Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

"Mavericks" piebeidz "Thunder" un spēlēs NBA finālā

Valdis Bērziņš
Valdis Bērziņš

"Mavericks" piebeidz "Thunder" un spēlēs NBA finālā
Šons Merions, Džeisons Kids un Dirks Novickis
Foto: Reuters/Scanpix

Par pirmo komandu, kas iekļuvusi Nacionālās Basketbola asociācijas (NBA) finālā, kļuvusi Dalasas „Mavericks”, kas rietumu finālsērijas piektajā spēlē savās mājās ar 100:96 pieveica Oklahomasitijas „Thunder”.

Gluži tāpat kā sērijas ceturtajā spēlē, arī šoreiz „Thunder” bija labas iespējas izcīnīt uzvaru. „Thunder” četrarpus minūtes pirms cīņas beigām bija sešu punktu pārsvars, kas netika nosargāts. Dalasa spēli pabeidza ar 17-6 izrāvienu, izcīnot uzvaru ar 100:96. Uzvarētāju sastāvā pa 26 punktiem guva Dirks Novickis un Šons Merions, bet „Thunder” rindās 31 Raselam Vestbrukam, 23 iemeta Kevins Durants.

„Mavericks” finālu sasniegusi otro reizi kopš 2006. gada. Toreiz finālsērijā Dalasa ar 2-4 zaudēja Maiami „Heat”. Toreiz „Mavs” uzvarēja pirmos divus mačus, bet izlaida uzvaru no rokām sērijas trešajā spēlē, pēcāk nespējot atgūties. No tā gada fināla pašreizējā „Mavericks” sastāvā ir palikuši Novickis un Džeisons Terijs.

Arī šī gada finālā „Mavs”, visticamāk, tiksies ar „Heat”, kas jau šovakar var pielikt punktu pret „Bulls”. Lai to paveiktu, būs jāuzvar Čikāgā.

Izmantotie resursi:
ESPN

  +3 [+] [-]

, 2011-05-26 08:00, pirms 14 gadiem
autor, nav 6 gadu laikaa? 06,07,08,09,10,11?

bet nu jaa, Thunder, jaaug un jaaug, neko vairak..
Slēpts komentārs: Archii
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +14 [+] [-]

, 2011-05-26 08:12, pirms 14 gadiem
Priecājos par Mavericks OKC malači, cīnījās līdz galam un diezgan tālu arī tika, OKC vēl jauna komanda, ta ka viss vēl priekšā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: The_bosss

 +10 [+] [-]

, 2011-05-26 08:29, pirms 14 gadiem
Nu tad par Mavs uzvaru finālā

 +22 [+] [-]

, 2011-05-26 08:33, pirms 14 gadiem
tupāki komenti vairs nevar būt.. kaut kāda tizla prognōžu spēle.. lai tak kapājas un uzvar spēcīgākais. nostradāmusi ibio
Slēpts komentārs: Domu_Lasītājs

 +14 [+] [-]

, 2011-05-26 08:48, pirms 14 gadiem
LNT ziņās šorit Lauris izcēlās kārtējo reizi - jau sakot ka būšot 5 gadus vecs fināls un Heat jau esot iekšā finālā

     [+] [-]

, 2011-05-26 08:49, pirms 14 gadiem
Vai kāds lūdzu nevarētu ieteikt kur var noskatīties atkārtojumu....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2011-05-26 08:55, pirms 14 gadiem
Dirks iet uz MVP
Slēpts komentārs: Ādams Ludvigs Lēvenhaupts

     [+] [-]

, 2011-05-26 09:00, pirms 14 gadiem
Ādams Ludvigs Lēvenhaupts rakstīja: Maviem ir šance. Vienīgi ir nelielas problēmas ar centru. Brīnos,kādēļ Dalasa sezonas gaitā neiemainīja kādu no top NBA centriem- Lovu, Hovardu, Biedriņu. Tādā variantā viņi to Bulls finālā izsmērētu pa grīdu.
o kas ieradies, mēs tevi redzējām YouTube
- ‪Joakim Noah SLUR-He...
Ko amerikā meklē? Otru pusīti?

