Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

"Mavs" uguņo ar tālmetieniem un nokļūst soļa attālumā no triumfa

Valdis Bērziņš
Valdis Bērziņš

"Mavs" uguņo ar tālmetieniem un nokļūst soļa attālumā no triumfa
Dirks Novickis
Foto: Reuters/Scanpix

Pateicoties lieliskai precizitātei no trīs punktu līnijas, Dalasas „Mavericks” Nacionālās Basketbola asociācijas finālsērijas piektajā spēlē savā laukumā ar 112:103 pieveica Maiami „Heat”, nonākot uzvaras attālumā no čempionu titula. Viesus no zaudējuma neglāba Lebrona Džeima „triple double”. „Mavs” sērijā vadībā ar 3-2, sestais mačs svētdien notiks Maiami.

Spēles sākums labāks izdevās Dalasai. Pateicoties pretinieku kļūdām un savai precizitātei uzbrukumā, „Mavericks” mača ievadā iekrāja septiņu punktu pārsvaru – 13:6. Jau no pirmās ceturtdaļas neviena komanda nevarēja lepoties ar labu aizsardzību. Abas komandas pirmajās 12 minūtes ielaida vismaz 30 punktus. Mario Čālmerss līdz ar ceturtdaļas beigu signālu iemeta tālu trīs punktu metienu – 31:30 viesu labā.

Arī otrajā ceturtdaļā uzbrukums dominēja pār aizsardzību. Šajā spēles nogrieznī lielāko pārsvaru ieguva „Heat”, kas ceturtdaļas vidū bija priekšā ar sešiem punktiem – 50:44. Ilgs „sausuma” brīdis Floridas vienībai pārsvaru neļāva noturēt, un „Mavs” atkal pārņēma vadību. Pēc pirmā puslaika mājiniekiem +3 (60:57).

Otro puslaiku „Heat” sāka bez pirmajā ceturtdaļā gurna savainojumu guvušā Dveina Veida. Maiami līderis 3. ceturtdaļas otrajā pusē, spītējot savainojumam, tomēr atgriezās laukumā. „Mavs” turpināja „spridzināt” tālmetienus, kas ļāva turēties drošā attālumā. Nepilnas četras minūtes pirms ceturtdaļas beigām Taisons Čendlers ar brīvu „danku” panāca mājiniekiem tobrīd lielāko pārsvaru spēlē – 80:71. „Heat” līdz ceturtdaļas beigām deficītu spēja samazināt līdz pieciem punktiem. Tādējādi „Mavs” pēdējām 12 minūtēm bija divu uzbrukumu handikaps – 84:79.

Pēdējās ceturtdaļas sākumā „Mavs” atrāvās līdz septiņiem punktiem, taču „Heat” nepadevās. Maiami basketbolisti veiksmīgi uzbruka groza apakšai. 5:16 pirms finiša Veids ar kārtējo eleganto piespēli vieglus divus punktus izkārtoja Judonim Haslemam, un viesi pirmo reizi otrajā puslaikā izvirzījās vadībā – 96:95.

Veids mirkli vēlāk iemeta „trīnīti”, dodot „Heat” četru punktu pārsvaru – 99:95. Pēc tam „Heat” apstājās, Džeimss „noraka” trīs uzbrukumus ar diviem pārgalvīgiem metieniem un uzbrukuma piezīmi, bet „Mavs” turpināja mest tālos. Pa vienam iemeta Džeisons Terijs, pēc viņa piespēles arī vārda brālis Kids. Pusotru minūti pirms spēles beigām Dalasai bija piecu punktu pārsvars – 105:100. Pēdējo naglu „Heat” zārkā ar kārtējo trejaci 33 sekundes pirms beigām iedzina Terijs, iemetot pāri Džeimsa rokām. „Heat balto karogu neizkāra un, pielietojot sodu sišanas taktiku, centās sasmelt izlieto ūdeni, taču bija par vēlu.

