Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:352, Did:0, useCase: 3

Kalniņš: "Zvirgzdiņa attieksme ir nepieņemama"

Andrejs Siliņš

Kalniņš: "Zvirgzdiņa attieksme ir nepieņemama"
Gunta Baško un Ainars Zvirgzdiņš
Foto: Romualds Vambuts no Liepājas

"Stresa situācijās emocijas ņem virsroku un netiek pieņemti pareizi un, galvenais, savlaicīgi lēmumi," asu kritiku Latvijas dāmu izlases bijušā galvenā trenera Ainara Zvirgzdiņa virzienā sarunā ar eSports.lv pauž bijušais Rīgas ASK ģenerālmenedžeris Ģirts Kalniņš.

Čempionāts mūsu meitenēm tikko beidzies. Kā vērtē komandas sniegumu?
- Uzskatu, ka šī izlase bija viena no labākajām, kāda mums jebkad basketbolā ir bijusi. Jāsaka liels paldies meitenēm un zināmā mērā arī trenerim Zvirgzdiņam par to, ko viņas paveikušas. Izlase ir pacēlusies jaunā līmenī.

Kāpēc trenerim tikai zināmā mērā?
- Zvirgzdiņa attieksme pret spēlētājām, komandas vadīšanas stils spēļu laikā ir nepieņemams. Nu jau varu teikt, ka man bija tas prieks divus gadus strādāt kopā ar tādu treneri kā Ramūns Butauts, un varu teikt, ka lielākā daļa Latvijas treneru ir aizspriedumaini un kompleksaini, ar jau noformulējušos viedokli par katru spēlētāju un tā pielietojumu laukumā. Stresa situācijās emocijas ņem virsroku un netiek pieņemti pareizi un, galvenais, savlaicīgi lēmumi. Tāpēc arī mums diemžēl ir jāpiesaista speciālisti no ārzemēm, kā tas ir vīriešu izlasē. Ja Zvirgzdiņš spēles laikā savu asistentu, maigi sakot, var pasūtīt trīs mājas tālāk, ja uz spēlētājam var nejēgā bļaut, ja pārtraukumā, kad citas viena otru uzmundrina, treneris ienāk ģērbtuvē un visas nolamā trīsstāvīgiem vārdiem, tad tas nav un nevar būt normāli. Pat, ja visa šī aizkulišu informācija ir pārspīlēta, tad noteikti nav tā, kā līdz šim presē tas tiek publicēts – mums komandā ir labākais mikroklimats pasaulē. Arī Ievas Kubliņas "savainojums" vēl ir ļoti diskutabls jautājums...

Kāpēc, tavuprāt, neizdevās sasniegt mērķi – tikt uz pasaules čempionātu?
- Sagatavošanās čempionātam, skautings, taktiskās analīzes bija labā līmenī, bet jāsecina, ka Zvirgzdiņš nav pirmais treneris. Viņš var būt izcils otrais treneris, bet tas jāsaprot viņam pašam. Man nav saprotamas trenera haotiskās spēlētāju maiņas, un arī taktiskajā ziņā bija pilnīgas auzas. Nevar spēlēt ar piecām ārējām spēlētājām vienlaicīgi un arī tad, kad laukumā ir Tamane, viņai jāuzsāk caurgājiens no ārpuses. Pa visām šīm spēlēm Jansonei un Tamanei zem groza, postā tika iespēlēts minimāli vai nemaz, kā pēdējās trīs spēlēs. Tā ir viena no basketbola aksiomām – veido spiedienu uz apakšu un arī ārējās spēlētājas būs brīvākas. Tā tas bija 50, 30, desmit gadus atpakaļ, tā tas ir tagad un būs arī turpmāk.

Tāpat neuzticēšanās Putniņai un Niedolai man nav saprotama. Sabīne pēdējā spēlē parādīja, ka bija pelnījusi spēlēt daudz vairāk. Zvirgzdiņš var teikt kaut ko par to, ka viņa neiederas aizsardzības sistēmās un tā tālāk, bet viņa ar savu azartu un atdevi ienesa komandas spēlē enerģiju. Par aizsardzību kopumā tiešām var uzslavēt Zvirgzdiņu, tā bija labā līmenī, bet uzbrukums? To jau pierādīja Fils Džeksons, gan ar Čikāgas "Bulls" un Maiklu Džordanu, gan ar "Lakers" un Kobe Braientu - viena superzvaigzne uzbrukumā neder. Uzbrukumā, tāpat kā aizsardzībā ir jāiesaistās visiem spēlētājiem vai spēlētājām.

