Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Porziņģis uguņo ar 38 punktiem un nokārto Dalasas uzvaru Indiānā

Rolands Eliņš

Porziņģis uguņo ar 38 punktiem un nokārto Dalasas uzvaru Indiānā
Kristaps Porziņģis. Foto: AP/Scanpix

Nacionālajā basketbola asociācijā Kristaps Porziņģis aizvadīja savu sezonas rezultatīvāko spēli, iemetot 38 punktus, kas viņa pārstāvētajai Dalasas „Mavericks” vienībai nesa uzvaru pār Indiānas „Pacers” ar 112:103.

Kristaps Porziņģis laukumā pavadīja 36 minūtes, kurā trāpīja desmit no 20 metieniem no spēles (1p. 12/12, 2p. 4/7, 3p. 6/13). Viņš arī savāca 12 atlēkušās bumbas, parūpējoties par iespaidīgu „double-double”, viņam arī viena pārtverta bumba, viena kļūda un trīs piezīmes. Porziņģa +/- rādītājs bija plus 18, dalīts labākais komandā.

Porziņģis bija izlaidis iepriekšējo spēli, savukārt pirms tam arī bija spēlējis lieliski, iemetot 35 punkus pret Hjūstonu. Šodienas mačs Porziņģim ir rezultatīvākais šosezon un dalīts otrs rezultatīvākais viņa NBA karjerā. Interesantā kārtā latviešu uzbrucēja ražīgākais punktu skaits bijis tieši pret „Pacers” – 2017. gada novembrī viņš iemeta 40 punktus pret šo komandu, tolaik vēl spēlējot „Knicks” sastāvā.

Dalasa arī šodien aizvadīja spēli bez savainotā Luka Dončiča, kas gan neliedza vēl vairāk uzlabot savu izbraukuma spēļu statistiku (17-7). Porziņģim ar 25 punktiem palīdzēja Tims Hārdevejs, abiem kopā gūstot vairāk nekā pusi komandas punktu. Vēl 15 punktus iemeta Dorians Finnijs-Smits, bet nevienam citam Dalasas rindās nebija vairāk par desmit punktiem.

Dalasa turējās vadībā gandrīz visu spēli, taču šī vadība gandrīz visu laiku bija neliela. Arī pēdējā ceturtdaļā „Pacers” visu laiku turējās līdzi, un trīs minūtes pirms beigām Domants Sabonis pievilka „Pacers” līdz 98:103. Dalasa savas nākamās iespējas izmantoja, un Porziņģis iemeta abus soda metienus pēdējā minūtē, nokārtojot komandas uzvaru ar 112:103, kā arī uzstādot savu karjeras rekordu vienā spēlē realizētajos soda metienos, ko viņam izdevās paveikt ar perfektu precizitāti. Jāpiemin, ka arī seši trāpītie tālmetieni vienā spēlē ir Porziņģa NBA karjeras rekords, atkārtojot 2018. gada janvārī paveikto pret „Nets”.

Sabonis „Pacers” komandā palika vienas rezultatīvas piespēles attālumā no „triple-double” – viņam 26 punkti, 12 atlēkušās bumbas un deviņas rezultatīvas piespēles. Sabonis trāpīja 11 no 18 metieniem no spēles. Pieticīga spēle toties Viktoram Oladipo, kurš nesen atgriezies pēc smaga savainojuma – viņš guva deviņus punktus ar 17 metieniem no spēles.

Dalasas nākamā spēle būs pēc divām dienām savā laukumā pret „Grizzlies”.

NBA kopvērtējums

V.AustrumiBilance%V.RietumiBilance%
1.Bucks42-785.7%1.Lakers37-1177.1%
2.Raptors36-1472.0%2.Clippers34-1569.4%
3.Celtics34-1569.4%3.Nuggets34-1668.0%
4.Heat34-1569.4%4.Jazz32-1765.3%
5.Pacers31-1962.0%5.Rockets31-1863.3%
6.76ers31-2060.8%6.Mavericks31-1962.0%
7.Nets22-2744.9%7.Thunder30-2060.0%
8.Magic22-2844.0%8.Grizzlies25-2550.0%
9.Bulls19-3336.5%9.Trail Blazers23-2746.0%
10.Wizards17-3234.7%10.Spurs22-2645.8%
11.Pistons18-3434.6%11.Pelicans20-3040.0%
12.Hornets16-3432.0%12.Suns20-3040.0%
13.Knicks15-3629.4%13.Kings18-3136.7%
14.Cavaliers13-3825.5%14.Timberwolves15-3331.3%
15.Hawks13-3825.5%15.Warriors12-3923.5%

