Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Spēlējot bez Porziņģa, Dončičs paveic brīnumu: Dalasa no -21 uzvar pēdējā sekundē

Rolands Eliņš

Spēlējot bez Porziņģa, Dončičs paveic brīnumu: Dalasa no -21 uzvar pēdējā sekundē
Luka Dončičs. Foto: USA TODAY Sports/Scanpix

Nacionālajā basketbola asociācijā Dalasas „Mavericks” ar 135:133 pārspēja Losandželosas „Clippers”, panākot sērijā neizšķirtu 2-2. Lai gan mača gaitā Dalasa atradās vairāk nekā 20 punktu iedzinējos, tai izdevās atspēlēties, pat iegūt krietnu vadību, bet beigās tomēr tika spēlēts papildlaiks, kurā 43 punktus guvušais un „triple-double” savākušais Luka Dončičs pēdējā sekundē iemeta uzvaru nesošo tālmetienu.

Aizvadot spēli bez Kristapa Porziņģa, kurš vēl stundu pirms mača bija iekļauts sākumsastāvā, bet pēdējā brīdī tomēr ceļgala sāpju dēļ bija spiests palikt malā, „Mavericks” spēli sāka ļoti pieticīgi. Sastāvā toties bija iepriekšējā mačā potītes traumu guvušais Luka Dončičs, taču ne viņa, ne Dalasai pirmās 15 spēles minūtes nevedās, un „Clippers” dominēja gan rezultāta, gan atmosfēras ziņā, izvirzoties vadībā ar 54:33.

Līdz pirmā puslaika beigām „Mavericks” gan spēja savākties un ar Dončiču un Treju Bērku, kurš sākumsastāvā devās Porziņģa vietā, priekšgalā pievilka līdz 58:66. Trešajā ceturtdaļā Dalasai izdevās turpināt uzsākto, un drīz jau „Clippers” nācās domāt par pavērsiena veikšanu, jo „Mavericks” pārņēma vadību un droši iekārtojās +10 punktu pozīcijās. Vēl sešas minūtes pirms pamatlaika beigām Seta Karija soda metieni pasniedza Dalasai vadību 110:99, bet īstajā brīdī trāpīja Dončiča un Tima Hārdeveja trejači trīs minūtes pirms beigām ļāva Dalasai būt vadībā 119:111.

„Clippers” tomēr parādīja savu sīkstumu, un aukstasinīgi nospēlēja Losandželosas komandas līderi Kavai Lenards un Lū Viljamss, panākot 121:121. Savā pēdējā pamatlaika uzbrukumā Dalasai metienu netrāpīja Karijs, bet „Clippers” rindās potenciālo uzvaras metienu nerealizēja Lenards, un nācās spēlēt papildlaiku.

Papildlaika pēdējā minūtē iniciatīvu uzņēmās Dončičs, ar diviem groziem pēc kārtas izvirzot savu komandu vadībā 132:130. „Clippers” atlika 19 sekundes, kuras izdevās izmantot ar Markusa Morisa precīzu tālmetienu. Dalasai palika deviņas sekundes, un tās tika izmantotas. Bumba tika uzticēta Dončičam, kurš nepievīla un trāpīja iespaidīgu tālmetienu, pasniedzot Dalasai uzvaru ar 135:133.

Dončičs savas karjeras (līdz šim) vērienīgākajā NBA spēlē nospēlēja 46 minūtes, kurās trāpīja 18 no 31 metiena no spēles un savāca 43 punktus. Papildus punktu gūšanai jaunais slovēnis atzīmējās arī ar 17 atlēkušajām bumbām un 13 rezultatīvām piespēlēm. Dončičs šajā sērijā ir guvis vismaz 40 punktus divos mačos un tikpat reizes savācis „triple-double”. Līdz šim NBA vēsturē izslēgšanas mačos neviens nebija izcēlies ar "triple-double" ar vairāk nekā 40 punktiem, vairāk nekā 15 atlēkušajām bumbām un vairāk nekā desmit piespēlēm.

Dončičam ar 25 punktiem palīgā nāca Bērks, kurš izcēlās ar lielisku precizitāti (10/14), bet Hārdevejs iemeta 21 punktu. Pretinieku rindās labākais bija veterāns Lū Viljamss, kuram 36 punkti, bet Lenards sameta 32 punktus, spēlējot 47 minūtes. Šī sērija pieticīga turpinās Polam Džordžam – viņš iemeta tikai deviņus punktus, aizmetot garām 11 no 14 metieniem. „Clippers” zvaigzne nav guvis vairāk par 15 punktiem trīs no četrām šīs sērijas spēlēm un trāpījis tikai 27.3% metienu no spēles.

NBA izslēgšanas spēļu 1. kārta

Pāris1. spēle2. spēle3. spēle4. spēle5. spēle6. spēle7. spēleSērijā
Austrumu konference
Bucks (1.) – Magic (8.)110:122111:96121:1072-1
Raptors (2.) - Nets (7.)134:110104:99117:92150:1224-0
Celtics (3.) – 76ers (6.)109:101128:101102:94110:1064-0
Pacers (4.) – Heat (5.)101:113100:109115:1240-3
Rietumu konference
Lakers (1.) – Trail Blazers (8.)93:100111:88116:1082-1
Clippers (2.) - Mavericks (7.)118:110114:127130:122133:135 P2-2
Nuggets (3.) – Jazz (6.)135:125 P105:12487:1241-2
Rockets (4.) – Thunder (5.)123:108111:98107:119 P2-0

Izmantotie resursi:
The official site of the NBA | NBA.com

 +17 [+] [-]

, 2020-08-24 01:43, pirms 5 gadiem
Leģendas dzimst playoffos. Luka respect.

 +10 [+] [-]

, 2020-08-24 01:43, pirms 5 gadiem
Nunu, pa krümiem LD nolicēji. Burks gan arī nereāli uzplaucis. Kp atpakaļ un sērijā 3-2 būs. Nereaaaaali.

  +6 [+] [-]

, 2020-08-24 01:43, pirms 5 gadiem
Neko citu jau nevar pateikt izņemot-FANTASTISKA SPĒLĒ,FANTASTISKAS EMOCIJAS un FANTASTISKS LUKA.
Šādi sen nav skatīts NBA basis,kā neitrālam skatītājam kopš Bostonas gredzena
Slēpts komentārs: Ronis90
Slēpts komentārs: Ronis90

  +6 [+] [-]

, 2020-08-24 01:45, pirms 5 gadiem
Luka raksta vesturi.

