Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Porziņģim 9+12 zaudējumā pret "Spurs", Dalasu neglābj arī Dončiča 38 punkti

Rolands Eliņš

Porziņģim 9+12 zaudējumā pret "Spurs", Dalasu neglābj arī Dončiča 38 punkti
Kristaps Porziņģis. Foto: USA Today Sports/Scanpix

Nacionālajā basketbola asociācijā Dalasas „Mavericks” ar Kristapu Porziņģi sastāvā piedzīvoja zaudējumu pret Sanantonio „Spurs” ar 109:119, kas Dalasas komandai bija otrais pēc kārtas un jau rītnakt gaidāma spēle pret Denveru.

Kristaps Porziņģis nospēlēja 37 minūtes un guva deviņus punktus. Pēc ļoti rezultatīvā snieguma februārī un marta sākumā Porziņģim tagad otrā spēle pēc kārtas, kurā nav izdevies pārsniegt desmit punktu robežu un metienu precizitāte bijusi pieticīga – šonakt Latvijas uzbrucējs aizmeta garām 11 no 15 metieniem no spēles (2p. 3/7, 3p. 1/8). Porziņģis toties savāca 12 atlēkušās bumbas, trīs no tām uzbrukumā, veica trīs rezultatīvas piespēles un bloķēja divus pretinieku metienus. Viņam arī divas kļūdas un četras piezīmes.

„Mavericks” šonakt bija iespēja paveikt ko tādu, kas vēl nebija izdevies ne reizi kluba vēsturē – pieveikt Sanantonio visās regulārās sezonas spēlēs. Dalasas komanda bija uzvarējusi iepriekšējās trīs savstarpējās spēlēs pret „Spurs” šosezon, bet ceturtajā un pēdējā spēlē šonakt tomēr pārāka bija „Spurs”, kurai gan tāpat atlikušajā sezonas nogrieznī būs ļoti jāpacīnās, lai tomēr iekļūtu izslēgšanas spēlēs (šobrīd 12. vieta konferencē).

Dalasa atradās vadībā lielāko daļu izbraukuma spēles un trīs minūtes pirms trešās ceturtdaļas beigām panāca 80:71. Sekoja grūts posms, kurā „Spurs” nākamajās deviņās spēles minūtes bija pārāka ar 30:10, pārņemot iniciatīvu spēlē. Dalasas līderi lielāko daļu šī izrāviena pavadīja uz rezervistu soliņa, taču spēles gaitu nemainīja arī Porziņģa un Lukas Dončiča atgriešanās laukumā.

Porziņģis pēdējā ceturtdaļā tika pie diviem punktiem pēc atlēkušās bumbas uzbrukumā, kas ļāva viņa komandai pievilkt līdz 101:104, kamēr viņa pretspēlētājs Lamarkuss Oldridžs pēc tam atlikušajās četrās minūtēs savāca 11 punktus un nokārtoja „Spurs” uzvaru ar 119:109. Oldridžam kopā spēlē 24 punkti un divas atlēkušās bumbas, kamēr viņa komandā Demārs Derouzens tika pie 13 punktiem un 12 rezultatīvām piespēlēm. Jāpiemin, ka Oldridžs spēles izskaņā tika pie viegla danka, kad cīņā par bumbu „Spurs” spēlētājs Trejs Lailzs noskrēja Porziņģi.

„Mavericks” rindās rezultatīvākais ar 38 punktiem bija Luka Dončičs, kurš trāpīja 13 no 26 metieniem no spēles, veica astoņas rezultatīvas piespēles un savāca septiņas atlēkušās bumbas, taču arī pieļāva piecas kļūdas. 20 punktus pievienoja Tims Hārdevejs, bet komandu no zaudējuma neglāba arī kopā trāpītie 17 tālmetieni.

Dalasa šosezon vēl ne reizi nav zaudējusi trīs spēlēs pēc kārtas, un tagad būs krietni jāpapūlas, lai šis fakts netiku labots – „Mavericks” šis bija otrais zaudējums pēc kārtas, bet jau pēc mazāk nekā 24 stundām gaidāma spēle pret vienu no Rietumu konferences spēcīgākajām komandām Denveras „Nuggets”.

