Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:134, Did:0, useCase: 3

Timma un Bertāns pievienosies Latvijas izlasei uz izšķirošajām spēlēm

Toms Mālmeisters
Toms Mālmeisters

Timma un Bertāns pievienosies Latvijas izlasei uz izšķirošajām spēlēm
Jānis Timma un Dairis Bertāns. Foto: LBS

Latvijas Basketbola savienība (LBS) oficiāli pavēstījusi, kas kuluāros runāts pēdējās pāris dienas - izlasei uz pēdējām divām 2022. gada Eiropas čempionāta kvalifikācijas spēlēm pret Bulgāriju un Grieķiju pievienosies divi ULEB Eirolīgas Maskavas apgabala ''Khimki'' basketbolisti - Dairis Bertāns un Jānis Timma.

Latvijas vīriešu basketbola izlasei šajā nedēļas nogalē burbulī Rīgā paredzētas izšķirošās divas cīņas par iekļūšanu 2022. gada Eiropas čempionātā - 20. februārī pret Bulgāriju, bet 22. februārī Grieķiju. Lai iekļūtu finālturnīrā, minimālais uzdevums ir bulgāru uzvarēšana ar vismaz septiņu punktu pārsvaru, kas automātiski dos vietu Eiropas čempionātā. Panākums ar sešiem punktiem dos neizšķirtu savstarpējās spēlēs, pēc kā nākamais kritērijs tiek ņemts vērā kopējie gūtie un ielaistie punkti, kas Latvijai pirms pēdējās kārtas spēlēm ir +4, kamēr Bulgārijai -55. Uzvaras gadījumā līdz pieciem punktiem derēs scenārijs, ka tiek uzvarēta Grieķija, bet Bulgārija piedzīvo neveiksmi pret Bosniju.

Pagājušajā nedēļā izlases galvenais treneris Roberts Štelmahers nosauca tos 14 basketbolistus, kas pirmdien uzsāka gatavoties spēlēm. LBS vadība izteica cerību, ka uz mačiem varētu pievienoties arī divi ULEB Eirolīgas spēlētāji - Dairis Bertāns un Jānis Timma, kas ikdienā spēlē Maskavas apgabala ''Khimki''. Šodien paziņots oficiāli - piektdien abi basketbolisti pievienosies izlasei.

Arī portāla ''Sportacentrs.com'' rīcībā esošā informācija liecināja - ''Khimki'' neesot iebildumu abu basketbolistu dalībai izlasei. To uzsver arī vīriešu izlases koordinators Emīls Toms: ''Komunikācijas procesā par Eirolīgas klubu spēlētāju pievienošanos valstsvienībai bija dažādi pavērsieni, līdz šodien saņēmām ''Khimki” ģenerālmenedžera akceptu Daira un Jāņa līdzdalībai Rīgas posma spēlēs. Paldies klubam par atsaucību un spēlētājiem par aktīvo vēlmi palīdzēt valstsvienībai svarīgajās spēlēs. Kārtojam ceļojuma formalitātes, abi būs Rīgā piektdien.''

Savu komentāru par pirmajiem treniņiem sniedza ari Roberts Štelmahers, uzsverot, ka ir apmierināts ar paveikto darbu: ''Pirmais iespaids ir pozitīvs – spēlētājiem ir gan labs noskaņojums un apņēmība, gan laba sportiskā forma. Ziņa par vēl divu pieredzējušu basketbolistu pievienošanos, protams, priecē, tāpat, kā visu sabraukumā esošo spēlētāju atsaucība. Taču basketbols ir komandas spēle, un mūsu varējums cīņās ar Bulgāriju un Grieķiju būs atkarīgs no visas komandas darba. Tam gatavojamies visiem iespējamiem līdzekļiem.''