  -2 [+] [-]

, 2020-08-24 01:45, pirms 5 gadiem
Kas par spēli! Kā pa viļņiem, bet kā saka-labs, kas labi beidzas.Šoreiz palīdzēja Kleperu stulbums, jo viņi pēc pirmā puslaika aizgāja pagulēt, jo domāja, ka lieta darīta.
Nenoliedzot LD ieguldījumu, tomēr Dallasa parādīja raksturu kā komanda. Neatceros, kad Mavs pieciem spēlētājiem būtu 10 un vairāk punktu.

Oi, mani nervi!. Kā tagad aizmigt?
Slēpts komentārs: Ronis90

  +8 [+] [-]

, 2020-08-24 01:46, pirms 5 gadiem
Likās jau, ka Dalasa atkal noraka spēli savās labākajās tradīcijās pēc 119-111, kādas 2 vai pat pusotra minūte palikusi izlaist uz papildlaiku, bet nu tomēr. Lukam TĀDS uzvaras metiens! Pa spēli uzmeta tādus arī klusos, bet pēdējo ņem un ieliek!

Pēc pirmajām 15 minūtēmjau gribējās iet gulēt, nekas tāds nesolījās..

  +5 [+] [-]

, 2020-08-24 01:46, pirms 5 gadiem
Recīgi,ka visi pirms spēles nolika Mavs un deva 0.5% 😂 Bet pats optimistiski nebiju noskaņots,bet tāpēc tas ir sports un paredzēt neko nevar 🤷‍♂️
Beigas fenomenālas, bazzers,kā odziņa visai spēlei. Redzot spēli tikai no 4/4 baigi krīt acīs tā LD bumbas pārturēšana un neapdomātie metieni,bet šoreiz pārmest nevar neko. Ar KP jāņem sērija obligāti,jo ir reāli paņemt. #Mavsin7
';

  +8 [+] [-]

, 2020-08-24 01:46, pirms 5 gadiem
Ronis90 rakstīja: Luka ir labāks par Džordanu. Vienkārši nav vārdu. Luka iet pēc cetrutā titula!!
vinam ir dotas 15 sezonas +/-, lai to pieraditu, bet sobrid tadus apgalvojumus var izteikt tikai totals cirvis. Tas protams nemaina faktu ka Luka ir fenomenals speletajs jau 21 gadu vecuma.

  +3 [+] [-]

, 2020-08-24 01:46, pirms 5 gadiem
Ronis90 rakstīja: Uzskatu pa savtīgo porzingi ir jaatstāj malā jo vins tikai bojā spēli. Kamēr ir Luka tikmēr ir varianti.
tak aiztiasi muti

  +3 [+] [-]

, 2020-08-24 01:47, pirms 5 gadiem
Ronis90 rakstīja: Porzingis lai sež malā jo zaudējums bus garantēts.
tak aiztaisi muti arī tagad
Slēpts komentārs: Ronis90

  +5 [+] [-]

, 2020-08-24 01:49, pirms 5 gadiem
Maika Brina "BANG" nekad neapniks!

  +7 [+] [-]

, 2020-08-24 01:49, pirms 5 gadiem
Virsrakstam bija jābūt tā: kā latvieši iemīlēja Slovēniju !!!

  +1 [+] [-]

, 2020-08-24 01:50, pirms 5 gadiem
4emsis rakstīja: Recīgi,ka visi pirms spēles nolika Mavs un deva 0.5% 😂 Bet pats optimistiski nebiju noskaņots,bet tāpēc tas ir sports un paredzēt neko nevar 🤷‍♂️
Beigas fenomenālas, bazzers,kā odziņa visai spēlei. Redzot spēli tikai no 4/4 baigi krīt acīs tā LD bumbas pārturēšana un neapdomātie metieni,bet šoreiz pārmest nevar neko. Ar KP jāņem sērija obligāti,jo ir reāli paņemt. #Mavsin7
Nu Kliperi reāli izslēdzās un līdz pēdējām minūtēm pamatlaikā paši sev kājās šāva visu laiku
Viņiem cik vilcēji tik racēji

  +1 [+] [-]

, 2020-08-24 01:50, pirms 5 gadiem
Pandemic P vajag labu psihologu.

  +3 [+] [-]

, 2020-08-24 01:51, pirms 5 gadiem
Nu šis izcili, 2:2, viss notiek! Protams, Kliperiem iezāģēja tas +21, par agru nomierinājās, bet nu Luka, patukls eiropietis, otrais gads, 43+17+13 un bazzers pret līgas favorītiem, tas ir ģeniāli. White Power!

Un saprotam taču, cik mums lieliska izlase bija uz Euro17, bez kādiem naturalizētajiem zaudējām tikai pašā galotnē šitam brīnumbērnam, kuram palīdzēja nopirkts melnis. Kamēr visiem pārējiem SLO gāja pāri kā ar buldozeru.

Lieliski, viss turpinās. 1:3 jau būtu bezcerīgi.

  +4 [+] [-]

, 2020-08-24 01:51, pirms 5 gadiem
Porziņģis izvēlējās īsto brīdi, lai pamestu Ņujorku. Un "Knicks" viņu svētīja ar maiņu uz "Mavericks." Luka Magic!!! Brīnišķīga un skatāma komanda. Ja tas ir tagad, kas būs tālāk? Jāņem čempis. Ar Kristapu ierindā jāpieliek punkts šai sērijai.

     [+] [-]

, 2020-08-24 01:51, pirms 5 gadiem
Bostonietis rakstīja: Nu Kliperi reāli izslēdzās un līdz pēdējām minūtēm pamatlaikā paši sev kājās šāva visu laiku
Viņiem cik vilcēji tik racēji
Kleperi dara ko var, vienkrāši Luka ir pārāk labs. Šovakar Luka viens pats apspēlēja visus LC

  +3 [+] [-]

, 2020-08-24 01:52, pirms 5 gadiem
Klebers vismaz izdarija vienu labu lietu saja spele - uzlika labu screen lai Doncic tiktu pie bumbas.

  +4 [+] [-]

, 2020-08-24 01:52, pirms 5 gadiem
Swordsman rakstīja: Nu šis izcili, 2:2, viss notiek! Protams, Kliperiem iezāģēja tas +21, par agru nomierinājās, bet nu Luka, patukls eiropietis, otrais gads, 43+17+13 un bazzers pret līgas favorītiem, tas ir ģeniāli. White Power!