„Mavericks” izcīnīja uzvaru ar 112:103. Teksasas komanda sērijā izvirzījusies vadībā ar 3-2. Sērijas sestā spēle svētdien notiks Maiami. Ja nepieciešams, arī septītais mačs otrdienas vakarā notiks „Heat” arēnā.

Dalasas komanda šodien iemeta 13 no 19 tālmetieniem (68.4%). Uzvarētāju sastāvā 29 punktus sameta Dirks Novickis. Terijs no soliņa asistēja ar 21. Otro maču pēc kārtas „Mavs” sastāvā pieciem spēlētājiem bija vairāk par desmit punktiem.

„Heat” sastāvā 23 punkti Veidam, bet Džeimss atzīmējās ar „triple double” – 17 punkti un pa desmit piespēlēm un atlēkušajām bumbām. Abas komandas no spēles iemeta virs 50% metienu. Dalasai precizitāte bija 56.5%, bet „Heat” 52.9%.

Izmantotie resursi:
ESPN

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-06-10 09:19, pirms 13 gadiem
Pascual Raul Velasco rakstīja: O lielais ekspert, viņš tur nesēž tikai dēļ savas karjeras rezultātiem, bet tāpēc, ka arī ir lielisks komentētājs un eksperts. Kur var tik stulbi izdomāt kko!
...vairāk negribu pat Tev neko rakstīt un arī nerakstīšu, ar Tevi jau nav iespējams normāli aprunāties, Tu jau tikai lekties proti, vari tālāk cepties savās individuālajās diskusijās, lai Tev veicas

  +4 [+] [-]

, 2011-06-10 09:20, pirms 13 gadiem
miro21 rakstīja: Tev par NBA naudas mašinēriju nav īpašas izpratnes, Bārklijs sēž tur, jo tādi kā viņš ir vajadzīgi reitingiem (izcils, izbijis spēlētājs, un vienmēŗ izcēies ar savu koloritāti). Gomeļskis neanalizē melno puišu dzīves filozofiju, bet analizē basketbolu kā spēli.
Domāju, ka zinu arī šo biznesa pusi. Tomēr NBA allstars, ja vien ir minimālas runas dāvanas, vienmēr būs labāks par grāmatu tārpu, kurš uz tās grīdas ar bumbu rokās pat tuvumā nav bijis. Vispār apbrīnoju kā ir iespējams skatīties krievu TV kā vien galīgas bezizejas un dziļas depresijas gadījumā

     [+] [-]

, 2011-06-10 09:24, pirms 13 gadiem
premium rakstīja: Neapšaubu Gomeļska basketbola izpratni, bet viņš bieži ir ļoti kaitinošs. Visvairāk, kad Krievija spēlē. Citās NBA spēlēs arī bieži izbesī.
Gomeļskim protams ir savs viedoklis, kas ne vienmēr sakrīt ar mūsējiem , tāpēc jau arī mēs te diskutējam. Bet ja man jāizvēlas starp tiem 3 NTV komentētājiem, tad man personīgi labāk Gomelskis patīk. Lai gan labprāt paklausītos arī ASV komentētājus, PO sākumā varēja noskatīties spēlēs ar ASV komentētāju, bija ok.

  +4 [+] [-]

, 2011-06-10 09:24, pirms 13 gadiem
xZ rakstīja: Domāju, ka zinu arī šo biznesa pusi. Tomēr NBA allstars, ja vien ir minimālas runas dāvanas, vienmēr būs labāks par grāmatu tārpu, kurš uz tās grīdas ar bumbu rokās pat tuvumā nav bijis. Vispār apbrīnoju kā ir iespējams skatīties krievu TV kā vien galīgas bezizejas un dziļas depresijas gadījumā
Pilnīgi precīzi, Bārklijs, pirmkārt ir ļoti gudrs un viņa spriedumi vienmēr ir labi pamatoti, un par ļaunu nenak, ka viņš ļoti izkleidējoši runā.

