Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Novickis uzvarā pret "Lakers" sasniedz 30 tūkstošu punktu atzīmi

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Novickis uzvarā pret "Lakers" sasniedz 30 tūkstošu punktu atzīmi
Dirks Novickis realizē vēsturisko metienu
Foto: AP/Scanpix

Par sesto spēlētāju Nacionālās basketbola asociācijas vēsturē, kurš karjeras laikā guvis 30 tūkstošus punktu, kļuvis vācietis Dirks Novickis, kurš to paveica ar metienu no labās malas uzvarā pret Losandželosas "Lakers" ar 122:111.

Pamatus uzvarai Dalasas "Mavericks" ielika spēles ievadā, un par laukuma saimnieku galveno vilcēju kļuva pieredzējušais Dirks Novickis. Vācietis otrās ceturtdaļas sākumā saņēma piespēli labajā malā un palika vienatnē pret Leriju Nencu, grozā raidot precīzu metienu pāri rokām. Tobrīd Novickis panāca plus 12 mājiniekiem un kļuva par sesto spēlētāju vēsturē, kurš karjeras laikā guvis 30 tūkstošus punktu.

Novickis ir pirmais ārzemnieks, kuram izdevies sasniegt leģendāro rādītāju, un līdzās Kobem Braientam un Karlam Melonam viņš ir trešais, kurš 30 tūkstošus punktu guvis vienas komandas rindās. Priekšā atrodas arī Karīms Abduls-Džabars, Maikls Džordans un Vilts Čemberleins. No aktīvajiem spēlētājiem vistuvāk atrodas Lebrons Džeimss, kurš pārkāpis 28 tūkstošu punktu slieksnim.

Lai aizsniegtos līdz robežai, Novickim bija jāgūst vismaz 20 punkti, un viņš to paveica mazliet vairāk kā vienas ceturtdaļas laikā, lai gan šajā sezonā tikai piecos mačos bija izdevies iemest 20 un vairāk punktus. Ar 18 punktiem pirmajā ceturtdaļā Novickis atkārtoja karjeras labāko sasniegumu.

Dalasas "Mavericks" uzvarā ar 122:111 Novickis kopumā guva 25 punktus, realizējot trīs no četriem tālmetieniem un kļūstot par rezultatīvāko spēlētāju komandā. Dalasai tas bija 14. panākums pret Losandželosas "Lakers" pēc kārtas, un tas ir vienības rekords. Savukārt "Lakers" zaudēja astoto maču pēc kārtas, neskatoties uz Džuliusa Rendla 13 punktiem, 18 atlēkušajām bumbām un desmit rezultatīvajām piespēlēm.

Iespaidīgu sniegumu atkal nodemonstrēja Rasels Vestbruks, un viņa pārstāvētā Oklahomsitijas "Thunder" pirmajā ceturtdaļā ieguva 11 punktu pārsvaru, tomēr savā laukumā tika piedzīvots zaudējums ar 121:126 pret Portlendas "Trail Blazers".

Vestbruks guva 58 punktus un izdalīja deviņas rezultatīvas piespēles, taču ar to nepietika. Tikai diviem viņa komandas biedriem izdevās iemest vairāk par desmit punktiem. Vestbruks vienatnē izdarīja 39 metienus, bet pārējā komanda kopā – 46. No soda metienu atzīmes Vestbrukam 16 mēģinājumi, pārējai komandai – 14.

Portlendas "Trail Blazers" rindās bija trīs basketbolisti, kuri guva vismaz 20 punktus – Alens Krabs 28 minūšu laikā iemeta 23, trāpot piecus no septiņiem tālmetieniem, Deimijens Lilards pievienoja 22 punktus un astoņas piespēles, bet Sīdžejs Makolums iemeta 21 punktu.

Pateicoties aizsargu Džona Vola (25 punkti un 14 piespēles) un Bredlija Bīla (27 punkti) sniegumam Vašingtonas "Wizards" izbraukumā pārspēja Fīniksas "Suns" – 131:127. Brendons Dženingss laukumā pavadīja piecas minūtes, kuru laikā guva divus punktus.

NBA regulārā sezona, 8. marts

SpēleRezultāts
Thunder – Trail Blazers121:126
Mavericks – Lakers122:111
Suns – Wizards127:131

NBA kopvērtējums

VAustrumiUZ%VRietumiUZ%
1.Cavaliers422067.7 %1.Warriors521182.5%
2.Celtics402462.5%2.Spurs491379.0%
3.Wizards382461.3%3.Rockets442068.8%
4.Raptors372658.7%4.Jazz402462.5%
5.Hawks342954.0%5.Clippers382560.3%
6.Pacers323150.8%6.Grizzlies362856.3%
7.Pistons313249.2%7.Thunder352954.7%
8.Bulls313249.2%8.Nuggets293446.0%
9.Heat303446.9%9.Trail Blazers273543.5%
10.Bucks293346.8%10.Mavericks273642.9%
11.Hornets283544.4%11.Timberwolves253740.3%
12.Knicks263840.6%12.Kings253839.7%
13.76ers234036.5%13.Pelicans253939.1%
14.Magic234135.9%14.Suns214332.8%
15.Nets115117.7%15.Lakers194529.7%

     [+] [-]

, 2017-03-08 08:48, pirms 8 gadiem
Leģenda! Kristapam tikai novēlēt tādu karjeru!

Par Vesbruku, ja parastam līdzjutējam liekas, ka viņš ir pasaulē labākais spēlētājs un neapšaubāms MVP kandidāts, tad atklāšu,

ka viņš izmet 36 (!) metienus spēlē, lielu daļu atlēkušās bumbas izcīna pēc komandas aizsargu ļaušanas un piespēles atdod nevis ātrajos, bet nometot, kad uz sevi paņēmis 3 pretinieku spēlētājus.
Eksperti to redz un saprot, pašlaik ir 4 kandidāti uz MVP: Lebrons, Lenards, kuru komandām ir labākās bilances, tad seko Hārdens ar spožu sezonu un Vesbruks ar nenormālajiem triple double, Jūsu prognozes- kam iedos ?

     [+] [-]

, 2017-03-08 08:48, pirms 8 gadiem
Diemžēl tas trakais zāģis TB tā arī paliks kā sezonas galvenās atmiņas

     [+] [-]

, 2017-03-08 08:50, pirms 8 gadiem
Atkarīgs no tā, cik augstu Raselīts aizvedīs OKC. Ja tiks 5niekā, tad MVP garantēts. Ja Rockets savu vietu saglabās un OKC netiks tuvumā, tad Hārdens. Bez variantiem.