Un saprotam taču, cik mums lieliska izlase bija uz Euro17, bez kādiem naturalizētajiem zaudējām tikai pašā galotnē šitam brīnumbērnam, kuram palīdzēja nopirkts melnis. Kamēr visiem pārējiem SLO gāja pāri kā ar buldozeru.

Lieliski, viss turpinās. 1:3 jau būtu bezcerīgi.
vispār tur vijoli spēlēja Dragičš

  +5 [+] [-]

, 2020-08-24 01:53, pirms 5 gadiem
Karma atlīdzināja Mavericks par pirmo spēli.

  -1 [+] [-]

, 2020-08-24 01:53, pirms 5 gadiem
Ronis90 rakstīja: Kleperi dara ko var, vienkrāši Luka ir pārāk labs. Šovakar Luka viens pats apspēlēja visus LC
Tu, antiņ, vispirms vismaz Dallasas kopējo statistiku apskati, un tad muldi bezjēgā.
Šodien pat Bobans rādīja brīnumus.

  +1 [+] [-]

, 2020-08-24 01:54, pirms 5 gadiem
Bija vērts skatīties šos gadus basketbolu, lai ko šādu piedzīvotu!

  +6 [+] [-]

, 2020-08-24 01:54, pirms 5 gadiem
Bērks šodien riktīgi pavilka, tas tiešām priecē. Ilgtermiņā spēles tomer nevar izvilkt ar 20 sekunžu Lukas driblu un tad truli no 8 metriem. Kad Dalasa kustināja bumbu viņi izskatijās ļoti labi tas ari priecē.

  +1 [+] [-]

, 2020-08-24 01:55, pirms 5 gadiem
Prieks par LD sniegumu, lieliska precizitāte, piespēles uz visām pusēm, bet par ko brīnums augumā garāki vesels bars savāc mazāk rebus nekā ne tas garākais slovēnis . Skaists pēdējo sekunžu metiens

  +6 [+] [-]

, 2020-08-24 01:55, pirms 5 gadiem
Ronis90 rakstīja: Kleperi dara ko var, vienkrāši Luka ir pārāk labs. Šovakar Luka viens pats apspēlēja visus LC
Nu šis noteikti nav tas ko Kleperi var
Grūti iedomāties,ka viņi var spēlēt vēl sliktāk..
Lai gan tās ir viņu problēmas

  +3 [+] [-]

, 2020-08-24 01:55, pirms 5 gadiem
Paldies Dievam, ka vairs nelieku naudu uz sportu

  +8 [+] [-]

, 2020-08-24 01:58, pirms 5 gadiem
Pilnīgi neticami.
Nebiju gaidījis tādu 'turnaround'.
Gaidām KP atpakaļ sveiku&veselu!

  -1 [+] [-]

, 2020-08-24 01:59, pirms 5 gadiem
D-Mob rakstīja: Nunu, pa krümiem LD nolicēji. Burks gan arī nereāli uzplaucis. Kp atpakaļ un sērijā 3-2 būs. Nereaaaaali.
ne pa kadiem krumiem iekrita ponchikam viens zilais nu tik bus baiga legenda

     [+] [-]

, 2020-08-24 01:59, pirms 5 gadiem
flipsider rakstīja: Paldies Dievam, ka vairs nelieku naudu uz sportu
a ku labs koefs bija vareja smuku pikji izvilkt

  +3 [+] [-]

, 2020-08-24 02:00, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tu, antiņ, vispirms vismaz Dallasas kopējo statistiku apskati, un tad muldi bezjēgā.
Šodien pat Bobans rādīja brīnumus.
Šī ir pirmā spēle ko redzēji? nerunā muļķības, Bobans vislaik rāda brīnumus "You RANG"!!!

  +5 [+] [-]

, 2020-08-24 02:01, pirms 5 gadiem
abs-1982 rakstīja: ne pa kadiem krumiem iekrita ponchikam viens zilais nu tik bus baiga legenda
Tik traki jau nav, jo šodien viņš tiešām bija savas komandas līderis. Pat neskatoties, ka atkal n-tās kļūdas salasīja.

  -1 [+] [-]

, 2020-08-24 02:02, pirms 5 gadiem
oddijs rakstīja: Šī ir pirmā spēle ko redzēji? nerunā muļķības, Bobans vislaik rāda brīnumus "You RANG"!!!
Kā tad!

  +3 [+] [-]

, 2020-08-24 02:02, pirms 5 gadiem
abs-1982 rakstīja: ne pa kadiem krumiem iekrita ponchikam viens zilais nu tik bus baiga legenda
Tu tak esi cirvis , kopš kura laika 43-17-12 ir viens zilais? āksts, ej smirdi citur

  +3 [+] [-]

, 2020-08-24 02:03, pirms 5 gadiem
Ticiet vai nē, bet bija sajūta, ka viņš iemetīs. Traks vecis.

  -1 [+] [-]

, 2020-08-24 02:03, pirms 5 gadiem
Bostonietis rakstīja: Nu šis noteikti nav tas ko Kleperi var
Grūti iedomāties,ka viņi var spēlēt vēl sliktāk..
Lai gan tās ir viņu problēmas
Neko vairāk viņi nevar. Luka mazo Slovēniju padarīja par neuzvaramu un to pašu arī ar Dallasu. Tas viss ir tikai Lukas nopelns.

  +2 [+] [-]

, 2020-08-24 02:03, pirms 5 gadiem
WHITE POWER RULES

     [+] [-]

, 2020-08-24 02:04, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kā tad!
TAK APSKATIES VIŅA STATUS ŠĪS SEZONAS , UN APSKATIES CIK MINŪTES SPĒLĒ, tajā laikā ko viņš pavada laukumā viņš ir lielisks, pļūtī te sūdu citur

     [+] [-]

, 2020-08-24 02:05, pirms 5 gadiem
Ronis90 rakstīja: Neko vairāk viņi nevar. Luka mazo Slovēniju padarīja par neuzvaramu un to pašu arī ar Dallasu. Tas viss ir tikai Lukas nopelns.
Un kāds ir Tavs nopelns?

