Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:131, Did:0, useCase: 3

Pēc gada pārtraukuma LBL finālā atgriežas klasika: "Ventspils" pret VEF

Emils Ozerinskis

Pēc gada pārtraukuma LBL finālā atgriežas klasika: "Ventspils" pret VEF
Centru cīņa zem groziem - Mārtiņš Meiers pret Ronaldu Zaķi
Foto: BK Ventspils

"OlyBet" Latvijas Basketbola līgā (LBL) 19. maijā pulksten 19:40 ar spēli Ventspilī startēs Latvijas čempionāta finālsērija, kurā tiksies "Ventspils" un "VEF Rīga" basketbolisti. Abas komandas finālā šķēpus krustos sesto reizi pēdējos septiņos pavasaros.

Jau kopš deviņdesmito gadu beigām Latvijas basketbola klasika ir Ventspils un Rīgas komandu cīkstēšanās par valsts meistara titulu. Ja Kurzemes pilsētā vērtības ir bijušas nemainīgas (BK "Ventspils"), tad galvaspilsētā vadošās komandas nākušas un gājušas. "Brocēnu", "Skonto" un ASK laikus Rīgā izdevies pārdzīvot "Barons" vienībai, bet pēdējos septiņus gadus par galvaspilsētas flagmani kļuvis VEF. Tieši "Ventspils" un "VEF Rīga" savā starpā sadalīja zelta medaļas laika posmā no 2011. līdz 2015. gadam. Četras reizes šajā laikā pie zelta tika rīdzinieki, bet reizi par čempioniem kļuva "Ventspils". Pērn "Valmieras/Ordo" perfektā sezona jau pusfinālā saveda kopā abus ierastos finālistus. Valmieriešiem izdevās uzvarēt arī finālsērijā pret Rīgas VEF, pirmo reizi Latvijas basketbola līgas zeltu iegūstot vidzemniekiem. Šosezon pēc gada pārtraukuma finālā atkal cīnīsies "Ventspils" un "VEF Rīga". Finālsērijas uzvarētāja savā īpašumā uz gadu iegūs jauno LBL ceļojošo kausu.

Kopumā "Ventspils" Latvijas čempionāta finālā līdz šim spēlējusi 16 reizes, kļūstot par deviņkārtēju čempioni. Ar šo sasniegumu ventspilnieki ir Latvijas Basketbola līgas titulētākā komanda, izcīnot par vienu titulu vairāk, nekā deviņdesmito gadu Latvijas basketbola karognesējs "Brocēni". Šogad Kārļa Muižnieka vadībā ventspilnieki centīsies tikt pie desmitā čempiontitula.

Atjaunotā Rīgas VEF nacionālajā čempionātā ienāca 2007./2008. gada sezonā. Aizvadot desmito sezonu, vefiņš šopavasar astoto reizi pēc kārtas cīnīsies par zelta medaļām. Kopumā "melnā nāve" pie kārotajām pirmās vietas godalgām tikusi četras reizes. Interesanti, ka katru pavasari kopš komandas dibināšanas "VEF Rīga" kādā no izslēgšanas spēļu kārtām tikusies ar "Ventspili".

BK "Ventspils" un "VEF Rīga" savstarpējās "play-off" sērijas

SezonaSērijaRezultātsUzvarētājs
2007/08Par 3. vietu3:0BK Ventspils
2008/091/2 fināls3:0BK Ventspils
2009/101/2 fināls2:3VEF Rīga
2010/11fināls3:4VEF Rīga
2011/12fināls1:4VEF Rīga
2012/13fināls1:4VEF Rīga
2013/14fināls4:1BK Ventspils
2014/15fināls2:4VEF Rīga
2015/161/2 fināls2:3VEF Rīga
2016/17fināls--

Šīs sezonas finālā laukumā gaidāmi vairāki ļoti interesanti dueļi. Par zemu nevar novērtēt abu komandu morālo līderu un ilggadējo Latvijas izlases spēlētāju Kristapa Janičenoka un Jāņa Blūma pirmo savstarpējo tikšanos LBL finālā. Karjeru sākumā abi basketbolisti soļoja plecu pie pleca "Brocēnu" un "Skonto" komandās, bet šogad pirmo reizi abi pieredzējušie basketbolisti cīnīsies savā starpā. Finālsērija vienu pret otru savedusi arī brāļus Šķēles. Pēc pērn kopīgi izcīnītā titula ar "Valmieru" šosezon Armands Šķēle pārstāv "VEF Rīga", bet Aigars Šķēle pievienojies "Ventspilij". Savukārt zem groziem nepiekāpīga cīņa gaidāma starp Latvijas izlases centra spēlētāju pozīcijas kandidātiem ventspilnieku Rolandu Zaķi un rīdzinieku Mārtiņu Meieru.