  -1 [+] [-]

, 2011-06-10 09:30, pirms 13 gadiem
xZ rakstīja: Domāju, ka zinu arī šo biznesa pusi. Tomēr NBA allstars, ja vien ir minimālas runas dāvanas, vienmēr būs labāks par grāmatu tārpu, kurš uz tās grīdas ar bumbu rokās pat tuvumā nav bijis. Vispār apbrīnoju kā ir iespējams skatīties krievu TV kā vien galīgas bezizejas un dziļas depresijas gadījumā
Par krievu TV es Tev piekrītu, jo tur izņemot, seriālus par bandītiem un ziņas par ārkāŗtas notikumiem valstī, cita nekā nav . Ir jau liela daļa cilvēku, kuri nav advancēti angļu valodā, tāpēc arī skatās krieviski, valodā, kuru vismaz saprot. Bārklijs jau labi spriedelē un analizē studijā, bet es neesmu dzirdējis, lai viņš komentētu spēli live režīmā. Tos amīšus ,kurus es dzirdēju, tad viņi to darīja diezgan vienmuļi un neinteresanti. (bet Kerrs, Džeksons starplaikos ir ok).

  -1 [+] [-]

, 2011-06-10 09:31, pirms 13 gadiem
xZ rakstīja: Bet Tu jau ļoti pareizi uztvēri domu - no krieva/latvieša/spāņa, etc. kā NBA komentātāja ir tieši tāda pati jēga kā Bārklija no Eirolīgas komentētāja. Tāpēc arī nesapratu lielo sajūsmu kā Tu klausīsies Gomeļski, ja principā internetā var labā kvalitātē skatīties ABC.
Nē nē, ne tā! Bārklijs ar savu basketbola fundamentālo izpratni nekad neizpratīs, nesapratīs un nespēs normāli nokomentēt eirolīgas spēli, jo nekad pats nav spēlējis un apguvis tāda līmeņa kombinacionālo basketbolu kāds tiek spēlēts eiropā!!! Savukārt NBA tur nevienam eiropas basketbola speciālistam pilnīgi nekādu noslēpumu nav, un nav arī problēmu tādu NBA spēli nokomentēt! Un pasaki vel ka tā nav. Bārklijs man nepaskaidros tik pat saprotami kā tas pats Gomeļskis, kādas komandas kļūdas tiek pieļautas aizsardzībā uzbrukumā utt. Turklāt viņš pats kā izbijis treneris un trenēšanai visu mūžu pietuvināts cilvēks paskaidro arī par treneru kļūdām vai pareiziem lēmumiem. Protams, vienmēr jau no notikuma vietas komentēšana ir vieglāka, objektīvāka, jo redzes lauks ir plašāks nekā TV kamerām! Diemžēl šogad NTV uz fināliem neaizbrauca, līdz ar to komentēšana no notikuma vietas izpaliek. Bet es šīs spēles skatos TV ekrānā nevis datorā, tāpēc arī izvēlēties neko netaisos Un starp citu, otro spēli pēc tam pie drauga Lattelecom TV noskatijos ierakstā ar amīšu komentētājiem. Nu nebija nekā tur īpaša, vienkārši emocionāls spēles komentārs, bez jebkādas spēles vai kļūdu analizēšanas.

  +1 [+] [-]

, 2011-06-10 09:36, pirms 13 gadiem
Būs 7 spēles!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-06-10 09:39, pirms 13 gadiem
miro21 rakstīja: Par krievu TV es Tev piekrītu, jo tur izņemot, seriālus par bandītiem un ziņas par ārkāŗtas notikumiem valstī, cita nekā nav . Ir jau liela daļa cilvēku, kuri nav advancēti angļu valodā, tāpēc arī skatās krieviski, valodā, kuru vismaz saprot. Bārklijs jau labi spriedelē un analizē studijā, bet es neesmu dzirdējis, lai viņš komentētu spēli live režīmā. Tos amīšus ,kurus es dzirdēju, tad viņi to darīja diezgan vienmuļi un neinteresanti. (bet Kerrs, Džeksons starplaikos ir ok).
Bārklijs jau bija tikai piemēra pēc. Studijas vienmēr ir interesantākas par live komentēšanu, bet nu profāni to arī nedara. Parasti viens no komentētājiem ir kāds eks-treneris vai spēlētājs. Šonakt man abc ļoti patika, var redzēt, ka pilnībā iekšā gan tajā virtuvē, gan spēlē kā tādā. Ko nekad nevar izdarīt dažus tk. km tālumā sēdošs komentētājs, lai cik zinošs arī nebūtu.

