Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:377, Did:0, useCase: 3

Helmanis: "Kā tirgus vecenes, nevis vīrieši..."

Jānis Celmiņš

Helmanis: "Kā tirgus vecenes, nevis vīrieši..."
Uvis Helmanis Latvijas izlases kapteiņa lomā
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

"Zāles durvis aizslēgtas, treniņš vēl nav beidzies, kad Kristaps jau ir pie telefona un Valdis steidz pasaulei padižoties ar to, ko atkal padzirdējis," intervijā "Sporta Avīzei" Latvijas vīriešu basketbola izlases kapteinis Uvis Helmanis nosodījis Kristapa un Valda Valteru aktivitātes Eiropas čempionāta laikā un sagatavošanās procesā pirms turnīra.

Intervijā "Sporta Avīzei" Helmanis par galveno neveiksmes iemeslu sliktajam startam Eiropas čempionātā uzskata atsevišķu spēlētāju attieksmi un nespēju turēties disciplīnas rāmjos, kamēr trenera Kemzuras darbu novērtē kā ļoti profesionālu. Helmanis atbalsta treneri arī lēmumā izslēgt Bērziņu. "Pilnīgi pamatots lēmums no trenera puses. Viennozīmīgi. Tur pat nav ko apstrīdēt. Tikai beigās izskatījās, ka pats Kaspars to nesaprata... Pēc tam, kad viņš tika atskaitīts, zvanīju viņam un pateicu: lūdzu, aizej un izrunājies ar treneri, varbūt tomēr nonāksiet pie kāda kompromisa. Cik tagad saprotu, Kaspars nebija ne zvanījis, ne meklējis kādu kontaktu. Šeit vietā būtu bijusi kaut vai atvainošanās - tas būtu tikai normāli!"

Helmanis uzskata, ka Bērziņam vaina par atskaitīšanu no izlases vispirms jāmeklē sevī, nenoliedzot, ka šāds lēmums dažiem bijis negaidīts un reakcijas bija dažādas. "Viennozīmīgi, ka šis pavērsiens ietekmēja komandu un pēc Bērziņa atskaitīšanas šokēts bija arī Andris. Jā, bija arī variants, ka viņš nebūtu braucis uz Eiropas čempionātu. Taču beigās bija Kemzuras saruna ar Andri - domāju, patiesībā vairākas, ne tikai viena. Beigās nonāca pie kaut kāda kopsaucēja un Andris čempionātā bija ar mums un daudz palīdzēja komandai. Protams, tobrīd bija viegli klaigāt sensācijas, ka nu tik ir konflikts un Biedriņš nebrauks uz Poliju, ko daži arī cītīgi darīja - protams, domājot par to, kas foršāk viņiem un par cik zinošu džeku viņu tagad visi uzskatīs, nevis par to, lai varbūt tomēr maksimāli nesaasinātu jau tā sarežģīto situāciju un ļautu to atrisināt Latvijas izlases interesēs."

Helmanis arī nosodījis Valda Valtera aktivitātes twitter.com, kas komandas kapteiņa vērtējumā bija faktors, kas arī grāva komandas vienotību. "Varbūt neesmu tas, kas var nosodīt Kristapu par to, ka viņš ar tēvu runā par pilnīgi visām izlases lietām - par visu, kas notiek ģērbtuvēs, visas nianses un sīkumus, taču savas domas varu izteikt - manuprāt, tas nav normāli. Šajā gadījumā akmens jāmet paša Valda Valtera dārziņā - par to, ka viņš publicē šādas lietas, un dara to kaut kādā internetā. Tās visas bija sakāpinātas, saasinātas un negatīvas emocijas - protams, ar neiztrūkstošu visu spēlētāju un treneru nolikšanu, kas jau no sākuma izveidoja ap šo komandu nervozu auru. Zāles durvis aizslēgtas, treniņš vēl nav beidzies, kad Kristaps jau ir pie telefona un Valdis steidz pasaulei padižoties ar to, ko atkal padzirdējis. Nezinu, kā to lai nosauc - ja godīgi, pēdējos gados jau vairs nešķiet, ka tā ir parasta piecdesmitgadnieka krīze, bet drīzāk tam ir kāds atbilstošs medicīnisks termins. Lai vai kā, tas nav normāli. Teiksim, pēc incidenta starp Kristapu Valteru un Igoru Miglinieku uzreiz parādījās teksti, ka Igors un Gundars Vētra, redz, esot nodevēji un nelaimes putni, sak - ko viņi vispār te iedomājas... Diezgan nožēlojami. Kā tirgus vecenes, nevis vīrieši..."