Latvijas vīriešu basketbola valstsvienības kandidāti

Vārds uzvārdsPoz. Dz.g.Aug.Klubs'2020SpēlesPunkti
Aigars Šķēle1./2.1992193VEF Rīga40252
Mārcis Vītols1.1992185VEF Rīga34
Kristers Zoriks1./2.1998193VEF Rīga27
Artūrs Žagars1.2000186Joventut (ESP)113
Dairis Bertāns21989193BC Khimki (RUS)1081029
Rihards Lomažs2.1996195BC Gottingen (GER)13100
Artis Ate2./3.1989193VEF Rīga1867
Jānis Timma31992201BC Khimki (RUS)55499
Mārtiņš Laksa3.1990198Start Lublin (POL)1577
Jānis Bērziņš3.1993200Zielona Gora (POL)1642
Māris Gulbis3.1985201BK Ventspils33
Ojārs Siliņš3./4.1993204BC Astana (KAZ)20122
Mareks Mejeris4.1991207Parma (RUS)84378
Rolands Freimanis4.1988208Zielona Gora (POL)99681
Mārtiņš Meiers5.1991208BC Astana (KAZ)109876
Kaspars Bērziņš4./5.1985211BC Šiauliai (LTU)1201086

Komandas vadība

Vārds un uzvārdsAmats
Roberts ŠtelmahersGalvenais treneris
Uvis HelmanisTreneris
Raimonds FeldmanisTreneris
Akselis VairogsTreneris
Oskars ErnšteinsFiziskās sagatavotības treneris
Mārtiņš PulverisĀrsts
Ansis BiedrisFizioterapeits
Oskars UrbanovičsFizioterapeits
Emīls TomsLBS Vīriešu izlašu koordinators

Vīriešu valstsvienība: piektdien komandai...

  -3 [+] [-]

, 2021-02-17 16:11, pirms 4 gadiem
Nelietotājs rakstīja: Tavā tekstā ir 1/3 taisnība. Par šo: "Ja nevar uzvarēt Bulgārus bez šiem abiem, tad tai Eurobasket labāk nemaz netikt..." Tur es piekrītu. Bet ir arī tāda lieta kā psiholoģija. Tie ir čaļi ar pārliecību, pieredzi un ietekmi uz komandu ģērbtuvēs. Viņi, ja grib (un pašiem neiet) var pamundrināt jaunos un padot padomus. Plus arī pretiniekam ir lielākas bailes, neskatoties uz šīs sezonas statiem.
Par šo es piekrītu, bet vienā aspektā... Ilgtermiņā...
Ja tas ir gatavošanās cikls, ja tas ir nedēļu, divas ilgs turnīrs... Tad jā, un tad var sēdēt uz soliņa un būt ļoti noderīgs, tā pat ģērbtuvē, tāpat pēc spēļu un starp spēļu gaisotnē utt..
Bet ierodoties principā spēles dienā un uz divām spēlēm... trīs dienu turnīru, savās mājās... nu tur nav vajadzīga papildu motivācija... Un pa lielam, nav jau pat divas spēles... viņi ierodas uz vienu spēli... Nācijas glābēji...
Patiesībā, no nometnē esošo spēlētāju skatu punkta, efekts varētu būt arī pretējs... Es te nedēļu trenējos, eju cauri kombinācijām, treniņiem, a tu te no Khimki soliņa atbrauc un mani tagad mācīsi... Spēlētāji jau nav dumji, viņi lieliksi zina, kurš kā spēlē un kurš ar ko un par ko ir labāks un ir tādas vai šitādas izredzes man tikt laukumā utt... Lai ko viņi teiktu publiski, viņi visi to labi zina un kalkulē... Un nez vai Bertāns ar Timmu brauktu, ja viņiem jau sākotnēji pateiktu, jūs džeki tā kā šosezon neko nerādiet... atbrauciet, bet nu minūtes jums nevaram garantēt...
Un arī pretinieki nedzīvo alā, arī viņi zina, kādu spēli rāda Timma un Bertāns šobrīd...

  +3 [+] [-]

, 2021-02-17 16:11, pirms 4 gadiem
Raitcha rakstīja: Par šo es piekrītu, bet vienā aspektā... Ilgtermiņā...
Ja tas ir gatavošanās cikls, ja tas ir nedēļu, divas ilgs turnīrs... Tad jā, un tad var sēdēt uz soliņa un būt ļoti noderīgs, tā pat ģērbtuvē, tāpat pēc spēļu un starp spēļu gaisotnē utt..
Bet ierodoties principā spēles dienā un uz divām spēlēm... trīs dienu turnīru, savās mājās... nu tur nav vajadzīga papildu motivācija... Un pa lielam, nav jau pat divas spēles... viņi ierodas uz vienu spēli... Nācijas glābēji...
Un ja nu pēkšņi Porziņģis varētu tikt, pievienojoties dienu pirms spēles, arī neņemtu, jo nav bijis nedēļu kopā ar komandu? Vai, tavuprāt, Dairis ar Jāni ir vainīgi, ka neviens eirolīgas spēlētājs ātrāk netiek atbrīvots uz izlasi?