Tas nozīmē, ka jaunā maiņa aug...
- Paldies Dievam, ka mums ir tādas jaunās spēlētājas kā Putniņa un Niedola, tā pati Babkina, izskatās, ka Kārkliņa ir gatava kļūt par vadošo saspēles vadītāju uz nākamajiem 2-3 gadiem, citādi nākotne neizskatītos pat mazliet cerīga. Vairākas spēlētājas gatavojas kļūt par māmiņām. Ja tas tā notiks, tad uzskatu, ka šādu izlasi redzēsim labi, ja pēc kādiem gadiem desmit vai 15, ne ātrāk. Man basketbols ir sirdslieta, ar ko naudu es nekad nepelnīšu, tāpēc es varu teikt to, ko es patiesi domāju, neriskējot ar to, ka man netiks nozīmēta kāda jauniešu, junioru vai pieaugušo izlase. Ir ļoti žēl skatīties, ka šādi tika izpurgāta tik talantīga izlase. Šim modelim šī bija pēdējā iespēja kaut ko izcīnīt.

Kuru tu redzi kā nākamo izlases treneri?
- Ja runājam par treneriem kopumā Latvijas basketbolā, tad man ir dziļa cieņa pret tādiem speciālistiem kā Gundars Vētra, kuram ir savs redzējums par basketbolu, kā arī stingrs mugurkauls, arī Agris Galvanovskis, kurš pateica, ka strādās ar jaunajiem spēlētājiem Ventspilī un to arī darīja, paceļot viņus jaunā līmenī. Ir vēl vairāki speciālisti un speciālistes, kuriem ir potenciāls kļūt par augsta līmeņa treneriem. Problēma Latvijas basketbolā ir tā, ka, no vienas puses mums ir speciālisti, kas basketbolu saprot pietiekami dziļi, bet no otras puses visi ir tik ļoti nobijušies, ka atklāti par nejēdzībām baidās runāt, vai arī ir gatavi locīt muguru un viedokli vajadzīgā virzienā, cerībā, ka dabūs nozīmējumu nākotnē. Tiešām cieņu izraisa tādi speciālisti kā Aivars Vīnbergs, Pēteris Višņēvics, kuri jau šī čempionāta gaitā vairākkārtīgi izteica savas domas par izlases sniegumu un treneru lēmumiem. Jāsaprot ir viena lieta, ka viedokļu apmaiņa ir vajadzīga, ir vajadzīgs arī uzskaitīt kā labās, tā sliktās lietas, lai par tām sāktu diskutēt, un, jo plašākā lokā, jo labāk. Latvijā gan ir pieņemts, ka visi ir gudri, kad jārunā aiz muguras, bet kad tas jādara publiski vai personīgi, aci pret aci, tad parasti ir tādas salkanas, nodrillētas frāzes.

Valsts prezidents Valdis Zatlers bija tribīnēs spēles par 7. vietu laikā, bet LBS prezidents Ojārs Kehris ne.
Diemžēl, tas lieku reizi apstiprina tēzi par to, ka "zivs pūst no galvas!"

  -3 [+] [-]

, 2009-06-21 03:35, pirms 15 gadiem
P.S. ASK pashi panaaca sawu ar melnajiem kropām.......man uz tiem kretiiniem skatiities bija riebums...nemaz neruaajot par naudas maksaashanu...

     [+] [-]

, 2009-06-21 03:45, pirms 15 gadiem
Jānis_Bērziņš rakstīja: Šo cilvēku raksturo nekonsekvence - Ainārs Zvirgzdiņš redz esot slikts treneris, jo ir pārāk stingrs un lamājas uz spēlētājām, taču, kā labs treneris tiek minēts Pēteris Višņēvičš - lielākais despots sieviešu basketbola vēsturē Līdz šim Kalniņa viedokļos ieklausījos, kopš šodienas ir skaidri redzams, ka nav vērts to darīt. Neveiksmīgs basketbola kluba bijušais menedžeris runā par to, ka tika pielietota nepareiza taktika Smiekli nāk.
Jā, tas par Višņēviču ir pats smieklīgais. Zvirgzdiņš, salīdzinot ar Pēteri, vēl ir jauks un pūkains.
Da nē, skaidrs, ka šitas tirliņš Kalniņš NESAPROT ko runā. Da ne viņš sekojis, ne seko, ne sekos sieviešu basketbolam. Kritiku vienkārši brutāli neiztur.

  -1 [+] [-]

, 2009-06-21 07:38, pirms 15 gadiem
Man prieks dzirdēt saprātīgu kritiku par vājo tehniku un fatālajām kļūdām ,jo pēc pirmajām spēlēm mazie un lielie faneļi (malacītes,zelta meitenes,visu laiku labākās utt.)burtiski nobradāja jebkādu analīzi un kritiku.

     [+] [-]