 +10 [+] [-]

, 2011-05-26 09:13, pirms 14 gadiem
Dirks ir pelnijis čempiona titulu par visiem šiem gadiem, tāpēc lai kārtīgi noper puišēļus no HEAT

  +9 [+] [-]

, 2011-05-26 09:21, pirms 14 gadiem
Ādams Ludvigs Lēvenhaupts rakstīja: Maviem ir šance. Vienīgi ir nelielas problēmas ar centru. Brīnos,kādēļ Dalasa sezonas gaitā neiemainīja kādu no top NBA centriem- Lovu, Hovardu, Biedriņu. Tādā variantā viņi to Bulls finālā izsmērētu pa grīdu.
Nu Miami pa centru arī īpaši neiet, Ilgauskas un Dampiers nespēlē, Noah ar savām garajām ekstremitātēm diezgan daudz viņiem bojā visu. Un finālā nebūs Bulls.

  +5 [+] [-]

, 2011-05-26 09:27, pirms 14 gadiem
lai kā negribētos to teikt, bet - malači! izskatās, ka Mavs ar noskaņojumu un attieksmi viss ir kārtībā... un kas ir pats svarīgākais - neesmu manījis, ka plānprātīgais komandas īpašnieks šogad īpaši jauktos tur, kur viņam nav jājaucas. domāju, tas arī ir ļoti būtisks iemesls faktam, ka Mavs nu ir finālā, nevis kā citus gadus, kad Kjubans uzmetās par komandas īpašnieku, treneri, GM un kapteini vienlaicīgi...
ja kārtis sakritīs tā, kā tām jāsakrīt un arī Heat būs finālā(visdrizāk, ka tā arī būs), tad sliecos domāt, ka čempions būs no Rietumiem. Mavs šajā pleiofu ciklā nav bijis neviens kritums, neviens vājuma brīdis un nedomāju, ka tāds piemetīsies tieši finālā. kas attiecas uz Heat - visu cieņu Veida priekšā, taču labāk gribu redzēt LJ krokodila asaras, nekā triumfa brīdi...

  +5 [+] [-]

, 2011-05-26 09:36, pirms 14 gadiem
Labs TOP centrs Biedriņš.

  +5 [+] [-]

, 2011-05-26 10:08, pirms 14 gadiem
Šo finālu es gribu redzēt HEAT pret MAVS!
No šiem pāriem man nav žēl kas uzvar!
PIEREDZE pret ATLĒTISMU
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-26 10:30, pirms 14 gadiem
king_ring rakstīja: Dirks ir pelnijis čempiona titulu par visiem šiem gadiem, tāpēc lai kārtīgi noper puišēļus no HEAT
Čempionu titulus nedod tiem, kas to pelnījuši, dod tiem, kas tos izcīna, tāpat neticu, ka Mavs uzveiks, visticamāk,Heat.

     [+] [-]

, 2011-05-26 10:38, pirms 14 gadiem
Nu riktīgs bērnudārzs savācies. Pirmkārt, Heat vēl ir jāiekļūst finālā. Buls ir uz dēļiem, bet ne uzvarēts. Protams, statistika ir nepiedodama, lai no šāda 1:3 konf finālā atspēlētos ir jānokrīt mteorītam vai jānotiek kam negaidītam (piemēram, pēkšķi kādam no Buls jākļūst par negaidītu superstāru, kas uzrodas, kā glābējs).

Es turu īkšķus par Heat, kaut vai vien tāpēc, ka visu sezonu šos džekus un komandu nod..a visi, kam nebija slinkums. Par lohiem amīšu faniem ziemeļos vispār nerunāsim.

     [+] [-]

, 2011-05-26 10:42, pirms 14 gadiem
Emilio rakstīja: lai kā negribētos to teikt, bet - malači! izskatās, ka Mavs ar noskaņojumu un attieksmi viss ir kārtībā... un kas ir pats svarīgākais - neesmu manījis, ka plānprātīgais komandas īpašnieks šogad īpaši jauktos tur, kur viņam nav jājaucas. domāju, tas arī ir ļoti būtisks iemesls faktam, ka Mavs nu ir finālā, nevis kā citus gadus, kad Kjubans uzmetās par komandas īpašnieku, treneri, GM un kapteini vienlaicīgi...
ja kārtis sakritīs tā, kā tām jāsakrīt un arī Heat būs finālā(visdrizāk, ka tā arī būs), tad sliecos domāt, ka čempions būs no Rietumiem. Mavs šajā pleiofu ciklā nav bijis neviens kritums, neviens vājuma brīdis un nedomāju, ka tāds piemetīsies tieši finālā. kas attiecas uz Heat - visu cieņu Veida priekšā, taču labāk gribu redzēt LJ krokodila asaras, nekā triumfa brīdi...
Arī Heat nav bijuši kritumi play off... pie tam perfekta mājas spēļu bilance 8-0..un faktiski ir pieveikti divi kandidāti uz titulu..otrajā kārtā pieredzējusī Bostona (prognozēja jau pavisam ko citu) un tgd austrumu konferences finālā arī tiek un tiks pieveikti Bulls..
Varbūt Mavs ar Novicki priekšgalā ir ļoti motivēti, taču sliecos domāt, ka gredzenus uz pirkstiem vilks tieši heat, jo lai arī viņiem nav pats labākais vai garākais soliņš (tikai 8 spēlētāju rotācija), tur ir daudz vairāk spēlētāju, kas var izšaut un var samest un ja neiet atdot piespēli un izdarīt melno darbu, kā to darija LBJ kad viņam negāja.