  +2 [+] [-]

, 2021-02-17 16:12, pirms 4 gadiem
Raitcha rakstīja: Par šo es piekrītu, bet vienā aspektā... Ilgtermiņā...
Ja tas ir gatavošanās cikls, ja tas ir nedēļu, divas ilgs turnīrs... Tad jā, un tad var sēdēt uz soliņa un būt ļoti noderīgs, tā pat ģērbtuvē, tāpat pēc spēļu un starp spēļu gaisotnē utt..
Bet ierodoties principā spēles dienā un uz divām spēlēm... trīs dienu turnīru, savās mājās... nu tur nav vajadzīga papildu motivācija... Un pa lielam, nav jau pat divas spēles... viņi ierodas uz vienu spēli... Nācijas glābēji...
Novēlu Bertānam un Timmam iesmiet tev sejā!

  -3 [+] [-]

, 2021-02-17 16:14, pirms 4 gadiem
Mord rakstīja: Un ja nu pēkšņi Porziņģis varētu tikt, pievienojoties dienu pirms spēles, arī neņemtu, jo nav bijis nedēļu kopā ar komandu? Vai, tavuprāt, Dairis ar Jāni ir vainīgi, ka neviens eirolīgas spēlētājs ātrāk netiek atbrīvots uz izlasi?
Svarīgais aspekts ir viņu spēļu forma un iespētais šosezon... Aspektā par sēdēšanu uz soliņa un citu iedrošināšanu, ja tas ir uz vienu spēli uz vienu dienu, tad jā, arī Porziņģis nav vajadzīgs...

  -3 [+] [-]

, 2021-02-17 16:16, pirms 4 gadiem
Jack Daniel`s rakstīja: Novēlu Bertānam un Timmam iesmiet tev sejā!
Uz to varam cerēt, un es labprāt atzīšu, ka kļūdījos, ar to man nav problēma... Bet pēc šī brīža redzētā kā viņiem sokas... To pāsu darbiņu uz vienu spēli var paveikt arī nometnē esošie puikas... Plus viņiem vēl būs lielāka motivācija plēsties... nevis paiet maliņā un nododt nācijas glābšanu diviem lielajiem vārdiem.

  +1 [+] [-]

, 2021-02-17 16:18, pirms 4 gadiem
Raitcha rakstīja: Jā, es tā uzskatu... Un vienalga, kurš ir labāks vai kurš nav... Manā skatījumā tā nav nekāda motivācija censties tiem, kas ir uz strīpas ne vispār vēlme būt izlasei tuvāk. Jo ir divi izredzētie, kas vienmēr būs sastāvā... Un kāda starpība pēc kādas spēles viņi brauc? Viņi tur pie spēlēšanas vispār principā netiek... 6 punktus iemest var jebkurš, aizsradzībā? Nevajag sevi mānīt, ja tev nav forma, tad arī kājas nestrādā, nav starpības, kurš iekrīt uz piezīmi...
Šis gājiens ir izmisuma solis trenera kaklam un savienības bailes no netikšanas uz turnīru... Bet patiesībā parāda basketbola funkcionāru domas par basketbola spēlētājiem un tuvākajām rezervēm... Šis viss tiek darīts lai uzvarētu Bulgārus??? Ja nevar uzvarēt Bulgārus bez šiem abiem, tad tai Eurobasket labāk nemaz netikt...
Vienīgais par ko es tev piekrītu, ir pēdējais teikums. Ir mums pamatīgas problēmas ar rezervēm, bet no otras puses arī Lietuvai tagad svilst pakaļa, un ir tikai 3. vietā grupā.
Bet Timma ar Bertānu varēs dot savu pienesumu gan ģērbtuvē, gan laukumā. Viņiem abiem izlasē ir milzīga pieredze, un to būtu jārespektē visiem spēlētajiem. Nav tak bērnudārzs, ka pēkšņi kāds apvainosies, jo viņi pievienojās pēdējā brīdī vai citi muļķīgi iemesli. Domāju, ka džeki tikai priecāsies, jo mikroklimats izlasē vienmēr ir bijis labs. Neviens tak negāja un nebļāva kad Blūmu ņēma izlasē tīri kā līderi ģērbtuvē un dziļu rezervistu.