     [+] [-]

, 2020-08-24 02:06, pirms 5 gadiem
One Man Show! rakstīja: Ticiet vai nē, bet bija sajūta, ka viņš iemetīs. Traks vecis.
Man vispār likās, ka laiks beidzies

     [+] [-]

, 2020-08-24 02:06, pirms 5 gadiem
Ronis90 rakstīja: Neko vairāk viņi nevar. Luka mazo Slovēniju padarīja par neuzvaramu un to pašu arī ar Dallasu. Tas viss ir tikai Lukas nopelns.
Neuzvaramu?Sērija tač 2-2

     [+] [-]

, 2020-08-24 02:07, pirms 5 gadiem
oddijs rakstīja: Un kāds ir Tavs nopelns?
Triekt uz soliņ aliņu!

  -1 [+] [-]

, 2020-08-24 02:08, pirms 5 gadiem
oddijs rakstīja: TAK APSKATIES VIŅA STATUS ŠĪS SEZONAS , UN APSKATIES CIK MINŪTES SPĒLĒ, tajā laikā ko viņš pavada laukumā viņš ir lielisks, pļūtī te sūdu citur
Jā, tieši tāpēc viņš tik maz spēlē, ka ir vienkārši lielisks.

  -2 [+] [-]

, 2020-08-24 02:08, pirms 5 gadiem
Un tomēr ir kas tāds kas var šo Dallasu sabojāt un tas ir viens savtīgs makarons. Ceru ka viņš paliks malā jo ar viņu būs zaudējums. Ar labunakti!

  +1 [+] [-]

, 2020-08-24 02:08, pirms 5 gadiem
Ronis90 rakstīja: Un tomēr ir kas tāds kas var šo Dallasu sabojāt un tas ir viens savtīgs makarons. Ceru ka viņš paliks malā jo ar viņu būs zaudējums. Ar labunakti!
Es varu nodot tavus akountus pārējiem, lai redz kas esi

  -1 [+] [-]

, 2020-08-24 02:09, pirms 5 gadiem
Bostonietis rakstīja: Neuzvaramu?Sērija tač 2-2
Iemesls tiem zaudējumiem ir Porzinģis.

  +1 [+] [-]

, 2020-08-24 02:09, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā, tieši tāpēc viņš tik maz spēlē, ka ir vienkārši lielisks.
ai ko Tu saprot dumais pilsētniek`

     [+] [-]

, 2020-08-24 02:09, pirms 5 gadiem
Ronis90 rakstīja: Un tomēr ir kas tāds kas var šo Dallasu sabojāt un tas ir viens savtīgs makarons. Ceru ka viņš paliks malā jo ar viņu būs zaudējums. Ar labunakti!
Vai tik gadījumā tu neraksti no diviem profiliem?

     [+] [-]

, 2020-08-24 02:10, pirms 5 gadiem
oddijs rakstīja: ai ko Tu saprot dumais pilsētniek`
Viņa izcelsmi mēs vēl neesam noskaidrojuši

  +2 [+] [-]

, 2020-08-24 02:10, pirms 5 gadiem
Ronis90 rakstīja: Iemesls tiem zaudējumiem ir Porzinģis.
Bērnībā atsities mātē un 3x pret izlietni?

  +2 [+] [-]

, 2020-08-24 02:11, pirms 5 gadiem
Ronis90 rakstīja: Iemesls tiem zaudējumiem ir Porzinģis.
Tev viņš mammu vai draudzeni Latvijā izpotēja,ka tā ienīsti?

     [+] [-]

, 2020-08-24 02:11, pirms 5 gadiem
flipsider rakstīja: Viņa izcelsmi mēs vēl neesam noskaidrojuši
Atvaļināts Bocmans, ko lai sak, nu uz vecum runā ka paliek dumāks un vairāk bērna prātā

     [+] [-]

, 2020-08-24 02:11, pirms 5 gadiem
Bostonietis rakstīja: Tev viņš mammu vai draudzeni Latvijā izpotēja,ka tā ienīsti?
Par bazaru pieradis neatbildēt

     [+] [-]

, 2020-08-24 02:11, pirms 5 gadiem
Bostonietis rakstīja: Tev viņš mammu vai draudzeni Latvijā izpotēja,ka tā ienīsti?
Mošk viņš ir no Karostas?

  +3 [+] [-]

, 2020-08-24 02:12, pirms 5 gadiem
anatoļiks rakstīja: Porziņģis izvēlējās īsto brīdi, lai pamestu Ņujorku. Un "Knicks" viņu svētīja ar maiņu uz "Mavericks." Luka Magic!!! Brīnišķīga un skatāma komanda. Ja tas ir tagad, kas būs tālāk? Jāņem čempis. Ar Kristapu ierindā jāpieliek punkts šai sērijai.
Man nekad neapniks retoriski jautāt, ko Knicks dabūja pretī Jo jau Hārdevejs paskat, kā spēlē.

  +2 [+] [-]

, 2020-08-24 02:13, pirms 5 gadiem
oddijs rakstīja: Mošk viņš ir no Karostas?
Nu pēc IQ līmeņa tā tiešām varētu būt taisnība

     [+] [-]

, 2020-08-24 02:13, pirms 5 gadiem
Swordsman rakstīja: Man nekad neapniks retoriski jautāt, ko Knicks dabūja pretī Jo jau Hārdevejs paskat, kā spēlē.
Cerības un mierinājumu

  +2 [+] [-]

, 2020-08-24 02:15, pirms 5 gadiem
Bostonietis rakstīja: Tev viņš mammu vai draudzeni Latvijā izpotēja,ka tā ienīsti?
Cik reizes man jāskaidro, ka šitie visi ir krievi, kuri grib, lai te visi tikai sūda khl skatās Un tiklīdz mums kaut kas labāks, tā šie nervozē. Un krieviem tak NBA VISPĀR nekā nav, dubulta cemme

  +3 [+] [-]

, 2020-08-24 02:15, pirms 5 gadiem
Swordsman rakstīja: Man nekad neapniks retoriski jautāt, ko Knicks dabūja pretī Jo jau Hārdevejs paskat, kā spēlē.
Tāpat lielisks jautājums ir ko pie velna domāja Fīniksa un Sakramento

  +3 [+] [-]

, 2020-08-24 02:17, pirms 5 gadiem
Divacs domāja, ka LD atsities tēvā, bet izrādās, ka mātē

     [+] [-]

, 2020-08-24 02:23, pirms 5 gadiem
Vai ir kaut kur jau redzams, kad būs nākošās spēles?
Cerams, ka tās nebūs 4 no naktī?