  +1 [+] [-]

, 2011-06-10 09:43, pirms 13 gadiem
Pelnīiti

  -1 [+] [-]

, 2011-06-10 09:44, pirms 13 gadiem
xZ rakstīja: Domāju, ka zinu arī šo biznesa pusi. Tomēr NBA allstars, ja vien ir minimālas runas dāvanas, vienmēr būs labāks par grāmatu tārpu, kurš uz tās grīdas ar bumbu rokās pat tuvumā nav bijis. Vispār apbrīnoju kā ir iespējams skatīties krievu TV kā vien galīgas bezizejas un dziļas depresijas gadījumā
Ja Tu man ieteiktu kādu citu SAT pieejamu TV iekš LV, kur es varu par nelielu naudu saņemt mājā uz televizora ekrāna faktiski visus lielākos sporta notikumus un līgas pasaulē un eiropā tiešraidē, es labprāt tos izskatītu Man nebūtu pretenziju skatīties NBA finālus kaut vai arābu valodā, bet tik un tā skatītos tādus izlaidies gultā un pa TV, nevis datora ekrānā un parasti ne tajā labākajā kvalitātē, bet toties angļu valodā

  +1 [+] [-]

, 2011-06-10 09:46, pirms 13 gadiem
ABa rakstīja: Nē nē, ne tā! Bārklijs ar savu basketbola fundamentālo izpratni nekad neizpratīs, nesapratīs un nespēs normāli nokomentēt eirolīgas spēli, jo nekad pats nav spēlējis un apguvis tāda līmeņa kombinacionālo basketbolu kāds tiek spēlēts eiropā!!! Savukārt NBA tur nevienam eiropas basketbola speciālistam pilnīgi nekādu noslēpumu nav, un nav arī problēmu tādu NBA spēli nokomentēt! Un pasaki vel ka tā nav. Bārklijs man nepaskaidros tik pat saprotami kā tas pats Gomeļskis, kādas komandas kļūdas tiek pieļautas aizsardzībā uzbrukumā utt. Turklāt viņš pats kā izbijis treneris un trenēšanai visu mūžu pietuvināts cilvēks paskaidro arī par treneru kļūdām vai pareiziem lēmumiem. Protams, vienmēr jau no notikuma vietas komentēšana ir vieglāka, objektīvāka, jo redzes lauks ir plašāks nekā TV kamerām! Diemžēl šogad NTV uz fināliem neaizbrauca, līdz ar to komentēšana no notikuma vietas izpaliek. Bet es šīs spēles skatos TV ekrānā nevis datorā, tāpēc arī izvēlēties neko netaisos Un starp citu, otro spēli pēc tam pie drauga Lattelecom TV noskatijos ierakstā ar amīšu komentētājiem. Nu nebija nekā tur īpaša, vienkārši emocionāls spēles komentārs, bez jebkādas spēles vai kļūdu analizēšanas.
Bet es taču par to pašu. Bet nu neviens nevar komentēt amerikāņu basketbolu labāk par amerikāņiem. Un ko gan tādu sagaidīt no komentāra. Priekš tam jau ir post game analysis un pārtraukuma studija, kurai nevien Gomeļskis tuvumā nestāv pēc kvalitātes. Nu godīgi - ko tu izvēlētos kā superbola komentētāju - Kreipānu, kurš nogalinās tevi ar statistiku un spēlētāju dzīvesstātiem vai oriģinālu?

     [+] [-]

, 2011-06-10 09:48, pirms 13 gadiem
kaut kad šeit komentāros Lebrona fani ar putām uz lūpām aizstāvēja viņu,par to ka viņš esot clutch player, nevis tikai pēdējās minūtes, bet viņa clutch time esot visa pēdējā ceturtdaļa!!! To cik liels Clutch player viņš ir mēs redzam!!! Cik pts pēdējā ceturtdaļā??? protams triple-double ir labs,bet ko tas dod,ja tu kā komandas superzvaigzne nevari atnest uzvaru,kad otra superzvaigzne(Wade) ir mazliet traumēts!!!
žēl Wade,uz kura pleciem jāvelk visa komanda,kaut gan divi labi grušķiki ir, bet tie jau čurā biksēs!!!

  +2 [+] [-]

, 2011-06-10 09:50, pirms 13 gadiem
xZ rakstīja: Nu godīgi - ko tu izvēlētos kā superbola komentētāju - Kreipānu, kurš nogalinās tevi ar statistiku un spēlētāju dzīvesstātiem vai oriģinālu?
Muahaha gar zemi
Kreipāns un superbowl

  -1 [+] [-]

, 2011-06-10 09:50, pirms 13 gadiem
Nu reāli nekas traģiska nav noticis !

     [+] [-]

, 2011-06-10 09:53, pirms 13 gadiem
ABa rakstīja: Ja Tu man ieteiktu kādu citu SAT pieejamu TV iekš LV, kur es varu par nelielu naudu saņemt mājā uz televizora ekrāna faktiski visus lielākos sporta notikumus un līgas pasaulē un eiropā tiešraidē, es labprāt tos izskatītu Man nebūtu pretenziju skatīties NBA finālus kaut vai arābu valodā, bet tik un tā skatītos tādus izlaidies gultā un pa TV, nevis datora ekrānā un parasti ne tajā labākajā kvalitātē, bet toties angļu valodā
Manuprāt ir kaudze ar visādiem turku , arābu un vāciešu kanāliem par kuriem nekas nav jāmaksā. Bet internetu arī nevajag smādēt. ja ir labs traffiks, tad nekas neliedz pieslēgt pie TV un gulēt gultā. Godīgi sakot, piemēram, F1 labāk pacietīšu nedaudz saraustītu bildi no BBC, nekā Timrota un Janševica parodiju.

  +2 [+] [-]

, 2011-06-10 09:56, pirms 13 gadiem
xZ rakstīja: Bet es taču par to pašu. Bet nu neviens nevar komentēt amerikāņu basketbolu labāk par amerikāņiem. Un ko gan tādu sagaidīt no komentāra. Priekš tam jau ir post game analysis un pārtraukuma studija, kurai nevien Gomeļskis tuvumā nestāv pēc kvalitātes. Nu godīgi - ko tu izvēlētos kā superbola komentētāju - Kreipānu, kurš nogalinās tevi ar statistiku un spēlētāju dzīvesstātiem vai oriģinālu?
Nu es vispār nemaz negribu te sākt diskusiju par Kreipānu, W vai citiem LV komentētājiem! Visu cieņu Kreipāna kungam, bet tas nav nopietns komentētājs sportā visprofesionālākajā tā izpratnē, ja esi komentētājs sākot no daiļslidošanas un kamaniņbraukšanas līdz futbolam Protams nešaubos, ka amerikāņi vislabāk nokomentēs NBA un kur nu vel savu superbolu, tas ir skaidrs. Bet skatoties savu NTV sporta paketi esmu sapratis, ka var sporta spēļu komentēšanas kvalitāti pacelt arī augstākā līmenī nekā tas notiek LV. Tas attiecas arī uz NHL, futbolu utt., un kā jau minēju, man tas ir vienalga, ka notiek krievu valodā. Galvenais ir objektivitāte, profesionalitāte un erudīcija

     [+] [-]

, 2011-06-10 09:57, pirms 13 gadiem
Nomētāja, nekas būs labi!