Abu vienību sastāvā spēlē vairāki spēlētāji, kuri spēlējuši arī pretējās komandas rindās. "Ventspils" sastāvā spēlē pieci bijušie vefieši: Kristaps Janičenoks, Rolands Zaķis, Māris Gulbis, Ingus Jakovičs un Aigars Šķēle. Savukārt Rīgas komandu pārstāv bijušie ventspilnieki Jānis Blūms, Armands Šķēle, Iļja Gromovs, Mārtiņš Meiers, kā arī treneris Jevgēnijs Kosuškins.

"OlyBet" LBL regulārajā čempionātā pārliecinoši labākā komanda bija Kārļa Muižnieka vadītā "Ventspils". Kurzemnieki 32 spēlēs tika pie 27 panākumiem, pamatturnīru noslēdzot ar 84,4% uzvarētu spēļu. Kurzemnieki savu uzvaru procentu sabojāja regulārās sezonas pēdējās divās cīņās, piekāpjoties "Jēkabpilij" un "Baronam". Tikmēr Jāņa Gailīša "VEF Rīga" sasniedza otro labāko bilanci ar 77,8% uzvarētu maču - rīdziniekiem 14 uzvaras un četri zaudējumi. Abās savstarpējās finālistu cīņās šosezon uzvarēja "Ventspils". 14. februārī savā laukumā ventspilnieki tika pie panākuma ar 81:73, bet 4. martā Rīgā kurzemnieki uzvarēja ar 80:77. Jāņem vērā, ka pēdējā spēlē starp komandām mača izskaņā izcēlās teju kautiņš, uzdodot toni arī finālsērijai.

Izslēgšanas turnīra pusfinālā "Ventspils" tikās ar "Barons kvartāla" basketbolistiem. Ventspilnieki pusfinālu barjeru pārvarēja trīs spēlēs, uzvarot ar 3-0. Komandas līderis pusfinālā bija Andrejs Gražulis ar vidēji 17,3 punktiem un 5,3 atlēkušajām bumbām trīs aizvadītās spēlēs. Pusfinālā vidēji 13,3 punktus guva "Ventspils" leģionāri Folarins Kempbels un Edgars Žeļonis. Zem groza 11 punktus guva un 6,3 atlēkušās bumbas izcīnīja Ronalds Zaķis, bet Kristapa Janičenoka kontā 9,3 punkti. Pusfināla sērijā laukumā nedevās Aigars Šķēle, Māris Ziediņš un krustenisko saišu traumu guvušais Rihards Lomažs.

Pusfināla sērijā "VEF Rīga" vienībai par pagājušās sezonas neveiksmi finālā izdevās reabilitēties, ar rezultātu 3-0 pārspējot valmieriešus. Pusfinālā rīdzinieku rindās rezultatīvākais ar 15,3 punktiem bija Kriss Ričards. Amerikāņu saspēles vadītājs Abduls Gadijs guva 12,7 punktus un atdeva 7,3 rezultatīvas piespēles, bet centram Mārtiņam Meieram 12,7 punkti un 8,7 atlēkušās bumbas. Komandas kapteinis Jānis Blūms pret valmieriešiem guva 12,3 punktus, bet Mareka Mejera rēķinā 11,7 punkti un divas pārtvertas bumbas. Pusfinālā rīdziniekiem palīdzēt nevarēja Armands Šķēle un kopš sezonas sākuma Ahileja traumu dziedējošais Kaspars Vecvagars. Savukārt pēdējā spēlē potītes traumā iedzīvojās Arns Labucks.

Finālsērija šovakar pulksten 19:40 sāksies Ventspils Olimpiskajā centrā. Sērijas turpinājumā mači risināsies katru otro dienu ar vienu brīvdienu starp spēlēm. Sērija norisināsies pēc formāta 2-2-1-1-1, Rīgas VEF komandai savas mājas spēles aizvadot Arēnā Rīga. Latvijas Basketbola līgas finālsēriju visā tās garumā translēs LTV7.