  +2 [+] [-]

, 2021-02-17 16:20, pirms 4 gadiem
Varēja tad Vītolu šodien uz klubu atpakaļ palaist lai tur vismaz uzspēlē

  -1 [+] [-]

, 2021-02-17 16:23, pirms 4 gadiem
Bulgāri sāk grauzt nagus.

     [+] [-]

, 2021-02-17 16:24, pirms 4 gadiem
Raitcha rakstīja: Jā, es tā uzskatu... Un vienalga, kurš ir labāks vai kurš nav... Manā skatījumā tā nav nekāda motivācija censties tiem, kas ir uz strīpas ne vispār vēlme būt izlasei tuvāk. Jo ir divi izredzētie, kas vienmēr būs sastāvā... Un kāda starpība pēc kādas spēles viņi brauc? Viņi tur pie spēlēšanas vispār principā netiek... 6 punktus iemest var jebkurš, aizsradzībā? Nevajag sevi mānīt, ja tev nav forma, tad arī kājas nestrādā, nav starpības, kurš iekrīt uz piezīmi...
Šis gājiens ir izmisuma solis trenera kaklam un savienības bailes no netikšanas uz turnīru... Bet patiesībā parāda basketbola funkcionāru domas par basketbola spēlētājiem un tuvākajām rezervēm... Šis viss tiek darīts lai uzvarētu Bulgārus??? Ja nevar uzvarēt Bulgārus bez šiem abiem, tad tai Eurobasket labāk nemaz netikt...
Ja Timmas un Bertāna dēļ atsēdinās Freimi vai Bērziņu, kuri ir labā formā, tad vēl varētu kaut kur piekrist. Bet ja Vītolu vai to pašu Žagaru, kuri neko vispār šogad nerāda, tad neredzu problēmu

  -3 [+] [-]

, 2021-02-17 16:24, pirms 4 gadiem
yeah rakstīja: Vienīgais par ko es tev piekrītu, ir pēdējais teikums. Ir mums pamatīgas problēmas ar rezervēm, bet no otras puses arī Lietuvai tagad svilst pakaļa, un ir tikai 3. vietā grupā.
Bet Timma ar Bertānu varēs dot savu pienesumu gan ģērbtuvē, gan laukumā. Viņiem abiem izlasē ir milzīga pieredze, un to būtu jārespektē visiem spēlētajiem. Nav tak bērnudārzs, ka pēkšņi kāds apvainosies, jo viņi pievienojās pēdējā brīdī vai citi muļķīgi iemesli. Domāju, ka džeki tikai priecāsies, jo mikroklimats izlasē vienmēr ir bijis labs. Neviens tak negāja un nebļāva kad Blūmu ņēma izlasē tīri kā līderi ģērbtuvē un dziļu rezervistu.
Nu ar Blūmu bija citādāk... Tas nebija vienas spēles turnīrs (nu labi zinam, ka uz Grieķiju neviens nekoncentrējas) šis ir savienības kliedziens uz pirmo spēli...
Un pēc spēļu prakses, formas, klubā parādītā, uz vienu spēli atskriet, izmest vismaz divus čaļus no sastāva... kad laukumā to pašu var parādīt, gandriz jebkuršs... Nu nav tam pamata manās acīs... Un nebūs arī viņiem diži laika tur ar motivāciju nodarboties, padomiem un vēl visu ko... tak ieradīsies viņi principā uzreiz uz spēli... Un divi jauni puiši zaudēs motivāciju

     [+] [-]

, 2021-02-17 16:30, pirms 4 gadiem
poskus rakstīja: Ja Timmas un Bertāna dēļ atsēdinās Freimi vai Bērziņu, kuri ir labā formā, tad vēl varētu kaut kur piekrist. Bet ja Vītolu vai to pašu Žagaru, kuri neko vispār šogad nerāda, tad neredzu problēmu
Žagaru, kurš "neko nerāda"? Kuru marinē uz soliņa, jo ir ne pārāk labas attiecības ar treneri (inside info)? Ja taisīs s***us, tad ok., pēc 2/4 nost. Bet tur ir potenciāls liels, un izlases šīs spēles kā reiz ir iespēja sevi parādīt.

