Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2979, Did:0, useCase: 3

Lomažs lauž spēli, Porziņģim 29 punkti, Latvija galotnē uzvar Lielbritāniju

Māris Noviks
Māris Noviks @MarisNoviks

Lomažs lauž spēli, Porziņģim 29 punkti, Latvija galotnē uzvar Lielbritāniju
Dairis Bertāns 2022. gada 28. augustā Ņūkāslā. Foto: Renārs Koris

Latvijas vīriešu basketbola valstsvienība svētdien, 28. augustā, Ņūkāslā uzvarēja Lielbritāniju ar 87:80 (38:38) un nosargāja pirmo vietu Pasaules kausa kvalifikācijas I grupā. Kristaps Porziņģis sameta 29 punktus un izcīnīja 14 bumbas. Nākamā spēle 10. novembrī Grieķijā.

I grupa 28. augustā

#KomandaU-Z+/-Punkti
1Latvija5-1+4511
2Grieķija4-2+3410
3Beļģija3-3-39
-----
4Serbija3-3+29
5Turcija2-4-128
6Lielbritānija1-5-667

Lukas Banki, Jāņa Gailīša un Artūra Visocka-Rubeņa trenētā komanda izcīnīja septīto uzvaru pēc kārtas. “Trīs zvaigžņu” rēķinā ir divas uzvaras pār Slovākiju un Beļģiju, pa vienam panākumam pret Serbiju, Turciju un Lielbritāniju. Oficiāli – piecas uzvaras, jo pēc Baltkrievijas diskvalificēšanas netiek ņemti līdzi pirmās kārtas rezultāti pret Slovākiju.

“Latvija, Latvija,” spēlētājus “Vertu Motors” arēnā visas spēles garumā pavadīja balsu koris latviešu valodā. Britu basketbola izlasēm tradicionāli bijušas problēmas ar finansējumu, bet augusta pēdējā svētdienā izrādījās, ka Elizabetes Otrās pavalstniekiem trūkst atbalsta arī tribīnēs. Skatītāju skaits Ņūkāslā bija četras reizes mazāks nekā Rīgā, jo groza bumbas spēles pielāgotas 2800 faniem.

Kristaps Porziņģis divpadsmitajā spēlē valstsvienībā guva 29 punktus, izcīnīja 14 atlēkušās bumbas un iemeta 10 no 12 soda metieniem. Liepājnieks pirmajā puslaikā izcēlās ar 14 punktiem, tai skaitā realizēja piecus no sešiem brīvmetieniem un sagrāba sešas bumbas zem groziem. Trešās ceturtdaļas beigās spēka uzbrucēja rēķinā “double-double” – 22 punkti un 11 atlēkušās bumbas.

Starta piecinieki

Lielbritānija: Nelsons, Mokfords, Okereafors, Hesons, Olaseni
Latvija: Strēlnieks, Dairis Bertāns, Dāvis Bertāns, Šmits, Porziņģis

Briti ieskrējās pirmie. Mājinieki centās ātri pāriet uzbrukumā un izmest bumbu pēc divām vai trīs piespēlēm. Sākumā viņiem tas izdevās – 6:11. Kristaps Porziņģis uzņēmās iniciatīvu un sameta 10 no pirmajiem 12 viesu punktiem, septītajā minūtē izlīdzinot rezultātu – 12:12. Rezervisti spēja pastiprināt spēli, piespiežot britiem sakrāt komandas piezīmju normu. Pirmajā ceturtdaļā mājinieki 10 reizes pārkāpa noteikumus. Latvieši viņus sodīja, realizējot 12 no 14 brīvmetieniem un desmitminūtes beigās panākot astoņu punktu pārsvaru – 24:16.

Nākamā ceturtdaļa sākās ar divām sekmīgām britu pārejām uzbrukumā. Banki nebija apmierināts ar komandas atgriešanos aizsardzībā, tomēr pretinieku ātro spēli nebija viegli nobremzēt. Atlētiskie pretinieki spēja līdzvērtīgi cīnīties par atlēkušajām bumbām (puslaikā 25-21, uzbrukumā 8-6) un nedeva daudz atkārtotu iespēju. Latvieši līdz pārtraukumam trāpīja tikai katru piekto tālmetienu, tādēļ mājinieki spēja līdzsvarot cīņas gaitu un atpūtā komanda devās pie neizšķirta rezultāta – 38:38.

Briti līdz trešās ceturtdaļas vidum bija nedaudz sekmīgāki trīspunktu metienos, vairākas reizes panākot četru piecu punktu pārsvaru – 44:49 un 48:52. Latvijas pretuzbrukumu iesāka Riharda Lomaža un Rodiona Kuruca agresīvā spēle aizsardzībā, izsitot no līdzsvara Karlu Vītlu. Pāris minūšu laikā mājiniekiem tika fiksētas divas tehniskās piezīmes. Lomažs turpināja “krist uz nerviem” Lielbritānijas aizsargiem, kuri trešajā ceturtdaļā atkal sakrāja 10 (!) pārkāpumus. Pēc Vītlam piespriestās tehniskās piezīmes Talsu un Ventspils basketbola audzēknis iemeta soda metienu, bet bumbas kontroli pabeidza ar trīspunktnieku – 60:52! Britus no lielākām nepatikšanām glāba seši iemestie trīspunktu metieni – 64:60.

Izšķirošās desmitminūtes ievadā mājinieki samazināja starpību līdz minimumam – 64:63. Grūti noticēt, taču briti pirmajās trīs ceturtdaļās realizēja divas reizes vairāk trīspunktu metienu nekā latvieši (5/21 pret 10/25). Neita Reinkinga trenētā komanda neitralizēja arī viesu nākamo izrāvienu, 35. minūtē pēc tehniskās piezīmes atjaunojot neizšķirtu – 71:71. Dairis Bertāns minūti vēlāk realizēja otro tālmetienu ceturtdaļā – 76:73. Kapteiņa partneriem tik labi nesekmējās – līdz 38. minūtei, kad Rodions Kurucs guva četrus punktus pēc kārtas. Uzbrucējs sameklēja labu pozīciju apakšā un saņēma Zorika piespēli, bet nākamajā uzbrukumā ietrieca bumbu grozā no augšas – 80:75!

Kristaps Porziņģis cementēja aizsardzību, taču briti nevēlējās padoties. Trīsdesmit devītās minūtes sākumā komandas no jauna šķīra viena metiena tiesa – 81:78. Porziņģis ņēma spēli savās rokās un guva četrus punktus pēc kārtas, tai skaitā pamatlaika pēdējās minūtes sākumā trieca bumbu grozā no augšas – 85:80! Britu pretuzbrukums beidzās ar neprecīzu Hesona metienu. Tīklā nekrita arī Lomaža trīspunktu metiens, toties Kurucs sagrāba bumbu un iemeta no apakšas – 87:80.

Pasaules kausa kvalifikācijas I grupa, 28. augusts, Ņūkāsla

Lielbritānija – Latvija 80:87 (16:24, 22:14, 22:26, 20:23)
Lielbritānija: Hesons 15 (2p 3/10, 3p 2/5, 1p 3/4; 8ab, 8rp, eff 20), Olaseni 14 (2p 5/8, 1p 4/6; 6ab, 5pp, eff 16), Nelsons 11 (2p 1/2, 3p 3/6, 1p 0/1; 8rp), Okereafors 10 (4rp), Mokfords 8, Soko 7 (5pp), Vītls 6 (5pp), Vīlans 5, Klārks 4; Andersons, Bigbijs-Viljamss, Van Ustrums. Treneris Neits Reinkings.
Latvija: Porziņģis 29 (2p 8/9, 3p 1/3, 1p 10/12; 14ab, eff 35), Lomažs 16 (2p 1/6, 3p 2/6, 1p 8/9; 4rp, eff 12), Dairis Bertāns 11 (2p 0/1, 3p 3/7, 1p 2/3), Rodions Kurucs 8 (2p 4/5; 6ab, divas pārķertas, eff 13), Strēlnieks 7 (5rp), Gražulis 6, Mejeris 3, Šmits 3 (6ab), Dāvis Bertāns 2 (6ab, četras piezīmes), Zoriks 2 (4rp), Čavars, Leimanis. Treneris Luka Banki.
Tiesneši: Saverio Lanzarini (Itālija), Lorenzo Baldini (Itālija), Martin Vulič (Horvātija).

Statistika. Lielbritānija 80, Latvija 87

Metieni no spēles: 29/64 vs 27/68
2p: 18/37 vs 20/39
3p: 11/27 vs 7/29
1p: 11/17 vs 26/34
AB: 36 (10/26) vs 45 (19/26)
RP: 24 vs 15
Kļ.: 15 vs 13
PB: 5 vs 6
BM: 1 vs 2
Personiskās piezīmes: 33 vs 22
Punkti pēc kļūdām: 15 vs 14
Punkti soda laukumā: 32 vs 38
Otrās iespējas punkti: 12 vs 15
Punkti ātrajos izrāvienos: 13 vs 11
Starta piecinieki: 58 vs 52
Rezerves: 22 vs 35

Latvijas valstsvienība 2022. gada 28. augustā

SpēlētājsPoz.Dz.g.Aug.Klubs 2023SpēlesPunkti
Jānis StrēlnieksPG1989191AEK Athens (GRE)1161061
Kristers ZoriksPG1998193VEF Rīga17124
Toms LeimanisPG1994188Estudiantes (ESP)734
Dairis BertānsSG1989193Real Betis (ESP)1261201
Rihards LomažsSG1996190Basket Zaragoza (ESP)32384
Artūrs KurucsSG2000192Baskonia (ESP)1373
Artis AteSF1989193VEF Rīga32110
Jānis BērziņšSF1993201Legia (POL)1850
Rodions KurucsSF1998206Real Betis (ESP)946
Dāvis BertānsPF1992205Mavericks (NBA)51461
Rolands ŠmitsPF1995207Žalgiris (LTU)36202
Andrejs GražulisPF1993202Dolomiti Energia (ITA)41256
Mareks MejerisPF1991207Hapoel (ISR)99458
Kristaps PorziņģisC1995221Wizards (NBA)12274
Klāvs ČavarsC1996205Start Lublin (POL)22122
Kaspars BērziņšC19852131251094

Galvenais treneris: Luka Banki (Pesaro)
Treneri: Jānis Gailītis (VEF), Artūrs Visockis-Rubenis (Liepāja)
Vingruma treneris: Oskars Ernšteins (VEF)
Medicīnas direktors: Massimo Simonetta (Itālija)
Fizioterapeiti: Ansis Biedris, Eduards Vēveris
Menedžeris: Dāvis Folkmanis-Eglītis
Izlases direktors: Emīls Toms

Pasaules kausa kvalifikācijas otrajā kārtā paredzētas sešas spēles, mājās un izbraukumā sacenšoties pret B grupas trijnieku (Baltkrievija izslēgta ar FIBA lēmumu). Līdzi tiks ņemti pirmā trijnieka savstarpējo spēļu rezultāti. Cīņas paredzētas 2022. gada augustā un novembrī, kā arī 2023. gada februārī. Finālturnīram kvalificēsies trīs labākās I grupas komandas.