, 2009-06-21 09:20, pirms 15 gadiem
Es arii par 90% piekriitu Kalninja teiktajam. Iipashi par speeleetaaju izveeli (jorpojaam nesaprotu, ko chempionaataa dariija Eibele), bet nu nekljuudaas tas kursh neko nedara. Kas attiecas uz emocijaam, manupraat tas nav normaali, ka uz laukuma var atljauties klaigaat un droshi vien pat lamaaties, bet peecspeeles intervijaas teelot balto jeeru, kursh saka Paldies meitenes.
Kaa taktikjis Zvirgzdinh ir apalja nulle, ja komanda izlaizh taadu paarsvaru kaads bija pret Itaaliju, tad probleema ir trenerii nevis speeleetaajaas.
Var piekrist viedoklim par izpurgaato iespeeju, jo reaali shii bija mega izgaashanaas, 7. vieta bija zemaakais ko varejaam sagaidiit ar taadu potenciaalu kaads mums bija. Vieniigaa pozitiivaa nots ir Sabiine Niedola, kas aciimredzot buus naakotnes speeleetaaja, un mauka Zvirgzdinsh vinju vnk nelaiz laukumaa, bet suuta kautkaadas bezceriigas bumbieres un tt..
Esmu ljoti viilies shajaa trenerii, un skaidrs, ka ir vajadziigs spechuks no aarzemeem, jo atvainojiet, mums te maajaas nekaa dizha nav. Veetra? da juus ko... tad jau es arii vareetu iet un patreneet

  -1 [+] [-]

, 2009-06-21 09:31, pirms 15 gadiem
Demar's rakstīja: Kāpēc vajag publicēt šitās samazgas? No tā labāk nepaliks
vajag publicēt un jo vairāk jo labāk! Visi stāv klusu un baidās teikt lietas īstajos vārdos!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-06-21 09:54, pirms 15 gadiem
Katrs treneris ir ar savaam iipatniibaam, tachu to, ka Zvirgzdinsh ir izcils taktiskajaa zinaa, ko pieraadiija, esot Venspilii par 2. treneri, noliegt ir mulkiigi... Pie tam, apshaubu, vai cita trenera vadiibaa Latvijas izlase sasniegtu to, ko ir sasniegusi. Pats idiotiskaakais jau ir tas, ka liidz pusfinaalam pietruuka tik maz, cik vien maz var pietruukt un tagad dazs labs izraadaas gudraaks par Zvirgzdinu...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2009-06-21 10:20, pirms 15 gadiem
ZhanisVimba rakstīja: ehm... kādas meiteņu domas? Nekur neesmu dzirdējis publiskas domas no meitenēm par Zvirgzdiņu.
Nu es gan esmu un ne no vienas vien...Tas ir FAKTS, turklaat veestules peec iepriekshejiem turniiriem, par taam tev vajadzeja dzirdeet!

  +1 [+] [-]

, 2009-06-21 10:22, pirms 15 gadiem
Namejsl rakstīja: Paskatieties ko saka komandas spēlētājsa par Zvirgzdiņu. Piemēram, Anete saka, ka viņš ir labākais treneris pie kura viņa ir spēlējusi. Lielākā daļa izlases spēlētāju nav kritizējušas trenera darba stilu.
Un ar iepriekšējo treneri (Otersonu) atcerieties kā bija: pēc super veiksmīga čempja bija vēstule. Bet cik atceros, tad Otersons bija tas klusais uzmundrinātājs.
Vēlreiz uzsveru: Zvirgzdiņš ne tikai kritizē, bet arī uzmundrina un uzslavē savas spēlētājas.
Un īsta trenera kļūda (tiesa liktenīga) šinī turnīrā bija tikai viena: spēlē pret Slovākiju (pirmajā) otrajā puslaikā Žirkovas segšanu uzticēt Jēkabsonei - Žogotai un spēlēt bez saspēlēs vadītājas.
KO tad tu gaidiji? Ka vinjas vinju ar dubljiem nomeetaas? Vinsh ir labs basketbola speciaalists, bet vinja psihe liedz vinjam tureet speeli grozhos un pienjemt adekvaatus leemumus!

  -2 [+] [-]

, 2009-06-21 10:30, pirms 15 gadiem
07.07.07 rakstīja: ā skaidrs Kad runa ir par Baronu tad tā ir nodi ršana, bet ja par ko citu, tad kritika. Pareizi sapratu atšķirību?
ā tad teikt - Balons pārsprāga ir kritizēšana -

  +2 [+] [-]

, 2009-06-21 10:50, pirms 15 gadiem
Juri$$$ rakstīja: vajag publicēt un jo vairāk jo labāk! Visi stāv klusu un baidās teikt lietas īstajos vārdos!
Un no tā labāk paliek?
Es jau neko nesaku- ja bija problēmas izlasē, tad par to ir jārunā, bet ne jau kuram katram intrigantam vajag prasīt viedokli.

Arī V.Valters bieži vien izsaka atšķirīgu un paskarbu viedokli,kuram var piekrist vai nepiekrist, bet tas vismaz ir cilvēks kurš pats daudz ko basketbolā sasniedzis un arī visu mūžu nodzīvojis basketbola viruvē. A kas ir Kalniņš? Kādi ir viņa sasniegumi vai saistība ar sieviešu basketbolu, ka viņš tik -labi- zina kā vajadzēja trenēt, kā vajadzēja sastāvu veidot un tā tālāk...?