Izmantotie resursi:
The official site of the NBA | NBA.com

     [+] [-]

, 2020-02-04 14:14, pirms 5 gadiem
vorkuta rakstīja: Nu nepiekrītu, ka tāds LD ir gandrīz katrā komandā. Nu varbūt no pašas apakšas, kad līdzās vispār nav neviena (Jangs, Bukers), bet pat tajās kaut kā tiek sadalītas spēlētāju lomas. Man liekas, ka Dallasa ir vienīgā komanda, kur visos statos (izņemot blokus) figurē 1 spēlētājs. Pat Hārdens nav vienīgais. Tas patīk Lukas dievinātājiem, bet tas nav normāli un par PO var aizmirst.
PO viņi visdrīzāk būs tāpat. Neticās, ka viņi sāks zaudēt tā ka Memfisa vai Portlenda viņus apsteigs. Dallasa uzvar bez Lukas un uzvar bez KP un uzvar bez abiem. Jautājums kā veiksies PO. Tur no 7 vai 8. vietas šitā spēlējot pret Losandželošu nav ko darīt.

     [+] [-]

, 2020-02-04 14:16, pirms 5 gadiem
tekken rakstīja: Cik viņš ir iemetis no Lukas pasiem vidēji spēlē. Dod statistiku vai beidz pļūtīt.
Dod statistiku kuram Luka visvairāk piespēlē.

     [+] [-]

, 2020-02-04 14:16, pirms 5 gadiem
Neinuneko
Redzu ka tomer proti iedzilinaties taja ko cits saka. Pateiksu velreiz ar citiem vardiem ko es domaju: ld visu laiku ir bijis +-pirma vijole eiropa,tagad asv.
Kp bija pirma zvaigzne knick un vinam ir gruti pariet no 1st uz role play un catch and shoot jo ta ir izdevigak komandai/ta doma karlails.
Iedomajies pats; sakuma tu esi populars, bet tagad defs+role.

Bet pasreizejs moddelis neder uz playoff un domaju karlails kko noteikti pamainis tuvakaja laika, vai pec 2menessiem, kad kp ir iespelejies.

     [+] [-]

, 2020-02-04 14:17, pirms 5 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Liels prieks par KP. Protams, ka lielāku statistiku savāc Dončiča prombūtnē, jo tad ir reāli jāuzņemas uz sevi spēli. Tikai nepiekrītu, ka Dončiks speciāli apbižo KP, jo viņam vajag obligāti būt asākajam nazim komandā. Cik KP spēles vispār ir iemetis vairāk kā Dončiks? Ir vispār kāda? Cita lieta, ka KP nejūtas komfortabli kā otrā vijole un to mēs redzem metienu procentos, metienus tāpat viņam sagādā, bet met ķiegeļus vienu pēc otra. Cita lieta, ka trenerim vai pašam lukam jāspēj vairāk iesaistīt KP un ja viņam neiet metiens no distances, tad izkārtot viņam pick'n'rollu. Luka lieliski izmanto to, ka KP ir uz laukuma un viņam spēlēt ir daudz vieglāk. KP to galīgi neizmanto, varbūt tāpēc, ka piespēles nemāk dot? Savāktu uz sevi double-team pie groza un atmestu LD, nevis pa visu cenu censtos pats gūt grozu.
Ko KP darīs zem groza, ja esot Dončičam uz laukuma viņa uzdevums ir ganīties pa perimetru? Un vēl jautājums - cik grozus vispār Dončičs ir iemetis no citu piespēles??