Tāpat Helmanis atklāti pateicis, ka no Kristapa Valtera kā komandas kapteiņa palīga gaidījis atbildīgāku attieksmi. "Man ir nepatīkami to teikt, taču no Kristapa kā kapteiņa asistenta gaidīju lielāku atbalstu komandas savākšanā. Jo vairāk tāpēc, ka viņš ir taču saspēles vadītājs, kas principā ir komandas smadzenes - viņam bija jāvāc šie spēlētāji ne tikai ģērbtuvēs, bet arī laukumā. Viņš ir tas, kurš komandē parādi - lielākoties viņš ir tas, kas kontrolē spēli, un bumba ir pie viņa! Ja godīgi, gaidīju no Kristapa vismaz kaut kādu atbildības uzņemšanos. Biju cerējis, ka starp mums izveidosies normālāka saikne, un viņš tomēr palīdzēs savākt komandu, taču tā nenotika - patiesībā, pat pretēji."

Pilna intervija ar Uvi Helmani - šīs nedēļas "Sporta Avīzē".

Izmantotie resursi:
"Sporta Avīze"

  +5 [+] [-]

, 2009-09-15 18:52, pirms 15 gadiem
graic rakstīja: būs grūti pec visiem šiem notikumiem savākt VIENOTU un KONKURĒTSPĒJĪGU izlasi. žēl.
kaadas mulkjiibas,labaak dzeki kas ciinaas un eed zemi,bet varbuut zaudee,nevis dzeki kuriem izlase ir caurstaigaajam istaba peec smaga kodiena...discipliina ir vajadziiga visos basketbola liimenjos....

  +1 [+] [-]

, 2009-09-15 18:52, pirms 15 gadiem
Lai izlasē turpmāk spēlē tikai tie, kuri ir gatavi tam ziedot. Labāk Veselovs, kurš grib, nekā Biedriņš, kurš negrib. Labāk Sirsniņš, kurš grib nekā - Valters, kurš negrib. Labāk kāšam visiem ar spēlētājiem, kuri nav labākās kvalitātes, tomēr atdod pēdējos spēkus un darbojas komandas interesēs. Ceru, ka daļa no šīs tusētāju paaudzes nekad vairs nespēlēs izlasē. Uvim un Blūmam, kā arī Kambalam, Štālbergam un Kalvem - visu cieņu, pārējiem - ceru, ka izlasē jūsu vairs nebūs [neskaitot Jaho un Freimani]. Protams, ja Bērziņš un pārējā lidojošo Koijotu izlase mainīs attieksmi - tad atpakaļ celu vajadzētu atstāt.

  +3 [+] [-]

, 2009-09-15 18:53, pirms 15 gadiem
shitaa rakstīja: [shitaa]
Visu cieņu Uvi, bet:
RUS 15min, 2nieki 0/0, 3nieki 0/1
FR 20min, 2nieki 0/0, 3nieki 0/3
GER 29min, 2nieki 0/0, 3nieki 2/7
kur pazuda tavas kvalitātes?!
[/quote]
es ielieku Uvja statistiku, man sagriež 12 mīnusus, kas te kaut kāds stulbuma vīruss plosās?
Tāpēc, ka Uvis, lai arī neaizvadīja ne tuvu labāko čempi [drīzāk sliktāko], tomēr viņš vismaz cīnījās līdz galam un atdeva visus spēkus.
Slēpts komentārs: shitaa

  +2 [+] [-]

, 2009-09-15 18:56, pirms 15 gadiem
Tikko iechekoju kk profilu oranzjajaa portaalaa, kad ieraudziiju shito:

Horoskopa zīme: Jaunava / Gaiļa gadā

taa reeku paraava. Zeens taa arii uzvedaas
Slēpts komentārs: goga papukašvili
Slēpts komentārs: artuurs.k.

  +5 [+] [-]

, 2009-09-15 19:47, pirms 15 gadiem
Citāts no Valtera: Iegāju esporta komentāros un secināju ka viena daļa tikai gaida kad es pieļaušu kādu kļūdu lai varētu izgāzt mēslus par ask,baronu utt! ko viņš tur murgo pasakat man kāds!

