Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

"Mavs" uguņo ar tālmetieniem un nokļūst soļa attālumā no triumfa

Valdis Bērziņš
Valdis Bērziņš

"Mavs" uguņo ar tālmetieniem un nokļūst soļa attālumā no triumfa
Dirks Novickis
Foto: Reuters/Scanpix

Pateicoties lieliskai precizitātei no trīs punktu līnijas, Dalasas „Mavericks” Nacionālās Basketbola asociācijas finālsērijas piektajā spēlē savā laukumā ar 112:103 pieveica Maiami „Heat”, nonākot uzvaras attālumā no čempionu titula. Viesus no zaudējuma neglāba Lebrona Džeima „triple double”. „Mavs” sērijā vadībā ar 3-2, sestais mačs svētdien notiks Maiami.

Spēles sākums labāks izdevās Dalasai. Pateicoties pretinieku kļūdām un savai precizitātei uzbrukumā, „Mavericks” mača ievadā iekrāja septiņu punktu pārsvaru – 13:6. Jau no pirmās ceturtdaļas neviena komanda nevarēja lepoties ar labu aizsardzību. Abas komandas pirmajās 12 minūtes ielaida vismaz 30 punktus. Mario Čālmerss līdz ar ceturtdaļas beigu signālu iemeta tālu trīs punktu metienu – 31:30 viesu labā.

Arī otrajā ceturtdaļā uzbrukums dominēja pār aizsardzību. Šajā spēles nogrieznī lielāko pārsvaru ieguva „Heat”, kas ceturtdaļas vidū bija priekšā ar sešiem punktiem – 50:44. Ilgs „sausuma” brīdis Floridas vienībai pārsvaru neļāva noturēt, un „Mavs” atkal pārņēma vadību. Pēc pirmā puslaika mājiniekiem +3 (60:57).

Otro puslaiku „Heat” sāka bez pirmajā ceturtdaļā gurna savainojumu guvušā Dveina Veida. Maiami līderis 3. ceturtdaļas otrajā pusē, spītējot savainojumam, tomēr atgriezās laukumā. „Mavs” turpināja „spridzināt” tālmetienus, kas ļāva turēties drošā attālumā. Nepilnas četras minūtes pirms ceturtdaļas beigām Taisons Čendlers ar brīvu „danku” panāca mājiniekiem tobrīd lielāko pārsvaru spēlē – 80:71. „Heat” līdz ceturtdaļas beigām deficītu spēja samazināt līdz pieciem punktiem. Tādējādi „Mavs” pēdējām 12 minūtēm bija divu uzbrukumu handikaps – 84:79.

Pēdējās ceturtdaļas sākumā „Mavs” atrāvās līdz septiņiem punktiem, taču „Heat” nepadevās. Maiami basketbolisti veiksmīgi uzbruka groza apakšai. 5:16 pirms finiša Veids ar kārtējo eleganto piespēli vieglus divus punktus izkārtoja Judonim Haslemam, un viesi pirmo reizi otrajā puslaikā izvirzījās vadībā – 96:95.

Veids mirkli vēlāk iemeta „trīnīti”, dodot „Heat” četru punktu pārsvaru – 99:95. Pēc tam „Heat” apstājās, Džeimss „noraka” trīs uzbrukumus ar diviem pārgalvīgiem metieniem un uzbrukuma piezīmi, bet „Mavs” turpināja mest tālos. Pa vienam iemeta Džeisons Terijs, pēc viņa piespēles arī vārda brālis Kids. Pusotru minūti pirms spēles beigām Dalasai bija piecu punktu pārsvars – 105:100. Pēdējo naglu „Heat” zārkā ar kārtējo trejaci 33 sekundes pirms beigām iedzina Terijs, iemetot pāri Džeimsa rokām. „Heat balto karogu neizkāra un, pielietojot sodu sišanas taktiku, centās sasmelt izlieto ūdeni, taču bija par vēlu.

„Mavericks” izcīnīja uzvaru ar 112:103. Teksasas komanda sērijā izvirzījusies vadībā ar 3-2. Sērijas sestā spēle svētdien notiks Maiami. Ja nepieciešams, arī septītais mačs otrdienas vakarā notiks „Heat” arēnā.

