Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Novickis uzvarā pret "Lakers" sasniedz 30 tūkstošu punktu atzīmi

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Novickis uzvarā pret "Lakers" sasniedz 30 tūkstošu punktu atzīmi
Dirks Novickis realizē vēsturisko metienu
Foto: AP/Scanpix

Par sesto spēlētāju Nacionālās basketbola asociācijas vēsturē, kurš karjeras laikā guvis 30 tūkstošus punktu, kļuvis vācietis Dirks Novickis, kurš to paveica ar metienu no labās malas uzvarā pret Losandželosas "Lakers" ar 122:111.

Pamatus uzvarai Dalasas "Mavericks" ielika spēles ievadā, un par laukuma saimnieku galveno vilcēju kļuva pieredzējušais Dirks Novickis. Vācietis otrās ceturtdaļas sākumā saņēma piespēli labajā malā un palika vienatnē pret Leriju Nencu, grozā raidot precīzu metienu pāri rokām. Tobrīd Novickis panāca plus 12 mājiniekiem un kļuva par sesto spēlētāju vēsturē, kurš karjeras laikā guvis 30 tūkstošus punktu.

Novickis ir pirmais ārzemnieks, kuram izdevies sasniegt leģendāro rādītāju, un līdzās Kobem Braientam un Karlam Melonam viņš ir trešais, kurš 30 tūkstošus punktu guvis vienas komandas rindās. Priekšā atrodas arī Karīms Abduls-Džabars, Maikls Džordans un Vilts Čemberleins. No aktīvajiem spēlētājiem vistuvāk atrodas Lebrons Džeimss, kurš pārkāpis 28 tūkstošu punktu slieksnim.

Lai aizsniegtos līdz robežai, Novickim bija jāgūst vismaz 20 punkti, un viņš to paveica mazliet vairāk kā vienas ceturtdaļas laikā, lai gan šajā sezonā tikai piecos mačos bija izdevies iemest 20 un vairāk punktus. Ar 18 punktiem pirmajā ceturtdaļā Novickis atkārtoja karjeras labāko sasniegumu.

Dalasas "Mavericks" uzvarā ar 122:111 Novickis kopumā guva 25 punktus, realizējot trīs no četriem tālmetieniem un kļūstot par rezultatīvāko spēlētāju komandā. Dalasai tas bija 14. panākums pret Losandželosas "Lakers" pēc kārtas, un tas ir vienības rekords. Savukārt "Lakers" zaudēja astoto maču pēc kārtas, neskatoties uz Džuliusa Rendla 13 punktiem, 18 atlēkušajām bumbām un desmit rezultatīvajām piespēlēm.

Iespaidīgu sniegumu atkal nodemonstrēja Rasels Vestbruks, un viņa pārstāvētā Oklahomsitijas "Thunder" pirmajā ceturtdaļā ieguva 11 punktu pārsvaru, tomēr savā laukumā tika piedzīvots zaudējums ar 121:126 pret Portlendas "Trail Blazers".

Vestbruks guva 58 punktus un izdalīja deviņas rezultatīvas piespēles, taču ar to nepietika. Tikai diviem viņa komandas biedriem izdevās iemest vairāk par desmit punktiem. Vestbruks vienatnē izdarīja 39 metienus, bet pārējā komanda kopā – 46. No soda metienu atzīmes Vestbrukam 16 mēģinājumi, pārējai komandai – 14.

Portlendas "Trail Blazers" rindās bija trīs basketbolisti, kuri guva vismaz 20 punktus – Alens Krabs 28 minūšu laikā iemeta 23, trāpot piecus no septiņiem tālmetieniem, Deimijens Lilards pievienoja 22 punktus un astoņas piespēles, bet Sīdžejs Makolums iemeta 21 punktu.

Pateicoties aizsargu Džona Vola (25 punkti un 14 piespēles) un Bredlija Bīla (27 punkti) sniegumam Vašingtonas "Wizards" izbraukumā pārspēja Fīniksas "Suns" – 131:127. Brendons Dženingss laukumā pavadīja piecas minūtes, kuru laikā guva divus punktus.

