Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

"Warriors" triumfē, Durentam pirmais čempiona tituls un fināla MVP gods

Rolands Eliņš

"Warriors" triumfē, Durentam pirmais čempiona tituls un fināla MVP gods
Goldensteitas "Warriors" - NBA 2016./17. gada sezonas čempione
Foto: USA Today Sports/Scanpix

Par Nacionālās basketbola asociācijas čempioni kļuvusi Goldensteitas „Warriors”, kas finālsērijas piektajā spēlē ar 129:120 pieveica „Cavaliers” un triumfēja ar 4-1. „Warriors” šis ir otrais tituls pēdējo trīs gadu laikā, kamēr šonakt 39 punktus guvušais Kevins Durents ieguvis savu pirmo titulu.

„Cavaliers” otro spēli pēc kārtas aizvadīja bez iespējama atkāpšanās ceļa, cenšoties atspēlēties no deficīta finālsērijā 0-3. Iepriekšējā mačā Klīvlendā bija izdevies ar izcili rezultatīva pirmā puslaika palīdzību sagraut „Warriors”, bet šonakt Oklendā nekas tamlīdzīgs vairs nesanāca.

Pirmajā ceturtdaļā gan „Cavaliers” atkal spēlēja ļoti rezultatīvi un guva 37 punktus. Astoņu punktu pārsvars Klīvlendai bija arī vēl otrajā ceturtdaļā, taču tad sekoja „Warriors” iespaidīgs izrāviens 21:2, un spēle pagriezās pavisam pretējā virzienā. Teju neapturami bija Kevins Durents un Stefens Karijs, kuri gan arī bieži tika pie brīviem metieniem bet puslaika izskaņā „Cavaliers” rindās ļoti svarīgus divus tālmetienus iemeta Dž. R. Smits, un pārtraukumā komandas devās ar rezultātu 71:60 „Warriors” labā, lai gan uz brīdi mājiniekiem bija pat 17 punktu pārsvars.

Trešajā ceturtdaļā Klīvlendai regulāri punktus guva Kairijs Ērvings, turpinot aizvadīt lielisku finālsēriju, taču „Cavaliers” lieti noderēja arī centra Tristana Tompsona pienesums uzbrukumā. Pēc viņa „alley-oop” danka pēc Džeimsa piespēles Klīvlenda pievilka pat līdz -4, taču uzreiz nākamajā uzbrukumā ar aukstasinīgu tālmetienu atbildēja Durents (93:86). Bet Klīvlenda turpat tuvumā vien palika, un ceturtdaļas beigās savu piekto tālmetienu trāpīja Smits (93:98), paveicot to no visai tālas distances.

Ja Klīvlendai lieliski spēlēja Smits, Goldensteitai milzīgu pienesumu sniedza 2015. gada finālsērijas MVP Andrē Igudala, kurš pēdējās ceturtdaļas sākumā ar precīzu tālmetienu un saspēles veidošanu iekustināja „Warriors” uzbrukumu, ļaujot atgūt desmit punktu pārsvaru (108:98). „Warriors” vairākkārt izspēlēja līdz pilnīgi brīvam metienam no groza apakšas vai dankam, panākot arī +14 un kontrolējot mača gaitu līdz pēdējām minūtēm. Lebrons gan vēl mēģināja spītīgi izcīnīt iespēju turpināt sēriju, taču "Warriors" pārsvaru no rokām neizlaida un triumfēja ar 129:120.

Durents šonakt izcēlās ar 39 gūtiem punktiem un jau savā pirmajā sezonā ar „Warriors” ieguva pirmo NBA titulu savā karjerā. Viņš katrā fināla spēlē guva vismaz 30 punktus un tika atzīts par vērtīgāko spēlētāju šajā sērijā. Karijs šonakt pievienoja 34 punktus un desmit rezultatīvas piespēles, bet Igudala izcēlās ar 20 punktiem. Tāpat kā Durents "Warriors" sastāvā pirmoreiz par NBA čempioniem kļuva veterāni Zaza Pačulija, Mets Bārnss, Deivids Vests, kā arī Džaveils Magī, Īens Klārks un debitants Patriks Makāvs.

„Warriors” par čempioni kļuvusi otro reizi pēdējo trīs gadu laikā, šoreiz to paveicot ar tikai vienu zaudējumu visās izslēgšanas spēlēs. Savā laukumā Oklendā „Warriors” tā arī nezaudēja nevienā „play-off” spēlē un kopumā sezonu pabeidza ar 31 uzvaru 33 spēlēs, ieskaitot regulārās sezonas izskaņu. Abus titulus "Warriors" ieguva ar galveno treneri Stīvu Keru priekšgalā, lai gan šosezon Kers lielu daļu izslēgšanas spēļu nevadīja komandu veselības problēmu dēļ, taču kopš finālsērijas otrā mača atkal bija savā pozīcijā.

Savukārt Klīvlendai šis bija trešais zaudējums finālsērijā, bet Džeimss finālu ar sakāvi bija spiests noslēgt piekto reizi savā karjerā. Viņš kopā ar „Cavaliers” un iepriekš „Heat” piedalījies septiņās finālsērijās pēc kārtas, triumfējot trīsreiz. Džeimss šonakt pavadīja laukumā 46 minūtes un sakrāja statistikas līniju 41+13+8, Ērvings guva 26 punktus, bet Smits ar trāpītiem septiņiem no astoņiem tālmetieniem savāca 25 punktus.

”Warriors”-”Cavaliers” 129:120 (33:37, 38:23, 27:33, 31:27)

Warriors: Durents 39, Karijs 34 (10 rez.p.), Igudala 20, Tompsons 11, Grīns 10, Makāvs 6, Livingstons 5, Vests 4, Pačulija, Bārnss.
Cavaliers: Džeimss 41 (13 atl.b., 8 rez.p.), Ērvings 26, Smits 25, Tompsons 15, Lavs 6 (10 atl.b.), Džefersons 4, Korvers 3, Derons Viljamss 3, Šamperts.

Finālsērijas grafiks. ”Warriors”-”Cavaliers” 4-1

DatumsLaiksSpēleRez.
2.06.4:00Warriors – Cavaliers 113:91
5.06.3:00Warriors - Cavaliers132:113
8.06.4:00Cavaliers - Warriors113:118
10.06.4:00Cavaliers - Warriors137:116
13.06.4:00Warriors - Cavaliers129:120

NBA pēdējo sezonu fināli

GadsKomandsRez.
2010Lakers-Celtics4-3
2011Mavericks-Heat4-2
2012Heat-Thunder4-2
2013Heat-Spurs4-3
2014Spurs-Heat4-1
2015Warriors-Cavaliers4-2
2016Cavaliers- Warriors4-3
2017Warriors – Cavaliers4-1

Finālsēriju vērtīgākie spēlētāji

GadsSpēlētājsKomanda
2017Kevins DurentsWarriors
2016Lebrons DžeimssCavaliers
2015Andrē IgudalaWarriors
2014Kavai LenardsSpurs
2013Lebrons DžeimssHeat
2012Lebrons DžeimssHeat
2011Dirks NovickisMavericks
2010Kobe BraientsLakers

Izmantotie resursi:
NBA.com: Promo

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-06-13 06:51, pirms 8 gadiem
Svinam!
Būtībā visu sēriju bez variantiem.

  +1 [+] [-]

, 2017-06-13 06:52, pirms 8 gadiem
Čempiontituls kritiķiem, tā to var nosaukt,
GSW šosezon gan regulārajā, gan play offā apliecināja, ka ir klasi augstāka līmeņa komanda,
16-1 !
Prieks par KD, kādu laiku vēl būs jāsamierinās ar GSW dominanci,
uzvarētāji šodien svin!!!!

Diena iesākas ar 880 eur profitu, kā lai nepriecājas ?!
Lai visiem izdevusies diena!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2017-06-13 06:53, pirms 8 gadiem
kols00 rakstīja: Čempiontituls kritiķiem, tā to var nosaukt,
GSW šosezon gan regulārajā, gan play offā apliecināja, ka ir klasi augstāka līmeņa komanda,
16-1 !
Prieks par KD, kādu laiku vēl būs jāsamierinās ar GSW dominanci,
uzvarētāji šodien svin!!!!

Diena iesākas ar 880 eur profitu, kā lai nepriecājas ?!
Lai visiem izdevusies diena!
Pastāsti veiksmes stāstu

  +1 [+] [-]

, 2017-06-13 06:53, pirms 8 gadiem
Fredža rakstīja: Pastāsti veiksmes stāstu
under 5.5 spēles, over 121.5 punkti GSW un KD MVP
Slēpts komentārs: Jirgens Rozenbergs/Džo Cimmermans
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-06-13 06:55, pirms 8 gadiem
kols00 rakstīja: under 5.5 spēles, over 121.5 punkti GSW un KD MVP
Uzņem gifu kā tu reloado optibeta mājaslapu ar visiem betiem, savādāk tukša muldēšana
Slēpts komentārs: mellupietis

  +1 [+] [-]

, 2017-06-13 06:56, pirms 8 gadiem
Klusuma brīdis par visām sāpošajām Lebrona fanu sirsniņām, gan citu reizīti... (vai arī nē)

     [+] [-]

, 2017-06-13 06:56, pirms 8 gadiem
Skaista sezona, skaists noslēgums!
Gaidām nākamo sezonu! Vasara būs interesanta!
Slēpts komentārs: samcro92

  -1 [+] [-]

, 2017-06-13 06:58, pirms 8 gadiem
Iguodalas nesavtīguma paraugstunda izšķirošajā spēlē. KD augstasenība. Šis bija augstākais līmenis. Gsw kārtējais tituls. Lebis var meklēt jaunu Big 3.

  -1 [+] [-]

, 2017-06-13 07:01, pirms 8 gadiem
mellupietis rakstīja: Pelnīti vinnēja,chubaki tagad nobeidz biksēs ar savu nenoderīgo igoudala
Kuram finālā ir labākais +/- ar lielu atrāvienu? Atkal sagadīšanās? Pa krūmiem!!

  -2 [+] [-]

, 2017-06-13 07:01, pirms 8 gadiem
KD taapat ir lielaalais luuzers sporta veesturee

  +4 [+] [-]

, 2017-06-13 07:01, pirms 8 gadiem
KD MVP ! Pelnīti!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-06-13 07:02, pirms 8 gadiem
Apsveicu Warriors ar titulu .

  +1 [+] [-]

, 2017-06-13 07:02, pirms 8 gadiem
KD 47% troikās

  -3 [+] [-]

, 2017-06-13 07:04, pirms 8 gadiem
Varu ierēkt par cavs kekpam,kas šodien tā vārās. KD labākais spēlētājs pasaulē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-06-13 07:05, pirms 8 gadiem
Cavs fani cēlās 4os, lai no agra rīta sportacentrā varētu likt mīnusus
You are the real MVP !

  -1 [+] [-]

, 2017-06-13 07:06, pirms 8 gadiem
Ez pastaiga, nesaprotu tikai kapēc Lebrons visu laiku negāja caurgājienā, jo viņu apturēt ir gandrīz neiespējami. Čalis tikai beigās saprata ka tā jadara

  +1 [+] [-]

, 2017-06-13 07:06, pirms 8 gadiem
kols00 rakstīja: Klusuma brīdis par visām sāpošajām Lebrona fanu sirsniņām, gan citu reizīti... (vai arī nē)
Cik liki lai atpelnītu zuadētos 500 eur ?
Slēpts komentārs: kols00

     [+] [-]

, 2017-06-13 07:07, pirms 8 gadiem
Pachulijam vai tad arii nav pirmais tituls? Kapec tiesi durentu taa piemin. Bet nu peec taa ka peec 73:9 sezonas panem veel durentu tas ir "baigais" paarsteigums ka Wariori paneema chempi. Bet nu dazi to noteikti sauktu par Heitosanu, bet es nevienu neheitoju, liekas vienkaarsi negodiigi, agraak man GSW patika.

  +1 [+] [-]

, 2017-06-13 07:07, pirms 8 gadiem
Cavs taupijās
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-06-13 07:08, pirms 8 gadiem
chubaki rakstīja: Kuram finālā ir labākais +/- ar lielu atrāvienu? Atkal sagadīšanās? Pa krūmiem!!
veiksme.....viņš neko šonakt neizdarīja...Mccough līmenī,neredzu neko īpašu viņā

  +1 [+] [-]

, 2017-06-13 07:08, pirms 8 gadiem
kols00 rakstīja: es tajā pašā dienā jau bija +25 eur
screenu iemet

  +1 [+] [-]

, 2017-06-13 07:09, pirms 8 gadiem
sochee rakstīja: Ez pastaiga, nesaprotu tikai kapēc Lebrons visu laiku negāja caurgājienā, jo viņu apturēt ir gandrīz neiespējami. Čalis tikai beigās saprata ka tā jadara
Beigās viņu pat īsti necentās apturēt, galvenais bija neielaist troikas un vienkārši vilcināt laiku.