  -2 [+] [-]

, 2021-02-17 16:39, pirms 4 gadiem
Labas ziņas!
Smags lēmums kuru atstāt malā. Es domāju, ka Štelmahers atstās Zoriku,jo pirmā spēle nebija tā labākā un Štelmahers viņu nepazīst. Protams, paši par sevi MALĀ gulbis un Vītols. Un visticamak būs jāizšķiras starp Boni un Freimani. Skaidrs, ka abi ir labi Polijā, bet izlasē acīmredzot Štelmahers neuzticas.

PG Žagars/Šķēle
SG Lomažs /Bertāns/Ate
SF Siliņš, Mejeris, Laksa, Timma
PF Freimanis
C Bērzs, Meiers

  -1 [+] [-]

, 2021-02-17 16:40, pirms 4 gadiem
Mord rakstīja: Kuri būs 4 liekie? Es lieku uz Vītols, Gulbis, Ate un Bērzs.
Gan jau Freimanis. Viņš parasti ir lieks LV trneriem.

  -2 [+] [-]

, 2021-02-17 16:42, pirms 4 gadiem
yankeezulu rakstīja: Bulgāri sāk grauzt nagus.
Taisīs LiVoniešiem orālo pedikīru !

  +3 [+] [-]

, 2021-02-17 16:45, pirms 4 gadiem
Raitcha rakstīja: Nu ar Blūmu bija citādāk... Tas nebija vienas spēles turnīrs (nu labi zinam, ka uz Grieķiju neviens nekoncentrējas) šis ir savienības kliedziens uz pirmo spēli...
Un pēc spēļu prakses, formas, klubā parādītā, uz vienu spēli atskriet, izmest vismaz divus čaļus no sastāva... kad laukumā to pašu var parādīt, gandriz jebkuršs... Nu nav tam pamata manās acīs... Un nebūs arī viņiem diži laika tur ar motivāciju nodarboties, padomiem un vēl visu ko... tak ieradīsies viņi principā uzreiz uz spēli... Un divi jauni puiši zaudēs motivāciju
Ko čīksti? Tu zini kādā viņi ir formā utt? Atbrauks, treneri redzēs un domās vai izmantot vai nē.

  -1 [+] [-]

, 2021-02-17 16:56, pirms 4 gadiem
Un Janka Blūms vēl raud, ka nav paņemts... Kādas perspektīvas viņš šeit sev redz?

Skaidrs, ka uz 3 nr pozīciju visticamāk arī Jānis Bērziņš būs lieks. Viens ir sniegums klubā, bet izlasē viņš īsti nekad nav spēlējis, līdz ar to šobrīd nav īstais laiks kko testēt. Uz 3 nr pozīciju viennozīmīgi priekšā ir gan lieliski izlaseē spēlējošais Laksa, gan tagad Timma un noteikti arī Siliņš ar savu daudzpusību un pieredzi izlasee pirms tam. Neredzu Bonim īsti vietu. Neuzticos arī Freimanim, izlasē viņš vienmēr kā apmaldījies. Viņam vajag zaļo gaismu kā klubā, bet izlasē viņam nebūs tik daudz metienu un viņš uzreiz nespēj iejusties tādaa lomā.