  +1 [+] [-]

, 2020-02-04 14:19, pirms 5 gadiem
tekken rakstīja: PO viņi visdrīzāk būs tāpat. Neticās, ka viņi sāks zaudēt tā ka Memfisa vai Portlenda viņus apsteigs. Dallasa uzvar bez Lukas un uzvar bez KP un uzvar bez abiem. Jautājums kā veiksies PO. Tur no 7 vai 8. vietas šitā spēlējot pret Losandželošu nav ko darīt.
Nekas traks pirmajai sezonai, lai apbružājas play-offos. Pirms sezonas vēl sprieda, vai vispār Dallasa būs tuvumā play-offiem. Visi tā satraucas, ka šogad Dallasa neņems titulu, jo Dončič nav vilcējs. Neviens to nemaz negaida, cerams, ka mavs būs konkurētspējīga ilglaicīgi. Teorētiski, labākas izredzes vajadzētu būt Dončiča rookie kontrakta pēdējā gadā, kad vēl nav jāmaksā viņam max un var salasīt labu komandu apkārt, bet pats Luka spēlē mvp līmenī.

  +2 [+] [-]

, 2020-02-04 14:21, pirms 5 gadiem
https://sportshub.cbsistatic.com/i/...

Pēc CBS datiem, bez Lukas Maverikiem spēlē ir par 5 pt lielāks pārsvars, nekā spēlējot ar viņu.

     [+] [-]

, 2020-02-04 14:21, pirms 5 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: No sērijas, ja tantei būtu riteņi, tad viņa būtu autobuss. Šitais sprediķis vispār bez nekādas "apakšas".
Sprediķis ir tad , kad tu citus māci dzīvot. Iztēle vai fantāzija ir pavisam kas cits.

     [+] [-]

, 2020-02-04 14:21, pirms 5 gadiem
vorkuta rakstīja: Ko KP darīs zem groza, ja esot Dončičam uz laukuma viņa uzdevums ir ganīties pa perimetru? Un vēl jautājums - cik grozus vispār Dončičs ir iemetis no citu piespēles??
Es jau nestrīdos ar tevi tur. Kārlails ir izdomājis kā spēlēt un KP ir sava loma tur, kas viņam neļauj noplosīties ar 38+12 regulāri. Kamēr tas nes uzvaras, nav jau īsti par ko pārmest. Dončič ir playmeikers/shot-creators, viņš nemetīs daudz no citu piespēlēm. Tāpēc nesaprtu, ko šī statistika tev sniegs? Tieši tā pat kā KP ir atkarīgs no piespēlēm, pats īsti neizkārto metienu sev vai citiem.

     [+] [-]

, 2020-02-04 14:23, pirms 5 gadiem
vorkuta rakstīja: Sprediķis ir tad , kad tu citus māci dzīvot. Iztēle vai fantāzija ir pavisam kas cits.
Paldies, pierakstīju blociņā, mēģināšu rakstīt gramatiski un literāri pareizi. Ceru, ka citi arī ar manām kļūdām tekstu sapratīs.

     [+] [-]

, 2020-02-04 14:23, pirms 5 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Dod statistiku kuram Luka visvairāk piespēlē.
Es neplātos ar statistiku - gribu redzēt cik punktus samet pēc Lukas pasiem.

     [+] [-]

, 2020-02-04 14:23, pirms 5 gadiem
andzejsw rakstīja: https://sportshub.cbsistatic.com/i/...

Pēc CBS datiem, bez Lukas Maverikiem spēlē ir par 5 pt lielāks pārsvars, nekā spēlējot ar viņu.
Mavs spēcīgs beņķis, pret citiem beņķiem parasti uzvar.

     [+] [-]

, 2020-02-04 14:26, pirms 5 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Nekas traks pirmajai sezonai, lai apbružājas play-offos. Pirms sezonas vēl sprieda, vai vispār Dallasa būs tuvumā play-offiem. Visi tā satraucas, ka šogad Dallasa neņems titulu, jo Dončič nav vilcējs. Neviens to nemaz negaida, cerams, ka mavs būs konkurētspējīga ilglaicīgi. Teorētiski, labākas izredzes vajadzētu būt Dončiča rookie kontrakta pēdējā gadā, kad vēl nav jāmaksā viņam max un var salasīt labu komandu apkārt, bet pats Luka spēlē mvp līmenī.
Es arī biju pārliecināts ka netiks. Īsti diemžēl neredzu baigās iespējas Dallasas progresam, ja Luka šitā pat spēlēs uz statistiku, vēl viena Hjūstona ar spožu līdera individualitāti visticamāk.

     [+] [-]

, 2020-02-04 14:26, pirms 5 gadiem
ingars31 rakstīja: Zīmīgi arī,ka tieši pret Pacers un Saboni,KP 2017 gadā nospēlēja savu rezultatīvāko spēli NBA,40pts. Lūgums...dēļ dažiem indivīdumiem nenolikt Saboni,jo brāļukas tiešām labi ieskrējies.Kaut gan bija diezgan daudz momenti kuros Sabis reāli nogulēja KP
iespējams tāpēc ka KP nebija jāskrien šurpu turpu, jo Pacers diezgan lēna tempa komanda

     [+] [-]

, 2020-02-04 14:26, pirms 5 gadiem
tekken rakstīja: Es neplātos ar statistiku - gribu redzēt cik punktus samet pēc Lukas pasiem.
Es arī, ja atrodi padalies.

  +1 [+] [-]

, 2020-02-04 14:29, pirms 5 gadiem
tekken rakstīja: Es arī biju pārliecināts ka netiks. Īsti diemžēl neredzu baigās iespējas Dallasas progresam, ja Luka šitā pat spēlēs uz statistiku, vēl viena Hjūstona ar spožu līdera individualitāti visticamāk.
Tā pat kā puse te teica, ka Lukam nebūs progress šogad, ka viņš jau 1.gadā bija complete players? Tā pat agrāk runāja par greak freak utt.

Manuprāt lielākā iespēja progresam ir piesaistīt laba līmeņa ballhandleru/playmakeru, lai Lukam nav jāuzņemas spēle uz sevi visu laiku. Vai Mavs uz to ies, es nezinu. +Atrast otru garo blakus KP, jo ne Powells ne Klebers manuprāt nav čempionu komandas cienīgi starting 5 čaļi.

+Mo6 vienu kārtīgu 3&D veterānu pa sf, kas var nokrampēt lebronus, kawajus utt.

Rakstot es sapratu, ka visu starting 5 izņemot LD un KP var uzlabot.

  +2 [+] [-]

, 2020-02-04 14:34, pirms 5 gadiem
tekken rakstīja: Es arī biju pārliecināts ka netiks. Īsti diemžēl neredzu baigās iespējas Dallasas progresam, ja Luka šitā pat spēlēs uz statistiku, vēl viena Hjūstona ar spožu līdera individualitāti visticamāk.
Pat Hjūstonā statos ir 2 līderi, kamēr Dallasā izteikts 1, blokus neskaitot.Absolūta 1 spēlētāja dominance . Kad PO komandas ieslēgs aizsardzību un nosegs Dončiču, komanda diez vai būs spējīga strauji mainīt spēles modeli.

     [+] [-]

, 2020-02-04 14:35, pirms 5 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Mavs spēcīgs beņķis, pret citiem beņķiem parasti uzvar.
Beņķa esība jau nemaina to, ka bez Lukas komandai stabilākas uzvaras.

     [+] [-]

, 2020-02-04 14:39, pirms 5 gadiem
andzejsw rakstīja: Beņķa esība jau nemaina to, ka bez Lukas komandai stabilākas uzvaras.
Pārāk maza izlase, lai tā spriestu.

     [+] [-]

, 2020-02-04 14:40, pirms 5 gadiem
vorkuta rakstīja: Pat Hjūstonā statos ir 2 līderi, kamēr Dallasā izteikts 1, blokus neskaitot.Absolūta 1 spēlētāja dominance . Kad PO komandas ieslēgs aizsardzību un nosegs Dončiču, komanda diez vai būs spējīga strauji mainīt spēles modeli.
Mēs taču redzam, ka var komanda bez Dončiča spēlēt labi. Cita lieta ir vai kārlailam pietiks olas pateikt, ka tagad spēlēsim uz KP, un dončič spot-upos. Kā arī vai pats KP varēs noturēt tādu lielisku shooting % kā pēdējās spēlēs bez Lukas.

     [+] [-]

, 2020-02-04 14:45, pirms 5 gadiem
vorkuta rakstīja: Pat Hjūstonā statos ir 2 līderi, kamēr Dallasā izteikts 1, blokus neskaitot.Absolūta 1 spēlētāja dominance . Kad PO komandas ieslēgs aizsardzību un nosegs Dončiču, komanda diez vai būs spējīga strauji mainīt spēles modeli.
Hjūstonā RW vnk atņem bumbu bārdai un spēlē viens, KP jau tā nedarīs.
Vēl Dallasas- Hjūstonas variants ir Atlantā, Fīniksā un tagad arī Bruklinā.

  +1 [+] [-]

, 2020-02-04 14:45, pirms 5 gadiem
Sen nebija redzēta tik laba KP spēle. (Labi, pret Hjūstonu ar labi spēlēja). Bet kopš Knicks laikiem nu noteikti. Jā, Kristaps atraisās,kad Lukas nav sastāvā. Uzņemas līdera lomu un tas viņam sanāk. Pieaug agresivitāte, iet biežāk caurgājienos, kur sapelna uz sevi piezīmes, kuras pēc tam realizē ar sodiņiem. Metiens krīt beidzot. Tāda sajūta, ka spēlē atbrīvoti un bez stresa, nav "jāmērās ar krāniņu" ar Luku uz laukuma.😆

  -2 [+] [-]

, 2020-02-04 15:22, pirms 5 gadiem
tekken rakstīja: Cik viņš ir iemetis no Lukas pasiem vidēji spēlē. Dod statistiku vai beidz pļūtīt.
Sieva tev dos,kuras tev nebūs.

  -1 [+] [-]

, 2020-02-04 15:27, pirms 5 gadiem
Dončičam jānovēl ļoti ilgu un pamatīgu ārstēšanos!
Lai KP var stipri uzlabot savus status!
Kad atgriezīsies Luka, tad Kristapa stati samazināsies uz pusi !

  +2 [+] [-]

, 2020-02-04 15:39, pirms 5 gadiem
Es jau diezgan sen skandinu ka Dončic ir jaunais Hardens. Talants ir, bet maniere tā pati - "es pats varu", piespēli dod tikai kad piespēle būs statistikā. Pie tiesnešiem tik pat bieži skraida čīkstēdams. Baigi sabojā tā čīkstēšana priekšstatu. Ļoti gribētos, lai šie iemācās saspēlēties, tiešām būtu forši skatīties uz Eiropas duetu, bet pagaidām tas īsti nav - tikai epizodiski.

9% FG precizitāte ar to kad ir un kad nav Doncic nav gluži 11pts vērtē.

https://pbs.twimg.com/media/EP6AM2l...

     [+] [-]

, 2020-02-04 16:00, pirms 5 gadiem
tekken rakstīja: Hjūstonā RW vnk atņem bumbu bārdai un spēlē viens, KP jau tā nedarīs.
Vēl Dallasas- Hjūstonas variants ir Atlantā, Fīniksā un tagad arī Bruklinā.
Tev nav taisnība. Pat šajās komandās statos figurē vēl 1 vai 2 spēlētāji. Tāda solo kā Dallasā nav nekur citur. Bruklinā vispār cits variants, tur Irvings parādās tikai brīžiem + viss vēl Duranta gaidībās. Bez tam Atlanta ar Finiksu atgādina pagājušā gada Dallasu, kurās ir tikai 1 izteikts līderis un kuras necīnās par PO.

  -4 [+] [-]

, 2020-02-04 16:17, pirms 5 gadiem
Karlo rakstīja: nav "jāmērās ar krāniņu" ar Luku uz laukuma.😆
Tur jau nav ko mērīties, viens spēlē tuvu mvp līmenim, otrs knaps startin 5 čalis brīžiem izskatās kad spēlē kopā.

     [+] [-]

, 2020-02-04 16:18, pirms 5 gadiem
K.Garnettt rakstīja: Es jau diezgan sen skandinu ka Dončic ir jaunais Hardens. Talants ir, bet maniere tā pati - "es pats varu", piespēli dod tikai kad piespēle būs statistikā. Pie tiesnešiem tik pat bieži skraida čīkstēdams. Baigi sabojā tā čīkstēšana priekšstatu. Ļoti gribētos, lai šie iemācās saspēlēties, tiešām būtu forši skatīties uz Eiropas duetu, bet pagaidām tas īsti nav - tikai epizodiski.

9% FG precizitāte ar to kad ir un kad nav Doncic nav gluži 11pts vērtē.

https://pbs.twimg.com/media/EP6AM2lUUAEVEJs?format=png&name=small
Pārāk mazs spēļu skaits lai tā vērtētu.

     [+] [-]

, 2020-02-04 16:37, pirms 5 gadiem
K.Garnettt rakstīja: Es jau diezgan sen skandinu ka Dončic ir jaunais Hardens. Talants ir, bet maniere tā pati - "es pats varu", piespēli dod tikai kad piespēle būs statistikā. Pie tiesnešiem tik pat bieži skraida čīkstēdams. Baigi sabojā tā čīkstēšana priekšstatu. Ļoti gribētos, lai šie iemācās saspēlēties, tiešām būtu forši skatīties uz Eiropas duetu, bet pagaidām tas īsti nav - tikai epizodiski.

9% FG precizitāte ar to kad ir un kad nav Doncic nav gluži 11pts vērtē.

https://pbs.twimg.com/media/EP6AM2lUUAEVEJs?format=png&name=small
Tu kļūdies, kad raksti, ka Dončičs dod piespēli dēļ statistikas. Dončičs dod apzinātu piespēli partnerim labā pozīcijā reti. Parasti viņš tur bumbu līdz pēdējam, met truli vai iet caurgājienā. Un tikai tad, kad nav kur likties , atmet bumbu uz perimetru. Čīkstēšana pie tiesnešiem - kā jau visiem bij.jugiem, tas viņiem asinīs, kopā ar tēlošanu. Es neslēpju skepsi no paša sākuma - nekāda superDUO tur nebūs un diez vai treneris spēs ielikt Luku kaut kādos rāmjos.

     [+] [-]

, 2020-02-04 16:37, pirms 5 gadiem
Patīkami ka beidzot kaut kādas konstruktīvas sarunas komentāros(domu apmaiņas) bez klajas heitošanas/viena spēlētāja slavēšanas.
Vainu troļļiem apnika/vai sc nemaksā vairs šiem?
Vai arī beidzot pielēca ka KP tomēr ir cienīgs all star

Ko vēl neuzrakstīju rakstot no telefona:
Treneris protams var mēģināt sarunāt, bet galvenais ir spēlētāji paši - vai viņi spēs un gribēs(galvenokārt Dončičš). Šajā vai visticamāk nākošajās 1-3sezonās pirms playoff atnākt un pateikt: zini liekam visu kas bija pie malas. Spēlējam lai uzvarētu.

Jo abi ir jauni un pirms tam spēlējuši tikai pirmās lomas + Karmelo KP bija kā mentors un viņš izgāja 2 zvaigžņu skolu Knicks.
Es nezinu vai bija zvaigznes Real LD un interesanti ko viņš darīs ja būs 3zvaigznes komandā (itīpaši ja 3. zvaigzne būs vecāks un pieredzējušāks, bet nu es tiešām nesekoju līdzi, tpc pat nezinu kuru minēt klāt

     [+] [-]

, 2020-02-04 16:44, pirms 5 gadiem
Ja godīgi mani priecē fakts ka KP ir tas "nobriedušais", kurš pieņem apstākļus tādus kādi viņi ir.

Spēļu skaits ir mazs lai spriestu, bet tendence jau sāk nedaudz iezīmēties kāds mums Kristaps ir bez Slovēņu brīnumbērna spēles pieteikumā.

     [+] [-]

, 2020-02-04 17:18, pirms 5 gadiem
semerjaks rakstīja: Dončičam jānovēl ļoti ilgu un pamatīgu ārstēšanos!
Lai KP var stipri uzlabot savus status!
Kad atgriezīsies Luka, tad Kristapa stati samazināsies uz pusi !
Kāda starpība statiem!? KP alga tāda, ka viņš jau tagad nodrošinājis dzīvi gan sev gan radiem un bērniem. Galvenais ir uzvaras un tituls! Bln vot nekad neesmu sapratis sitos cilvēkus kuriem galvenais statistika. Da man tie 38 punkti vakar būtu bijuši pie kājas, ja Dalasa zaudētu. Esmu pārliecināts, ka KP domā arī tāpat. Jo savādāk sportā nav ko darīt. Viena vienīga lejupslīde. Karmelo ir vislabākais piemērs. Tik spēlēja uzbrukumā un krāja statistiku līdz beigās neviena komanda viņu negribēja un problēmas vispār godam nobeigt savu tiešām raženo karjeru...

     [+] [-]

, 2020-02-04 17:30, pirms 5 gadiem
vorkuta rakstīja: Pat Hjūstonā statos ir 2 līderi, kamēr Dallasā izteikts 1, blokus neskaitot.Absolūta 1 spēlētāja dominance . Kad PO komandas ieslēgs aizsardzību un nosegs Dončiču, komanda diez vai būs spējīga strauji mainīt spēles modeli.
Tāpēc jau vajag, lai ir 2 piecinieki, viens ar Porziņģi, THJ un Brunson, otrs ar Doncicu un Wright, pārējie mainās. Pilnīgi 2 dažādas spēles būtu. Bet efektivitāte palielinātos. Nevis kā kad abi laukumā un Porziņģis tur tikai slampaa no vienas laukumā puses uz otru un cenšas tik grozu aizsardzībā nosegt. Uzbrukumā ar Doncicu viņam toch nav jēgas, jo Doncics viņam dod bumbu tikai katrā 3 uzbrukumā, kad KP jau izbesijies no skriešanas un apstājies. Bet no stāvošas pozīcijas KP nav bīstams, viņam sudīgs starta ātrums un zems metiena procents.

     [+] [-]

, 2020-02-04 18:18, pirms 5 gadiem
Mistique rakstīja: Vai arī beidzot pielēca ka KP tomēr ir cienīgs all star
Pirms divām sezonām - jā. Tagad 2 lieliskas spēles nenozīmē uzreiz all-stāru. Stati fantastiski, bet tas ir pāris spēļu griezumā. Spirtacentra komentāros visiem ļoti aptīk izcelt vienu spēli, vienu epizodi, bet sezonas vai vismaz pāris mēnešu griezumā apskatīties laikam mentālā kapacitāte pietrūkst. Paskaties sezonas % KP un assistus. Tie nav all=-star cienīgi šosezon.

     [+] [-]

, 2020-02-04 18:20, pirms 5 gadiem
vorkuta rakstīja: Tu kļūdies, kad raksti, ka Dončičs dod piespēli dēļ statistikas. Dončičs dod apzinātu piespēli partnerim labā pozīcijā reti. Parasti viņš tur bumbu līdz pēdējam, met truli vai iet caurgājienā. Un tikai tad, kad nav kur likties , atmet bumbu uz perimetru. Čīkstēšana pie tiesnešiem - kā jau visiem bij.jugiem, tas viņiem asinīs, kopā ar tēlošanu. Es neslēpju skepsi no paša sākuma - nekāda superDUO tur nebūs un diez vai treneris spēs ielikt Luku kaut kādos rāmjos.
Kamēr krīt un uzvar, kamēr savas padsmit piespēles savāc es nezinu vai var pārmest. Ja čalis ir tik talantīgs lai vāktu 30 pts spēlē (VIDĒJI SEZONĀ, NEVIS 2 SPĒLĒS), tad arī viņam ir jāzubrūk grozam. Cita lieta, ka 3pts metiens nav elites līmenī vēl un ar savu step-back 3pts viņš gan aizraujas par daudz.

     [+] [-]

, 2020-02-04 18:21, pirms 5 gadiem
fantomas rakstīja: Tāpēc jau vajag, lai ir 2 piecinieki, viens ar Porziņģi, THJ un Brunson, otrs ar Doncicu un Wright, pārējie mainās. Pilnīgi 2 dažādas spēles būtu. Bet efektivitāte palielinātos. Nevis kā kad abi laukumā un Porziņģis tur tikai slampaa no vienas laukumā puses uz otru un cenšas tik grozu aizsardzībā nosegt. Uzbrukumā ar Doncicu viņam toch nav jēgas, jo Doncics viņam dod bumbu tikai katrā 3 uzbrukumā, kad KP jau izbesijies no skriešanas un apstājies. Bet no stāvošas pozīcijas KP nav bīstams, viņam sudīgs starta ātrums un zems metiena procents.
Un abi vidēji pa 24min spēlē ?