"OlyBet" Latvijas Basketbola līgas fināls

Komandas1.spēle2.spēle3.spēle4.spēle5.spēle6.spēle7.spēleSērijā
BK Ventspils - VEF Rīga19.05.21.05.23.05.25.05.27.05.*29.05.*31.05.*0-0

Kura komanda kļūs par 2016./2017. gada sezonas Latvijas čempioni?

  • 118

  • 65


  +1 [+] [-]

, 2017-05-19 09:28, pirms 8 gadiem
VEF čempioni, jo nedaudz meistarīgāks sastāvs

     [+] [-]

, 2017-05-19 09:32, pirms 8 gadiem
Es teiktu, ka pirmais mačs būs ļoti svarīgs šoreiz. Ja VEF parādīs, ka var ieķerties un paņemt kaut ko Ventspilī, būs interesanti. Nez, kas tur būs ar brāļu Šķēļu dueli, bet domāju, ka VEF Armands ir būtiskāks faktors - tieši tāpēc, ka fināls - , nekā Aigars BKV, lai gan ieguvums, protams, būtu. Baigās prognozes izteikt negribas, bet aptaujā nobalsoju par Ventspili

  -2 [+] [-]

, 2017-05-19 09:39, pirms 8 gadiem
VEF Rīga

#MesVisiPersimlemberdzenus

  +2 [+] [-]

, 2017-05-19 09:41, pirms 8 gadiem
W W E rakstīja: VEF Rīga

#MesVisiPersimlemberdzenus
Par skaistu basketbolu, lai uzvar stiprākais!
#MēsVisiPērsimkepku96

  -1 [+] [-]

, 2017-05-19 09:41, pirms 8 gadiem
W W E rakstīja: VEF Rīga

#MesVisiPersimlemberdzenus
#ArkepkukopabusiVentspilipert ?

     [+] [-]

, 2017-05-19 09:47, pirms 8 gadiem
Par 7!

  +1 [+] [-]

, 2017-05-19 09:56, pirms 8 gadiem
Būs interesantas spēles, abas komandas ir ar saviem plusiem

     [+] [-]

, 2017-05-19 09:57, pirms 8 gadiem
onkols rakstīja: Es teiktu, ka pirmais mačs būs ļoti svarīgs šoreiz. Ja VEF parādīs, ka var ieķerties un paņemt kaut ko Ventspilī, būs interesanti. Nez, kas tur būs ar brāļu Šķēļu dueli, bet domāju, ka VEF Armands ir būtiskāks faktors - tieši tāpēc, ka fināls - , nekā Aigars BKV, lai gan ieguvums, protams, būtu. Baigās prognozes izteikt negribas, bet aptaujā nobalsoju par Ventspili
Nepiekrītu jums, pirmajai spēlei tik lielas nozīmes nebūs, cik vēlaties piedēvēt, bet ir interesanti, ka bas komandas nav mājas komandas kā Valmiera

  -2 [+] [-]

, 2017-05-19 10:02, pirms 8 gadiem
Real Rebel rakstīja: Nepiekrītu jums, pirmajai spēlei tik lielas nozīmes nebūs, cik vēlaties piedēvēt, bet ir interesanti, ka bas komandas nav mājas komandas kā Valmiera
VEF jau nu točna nav
Mājas komandas priekšrocība parādās brīdī, kad uzrodas skatītāju atbalsts. Protams, var arī par saviem groziem runāt un tā, bet nu nav jau nekādi sporta skolas mači, pieredzējuši profi komandās. Toties, brīži, kad vajag palīdzēt piecelties vai nenokrist, gan ir, un tad palīdz tieši tribīnes. VEF par to nav ko sapņot, bet Ventspilī tomēr ir citādāk. Kaut vai pēdējā mačā ar Valmieru, kad publika pie -19 biški iemiga, bet, pēc pāris veiksmīgām epizodēm bija atkal augšā un dzina uz priekšu. Tā kā es savukārt nepiekritīšu par to, ka nav nekādas nozīmēm mājām. VEF uz to cer, jo citādāk jau nevinnēt, bet gluži nu tā nav.

