Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:352, Did:0, useCase: 3

Kalniņš: "Zvirgzdiņa attieksme ir nepieņemama"

Andrejs Siliņš

Kalniņš: "Zvirgzdiņa attieksme ir nepieņemama"
Gunta Baško un Ainars Zvirgzdiņš
Foto: Romualds Vambuts no Liepājas

"Stresa situācijās emocijas ņem virsroku un netiek pieņemti pareizi un, galvenais, savlaicīgi lēmumi," asu kritiku Latvijas dāmu izlases bijušā galvenā trenera Ainara Zvirgzdiņa virzienā sarunā ar eSports.lv pauž bijušais Rīgas ASK ģenerālmenedžeris Ģirts Kalniņš.

Čempionāts mūsu meitenēm tikko beidzies. Kā vērtē komandas sniegumu?
- Uzskatu, ka šī izlase bija viena no labākajām, kāda mums jebkad basketbolā ir bijusi. Jāsaka liels paldies meitenēm un zināmā mērā arī trenerim Zvirgzdiņam par to, ko viņas paveikušas. Izlase ir pacēlusies jaunā līmenī.

Kāpēc trenerim tikai zināmā mērā?
- Zvirgzdiņa attieksme pret spēlētājām, komandas vadīšanas stils spēļu laikā ir nepieņemams. Nu jau varu teikt, ka man bija tas prieks divus gadus strādāt kopā ar tādu treneri kā Ramūns Butauts, un varu teikt, ka lielākā daļa Latvijas treneru ir aizspriedumaini un kompleksaini, ar jau noformulējušos viedokli par katru spēlētāju un tā pielietojumu laukumā. Stresa situācijās emocijas ņem virsroku un netiek pieņemti pareizi un, galvenais, savlaicīgi lēmumi. Tāpēc arī mums diemžēl ir jāpiesaista speciālisti no ārzemēm, kā tas ir vīriešu izlasē. Ja Zvirgzdiņš spēles laikā savu asistentu, maigi sakot, var pasūtīt trīs mājas tālāk, ja uz spēlētājam var nejēgā bļaut, ja pārtraukumā, kad citas viena otru uzmundrina, treneris ienāk ģērbtuvē un visas nolamā trīsstāvīgiem vārdiem, tad tas nav un nevar būt normāli. Pat, ja visa šī aizkulišu informācija ir pārspīlēta, tad noteikti nav tā, kā līdz šim presē tas tiek publicēts – mums komandā ir labākais mikroklimats pasaulē. Arī Ievas Kubliņas "savainojums" vēl ir ļoti diskutabls jautājums...

Kāpēc, tavuprāt, neizdevās sasniegt mērķi – tikt uz pasaules čempionātu?
- Sagatavošanās čempionātam, skautings, taktiskās analīzes bija labā līmenī, bet jāsecina, ka Zvirgzdiņš nav pirmais treneris. Viņš var būt izcils otrais treneris, bet tas jāsaprot viņam pašam. Man nav saprotamas trenera haotiskās spēlētāju maiņas, un arī taktiskajā ziņā bija pilnīgas auzas. Nevar spēlēt ar piecām ārējām spēlētājām vienlaicīgi un arī tad, kad laukumā ir Tamane, viņai jāuzsāk caurgājiens no ārpuses. Pa visām šīm spēlēm Jansonei un Tamanei zem groza, postā tika iespēlēts minimāli vai nemaz, kā pēdējās trīs spēlēs. Tā ir viena no basketbola aksiomām – veido spiedienu uz apakšu un arī ārējās spēlētājas būs brīvākas. Tā tas bija 50, 30, desmit gadus atpakaļ, tā tas ir tagad un būs arī turpmāk.

Tāpat neuzticēšanās Putniņai un Niedolai man nav saprotama. Sabīne pēdējā spēlē parādīja, ka bija pelnījusi spēlēt daudz vairāk. Zvirgzdiņš var teikt kaut ko par to, ka viņa neiederas aizsardzības sistēmās un tā tālāk, bet viņa ar savu azartu un atdevi ienesa komandas spēlē enerģiju. Par aizsardzību kopumā tiešām var uzslavēt Zvirgzdiņu, tā bija labā līmenī, bet uzbrukums? To jau pierādīja Fils Džeksons, gan ar Čikāgas "Bulls" un Maiklu Džordanu, gan ar "Lakers" un Kobe Braientu - viena superzvaigzne uzbrukumā neder. Uzbrukumā, tāpat kā aizsardzībā ir jāiesaistās visiem spēlētājiem vai spēlētājām.

Tas nozīmē, ka jaunā maiņa aug...
- Paldies Dievam, ka mums ir tādas jaunās spēlētājas kā Putniņa un Niedola, tā pati Babkina, izskatās, ka Kārkliņa ir gatava kļūt par vadošo saspēles vadītāju uz nākamajiem 2-3 gadiem, citādi nākotne neizskatītos pat mazliet cerīga. Vairākas spēlētājas gatavojas kļūt par māmiņām. Ja tas tā notiks, tad uzskatu, ka šādu izlasi redzēsim labi, ja pēc kādiem gadiem desmit vai 15, ne ātrāk. Man basketbols ir sirdslieta, ar ko naudu es nekad nepelnīšu, tāpēc es varu teikt to, ko es patiesi domāju, neriskējot ar to, ka man netiks nozīmēta kāda jauniešu, junioru vai pieaugušo izlase. Ir ļoti žēl skatīties, ka šādi tika izpurgāta tik talantīga izlase. Šim modelim šī bija pēdējā iespēja kaut ko izcīnīt.

Kuru tu redzi kā nākamo izlases treneri?
- Ja runājam par treneriem kopumā Latvijas basketbolā, tad man ir dziļa cieņa pret tādiem speciālistiem kā Gundars Vētra, kuram ir savs redzējums par basketbolu, kā arī stingrs mugurkauls, arī Agris Galvanovskis, kurš pateica, ka strādās ar jaunajiem spēlētājiem Ventspilī un to arī darīja, paceļot viņus jaunā līmenī. Ir vēl vairāki speciālisti un speciālistes, kuriem ir potenciāls kļūt par augsta līmeņa treneriem. Problēma Latvijas basketbolā ir tā, ka, no vienas puses mums ir speciālisti, kas basketbolu saprot pietiekami dziļi, bet no otras puses visi ir tik ļoti nobijušies, ka atklāti par nejēdzībām baidās runāt, vai arī ir gatavi locīt muguru un viedokli vajadzīgā virzienā, cerībā, ka dabūs nozīmējumu nākotnē. Tiešām cieņu izraisa tādi speciālisti kā Aivars Vīnbergs, Pēteris Višņēvics, kuri jau šī čempionāta gaitā vairākkārtīgi izteica savas domas par izlases sniegumu un treneru lēmumiem. Jāsaprot ir viena lieta, ka viedokļu apmaiņa ir vajadzīga, ir vajadzīgs arī uzskaitīt kā labās, tā sliktās lietas, lai par tām sāktu diskutēt, un, jo plašākā lokā, jo labāk. Latvijā gan ir pieņemts, ka visi ir gudri, kad jārunā aiz muguras, bet kad tas jādara publiski vai personīgi, aci pret aci, tad parasti ir tādas salkanas, nodrillētas frāzes.

Valsts prezidents Valdis Zatlers bija tribīnēs spēles par 7. vietu laikā, bet LBS prezidents Ojārs Kehris ne.
Diemžēl, tas lieku reizi apstiprina tēzi par to, ka "zivs pūst no galvas!"

 +33 [+] [-]

, 2009-06-20 20:31, pirms 16 gadiem
Kāpēc vajag publicēt šitās samazgas? No tā labāk nepaliks
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +30 [+] [-]

, 2009-06-20 20:34, pirms 16 gadiem
īstenībā,padomājot labi,varbūt arī labāk būs,ka Zvirgzdiņš aiziet,jo šeit īsti melu nav Viņš tiešām ir emocionāls un tas bieži vien nospēlē sliktu lomu... Arī tā lamāšana spēlētājas nemotivē...

Sorry Zvirgzdiņa fani,bet tas ko viņš ir paveicis,ir galvenokārt meiteņu nopelns Jauns treneris,jaunas vēsmas...Gan jau būs vēl labāk

Visu cieņu Aināram
Slēpts komentārs: edk69

  +4 [+] [-]

, 2009-06-20 20:40, pirms 16 gadiem
trakais v.4 rakstīja: nedrīkst viņš aiziet.Citādi mums koņec ir...
koņec nebūs. Izlases kodols paliek tas pats.

Treneris uzņēmās atbildību un atkāpās. Ir jāliek punkts, nevis jāsāk izplatīt visādas baumas un puspatiesības. Pilnīgo po.huj ko tāds Kalniņš ir dzirdējis un domā.
Slēpts komentārs: JānisEglīte

 +17 [+] [-]

, 2009-06-20 20:43, pirms 16 gadiem
Liepājā sēdēju aiz LV rezervistu soliņa. Tad varu apgalvot, ka minūtes pārtraukumos gāja vaļā.. "jobanī vrot" un vēl dažādi. Tas tiesa. Bet arī no meiteņu lūpām spēļu laikā pa TV varēja nolasīt pēc kādas no neveiksmīgajām epizodēm vārdiņu "bļaģ"...

 +38 [+] [-]

, 2009-06-20 20:43, pirms 16 gadiem
Who the f*** is Girts Kalniņš?
Kāds viņam sakars ar sieviešu basketbolu?
Pat ja ņem viņu kopējā LV basketbola kontekstā es tā arī nespēju atrast nevienu argumentu, lai viņš būtu uzskatāms pat par vīriešu basketbola 'spečuku'.

Es pieņemu kādu treneru (pat Valtera) viedokļus, augstākos funkcionārus (jo viņiem ir kaut kas jāsaka), bet izbijuša vīriešu kluba diezgan nepārliecinošu menedžerīti- kas notiek ar esportu?

Daži esporta darbinieki taču jūtas kā pasaules nabas, jo portālam ir LV TOP-3 apmeklējums un portāls ir pārliecinošs līderis sporta informācijas jomā, bet es diemžēl neredzu to darbībā. Normāli būtu dzirdēt Krauliņa, Vētras, nezinu vēl kāda 'lielā un ievērojamā' viedokli, bet Kalniņa???
Nu piedodiet...

 +29 [+] [-]

, 2009-06-20 20:44, pirms 16 gadiem
Un kurš to teica par Zvirgzdiņu? Rīgas ASK ģenerālmenedžeris, kurš pats palīdzēja klubu nolaist pa burbuli!

 +23 [+] [-]

, 2009-06-20 20:45, pirms 16 gadiem
Kas tas par dunduku ? Ja nemaldos tad viņa menedžētais ASK jau sen ir d.......ā!

 +18 [+] [-]

, 2009-06-20 20:47, pirms 16 gadiem
un piedevām slavēt un piesaukt Butautu kā pozitīvu piemēru saistībā ar spēlētāju rotācijām?
nezinu, cik nu es atceros, tad pie Butauta visi jaunie un perspektīvie sēdēja uz soliņa. Un ilgi. Ļoti ilgi...

 +15 [+] [-]

, 2009-06-20 20:48, pirms 16 gadiem
Kalnins ir istais kura ieklausities, kompleksains, plikpaurains viirelis... tas ir tas pats, kas atlaut turpinat valdiba darboties Kalvitim un par prezidentu iecelt Skeli (Andri).

Vins Zvirgzdinam nav pelnijis pienest pat dvieli... notelojis "ahuuno menedzeri" tagad baigo sisku meta... lops ne berns.

  +9 [+] [-]

, 2009-06-20 20:48, pirms 16 gadiem
JānisEglīte rakstīja: lasu interviju:
Vairākas spēlētājas gatavojas kļūt par māmiņām. Ja tas tā notiks, tad uzskatu, ka šādu izlasi redzēsim labi, ja pēc kādiem gadiem desmit vai 15, ne ātrāk
da labi, mazāk vajag klausīties ko citi saka. kaut kāds Kalniņš tagad atradies te lielais zinātājs. Smiekli nāk Pats viņš negatavojas kļūt par māmiņu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +12 [+] [-]

, 2009-06-20 20:52, pirms 16 gadiem
ak tad Kalniņš bija tas anonīmais ''eksperts'', kurš sniedza savu uberviedokli portālam kasjauns.lv

Tas jau vien daudz ko pasaka par šo cilvēku- K.R.E.T.Ī.N.S.