     [+] [-]

, 2017-03-08 09:02, pirms 8 gadiem
kols00 rakstīja: Par Vesbruku, ja parastam līdzjutējam liekas, ka viņš ir pasaulē labākais spēlētājs un neapšaubāms MVP kandidāts, tad atklāšu,

ka viņš izmet 36 (!) metienus spēlē, lielu daļu atlēkušās bumbas izcīna pēc komandas aizsargu ļaušanas un piespēles atdod nevis ātrajos, bet nometot, kad uz sevi paņēmis 3 pretinieku spēlētājus.
vai tad tas nav PG uzdevums - savilkt uz sevi pretiniekus un atdot brīvajiem partenriem?
īsti nevar saprast, tas "atklājums" par Vestbruku ir pozitīvā vai negatīvā kontekstā?

     [+] [-]

, 2017-03-08 09:05, pirms 8 gadiem
mxs rakstīja: vai tad tas nav PG uzdevums - savilkt uz sevi pretiniekus un atdot brīvajiem partenriem?
īsti nevar saprast, tas "atklājums" par Vestbruku ir pozitīvā vai negatīvā kontekstā?
tas, ka viņš pēc daudzu pētnieku domām nav šīs sezonas top2 MVP kandidātos
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-03-08 09:28, pirms 8 gadiem
Par cik K.Durant ir satraumējies tad uz mvp paliek J.Harden, L.James un K.Leonard. Domāju ka kāds no šiem. R.Westbrook tikai gadījumā ja OKC tiks 4,5 vietā rietumos.Amerika jau saka ka tas būs J.Harden.

     [+] [-]

, 2017-03-08 09:30, pirms 8 gadiem
Deimijens

Tak vienreiz vienojaties un rakstat vienādi nevis katrā rakstā savādāk un stulbāk

  +2 [+] [-]

, 2017-03-08 09:33, pirms 8 gadiem
kols00 rakstīja: Leģenda! Kristapam tikai novēlēt tādu karjeru!

Par Vesbruku, ja parastam līdzjutējam liekas, ka viņš ir pasaulē labākais spēlētājs un neapšaubāms MVP kandidāts, tad atklāšu,

ka viņš izmet 36 (!) metienus spēlē, lielu daļu atlēkušās bumbas izcīna pēc komandas aizsargu ļaušanas un piespēles atdod nevis ātrajos, bet nometot, kad uz sevi paņēmis 3 pretinieku spēlētājus.
Eksperti to redz un saprot, pašlaik ir 4 kandidāti uz MVP: Lebrons, Lenards, kuru komandām ir labākās bilances, tad seko Hārdens ar spožu sezonu un Vesbruks ar nenormālajiem triple double, Jūsu prognozes- kam iedos ?
36? Kas tā pa statistiku draudziņ?

10.2/24.2 .419

  +1 [+] [-]

, 2017-03-08 09:34, pirms 8 gadiem
kols00 rakstīja: Leģenda! Kristapam tikai novēlēt tādu karjeru!

Par Vesbruku, ja parastam līdzjutējam liekas, ka viņš ir pasaulē labākais spēlētājs un neapšaubāms MVP kandidāts, tad atklāšu,

ka viņš izmet 36 (!) metienus spēlē, lielu daļu atlēkušās bumbas izcīna pēc komandas aizsargu ļaušanas un piespēles atdod nevis ātrajos, bet nometot, kad uz sevi paņēmis 3 pretinieku spēlētājus.
Eksperti to redz un saprot, pašlaik ir 4 kandidāti uz MVP: Lebrons, Lenards, kuru komandām ir labākās bilances, tad seko Hārdens ar spožu sezonu un Vesbruks ar nenormālajiem triple double, Jūsu prognozes- kam iedos ?
Piekrītu!
RW ir fantastiski skaitļi, bet dienas beigās tie skaitļi neko nenozīmē, ja nav to uzvaru. Gluži kā pagājušajā sezonā GSW regulārās sezonas bilance neko nenozīmēja, jo gredzenu nedabūja.

     [+] [-]

, 2017-03-08 09:38, pirms 8 gadiem
kols00 rakstīja: Leģenda! Kristapam tikai novēlēt tādu karjeru!

Par Vesbruku, ja parastam līdzjutējam liekas, ka viņš ir pasaulē labākais spēlētājs un neapšaubāms MVP kandidāts, tad atklāšu,

ka viņš izmet 36 (!) metienus spēlē, lielu daļu atlēkušās bumbas izcīna pēc komandas aizsargu ļaušanas un piespēles atdod nevis ātrajos, bet nometot, kad uz sevi paņēmis 3 pretinieku spēlētājus.
Eksperti to redz un saprot, pašlaik ir 4 kandidāti uz MVP: Lebrons, Lenards, kuru komandām ir labākās bilances, tad seko Hārdens ar spožu sezonu un Vesbruks ar nenormālajiem triple double, Jūsu prognozes- kam iedos ?
Tad kad Rondo vāca status līdzīgā stilā, tad gan visi bija baigā starā

  +1 [+] [-]

, 2017-03-08 09:40, pirms 8 gadiem
kols00 rakstīja: Leģenda! Kristapam tikai novēlēt tādu karjeru!

Par Vesbruku, ja parastam līdzjutējam liekas, ka viņš ir pasaulē labākais spēlētājs un neapšaubāms MVP kandidāts, tad atklāšu,

ka viņš izmet 36 (!) metienus spēlē, lielu daļu atlēkušās bumbas izcīna pēc komandas aizsargu ļaušanas un piespēles atdod nevis ātrajos, bet nometot, kad uz sevi paņēmis 3 pretinieku spēlētājus.
Eksperti to redz un saprot, pašlaik ir 4 kandidāti uz MVP: Lebrons, Lenards, kuru komandām ir labākās bilances, tad seko Hārdens ar spožu sezonu un Vesbruks ar nenormālajiem triple double, Jūsu prognozes- kam iedos ?
Mana balss Lenardam.
1) Viņš ir mežonis uzbrukumā (kā pārējie nosauktie) + neitralizē pretinieku labākos uzbrukuma spēlētājus. Es domāju valda vienprātība, ka viņš ir viens no top aizsardzības speciem līgā.
2) Ar visu to, ka viņam apkārt nav star playeri, Spurs ir 2. bilance līgā. Spurs pēc statiem 2.labākais spēlētājs būtu Oldridžs, GSw Oldridžs būtu 5. labākais spēlētājs (šis ir strīdīgi, bet tomēr .. (aicinu diskutēt))
3) Hārdens un Vestbruks ir statu mašīnas (no statu viedokļa, Rw sezonai nav precedentu, līdzīgi zvērīga kā Vilta 50+26 60-os gados), bet ko tas dod, ja viņi lidos ārā jau 1. kārtā (Rw domāju noteikti, Rockets - varbūt jā, varbūt nē, katrā ziņā tādā sērijā pret Clippers, Grizzlies vai pat Jazz es nez vai liktu uz Hjūstonu.