  +1 [+] [-]

, 2009-06-21 10:58, pirms 15 gadiem
Jā, var jau ķengāt viens otru, ja citu neko nemāk, bet beidzot kādam patiesība ir jāpasaka, lai cik tā liktos nepatīkama. Paldies Ģ.Kalniņam par drosmi un vārdiem, kurus jau sen bija jāpasaka basketbola vadībai. Jau Pekinā un vēl agrāk viņi taču saprata, ka treneris A. Zvirgzdiņš nu nebūtu īsti piemērots Latvijas izlases galvenā trenera amatam. Žēl, ka par šo sapratni bija jāmaksā tik dārgi. Mūsu skatītāju tūkstoši bija pelnījuši uzgavilēt ne vienā vien spēlē, kura tika zaudēta trenera "mulsumam", neprasmei izmantot arī citas spēlētājas, ja to prasa situācija (līderes pagurušas, spēles dažādošanai, ritma maiņai utt.)un neprasmei variēt spēles gaitu. Jā, bija jau arī kas labs- teicami nostrādāta aizsardzības taktika, bet uzbrukums diemžēl kliboja, sevišķi apmulsums iestājās spēles viskritiskākajos momentos. Tad bija izmisuma(nevis saprāta) pilni mēģinājumi, ko darīt lietas labā no meiteņu puses, jo nebija trenera vērtīgā padoma, bet gan lamu un pārmetumu lavīna.Tas varēja izšķirt spēles likteni. Bet sirsnīgu paldies gribu pateikt visām meitenēm par cīņas sparu un arī par lieliskajām emocijām, kuras guvām, vērojot Jūsu spēli.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-06-21 12:14, pirms 15 gadiem
Namejsl rakstīja: Un īsta trenera kļūda (tiesa liktenīga) šinī turnīrā bija tikai viena: spēlē pret Slovākiju (pirmajā) otrajā puslaikā Žirkovas segšanu uzticēt Jēkabsonei - Žogotai un spēlēt bez saspēlēs vadītājas.
Es gan saskatīju vēl citas kļūdas:
- Eglīte sākumsastāvā pret Krieviju. Lielā mērā tāpēc spēle sākās ar 0:4 un pēc 1,5 min viņa tika nomainīta.
- Rezervistu, it sevišķi Niedolas, nelaišana laukumā pret Itāliju pie +20, zinot, ka līderēm iepriekšējā vakarā bija smaga spēle un arī nākamajā dienā būs svarīga spēle.
- Minūtes pārtraukuma nepaņemšana pret Itāliju 12 sek. pirms papildlaika beigām
- likt Jēkabsonei regulāri vest bumbu pāri centram
- neredzēju kaut kādas iepriekš sagatavotas darbības, ko darīt, kad Jēkabsone ir nosegta.
- vēl citas situācijas, ko varbūt nevar raksturot kā kļūdas bet gan kā veiksmes/intuīcijas trūkumu (likt pret Itāliju spēles beigās sist sodu, spēlēt bez saspēles vadītājām utt.)

Protams, ja būtu iekrits tas viens metiens pret Krieviju, viss, iespējams, būtu savādāk, bet nedrīkst aizmirst to kāpēc ar Krieviju bija jāspēlē jau 1/4 finālā - jo tika zaudēts gan Slovākijai, gan Spānijai. Ja kaut viena no tām tiktu uzvarēta, gan jau ka būtu vismaz četriniekā.

  -1 [+] [-]

, 2009-06-21 12:17, pirms 15 gadiem
Atkal jau pierādās letiņu būtība, ka tik kādu nolikt! nav vērts spriest, kas būtu ja būtu... to neviens tā arī neuzzinās. Zvirgzdiņš ir milzu darbu ieguldījis LATVIJAS labā, bet vienīgais paldies par padarīto darbu ir vāji pamatota kritika! nesmuki gan no esporta, gan izbijuša menedžerīša...

  -1 [+] [-]

, 2009-06-21 12:21, pirms 15 gadiem
Shed rakstīja: Es arii par 90% piekriitu Kalninja teiktajam. Iipashi par speeleetaaju izveeli (jorpojaam nesaprotu, ko chempionaataa dariija Eibele), bet nu nekljuudaas tas kursh neko nedara. Kas attiecas uz emocijaam, manupraat tas nav normaali, ka uz laukuma var atljauties klaigaat un droshi vien pat lamaaties, bet peecspeeles intervijaas teelot balto jeeru, kursh saka Paldies meitenes.
Kaa taktikjis Zvirgzdinh ir apalja nulle, ja komanda izlaizh taadu paarsvaru kaads bija pret Itaaliju, tad probleema ir trenerii nevis speeleetaajaas.
Var piekrist viedoklim par izpurgaato iespeeju, jo reaali shii bija mega izgaashanaas, 7. vieta bija zemaakais ko varejaam sagaidiit ar taadu potenciaalu kaads mums bija. Vieniigaa pozitiivaa nots ir Sabiine Niedola, kas aciimredzot buus naakotnes speeleetaaja, un mauka Zvirgzdinsh vinju vnk nelaiz laukumaa, bet suuta kautkaadas bezceriigas bumbieres un tt..
Esmu ljoti viilies shajaa trenerii, un skaidrs, ka ir vajadziigs spechuks no aarzemeem, jo atvainojiet, mums te maajaas nekaa dizha nav. Veetra? da juus ko... tad jau es arii vareetu iet un patreneet
tu esi nožēlojam, un basī esi apaļa 0, vienīgais ko vari pateikt, ir to, ko komentētāji pateica āksts esi, tas arī viss! spēlē ar krievietēm pierādīja, ka taktiskā ziņā ir ko parādīt Zvirgzdiņam! jāpiekrīt vienīgi, ka spēlēs, kur no lieliem plusiem aizgāja mīnusos un nozaudējām, īsti nespēja kko mainīt, bet par to ne jau esporta "gudrajiem" spriest