  +2 [+] [-]

, 2009-09-15 20:00, pirms 15 gadiem
Godlike rakstīja: par AB - tādiem komandas līderiem- garajiem spēlētājiem EČ (PČ, OS) ir ļoti grūti parādīt labu sniegumu, savākt labu statistiku, ja komandā nav labu mazo spēlētāju. pretinieki jau ar nav stulbi- maksimāli apgrūtina bumbas iespēli garajam un ja nav laba saspēles vadītāja, tad tā bumba arī līdz garajam nenonāks. turklāt ja komanda nevar iemest 3.p., tad pretinieks arī maksimāli nosedz savu groza apakšu, bet perimetru atstāj brīvāku- tipa, metiet, ja varat trāpīt. un šajās spēlēs tas bija uzskatāmi redzams- mums bija ļoti daudz iespēju uzmest brīvus 3.p. metienus, bet diemžēl pārsvarā tie lidoja garām grozam vai arī vispār netika mesti, jo bumba tajā brīdī nebija pie viena no tiem 2 komandas spēlētājiem, kurš varētu iemest.
Droši vien,ka tev taisnība par to,ka grūti izcelties,bet,patiešām labi spēlētāji arī šādās situācijās būtu komandas līderi..Biedriņš,ne spēles ziņā,ne arī ārpus laukuma neparādija,ka viņš būtu cienīgs tam,lai sevi sauktu par zvaigzni.
Žēl,ka mūsu tusētāji neprot cienīt tādu treneri,kā Kemzura...

  +4 [+] [-]

, 2009-09-15 20:28, pirms 15 gadiem
Helmanis malacis, cepuri nost viņa priekšā! Es arī teiktu, nafig klusēt par bardaku!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2009-09-15 20:54, pirms 15 gadiem
persik rakstīja: Nu jā,Sandim arī patīk izkliades,tikai ir atšķirība no jaunākā brāļa un tēva,ka nebārstās ar nepārdomātiem komentāriem un dara to,ko no viņa gaida
Sandis laikam līdzīgs mammai!!!

  +6 [+] [-]

, 2009-09-15 20:54, pirms 15 gadiem
nu 32 kg kantele parāda, ka ir manuprāt kaut ko sapīpējies

  +7 [+] [-]

, 2009-09-15 21:00, pirms 15 gadiem
Drausmīgi žēl, ka pēc čempionāta ir jārunā nevis par to, ka pretinieki bija stipri, bet gan par to, ka paši bijām vāji... Izlasē izskatās tikia 2 cilvēki ar PROFESIONĀLU attieksmi Blūmu Janka un Uvis. Man bija tāda škrobe atbraucot uz čempi, jo biju tikai daļēji gulējis iepriekšējās naktis, bet pēdējā pavisam ne, jo braucu no Latvijas ar savu mašīnu uz čempi.Parguris ātri gāju skatīt basketbolu un ko redzēju.. Iespiedās viena epizode Šķēle zaudējot bumbu uz otru pusi paskrien vieglā riksī... Come on! Esmu vistīrākais amatieris, bet pat TRENIŅĀ es tā nedaru, bet tā notiek oficiālā spēlē. Tā bija necieņa pret faniem. Es pat nepārmestu par zaudējumiem, ja redzētu degsmi un atdevi spēlētāju acīs. Bija liela vilšanās, bet tagad skaidrs ka uzdzīvojot pirms čempja gruti savākties un demonstrēt neviltotu pšatdevi. Žēl, ļoti žēl, bet jāsaka ka daži LV basketbolisti tiešām ir iedomājušies sevi par nezin ko. Diemžēl Andža ar pabojājasavu reputāciju manās acīs.

  +5 [+] [-]

, 2009-09-15 21:02, pirms 15 gadiem
man pilnigi pofig butu par to kuraa diviizijaa speeleejam! vnk man kaa skatiitaajam ir svariigi redzeet raksturu un veelmi sevi pieraadiit! jo basketbolaa paslaik ir taspats kas futbolaa pirms laika(tagad nedaudz lietas uzlabojas) vnk muusu "zvaigznes" gulj uz veciem lauriem! ta nafig! vnk laizham chaljus ar normaalu attieksmi un audzinam speeletaajus, nevis pleegurus! tas jau nebuutu nekas, ka reizeem iedzer, bet nu cmon, ja tevi jaavelk maajaas, jo tu esi apdzeeries kaa lops un vel iesnaucis kko! nu nav jeegas! pirms chempionaata biju starp tiem mulkiem, kas ticeeja, ka mums buus laba komanda, bet ko es sagaidiju? to, ka visiem zili rinki zem aciim, un tikai dažos spēlētājos varēja redzēt ko viņi dara Polijā....