  +4 [+] [-]

, 2009-06-20 20:53, pirms 16 gadiem
Vairākas spēlētājas gatavojas kļūt par māmiņām. Ja tas tā notiks, tad uzskatu, ka šādu izlasi redzēsim labi, ja pēc kādiem gadiem desmit vai 15, ne ātrāk

nu jā, kuras tad tās būs? precējušās mums ir tikai Tamane , Tāre[kura vairs nespēlēs] un Anete. šaubos, ka Anete tgd domās par ģimenes pieaugumu , tagad sākas viņas īstā karjera WNBA un Spartakā. un ja Tamane domā par bērnu, mums jau ir Kubliņa, Brumermane.

nu es nezinu, bet šaubos, ka citas neprecējušās domā par bērniem.

  +9 [+] [-]

, 2009-06-20 20:53, pirms 16 gadiem
Kalniņ, tu esi āksts un no basketbola neko nesaproti.

  +8 [+] [-]

, 2009-06-20 20:54, pirms 16 gadiem
Atraduši īsto cilvēku no kā prasīt viedokli...

 +20 [+] [-]

, 2009-06-20 20:54, pirms 16 gadiem
Zvirgzdiņš - treneris, ar kuru mūsu sieviešu izlase pacēlusies vēl nebijušos augstumos, reāli cīnījusies par EČ medaļām, iekļuvusi un cienīgi nospēlējusi Olimpiskajās spēlēs... Nekad nevienai izlasei nav bijuši šādi sasniegumi. Un tie visi Zvirgzdiņa laikos.
Kalniņš - jauns, nevienam īsti nezināms, sevi nepierādījis menedžeris, ar kura tiešu līdzdalību nolaists pa burbuli ASK, ar trenešanu vispār nekādas saistības.

Vai tiešām Kalniņš varētu būt gudrāks (par taktiku, shēmēm, spēlētāju pielietojumu), nekā Zvirgzdiņš?

 +13 [+] [-]

, 2009-06-20 20:55, pirms 16 gadiem
Indīga intervija,diezgan piesātināta ar naidu pret Zvirgzdiņu. Tā var runāt tikai cilvēks kurš izņemot sevi citus par cilvēkiem neuzskata. Interesanti būtu uzzināt kāpēc šī dubļu liešana notiek tagad,bet ne pirms čempionāta ja Kalniņš ir tik erudīts cilvēku psiholoģijā.

  +7 [+] [-]

, 2009-06-20 20:58, pirms 16 gadiem
kad varēs likt plusus-mīnusus arī raksta autoriem jeb rakstiem?

Domāju, ka tas būtu noderīgi pašam esportam, ja portāls patiešām plāno attīstīties, jo šādi 'raksti' portālam godu nedara

 +18 [+] [-]

, 2009-06-20 20:59, pirms 16 gadiem
Var saprast, ka Kalniņa ''pērles'' publicē kasjauns.lv, bet ja to dara esports, tad sorry, bet tas ir LĒTI.

Siliņ, ej irst

 +10 [+] [-]

, 2009-06-20 20:59, pirms 16 gadiem
"Šim modelim šī bija pēdējā iespēja kaut ko izcīnīt."

Vot šitais gan galīgi neder.!!! būūūū.!!!!

  +4 [+] [-]

, 2009-06-20 21:02, pirms 16 gadiem
Kalniņš, who the f*ck is Kalniņš!

Cepuri nost Zvirgzdiņam!

Demaram +1.

  -3 [+] [-]

, 2009-06-20 21:05, pirms 16 gadiem
Pilnīgi piekrītu gandrīz visā Kalniņa kungam!
Zvirgzdiņš nav tas kas spēj valdīt, būt galvenais šādā komandā! Viņš domā ka ar bļaušanu var kko panākt! Bet ne- pēc neveiksmē'm laukuma,uz soliņa spēlētājai ir jāpaskaidro,kas jādara lai netriktu pieļautas kļudas! nekad neredzeju a viņš tā darītu!
Neuzticēšanas Niedolai, tas bija pilnigi neaprotami!!! NEsaprotami tieši tāpēc ,ka citam komandas līderēm spēle vnk nevedas! (piem Jansone,Tāre)!
Eh,un vakar preses konvference uz jautājumu kāpēc netika izmantots pēdējais minutes partraukums ,kad bija palikusas spēlēt 16 sekundes - Zvirgzdiņš atbildeja,nemeklējas adatu siena kaudze! Bet , manuprat, minutes partraukums ir svariga lieta basketbola! Un šada vienaldziba, par neko labu neliecina!
Šādas ir manas domas,tikai un vienigi par Zvirgzdinu!
Bet paldies arī viņam par šiem diviem gadiem! lai viņam veicas turpmāk

  +1 [+] [-]

, 2009-06-20 21:06, pirms 16 gadiem
bet tieshaam nevienam nelikaas diivaini ka izshkiroshos momentos zvirgzdinsh nelaida laukumaa saspeeles vadiitaaju vispaar? un tas pie nosaciijuma ka mums galiigi negaaja uzbrukums, kaut kaads sviests, kaa taa vispaar var speeleet? bet redz ka var.

 +11 [+] [-]

, 2009-06-20 21:07, pirms 16 gadiem
krupska14 rakstīja: Pilnīgi piekrītu gandrīz visā Kalniņa kungam!
Zvirgzdiņš nav tas kas spēj valdīt, būt galvenais šādā komandā! Viņš domā ka ar bļaušanu var kko panākt! Bet ne- pēc neveiksmē'm laukuma,uz soliņa spēlētājai ir jāpaskaidro,kas jādara lai netriktu pieļautas kļudas! nekad neredzeju a viņš tā darītu!
Neuzticēšanas Niedolai, tas bija pilnigi neaprotami!!! NEsaprotami tieši tāpēc ,ka citam komandas līderēm spēle vnk nevedas! (piem Jansone,Tāre)!
Eh,un vakar preses konvference uz jautājumu kāpēc netika izmantots pēdējais minutes partraukums ,kad bija palikusas spēlēt 16 sekundes - Zvirgzdiņš atbildeja,nemeklējas adatu siena kaudze! Bet , manuprat, minutes partraukums ir svariga lieta basketbola! Un šada vienaldziba, par neko labu neliecina!
Šādas ir manas domas,tikai un vienigi par Zvirgzdinu!
Bet paldies arī viņam par šiem diviem gadiem! lai viņam veicas turpmāk
Nav nekas vieglāks kā kritizēt cilvēku pēc varbūt nevisai labi padarīta darba.
Slēpts komentārs: Onslovs
Slēpts komentārs: RUBEN

  +2 [+] [-]

, 2009-06-20 21:08, pirms 16 gadiem
Nezinu kapeec taada losha domas te ir, bet ticiet vai nee, liela dalja taisnibas vinjam ir ! Vinsh aizskar meitenes...Es tikai nesaprotu kapeec shii bija peedeja iespeja shim meichaam ko izciiniit??!!!Kuras tad ir taas toposhaas maaminjas?

  -1 [+] [-]

, 2009-06-20 21:09, pirms 16 gadiem
Neko darīt! tas ir sports un Ne Tu ne es nedaram darbu, kas mums nepadodas!
HAOSS rakstīja: Nav nekas vieglāks kā kritizēt cilvēku pēc varbūt nevisai labi padarīta darba.

  -1 [+] [-]

, 2009-06-20 21:11, pirms 16 gadiem
par treneri gan viņš sabrauca pa daudz virsū,bet par Kehri gan labi un galvenais precīzi pateica.....

  +3 [+] [-]

, 2009-06-20 21:11, pirms 16 gadiem
manic rakstīja: kad varēs likt plusus-mīnusus arī raksta autoriem jeb rakstiem?

Domāju, ka tas būtu noderīgi pašam esportam, ja portāls patiešām plāno attīstīties, jo šādi 'raksti' portālam godu nedara
pilnībā piekrītu, jau pēdējais laiks.....

  +6 [+] [-]

, 2009-06-20 21:12, pirms 16 gadiem
kaadeeljh pats ask laikaa nepienjeemi pareizoz leemumus?

     [+] [-]

, 2009-06-20 21:13, pirms 16 gadiem
vovarika rakstīja: Kobe Braients var-NEDIRŠ
KUr viņš tev VAR? Es atceros ko Kobe teica pagājušās sezonas vidū - ka grib uz citu klubu jo nav palīgu, tad atnāca Gazols un Lakers tika finālā, bet zaudēja Bostonai, a šogad uzvara, kas tik pat lielā mērā saistīta ar Odumu, Gazolu un Kobi

 +11 [+] [-]

, 2009-06-20 21:15, pirms 16 gadiem
Stulba intervija no stulba cilvēka. Visi jau sen zina, ka Zvirgzdiņš ir stingrs - ka kliedz u.t.t Neba pirmo gadu viņš sācis kliegt vai tāds kāds viņš ir. Izskatās, ka Kalniņš, tāpat kā vairums, tā saucamo, fanu basketbolam pievērsies tikai šogad (par ko es nemaz nebrīnos).

Teksts "Šim modelim šī bija pēdējā iespēja kaut ko izcīnīt" - to var pateikt tikai cilvēks, kurš no basketbola neko nesaprot (neba brīnums, ka nespēja noturēties ASK un ka basketbola sabiedribā viņu ienīst). Šai izlasei potenciāls vēl joprojām ir ļoti augsts. Meitenes ir brieduma gados, brauc uz arvien labākiem klubiem - bet Kalniņš paziņo, ka viņām jādodas pensijā. Tas tak ir pilnīgs analfabētisms.

Zvirgzdiņš nav labs pirmais? Da labi, tāds treneris kā Zvirgzdiņš ir reti kurai izlasei, jo tā motivēt nemāk kurš katrs. Ar tādām kļūdām, kādas meitenes pieļāva visa turnīra laikā, reti kurš treneris spētu nospēlēt labāk, bet Zvirgzdiņš tomēr IZCILI novadīja komandu pret Spāniju un Krieviju.

Kalniņa teksts par spēlēšanu ar mazo sastāvu vispār izraisa smieklus - nu kas viņš vispār nav sekojis līdzi basketbolam un sevišķi šai izlasei? Varētu padomāt, ka uz garo galo neviens nespēlēja. Un varētu padomāt, ka garajā galā nav problēmas.

Nu nē, šajā klaunā NAV VĒRTS klausīties. Tādas samazgas var tikai tāds klauns kā Kalniņš uzrakstīt. Pēc kara baigi gudrais - arī par Niedolu - jā, šodien parādija, ka var spēlēt, bet sorry, Slovākija kā visi beigās redzējām nav ne Spānija, ne Krievija, ne Itālija, arī ne Grieķija - un nevar zināt vai tik svarīgās spēlēs Niedola arī spētu palīdzēt. Šodien bija atbrīvota spēle un līdz ar to arī vairāk iespēju Niedolai.

Kalniņu par treneri, b*e! Jeb labāk izolēsim šo s*du vārītāju tālāk no basketbola. Pietiek ar to, ka neko labu neizdarīja arī ar ASK.

     [+] [-]

, 2009-06-20 21:18, pirms 16 gadiem
ZhanisVimba rakstīja: Stulba intervija no stulba cilvēka. Visi jau sen zina, ka Zvirgzdiņš ir stingrs - ka kliedz u.t.t Neba pirmo gadu viņš sācis kliegt vai tāds kāds viņš ir. Izskatās, ka Kalniņš, tāpat kā vairums, tā saucamo, fanu basketbolam pievērsies tikai šogad (par ko es nemaz nebrīnos).

Teksts "Šim modelim šī bija pēdējā iespēja kaut ko izcīnīt" - to var pateikt tikai cilvēks, kurš no basketbola neko nesaprot (neba brīnums, ka nespēja noturēties ASK un ka basketbola sabiedribā viņu ienīst). Šai izlasei potenciāls vēl joprojām ir ļoti augsts. Meitenes ir brieduma gados, brauc uz arvien labākiem klubiem - bet Kalniņš paziņo, ka viņām jādodas pensijā. Tas tak ir pilnīgs analfabētisms.

Zvirgzdiņš nav labs pirmais? Da labi, tāds treneris kā Zvirgzdiņš ir reti kurai izlasei, jo tā motivēt nemāk kurš katrs. Ar tādām kļūdām, kādas meitenes pieļāva visa turnīra laikā, reti kurš treneris spētu nospēlēt labāk, bet Zvirgzdiņš tomēr IZCILI novadīja komandu pret Spāniju un Krieviju.