Dalasas komanda šodien iemeta 13 no 19 tālmetieniem (68.4%). Uzvarētāju sastāvā 29 punktus sameta Dirks Novickis. Terijs no soliņa asistēja ar 21. Otro maču pēc kārtas „Mavs” sastāvā pieciem spēlētājiem bija vairāk par desmit punktiem.

„Heat” sastāvā 23 punkti Veidam, bet Džeimss atzīmējās ar „triple double” – 17 punkti un pa desmit piespēlēm un atlēkušajām bumbām. Abas komandas no spēles iemeta virs 50% metienu. Dalasai precizitāte bija 56.5%, bet „Heat” 52.9%.

Izmantotie resursi:
ESPN

     [+] [-]

, 2011-06-10 08:13, pirms 13 gadiem
ABa rakstīja: Nu bet piemēram Veidu pat ļoti respektē, un respektē pamatoti! Bet pasaki man, par ko tad jārespektē LBJ!?! Cik reizes šodienas spēlē Tu redzēji, ka LBJ laužas caurgājienā uz grozu mēģinot nopelnīt soda metienus??? Un šodien taču it kā bija visi priekšnoteikumi labai spēlei... gan agresīvs sākums, gan gūti punkti ar danku spēles sākumā! Protams, finālspēlē dabūt tripldablu ir pat ļoti respektējams sniegums, bet tie kas redzēja spēli atzīs, ka ne jau tādu sniegumu no viņa gaida Iespējams, ka tiešām Čandleram vienas kājas papēdis bija uz līnijas, bet tā ir tikai nianse. Esmu pārliecināts, ka Veids tajā situācijā būtu noorientējies situācijā un aizgājis ar bumbas piesitienu un trīssoli līdz grozam!
Nu par to jau nav runas. Wade ir Wade un Lebrons ir kaut kas pavisam cits. Jaa, tripls bija, bet ta pat neatstaja iespaids, ka Lebrons nav isti gatavs spelei. Beigas megina vilkt un atkal aplauzas.

  +4 [+] [-]

, 2011-06-10 08:16, pirms 13 gadiem
ABa rakstīja: Nu man NTV ir TV ekrānā, tā ka jāizvēlas man nav Jā, pirmdienas nakts spēli tiešām solija ka komentēšot Gomeļskis, cerams tā arī būs Erudīts basketbolā jau nu viņš noteikti ir lielāks nekā vairums amīšu eksperti
Gomeļskis, kur Amerikas basketā nav pavadījis nevienu dienu, protams, ir zinošāks par puišiem, kuriem tas ikdienas maizes darbs Mums tepat Latvijā viens tāds eksperts visos sportos arī arī ir - VV. Ja ticētu viņam, tad LBJ jau peldētos Miami Beach ar gredzenu pirkstā. Paga, ja ticētu viņam, tad šobrīd spēlētu Leikeri ar Buļļiem

  +3 [+] [-]

, 2011-06-10 08:20, pirms 13 gadiem
Interesanti ir tas, ka spēlējot Miami, uzvar tā komanda, kura savāc vairāk atlēcošās bumbas. Spēlejot Dallsā, ir otrādi. Komandām ir skaidrs uzdevums uz 6-sto spēli.

  +4 [+] [-]

, 2011-06-10 08:23, pirms 13 gadiem
xZ rakstīja: Gomeļskis, kur Amerikas basketā nav pavadījis nevienu dienu, protams, ir zinošāks par puišiem, kuriem tas ikdienas maizes darbs Mums tepat Latvijā viens tāds eksperts visos sportos arī arī ir - VV. Ja ticētu viņam, tad LBJ jau peldētos Miami Beach ar gredzenu pirkstā. Paga, ja ticētu viņam, tad šobrīd spēlētu Leikeri ar Buļļiem
Tas točna,Valtera runas par NBA ir vienkārši smieklīgas, rodas iespaids, ka viņš skatās tikai statistiku un izlemj, kas spēlēs finālos un vinnēs Un vēl sauc Nowitzki par lūzeri.