  +3 [+] [-]

, 2009-09-15 21:04, pirms 15 gadiem
skonto1983 rakstīja: Droši vien,ka tev taisnība par to,ka grūti izcelties,bet,patiešām labi spēlētāji arī šādās situācijās būtu komandas līderi..Biedriņš,ne spēles ziņā,ne arī ārpus laukuma neparādija,ka viņš būtu cienīgs tam,lai sevi sauktu par zvaigzni.
Žēl,ka mūsu tusētāji neprot cienīt tādu treneri,kā Kemzura...
piekrītu, ka individuāli spēcīgāks spēlētājs spētu izcelties arī šādos apstākļos, bet nu AB nav gluži tāda tipa spēlētājs- viņš tomēr ir vairāk aizsardzības spēlētājs, nevis uzbrukuma. vispār uz šādām pārdomām mani pavilka pēc vakardienas serbu-turku spēles, kurā Turkoglu (kuru es principā diez gan augstu vērtēju) 38 min guva 4 punktus, bet turki tomēr izcīnīja uzvaru.

  -3 [+] [-]

, 2009-09-15 21:11, pirms 15 gadiem
Jānis_Bērziņš rakstīja: es ielieku Uvja statistiku, man sagriež 12 mīnusus, kas te kaut kāds stulbuma vīruss plosās?
[/quote]
Tāpēc, ka Uvis, lai arī neaizvadīja ne tuvu labāko čempi [drīzāk sliktāko], tomēr viņš vismaz cīnījās līdz galam un atdeva visus spēkus.
un kurš tad neatdeva visus spēku, kuram pēc tavām domām acis nedega? To nu tu pārmest nevari nevienam!

  -4 [+] [-]