  -2 [+] [-]

, 2017-06-13 07:10, pirms 8 gadiem
sochee rakstīja: screenu iemet
Screenshoti neder, jo tos editot aizņem pāris sekundes. Vajag gifu vai video, kur tiek refreshots optibet history.

  +2 [+] [-]

, 2017-06-13 07:10, pirms 8 gadiem
Valents rakstīja: Pachulijam vai tad arii nav pirmais tituls? Kapec tiesi durentu taa piemin. Bet nu peec taa ka peec 73:9 sezonas panem veel durentu tas ir "baigais" paarsteigums ka Wariori paneema chempi. Bet nu dazi to noteikti sauktu par Heitosanu, bet es nevienu neheitoju, liekas vienkaarsi negodiigi, agraak man GSW patika.
tā gadaš...paņēma gsw labus talantus uzaudzēja neaizņemot daudz vietas un bija vieta zvaugznei.Veiksme komandai,ko tur līga iejauksies un neļaus veikt kd treidu,lai mazinātu konkurenci?tad jau tā būtu l''igas vadības visatļautība.

  -1 [+] [-]

, 2017-06-13 07:11, pirms 8 gadiem
mellupietis rakstīja: veiksme.....viņš neko šonakt neizdarīja...Mccough līmenī,neredzu neko īpašu viņā
Nja šī spēle lielā mērā ir uz Igija, pēc viņa defa un danka, sākās Gsw izrāviens.

     [+] [-]

, 2017-06-13 07:12, pirms 8 gadiem
Tas patiešām bija neaizmirstami. GSW ir vairāk nekā komanda. Kers ir mans bērnības elks un vārda "trejacis" iemiesojums. Apsveicu!

     [+] [-]

, 2017-06-13 07:14, pirms 8 gadiem
[quote chubaki]
Nja šī spēle lielā mērā ir uz Igija, pēc viņa defa un danka, sākās Gsw izrāviens.
[/quotā jā,bet vai izrāviens būtu citādāks,ja kāds cits uzsāktu viņu,nu nezinu.Laba rezervista līmenī nospēlēja.
Slēpts komentārs: LeBron NBA

  -4 [+] [-]

, 2017-06-13 07:17, pirms 8 gadiem
Lebrons tāpat ir labākais pasaulē!
Slēpts komentārs: Maikls Skolfilds

  +6 [+] [-]

, 2017-06-13 07:17, pirms 8 gadiem
Ko jūs varat cepties par Durentu visu laiku? NBA nav tāds punkts, ka top spēlētāji nedrīkst pievienoties Warriors, Cavs, Spurs! Samierinieties! Tāpat ar savu spriedelēšanu neko nevarat panākt, viņš vismaz savu sapni ir piepildījis. Apsveicu Warriors ar titulu, un ceru redzēt nākamajā sezonā 2 citu komandu finālu

     [+] [-]

, 2017-06-13 07:17, pirms 8 gadiem
JARKO NIEMINENS rakstīja: chubaki var meklēt jaunu palaistuvi, jo otru gadu ar valjero noteikti negribās
Tu esi labs!

     [+] [-]

, 2017-06-13 07:18, pirms 8 gadiem
Maikls Skolfilds rakstīja: Nākam gad būs revanšs... ja protams gsw atkal nepaķers kādu superzvaigzni
Kazins ies par minimālo spēlēt.

  +3 [+] [-]

, 2017-06-13 07:19, pirms 8 gadiem
Maikls Skolfilds rakstīja: Nākam gad būs revanšs... ja protams gsw nepaķers vēl kādu superzvaigzni
Lebrons jau mēğinās tikt uz GSW savādād pēdējais tituls jau viņam ir bijis.

  -1 [+] [-]

, 2017-06-13 07:20, pirms 8 gadiem
Maikls Skolfilds rakstīja: Lebrons tāpat ir labākais pasaulē!
1.Leonards ,2KD 3.Lebis

     [+] [-]

, 2017-06-13 07:20, pirms 8 gadiem
Tas cheksikānis(LJ) del savas nesportiskas uzvediibas nav cieniigs spelet pat LBL

  +2 [+] [-]

, 2017-06-13 07:20, pirms 8 gadiem
JARKO NIEMINENS rakstīja: kols00 mammai gangbang šorīt ar ar LB, KL un KI Mazais salaga paslēpies ar portatīvo zem gultas un tagad komentē
Vecīt, Tu esi nožēlojams. Sāp sirds,ja? Pieauguši un saprātīgi cilvēki, šādu s*du neraksta.. Ar tevi nav kkas kārtībā..

  -1 [+] [-]

, 2017-06-13 07:21, pirms 8 gadiem
Kepkas raud, pārējie svin Gsw uzvaru.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2017-06-13 07:22, pirms 8 gadiem
chubaki rakstīja: 1.Leonards ,2KD 3.Lebis
Salīdzini elementāru statistiku, pamuļķis ..

     [+] [-]

, 2017-06-13 07:23, pirms 8 gadiem
JARKO NIEMINENS rakstīja: kols00 neglaimo sev, es pats plānoju savu darba laiku un tādēļ katru rītu ceļos 5, lai izplānotu savu dienu, tikšanās utt, ja tev 7:00 Maximā sākas darbs, tad tā ir tikai tava darīšana
Kādas darīšanas? Tu pēc sakarīga cilvēka neizklausies.
Ej pakaunies, kādu m*slu tu raksti

     [+] [-]

, 2017-06-13 07:24, pirms 8 gadiem
Izcili spēlē KD, bet intrigas ziņā ļoti garlaicīgs fināls.

  -4 [+] [-]

, 2017-06-13 07:27, pirms 8 gadiem
chubaki rakstīja: 1.Leonards ,2KD 3.Lebis
Un tagad?
';

     [+] [-]

, 2017-06-13 07:28, pirms 8 gadiem
Visi te saka tipa Lebronam bija Big 3 ka Miami laikos..Mana skatijuma Love nav lideris kads bija Bosh..Irvings jaa,Lebrons jaa.Lovs nee. Normals speletajs,bet labs tikai ar zvaigznem.
Tapat ari daudzi saka,ka Noah Knikos ir iegrabiens.A vaitad T.Thompsons nav???
Busim godigi Cavs regulara sezona nav speletaju meraukla.Visu parada speles pret GSW.Tur Tompsons bija nulle.
Un par so konkreto speli runajot-ka Cavs pievilka nedaudz beigas rezultata,ta uzreiz divi GSW viegli uzbrukumi atbilde..Nu velns,vaitad GSW ir janosedz tikai uz 3punktu linijas???
P.S. Hose:Man gan vienmer vards trispunktnieks asociesies ar Alenu un laikam P.Stojakovicu

  +1 [+] [-]

, 2017-06-13 07:32, pirms 8 gadiem
Valents rakstīja: Pachulijam vai tad arii nav pirmais tituls? Kapec tiesi durentu taa piemin. Bet nu peec taa ka peec 73:9 sezonas panem veel durentu tas ir "baigais" paarsteigums ka Wariori paneema chempi. Bet nu dazi to noteikti sauktu par Heitosanu, bet es nevienu neheitoju, liekas vienkaarsi negodiigi, agraak man GSW patika.
Grūti pārmest GSW vadībai ja viņiem bija izvēle maksāt Bārnsam 22 miljonus vai mēģināt dabūt Durentu par 4.5 miljoniem vairāk. Domāju jebkura komanda izvēlētos otro variantu. Piedevām pats Durents vēlējās ko mainīt.
Tāpat daudzi saka, ka Durenta dēļ tika ziedots soliņš, bet, manuprāt, salīdzinoši ar iepriekšējo sezonu nekādi milzīgie zaudējumi nebija. Jā, Boguts noteikti lbāks par Pačuliu. Bet pārējie - Ezeli - McGee es liktu ar plusa zīmi McGea ieguvumu. Speights - West, ļoti līdzvērtīga maiņa. Barbosa - McCaw, liekas, ka brazīlis bija labāks, bet visumā debitants savu darba paveica labi. Pārējos laikam nav īsti jēgas pieminēt.
Uz vietas nevar stāvēt un cerēt, ka mums jau ir labs sastāvs un nko mainīt nevajag, ja ir iespēja pastiprināties, tad tas vienmēr ir jāizmanto!

  -1 [+] [-]

, 2017-06-13 07:32, pirms 8 gadiem
Eh, sweeps tomēr. : (

LBJ joprojām labākais.

  +1 [+] [-]

, 2017-06-13 07:33, pirms 8 gadiem
Onslovs rakstīja: Eh, sweeps tomēr. : (

LBJ joprojām labākais.
Piecas dienas dzēri, ka Game 4 nokavēji?

  -1 [+] [-]

, 2017-06-13 07:34, pirms 8 gadiem
nevainigais rakstīja: Ko jūs varat cepties par Durentu visu laiku? NBA nav tāds punkts, ka top spēlētāji nedrīkst pievienoties Warriors, Cavs, Spurs! Samierinieties! Tāpat ar savu spriedelēšanu neko nevarat panākt, viņš vismaz savu sapni ir piepildījis. Apsveicu Warriors ar titulu, un ceru redzēt nākamajā sezonā 2 citu komandu finālu
Tas vnk nav pareizi, ka spēlētāji izvēlas spēlēt par 40% mazāku summu kā vidējā tirgus vērtība. Čakarē tas sistēmu.

     [+] [-]

, 2017-06-13 07:40, pirms 8 gadiem
Cerbers24 rakstīja: Visi te saka tipa Lebronam bija Big 3 ka Miami laikos..Mana skatijuma Love nav lideris kads bija Bosh..Irvings jaa,Lebrons jaa.Lovs nee. Normals speletajs,bet labs tikai ar zvaigznem.
Nē, nē. T-Wolves viņam skaitļi bija 2x iespaidīgāki.

30+30.

     [+] [-]

, 2017-06-13 07:43, pirms 8 gadiem
Ko var čīkstēt par intrigu, vnk jāatzīst ka Gsw ir pasaules spēcīgākā komanda. Baigais prieks par KD, varu iedomāties kā spļaudās RW

     [+] [-]

, 2017-06-13 07:53, pirms 8 gadiem
Pēc gadiem neviens nenīdēs, ka nebija intrigas NBA, ka KD ir tāds vai šitāds u.t.t. Šos četrus (visticamāk arī nākamgad nekas nemainīsies) gadus visi atcerēsies kā divu 21. gadsimta labāko komandu lielisku cīņu un nereālu basketbola meistarības virsotni.

     [+] [-]

, 2017-06-13 07:57, pirms 8 gadiem
JaVale McGee no Shaqtin a fool MVP lēciens uz NBA čempionu

  +2 [+] [-]

, 2017-06-13 08:10, pirms 8 gadiem
Nesaprotu, kādēļ vēl nepastāv tāda lieta, kā minimālā līguma summa attiecīgi sniegumam vai spēlētāja "statusam". Neveidotos tādas "superkomandas" un zvaigznes izklīstu pa vairāk komandām, būtu līdzvērtīgākas komandas. Bet nu laikam tas nav līgas interesēs, par cik visnaudīgākie fani skrien tikai pēc superkomandu bandwagoning un nemestu tādu naudiņu ārā, ja nezinātu jau sezonas sākumā, kura komanda būs finālā. Skumji, bet tāds nu tas mūsdienu NBA ir.

Dziļi sirdī gan ceru, ka KD kādreiz atgriezīsies OKC lai arī tur atnestu kausu un atmaksātu faniem par šo visu gājienu. Savu un GSW legacy gan viņš sabojāja, bet tas mazliet uzlabotu visu, vismaz vietējo OKC fanu vidū. Ja Hārdens vēl pievienotos būtu episka atkalapvienošanās. 😄

Apsveicu GSW fanus, bet nu nākamā sezona būs cits stāsts, LBJ visticamāk atkal vāks papildspēkus. Un Zaza nevarēs katru gadu savainot Leonardu. Bostona arī nestāvēs uz vietas attīstībā. Par interesantāku nākamo sezonu!