NBA regulārā sezona, 8. marts

SpēleRezultāts
Thunder – Trail Blazers121:126
Mavericks – Lakers122:111
Suns – Wizards127:131

NBA kopvērtējums

VAustrumiUZ%VRietumiUZ%
1.Cavaliers422067.7 %1.Warriors521182.5%
2.Celtics402462.5%2.Spurs491379.0%
3.Wizards382461.3%3.Rockets442068.8%
4.Raptors372658.7%4.Jazz402462.5%
5.Hawks342954.0%5.Clippers382560.3%
6.Pacers323150.8%6.Grizzlies362856.3%
7.Pistons313249.2%7.Thunder352954.7%
8.Bulls313249.2%8.Nuggets293446.0%
9.Heat303446.9%9.Trail Blazers273543.5%
10.Bucks293346.8%10.Mavericks273642.9%
11.Hornets283544.4%11.Timberwolves253740.3%
12.Knicks263840.6%12.Kings253839.7%
13.76ers234036.5%13.Pelicans253939.1%
14.Magic234135.9%14.Suns214332.8%
15.Nets115117.7%15.Lakers194529.7%
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-03-08 12:10, pirms 8 gadiem
Mixes rakstīja: Būtu jauki, ja tu varētu mūs iepazīstināt ar šiem ''visiem MVP kritērijiem''! Man likās, ka galvenais kritērijs ir - ja tevi izņem no komandas, cik ļoti tā zaudētu, jo tas precīzi pateiktu, cik VĒRTĪGS tu esi jeb atbildētu uz jautājumu, kurš ir MOST VALUABLE. Šajā gadījumā, Lenards no galvenajiem kandidātiem atkrīt uz pēdējo vietu, jo Spurs jau nu tiešām justu mazāko triecienu, zinot, cik labi tā komanda Popa vadībā spēlē.
tie kritēriji jau šeit ir izskanējuši - individuālā statistika + komandas sasniegums. Nevienā brīdī neesmu teicis, ka kāds no kandidātiem būtu labāks vai vairāk pelnījis. Protams, izņemot Hārdenu vai Vestbruku no viņu komandām, tās komandas par ploviem diez vai cīnītos, viņu nozīme un vērtība komandā nav pat apspriežama, bet es nosaucu tikai savus favorītus, proti, Lenardu ar Lebronu. Tas ir mans subjektīvais skatījums uz lietām un tas kā es gribētu. Vienkārši patīk abu šo spēlētāju spēles maniere. Turklāt nekad neesmu slēpis, ka esmu Lebrona atbalstītājs, lai arī kur viņš spēlētu un man patīk šāda tipa spēlētāji (Lebrons, Lenards, Igoudala). Par Hardenu un Vestbruku tādā sajūsmā neesmu. Tik vienkārši. Kā jau iepriekš rakstīju, ja Thunder būtu ap 3./4. vietu Vestbruks iegūtu MVP par 100%, ja būs 5./6., tad ļoti iespējams, ka iedos pie nosacījuma, ka sezonas beigās ir vidēji tas triple-double, bet pie pašreizējās situācijas, manuprāt, lielākais favorīts uz MVP ir Hardens.

     [+] [-]