I grupas kalendārs

DienaLaiksSpēleRezultāts
25.08.202219:30Latvija – Turcija111:85
21:00Serbija – Grieķija100:94P
21:30Beļģija – Lielbritānija72:57
28.0820:00Lielbritānija – Latvija80:87
20:00Grieķija – Beļģija85:68
20:00Turcija – Serbija72:79
10.11-Grieķija – Latvija-
-Turcija – Beļģija-
-Lielbritānija – Serbija-
13.11-Latvija – Lielbritānija-
-Beļģija – Grieķija-
-Serbija – Turcija-
24.02.2023-Turcija – Latvija-
-Lielbritānija – Beļģija-
-Grieķija – Serbija-
27.02-Serbija – Lielbritānija-
-Beļģija – Turcija-
-Latvija – Grieķija-

Pasaules kausa kvalifikācijas otrā kārta, Eiropas grupas 28. augustā

I: Latvija 5-1, Grieķija 4-2, Beļģija 3-3, Serbija 3-3, Turcija 2-4, Lielbritānija 1-5.
J: Vācija 7-1, Somija 7-1 (Q), Slovēnija 5-3, Zviedrija 3-5, Izraēla 3-5, Igaunija 2-6.
K: Lietuva 7-1, Francija 6-2, Melnkalne 5-3, Bosnija 4-4, Ungārija 4-4, Čehija 3-5.
L: Spānija 5-1, Itālija 5-1, Islande 4-2, Gruzija 3-3, Ukraina 1-5, Nīderlande 0-6.

 +13 [+] [-]

, 2022-08-28 22:09, pirms 3 gadiem
Nervi beigti. KP monstrs!!!!

 +20 [+] [-]

, 2022-08-28 22:09, pirms 3 gadiem
Kopumā spēle, pa kalniem un lejām, labi ka izcīnijām uzvaru. Kopumāko gribu teikt Kurucs, šajā vasarā ir ļoti labi pielicis savā spēlē, ļoti vērtīgs spēlētājs izlasē. Gribu izcelt arī Lomažu spēli, malacis daudzkārt lauza spēli. Protams, milzīgs paldies Kristapam par atdevi laukumā, bez viņa šodien būtu varbūt arī auzas.

 +17 [+] [-]

, 2022-08-28 22:09, pirms 3 gadiem
Spele aizmirsies, rezultats paliks! Rakstura uzvara!
Slēpts komentārs: One Man Show!

 +14 [+] [-]

, 2022-08-28 22:10, pirms 3 gadiem
Paldies Kurucam un Porzim, kas beigās izkāpāja.

Smaga spēle, cepuri nost britiem.

 +19 [+] [-]

, 2022-08-28 22:10, pirms 3 gadiem
Paldies KP,Lomažam,Rodionam un Dairim.
Spēle pašiem nesanāk un pretinieks ar neļauj neko.
Katrā ziņā spēle kuru aizmirst

Tāds Dāvis redzams laikam bija pirmo reizi .Visam kam pieskaras pārvērš par mēsliem

  +1 [+] [-]

, 2022-08-28 22:10, pirms 3 gadiem
Ne bez grūtībām, bet viss ir labs kas labi beidzās!!
PK mēs nākam!!

 +23 [+] [-]

, 2022-08-28 22:10, pirms 3 gadiem
Atceroties Porziņģa spēli Eiropas čempionātā, nevarētu teikt, ka KP tajā laikā būtu tā dominējis, kā šobrīd.
Šobrīd Kristaps izskatās, kā no citas planētas. Pilnīgi cita līmeņa basketbolists.

  +5 [+] [-]

, 2022-08-28 22:10, pirms 3 gadiem
Buļs - Rodion, nolauz stīpu

  -1 [+] [-]

, 2022-08-28 22:11, pirms 3 gadiem
Te viss skaidrs grupaa, mes ar grieki un serbu maucam uz pk, ezz

  -1 [+] [-]

, 2022-08-28 22:11, pirms 3 gadiem
Smaga spēle, bet uzvara paliek uzvara! Rakstura spēle, kur uzvarēja meistarība defā! Cerams uz turpmākajām spēlēm Banki būs citi trumpji azotē, laikā, kad trīņi nekrīt. Visi malači! Nedzaudz pārsteidza, ka jau tagad Zorikam vairāk uzticējās beigās, ja vien Strēlniekam atkal trauma nav

  +4 [+] [-]

, 2022-08-28 22:11, pirms 3 gadiem
Izrādās, grūti spēlēt, ja nekrīt iekšā. Britiem respect, ļoti laba spēle.

  +8 [+] [-]

, 2022-08-28 22:11, pirms 3 gadiem
Heiteris parastais rakstīja: Buļs - Rodion, nolauz stīpu
Taa Bula kerkshana brizham ir neizturama + nelauj Sheenijam izteikties
Slēpts komentārs: WeAreFamily

  +5 [+] [-]

, 2022-08-28 22:11, pirms 3 gadiem
Kas tas par TV komentētāju - ķērcēju? Edgars vārdā. Kur NBA "vecis" Bertānu Dāvis? Kaut kā šodien Latvijas 2. līgas līmeni.

 +21 [+] [-]

, 2022-08-28 22:12, pirms 3 gadiem
Bez KP iespējams būtu 2 zaudējumi, tāpēc cerams vairs nebūs viņa virzienā komentāri par izlasi, jo tieši KP pienesums iespējams mūs ievedīs pasaules kausā

 +15 [+] [-]

, 2022-08-28 22:12, pirms 3 gadiem
Rodis aizsardziba spele geniali. Kaa pielipis katra epizode. Vajag tikai uzbrukuma lielaku parliecibu. KP cita liga. Labi, ka bija sis logs, lai nokartotu tiksanu uz PK labakaja sastava. Tagad, kad serbi uzvareja turkus ir gandriz nereali netikt. 4. vieta ir 2 - 4 bilanci un mums +26 pret viniem.

  +5 [+] [-]

, 2022-08-28 22:12, pirms 3 gadiem
Bet Buļu bija drausmas klausīties. Biju jau aizmirsis viņa komentēšanas prasmi

  +3 [+] [-]

, 2022-08-28 22:12, pirms 3 gadiem
Nesmuka uzvara, bet uzvara…

  +5 [+] [-]

, 2022-08-28 22:12, pirms 3 gadiem
Validols!!! Ja nekrīt 3.p., jāmāk izkasīt uzvara savādāk. KP monstrs, Kurucs, Lomažs, Dairis labi palīdzēja 🇱🇻🇱🇻🇱🇻

  +3 [+] [-]

, 2022-08-28 22:13, pirms 3 gadiem
speele bij UK? Lomiks uzlauza speeli.
kaa veel komteeji teica Radion ej un nolauz to grozu.
speele interesanta.

  -1 [+] [-]

, 2022-08-28 22:13, pirms 3 gadiem
Dāvis nolika britus pie vietas
Rūjiena rullē

  +3 [+] [-]

, 2022-08-28 22:13, pirms 3 gadiem
One Man Show! rakstīja: Es saprotu, ka Lomažs domā, ka viņš ir labākais spēlētājs laukumā, un tas nav slikti, bet viņš nav mazā pirkstiņa vērts, ja salīdzina ar KP. Ir jāsaprot, kas ir tavas stiprās puses, un izlasē mūsu stiprā puse ir KP. Stabilitāte, atdeve un rezultāts. Lomažam ir jāsaprot, ka viņš ir ūdens padevējs, un tas nav nekas slikts, jo mērķis ir viens. Džekam ir jānolaižas, varbūt pēc 3-5 gadiem viņš būs augstākajā līmenī, bet reali šobrīd izmest tikpat metienu cik KP, tas ir smieklīgi un nepareizi. Bertān? Hallo, kāpēc Tu nevari būt stabils kaut 5 spēles pēc kārtas. Lūdzu saņematies džeki, noliekat savu ego maliņā un ejam uz PČ.
Ritīgs (facepalm)

Cik zināju basītis ir komandas sporta veids.

Kas KP bumbai jābūt rokās 40 minūtes??????

  +3 [+] [-]

, 2022-08-28 22:13, pirms 3 gadiem
Real Rebel rakstīja: Bet Buļu bija drausmas klausīties. Biju jau aizmirsis viņa komentēšanas prasmi
Ja viņš beigtu baurot tad būtu normāli

  +9 [+] [-]

, 2022-08-28 22:14, pirms 3 gadiem
Ja kādam ir jautājumi par KP sniegumu. Tad pēc šīm divām spēlēm vajadzētu saprast kāda zvaigzne Latvijas basketbolā viņš ir,

  +2 [+] [-]

, 2022-08-28 22:14, pirms 3 gadiem
Rūjienas Niknais rakstīja: Dāvis nolika britus pie vietas
Rūjiena rullē
Gandrīz mūs pašus nolika... Banki vēl jāatrod kā viņu izmantot, jo pret Turciju drīzāk bija izņēmums nevis norma

  +2 [+] [-]

, 2022-08-28 22:14, pirms 3 gadiem
One Man Show! rakstīja: Es saprotu, ka Lomažs domā, ka viņš ir labākais spēlētājs laukumā, un tas nav slikti, bet viņš nav mazā pirkstiņa vērts, ja salīdzina ar KP. Ir jāsaprot, kas ir tavas stiprās puses, un izlasē mūsu stiprā puse ir KP. Stabilitāte, atdeve un rezultāts. Lomažam ir jāsaprot, ka viņš ir ūdens padevējs, un tas nav nekas slikts, jo mērķis ir viens. Džekam ir jānolaižas, varbūt pēc 3-5 gadiem viņš būs augstākajā līmenī, bet reali šobrīd izmest tikpat metienu cik KP, tas ir smieklīgi un nepareizi. Bertān? Hallo, kāpēc Tu nevari būt stabils kaut 5 spēles pēc kārtas. Lūdzu saņematies džeki, noliekat savu ego maliņā un ejam uz PČ.
Nodzerta suņa murgi.

  +2 [+] [-]

, 2022-08-28 22:14, pirms 3 gadiem
Uzvara ir un paliek uzvara!

Kā jau te daudzi raksta, izcelt var KP, Dairi, Rodionu un Lomažu + Šmits, pat ja nekrita no spēles, melno darbu padarīja labi.

     [+] [-]

, 2022-08-28 22:14, pirms 3 gadiem
Cik komandas tiek uz PK? 3?

 +11 [+] [-]

, 2022-08-28 22:14, pirms 3 gadiem
Bet pec tribinem, izradas 90% latvju gasterbaiteri uz vietas, speeele kaa majas

     [+] [-]

, 2022-08-28 22:14, pirms 3 gadiem
GreenBoston#7 rakstīja: Ja viņš beigtu baurot tad būtu normāli
Tieši tā, man kā vēl caur lielajām tumbām gāja, tad vispār čau rasma

  +6 [+] [-]

, 2022-08-28 22:15, pirms 3 gadiem
viss ritēja tā, kā arī bija sagaidāms

  +5 [+] [-]

, 2022-08-28 22:15, pirms 3 gadiem
Uzvara ir un paliek uzvara. Arī spelē ,kurā varam iemest tikai sodiņus

  -4 [+] [-]

, 2022-08-28 22:15, pirms 3 gadiem
Heiteris parastais rakstīja: Ritīgs (facepalm)

Cik zināju basītis ir komandas sporta veids.