     [+] [-]

, 2017-05-19 10:04, pirms 8 gadiem
onkols rakstīja: VEF jau nu točna nav
Mājas komandas priekšrocība parādās brīdī, kad uzrodas skatītāju atbalsts. Protams, var arī par saviem groziem runāt un tā, bet nu nav jau nekādi sporta skolas mači, pieredzējuši profi komandās. Toties, brīži, kad vajag palīdzēt piecelties vai nenokrist, gan ir, un tad palīdz tieši tribīnes. VEF par to nav ko sapņot, bet Ventspilī tomēr ir citādāk. Kaut vai pēdējā mačā ar Valmieru, kad publika pie -19 biški iemiga, bet, pēc pāris veiksmīgām epizodēm bija atkal augšā un dzina uz priekšu. Tā kā es savukārt nepiekritīšu par to, ka nav nekādas nozīmēm mājām. VEF uz to cer, jo citādāk jau nevinnēt, bet gluži nu tā nav.
Pērnās sezonas jūsu viedokli apgāž, neskatoties uz BKV atbalstu viņi ir zaudējuši mājās, atšķirība ir tikai tā, ka vai nu pirmā vai otrā spēlē un tā kā viņu apmeklējums (ja brīnumu kārtā atkal nebūs pieaudzis tieši uz VEF) ir krities, tas faktors vēl mazāks kļūst

     [+] [-]

, 2017-05-19 10:10, pirms 8 gadiem
Real Rebel rakstīja: Pērnās sezonas jūsu viedokli apgāž, neskatoties uz BKV atbalstu viņi ir zaudējuši mājās, atšķirība ir tikai tā, ka vai nu pirmā vai otrā spēlē un tā kā viņu apmeklējums (ja brīnumu kārtā atkal nebūs pieaudzis tieši uz VEF) ir krities, tas faktors vēl mazāks kļūst
Es jau nesaku, ka nav iespējams uzvarēt Ventspilī, bet nepiekrītu, ka tam nebūs nekādas nozīmes. Apmeklējums jau nu točna nav krities, bet perfekts, protams, nav joprojām. Un skaidrs, ka finālā tas būs vismaz eirokausu līmenī, bet, ja tā lietiņa nonāks līdz 7 mačam, būs i pilna (+/-) zāle.
P.S. a ko esi sācis jūsoties?

     [+] [-]

, 2017-05-19 10:12, pirms 8 gadiem
Lūk, pagājušā gada 5. spēle ar VEF:
Arēna: Ventspils OC
Skatītāju skaits: 2700

  +2 [+] [-]

, 2017-05-19 10:12, pirms 8 gadiem
VEF nav mājas zāles un tas varētu būt FAKTORS šajā sērijā. Tāpēc, visi, kas vien var - traucamies šodien uz Ventspili atbalstīt VEFu. Ja Ventspilī VEF un Ventspils līdzjutēji būs līdzsvarā, tad ir labas šanses paņemt pirmo spēli.

  -1 [+] [-]

, 2017-05-19 10:13, pirms 8 gadiem
onkols rakstīja: Es jau nesaku, ka nav iespējams uzvarēt Ventspilī, bet nepiekrītu, ka tam nebūs nekādas nozīmes. Apmeklējums jau nu točna nav krities, bet perfekts, protams, nav joprojām. Un skaidrs, ka finālā tas būs vismaz eirokausu līmenī, bet, ja tā lietiņa nonāks līdz 7 mačam, būs i pilna (+/-) zāle.
P.S. a ko esi sācis jūsoties?
Eirokausos? Tas apmeklējums nebija nemaz tik labs, protams bija kāda spēle, kur vairāk, bet tā skatoties šķita stipri viduvēji, pārāk lielas svārstības, salīdzinājumā ar pērno sezonu...

P.s. Par jūsošanos - laiks iet un cilvēki mainās, un tagad man tas iet automātiski, jo diezgan daudz lietas tiek bīdītas caur domēm, VID utt.

  +1 [+] [-]

, 2017-05-19 10:18, pirms 8 gadiem
Real Rebel rakstīja: Eirokausos? Tas apmeklējums nebija nemaz tik labs, protams bija kāda spēle, kur vairāk, bet tā skatoties šķita stipri viduvēji, pārāk lielas svārstības, salīdzinājumā ar pērno sezonu...

P.s. Par jūsošanos - laiks iet un cilvēki mainās, un tagad man tas iet automātiski, jo diezgan daudz lietas tiek bīdītas caur domēm, VID utt.
TV vislabāk redzamas apakšējās rindas, kur tiešām nav pārāk liela apdzīvotība Bet nu caurvējš tribīnēs bijis tikai uz dažām LBL spēlēm, pārsvarā tomēr kaut kādu daudzumu - ap 1000, biš zem - notur.