, 2017-03-08 12:14, pirms 8 gadiem
Mixes rakstīja: Būtu jauki, ja tu varētu mūs iepazīstināt ar šiem ''visiem MVP kritērijiem''! Man likās, ka galvenais kritērijs ir - ja tevi izņem no komandas, cik ļoti tā zaudētu, jo tas precīzi pateiktu, cik VĒRTĪGS tu esi jeb atbildētu uz jautājumu, kurš ir MOST VALUABLE. Šajā gadījumā, Lenards no galvenajiem kandidātiem atkrīt uz pēdējo vietu, jo Spurs jau nu tiešām justu mazāko triecienu, zinot, cik labi tā komanda Popa vadībā spēlē.
Un bez Lebrona vai Lenarda attiecīgi Cavs un Spurs droši vien būtu plovos, bet ne par ko vairāk necīnītos. Tā kā tas šobrīd ir ar Thunder un Rockets. Neuzskatu nevieno no šīm komandām par nopietnu pretendentu uz titulu (lai gan Rockets gadījumā pārsteigumus neizsledzu). Zinu, ka šo MVP dod par regulāro sezonu un komandas sekmēm plovos "it kā" nav nozīmes.

     [+] [-]

, 2017-03-08 12:47, pirms 8 gadiem
Mixes rakstīja: Būtu jauki, ja tu varētu mūs iepazīstināt ar šiem ''visiem MVP kritērijiem''! Man likās, ka galvenais kritērijs ir - ja tevi izņem no komandas, cik ļoti tā zaudētu, jo tas precīzi pateiktu, cik VĒRTĪGS tu esi jeb atbildētu uz jautājumu, kurš ir MOST VALUABLE. Šajā gadījumā, Lenards no galvenajiem kandidātiem atkrīt uz pēdējo vietu, jo Spurs jau nu tiešām justu mazāko triecienu, zinot, cik labi tā komanda Popa vadībā spēlē.
Tas ir BS spekulēt, kur būtu komanda bez spēlētāja. Tad jau MVP reisā būtu jābūt arī Lilardam vai Deivisam.

     [+] [-]

, 2017-03-08 12:53, pirms 8 gadiem
HMB-RIITA.CEELIENS rakstīja: Sexeru Puikam jadod!!! Ir baigie varianti?
Par maz nospeeleejis. Jaadod buus vien kaadam citam, mosh Saricham

     [+] [-]

, 2017-03-08 13:03, pirms 8 gadiem
chubaki rakstīja: Un final MVP Igijam!
Tu taču esi slims ar savu igiju... Pirmām kārtām, ja GSW tiks finālā, tad tikai ar pusiju ierindā. Tas, savukārt, nozīmē stipri maz minūtes AI un pilnīgi nekādu variantu dabūt MVP. Ja finālā Cavs pret GSW, MVP būs spērējs, pusijs vai Lebrons.
Ja par pašu rakstu - Novickis malacis. Vislielākā cieņa un respekts. Ar vienu blici visu karjeru un vienīgais baltais ar 30k punktiem. Labākais eiropietis viennozīmīgi.
Par MVP - es ar dotu Kawhi. Lebrona blicei pārāk sūdīgs win% un paša stati ar jau ierasti (nekas extra). Bārda ar būtu pelnījis, bet raselītim par tiem fake triple double neko nedotu, jo blice miskaste un augstāk par 7-8 netiks anyway. Bez viņa, protams, nebūtu play off, bet jebkurā gadījumā - nav viņš MVP cienīgs.

     [+] [-]

, 2017-03-08 13:14, pirms 8 gadiem
chubaki rakstīja: Vakar Igijs paņēma uz sevi un uzvara rokā! Lenardam jau arī viens final mvp.
Igijs 1x menesii kko izshauj un cel debesiis nuugjisks puika

     [+] [-]

, 2017-03-08 13:15, pirms 8 gadiem
Raselitim atkal ar kkadu zverigu sniegumu zaagjis, nu bez rw okc buutu stabila peedeejaa

     [+] [-]

, 2017-03-08 13:26, pirms 8 gadiem
irbiitegsw_821170169032691713 rakstīja: Igijs 1x menesii kko izshauj un cel debesiis nuugjisks puika
Tādam staigulim nesaprast spēlētāja īstās kvalitātes.