Kas KP bumbai jābūt rokās 40 minūtes??????
Nepārproti, basītis ir komandas sporta veids, KP to ir sapratis, bet Lomažs to vēl nav. Ir jāsaprot, kas ir komandas stiprās puses, un tas nav Lomažs. Tie ir Porziņģis un Kurucs, un gribētos teikt arī Dāvis, tik ne šodien. Bez KP mums būtu 2 zāģi bez bazara. Un galu galā tas ir tikai mans viedoklis, ja tev tas nepatīk, viss ok.

  +5 [+] [-]

, 2022-08-28 22:15, pirms 3 gadiem
GreenBoston#7 rakstīja: Ja viņš beigtu baurot tad būtu normāli
Buļs normāls? Nu, piedodiet...

  +3 [+] [-]

, 2022-08-28 22:15, pirms 3 gadiem
Pirms spēles prognozēju grīutu spēli. Diemžēl prognoze piepildījās. No vienas puses labi tas, ka apklusīnās tos līdzjutējus kuri jau kāra PK mums medaļas. Kuri uzksatīja ka jau esam tikuši PK.
Jāiet no spēles uz spēli un nekad nevajag izdarīt tālejošus secinājumus uz labo vai slikto pusi. Pēc spēles ar Slovākiju daudzi prognozēja ka mēs stabili zaudēsim Beļģijai. Pēc Turcijas spēles daudzi uzskatīja ka + 30 pret britiem jābūt.
Tas ir sports un nevar nekad neko droši prognozēt. Serbi 2.puslaikā izlaida 21 punktu pārsvaru pret Turciju. Turki panāca neizšķirtu, bet beigās tomēr zaudēja.
Tādēļ sports ir interesamts ka nav tik viegli prognozējams.

     [+] [-]

, 2022-08-28 22:15, pirms 3 gadiem
Laimīga uzvara, Porziņģis monstrs, Lomažs ar kā vienmmēr labs, Rodins, Dairis, Zoriks, ar , bet n u ko dara Dāvis un Šmits??? Basketā tomer reizēm jāmet iekšā, nu kaut reizēm...

  -4 [+] [-]

, 2022-08-28 22:16, pirms 3 gadiem
Jamals rakstīja: Nodzerta suņa murgi.
Neraudi puika.

 +10 [+] [-]

, 2022-08-28 22:16, pirms 3 gadiem
Nezināju, ka, KP spēj būt tik nesavtīgs un produktīvs. Jautājumi par Dāvi paliek, un nesaprotu, kurš ir izdomājis Žalgirī ņemt Šmitu par uzbrukuma līderi?

  +1 [+] [-]

, 2022-08-28 22:16, pirms 3 gadiem
Bet serbi ari parada klasi, tomer spej izlist un ar vienu kaaju jau pc

  +3 [+] [-]

, 2022-08-28 22:17, pirms 3 gadiem
Mani baida Šmita loma Žalgirī, es ceru, ka viņš spēs mainīt savu spēles stilu krasi, jo kā visapmaksātākajam spēlētājam tur, neviens netaisīsies auklēties ar viņu

  +1 [+] [-]

, 2022-08-28 22:17, pirms 3 gadiem
Malači džeki! Parādīja raksturu un izkapāja uzvaru! Porziņģim fenomenāla spēle! Lomažs un Rodions ar raksturu. Briti ļoti sīksti, ar cīņassparu un dažbrīd veiksmi spēja turēt līdzi. Ja šādi spēlēs, viņi var kaut ko pačakarēt arī serbiem un beļģiem, vismaz mājas spēlēs...

  -4 [+] [-]

, 2022-08-28 22:17, pirms 3 gadiem
One Man Show! rakstīja: Nepārproti, basītis ir komandas sporta veids, KP to ir sapratis, bet Lomažs to vēl nav. Ir jāsaprot, kas ir komandas stiprās puses, un tas nav Lomažs. Tie ir Porziņģis un Kurucs, un gribētos teikt arī Dāvis, tik ne šodien. Bez KP mums būtu 2 zāģi bez bazara. Un galu galā tas ir tikai mans viedoklis, ja tev tas nepatīk, viss ok.
Lomazs ir labs, bet dazkart sajuta, ka vinam kremt taa lomas mainja saja sasaukumaa un tad parforsee individuali, tunnel vission, bet savus punktus samet tapat.

  -1 [+] [-]

, 2022-08-28 22:18, pirms 3 gadiem
Murlāpsis rakstīja: Nezināju, ka, KP spēj būt tik nesavtīgs un produktīvs. Jautājumi par Dāvi paliek, un nesaprotu, kurš ir izdomājis Žalgirī ņemt Šmitu par uzbrukuma līderi?
Tak shmits un uzbrukuma lideris ir tas pats kas pateikt ka chavars bus saspelnieks
Labi, mesavtigi kapaa bet vins kaa uzbrukuma lideris vareru vienigi lbl but, VARBUT!

  -3 [+] [-]

, 2022-08-28 22:18, pirms 3 gadiem
Manuprāt, lai 100% būtu Pasaules kauss LV, 4 spēlēs, jāpaņem 2 uzvaras.

  +1 [+] [-]

, 2022-08-28 22:18, pirms 3 gadiem
Pārējās spēles bez KP

  +2 [+] [-]

, 2022-08-28 22:18, pirms 3 gadiem
One Man Show! rakstīja: Nepārproti, basītis ir komandas sporta veids, KP to ir sapratis, bet Lomažs to vēl nav. Ir jāsaprot, kas ir komandas stiprās puses, un tas nav Lomažs. Tie ir Porziņģis un Kurucs, un gribētos teikt arī Dāvis, tik ne šodien. Bez KP mums būtu 2 zāģi bez bazara. Un galu galā tas ir tikai mans viedoklis, ja tev tas nepatīk, viss ok.
Nesaprotu, kas tieši tev nepatika Lomaža spēlē. Gan šodien, gan pret TUR.
Slēpts komentārs: NorchaN

     [+] [-]

, 2022-08-28 22:18, pirms 3 gadiem
Bo Mamba rakstīja: Lomazs ir labs, bet dazkart sajuta, ka vinam kremt taa lomas mainja saja sasaukumaa un tad parforsee individuali, tunnel vission, bet savus punktus samet tapat.
Tas nav no KP, tā ir viņa spēles maniere. Viņš spēlē kā klubā, neuzskatu, ka būtu pelnījis pārmetumus par to

  +6 [+] [-]

, 2022-08-28 22:19, pirms 3 gadiem
Britiem visu cieņu. Parādīja ļoti stipru raksturu un spēcīgu aizsardzību!

Liels paldies Kristapam, Rihardam, Rodionam un Andrejam, kuri katrs dažādos brīžos mūs ļoti pavilka.

Vilšanās Dāvja šodienas sniegumā. Nav pirmā reize, kad galīgi neizskatās pēc NBA spēlētāja. Un ar steigu jāstrādā pie nervu sakārtošanas, jo tieši pārlieku liela uzvilkšanās viņam sagādā problēmas.

     [+] [-]

, 2022-08-28 22:19, pirms 3 gadiem
Labāk uzvaras vēl divas uzvaras būs Pasaules Kauss

  +3 [+] [-]

, 2022-08-28 22:19, pirms 3 gadiem
Pk kvalis rakstīja: Bet serbi ari parada klasi, tomer spej izlist un ar vienu kaaju jau pc
nu jau, nu jau..

atceries, ka šajā logā tika visi labākie, nākamajos logos visi netiks, tāpēc mums teorijā ir iespēja brīvi paņemt visus pārējos. Ja uz logiem negribīgi laiž eirolīgu un nba, tad kas tur paliek? Mūsējie tajā ziņā ir labāk saspēlējušies

  +2 [+] [-]

, 2022-08-28 22:20, pirms 3 gadiem
Par LIELU LATVIJU ❤❤🤍❤❤

  +6 [+] [-]

, 2022-08-28 22:20, pirms 3 gadiem
Bo Mamba rakstīja: Lomazs ir labs, bet dazkart sajuta, ka vinam kremt taa lomas mainja saja sasaukumaa un tad parforsee individuali, tunnel vission, bet savus punktus samet tapat.
Lielākoties nepārforsē - Lomiks prot pieturēt bumbu un dažkārt tas ir jādara, lai parējie smuki saiet pa vietām, kur vajag. Vai arī jauztaisa pretiniekiem kārtējā piezīme. Savu darbu izdarīja ļoti labi.
Slēpts komentārs: bonis2
Slēpts komentārs: One Man Show!

  +5 [+] [-]

, 2022-08-28 22:21, pirms 3 gadiem
Jamals rakstīja: Pārējās spēles bez KP
Arī pārējām izlasēm, ar kurām mums jāspēlē, būs bez NBA spēlētājiem. Tie paši grieķi bez Jāņa tā ir pavisam cita izlase.

  -1 [+] [-]

, 2022-08-28 22:21, pirms 3 gadiem
kristaps30 rakstīja: Labāk uzvaras vēl divas uzvaras būs Pasaules Kauss
Ar vienu pietiks

     [+] [-]

, 2022-08-28 22:21, pirms 3 gadiem
Real Rebel rakstīja: Mani baida Šmita loma Žalgirī, es ceru, ka viņš spēs mainīt savu spēles stilu krasi, jo kā visapmaksātākajam spēlētājam tur, neviens netaisīsies auklēties ar viņu
Šmitam jau patiesībā šodien neslikta spēlē, pat ar visu garām mešanu. Bet piekrītu ka kā apmaksātākajam Žalgira spēlētājam viņam būs krietni vairāk un precīzāk jāuzņemas līdera loma uzbrukumā netikai aizsardzībā, lai pirmkārt jau karstasinigie Žalgira fani nesāk izsvilpt. Bet iekšā jau viņam ir, tik domāju jāpārkārto galva, lai tiek līdzi ķermenim jaunajā lomā.