NBA kopvērtējums

V.AustrumiBilance%V.RietumiBilance%
1.Bucks*53-1281.5%1.Lakers*49-1477.8%
2.Raptors*46-1871.9%2.Clippers44-2068.8%
3.Celtics*43-2167.2%3.Nuggets43-2167.2%
4.Heat41-2364.1%4.Jazz41-2364.1%
5.Pacers39-2660.0%5.Thunder40-2462.5%
6.76ers38-2659.4%6.Rockets40-2462.5%
7.Nets30-3446.9%7.Mavericks39-2759.1%
8.Magic30-3546.2%8.Grizzlies32-3349.2%
9.Wizards24-4037.5%9.Trail Blazers29-3743.9%
10.Hornets22-4234.4%10.Pelicans28-3643.8%
11.Bulls22-4333.8%11.Kings28-3643.8%
12.Knicks20-4530.8%12.Spurs27-3642.9%
13.Pistons20-4530.8%13.Suns26-3940.0%
14.Hawks20-4630.3%14.Timberwolves19-4529.7%
15.Cavaliers19-4629.2%15.Warriors15-5023.1%

(*)Nodrošināta vieta NBA izslēgšanas turnīrā

Izmantotie resursi:

  +2 [+] [-]

, 2020-03-11 10:04, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā, jā, kā tad!
Turpini vien tēlot muļķīti. +/- koeficents norāda katra spēlētāja individuālo kvalitāti, neatkarīgi ar kādu piecinieku, pamata vai beņķa, viņš atrodas laukumā.
nevar saprast, smieties vai raudāt par šito komentu Es tev ieteiktu turpmāk naktīs gulēt, ja nenāk miegs, skaties adalt tv, ja vairs neceļas, nezinu, skaties griestos!

     [+] [-]

, 2020-03-11 10:15, pirms 5 gadiem
Real Rebel rakstīja: Tev jau ir jājautā, jo elementāras lietas nezini, ko piemēram parāda +/- 🤦🤦

Vēlētos norādīt, ka šī jau bija otrā reizi, kad par +/- tēmu neesi spējīgs atbildēt
Es varbūt neprotu precīzi pateikt, bet tāpat ir skaidrs, ka +/- katram spēlētājam norāda viņa un viņa piecinieka, neatkarīgi no tā kāds tas ir, produktivitāti laukumā pavadītajā laikā. Ja spēlētāja laukumā pavadītajā laikā punkti tiek vairāk gūti nekā zaudēti, tad attiecīgi +/- būs arī labāks. Kamēr spēlētājs sēž uz beņķa tikmēr viņa +/- rādītāji nemainās.
Tas tā prasti sakot/rakstot.

  +1 [+] [-]

, 2020-03-11 10:16, pirms 5 gadiem
R0B1S rakstīja: Tu esi debīls, ja domā, ka +/- vienas spēles ietvaros ir objektīvs rādītājs. Piemērs - Podriņķis un Luka ir laukumā kopā 10 minūtes. Šajās 10 minūtēs Podriņķis aizmet garām visus 5 metienus un punktus negūst, bet Luka trāpa visus 6 metienus, gūst 15 punktus un vēl izdala 4 piespēles. Kopumā šajās 10 minūtēs pretinieki gūst par 2 punktiem vairāk nekā Mavs. Gala rezultāts - Podriņķim +/- ir -2 un Lukam arī +/- ir -2. Kāds pamuļķis (kā tu), kurš neredzētu spēli, bet paskatītos tikai tos +/- nodomātu, ka abi bijuši vāji, bet patiesībā Podriņķis, kā enkurs vilcis komandu lejā, bet Luka centies to kompensēt un rādījis brīnumus.

Tas ir, +/- ir KOMANDAS rādītājs. Individuāla ietekme uz +/- ir salīdzinoši neliela - tu vari rādīt laukumā visādus brīnumus, bet ja 4 pārejie spēlētāji laiž lažu un pretinieki gūst vairāk punktus, tad arī tev būs mīnusi galā - un otrādi - tu vari būt pilnīgs enkurs laukumā (kā Podriņķis), bet ja pārējie 4 spēlētāji spēlē solīdi un komanda gūst vairāk punktus par pretiniekiem, tad arī tu galā dabūsi plusus. Elementāri.

+/- statistika kaut ko nozīmē tikai ilgtermiņā - piemēram, sezonas griezumā.
Jā un lažu kā izskatās ir laidis Enkurs. Neviena argumenta, lai attaisnotu otro lielāko kopējo mīnusu rādītāju komandā - skaiti kā gribi, kad Enkurs laukumā, komanda brauc mīnusā. Enkura problēma ir vājā aizsardzība, kas iegāž komandu, kāda jēga no tiem 36 punktiem, ja 2x vairāk tiek ielaists savā grozā sačkojot aizsardzībā?

  +2 [+] [-]

, 2020-03-11 10:20, pirms 5 gadiem
Troļļi ir ne tikai Delfos un kasjauns. Redzams , ka ir arī te. Nievājoši izsakās par visiem Latvijas sporta flagmaņiem, kas raisa lepnumu(ja arī ir kāds kritums) latviešos. Pie visiem rakstiem, kur minēts Briedis, Porziņģis(un daudzi citi basketbola pārstāvji), hokeja izlase, bobslejs, skeletons, Gulbis u.c. Veselīgi domājošie piepilda Lielupes tenisa centru vai Arēnu Rīga , kad notiek izlases spēles( pozitīvi nokomentē, klusē vai komentē ar objektīvu skatu ar pozitīvu skatu nākotnē, jo pesimistam dzīvē būt ir bezjēdzīgi- tad labāk tiešām krāmē koferus un brauc prom. Bez tādiem ir labāk.)