     [+] [-]

, 2017-03-08 13:30, pirms 8 gadiem
AnimalZ rakstīja: Tu taču esi slims ar savu igiju... Pirmām kārtām, ja GSW tiks finālā, tad tikai ar pusiju ierindā. Tas, savukārt, nozīmē stipri maz minūtes AI un pilnīgi nekādu variantu dabūt MVP. Ja finālā Cavs pret GSW, MVP būs spērējs, pusijs vai Lebrons.
Ja par pašu rakstu - Novickis malacis. Vislielākā cieņa un respekts. Ar vienu blici visu karjeru un vienīgais baltais ar 30k punktiem. Labākais eiropietis viennozīmīgi.
Par MVP - es ar dotu Kawhi. Lebrona blicei pārāk sūdīgs win% un paša stati ar jau ierasti (nekas extra). Bārda ar būtu pelnījis, bet raselītim par tiem fake triple double neko nedotu, jo blice miskaste un augstāk par 7-8 netiks anyway. Bez viņa, protams, nebūtu play off, bet jebkurā gadījumā - nav viņš MVP cienīgs.
Nekādas ierobežotās minūtes, spēlētu small ball un 30 min būtu Igijam. Varu derēt, ka PO atkal Stefs nosēdīsies un KD kritīsies procents, bet Igijam viss ies uz augšu, jo īsto spēku abi ar Grīnu rāda PO. Neaaku, ka Igijs būs MVP, bet ja fināls būs, tad viņam būs liela loma šajos notikumos. KD protams ir favorīts, tā pat LEbis, ja cavs uzvarēs.

     [+] [-]

, 2017-03-08 13:40, pirms 8 gadiem
Nejeega rakstīja: tie kritēriji jau šeit ir izskanējuši - individuālā statistika + komandas sasniegums. Nevienā brīdī neesmu teicis, ka kāds no kandidātiem būtu labāks vai vairāk pelnījis. Protams, izņemot Hārdenu vai Vestbruku no viņu komandām, tās komandas par ploviem diez vai cīnītos, viņu nozīme un vērtība komandā nav pat apspriežama, bet es nosaucu tikai savus favorītus, proti, Lenardu ar Lebronu. Tas ir mans subjektīvais skatījums uz lietām un tas kā es gribētu. Vienkārši patīk abu šo spēlētāju spēles maniere. Turklāt nekad neesmu slēpis, ka esmu Lebrona atbalstītājs, lai arī kur viņš spēlētu un man patīk šāda tipa spēlētāji (Lebrons, Lenards, Igoudala). Par Hardenu un Vestbruku tādā sajūsmā neesmu. Tik vienkārši. Kā jau iepriekš rakstīju, ja Thunder būtu ap 3./4. vietu Vestbruks iegūtu MVP par 100%, ja būs 5./6., tad ļoti iespējams, ka iedos pie nosacījuma, ka sezonas beigās ir vidēji tas triple-double, bet pie pašreizējās situācijas, manuprāt, lielākais favorīts uz MVP ir Hardens.
Tik vnk jau tas arī nav. Ja skatāmies uz individuālajiem statiem, tad tie Derouzanam ir ļoti līdzīgi Lenarda statiem. Tāpat Raps ir starp Austrumu top komandām, turklāt bez viņa Raps gāja ļoti švaki. Bet par Derouzanu runāt MVP sakarā neviens pat uz sekundi nav iedomājies, lai gan, manuprāt, bez viņa Raps kļūtu krietni vājāki, nekā Spurs bez Lenarda.

Būtībā visa šitā padarīšana ar most valuable ir pilnīgs farss, jo ir drausmīgi subjektīva. Nu nevar tīri ar uzvaru skaitu un parastajiem statiem vnm eleganti pamatot spēlētāja lietderību viņa attiecīgajā komandā. Lenards ir labāks spēlētājs par Derouzanu, bet es teiktu, ka Derouzans ir svarīgāks Raps, nekā Lenards Spurs. Bet tikai tāpēc, ka Lenards labāks spēlētājs, turklāt izcils abos galos, viņš automātiski tiek saukts par MVP kandidātu. Nu absurds! Labāk tad būtu to balvu pārsaukt par "sezonas labākais spēlētājs". Tikai loģiski, ka ļoti labs spēlētājs labā komandā nebūs ne tuvu tik svarīgs, cik kaut pavisam nedaudz sliktāks spēlētājs sliktākā komandā, kurai rezultātā mazāk uzvaru. Vērtība abiem reg. sezonas garumā ir pavisam cita!