     [+] [-]

, 2011-05-26 10:46, pirms 14 gadiem
Luca Toni rakstīja: Nu Miami pa centru arī īpaši neiet, Ilgauskas un Dampiers nespēlē, Noah ar savām garajām ekstremitātēm diezgan daudz viņiem bojā visu. Un finālā nebūs Bulls.
Bulls nav nekādu izredžu, kamēr viņi nevarēs apspēlēt Heat aizsardzību un Rose iemācīsies atdot piespēli. Par Noah - labs cīņas spars, bet nekas īpaš

     [+] [-]

, 2011-05-26 10:54, pirms 14 gadiem
Mana prognoze - Heat 7ajā. Cerams, ka kļūdos un uzvarēs Mavs, bet nu jā tad jau redzēs.

  +5 [+] [-]

, 2011-05-26 10:57, pirms 14 gadiem
zata rakstīja: Arī Heat nav bijuši kritumi play off... pie tam perfekta mājas spēļu bilance 8-0..un faktiski ir pieveikti divi kandidāti uz titulu..otrajā kārtā pieredzējusī Bostona (prognozēja jau pavisam ko citu) un tgd austrumu konferences finālā arī tiek un tiks pieveikti Bulls..
Varbūt Mavs ar Novicki priekšgalā ir ļoti motivēti, taču sliecos domāt, ka gredzenus uz pirkstiem vilks tieši heat, jo lai arī viņiem nav pats labākais vai garākais soliņš (tikai 8 spēlētāju rotācija), tur ir daudz vairāk spēlētāju, kas var izšaut un var samest un ja neiet atdot piespēli un izdarīt melno darbu, kā to darija LBJ kad viņam negāja.
ar lieliem kritumiem finālā tikt nevar! ja tā nebūtu, tad noteikti finālā spēlētu Memfisa!
kas attiecas uz rezultātu prognozēšanu, tad ej nu sazin - visādi var būt - arī Mavs ir spēlētāji, kuri var pēkšņi "izšaut", ja nu gadījumā Novickim ar Teriju kas samisējas. un vēl kas spēlē par labu Mavs - viņiem divās vissvarīgākajās pozīcijās ir ievērojams pārsvars t.i. groza apakšā un saspēles vadīšanā... visu cieņu pret Bošu, Hazlemu un Z, kā arī Bibiju un Čalmersu, bet nu...
lai nu kā - skatīsimies - būs interesanti dueļi un spraigas spēles!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-26 11:04, pirms 14 gadiem
Nav apnicis spamot?

FormulaLV rakstīja: Sveicinati.

Tiek veidots jauns formulas menedžeris. Visi būs vienādās starta pozīcijās. Nebūs kā citās spēlēs , kur pretinieki ir tālu priekšā. Pec LV lietotaju lugumiem , bus pat Bikernieku trase. Ja Jums ir interese izmēģināt savas spējas , tad laipni lūdzu uz :

http://www.myracingcareer.com/r106/

  -1 [+] [-]

, 2011-05-26 11:12, pirms 14 gadiem
Emilio rakstīja: ar lieliem kritumiem finālā tikt nevar! ja tā nebūtu, tad noteikti finālā spēlētu Memfisa!
kas attiecas uz rezultātu prognozēšanu, tad ej nu sazin - visādi var būt - arī Mavs ir spēlētāji, kuri var pēkšņi "izšaut", ja nu gadījumā Novickim ar Teriju kas samisējas. un vēl kas spēlē par labu Mavs - viņiem divās vissvarīgākajās pozīcijās ir ievērojams pārsvars t.i. groza apakšā un saspēles vadīšanā... visu cieņu pret Bošu, Hazlemu un Z, kā arī Bibiju un Čalmersu, bet nu...
lai nu kā - skatīsimies - būs interesanti dueļi un spraigas spēles!
Kāds Mavs groza apakšas pārsvars? Čandlers dzīvo tikai uz Kida un citu spēlētāju piespēlēm. Haywoods? Tas kas met kaut kādus 3-4 punktus spēlē, un aqizsardzība prot tikai nesportiski aptūrēt spēlētāju?