     [+] [-]

, 2011-06-10 10:01, pirms 13 gadiem
xZ rakstīja: Manuprāt ir kaudze ar visādiem turku , arābu un vāciešu kanāliem par kuriem nekas nav jāmaksā. Bet internetu arī nevajag smādēt. ja ir labs traffiks, tad nekas neliedz pieslēgt pie TV un gulēt gultā. Godīgi sakot, piemēram, F1 labāk pacietīšu nedaudz saraustītu bildi no BBC, nekā Timrota un Janševica parodiju.
Nu pirmkārt tie visi turku un vācieši un kas tik vel tur nav no bezmaksas kanāliem, tāpat pa visiem kopā neparādīs to ko es gribu un redzu no sporta savā TV ekrānā! Otrkārt kapēc man jāslēdz dators pie TV, ja visu tāpat jau rāda TV ekrānā ar HD kvalitāti!

     [+] [-]

, 2011-06-10 10:05, pirms 13 gadiem
ABa rakstīja: Nu es vispār nemaz negribu te sākt diskusiju par Kreipānu, W vai citiem LV komentētājiem! Visu cieņu Kreipāna kungam, bet tas nav nopietns komentētājs sportā visprofesionālākajā tā izpratnē, ja esi komentētājs sākot no daiļslidošanas un kamaniņbraukšanas līdz futbolam Protams nešaubos, ka amerikāņi vislabāk nokomentēs NBA un kur nu vel savu superbolu, tas ir skaidrs. Bet skatoties savu NTV sporta paketi esmu sapratis, ka var sporta spēļu komentēšanas kvalitāti pacelt arī augstākā līmenī nekā tas notiek LV. Tas attiecas arī uz NHL, futbolu utt., un kā jau minēju, man tas ir vienalga, ka notiek krievu valodā. Galvenais ir objektivitāte, profesionalitāte un erudīcija
Nu bet NTV jau ari komentetaji interesanti. Iepriekseja spele komentetajs speles laika n-tas reizes teica, ka ir sods, nostaigats utt., kas diezgan trauceja. Bet piekritishu, ka Gomelski ir interesanti klausities.

P.S. Noskatijos epizodi ar Chandleru un Lebrona sodu. Ka tur ir ar tiem NBA noteikumiem vispar - var redzet, ka Chandlers ir starp pusapli un gala auta liniju tieshi. Ja novelk iedomato liniju, tad vins ir taja restricted area laukuma. Jautajums tikai vai vina skaitas lidz gala autam vai ne.

     [+] [-]

, 2011-06-10 10:10, pirms 13 gadiem
Ulrihs rakstīja: Nu bet NTV jau ari komentetaji interesanti. Iepriekseja spele komentetajs speles laika n-tas reizes teica, ka ir sods, nostaigats utt., kas diezgan trauceja. Bet piekritishu, ka Gomelski ir interesanti klausities.

P.S. Noskatijos epizodi ar Chandleru un Lebrona sodu. Ka tur ir ar tiem NBA noteikumiem vispar - var redzet, ka Chandlers ir starp pusapli un gala auta liniju tieshi. Ja novelk iedomato liniju, tad vins ir taja restricted area laukuma. Jautajums tikai vai vina skaitas lidz gala autam vai ne.
Nu man liekas ka līnija ir tur kur viņa ir, un beidzas tur kur beidzas Diez vai NBA izdomātu tiesnešiem tādas "lamatas", lai viņi vel spēles laikā skatītos novilktu līniju iedomātus turpinājumus Tapēc jau viņš saucās pusaplis. Bet nu tās tikai manas domas...

     [+] [-]

, 2011-06-10 10:20, pirms 13 gadiem
ABa rakstīja: Nu man liekas ka līnija ir tur kur viņa ir, un beidzas tur kur beidzas Diez vai NBA izdomātu tiesnešiem tādas "lamatas", lai viņi vel spēles laikā skatītos novilktu līniju iedomātus turpinājumus Tapēc jau viņš saucās pusaplis. Bet nu tās tikai manas domas...
Nu teoretiski speletajs atrodoties zem groza ari ir it ka shaja laukuma, bet nav ne uz vienas linijas Tapec jau jautaju cik talu shis pusaplis skaitas - lidz gala linijai vai ne, varbut kads zina labak.

     [+] [-]

, 2011-06-10 10:25, pirms 13 gadiem
to ABa un Ulrihs
pusaplis ir tur kur ir līnija! kad līnija beidzas pusaplis arī beidzas...iedomātu līnijas turpinājumu nav!!!

     [+] [-]

, 2011-06-10 10:33, pirms 13 gadiem
ABa rakstīja: Nu es vispār nemaz negribu te sākt diskusiju par Kreipānu, W vai citiem LV komentētājiem! Visu cieņu Kreipāna kungam, bet tas nav nopietns komentētājs sportā visprofesionālākajā tā izpratnē, ja esi komentētājs sākot no daiļslidošanas un kamaniņbraukšanas līdz futbolam Protams nešaubos, ka amerikāņi vislabāk nokomentēs NBA un kur nu vel savu superbolu, tas ir skaidrs. Bet skatoties savu NTV sporta paketi esmu sapratis, ka var sporta spēļu komentēšanas kvalitāti pacelt arī augstākā līmenī nekā tas notiek LV. Tas attiecas arī uz NHL, futbolu utt., un kā jau minēju, man tas ir vienalga, ka notiek krievu valodā. Galvenais ir objektivitāte, profesionalitāte un erudīcija
Piemērs ir Ābols hokejā

     [+] [-]

, 2011-06-10 10:43, pirms 13 gadiem
Jurģis Šekums rakstīja: JA Lebrons sevi dēvē par KING JAMES,tad pierādi šajās divās spēlēs,ka tāds esi labākais basketbolists pasaulē!!!
par karaļiem:
nu King James viņš ir neatkarīgi no visa, vienkārši ir, paskaties uz viņu! Jo redzi Rouzs nevar būt king Rose, vienkārši nevar, paskaties uz viņu. Nu Dirks varētu būt Prūsijas karalis, tas gan - King of Prusia!

  +1 [+] [-]

, 2011-06-10 10:58, pirms 13 gadiem
nezinu , kā jums, bet man šitas šķiet ļoti švaks raksts.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-06-10 11:32, pirms 13 gadiem
Vai ir kas jauns? rakstīja: Restricted area ir tieši tik, cik iezīmēta, ne cm tālāk.
Nu ja ta ir, tad paldies par skaidrojumu, kgan sanak, ka pamatne vina ta pat nobeidzas ar iedomatu liniju. Bet nu turpmak zinashu.

  -1 [+] [-]

, 2011-06-10 11:38, pirms 13 gadiem
Ja Heat zaudes ta bus izgasanas

  -4 [+] [-]

, 2011-06-10 11:38, pirms 13 gadiem
Heat šonakt salūza. Aizsardzību atlaida, to tikai Dallasai vajadzēja. Plus vēl mežonīga veiksme metienos.
Izskatās, ka starp Veidu, treneri, LBJ un pārējo komandu veidojas šādas tādas nesaskaņas. Neticu, ka Heat ar šādu emocionālo stāvokli spēs savākties līdz svētdienai, gribētos kādu interviju ar Railiju, kas ta šim galvā perinās, TNT apskatnieks ar ieminējās, ka Railijam būtu šis tas sakāms un apdomājams...

  +2 [+] [-]

, 2011-06-10 11:48, pirms 13 gadiem
Domāju Dallasa uzvarēs - dēļ pieredzes jeimsi un veidi - vēl būs laiks.
Komandu nevar apspēlēt tikai zvaigznes.

  +2 [+] [-]

, 2011-06-10 12:03, pirms 13 gadiem
Da nejau Lebrons atkal nedabūs gredzenu
Slēpts komentārs: vinardo