  +7 [+] [-]

, 2022-08-28 22:21, pirms 3 gadiem
One Man Show! rakstīja: Nepārproti, basītis ir komandas sporta veids, KP to ir sapratis, bet Lomažs to vēl nav. Ir jāsaprot, kas ir komandas stiprās puses, un tas nav Lomažs. Tie ir Porziņģis un Kurucs, un gribētos teikt arī Dāvis, tik ne šodien. Bez KP mums būtu 2 zāģi bez bazara. Un galu galā tas ir tikai mans viedoklis, ja tev tas nepatīk, viss ok.
Tu, laikam, citu spēli būsi skatījies. Bez Lomika pienesuma mēs šodien neuzvarētu

  -3 [+] [-]

, 2022-08-28 22:21, pirms 3 gadiem
atraktivsfans rakstīja: nu jau, nu jau..

atceries, ka šajā logā tika visi labākie, nākamajos logos visi netiks, tāpēc mums teorijā ir iespēja brīvi paņemt visus pārējos. Ja uz logiem negribīgi laiž eirolīgu un nba, tad kas tur paliek? Mūsējie tajā ziņā ir labāk saspēlējušies
Serbu baskets ir ar dzilakam rezervem, ja nebus nba un eiroliga, vini kaa tanks paries pari visiem

  +7 [+] [-]

, 2022-08-28 22:22, pirms 3 gadiem
Dāvis savā stilā. Viņu var laist laukumā tikai katru septīto spēli. Rūjienas Klondaika rullē

  -3 [+] [-]

, 2022-08-28 22:23, pirms 3 gadiem
Heiteris parastais rakstīja: Nesaprotu, kas tieši tev nepatika Lomaža spēlē. Gan šodien, gan pret TUR.
Varbūt es pārspīlēju, jo skatos daudzi domā savādāk. Bet man nepameta sajūta, ka viņš savu idividuālo sniegumu vērtē augstāk par komandu. Kaut piemēram to nevar teikt par KP, kurš bija visur un principā kopā ar Rodi spēles beigās dabuja uzvaru. Var jau būt, ka kļūdos.

  +7 [+] [-]

, 2022-08-28 22:23, pirms 3 gadiem
Mūsu komentētāji man atgādina krievu "patriotu komentētāju " Guberņevu.

  +5 [+] [-]

, 2022-08-28 22:23, pirms 3 gadiem
Nu kp likās nu ir labs bet ko šādu negaidīju. Izcilas divas spēles.

  +2 [+] [-]

, 2022-08-28 22:23, pirms 3 gadiem
bonis2 rakstīja: Nepiekritīšu. KP bija lielāka zvaigzne NBA, kad piedalījās Eiropas čempī, un sniegums laukumā tad uz mani atstāja lielāku iespaidu. Kaut vai put-back danks pret Beļģijas izlasi vai kā viņš vilka pret Slovēniju spēlē, kurā mēs gandrīz uzvarējām topošos Eiropas čempionus. Jā, tagad viņš arī ir labs, bet vai labāks?
Šodien un pret TUR KP6 krietni pārdomātāk spēlēja gan aizsardzībā, gan uzbrukumā. Svarīgakais nav nospelēt idividuāli skaisti, savākt kaudzi ar punktiem, bet gan nospēlēt tā, lai komanda uzvar.

  +5 [+] [-]

, 2022-08-28 22:23, pirms 3 gadiem
Pk kvalis rakstīja: Serbu baskets ir ar dzilakam rezervem, ja nebus nba un eiroliga, vini kaa tanks paries pari visiem
tāpēc jau serbi gandriz divas reizes mums papisa vaine? Kādas rezerves, liecies mierā. Varam serbiem iekost stiprākajā sastāvā viegli, bet tas, ka mēs uzvarējām viņus ar viņu rezervēm - tas ir pašsaprotami. Es domāju, ka mūsu izlasei PK garām neies, neredzu šansi noliet 4 spēles pēc kārtas. Kaut ko mēs paņemsim noteikti un ar 6 uzvarām tas ir pieteikums.. nebūs tak serbiem citos logos pastaigas, būs atkal pārsteigumi

  -1 [+] [-]

, 2022-08-28 22:24, pirms 3 gadiem
jurkoo rakstīja: Šmitam jau patiesībā šodien neslikta spēlē, pat ar visu garām mešanu. Bet piekrītu ka kā apmaksātākajam Žalgira spēlētājam viņam būs krietni vairāk un precīzāk jāuzņemas līdera loma uzbrukumā netikai aizsardzībā, lai pirmkārt jau karstasinigie Žalgira fani nesāk izsvilpt. Bet iekšā jau viņam ir, tik domāju jāpārkārto galva, lai tiek līdzi ķermenim jaunajā lomā.
Nebija slikta spēle, bet viņam tas uzbrukuma arsenāls jāpieslīpē, tomēr tur gaidīs no viņa regulāru pienesumu

  +2 [+] [-]

, 2022-08-28 22:24, pirms 3 gadiem
Pk kvalis rakstīja: Serbu baskets ir ar dzilakam rezervem, ja nebus nba un eiroliga, vini kaa tanks paries pari visiem
Tikai mūs serbu tanks ir nokavējis

  -3 [+] [-]

, 2022-08-28 22:24, pirms 3 gadiem
Murlāpsis rakstīja: Tu, laikam, citu spēli būsi skatījies. Bez Lomika pienesuma mēs šodien neuzvarētu
Domāju, ka noteikti arī bez Dāvja, Kuruca, Daira, Zorika mums ar uzvaras nebūtu.

     [+] [-]

, 2022-08-28 22:25, pirms 3 gadiem
Milzīgs paldies LV komandai un viesiem, kas ieradās uz spēli. Viesis ir tas, kas dzīvo citviet un pa retam parādās...

  +2 [+] [-]

, 2022-08-28 22:25, pirms 3 gadiem
atraktivsfans rakstīja: tāpēc jau serbi gandriz divas reizes mums papisa vaine? Kādas rezerves, liecies mierā. Varam serbiem iekost stiprākajā sastāvā viegli, bet tas, ka mēs uzvarējām viņus ar viņu rezervēm - tas ir pašsaprotami. Es domāju, ka mūsu izlasei PK garām neies, neredzu šansi noliet 4 spēles pēc kārtas. Kaut ko mēs paņemsim noteikti un ar 6 uzvarām tas ir pieteikums.. nebūs tak serbiem citos logos pastaigas, būs atkal pārsteigumi
Serbiem ir rezerves, viņu lielākais klušanas akmens ir Pesičs

  -3 [+] [-]

, 2022-08-28 22:25, pirms 3 gadiem
NorchaN rakstīja: Šodien un pret TUR KP6 krietni pārdomātāk spēlēja gan aizsardzībā, gan uzbrukumā. Svarīgakais nav nospelēt idividuāli skaisti, savākt kaudzi ar punktiem, bet gan nospēlēt tā, lai komanda uzvar.
Izlasee neforse zilo truli kaa nba, kas ir liels pluss!
Tapat eiropa nav vina gabaritu speletaji, kas vinu var nosegt. Ja to saliek kopaa ar statusu un max ligumu, vina 30p ir ikdienas norma, neteiktu ka kkads uuber kruts, vnk spele kaa jaspele

  +2 [+] [-]

, 2022-08-28 22:25, pirms 3 gadiem
Bertāns šodien kā noburts.

  -1 [+] [-]

, 2022-08-28 22:25, pirms 3 gadiem
Uz mirkli aizdomājos kas būtu ja nebūtu Lomaza un Kristapa, izskatījās ka izņemot viņus nebija neviena, kas varētu lauzt spēli vai kaut kādi izveidot daudzveidību uzbrukumā, Smits ir kapatajs, bet no visām spēlēm kuras es viņu redzēju, nevaru iedomāties viņu kā punktu mašīnu Zalgiri

  +1 [+] [-]

, 2022-08-28 22:26, pirms 3 gadiem
palaidu garam, cik tiek uz PK? Top3 komandas no mūsu puses?

  +1 [+] [-]

, 2022-08-28 22:26, pirms 3 gadiem
Aldis Br rakstīja: Pirms spēles prognozēju grīutu spēli. Diemžēl prognoze piepildījās. No vienas puses labi tas, ka apklusīnās tos līdzjutējus kuri jau kāra PK mums medaļas. Kuri uzksatīja ka jau esam tikuši PK.
Jāiet no spēles uz spēli un nekad nevajag izdarīt tālejošus secinājumus uz labo vai slikto pusi. Pēc spēles ar Slovākiju daudzi prognozēja ka mēs stabili zaudēsim Beļģijai. Pēc Turcijas spēles daudzi uzskatīja ka + 30 pret britiem jābūt.
Tas ir sports un nevar nekad neko droši prognozēt. Serbi 2.puslaikā izlaida 21 punktu pārsvaru pret Turciju. Turki panāca neizšķirtu, bet beigās tomēr zaudēja.
Tādēļ sports ir interesamts ka nav tik viegli prognozējams.
kāpēc tas apklusinās tos, kuri runāja par tikšanu PK? tagad to var vēl pārliecinātāk apgalvot

  +2 [+] [-]

, 2022-08-28 22:26, pirms 3 gadiem
Spēles beigās vienā uzbrukumā labi varēja redzēt zīmīgu epizodi, kura parādīja britu aizsardzības manieri. Lomažam driblā, blakus esot tiesnesim pie laukuma viduslīnijas, trīs reizes uzsit sodu, bet svilpe neatskan. Lomažs vēl spēles karstumā kaut ko paprasa tiesnesim un atdod piespēli uz groza apakšu.
Faktiski bija ghetto basket spēle jau no sākuma un mūsējiem bez rakstura bija arī labāka aizsardzība (nu pāris trīņi no britu puses bija tiešām fantastiski) un meistarība kopumā.
Sen nebiju FIBA turnīrā redzėjis tik brutālu basketbolu.

     [+] [-]

, 2022-08-28 22:27, pirms 3 gadiem
pickenroll rakstīja: Uzvara ir un paliek uzvara!

Kā jau te daudzi raksta, izcelt var KP, Dairi, Rodionu un Lomažu + Šmits, pat ja nekrita no spēles, melno darbu padarīja labi.
Ja var izcelt tad tikai Kristapu, bez kura būtu divi zaudējumi,

  +2 [+] [-]

, 2022-08-28 22:27, pirms 3 gadiem
bonis2 rakstīja: Nepiekritīšu. KP bija lielāka zvaigzne NBA, kad piedalījās Eiropas čempī, un sniegums laukumā tad uz mani atstāja lielāku iespaidu. Kaut vai put-back danks pret Beļģijas izlasi vai kā viņš vilka pret Slovēniju spēlē, kurā mēs gandrīz uzvarējām topošos Eiropas čempionus. Jā, tagad viņš arī ir labs, bet vai labāks?
Tagad viņš ir daudz nobriedušāks, un bez liekām ambīcijām, spēj nospēlēt komandas interesēs. Arī aizsardzībā. Kosmoss

  -1 [+] [-]

, 2022-08-28 22:27, pirms 3 gadiem
atraktivsfans rakstīja: tāpēc jau serbi gandriz divas reizes mums papisa vaine? Kādas rezerves, liecies mierā. Varam serbiem iekost stiprākajā sastāvā viegli, bet tas, ka mēs uzvarējām viņus ar viņu rezervēm - tas ir pašsaprotami. Es domāju, ka mūsu izlasei PK garām neies, neredzu šansi noliet 4 spēles pēc kārtas. Kaut ko mēs paņemsim noteikti un ar 6 uzvarām tas ir pieteikums.. nebūs tak serbiem citos logos pastaigas, būs atkal pārsteigumi
Nu bet tapec jau mus liek medalas
Bet nu mums jau bez kp praktiski nekaa cita nebij, strelkis nevelk, tads lomazs un zoriks ir svarigaki sobrid, tada ir realitate. Un Brachka ir nestabils, sodien vins bija Harijs Magvairs drizak kamer Lomazs ar Kp bija De Hea

  +1 [+] [-]

, 2022-08-28 22:27, pirms 3 gadiem
Robis87 rakstīja: Uz mirkli aizdomājos kas būtu ja nebūtu Lomaza un Kristapa, izskatījās ka izņemot viņus nebija neviena, kas varētu lauzt spēli vai kaut kādi izveidot daudzveidību uzbrukumā, Smits ir kapatajs, bet no visām spēlēm kuras es viņu redzēju, nevaru iedomāties viņu kā punktu mašīnu Zalgiri
Ja KP nav, tad tā ir pavisam savādāka spēle, bez izteikta līdera. Pretiniekam grūtāk pielāgoties uz segšanu. Tīri meistarības ziņā, jā, viennozīmīgi sliktāk, bet kā tas gala rezultātu ietekmētu, nez. Tomēr tā jau ir cita opera

  +5 [+] [-]

, 2022-08-28 22:27, pirms 3 gadiem
Bo Mamba rakstīja: Lomazs ir labs, bet dazkart sajuta, ka vinam kremt taa lomas mainja saja sasaukumaa un tad parforsee individuali, tunnel vission, bet savus punktus samet tapat.
Lomažs otrs rezultatīvākais, 4 atlēkošās bumbas, neviena kļūda, otrs labākais +/- koefcients +15 (labākais Zorikam +20, bet pārējiem nav vairāk par +5). Vineīgais ko šodien Lomažam varētu pārmest ir metienu precizitāte 3p 2/6, 2p 1/6.