Ne par velti daudzi saka, ka pēc ''vērtīgākā'' loģikas, Lebronam to vajadzētu saņemt katru gadu. Ja skatās uz to, ka Lebrons gandrīz jebkuru komandu padara par titula pretendentu, var tam piekrist, bet tādā situācijā jau tiek apsvērti arī plovi, kas nedrīkst notikt, jo balvu piešķir par reg. sezonu.

Tāpēc es cenšos to ''vērtību'' noteikt pēc iespējas vienkāršāk - izņem attiecīgo spēlētāju no viņa komandas un mēģini noteikt, cik smagi tā ciestu. Manuprāt, tas ir vienīgais loģiskais veids, kā sekot uzstādījumam ''vērtīgākais'', nevis izmantot primitīvu formulu stati+uzvaras=vērtība. Jāskatās ir uz apstākļiem, kādos spēlētājs atrodas. Spurs visi zin, ka ir sistēmas komanda, kur pat zema vai viduvēja līmeņa čaļi var pacelt savu spēli virs sava līmeņa. Nu nav Lenards tāpēc ne tuvu tik vērtīgs savai komandai, cik vesela plejāde citu augsta līmeņa spēlētāju.

     [+] [-]

, 2017-03-08 13:52, pirms 8 gadiem
Mixes rakstīja: Tik vnk jau tas arī nav. Ja skatāmies uz individuālajiem statiem, tad tie Derouzanam ir ļoti līdzīgi Lenarda statiem. Tāpat Raps ir starp Austrumu top komandām, turklāt bez viņa Raps gāja ļoti švaki. Bet par Derouzanu runāt MVP sakarā neviens pat uz sekundi nav iedomājies, lai gan, manuprāt, bez viņa Raps kļūtu krietni vājāki, nekā Spurs bez Lenarda.

Būtībā visa šitā padarīšana ar most valuable ir pilnīgs farss, jo ir drausmīgi subjektīva. Nu nevar tīri ar uzvaru skaitu un parastajiem statiem vnm eleganti pamatot spēlētāja lietderību viņa attiecīgajā komandā. Lenards ir labāks spēlētājs par Derouzanu, bet es teiktu, ka Derouzans ir svarīgāks Raps, nekā Lenards Spurs. Bet tikai tāpēc, ka Lenards labāks spēlētājs, turklāt izcils abos galos, viņš automātiski tiek saukts par MVP kandidātu. Nu absurds! Ne par velti daudzi saka, ka pēc ''vērtīgākā'' loģikas, Lebronam to vajadzētu saņemt katru gadu. Ja skatās uz to, ka Lebrons gandrīz jebkuru komandu padara par titula pretendentu, var tam piekrist, bet tādā situācijā jau tiek apsvērti arī plovi, kas nedrīkst notikt, jo balvu piešķir par reg. sezonu.

Tāpēc es cenšos to ''vērtību'' noteikt pēc iespējas vienkāršāk - izņem attiecīgo spēlētāju no viņa komandas un mēģini noteikt, cik smagi tā ciestu. Manuprāt, tas ir vienīgais loģiskais veids, kā sekot uzstādījumam ''vērtīgākais'', nevis izmantot primitīvu formulu stati+uzvaras=vērtība. Jāskatās ir uz apstākļiem, kādos spēlētājs atrodas. Spurs visi zin, ka ir sistēmas komanda, kur pat zema vai viduvēja līmeņa čaļi var pacelt savu spēli virs sava līmeņa. Nu nav Lenards tāpēc ne tuvu tik vērtīgs savai komandai, cik vesela plejāde citu augsta līmeņa spēlētāju.
Zināma taisnība jau tev ir, bet mēs runājam par reālajiem pretendentiem nevis tiem, kas iespējams vēl būtu pelnījuši un tādēļ ir vēl viena lieta, kas jāņem vērā MVP sakarā. Šo apbalvojumu vienmēr saņem līgas superzvaigzne. šī iemesla dēļ Derouzans īsti nepretendē. Negodīgi, bet tā diemžēl ir.