     [+] [-]

, 2020-08-24 02:25, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vai ir kaut kur jau redzams, kad būs nākošās spēles?
Cerams, ka tās nebūs 4 no naktī?
Būs gan, 4:00 naktī uz trešdienu

     [+] [-]

, 2020-08-24 02:29, pirms 5 gadiem
Edgars rakstīja: Bērks šodien riktīgi pavilka, tas tiešām priecē. Ilgtermiņā spēles tomer nevar izvilkt ar 20 sekunžu Lukas driblu un tad truli no 8 metriem. Kad Dalasa kustināja bumbu viņi izskatijās ļoti labi tas ari priecē.
Jā arī iekrita acīs, ka papildlaiks nebūtu nemaz vajadzīgs, ja Luka pēdējos uzbrukumos nebūtu savā "" varoņa" tēlā reāli pārturējis visu laiku bumbu, ko starp citu arī komentētāji atzīmēja, un tas nav ne pirmo reiz ne otro spēles izšķirošajos brīžos, kad viņa vēlme nokārtot visu vienam nāk komandai par sliktu. Ar to es negribu nekādā ziņā viņu noniecināt, jo statistika runā pati par sevi.

  +1 [+] [-]

, 2020-08-24 02:31, pirms 5 gadiem
Luka ārpus galaktikas bija.
P.S. Šī nav pirmā NBA spēle playoffos ar 40+15+10.
Oskars Robertsons to iespēja 1963.gada 21.martā (tolaik gan tik detalizētu statistiku neapkopoja, bet ir piefiksēta pēc dažādu avotu datiem). https://www.basketball-reference.co...
Čārlzs Bārklijs 1993.gada 1.jūnijā https://www.basketball-reference.co...

  +6 [+] [-]

, 2020-08-24 04:10, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kas par spēli! Kā pa viļņiem, bet kā saka-labs, kas labi beidzas.Šoreiz palīdzēja Kleperu stulbums, jo viņi pēc pirmā puslaika aizgāja pagulēt, jo domāja, ka lieta darīta.
Nenoliedzot LD ieguldījumu, tomēr Dallasa parādīja raksturu kā komanda. Neatceros, kad Mavs pieciem spēlētājiem būtu 10 un vairāk punktu.

Oi, mani nervi!. Kā tagad aizmigt?
Ar atmiņu tev sūdīgi, biezpiens jāēd, pirmajā mačā ko viņi vinnēja sērijā, ari bija labs pienesums no rezervistiem.

  -2 [+] [-]

, 2020-08-24 05:32, pirms 5 gadiem
KP nav slikts, bet Lukas ēnā viņš nav komandas spēlētājs.

  -3 [+] [-]

, 2020-08-24 06:06, pirms 5 gadiem
Zigainis rakstīja: Luka ārpus galaktikas bija.
P.S. Šī nav pirmā NBA spēle playoffos ar 40+15+10.
Oskars Robertsons to iespēja 1963.gada 21.martā (tolaik gan tik detalizētu statistiku neapkopoja, bet ir piefiksēta pēc dažādu avotu datiem). https://www.basketball-reference.co...
Čārlzs Bārklijs 1993.gada 1.jūnijā https://www.basketball-reference.com/boxscores/199306010PHO.html
Kurš no tagadējiem vērotājiem atceras Oskaru Robertsonu? (arī es nē, zinu tikai status). Esmu laimīgs tāpēc vien, ka esmu redzējis, kā rullēja Medžiks, Karims, Larijs un Džordāns. Visi pārējie (pat Dirks un Mamba) vairs nebija tik fantastiski. Kurš gan vairs zina par Maģiskā tripli dabli finālā pret Bostonu? Aizsardzībā Džonsons spēlēja kā centrs (savainotā Džabara vietā), bet uzbrukumā - kā pleimeikers un līderis arīdzan. Ja Luka būtu redzējis kaut vai vienu Maģiskā spēli, viņam būtu jāpalien zem beņkīša un krietni jāpārdomā sava eksistence.

     [+] [-]

, 2020-08-24 06:16, pirms 5 gadiem

     [+] [-]

, 2020-08-24 06:26, pirms 5 gadiem
Larijs. Viņš nebija ātrs vai zibenīgs. Bet tik un tā darīja visu laukumā labāk par nēģerīšiem.

https://www.youtube.com/watch?v=_8m...

  +4 [+] [-]

, 2020-08-24 06:31, pirms 5 gadiem
žurnaļuga rakstīja: Kurš no tagadējiem vērotājiem atceras Oskaru Robertsonu? (arī es nē, zinu tikai status). Esmu laimīgs tāpēc vien, ka esmu redzējis, kā rullēja Medžiks, Karims, Larijs un Džordāns. Visi pārējie (pat Dirks un Mamba) vairs nebija tik fantastiski. Kurš gan vairs zina par Maģiskā tripli dabli finālā pret Bostonu? Aizsardzībā Džonsons spēlēja kā centrs (savainotā Džabara vietā), bet uzbrukumā - kā pleimeikers un līderis arīdzan. Ja Luka būtu redzējis kaut vai vienu Maģiskā spēli, viņam būtu jāpalien zem beņkīša un krietni jāpārdomā sava eksistence.
Tik traki jau nu nav, nevajag pārspīlēt, es arī redzēju visus tevis augstākpieminētos. Nav jau vienmēr viss jāsalīdzina uzreiz, skaidrs, ka šī nav pielīdzināma leģendārajām spēlēm par tituliem, bet jāņem vērā, ka spēle bija iespaidīga, ar traumu, 21gv savākt tādus status un uzvarēt ar bazeri, turklāt diezgan izšķirīgā spēlē playoff, pret vienu no komandām kas pretendē uz titulu, turklāt, bez otra galvenā spēlētāja komandā, ir pietiekami, lai Lukam nebūtu jālien zem tevis ierādītā benķīša.
Slēpts komentārs: rodgerz
Slēpts komentārs: tekken

     [+] [-]

, 2020-08-24 07:14, pirms 5 gadiem
Nu tad reiz fantastiska spēle.Esmu ļoti priecīgs par to,ka izgāzos ar savu pirmsspēles pesimismu,jo domāju,ka komanda aizsardzību nepavilks. Taču izrādījās,ka praktiski visi māk arī aizsargāties,ja grib.
Par Luku šoreiz pat trūkst vārdu-TAS BIJA KOSMOSS!Bija jau arī kļūdas,bet šoreiz tās kopainā palika nemanāmas.
Par negatīvo. Nesapratu,kāpēc pamatlaika pēdējās minūtēs neviens vispār nesedza Lū. Tas tik mierīgi skrēja zem groza un lādēja. Nu un pamatlaika galotne kārtējo reizi bezzobaini atdota.
Par to,ka sērijā ir 2-2,vispirms jāpateicas Lukam,nu un nevar aizmirst arī Pola Džordža nesavtīgo spēli,protams...