  -1 [+] [-]

, 2021-02-17 16:57, pirms 4 gadiem
Raitcha rakstīja: Jā, es tā uzskatu... Un vienalga, kurš ir labāks vai kurš nav... Manā skatījumā tā nav nekāda motivācija censties tiem, kas ir uz strīpas ne vispār vēlme būt izlasei tuvāk. Jo ir divi izredzētie, kas vienmēr būs sastāvā... Un kāda starpība pēc kādas spēles viņi brauc? Viņi tur pie spēlēšanas vispār principā netiek... 6 punktus iemest var jebkurš, aizsradzībā? Nevajag sevi mānīt, ja tev nav forma, tad arī kājas nestrādā, nav starpības, kurš iekrīt uz piezīmi...
Šis gājiens ir izmisuma solis trenera kaklam un savienības bailes no netikšanas uz turnīru... Bet patiesībā parāda basketbola funkcionāru domas par basketbola spēlētājiem un tuvākajām rezervēm... Šis viss tiek darīts lai uzvarētu Bulgārus??? Ja nevar uzvarēt Bulgārus bez šiem abiem, tad tai Eurobasket labāk nemaz netikt...
raitcha taads neapmierinaajies diivaanpirdis

  -1 [+] [-]

, 2021-02-17 17:19, pirms 4 gadiem
Es teiktu, ka Zagars jaatstaaj malaa, labaak laukumaa redzeet Zoriku un/vai Ati. Gan Lomazs, gan Skele var izdarit to pashu, ko Zagars, t.i., ar neordinaariem gaajieniem salauzt speeli. Bet Zorikam ir labi panaakumi CL un liela speelju prakse, taapat arii dzelzs nervi. Ate var speeleet pret mazo Bostu un stabili iemest 3p.

  +3 [+] [-]

, 2021-02-17 17:20, pirms 4 gadiem
Number 0 rakstīja: Ja tas ir LBS nopelns, tad cepuri nost! .. bet nu ņemot vērā to, ka abi divi, gan Timma, gan Dairis pēdējā laikā ir kļuvuši par instagram zvaigznēm, šaubos, ka šie dos lielu pienesumu izlasei.
šādiem komentētājiem es vienkārši uzrakstu: ej dirs t tu debilais d.auni!!! P.S. sirdsapziņas pārmetumi nav.

     [+] [-]

, 2021-02-17 17:32, pirms 4 gadiem
LJBLTreneris rakstīja: Pietiks ar +7 pret Bulgāriju un abi savu darbiņu būs padarījuši godam. Tādā gadijumā pret Grieķiju varēs citiem dot uzspēlēt
Nav pamata satraukumam,abiem laiks tiks dots vairāk,nekā iepriekš

  +3 [+] [-]

, 2021-02-17 17:34, pirms 4 gadiem
Raicha ir muļķis
Pilnīgs dunduks

  +2 [+] [-]

, 2021-02-17 17:41, pirms 4 gadiem
Mums no pirmās spēles sastāvā vairs nav Blūms ,Sirsniņš ,Čavars ,Butjankovs un Kurucs un nezvai tiks laukumā Gulbis bet tagad klāt ,Zoriks,Lomažs,Bertāns,Timma, Bonis, Bērzs,Freimanis tātad kvalitāte krietni lielāka nekā pirmajā spēlē

  +5 [+] [-]

, 2021-02-17 17:57, pirms 4 gadiem
Kur Dairis un Timma ir vainīgi, ka Khimkos viens krievu lūzers skrien un met 40 metienus spēlē, iemet 20 punktus un defā ielaiž 60.... khimku problēma ir āpsis šveds.....bez šveda domāju par 8nieku stabili spēlētu....

  +1 [+] [-]

, 2021-02-17 17:59, pirms 4 gadiem
Štelmaheru var izlasīt kā baltu lapu: malā Gulbis, Vītols un abi Bērzi! Par pēdējiem diviem gribētos gan redzēt viņus darbībā!

  +4 [+] [-]

, 2021-02-17 18:00, pirms 4 gadiem
ticu, ka Dairis un Timma mums palīdzēs tikt pie ceļazīmes. Cepuri nost, ka neatteica izlasei.

  -1 [+] [-]

, 2021-02-17 18:16, pirms 4 gadiem
evil11 rakstīja: Varēs kādu mūzikas video uzņemt, bet ja nopietni tas labi, lai gan spēļu formā nav neviens, ne otrs. Labāk nekā bez.
Dairis pēc Kurtinaiša nomaiņas noteikti sāk ieiet ritmā, spēlē daudz vairāk, punkti krājas!

  -1 [+] [-]

, 2021-02-17 18:17, pirms 4 gadiem
Individuāli ļoti stipri spēletāji, kuri paši grib ļoti spēlēt. Galvenais atslēgas spēlētājs būs Meieris. Galvenais, lai viņam aiziet spēle.