, 2009-09-15 21:12, pirms 15 gadiem
Jānis_Bērziņš rakstīja: Lai izlasē turpmāk spēlē tikai tie, kuri ir gatavi tam ziedot. Labāk Veselovs, kurš grib, nekā Biedriņš, kurš negrib. Labāk Sirsniņš, kurš grib nekā - Valters, kurš negrib. Labāk kāšam visiem ar spēlētājiem, kuri nav labākās kvalitātes, tomēr atdod pēdējos spēkus un darbojas komandas interesēs. Ceru, ka daļa no šīs tusētāju paaudzes nekad vairs nespēlēs izlasē. Uvim un Blūmam, kā arī Kambalam, Štālbergam un Kalvem - visu cieņu, pārējiem - ceru, ka izlasē jūsu vairs nebūs [neskaitot Jaho un Freimani]. Protams, ja Bērziņš un pārējā lidojošo Koijotu izlase mainīs attieksmi - tad atpakaļ celu vajadzētu atstāt.
Ar šādu pieeju Latvijai Eiropas čempionāta finālturnīrā vispār nav ko darīt. Eiropas čēmpionātā komandai ir jāspēlē ar maksimāli spēcīgāko sastāvu, kāds vien ir iespējams. Ja ir problēmas ar kādiem spēlētājiem, tad ir nepieciešama tāda izlases vadība, ieskaitot galveno treneri, kas var šīs problēmas atrisināt. Izlase nav amatieru komanda, kas spēlē vietējā pilsētas čempionātā, un kurā, kā ierasts apvienojas draugi, kolēģi, bijušie klases biedri vai labi paziņas. Komanda ir jākomplektē profesionāli. Bērziņa atskaitīšana trenera ambīciju dēļ bija katastrofāla, fatāla kļūda Latvijas izlasei, kuras cena bija neizkļūšana no grupas. Latvija reāli uz turnīru aizbrauca ar vienu laba līmeņa 4.numuru - Helmani un diviem centriem, no kuriem neviens nemet no spēles ne pustalo metienu, ne tālmetienu. Visu cieņu Biedriņam un Kambalam, kas patiešām bija labākie izlasē, bet līdz ar to uzbrukuma vienveidība bija vienkārši acīmredzama. No Kemzuras gaidīt vismaz kaut kādas oriģinālas idejas bija velti. Par Latvijas izlases nodemonstrēto primitīvo spēli uzbrkumā jau ir izteikušies vairāki speciālisti turnīra laikā, tajā skaitā ārzemju. Tas nav mans izdomājums. Man personīgi ir jautājums, ko Latvijas izlasē vispār dara tādā līmeņa spēlētāji kā Štālbergs un Kalve? Ja spēlētājs, kura devums uzbrukumā ir tuvu 0, iet sākumsastāvā un spēlē 30 minūtes, tad jājautā, kādi vispār ir treneru mērķi turnīrā? Taču, ja treneri nesaprot, kāpēc pretinieks pie -8, kas " it kā viņam der" iet uz apzinātu piezīmi, tad par ko te vispār diskutēt? Otrs jautājums ir, kāda vispār ir konkurence izlasē? Manuprāt, kamēr mums nebūs reālas konkurences no 4-5 laba līmeņa spelētājiem katrā pozīcijā, mēs pat runāt nevaram sākt par to, vai mums ir vajadzīgs Biedriņš, Bērziņš, Valters, Kambala vai Helmanis. Diemžēl, bet izskatās, ka spēlētāju resurss komadā ir visai ierobežots. Cits jautājums ir par treneriem. Lūk šeit resurss ir neierobežots. Atliek tikai ar pareizu pieeju izvēlēties!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-09-15 21:23, pirms 15 gadiem
voldemorts rakstīja: Latvija reāli uz turnīru aizbrauca ar vienu laba līmeņa 4.numuru - Helmani...
labs 4turtais Nr. Helmanis ir vienīgi LBL, Eiropas čempionātā diemžēl viņš bija stipri dranķīgs 4turtais, pat Štalbergs (kas vispār fiziski neatbilst 4turtā pozīcijai) nospēlēja krietni labāk!? Uvja pamatfunkcija ir likt bloku un mest truli, kā lika bloku, tā atrāvās sodu, kā meta truli...pats zini! aaa..un protams mācīšana un pamācīšana, kas kā mēs redzējām ne pie kā laba ne brīdi neveda!

  +2 [+] [-]

, 2009-09-15 21:32, pirms 15 gadiem
shitaa rakstīja: labs 4turtais Nr. Helmanis ir vienīgi LBL, Eiropas čempionātā diemžēl viņš bija stipri dranķīgs 4turtais, pat Štalbergs (kas vispār fiziski neatbilst 4turtā pozīcijai) nospēlēja krietni labāk!? Uvja pamatfunkcija ir likt bloku un mest truli, kā lika bloku, tā atrāvās sodu, kā meta truli...pats zini! aaa..un protams mācīšana un pamācīšana, kas kā mēs redzējām ne pie kā laba ne brīdi neveda!

tak neiet runa cik labs un nee bet attieksme kopumaa,profisionalitaate,un helamin ar to nav problema,bet gan daziem citiem...un EC ir taa vieta kur siikumi summeejaas un ar attieksmi dazreiz jaanopelna kaads + arii pie Dieva...jo redz,iespejams mums cempis beidzaas deelj nieka 2 punktiem...

  +5 [+] [-]

, 2009-09-15 21:54, pirms 15 gadiem
@ValdisValters Tagad esi nolaidies līdz esporta komentētāju līmenim.. apsveicu..
Shito VV raksta twitter.com
Kas vinjs mus par mulkiem tur?

  +2 [+] [-]

, 2009-09-15 21:57, pirms 15 gadiem
NEVIENS treneris nespēs savākt izlases spēlētājus jo nav ar ko tos motivēt, naudas ta nav, kluba uzliks sodus vai vienkārši pasūtīs, izlasē tā nevar, ja cilvēks it kā normāli gatavojas uz 3 spēlēm bet tad viss pajūk, nav laika un mums nav arī resursu, tāpēc domāju ir muļķīgi prasīt no treneriem darbu ar bērniem kad jāspēlē pret vīriem, uzreiz jāmet ārā visi kas negrib/nevar utt, jāņem vājāki bet kas grib, paskatamies reāli - pēdējos 3 čempjos mēs mierīgi varējām sūtīt u16 meiteņu izlasi, rezultāts būtu PRECĪZI tāds pats - 3 spēles un braucam mājās..