  -1 [+] [-]

, 2022-08-28 22:27, pirms 3 gadiem
Real Rebel rakstīja: Tas nav no KP, tā ir viņa spēles maniere. Viņš spēlē kā klubā, neuzskatu, ka būtu pelnījis pārmetumus par to
kur es teicu kaut ko par KP? vini spele viena pozicija?

  +1 [+] [-]

, 2022-08-28 22:28, pirms 3 gadiem
Robis87 rakstīja: Uz mirkli aizdomājos kas būtu ja nebūtu Lomaza un Kristapa, izskatījās ka izņemot viņus nebija neviena, kas varētu lauzt spēli vai kaut kādi izveidot daudzveidību uzbrukumā, Smits ir kapatajs, bet no visām spēlēm kuras es viņu redzēju, nevaru iedomāties viņu kā punktu mašīnu Zalgiri
Nevajag raudāt. Nekāda veida nenoliekot viņu pienesumu, būtu pilnīgi cita spēle un cits zīmējums, viss pārējais ir tikai lirikas. Visos sports veidos, neesot vieniem līderiem, rodas citu iespēja tādiem būt.

  -4 [+] [-]

, 2022-08-28 22:28, pirms 3 gadiem
erty rakstīja: Spēles beigās vienā uzbrukumā labi varēja redzēt zīmīgu epizodi, kura parādīja britu aizsardzības manieri. Lomažam driblā, blakus esot tiesnesim pie laukuma viduslīnijas, trīs reizes uzsit sodu, bet svilpe neatskan. Lomažs vēl spēles karstumā kaut ko paprasa tiesnesim un atdod piespēli uz groza apakšu.
Faktiski bija ghetto basket spēle jau no sākuma un mūsējiem bez rakstura bija arī labāka aizsardzība (nu pāris trīņi no britu puses bija tiešām fantastiski) un meistarība kopumā.
Sen nebiju FIBA turnīrā redzėjis tik brutālu basketbolu.
Tur tiesneši mūs klaji pavilka, tie sodi bija tīši, pat prasīja to sodu

  +1 [+] [-]

, 2022-08-28 22:28, pirms 3 gadiem
Robis87 rakstīja: Uz mirkli aizdomājos kas būtu ja nebūtu Lomaza un Kristapa, izskatījās ka izņemot viņus nebija neviena, kas varētu lauzt spēli vai kaut kādi izveidot daudzveidību uzbrukumā, Smits ir kapatajs, bet no visām spēlēm kuras es viņu redzēju, nevaru iedomāties viņu kā punktu mašīnu Zalgiri
katrā komandā var atrast 2-3 spēlētājus, pa kuriem teikt kā būtu, ja viņu nebūtu. Viņi bija un PUNKTS. Kad nebūs tad arī skatīsimies

  -2 [+] [-]

, 2022-08-28 22:29, pirms 3 gadiem
NorchaN rakstīja: Šodien un pret TUR KP6 krietni pārdomātāk spēlēja gan aizsardzībā, gan uzbrukumā. Svarīgakais nav nospelēt idividuāli skaisti, savākt kaudzi ar punktiem, bet gan nospēlēt tā, lai komanda uzvar.
Teiksim tā, tā LV izlase, kas toreiz ar KP piedalījās Eiropas čempī, manuprāt, ir labāka par šo izlasi.

  -1 [+] [-]

, 2022-08-28 22:29, pirms 3 gadiem
Bo Mamba rakstīja: kur es teicu kaut ko par KP? vini spele viena pozicija?
Es atbildēju par to, ka iespējams KP iespaids uz Lomažu, neprecīzi izteicos

     [+] [-]

, 2022-08-28 22:29, pirms 3 gadiem
knaible rakstīja: Ja var izcelt tad tikai Kristapu, bez kura būtu divi zaudējumi,
Piekrītu par 100%. Bez KP, izlase būtu ... pat nezinu kāda. Protams, komanda ir komanda, bet Vācija bez Dirka vai ar Dirku arī bija divas dažādas komandas.

     [+] [-]

, 2022-08-28 22:29, pirms 3 gadiem
bonis2 rakstīja: Bertāns šodien kā noburts.
Tāpēc nevajag brīnīties par viņa nevarēšanu NBA.

     [+] [-]

, 2022-08-28 22:30, pirms 3 gadiem
Aldis Br rakstīja: Lomažs otrs rezultatīvākais, 4 atlēkošās bumbas, neviena kļūda, otrs labākais +/- koefcients +15 (labākais Zorikam +20, bet pārējiem nav vairāk par +5). Vineīgais ko šodien Lomažam varētu pārmest ir metienu precizitāte 3p 2/6, 2p 1/6.
Zoriks labāks, +20.

  +1 [+] [-]

, 2022-08-28 22:30, pirms 3 gadiem
izraktenis rakstīja: kāpēc tas apklusinās tos, kuri runāja par tikšanu PK? tagad to var vēl pārliecinātāk apgalvot
Daži pēc iepriekšējās spēles jau automātiski ierakstīja šodien uzvaru. Apklusinās tādēļ ka teorētiski mēs varam beigt turnīru ar 5-5. Šodienas spēle parādīja ka nebūs tik viegli kā daudzi iedomājās. Britiem Rīgā būs aptuveni tas pats sastāvs, mums gan pavisam cits.
Mana prognoze ka beigism turnīru ar 7-3, bet tas nebūs viegli.

     [+] [-]

, 2022-08-28 22:31, pirms 3 gadiem
One Man Show! rakstīja: Domāju, ka noteikti arī bez Dāvja, Kuruca, Daira, Zorika mums ar uzvaras nebūtu.
Jā, pilnīgi piekrītu, īpaši Dāvja sakarā

  +2 [+] [-]

, 2022-08-28 22:31, pirms 3 gadiem
One Man Show! rakstīja: Piekrītu par 100%. Bez KP, izlase būtu ... pat nezinu kāda. Protams, komanda ir komanda, bet Vācija bez Dirka vai ar Dirku arī bija divas dažādas komandas.
Jā, bez maz vai brīnums kā šodien Vācijā bez Dirka vinnēja Slovēniju ne?

     [+] [-]

, 2022-08-28 22:31, pirms 3 gadiem
One Man Show! rakstīja: Zoriks labāks, +20.
loģiski, tomēr saspēlnieks, vienīgi, kā nevar trīņus trāpīt izlasē, tā nevar. Ja nemaldos, tik vienā ir sametis savā līmenī

  +4 [+] [-]

, 2022-08-28 22:31, pirms 3 gadiem
Čābīga spēle, bet nu ir uzvara. Dāvis kā iesāka spēli kāpjot uz līnijām - tā arī pabeidza - pilns ar kļūdām un tizlām situācijām.

  +1 [+] [-]

, 2022-08-28 22:33, pirms 3 gadiem
Real Rebel rakstīja: loģiski, tomēr saspēlnieks, vienīgi, kā nevar trīņus trāpīt izlasē, tā nevar. Ja nemaldos, tik vienā ir sametis savā līmenī
Tāpēc ka sasteidz metienus izlasē man nesaprotamu iemeslu dēļ. Iespējams pārlieku liela vēlme sevi pierādīt. Bet tā šodien ļoti labi izskatījās, kā spēles vadītāsjs

  -1 [+] [-]

, 2022-08-28 22:33, pirms 3 gadiem
jurkoo rakstīja: Jā, bez maz vai brīnums kā šodien Vācijā bez Dirka vinnēja Slovēniju ne?
Nu beidz, pieļauju, ka saproti ko es domāju. Gribi teikt tajā laikā bez Dirka Vācija būtu labāka?

     [+] [-]

, 2022-08-28 22:35, pirms 3 gadiem
One Man Show! rakstīja: Nu beidz, pieļauju, ka saproti ko es domāju. Gribi teikt tajā laikā bez Dirka Vācija būtu labāka?
Protams ka nē, bet domāju ka saproti ko gribu pateikt. Tā būtu cita izlase. Vai labāka vai sliktākā, tukša runāšana

  +4 [+] [-]

, 2022-08-28 22:35, pirms 3 gadiem
Real Rebel rakstīja: loģiski, tomēr saspēlnieks, vienīgi, kā nevar trīņus trāpīt izlasē, tā nevar. Ja nemaldos, tik vienā ir sametis savā līmenī
Mani godīgi turpina pārsteig Dāvis. Nav māksla mest trakus metienus pie +20. Es nezinu, kas ar viņu notiek, bet kautkas nav. Džeks ar sirdi par Latviju, bet ir pazudis. Nevar nospēlēt līmenī būdams NBA džeks. Viņam šīs divas spēles bija jāņem tāpat kā KP.

     [+] [-]

, 2022-08-28 22:35, pirms 3 gadiem
jurkoo rakstīja: Tāpēc ka sasteidz metienus izlasē man nesaprotamu iemeslu dēļ. Iespējams pārlieku liela vēlme sevi pierādīt. Bet tā šodien ļoti labi izskatījās, kā spēles vadītāsjs
Vai tas, vai pieredze, tomēr tas viss nāk ar laiku, reāli taagad tikai trešā pilnā sezona viņam Pro būs un pirmā īsti nebija kā PG, bet tā aukstasinība ir gan laba, piespēle Kurucam ar ķirurģisku precizitāti

     [+] [-]

, 2022-08-28 22:36, pirms 3 gadiem
jurkoo rakstīja: Protams ka nē, bet domāju ka saproti ko gribu pateikt. Tā būtu cita izlase. Vai labāka vai sliktākā, tukša runāšana
Nav tukša. Tā noteikti būtu cita komanda, un esmu par 110% pārliecināts, ka sliktāka.