     [+] [-]

, 2009-06-21 12:23, pirms 15 gadiem
Tādā veidā, kā Zvirgzdiņš to dara, var vadīt Krievijas (volejbola izlasi, nejau +/- inteliģentu LV meiteņu kolektīvu

     [+] [-]

, 2009-06-21 12:28, pirms 15 gadiem
Atradies eksperts. Lai paskataas kur tagad ASK klubs ir nonaacis

  -1 [+] [-]

, 2009-06-21 12:46, pirms 15 gadiem
Es arii par 90% piekriitu Kalninja teiktajam. Iipashi par speeleetaaju izveeli (jorpojaam nesaprotu, ko chempionaataa dariija Eibele), bet nu nekljuudaas tas kursh neko nedara. Kas attiecas uz emocijaam, manupraat tas nav normaali, ka uz laukuma var atljauties klaigaat un droshi vien pat lamaaties, bet peecspeeles intervijaas teelot balto jeeru, kursh saka Paldies meitenes.
Kaa taktikjis Zvirgzdinh ir apalja nulle, ja komanda izlaizh taadu paarsvaru kaads bija pret Itaaliju, tad probleema ir trenerii nevis speeleetaajaas.
Var piekrist viedoklim par izpurgaato iespeeju, jo reaali shii bija mega izgaashanaas, 7. vieta bija zemaakais ko varejaam sagaidiit ar taadu potenciaalu kaads mums bija. Vieniigaa pozitiivaa nots ir Sabiine Niedola, kas aciimredzot buus naakotnes speeleetaaja, un mauka Zvirgzdinsh vinju vnk nelaiz laukumaa, bet suuta kautkaadas bezceriigas bumbieres un tt..
Esmu ljoti viilies shajaa trenerii, un skaidrs, ka ir vajadziigs spechuks no aarzemeem, jo atvainojiet, mums te maajaas nekaa dizha nav. Veetra? da juus ko... tad jau es arii vareetu iet un patreneet
-------------------------------------------------------------------------------

Perfekti teikts !!

     [+] [-]

, 2009-06-21 12:47, pirms 15 gadiem
Labs, izlasīju visu un visus. Visi visu zin. Abrīnojami. Visi uz LSPA, zubrIties par treneriem, vienas medaļas mums nāks. Viens jautājums - Kalniņa kungs ir bezdarbnieks, ka viņam tiek likta klāt tā regālija "bijušais ASK menedžeris"? Izklausās kā fon Kalmanovičš.... Īsāk sakot, veiksmi nākošajam trenerim un iesaku atkāpties no amata, kad būsiet virsotnē. (savādāk, nedod Dievs zaudēsiet, noķengās ar visām parpalām)

     [+] [-]

, 2009-06-21 12:53, pirms 15 gadiem
luxxxxxxx, 09:54, pirms 3 stundām, citēt
....Pats idiotiskaakais jau ir tas, ka liidz pusfinaalam pietruuka tik maz, cik vien maz var pietruukt un tagad dazs labs izraadaas gudraaks par Zvirgzdinu...
------------------------------------------------------

Nu ko var malt un malt paša Zvirgzdiņa teikto, kas reāli ir absolūtas muļķības. Šai izlasei nevajadzēja "mazumiņu" vai "divus punktus" līdz pusfinālam vai finālam. Viņas reāli varēja pat rezultāta ziņā nepielaist sev tuvumā ne Krieviju, ne Itāliju. Slovākija un Spānija nebija uzvaicamas tajās spēlēs (iespējams, gan Spānijai, gan Slovākijai tās bija labākās spēles čempī), bet uzskatu, ka Krievija un Itālija bija ņemamas bez nekādiem pagarinājumiem. Tā ir tīrākā trenera vaina. Neļaut meitenēm mest pa grozu, iedzīt kompleksos pat pieredzējušas spēlētājas, neļaut spēlēt Niedolai, neņemt minūtes pārtraukumu utt. Tur savācās vesela plejāde rupju kļūdu.

     [+] [-]

, 2009-06-21 13:05, pirms 15 gadiem
katrs var izteikt viedokli, katram mums ir viedoklis, tās nav nekādas patiesības, tas ir viena cilvēka personīgas atziņas.

  +2 [+] [-]

, 2009-06-21 13:57, pirms 15 gadiem
gribētos uzprasīt Kalniņam kur ir ASK un kas ar viņu patreiz notiek? gudrinieks atradies...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-06-21 14:01, pirms 15 gadiem
Demar's rakstīja: Un no tā labāk paliek?
Es jau neko nesaku- ja bija problēmas izlasē, tad par to ir jārunā, bet ne jau kuram katram intrigantam vajag prasīt viedokli.