  +2 [+] [-]

, 2009-09-15 21:59, pirms 15 gadiem
esports komentu līmenis patiesībā ir visai augsts, vajag tikai ignorēt nekonstruktīvos izbļāvienus kuru vienīgā doma ir provocēt uz kašķi, bet tas ka VV pac teica ka provocēt mīl tad nez, provocēšana ir VISzemākais līmenis internetā jo nerosina uz konstruktīvu diskusiju bet gan plikām emocijām, ko dara plikas bezsmadzeņu emocijas redzējām uzreiz pēc finālsvilpes spēlē ar ņemciem.

  -3 [+] [-]

, 2009-09-15 22:02, pirms 15 gadiem
shitaa rakstīja: labs 4turtais Nr. Helmanis ir vienīgi LBL, Eiropas čempionātā diemžēl viņš bija stipri dranķīgs 4turtais, pat Štalbergs (kas vispār fiziski neatbilst 4turtā pozīcijai) nospēlēja krietni labāk!? Uvja pamatfunkcija ir likt bloku un mest truli, kā lika bloku, tā atrāvās sodu, kā meta truli...pats zini! aaa..un protams mācīšana un pamācīšana, kas kā mēs redzējām ne pie kā laba ne brīdi neveda!
Tak nav vērts te strīdēties un kko mēģināt pierādīt cilvēkiem ar rozā brillēm. "Grēkāži" jau ir noskaidroti. Izrādās, ka tie ir K. Bērziņš un Valdis Valters- lūk, tie esot galvenie vaininieki pie visām problēmām (vairākumam patīk vainot problēmās atsevišķus cilvēkus, nevis sistēmu- lasi, cilvēkus, kuri gadiem stabili sēž savās siltajos krēslos un neko nespēj uzlabot).
Helmanis uzsācis vārdu kariņu ar VV un uzreiz kļuvis par baigi pozitīvo tēlu daudzu uztverē. Taktika sen pārbaudīta- labakā aizsardzība ir uzbrukums, tādā veidā var arī labi novērst citu prātus no galvena sava "Ahilleja papēža"- sliktās spēles.

  +2 [+] [-]

, 2009-09-15 22:03, pirms 15 gadiem
purkavindrijs rakstīja: Nepiekrītu. Spēlētāji nedrīkst sākt šantažēt izlasi pārliecībā par savu neaizvietojamību. Ir jābūt "es vēlos uzvarēt!" nevis "labi, moška palīdzēšu...". Tikai uz tāda pamata ir iespējams komandas gars. Ja uz EČ būtu aizbraukuši nomināli vājāki, bet disciplinētāki spēlētāji, rezultāts nebūtu bijis sliktāks.
Iespējams pat rezultāts būtu labāks. Piemēram serbi ar vairākus gadus mocījās ar savām zvaigznēm un to nesaskaņām un izgāzās vairākas reizes a šogad ar jaunajiem čaļiem spēlē labāk. Protams mums nav tik daudz talantu kā serbiem, bet nu sliktāk kā netikt no grupas ārā jau tāpat nevar būt.

  -1 [+] [-]