     [+] [-]

, 2020-03-11 10:23, pirms 5 gadiem
Sveiki visiem. Ērtības labad ir atjaunota HD tiešraides Stream poga Kristapa fanu lapā -->>>> https://www.kzingis.com Spiežot uz pogas galvenajā lapā būs pieejmas arī citas NBA spēles. Tas domāts visiem, kam slinkums pašiem meklēt linku. Baudam

  +3 [+] [-]

, 2020-03-11 10:25, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nu, sameta LD 38 pkt. sameta THJ 20 pkt., sameta vel divi spēlētāji vairāk par 10 pkt., tad pie vainas zaudējumā ir tas ka KP arī nesameta 20+?
Jūs ļoti prasti spriežat,cilvēk!
Pačukstēšu priekšā, ja pats spēli neredzējāt, Mavs spēles pavedienu zaudēja brīdī, kad KP un THJ sēdēja uz beņķa, bet LD, Klebers&Co savu aizsardzības zonu padarīja par caurstaigājamo sētu, kurā pretinieks darīja ko gribēja. Pēc tam sasmelt izlieto ūdeni komandai vienkārši pietrūka spēka.
Pārskatīju spēles ierakstu. Tev pilnīga taisnība - 4/4 sākās ar 85-83 par labu Dallasai. KP sēž uz beņķa, iznāk uz laukuma 3 minūtes pēc ceturtdaļas sākuma, rezultāts jau 88-96 Spurs vadībā. Tas arī bija lūzums, Spurs pirmo (!) reizi izvirzījās vadībā un vairāk to neatdeva.KP uzbrukumā nospēleja slikti, pat ļoti slikti, nekam nevajadzīgie trīņi bija tuvu , bet nekrita. Bet bez viņa aizsardzība groza tuvumā ir caurstaigājamā sēta pat esot uz laukuma Bobanam

     [+] [-]

, 2020-03-11 10:33, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es varbūt neprotu precīzi pateikt, bet tāpat ir skaidrs, ka +/- katram spēlētājam norāda viņa un viņa piecinieka, neatkarīgi no tā kāds tas ir, produktivitāti laukumā pavadītajā laikā. Ja spēlētāja laukumā pavadītajā laikā punkti tiek vairāk gūti nekā zaudēti, tad attiecīgi +/- būs arī labāks. Kamēr spēlētājs sēž uz beņķa tikmēr viņa +/- rādītāji nemainās.
Tas tā prasti sakot/rakstot.
Un tas norāda piecinieka varējumu, nevis viena spēlētājs, kas tur ko nesaprast? Ja spēlētājs viarāk pavada ar rezervistiem, kas sliktak nospēlē, tad viņam arī +/- būs sliktāks....Teiksim, Klebers, kā KP nav laukumā, bet tikai viņš, tad uzreiz ir paredzams, ka pārējiem laukumā +/- būs sliktāks, jo viņš ir zemāka līmeņa spēlētājs kā KP, ar vājāku defu...Protams, var savilkties defs uz soda laukumu, bet tad atkal trīņi ir brīvi un tik un tā +/- ir sliktāks....+/- parāda komandas gūto un ielaisto punktu daudzumu ar attiecīgo spēlētāju laukumā, es atkārtoju KOMANDAS

     [+] [-]

, 2020-03-11 10:34, pirms 5 gadiem
DisCo rakstīja: Troļļi ir ne tikai Delfos un kasjauns. Redzams , ka ir arī te. Nievājoši izsakās par visiem Latvijas sporta flagmaņiem, kas raisa lepnumu(ja arī ir kāds kritums) latviešos. Pie visiem rakstiem, kur minēts Briedis, Porziņģis(un daudzi citi basketbola pārstāvji), hokeja izlase, bobslejs, skeletons, Gulbis u.c. Veselīgi domājošie piepilda Lielupes tenisa centru vai Arēnu Rīga , kad notiek izlases spēles( pozitīvi nokomentē, klusē vai komentē ar objektīvu skatu ar pozitīvu skatu nākotnē, jo pesimistam dzīvē būt ir bezjēdzīgi- tad labāk tiešām krāmē koferus un brauc prom. Bez tādiem ir labāk.)
Tieši tā!!
Lasot šos komentārus ,sanāk ,ka neviens Latvijā nav labs sportists ,visi ir pēdējie mēsli utt.
Bet īstenībā ,latviešu tautai tas ir tikai normāli ,nevis priecāties par savējiem ārpus Latvijas ,ka viņi ir kko sasnieguši ,bet labāk ir nolikt viņus ,ka viņi ir nekas.
Tie visi lielie runātāji drošvien nekad nav savas pakaļas pacēluši no dīvāna ,tikai ar aliņu rokās raksta šos komentārus.