     [+] [-]

, 2020-08-24 07:16, pirms 5 gadiem
Nu jau var droši teikt,ka Lac ir ņemami,kā izrādās.Ja DAL uzkrīt,tad viņi var izsist jebkuru.
Slēpts komentārs: ---ZzZ---

     [+] [-]

, 2020-08-24 07:25, pirms 5 gadiem
tekken rakstīja: Kápéc pie -1 bija trijnieks jāmet?
Jā bija riskanti taču citi varianti liekas bija vēl riskantāki.

     [+] [-]

, 2020-08-24 07:29, pirms 5 gadiem
---ZzZ--- rakstīja: Protams, ka Mavs uzvarēja. Clippers labākais spēlētājs (enkurs Podriņķis) nespēlēja. Cerams, ka ļenganais makarons nevarēs spēlēt arī nākamās spēles, tad brīnumbērns Luka visu nokārtos.
Cik var būt stulbi cilvēki? Iepriekšējā spēlē Porziņģis nospēlēja ne sliktāk kā Dončičs šodien. Vienkārši komandai nesanāca.

     [+] [-]

, 2020-08-24 07:33, pirms 5 gadiem
---ZzZ--- rakstīja: Protams, ka Mavs uzvarēja. Clippers labākais spēlētājs (enkurs Podriņķis) nespēlēja. Cerams, ka ļenganais makarons nevarēs spēlēt arī nākamās spēles, tad brīnumbērns Luka visu nokārtos.
Cerams, ka tev nav un nebūs pēcnācēju...

  +1 [+] [-]

, 2020-08-24 07:36, pirms 5 gadiem
Alpaville rakstīja: Cik var būt stulbi cilvēki? Iepriekšējā spēlē Porziņģis nospēlēja ne sliktāk kā Dončičs šodien. Vienkārši komandai nesanāca.
Iepriekšējā spēlē Podriņķis vāca pilnīgi tukšu statistiku. Ne brīdi nebija šaubas par spēles uzvarētāju. Un tas bija tāpēc, ka brīnumbērnam Lukam bija vāja spēle priekš viņa standartiem.

     [+] [-]

, 2020-08-24 07:56, pirms 5 gadiem
Karlo rakstīja: Pilnīgi neticami.
Nebiju gaidījis tādu 'turnaround'.
Gaidām KP atpakaļ sveiku&veselu!
Žēl ka mūsejais tāds traumatisks!

     [+] [-]

, 2020-08-24 08:11, pirms 5 gadiem
Neticami. Šis metiens būs tāpat kā Kawhi leģendārais metiens

     [+] [-]

, 2020-08-24 08:36, pirms 5 gadiem
https://twitter.com/mrLusis/status/...

Vai man vienīgajam liekas, ka VV slikti notēlo savu prieku par Dalasas izrauto uzvaru?

  +1 [+] [-]

, 2020-08-24 08:46, pirms 5 gadiem
Swordsman rakstīja: Man nekad neapniks retoriski jautāt, ko Knicks dabūja pretī Jo jau Hārdevejs paskat, kā spēlē.
Arī Bērks!!

  -2 [+] [-]

, 2020-08-24 08:47, pirms 5 gadiem
Nu ko, Luka iet pakaļ Džordanam pēc GOAT titula.

  +1 [+] [-]

, 2020-08-24 08:48, pirms 5 gadiem
Lukam vajadzēja pamāt ar rociņu PG, jo PG gan jau par šo metienu domā tāpat kā par Lilarda metienu, kad OKC aizsūtīja mājās.

     [+] [-]

, 2020-08-24 08:52, pirms 5 gadiem
aizermans rakstīja: Žēl ka mūsejais tāds traumatisks!
Vai tad viņš ir vainīgs,ka Zubacs viņam uz tā ceļgala uzleca?

     [+] [-]

, 2020-08-24 08:53, pirms 5 gadiem
rudy_Latvija rakstīja: Nu ko, Luka iet pakaļ Džordanam pēc GOAT titula.
Man liekas,ka tu nezini GOAT nozīmi

     [+] [-]

, 2020-08-24 08:53, pirms 5 gadiem
Lūka iespēlēsies, Porziņģis traumu vilciens sāk kustēties😔 Vēros no malas, bet gredzenu pielaikos💪

     [+] [-]

, 2020-08-24 08:57, pirms 5 gadiem
Bostonietis rakstīja: Man liekas,ka tu nezini GOAT nozīmi
Nezinu, kādēļ lai Luka nepārsistu to pašu LeBronu ko daudzi pa GOAT sauc.

     [+] [-]

, 2020-08-24 08:59, pirms 5 gadiem
1vo6m1t5 rakstīja: Tik traki jau nu nav, nevajag pārspīlēt, es arī redzēju visus tevis augstākpieminētos. Nav jau vienmēr viss jāsalīdzina uzreiz, skaidrs, ka šī nav pielīdzināma leģendārajām spēlēm par tituliem, bet jāņem vērā, ka spēle bija iespaidīga, ar traumu, 21gv savākt tādus status un uzvarēt ar bazeri, turklāt diezgan izšķirīgā spēlē playoff, pret vienu no komandām kas pretendē uz titulu, turklāt, bez otra galvenā spēlētāja komandā, ir pietiekami, lai Lukam nebūtu jālien zem tevis ierādītā benķīša.
Gandrīz vai piekrītu tev. Saproti, man sirsniņai tuvāks ir balto cilvēku bols. ACB un Eirolīga. Jo nevaru iedomāties statisku uzbrukumu bez 3-4 piespēlēm. NBA dažās brigādēs notiek citādi. Kurš dabūjis saujā, tas ar strēlnieks. Paskaties, cik nesavtīgs ir Lukas tautietis GD un varbūt sapratīsi.

  -2 [+] [-]

, 2020-08-24 09:01, pirms 5 gadiem
Pats vainīgs Kristaps, playoffos ir jāspēlē. Šitā par čempionu nekad netiks.

  +5 [+] [-]

, 2020-08-24 09:08, pirms 5 gadiem
rudy_Latvija rakstīja: Nezinu, kādēļ lai Luka nepārsistu to pašu LeBronu ko daudzi pa GOAT sauc.
Varbūt sāksim ar to,ka Lebronam ir 3 gredzeni kamēr Mavs ir uzvarējusi divas PO spēles

  +2 [+] [-]

, 2020-08-24 09:15, pirms 5 gadiem
TĀ IR TIKAI VIENA SPĒLE, KURĀ KLIPERIEM NE VELNA NEKRITA.
DALASAI PAVEICĀS. ES NEREDZU VIŅUS KĀ ŠĪ PĀRA UZVARĒTĀJUS. DOČIČS SPĒLĒS SAVU BASI VAI TUR BŪS PORZIŅĢIS VAI KĀDS CITS LABS SPĒLĒTĀJS. JA SAKRITĪS, KA DONČIČAM SPĒLĒ IET UN VĒL KĀDAM NO VIŅA KOMANDAS, PRETINIEKAM NEKRĪT, TAD DALASA UZVARĒS. TE NAV KO SAPŅOT.

  +2 [+] [-]

, 2020-08-24 09:36, pirms 5 gadiem
Kur mans draugs vorkuta, kurš visu sezonu kladzināja, ka nu tik Luka izgāzīsies? Playoffos viņu noēdīs un nekas tur no viņa nebus. Kaifs redzēt, ka kārtējais "pareģojums" ir izgāzies. Tā ir ka mētājās ar vārdiem pirms attiecīgais notikums ir sācies.

     [+] [-]

, 2020-08-24 09:37, pirms 5 gadiem
abs-1982 rakstīja: a ku labs koefs bija vareja smuku pikji izvilkt
Pie Dalasas -20pt bij 11.05kofs.. beigās pie-1 bij 3koefic tā ka bij cerība, ka Dalasa var iemest.

     [+] [-]

, 2020-08-24 09:50, pirms 5 gadiem
Dončics monstrs tāds sniegums spēle triple double

     [+] [-]

, 2020-08-24 09:59, pirms 5 gadiem
Kas to būtu gaidījis, ka sekos šāda spēle? Domāju, ne es vienīgais, kas, noskatoties spēles pirmo un daļu no otrās ceturtdaļas, izlēma iet gulēt. Man parasti ar to veicās, kad nu galīgi sāk šķist, ka "šodien nekā nebūs", tad gadās visādi brīnumi. Un bija. Piecos pamodos un tad kādu brīdi "dzīvojos pa atkārtojumiem".

Par šo spēli kādi iespaidi arī te + vēl pārsteigums pēc spēles, ko pieredzēja Luka. Vērtējiet paši:

Notiek arī šādi:
https://www.youtube.com/watch?v=rMr...

  +1 [+] [-]

, 2020-08-24 10:08, pirms 5 gadiem
reptilisj rakstīja: TĀ IR TIKAI VIENA SPĒLE, KURĀ KLIPERIEM NE VELNA NEKRITA.
DALASAI PAVEICĀS. ES NEREDZU VIŅUS KĀ ŠĪ PĀRA UZVARĒTĀJUS. DOČIČS SPĒLĒS SAVU BASI VAI TUR BŪS PORZIŅĢIS VAI KĀDS CITS LABS SPĒLĒTĀJS. JA SAKRITĪS, KA DONČIČAM SPĒLĒ IET UN VĒL KĀDAM NO VIŅA KOMANDAS, PRETINIEKAM NEKRĪT, TAD DALASA UZVARĒS. TE NAV KO SAPŅOT.
Ja neskaita, ka Lou krita iekšā pilnīgi viss. Kawai arī izšķirošajās 4/4 minūtēs un OT iekrita viņa metieni. Citi punktu vācēji arī bija līmenī (Zubac, Jackson). Tas, ka P.George ir pasīvs nulle šajā sērijā, tas ir fakts. Morris nav nekāda superzvaigzne, šī spēle bija drīzāk likumsakarīga viņa spējām.
Ja saprastu basketbolu, tad būtu redzējis, ka, sākot ar 2/4 galotni Dallasa vairāk gribēja uzvarēt un ka Luka nokārtoja šo spēli, pavelkot arī citus būt enerģiskākiem.

  -1 [+] [-]

, 2020-08-24 10:12, pirms 5 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Kur mans draugs vorkuta, kurš visu sezonu kladzināja, ka nu tik Luka izgāzīsies? Playoffos viņu noēdīs un nekas tur no viņa nebus. Kaifs redzēt, ka kārtējais "pareģojums" ir izgāzies. Tā ir ka mētājās ar vārdiem pirms attiecīgais notikums ir sācies.
tepat vien esmu. Spēli neskatījos, tāpēc nekomentēju. Viena bezdelīga pavasari nenes, viena izcila spēle vēl nedod uzvaru cīņā ar LAC. 3.spēli Luka faktiski izgāza, 4. nospēlēja izcili. Piekrītu, ka biju pārāk skeptisks par MAVs izredzēm un pārvērtēju (pagaidām!) LAC aizsardzības spējas. Kur varēja pareģot, ka Džordžs būs tik nevarīgs? Vienalga palieku pie sava, ka tālāk ies LAC

  +2 [+] [-]

, 2020-08-24 10:17, pirms 5 gadiem
vorkuta rakstīja: tepat vien esmu. Spēli neskatījos, tāpēc nekomentēju. Viena bezdelīga pavasari nenes, viena izcila spēle vēl nedod uzvaru cīņā ar LAC. 3.spēli Luka faktiski izgāza, 4. nospēlēja izcili. Piekrītu, ka biju pārāk skeptisks par MAVs izredzēm un pārvērtēju (pagaidām!) LAC aizsardzības spējas. Kur varēja pareģot, ka Džordžs būs tik nevarīgs? Vienalga palieku pie sava, ka tālāk ies LAC
Čali, es nemaz negribu lasīt tavu komentu tālāk par "...viena izcila spēle...". Kad es tev visu sezonu teicu, lai nevērtē Luku pēc vienas spēles, bet gan pēc sezonas kopumā, tu mani ignorēji un uzradies pēc katras švakākas spēles. Tagad vari rīstīties tālāk, te vairs nav ko pierādīt - Luka ir fenomenāls spēlētājs un tandēmā ar KP nākamos pāris gadus būs titula pretendenti.

Mēs nerunājām te par Mavs vs Clips izredzēm, bet gan par konkrētu spēlētāju. Pirms sērijas es arī domāju, ka labākajā gadījumā būs 1-4, tagad pie 2-2 es vairs neuzskatu, ka Mavs ir underdogu lomā, manuprāt būs visas 7 spēles, bet jā, cliperiem dodu nedaudz augstākas izredzes.