, 2009-09-15 22:51, pirms 15 gadiem
purkavindrijs rakstīja: Nepiekrītu. Spēlētāji nedrīkst sākt šantažēt izlasi pārliecībā par savu neaizvietojamību. Ir jābūt "es vēlos uzvarēt!" nevis "labi, moška palīdzēšu...". Tikai uz tāda pamata ir iespējams komandas gars. Ja uz EČ būtu aizbraukuši nomināli vājāki, bet disciplinētāki spēlētāji, rezultāts nebūtu bijis sliktāks.
Šantāža un sava viedokļa izteikšana nav viens un tas pats. Par šantāžu piekrītu. Arī par vēlmi uzvarēt piekrītu. Taču šaubos, ka tāda līmeņa spēlētājs kā Biedriņš, kas savā klubā pelna miljonus, būtu braucis uz izlasi bez vēlmes uzvarēt. Kam tas viņam būtu vajadzīgs? Tas, ka cilvēkam par Bērziņa atskaitīšanu neapšaubāmi bija savs viedoklis, ir pilnīgi normāli. Komanda neapdomīga trenera lēmuma rezultātā zaudēja vienu no izlases labākajiem un universālākajiem spēlētājiem. Faktiski atskaitīts tika pamatpiecinieka spēlētājs. Ņemot vērā arī Sanda Valtera traumu, tā Latvijas izlasei bija katastrofa, ko pierādīja arī rezultāts. Cits jautājums ir par disciplīnu. Disciplīna komandā ir neapšaubāmi svarīga lieta, taču šeit neapšaubāmi milzīga nozīme ir trenera autoritātei. Ko uzvarējis ir Kemzura? Kādas slavenas komandas vai izlases viņš līdz šim kā galvenais treneris bija vadījis? Kas disciplīnas ziņā tika panākts ar Bērziņa atskaitīšanu no komandas? Es varētu vēl uzdot jautājumus, bet ne par to ir runa. Ar disciplīnu vien ir par maz. Ja Eiropas čempionāta finālturnīra līmenī, mačā ar principiālu pretinieku faktiski 30 minūtes no spēles laika komanda uzbrūk tikai ar 4 spēlētājiem, pie tam centra spēlētāji jebkurā variantā faktiski uzbrūk tikai no groza apakšas, tad, kādam gan ir jābūt pretinieku trenerim, lai nesaprastu kā šādu izlasi apspēlēt?

  +2 [+] [-]

, 2009-09-15 23:05, pirms 15 gadiem
Tomēr ir kāds normāls vecis - Uvis starp izlases saldajiem. Skumji, ka tādu tur maz un toni komandā nosaka atkarīgie .

  -2 [+] [-]

, 2009-09-15 23:06, pirms 15 gadiem
Marty82 rakstīja: Iespējams pat rezultāts būtu labāks. Piemēram serbi ar vairākus gadus mocījās ar savām zvaigznēm un to nesaskaņām un izgāzās vairākas reizes a šogad ar jaunajiem čaļiem spēlē labāk. Protams mums nav tik daudz talantu kā serbiem, bet nu sliktāk kā netikt no grupas ārā jau tāpat nevar būt.
Tikai daži šeit jautājumi. Vai esat pievērsis uzmanību, kādās komandās un kādos turnīros ir spēlējuši un spēlē šie serbu jaunie čaļi? Interesanti, kuri tad ir tie mūsu jaunie talanti, ar kuriem vajadzētu komplektēt izlases sastāvu esošo vietā?

  +1 [+] [-]

, 2009-09-15 23:14, pirms 15 gadiem
goga papukašvili rakstīja: Rezumēsim. Intervija laba, ar sāpi un konkrētiem uzvārdiem. Tikai paša intervējamā, tobiš, Uveļa devums man nav skaidrs- uz laukuma 4. numurs nav vajadzīgs tāds, kurš uzbrukumā var tikai 3punktnieku uzmest, bet aizsardzībā uzsist folu, praktiski Helmaņa funkcijas uz laukuma ar to beidzās.
OK, daudzi apgalvoja, ka viņs komandā esot vajadzīgs labā mikroklimata uzturēšanai un lai savāktu "jaunos čaļus". Un? Vai mikroklimats bija labs un čaļi "savākti"? Ņifiga. Karoče, arī savas funkcijas ārpus laukuma nav veicis.
Vienīgais pozitīvais, ka tagad ir drosme nosaukt uzvārdus, kuri, viņaprāt, visā vainojami. Nav daudz, bet tomēr labāk, nekā nekas.
Te tak runa ir tikai par attieksmi, kas arii izshkjir speeles galotnes, tas kaada tu esi sadziive un treninjos...nav runas par to cik kursh iemeta!