  +5 [+] [-]

, 2011-05-26 11:25, pirms 14 gadiem
Emilio rakstīja: ar lieliem kritumiem finālā tikt nevar! ja tā nebūtu, tad noteikti finālā spēlētu Memfisa!
kas attiecas uz rezultātu prognozēšanu, tad ej nu sazin - visādi var būt - arī Mavs ir spēlētāji, kuri var pēkšņi "izšaut", ja nu gadījumā Novickim ar Teriju kas samisējas. un vēl kas spēlē par labu Mavs - viņiem divās vissvarīgākajās pozīcijās ir ievērojams pārsvars t.i. groza apakšā un saspēles vadīšanā... visu cieņu pret Bošu, Hazlemu un Z, kā arī Bibiju un Čalmersu, bet nu...
lai nu kā - skatīsimies - būs interesanti dueļi un spraigas spēles!
par to grozapakšu grūti spries, jo miami "mazie" LBJ un DW diezgan labi palīdz bošam un Co. Par saspēli piekritīšu.
Jebkurā gadījumā interesants fināls sagaida

     [+] [-]

, 2011-05-26 11:38, pirms 14 gadiem
puuco rakstīja: Vai kāds lūdzu nevarētu ieteikt kur var noskatīties atkārtojumu....
var filebase.ws novilkt

  +5 [+] [-]

, 2011-05-26 11:41, pirms 14 gadiem
showstopper rakstīja: Kāds Mavs groza apakšas pārsvars? Čandlers dzīvo tikai uz Kida un citu spēlētāju piespēlēm. Haywoods? Tas kas met kaut kādus 3-4 punktus spēlē, un aqizsardzība prot tikai nesportiski aptūrēt spēlētāju?
Čendlers ar Heivudu šobrīd ir viens no līgas labākajiem aizsardzības centru duetiem līgā! Čendlers viennozīmīgi ir TOP 3 aizsardzības centrs līgā(nākamais aiz DH un, kā pierādīja PO - uz doto brīdi labāks par Kendriku Pērkinsu un Okaforu). Heivuds - proporcionāli spēles laikam, viens no labākajiem līgas metienu bloķētājiem. nesportiskie un rupjie sodi? PO izspēlē ir vajadzīgi veči, kuri labi māk uzsist pretiniekam pa nagiem, tā teikt, lai nākamreiz nelien apakšā.
un, ja vēl pieskaitam, ka Dirks nereti mauc pa 5nr., tad par ko mēs vispār varam runāt.

  -2 [+] [-]

, 2011-05-26 11:42, pirms 14 gadiem
„Mavericks” finālu sasniegusi otro reizi kopš 2006. gada. Toreiz finālsērijā Dalasa ar 2-4 zaudēja Maiami „Heat”. Toreiz „Mavs” uzvarēja pirmos divus mačus, bet izlaida uzvaru no rokām sērijas trešajā spēlē, pēcāk nespējot atgūties

.....sogad Mavs tik labi neies...

  -2 [+] [-]

, 2011-05-26 11:45, pirms 14 gadiem
Diemžēl, bet finālā Mavs zaudēs. Nu netiks Kids galā ar Veidu un Lebronu. Viens pats Dirks arī ne.
3 superstāri komandā tomēr ir 3 superstāri. Un šobrīd viņi beidzot ir ieskrējušies un saspēlējušies. Mavs ir tikai 1 superstārs.

žēl, bet tāda dzīve.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-26 12:04, pirms 14 gadiem
Emilio rakstīja: Čendlers ar Heivudu šobrīd ir viens no līgas labākajiem aizsardzības centru duetiem līgā! Čendlers viennozīmīgi ir TOP 3 aizsardzības centrs līgā(nākamais aiz DH un, kā pierādīja PO - uz doto brīdi labāks par Kendriku Pērkinsu un Okaforu). Heivuds - proporcionāli spēles laikam, viens no labākajiem līgas metienu bloķētājiem. nesportiskie un rupjie sodi? PO izspēlē ir vajadzīgi veči, kuri labi māk uzsist pretiniekam pa nagiem, tā teikt, lai nākamreiz nelien apakšā.
un, ja vēl pieskaitam, ka Dirks nereti mauc pa 5nr., tad par ko mēs vispār varam runāt.
1) Kaut gan es piekrītu, ka vajag aizsargāt savu grozu centram, bet tas jādara bez apzinātiem sodiem nemēģinot nobloķēt metienu, tomēr Haywoodu noraidīs no laukuma, ja turpinās tādus sodus sist.
2) TOP3? DH, Boguts, Noah, Bynums ir labāki par Čandleru, bet tie tāpat netiek galā ar Veidu un Lebronu.
3) Dirks labs aizsargs?

  +2 [+] [-]

, 2011-05-26 12:36, pirms 14 gadiem
Andree rakstīja: Diemžēl, bet finālā Mavs zaudēs. Nu netiks Kids galā ar Veidu un Lebronu. Viens pats Dirks arī ne.
3 superstāri komandā tomēr ir 3 superstāri. Un šobrīd viņi beidzot ir ieskrējušies un saspēlējušies. Mavs ir tikai 1 superstārs.

žēl, bet tāda dzīve.
Nožēlojams viedoklis, skatīties uz komandu tikai pēc tā, cik tajā ir superzvaigžņu.

  +2 [+] [-]

, 2011-05-26 12:55, pirms 14 gadiem
showstopper rakstīja: 1) Kaut gan es piekrītu, ka vajag aizsargāt savu grozu centram, bet tas jādara bez apzinātiem sodiem nemēģinot nobloķēt metienu, tomēr Haywoodu noraidīs no laukuma, ja turpinās tādus sodus sist.
2) TOP3? DH, Boguts, Noah, Bynums ir labāki par Čandleru, bet tie tāpat netiek galā ar Veidu un Lebronu.
3) Dirks labs aizsargs?
1. ne nu noraidīs, nekā. sodus viņš sit skarbi, bet pietiekami gudri, ne tā kā tevis pieminētas Bainums.
2. Boguts un Bainums? nu camoon! es negribētu šīs abas staigājošās traumu čupas saukt par labākajiem līgas defa centriem. ok, piekrītu, ka abi, it īpaši Boguts, labi māk bloķēt metienus, taču aizsardzībā 1:1 un postā viņi nav tik spēcīgi! savus blokus viņi pārsvarā savāc uz palīdzību pret mazajiem, kuri iet cauri vai arī pēc pretinieka centieniem iebakstīt bumbu atpakaļ grozā. par Noa piekrītu - labs aizsargs uz ātruma un enerģijas rēķina, tiesa, arī ne postā.
pie tam Mavs centriem nav jātiek galā ar LJ un Veidu - ar viņiem tiks galā Matrikss un Stīvensons!
3. Dirku pieminēju tikai tādēļ, ka viņš ir fantastisks uzbrukumā un, ja viņš spēlē par centru, tad pretinieku centram pret viņu defā nav variantu.

     [+] [-]

, 2011-05-26 12:56, pirms 14 gadiem
smaidiigaizzz rakstīja: var filebase.ws novilkt
Visas jaunākās spēles HDTV no NTV+ var atrast Кинозал.ТВ :: Скачать фильмы: новые фильмы,...

  -1 [+] [-]

, 2011-05-26 12:57, pirms 14 gadiem
The_bosss rakstīja: Heat paņems Mavs 4:2!
Vēl Heat jāpārkāpj astei konferences finālā un tad tikai var domāt par lielo finālu

  -1 [+] [-]

, 2011-05-26 13:05, pirms 14 gadiem
Emilio rakstīja: lai kā negribētos to teikt, bet - malači! izskatās, ka Mavs ar noskaņojumu un attieksmi viss ir kārtībā... un kas ir pats svarīgākais - neesmu manījis, ka plānprātīgais komandas īpašnieks šogad īpaši jauktos tur, kur viņam nav jājaucas. domāju, tas arī ir ļoti būtisks iemesls faktam, ka Mavs nu ir finālā, nevis kā citus gadus, kad Kjubans uzmetās par komandas īpašnieku, treneri, GM un kapteini vienlaicīgi...
ja kārtis sakritīs tā, kā tām jāsakrīt un arī Heat būs finālā(visdrizāk, ka tā arī būs), tad sliecos domāt, ka čempions būs no Rietumiem. Mavs šajā pleiofu ciklā nav bijis neviens kritums, neviens vājuma brīdis un nedomāju, ka tāds piemetīsies tieši finālā. kas attiecas uz Heat - visu cieņu Veida priekšā, taču labāk gribu redzēt LJ krokodila asaras, nekā triumfa brīdi...
tā vien liekas ka abos variantos LBJ būs tā krokša asaras!!

     [+] [-]

, 2011-05-26 13:11, pirms 14 gadiem
3_dziiviibas rakstīja: tupāki komenti vairs nevar būt.. kaut kāda tizla prognōžu spēle.. lai tak kapājas un uzvar spēcīgākais. nostradāmusi ibio
Es gan teiktu, ka te ne prognožu spēle, bet cilvēki vai izsaka viedokli, kā nu kurš māk, vai arī vienkāši atbalsta komandu par kuru fano.

  -2 [+] [-]

, 2011-05-26 13:12, pirms 14 gadiem
Vismaz šajā sērijā viss kārtībā - par Mavs uzvaru un lai viņi dabū pelnītos gredzenus!!!

     [+] [-]

, 2011-05-26 13:27, pirms 14 gadiem
Nu cerams, ka Bulls vēl kartīgi pasmacēs Heat kadas dažas spēles pirms fināliem, lai arī Kids dabū bišķi vairāk atpūsties.
Es viennozīmīgi esmu par Mavs, bet lielas bažas rada kas, un kā segs LJ un DW. Ja viņi spēlēs, kā tagad tad būs grūti. Un Dallasas beņķim ir jāsāk spēlēt kā viņi spēlēja pret Lakers, lai būtu labas iespējas.

  -2 [+] [-]

, 2011-05-26 13:30, pirms 14 gadiem
Emilio rakstīja: 1. ne nu noraidīs, nekā. sodus viņš sit skarbi, bet pietiekami gudri, ne tā kā tevis pieminētas Bainums.
2. Boguts un Bainums? nu camoon! es negribētu šīs abas staigājošās traumu čupas saukt par labākajiem līgas defa centriem. ok, piekrītu, ka abi, it īpaši Boguts, labi māk bloķēt metienus, taču aizsardzībā 1:1 un postā viņi nav tik spēcīgi! savus blokus viņi pārsvarā savāc uz palīdzību pret mazajiem, kuri iet cauri vai arī pēc pretinieka centieniem iebakstīt bumbu atpakaļ grozā. par Noa piekrītu - labs aizsargs uz ātruma un enerģijas rēķina, tiesa, arī ne postā.
pie tam Mavs centriem nav jātiek galā ar LJ un Veidu - ar viņiem tiks galā Matrikss un Stīvensons!
3. Dirku pieminēju tikai tādēļ, ka viņš ir fantastisks uzbrukumā un, ja viņš spēlē par centru, tad pretinieku centram pret viņu defā nav variantu.
Ar Veidu un Lebronu tiks galā Stīvensons un Matrikss? Nu beidz ākstīties! Ar durantu un westbruku kaut cik tika galā, jo viņiem nav tādas masas, pieredzes un neprot tik labi atrast brīvos spēlētājus, kā arī noslēgt spēles galotnes.

Miami spēlē par centru Hazlems un Joels, kas labi var tikt galā ar Dirku. Nesaku, ka spēs notūrēt zem 20-25pt, bet nu būs daudz smagāk Dirkam, un šaubos, ka būs tāda precizitāte, kā līdz šim.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-05-26 13:55, pirms 14 gadiem
Kurai komandai būs mājas spēļu priekšrocība, ja finālā iekļūs Heat?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-05-26 14:16, pirms 14 gadiem
Heat šonakt janobeidz sērija!!

  -1 [+] [-]

, 2011-05-26 14:58, pirms 14 gadiem
MaverickLV rakstīja: Kurai komandai būs mājas spēļu priekšrocība, ja finālā iekļūs Heat?
nevis ja, bet kad Heat ieklus finaala vinjiem bus majas priekshrociibas pret Mavs, jo regularajaa sezona heat bija labaka uzvareetu/zaudeeto speelu bilance!

  -2 [+] [-]

, 2011-05-26 14:59, pirms 14 gadiem
Pascual Raul Velasco rakstīja: Kā jau Endzelis izbaudīja, kāda ir Karma, tad šoreiz to izbaudīs LBJ, Veids un Bošs.

Heat vinnēja 2006. gadā, kaut nebija favorīti, tad šogad Mavs nav favorīti, bet vinnēs čempi!

Lai labāk Heat domā, kā pabeigt sēriju ar Bulls un tad būs laiks Mavs.
tu vari man pateik kapec tev ir tads naids pret heat? to vien kaa redzu ka tu veeli vinjiem sliktu! kas tev ir pa vainu?

     [+] [-]

, 2011-05-26 15:04, pirms 14 gadiem
showstopper rakstīja: Ar Veidu un Lebronu tiks galā Stīvensons un Matrikss? Nu beidz ākstīties! Ar durantu un westbruku kaut cik tika galā, jo viņiem nav tādas masas, pieredzes un neprot tik labi atrast brīvos spēlētājus, kā arī noslēgt spēles galotnes.