  +1 [+] [-]

, 2022-08-28 22:36, pirms 3 gadiem
Real Rebel rakstīja: Vai tas, vai pieredze, tomēr tas viss nāk ar laiku, reāli taagad tikai trešā pilnā sezona viņam Pro būs un pirmā īsti nebija kā PG, bet tā aukstasinība ir gan laba, piespēle Kurucam ar ķirurģisku precizitāti
Jā, izskatās ja turpinās pielikt, tik ļoti par PG pozīciju izlase nebūs jāuztraucas pēc Strēlnieka.

     [+] [-]

, 2022-08-28 22:37, pirms 3 gadiem
One Man Show! rakstīja: Mani godīgi turpina pārsteig Dāvis. Nav māksla mest trakus metienus pie +20. Es nezinu, kas ar viņu notiek, bet kautkas nav. Džeks ar sirdi par Latviju, bet ir pazudis. Nevar nospēlēt līmenī būdams NBA džeks. Viņam šīs divas spēles bija jāņem tāpat kā KP.
Mani diemžēl nepārsteidz, es nezinu, kā latviski būs, bet angliski ir streaky shooter. Respektīvi, viņš ir tāds spēlētājs, no kura nevar gaidīt labu sniegumu spēles no spēli, vismaz kamēr ir NBA. Tas pats arī tur

     [+] [-]

, 2022-08-28 22:37, pirms 3 gadiem
Panemiet un slovenijai atnemiet Luku Magic un pazinojiet ar taadu nopietnu giimi ka ta bus cita komanda
No serijas ka pec nakts naak rits
#Levitojam

     [+] [-]

, 2022-08-28 22:38, pirms 3 gadiem
Mums būtu paņemt viesos grieķus un mājas tos tur britus vēlreiz tad lai beļģi un serbi kāpa to trešo vietu

  -1 [+] [-]

, 2022-08-28 22:38, pirms 3 gadiem
jurkoo rakstīja: Jā, izskatās ja turpinās pielikt, tik ļoti par PG pozīciju izlase nebūs jāuztraucas pēc Strēlnieka.
Ceru, ka šosezon noārdīsies un būs interese no EL kluba kāda, vai vismaz laba ACB

  +3 [+] [-]

, 2022-08-28 22:38, pirms 3 gadiem
Tiekam 1x uz to Pč, OS!

  +1 [+] [-]

, 2022-08-28 22:38, pirms 3 gadiem
Real Rebel rakstīja: Ceru, ka šosezon noārdīsies un būs interese no EL kluba kāda, vai vismaz laba ACB
Jā, tas tikai izlases interesēs. Katrā gadījumā potenciāls viņam ir lai tas varētu notikt

  +1 [+] [-]

, 2022-08-28 22:39, pirms 3 gadiem
knaible rakstīja: Ja kādam ir jautājumi par KP sniegumu. Tad pēc šīm divām spēlēm vajadzētu saprast kāda zvaigzne Latvijas basketbolā viņš ir,
*Pasaules basketbolā, ne tikai Latvijas.

  -3 [+] [-]

, 2022-08-28 22:41, pirms 3 gadiem
datmons rakstīja: Tiekam 1x uz to Pč, OS!
PČ nebūs

  +3 [+] [-]

, 2022-08-28 22:41, pirms 3 gadiem
Trenneris malacis. Atpūtināja īstajā laikā Lomažu un KP. Labas maiņas. Neturēja laukumā Strēlnieku beigās pie tik fiziskas un agresīvas Britu spēles. Vienīgais vajadzēja vairāk turēt laukumā Meijeri Dāvja vietā, jo aizsardzībā spēlē daudz labāk. Dāvis galīgi krita ārā šādā spēlē. Rodionas atkal zvērs. KP un Lomažs līmenī.

  -1 [+] [-]

, 2022-08-28 22:44, pirms 3 gadiem
starp citu, kaut kā nemanīju čavaru laukumā
ja nebija traumas, tad nav skaidrs, kāpēc

  +3 [+] [-]

, 2022-08-28 22:46, pirms 3 gadiem
purva_velns rakstīja: starp citu, kaut kā nemanīju čavaru laukumā
ja nebija traumas, tad nav skaidrs, kāpēc
Netika līdzi, vinekārši kustīgāks pretspēlētājs, Gražulis tā vietā.

  -3 [+] [-]

, 2022-08-28 22:46, pirms 3 gadiem
Braši puikas. Šoreiz iztika bez trejaču lietus, paņēma uz raksturu. Bet briti cīnījās kā lauvas, to nu nevar noliegt, arī veiksme metienos bija viņu pusē. Bet viņiem nav Porziņģa un Lomaža! Starp citu, niks "Lomiks" Latvijā jau krietni sen, būs kādi gadi 30 vismaz, pieder pavisam citam puisim Valmierā un pavisam citā jomā...

  +1 [+] [-]

, 2022-08-28 22:48, pirms 3 gadiem
kristaps30 rakstīja: Mums būtu paņemt viesos grieķus un mājas tos tur britus vēlreiz tad lai beļģi un serbi kāpa to trešo vietu
Ja to novembrī izdaram, tad jau šogad garantējam vietu pasaules čempionātā, jo ar 7 uzvarām pietiks pie jebkura scenārija. Februāra spēles tad būs tikai formalitāte.

  +1 [+] [-]

, 2022-08-28 22:48, pirms 3 gadiem
Smaga uzvara, bet kā saka - uzvarētājus netiesā!!

Jā, Latvijas izlase ar un bez KP, ir divas dažādas komandas. Kurucs aizsardzībā bomba, Lomažs malacis, bet jaunākais Bertāns sarūgtināja.

  -1 [+] [-]

, 2022-08-28 22:51, pirms 3 gadiem
Vispār Islande ar var spēlēt Pč!

  +2 [+] [-]

, 2022-08-28 22:52, pirms 3 gadiem
Pk kvalis rakstīja: Te viss skaidrs grupaa, mes ar grieki un serbu maucam uz pk, ezz
Ņemot vērā, ka Servijai savstarpējās spēlēs ar Beļģiju ir mīnusi, nekas vēl nav zvanīts par Serbijas iziešanu. Būs jāpierādā laukumā.

  -1 [+] [-]

, 2022-08-28 22:53, pirms 3 gadiem
nahimovs rakstīja: Ņemot vērā, ka Servijai savstarpējās spēlēs ar Beļģiju ir mīnusi, nekas vēl nav zvanīts par Serbijas iziešanu. Būs jāpierādā laukumā.
Bez Jokiča varētu pamocīties!
Ceru, ka Pesiču neatlaidīs pēc Eč!

     [+] [-]

, 2022-08-28 22:53, pirms 3 gadiem
nahimovs rakstīja: Ņemot vērā, ka Servijai savstarpējās spēlēs ar Beļģiju ir mīnusi, nekas vēl nav zvanīts par Serbijas iziešanu. Būs jāpierādā laukumā.
Neticu ka belgi var ko iesakt!

  +1 [+] [-]

, 2022-08-28 22:54, pirms 3 gadiem
Pk kvalis rakstīja: Bet serbi ari parada klasi, tomer spej izlist un ar vienu kaaju jau pc
Ne tuvu nav. Būs daudz spēles jāuzvar un jācer, ka Beļgīja nevinnēs neko lieku

  -1 [+] [-]

, 2022-08-28 22:57, pirms 3 gadiem
nahimovs rakstīja: Ņemot vērā, ka Servijai savstarpējās spēlēs ar Beļģiju ir mīnusi, nekas vēl nav zvanīts par Serbijas iziešanu. Būs jāpierādā laukumā.
Kas tā tāda Servija? Zeme, kur servē galdus? vai kaut kas cits?

  -1 [+] [-]

, 2022-08-28 22:58, pirms 3 gadiem
Rodions Kurucs Real Betis spēlēs????

  +1 [+] [-]

, 2022-08-28 22:59, pirms 3 gadiem
Mairis.M rakstīja: Rodions Kurucs Real Betis spēlēs????
Pagaidam, kamer GSW aiztreidos Wiginsu un atbrivos lidzeklus

     [+] [-]

, 2022-08-28 23:00, pirms 3 gadiem
Mairis.M rakstīja: Rodions Kurucs Real Betis spēlēs????
Visi gatavojās tikt pč

     [+] [-]

, 2022-08-28 23:01, pirms 3 gadiem
Jaa bet brinumu laiks, igaunis ar islandieti speles ec kamer musu dream teams pie tv veros

     [+] [-]

, 2022-08-28 23:02, pirms 3 gadiem
Pk kvalis rakstīja: Jaa bet brinumu laiks, igaunis ar islandieti speles ec kamer musu dream teams pie tv veros
Igauņi varēs viaplay vērot RFS

  -1 [+] [-]

, 2022-08-28 23:03, pirms 3 gadiem
One Man Show! rakstīja: Nepārproti, basītis ir komandas sporta veids, KP to ir sapratis, bet Lomažs to vēl nav. Ir jāsaprot, kas ir komandas stiprās puses, un tas nav Lomažs. Tie ir Porziņģis un Kurucs, un gribētos teikt arī Dāvis, tik ne šodien. Bez KP mums būtu 2 zāģi bez bazara. Un galu galā tas ir tikai mans viedoklis, ja tev tas nepatīk, viss ok.
Nepatīk

  -2 [+] [-]

, 2022-08-28 23:03, pirms 3 gadiem
Buļs labi ieķērca, beidzot komentētājs ar emocijām, citādāk nevar saprast, vai avizi lasa priekšā vai Izlases spēli komentē
Slēpts komentārs: Rūjienas Niknais

  -1 [+] [-]

, 2022-08-28 23:03, pirms 3 gadiem
Pk kvalis rakstīja: Nederi un Shampinjoni ari ec
Plusa visam bulgaru Zemnieki
Viņi jau tikai piedalīsies!
Tur tādiem koefs tāds pats kā Latvijai izlase pč hoķī, lai uzvarētu!

  +3 [+] [-]

, 2022-08-28 23:05, pirms 3 gadiem
KP izcila spēle - 29 punkti ar tuvu 80% precizitāti (ja pieskaita sm) + 14 bumbas + saimnieko pa groza apakšu aizsardzībā
Rodionam ļoti laba spēle aizsardzībā un kaut ko arī sameta, cerams pieaugs pārliecība un ies garām un dankos jo fiziskie parametri elitāri
Lomažam arī laba spēle, bija tas kas varēja uzņemties un gūt punktus kad citiem negāja, atslēgas spēlētājs, kā vienmēr
Zoriks +/- +20 nebija slikti, lai arī metiens īpaši negāja, Dairis arī iemeta vajadzīgajā brīdī
Dāvis bēdu ieleja metienos 1/6, 4 TO, tehniskā
Šmits are labi nenospēlēja, 0/6
Strēlnieks nevelk +/- sliktākais komandā -8, izšķirošajā bŗīdīnebija uz laukuma

  +2 [+] [-]

, 2022-08-28 23:05, pirms 3 gadiem
perikls rakstīja: Ja to novembrī izdaram, tad jau šogad garantējam vietu pasaules čempionātā, jo ar 7 uzvarām pietiks pie jebkura scenārija. Februāra spēles tad būs tikai formalitāte.
Pavisam noteikti pietiks ar vienu uvarētu spēli novembrī. Citas komandas spēlē cita ar citu, visas nevar uzvarēt. Mums ar Beļģiju, Serbiju jau ir plusi savstarpējās spēlēs, ar Turciju arī visdrīzāk paliks plusi.