     [+] [-]

, 2017-03-08 16:23, pirms 8 gadiem
Mixes rakstīja: Ja tu vari atrast faktus par to, cik tajās 23 spēlēs Lebrons ir bijis vienīgais no līderiem, kas nespēlē, tad tavs arguments ir pareizs, citādi mums nav par ko tālāk runāt. Kā jau teicu, cik es atceros, ja Lebrons nespēlē, parasti nespēlē arī citi līderi. Katrā ziņā ar esošo sastāvu es domāju viņi diezgan viegli tiktu vsm 8. vietā.
nu šosezon, piemēram, 5 spēlēs, kurās James ir sēdējis - 5 zāģi.

Sezonas sākumā pret Pacers un tāpat pag.gada beigās pret Detroitu ierindā bija gan Lavs, gan Īrvings. Nesenajā zāģī pret Čikāgu spēlēja tikai Īrvings, jo Lavs traumēts.

Pārējās 2 spēles bez Džeimsa - tur tev taisnība - gan pret Memfisu, gan nesen pret Heat laukumā nebija neviens no Big 3.

Turklāt gribu piebilst, ka tajās spēlēs, kurās spēlēja Lavs un Īrvings, vai vismaz viens no viņiem, pretim bija pretinieks, kuram uzvaru-zaudējumu bilance ir 50% vai pat zem. Plus vēl kaut kur lasīju rakstu, ka bez Džeimsa, cavs rekords ir sliktāks pat par šīgada Bruklinas un pag.sezonas 6ers sniegumu.

Piekrītu, ka arī bez James sastāvs izskatās ļoti labi uz papīra, tomēr fakti to īsti nepierāda. Gluži pretēji! Tā ka nepiekrītu apgalvojumam, ka bez Džeimsa šie jau nu noteikti būtu plejofos.

     [+] [-]

, 2017-03-08 16:42, pirms 8 gadiem
Nejeega rakstīja: Zināma taisnība jau tev ir, bet mēs runājam par reālajiem pretendentiem nevis tiem, kas iespējams vēl būtu pelnījuši un tādēļ ir vēl viena lieta, kas jāņem vērā MVP sakarā. Šo apbalvojumu vienmēr saņem līgas superzvaigzne. šī iemesla dēļ Derouzans īsti nepretendē. Negodīgi, bet tā diemžēl ir.
Nesaportu, kas skaitās tev superzvaigzne? NBA all star game starting 5 neskaitās superzvaignze??? Vai arī tu mēri superzvaigznes pēc hype vai pārdoto kreklu skaita? Vēl no tava teksta izriet ka Lenards skaitās superzvaigzne, bet Derouzens nav...

MVP šosezon ir bez variantiem - RW. Nav svarīgi ka komanda lidos ārā pirmajā kārtā PO, bet vidēji triple double sezonā ir vairāk kā iespaidīgs rādītājs. Un MVP jādod ir tomēr pēc statistikas, neviss vai komanda ir TOP3 konferencē. Tad jau tikpat labi vajag pieņemt, ka MVP jādod līdzīgi kā PO, labākajai komandai un tajā komandā labākajam spēlētājam (kaut ar 15 pts. vidēji spēlē).

     [+] [-]

, 2017-03-08 17:08, pirms 8 gadiem
RW līdz nokrišanai nez 10.0 asistiem vajag vienu spēli ar 9 asistiem tieši uz šo brīdi.