Arī V.Valters bieži vien izsaka atšķirīgu un paskarbu viedokli,kuram var piekrist vai nepiekrist, bet tas vismaz ir cilvēks kurš pats daudz ko basketbolā sasniedzis un arī visu mūžu nodzīvojis basketbola viruvē. A kas ir Kalniņš? Kādi ir viņa sasniegumi vai saistība ar sieviešu basketbolu, ka viņš tik -labi- zina kā vajadzēja trenēt, kā vajadzēja sastāvu veidot un tā tālāk...?
nav svarīgi ko viņš ir sasniedzis vai nesasniedzis, tas ir viņa viedoklis un es ŠOREIZ piekrītu viņam! Citreiz varbūt nepiekritīšu!
Man arī savs viedoklis un katrs pats izvēlas vai piekrist vai nepiekrist!

  -2 [+] [-]

, 2009-06-21 14:02, pirms 15 gadiem
greta rakstīja: Jā, var jau ķengāt viens otru, ja citu neko nemāk, bet beidzot kādam patiesība ir jāpasaka, lai cik tā liktos nepatīkama. Paldies Ģ.Kalniņam par drosmi un vārdiem, kurus jau sen bija jāpasaka basketbola vadībai. Jau Pekinā un vēl agrāk viņi taču saprata, ka treneris A. Zvirgzdiņš nu nebūtu īsti piemērots Latvijas izlases galvenā trenera amatam. Žēl, ka par šo sapratni bija jāmaksā tik dārgi. Mūsu skatītāju tūkstoši bija pelnījuši uzgavilēt ne vienā vien spēlē, kura tika zaudēta trenera "mulsumam", neprasmei izmantot arī citas spēlētājas, ja to prasa situācija (līderes pagurušas, spēles dažādošanai, ritma maiņai utt.)un neprasmei variēt spēles gaitu. Jā, bija jau arī kas labs- teicami nostrādāta aizsardzības taktika, bet uzbrukums diemžēl kliboja, sevišķi apmulsums iestājās spēles viskritiskākajos momentos. Tad bija izmisuma(nevis saprāta) pilni mēģinājumi, ko darīt lietas labā no meiteņu puses, jo nebija trenera vērtīgā padoma, bet gan lamu un pārmetumu lavīna.Tas varēja izšķirt spēles likteni. Bet sirsnīgu paldies gribu pateikt visām meitenēm par cīņas sparu un arī par lieliskajām emocijām, kuras guvām, vērojot Jūsu spēli.
izcili pateikts!

  +1 [+] [-]

, 2009-06-21 15:08, pirms 15 gadiem
Labi, viens ir trenera kļūdas, kuras bija un par tām viņs arī ir atkāpies. Par to bļaušanu/nebļaušanu - tāds viņš ir bijis un būs, kur tad Kalniņš un citi bija pirms diviem gadiem? Meitenes to zina, akceptē, ir pieradušas un komandā mikroklimats bija normāls.
Otrs - kādas ir pašas spēlētājas? Pagājusī sezona - progress bija tikai Tamanei un Kārkliņas parādīšanās jaunā līmenī.
Eibele - nespēja noturēties Horvātijā.
Eglīte - bez cerībām uz ārzemēm, var spēlēt TTT, bet šis nav viņas līmenis.
Baško - sezona bija savā līmenī, bet ļoti smaga plus sezonas beigās vēl tēva nāve, tas viss noteikti atstāja iespaidu, Salamanka uz vēl vienu gadu līgumu tā arī nepiedāvāja...
Jansone - ar katru sezonu arvien sūdīgāk, ne velti Prāgā vietu neizcīnīja;
Anete - pati atzina, ka šī bijusi viena no sliktākajām sezonām, agrāk bija labāka aizsardzībā, bet kopumā nevar pārnest;
Putniņa - rezerviste Spānijā, rezerviste Latvijā, kad ir laukumā, visas bumbas pretiniecēm;
Krūmberga - kā kuru dienu, savā līmenī spēlēja. Pirms gada ārzemēs tā arī netika. Pieņemu, ka likumsakarīgi.
Tāre - prātīgākais bija beigt pēc olimpiādes, visu cieņu, bet reizēm pases datus neapmānīsi
Brumermane - ak jā, pagājusī sezona viņai ar + zīmi, te bija trauma, no coments.
Visu velkot kopā, arī trenera kļūdas (divas lielākās bija pret Itāliju - liktenīgais minūtes pārtraukums un Niedolas neizlaišana), likumsakarīgs iznākums. Tikai žēl, ka visādi gudri d.irsēji kā Višņēvičs, Kalniņš, TTT veterānes ar Uļu priekšgalā sarodas tad, kad tāpat neko nevar mainīt. Butu runājuši agrāk, darījši, gājuši trenēti. Nē, toties tagad ien laukā no ierakumiem katrs. Latvieši....