  +1 [+] [-]

, 2022-08-28 23:05, pirms 3 gadiem
Tajas komandas nereti ir problemas dabut 12 profus pieteikuma, un tadiem zaudet

  +1 [+] [-]

, 2022-08-28 23:05, pirms 3 gadiem
purva_velns rakstīja: starp citu, kaut kā nemanīju čavaru laukumā
ja nebija traumas, tad nav skaidrs, kāpēc
Cavars uzspēlēja, bet kādēļ Mejeri 2. puslaikā neizlaida?

  +1 [+] [-]

, 2022-08-28 23:06, pirms 3 gadiem
Tas maigi izsakoties, tā EB ķērkšana kas nebija dzirdēta vairākus gadus vienkārši pretīga, dēļ šī idiņa bija jāpārslēdz un jāskatās Eesti kanālā
HotābičsXIV rakstīja: Mūsu komentētāji man atgādina krievu "patriotu komentētāju " Guberņevu.

  -1 [+] [-]

, 2022-08-28 23:06, pirms 3 gadiem
vf rakstīja: Cavars uzspēlēja, bet kādēļ Mejeri 2. puslaikā neizlaida?
Tas bija interesanti, it īpaši ņemot vērā to, ka viņš var kā SF spēlēt, bet treneri redz labāk, ne mēs

  -1 [+] [-]

, 2022-08-28 23:08, pirms 3 gadiem
nahimovs rakstīja: Pavisam noteikti pietiks ar vienu uvarētu spēli novembrī. Citas komandas spēlē cita ar citu, visas nevar uzvarēt. Mums ar Beļģiju, Serbiju jau ir plusi savstarpējās spēlēs, ar Turciju arī visdrīzāk paliks plusi.
Pat ar 5-5 var pietikt jo pret 3 konkurentiem bus +
Bet nu shampinjonu uzvaram un esam pk, tik ezz!

  +1 [+] [-]

, 2022-08-28 23:09, pirms 3 gadiem
Pk kvalis rakstīja: Neticu ka belgi var ko iesakt!
drīzāk jau nē, jo Serbijai vēl divas spēles ar GBR, bet Beļģijai tikai viena. Bet nu mazums kas. Francija nupat zaudēja Bosnijai.

  +2 [+] [-]

, 2022-08-28 23:09, pirms 3 gadiem
Žalgira fani pēc šīm spēlēm aizdomājušies, vai tiešām Šmits varēs būt viņu pirmā vījole.Smaga spēle, apsveicu visus ar svarīgu uzvaru.

  -1 [+] [-]

, 2022-08-28 23:10, pirms 3 gadiem
Top 3 LV basketbolisti, visi arī apostījuši nba arēnu gaisu
1.Dāvis2.Kristaps3.Rodions
Un vēl ir labas rezerves protams Anžejs, Dairis, Strēlnieks, pat Lomažs un Zoriks. Par Timmu nav skaidrības, varbūt atsāks spēlēt, vēl ir Škēle un Jeromanovs, tā ka rezerves netrūkst👍👌💪✌️

  -1 [+] [-]

, 2022-08-28 23:11, pirms 3 gadiem
One Man Show! rakstīja: Protams, džekam ir viss, lai ar laiku kļūtu par Eirolīgas veci. Varbūt es nepareizi saku, īsti tā nav viņa vaina, bet varbūt Banki. Piekrītu par tuneļa redzi, un tas ir ļoti slikti, ja tev blakus ir KP. Kaut 60 punktus samet viņš, ja krīt. Galvenais ir nedomāt par to, jo izskatās, ka Lomažam gribās tik ļoti sevi pierādīt, ka tas komandai var patraucēt. Ne šodien, ne rīt, bet kādā svarīgā brīdī atkal viņš var sataisīt sūdus. Kā jau to rāda vēsture.
Atgādināsi to vēsturi?

  +1 [+] [-]

, 2022-08-28 23:15, pirms 3 gadiem
datmons rakstīja: Vispār Islande ar var spēlēt Pč!
Somija kā pirmāno Eiropas ir garantējusi vietu , tā rakstīja

     [+] [-]

, 2022-08-28 23:17, pirms 3 gadiem
nahimovs rakstīja: Pavisam noteikti pietiks ar vienu uvarētu spēli novembrī. Citas komandas spēlē cita ar citu, visas nevar uzvarēt. Mums ar Beļģiju, Serbiju jau ir plusi savstarpējās spēlēs, ar Turciju arī visdrīzāk paliks plusi.
Kaut kādi teorētiski varianti pastāv. Maz ticami, bet tomēr... Serbiem un beļģiem 7 uzvaras, Latvijai un Grieķijai pa 6, proti, ja serbi un beļģi uzvar visas atlikušās spēles, mēs tikai britus un abas reizes zaudējam grieķiem. Īsti negribās ticēt šādam scenārijam, bet tomēr. Bet ja šogad novembrī abas spēles uzvaram, tad nekādi fantastiskie scenāriji vairs nav jāskata.

     [+] [-]

, 2022-08-28 23:20, pirms 3 gadiem
Tribīnēs bija arī Latvijas atbalstītāji, varēja dzirdēt atbalstu rodionam

     [+] [-]

, 2022-08-28 23:20, pirms 3 gadiem
perikls rakstīja: Kaut kādi teorētiski varianti pastāv. Maz ticami, bet tomēr... Serbiem un beļģiem 7 uzvaras, Latvijai un Grieķijai pa 6, proti, ja serbi un beļģi uzvar visas atlikušās spēles, mēs tikai britus un abas reizes zaudējam grieķiem. Īsti negribās ticēt šādam scenārijam, bet tomēr. Bet ja šogad novembrī abas spēles uzvaram, tad nekādi fantastiskie scenāriji vairs nav jāskata.
Taa nu gan ir utopija, cik tur kadam 20 spelem jaiziet precizi

  -1 [+] [-]

, 2022-08-28 23:22, pirms 3 gadiem
Pk kvalis rakstīja: Taa nu gan ir utopija, cik tur kadam 20 spelem jaiziet precizi
10 spēlēm, ja pieņem ka LV uzvar GB

  -1 [+] [-]

, 2022-08-28 23:23, pirms 3 gadiem
Murlāpsis rakstīja: Nezināju, ka, KP spēj būt tik nesavtīgs un produktīvs. Jautājumi par Dāvi paliek, un nesaprotu, kurš ir izdomājis Žalgirī ņemt Šmitu par uzbrukuma līderi?
Nu es par to pašu

  -1 [+] [-]

, 2022-08-28 23:25, pirms 3 gadiem
Rin rakstīja: 10 spēlēm, ja pieņem ka LV uzvar GB
Kapec tik 10? Bel un ser ir katrai pa 4 jauzvar, tas jau ir 8. Plusaa mums vel janozage 2x griekim un vel turkam

Hvz utopija!

  +1 [+] [-]

, 2022-08-28 23:28, pirms 3 gadiem
Principā, ja Zoriks, Strēlnieks, Bertāns, Lomažs, Kurucs spēlēs, tad jau var ar grieķiem pacīnīties!

  +1 [+] [-]

, 2022-08-28 23:29, pirms 3 gadiem
Pk kvalis rakstīja: Taa nu gan ir utopija, cik tur kadam 20 spelem jaiziet precizi
Tā ir utopija. Es tikai par to, ka sportā kaut kas tiek garantēts tikai tad, kad vairs nav teorētisku variantu notikt pretējam. Bet praksē 98%, ka Latvijai pietiks ar vēl vienu izcīnītu uzvaru atlikušajās spēlēs. Iespējams, ka tiekam arī ar 4 zaudējumiem. Pēdējais gan riskants variants.

  +1 [+] [-]

, 2022-08-28 23:31, pirms 3 gadiem
perikls rakstīja: Tā ir utopija. Es tikai par to, ka sportā kaut kas tiek garantēts tikai tad, kad vairs nav teorētisku variantu notikt pretējam. Bet praksē 98%, ka Latvijai pietiks ar vēl vienu izcīnītu uzvaru atlikušajās spēlēs. Iespējams, ka tiekam arī ar 4 zaudējumiem. Pādējais gan riskants variants.
Linfield vēl joprojām rēķina savus zaudētos 3 miljonus

     [+] [-]

, 2022-08-28 23:31, pirms 3 gadiem
Dzimmiy rakstīja: Žalgira fani pēc šīm spēlēm aizdomājušies, vai tiešām Šmits varēs būt viņu pirmā vījole.Smaga spēle, apsveicu visus ar svarīgu uzvaru.
Reds, barsai leišu treneris, kuram ir pazīšanās žalgirī, vińš arī Rolandu iebīdija. Bet kopumā Rolands nekrīt ārā no spēles zīmējuma,

  +1 [+] [-]

, 2022-08-28 23:32, pirms 3 gadiem
datmons rakstīja: Principā, ja Zoriks, Strēlnieks, Bertāns, Lomažs, Kurucs spēlēs, tad jau var ar grieķiem pacīnīties!
Jautājums, vai grieķu klubi atlaidīs savējos.

  +1 [+] [-]

, 2022-08-28 23:37, pirms 3 gadiem
One Man Show! rakstīja: Es saprotu, ka Lomažs domā, ka viņš ir labākais spēlētājs laukumā, un tas nav slikti, bet viņš nav mazā pirkstiņa vērts, ja salīdzina ar KP. Ir jāsaprot, kas ir tavas stiprās puses, un izlasē mūsu stiprā puse ir KP. Stabilitāte, atdeve un rezultāts. Lomažam ir jāsaprot, ka viņš ir ūdens padevējs, un tas nav nekas slikts, jo mērķis ir viens. Džekam ir jānolaižas, varbūt pēc 3-5 gadiem viņš būs augstākajā līmenī, bet reali šobrīd izmest tikpat metienu cik KP, tas ir smieklīgi un nepareizi. Bertān? Hallo, kāpēc Tu nevari būt stabils kaut 5 spēles pēc kārtas. Lūdzu saņematies džeki, noliekat savu ego maliņā un ejam uz PČ.
Jā, varētu likties, ka stulbenim būt nav nekas slikts, taču tā nav!

  -2 [+] [-]

, 2022-08-28 23:38, pirms 3 gadiem
vf rakstīja: Cavars uzspēlēja, bet kādēļ Mejeri 2. puslaikā neizlaida?
Čavars ar Dāvi vakar labi bija pasēdējuši varbūt šodien sagurums

  -1 [+] [-]

, 2022-08-28 23:39, pirms 3 gadiem
vienigais_anonims rakstīja: Jautājums, vai grieķu klubi atlaidīs savējos.
Tapat jau ar turkiem un citiem nevar zinat!

  +2 [+] [-]

, 2022-08-28 23:40, pirms 3 gadiem
Pk kvalis rakstīja: Kapec tik 10? Bel un ser ir katrai pa 4 jauzvar, tas jau ir 8. Plusaa mums vel janozage 2x griekim un vel turkam

Hvz utopija!
nu labi, kā skatās
palikušas kopā 12 spēles, ja pieņem ka britus uzvaram un pārējās zaudējam, tad lai mēs netiktu 8 citām spēlēm jābiedzas ar mums neizdevīgu rezultātu
ja pieņem ka uzvaram UK tad var arī teikt ka citām 11 spēlēm jābeidzas ar mums neizdevīgu rezultātu
tas ir lai būtu BEL SEB GRE ar 7 7 6
ir vēl citi neticami varianti
bet skaidrs ka uzvarot britus kādi 98% ka tiksim

  -1 [+] [-]

, 2022-08-28 23:44, pirms 3 gadiem
Rin rakstīja: nu labi, kā skatās
palikušas kopā 12 spēles, ja pieņem ka britus uzvaram un pārējās zaudējam, tad lai mēs netiktu 8 citām spēlēm jābiedzas ar mums neizdevīgu rezultātu
ja pieņem ka uzvaram UK tad var arī teikt ka citām 11 spēlēm jābeidzas ar mums neizdevīgu rezultātu
tas ir lai būtu BEL SEB GRE ar 7 7 6
ir vēl citi neticami varianti
bet skaidrs ka uzvarot britus kādi 98% ka tiksim
Kadi vel variki ka ar 6-4 netiekam?

  -3 [+] [-]

, 2022-08-28 23:54, pirms 3 gadiem
Kārtējo reizi pārsteidz tas, cik šeit ir speciālistu, kuri nav savā vietā - nevada basketbola izlases vai klubus bet vnk sēž dīvānos...

  +1 [+] [-]

, 2022-08-28 23:57, pirms 3 gadiem
Pk kvalis rakstīja: Kadi vel variki ka ar 6-4 netiekam?
ups, laikam kaut ko sajaucu

  +2 [+] [-]

, 2022-08-28 23:59, pirms 3 gadiem
NorchaN rakstīja: Šodien un pret TUR KP6 krietni pārdomātāk spēlēja gan aizsardzībā, gan uzbrukumā. Svarīgakais nav nospelēt idividuāli skaisti, savākt kaudzi ar punktiem, bet gan nospēlēt tā, lai komanda uzvar.
Jā, KP jau 2017. gadā bija ļoti, ļoti labs. Bet tagad viņam ir cita brieduma pakāpe, vairāk arī meklē komandas biedrus un vispār pieņem krietni labākus, pārdomātākus lēmumus. Principā spēlē ļoti nesavtīgi, neraksturīgi tāda līmeņa zvaigznei.

  +2 [+] [-]

, 2022-08-28 23:59, pirms 3 gadiem
Peecis30 rakstīja: Kārtējo reizi pārsteidz tas, cik šeit ir speciālistu, kuri nav savā vietā - nevada basketbola izlases vai klubus bet vnk sēž dīvānos...
komentu sadaļa ir domāta lai komentētu spēli
kas tieši tev nepatīk?

  -1 [+] [-]

, 2022-08-29 00:04, pirms 3 gadiem
Peecis30 rakstīja: Kārtējo reizi pārsteidz tas, cik šeit ir speciālistu, kuri nav savā vietā - nevada basketbola izlases vai klubus bet vnk sēž dīvānos...
tev nav sapratnes par to, kam domāta komentāru sadaļa

  +3 [+] [-]

, 2022-08-29 00:06, pirms 3 gadiem
Real Rebel rakstīja: Bet Buļu bija drausmas klausīties. Biju jau aizmirsis viņa komentēšanas prasmi
Tas bija viņš, kas Porziņģi visu laiku sauca par kei pī? Man nepatika. Kāpēc latviešu komentētājam latviešu spēlētājs jāsauc amerikāņu iesaukā.

  +1 [+] [-]

, 2022-08-29 00:08, pirms 3 gadiem
Pumalv rakstīja: Jā, KP jau 2017. gadā bija ļoti, ļoti labs. Bet tagad viņam ir cita brieduma pakāpe, vairāk arī meklē komandas biedrus un vispār pieņem krietni labākus, pārdomātākus lēmumus. Principā spēlē ļoti nesavtīgi, neraksturīgi tāda līmeņa zvaigznei.
Tieši tas arī raksturo augsta līmeņa spēlētāju

  +2 [+] [-]

, 2022-08-29 00:27, pirms 3 gadiem
Rin rakstīja: nu labi, kā skatās
palikušas kopā 12 spēles, ja pieņem ka britus uzvaram un pārējās zaudējam, tad lai mēs netiktu 8 citām spēlēm jābiedzas ar mums neizdevīgu rezultātu
ja pieņem ka uzvaram UK tad var arī teikt ka citām 11 spēlēm jābeidzas ar mums neizdevīgu rezultātu
tas ir lai būtu BEL SEB GRE ar 7 7 6
ir vēl citi neticami varianti
bet skaidrs ka uzvarot britus kādi 98% ka tiksim
Nav jau daudz jāskaitļo. Mēs zaudējam visas (tas nemaz nebūtu tik nereāli), sanāk ka tur Grieķi mūs ir 2x uzvilkuši un šiem ir 6 uzvaras, bet serbi un beļģi uzvar 3 no atlikušajām 4 spēlēm savācot pa 6 uzvarām katrai un mēs paliekam ar savam 5. Pateikt, ka tas ir neiespējami - dumji. Es pat neizskatiju variantu, ka pat ar 6 uzvarām mums var nepietikt un tā tas patiesi var būt. Jā, esam ar vienu kāju pasaules kausā, bet tā otra kāja vēl nemaz nav tik tuvu pārlikta pāri slieksnim.

  -1 [+] [-]

, 2022-08-29 01:57, pirms 3 gadiem
KP nereāls monstrs!!!

  -2 [+] [-]

, 2022-08-29 05:30, pirms 3 gadiem
Šoreiz par spēli izteikšos dzejā-

Kristaps Porzingis spēlēja labi
Dāvis laikam bij iedzēris šnabi
Zoriks ar Lomažu lieliski abi
Briti brīžiem bija kā stabi

Dzejdaris Armand’s Beizīters, 29.08.2022

  -2 [+] [-]

, 2022-08-29 05:45, pirms 3 gadiem
Bertānu Dāvis ar Bertānu Dairi
Spēlēja labāk par Briedi Mairi
Dāvis, kā zināms, ir “latviešu lāzers”
Kuram garšo šocene “fāzers”
Svarīgā brīdī iemeta troiku
Šodien mašīnu vedīs uz moiku

  -2 [+] [-]

, 2022-08-29 05:48, pirms 3 gadiem
Kamēr klausijos Edgaru Buli
Rihards Lomažs iemeta truli
Kad uzvarējām prieki bij lieli
Dāvis Kristapam padeva dvieli

  +1 [+] [-]

, 2022-08-29 08:40, pirms 3 gadiem
Ja pieņemam (nedod Dies'), ka LV pakāš nākošās 4 spēles un paliek pie 5 uzvarām, bet konkurenti nospēlē pie pašreizējā spēku samēra-resp., SER 4 vinnes+, TUR3+, GR3+, tad sanāks, ka 3/4 dalīs LV un TUR ar 5p. Savstarpēji 1;1. Vai tad skaitīs savstarpējo +/- bilanci vai kopējo? Mums tā kā savstarpējā bilancē būtu o.k. Vispār visai nereāli palikt ārpusē4.

  +3 [+] [-]

, 2022-08-29 08:51, pirms 3 gadiem
One Man Show! rakstīja: Mani godīgi turpina pārsteig Dāvis. Nav māksla mest trakus metienus pie +20. Es nezinu, kas ar viņu notiek, bet kautkas nav. Džeks ar sirdi par Latviju, bet ir pazudis. Nevar nospēlēt līmenī būdams NBA džeks. Viņam šīs divas spēles bija jāņem tāpat kā KP.
Nu viņu salīdzināt ar KP tomēr īsti korekti nebūs. Dāvim uzbrkuma arsenāls ir stipri ierobežots, un ja metiens neaiziet, tad uzbrukumā viņš principā vairs nav bīstams. Viņš ir NBA un maksā viņam tos miljonus dēļ tā, ka pamatā viņam tas metiens IR, bet jebkuram snaiperim gadās arī šādas spēles, kad nekrīt iekšā. KP šajā līmenī (iz britu fona) var darīt praktiski visu - darboties pa perimetru, mīcīties pa iekšu, pat ar driblu kadam aiziet garām.

  +1 [+] [-]

, 2022-08-29 09:03, pirms 3 gadiem
kāds var apskaidrot man dumiķim, kā tie punkti skaitās? 5 uzvarās 11 punkti?

  +1 [+] [-]

, 2022-08-29 09:20, pirms 3 gadiem
ritvarz rakstīja: kāds var apskaidrot man dumiķim, kā tie punkti skaitās? 5 uzvarās 11 punkti?
2p. par vinni, 1p. par zāģi.

     [+] [-]

, 2022-08-29 09:34, pirms 3 gadiem
doks1959 rakstīja: 2p. par vinni, 1p. par zāģi.
Vēl jāpiemetina, ka komanda, kas neierodas uz spēli, saņem 0p (un arī soda naudu)...

     [+] [-]

, 2022-08-29 12:14, pirms 3 gadiem
Ar 6 uzvarām drīzāk nepietiks, bet ar 7 noteikti pietiks.

  +1 [+] [-]

, 2022-08-29 12:49, pirms 3 gadiem
paldies,ka mums ir Kristaps...

  +1 [+] [-]

, 2022-08-29 13:26, pirms 3 gadiem
gaida vinoga rakstīja: paldies,ka mums ir Kristaps...
paldies KP, ka viņš turēja vārdu un nospēlēja rudens spēles par spīti kritiķiem.

     [+] [-]

, 2022-08-29 13:57, pirms 3 gadiem
Islandiesi basiti futbola un rokene ir kaut kads fenomens.

     [+] [-]

, 2022-08-29 14:04, pirms 3 gadiem
Nu ko, vēl viena uzvara pret Grieķiju un darbiņš darīts.

     [+] [-]

, 2022-08-29 15:45, pirms 3 gadiem
Buls,ka kastrets vepris,varbut salaizat kopa ar to antinu- zeltinu , bus feins dullo paris...

     [+] [-]

, 2022-08-29 16:13, pirms 3 gadiem
Spēli neredzēju cik var noprast švaki gāja bez Porziņģa būtu vakars!

     [+] [-]

, 2022-08-29 16:55, pirms 3 gadiem
Blondais6 rakstīja: Spēli neredzēju cik var noprast švaki gāja bez Porziņģa būtu vakars!
te var paskatīties atkārtojumu un novērtēt KP sniegumu:

https://play.tv3.lv/live/tv6-lv,liv...

     [+] [-]

, 2022-08-29 17:04, pirms 3 gadiem
Tāds Buļs tik sabojā spēles skatišanās prieku, pilnīgi pretīgs komentētājs, nulle!

     [+] [-]

, 2022-08-29 17:41, pirms 3 gadiem
Vīri iemetat lūdzu,linku kur var atkārtojumu redzēt..