  -1 [+] [-]

, 2017-05-19 10:23, pirms 8 gadiem
onkols rakstīja: TV vislabāk redzamas apakšējās rindas, kur tiešām nav pārāk liela apdzīvotība Bet nu caurvējš tribīnēs bijis tikai uz dažām LBL spēlēm, pārsvarā tomēr kaut kādu daudzumu - ap 1000, biš zem - notur.
Nu, pa lielam skatoties VEF jau stipri neatpaliek ar VTB apmeklējumu un dažām LBL spēlēm, laqi gna pret vājākiem pavelk tomēr reģioni, es pats personīgi zinu cilvēkus, kas uz LBL spēlēm maz iet, tikai tā iemesla pēc, ka neinteresē pretinieks un spēlē būs tāda, kāda būs...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-05-19 10:31, pirms 8 gadiem
Real Rebel rakstīja: Nu, pa lielam skatoties VEF jau stipri neatpaliek ar VTB apmeklējumu un dažām LBL spēlēm, laqi gna pret vājākiem pavelk tomēr reģioni, es pats personīgi zinu cilvēkus, kas uz LBL spēlēm maz iet, tikai tā iemesla pēc, ka neinteresē pretinieks un spēlē būs tāda, kāda būs...
Nu kāds LBL? OSC ir 1200 vietas, šķiet, bet tās bija tuvu pilnām tikai uz maču ar BKV. Par VTB beigām vispār nav ko runāt.
Da labi, drīz uzzināsim

  +5 [+] [-]

, 2017-05-19 10:33, pirms 8 gadiem
Viens paziņa man stāstīja par savu paziņu, kuram ļoti patika rīt visādas tabletes, uzdzerot tām visādu alkoholu un pēc tam dienām neiziet no "kaifa". Ar laiku eksperimenti beidzās ar to, ka viņš sāka atkārtot visu, ko saka, turklāt gandrīz vai vārds vārdā, papildot to visu ar smiekliem. Varēja vervelēt arī tad, kad nevienu tas neinteresēja un neviens neklausījās - vienkārši iestājoties klusumam, atkal un atkal atkārtoja vienu un to pašu.
Tad nu es te domāju...

  -1 [+] [-]

, 2017-05-19 10:54, pirms 8 gadiem
Šajā sērijā būšu par Ventspili, lai gan esmu tuvāk Rīgai. Iemesls tam ir VEFa menedžments ar ceļojoša cirka līdzīgām izrbraukuma ''mājas'' spēlēm un piedalīšanās atklātajā Krievijas čempionātā. Man tas nešķiet pieņemami Latvijas galvaspilsētas komandai

  -1 [+] [-]

, 2017-05-19 11:01, pirms 8 gadiem
Galvenais pateikt ir:#Mēs visi pērsim lemberdzēnus #2 no 10 #apēd vafelīti noskalo ar aldarīti #Kepka Redrex 4 no 10 vai 0no8

  -2 [+] [-]

, 2017-05-19 11:47, pirms 8 gadiem
kepka96 rakstīja: Kādas te mājas spēles priekšrocības? Kā Petjkas sektora jefiņiem piedāvā haļavno autobusu uz galvaspilsētu, tā izbraukumā salasās 2x vairāk nekā uz mājas spēlēm Būs #2no11 #MēsVisiPērsimLemberdzēnus
#MēsVisiPērsimkepku96 #4no10 kamēr Brocēniem 8no10 ierij #apinīšā suseklīt, noskalo rexiit #paKrūmiem

  -1 [+] [-]

, 2017-05-19 11:48, pirms 8 gadiem
Var redzēt, ka aptaujā nospiedošs pārsvars V-pilij, bet komentāriem visiem V-pils faniem kaudze ar mīnusiem! Tātad rexis ar kepku plosās
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-05-19 11:57, pirms 8 gadiem
Nebaidies, kepon, mēs būsim. Varbūt esi lietas kursā, kas tur ar leišu brāļiem un vef fanu klubu? Būs nebūs?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-05-19 12:56, pirms 8 gadiem
Es skatos, ka ir norāli komentētāji šeit un ir tādi kā valjero, kam prāta līmenis pat zemāks kā kepkai

  +1 [+] [-]

, 2017-05-19 13:04, pirms 8 gadiem
Žēl, ka šajā duelī pietrūkst niknuma - visi spēlējuši abās konsndās un visi draugi, vienkārši zipās basīti..

     [+] [-]

, 2017-05-19 13:11, pirms 8 gadiem
Daniel rakstīja: Žēl, ka šajā duelī pietrūkst niknuma - visi spēlējuši abās konsndās un visi draugi, vienkārši zipās basīti..
Domājiet? Iepriekš taču tā nebija....