     [+] [-]

, 2011-06-10 08:24, pirms 13 gadiem
xZ rakstīja: Gomeļskis, kur Amerikas basketā nav pavadījis nevienu dienu, protams, ir zinošāks par puišiem, kuriem tas ikdienas maizes darbs Mums tepat Latvijā viens tāds eksperts visos sportos arī arī ir - VV. Ja ticētu viņam, tad LBJ jau peldētos Miami Beach ar gredzenu pirkstā. Paga, ja ticētu viņam, tad šobrīd spēlētu Leikeri ar Buļļiem
Gomeļskis tak ir dramatisks. Ja sākumā vel bija smieklīgi paklausīties viņa spriedelējumus, tad pēc PČ tas jau sāka palikt bēdīgi. Atraktīvs viņš ir, bet HTB ir arī labāki vīri, kuri spēj komentēt.

     [+] [-]

, 2011-06-10 08:26, pirms 13 gadiem
Vispār, ka Dallasa nesaņemsies ar D, tad arī paliks vienas uzvaras attālumā. Ne jau katru dienu tādi metieni lido iekšā, lai varētu nestraukties.

  +2 [+] [-]

, 2011-06-10 08:28, pirms 13 gadiem
xZ rakstīja: Gomeļskis, kur Amerikas basketā nav pavadījis nevienu dienu, protams, ir zinošāks par puišiem, kuriem tas ikdienas ir maizes darbs Mums tepat Latvijā viens tāds eksperts visos sportos arī arī ir - VV. Ja ticētu viņam, tad LBJ jau peldētos Miami Beach ar gredzenu pirkstā. Paga, ja ticētu viņam, tad šobrīd spēlētu Leikeri ar Buļļiem
Mēs laikam runājam par dažādiem Gomeļskiem Es runāju par to Gomeļski, kurš NBA spēles skatījās, redzēja klātienē 60-70.gadu NBA zvaigznes, informāciju ieguva par NBA, un ASV pabija pateicoties tēva sakariem jau padomju laikos, kad mēs vel noteikti nemaz piedzimuši nebijām Es runāju par Gomeļski, kurš personīgi ir pazīstams un ticies ar Sternu, nerunājot nemaz par to ka ir intervējis gandrīz visas bijušās un esošās NBA zvaigznes!!! Un tagad piepluso klāt to, ka viņš pārzin visu eiropas kombinacionālo basketbolu apmēram no 60.gadiem, kas nozīmē, ka ar tādām zonas aizsardzībām un komandas saspēlēm uzbrukumā viņš ir izaudzis, kamēr visiem tiem amīšu ekspertiem tikai nesen nācās uzzināt, ka ir basketbolā arī citi uzbrukuma veidi izņemot apspēlēt 1:1
Es protams šo cilvēku netaisos glorificēt, bet nu respekts pret cilvēku kā erudītu speciālistu visās basketbola jomās man ir.

  +6 [+] [-]

, 2011-06-10 08:31, pirms 13 gadiem
Dude88 rakstīja: Tas točna,Valtera runas par NBA ir vienkārši smieklīgas, rodas iespaids, ka viņš skatās tikai statistiku un izlemj, kas spēlēs finālos un vinnēs Un vēl sauc Nowitzki par lūzeri.
Viņš tvīterī regulāri sauc viņu par vācu pūdeli. Par kādu objektivitāti te vispār var būt runa? Interesenti, vai viņš vēl kaut kur ir redzējis 2+padsmit garu spēlētāju ar tādu metienu?

  +3 [+] [-]

, 2011-06-10 08:31, pirms 13 gadiem
"Karalītis" parādīja kā pašrocīgi jānorok izšķiroša spēle Viss ir pupu mizas, jo īstā cīņa sākas 4.Q.
Dirks kā allaž labākais. Var redzēt, ka acīs ir uguntiņa un viss notiek. Nebūtu "Heat" Veida, varētu jau ātrāk kārt ārā to balto karogu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-06-10 08:39, pirms 13 gadiem
kas būtu ja būt.. vai nebūt tik daudz truļu.
Bet anyway, būs ļoti interesanta 6-tā spēle, un cerams arī 7-tā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2011-06-10 08:43, pirms 13 gadiem
Runājot par truļiem, Dirka rainbow-shot bija episks.