Miami spēlē par centru Hazlems un Joels, kas labi var tikt galā ar Dirku. Nesaku, ka spēs notūrēt zem 20-25pt, bet nu būs daudz smagāk Dirkam, un šaubos, ka būs tāda precizitāte, kā līdz šim.
ok, neprecīzi izteicos - maksimāli ierobežos, jo tikt ar viņiem galā nav iespējams - tāpat kā ar Dirku.
nenoniecinu Hazlemu un Entoniju, bet nu nesmīdini! vienīgā iespēja, ka Dirks metīs krietni zem 50% ir tad, ja viņš pats par sevi būs roku nogulējis un nejutīs metienu. tas, ka tur priekšā mērkaķosies Udonis ar Joelu, lielu iespaidu neatstās.
p.s. spēļu galotnes? nebūtu slikti, ja tieši LJ būtu tas, kurš liktu pa grozu izšķirošos metienus - Mavs iespējas tas ievērojami palielinātu. viena lieta - mest cluch metienus, pavisam cita - tos arī iemest...

     [+] [-]

, 2011-05-26 15:57, pirms 14 gadiem
Emilio rakstīja: ok, neprecīzi izteicos - maksimāli ierobežos, jo tikt ar viņiem galā nav iespējams - tāpat kā ar Dirku.
nenoniecinu Hazlemu un Entoniju, bet nu nesmīdini! vienīgā iespēja, ka Dirks metīs krietni zem 50% ir tad, ja viņš pats par sevi būs roku nogulējis un nejutīs metienu. tas, ka tur priekšā mērkaķosies Udonis ar Joelu, lielu iespaidu neatstās.
p.s. spēļu galotnes? nebūtu slikti, ja tieši LJ būtu tas, kurš liktu pa grozu izšķirošos metienus - Mavs iespējas tas ievērojami palielinātu. viena lieta - mest cluch metienus, pavisam cita - tos arī iemest...
Nu. nu. nu, James ļoti labi prot "piļīt" un iemest, pa grozu ar pretestību. Dirkam arsenālā ir tikai viņa "koronnais" ar atlēcienu uz aizmuguri, viņš ir garš un praktiski neiespējami nosegt. Playoff spēlēs uzvaras neveidojas no tā cik kurš kruta met un kuram labāka statisktika, bet daudz faktoru, kas sumējas kopā, līderi, aizsardzība, soliņš, fiziskais, pieredze utt utt.

     [+] [-]

, 2011-05-26 16:16, pirms 14 gadiem
miro21 rakstīja: Nu. nu. nu, James ļoti labi prot "piļīt" un iemest, pa grozu ar pretestību. Dirkam arsenālā ir tikai viņa "koronnais" ar atlēcienu uz aizmuguri, viņš ir garš un praktiski neiespējami nosegt. Playoff spēlēs uzvaras neveidojas no tā cik kurš kruta met un kuram labāka statisktika, bet daudz faktoru, kas sumējas kopā, līderi, aizsardzība, soliņš, fiziskais, pieredze utt utt.
piekrītu! un saskaitot kopā visus tevis nosauktos komponentus sanāk, ka jāuzvar Mavs...
p.s. un "piļīt" jebšu iemest pa grozu ar pretestību māku arī es! šeit es vairāk runāju par cluch metienu realizācijas procentu, kas LJ par labu nerunā.

     [+] [-]

, 2011-05-26 16:32, pirms 14 gadiem
Emilio rakstīja: ok, neprecīzi izteicos - maksimāli ierobežos, jo tikt ar viņiem galā nav iespējams - tāpat kā ar Dirku.
nenoniecinu Hazlemu un Entoniju, bet nu nesmīdini! vienīgā iespēja, ka Dirks metīs krietni zem 50% ir tad, ja viņš pats par sevi būs roku nogulējis un nejutīs metienu. tas, ka tur priekšā mērkaķosies Udonis ar Joelu, lielu iespaidu neatstās.
p.s. spēļu galotnes? nebūtu slikti, ja tieši LJ būtu tas, kurš liktu pa grozu izšķirošos metienus - Mavs iespējas tas ievērojami palielinātu. viena lieta - mest cluch metienus, pavisam cita - tos arī iemest...
Laikam neesi redzējis šī gada PO, jo Lebrons pierāda pretējo sezonai spēles galotnēs!

Un 2006. gadā tieši Hazlems sagādāja Dirkam problēmas uzbrūkumā.