  +1 [+] [-]

, 2017-05-19 13:44, pirms 8 gadiem
Real Rebel rakstīja: Domājiet? Iepriekš taču tā nebija....
ok "vienkārši" būtu pārspīlēts - tomēr fināls par zeltu. bet gribētos redzēt kauju bez smaidīgiem rokasspiedieniem un apkampieniem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-05-19 15:04, pirms 8 gadiem
W W E rakstīja: VEF Rīga

#MesVisiPersimlemberdzenus
Tad jau #mesvisipersimusakoviesus

  -1 [+] [-]

, 2017-05-19 15:05, pirms 8 gadiem
kepka96 rakstīja: Tā tas ir, pietrūkst lemberdzēniem tādu franšīzes kadru, kādi bija bērza slota un Akselītis the MVP, GOAT, DADDY. Savā ziņā Utei un trusim ir pāris līdzīgas iezīmes, bet nu tas tomēr nav tas līmenis.
eu tu dzīvas apdalītais, kas tev vispār par daļu, kas kurā komandā notiek, ko? Sēdi baklažānā un neizpaudies. Nebojā gaisu svētku laikā dārzeni!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-05-19 15:15, pirms 8 gadiem
kepka96 rakstīja: Ušakovs pats ir lemberdzēns

https://twitter.com/nilsusakovs/status/855475681517604869/photo/1
Nu ja. Tad jau tie kuriem nepatīk usakovs un lembergs, tiem nav par ko fanot?

  -1 [+] [-]

, 2017-05-19 15:17, pirms 8 gadiem
Sap ists fināls,nafig kaut kādiem vafeļniekiem vajadzēja ielīst.#paķer vafelīti#ieķer aldarīti# un noskalo tos mēslu gabalus podā#

     [+] [-]

, 2017-05-19 15:36, pirms 8 gadiem
Par skaistu finālu un Ventspils triumfu, lai tas vefs iet uz poda...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-05-19 19:38, pirms 8 gadiem
''Baigi daudz '' skatītāju Ventspilī !!!!!

  -2 [+] [-]

, 2017-05-19 19:47, pirms 8 gadiem
tehniskā piezīme bija nepamatota

  -1 [+] [-]

, 2017-05-19 19:59, pirms 8 gadiem
sākums labs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-05-19 20:30, pirms 8 gadiem
Ļoti ceru, ka te ventiņiem nebūs autortiesību pārkāpums. Jo pirmā puslaika ekskluzīvais scenārijs ar nosaukumu "Noslauki manī kājas!" Jau kopš pirmā ceturtdaļfināla mača ir tikai un vienīgi Valmieras komandas īpašums!

     [+] [-]

, 2017-05-19 20:37, pirms 8 gadiem
Pizdjec kāds tukšums es saprastu, ja tāds skats būtu Rīgā, kur it kā visiem vefs besī un neinteresē. Bet Ventspilī, kur it kā viss tiek pozicionēts kā ka visi mīl basketbolu, pilsēta uz laukuma utt un tā joprojām, bet zālē tāds tukšums, tur reāli ir pāris simti. nožēlojami. biļetes maksā 2 eiro. Tas pierāda tikai vienu, ka LBL cilvēkus neinteresē. Kāpēc neinteresē?Tāpēc, ka nav vispār nekāds mārketings, vispār nulle mārketings, nulle reklāmas, nekā. nekādas ažiotāžas. Vienīgā ažiotāžas radīšana savienībai skaitās bildīšu likšana instagramā un facebook. Riktīga reklāma. Pa tv, pa radio, ne pilsētās, nekur nekas netiek reklamēts. Protams, tas prasa naudu, bet vai tas ir tas, kas ir vajadzīgs/? Tur ir tik elementāri pacelt to visu.....Bet interese tur nevienam nav. kopumā skumīgs skats

     [+] [-]

, 2017-05-19 21:01, pirms 8 gadiem
Gražulis ne tikai uzvārda pëc vien ir viens no riebīgākajiem purniem LBL . Jā Antrops & Zotovs nav nekādi stāri , bet tomēr . Ja nav spēlētāji , tad nav ........
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-05-19 21:23, pirms 8 gadiem
Bez stresa, beigās palaidās, bet ir ok, Gromovs slikti uzbrukumā nospēlēja, bija spējīgs vairāk