     [+] [-]

, 2020-08-24 10:29, pirms 5 gadiem
Vispār lielisks play-off pāris, laba cīņa. Tā jau ir, ka komandas grib 2 zvaigznes (pārvarā jau virs 28 gadiem), bet parasti viena vairs nevelk. Jau iepriekšējos gados ir redzēts par ko pārvēršās PG play-offos, viņš arī var norakt LAC izredzes uz titulu un Lenards varēs domāt kāpēc viņam vispār to PG vajadzēja. Tā pat būs arī Nets problēma -Īrvings noraks Nets cerības un Durants centīsies un nesapratīs kam viņam vajadzēja to Īrvingu. Redzēsim vai arī LAL viena zvaigzne neapstājās/neizpumpējās savos 35 gados.

     [+] [-]

, 2020-08-24 10:33, pirms 5 gadiem
vorkuta rakstīja: tepat vien esmu. Spēli neskatījos, tāpēc nekomentēju. Viena bezdelīga pavasari nenes, viena izcila spēle vēl nedod uzvaru cīņā ar LAC. 3.spēli Luka faktiski izgāza, 4. nospēlēja izcili. Piekrītu, ka biju pārāk skeptisks par MAVs izredzēm un pārvērtēju (pagaidām!) LAC aizsardzības spējas. Kur varēja pareģot, ka Džordžs būs tik nevarīgs? Vienalga palieku pie sava, ka tālāk ies LAC
Es gan tik pārliecināts par LAC uzvaru sērijā nebūtu. Ja sanāk vairāki "ja", tad nemaz tik sliktas izredzes MAVS nav. Ja - Luka nospēlē kaut 75% no pēdējas spēlas, ja KP iemet 23+ p. ar 45-50% precizitāti un labi nokapā aizsardzībā + pārējie nospēlē savā līmenī un druuuusku vairāk, tad .... . Piekrītu, ka uz papira LAC ir stiprāki, bet, "ja" sakrīt ... un rezultāts ir 2:2. Bez KP otra tāda spēle kā šodien ticamākais nesanāks.

     [+] [-]

, 2020-08-24 10:49, pirms 5 gadiem
vorkuta rakstīja: tepat vien esmu. Spēli neskatījos, tāpēc nekomentēju. Viena bezdelīga pavasari nenes, viena izcila spēle vēl nedod uzvaru cīņā ar LAC. 3.spēli Luka faktiski izgāza, 4. nospēlēja izcili. Piekrītu, ka biju pārāk skeptisks par MAVs izredzēm un pārvērtēju (pagaidām!) LAC aizsardzības spējas. Kur varēja pareģot, ka Džordžs būs tik nevarīgs? Vienalga palieku pie sava, ka tālāk ies LAC
Ne pirmā reize, ka gadījumā, kad Luka nospēlē izcili, Tu spēli it kā neredzēji.

  +1 [+] [-]

, 2020-08-24 11:00, pirms 5 gadiem
Un es aizgāju gulēt pie - padsmit kaut kādiem... Ehhh

     [+] [-]

, 2020-08-24 12:34, pirms 5 gadiem
rodgerz rakstīja: 28 miljoni un izlaiž spēli mazliet sāpoša ceļgala dēļ? Wow...
Ne jau KP izlēma spēlēt viņam, vai nespēlēt.
Šodien, vai rīt, KP tiks veikta padziļināta ceļgala izmeklēšana ar magnētisko rezonansi.

     [+] [-]

, 2020-08-24 13:40, pirms 5 gadiem
4.ceturtdaļā vienu brīdi clippers neko nevarēja iemest arī Lenards. Tad Mavs aizgāja garām. Beigas ,protams, tīra veiksme. Dončičs monstrs. Pie tam spēlēja pusklibs.

     [+] [-]

, 2020-08-24 13:49, pirms 5 gadiem
Labi ka Clipperu treneris nelaida laukumā daudz savus centrus, savādāk būtu Dalasai zāģis.

     [+] [-]

, 2020-08-24 15:12, pirms 5 gadiem
rudy_Latvija rakstīja: Nezinu, kādēļ lai Luka nepārsistu to pašu LeBronu ko daudzi pa GOAT sauc.
Jo Lebons ir freak of nature, viņš tā pat kā Džordans laukumā izskatījās, ka spēlētu ar bērniem, Dončičs vnk ir labs spēlētājs.

     [+] [-]

, 2020-08-24 16:06, pirms 5 gadiem
tekken rakstīja: Kápéc pie -1 bija trijnieks jāmet?
Zem groza viņu sagaidītu Lenards un Džordžs un centrs... Clippers to vien gaidīja un gatavojās, tieši tāpēc Dončič dabūja sev vajadzīgo matchup un izdarīja to, ko "loģiski" domājot nevajadzēja darīt.

  +1 [+] [-]

, 2020-08-24 16:35, pirms 5 gadiem
reptilisj rakstīja: TĀ IR TIKAI VIENA SPĒLE, KURĀ KLIPERIEM NE VELNA NEKRITA.
DALASAI PAVEICĀS. ES NEREDZU VIŅUS KĀ ŠĪ PĀRA UZVARĒTĀJUS. DOČIČS SPĒLĒS SAVU BASI VAI TUR BŪS PORZIŅĢIS VAI KĀDS CITS LABS SPĒLĒTĀJS. JA SAKRITĪS, KA DONČIČAM SPĒLĒ IET UN VĒL KĀDAM NO VIŅA KOMANDAS, PRETINIEKAM NEKRĪT, TAD DALASA UZVARĒS. TE NAV KO SAPŅOT.
Visi lielie burti padara tavu tekstu svarīgāku?

     [+] [-]

, 2020-08-24 17:16, pirms 5 gadiem
Diez kam jānotiek, lai viena daļa šeit komentārus rakstošie saprastu, ka basketbols ir komandas spēle, un nevis viena spēlētāja pasākums. Pat ja tas vēlas būt izteikts līderis.
Pat Čikāgas ''Bulls'' savos spožākajos gados nepaļāvās tikai uz vienu Džordanu, un tāpēc ap viņu būvēja komandu ar konkrētiem spēlētājiem katrā pozīcijā, kuri varēja Maiklam palīdzēt realizēt savu potenciālu, un bez kuriem tas nebūtu sasniedzis pusi no tā ko tas sasniedza.
Takā pasludināt, ka šo spēli izvilka viens Dončičs ir pilnīgs bullšits, un nekas vairāk.