  +2 [+] [-]

, 2017-03-08 09:43, pirms 8 gadiem
Cilvēki bieži neapjēdz, ko nozīmē MVP. Tas nav tituls labākajam spēlētājam, bet tam, kurš savai komandai bijis visvērtīgākais. Protams, šeit ir jāņem vērā arī uzvaru skaits.

Bet šajā kontekstā es vsp nesaprotu, kā Lenards var būt pie favorītiem, ja Spurs ir izcili ieeļļota mašīna, un Lenarda trūkums tādā komandā būtu krietni mazāk jūtams, nekā pārējo kandidātu trūkums savās komandās. Neesmu drošs, ka OKC un Rockets vsp būtu playoff komandas bez RW un Hārdena, bet esmu drošs, ka Spurs tiktu gan, tas pats ar Cavs bez Lebrona.

     [+] [-]

, 2017-03-08 09:48, pirms 8 gadiem
ar FG% 53.8 iebildumi, ka met 39 metienus spēlē? piedošanu ekspertiem

  +2 [+] [-]

, 2017-03-08 09:52, pirms 8 gadiem
Mixes rakstīja: Cilvēki bieži neapjēdz, ko nozīmē MVP. Tas nav tituls labākajam spēlētājam, bet tam, kurš savai komandai bijis visvērtīgākais. Protams, šeit ir jāņem vērā arī uzvaru skaits.

Bet šajā kontekstā es vsp nesaprotu, kā Lenards var būt pie favorītiem, ja Spurs ir izcili ieeļļota mašīna, un Lenarda trūkums tādā komandā būtu krietni mazāk jūtams, nekā pārējo kandidātu trūkums savās komandās. Neesmu drošs, ka OKC un Rockets vsp būtu playoff komandas bez RW un Hārdena, bet esmu drošs, ka Spurs tiktu gan, tas pats ar Cavs bez Lebrona.
Esi redzējis CLE bilanci bez Lebrona?

Bet lielais secinājums ta kāds- nav formula kā precīzi aprēķināt kaut ko. Tāpēc ir diskusijas un vienmēr kādam nepatiks uzvarētājs, jo redz varēja būt cits.

  -1 [+] [-]

, 2017-03-08 09:58, pirms 8 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Esi redzējis CLE bilanci bez Lebrona?

Bet lielais secinājums ta kāds- nav formula kā precīzi aprēķināt kaut ko. Tāpēc ir diskusijas un vienmēr kādam nepatiks uzvarētājs, jo redz varēja būt cits.
Bilance, protams, drausmīga, bet, cik esmu piefiksējis, ja Lebrons atpūšas, to dara arī citi līderi, nevis viņš viens, tāpēc tā bilance īpaši nepārsteidz. Tāpēc, ja no Cavs izņemam tikai Lebronu, es domāju Cavs tāpat būtu stabila PO komanda.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-03-08 10:12, pirms 8 gadiem
HMB-RIITA.CEELIENS rakstīja: Man visvairak patik kad kreipis drukaa rakstus par spidveju un handbolu, vinsh neievero NEKADUS SC.com valodnieku likumus, vecim pajat

Bet vispar kreipis kko sanem??? Es saku ka nee, brivi dota vala chalm briva laikaa kadu rakstu iemest, jo par handbolu un spiidveju NEVIENS no sc ne grama nezin un neinteresejas

Un vispar kreipis viens te varetu visu sadrukat 10x labak
Arī vakar piefiksēju Toļika rakstu! Par Hanbolu brīnos, kā basketbolisti palaiduši garām Krištopānu, kuram 215cm un 135kg, viņš tādu Deandre vai Kazinu ar pussitienu noguldītu!

  +2 [+] [-]

, 2017-03-08 10:13, pirms 8 gadiem
Raselam negribas dot MVP, bet nu, kā nedot... sezonā vidēji triplis, turklāt ne jau šāds tāds... ar 30+ punktiem...
Aizversons ar tādu vidējo sezonā 4 scoring titulus paņēma... bet Westbrūks vēl tripli vāc... Jā spēlē uz tripli, spēlē uz saviem statiem... bet nu vienalga unikāli...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-03-08 10:18, pirms 8 gadiem
HMB-RIITA.CEELIENS rakstīja: Pareizi saki, shie 3 ari ir istakie MVP kadri. Es jau ar personigi atdotu Lenardam, bet nu Raselits triple mashiina, a Barda visus garos ar bumbam apgada + Arizam ar Gordonu briivos truljus izkaarto. Ej nu sazin, kaa tur eksperti lems, bet ja Raselits ar savu bandu bus kkur 6-7, a Lenards ar Spuraam pakers regularku, jadod Lenardam. Tagad vispar sezonas otra pusee 30+ ir ikdiena
Vispār šogad pirmais gads, ka tāda konkurence uz MVP. RW kosmosa stati, tā pat arī Hardenam, Tomass un Lenards iegājuši superzvaigņu līmenī un velk savas komandas, Lebis,KD kā ierasts kandidātu vidū.

  +1 [+] [-]

, 2017-03-08 10:22, pirms 8 gadiem
Nu jebal, izmest 39 metienus, 16 sodiņus un atdot 9 piespēles. Kļūdās tik tāds pieticīgs šoreiz(tikai 4). Neviens cits pat desmit metienus nav izmetis
Jautājums? Kāds tajā komandā dabūja vismaz padsmit reizes piedriblēt vai bumbu aptaustīt kā nākas. Pēdējās spēlēs raselītim galīgi jumts aizbraucis. Metienu skaits pāri trīsdesmit, ar rezultatīvām piespēlēm galīgi neiet. Nav kaut kā saistīts ar viņa deju partnera aizmainīšanu uz Čikāgu? Varbūt raselīts jaunu partneri meklē, tapēc nespēj koncentrēties spēlei, un arī komandai neiet
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-03-08 10:28, pirms 8 gadiem
HMB-RIITA.CEELIENS rakstīja: Nez kapec tomer iedos Raselim, padomaa vac triple status, kad vel ja ne tagad??? Lenards Kosmosa limenii ir pargajis tikai sogad, vinam vel viss priekshaa tapec savu MVP vinsh noteikti dabus tuvakajos gados. A Baarda kaa parasti limenii, bet nu blice ar shogad augstaak, tomer Gordona devums ar labs! Domaju best bench player sogad, ko saki???
Grūti teikt, neesmu tik ļoti analizējis, bet Gordons un Lū šauj kā no lielgabala 3pt un netaisās apstāties, jocīgi, ka abi iet uz 6 men titulu. Nu man tas MVP būs mīkla, iespējas vēl ir visiem minētājiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-03-08 10:36, pirms 8 gadiem
HMB-RIITA.CEELIENS rakstīja: Gordons 6th men
Luu progresejushakais shpiilers!!! Ntos gadus ligaa ar savus videjos status dubultojis