Ja Tu vari apgalvot, ka Stīvensons un Matrikss spēs apturēt divus labākos pasaulē spēlētājus, tad kā Tu vari būt tik drošs, ka Dirku neapturēs Heat aizsardzība, pret kādu Mavs vēl nav nācies izslēgšanas spēlēs spēlēt?

  -1 [+] [-]

, 2011-05-26 16:45, pirms 14 gadiem
showstopper rakstīja: Laikam neesi redzējis šī gada PO, jo Lebrons pierāda pretējo sezonai spēles galotnēs!

Un 2006. gadā tieši Hazlems sagādāja Dirkam problēmas uzbrūkumā.

Ja Tu vari apgalvot, ka Stīvensons un Matrikss spēs apturēt divus labākos pasaulē spēlētājus, tad kā Tu vari būt tik drošs, ka Dirku neapturēs Heat aizsardzība, pret kādu Mavs vēl nav nācies izslēgšanas spēlēs spēlēt?
tur jau tā lieta, ka esmu redzējis!

2006.gads bija pirms 5 gadiem - kopš tā laika Dirka metiens ir kļuvis vēl nežēlīgāks!

domāju, ka komanda, kura spēj pazemot esošos/bijušos NBA čempionus, atstājot "jaņos" šī brīža pasaules labāko basketbolistu Kobi un Eiropas labāko centru - Po, pie tam spēlējot pret tādiem aizsardzības večiem kā Ārtests, Bārnss un Fišers, var tikt galā ar Heat.
tūlīt jau būs atrunas, ka šogad jau bija citi Leikeri utt. bet fakts paliek fakts!

     [+] [-]

, 2011-05-26 16:50, pirms 14 gadiem
Fināls būs fantastisks. Var teikt uzbrukums pret aizsardzību

     [+] [-]

, 2011-05-26 18:44, pirms 14 gadiem
Slimoshu par Dallasu - lai tiek pie gredzeniem gan Dirks, gan Dzeisons gan Marks Kjubans, iespeejams ka peedeejaa iespeeja.
Lebronam, Veidam , Bosham un Rouzam veel viss priekshaa

     [+] [-]

, 2011-05-26 19:29, pirms 14 gadiem
Emilio rakstīja: tur jau tā lieta, ka esmu redzējis!

2006.gads bija pirms 5 gadiem - kopš tā laika Dirka metiens ir kļuvis vēl nežēlīgāks!

domāju, ka komanda, kura spēj pazemot esošos/bijušos NBA čempionus, atstājot "jaņos" šī brīža pasaules labāko basketbolistu Kobi un Eiropas labāko centru - Po, pie tam spēlējot pret tādiem aizsardzības večiem kā Ārtests, Bārnss un Fišers, var tikt galā ar Heat.
tūlīt jau būs atrunas, ka šogad jau bija citi Leikeri utt. bet fakts paliek fakts!
Tad man jautājums, vai tu spēļu galotnes skatījies?

Kobe pasaules labākais basketbolists? Viņš jau gadus 2-3 nav. Un ja Tu pieminēsi, ka LAL bija čempioni, tad pateikšu, ka pateicoties LAL garajam galam. Nav bijis NBA fināla MVP līdz Kobijam ,kas met knapi 40%.

Ārtests aizsarga vecis? Šogad? Bārnss pēc traumas arī nebija ne tuvu tam, kas bija Magic laikā! Fišers? Ārprāts!!!

Kādas atrunas? Ja Tu tiešām būtu sekojis līdzi sezonai, tad saprastu, ka LAL nebija vairs tie!

     [+] [-]

, 2011-05-26 22:10, pirms 14 gadiem
kur vares redzet shonakts speli bulls vs heat? neizn kasds????

paldies jau tagad???

     [+] [-]

, 2011-05-26 22:14, pirms 14 gadiem
Marion rakstīja: kur vares redzet shonakts speli bulls vs heat? neizn kasds????

paldies jau tagad???
MyP2P.eu :: NBA - Miami Heat vs. Chicago Bulls
vēlāk pačeko pagaidām nerāda nekādas iespējas.

  -1 [+] [-]

, 2011-05-27 00:54, pirms 14 gadiem
kaaja rakstīja: tu vari man pateik kapec tev ir tads naids pret heat? to vien kaa redzu ka tu veeli vinjiem sliktu! kas tev ir pa vainu?
Vienkārši Heat nav pelnījuši būt finālā, šogad nē. Nākošgad - tā jau cita runa, bet šogad viņi to nav pelnījuši.