  +1 [+] [-]

, 2009-06-21 15:14, pirms 15 gadiem
lacoste_123 rakstīja: Nu es gan esmu un ne no vienas vien...Tas ir FAKTS, turklaat veestules peec iepriekshejiem turniiriem, par taam tev vajadzeja dzirdeet!
Jā, protams. Es arī esmu dzirdējis, ka Edgars Teteris nākamajā sezonā būs Panathinaikos galvenais treneris. Tad kad parādīsi kaut ko oficiālu, nevis savus izdomājumus, tad arī ticēšu. Citādi - man NAV absolūti nekāda pamata to darīt.

     [+] [-]

, 2009-06-21 15:33, pirms 15 gadiem
jbk rakstīja: Labi, viens ir trenera kļūdas, kuras bija un par tām viņs arī ir atkāpies. Par to bļaušanu/nebļaušanu - tāds viņš ir bijis un būs, kur tad Kalniņš un citi bija pirms diviem gadiem? Meitenes to zina, akceptē, ir pieradušas un komandā mikroklimats bija normāls.
Otrs - kādas ir pašas spēlētājas? Pagājusī sezona - progress bija tikai Tamanei un Kārkliņas parādīšanās jaunā līmenī.
Eibele - nespēja noturēties Horvātijā.
Eglīte - bez cerībām uz ārzemēm, var spēlēt TTT, bet šis nav viņas līmenis.
Baško - sezona bija savā līmenī, bet ļoti smaga plus sezonas beigās vēl tēva nāve, tas viss noteikti atstāja iespaidu, Salamanka uz vēl vienu gadu līgumu tā arī nepiedāvāja...
Jansone - ar katru sezonu arvien sūdīgāk, ne velti Prāgā vietu neizcīnīja;
Anete - pati atzina, ka šī bijusi viena no sliktākajām sezonām, agrāk bija labāka aizsardzībā, bet kopumā nevar pārnest;
Putniņa - rezerviste Spānijā, rezerviste Latvijā, kad ir laukumā, visas bumbas pretiniecēm;
Krūmberga - kā kuru dienu, savā līmenī spēlēja. Pirms gada ārzemēs tā arī netika. Pieņemu, ka likumsakarīgi.
Tāre - prātīgākais bija beigt pēc olimpiādes, visu cieņu, bet reizēm pases datus neapmānīsi
Brumermane - ak jā, pagājusī sezona viņai ar + zīmi, te bija trauma, no coments.
Visu velkot kopā, arī trenera kļūdas (divas lielākās bija pret Itāliju - liktenīgais minūtes pārtraukums un Niedolas neizlaišana), likumsakarīgs iznākums. Tikai žēl, ka visādi gudri d.irsēji kā Višņēvičs, Kalniņš, TTT veterānes ar Uļu priekšgalā sarodas tad, kad tāpat neko nevar mainīt. Butu runājuši agrāk, darījši, gājuši trenēti. Nē, toties tagad ien laukā no ierakumiem katrs. Latvieši....
Tieši tā. Ja paskatās uz sastāvu, tad tikai 5 spēlētājas spēlē ārzemēs. Pārējās Latvijā - kur līmenis, maigi sakot, ir vienkārši vājš. Tas ko paveica Zvirgzdiņš ar šīm meitenēm ir fantastiski. Ne kuram katram trenerim ir viegli strādāt ar tik ambiciozām spēlētājām.
Tie spriedelētēji, kuri tagad diskutē par "viņu vajadzēja ņeņemt, bet viņu atkal vajadzēja atstāt mājās" - nu kas jūs debili esat. Tās tak bija labākās tajā brīdi (pēc pārbaudes spēlēm) pieejamās spēlētājas. Tak sen skaidrs, ka labu saspēles vadītāju mums nav bijis daudz. Tā vienmēr ir bijusi problēma - arī 2005. gadā bija tās pašas problēmas. Labi, ka šogad parādījas Kārkliņa, jo citādi Andai un Zanei uzticēt to saspēles vadīšanu bija neprāts. Kristīne arī vienīgā kaut ko vadīja - bet saprotiet vienu - viņa nevar arī nospēlēt 40 minūtes. Līdz ar to kādai citai tas ir jādara - Eibele nevar, Eglīte nevar - līdz ar to tas jādara Anetei vai Guntai.
Latvija visā visumā nospēlēja labi. Būtu Aija (vai kāds cits) iemetis beigās pret krievietēm - tāds Kalniņš sēdētu klusu un butu piezīdies klāt (kā jau liekulis). Jā, viena tiešām neveiksmīga spēle pret Slovākiju sabojāja turpmāko turnīro. Bet arī tur es nesaskatu problēmu, jo spēle pret Krieviju bija vērtējama uz 9.
Un vēl viena lieta. Jūs vispār nespējat paņemt situāciju objektīvi. Gribu redzēt kā Jūs pēc tādas spēles pret Krieviju, kas beidzās 23:00 naktī un kurā tika patērēts tik daudz spēka un emociju, atjaunotos nākamajai, kura notika 15:45. Pietam ņemot vērā faktu, ka pēc tādām spēlēt kāda bija pret Krieviju, aizmigt, praktiski, NAV iespējams. Iesākām labi pret Itāliju, bet paši redzējāt, ka spēks pietrūka. No kurienes tak kļūdas/neiemestie metieni rodas - tieši no noguruma. Bet to jums laikam ir grūti saprast.
Par Niedolu - jā, piekrītu, viņa labi nospēlēja pret Slovākiju, bet tajā spēlē mums absolūti neko nevajadzēja. Nevar zināt, kā viņa nospēlētu svarīgā brīdi, jo arī pret Slovākiju viņa ielaida metienus, kurus viņai nevajadzēja ielaist.
Starp citu, jebkuram trenerim būtu grūti strādāt, ja meitnes pieļauj tik daudz bērnišķīgu kļūdu. Tā baidīšanās mest vien ir ko vērta - pēc spēles ar Slovākiju, likās ka šī lieta ir atrisināta, jo tādu problēmu vairs nebija, bet spēlē pret Itāliju otrajā puslaikā viņas atkal sāka baidītes. It sevišķi ir vērta situāciju, ka pedējā uzbrukumā pēc Baško kļūdas bumba tomēr nonāca pie mums - tā nonāca pie Eibeles un nevis viņa meta, kad bija palikušas divas sekundes, bet gan meklēja vēl kādu citu. Jā, kļūda varbūt bija, ka treneris nepaņēma taimautu, bet ne jau par to ir runa.
Protams, arī citi subjektīvi/objektīvi iemesli, kas kādai neļāva nospēlēt savā līmenī.
Katrā ziņā, jums vajadzētu apskatīties ko Zvirgzdiņš ir padarījis - no absolūta tukšuma izlases spēļu tribīnēs līdz pilnai Arēnai. Tas jau vien ir ko vērts. Cik daudz no jums vispār sekoja līdzi šai izlasie pirms Olimpiādes vai EČ - varu godīgi apgalvot, ka kādi procenti 15. Tagad visi fani un arī tādi klauni kā Kalniņš sāk runāt, lai gan sajēga čalim ir vienkārši 0. Viņa liekulību jau vien pierāda, ka savā intervijā pieminēja vārdu "attieksme" un vārdu "Višņēvičs". Da nav viņš ir redzējis citas sieviešu spēles (ne tikai izlašu līmenī), lai tagad spriestu kā topošais treneris.
Neveiksminieks Kalniņš - citu vārdu nav. Ne velti, basketbolā nespēja neko izdarīt un nonāca līdz tādai situācijai, ka visi viņu ienīst.