Cik tur no 11p lkm uz 20+ videji
Variantu daudz uz progresējošāko, grieķu frīks , mazais Tomass, Lū, RW jau ar var iedot, šim ar progress statos diezgan ievērojams.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-03-08 10:44, pirms 8 gadiem
HMB-RIITA.CEELIENS rakstīja: Sogad Raselim, nakamgad Lenardam. Punkc
Un final MVP Igijam!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-03-08 10:46, pirms 8 gadiem
HMB-RIITA.CEELIENS rakstīja: Igijs benki deldes

Final MVP, vot to gan Lenards varetu dabut
Vakar Igijs paņēma uz sevi un uzvara rokā! Lenardam jau arī viens final mvp.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-03-08 10:50, pirms 8 gadiem
HMB-RIITA.CEELIENS rakstīja: Pariti vel pakers
Tomēr GSW komandā ir vairāk MVP, KD ar Stefu regulārās sezonas MVP, Igijs final MVP un vēl JaVale kam ir shaqtin a fool MVP

     [+] [-]

, 2017-03-08 10:51, pirms 8 gadiem
chubaki rakstīja: Un final MVP Igijam!
Final MVP CP3
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-03-08 10:54, pirms 8 gadiem
Te mees varam tikai izteikt savus mineejumus, kaa buus utt. Tikai veelos piebilst, ka nba majaslapaa mvp ladder neskaitaamas reizes pirmais ir Baarda. Piekriitat vai nee , bet pelniijis vien vinsh ir taapeec, ka neiedeva sezonaa, kad ievilka rakjetes otrajaa vietaa un bez Hovarda(!), kursh bija traumeets.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-03-08 11:02, pirms 8 gadiem
HMB-RIITA.CEELIENS rakstīja: Pec sitadas logikas Lebim butu jadod katru gadu gan regularkas gan finalu MVP jo jau cik tur 8 gadus no vietas ir vina komandas finala

+ regularku ari nem katru gadu
Peec tadas logjikas jaa, bet es runaaju par konkreetu gadu. Runaajot par sho gadu RW stati fantastiski, bet uzvaras naak leenaak nekaa gaidiits, Lenards vispaar konkreeti ir paceelies citaa liimenii, bet Spurs arii bez vinja nebuutu daudz sliktaaki.

     [+] [-]

, 2017-03-08 11:04, pirms 8 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Final MVP CP3
Ko vispār CP3 un Griffins darīs, ja abi atsakās no pēdējā gada līguma, tad vasara būs karsta. Domāju, ka, ja šoreiz būs otrā kārta, tad CP3 ir jāmeklē laime citur un LAC jāveido komanda ap Griffinu un Riversu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-03-08 11:10, pirms 8 gadiem
HMB-RIITA.CEELIENS rakstīja: Riverss tiesham labs, sencha pasparnee kas zin, mosh izaugs allstar limena kadrs. Viss uz to iet
Atleetisms jau vienreizeejs shim. Bet gruuti iedomaaties cp3 citur, ja nu vieniigi blakus AD23 un Boogie
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-03-08 11:15, pirms 8 gadiem
kols00 rakstīja: Leģenda! Kristapam tikai novēlēt tādu karjeru!

Par Vesbruku, ja parastam līdzjutējam liekas, ka viņš ir pasaulē labākais spēlētājs un neapšaubāms MVP kandidāts, tad atklāšu,

ka viņš izmet 36 (!) metienus spēlē, lielu daļu atlēkušās bumbas izcīna pēc komandas aizsargu ļaušanas un piespēles atdod nevis ātrajos, bet nometot, kad uz sevi paņēmis 3 pretinieku spēlētājus.
Eksperti to redz un saprot, pašlaik ir 4 kandidāti uz MVP: Lebrons, Lenards, kuru komandām ir labākās bilances, tad seko Hārdens ar spožu sezonu un Vesbruks ar nenormālajiem triple double, Jūsu prognozes- kam iedos ?
Ja Thunder pakāpsies tabulā, tad domāju, ka iedos tam pašam Westbrukam. Lebronam toč neiedos, kaut gan pēc nozīmes komandā būtu pelnījis katru gadu. Ja thunder paliek tabulā turpat vai nokrīt zemāk, tad droši vien iedos Hardenam, jo vajadzēja iedot jau pirms 2 gadiem. Personīgi ļoti ceru, ka iedos Lenardam (atbilst pilnīgi viesiem kritērijiem, lai būtu pelnījis par visiem 110% un kas man personīgi ļoti svarīgi, spēlē izcili abos laukuma galos) vai Lebronam (kam jau kā rakstīju neticu).

     [+] [-]

, 2017-03-08 11:18, pirms 8 gadiem
HMB-RIITA.CEELIENS rakstīja: Nevaru iedomaties kaa 2 vizdeguni Kazinss ar CP3 sadzivos
Nu cp3 tik liels ego kaa Boogie jau nav
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-03-08 11:21, pirms 8 gadiem
Mixes rakstīja: Bilance, protams, drausmīga, bet, cik esmu piefiksējis, ja Lebrons atpūšas, to dara arī citi līderi, nevis viņš viens, tāpēc tā bilance īpaši nepārsteidz. Tāpēc, ja no Cavs izņemam tikai Lebronu, es domāju Cavs tāpat būtu stabila PO komanda.
Par spurs piekrītu, ka bez Lenarda gan jau tāpat būtu plejofos, bet par cavs nu galīgi nē. Bez Džeimsa viņiem ir 4-19. Un tās ir muļķības, ka ja nespēlē Džeims, tad nespēlē arī pārējie stāri Lavs un Īrvings. Jā, tāda bija pirmspēdējā spēle laikam, kad nebija neviens no viņiem sastāvā un cavs pakāsa. Ir pat otrādi - ja nespēlē Lavs un Īrvings, bet spēlē Džeims, rezultāti ir labāki nekā, ja pirmie 2 spēlē un Džeims nespēlē.

     [+] [-]

, 2017-03-08 11:22, pirms 8 gadiem
Mixes rakstīja: Cilvēki bieži neapjēdz, ko nozīmē MVP. Tas nav tituls labākajam spēlētājam, bet tam, kurš savai komandai bijis visvērtīgākais. Protams, šeit ir jāņem vērā arī uzvaru skaits.

Bet šajā kontekstā es vsp nesaprotu, kā Lenards var būt pie favorītiem, ja Spurs ir izcili ieeļļota mašīna, un Lenarda trūkums tādā komandā būtu krietni mazāk jūtams, nekā pārējo kandidātu trūkums savās komandās. Neesmu drošs, ka OKC un Rockets vsp būtu playoff komandas bez RW un Hārdena, bet esmu drošs, ka Spurs tiktu gan, tas pats ar Cavs bez Lebrona.
Nebūtu tik pārliecināts, ka Cavs bez Lebrona tiktu plovos, lai gan austrumos gan jau ka tiktu. Lai nu kā Lebrons un Lenards katrs ir savas komandas motors un MVP listē viņiem jābūt noteikti. Jebkurā gadījumā, lai arī kuram no šiem četriem iedotu, tas noteikti nebūtu nepelnīti.

  +1 [+] [-]

, 2017-03-08 11:27, pirms 8 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Final MVP CP3
Nebūtu žēl, bet diez vai

     [+] [-]

, 2017-03-08 11:33, pirms 8 gadiem
HMB-RIITA.CEELIENS rakstīja: jo pats ir izmeeros mazaks
ja skatas proporcijas tad CP3 ieliek pat Kazinsam
Kas ROY tavupraat?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-03-08 11:37, pirms 8 gadiem
Nejeega rakstīja: Ja Thunder pakāpsies tabulā, tad domāju, ka iedos tam pašam Westbrukam. Lebronam toč neiedos, kaut gan pēc nozīmes komandā būtu pelnījis katru gadu. Ja thunder paliek tabulā turpat vai nokrīt zemāk, tad droši vien iedos Hardenam, jo vajadzēja iedot jau pirms 2 gadiem. Personīgi ļoti ceru, ka iedos Lenardam (atbilst pilnīgi viesiem kritērijiem, lai būtu pelnījis par visiem 110% un kas man personīgi ļoti svarīgi, spēlē izcili abos laukuma galos) vai Lebronam (kam jau kā rakstīju neticu).
Jā, šobrīd izteikti ir 4 favorīti- Hārdens, RW, Džeimss un Lenards. Ja OKC pakāpsies uz kādu 4. vietu, tad domājams, ka iedos RW, bet ja paliks 7. vietā, tad ļoooti maza iespēja, ka iedos RW, arī ar visu TD vidēji. Nākamais rindā noteikti ir Hārdens, jo aizvada arī fantastisku sezonu. Tomēr nevajadzētu arī aizmirst Lebronu, jo šim ir karjeras labākie rādītāji gan piespēlēs, gan atlēkušajās bumbās.

  -1 [+] [-]

, 2017-03-08 11:39, pirms 8 gadiem
Nejeega rakstīja: Personīgi ļoti ceru, ka iedos Lenardam (atbilst pilnīgi viesiem kritērijiem, lai būtu pelnījis par visiem 110% un kas man personīgi ļoti svarīgi, spēlē izcili abos laukuma galos) vai Lebronam (kam jau kā rakstīju neticu).
Būtu jauki, ja tu varētu mūs iepazīstināt ar šiem ''visiem MVP kritērijiem''! Man likās, ka galvenais kritērijs ir - ja tevi izņem no komandas, cik ļoti tā zaudētu, jo tas precīzi pateiktu, cik VĒRTĪGS tu esi jeb atbildētu uz jautājumu, kurš ir MOST VALUABLE. Šajā gadījumā, Lenards no galvenajiem kandidātiem atkrīt uz pēdējo vietu, jo Spurs jau nu tiešām justu mazāko triecienu, zinot, cik labi tā komanda Popa vadībā spēlē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-03-08 11:43, pirms 8 gadiem
raiversons rakstīja: Par spurs piekrītu, ka bez Lenarda gan jau tāpat būtu plejofos, bet par cavs nu galīgi nē. Bez Džeimsa viņiem ir 4-19. Un tās ir muļķības, ka ja nespēlē Džeims, tad nespēlē arī pārējie stāri Lavs un Īrvings. Jā, tāda bija pirmspēdējā spēle laikam, kad nebija neviens no viņiem sastāvā un cavs pakāsa. Ir pat otrādi - ja nespēlē Lavs un Īrvings, bet spēlē Džeims, rezultāti ir labāki nekā, ja pirmie 2 spēlē un Džeims nespēlē.
Ja tu vari atrast faktus par to, cik tajās 23 spēlēs Lebrons ir bijis vienīgais no līderiem, kas nespēlē, tad tavs arguments ir pareizs, citādi mums nav par ko tālāk runāt. Kā jau teicu, cik es atceros, ja Lebrons nespēlē, parasti nespēlē arī citi līderi. Katrā ziņā ar esošo sastāvu es domāju viņi diezgan viegli tiktu vsm 8. vietā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-03-08 11:48, pirms 8 gadiem
HMB-RIITA.CEELIENS rakstīja: Taa jau ar ir, parasti ja Lebis atpushas tad vel vismaz viens no puikaam, reizem atceros Irvings ir kapajis viens, bet parasti jau visi 3 seezh!!!
Šosezon noteikti, ja sēž, tad ne Lebis vien, un šosezon ir 0-4 bez Lebrona. Bet tieši par šīs sezonas MVP taču ir runa, tādēļ šoreiz tas arguments, ka bez Lebja Cavs sūkā, nemaz nestrādā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-03-08 11:54, pirms 8 gadiem
Atcerēsimies arī, ka ir notikuši Korvera un Viljamsa papildinājumi, kas pamatīgi uzlabo Cavs sastāvu. Nu neiestāstīsiet man, ka šis Cavs sastāvs bez Lebrona nebūtu stabila PO komanda!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-03-08 11:56, pirms 8 gadiem
Leģenda!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-03-08 12:10, pirms 8 gadiem
Mixes rakstīja: Būtu jauki, ja tu varētu mūs iepazīstināt ar šiem ''visiem MVP kritērijiem''! Man likās, ka galvenais kritērijs ir - ja tevi izņem no komandas, cik ļoti tā zaudētu, jo tas precīzi pateiktu, cik VĒRTĪGS tu esi jeb atbildētu uz jautājumu, kurš ir MOST VALUABLE. Šajā gadījumā, Lenards no galvenajiem kandidātiem atkrīt uz pēdējo vietu, jo Spurs jau nu tiešām justu mazāko triecienu, zinot, cik labi tā komanda Popa vadībā spēlē.
tie kritēriji jau šeit ir izskanējuši - individuālā statistika + komandas sasniegums. Nevienā brīdī neesmu teicis, ka kāds no kandidātiem būtu labāks vai vairāk pelnījis. Protams, izņemot Hārdenu vai Vestbruku no viņu komandām, tās komandas par ploviem diez vai cīnītos, viņu nozīme un vērtība komandā nav pat apspriežama, bet es nosaucu tikai savus favorītus, proti, Lenardu ar Lebronu. Tas ir mans subjektīvais skatījums uz lietām un tas kā es gribētu. Vienkārši patīk abu šo spēlētāju spēles maniere. Turklāt nekad neesmu slēpis, ka esmu Lebrona atbalstītājs, lai arī kur viņš spēlētu un man patīk šāda tipa spēlētāji (Lebrons, Lenards, Igoudala). Par Hardenu un Vestbruku tādā sajūsmā neesmu. Tik vienkārši. Kā jau iepriekš rakstīju, ja Thunder būtu ap 3./4. vietu Vestbruks iegūtu MVP par 100%, ja būs 5./6., tad ļoti iespējams, ka iedos pie nosacījuma, ka sezonas beigās ir vidēji tas triple-double, bet pie pašreizējās situācijas, manuprāt, lielākais favorīts uz MVP ir Hardens.

     [+] [-]

, 2017-03-08 12:14, pirms 8 gadiem
Mixes rakstīja: Būtu jauki, ja tu varētu mūs iepazīstināt ar šiem ''visiem MVP kritērijiem''! Man likās, ka galvenais kritērijs ir - ja tevi izņem no komandas, cik ļoti tā zaudētu, jo tas precīzi pateiktu, cik VĒRTĪGS tu esi jeb atbildētu uz jautājumu, kurš ir MOST VALUABLE. Šajā gadījumā, Lenards no galvenajiem kandidātiem atkrīt uz pēdējo vietu, jo Spurs jau nu tiešām justu mazāko triecienu, zinot, cik labi tā komanda Popa vadībā spēlē.
Un bez Lebrona vai Lenarda attiecīgi Cavs un Spurs droši vien būtu plovos, bet ne par ko vairāk necīnītos. Tā kā tas šobrīd ir ar Thunder un Rockets. Neuzskatu nevieno no šīm komandām par nopietnu pretendentu uz titulu (lai gan Rockets gadījumā pārsteigumus neizsledzu). Zinu, ka šo MVP dod par regulāro sezonu un komandas sekmēm plovos "it kā" nav nozīmes.

     [+] [-]

, 2017-03-08 12:47, pirms 8 gadiem
Mixes rakstīja: Būtu jauki, ja tu varētu mūs iepazīstināt ar šiem ''visiem MVP kritērijiem''! Man likās, ka galvenais kritērijs ir - ja tevi izņem no komandas, cik ļoti tā zaudētu, jo tas precīzi pateiktu, cik VĒRTĪGS tu esi jeb atbildētu uz jautājumu, kurš ir MOST VALUABLE. Šajā gadījumā, Lenards no galvenajiem kandidātiem atkrīt uz pēdējo vietu, jo Spurs jau nu tiešām justu mazāko triecienu, zinot, cik labi tā komanda Popa vadībā spēlē.
Tas ir BS spekulēt, kur būtu komanda bez spēlētāja. Tad jau MVP reisā būtu jābūt arī Lilardam vai Deivisam.

     [+] [-]

, 2017-03-08 12:53, pirms 8 gadiem
HMB-RIITA.CEELIENS rakstīja: Sexeru Puikam jadod!!! Ir baigie varianti?
Par maz nospeeleejis. Jaadod buus vien kaadam citam, mosh Saricham

     [+] [-]

, 2017-03-08 13:03, pirms 8 gadiem
chubaki rakstīja: Un final MVP Igijam!
Tu taču esi slims ar savu igiju... Pirmām kārtām, ja GSW tiks finālā, tad tikai ar pusiju ierindā. Tas, savukārt, nozīmē stipri maz minūtes AI un pilnīgi nekādu variantu dabūt MVP. Ja finālā Cavs pret GSW, MVP būs spērējs, pusijs vai Lebrons.
Ja par pašu rakstu - Novickis malacis. Vislielākā cieņa un respekts. Ar vienu blici visu karjeru un vienīgais baltais ar 30k punktiem. Labākais eiropietis viennozīmīgi.
Par MVP - es ar dotu Kawhi. Lebrona blicei pārāk sūdīgs win% un paša stati ar jau ierasti (nekas extra). Bārda ar būtu pelnījis, bet raselītim par tiem fake triple double neko nedotu, jo blice miskaste un augstāk par 7-8 netiks anyway. Bez viņa, protams, nebūtu play off, bet jebkurā gadījumā - nav viņš MVP cienīgs.

     [+] [-]

, 2017-03-08 13:14, pirms 8 gadiem
chubaki rakstīja: Vakar Igijs paņēma uz sevi un uzvara rokā! Lenardam jau arī viens final mvp.
Igijs 1x menesii kko izshauj un cel debesiis nuugjisks puika

     [+] [-]

, 2017-03-08 13:15, pirms 8 gadiem
Raselitim atkal ar kkadu zverigu sniegumu zaagjis, nu bez rw okc buutu stabila peedeejaa

     [+] [-]

, 2017-03-08 13:26, pirms 8 gadiem
irbiitegsw_821170169032691713 rakstīja: Igijs 1x menesii kko izshauj un cel debesiis nuugjisks puika
Tādam staigulim nesaprast spēlētāja īstās kvalitātes.

     [+] [-]

, 2017-03-08 13:30, pirms 8 gadiem
AnimalZ rakstīja: Tu taču esi slims ar savu igiju... Pirmām kārtām, ja GSW tiks finālā, tad tikai ar pusiju ierindā. Tas, savukārt, nozīmē stipri maz minūtes AI un pilnīgi nekādu variantu dabūt MVP. Ja finālā Cavs pret GSW, MVP būs spērējs, pusijs vai Lebrons.
Ja par pašu rakstu - Novickis malacis. Vislielākā cieņa un respekts. Ar vienu blici visu karjeru un vienīgais baltais ar 30k punktiem. Labākais eiropietis viennozīmīgi.
Par MVP - es ar dotu Kawhi. Lebrona blicei pārāk sūdīgs win% un paša stati ar jau ierasti (nekas extra). Bārda ar būtu pelnījis, bet raselītim par tiem fake triple double neko nedotu, jo blice miskaste un augstāk par 7-8 netiks anyway. Bez viņa, protams, nebūtu play off, bet jebkurā gadījumā - nav viņš MVP cienīgs.
Nekādas ierobežotās minūtes, spēlētu small ball un 30 min būtu Igijam. Varu derēt, ka PO atkal Stefs nosēdīsies un KD kritīsies procents, bet Igijam viss ies uz augšu, jo īsto spēku abi ar Grīnu rāda PO. Neaaku, ka Igijs būs MVP, bet ja fināls būs, tad viņam būs liela loma šajos notikumos. KD protams ir favorīts, tā pat LEbis, ja cavs uzvarēs.

     [+] [-]

, 2017-03-08 13:40, pirms 8 gadiem
Nejeega rakstīja: tie kritēriji jau šeit ir izskanējuši - individuālā statistika + komandas sasniegums. Nevienā brīdī neesmu teicis, ka kāds no kandidātiem būtu labāks vai vairāk pelnījis. Protams, izņemot Hārdenu vai Vestbruku no viņu komandām, tās komandas par ploviem diez vai cīnītos, viņu nozīme un vērtība komandā nav pat apspriežama, bet es nosaucu tikai savus favorītus, proti, Lenardu ar Lebronu. Tas ir mans subjektīvais skatījums uz lietām un tas kā es gribētu. Vienkārši patīk abu šo spēlētāju spēles maniere. Turklāt nekad neesmu slēpis, ka esmu Lebrona atbalstītājs, lai arī kur viņš spēlētu un man patīk šāda tipa spēlētāji (Lebrons, Lenards, Igoudala). Par Hardenu un Vestbruku tādā sajūsmā neesmu. Tik vienkārši. Kā jau iepriekš rakstīju, ja Thunder būtu ap 3./4. vietu Vestbruks iegūtu MVP par 100%, ja būs 5./6., tad ļoti iespējams, ka iedos pie nosacījuma, ka sezonas beigās ir vidēji tas triple-double, bet pie pašreizējās situācijas, manuprāt, lielākais favorīts uz MVP ir Hardens.
Tik vnk jau tas arī nav. Ja skatāmies uz individuālajiem statiem, tad tie Derouzanam ir ļoti līdzīgi Lenarda statiem. Tāpat Raps ir starp Austrumu top komandām, turklāt bez viņa Raps gāja ļoti švaki. Bet par Derouzanu runāt MVP sakarā neviens pat uz sekundi nav iedomājies, lai gan, manuprāt, bez viņa Raps kļūtu krietni vājāki, nekā Spurs bez Lenarda.

Būtībā visa šitā padarīšana ar most valuable ir pilnīgs farss, jo ir drausmīgi subjektīva. Nu nevar tīri ar uzvaru skaitu un parastajiem statiem vnm eleganti pamatot spēlētāja lietderību viņa attiecīgajā komandā. Lenards ir labāks spēlētājs par Derouzanu, bet es teiktu, ka Derouzans ir svarīgāks Raps, nekā Lenards Spurs. Bet tikai tāpēc, ka Lenards labāks spēlētājs, turklāt izcils abos galos, viņš automātiski tiek saukts par MVP kandidātu. Nu absurds! Labāk tad būtu to balvu pārsaukt par "sezonas labākais spēlētājs". Tikai loģiski, ka ļoti labs spēlētājs labā komandā nebūs ne tuvu tik svarīgs, cik kaut pavisam nedaudz sliktāks spēlētājs sliktākā komandā, kurai rezultātā mazāk uzvaru. Vērtība abiem reg. sezonas garumā ir pavisam cita!

Ne par velti daudzi saka, ka pēc ''vērtīgākā'' loģikas, Lebronam to vajadzētu saņemt katru gadu. Ja skatās uz to, ka Lebrons gandrīz jebkuru komandu padara par titula pretendentu, var tam piekrist, bet tādā situācijā jau tiek apsvērti arī plovi, kas nedrīkst notikt, jo balvu piešķir par reg. sezonu.

Tāpēc es cenšos to ''vērtību'' noteikt pēc iespējas vienkāršāk - izņem attiecīgo spēlētāju no viņa komandas un mēģini noteikt, cik smagi tā ciestu. Manuprāt, tas ir vienīgais loģiskais veids, kā sekot uzstādījumam ''vērtīgākais'', nevis izmantot primitīvu formulu stati+uzvaras=vērtība. Jāskatās ir uz apstākļiem, kādos spēlētājs atrodas. Spurs visi zin, ka ir sistēmas komanda, kur pat zema vai viduvēja līmeņa čaļi var pacelt savu spēli virs sava līmeņa. Nu nav Lenards tāpēc ne tuvu tik vērtīgs savai komandai, cik vesela plejāde citu augsta līmeņa spēlētāju.

     [+] [-]

, 2017-03-08 13:52, pirms 8 gadiem
Mixes rakstīja: Tik vnk jau tas arī nav. Ja skatāmies uz individuālajiem statiem, tad tie Derouzanam ir ļoti līdzīgi Lenarda statiem. Tāpat Raps ir starp Austrumu top komandām, turklāt bez viņa Raps gāja ļoti švaki. Bet par Derouzanu runāt MVP sakarā neviens pat uz sekundi nav iedomājies, lai gan, manuprāt, bez viņa Raps kļūtu krietni vājāki, nekā Spurs bez Lenarda.

Būtībā visa šitā padarīšana ar most valuable ir pilnīgs farss, jo ir drausmīgi subjektīva. Nu nevar tīri ar uzvaru skaitu un parastajiem statiem vnm eleganti pamatot spēlētāja lietderību viņa attiecīgajā komandā. Lenards ir labāks spēlētājs par Derouzanu, bet es teiktu, ka Derouzans ir svarīgāks Raps, nekā Lenards Spurs. Bet tikai tāpēc, ka Lenards labāks spēlētājs, turklāt izcils abos galos, viņš automātiski tiek saukts par MVP kandidātu. Nu absurds! Ne par velti daudzi saka, ka pēc ''vērtīgākā'' loģikas, Lebronam to vajadzētu saņemt katru gadu. Ja skatās uz to, ka Lebrons gandrīz jebkuru komandu padara par titula pretendentu, var tam piekrist, bet tādā situācijā jau tiek apsvērti arī plovi, kas nedrīkst notikt, jo balvu piešķir par reg. sezonu.

Tāpēc es cenšos to ''vērtību'' noteikt pēc iespējas vienkāršāk - izņem attiecīgo spēlētāju no viņa komandas un mēģini noteikt, cik smagi tā ciestu. Manuprāt, tas ir vienīgais loģiskais veids, kā sekot uzstādījumam ''vērtīgākais'', nevis izmantot primitīvu formulu stati+uzvaras=vērtība. Jāskatās ir uz apstākļiem, kādos spēlētājs atrodas. Spurs visi zin, ka ir sistēmas komanda, kur pat zema vai viduvēja līmeņa čaļi var pacelt savu spēli virs sava līmeņa. Nu nav Lenards tāpēc ne tuvu tik vērtīgs savai komandai, cik vesela plejāde citu augsta līmeņa spēlētāju.
Zināma taisnība jau tev ir, bet mēs runājam par reālajiem pretendentiem nevis tiem, kas iespējams vēl būtu pelnījuši un tādēļ ir vēl viena lieta, kas jāņem vērā MVP sakarā. Šo apbalvojumu vienmēr saņem līgas superzvaigzne. šī iemesla dēļ Derouzans īsti nepretendē. Negodīgi, bet tā diemžēl ir.

     [+] [-]

, 2017-03-08 16:23, pirms 8 gadiem
Mixes rakstīja: Ja tu vari atrast faktus par to, cik tajās 23 spēlēs Lebrons ir bijis vienīgais no līderiem, kas nespēlē, tad tavs arguments ir pareizs, citādi mums nav par ko tālāk runāt. Kā jau teicu, cik es atceros, ja Lebrons nespēlē, parasti nespēlē arī citi līderi. Katrā ziņā ar esošo sastāvu es domāju viņi diezgan viegli tiktu vsm 8. vietā.
nu šosezon, piemēram, 5 spēlēs, kurās James ir sēdējis - 5 zāģi.

Sezonas sākumā pret Pacers un tāpat pag.gada beigās pret Detroitu ierindā bija gan Lavs, gan Īrvings. Nesenajā zāģī pret Čikāgu spēlēja tikai Īrvings, jo Lavs traumēts.

Pārējās 2 spēles bez Džeimsa - tur tev taisnība - gan pret Memfisu, gan nesen pret Heat laukumā nebija neviens no Big 3.

Turklāt gribu piebilst, ka tajās spēlēs, kurās spēlēja Lavs un Īrvings, vai vismaz viens no viņiem, pretim bija pretinieks, kuram uzvaru-zaudējumu bilance ir 50% vai pat zem. Plus vēl kaut kur lasīju rakstu, ka bez Džeimsa, cavs rekords ir sliktāks pat par šīgada Bruklinas un pag.sezonas 6ers sniegumu.

Piekrītu, ka arī bez James sastāvs izskatās ļoti labi uz papīra, tomēr fakti to īsti nepierāda. Gluži pretēji! Tā ka nepiekrītu apgalvojumam, ka bez Džeimsa šie jau nu noteikti būtu plejofos.

     [+] [-]

, 2017-03-08 16:42, pirms 8 gadiem
Nejeega rakstīja: Zināma taisnība jau tev ir, bet mēs runājam par reālajiem pretendentiem nevis tiem, kas iespējams vēl būtu pelnījuši un tādēļ ir vēl viena lieta, kas jāņem vērā MVP sakarā. Šo apbalvojumu vienmēr saņem līgas superzvaigzne. šī iemesla dēļ Derouzans īsti nepretendē. Negodīgi, bet tā diemžēl ir.
Nesaportu, kas skaitās tev superzvaigzne? NBA all star game starting 5 neskaitās superzvaignze??? Vai arī tu mēri superzvaigznes pēc hype vai pārdoto kreklu skaita? Vēl no tava teksta izriet ka Lenards skaitās superzvaigzne, bet Derouzens nav...

MVP šosezon ir bez variantiem - RW. Nav svarīgi ka komanda lidos ārā pirmajā kārtā PO, bet vidēji triple double sezonā ir vairāk kā iespaidīgs rādītājs. Un MVP jādod ir tomēr pēc statistikas, neviss vai komanda ir TOP3 konferencē. Tad jau tikpat labi vajag pieņemt, ka MVP jādod līdzīgi kā PO, labākajai komandai un tajā komandā labākajam spēlētājam (kaut ar 15 pts. vidēji spēlē).

     [+] [-]

, 2017-03-08 17:08, pirms 8 gadiem
RW līdz nokrišanai nez 10.0 asistiem vajag vienu spēli ar 9 asistiem tieši uz šo brīdi.

     [+] [-]

, 2017-03-08 20:18, pirms 8 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: RW līdz nokrišanai nez 10.0 asistiem vajag vienu spēli ar 9 asistiem tieši uz šo brīdi.
Nekas ,nākamajā vairāk uz asistiem spēlēs!

     [+] [-]

, 2017-03-09 10:53, pirms 8 gadiem
Reaalais rakstīja: Nesaportu, kas skaitās tev superzvaigzne? NBA all star game starting 5 neskaitās superzvaignze??? Vai arī tu mēri superzvaigznes pēc hype vai pārdoto kreklu skaita? Vēl no tava teksta izriet ka Lenards skaitās superzvaigzne, bet Derouzens nav...

MVP šosezon ir bez variantiem - RW. Nav svarīgi ka komanda lidos ārā pirmajā kārtā PO, bet vidēji triple double sezonā ir vairāk kā iespaidīgs rādītājs. Un MVP jādod ir tomēr pēc statistikas, neviss vai komanda ir TOP3 konferencē. Tad jau tikpat labi vajag pieņemt, ka MVP jādod līdzīgi kā PO, labākajai komandai un tajā komandā labākajam spēlētājam (kaut ar 15 pts. vidēji spēlē).
Zini atklāšu tev noslēpumu, kas tevi varētu pārsteigt. Ne visi allstar game starting 5 čaļi ir superzvaigznes. Zvaigznes noteikti, bet ne superzvaigznes. Vēl viena lieta MVP balsojumā pat ļoti liela nozīme ir komandas sniegumam, ne tikai individuālajai statistikai. Nesaku, ka Derozans nav pelnījis, saku, ka nedabūs. padomā pats. Ja pie vienādiem apstākļiem ir iespēja iedot MVP Hardenam, Vestbrukam vai Derozanam. Derouzans būs 3.izvēle. Un tieši tāpēc, ka trūkst šī haipa ap viņu. Nav viņam tādas harizmas. Labs, bet ne ar ko neizceļas. MVP reprezentē līgas seju. Ja tev būtu jāsastāda saraksts ar spēlētājiem, kuri būtu pelnījuši būt par līgas seju, kurā vietā būtu Derouzans. Ap Lenardu iespējams arī trūkst šīs ažiotāžas, bet viņš šobrīd noteikti ir viena no līgas sejām. Derauzans, manuprāt, nav. Ne velti derauzana vārds nefigurē sarakstā par iespējamajiem MVP saņēmējiem. Nez kāpēc?

     [+] [-]

, 2017-03-09 11:00, pirms 8 gadiem
Reaalais rakstīja: Nesaportu, kas skaitās tev superzvaigzne? NBA all star game starting 5 neskaitās superzvaignze??? Vai arī tu mēri superzvaigznes pēc hype vai pārdoto kreklu skaita? Vēl no tava teksta izriet ka Lenards skaitās superzvaigzne, bet Derouzens nav...

MVP šosezon ir bez variantiem - RW. Nav svarīgi ka komanda lidos ārā pirmajā kārtā PO, bet vidēji triple double sezonā ir vairāk kā iespaidīgs rādītājs. Un MVP jādod ir tomēr pēc statistikas, neviss vai komanda ir TOP3 konferencē. Tad jau tikpat labi vajag pieņemt, ka MVP jādod līdzīgi kā PO, labākajai komandai un tajā komandā labākajam spēlētājam (kaut ar 15 pts. vidēji spēlē).
Nepiekritīšu arī, ka MVP jādod spēlētājam ar individuāli labāko statistiku. MVP balsojumā pat ļoti liela nozīme ir komandas sniegumam, ne tikai individuālajai statistikai, tāpēc arī RW noteikti nav viennozīmīgs MVP Piemēram, ja līgas pēdējā komandā ar bilanci 15-67 būtu džeks, kas vāktu vidēji 30+15+10, viņš būtu pelnījis MVP? Nedomāju gan.