     [+] [-]

, 2020-03-11 10:36, pirms 5 gadiem
Nosēdies KP, par daudz minūtes viņu tur laukumā. Bet visvairāk izbrīna tie, kas vēl atrod par ko uztirst Dončikam. Nu neko vairāk kā pirmo play-off kārtu nemaz šī komanda nav gatava sasniegt pašlaik, tā kā vienalga vai pretī Kleperi vai kāda cita komanda.

     [+] [-]

, 2020-03-11 10:37, pirms 5 gadiem
sandulis rakstīja: Tieši tā!!
Lasot šos komentārus ,sanāk ,ka neviens Latvijā nav labs sportists ,visi ir pēdējie mēsli utt.
Bet īstenībā ,latviešu tautai tas ir tikai normāli ,nevis priecāties par savējiem ārpus Latvijas ,ka viņi ir kko sasnieguši ,bet labāk ir nolikt viņus ,ka viņi ir nekas.
Tie visi lielie runātāji drošvien nekad nav savas pakaļas pacēluši no dīvāna ,tikai ar aliņu rokās raksta šos komentārus.
Konstruktīva kritika ir nepieciešama, ja paklausa viņu un to nesaka, tad tā var tikai zaudētāja mentalitātē iedzīvoties, bet tas nav domāts par heitošanu, ka veic pret KP, LD utt.

  +1 [+] [-]

, 2020-03-11 10:38, pirms 5 gadiem
Mavericks vēl īsti neizprot cik minūtes KP būtu jāspēlē!
Bobans, kas spēlē 15min viņš nav, bet nav arī Džeimss, Durants, kuri var spēlēt 40min!
Protams Mavs arī nav alternatīvas, jo garie slimo vai ar traumām!

  +1 [+] [-]

, 2020-03-11 10:43, pirms 5 gadiem
Real Rebel rakstīja: Konstruktīva kritika ir nepieciešama, ja paklausa viņu un to nesaka, tad tā var tikai zaudētāja mentalitātē iedzīvoties, bet tas nav domāts par heitošanu, ka veic pret KP, LD utt.
Par konstruktīvu kritiku tavā gadījumā var runā/rakstīt, ja tu rakstītu, piemēram, cik punktus Mavs spēlētāji gūst pateicoties KP veidotajiem aizsegiem uzbrukumā, un par citiem sīkiem momentiem.
Savādāk tāda tukša tiršana vien tev sanāk noliekot KP.

  +1 [+] [-]

, 2020-03-11 10:44, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Par konstruktīvu kritiku tavā gadījumā var runā/rakstīt, ja tu rakstītu, piemēram, cik punktus Mavs spēlētāji gūst pateicoties KP veidotajiem aizsegiem uzbrukumā, un par citiem sīkiem momentiem.
Savādāk tāda tukša tiršana vien tev sanāk.
Tev tik tiešām paklusēt vajadzētu, jo nesaproti, ko nozīmē elementārs +/-....

     [+] [-]

, 2020-03-11 10:46, pirms 5 gadiem
Real Rebel rakstīja: Tev tik tiešām paklusēt vajadzētu, jo nesaproti, ko nozīmē elementārs +/-....
Atkal tēlo muļķīti, jo es tev jau izskaidroju kas ir +/-.
Kā jau saka-patiesība acīs kož.

  +1 [+] [-]

, 2020-03-11 10:50, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Atkal tēlo muļķīti, jo es tev jau izskaidroju kas ir +/-.
Kā jau saka-patiesība acīs kož.
kāda patiesība? Tas, ka nesaproti +/-? Tas ir praktiski piecinieka rādītājs, nevis viena spēlētāja....Tagad es saprotu, kāpēc par tevi smējās pie hokeja...