  +2 [+] [-]

, 2011-06-10 08:44, pirms 13 gadiem
xZ rakstīja: Viņš tvīterī regulāri sauc viņu par vācu pūdeli. Par kādu objektivitāti te vispār var būt runa? Interesenti, vai viņš vēl kaut kur ir redzējis 2+padsmit garu spēlētāju ar tādu metienu?
Droši vien viņš uzskata Bērziņu par tik pat labu spēlētāju Bet, ja nopietni, tad man patīk, ka viņš runā par Latvijas basketbolu, bet par NBA viņam lielas izpratnes nav, izskatās pēc parasta fanboy, kurš fano par atlētiskākajiem un krutākajiem spēlētājiem uz momentu.

  -2 [+] [-]

, 2011-06-10 08:45, pirms 13 gadiem
slikti, bet ilgauskas sametīs 50 p katrā no atlikušajām spēlem un maiami čempji

  +4 [+] [-]

, 2011-06-10 08:46, pirms 13 gadiem
ABa rakstīja: Mēs laikam runājam par dažādiem Gomeļskiem Es runāju par to Gomeļski, kurš NBA spēles skatījās, redzēja klātienē 60-70.gadu NBA zvaigznes, informāciju ieguva par NBA, un ASV pabija pateicoties tēva sakariem jau padomju laikos, kad mēs vel noteikti nemaz piedzimuši nebijām Es runāju par Gomeļski, kurš personīgi ir pazīstams un ticies ar Sternu, nerunājot nemaz par to ka ir intervējis gandrīz visas bijušās un esošās NBA zvaigznes!!! Un tagad piepluso klāt to, ka viņš pārzin visu eiropas kombinacionālo basketbolu apmēram no 60.gadiem, kas nozīmē, ka ar tādām zonas aizsardzībām un komandas saspēlēm uzbrukumā viņš ir izaudzis, kamēr visiem tiem amīšu ekspertiem tikai nesen nācās uzzināt, ka ir basketbolā arī citi uzbrukuma veidi izņemot apspēlēt 1:1
Es protams šo cilvēku netaisos glorificēt, bet nu respekts pret cilvēku kā erudītu speciālistu visās basketbola jomās man ir.
Domāju, ka runājam par vienu un to pašu. Ja viņš būtu tāds spīdeklis, tad sēdētu kopā ar Bārkliju TNT studijā, nevis komentētu spēles no Maskavas. Amerikāņi un eiropiešu izpratne par basketbolu vienmēr būs atšķirīga, jo ir pilnīgi cita mentalitāte. Līdz ar to, ko man par NBA spēli var pastāstīt padomju basketbola skolas un iemiesojums un vēl Gomeļsku klana pārstāvis? Eiropā pārsvarā ir puikas no labām ģimenēm, kamēr Amerikā basi pārsvarā spēlē melnie puikas no sūnainiem rajoniem, kur 1:1 spēles filozofija ir asinīs, jo jāpierāda sevi ar zobiem un nagiem. Un tas nekad nemainīsies. Līdz ar to tāds Novickis, Turks, vēl daži arī ir 2kārt cienījami, ja tur spēj izsisties.

  +5 [+] [-]

, 2011-06-10 08:47, pirms 13 gadiem
Luca Toni rakstīja: slikti, bet ilgauskas sametīs 50 p katrā no atlikušajām spēlem un maiami čempji
Jā un Ilgauskas pēc tam kļūst par Lietuvas prezidentu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-06-10 08:53, pirms 13 gadiem
Būs! Es to jūtu

     [+] [-]

, 2011-06-10 08:53, pirms 13 gadiem
Dude88 rakstīja: Droši vien viņš uzskata Bērziņu par tik pat labu spēlētāju Bet, ja nopietni, tad man patīk, ka viņš runā par Latvijas basketbolu, bet par NBA viņam lielas izpratnes nav, izskatās pēc parasta fanboy, kurš fano par atlētiskākajiem un krutākajiem spēlētājiem uz momentu.
Piekrītu, viņš runā interesanti par LV basketbolu. Tajā pašā laikā, arī tur viņam ir dīvainas idejas, piemēram, ka obligāti vajadzīgs superklubs un, ka valsts čempis ir sētas turnīrs. Mēs jau no hokeja redzam, ka superklubs valsts komandai nav nācis par labu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-06-10 08:56, pirms 13 gadiem
premium rakstīja: Gomeļskis tak ir dramatisks. Ja sākumā vel bija smieklīgi paklausīties viņa spriedelējumus, tad pēc PČ tas jau sāka palikt bēdīgi. Atraktīvs viņš ir, bet HTB ir arī labāki vīri, kuri spēj komentēt.
Un kuri tad?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-06-10 08:59, pirms 13 gadiem
miro21 rakstīja: Un kuri tad?
es nezinu, krievi kaut kādi.

  -2 [+] [-]

, 2011-06-10 08:59, pirms 13 gadiem
ABa rakstīja: Mēs laikam runājam par dažādiem Gomeļskiem Es runāju par to Gomeļski, kurš NBA spēles skatījās, redzēja klātienē 60-70.gadu NBA zvaigznes, informāciju ieguva par NBA, un ASV pabija pateicoties tēva sakariem jau padomju laikos, kad mēs vel noteikti nemaz piedzimuši nebijām Es runāju par Gomeļski, kurš personīgi ir pazīstams un ticies ar Sternu, nerunājot nemaz par to ka ir intervējis gandrīz visas bijušās un esošās NBA zvaigznes!!! Un tagad piepluso klāt to, ka viņš pārzin visu eiropas kombinacionālo basketbolu apmēram no 60.gadiem, kas nozīmē, ka ar tādām zonas aizsardzībām un komandas saspēlēm uzbrukumā viņš ir izaudzis, kamēr visiem tiem amīšu ekspertiem tikai nesen nācās uzzināt, ka ir basketbolā arī citi uzbrukuma veidi izņemot apspēlēt 1:1
Es protams šo cilvēku netaisos glorificēt, bet nu respekts pret cilvēku kā erudītu speciālistu visās basketbola jomās man ir.
Te jau lielākā daļa nemaz nezina kas tas tāds un kā izskatās, kur no vēl balsi atpazīt . Gomeļskis tiešam ir nenormāls eksperts. Pilnīgi piekrītu Tev.

     [+] [-]

, 2011-06-10 09:01, pirms 13 gadiem
P.S. Karalis ir mīkstais
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-06-10 09:01, pirms 13 gadiem
xZ rakstīja: Domāju, ka runājam par vienu un to pašu. Ja viņš būtu tāds spīdeklis, tad sēdētu kopā ar Bārkliju TNT studijā, nevis komentētu spēles no Maskavas. Amerikāņi un eiropiešu izpratne par basketbolu vienmēr būs atšķirīga, jo ir pilnīgi cita mentalitāte. Līdz ar to, ko man par NBA spēli var pastāstīt padomju basketbola skolas un iemiesojums un vēl Gomeļsku klana pārstāvis?
Nu pirmkārt tev šeit neviens nespiež viņu klausīties, klausies ko gribi! Otrkārt kādā sakarā tam Gomeļskim būtu jāsēž TNT studijā, ja viņš dzīvo Maskavā!?! Ja tev ir kaut kādi baigie politiskie vai rases aizspriedumi, tā ir tikai tava problēma. Es savukārt runāju tikai un vienīgi par basketbolu. Nedomāju ka Bārklijs komentējot varēs kaut ko jaunu man izstāstīt par basketbolu kā komandas spēli. Man tuvāks ir eiropas basketbola stils. Tāpat kā amerikā nevienam tur neinteresētu tāda Gomeļska vai kāda cita eiropieša komentēšana. Bārklijs noteikti nesaprastu ko tie spēlētāji dara laukumā, ja viņam būtu jākomentē kāda eirolīgas spēle, kur beigu rezultāts ir 51:48

     [+] [-]

, 2011-06-10 09:04, pirms 13 gadiem
xZ rakstīja: Domāju, ka runājam par vienu un to pašu. Ja viņš būtu tāds spīdeklis, tad sēdētu kopā ar Bārkliju TNT studijā, nevis komentētu spēles no Maskavas. Amerikāņi un eiropiešu izpratne par basketbolu vienmēr būs atšķirīga, jo ir pilnīgi cita mentalitāte. Līdz ar to, ko man par NBA spēli var pastāstīt padomju basketbola skolas un iemiesojums un vēl Gomeļsku klana pārstāvis? Eiropā pārsvarā ir puikas no labām ģimenēm, kamēr Amerikā basi pārsvarā spēlē melnie puikas no sūnainiem rajoniem, kur 1:1 spēles filozofija ir asinīs, jo jāpierāda sevi ar zobiem un nagiem. Un tas nekad nemainīsies. Līdz ar to tāds Novickis, Turks, vēl daži arī ir 2kārt cienījami, ja tur spēj izsisties.
Tev par NBA naudas mašinēriju nav īpašas izpratnes, Bārklijs sēž tur, jo tādi kā viņš ir vajadzīgi reitingiem (izcils, izbijis spēlētājs, un vienmēŗ izcēies ar savu koloritāti). Gomeļskis neanalizē melno puišu dzīves filozofiju, bet analizē basketbolu kā spēli.

  +1 [+] [-]

, 2011-06-10 09:07, pirms 13 gadiem
premium rakstīja: es nezinu, krievi kaut kādi.
Nu tur bija Dmitrijs pēdējās spēles, ok viņš vēl puslīdz OK, bet būtu jāmēģina tomēr būt neitrālākm attiecībā pre't kādu komandu, bet vēl iepriekšējais, man liekas, viņš CHI komentēja, nu tas galīgi garām, klusē...tad izmet kau kādu krievu parunu...nu tādi komentētāji nav vajadzīgi.Gomeļskis runā pa tēmu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-06-10 09:12, pirms 13 gadiem
miro21 rakstīja: Nu tur bija Dmitrijs pēdējās spēles, ok viņš vēl puslīdz OK, bet būtu jāmēģina tomēr būt neitrālākm attiecībā pre't kādu komandu, bet vēl iepriekšējais, man liekas, viņš CHI komentēja, nu tas galīgi garām, klusē...tad izmet kau kādu krievu parunu...nu tādi komentētāji nav vajadzīgi.Gomeļskis runā pa tēmu.
Neapšaubu Gomeļska basketbola izpratni, bet viņš bieži ir ļoti kaitinošs. Visvairāk, kad Krievija spēlē. Citās NBA spēlēs arī bieži izbesī.

  +3 [+] [-]

, 2011-06-10 09:13, pirms 13 gadiem
ABa rakstīja: Nu pirmkārt tev šeit neviens nespiež viņu klausīties, klausies ko gribi! Otrkārt kādā sakarā tam Gomeļskim būtu jāsēž TNT studijā, ja viņš dzīvo Maskavā!?! Ja tev ir kaut kādi baigie politiskie vai rases aizspriedumi, tā ir tikai tava problēma. Es savukārt runāju tikai un vienīgi par basketbolu. Nedomāju ka Bārklijs komentējot varēs kaut ko jaunu man izstāstīt par basketbolu kā komandas spēli. Man tuvāks ir eiropas basketbola stils. Tāpat kā amerikā nevienam tur neinteresētu tāda Gomeļska vai kāda cita eiropieša komentēšana. Bārklijs noteikti nesaprastu ko tie spēlētāji dara laukumā, ja viņam būtu jākomentē kāda eirolīgas spēle, kur beigu rezultāts ir 51:48
Bet Tu jau ļoti pareizi uztvēri domu - no krieva/latvieša/spāņa, etc. kā NBA komentātāja ir tieši tāda pati jēga kā Bārklija no Eirolīgas komentētāja. Tāpēc arī nesapratu lielo sajūsmu kā Tu klausīsies Gomeļski, ja principā internetā var labā kvalitātē skatīties ABC.