt. Džeimss uz Džordana fona ir tāds liels nebaudāms mērkaķis... Džordans paliks leģenda, bet Lebrons - varbūt izcils spēlētājs, bet ne vairāk...