     [+] [-]

, 2021-02-17 18:49, pirms 4 gadiem
Kāpēc Pasečņiks nav ar izlasi? Ko viņš tagad dara?

  +3 [+] [-]

, 2021-02-17 19:26, pirms 4 gadiem
maris777 rakstīja: Kāpēc Pasečņiks nav ar izlasi? Ko viņš tagad dara?
Viņam vakar naktsmaiņa bija, šodien itkā brīvs

     [+] [-]

, 2021-02-17 19:48, pirms 4 gadiem
Swordsman rakstīja: Ja bulgāriem pedējā spēlē vajadzēs uzvaru, par 99% skaidrs, ka viņi to arī dabūs. Bosnijai neko nevajag, balkānu mafija, nebūsim naivi.
Manuprāt, LV pietiek ar uzvaru 6+ pār BLG jebkurā situācijā. Otrkārt, Bulgārija visai nosacīti ir Balkānu valsts un pavisam noteikti nav daļa no ex-jugu basketa mafijas. Zaudējums bulgāriem vien jau bija pazemojums un domāt, ka viņi izlīdīs pirms mums ir nonsenss. Mazvērtības komplekss. Ja tā notiks, aprīšu cepuri.Lai gan esmu pārstājis brīnīties par jebko.

     [+] [-]

, 2021-02-17 20:00, pirms 4 gadiem
xZ rakstīja: Manuprāt, LV pietiek ar uzvaru 6+ pār BLG jebkurā situācijā. Otrkārt, Bulgārija visai nosacīti ir Balkānu valsts un pavisam noteikti nav daļa no ex-jugu basketa mafijas. Zaudējums bulgāriem vien jau bija pazemojums un domāt, ka viņi izlīdīs pirms mums ir nonsenss. Mazvērtības komplekss. Ja tā notiks, aprīšu cepuri.Lai gan esmu pārstājis brīnīties par jebko.
jā tāds kā atzars no dienvidslāviem kā daļai Volgas bulgāriem, tomēr skaitās pie jugiem etniski un ģeogrāfiski tāpat kā macedonia

     [+] [-]

, 2021-02-17 20:07, pirms 4 gadiem
specha rakstīja: jā tāds kā atzars no dienvidslāviem kā daļai Volgas bulgāriem, tomēr skaitās pie jugiem etniski un ģeogrāfiski tāpat kā macedonia
Formāli jā, bet reāli tie ir pilnīgi citi. Tāpēc jau rakstīju, ka nosacīti. Nav arī Eirovīzija.

  -1 [+] [-]

, 2021-02-17 20:52, pirms 4 gadiem
maris777 rakstīja: Kāpēc Pasečņiks nav ar izlasi? Ko viņš tagad dara?
Jēga viņu aicināt uz divām spēlēm no ASV, kad ir ceļojumu ierobežojumi? Plus nav jau līgums kā Bertānam, ka privāto ļoteni var ņemt.

  -1 [+] [-]

, 2021-02-17 21:37, pirms 4 gadiem
xZ rakstīja: Manuprāt, LV pietiek ar uzvaru 6+ pār BLG jebkurā situācijā. Otrkārt, Bulgārija visai nosacīti ir Balkānu valsts un pavisam noteikti nav daļa no ex-jugu basketa mafijas. Zaudējums bulgāriem vien jau bija pazemojums un domāt, ka viņi izlīdīs pirms mums ir nonsenss. Mazvērtības komplekss. Ja tā notiks, aprīšu cepuri.Lai gan esmu pārstājis brīnīties par jebko.
+6 protams, ka pietiek, te bija runa, ja ir uzvara līdz seši.
Nav jau jābūt Eirovīzijai vai Balkāniem, vienmēr pastāv iespēja aiz kulisēm "sarunāt", tev Bosnija un Bulgārija izklausās pēc tādām, kas to nevarētu? Bez tam, pirmā daļa jau bija meitenēm, neticu, ka sagadīšanās, ka vajadzēja +18 un tik arī bija.

  -1 [+] [-]

, 2021-02-17 21:37, pirms 4 gadiem
liepājs sieviešu klabs EWBL spēlē ar 14 g.meit. un kāš apm -30 pts