     [+] [-]

, 2020-03-11 10:55, pirms 5 gadiem
Real Rebel rakstīja: Konstruktīva kritika ir nepieciešama, ja paklausa viņu un to nesaka, tad tā var tikai zaudētāja mentalitātē iedzīvoties, bet tas nav domāts par heitošanu, ka veic pret KP, LD utt.
Konstruktīva kritika ir OK.
Bet nu ja bezjēgā noliek gan LD ,gan KP.
Te liela daļa "KRITIĶU" drošvien nekad nav rokās bumbu turējuši.
Par ko var spriest,ja nav spēlēts?
Liela daļa te skatās tikai un vienīgi uz punktiem un pārējos aspektus vai nu ignorē ,vai nu vienkārši nezin ,ka tādi ir.
Kā jau iepriekš minēji ,ka ir jābūt KONSTRUKTĪVAI KRITIKAI nevis kautkādai bezjēdzīgai muldēšanai.
Ilgi lasīju komentārus un klusēju,bet nu vairāk nevaru

  +1 [+] [-]

, 2020-03-11 10:57, pirms 5 gadiem
cobham rakstīja: Nesaprotu ķāpēc KP raustās uz pustālā, ka viņu kāds nobloķēs? Viņam katrs metiens ar sodu pa lielam būs iekšā. Bet tikuntā sakat ko gribat, bet Dal neiespēlē KP iekšā. Kārlaila vietā uztaisītu mērķtiecīgas kombenes tuvāk grozam, jo diezgan liela iespēja ka iemetīs vai sods
It ipashi speles kad vinjam nekriit tie 3p. Karlailam butu janomaina taktika in kp jasuuta dziljaak tuvak grozam

  +1 [+] [-]

, 2020-03-11 11:09, pirms 5 gadiem
Real Rebel rakstīja: Paliec hokejā labāk, jo acīmredzot nesaproti, ka +/- ir vairāk viena piecinieka rādītājs kā individuāls....Vēlies individuālu rādītāju, skaties efektivitāti laukumā
Protams, ka viens spēlētājs pilnībā nevar ietekmēt +/- rādītāju, bet tas norāda uz tendenci, ka komanda attiecīgajā brīdī spēlē sliktāk nekā pretinieks un kā pats vienmēr norādi, ka LD kā spēles veidotāja (šajā spēlē gan nekāds veidotājs nesanāca) ietekme uz komandas spēli ir būtiskākā no visiem citiem laukumā esošajiem spēlētājiem. Secinājumus izdari pats.
Galīgi nekas nav pret LD, bet es domāju daudziem ir redzams, ka LD ir vēlme ir savākt labus status pie jebkuriem apstākļiem, lai nevienam nebūtu šaubu, ka viņš ir galvenais komandas spēlētājs. Nāks vecums gan jau kļūs gudrāks un sapratīs, ka viens nav vilcējs. Pagaidām puslīdz viss strādā, tāpēc nav īsti ko pārmest. Luka nav savtīgs tādā ziņā, ka nedotu piespēles, bet nepamet sajūta, ka tās tiek atdotas apdomājot, kam un kurā brīdī to dot, lai netiktu apdraudēts viņa statuss konkrētajā spēlē un komandā vispār. Šķiet trenerim vajadzētu viņu nomierināt, ka ne KP, ne kāds cits viņa statusu komandā (viņš ir un būs Mavs franšīzes spēlētājs kamēr vien atradīsies komandā) neapdraud un lielas uzvaras ir iespējams tikai darbojoties visiem kopā. Un jā arī kaut ko upurējot.

  +2 [+] [-]

, 2020-03-11 11:13, pirms 5 gadiem
večukiņš rakstīja: Pelnīts patirsiens. Un liela daļa vainas atkal jāuzņemas KP. NU nevar uzbrukumā spēlēt kā bomzis. Kas tās par mēnešreizēm ar to precizitāti???? Apmēram mēnesi nospēlē tuvu ideālam,saņem balvu,nosvin 8.martu, un vairs pat danku nevar trāpīt. Pēc pirmā uzbrukuma jau likās-nu re, iepriekšējā murgainā spēle pagaisusi,bet nē,tikai pavisam nedaudz pamainījusies.
Tas gan arī ir fakts,ka bez KP Mavs soda laukums ir atvērts visiem,kam nav slinkums.
KP pelnīta kritika arī šajā spēlē. Ja pārgājušajā spēlē izskatījas, ka vienkārši nekrīt, tad šajā jau likās ka nespēj atrast nekādu ritmu. Ja pagājušajā spēlē komanda labi viņu iesaistīja spēlē, bet viņš vienkārši plivināja garām, tad šajā viņš kaut kā krita ārā no visas komandas. Ne pats īsti iesaistījās komandas spēlē (izskatījās, ka visu laiku met ar domu, ka kaut kad taču jāsāk krist), ne komandai īsti izdevās viņu iesaistīt. Katrā ziņā KP spēle izskatījās vēl briesmīgāk kā pagājušajā spēlē.

     [+] [-]

, 2020-03-11 11:23, pirms 5 gadiem
Šodien KP vajadzētu atpūtināt un ļaut izlaist spēli. Vajag restartēties sakārtot ķermeni un galvu.