Zvirgzdiņš ir malacis. Ceru, ka tomēr pastāv iespēja, ka viņš varētu palikt. Tās runas, ka meitenes esot sūdzejušās par Ainaru ir muļķības. Daudz tik tiešām viņu slavēja un slavēju arī es. Lai nu kā, Paldies Zvirgzdiņam! Ceru, ka vēl izdosies Tevi redzēt šai amatā.

  +1 [+] [-]

, 2009-06-21 15:44, pirms 15 gadiem
tas kalnins pats lops ir.......
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-06-21 17:09, pirms 15 gadiem
no otrās spēles sākot radās sajūta ka Zivirgzdiņš dara neizprotamas lietas piemēram pirmajā spēlē beigās niedolu uzlaida tā labi nospēlē savāc 8 punktus, nākošajā spēlē neatceros precīzi, bet latvijai tur otrā puslaika sākumā jau plus 20 tālāk arī tikpat - Niedolu laukā nelaiž moca visas citas Niedolu izlaiž kad līdz beigām 1.30... pārgurdināja līderes, ka vairs kājas nevilka...spēlē pret krieviju kapēc ne reizi putniņa laukumā nebija..., u.t.t. spēle pret itāliju ... ārprāc, kas ļoti līdzīga pēc scenārija ar spēli pret grieķiju abas 100% uz zvirgzdiņa sirdsapziņas... (nu tikai ar grieķiju zglābā) sen tāpat jau zināms ja komanda galotnē zaudē tad 99 % trenera vaina, a te viņš nespēja komandu novadīt no plus 23 ar sastāvu ko visi citi atzīst kā labu sastāvu un pret komandu kam prognozēja izlidošanu jau pašā sākumā... diemžēl pilnīgi esmu spiests pievienoties Kalniņa teiktajam neskatoties vai viņš tur specs vai nē, bet man, kas protams nav specs, bet seko līdzi sportam tieši tādas sajūtas bija skatoties latvijas spēles... un ir tāda sajūta tiešām ka šis čempis ir izgāzies... mūsu zelta meitenes izniekotas, pēc mana viedokļa, tieši trenera dēļ - viņš nespēja ar pieteikoši labu sastāvu gūt atbilstošu rezultātu... zvirgzdiņš ir jānomaina ar kādu ārzemnieku, kuŗ to pa īstam vēlas, no Vētras varēja saprast ka tas viņu šobrīd neaizrauj

p.s.nepiekrītu žaņa imbas spriedelējumiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja