Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Novickis uzvarā pret "Lakers" sasniedz 30 tūkstošu punktu atzīmi

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Novickis uzvarā pret "Lakers" sasniedz 30 tūkstošu punktu atzīmi
Dirks Novickis realizē vēsturisko metienu
Foto: AP/Scanpix

Par sesto spēlētāju Nacionālās basketbola asociācijas vēsturē, kurš karjeras laikā guvis 30 tūkstošus punktu, kļuvis vācietis Dirks Novickis, kurš to paveica ar metienu no labās malas uzvarā pret Losandželosas "Lakers" ar 122:111.

Pamatus uzvarai Dalasas "Mavericks" ielika spēles ievadā, un par laukuma saimnieku galveno vilcēju kļuva pieredzējušais Dirks Novickis. Vācietis otrās ceturtdaļas sākumā saņēma piespēli labajā malā un palika vienatnē pret Leriju Nencu, grozā raidot precīzu metienu pāri rokām. Tobrīd Novickis panāca plus 12 mājiniekiem un kļuva par sesto spēlētāju vēsturē, kurš karjeras laikā guvis 30 tūkstošus punktu.

Novickis ir pirmais ārzemnieks, kuram izdevies sasniegt leģendāro rādītāju, un līdzās Kobem Braientam un Karlam Melonam viņš ir trešais, kurš 30 tūkstošus punktu guvis vienas komandas rindās. Priekšā atrodas arī Karīms Abduls-Džabars, Maikls Džordans un Vilts Čemberleins. No aktīvajiem spēlētājiem vistuvāk atrodas Lebrons Džeimss, kurš pārkāpis 28 tūkstošu punktu slieksnim.

Lai aizsniegtos līdz robežai, Novickim bija jāgūst vismaz 20 punkti, un viņš to paveica mazliet vairāk kā vienas ceturtdaļas laikā, lai gan šajā sezonā tikai piecos mačos bija izdevies iemest 20 un vairāk punktus. Ar 18 punktiem pirmajā ceturtdaļā Novickis atkārtoja karjeras labāko sasniegumu.

Dalasas "Mavericks" uzvarā ar 122:111 Novickis kopumā guva 25 punktus, realizējot trīs no četriem tālmetieniem un kļūstot par rezultatīvāko spēlētāju komandā. Dalasai tas bija 14. panākums pret Losandželosas "Lakers" pēc kārtas, un tas ir vienības rekords. Savukārt "Lakers" zaudēja astoto maču pēc kārtas, neskatoties uz Džuliusa Rendla 13 punktiem, 18 atlēkušajām bumbām un desmit rezultatīvajām piespēlēm.

Iespaidīgu sniegumu atkal nodemonstrēja Rasels Vestbruks, un viņa pārstāvētā Oklahomsitijas "Thunder" pirmajā ceturtdaļā ieguva 11 punktu pārsvaru, tomēr savā laukumā tika piedzīvots zaudējums ar 121:126 pret Portlendas "Trail Blazers".

Vestbruks guva 58 punktus un izdalīja deviņas rezultatīvas piespēles, taču ar to nepietika. Tikai diviem viņa komandas biedriem izdevās iemest vairāk par desmit punktiem. Vestbruks vienatnē izdarīja 39 metienus, bet pārējā komanda kopā – 46. No soda metienu atzīmes Vestbrukam 16 mēģinājumi, pārējai komandai – 14.

Portlendas "Trail Blazers" rindās bija trīs basketbolisti, kuri guva vismaz 20 punktus – Alens Krabs 28 minūšu laikā iemeta 23, trāpot piecus no septiņiem tālmetieniem, Deimijens Lilards pievienoja 22 punktus un astoņas piespēles, bet Sīdžejs Makolums iemeta 21 punktu.

Pateicoties aizsargu Džona Vola (25 punkti un 14 piespēles) un Bredlija Bīla (27 punkti) sniegumam Vašingtonas "Wizards" izbraukumā pārspēja Fīniksas "Suns" – 131:127. Brendons Dženingss laukumā pavadīja piecas minūtes, kuru laikā guva divus punktus.

NBA regulārā sezona, 8. marts

SpēleRezultāts
Thunder – Trail Blazers121:126
Mavericks – Lakers122:111
Suns – Wizards127:131

NBA kopvērtējums

VAustrumiUZ%VRietumiUZ%
1.Cavaliers422067.7 %1.Warriors521182.5%
2.Celtics402462.5%2.Spurs491379.0%
3.Wizards382461.3%3.Rockets442068.8%
4.Raptors372658.7%4.Jazz402462.5%
5.Hawks342954.0%5.Clippers382560.3%
6.Pacers323150.8%6.Grizzlies362856.3%
7.Pistons313249.2%7.Thunder352954.7%
8.Bulls313249.2%8.Nuggets293446.0%
9.Heat303446.9%9.Trail Blazers273543.5%
10.Bucks293346.8%10.Mavericks273642.9%
11.Hornets283544.4%11.Timberwolves253740.3%
12.Knicks263840.6%12.Kings253839.7%
13.76ers234036.5%13.Pelicans253939.1%
14.Magic234135.9%14.Suns214332.8%
15.Nets115117.7%15.Lakers194529.7%
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-03-08 10:50, pirms 8 gadiem
HMB-RIITA.CEELIENS rakstīja: Pariti vel pakers
Tomēr GSW komandā ir vairāk MVP, KD ar Stefu regulārās sezonas MVP, Igijs final MVP un vēl JaVale kam ir shaqtin a fool MVP

     [+] [-]

, 2017-03-08 10:51, pirms 8 gadiem
chubaki rakstīja: Un final MVP Igijam!
Final MVP CP3
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-03-08 10:54, pirms 8 gadiem
Te mees varam tikai izteikt savus mineejumus, kaa buus utt. Tikai veelos piebilst, ka nba majaslapaa mvp ladder neskaitaamas reizes pirmais ir Baarda. Piekriitat vai nee , bet pelniijis vien vinsh ir taapeec, ka neiedeva sezonaa, kad ievilka rakjetes otrajaa vietaa un bez Hovarda(!), kursh bija traumeets.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-03-08 11:02, pirms 8 gadiem
HMB-RIITA.CEELIENS rakstīja: Pec sitadas logikas Lebim butu jadod katru gadu gan regularkas gan finalu MVP jo jau cik tur 8 gadus no vietas ir vina komandas finala

+ regularku ari nem katru gadu
Peec tadas logjikas jaa, bet es runaaju par konkreetu gadu. Runaajot par sho gadu RW stati fantastiski, bet uzvaras naak leenaak nekaa gaidiits, Lenards vispaar konkreeti ir paceelies citaa liimenii, bet Spurs arii bez vinja nebuutu daudz sliktaaki.

     [+] [-]

, 2017-03-08 11:04, pirms 8 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Final MVP CP3
Ko vispār CP3 un Griffins darīs, ja abi atsakās no pēdējā gada līguma, tad vasara būs karsta. Domāju, ka, ja šoreiz būs otrā kārta, tad CP3 ir jāmeklē laime citur un LAC jāveido komanda ap Griffinu un Riversu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-03-08 11:10, pirms 8 gadiem
HMB-RIITA.CEELIENS rakstīja: Riverss tiesham labs, sencha pasparnee kas zin, mosh izaugs allstar limena kadrs. Viss uz to iet
Atleetisms jau vienreizeejs shim. Bet gruuti iedomaaties cp3 citur, ja nu vieniigi blakus AD23 un Boogie
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-03-08 11:15, pirms 8 gadiem
kols00 rakstīja: Leģenda! Kristapam tikai novēlēt tādu karjeru!

Par Vesbruku, ja parastam līdzjutējam liekas, ka viņš ir pasaulē labākais spēlētājs un neapšaubāms MVP kandidāts, tad atklāšu,

ka viņš izmet 36 (!) metienus spēlē, lielu daļu atlēkušās bumbas izcīna pēc komandas aizsargu ļaušanas un piespēles atdod nevis ātrajos, bet nometot, kad uz sevi paņēmis 3 pretinieku spēlētājus.
Eksperti to redz un saprot, pašlaik ir 4 kandidāti uz MVP: Lebrons, Lenards, kuru komandām ir labākās bilances, tad seko Hārdens ar spožu sezonu un Vesbruks ar nenormālajiem triple double, Jūsu prognozes- kam iedos ?
Ja Thunder pakāpsies tabulā, tad domāju, ka iedos tam pašam Westbrukam. Lebronam toč neiedos, kaut gan pēc nozīmes komandā būtu pelnījis katru gadu. Ja thunder paliek tabulā turpat vai nokrīt zemāk, tad droši vien iedos Hardenam, jo vajadzēja iedot jau pirms 2 gadiem. Personīgi ļoti ceru, ka iedos Lenardam (atbilst pilnīgi viesiem kritērijiem, lai būtu pelnījis par visiem 110% un kas man personīgi ļoti svarīgi, spēlē izcili abos laukuma galos) vai Lebronam (kam jau kā rakstīju neticu).

     [+] [-]

, 2017-03-08 11:18, pirms 8 gadiem
HMB-RIITA.CEELIENS rakstīja: Nevaru iedomaties kaa 2 vizdeguni Kazinss ar CP3 sadzivos
Nu cp3 tik liels ego kaa Boogie jau nav
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-03-08 11:21, pirms 8 gadiem
Mixes rakstīja: Bilance, protams, drausmīga, bet, cik esmu piefiksējis, ja Lebrons atpūšas, to dara arī citi līderi, nevis viņš viens, tāpēc tā bilance īpaši nepārsteidz. Tāpēc, ja no Cavs izņemam tikai Lebronu, es domāju Cavs tāpat būtu stabila PO komanda.
Par spurs piekrītu, ka bez Lenarda gan jau tāpat būtu plejofos, bet par cavs nu galīgi nē. Bez Džeimsa viņiem ir 4-19. Un tās ir muļķības, ka ja nespēlē Džeims, tad nespēlē arī pārējie stāri Lavs un Īrvings. Jā, tāda bija pirmspēdējā spēle laikam, kad nebija neviens no viņiem sastāvā un cavs pakāsa. Ir pat otrādi - ja nespēlē Lavs un Īrvings, bet spēlē Džeims, rezultāti ir labāki nekā, ja pirmie 2 spēlē un Džeims nespēlē.

     [+] [-]

, 2017-03-08 11:22, pirms 8 gadiem
Mixes rakstīja: Cilvēki bieži neapjēdz, ko nozīmē MVP. Tas nav tituls labākajam spēlētājam, bet tam, kurš savai komandai bijis visvērtīgākais. Protams, šeit ir jāņem vērā arī uzvaru skaits.

Bet šajā kontekstā es vsp nesaprotu, kā Lenards var būt pie favorītiem, ja Spurs ir izcili ieeļļota mašīna, un Lenarda trūkums tādā komandā būtu krietni mazāk jūtams, nekā pārējo kandidātu trūkums savās komandās. Neesmu drošs, ka OKC un Rockets vsp būtu playoff komandas bez RW un Hārdena, bet esmu drošs, ka Spurs tiktu gan, tas pats ar Cavs bez Lebrona.
Nebūtu tik pārliecināts, ka Cavs bez Lebrona tiktu plovos, lai gan austrumos gan jau ka tiktu. Lai nu kā Lebrons un Lenards katrs ir savas komandas motors un MVP listē viņiem jābūt noteikti. Jebkurā gadījumā, lai arī kuram no šiem četriem iedotu, tas noteikti nebūtu nepelnīti.

  +1 [+] [-]

, 2017-03-08 11:27, pirms 8 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Final MVP CP3
Nebūtu žēl, bet diez vai

     [+] [-]

, 2017-03-08 11:33, pirms 8 gadiem
HMB-RIITA.CEELIENS rakstīja: jo pats ir izmeeros mazaks
ja skatas proporcijas tad CP3 ieliek pat Kazinsam
Kas ROY tavupraat?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-03-08 11:37, pirms 8 gadiem
Nejeega rakstīja: Ja Thunder pakāpsies tabulā, tad domāju, ka iedos tam pašam Westbrukam. Lebronam toč neiedos, kaut gan pēc nozīmes komandā būtu pelnījis katru gadu. Ja thunder paliek tabulā turpat vai nokrīt zemāk, tad droši vien iedos Hardenam, jo vajadzēja iedot jau pirms 2 gadiem. Personīgi ļoti ceru, ka iedos Lenardam (atbilst pilnīgi viesiem kritērijiem, lai būtu pelnījis par visiem 110% un kas man personīgi ļoti svarīgi, spēlē izcili abos laukuma galos) vai Lebronam (kam jau kā rakstīju neticu).
Jā, šobrīd izteikti ir 4 favorīti- Hārdens, RW, Džeimss un Lenards. Ja OKC pakāpsies uz kādu 4. vietu, tad domājams, ka iedos RW, bet ja paliks 7. vietā, tad ļoooti maza iespēja, ka iedos RW, arī ar visu TD vidēji. Nākamais rindā noteikti ir Hārdens, jo aizvada arī fantastisku sezonu. Tomēr nevajadzētu arī aizmirst Lebronu, jo šim ir karjeras labākie rādītāji gan piespēlēs, gan atlēkušajās bumbās.

  -1 [+] [-]

, 2017-03-08 11:39, pirms 8 gadiem
Nejeega rakstīja: Personīgi ļoti ceru, ka iedos Lenardam (atbilst pilnīgi viesiem kritērijiem, lai būtu pelnījis par visiem 110% un kas man personīgi ļoti svarīgi, spēlē izcili abos laukuma galos) vai Lebronam (kam jau kā rakstīju neticu).
Būtu jauki, ja tu varētu mūs iepazīstināt ar šiem ''visiem MVP kritērijiem''! Man likās, ka galvenais kritērijs ir - ja tevi izņem no komandas, cik ļoti tā zaudētu, jo tas precīzi pateiktu, cik VĒRTĪGS tu esi jeb atbildētu uz jautājumu, kurš ir MOST VALUABLE. Šajā gadījumā, Lenards no galvenajiem kandidātiem atkrīt uz pēdējo vietu, jo Spurs jau nu tiešām justu mazāko triecienu, zinot, cik labi tā komanda Popa vadībā spēlē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-03-08 11:43, pirms 8 gadiem
raiversons rakstīja: Par spurs piekrītu, ka bez Lenarda gan jau tāpat būtu plejofos, bet par cavs nu galīgi nē. Bez Džeimsa viņiem ir 4-19. Un tās ir muļķības, ka ja nespēlē Džeims, tad nespēlē arī pārējie stāri Lavs un Īrvings. Jā, tāda bija pirmspēdējā spēle laikam, kad nebija neviens no viņiem sastāvā un cavs pakāsa. Ir pat otrādi - ja nespēlē Lavs un Īrvings, bet spēlē Džeims, rezultāti ir labāki nekā, ja pirmie 2 spēlē un Džeims nespēlē.
Ja tu vari atrast faktus par to, cik tajās 23 spēlēs Lebrons ir bijis vienīgais no līderiem, kas nespēlē, tad tavs arguments ir pareizs, citādi mums nav par ko tālāk runāt. Kā jau teicu, cik es atceros, ja Lebrons nespēlē, parasti nespēlē arī citi līderi. Katrā ziņā ar esošo sastāvu es domāju viņi diezgan viegli tiktu vsm 8. vietā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-03-08 11:48, pirms 8 gadiem
HMB-RIITA.CEELIENS rakstīja: Taa jau ar ir, parasti ja Lebis atpushas tad vel vismaz viens no puikaam, reizem atceros Irvings ir kapajis viens, bet parasti jau visi 3 seezh!!!
Šosezon noteikti, ja sēž, tad ne Lebis vien, un šosezon ir 0-4 bez Lebrona. Bet tieši par šīs sezonas MVP taču ir runa, tādēļ šoreiz tas arguments, ka bez Lebja Cavs sūkā, nemaz nestrādā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-03-08 11:54, pirms 8 gadiem
Atcerēsimies arī, ka ir notikuši Korvera un Viljamsa papildinājumi, kas pamatīgi uzlabo Cavs sastāvu. Nu neiestāstīsiet man, ka šis Cavs sastāvs bez Lebrona nebūtu stabila PO komanda!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-03-08 11:56, pirms 8 gadiem
Leģenda!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja