Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Porziņģis uguņo ar 38 punktiem un nokārto Dalasas uzvaru Indiānā

Rolands Eliņš

Porziņģis uguņo ar 38 punktiem un nokārto Dalasas uzvaru Indiānā
Kristaps Porziņģis. Foto: AP/Scanpix

Nacionālajā basketbola asociācijā Kristaps Porziņģis aizvadīja savu sezonas rezultatīvāko spēli, iemetot 38 punktus, kas viņa pārstāvētajai Dalasas „Mavericks” vienībai nesa uzvaru pār Indiānas „Pacers” ar 112:103.

Kristaps Porziņģis laukumā pavadīja 36 minūtes, kurā trāpīja desmit no 20 metieniem no spēles (1p. 12/12, 2p. 4/7, 3p. 6/13). Viņš arī savāca 12 atlēkušās bumbas, parūpējoties par iespaidīgu „double-double”, viņam arī viena pārtverta bumba, viena kļūda un trīs piezīmes. Porziņģa +/- rādītājs bija plus 18, dalīts labākais komandā.

Porziņģis bija izlaidis iepriekšējo spēli, savukārt pirms tam arī bija spēlējis lieliski, iemetot 35 punkus pret Hjūstonu. Šodienas mačs Porziņģim ir rezultatīvākais šosezon un dalīts otrs rezultatīvākais viņa NBA karjerā. Interesantā kārtā latviešu uzbrucēja ražīgākais punktu skaits bijis tieši pret „Pacers” – 2017. gada novembrī viņš iemeta 40 punktus pret šo komandu, tolaik vēl spēlējot „Knicks” sastāvā.

Dalasa arī šodien aizvadīja spēli bez savainotā Luka Dončiča, kas gan neliedza vēl vairāk uzlabot savu izbraukuma spēļu statistiku (17-7). Porziņģim ar 25 punktiem palīdzēja Tims Hārdevejs, abiem kopā gūstot vairāk nekā pusi komandas punktu. Vēl 15 punktus iemeta Dorians Finnijs-Smits, bet nevienam citam Dalasas rindās nebija vairāk par desmit punktiem.

Dalasa turējās vadībā gandrīz visu spēli, taču šī vadība gandrīz visu laiku bija neliela. Arī pēdējā ceturtdaļā „Pacers” visu laiku turējās līdzi, un trīs minūtes pirms beigām Domants Sabonis pievilka „Pacers” līdz 98:103. Dalasa savas nākamās iespējas izmantoja, un Porziņģis iemeta abus soda metienus pēdējā minūtē, nokārtojot komandas uzvaru ar 112:103, kā arī uzstādot savu karjeras rekordu vienā spēlē realizētajos soda metienos, ko viņam izdevās paveikt ar perfektu precizitāti. Jāpiemin, ka arī seši trāpītie tālmetieni vienā spēlē ir Porziņģa NBA karjeras rekords, atkārtojot 2018. gada janvārī paveikto pret „Nets”.

Sabonis „Pacers” komandā palika vienas rezultatīvas piespēles attālumā no „triple-double” – viņam 26 punkti, 12 atlēkušās bumbas un deviņas rezultatīvas piespēles. Sabonis trāpīja 11 no 18 metieniem no spēles. Pieticīga spēle toties Viktoram Oladipo, kurš nesen atgriezies pēc smaga savainojuma – viņš guva deviņus punktus ar 17 metieniem no spēles.

Dalasas nākamā spēle būs pēc divām dienām savā laukumā pret „Grizzlies”.

NBA kopvērtējums

V.AustrumiBilance%V.RietumiBilance%
1.Bucks42-785.7%1.Lakers37-1177.1%
2.Raptors36-1472.0%2.Clippers34-1569.4%
3.Celtics34-1569.4%3.Nuggets34-1668.0%
4.Heat34-1569.4%4.Jazz32-1765.3%
5.Pacers31-1962.0%5.Rockets31-1863.3%
6.76ers31-2060.8%6.Mavericks31-1962.0%
7.Nets22-2744.9%7.Thunder30-2060.0%
8.Magic22-2844.0%8.Grizzlies25-2550.0%
9.Bulls19-3336.5%9.Trail Blazers23-2746.0%
10.Wizards17-3234.7%10.Spurs22-2645.8%
11.Pistons18-3434.6%11.Pelicans20-3040.0%
12.Hornets16-3432.0%12.Suns20-3040.0%
13.Knicks15-3629.4%13.Kings18-3136.7%
14.Cavaliers13-3825.5%14.Timberwolves15-3331.3%
15.Hawks13-3825.5%15.Warriors12-3923.5%

Izmantotie resursi:
The official site of the NBA | NBA.com

  +6 [+] [-]

, 2020-02-04 09:17, pirms 5 gadiem
vorkuta rakstīja: Dončičs šobrīd ir Dallasas franšīze, viņu nevar tā vienkārši iebīdīt rāmjos. Gaida publika, prasa bizness. Tā arī ir Kārlaila šodienas galvenā problēma
Tak KP arī ņēma kā franšīzes spēlētāju,un tieši tagad ir tas moments,kad Kārlailam nāksies noregulēt situāciju starp abiem spēlētājiem,viss ir atkarīgs kā viņš spēs motivēt duetu darboties komandas labā!

  +8 [+] [-]

, 2020-02-04 09:20, pirms 5 gadiem
tas ka gan KP,gan LD abi ir superstari,to mes lieliski zinam...te nu trenerim ir ko kartigi padomat,ka likt abiem sameklet to kimiju,ja KP vel mak pielagoties un spelet komandas intreses,tad Lukam ir ar to problemas,vins grib but vienigais nazis komanda...Bet titulas ta neizcinit!!!paskatamies uz to pasu Clipers,tur neviens nevel deki uz savu pusi,tas pats Lakeros,LBJ ar AD mauc ka vienots mehanisms!Lukam jasak saprast,ka viens tapat nebus vilcejs,ja superstara statistika bust,bet ta var palikt bez tituliem

  -2 [+] [-]

, 2020-02-04 09:24, pirms 5 gadiem
Swordsman rakstīja: Šis ir kā uzvarēt Lietuvu!!!
Interesanti, kur tas varētu notikt! Ne Eiropas, ne pasaules čempionātiem, ne olimpiskajām spēlēm Latvija nav spējīga kvalificēties.

  +6 [+] [-]

, 2020-02-04 09:32, pirms 5 gadiem
Zīmīgi,ka spēlēs,kurās KP jūtas kā līderis,viņam metienu % uzreiz uzlabojas. Nav jāsatraucas,vai vēl vispār tiks pie bumbas. Pat soda metienu % strauji kāpj...

  +5 [+] [-]

, 2020-02-04 09:47, pirms 5 gadiem
ingars31 rakstīja: Tak KP arī ņēma kā franšīzes spēlētāju,un tieši tagad ir tas moments,kad Kārlailam nāksies noregulēt situāciju starp abiem spēlētājiem,viss ir atkarīgs kā viņš spēs motivēt duetu darboties komandas labā!
Var jau būt, ka tā bija domāts, bet šobrīd Dallasa ir Dončiča komanda. gaidāmais lielais DUO tā arī neizveidojās. Luka nav tīrs piespēlētājs. viņš pats grib (un var !) spēlēt un gūt punktus, piespēles viņam ir kā 3.opcija, kad nav citu variantu, kamēr KP ir atkarīgs no piespēlēm. Šaubos, ka Kārlailam izdosies viņus ar KP "salīmēt".

  +5 [+] [-]

, 2020-02-04 09:54, pirms 5 gadiem
vorkuta rakstīja: Var jau būt, ka tā bija domāts, bet šobrīd Dallasa ir Dončiča komanda. gaidāmais lielais DUO tā arī neizveidojās. Luka nav tīrs piespēlētājs. viņš pats grib (un var !) spēlēt un gūt punktus, piespēles viņam ir kā 3.opcija, kad nav citu variantu, kamēr KP ir atkarīgs no piespēlēm. Šaubos, ka Kārlailam izdosies viņus ar KP "salīmēt".
lieta tada,ka KP spej pielagoties komandas intresem,bet Lukam izskatas ar to ir problemas,vinam jasaprot ka kopa vini var but extra monstruali

  +3 [+] [-]

, 2020-02-04 10:01, pirms 5 gadiem
hokejists1188 rakstīja: Interesanti, kur Jaunupa asistents, ko tagad viņš teiks? Vēl interesants fakts, ka amerikāņi arī to ir piefiksējuši, cik KP6 sniegums ir produktīvaks bez LD, ja nemaldos, tad viņam visās tajās spēlēs, kad nav spēlējis LD vidēji bija ap 25 punkti spēlē, bet tas bija pirms šīs spēles!
25+12 2,4bloki Tā ir AD statistika, kkas jāizdomā kā saspēlēties, lai būtu kā Kobe ar shaku, kas abi meta 30pt

  +3 [+] [-]

, 2020-02-04 10:06, pirms 5 gadiem
Uzminiet kurš runā ar grūtībām, kam ir knābis un kurš tapsējas ar brokeri? 😀 pareizi! Gailis teamo! 😁 abi gatavojas gājienam. Brāļi gailīši😁

  +1 [+] [-]

, 2020-02-04 10:49, pirms 5 gadiem
Gan letiņi, gan leiši šonakt noplosījušies.

  +3 [+] [-]

, 2020-02-04 11:04, pirms 5 gadiem
Kā Lukas nespëlë ta Porziņģis uguņo! Vai nu treneris neizmanto visu potenciālu, vai nu Lukam un Porzim nav ķīmija laba

  -4 [+] [-]

, 2020-02-04 11:18, pirms 5 gadiem
kp super spele ka ponchika nau laukuma ta vis notiek. cerams ka kp prasis mainju pec shis sezonas nav vinsh pelnijis tupet tupa slovenja ena skaidri redzams ka vinsh var but pirma vijole komanda

     [+] [-]

, 2020-02-04 11:21, pirms 5 gadiem
abs-1982 rakstīja: kp super spele ka ponchika nau laukuma ta vis notiek. cerams ka kp prasis mainju pec shis sezonas nav vinsh pelnijis tupet tupa slovenja ena skaidri redzams ka vinsh var but pirma vijole komanda
Saka "gudrais" cilvēks, kurš pat latviski neprot rakstīt - nau.
Par komatiem vispār klusēšu.
Slēpts komentārs: Brokeris

     [+] [-]

, 2020-02-04 11:35, pirms 5 gadiem
ingars31 rakstīja: Tak KP arī ņēma kā franšīzes spēlētāju,un tieši tagad ir tas moments,kad Kārlailam nāksies noregulēt situāciju starp abiem spēlētājiem,viss ir atkarīgs kā viņš spēs motivēt duetu darboties komandas labā!
Šitā ideja par 2 zvaigznēm Lukas dēļ izskatās ir izgāzusies, nezinu, ko Dallasa darīs, KP jau arī diez vai ilgstoši jutīsies komfortabli saprotot, ka viņš var būt līderis un ka jaunais kontrakts pēc pāris gadiem būs jāsāk pelnīt, kurš noteikti būs lielāks ar vidēji 25+ punktiem, nevis 12. Domāju, ka KP gribēs maiņu, jebkurā citā komandā, kur ir normāls saspēlnieks viņa loma būtu pavisam citāda.

     [+] [-]

, 2020-02-04 12:21, pirms 5 gadiem
tekken rakstīja: Šitā ideja par 2 zvaigznēm Lukas dēļ izskatās ir izgāzusies, nezinu, ko Dallasa darīs, KP jau arī diez vai ilgstoši jutīsies komfortabli saprotot, ka viņš var būt līderis un ka jaunais kontrakts pēc pāris gadiem būs jāsāk pelnīt, kurš noteikti būs lielāks ar vidēji 25+ punktiem, nevis 12. Domāju, ka KP gribēs maiņu, jebkurā citā komandā, kur ir normāls saspēlnieks viņa loma būtu pavisam citāda.
Ambīciju jautājums. Ar 150 miljonu kontraktu piķi tā kā sev nodrošinājis, bet titula nav. Nekur nav teikts, ka sportiskās ambīcijas neņem virsroku un titulla dēļ neizvēlās mazāku naudu-lomu, bet reālu iespēju tikt pie titula (ne obligāti mavs, protams)

  +1 [+] [-]

, 2020-02-04 12:32, pirms 5 gadiem
ingars31 rakstīja: Zīmīgi arī,ka tieši pret Pacers un Saboni,KP 2017 gadā nospēlēja savu rezultatīvāko spēli NBA,40pts. Lūgums...dēļ dažiem indivīdumiem nenolikt Saboni,jo brāļukas tiešām labi ieskrējies.Kaut gan bija diezgan daudz momenti kuros Sabis reāli nogulēja KP
Sabonis labs. Ļoti laba kāju darbība.Vairākas reizes viens pret viens izģērba KP. Nebiju Saboni NBA īsti redzējis. Pozitīvi parsteidza. Vienīgi 3 punktu metiens galīgi vairs nav. Ieprirkš,ja nemaldos bija daudz labāks šajā jomā.
Bet KP malacis. Cerams,ka tā turpinās. Vienīgi,šoreiz,vairākas reizes aizsardzībā noslinkoja.

     [+] [-]

, 2020-02-04 12:32, pirms 5 gadiem
Malacis KP, bez Lukas pierāda ka jau šosezon var spēlēt top līmenī.

  +5 [+] [-]

, 2020-02-04 12:41, pirms 5 gadiem
Sabonis ļoti labs. Nav tāds "bifelis" kā Valančūns, bet kā spēlē zem groza! Izstumda divus, izmāna, izkārto sev jeb citam metienu. Ne jau velti pēcspēles intervijā KP atzina, ka bijušas nopietnas problēmas ar Saboni. KP, protams, teicama spēle: 1. ļoti labi krita 2. centās agresīvi spēlēt zem groza un, rezultātā, lieliska soda metienu precizitāte. Varbūt mēs varētu izbeigt pēc katras spēles veikt "globālus" secinājumus, piem. Latvija uzvarēja Lietuvu, Doņčičs svoločs, ļaunprātīgi čakarē KP, Kārlails mudaks, "tā Maveriks turzu nepacels" utt.

     [+] [-]

, 2020-02-04 12:41, pirms 5 gadiem
Džonnijs rakstīja: Es daudz reizes esmu teicis, ka Luka uzņem spēli uz sevi un skopojas ar piespēlēm, utt.! Tāpēc arī KP spēlē tik labi.
Muļķības. Cik spēles esmu skatījies(Tik pāris izlaidis) ,tad bumba protams KP tieks mazāk,jo to metienu ir tik,cik ir. Bet KP pats visu,ko var, lādē garām. Kad nesasteidz un metiens iet,tad arī spēle savādāka. Reizēm aizraujas. Cerams,ka metieni tagad kritīs iekšā un viss būs ok.

  -1 [+] [-]

, 2020-02-04 12:50, pirms 5 gadiem
fantomas rakstīja: [quote rits]
Prieks par KP, ja atgūs stabilitāti, tad viņu vairāk meklēs komandas biedri. Dončičam ir daudz piespēļu un nedomāju, ka viņš tīšām KP ignorē. Drīzāk Kristaps psiholoģiski nolūzt, kad laukumā ir kāds, kas uz šo brīdi objektīvi ir labāks. Gan jau saradīs ar situāciju, ka pirmā vijole pagaidām aizņemta un abi atradīs veidu kā izmantot savas spējas komandas un nevis individuālās statistikas labā. Varbūt vispār nevajag kopā spēlēt. Lai caur spēli kapā un ņem visus uz svaiguma. Varbūt nav nemaz tik nepateiza šī ideja. Arī motivācija abiem būtu supetaugsta.
[/quote
Man atkal ienāca prātā, ka, lai Luka spēlē pirmajā pieciniekā teiksim ar Setu un Delon Wright, bet Kristaps ar Brunsonu, THJ iet otrajā pieciniekā pārējie spēlētāji, lai tur rotē pa vidu starp pieciniekiem. Kāpēc tur mocīties, ja neiet viņiem kopā, tad varbūt šitā arī nemaz nebūtu tik slikti, sacenstos, kuram pieciniekam lielāki +.
Šis nav hokejs,kur nāk pa maiņām. Jāmācās spēlēt kopā. Visi tādi čīkstuļi te,kaut kāda lūzeru mentalitāte.Visiem Dončič vainīgs,kad KP neiet spēle. Abi nav vienas pozīcijas spēletāji. Ja tu savus metienus nevari iemest,tad neviens nav vainīgs. Ja esi labs,tad met iekšā un pierādi to. Nevis viesa pasaule vainīga un tikai ne pats. Un es domāju,ka KP pie sliktajām spēlēm vaino tikai sevi.

     [+] [-]

, 2020-02-04 12:54, pirms 5 gadiem
fantomas rakstīja: Atkarībā no Play-off rezultātiem varbūt iemainīs vienu pret otru, KP pret Saboni+. Negribētos gan, jo Dalasa ar Doncicu toch izcīnīs titulu un gribētos, lai KP ir gredzens.

Cik tev gadu???

     [+] [-]

, 2020-02-04 13:02, pirms 5 gadiem
tekken rakstīja: Šitā ideja par 2 zvaigznēm Lukas dēļ izskatās ir izgāzusies, nezinu, ko Dallasa darīs, KP jau arī diez vai ilgstoši jutīsies komfortabli saprotot, ka viņš var būt līderis un ka jaunais kontrakts pēc pāris gadiem būs jāsāk pelnīt, kurš noteikti būs lielāks ar vidēji 25+ punktiem, nevis 12. Domāju, ka KP gribēs maiņu, jebkurā citā komandā, kur ir normāls saspēlnieks viņa loma būtu pavisam citāda.
Nevaru noturēties šodien.Jābeidz laikam tie komentāri lasīt,jo nesaprotu,kā var rakstīt tādu putru. Neesmu nekāds eksperts,bet te vai nu ir liels intelekta trūkums,ļoti daudz pamatskolnieku,kas izsaka savas fantāzijas ,vai arī vnk kaut kāda aprobežotība.

  +4 [+] [-]

, 2020-02-04 13:07, pirms 5 gadiem
nezinuneko rakstīja: Muļķības. Cik spēles esmu skatījies(Tik pāris izlaidis) ,tad bumba protams KP tieks mazāk,jo to metienu ir tik,cik ir. Bet KP pats visu,ko var, lādē garām. Kad nesasteidz un metiens iet,tad arī spēle savādāka. Reizēm aizraujas. Cerams,ka metieni tagad kritīs iekšā un viss būs ok.
Ir tomēr atšķirība - dabūt piespēli, kad tu esi izdevīgā pozīcijā, vai dabūt piespēli, kad tev bumbu pēdējās sekundēs iedod Luka, jo viņam vairs nav kur likties. Es nesaku, ka Luka speciāli ignorē KP, tāds vienkārši ir Dončiča spēles stils - līdz pēdējam pārvaldīt bumbu un iet uz grozu , ja neiet - atmest uz perimetru. Retie izņēmumi bija, kad spēlēja Pauels un Luka viņam smuki piespēlēja uz allay-oop

     [+] [-]

, 2020-02-04 13:10, pirms 5 gadiem
Interesanti, ka tieši pret Pacers (tikai Ņujorkā MSG) Kristapam ir arī career-high 40 punkti.

     [+] [-]

, 2020-02-04 13:17, pirms 5 gadiem
Nezinuneko
Tu saproti par ko pats runa?
1. Komanda atdod ld atlekusas lai vins atrak veido uzbrukumu un izveido normalu saspeli. Ta vieta calis apmeram 50procentos pats skrien atraja vai ari ziri 3p ap 16. Uzbrukuma sekundi..
2. Te nav meitenu kluba ar kuru gribu runat,kuram gribu dot piespeli.

Velreiz atkartosos: baskwtbols ir komandas spele un vajaga izmantot visus atlautos lidzeklus lai uzvaretu.
Nu ir doncicam tas ka vins retak dod piespeles kp. Tomer zvaigznu konkurence un tu dzivo Slovenija vai tev vnk patik LD ka to neredzi . vai ari nedoma logiski

  +2 [+] [-]

, 2020-02-04 13:19, pirms 5 gadiem
guntis_smats_1169553709758803 rakstīja: Sabonis ļoti labs. Nav tāds "bifelis" kā Valančūns, bet kā spēlē zem groza! Izstumda divus, izmāna, izkārto sev jeb citam metienu. Ne jau velti pēcspēles intervijā KP atzina, ka bijušas nopietnas problēmas ar Saboni. KP, protams, teicama spēle: 1. ļoti labi krita 2. centās agresīvi spēlēt zem groza un, rezultātā, lieliska soda metienu precizitāte. Varbūt mēs varētu izbeigt pēc katras spēles veikt "globālus" secinājumus, piem. Latvija uzvarēja Lietuvu, Doņčičs svoločs, ļaunprātīgi čakarē KP, Kārlails mudaks, "tā Maveriks turzu nepacels" utt.
kad U-18 speeleeja Latvija pret Lietuvu, tad jau Sabonim bija lloti laba kaaju darbiiba, tamboreeja KP un Pasechnniku.
Bet nav godiigi vinnus saliidzinaat, dazhaadi speeles stili. KP ir aatrs un atleetisks, Sabonis ar labu kaaju darbiibu un vairaak tomeer centra poziicijaa. Arii U-18 tas bija redzams, ja patin bildi atpakall.
Sabonim laps pick'n'roll, kaa Biedrinnam savulaik Warriors ziedu laikos.

Viss bumbaas, labi basketbolisti mums apkaart

     [+] [-]

, 2020-02-04 13:30, pirms 5 gadiem
Mistique rakstīja: Nezinuneko
Tu saproti par ko pats runa?
1. Komanda atdod ld atlekusas lai vins atrak veido uzbrukumu un izveido normalu saspeli. Ta vieta calis apmeram 50procentos pats skrien atraja vai ari ziri 3p ap 16. Uzbrukuma sekundi..
2. Te nav meitenu kluba ar kuru gribu runat,kuram gribu dot piespeli.

Velreiz atkartosos: baskwtbols ir komandas spele un vajaga izmantot visus atlautos lidzeklus lai uzvaretu.
Nu ir doncicam tas ka vins retak dod piespeles kp. Tomer zvaigznu konkurence un tu dzivo Slovenija vai tev vnk patik LD ka to neredzi . vai ari nedoma logiski
Vispār interesanti - var iztēloties KP praktiski jebkurā komandā blakus jebkurai zvaigznei un atradīsies iespējas viņa max spēlei. Un nevaru iedomāties Dončiču nevienā citā komandā, tāpat kā nevienu zvaigzni, spēlējot ar Dončiču

     [+] [-]

, 2020-02-04 13:37, pirms 5 gadiem
Mistique rakstīja: Nezinuneko
Tu saproti par ko pats runa?
1. Komanda atdod ld atlekusas lai vins atrak veido uzbrukumu un izveido normalu saspeli. Ta vieta calis apmeram 50procentos pats skrien atraja vai ari ziri 3p ap 16. Uzbrukuma sekundi..
2. Te nav meitenu kluba ar kuru gribu runat,kuram gribu dot piespeli.

Velreiz atkartosos: baskwtbols ir komandas spele un vajaga izmantot visus atlautos lidzeklus lai uzvaretu.
Nu ir doncicam tas ka vins retak dod piespeles kp. Tomer zvaigznu konkurence un tu dzivo Slovenija vai tev vnk patik LD ka to neredzi . vai ari nedoma logiski
Tieši tā,basketbols ir komandas spēle.Un uzdevums ir uzvarēt spēli,nevis KP gūt pēc iespējas vairāk punktu. Un es par KP,lai viņš ir labākais NBA,bet,ja spēle neiet ,tad nevajag vainot citus,kā te visi dara. Esmu redzējis gandrīz visas Dalasas spēles ar KP. Ir,kad Dončičs viņam neiedot piespēli brīvam. Ir,kad citi to neizdara,noguļ(tā arī šodien bija pāris adījumos). Bet,ja tev bumba tiek un tu nevari iemest,apspēlēt,tad tā ir tevis paša vaina,lielākoties. Un starp citu,vienas spēles laikā rādīka statistiku,kuram Dončičs ir iedevis visvairāk rezultatīvu piespēļu-tas bija KP. Tātad nav,ka viņš KP īpši apdala. Bet viss,ko gribu pateikt,kad KP met garām vai pazaudē bumbu,tā ir viņa pašā vaina. Varbūt vēl trenera,ja nemāk ielikt labākās pozīcijās. Bet lielākoties pats vainīgs.

  +4 [+] [-]

, 2020-02-04 13:56, pirms 5 gadiem
nezinuneko rakstīja: Muļķības. Cik spēles esmu skatījies(Tik pāris izlaidis) ,tad bumba protams KP tieks mazāk,jo to metienu ir tik,cik ir. Bet KP pats visu,ko var, lādē garām. Kad nesasteidz un metiens iet,tad arī spēle savādāka. Reizēm aizraujas. Cerams,ka metieni tagad kritīs iekšā un viss būs ok.
Laikam esi palaidis garām, ka metienu % ir ļoti atkarīgs no metiena pozīcijas. Pēdējās spēlēs KP daudz biežāk saņem bumbu izdevīgās pozīcijās - pilnīgi brīvs, vai postā pēc "mismača" pret mazāku spēlētāju. Gandrīz kā Ņujorkas laikos, kad saspēli vadīja vecais labais Dž.Džeks

     [+] [-]

, 2020-02-04 13:58, pirms 5 gadiem
Vorkut
Es baigi nesekoju citam komandam, parvara skatos mavs speles tikai speciali noskatos pret jaunam zvaigznem aka Hero,Paskals(toronto) utml.
Bet ja tads Ld ir gandriz katra komanda vnk savadaks un man gruti iedomaties kuru komndu vins pastiprinatu ja apmainitos vietam vai cik loti pastiprinatu ja nonemtu 2un3 zvaigzni-jo max kontrakts/ algu griesti.
Es tiesam neheitoju LD un busu tiesam priecigs ja vins playoff speles ka zvaigzne un vilks savu komandu/bus paraks par KP. Manii raisa saubasvina aizsardziba kas playoff "must have"

Es varbut parspileju iepriekseja komenta, bet man piemeram galigi nav skaidrs ka cilveks kurs nesaprot citu komentus nevar saprast ka katram ir savs viedoklis.
Tapat
Nevar salidzinat 2zvaigznes un teikt lai 2.zvaigzne nopelna sev vietu itipasi ja viena ir. Asv melnis (parspilejums )un 2.ir Hosa(no rd) kura ir catch and shoot.. Piemeram Bertans. Protams Bertans adoptejas palenam no role play uz 2. Zvaigzni komanda. Tpt daritu ari Kp ja butu trenera noradijumi. Bet vins uzbrukuma ir uzbrukuma izstiepsanai un catch and shoot.

     [+] [-]

, 2020-02-04 13:59, pirms 5 gadiem
nezinuneko rakstīja: Tieši tā,basketbols ir komandas spēle.Un uzdevums ir uzvarēt spēli,nevis KP gūt pēc iespējas vairāk punktu. Un es par KP,lai viņš ir labākais NBA,bet,ja spēle neiet ,tad nevajag vainot citus,kā te visi dara. Esmu redzējis gandrīz visas Dalasas spēles ar KP. Ir,kad Dončičs viņam neiedot piespēli brīvam. Ir,kad citi to neizdara,noguļ(tā arī šodien bija pāris adījumos). Bet,ja tev bumba tiek un tu nevari iemest,apspēlēt,tad tā ir tevis paša vaina,lielākoties. Un starp citu,vienas spēles laikā rādīka statistiku,kuram Dončičs ir iedevis visvairāk rezultatīvu piespēļu-tas bija KP. Tātad nav,ka viņš KP īpši apdala. Bet viss,ko gribu pateikt,kad KP met garām vai pazaudē bumbu,tā ir viņa pašā vaina. Varbūt vēl trenera,ja nemāk ielikt labākās pozīcijās. Bet lielākoties pats vainīgs.
Cik viņš ir iemetis no Lukas pasiem vidēji spēlē. Dod statistiku vai beidz pļūtīt.

     [+] [-]

, 2020-02-04 14:07, pirms 5 gadiem
Un vel gribeju teikt: LD un KP abi ir zvaigznes,nenoliedzami. Un ka viens komentetajs teica: vini regularaja sezona vislabak jutas spelejot atseviski.
Bet es domaju treneris ieapele vinus kopa uz playoff jo tur abiem ir jaspele kopa, vai ari trenerim jadoma baigas taktikas start5 un komandai baigi labi jaspele def un saspeles uzbrukuma jo speles 1star vs 2. Pretinieku komanda.
Protams 2nd 5 ies ara KP bet vinu rezervisti segs pa 2-3 un tiem speka pietiks noskriet vinu itipasi ka vins nav isais atrais. Un sodinus metiena bridi pa elkoni ka to piem darija westbruks kad panema couch challenge.

  -2 [+] [-]

, 2020-02-04 14:11, pirms 5 gadiem
Liels prieks par KP. Protams, ka lielāku statistiku savāc Dončiča prombūtnē, jo tad ir reāli jāuzņemas uz sevi spēli. Tikai nepiekrītu, ka Dončiks speciāli apbižo KP, jo viņam vajag obligāti būt asākajam nazim komandā. Cik KP spēles vispār ir iemetis vairāk kā Dončiks? Ir vispār kāda? Cita lieta, ka KP nejūtas komfortabli kā otrā vijole un to mēs redzem metienu procentos, metienus tāpat viņam sagādā, bet met ķiegeļus vienu pēc otra. Cita lieta, ka trenerim vai pašam lukam jāspēj vairāk iesaistīt KP un ja viņam neiet metiens no distances, tad izkārtot viņam pick'n'rollu. Luka lieliski izmanto to, ka KP ir uz laukuma un viņam spēlēt ir daudz vieglāk. KP to galīgi neizmanto, varbūt tāpēc, ka piespēles nemāk dot? Savāktu uz sevi double-team pie groza un atmestu LD, nevis pa visu cenu censtos pats gūt grozu.

  +1 [+] [-]

, 2020-02-04 14:12, pirms 5 gadiem
Mistique rakstīja: Vorkut
Es baigi nesekoju citam komandam, parvara skatos mavs speles tikai speciali noskatos pret jaunam zvaigznem aka Hero,Paskals(toronto) utml.
Bet ja tads Ld ir gandriz katra komanda vnk savadaks un man gruti iedomaties kuru komndu vins pastiprinatu ja apmainitos vietam vai cik loti pastiprinatu ja nonemtu 2un3 zvaigzni-jo max kontrakts/ algu griesti.
Es tiesam neheitoju LD un busu tiesam priecigs ja vins playoff speles ka zvaigzne un vilks savu komandu/bus paraks par KP. Manii raisa saubasvina aizsardziba kas playoff "must have"

Es varbut parspileju iepriekseja komenta, bet man piemeram galigi nav skaidrs ka cilveks kurs nesaprot citu komentus nevar saprast ka katram ir savs viedoklis.
Tapat
Nevar salidzinat 2zvaigznes un teikt lai 2.zvaigzne nopelna sev vietu itipasi ja viena ir. Asv melnis (parspilejums )un 2.ir Hosa(no rd) kura ir catch and shoot.. Piemeram Bertans. Protams Bertans adoptejas palenam no role play uz 2. Zvaigzni komanda. Tpt daritu ari Kp ja butu trenera noradijumi. Bet vins uzbrukuma ir uzbrukuma izstiepsanai un catch and shoot.
Nu nepiekrītu, ka tāds LD ir gandrīz katrā komandā. Nu varbūt no pašas apakšas, kad līdzās vispār nav neviena (Jangs, Bukers), bet pat tajās kaut kā tiek sadalītas spēlētāju lomas. Man liekas, ka Dallasa ir vienīgā komanda, kur visos statos (izņemot blokus) figurē 1 spēlētājs. Pat Hārdens nav vienīgais. Tas patīk Lukas dievinātājiem, bet tas nav normāli un par PO var aizmirst.

  -1 [+] [-]

, 2020-02-04 14:13, pirms 5 gadiem
vorkuta rakstīja: Vispār interesanti - var iztēloties KP praktiski jebkurā komandā blakus jebkurai zvaigznei un atradīsies iespējas viņa max spēlei. Un nevaru iedomāties Dončiču nevienā citā komandā, tāpat kā nevienu zvaigzni, spēlējot ar Dončiču
No sērijas, ja tantei būtu riteņi, tad viņa būtu autobuss. Šitais sprediķis vispār bez nekādas "apakšas".