Kalniņa teksts par spēlēšanu ar mazo sastāvu vispār izraisa smieklus - nu kas viņš vispār nav sekojis līdzi basketbolam un sevišķi šai izlasei? Varētu padomāt, ka uz garo galo neviens nespēlēja. Un varētu padomāt, ka garajā galā nav problēmas.

Nu nē, šajā klaunā NAV VĒRTS klausīties. Tādas samazgas var tikai tāds klauns kā Kalniņš uzrakstīt. Pēc kara baigi gudrais - arī par Niedolu - jā, šodien parādija, ka var spēlēt, bet sorry, Slovākija kā visi beigās redzējām nav ne Spānija, ne Krievija, ne Itālija, arī ne Grieķija - un nevar zināt vai tik svarīgās spēlēs Niedola arī spētu palīdzēt. Šodien bija atbrīvota spēle un līdz ar to arī vairāk iespēju Niedolai.

Kalniņu par treneri, b*e! Jeb labāk izolēsim šo s*du vārītāju tālāk no basketbola. Pietiek ar to, ka neko labu neizdarīja arī ar ASK.
Sory,bet pilnigi un galīgi Tev nepiekrītu!!!!

  -1 [+] [-]

, 2009-06-20 21:23, pirms 16 gadiem
krupska14 rakstīja: Sory,bet pilnigi un galīgi Tev nepiekrītu!!!!
Pats vainīgs, ka nepiekrīti, jo tur nav kam nepiekrist. Kalniņš un viņa izteikumi, šajā gadījumā, ir vienkārši garām.

  +2 [+] [-]

, 2009-06-20 21:24, pirms 16 gadiem
Nepelnīta kritika Zvirgzdiņam. Ko šis Kalniņš ir vispār sasniedzis pats un ar ASK?

  +2 [+] [-]

, 2009-06-20 21:25, pirms 16 gadiem
ZhanisVimba rakstīja: Stulba intervija no stulba cilvēka. Visi jau sen zina, ka Zvirgzdiņš ir stingrs - ka kliedz u.t.t Neba pirmo gadu viņš sācis kliegt vai tāds kāds viņš ir. Izskatās, ka Kalniņš, tāpat kā vairums, tā saucamo, fanu basketbolam pievērsies tikai šogad (par ko es nemaz nebrīnos).

Teksts "Šim modelim šī bija pēdējā iespēja kaut ko izcīnīt" - to var pateikt tikai cilvēks, kurš no basketbola neko nesaprot (neba brīnums, ka nespēja noturēties ASK un ka basketbola sabiedribā viņu ienīst). Šai izlasei potenciāls vēl joprojām ir ļoti augsts. Meitenes ir brieduma gados, brauc uz arvien labākiem klubiem - bet Kalniņš paziņo, ka viņām jādodas pensijā. Tas tak ir pilnīgs analfabētisms.

Zvirgzdiņš nav labs pirmais? Da labi, tāds treneris kā Zvirgzdiņš ir reti kurai izlasei, jo tā motivēt nemāk kurš katrs. Ar tādām kļūdām, kādas meitenes pieļāva visa turnīra laikā, reti kurš treneris spētu nospēlēt labāk, bet Zvirgzdiņš tomēr IZCILI novadīja komandu pret Spāniju un Krieviju.

Kalniņa teksts par spēlēšanu ar mazo sastāvu vispār izraisa smieklus - nu kas viņš vispār nav sekojis līdzi basketbolam un sevišķi šai izlasei? Varētu padomāt, ka uz garo galo neviens nespēlēja. Un varētu padomāt, ka garajā galā nav problēmas.

Nu nē, šajā klaunā NAV VĒRTS klausīties. Tādas samazgas var tikai tāds klauns kā Kalniņš uzrakstīt. Pēc kara baigi gudrais - arī par Niedolu - jā, šodien parādija, ka var spēlēt, bet sorry, Slovākija kā visi beigās redzējām nav ne Spānija, ne Krievija, ne Itālija, arī ne Grieķija - un nevar zināt vai tik svarīgās spēlēs Niedola arī spētu palīdzēt. Šodien bija atbrīvota spēle un līdz ar to arī vairāk iespēju Niedolai.

Kalniņu par treneri, b*e! Jeb labāk izolēsim šo s*du vārītāju tālāk no basketbola. Pietiek ar to, ka neko labu neizdarīja arī ar ASK.
pilnīgi piekrītu
+1

  +4 [+] [-]

, 2009-06-20 21:29, pirms 16 gadiem
ZhanisVimba rakstīja: Pats vainīgs, ka nepiekrīti, jo tur nav kam nepiekrist. Kalniņš un viņa izteikumi, šajā gadījumā, ir vienkārši garām.
Pirmais par Niedolu! Tu biji šodien klātienē un vēroji spēli!?!? Tu redzji kā ši meitene cinās ar kadu spēku rauj visas bumbas ara no pretinieču rokam!??? Viņai ir līderes dotibas, un ja tādai spēlētajai ir jasēz uz soliņa,sory bet piekrist tam nekadi!
Otrais apr Zvirgzdiņa bļaušanu! - Tu redzi tam jēgu,tu redzi ka meitenes kka saņemas pēc vina blausanas!?!?! Manuprat, vinas nobistas,sastresojas un spele vnk apstājas! (ne par velti abos pagarinajumos piedzivojam bezcerigu zaudejumu)! Un ja rezūltāts vakar bija +22 un meitenem kkas neiekrita,Zvirgzdiņš sāka bļaut,komanda sakas nervozitate un rezultats!?!?!? Protams,nesaku ka tas ir vienigais iemesls siem zaudejumiem,bet tomer!

  +5 [+] [-]

, 2009-06-20 21:32, pirms 16 gadiem
"..bijušais Rīgas ASK ģenerālmenedžeris Ģirts Kalniņš."

BOMZI,nedirs gudri,pats pa dirsu kaa gjeneraalmenedzeris nolaidi ASK,tgd veel te muti gudri atver,vajadzeetu uztaisiit kaadu raxtu par tevi pashu,kur kaads tevi nodirstu,ka tu esi nejeega!bet diemzheel Tu neesi tik populaars,lai kaads tevis deelj censtos,un tgd lai uzlektu sauliitee,tu nodirs citus! ;(

     [+] [-]

, 2009-06-20 21:35, pirms 16 gadiem
krupska14 rakstīja: Pirmais par Niedolu! Tu biji šodien klātienē un vēroji spēli!?!? Tu redzji kā ši meitene cinās ar kadu spēku rauj visas bumbas ara no pretinieču rokam!??? Viņai ir līderes dotibas, un ja tādai spēlētajai ir jasēz uz soliņa,sory bet piekrist tam nekadi!
Otrais apr Zvirgzdiņa bļaušanu! - Tu redzi tam jēgu,tu redzi ka meitenes kka saņemas pēc vina blausanas!?!?! Manuprat, vinas nobistas,sastresojas un spele vnk apstājas! (ne par velti abos pagarinajumos piedzivojam bezcerigu zaudejumu)! Un ja rezūltāts vakar bija +22 un meitenem kkas neiekrita,Zvirgzdiņš sāka bļaut,komanda sakas nervozitate un rezultats!?!?!? Protams,nesaku ka tas ir vienigais iemesls siem zaudejumiem,bet tomer!
Es jau teicu, ka Niedola labi nospēlēja, bet šajā spēlē meitenes bija bez spiediena un līdz ar to bija iespējas arī Niedolai. Tu tiešām domā, ka viņa varētu ielēkt spēlē pret Spāniju vai Krieviju? Meitene malacis, bet diemžēl treneri negribēja riskēt un iemest svarīgā spēlē, jo arī šodien viņa pāris reizes ielaida aizsardzībā.
Zvirgzdiņš bļauj uz meitenēm jau no pirmās dienas, kad kļuva par treneri. Daudz par to runāts un diskutēts, lai tagad nedzesētu muti. Ja neesi sekojis līdzi, tad neizdari tālejošus secinājumus.

  +3 [+] [-]

, 2009-06-20 21:35, pirms 16 gadiem
Galiigi garam raksts
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +13 [+] [-]

, 2009-06-20 21:40, pirms 16 gadiem
Onslovs rakstīja: Kādas samazgas? Tīra kritika... Nav jau nekas te pozitīvs - 7. vieta, laikaut varēja reāli trīniekā TIKT!!!
Bet kur tu šajā intervijā redzi Kalniņa viedokli par pašu spēli un izlases sniegumu? Te ir tikai apvainojumi trenerim, murgaini spriedelējumi, baumas, puspatiesības utt

Ok 7.vieta nav tas uz ko cerēja fani un pašas spēlētājas, varbūt arī mikroklimats komandā nebija ideāls, varbūt tiešām Zvirgzdiņš bija pārāk ass pret spēlētājām (nezinu, ģērbtuvēs klāt neesmu stāvējis),iespējams bija arī kādas citas problēmas, BET tad lai par to runā pašas spēlētājas, treneri un izlases vadība, nevis kaut kāds f..k'en neveiksmīgs menedžeris.

Zemāk esportam vairs nav kur krist...(Ja nu vienīgi pēc vīriešu izlases spēlēm, Siliņs varētu viedokli uzprasīt bimbambolam)

  -4 [+] [-]

, 2009-06-20 21:40, pirms 16 gadiem
ZhanisVimba rakstīja: Es jau teicu, ka Niedola labi nospēlēja, bet šajā spēlē meitenes bija bez spiediena un līdz ar to bija iespējas arī Niedolai. Tu tiešām domā, ka viņa varētu ielēkt spēlē pret Spāniju vai Krieviju? Meitene malacis, bet diemžēl treneri negribēja riskēt un iemest svarīgā spēlē, jo arī šodien viņa pāris reizes ielaida aizsardzībā.
Zvirgzdiņš bļauj uz meitenēm jau no pirmās dienas, kad kļuva par treneri. Daudz par to runāts un diskutēts, lai tagad nedzesētu muti. Ja neesi sekojis līdzi, tad neizdari tālejošus secinājumus.
Domaju gan ka varetu! Vismaz vina nepinas bummbā! Ka to dara Baško! Un ar savu spēku un velmi,var izdarīt daudz,tajos brīžos kad komandas biedrenem spēle nevedas!
īstenība esmu sekojis līdzi gan! No sakuma jastrāda ar meitenem psihaloģiski, lai pēc tam uz viņam varetu kliegt! Meitenes trennēt kluba ir kkas cits neka izlase!!! TAS IR JAATCERAS!!!

  +3 [+] [-]

, 2009-06-20 21:41, pirms 16 gadiem
Demar's rakstīja: Bet kur tu šajā intervijā redzi Kalniņa viedokli par pašu spēli un izlases sniegumu? Te ir tikai apvainojumi trenerim, murgaini spriedelējumi, baumas, puspatiesības utt

Ok 7.vieta nav tas uz ko cerēja fani un pašas spēlētājas, varbūt arī mikroklimats komandā nebija ideāls, varbūt tiešām Zvirgzdiņš bija pārāk ass pret spēlētājām (nezinu, ģērbtuvēs klāt neesmu stāvējis),iespējams bija arī kādas citas problēmas, BET tad lai par to runā pašas spēlētājas, treneri un izlases vadība, nevis kaut kāds f..c'en neveiksmīgs menedžeris.

Zemāk esportam vairs nav kur krist...(Ja nu vienīgi pēc vīriešu izlases spēlēm, Siliņs varētu viedokli uzprasīt bimbambolam)
Pielnīgi piekrītu.

Par bimbambolu tiešām labi

  -1 [+] [-]

, 2009-06-20 21:42, pirms 16 gadiem
krupska14 rakstīja: Domaju gan ka varetu! Vismaz vina nepinas bummbā! Ka to dara Baško! Un ar savu spēku un velmi,var izdarīt daudz,tajos brīžos kad komandas biedrenem spēle nevedas!
īstenība esmu sekojis līdzi gan! No sakuma jastrāda ar meitenem psihaloģiski, lai pēc tam uz viņam varetu kliegt! Meitenes trennēt kluba ir kkas cits neka izlase!!! TAS IR JAATCERAS!!!
Vecīt, nespried pēc vienas nebūtiskas spēles. Ielekt tādā spriedzē nav tas pats, kas nospēlēt labi šādā spēlē.

  +7 [+] [-]

, 2009-06-20 21:44, pirms 16 gadiem
Pretīgs raksts!

  +2 [+] [-]

, 2009-06-20 21:45, pirms 16 gadiem
ZhanisVimba rakstīja: Vecīt, nespried pēc vienas nebūtiskas spēles. Ielekt tādā spriedzē nav tas pats, kas nospēlēt labi šādā spēlē.
Lab katrs paliksim pie sava! Un ja atceries pirmo spēli,tad saproti, ka ši spēle nav vienigais pieradijums!

  +5 [+] [-]

, 2009-06-20 21:48, pirms 16 gadiem
kam interesē šāda caurbraukuša menedžera viedoklis?

  +1 [+] [-]

, 2009-06-20 21:50, pirms 16 gadiem
krupska14 rakstīja: Pirmais par Niedolu! Tu biji šodien klātienē un vēroji spēli!?!? Tu redzji kā ši meitene cinās ar kadu spēku rauj visas bumbas ara no pretinieču rokam!??? Viņai ir līderes dotibas, un ja tādai spēlētajai ir jasēz uz soliņa,sory bet piekrist tam nekadi!
Otrais apr Zvirgzdiņa bļaušanu! - Tu redzi tam jēgu,tu redzi ka meitenes kka saņemas pēc vina blausanas!?!?! Manuprat, vinas nobistas,sastresojas un spele vnk apstājas! (ne par velti abos pagarinajumos piedzivojam bezcerigu zaudejumu)! Un ja rezūltāts vakar bija +22 un meitenem kkas neiekrita,Zvirgzdiņš sāka bļaut,komanda sakas nervozitate un rezultats!?!?!? Protams,nesaku ka tas ir vienigais iemesls siem zaudejumiem,bet tomer!
Vot tev es 100% piekrītu...

  -1 [+] [-]

, 2009-06-20 21:57, pirms 16 gadiem
pashol kalninj!! zvirgzdins labaakais treneris!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-06-20 22:04, pirms 16 gadiem
pilnīgi pie kājas, kas ir tas kalniņš, bet šitā runāt nevar!!

  +3 [+] [-]

, 2009-06-20 22:09, pirms 16 gadiem
Dynamic rakstīja: nu, kas tad nu? kritiku nemākam pieņemt? Nodi ršat Kalniņu, bet paši aprobežojaties ar esporta ziņu lasīšanu un tad domājat, ka esat baigie eksperti un ja jūsu domas nesakrīt, tad, protams, muļķis un idiots ir tas otrs, respektīvi, ne jau pats.
kad kāds kritizē Baronu vai Šķēli,tad gan tu kļūsti sarkans, kā pipars un neredzi tālāk par savām rozā brillēm.

  +3 [+] [-]

, 2009-06-20 22:18, pirms 16 gadiem
tur jau ta lieta, ka vetra, Kraulins un visi parejie pateiktu tikai standartfrazes. piekritu kalninam par to, ka Latvija visi baidas runat.

manic rakstīja: Who the f*** is Girts Kalniņš?
Kāds viņam sakars ar sieviešu basketbolu?
Pat ja ņem viņu kopējā LV basketbola kontekstā es tā arī nespēju atrast nevienu argumentu, lai viņš būtu uzskatāms pat par vīriešu basketbola 'spečuku'.

tur jau ta lieta, Vetra, Kraulins un visi parejie pateiks tikai standartfrazes. Piekritu kalninam par to, ka visi baidas runat.
Es pieņemu kādu treneru (pat Valtera) viedokļus, augstākos funkcionārus (jo viņiem ir kaut kas jāsaka), bet izbijuša vīriešu kluba diezgan nepārliecinošu menedžerīti- kas notiek ar esportu?

Daži esporta darbinieki taču jūtas kā pasaules nabas, jo portālam ir LV TOP-3 apmeklējums un portāls ir pārliecinošs līderis sporta informācijas jomā, bet es diemžēl neredzu to darbībā. Normāli būtu dzirdēt Krauliņa, Vētras, nezinu vēl kāda 'lielā un ievērojamā' viedokli, bet Kalniņa???
Nu piedodiet...

  +6 [+] [-]

, 2009-06-20 22:28, pirms 16 gadiem
ZhanisVimba rakstīja: Es jau teicu, ka Niedola labi nospēlēja, bet šajā spēlē meitenes bija bez spiediena un līdz ar to bija iespējas arī Niedolai. Tu tiešām domā, ka viņa varētu ielēkt spēlē pret Spāniju vai Krieviju? Meitene malacis, bet diemžēl treneri negribēja riskēt un iemest svarīgā spēlē, jo arī šodien viņa pāris reizes ielaida aizsardzībā.
Zvirgzdiņš bļauj uz meitenēm jau no pirmās dienas, kad kļuva par treneri. Daudz par to runāts un diskutēts, lai tagad nedzesētu muti. Ja neesi sekojis līdzi, tad neizdari tālejošus secinājumus.
Kurs saka, ka Niedola bija jaalaiz pret Spaniju vai Krieviju?! Vina bija jalaiz pret Italiju, kad bija +20 un jalauj palikt laukuma ari pec pirmaas kluudas.

     [+] [-]

, 2009-06-20 22:28, pirms 16 gadiem
Ai atradis jau nu kas mums te spriedīs

     [+] [-]

, 2009-06-20 22:30, pirms 16 gadiem
jā nu ASK menedzeris jau nu ir iistais tips, kuram gudri runāt!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2009-06-20 22:36, pirms 16 gadiem
Kalniņ kungs ļoti labu rakstu uzrakstijis-Zvirgzdiņ kungam vajadzēja iet prom jau pēc olimpiādes,viņš izjauca mums basket svētkus Latvijā.

  +1 [+] [-]

, 2009-06-20 22:39, pirms 16 gadiem
ZhanisVimba rakstīja: Stulba intervija no stulba cilvēka. Visi jau sen zina, ka Zvirgzdiņš ir stingrs - ka kliedz u.t.t Neba pirmo gadu viņš sācis kliegt vai tāds kāds viņš ir. Izskatās, ka Kalniņš, tāpat kā vairums, tā saucamo, fanu basketbolam pievērsies tikai šogad (par ko es nemaz nebrīnos).

Teksts "Šim modelim šī bija pēdējā iespēja kaut ko izcīnīt" - to var pateikt tikai cilvēks, kurš no basketbola neko nesaprot (neba brīnums, ka nespēja noturēties ASK un ka basketbola sabiedribā viņu ienīst). Šai izlasei potenciāls vēl joprojām ir ļoti augsts. Meitenes ir brieduma gados, brauc uz arvien labākiem klubiem - bet Kalniņš paziņo, ka viņām jādodas pensijā. Tas tak ir pilnīgs analfabētisms.

Zvirgzdiņš nav labs pirmais? Da labi, tāds treneris kā Zvirgzdiņš ir reti kurai izlasei, jo tā motivēt nemāk kurš katrs. Ar tādām kļūdām, kādas meitenes pieļāva visa turnīra laikā, reti kurš treneris spētu nospēlēt labāk, bet Zvirgzdiņš tomēr IZCILI novadīja komandu pret Spāniju un Krieviju.

Kalniņa teksts par spēlēšanu ar mazo sastāvu vispār izraisa smieklus - nu kas viņš vispār nav sekojis līdzi basketbolam un sevišķi šai izlasei? Varētu padomāt, ka uz garo galo neviens nespēlēja. Un varētu padomāt, ka garajā galā nav problēmas.

Nu nē, šajā klaunā NAV VĒRTS klausīties. Tādas samazgas var tikai tāds klauns kā Kalniņš uzrakstīt. Pēc kara baigi gudrais - arī par Niedolu - jā, šodien parādija, ka var spēlēt, bet sorry, Slovākija kā visi beigās redzējām nav ne Spānija, ne Krievija, ne Itālija, arī ne Grieķija - un nevar zināt vai tik svarīgās spēlēs Niedola arī spētu palīdzēt. Šodien bija atbrīvota spēle un līdz ar to arī vairāk iespēju Niedolai.

Kalniņu par treneri, b*e! Jeb labāk izolēsim šo s*du vārītāju tālāk no basketbola. Pietiek ar to, ka neko labu neizdarīja arī ar ASK.
Bet ko tu saki par to ka meitenes kategoriski pashas vinju negrib un suudzas?!?! Minuutes paartraukuma nenjemshana 12 sek pirms beigaam? Ditas izlaishana pret RUS, Hammona uzreiz salika un apraka muus! Kaarklinja tika galaa...saki ko gribi bet vinsh ljoti biezhi shogad vilka nepareizaas kaartis! Un zinot meitenju domas + veel kljjudas = tomeer logjisks leemums! Cita lieta, ka nav ko likt vieta

  +2 [+] [-]

, 2009-06-20 22:39, pirms 16 gadiem
kā turpmāk lai dēvē Ģirtu Kalniņu? par ākstu,klaunu ,ķēmu...nu tiešām nesaprotu ka var interesēt viena slaista viedoklis, kas pāris mēnešus atpakaļ nolaida galvaspilsētas,es pat teiktu valsts uzturētu klubu līdz gruntij (;lielaakie sponsori valts institūcijas )...jomajo,tak attopies Ģirtiņ,un nevajag te d-irst par to ka ar basketbolu negribi pelnīt naudu...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2009-06-20 22:47, pirms 16 gadiem
Kalniņš 100% pateica tieši to, kā arī ir. Varu parakstīties zem katra viņa vārda par it visu, ko viņš teica. 1000% manas domas. Latvijai nav labu treneru - pīļu dīķis vien. Un atklāti sakot, žēl ka šādi tika norakta tik talantīga izlase, kura varēja mierīgi būt francūziešu vietā šogad...

     [+] [-]

, 2009-06-20 22:53, pirms 16 gadiem
Es nemaz nelasu to ko šis džeks saka nolaiž uz grunti ASK un vēl uzskata ka drīkst kādam ko aizrādīt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-06-20 22:56, pirms 16 gadiem
neiederējās zvirbulis šajā modelī..... jāņēm vētra palīgā. HURRICANES

  +2 [+] [-]

, 2009-06-20 22:58, pirms 16 gadiem
Viedokli jebkurš var izteikt, te gan lielākā vaina jāuzņemas raksta autoram. Vajag tak filtrēt. ko publicēt un ko nepublicēt.
Tekstā kautkur var atrast arī patiesību, bet kopumā pilnīgs murgs.

Protams trenerim bija kļūdas, bet vai labo darbu nebija vairāk? Kānekā līdz 1/2finālam pietrūka tik maz.

  +2 [+] [-]

, 2009-06-20 23:07, pirms 16 gadiem
Pareizi,ja nebutu Zvirgzdina kludas un NEUZTICESANAS jaunajam tad...
SODIEN varbut butu medalas, bet raslande butu besa!

     [+] [-]

, 2009-06-20 23:12, pirms 16 gadiem
Sakiet ko gribiet, bet tieši Zvirgzdiņš palīdzēja meitenēm sasniegt tās virsotnes,kur tagad ir mūsu meitenes. Un kā teica Anete,Ainārs ir ļoti labs treneris-maksimālists.Vņš daudz izdarīja, lai mums būtu tāda spelētāja kā Anete!!! Protams, ka viņa trenēšanas stils daudziem nepatīk, a ko darīt!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-06-20 23:21, pirms 16 gadiem
tapec jau ask ir bankrotejis.kā teica zivis pūst no galvas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-06-20 23:27, pirms 16 gadiem
Šo cilvēku raksturo nekonsekvence - Ainārs Zvirgzdiņš redz esot slikts treneris, jo ir pārāk stingrs un lamājas uz spēlētājām, taču, kā labs treneris tiek minēts Pēteris Višņēvičš - lielākais despots sieviešu basketbola vēsturē Līdz šim Kalniņa viedokļos ieklausījos, kopš šodienas ir skaidri redzams, ka nav vērts to darīt. Neveiksmīgs basketbola kluba bijušais menedžeris runā par to, ka tika pielietota nepareiza taktika Smiekli nāk.

     [+] [-]

, 2009-06-20 23:29, pirms 16 gadiem
Geo rakstīja: Kurs saka, ka Niedola bija jaalaiz pret Spaniju vai Krieviju?! Vina bija jalaiz pret Italiju, kad bija +20 un jalauj palikt laukuma ari pec pirmaas kluudas.
tieshi taa

  +3 [+] [-]

, 2009-06-20 23:31, pirms 16 gadiem
Raksta autoram šito rakstu nafig nevajadzēja publicēt. Viena neveiksminieka domas... Kalniņam pašam slikti iet, bet tas nenozīmē, ka jāapdirš citi.

  +3 [+] [-]

, 2009-06-20 23:38, pirms 16 gadiem
Dynamic rakstīja: :] ir kritizēšana un ir nodi ršana..
ā skaidrs Kad runa ir par Baronu tad tā ir nodi ršana, bet ja par ko citu, tad kritika. Pareizi sapratu atšķirību?

  -3 [+] [-]

, 2009-06-20 23:40, pirms 16 gadiem
Demar's rakstīja: Kāpēc vajag publicēt šitās samazgas? No tā labāk nepaliks
Tu pats esi samazga! Pilnīgi piekrītu šim rakstam,Zvirgzdiņš ir nr.2, un nekas vairāk!

  -3 [+] [-]

, 2009-06-20 23:41, pirms 16 gadiem
trakais v.4 rakstīja: nedrīkst viņš aiziet.Citādi mums koņec ir...
Vēlviens umņiks atradies...

  -4 [+] [-]

, 2009-06-20 23:44, pirms 16 gadiem
jeeepisss rakstīja: īstenībā,padomājot labi,varbūt arī labāk būs,ka Zvirgzdiņš aiziet,jo šeit īsti melu nav Viņš tiešām ir emocionāls un tas bieži vien nospēlē sliktu lomu... Arī tā lamāšana spēlētājas nemotivē...

Sorry Zvirgzdiņa fani,bet tas ko viņš ir paveicis,ir galvenokārt meiteņu nopelns Jauns treneris,jaunas vēsmas...Gan jau būs vēl labāk

Visu cieņu Aināram
Pareizi vārdi,pilnīgi piekrītu Tev! Kalniņš pateica tīro patiesību, un tas arī viss!

  +2 [+] [-]

, 2009-06-20 23:45, pirms 16 gadiem
Lielākais sviests, ko jebkad esmu šeit lasījis un ko portāls publicējis. Stipri nenopietni. Vēl varēja kādam dzērājam uz ielas paprasīt, ko domā, un ielikt kā topa ziņu...

  +7 [+] [-]

, 2009-06-21 00:00, pirms 16 gadiem
lacoste_123 rakstīja: Bet ko tu saki par to ka meitenes kategoriski pashas vinju negrib un suudzas?!?! Minuutes paartraukuma nenjemshana 12 sek pirms beigaam? Ditas izlaishana pret RUS, Hammona uzreiz salika un apraka muus! Kaarklinja tika galaa...saki ko gribi bet vinsh ljoti biezhi shogad vilka nepareizaas kaartis! Un zinot meitenju domas + veel kljjudas = tomeer logjisks leemums! Cita lieta, ka nav ko likt vieta
ehm... kādas meiteņu domas? Nekur neesmu dzirdējis publiskas domas no meitenēm par Zvirgzdiņu.

  -4 [+] [-]

, 2009-06-21 00:03, pirms 16 gadiem
Man agrāk šķita, ka Double Faced Eels ir tādi paši pozeri kā The Killers savā jaunākajā albumā un izliekas par indīroka gigantiem, lai gan nu jau nav nekas vairāk par popsūdiem ar ģitārām. Esmu kļūdījies – tā ir ļoti laba grupa un gaidīšu, ko jaunu tā laidīs klajā

NELASI ŠO ZIŅU! Ja tu neiepostosi šo tekstu 5 topikos, tad atnāks tā autors SpeedKing un liks tev klausītes Double Faced Eels dziesmas!!!

  -3 [+] [-]

, 2009-06-21 00:03, pirms 16 gadiem
visi tie kas sheit komentee ir ljoti taalu no basketbola virtuves, tie kas tur ir iekshaa (tai skaitaa ari kalninsh), zina kaads frukts ir zvirgzdinsh.. meitenes ar citu treneri buutu nospeeleejushas veiksmiigaak, par ot nav shaubu..

  -2 [+] [-]

, 2009-06-21 00:07, pirms 16 gadiem
krupska14 rakstīja: Pirmais par Niedolu! Tu biji šodien klātienē un vēroji spēli!?!? Tu redzji kā ši meitene cinās ar kadu spēku rauj visas bumbas ara no pretinieču rokam!??? Viņai ir līderes dotibas, un ja tādai spēlētajai ir jasēz uz soliņa,sory bet piekrist tam nekadi!
Otrais apr Zvirgzdiņa bļaušanu! - Tu redzi tam jēgu,tu redzi ka meitenes kka saņemas pēc vina blausanas!?!?! Manuprat, vinas nobistas,sastresojas un spele vnk apstājas! (ne par velti abos pagarinajumos piedzivojam bezcerigu zaudejumu)! Un ja rezūltāts vakar bija +22 un meitenem kkas neiekrita,Zvirgzdiņš sāka bļaut,komanda sakas nervozitate un rezultats!?!?!? Protams,nesaku ka tas ir vienigais iemesls siem zaudejumiem,bet tomer!
Tev taisnība!

  +5 [+] [-]

, 2009-06-21 00:08, pirms 16 gadiem
Kalniņš labāk sevi būtu kritizējis, par to, kā piesaistīt līdzekļus ASK !

  +1 [+] [-]

, 2009-06-21 00:14, pirms 16 gadiem
kapec... nu par daudzajaam mainjaam vienlaikus... un to ka Tamane iet no aaras iekshaa... pirmo reiz stelli redzeju

     [+] [-]

, 2009-06-21 00:17, pirms 16 gadiem
Daļa taisnības jau šeit ir! Kāpēc meitenes publiski neko neteica? A Jūs paši, esot sastāvā, kaut ko sliktu teiktu par treneri, kamēr viņš ir amatā? Nedomāju. Meitenes baidījās, tāpēc arī neko neteica.
Jau Pekinas OS laikā bija dažādi strīdi un spēlētāju (piemēram, Anetes) konflikts par to, ka Zvirgzdiņš aizliedza piedalīties atklāšanas parādē... Cmon, TĀDS pasākums notiek reizi 4 gados un te ņem un aizliedz piedalīties atklāšanas parādē...
Arī šī čempja laikā meitenēm esot stingri kontrolētas sarunas pa mobilo telefonu un bijusi vajadzīga pat speciāla atļauja....

  +2 [+] [-]

, 2009-06-21 00:17, pirms 16 gadiem
Paskatieties ko saka komandas spēlētājsa par Zvirgzdiņu. Piemēram, Anete saka, ka viņš ir labākais treneris pie kura viņa ir spēlējusi. Lielākā daļa izlases spēlētāju nav kritizējušas trenera darba stilu.
Un ar iepriekšējo treneri (Otersonu) atcerieties kā bija: pēc super veiksmīga čempja bija vēstule. Bet cik atceros, tad Otersons bija tas klusais uzmundrinātājs.
Vēlreiz uzsveru: Zvirgzdiņš ne tikai kritizē, bet arī uzmundrina un uzslavē savas spēlētājas.
Un īsta trenera kļūda (tiesa liktenīga) šinī turnīrā bija tikai viena: spēlē pret Slovākiju (pirmajā) otrajā puslaikā Žirkovas segšanu uzticēt Jēkabsonei - Žogotai un spēlēt bez saspēlēs vadītājas.
Slēpts komentārs: mustafa

  +1 [+] [-]

, 2009-06-21 00:30, pirms 16 gadiem
Butu Kublinja butu medaljas...Zvirgzdinsh ir labs treneris!!!!

  +6 [+] [-]

, 2009-06-21 00:31, pirms 16 gadiem
Jā. Un runājot par Vētru kā izlases treneri. Manuprāt viņš tieši kā treneris ir krietni pārvērtēts. varbūt, ka kļūdos, bet acīs krīt tas, ka līdz šim viņš ir trennējis Krievijas komandas, kur nauda netiek skaitīta. Ja atceramies kāds sastāvs viņam tika piedāvāts CSKA rindās, tad tur pat absolūts lūzers (par kādu tiek uzskatīts Muižnieks) savāktu titulus.
Mans redzējums par Vētru, protams, iesspaidojas no viņa demarša NVS virzienā 1992. gadā un iespējams, ka tāpēc šur tur Krievijā viņu aicina uz tik labām komandām. Gribētos redzēt. ko viņš varētu izdarīt piem. ar Bukiem LBL turnīrā.

  +3 [+] [-]

, 2009-06-21 00:37, pirms 16 gadiem
Namejsl rakstīja: Jā. Un runājot par Vētru kā izlases treneri. Manuprāt viņš tieši kā treneris ir krietni pārvērtēts. varbūt, ka kļūdos, bet acīs krīt tas, ka līdz šim viņš ir trennējis Krievijas komandas, kur nauda netiek skaitīta. Ja atceramies kāds sastāvs viņam tika piedāvāts CSKA rindās, tad tur pat absolūts lūzers (par kādu tiek uzskatīts Muižnieks) savāktu titulus.
Mans redzējums par Vētru, protams, iesspaidojas no viņa demarša NVS virzienā 1992. gadā un iespējams, ka tāpēc šur tur Krievijā viņu aicina uz tik labām komandām. Gribētos redzēt. ko viņš varētu izdarīt piem. ar Bukiem LBL turnīrā.
pilnibaa piekriitu! Pietika jau ar to ka kaads izkatijas Barons Vetras vadiibaa...Zvirgzdins ir atkapies un butu laiks saprast ka mums nav daudz labu treneru. Janjem labs un specigs arzemnieks!

  +3 [+] [-]

, 2009-06-21 00:46, pirms 16 gadiem
Cik var apliet viens otru! Šķiet, dažiem "comment'i" un "dzeltenā prese" ir vienīgais izziņas avots.
Iesaku "esports" atvērt sadaļu "s..s par visu, ka tik savu "žulti" izlie"t.
Labāk pateiksim paldies trenerim A.Zvirgzdiņam un mūsu "meitenēm zeltenēm" par labi, pat, godam, padarītu darbu. Neviens nevar pārmest mūsu meitenēm, ka tās necīnījās. To darīja no visas sirds. Lai mēs to darītu ikdienā. Viņām bija gods pārstāvēt LV, nevis kā R.Hemonai, kura ieguva RUS pilsonību tikai pirms Pekinas Olimpiskajām spēlēm, vai I.Korstina (Krievijas izlases kapteine)i, kurai ir gan RUS, gan FRA pilsonība.

  -1 [+] [-]

, 2009-06-21 00:47, pirms 16 gadiem
neiejeot detaļās, skaidrs ir viens:

1. Kopumā vairunā spēļu Zvirgzad bija laba aizsardzības izvēle.

2. Kopumā bija tikpat slikta uzbrukuma taktikas izvēle konkrētās epizodēs.

3. Zvirgzds nevis motivē, bet Matiķevē spēlētājas vārda tiešākajā nozīmē. Vinš auro uz spēlētājām. šāds stils pieder padomju sportam, nevis Latvijas izlasei.

4. Rezultāts netika sasniegts
Tātad: mīnusu vairāk kā plusu un treneriem būtu jāiet.

ak, jā: aizmirsu piebilst, ka pats jau arī ir aizgājis. Droši vien gan citu apsvērumu vadīts. Bet vienalga. tas padara jebkuras diskusijas par viņa noderīgumu attiecināmas tikai uz pagātni.

     [+] [-]

, 2009-06-21 01:22, pirms 16 gadiem
sava taisniba jau nu gan jau ka ir

  +1 [+] [-]

, 2009-06-21 02:53, pirms 16 gadiem
Labi rūkts Kalniņa k-gs.
Tas kas der vienam neder visiem...Ainārs Zvirgzdiņš neapšaubāmi ir labs treneris, bet viena lieta ir trenēt un dot gudrības tādām spēlētājām, kā Anete vai Gunta, bet pavisam cita lieta tādām kā Aija, Zane, Zane nr.2, Anda un Dita, kuras pēc būtības ir ļoti vājas basketbolistes ar vāju tehnisko sagatavotību, domāšanu un izpildi laukumā. Tāpat ne mazāk svarīgs ir profesionālisms, ja šajā rādītājā par visiem 100% kvalificējas tikai tās pašas Anete un Gunta, tad pārējās ir stipri vien aiz muguras ar kādiem 15-20%.

Tāpat Zvirgzdiņš neiztur kritiku par Niedolas marinēšanu uz soliņa, mums ne tuvu nav bijusi tāda meitene pēdējos 10 gados, kas tik strauji lec pa izaugsmes kāpnēm sieviešu basketbolā. Līdzās ar Aneti un Guntu un iespējams arī Ditu, viņas bija vienīgās šajā izlasē, kuras tiecās uz grozu, nevis uz drudžainu bumbas atmešanu citām spēlētājām.

Viss sākas ar galvu, ja tajā nav pamati, tad kalnus nav iespējams gāzt, ja tā tukšā galva vēl pie tam tiek piļīta nepārtraukti, tad vēljovairāk. Zvirgzdiņš ir pārāk profesionāls šādai izlasei vai citiem vārdiem runājot, viņam ir jāmāk nolaist mazliet savu profesionalitātu un pieskaņoties visām spēlētājām individuāli, nevis pēc vienas zortes ar vienu griezienu...

  -1 [+] [-]

, 2009-06-21 03:33, pirms 16 gadiem
Kretī.s jau 10 gadus neko naw paraadijis..... sievieshu basketbols nav nekāds futbols kur galvenais cienīgi nospēlēt.......sen jaw wajadzeeja citu trenneri....

  -3 [+] [-]

, 2009-06-21 03:35, pirms 16 gadiem
P.S. ASK pashi panaaca sawu ar melnajiem kropām.......man uz tiem kretiiniem skatiities bija riebums...nemaz neruaajot par naudas maksaashanu...

     [+] [-]

, 2009-06-21 03:45, pirms 16 gadiem
Jānis_Bērziņš rakstīja: Šo cilvēku raksturo nekonsekvence - Ainārs Zvirgzdiņš redz esot slikts treneris, jo ir pārāk stingrs un lamājas uz spēlētājām, taču, kā labs treneris tiek minēts Pēteris Višņēvičš - lielākais despots sieviešu basketbola vēsturē Līdz šim Kalniņa viedokļos ieklausījos, kopš šodienas ir skaidri redzams, ka nav vērts to darīt. Neveiksmīgs basketbola kluba bijušais menedžeris runā par to, ka tika pielietota nepareiza taktika Smiekli nāk.
Jā, tas par Višņēviču ir pats smieklīgais. Zvirgzdiņš, salīdzinot ar Pēteri, vēl ir jauks un pūkains.
Da nē, skaidrs, ka šitas tirliņš Kalniņš NESAPROT ko runā. Da ne viņš sekojis, ne seko, ne sekos sieviešu basketbolam. Kritiku vienkārši brutāli neiztur.

  -1 [+] [-]

, 2009-06-21 07:38, pirms 16 gadiem
Man prieks dzirdēt saprātīgu kritiku par vājo tehniku un fatālajām kļūdām ,jo pēc pirmajām spēlēm mazie un lielie faneļi (malacītes,zelta meitenes,visu laiku labākās utt.)burtiski nobradāja jebkādu analīzi un kritiku.

     [+] [-]

, 2009-06-21 09:20, pirms 16 gadiem
Es arii par 90% piekriitu Kalninja teiktajam. Iipashi par speeleetaaju izveeli (jorpojaam nesaprotu, ko chempionaataa dariija Eibele), bet nu nekljuudaas tas kursh neko nedara. Kas attiecas uz emocijaam, manupraat tas nav normaali, ka uz laukuma var atljauties klaigaat un droshi vien pat lamaaties, bet peecspeeles intervijaas teelot balto jeeru, kursh saka Paldies meitenes.
Kaa taktikjis Zvirgzdinh ir apalja nulle, ja komanda izlaizh taadu paarsvaru kaads bija pret Itaaliju, tad probleema ir trenerii nevis speeleetaajaas.
Var piekrist viedoklim par izpurgaato iespeeju, jo reaali shii bija mega izgaashanaas, 7. vieta bija zemaakais ko varejaam sagaidiit ar taadu potenciaalu kaads mums bija. Vieniigaa pozitiivaa nots ir Sabiine Niedola, kas aciimredzot buus naakotnes speeleetaaja, un mauka Zvirgzdinsh vinju vnk nelaiz laukumaa, bet suuta kautkaadas bezceriigas bumbieres un tt..
Esmu ljoti viilies shajaa trenerii, un skaidrs, ka ir vajadziigs spechuks no aarzemeem, jo atvainojiet, mums te maajaas nekaa dizha nav. Veetra? da juus ko... tad jau es arii vareetu iet un patreneet

  -1 [+] [-]

, 2009-06-21 09:31, pirms 16 gadiem
Demar's rakstīja: Kāpēc vajag publicēt šitās samazgas? No tā labāk nepaliks
vajag publicēt un jo vairāk jo labāk! Visi stāv klusu un baidās teikt lietas īstajos vārdos!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-06-21 09:54, pirms 16 gadiem
Katrs treneris ir ar savaam iipatniibaam, tachu to, ka Zvirgzdinsh ir izcils taktiskajaa zinaa, ko pieraadiija, esot Venspilii par 2. treneri, noliegt ir mulkiigi... Pie tam, apshaubu, vai cita trenera vadiibaa Latvijas izlase sasniegtu to, ko ir sasniegusi. Pats idiotiskaakais jau ir tas, ka liidz pusfinaalam pietruuka tik maz, cik vien maz var pietruukt un tagad dazs labs izraadaas gudraaks par Zvirgzdinu...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2009-06-21 10:20, pirms 16 gadiem
ZhanisVimba rakstīja: ehm... kādas meiteņu domas? Nekur neesmu dzirdējis publiskas domas no meitenēm par Zvirgzdiņu.
Nu es gan esmu un ne no vienas vien...Tas ir FAKTS, turklaat veestules peec iepriekshejiem turniiriem, par taam tev vajadzeja dzirdeet!

  +1 [+] [-]

, 2009-06-21 10:22, pirms 16 gadiem
Namejsl rakstīja: Paskatieties ko saka komandas spēlētājsa par Zvirgzdiņu. Piemēram, Anete saka, ka viņš ir labākais treneris pie kura viņa ir spēlējusi. Lielākā daļa izlases spēlētāju nav kritizējušas trenera darba stilu.
Un ar iepriekšējo treneri (Otersonu) atcerieties kā bija: pēc super veiksmīga čempja bija vēstule. Bet cik atceros, tad Otersons bija tas klusais uzmundrinātājs.
Vēlreiz uzsveru: Zvirgzdiņš ne tikai kritizē, bet arī uzmundrina un uzslavē savas spēlētājas.
Un īsta trenera kļūda (tiesa liktenīga) šinī turnīrā bija tikai viena: spēlē pret Slovākiju (pirmajā) otrajā puslaikā Žirkovas segšanu uzticēt Jēkabsonei - Žogotai un spēlēt bez saspēlēs vadītājas.
KO tad tu gaidiji? Ka vinjas vinju ar dubljiem nomeetaas? Vinsh ir labs basketbola speciaalists, bet vinja psihe liedz vinjam tureet speeli grozhos un pienjemt adekvaatus leemumus!

  -2 [+] [-]

, 2009-06-21 10:30, pirms 16 gadiem
07.07.07 rakstīja: ā skaidrs Kad runa ir par Baronu tad tā ir nodi ršana, bet ja par ko citu, tad kritika. Pareizi sapratu atšķirību?
ā tad teikt - Balons pārsprāga ir kritizēšana -

  +2 [+] [-]

, 2009-06-21 10:50, pirms 16 gadiem
Juri$$$ rakstīja: vajag publicēt un jo vairāk jo labāk! Visi stāv klusu un baidās teikt lietas īstajos vārdos!
Un no tā labāk paliek?
Es jau neko nesaku- ja bija problēmas izlasē, tad par to ir jārunā, bet ne jau kuram katram intrigantam vajag prasīt viedokli.

Arī V.Valters bieži vien izsaka atšķirīgu un paskarbu viedokli,kuram var piekrist vai nepiekrist, bet tas vismaz ir cilvēks kurš pats daudz ko basketbolā sasniedzis un arī visu mūžu nodzīvojis basketbola viruvē. A kas ir Kalniņš? Kādi ir viņa sasniegumi vai saistība ar sieviešu basketbolu, ka viņš tik -labi- zina kā vajadzēja trenēt, kā vajadzēja sastāvu veidot un tā tālāk...?

  +1 [+] [-]

, 2009-06-21 10:58, pirms 16 gadiem
Jā, var jau ķengāt viens otru, ja citu neko nemāk, bet beidzot kādam patiesība ir jāpasaka, lai cik tā liktos nepatīkama. Paldies Ģ.Kalniņam par drosmi un vārdiem, kurus jau sen bija jāpasaka basketbola vadībai. Jau Pekinā un vēl agrāk viņi taču saprata, ka treneris A. Zvirgzdiņš nu nebūtu īsti piemērots Latvijas izlases galvenā trenera amatam. Žēl, ka par šo sapratni bija jāmaksā tik dārgi. Mūsu skatītāju tūkstoši bija pelnījuši uzgavilēt ne vienā vien spēlē, kura tika zaudēta trenera "mulsumam", neprasmei izmantot arī citas spēlētājas, ja to prasa situācija (līderes pagurušas, spēles dažādošanai, ritma maiņai utt.)un neprasmei variēt spēles gaitu. Jā, bija jau arī kas labs- teicami nostrādāta aizsardzības taktika, bet uzbrukums diemžēl kliboja, sevišķi apmulsums iestājās spēles viskritiskākajos momentos. Tad bija izmisuma(nevis saprāta) pilni mēģinājumi, ko darīt lietas labā no meiteņu puses, jo nebija trenera vērtīgā padoma, bet gan lamu un pārmetumu lavīna.Tas varēja izšķirt spēles likteni. Bet sirsnīgu paldies gribu pateikt visām meitenēm par cīņas sparu un arī par lieliskajām emocijām, kuras guvām, vērojot Jūsu spēli.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-06-21 12:14, pirms 16 gadiem
Namejsl rakstīja: Un īsta trenera kļūda (tiesa liktenīga) šinī turnīrā bija tikai viena: spēlē pret Slovākiju (pirmajā) otrajā puslaikā Žirkovas segšanu uzticēt Jēkabsonei - Žogotai un spēlēt bez saspēlēs vadītājas.
Es gan saskatīju vēl citas kļūdas:
- Eglīte sākumsastāvā pret Krieviju. Lielā mērā tāpēc spēle sākās ar 0:4 un pēc 1,5 min viņa tika nomainīta.
- Rezervistu, it sevišķi Niedolas, nelaišana laukumā pret Itāliju pie +20, zinot, ka līderēm iepriekšējā vakarā bija smaga spēle un arī nākamajā dienā būs svarīga spēle.
- Minūtes pārtraukuma nepaņemšana pret Itāliju 12 sek. pirms papildlaika beigām
- likt Jēkabsonei regulāri vest bumbu pāri centram
- neredzēju kaut kādas iepriekš sagatavotas darbības, ko darīt, kad Jēkabsone ir nosegta.
- vēl citas situācijas, ko varbūt nevar raksturot kā kļūdas bet gan kā veiksmes/intuīcijas trūkumu (likt pret Itāliju spēles beigās sist sodu, spēlēt bez saspēles vadītājām utt.)

Protams, ja būtu iekrits tas viens metiens pret Krieviju, viss, iespējams, būtu savādāk, bet nedrīkst aizmirst to kāpēc ar Krieviju bija jāspēlē jau 1/4 finālā - jo tika zaudēts gan Slovākijai, gan Spānijai. Ja kaut viena no tām tiktu uzvarēta, gan jau ka būtu vismaz četriniekā.

  -1 [+] [-]

, 2009-06-21 12:17, pirms 16 gadiem
Atkal jau pierādās letiņu būtība, ka tik kādu nolikt! nav vērts spriest, kas būtu ja būtu... to neviens tā arī neuzzinās. Zvirgzdiņš ir milzu darbu ieguldījis LATVIJAS labā, bet vienīgais paldies par padarīto darbu ir vāji pamatota kritika! nesmuki gan no esporta, gan izbijuša menedžerīša...

  -1 [+] [-]

, 2009-06-21 12:21, pirms 16 gadiem
Shed rakstīja: Es arii par 90% piekriitu Kalninja teiktajam. Iipashi par speeleetaaju izveeli (jorpojaam nesaprotu, ko chempionaataa dariija Eibele), bet nu nekljuudaas tas kursh neko nedara. Kas attiecas uz emocijaam, manupraat tas nav normaali, ka uz laukuma var atljauties klaigaat un droshi vien pat lamaaties, bet peecspeeles intervijaas teelot balto jeeru, kursh saka Paldies meitenes.
Kaa taktikjis Zvirgzdinh ir apalja nulle, ja komanda izlaizh taadu paarsvaru kaads bija pret Itaaliju, tad probleema ir trenerii nevis speeleetaajaas.
Var piekrist viedoklim par izpurgaato iespeeju, jo reaali shii bija mega izgaashanaas, 7. vieta bija zemaakais ko varejaam sagaidiit ar taadu potenciaalu kaads mums bija. Vieniigaa pozitiivaa nots ir Sabiine Niedola, kas aciimredzot buus naakotnes speeleetaaja, un mauka Zvirgzdinsh vinju vnk nelaiz laukumaa, bet suuta kautkaadas bezceriigas bumbieres un tt..
Esmu ljoti viilies shajaa trenerii, un skaidrs, ka ir vajadziigs spechuks no aarzemeem, jo atvainojiet, mums te maajaas nekaa dizha nav. Veetra? da juus ko... tad jau es arii vareetu iet un patreneet
tu esi nožēlojam, un basī esi apaļa 0, vienīgais ko vari pateikt, ir to, ko komentētāji pateica āksts esi, tas arī viss! spēlē ar krievietēm pierādīja, ka taktiskā ziņā ir ko parādīt Zvirgzdiņam! jāpiekrīt vienīgi, ka spēlēs, kur no lieliem plusiem aizgāja mīnusos un nozaudējām, īsti nespēja kko mainīt, bet par to ne jau esporta "gudrajiem" spriest

     [+] [-]

, 2009-06-21 12:23, pirms 16 gadiem
Tādā veidā, kā Zvirgzdiņš to dara, var vadīt Krievijas (volejbola izlasi, nejau +/- inteliģentu LV meiteņu kolektīvu

     [+] [-]

, 2009-06-21 12:28, pirms 16 gadiem
Atradies eksperts. Lai paskataas kur tagad ASK klubs ir nonaacis

  -1 [+] [-]

, 2009-06-21 12:46, pirms 16 gadiem
Es arii par 90% piekriitu Kalninja teiktajam. Iipashi par speeleetaaju izveeli (jorpojaam nesaprotu, ko chempionaataa dariija Eibele), bet nu nekljuudaas tas kursh neko nedara. Kas attiecas uz emocijaam, manupraat tas nav normaali, ka uz laukuma var atljauties klaigaat un droshi vien pat lamaaties, bet peecspeeles intervijaas teelot balto jeeru, kursh saka Paldies meitenes.
Kaa taktikjis Zvirgzdinh ir apalja nulle, ja komanda izlaizh taadu paarsvaru kaads bija pret Itaaliju, tad probleema ir trenerii nevis speeleetaajaas.
Var piekrist viedoklim par izpurgaato iespeeju, jo reaali shii bija mega izgaashanaas, 7. vieta bija zemaakais ko varejaam sagaidiit ar taadu potenciaalu kaads mums bija. Vieniigaa pozitiivaa nots ir Sabiine Niedola, kas aciimredzot buus naakotnes speeleetaaja, un mauka Zvirgzdinsh vinju vnk nelaiz laukumaa, bet suuta kautkaadas bezceriigas bumbieres un tt..
Esmu ljoti viilies shajaa trenerii, un skaidrs, ka ir vajadziigs spechuks no aarzemeem, jo atvainojiet, mums te maajaas nekaa dizha nav. Veetra? da juus ko... tad jau es arii vareetu iet un patreneet
-------------------------------------------------------------------------------

Perfekti teikts !!

     [+] [-]

, 2009-06-21 12:47, pirms 16 gadiem
Labs, izlasīju visu un visus. Visi visu zin. Abrīnojami. Visi uz LSPA, zubrIties par treneriem, vienas medaļas mums nāks. Viens jautājums - Kalniņa kungs ir bezdarbnieks, ka viņam tiek likta klāt tā regālija "bijušais ASK menedžeris"? Izklausās kā fon Kalmanovičš.... Īsāk sakot, veiksmi nākošajam trenerim un iesaku atkāpties no amata, kad būsiet virsotnē. (savādāk, nedod Dievs zaudēsiet, noķengās ar visām parpalām)

     [+] [-]

, 2009-06-21 12:53, pirms 16 gadiem
luxxxxxxx, 09:54, pirms 3 stundām, citēt
....Pats idiotiskaakais jau ir tas, ka liidz pusfinaalam pietruuka tik maz, cik vien maz var pietruukt un tagad dazs labs izraadaas gudraaks par Zvirgzdinu...
------------------------------------------------------

Nu ko var malt un malt paša Zvirgzdiņa teikto, kas reāli ir absolūtas muļķības. Šai izlasei nevajadzēja "mazumiņu" vai "divus punktus" līdz pusfinālam vai finālam. Viņas reāli varēja pat rezultāta ziņā nepielaist sev tuvumā ne Krieviju, ne Itāliju. Slovākija un Spānija nebija uzvaicamas tajās spēlēs (iespējams, gan Spānijai, gan Slovākijai tās bija labākās spēles čempī), bet uzskatu, ka Krievija un Itālija bija ņemamas bez nekādiem pagarinājumiem. Tā ir tīrākā trenera vaina. Neļaut meitenēm mest pa grozu, iedzīt kompleksos pat pieredzējušas spēlētājas, neļaut spēlēt Niedolai, neņemt minūtes pārtraukumu utt. Tur savācās vesela plejāde rupju kļūdu.

     [+] [-]

, 2009-06-21 13:05, pirms 16 gadiem
katrs var izteikt viedokli, katram mums ir viedoklis, tās nav nekādas patiesības, tas ir viena cilvēka personīgas atziņas.

  +2 [+] [-]

, 2009-06-21 13:57, pirms 16 gadiem
gribētos uzprasīt Kalniņam kur ir ASK un kas ar viņu patreiz notiek? gudrinieks atradies...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-06-21 14:01, pirms 16 gadiem
Demar's rakstīja: Un no tā labāk paliek?
Es jau neko nesaku- ja bija problēmas izlasē, tad par to ir jārunā, bet ne jau kuram katram intrigantam vajag prasīt viedokli.

Arī V.Valters bieži vien izsaka atšķirīgu un paskarbu viedokli,kuram var piekrist vai nepiekrist, bet tas vismaz ir cilvēks kurš pats daudz ko basketbolā sasniedzis un arī visu mūžu nodzīvojis basketbola viruvē. A kas ir Kalniņš? Kādi ir viņa sasniegumi vai saistība ar sieviešu basketbolu, ka viņš tik -labi- zina kā vajadzēja trenēt, kā vajadzēja sastāvu veidot un tā tālāk...?
nav svarīgi ko viņš ir sasniedzis vai nesasniedzis, tas ir viņa viedoklis un es ŠOREIZ piekrītu viņam! Citreiz varbūt nepiekritīšu!
Man arī savs viedoklis un katrs pats izvēlas vai piekrist vai nepiekrist!

  -2 [+] [-]

, 2009-06-21 14:02, pirms 16 gadiem
greta rakstīja: Jā, var jau ķengāt viens otru, ja citu neko nemāk, bet beidzot kādam patiesība ir jāpasaka, lai cik tā liktos nepatīkama. Paldies Ģ.Kalniņam par drosmi un vārdiem, kurus jau sen bija jāpasaka basketbola vadībai. Jau Pekinā un vēl agrāk viņi taču saprata, ka treneris A. Zvirgzdiņš nu nebūtu īsti piemērots Latvijas izlases galvenā trenera amatam. Žēl, ka par šo sapratni bija jāmaksā tik dārgi. Mūsu skatītāju tūkstoši bija pelnījuši uzgavilēt ne vienā vien spēlē, kura tika zaudēta trenera "mulsumam", neprasmei izmantot arī citas spēlētājas, ja to prasa situācija (līderes pagurušas, spēles dažādošanai, ritma maiņai utt.)un neprasmei variēt spēles gaitu. Jā, bija jau arī kas labs- teicami nostrādāta aizsardzības taktika, bet uzbrukums diemžēl kliboja, sevišķi apmulsums iestājās spēles viskritiskākajos momentos. Tad bija izmisuma(nevis saprāta) pilni mēģinājumi, ko darīt lietas labā no meiteņu puses, jo nebija trenera vērtīgā padoma, bet gan lamu un pārmetumu lavīna.Tas varēja izšķirt spēles likteni. Bet sirsnīgu paldies gribu pateikt visām meitenēm par cīņas sparu un arī par lieliskajām emocijām, kuras guvām, vērojot Jūsu spēli.
izcili pateikts!

  +1 [+] [-]

, 2009-06-21 15:08, pirms 16 gadiem
Labi, viens ir trenera kļūdas, kuras bija un par tām viņs arī ir atkāpies. Par to bļaušanu/nebļaušanu - tāds viņš ir bijis un būs, kur tad Kalniņš un citi bija pirms diviem gadiem? Meitenes to zina, akceptē, ir pieradušas un komandā mikroklimats bija normāls.
Otrs - kādas ir pašas spēlētājas? Pagājusī sezona - progress bija tikai Tamanei un Kārkliņas parādīšanās jaunā līmenī.
Eibele - nespēja noturēties Horvātijā.
Eglīte - bez cerībām uz ārzemēm, var spēlēt TTT, bet šis nav viņas līmenis.
Baško - sezona bija savā līmenī, bet ļoti smaga plus sezonas beigās vēl tēva nāve, tas viss noteikti atstāja iespaidu, Salamanka uz vēl vienu gadu līgumu tā arī nepiedāvāja...
Jansone - ar katru sezonu arvien sūdīgāk, ne velti Prāgā vietu neizcīnīja;
Anete - pati atzina, ka šī bijusi viena no sliktākajām sezonām, agrāk bija labāka aizsardzībā, bet kopumā nevar pārnest;
Putniņa - rezerviste Spānijā, rezerviste Latvijā, kad ir laukumā, visas bumbas pretiniecēm;
Krūmberga - kā kuru dienu, savā līmenī spēlēja. Pirms gada ārzemēs tā arī netika. Pieņemu, ka likumsakarīgi.
Tāre - prātīgākais bija beigt pēc olimpiādes, visu cieņu, bet reizēm pases datus neapmānīsi
Brumermane - ak jā, pagājusī sezona viņai ar + zīmi, te bija trauma, no coments.
Visu velkot kopā, arī trenera kļūdas (divas lielākās bija pret Itāliju - liktenīgais minūtes pārtraukums un Niedolas neizlaišana), likumsakarīgs iznākums. Tikai žēl, ka visādi gudri d.irsēji kā Višņēvičs, Kalniņš, TTT veterānes ar Uļu priekšgalā sarodas tad, kad tāpat neko nevar mainīt. Butu runājuši agrāk, darījši, gājuši trenēti. Nē, toties tagad ien laukā no ierakumiem katrs. Latvieši....

  +1 [+] [-]

, 2009-06-21 15:14, pirms 16 gadiem
lacoste_123 rakstīja: Nu es gan esmu un ne no vienas vien...Tas ir FAKTS, turklaat veestules peec iepriekshejiem turniiriem, par taam tev vajadzeja dzirdeet!
Jā, protams. Es arī esmu dzirdējis, ka Edgars Teteris nākamajā sezonā būs Panathinaikos galvenais treneris. Tad kad parādīsi kaut ko oficiālu, nevis savus izdomājumus, tad arī ticēšu. Citādi - man NAV absolūti nekāda pamata to darīt.

     [+] [-]

, 2009-06-21 15:33, pirms 16 gadiem
jbk rakstīja: Labi, viens ir trenera kļūdas, kuras bija un par tām viņs arī ir atkāpies. Par to bļaušanu/nebļaušanu - tāds viņš ir bijis un būs, kur tad Kalniņš un citi bija pirms diviem gadiem? Meitenes to zina, akceptē, ir pieradušas un komandā mikroklimats bija normāls.
Otrs - kādas ir pašas spēlētājas? Pagājusī sezona - progress bija tikai Tamanei un Kārkliņas parādīšanās jaunā līmenī.
Eibele - nespēja noturēties Horvātijā.
Eglīte - bez cerībām uz ārzemēm, var spēlēt TTT, bet šis nav viņas līmenis.
Baško - sezona bija savā līmenī, bet ļoti smaga plus sezonas beigās vēl tēva nāve, tas viss noteikti atstāja iespaidu, Salamanka uz vēl vienu gadu līgumu tā arī nepiedāvāja...
Jansone - ar katru sezonu arvien sūdīgāk, ne velti Prāgā vietu neizcīnīja;
Anete - pati atzina, ka šī bijusi viena no sliktākajām sezonām, agrāk bija labāka aizsardzībā, bet kopumā nevar pārnest;
Putniņa - rezerviste Spānijā, rezerviste Latvijā, kad ir laukumā, visas bumbas pretiniecēm;
Krūmberga - kā kuru dienu, savā līmenī spēlēja. Pirms gada ārzemēs tā arī netika. Pieņemu, ka likumsakarīgi.
Tāre - prātīgākais bija beigt pēc olimpiādes, visu cieņu, bet reizēm pases datus neapmānīsi
Brumermane - ak jā, pagājusī sezona viņai ar + zīmi, te bija trauma, no coments.
Visu velkot kopā, arī trenera kļūdas (divas lielākās bija pret Itāliju - liktenīgais minūtes pārtraukums un Niedolas neizlaišana), likumsakarīgs iznākums. Tikai žēl, ka visādi gudri d.irsēji kā Višņēvičs, Kalniņš, TTT veterānes ar Uļu priekšgalā sarodas tad, kad tāpat neko nevar mainīt. Butu runājuši agrāk, darījši, gājuši trenēti. Nē, toties tagad ien laukā no ierakumiem katrs. Latvieši....
Tieši tā. Ja paskatās uz sastāvu, tad tikai 5 spēlētājas spēlē ārzemēs. Pārējās Latvijā - kur līmenis, maigi sakot, ir vienkārši vājš. Tas ko paveica Zvirgzdiņš ar šīm meitenēm ir fantastiski. Ne kuram katram trenerim ir viegli strādāt ar tik ambiciozām spēlētājām.
Tie spriedelētēji, kuri tagad diskutē par "viņu vajadzēja ņeņemt, bet viņu atkal vajadzēja atstāt mājās" - nu kas jūs debili esat. Tās tak bija labākās tajā brīdi (pēc pārbaudes spēlēm) pieejamās spēlētājas. Tak sen skaidrs, ka labu saspēles vadītāju mums nav bijis daudz. Tā vienmēr ir bijusi problēma - arī 2005. gadā bija tās pašas problēmas. Labi, ka šogad parādījas Kārkliņa, jo citādi Andai un Zanei uzticēt to saspēles vadīšanu bija neprāts. Kristīne arī vienīgā kaut ko vadīja - bet saprotiet vienu - viņa nevar arī nospēlēt 40 minūtes. Līdz ar to kādai citai tas ir jādara - Eibele nevar, Eglīte nevar - līdz ar to tas jādara Anetei vai Guntai.
Latvija visā visumā nospēlēja labi. Būtu Aija (vai kāds cits) iemetis beigās pret krievietēm - tāds Kalniņš sēdētu klusu un butu piezīdies klāt (kā jau liekulis). Jā, viena tiešām neveiksmīga spēle pret Slovākiju sabojāja turpmāko turnīro. Bet arī tur es nesaskatu problēmu, jo spēle pret Krieviju bija vērtējama uz 9.
Un vēl viena lieta. Jūs vispār nespējat paņemt situāciju objektīvi. Gribu redzēt kā Jūs pēc tādas spēles pret Krieviju, kas beidzās 23:00 naktī un kurā tika patērēts tik daudz spēka un emociju, atjaunotos nākamajai, kura notika 15:45. Pietam ņemot vērā faktu, ka pēc tādām spēlēt kāda bija pret Krieviju, aizmigt, praktiski, NAV iespējams. Iesākām labi pret Itāliju, bet paši redzējāt, ka spēks pietrūka. No kurienes tak kļūdas/neiemestie metieni rodas - tieši no noguruma. Bet to jums laikam ir grūti saprast.
Par Niedolu - jā, piekrītu, viņa labi nospēlēja pret Slovākiju, bet tajā spēlē mums absolūti neko nevajadzēja. Nevar zināt, kā viņa nospēlētu svarīgā brīdi, jo arī pret Slovākiju viņa ielaida metienus, kurus viņai nevajadzēja ielaist.
Starp citu, jebkuram trenerim būtu grūti strādāt, ja meitnes pieļauj tik daudz bērnišķīgu kļūdu. Tā baidīšanās mest vien ir ko vērta - pēc spēles ar Slovākiju, likās ka šī lieta ir atrisināta, jo tādu problēmu vairs nebija, bet spēlē pret Itāliju otrajā puslaikā viņas atkal sāka baidītes. It sevišķi ir vērta situāciju, ka pedējā uzbrukumā pēc Baško kļūdas bumba tomēr nonāca pie mums - tā nonāca pie Eibeles un nevis viņa meta, kad bija palikušas divas sekundes, bet gan meklēja vēl kādu citu. Jā, kļūda varbūt bija, ka treneris nepaņēma taimautu, bet ne jau par to ir runa.
Protams, arī citi subjektīvi/objektīvi iemesli, kas kādai neļāva nospēlēt savā līmenī.
Katrā ziņā, jums vajadzētu apskatīties ko Zvirgzdiņš ir padarījis - no absolūta tukšuma izlases spēļu tribīnēs līdz pilnai Arēnai. Tas jau vien ir ko vērts. Cik daudz no jums vispār sekoja līdzi šai izlasie pirms Olimpiādes vai EČ - varu godīgi apgalvot, ka kādi procenti 15. Tagad visi fani un arī tādi klauni kā Kalniņš sāk runāt, lai gan sajēga čalim ir vienkārši 0. Viņa liekulību jau vien pierāda, ka savā intervijā pieminēja vārdu "attieksme" un vārdu "Višņēvičs". Da nav viņš ir redzējis citas sieviešu spēles (ne tikai izlašu līmenī), lai tagad spriestu kā topošais treneris.
Neveiksminieks Kalniņš - citu vārdu nav. Ne velti, basketbolā nespēja neko izdarīt un nonāca līdz tādai situācijai, ka visi viņu ienīst.

Zvirgzdiņš ir malacis. Ceru, ka tomēr pastāv iespēja, ka viņš varētu palikt. Tās runas, ka meitenes esot sūdzejušās par Ainaru ir muļķības. Daudz tik tiešām viņu slavēja un slavēju arī es. Lai nu kā, Paldies Zvirgzdiņam! Ceru, ka vēl izdosies Tevi redzēt šai amatā.

  +1 [+] [-]

, 2009-06-21 15:44, pirms 16 gadiem
tas kalnins pats lops ir.......
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-06-21 17:09, pirms 16 gadiem
no otrās spēles sākot radās sajūta ka Zivirgzdiņš dara neizprotamas lietas piemēram pirmajā spēlē beigās niedolu uzlaida tā labi nospēlē savāc 8 punktus, nākošajā spēlē neatceros precīzi, bet latvijai tur otrā puslaika sākumā jau plus 20 tālāk arī tikpat - Niedolu laukā nelaiž moca visas citas Niedolu izlaiž kad līdz beigām 1.30... pārgurdināja līderes, ka vairs kājas nevilka...spēlē pret krieviju kapēc ne reizi putniņa laukumā nebija..., u.t.t. spēle pret itāliju ... ārprāc, kas ļoti līdzīga pēc scenārija ar spēli pret grieķiju abas 100% uz zvirgzdiņa sirdsapziņas... (nu tikai ar grieķiju zglābā) sen tāpat jau zināms ja komanda galotnē zaudē tad 99 % trenera vaina, a te viņš nespēja komandu novadīt no plus 23 ar sastāvu ko visi citi atzīst kā labu sastāvu un pret komandu kam prognozēja izlidošanu jau pašā sākumā... diemžēl pilnīgi esmu spiests pievienoties Kalniņa teiktajam neskatoties vai viņš tur specs vai nē, bet man, kas protams nav specs, bet seko līdzi sportam tieši tādas sajūtas bija skatoties latvijas spēles... un ir tāda sajūta tiešām ka šis čempis ir izgāzies... mūsu zelta meitenes izniekotas, pēc mana viedokļa, tieši trenera dēļ - viņš nespēja ar pieteikoši labu sastāvu gūt atbilstošu rezultātu... zvirgzdiņš ir jānomaina ar kādu ārzemnieku, kuŗ to pa īstam vēlas, no Vētras varēja saprast ka tas viņu šobrīd neaizrauj

p.s.nepiekrītu žaņa imbas spriedelējumiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-06-21 22:24, pirms 16 gadiem
tagad tik saaksies..
driiz jau varbuut paprasiet kaadu interviju arii kaadam no esporta lietotaajiem, jo, manupraat, tas buutu tas pats, kaa shii intervija, jo katram ir SAVS viedoklis un tas ir SUBJEKTIIVS !!
cieniijamais kalninja kungs, visvieglaak jau ir kritizeet peec padariitaa darba un to mees katrs protam, it iipashi, ja nav izdevies kaa cereets; otrkaart - katrs treneris ir citaadaaks, ar citaadaaku taktiku; treshkaart - tas, kas notiek speeleetaaju gjeerbuvees tas ir TABU !!

  +1 [+] [-]

, 2009-06-22 00:01, pirms 16 gadiem
ZhanisVimba rakstīja: Jā, protams. Es arī esmu dzirdējis, ka Edgars Teteris nākamajā sezonā būs Panathinaikos galvenais treneris. Tad kad parādīsi kaut ko oficiālu, nevis savus izdomājumus, tad arī ticēšu. Citādi - man NAV absolūti nekāda pamata to darīt.
Tu vienkārši esi attaalu no izlases! Biku ja zinaatu aizkulises tad....Un veelreiz Tev saku, meitenes jau divas veestules bija suutijushas LBS par Zvirgzdinja matj pere matj...nezinu kaa esi palaidis to garaam, jo esports.lv bija taa infa!

  -1 [+] [-]

, 2009-06-22 00:25, pirms 16 gadiem
lacoste_123 rakstīja: Tu vienkārši esi attaalu no izlases! Biku ja zinaatu aizkulises tad....Un veelreiz Tev saku, meitenes jau divas veestules bija suutijushas LBS par Zvirgzdinja matj pere matj...nezinu kaa esi palaidis to garaam, jo esports.lv bija taa infa!
Jā, un Tu esi tuvu.

  -1 [+] [-]

, 2009-06-22 00:46, pirms 16 gadiem
Zoverags rakstīja: Nu ko var malt un malt paša Zvirgzdiņa teikto, kas reāli ir absolūtas muļķības. Šai izlasei nevajadzēja "mazumiņu" vai "divus punktus" līdz pusfinālam vai finālam. Viņas reāli varēja pat rezultāta ziņā nepielaist sev tuvumā ne Krieviju, ne Itāliju. Slovākija un Spānija nebija uzvaicamas tajās spēlēs (iespējams, gan Spānijai, gan Slovākijai tās bija labākās spēles čempī), bet uzskatu, ka Krievija un Itālija bija ņemamas bez nekādiem pagarinājumiem. Tā ir tīrākā trenera vaina. Neļaut meitenēm mest pa grozu, iedzīt kompleksos pat pieredzējušas spēlētājas, neļaut spēlēt Niedolai, neņemt minūtes pārtraukumu utt. Tur savācās vesela plejāde rupju kļūdu.
Neidola peedeejo speeli nospeeleeja tieshaam izcili, bet pret krievu divmetrinieceem vinu laist laukumaa buutu kas vairaak kaa tikai pamatiigs risks... Un tad, ja speele iet punkts punktaa, shaubos, vai ir veerts tureet uz sola taas, kuras peec buutiibas ir labaakaas. Pie tam, Neidolai uzticeejaas tieshi tik, cik uzticaas jaunai speeleetaajai, varbuut pat nedaudz vairaak... Ja Zvirgzdinsh spiitiigi un ar nodomu tureetu Neidolu malaa, tad arii peedeejaa speelee vina nespeeleetu.
Vieniigi zaudeejums pret Itaaliju bija tieshaam vairaak kaa saapiigs un tur noteikti arii ir trenera vaina, tachu peec vienas speeles nevar spriest par trenera kvalitaati... Kopumaa izlase ir sasniegusi loooooti daudz... Bez laba trenera to izdariit buutu nereaali...

     [+] [-]

, 2009-06-25 00:50, pirms 16 gadiem
un tas salīdzinājums, ka Višņēvicam respect. Cmon. Pēteris ne tikai 3stāvīgiem vārdiem visas izlamātu, bet arī pa muti iedotu.

     [+] [-]

, 2009-06-27 07:18, pirms 16 gadiem
Katram sava uts. Arī ģēniji ir muļķi