     [+] [-]

, 2017-03-08 20:18, pirms 8 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: RW līdz nokrišanai nez 10.0 asistiem vajag vienu spēli ar 9 asistiem tieši uz šo brīdi.
Nekas ,nākamajā vairāk uz asistiem spēlēs!

     [+] [-]

, 2017-03-09 10:53, pirms 8 gadiem
Reaalais rakstīja: Nesaportu, kas skaitās tev superzvaigzne? NBA all star game starting 5 neskaitās superzvaignze??? Vai arī tu mēri superzvaigznes pēc hype vai pārdoto kreklu skaita? Vēl no tava teksta izriet ka Lenards skaitās superzvaigzne, bet Derouzens nav...

MVP šosezon ir bez variantiem - RW. Nav svarīgi ka komanda lidos ārā pirmajā kārtā PO, bet vidēji triple double sezonā ir vairāk kā iespaidīgs rādītājs. Un MVP jādod ir tomēr pēc statistikas, neviss vai komanda ir TOP3 konferencē. Tad jau tikpat labi vajag pieņemt, ka MVP jādod līdzīgi kā PO, labākajai komandai un tajā komandā labākajam spēlētājam (kaut ar 15 pts. vidēji spēlē).
Zini atklāšu tev noslēpumu, kas tevi varētu pārsteigt. Ne visi allstar game starting 5 čaļi ir superzvaigznes. Zvaigznes noteikti, bet ne superzvaigznes. Vēl viena lieta MVP balsojumā pat ļoti liela nozīme ir komandas sniegumam, ne tikai individuālajai statistikai. Nesaku, ka Derozans nav pelnījis, saku, ka nedabūs. padomā pats. Ja pie vienādiem apstākļiem ir iespēja iedot MVP Hardenam, Vestbrukam vai Derozanam. Derouzans būs 3.izvēle. Un tieši tāpēc, ka trūkst šī haipa ap viņu. Nav viņam tādas harizmas. Labs, bet ne ar ko neizceļas. MVP reprezentē līgas seju. Ja tev būtu jāsastāda saraksts ar spēlētājiem, kuri būtu pelnījuši būt par līgas seju, kurā vietā būtu Derouzans. Ap Lenardu iespējams arī trūkst šīs ažiotāžas, bet viņš šobrīd noteikti ir viena no līgas sejām. Derauzans, manuprāt, nav. Ne velti derauzana vārds nefigurē sarakstā par iespējamajiem MVP saņēmējiem. Nez kāpēc?

     [+] [-]

, 2017-03-09 11:00, pirms 8 gadiem
Reaalais rakstīja: Nesaportu, kas skaitās tev superzvaigzne? NBA all star game starting 5 neskaitās superzvaignze??? Vai arī tu mēri superzvaigznes pēc hype vai pārdoto kreklu skaita? Vēl no tava teksta izriet ka Lenards skaitās superzvaigzne, bet Derouzens nav...

MVP šosezon ir bez variantiem - RW. Nav svarīgi ka komanda lidos ārā pirmajā kārtā PO, bet vidēji triple double sezonā ir vairāk kā iespaidīgs rādītājs. Un MVP jādod ir tomēr pēc statistikas, neviss vai komanda ir TOP3 konferencē. Tad jau tikpat labi vajag pieņemt, ka MVP jādod līdzīgi kā PO, labākajai komandai un tajā komandā labākajam spēlētājam (kaut ar 15 pts. vidēji spēlē).
Nepiekritīšu arī, ka MVP jādod spēlētājam ar individuāli labāko statistiku. MVP balsojumā pat ļoti liela nozīme ir komandas sniegumam, ne tikai individuālajai statistikai, tāpēc arī RW noteikti nav viennozīmīgs MVP Piemēram, ja līgas pēdējā komandā ar bilanci 15-67 būtu džeks, kas vāktu vidēji 30+15+10, viņš būtu pelnījis MVP? Nedomāju gan.