Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

"Mavericks" piebeidz "Thunder" un spēlēs NBA finālā

Valdis Bērziņš
Valdis Bērziņš

"Mavericks" piebeidz "Thunder" un spēlēs NBA finālā
Šons Merions, Džeisons Kids un Dirks Novickis
Foto: Reuters/Scanpix

Par pirmo komandu, kas iekļuvusi Nacionālās Basketbola asociācijas (NBA) finālā, kļuvusi Dalasas „Mavericks”, kas rietumu finālsērijas piektajā spēlē savās mājās ar 100:96 pieveica Oklahomasitijas „Thunder”.

Gluži tāpat kā sērijas ceturtajā spēlē, arī šoreiz „Thunder” bija labas iespējas izcīnīt uzvaru. „Thunder” četrarpus minūtes pirms cīņas beigām bija sešu punktu pārsvars, kas netika nosargāts. Dalasa spēli pabeidza ar 17-6 izrāvienu, izcīnot uzvaru ar 100:96. Uzvarētāju sastāvā pa 26 punktiem guva Dirks Novickis un Šons Merions, bet „Thunder” rindās 31 Raselam Vestbrukam, 23 iemeta Kevins Durants.

„Mavericks” finālu sasniegusi otro reizi kopš 2006. gada. Toreiz finālsērijā Dalasa ar 2-4 zaudēja Maiami „Heat”. Toreiz „Mavs” uzvarēja pirmos divus mačus, bet izlaida uzvaru no rokām sērijas trešajā spēlē, pēcāk nespējot atgūties. No tā gada fināla pašreizējā „Mavericks” sastāvā ir palikuši Novickis un Džeisons Terijs.

Arī šī gada finālā „Mavs”, visticamāk, tiksies ar „Heat”, kas jau šovakar var pielikt punktu pret „Bulls”. Lai to paveiktu, būs jāuzvar Čikāgā.

Izmantotie resursi:
ESPN

  -2 [+] [-]

, 2011-05-26 11:45, pirms 13 gadiem
Diemžēl, bet finālā Mavs zaudēs. Nu netiks Kids galā ar Veidu un Lebronu. Viens pats Dirks arī ne.
3 superstāri komandā tomēr ir 3 superstāri. Un šobrīd viņi beidzot ir ieskrējušies un saspēlējušies. Mavs ir tikai 1 superstārs.

žēl, bet tāda dzīve.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-26 12:04, pirms 13 gadiem
Emilio rakstīja: Čendlers ar Heivudu šobrīd ir viens no līgas labākajiem aizsardzības centru duetiem līgā! Čendlers viennozīmīgi ir TOP 3 aizsardzības centrs līgā(nākamais aiz DH un, kā pierādīja PO - uz doto brīdi labāks par Kendriku Pērkinsu un Okaforu). Heivuds - proporcionāli spēles laikam, viens no labākajiem līgas metienu bloķētājiem. nesportiskie un rupjie sodi? PO izspēlē ir vajadzīgi veči, kuri labi māk uzsist pretiniekam pa nagiem, tā teikt, lai nākamreiz nelien apakšā.
un, ja vēl pieskaitam, ka Dirks nereti mauc pa 5nr., tad par ko mēs vispār varam runāt.
1) Kaut gan es piekrītu, ka vajag aizsargāt savu grozu centram, bet tas jādara bez apzinātiem sodiem nemēģinot nobloķēt metienu, tomēr Haywoodu noraidīs no laukuma, ja turpinās tādus sodus sist.
2) TOP3? DH, Boguts, Noah, Bynums ir labāki par Čandleru, bet tie tāpat netiek galā ar Veidu un Lebronu.
3) Dirks labs aizsargs?

  +2 [+] [-]

, 2011-05-26 12:36, pirms 13 gadiem
Andree rakstīja: Diemžēl, bet finālā Mavs zaudēs. Nu netiks Kids galā ar Veidu un Lebronu. Viens pats Dirks arī ne.
3 superstāri komandā tomēr ir 3 superstāri. Un šobrīd viņi beidzot ir ieskrējušies un saspēlējušies. Mavs ir tikai 1 superstārs.

žēl, bet tāda dzīve.
Nožēlojams viedoklis, skatīties uz komandu tikai pēc tā, cik tajā ir superzvaigžņu.

  +2 [+] [-]

, 2011-05-26 12:55, pirms 13 gadiem
showstopper rakstīja: 1) Kaut gan es piekrītu, ka vajag aizsargāt savu grozu centram, bet tas jādara bez apzinātiem sodiem nemēģinot nobloķēt metienu, tomēr Haywoodu noraidīs no laukuma, ja turpinās tādus sodus sist.
2) TOP3? DH, Boguts, Noah, Bynums ir labāki par Čandleru, bet tie tāpat netiek galā ar Veidu un Lebronu.
3) Dirks labs aizsargs?
1. ne nu noraidīs, nekā. sodus viņš sit skarbi, bet pietiekami gudri, ne tā kā tevis pieminētas Bainums.
2. Boguts un Bainums? nu camoon! es negribētu šīs abas staigājošās traumu čupas saukt par labākajiem līgas defa centriem. ok, piekrītu, ka abi, it īpaši Boguts, labi māk bloķēt metienus, taču aizsardzībā 1:1 un postā viņi nav tik spēcīgi! savus blokus viņi pārsvarā savāc uz palīdzību pret mazajiem, kuri iet cauri vai arī pēc pretinieka centieniem iebakstīt bumbu atpakaļ grozā. par Noa piekrītu - labs aizsargs uz ātruma un enerģijas rēķina, tiesa, arī ne postā.
pie tam Mavs centriem nav jātiek galā ar LJ un Veidu - ar viņiem tiks galā Matrikss un Stīvensons!
3. Dirku pieminēju tikai tādēļ, ka viņš ir fantastisks uzbrukumā un, ja viņš spēlē par centru, tad pretinieku centram pret viņu defā nav variantu.

     [+] [-]

, 2011-05-26 12:56, pirms 13 gadiem
smaidiigaizzz rakstīja: var filebase.ws novilkt
Visas jaunākās spēles HDTV no NTV+ var atrast Кинозал.ТВ :: Скачать фильмы: новые фильмы,...

  -1 [+] [-]

, 2011-05-26 12:57, pirms 13 gadiem
The_bosss rakstīja: Heat paņems Mavs 4:2!
Vēl Heat jāpārkāpj astei konferences finālā un tad tikai var domāt par lielo finālu

  -1 [+] [-]

, 2011-05-26 13:05, pirms 13 gadiem
Emilio rakstīja: lai kā negribētos to teikt, bet - malači! izskatās, ka Mavs ar noskaņojumu un attieksmi viss ir kārtībā... un kas ir pats svarīgākais - neesmu manījis, ka plānprātīgais komandas īpašnieks šogad īpaši jauktos tur, kur viņam nav jājaucas. domāju, tas arī ir ļoti būtisks iemesls faktam, ka Mavs nu ir finālā, nevis kā citus gadus, kad Kjubans uzmetās par komandas īpašnieku, treneri, GM un kapteini vienlaicīgi...
ja kārtis sakritīs tā, kā tām jāsakrīt un arī Heat būs finālā(visdrizāk, ka tā arī būs), tad sliecos domāt, ka čempions būs no Rietumiem. Mavs šajā pleiofu ciklā nav bijis neviens kritums, neviens vājuma brīdis un nedomāju, ka tāds piemetīsies tieši finālā. kas attiecas uz Heat - visu cieņu Veida priekšā, taču labāk gribu redzēt LJ krokodila asaras, nekā triumfa brīdi...
tā vien liekas ka abos variantos LBJ būs tā krokša asaras!!

     [+] [-]

, 2011-05-26 13:11, pirms 13 gadiem
3_dziiviibas rakstīja: tupāki komenti vairs nevar būt.. kaut kāda tizla prognōžu spēle.. lai tak kapājas un uzvar spēcīgākais. nostradāmusi ibio
Es gan teiktu, ka te ne prognožu spēle, bet cilvēki vai izsaka viedokli, kā nu kurš māk, vai arī vienkāši atbalsta komandu par kuru fano.

  -2 [+] [-]

, 2011-05-26 13:12, pirms 13 gadiem
Vismaz šajā sērijā viss kārtībā - par Mavs uzvaru un lai viņi dabū pelnītos gredzenus!!!

     [+] [-]

, 2011-05-26 13:27, pirms 13 gadiem
Nu cerams, ka Bulls vēl kartīgi pasmacēs Heat kadas dažas spēles pirms fināliem, lai arī Kids dabū bišķi vairāk atpūsties.
Es viennozīmīgi esmu par Mavs, bet lielas bažas rada kas, un kā segs LJ un DW. Ja viņi spēlēs, kā tagad tad būs grūti. Un Dallasas beņķim ir jāsāk spēlēt kā viņi spēlēja pret Lakers, lai būtu labas iespējas.

  -2 [+] [-]

, 2011-05-26 13:30, pirms 13 gadiem
Emilio rakstīja: 1. ne nu noraidīs, nekā. sodus viņš sit skarbi, bet pietiekami gudri, ne tā kā tevis pieminētas Bainums.
2. Boguts un Bainums? nu camoon! es negribētu šīs abas staigājošās traumu čupas saukt par labākajiem līgas defa centriem. ok, piekrītu, ka abi, it īpaši Boguts, labi māk bloķēt metienus, taču aizsardzībā 1:1 un postā viņi nav tik spēcīgi! savus blokus viņi pārsvarā savāc uz palīdzību pret mazajiem, kuri iet cauri vai arī pēc pretinieka centieniem iebakstīt bumbu atpakaļ grozā. par Noa piekrītu - labs aizsargs uz ātruma un enerģijas rēķina, tiesa, arī ne postā.
pie tam Mavs centriem nav jātiek galā ar LJ un Veidu - ar viņiem tiks galā Matrikss un Stīvensons!
3. Dirku pieminēju tikai tādēļ, ka viņš ir fantastisks uzbrukumā un, ja viņš spēlē par centru, tad pretinieku centram pret viņu defā nav variantu.
Ar Veidu un Lebronu tiks galā Stīvensons un Matrikss? Nu beidz ākstīties! Ar durantu un westbruku kaut cik tika galā, jo viņiem nav tādas masas, pieredzes un neprot tik labi atrast brīvos spēlētājus, kā arī noslēgt spēles galotnes.

Miami spēlē par centru Hazlems un Joels, kas labi var tikt galā ar Dirku. Nesaku, ka spēs notūrēt zem 20-25pt, bet nu būs daudz smagāk Dirkam, un šaubos, ka būs tāda precizitāte, kā līdz šim.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-05-26 13:55, pirms 13 gadiem
Kurai komandai būs mājas spēļu priekšrocība, ja finālā iekļūs Heat?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-05-26 14:16, pirms 13 gadiem
Heat šonakt janobeidz sērija!!

  -1 [+] [-]

, 2011-05-26 14:58, pirms 13 gadiem
MaverickLV rakstīja: Kurai komandai būs mājas spēļu priekšrocība, ja finālā iekļūs Heat?
nevis ja, bet kad Heat ieklus finaala vinjiem bus majas priekshrociibas pret Mavs, jo regularajaa sezona heat bija labaka uzvareetu/zaudeeto speelu bilance!

  -2 [+] [-]

, 2011-05-26 14:59, pirms 13 gadiem
Pascual Raul Velasco rakstīja: Kā jau Endzelis izbaudīja, kāda ir Karma, tad šoreiz to izbaudīs LBJ, Veids un Bošs.

Heat vinnēja 2006. gadā, kaut nebija favorīti, tad šogad Mavs nav favorīti, bet vinnēs čempi!

Lai labāk Heat domā, kā pabeigt sēriju ar Bulls un tad būs laiks Mavs.
tu vari man pateik kapec tev ir tads naids pret heat? to vien kaa redzu ka tu veeli vinjiem sliktu! kas tev ir pa vainu?

     [+] [-]

, 2011-05-26 15:04, pirms 13 gadiem
showstopper rakstīja: Ar Veidu un Lebronu tiks galā Stīvensons un Matrikss? Nu beidz ākstīties! Ar durantu un westbruku kaut cik tika galā, jo viņiem nav tādas masas, pieredzes un neprot tik labi atrast brīvos spēlētājus, kā arī noslēgt spēles galotnes.

Miami spēlē par centru Hazlems un Joels, kas labi var tikt galā ar Dirku. Nesaku, ka spēs notūrēt zem 20-25pt, bet nu būs daudz smagāk Dirkam, un šaubos, ka būs tāda precizitāte, kā līdz šim.
ok, neprecīzi izteicos - maksimāli ierobežos, jo tikt ar viņiem galā nav iespējams - tāpat kā ar Dirku.
nenoniecinu Hazlemu un Entoniju, bet nu nesmīdini! vienīgā iespēja, ka Dirks metīs krietni zem 50% ir tad, ja viņš pats par sevi būs roku nogulējis un nejutīs metienu. tas, ka tur priekšā mērkaķosies Udonis ar Joelu, lielu iespaidu neatstās.
p.s. spēļu galotnes? nebūtu slikti, ja tieši LJ būtu tas, kurš liktu pa grozu izšķirošos metienus - Mavs iespējas tas ievērojami palielinātu. viena lieta - mest cluch metienus, pavisam cita - tos arī iemest...

     [+] [-]

, 2011-05-26 15:57, pirms 13 gadiem
Emilio rakstīja: ok, neprecīzi izteicos - maksimāli ierobežos, jo tikt ar viņiem galā nav iespējams - tāpat kā ar Dirku.
nenoniecinu Hazlemu un Entoniju, bet nu nesmīdini! vienīgā iespēja, ka Dirks metīs krietni zem 50% ir tad, ja viņš pats par sevi būs roku nogulējis un nejutīs metienu. tas, ka tur priekšā mērkaķosies Udonis ar Joelu, lielu iespaidu neatstās.
p.s. spēļu galotnes? nebūtu slikti, ja tieši LJ būtu tas, kurš liktu pa grozu izšķirošos metienus - Mavs iespējas tas ievērojami palielinātu. viena lieta - mest cluch metienus, pavisam cita - tos arī iemest...
Nu. nu. nu, James ļoti labi prot "piļīt" un iemest, pa grozu ar pretestību. Dirkam arsenālā ir tikai viņa "koronnais" ar atlēcienu uz aizmuguri, viņš ir garš un praktiski neiespējami nosegt. Playoff spēlēs uzvaras neveidojas no tā cik kurš kruta met un kuram labāka statisktika, bet daudz faktoru, kas sumējas kopā, līderi, aizsardzība, soliņš, fiziskais, pieredze utt utt.

     [+] [-]

, 2011-05-26 16:16, pirms 13 gadiem
miro21 rakstīja: Nu. nu. nu, James ļoti labi prot "piļīt" un iemest, pa grozu ar pretestību. Dirkam arsenālā ir tikai viņa "koronnais" ar atlēcienu uz aizmuguri, viņš ir garš un praktiski neiespējami nosegt. Playoff spēlēs uzvaras neveidojas no tā cik kurš kruta met un kuram labāka statisktika, bet daudz faktoru, kas sumējas kopā, līderi, aizsardzība, soliņš, fiziskais, pieredze utt utt.
piekrītu! un saskaitot kopā visus tevis nosauktos komponentus sanāk, ka jāuzvar Mavs...
p.s. un "piļīt" jebšu iemest pa grozu ar pretestību māku arī es! šeit es vairāk runāju par cluch metienu realizācijas procentu, kas LJ par labu nerunā.

     [+] [-]

, 2011-05-26 16:32, pirms 13 gadiem
Emilio rakstīja: ok, neprecīzi izteicos - maksimāli ierobežos, jo tikt ar viņiem galā nav iespējams - tāpat kā ar Dirku.
nenoniecinu Hazlemu un Entoniju, bet nu nesmīdini! vienīgā iespēja, ka Dirks metīs krietni zem 50% ir tad, ja viņš pats par sevi būs roku nogulējis un nejutīs metienu. tas, ka tur priekšā mērkaķosies Udonis ar Joelu, lielu iespaidu neatstās.
p.s. spēļu galotnes? nebūtu slikti, ja tieši LJ būtu tas, kurš liktu pa grozu izšķirošos metienus - Mavs iespējas tas ievērojami palielinātu. viena lieta - mest cluch metienus, pavisam cita - tos arī iemest...
Laikam neesi redzējis šī gada PO, jo Lebrons pierāda pretējo sezonai spēles galotnēs!

Un 2006. gadā tieši Hazlems sagādāja Dirkam problēmas uzbrūkumā.

Ja Tu vari apgalvot, ka Stīvensons un Matrikss spēs apturēt divus labākos pasaulē spēlētājus, tad kā Tu vari būt tik drošs, ka Dirku neapturēs Heat aizsardzība, pret kādu Mavs vēl nav nācies izslēgšanas spēlēs spēlēt?