  -3 [+] [-]

, 2017-06-13 08:23, pirms 8 gadiem
Cik saprotu tad te viena komanda kuru neviens nevar uzvaret ,taču debīlās Amerekāņi līgu kepkas vienmer un visur raksta ka tur jenku līgas katra komanda viena otru var uzvarēt.
Un kādam loham vēl jābūt lai 2 naktī celties augšā un skatīties tādu suudu?

     [+] [-]

, 2017-06-13 08:24, pirms 8 gadiem
Bļe katru reizi redzot Stefa sievu gribas iet nošauties

Ja Cavs grib but tuvāk GSW,tad jātaisa pārmaiņas ceturtajam/piektajam numuram..

     [+] [-]

, 2017-06-13 08:26, pirms 8 gadiem
Pietrūka jau Boguts Cavs - tā trauma iegrieza///// Runājot par Miami Big 3 Bošs jau bija uz fināliem notraumējies tāds +- pienesums --- Veids lai gan bija jau uz norietu joptojām daudz spēles izvilka , bet bonusā viņiem bija Alens , kas nav Cavs.

     [+] [-]

, 2017-06-13 08:35, pirms 8 gadiem
Ļoti patīkams sezonas noslēgums, kas var būt labāks par princeses zaudējumu finālā!

  -2 [+] [-]

, 2017-06-13 08:40, pirms 8 gadiem
JARKO NIEMINENS rakstīja: cubaki varēs dupsēties ar valjero tagad centrāltirgus tunelī, jo nebūs jāiet pēc Cavs kepona
salātlapa izklīsti pa krūmiem

     [+] [-]

, 2017-06-13 08:43, pirms 8 gadiem
Atlika Iguodalam iemest MVP robā un kārtējais tituls kabatā
Apsveicu visus GSW fanus ar panākumu, šodien svētki!
HMB, Animalz, Maikls skolfields, sencore, bambareska, aleksandrs Dreimanis, nieminens u.c GSW heiteri tg var oficiāli izklīst #PaKrūmiem !

GO GSW!!!

     [+] [-]

, 2017-06-13 08:46, pirms 8 gadiem
mellupietis rakstīja: Pelnīti vinnēja,chubaki tagad nobeidz biksēs ar savu nenoderīgo igoudala
kas ta nu? Nevari pārdzīvot kārtējo zāģi un Smita teātri, kur tipa bija fouls?
#PaKrūmiem!

     [+] [-]

, 2017-06-13 08:49, pirms 8 gadiem
Maikls Skolfilds rakstīja: Lebrons tāpat ir labākais pasaulē!
#PaKrūmiem!
MJ ir GOAT

  +1 [+] [-]

, 2017-06-13 08:50, pirms 8 gadiem
Warriors bez KD vēl ar vien būtu tikusi līdz finālam un uzvarējusi. Cavs bez Lebrona būtu tikusi max izslēgšanas spēļu pirmajā kārtā. Bet atzīstu, ka KD bija satriecošas izslēgšanas spēles un viņš bija labākais čempionu komandas spēlētājs.
Skaidrs, ka Warriors bija šosezon galvastiesu pārāki par jebkuru komandu, bet Cavs modelis ar vienu čali, kurš spēlē vidēji 41 min un laukumā dara pilnīgi visu, ir nolemts izgāztuvei, jo komanda bez Lebrona laukumā ir Knicks#2 (big names, no game).
Cerams, ka līga nākamsezon sakārtosies. Šī bija pēdējo padsmit gadu laikā garlaicīgākā sezona.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-06-13 08:52, pirms 8 gadiem
LeBron NBA rakstīja: Salīdzini elementāru statistiku, pamuļķis ..
Ekspert, ko tad Lebrons ar Cavs nevinnēja?
Redz, kad GSW ir visi sastāvā un Iguodalam nesāp mugura, ta ir 18+ un kā kaķis ar peli variants!
GO GSW!

     [+] [-]

, 2017-06-13 08:53, pirms 8 gadiem
LeBron NBA rakstīja: Un tagad?
Lovs T-volwes arī vāca iespaidīgu statistiku, a jēga?
#3no8#PaKrūmiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-06-13 09:04, pirms 8 gadiem
emgape rakstīja: Screenshoti neder, jo tos editot aizņem pāris sekundes. Vajag gifu vai video, kur tiek refreshots optibet history.
preškam jums tos šotus?
Čalis gan jau piešancē kādā toto kantorī Optibets maksā 10eur dienā, lai viņš te savus neticamos stāstus posto

     [+] [-]

, 2017-06-13 09:14, pirms 8 gadiem
nākās viens noņemt cepuri GSW priekšā, ar tādu firepower principā neiespējami uzvarama komanda. Lai arī Cavs spēlēja ļoti labi, tomēr GSW spēlēja nedaudz labāk, KD vispār monstrs. Viņš arī bija ta, kas šo sēriju izšķīra. Nu ko - gaidam trademarket

  +1 [+] [-]

, 2017-06-13 09:16, pirms 8 gadiem
Wussell rakstīja: Nesaprotu, kādēļ vēl nepastāv tāda lieta, kā minimālā līguma summa attiecīgi sniegumam vai spēlētāja "statusam". Neveidotos tādas "superkomandas" un zvaigznes izklīstu pa vairāk komandām, būtu līdzvērtīgākas komandas. Bet nu laikam tas nav līgas interesēs, par cik visnaudīgākie fani skrien tikai pēc superkomandu bandwagoning un nemestu tādu naudiņu ārā, ja nezinātu jau sezonas sākumā, kura komanda būs finālā. Skumji, bet tāds nu tas mūsdienu NBA ir.

Dziļi sirdī gan ceru, ka KD kādreiz atgriezīsies OKC lai arī tur atnestu kausu un atmaksātu faniem par šo visu gājienu. Savu un GSW legacy gan viņš sabojāja, bet tas mazliet uzlabotu visu, vismaz vietējo OKC fanu vidū. Ja Hārdens vēl pievienotos būtu episka atkalapvienošanās. 😄

Apsveicu GSW fanus, bet nu nākamā sezona būs cits stāsts, LBJ visticamāk atkal vāks papildspēkus. Un Zaza nevarēs katru gadu savainot Leonardu. Bostona arī nestāvēs uz vietas attīstībā. Par interesantāku nākamo sezonu!
KD uz GSW nevar iet, bet KD + RW + Hārdens tas gan ir ok? Kur loģika!?
Nu gsw nevajadzētu kaunēties par to, ka KD atnāca. Savu zvaigžņoto komandu pa lielam paši izaudzināja, laikos kad AB vēl spēlēja GSW, tad Karijs smuki pulēja soliņu un nemaz netika pie spēlēšanas. To čīkstēšanu grūti saprast...

  +2 [+] [-]

, 2017-06-13 09:20, pirms 8 gadiem
apsveicu visus GSW vai jebkura GSW spēlētāja atbalstītājus (ar uzsvaru uz atbalstītājus, nevis biksēs čurātājus) ar godam nopelnīto titulu. Man kā Lebrona atbalstītājam jāatzīst, ka uzvarēja labākā komanda (lai arī kā tā nepatiktu)...šodien CAVS labi izšāva Smits, bet ļoti pietrūka Lova punkti. Tomēr jau pagājušā spēle parādīja, ka lai uzvarētu GSW, CAVS jāspēlē ideāli vai ļoti tuvu tam un 4 spēles pēc kārtas to izdarīt ir praktiski neiespējami. Pirms sērijas ticēju, ka CAVS var paņemt, bet pārāk lielas ilūzijas neloloju tāpēc arī nosacīti mierīgi uztveru šo zaudējumu. Lai arī kāda ir Lebrona bilance finālos, tomēr viņa sniegums ir fenomenāls.

     [+] [-]

, 2017-06-13 09:27, pirms 8 gadiem
chubaki rakstīja: 1.Leonards ,2KD 3.Lebis
Negribēju tevi barot, bet lai jau tiek...
Lai kā tev to negribētos atzīt Lebrons joprojām ir Nr.1, Nr.2-KD, Nr.3-Lenards, pēc tam kā pašiem tīk.

  +3 [+] [-]

, 2017-06-13 09:30, pirms 8 gadiem
kafijas pauze rakstīja: Grūti pārmest GSW vadībai ja viņiem bija izvēle maksāt Bārnsam 22 miljonus vai mēģināt dabūt Durentu par 4.5 miljoniem vairāk. Domāju jebkura komanda izvēlētos otro variantu. Piedevām pats Durents vēlējās ko mainīt.
Tāpat daudzi saka, ka Durenta dēļ tika ziedots soliņš, bet, manuprāt, salīdzinoši ar iepriekšējo sezonu nekādi milzīgie zaudējumi nebija. Jā, Boguts noteikti lbāks par Pačuliu. Bet pārējie - Ezeli - McGee es liktu ar plusa zīmi McGea ieguvumu. Speights - West, ļoti līdzvērtīga maiņa. Barbosa - McCaw, liekas, ka brazīlis bija labāks, bet visumā debitants savu darba paveica labi. Pārējos laikam nav īsti jēgas pieminēt.
Uz vietas nevar stāvēt un cerēt, ka mums jau ir labs sastāvs un nko mainīt nevajag, ja ir iespēja pastiprināties, tad tas vienmēr ir jāizmanto!
Nedomāju, ka normāli domājošas būtnes kaut ko pārmet GSW kā komandai...Jebkura komanda, ja tai būtu izdevība iegūt KD to izmantotu (arī CAVS ar Lebronu sastāvā)...vairāk jau tiek pārmests KD, ka labākas (vieglākas) dzīves meklējumos aiziet pie 73-9 komandas, kurai iepriekšējā gadā nolēja no 3-1 vadības.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2017-06-13 09:34, pirms 8 gadiem
Palasīju komus. Uzradās jautājums: Kāpēc LBJ skrēja uz "hītiem", lai dabūtu titulu, un viņš ir labākais. Bet Durents, ar tādu pašu gājienu ( lasi - pāreja uz perspektīvāku komandu ) ir biggest pussy ever.. Kaut kas neštimmē.

     [+] [-]

, 2017-06-13 09:34, pirms 8 gadiem
valjero rakstīja: Ekspert, ko tad Lebrons ar Cavs nevinnēja?
Redz, kad GSW ir visi sastāvā un Iguodalam nesāp mugura, ta ir 18+ un kā kaķis ar peli variants!
GO GSW!
vai tad basketbolā uzvar viens spēlētājs...līdz šim domāju, ka uzvar labākā komanda tajā brīdī.

  -1 [+] [-]

, 2017-06-13 09:36, pirms 8 gadiem
Fender rakstīja: Palasīju komus. Uzradās jautājums: Kāpēc LBJ skrēja uz "hītiem", lai dabūtu titulu, un viņš ir labākais. Bet Durents, ar tādu pašu gājienu ( lasi - pāreja uz perspektīvāku komandu ) ir biggest pussy ever.. Kaut kas neštimmē.
Tāpēc ,ka gājieni nav gluži identiski. Turklāt KD nekad (atļaušos apgalvot, ka nevienam spēlētājam uz pasaules) nav bijis tāds spiediens no malas (līdzjutēji, prese u,t,t.u,t.j,p) par titulu iegūšanu kāds tas ir bijis Lebronam.

  +1 [+] [-]

, 2017-06-13 09:40, pirms 8 gadiem
Skatos te komemtāros laikam 85% nav pabeiguši 9.klasi vai vienkārši galvā sisti. Parādat saviem draugiem/radiniekiem, ko jūs te rakstat, ātri vien jūs no sava loka izmetīs.

  +1 [+] [-]

, 2017-06-13 09:46, pirms 8 gadiem
Nejeega rakstīja: Tāpēc ,ka gājieni nav gluži identiski. Turklāt KD nekad (atļaušos apgalvot, ka nevienam spēlētājam uz pasaules) nav bijis tāds spiediens no malas (līdzjutēji, prese u,t,t.u,t.j,p) par titulu iegūšanu kāds tas ir bijis Lebronam.
Tas, ka abi minētie spēlētāji iegūs titulu, bija skaidrs jau sen. Atlika tikai formāts, kādā tas tiks izdarīts un laiks kad tas tiks izdarīts. Sanāca līdzīgi. Visi fani, protams, grib ASAP, bet ne vienmēr tas izdodas. Nav jāstāsta cik ilgi, piemēram, Dirks gaidīja līdz savam gredzenam. Tāpēc liekas, ka šeit kaut kas nevelkas kopā.

  -1 [+] [-]

, 2017-06-13 09:51, pirms 8 gadiem
Nejeega rakstīja: Negribēju tevi barot, bet lai jau tiek...
Lai kā tev to negribētos atzīt Lebrons joprojām ir Nr.1, Nr.2-KD, Nr.3-Lenards, pēc tam kā pašiem tīk.
Lebis pārtraukumā tur statu lapiņu rokā,kad pie līdzīga rezultāta vajag viņa punktus viņš grūž bumbu Smitam, shampertam, Lovam,bet ,ja tu uzbrūc ar 60%tad spēle jāņem uz sevi, nevis jāvāc TD,bet jāiet uz 50pt. Kāda jēga no pārējiem spēlētājiem, ja nedrīkst driblēt tikai mest,lai asistu savāktu.

  -1 [+] [-]

, 2017-06-13 09:52, pirms 8 gadiem
chubaki rakstīja: Iguodalas nesavtīguma paraugstunda izšķirošajā spēlē. KD augstasenība. Šis bija augstākais līmenis. Gsw kārtējais tituls. Lebis var meklēt jaunu Big 3.
Iemācies LV gramatiku. Sāksim ar to.

Un 3 un 5 spēlē nebija nekādi tevis teiktie 18+. Un būtībā nebija jābūt nevienā no spēlēm.

Uzskatu, ka Lebronam nekur nav jābēg un nav nekas jāmeklē. Tādu attieksmi kā 3-5 spēlei un viss ok. Pirmās divas gan noraka ne pa knapam. Bet tā pašu neuzņemšanās.

  -3 [+] [-]

, 2017-06-13 09:55, pirms 8 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Iemācies LV gramatiku. Sāksim ar to.

Un 3 un 5 spēlē nebija nekādi tevis teiktie 18+. Un būtībā nebija jābūt nevienā no spēlēm.

Uzskatu, ka Lebronam nekur nav jābēg un nav nekas jāmeklē. Tādu attieksmi kā 3-5 spēlei un viss ok. Pirmās divas gan noraka ne pa knapam. Bet tā pašu neuzņemšanās.
Pašam tev gramatika klibo,rakstu no telefona,tāpēc nav valodniecības paraugstunda. Nomierinies, sezona beigusies. Būtu amizanti,ja Igijs ar Cp3 apvienotos.

     [+] [-]

, 2017-06-13 09:59, pirms 8 gadiem
GSW vēl varētu paņemt Kawhi Leonardu, lai nākamgad ir vēl drošāk !

"Ja nevari uzvarēt pretiniekus, tu vari tiem pievienoties" / KD /

  +1 [+] [-]

, 2017-06-13 10:03, pirms 8 gadiem
Tas jau bija gaidāms. BORING!

  +3 [+] [-]

, 2017-06-13 10:07, pirms 8 gadiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-06-13 10:16, pirms 8 gadiem
chubaki rakstīja: Nja šī spēle lielā mērā ir uz Igija, pēc viņa defa un danka, sākās Gsw izrāviens.
Kas tev ir ar to Igiju, reāla miskaste no viņa, bet tu runā tā ka katru vakaru viņš tevi tea bag rautu. Uzvara ir uzvara GSW, lai arī nereāli besī šī komanda, Cavs man ar besī tā kā interese maza.

  +2 [+] [-]

, 2017-06-13 10:18, pirms 8 gadiem
sprinteris2 rakstīja: https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/19030266_10154683642873263_7523790171328824233_n.jpg?oh=ba889c273227e46904786ca3e2ad87a6&oe=599EFA07
Vai Lebrons bija vienīgais lielais papildinājums Heat tajā vasarā?

  +1 [+] [-]

, 2017-06-13 10:21, pirms 8 gadiem
Autoram joprojām Heat-Thunder finālā ir 6 spēles. Auns! Derētu tā kā pārbaudīt informāciju pirms publicē.

  -1 [+] [-]

, 2017-06-13 10:21, pirms 8 gadiem
arčč rakstīja: KD uz GSW nevar iet, bet KD + RW + Hārdens tas gan ir ok? Kur loģika!?
Nu gsw nevajadzētu kaunēties par to, ka KD atnāca. Savu zvaigžņoto komandu pa lielam paši izaudzināja, laikos kad AB vēl spēlēja GSW, tad Karijs smuki pulēja soliņu un nemaz netika pie spēlēšanas. To čīkstēšanu grūti saprast...
Tur jau arī GSW sabojāja savu legacy. Man nebija pilnīgi nekādu pretenziju, kad viņi paši savā sistēmā izaudzināja, nopelnīja jau tā lielisku 73-9 komandu. Kāda velna pēc viņiem vajadzēja vēl vienu superzvaigzni? Un tieši tā KD aiziešana uz GSW sabojāja gan paša legacy, gan GSW.

Protams, KD + WB + Bārda nebūtu pats labākais, tomēr viņi visi ar OKC spēlēja 2012 finālā. Un tieši tā ring un fame chasing dēļ OKC tagad nav tas, kas kas pašlaik ir GSW, jo viena lieta gan par viņiem tiešām jārespektē - viņi uzticās viens otram, savai sistēmai un pie pirmajām grūtībām vai sāpīgām zaudēm (piemēram to pašu 3-1 pakāšanu pagājušajā gada) nebēg pa krūmiem un spēj sadalīt laukumu un necenšas par katru centu būt individuālie pirmie čaļi pagalmā. Tas pats Ibaka arī tika aizmainīts, jo viņu neapmierināja zemā loma komandā.

Bez lielajiem ego OKC pašlaik varēja būt trešais titāns. Bet nu kā ir, tā ir, sen jau esmu sadzīvojis.

     [+] [-]

, 2017-06-13 10:21, pirms 8 gadiem
Fender rakstīja: Palasīju komus. Uzradās jautājums: Kāpēc LBJ skrēja uz "hītiem", lai dabūtu titulu, un viņš ir labākais. Bet Durents, ar tādu pašu gājienu ( lasi - pāreja uz perspektīvāku komandu ) ir biggest pussy ever.. Kaut kas neštimmē.
Paskaidrošu tev, cik tieši viss "stimmē": 2009-10 gada sezonā bija divas spēka komandas - Celtics un Lakers. Atgādinu, ka tajā laikā Bostonā bija big3 jeb Gārnets, Pīrss un Allens + jauns Rondo. Bostona izslēgšanas spēlēs izslēdza gan Miami pirmajā kārtā, gan Klīvlendu otrajā kārtā un paklupa tikai uz Lakeriem finālā. Varētu salīdzināt abus gadījumus tikai tad, ja LBJ būtu pārgājis uz Bostonu pēc zaudējuma otrajā kārtā.
Tā vietā LBJ pārgāja uz Miami, kurā bija viens ļoti labs spēlētājs un dabūja
vēl papildus Bošu, visi trīs kopā vienojoties par to, ka finansiālās ambīcijas daļēji ziedos tam, lai neatkārtotos jau atkal Celtics-Lakers fināls.
Ir ļoti liela atšķirība starp pievienošanos līgas spēcīgākajai komandai (kas Warriors bija arī pagājušogad un Warriors 100% būtu pacēluši kausu, ja vien nebūtu Karija trauma un Grīna dsq) un vidējas komandas padarīšanai par big 3 komandu.
Atkāpei, manuprāt, big 3-4 modelis nākamsezon vismaz divās komandās ir vienīgā iespēja pacīnīties ar GSW.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-06-13 10:29, pirms 8 gadiem
Lebronam jau 5 zaudēti fināli - interesanti kā to vērtēt - labi ka regulāri spēj vispār tik tālu tikt vai slikti zaudēt izšķirošos mačus?

  -1 [+] [-]

, 2017-06-13 10:31, pirms 8 gadiem
hah , pusijs zaudēja jau 5 finālu savā karjerā!

     [+] [-]

, 2017-06-13 10:47, pirms 8 gadiem
chubaki rakstīja: Lebis pārtraukumā tur statu lapiņu rokā,kad pie līdzīga rezultāta vajag viņa punktus viņš grūž bumbu Smitam, shampertam, Lovam,bet ,ja tu uzbrūc ar 60%tad spēle jāņem uz sevi, nevis jāvāc TD,bet jāiet uz 50pt. Kāda jēga no pārējiem spēlētājiem, ja nedrīkst driblēt tikai mest,lai asistu savāktu.

tas ir tikai normali, ja piespele bumbu briva speletajam uz 3p linijas.... jo vienmer lielaka ispeja ir iemest brivu metienu neka ar pretestibu kad divi nak virsu.... bet Tev jau to nesaprast, Tev tik aurosana par savu igiju utt

     [+] [-]

, 2017-06-13 10:47, pirms 8 gadiem
chubaki rakstīja: Pašam tev gramatika klibo,rakstu no telefona,tāpēc nav valodniecības paraugstunda. Nomierinies, sezona beigusies. Būtu amizanti,ja Igijs ar Cp3 apvienotos.
Nu es cenšos, lai neklibotu. Jo man tas liekas pretīgi, ja klibo.

Nu tavā tekstā pievērsos vārdam augstasenība....
Tiešām nav ne jausma kā tulkot.

Nu pasaki, kam tad viņi abi varētu pievienoties iesākuma. Un man nekad nekas pret Igiju nav bijis, ja vien šeit nebūtu divu cilvēku trula fanošana par vnk role playeri. Lai jau iet kaut kur kopā ar CP3. Bet neredzu īsti iespējas kur ko kā. Igiju šas izmetīs no GSW, jo nepietiks līdzekļi, Igijs gribēs piķi un ies uz vietu, kur viņam maksās. CP3, ja pametīs LAC, tad arī domājams ies uz vietu, kur viņam maksās max. Varbūt ne 5 gadu līgumu max, bet 2 gadu līgumu max viņš atrastu jebkurā komadā. Un, pēc manām domām, ticamākais, tajā pašā LAC. Bet CP3 + Igijs kombināciju neredzu. Ja redzi, lūdzu izklāsti savu domu lidojumu.

  +1 [+] [-]

, 2017-06-13 10:50, pirms 8 gadiem
Durentam tik ļoti bija vajadzīgs šis tituls, tak lai puisim tiek!
Vienīgi škrobe ka tāds bust kā zaza dabū gredzenu...

  +2 [+] [-]

, 2017-06-13 10:54, pirms 8 gadiem
Pelnīti GSW un KD MVP, jo šādu klasi spēli paradīt visa sērijas garuma ir lieliski! Priekā!

     [+] [-]

, 2017-06-13 11:09, pirms 8 gadiem
Meh

Juve zaudē, Predators zaudē, Cavs zaudē, pretīgākais gads ever, nu, vismaz Patrioti dabūja SB Apsveicu keponus un kolu

     [+] [-]

, 2017-06-13 11:13, pirms 8 gadiem
Kā izskatās, cik reāli ir GSW saglabāt esošo sastāvu? Kam beidzs līgumi?

     [+] [-]

, 2017-06-13 11:19, pirms 8 gadiem
Ja godīgi, tad nav pat ko īsti atcerēties šajos finālos, kur nu vēl šajā sezonā. Papriekšu bizness un tikai tad sports. NBA ir ļoti regresējis pēdējo 10 gadu laikā. Līgas zelta laikmets (1984-1995).Ar cerīgu skatu nākotnē!

     [+] [-]

, 2017-06-13 11:23, pirms 8 gadiem
Ja nebūtu Cavs pamanījies trešo spēli tik stulbi zaudēt no normāliem plusiem pēdējā ceturtdaļā iespējams sērija varēja arī pilnīgi savādāk izvērsties.

  -1 [+] [-]

, 2017-06-13 11:33, pirms 8 gadiem
Atceros sezonas sākumu, kad daudzi pielika bikses pēc GSW pirmā pēriena pret Spurs un sāka ņirgt par viņu izredzēm. Tāpat tie smieklīgie argumenti, ka pret labiem garajiem galiem nebūs, ko darīt, tajā skaitā pret Cavs. Aplauziens kārtīgs. Tiesa gan, jēdzīgu Spurs sēriju neredzējām, bet jebkurā gadījumā tās runas par GSW vājo garo galu bija pilnīgi bezjēdzīgas.

KD pierādīja, ka nav tas pats pērnā gada choker, turklāt jau klauvē pie Lebrona durvīm. Jo ātrāk šī superkomanda komanda pajuks, jo labāk būs līgai.

     [+] [-]

, 2017-06-13 11:33, pirms 8 gadiem
esprets rakstīja: Vai Lebrons bija vienīgais lielais papildinājums Heat tajā vasarā?
Neredzi atšķirību, ka heat bija viduvēja komanda, kamēr otra uzstādīja līgas rekordu un jau tā bija nr.1. komanda?

  +1 [+] [-]

, 2017-06-13 11:35, pirms 8 gadiem
Nu ko lai es saku? Skaisti. GSW uzvar un MVP - KD - viss kā vajag. Visi KD, GSW, Pačulijas heiteri var tagad iet sūkāt ledu.

     [+] [-]

, 2017-06-13 11:43, pirms 8 gadiem
shotinsh rakstīja: Ja godīgi, tad nav pat ko īsti atcerēties šajos finālos, kur nu vēl šajā sezonā. Papriekšu bizness un tikai tad sports. NBA ir ļoti regresējis pēdējo 10 gadu laikā. Līgas zelta laikmets (1984-1995).Ar cerīgu skatu nākotnē!
Agrāk jau NBA galīgi nebija bizness, ha - ha. ASV profesionālais sports VIENMĒR ir bizness, bija, ir un arī būs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-06-13 11:55, pirms 8 gadiem
edviins straume rakstīja: Agrāk jau NBA galīgi nebija bizness, ha - ha. ASV profesionālais sports VIENMĒR ir bizness, bija, ir un arī būs.
Visi komerciālie sporti ir bizness.

  +5 [+] [-]

, 2017-06-13 11:56, pirms 8 gadiem
Jāraksta sezonas garākais koments...

Nebija man taisnība, ka ar pusiju pret rezervistiem GSW paliks sliktāki. Dīvaina doma, bet uz sezonas sākumu šķita, ka 73-9 komandu nevar uzlabot un tikai izjauks ķīmiju, bet nekā - pusijs parādīja, ka ir labākais uzbrukuma spēlētājs līgā (šūters) un izcīnīja titulu. Šī sērija parādīja arī to, ka CLE ir kļuvuši labāki un bez pusija, GSW būtu maz variantu, jo ar Kariju un Tomsonu viņi māk tikt galā (ar Kariju nosacīti), bet pret pusija truļiem pāri rokām nav variantu. Arī Lebrons nebija glābējs. Pelnīts finālu MVP un tituls arī. Viss izšķīrās trešajā spēlē, kad sērijas gaitu varēja mainīt, bet pusijs ielika pusķiku un truli un viss. Cepuri nost, spēlētājs jau viņš labs, bet tas m..zēja solis netiks aizmirsts. Ja šams būtu palicis OKC un spēlējis pret GSW kā finālos pret Cavs, GSW nebūtu variantu un finālā visticamāk celtu Cavs, bet laikam šis saprata, ka pret Lebronu ar RW nepitiks, tāpēc nācās ielīst iesildītā vietiņā, kur par līdera lomu nav jāsatraucas; tikai jādara savs darbiņš, kuru viņš labi pieprot.

Vecā prostit..a Vests dabūja titulu. Īstenībā prieks par viņu, jo parādīja, ka ir īsts competitor un sportiskie panākumi ir virs naudas. Ja viņam nav līguma uz nākamo sezonu, 100% būs prom, jo var spēlēt vēl pietiekami lielu lomu un pelnīt normālu naudu.

Chubaks (aka Valjero un vēl pāris profili) var raut ķepā un pēc pēdējās spēles, pat diezgan pamatoti, jo slotas kāts vismaz vienreiz pa visu sēriju izšāva. Vairāk gan uz komandas saspēles rēķina, bet anyway - iemeta pāris truļus un iedankoja tad, kad vajadzēja. Jau pēc pirmās spēles biju neizpratnē par Lebrona nevēlēšanos iet uz hard foul, lai nebūtu danku, tad pēc šīs vispār neko nesaprotu - viņš m..ž, lai nebūtu posters vai kā!? Kā tāds kuilis ar tādu atlētismu var vienkārši noskatīties un vēl paiet malā, lai pretinieks var iedankot. Atskaitot šīs epizodes, Lebrons bija līmenī visu sēriju, bet nu tā nedrīkst. Nespēju iedomāties, kā Džordans vai Bārklijs, ļautu šitā krāmēt sev dankus... tā bija liela vilšanās.

Redzēs kā GSW ies nākamsezon, kad būs jāpielauž pāris labus veterānu spēlēt par minimumu, jo Stefam tiks dots max 100% un sallary cap būs mākoņos un tāda līmeņa spēlētājiem kā Livingstons un Iguodala naudas nepietiks, ja vien paši nekapās par minimumu. Kaut gan neredzu iemeslu to darīt viņu gadījumā, jo pa 2 gredzeni kabatā. Domāju, ka starpsezona būs interesantāka par šo sezonu. Galvenais - vai kāds mēģinās savākt sastāvu, kurš varētu patraucēt GSW un Cavs atkal spēlēt finālā. Domāju, ka Cavs nākamgad cels pat, ja GSW atstās savus 4 all stars, jo šaubos, ka beņķis būs spējīgs gūt kaut 5 punktus. Pēdējā spēle uzksatāmi pierādīja, ka beņķim var būt liela nozīme, jo visi deva savu - sākot no Vesta un beidzot ar Iguodalu.

P.S. Edvīn straume (uz vēl pārīti pamuļķiem tas arī attiecas), neņem pusdienas pārtraukumu maximā tikai tāpēc, lai pateiktu man, ka pusijs nelasa manus komentus un viņam ar gredzenu kabatā pilnīgs pofigs par tiem... es to nojautu jau pirms tam.

  -2 [+] [-]

, 2017-06-13 12:02, pirms 8 gadiem
AnimalZ rakstīja: Jāraksta sezonas garākais koments...

Nebija man taisnība, ka ar pusiju pret rezervistiem GSW paliks sliktāki. Dīvaina doma, bet uz sezonas sākumu šķita, ka 73-9 komandu nevar uzlabot un tikai izjauks ķīmiju, bet nekā - pusijs parādīja, ka ir labākais uzbrukuma spēlētājs līgā (šūters) un izcīnīja titulu. Šī sērija parādīja arī to, ka CLE ir kļuvuši labāki un bez pusija, GSW būtu maz variantu, jo ar Kariju un Tomsonu viņi māk tikt galā (ar Kariju nosacīti), bet pret pusija truļiem pāri rokām nav variantu. Arī Lebrons nebija glābējs. Pelnīts finālu MVP un tituls arī. Viss izšķīrās trešajā spēlē, kad sērijas gaitu varēja mainīt, bet pusijs ielika pusķiku un truli un viss. Cepuri nost, spēlētājs jau viņš labs, bet tas m..zēja solis netiks aizmirsts. Ja šams būtu palicis OKC un spēlējis pret GSW kā finālos pret Cavs, GSW nebūtu variantu un finālā visticamāk celtu Cavs, bet laikam šis saprata, ka pret Lebronu ar RW nepitiks, tāpēc nācās ielīst iesildītā vietiņā, kur par līdera lomu nav jāsatraucas; tikai jādara savs darbiņš, kuru viņš labi pieprot.

Vecā prostit..a Vests dabūja titulu. Īstenībā prieks par viņu, jo parādīja, ka ir īsts competitor un sportiskie panākumi ir virs naudas. Ja viņam nav līguma uz nākamo sezonu, 100% būs prom, jo var spēlēt vēl pietiekami lielu lomu un pelnīt normālu naudu.

Chubaks (aka Valjero un vēl pāris profili) var raut ķepā un pēc pēdējās spēles, pat diezgan pamatoti, jo slotas kāts vismaz vienreiz pa visu sēriju izšāva. Vairāk gan uz komandas saspēles rēķina, bet anyway - iemeta pāris truļus un iedankoja tad, kad vajadzēja. Jau pēc pirmās spēles biju neizpratnē par Lebrona nevēlēšanos iet uz hard foul, lai nebūtu danku, tad pēc šīs vispār neko nesaprotu - viņš m..ž, lai nebūtu posters vai kā!? Kā tāds kuilis ar tādu atlētismu var vienkārši noskatīties un vēl paiet malā, lai pretinieks var iedankot. Atskaitot šīs epizodes, Lebrons bija līmenī visu sēriju, bet nu tā nedrīkst. Nespēju iedomāties, kā Džordans vai Bārklijs, ļautu šitā krāmēt sev dankus... tā bija liela vilšanās.

Redzēs kā GSW ies nākamsezon, kad būs jāpielauž pāris labus veterānu spēlēt par minimumu, jo Stefam tiks dots max 100% un sallary cap būs mākoņos un tāda līmeņa spēlētājiem kā Livingstons un Iguodala naudas nepietiks, ja vien paši nekapās par minimumu. Kaut gan neredzu iemeslu to darīt viņu gadījumā, jo pa 2 gredzeni kabatā. Domāju, ka starpsezona būs interesantāka par šo sezonu. Galvenais - vai kāds mēģinās savākt sastāvu, kurš varētu patraucēt GSW un Cavs atkal spēlēt finālā. Domāju, ka Cavs nākamgad cels pat, ja GSW atstās savus 4 all stars, jo šaubos, ka beņķis būs spējīgs gūt kaut 5 punktus. Pēdējā spēle uzksatāmi pierādīja, ka beņķim var būt liela nozīme, jo visi deva savu - sākot no Vesta un beidzot ar Iguodalu.

P.S. Edvīn straume (uz vēl pārīti pamuļķiem tas arī attiecas), neņem pusdienas pārtraukumu maximā tikai tāpēc, lai pateiktu man, ka pusijs nelasa manus komentus un viņam ar gredzenu kabatā pilnīgs pofigs par tiem... es to nojautu jau pirms tam.
Tūlīt ielikšu tevi ignorā pie visiem citiem SC deģenerātiem un miers mājās.

  +1 [+] [-]

, 2017-06-13 12:08, pirms 8 gadiem
valjero rakstīja: Atlika Iguodalam iemest MVP robā un kārtējais tituls kabatā
Apsveicu visus GSW fanus ar panākumu, šodien svētki!
HMB, Animalz, Maikls skolfields, sencore, bambareska, aleksandrs Dreimanis, nieminens u.c GSW heiteri tg var oficiāli izklīst #PaKrūmiem !

GO GSW!!!
Kas tev un pārējiem debiliņiem ir tai galvā - kā nepatīk GSW tā heiteri. Da man pa lielam vienalga, kurš neģēris, kuru pieteš, kaut gan Lebrona spēle patīk vairāk un tāpeč finālos par Cavs. Pričom tur heitošanu.. .tā arī neesmu sapratis. Drīzāk tev un līdzīgajiem vajag būt objektīviem un nekrist nervā ar Lebrona nolikšanu, jo realitāte ir visiem redzama - Lebrons nav nosedzams un ir galvas tiesu virs pusija un Lenarda. Pusijs ir labāks šūters, bet overall - Lenrds ir priekšā pusijam un Lebrons Lenardam. Es jau neapgalvoju, ka GSW sūdīga komanda, tikai CLE man patīk labāk un tāpēc arī atbalstu.

Par pusiju - nu tur viss izrunāts - nomī..a un aizgāja pie konkurentiem, lai paceltu titulu. Ja būtu sarunājis ar kādu čomu un uztaisītu savu blici kaut vai Austrumos un tad paceltu - nekādu pretenziju, bet šis bija gļēvuma kalngals - izvarotā apprec izvarotāju...

Tāpēc nepatīk visa GSW kopumā... un pat, ja to vēl var pieciest, tad to pamuļķi Grīnu, kurš sevi iedomājies par sazin kādu līderi un sper visiem pa riekstiem es re'ali nevaru izturēt. Ja tev tas šķiet ok, lai tā būtu.

  +1 [+] [-]

, 2017-06-13 12:09, pirms 8 gadiem
edviins straume rakstīja: Tūlīt ielikšu tevi ignorā pie visiem citiem SC deģenerātiem un miers mājās.
pilnīgi pajāt kur tu mani liec... bet domu saprati - nemuldi stulbības un nevajadzēs kaunēties. Man vismaz ir viedoklis, kuru varu pamatot... tu - tikai raudi kā tāda k..e

  -2 [+] [-]

, 2017-06-13 12:13, pirms 8 gadiem
AnimalZ - vari vairs par manu personu nerakstīt, neatbildēšu jo vairs nelasu. Un deģenerātu viedoklis mani galīgi neinteresē. Diskutēt, apmainīties viedokļiem, domām var tikai ar gudriem inteliģentiem cilvēkiem, kuri nelieto rupjības, bet ne jau ar tādām šaurajām pierītēm kā ar tevi un te dažiem citiem.

     [+] [-]

, 2017-06-13 12:17, pirms 8 gadiem
kuču cīņas man patīk! Horoš

  -1 [+] [-]

, 2017-06-13 12:21, pirms 8 gadiem
sprinteris2 rakstīja: Neredzi atšķirību, ka heat bija viduvēja komanda, kamēr otra uzstādīja līgas rekordu un jau tā bija nr.1. komanda?
Bet vai Lebrons bija vienīgais superstārs, kas aizgāja uz to komandu tajā starpsezonā? Vai Durants jau iepriekš bija vienojies ar Stefu, Tompsonu, etc., ka ies uz turieni?

  +1 [+] [-]

, 2017-06-13 12:27, pirms 8 gadiem
AnimalZ rakstīja: Jāraksta sezonas garākais koments...

Nebija man taisnība, ka ar pusiju pret rezervistiem GSW paliks sliktāki. Dīvaina doma, bet uz sezonas sākumu šķita, ka 73-9 komandu nevar uzlabot un tikai izjauks ķīmiju, bet nekā - pusijs parādīja, ka ir labākais uzbrukuma spēlētājs līgā (šūters) un izcīnīja titulu. Šī sērija parādīja arī to, ka CLE ir kļuvuši labāki un bez pusija, GSW būtu maz variantu, jo ar Kariju un Tomsonu viņi māk tikt galā (ar Kariju nosacīti), bet pret pusija truļiem pāri rokām nav variantu. Arī Lebrons nebija glābējs. Pelnīts finālu MVP un tituls arī. Viss izšķīrās trešajā spēlē, kad sērijas gaitu varēja mainīt, bet pusijs ielika pusķiku un truli un viss. Cepuri nost, spēlētājs jau viņš labs, bet tas m..zēja solis netiks aizmirsts. Ja šams būtu palicis OKC un spēlējis pret GSW kā finālos pret Cavs, GSW nebūtu variantu un finālā visticamāk celtu Cavs, bet laikam šis saprata, ka pret Lebronu ar RW nepitiks, tāpēc nācās ielīst iesildītā vietiņā, kur par līdera lomu nav jāsatraucas; tikai jādara savs darbiņš, kuru viņš labi pieprot.

Vecā prostit..a Vests dabūja titulu. Īstenībā prieks par viņu, jo parādīja, ka ir īsts competitor un sportiskie panākumi ir virs naudas. Ja viņam nav līguma uz nākamo sezonu, 100% būs prom, jo var spēlēt vēl pietiekami lielu lomu un pelnīt normālu naudu.

Chubaks (aka Valjero un vēl pāris profili) var raut ķepā un pēc pēdējās spēles, pat diezgan pamatoti, jo slotas kāts vismaz vienreiz pa visu sēriju izšāva. Vairāk gan uz komandas saspēles rēķina, bet anyway - iemeta pāris truļus un iedankoja tad, kad vajadzēja. Jau pēc pirmās spēles biju neizpratnē par Lebrona nevēlēšanos iet uz hard foul, lai nebūtu danku, tad pēc šīs vispār neko nesaprotu - viņš m..ž, lai nebūtu posters vai kā!? Kā tāds kuilis ar tādu atlētismu var vienkārši noskatīties un vēl paiet malā, lai pretinieks var iedankot. Atskaitot šīs epizodes, Lebrons bija līmenī visu sēriju, bet nu tā nedrīkst. Nespēju iedomāties, kā Džordans vai Bārklijs, ļautu šitā krāmēt sev dankus... tā bija liela vilšanās.

Redzēs kā GSW ies nākamsezon, kad būs jāpielauž pāris labus veterānu spēlēt par minimumu, jo Stefam tiks dots max 100% un sallary cap būs mākoņos un tāda līmeņa spēlētājiem kā Livingstons un Iguodala naudas nepietiks, ja vien paši nekapās par minimumu. Kaut gan neredzu iemeslu to darīt viņu gadījumā, jo pa 2 gredzeni kabatā. Domāju, ka starpsezona būs interesantāka par šo sezonu. Galvenais - vai kāds mēģinās savākt sastāvu, kurš varētu patraucēt GSW un Cavs atkal spēlēt finālā. Domāju, ka Cavs nākamgad cels pat, ja GSW atstās savus 4 all stars, jo šaubos, ka beņķis būs spējīgs gūt kaut 5 punktus. Pēdējā spēle uzksatāmi pierādīja, ka beņķim var būt liela nozīme, jo visi deva savu - sākot no Vesta un beidzot ar Iguodalu.

P.S. Edvīn straume (uz vēl pārīti pamuļķiem tas arī attiecas), neņem pusdienas pārtraukumu maximā tikai tāpēc, lai pateiktu man, ka pusijs nelasa manus komentus un viņam ar gredzenu kabatā pilnīgs pofigs par tiem... es to nojautu jau pirms tam.
Runājot par slotas kātiem, visu laiku kāds raksta, ka GSW krīt zilie slotas izšāva. Igijam labākais +/- starp visiem spēlētājiem finālā ar lielu atrāvienu, bet viņa devums redz nav nekā vērts. Durants ielika to 3pt 3. spēlē, bet kurš izskoloja Lebi defa? Atkal slotas kāts izšāva. Lai arī Igijs nav mega zvaigzne, bet viņš prot spēlēt komandā un dot komandai lielu pienesumu, lai tā uzvarētu. Tomēr viņš ir viens no spēlētājiem, ko var saukt par uzvarētāju. 2kārtējs NBA čempions, final MVP, Pasaules čempions, Olimpiskais čempions, ASG player, Defa pirmajā pieciniekā iekļuvis. U.t.t Bet tu tik mal, slotas kāts izšāva.

     [+] [-]

, 2017-06-13 12:30, pirms 8 gadiem
Lai cik garlaicīgas šīs spēles pa lielam bija, tomēr redzējām 5 spēles, kurās tika parādīts kosmisks basketbols no abām komandām. Nezinu, bet ko tādu drīzumā būs grūti pārsist.

     [+] [-]

, 2017-06-13 12:45, pirms 8 gadiem
Tāds Meh vien bija ,garlaicigs PO

     [+] [-]

, 2017-06-13 13:12, pirms 8 gadiem
chubaki rakstīja: Runājot par slotas kātiem, visu laiku kāds raksta, ka GSW krīt zilie slotas izšāva. Igijam labākais +/- starp visiem spēlētājiem finālā ar lielu atrāvienu, bet viņa devums redz nav nekā vērts. Durants ielika to 3pt 3. spēlē, bet kurš izskoloja Lebi defa? Atkal slotas kāts izšāva. Lai arī Igijs nav mega zvaigzne, bet viņš prot spēlēt komandā un dot komandai lielu pienesumu, lai tā uzvarētu. Tomēr viņš ir viens no spēlētājiem, ko var saukt par uzvarētāju. 2kārtējs NBA čempions, final MVP, Pasaules čempions, Olimpiskais čempions, ASG player, Defa pirmajā pieciniekā iekļuvis. U.t.t Bet tu tik mal, slotas kāts izšāva.
Domāju, ka arī būtu olimpiskais čempions, ja tiktu USA izlasē. Es jau neko nesaku - kaut kādu pienesumu no beņķa jau dod, bet nevajag malt glupības par Lebrona skološanu defā. Pāris veiksmīgas epizodes nav skološana... Lerbons viens uz vienu bez double team viņu apspēlē 4 reizēs no 5. Šodien vispār nostūma kā tādu bērnudārznieku. Tas, ko tu negribi (nespēj atzīt) ieraudzīt, ka Iguodala ir role players, kuram ir daži uzdevumi un viņš neveido rezultātu. Līdzīgi kā Smits Cavs. Viņa uzdevums ir iemest truli un beidzot viņš to izdarīja un nokapāt defā. Rezultātu GSW veido pusijs ar Stefu. Ar pusija atnākšanu pat Tomsons ir pazudis uzbrukumā un nespēj būt tik rezultatīvs, bet pat tad viņš ir 5x nozīmīgāks par Iguodalu. Spērējam ir sava loma. Kā varēja šodien redzēt - nekāda zvaigzne viņš nav - normāls defa kaplis. Ja viņš neuzvestos kā pilnīgs gailis - būtu ok. Bet viņš nez kāpēc iedomājies, ka ir galvenais GSW panākumu stūrakmens, kas ir vienkārši smieklīgi. Intervijās viņa lecīgums ir pilnīgi apbrīnojams. Otru tādu gaili NBA nav piedzīvojusi.

     [+] [-]

, 2017-06-13 13:25, pirms 8 gadiem
[quote la_bos_antifans]
Iemācies LV gramatiku. Sāksim ar to.

Un 3 un 5 spēlē nebija nekādi tevis teiktie 18+. Un būtībā nebija jābūt nevienā no spēlēm.

Gramatikas paraugstunda!!!! Tik debili veidotu teikumu sen nebiju lasijis.

     [+] [-]

, 2017-06-13 13:29, pirms 8 gadiem
DainisU rakstīja: Paskaidrošu tev, cik tieši viss "stimmē": 2009-10 gada sezonā bija divas spēka komandas - Celtics un Lakers. Atgādinu, ka tajā laikā Bostonā bija big3 jeb Gārnets, Pīrss un Allens + jauns Rondo. Bostona izslēgšanas spēlēs izslēdza gan Miami pirmajā kārtā, gan Klīvlendu otrajā kārtā un paklupa tikai uz Lakeriem finālā. Varētu salīdzināt abus gadījumus tikai tad, ja LBJ būtu pārgājis uz Bostonu pēc zaudējuma otrajā kārtā.
Tā vietā LBJ pārgāja uz Miami, kurā bija viens ļoti labs spēlētājs un dabūja
vēl papildus Bošu, visi trīs kopā vienojoties par to, ka finansiālās ambīcijas daļēji ziedos tam, lai neatkārtotos jau atkal Celtics-Lakers fināls.
Ir ļoti liela atšķirība starp pievienošanos līgas spēcīgākajai komandai (kas Warriors bija arī pagājušogad un Warriors 100% būtu pacēluši kausu, ja vien nebūtu Karija trauma un Grīna dsq) un vidējas komandas padarīšanai par big 3 komandu.
Atkāpei, manuprāt, big 3-4 modelis nākamsezon vismaz divās komandās ir vienīgā iespēja pacīnīties ar GSW.
Maiami uz to arī izgāja, piesaistot LBJ un Bošu. Viņi redzēja ka sistēma strādā ( BIG3 ) un var izspiest rezultātu. Viens no trijiem jau bija - atkrita 30% darba. Neticu, ka KD tagad un LBJ toreiz, ar pārejām savas finansiālās ambīcijas nobīdija malā. Apetīte pēc gredzena vienkārši bija daudz lielāka. Abiem. Tāpēc diezgan loģisks bija šāds solis. Abiem.

  -1 [+] [-]

, 2017-06-13 13:34, pirms 8 gadiem
AnimalZ rakstīja: Domāju, ka arī būtu olimpiskais čempions, ja tiktu USA izlasē. Es jau neko nesaku - kaut kādu pienesumu no beņķa jau dod, bet nevajag malt glupības par Lebrona skološanu defā. Pāris veiksmīgas epizodes nav skološana... Lerbons viens uz vienu bez double team viņu apspēlē 4 reizēs no 5. Šodien vispār nostūma kā tādu bērnudārznieku. Tas, ko tu negribi (nespēj atzīt) ieraudzīt, ka Iguodala ir role players, kuram ir daži uzdevumi un viņš neveido rezultātu. Līdzīgi kā Smits Cavs. Viņa uzdevums ir iemest truli un beidzot viņš to izdarīja un nokapāt defā. Rezultātu GSW veido pusijs ar Stefu. Ar pusija atnākšanu pat Tomsons ir pazudis uzbrukumā un nespēj būt tik rezultatīvs, bet pat tad viņš ir 5x nozīmīgāks par Iguodalu. Spērējam ir sava loma. Kā varēja šodien redzēt - nekāda zvaigzne viņš nav - normāls defa kaplis. Ja viņš neuzvestos kā pilnīgs gailis - būtu ok. Bet viņš nez kāpēc iedomājies, ka ir galvenais GSW panākumu stūrakmens, kas ir vienkārši smieklīgi. Intervijās viņa lecīgums ir pilnīgi apbrīnojams. Otru tādu gaili NBA nav piedzīvojusi.
Lebis ar met punktus, kad viss jau bija izšķirts, kāpēc pie -4 negāja cauri kā buldozers katrā uzbrukumā, bet grūda bumbu Korveram, Lovam un Smitam? Defa aiz muguras palaida Iguodalu, kas tika pie brīviem dankiem. Kā spēlētājs ar 60% no spēles baidās mest pa grozu un uzņemties uz sevi? Pie -12 pēdējā minūtē, kad ir par vēlu, tad mēģina glābt. Igija vērtība nav izmērāma. Tādi kapļi trūkst. Un man ir aizdoma, ka Mccaw tiek audzināts aizstāt Igiju, jo iespējams, ka Igijs vai Shons vai abi pametīs GSW, bet tad jau redzēsim.

     [+] [-]

, 2017-06-13 13:45, pirms 8 gadiem
chubaki rakstīja: Lebis ar met punktus, kad viss jau bija izšķirts, kāpēc pie -4 negāja cauri kā buldozers katrā uzbrukumā, bet grūda bumbu Korveram, Lovam un Smitam? Defa aiz muguras palaida Iguodalu, kas tika pie brīviem dankiem. Kā spēlētājs ar 60% no spēles baidās mest pa grozu un uzņemties uz sevi? Pie -12 pēdējā minūtē, kad ir par vēlu, tad mēģina glābt. Igija vērtība nav izmērāma. Tādi kapļi trūkst. Un man ir aizdoma, ka Mccaw tiek audzināts aizstāt Igiju, jo iespējams, ka Igijs vai Shons vai abi pametīs GSW, bet tad jau redzēsim.
McCaw pašlaik ir 0. Kairijs šamo izģērba kā bērnu. Var jau būt, ka kaut kas iznāks, ja abi pieminētie notīsies un vairāk tiks laukumā, bet pašlaik tā neizskatās, jo nav ne ātruma kājās, ne atlētisma. Tomsonu Kairijs nevarēja iztamborēt, bet šim kā stāvošam garām gāja. Vispār Tomsons malacis šajā sērijā - cik nu varēja, Kairiju apturēja un 1:1 to izdarīt ir tuvu neiespējami.

     [+] [-]

, 2017-06-13 14:01, pirms 8 gadiem
Mixes rakstīja: Atceros sezonas sākumu, kad daudzi pielika bikses pēc GSW pirmā pēriena pret Spurs un sāka ņirgt par viņu izredzēm. Tāpat tie smieklīgie argumenti, ka pret labiem garajiem galiem nebūs, ko darīt, tajā skaitā pret Cavs. Aplauziens kārtīgs. Tiesa gan, jēdzīgu Spurs sēriju neredzējām, bet jebkurā gadījumā tās runas par GSW vājo garo galu bija pilnīgi bezjēdzīgas.

KD pierādīja, ka nav tas pats pērnā gada choker, turklāt jau klauvē pie Lebrona durvīm. Jo ātrāk šī superkomanda komanda pajuks, jo labāk būs līgai.
Pusijs nekur neklauvē - viņš ir labāks šūters, bet sūdīgāks overall spēlētājs. Drīzāk Lenards klauvē.
Kas attiecas uz garajiem - GSW jau nedabūja nevienu komandu ar normāliem garajiem. Žēl, ka Cavs nebija normāla Boguta, kas mainītu taktsiko zīmējumu diezgan konkrēti, jo Tomsona tizlošanās pirmās 4. spēles bija neizturama. Spurs arī visa spēle pajuka, jo nebija divu līderu. Vēljoprojām uzskatu, ka pret veseliem Spurs būtu grūti un iespējams, ka pakāstu. Da bļin - viņi nedabūja nevienu veselu komandu līdz finālam; pat ne veselus Kleperus vai Grizlijus. Tur būtu, ko ņemties ar garajiem un Grīns viens pats nenosegtu ne Bleiku ar DJ, ne Gazolu ar Rendolfu.
Tas, protams, no sērijas par tantu un riteņiem, bet reāli - GSW visi, bija parocīgi pretinieki, jo nebija, kas spiestu uz apakšu. Pat Cavs, jo spēlē līdzīgā stilā tikai talanta uzbrukumā mazāk. Te gan Lebronam vajadzēja vairāk uz apakšu spiest, lai pusijs dabū aizsardzībā pastrādāt un tad arī uzbrukumā tik viegli neietu... turklāt šanse, ka piezīmes sapelnītu.

     [+] [-]

, 2017-06-13 14:04, pirms 8 gadiem
Būtu interesanti uzzināt citu cilvēku domas pēc sezonas beigām -

1) Vai Lebrons tiešām varētu pamest CLE, vai tās ir tikai runas pašu runu dēļ?
2) Vai GSW izdosies saglabāt big4 - Kariju, KD, Tompsonu un Grīnu?
3) Vai KP3 tiešām varētu aiziet uz Spurs (man liekas ka viņam tas ir vienkārši jādara, ja viņš savā dzīvē grib izcīnīt gredzenu, ja viņam svarīga ir tikai nauda - tad lai viņš iet dillēs)
4) Vai nākamsezon atkal būs GSW-CLE fināls, vai vēl kāda superkomanda ielauzīsies starp tām, kādi ir jūsu nākamās sezonas favorīti?

     [+] [-]

, 2017-06-13 14:36, pirms 8 gadiem
AnimalZ rakstīja: Pusijs nekur neklauvē - viņš ir labāks šūters, bet sūdīgāks overall spēlētājs. Drīzāk Lenards klauvē.
Kas attiecas uz garajiem - GSW jau nedabūja nevienu komandu ar normāliem garajiem. Žēl, ka Cavs nebija normāla Boguta, kas mainītu taktsiko zīmējumu diezgan konkrēti, jo Tomsona tizlošanās pirmās 4. spēles bija neizturama. Spurs arī visa spēle pajuka, jo nebija divu līderu. Vēljoprojām uzskatu, ka pret veseliem Spurs būtu grūti un iespējams, ka pakāstu. Da bļin - viņi nedabūja nevienu veselu komandu līdz finālam; pat ne veselus Kleperus vai Grizlijus. Tur būtu, ko ņemties ar garajiem un Grīns viens pats nenosegtu ne Bleiku ar DJ, ne Gazolu ar Rendolfu.
Tas, protams, no sērijas par tantu un riteņiem, bet reāli - GSW visi, bija parocīgi pretinieki, jo nebija, kas spiestu uz apakšu. Pat Cavs, jo spēlē līdzīgā stilā tikai talanta uzbrukumā mazāk. Te gan Lebronam vajadzēja vairāk uz apakšu spiest, lai pusijs dabū aizsardzībā pastrādāt un tad arī uzbrukumā tik viegli neietu... turklāt šanse, ka piezīmes sapelnītu.
Visu fināla laiku medijos ir runas, kurš ir labākais pasaulē. Konsenss ir tāds, ka Lebrons, bet KD turpat vien ir. KD ir labākais uzbrukums līgā, bet neizliksimies, ka viņš nav lielisks arī aizsardzībā. Turklāt tagad arī pierādīja, ka viņš ir labāks clutchā, nekā Lebrons, lai gan nekāds dižais sasniegums tas nemaz nav.

Man pašam kremt, ka Lenards izkrita un mēs tā arī nevarējām slēgt debati, vai Spurs būtu uzvarējuši. Pārkera lomu gan nepārvērtēsim, neredzu, ko diži viņš mainītu, tieši drīzāk šķiet, ka Karijs viņu normāli izģērbtu. Bet nu Spurs garā gala pārsvars neko nemainīja, tieši Lenards bija trūkstošā atslēga un viņš nav nekāds garais.

Ar traumām GSW pamatīgi paveicās kārtējo reizi, gluži kā Cavs mazākā mērā, bet naiva ir doma, ka GSW būtu baigās problēmas pret Grizzlies vai Clips. Kā teicu sezonas sākumā, tā saku un domāju pierādījās pareizi tagad, ka ar to ''firepower'', ko dod viņu jaunais big 3, jebkuras viņu vājās vietas paliek dziļā fonā.

Par Lebrona spiešanos uz grozu - es pieņemu viņš ir pietiekami inteliģents, lai saprastu, ka to vajag darīt, bet ir tāda lieta, kā nogurums. Tie gājieni prasa ļoti daudz spēka un Lebrons ar gadiem arvien vairāk taupās. Pieņemu, ka viņš spēles gaitā sadala spēkus, varbūt tas arī izpaudās arī tajā, ka viņš nevēlējās iet traucēt tiem, kas nesās uz grozu (tur galvenokārt, droši vien, baidījās no ''poster'', jo kingam taču tā neklājas zaudēt godu pret savu galveno konkurentu KD). Ne par velti viņš pēc spēles pieminēja, ka atstājis visus spēkus. Tas bija redzams, ņemot vērā cik izmisīgi viņš spiedās uz grozu. Mums no malas viegli teikt, ej uz grozu, bet vai viņam ir spēka to izdarīt un pēc tam vēl defā rukāt?

     [+] [-]

, 2017-06-13 14:48, pirms 8 gadiem
Lebrons jau ir un paliek tur kur viņš ir - virsotnē. Bet redzēs ko teiks pēc kāda laika par KD, ja viņš tagad ar GSW paņems 3-4 titulus pēc kārtas. Viņš uz to ir spējīgs. Bet Lebrons Džeims - vai tas patīk vai nepatīk viņa faniem - bet neizbēgami noveco. Un nav zināms cik sezonas vēl tādā līmenī spēs kapāt iekš NBA.

  +2 [+] [-]

, 2017-06-13 14:58, pirms 8 gadiem
Fender rakstīja: Maiami uz to arī izgāja, piesaistot LBJ un Bošu. Viņi redzēja ka sistēma strādā ( BIG3 ) un var izspiest rezultātu. Viens no trijiem jau bija - atkrita 30% darba. Neticu, ka KD tagad un LBJ toreiz, ar pārejām savas finansiālās ambīcijas nobīdija malā. Apetīte pēc gredzena vienkārši bija daudz lielāka. Abiem. Tāpēc diezgan loģisks bija šāds solis. Abiem.
Bet galvenais jau mans arguments paliek. Skaidrs, ka, pārnākot no Thunder uz GSW, tādam spēlētājam kā KD tu nevari to komandu padarīt vājāku. Tā kā viņa jau ir spēcīgākā komanda iepriekšējā sezonā (spēlējot pilnā sastāvā), tāpēc arī šāds solis no jebkura spēlētāja, it īpaši tāda ranga spēlētāja kā KD, ir super vājš.
Tas nav tas pats, kas vienkārši izveidot "Big 3", jo ir daudz lielāka iespēja, ka tā "big 3" komanda neko nesasniegs. Braiants, Nešs un Howards arī bija zvaigznes/superzvaigznes, bet Lakers ļoti nekas nesanāca. Knicks pagājušās sezonas "big 3" nemaz nepieminēšu Piekrītu gan, ka Wade + James + Bosh ir jau prognozējami mazāk traumatiski un nedaudz talantīgāki nekā manis pieminētie piemēri, kas padara James izvēli par salīdzinoši "vājāku" gājienu, bet tik un tā James un KD nav vērts likt vienos svara kausos.

  -1 [+] [-]

, 2017-06-13 15:05, pirms 8 gadiem
DainisU rakstīja: Bet galvenais jau mans arguments paliek. Skaidrs, ka, pārnākot no Thunder uz GSW, tādam spēlētājam kā KD tu nevari to komandu padarīt vājāku. Tā kā viņa jau ir spēcīgākā komanda iepriekšējā sezonā (spēlējot pilnā sastāvā), tāpēc arī šāds solis no jebkura spēlētāja, it īpaši tāda ranga spēlētāja kā KD, ir super vājš.
Tas nav tas pats, kas vienkārši izveidot "Big 3", jo ir daudz lielāka iespēja, ka tā "big 3" komanda neko nesasniegs. Braiants, Nešs un Howards arī bija zvaigznes/superzvaigznes, bet Lakers ļoti nekas nesanāca. Knicks pagājušās sezonas "big 3" nemaz nepieminēšu Piekrītu gan, ka Wade + James + Bosh ir jau prognozējami mazāk traumatiski un nedaudz talantīgāki nekā manis pieminētie piemēri, kas padara James izvēli par salīdzinoši "vājāku" gājienu, bet tik un tā James un KD nav vērts likt vienos svara kausos.
Kers ļoti īsi komentēja - mēs redzējām ka tas STRĀDĀ. Un labi sapratām ka viņš ir mums VAJADZĪGS. - KD.

  +1 [+] [-]

, 2017-06-13 15:10, pirms 8 gadiem
DainisU rakstīja: Piekrītu gan, ka Wade + James + Bosh ir jau prognozējami mazāk traumatiski un nedaudz talantīgāki nekā manis pieminētie piemēri, kas padara James izvēli par salīdzinoši "vājāku" gājienu, bet tik un tā James un KD nav vērts likt vienos svara kausos.
Tik nevajag aizmirst to ka James to jau izdarīja 2x - pirmo reizi uz Heat un otro atpakaļ uz Caws, kad pēc kāsiena Spurs saprata ka "vecais" BIG 3 vairs nevelk un vajag jaunu...

Kopumā laikam jāsaka ka šī it tāda kā staigātāju ēra pēc gredzeniem, jo bez gredzena vairs negrib palikt neviens...

     [+] [-]

, 2017-06-13 15:30, pirms 8 gadiem
GaryII rakstīja: Tik nevajag aizmirst to ka James to jau izdarīja 2x - pirmo reizi uz Heat un otro atpakaļ uz Caws, kad pēc kāsiena Spurs saprata ka "vecais" BIG 3 vairs nevelk un vajag jaunu...

Kopumā laikam jāsaka ka šī it tāda kā staigātāju ēra pēc gredzeniem, jo bez gredzena vairs negrib palikt neviens...
Varbūt tiek iedibināta tāda "tradīcija" - kad esi pacēlis kausu ( vienalga kurā komandā ), atgriezies vecajā klubā un tad aizved to līdz titulam.

     [+] [-]

, 2017-06-13 15:32, pirms 8 gadiem
edviins straume rakstīja: Būtu interesanti uzzināt citu cilvēku domas pēc sezonas beigām -

1) Vai Lebrons tiešām varētu pamest CLE, vai tās ir tikai runas pašu runu dēļ?
2) Vai GSW izdosies saglabāt big4 - Kariju, KD, Tompsonu un Grīnu?
3) Vai KP3 tiešām varētu aiziet uz Spurs (man liekas ka viņam tas ir vienkārši jādara, ja viņš savā dzīvē grib izcīnīt gredzenu, ja viņam svarīga ir tikai nauda - tad lai viņš iet dillēs)
4) Vai nākamsezon atkal būs GSW-CLE fināls, vai vēl kāda superkomanda ielauzīsies starp tām, kādi ir jūsu nākamās sezonas favorīti?
1) neticu. Ne šajā brīdī, kad viņam vēl vismaz pāris gadi ļoti labā līmenī vēl ir iekšā. Vēlāk uz gadiem 35+ gan iespējams varētu, bet es ļoti ceru, ka noslēgs savu karjeru Klīvlendā un cerams ar vēl kādu titulu.
2) domāju, ka izdosies. Protams nāksies šo to upurēt, bet tā komanda būs virsotnē tā vai tā. Vienkārši būs vēl sūdīgāks beņķis un līderiem lielākas minūtes.
3) nākamsezon vēl nebūs jaunu superkomandu, vismaz es tādas neredzu (vienīgi ja par superkomandu uzskatām Spurs, pie nosacījuma, ka CP3 pievienojas. Manuprāt pat ar viņu Spurs par superkomandu nekļūs. Stiprāki - jā, bet ne superkomanda kā es to saprotu.
4) Ja visi veseli - pēdējo trīs gadu finālu atkārtojums.

     [+] [-]

, 2017-06-13 15:37, pirms 8 gadiem
edviins straume rakstīja: Būtu interesanti uzzināt citu cilvēku domas pēc sezonas beigām -

1) Vai Lebrons tiešām varētu pamest CLE, vai tās ir tikai runas pašu runu dēļ?
2) Vai GSW izdosies saglabāt big4 - Kariju, KD, Tompsonu un Grīnu?
3) Vai KP3 tiešām varētu aiziet uz Spurs (man liekas ka viņam tas ir vienkārši jādara, ja viņš savā dzīvē grib izcīnīt gredzenu, ja viņam svarīga ir tikai nauda - tad lai viņš iet dillēs)
4) Vai nākamsezon atkal būs GSW-CLE fināls, vai vēl kāda superkomanda ielauzīsies starp tām, kādi ir jūsu nākamās sezonas favorīti?
tb
3) likšu uz to, ka CP3 paliks LAC. bet būs ievērojams pārmaiņas sastāvā

     [+] [-]

, 2017-06-13 16:08, pirms 8 gadiem
edviins straume rakstīja: Būtu interesanti uzzināt citu cilvēku domas pēc sezonas beigām -

1) Vai Lebrons tiešām varētu pamest CLE, vai tās ir tikai runas pašu runu dēļ?
2) Vai GSW izdosies saglabāt big4 - Kariju, KD, Tompsonu un Grīnu?
3) Vai KP3 tiešām varētu aiziet uz Spurs (man liekas ka viņam tas ir vienkārši jādara, ja viņš savā dzīvē grib izcīnīt gredzenu, ja viņam svarīga ir tikai nauda - tad lai viņš iet dillēs)
4) Vai nākamsezon atkal būs GSW-CLE fināls, vai vēl kāda superkomanda ielauzīsies starp tām, kādi ir jūsu nākamās sezonas favorīti?
1) Iespējams, manuprāt, tikai tādā variantā, ja LBJ grib pārcelt "līderismu" jaunā pakāpē. Piemēram: LBJ pievienojas, teiksim, Denverai un 3 sezonu laikā nogādā to virsotnē. Sanāk tā - lai kur es eju - man viss izdodas.
2) Sanāks. Tikai būs grūtāk beņķi piekombinēt klāt, jo izskatās, ka šie raus līdz galam, kamēr nesanāks. Par rezultātiem grūtāk spriest: Ja visi grib kāpostu, tad beņķis diezgan ļumīgs sanāk, bet ja visi iet pēc gredzeniem, tad var mēģināt arī kaut ko jēdzīgu piekombinēt klāt.
3) Spuriem pašiem nekaitētu šo to piesaistīt, ne tikai CP3, lai nezaudētu līmeni.
4) Redzēsim starpsezonā.

  -2 [+] [-]

, 2017-06-13 16:13, pirms 8 gadiem
edviins straume rakstīja: Būtu interesanti uzzināt citu cilvēku domas pēc sezonas beigām -

1) Vai Lebrons tiešām varētu pamest CLE, vai tās ir tikai runas pašu runu dēļ?
2) Vai GSW izdosies saglabāt big4 - Kariju, KD, Tompsonu un Grīnu?
3) Vai KP3 tiešām varētu aiziet uz Spurs (man liekas ka viņam tas ir vienkārši jādara, ja viņš savā dzīvē grib izcīnīt gredzenu, ja viņam svarīga ir tikai nauda - tad lai viņš iet dillēs)
4) Vai nākamsezon atkal būs GSW-CLE fināls, vai vēl kāda superkomanda ielauzīsies starp tām, kādi ir jūsu nākamās sezonas favorīti?
Man tev ir atbilde uz visiem jautājumiem.
Iguodala pievienojās 76ers, paceļ viņus jaunā PO līmenī un turpina skolot Lebi

     [+] [-]

, 2017-06-13 16:43, pirms 8 gadiem
valjero rakstīja: Man tev ir atbilde uz visiem jautājumiem.
Iguodala pievienojās 76ers, paceļ viņus jaunā PO līmenī un turpina skolot Lebi
Tu esi slims ar savu skolosanu ....un izkausas ka esi nearstejams...
Atgadinasu ka Dzeimsam ir saj finala tripl dabla videji spele....
cik vajag lielus status lai vins cipa nebutu izskolots? 60 punkti 30 piespeles 30 atlekusas vai vel vairak?

     [+] [-]

, 2017-06-13 16:45, pirms 8 gadiem
https://www.youtube.com/watch?v=sVW...

Last minute of the 2017 NBA Finals Game 5

     [+] [-]

, 2017-06-13 16:46, pirms 8 gadiem
https://www.youtube.com/watch?v=ly5...

2017 NBA Finals | MVP Player | Kevin Durant | last Game Highlights in | 2017 NBA FINALS GAME 5

     [+] [-]

, 2017-06-13 16:46, pirms 8 gadiem
https://www.youtube.com/watch?v=cgC...

Stephen Curry 28Pts Highlights Cavaliers vs Warriors Game 5 Jun 12 17 2017 NBA Finals

     [+] [-]

, 2017-06-13 16:47, pirms 8 gadiem
https://www.youtube.com/watch?v=wgA...

Irving 26Pts Highlights Cavaliers vs Warriors Game 5 Jun 12 17 2017 NBA Finals

     [+] [-]

, 2017-06-13 16:47, pirms 8 gadiem
https://www.youtube.com/watch?v=EN7...

LeBron James 41Pts Highlights Cavaliers vs Warriors Game 5 Jun 12 17 2017 NBA Finals

     [+] [-]

, 2017-06-13 16:49, pirms 8 gadiem
Auns ir auns un te kārtīgi spamo.

     [+] [-]

, 2017-06-13 17:25, pirms 8 gadiem
Kevin Durant Wins Finals MVP Cavaliers vs Warriors Game 5 Jun 12 17 2017 NBA Finals

https://www.youtube.com/watch?v=QLV...

     [+] [-]

, 2017-06-13 17:32, pirms 8 gadiem
Best Plays From The Golden State Warriors' Historic Playoff Run

https://www.youtube.com/watch?v=Y6d...

     [+] [-]

, 2017-06-13 17:46, pirms 8 gadiem
https://www.youtube.com/watch?v=7YR...

NBA Top 5 Plays Sunday Night Jun 12 17 2017 NBA Finals

     [+] [-]

, 2017-06-13 18:23, pirms 8 gadiem
Kā tur īsti ir ar warriors sastāvu nākamsezon? Viņi varēs noturēt savus četrus labākos spēlētājus? (Karijs, Klejs, Durants un Grīns)

     [+] [-]

, 2017-06-13 22:58, pirms 8 gadiem
https://www.youtube.com/watch?v=pfK... kā var nepiekrist viņu viedoklim ?

     [+] [-]

, 2017-06-14 00:36, pirms 8 gadiem
kd25 rakstīja: Kā tur īsti ir ar warriors sastāvu nākamsezon? Viņi varēs noturēt savus četrus labākos spēlētājus? (Karijs, Klejs, Durants un Grīns)
Es neesmu iedziļinājies baigi algās, bet man liekas, ka viņi atvadoties no Igija var Stefam iedot 24M sezonā. Bet citas komandas protams metīs max- 30+M sezonā.

Bet mož GSW ir tas designed player līgums.

Bet nu fakts kā tāds- kaut kas no komandas lidos.

     [+] [-]

, 2017-06-14 07:56, pirms 8 gadiem
AnimalZ rakstīja: Domāju, ka arī būtu olimpiskais čempions, ja tiktu USA izlasē. Es jau neko nesaku - kaut kādu pienesumu no beņķa jau dod, bet nevajag malt glupības par Lebrona skološanu defā. Pāris veiksmīgas epizodes nav skološana... Lerbons viens uz vienu bez double team viņu apspēlē 4 reizēs no 5. Šodien vispār nostūma kā tādu bērnudārznieku. Tas, ko tu negribi (nespēj atzīt) ieraudzīt, ka Iguodala ir role players, kuram ir daži uzdevumi un viņš neveido rezultātu. Līdzīgi kā Smits Cavs. Viņa uzdevums ir iemest truli un beidzot viņš to izdarīja un nokapāt defā. Rezultātu GSW veido pusijs ar Stefu. Ar pusija atnākšanu pat Tomsons ir pazudis uzbrukumā un nespēj būt tik rezultatīvs, bet pat tad viņš ir 5x nozīmīgāks par Iguodalu. Spērējam ir sava loma. Kā varēja šodien redzēt - nekāda zvaigzne viņš nav - normāls defa kaplis. Ja viņš neuzvestos kā pilnīgs gailis - būtu ok. Bet viņš nez kāpēc iedomājies, ka ir galvenais GSW panākumu stūrakmens, kas ir vienkārši smieklīgi. Intervijās viņa lecīgums ir pilnīgi apbrīnojams. Otru tādu gaili NBA nav piedzīvojusi.
Ir gan. Kazinss.