     [+] [-]

, 2020-03-11 11:23, pirms 5 gadiem
Nejeega rakstīja: Protams, ka viens spēlētājs pilnībā nevar ietekmēt +/- rādītāju, bet tas norāda uz tendenci, ka komanda attiecīgajā brīdī spēlē sliktāk nekā pretinieks un kā pats vienmēr norādi, ka LD kā spēles veidotāja (šajā spēlē gan nekāds veidotājs nesanāca) ietekme uz komandas spēli ir būtiskākā no visiem citiem laukumā esošajiem spēlētājiem. Secinājumus izdari pats.
Galīgi nekas nav pret LD, bet es domāju daudziem ir redzams, ka LD ir vēlme ir savākt labus status pie jebkuriem apstākļiem, lai nevienam nebūtu šaubu, ka viņš ir galvenais komandas spēlētājs. Nāks vecums gan jau kļūs gudrāks un sapratīs, ka viens nav vilcējs. Pagaidām puslīdz viss strādā, tāpēc nav īsti ko pārmest. Luka nav savtīgs tādā ziņā, ka nedotu piespēles, bet nepamet sajūta, ka tās tiek atdotas apdomājot, kam un kurā brīdī to dot, lai netiktu apdraudēts viņa statuss konkrētajā spēlē un komandā vispār. Šķiet trenerim vajadzētu viņu nomierināt, ka ne KP, ne kāds cits viņa statusu komandā (viņš ir un būs Mavs franšīzes spēlētājs kamēr vien atradīsies komandā) neapdraud un lielas uzvaras ir iespējams tikai darbojoties visiem kopā. Un jā arī kaut ko upurējot.
Luka atdot parasti piespēles tieši uz metienu, jo viņš pretinieku defu savelk

  +1 [+] [-]

, 2020-03-11 11:32, pirms 5 gadiem
Real Rebel rakstīja: Tev tik tiešām paklusēt vajadzētu, jo nesaproti, ko nozīmē elementārs +/-....
Ja jau visiem tik ļoti patīk salīdzināt LD ar KP, tad konkrētās spēles +/- rādītāji liecina, ka komanda ar LD laukumā aizsardzībā spēlējusi diezgan slikti, jo pie LD ļoti labās spēles uzbrukumā vienalga LD ir -6, bet ar KP aizsardzībā ir spēlējusi o.k, jo ar tiešām briesmīgo KP spēli uzbrukumā viņš savācis tikai -1, tātad ja KP būtu kaut nedaudz labāk spēlējis uzbrukumā (uz ko viņš noteikti ir spējīgs) viņš būtu +. Savukārt, lai LD būtu + viņam (komandai) būtu bijis vēl labāk jāspēlē uzbrukumā vai aizsardzībā. Uzbrukumā LD grūti ko pārmest, tātad aizsardzībā komanda ar viņu bez KP vienkārši sucks.

  +1 [+] [-]

, 2020-03-11 11:40, pirms 5 gadiem
Real Rebel rakstīja: Luka atdot parasti piespēles tieši uz metienu, jo viņš pretinieku defu savelk
Ne vienmēr. Regulāri tiek iedota piespēle spēlētājam, kurš ir nosacīti brīvs situācijā, kad pilnīgi brīvs ir spēlētājs, kuram tajā brīdī ir vairāk punktu nekā LD un spēle (metiens) iet no rokas. Tādā veidā LD, atdodot piespēli citam potenciāli ieraksta sev rezultatīvu piespēli, neapdraudot to, ka kāds cits sametīs vairāk par viņu. Protams, ja reiz tiek gūts grozs un LD ir rezultatīva piespēle, tad pārmetumi it kā nevietā, bet kā jau teicu šādas situācijas rada sajūtu, ka visas LD piespēles ir ar aprēķinu. Var jau būt, ka man vienīgajam tā liekas. Viss ir iespējams. Nepretendēju uz to, ka mans viedoklis ir pareizākais. Tikai tādas sajūtas.

  -1 [+] [-]

, 2020-03-11 11:46, pirms 5 gadiem
Kp ļoti sūdīgs, vienīgais mēģinājums apspēlēt ir Crossovers uz kreiso un pustalais disbalansā ar 2.20 augumu.

Pret Pacers Sabonis vnk fiziski viņu apēda , Domants būs dzīvnieks

Un te arī slinki gājieni, vienīgais pluss Aizsardziba.

Vakar iedomājos,kas butu,ka pec Lukas pasiem stūrī stāvētu lāzeris.
Jo wsh viņam neviens neko neizkārto, izcīna rebu,aiziet pats ieliek traku truli.
Ceturtdaļas beigas, melnie iegrūž bumbu rūjienietim, redz ņem un sabojā procentu,bet šis ieliek.

Gribētu Dāvi redzēt ar Luku komandā kādreiz

  -1 [+] [-]

, 2020-03-11 12:06, pirms 5 gadiem
Nejeega rakstīja: Ne vienmēr. Regulāri tiek iedota piespēle spēlētājam, kurš ir nosacīti brīvs situācijā, kad pilnīgi brīvs ir spēlētājs, kuram tajā brīdī ir vairāk punktu nekā LD un spēle (metiens) iet no rokas. Tādā veidā LD, atdodot piespēli citam potenciāli ieraksta sev rezultatīvu piespēli, neapdraudot to, ka kāds cits sametīs vairāk par viņu. Protams, ja reiz tiek gūts grozs un LD ir rezultatīva piespēle, tad pārmetumi it kā nevietā, bet kā jau teicu šādas situācijas rada sajūtu, ka visas LD piespēles ir ar aprēķinu. Var jau būt, ka man vienīgajam tā liekas. Viss ir iespējams. Nepretendēju uz to, ka mans viedoklis ir pareizākais. Tikai tādas sajūtas.
OMG!!! tās jau sauc par sazvērestības teorijām! kkas traks, cik tālu cilvēks ir spējīgs aizrunāties, kā nav kauns kko tādu vispār rakstīt, pat anonīmi ko tu pīpē!?

     [+] [-]

, 2020-03-11 12:13, pirms 5 gadiem
Nejeega rakstīja: KP pelnīta kritika arī šajā spēlē. Ja pārgājušajā spēlē izskatījas, ka vienkārši nekrīt, tad šajā jau likās ka nespēj atrast nekādu ritmu. Ja pagājušajā spēlē komanda labi viņu iesaistīja spēlē, bet viņš vienkārši plivināja garām, tad šajā viņš kaut kā krita ārā no visas komandas. Ne pats īsti iesaistījās komandas spēlē (izskatījās, ka visu laiku met ar domu, ka kaut kad taču jāsāk krist), ne komandai īsti izdevās viņu iesaistīt. Katrā ziņā KP spēle izskatījās vēl briesmīgāk kā pagājušajā spēlē.
Tāda sajūta, ka bez Seta un Bransona nav piespēles KP uz pustālajiem, bet dullie trīņi vienkārši nekrita. Par spēli, sliktāku nekā iepriekšējā gan nepiekrītu - aizsardzībā vakar nospēlēja labāk.

  +1 [+] [-]

, 2020-03-11 12:22, pirms 5 gadiem
shitaa rakstīja: OMG!!! tās jau sauc par sazvērestības teorijām! kkas traks, cik tālu cilvēks ir spējīgs aizrunāties, kā nav kauns kko tādu vispār rakstīt, pat anonīmi ko tu pīpē!?

nepīpēju neko stiprāku par tabaku (cik nu to var tā nosaukt). Vienkāršu skatos spēles un izsaku viedokli. Un kāpēc kauns? Par ko? Kā jau teicu, nevaru apgalvot ka tā ir, bet tāda sajūta nepamet. Tev tā neliekas o.k. Viss kārtībā. To kā ir patiesībā un kas darās viņa galvā zina tikai LD pats. Bet tas neliedz man izteikt domas par to ko redzu viņa spēlē.

  +2 [+] [-]

, 2020-03-11 12:35, pirms 5 gadiem
shitaa rakstīja: OMG!!! tās jau sauc par sazvērestības teorijām! kkas traks, cik tālu cilvēks ir spējīgs aizrunāties, kā nav kauns kko tādu vispār rakstīt, pat anonīmi ko tu pīpē!?
Nenoliegsi, ka līgā spēlētāji ir tendēti uz statistiku, jo tā garantē lielus līgumus un skatītāju mīlestību.
LD vajadzētu iziet kursus pie CP3 kā kļūt par komandas neapšaubāmu līderi, neesot rezultatīvākajam, bet noteikti galvenajam čalim komandā.

  +1 [+] [-]

, 2020-03-11 13:16, pirms 5 gadiem
Nejeega rakstīja: nepīpēju neko stiprāku par tabaku (cik nu to var tā nosaukt). Vienkāršu skatos spēles un izsaku viedokli. Un kāpēc kauns? Par ko? Kā jau teicu, nevaru apgalvot ka tā ir, bet tāda sajūta nepamet. Tev tā neliekas o.k. Viss kārtībā. To kā ir patiesībā un kas darās viņa galvā zina tikai LD pats. Bet tas neliedz man izteikt domas par to ko redzu viņa spēlē.
Tev ir taisnība, jo ir tieši tā kā Tu rakstīji.
Vienīgā cerība, ka Play Off LD saņemsies, un spēlēs komandas labā, un nevis savas personiskās statistikas.

     [+] [-]

, 2020-03-11 14:52, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tev ir taisnība, jo ir tieši tā kā Tu rakstīji.
Vienīgā cerība, ka Play Off LD saņemsies, un spēlēs komandas labā, un nevis savas personiskās statistikas.
eu, buumer, beidz spamot!

     [+] [-]

, 2020-03-11 14:55, pirms 5 gadiem
Nejeega rakstīja: Nenoliegsi, ka līgā spēlētāji ir tendēti uz statistiku, jo tā garantē lielus līgumus un skatītāju mīlestību.
LD vajadzētu iziet kursus pie CP3 kā kļūt par komandas neapšaubāmu līderi, neesot rezultatīvākajam, bet noteikti galvenajam čalim komandā.
tur nu tev taisnība, ja ir tāda vēlēšanās, būt galvenajam, tad jāiet kursos, jo pēc spēles KP 100% ir otrā opcija.

     [+] [-]

, 2020-03-11 15:18, pirms 5 gadiem
Nejeega rakstīja: Ja jau visiem tik ļoti patīk salīdzināt LD ar KP, tad konkrētās spēles +/- rādītāji liecina, ka komanda ar LD laukumā aizsardzībā spēlējusi diezgan slikti, jo pie LD ļoti labās spēles uzbrukumā vienalga LD ir -6, bet ar KP aizsardzībā ir spēlējusi o.k, jo ar tiešām briesmīgo KP spēli uzbrukumā viņš savācis tikai -1, tātad ja KP būtu kaut nedaudz labāk spēlējis uzbrukumā (uz ko viņš noteikti ir spējīgs) viņš būtu +. Savukārt, lai LD būtu + viņam (komandai) būtu bijis vēl labāk jāspēlē uzbrukumā vai aizsardzībā. Uzbrukumā LD grūti ko pārmest, tātad aizsardzībā komanda ar viņu bez KP vienkārši sucks.
Mani fascinē tādi secinājumi. Loģiski, ka LD mīnuss būs lielāks, ka noiet garais nost un jāspēlē ar rezervistu, kurš nereti lažo.... Arī KP tas pats, ka ar LD, viņa pluss paaugstinās....Kā teicu, +/- ir visam pieciniekam, un tur nevar pateikt, ka LD mīnuss ir tieši viņa dēļ...Spēli skatījos un skaidri bija redzams, ka Mavs garais gals, bez KP smagi iesūkā un tur arī daļa to mīnusu gadījās

     [+] [-]

, 2020-03-11 15:30, pirms 5 gadiem
Real Rebel rakstīja: Sastāvs ir dziļš, bet tas nav īsti konkurētspējīgs....Reāli aiz LD un KP neviena nav, kas noturētu to spēles līmeni jau regulārajā sezonā, kur nu vēl PO
Konkurētspēja gan ir labākajā kārtībā, arī Hārdevejs un Karijs ir 20-25 punktu spēlētāji, pārējie lomu spēlētāji jebkurš var izšaut ar saviem 15-20 punktiem. Reti kurā komandā tas tā ir. Cita lieta, ka Kārlails pa visu sezonu nav sapratis, kā šos spēkus salikt kopā. Domāju, ka optimāli būtu vispār nelaist LD un KP laukumā vienlaicīgi, jo nekāds EuroDuo diemžēl nesanāk.

     [+] [-]

, 2020-03-11 15:38, pirms 5 gadiem
yankeezulu rakstīja: Konkurētspēja gan ir labākajā kārtībā, arī Hārdevejs un Karijs ir 20-25 punktu spēlētāji, pārējie lomu spēlētāji jebkurš var izšaut ar saviem 15-20 punktiem. Reti kurā komandā tas tā ir. Cita lieta, ka Kārlails pa visu sezonu nav sapratis, kā šos spēkus salikt kopā. Domāju, ka optimāli būtu vispār nelaist LD un KP laukumā vienlaicīgi, jo nekāds EuroDuo diemžēl nesanāk.
Bez LD un KP kopā ir vienas vienīgas auzas....nu nav viņiem laba PG pašlaik, varbūt pēc traumām, kāds paspīdēt varētu, bet nu ne jau katrā spēlē.... punktu guvēji ir, jā, bet trūkst jau spēles veidotāja

     [+] [-]

, 2020-03-11 16:25, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Priekš KP, tāpat kā visai rikšotāju komandai, atkal galīgi neveiksmīga spēle. Viņam bišķi tēmeklis izregulējies, un atliek tikai cerēt ka tas drīz atkal saregulēsies, bet viņa loma aizsardzībā joprojām ir vienkārši fantastiska.
Lai neteiktu ka esmu tendenciozs par LD neizteikšos, bet....................šis zāģis lielā mērā uz viņa sirdsapziņas.
Neredzēju spēli, bet Dončikam 38+7+8 = slikta spēle :O :O
KP 38+7+8 = lieliska spēle, bet komandas biedri noraka. (