  +2 [+] [-]

, 2009-09-15 23:21, pirms 15 gadiem
voldemorts rakstīja: Ar šādu pieeju Latvijai Eiropas čempionāta finālturnīrā vispār nav ko darīt. Eiropas čēmpionātā komandai ir jāspēlē ar maksimāli spēcīgāko sastāvu, kāds vien ir iespējams. Ja ir problēmas ar kādiem spēlētājiem, tad ir nepieciešama tāda izlases vadība, ieskaitot galveno treneri, kas var šīs problēmas atrisināt. Izlase nav amatieru komanda, kas spēlē vietējā pilsētas čempionātā, un kurā, kā ierasts apvienojas draugi, kolēģi, bijušie klases biedri vai labi paziņas. Komanda ir jākomplektē profesionāli. Bērziņa atskaitīšana trenera ambīciju dēļ bija katastrofāla, fatāla kļūda Latvijas izlasei, kuras cena bija neizkļūšana no grupas. Latvija reāli uz turnīru aizbrauca ar vienu laba līmeņa 4.numuru - Helmani un diviem centriem, no kuriem neviens nemet no spēles ne pustalo metienu, ne tālmetienu. Visu cieņu Biedriņam un Kambalam, kas patiešām bija labākie izlasē, bet līdz ar to uzbrukuma vienveidība bija vienkārši acīmredzama. No Kemzuras gaidīt vismaz kaut kādas oriģinālas idejas bija velti. Par Latvijas izlases nodemonstrēto primitīvo spēli uzbrkumā jau ir izteikušies vairāki speciālisti turnīra laikā, tajā skaitā ārzemju. Tas nav mans izdomājums. Man personīgi ir jautājums, ko Latvijas izlasē vispār dara tādā līmeņa spēlētāji kā Štālbergs un Kalve? Ja spēlētājs, kura devums uzbrukumā ir tuvu 0, iet sākumsastāvā un spēlē 30 minūtes, tad jājautā, kādi vispār ir treneru mērķi turnīrā? Taču, ja treneri nesaprot, kāpēc pretinieks pie -8, kas " it kā viņam der" iet uz apzinātu piezīmi, tad par ko te vispār diskutēt? Otrs jautājums ir, kāda vispār ir konkurence izlasē? Manuprāt, kamēr mums nebūs reālas konkurences no 4-5 laba līmeņa spelētājiem katrā pozīcijā, mēs pat runāt nevaram sākt par to, vai mums ir vajadzīgs Biedriņš, Bērziņš, Valters, Kambala vai Helmanis. Diemžēl, bet izskatās, ka spēlētāju resurss komadā ir visai ierobežots. Cits jautājums ir par treneriem. Lūk šeit resurss ir neierobežots. Atliek tikai ar pareizu pieeju izvēlēties!
Viss bija pareizi.Vajadzeja atskaitiit veel kaadu. Nav iespeejams nokomplekteev taadu izlases vadiibu kas tiks galaa ar sho visatljautiibu. Shitaa paaudze(skjeele, Valteri, Janichenoks utt.) ir tieshaam izcili sekli plus veel krietni paarmaksaati! Jaaspele tiem kas grib ciinities jau 2 meeneshus pirms chempionaata nevis plosto Vecriigaa and censhas aizlidot uz Koijotu zemi...Ir jaasaka NEEE taadiem, pirmo chempi varbuut divus mees rezultaataa zaudeesim, bet ilgterminjaa ieguusim. Padomaajiet uz ko tagad skataas Jaunatnes liigas dzeki, uz shitiem bambaaljiem ar 9. klashu izgliitiibu, kas tik pa bordeljiem dziivo, VINJIEM TAS LIEKAS COOOL....Ir jaamaina kodols komandas, mainiisies atdeve, mainiisies priekshtats par komandu un mainiisies rezultaati.

  +1 [+] [-]

, 2009-09-15 23:23, pirms 15 gadiem
voldemorts rakstīja: Tikai daži šeit jautājumi. Vai esat pievērsis uzmanību, kādās komandās un kādos turnīros ir spēlējuši un spēlē šie serbu jaunie čaļi? Interesanti, kuri tad ir tie mūsu jaunie talanti, ar kuriem vajadzētu komplektēt izlases sastāvu esošo vietā?
Jaanis Bllums
Jaanis Streelnieks

Kristaps Janichenoks
Dairis Bertaans
Ernests Kalve
Mareks Jurevichus
Akselis Vairogs
Inguss Bankevics

Kaspars Kambala
AB
Zakjis
Fremanis

Tici man peec diviem cikliem mees VISMAZ izkljuutu chempii no grupas!

  +2 [+] [-]

, 2009-09-16 00:19, pirms 15 gadiem
SASMĒJOS PAMATĪGI....
IZLASĪJU KOMENTĀRUS UN ATLIEK SECINĀT, KA V.VALTERAM IR SĀKUSIES "DRAUDZĪBA AR PUTNIEM "