  -1 [+] [-]

, 2011-05-26 16:45, pirms 13 gadiem
showstopper rakstīja: Laikam neesi redzējis šī gada PO, jo Lebrons pierāda pretējo sezonai spēles galotnēs!

Un 2006. gadā tieši Hazlems sagādāja Dirkam problēmas uzbrūkumā.

Ja Tu vari apgalvot, ka Stīvensons un Matrikss spēs apturēt divus labākos pasaulē spēlētājus, tad kā Tu vari būt tik drošs, ka Dirku neapturēs Heat aizsardzība, pret kādu Mavs vēl nav nācies izslēgšanas spēlēs spēlēt?
tur jau tā lieta, ka esmu redzējis!

2006.gads bija pirms 5 gadiem - kopš tā laika Dirka metiens ir kļuvis vēl nežēlīgāks!

domāju, ka komanda, kura spēj pazemot esošos/bijušos NBA čempionus, atstājot "jaņos" šī brīža pasaules labāko basketbolistu Kobi un Eiropas labāko centru - Po, pie tam spēlējot pret tādiem aizsardzības večiem kā Ārtests, Bārnss un Fišers, var tikt galā ar Heat.
tūlīt jau būs atrunas, ka šogad jau bija citi Leikeri utt. bet fakts paliek fakts!

     [+] [-]

, 2011-05-26 16:50, pirms 13 gadiem
Fināls būs fantastisks. Var teikt uzbrukums pret aizsardzību

     [+] [-]

, 2011-05-26 18:44, pirms 13 gadiem
Slimoshu par Dallasu - lai tiek pie gredzeniem gan Dirks, gan Dzeisons gan Marks Kjubans, iespeejams ka peedeejaa iespeeja.
Lebronam, Veidam , Bosham un Rouzam veel viss priekshaa

     [+] [-]

, 2011-05-26 19:29, pirms 13 gadiem
Emilio rakstīja: tur jau tā lieta, ka esmu redzējis!

2006.gads bija pirms 5 gadiem - kopš tā laika Dirka metiens ir kļuvis vēl nežēlīgāks!

domāju, ka komanda, kura spēj pazemot esošos/bijušos NBA čempionus, atstājot "jaņos" šī brīža pasaules labāko basketbolistu Kobi un Eiropas labāko centru - Po, pie tam spēlējot pret tādiem aizsardzības večiem kā Ārtests, Bārnss un Fišers, var tikt galā ar Heat.
tūlīt jau būs atrunas, ka šogad jau bija citi Leikeri utt. bet fakts paliek fakts!
Tad man jautājums, vai tu spēļu galotnes skatījies?

Kobe pasaules labākais basketbolists? Viņš jau gadus 2-3 nav. Un ja Tu pieminēsi, ka LAL bija čempioni, tad pateikšu, ka pateicoties LAL garajam galam. Nav bijis NBA fināla MVP līdz Kobijam ,kas met knapi 40%.

Ārtests aizsarga vecis? Šogad? Bārnss pēc traumas arī nebija ne tuvu tam, kas bija Magic laikā! Fišers? Ārprāts!!!

Kādas atrunas? Ja Tu tiešām būtu sekojis līdzi sezonai, tad saprastu, ka LAL nebija vairs tie!

     [+] [-]

, 2011-05-26 22:10, pirms 13 gadiem
kur vares redzet shonakts speli bulls vs heat? neizn kasds????

paldies jau tagad???

     [+] [-]

, 2011-05-26 22:14, pirms 13 gadiem
Marion rakstīja: kur vares redzet shonakts speli bulls vs heat? neizn kasds????

paldies jau tagad???
MyP2P.eu :: NBA - Miami Heat vs. Chicago Bulls
vēlāk pačeko pagaidām nerāda nekādas iespējas.

  -1 [+] [-]

, 2011-05-27 00:54, pirms 13 gadiem
kaaja rakstīja: tu vari man pateik kapec tev ir tads naids pret heat? to vien kaa redzu ka tu veeli vinjiem sliktu! kas tev ir pa vainu?
Vienkārši Heat nav pelnījuši būt finālā, šogad nē. Nākošgad - tā jau cita runa, bet šogad viņi to nav pelnījuši.