Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:352, Did:0, useCase: 3

Kalniņš: "Zvirgzdiņa attieksme ir nepieņemama"

Andrejs Siliņš

Kalniņš: "Zvirgzdiņa attieksme ir nepieņemama"
Gunta Baško un Ainars Zvirgzdiņš
Foto: Romualds Vambuts no Liepājas

"Stresa situācijās emocijas ņem virsroku un netiek pieņemti pareizi un, galvenais, savlaicīgi lēmumi," asu kritiku Latvijas dāmu izlases bijušā galvenā trenera Ainara Zvirgzdiņa virzienā sarunā ar eSports.lv pauž bijušais Rīgas ASK ģenerālmenedžeris Ģirts Kalniņš.

Čempionāts mūsu meitenēm tikko beidzies. Kā vērtē komandas sniegumu?
- Uzskatu, ka šī izlase bija viena no labākajām, kāda mums jebkad basketbolā ir bijusi. Jāsaka liels paldies meitenēm un zināmā mērā arī trenerim Zvirgzdiņam par to, ko viņas paveikušas. Izlase ir pacēlusies jaunā līmenī.

Kāpēc trenerim tikai zināmā mērā?
- Zvirgzdiņa attieksme pret spēlētājām, komandas vadīšanas stils spēļu laikā ir nepieņemams. Nu jau varu teikt, ka man bija tas prieks divus gadus strādāt kopā ar tādu treneri kā Ramūns Butauts, un varu teikt, ka lielākā daļa Latvijas treneru ir aizspriedumaini un kompleksaini, ar jau noformulējušos viedokli par katru spēlētāju un tā pielietojumu laukumā. Stresa situācijās emocijas ņem virsroku un netiek pieņemti pareizi un, galvenais, savlaicīgi lēmumi. Tāpēc arī mums diemžēl ir jāpiesaista speciālisti no ārzemēm, kā tas ir vīriešu izlasē. Ja Zvirgzdiņš spēles laikā savu asistentu, maigi sakot, var pasūtīt trīs mājas tālāk, ja uz spēlētājam var nejēgā bļaut, ja pārtraukumā, kad citas viena otru uzmundrina, treneris ienāk ģērbtuvē un visas nolamā trīsstāvīgiem vārdiem, tad tas nav un nevar būt normāli. Pat, ja visa šī aizkulišu informācija ir pārspīlēta, tad noteikti nav tā, kā līdz šim presē tas tiek publicēts – mums komandā ir labākais mikroklimats pasaulē. Arī Ievas Kubliņas "savainojums" vēl ir ļoti diskutabls jautājums...

Kāpēc, tavuprāt, neizdevās sasniegt mērķi – tikt uz pasaules čempionātu?
- Sagatavošanās čempionātam, skautings, taktiskās analīzes bija labā līmenī, bet jāsecina, ka Zvirgzdiņš nav pirmais treneris. Viņš var būt izcils otrais treneris, bet tas jāsaprot viņam pašam. Man nav saprotamas trenera haotiskās spēlētāju maiņas, un arī taktiskajā ziņā bija pilnīgas auzas. Nevar spēlēt ar piecām ārējām spēlētājām vienlaicīgi un arī tad, kad laukumā ir Tamane, viņai jāuzsāk caurgājiens no ārpuses. Pa visām šīm spēlēm Jansonei un Tamanei zem groza, postā tika iespēlēts minimāli vai nemaz, kā pēdējās trīs spēlēs. Tā ir viena no basketbola aksiomām – veido spiedienu uz apakšu un arī ārējās spēlētājas būs brīvākas. Tā tas bija 50, 30, desmit gadus atpakaļ, tā tas ir tagad un būs arī turpmāk.

Tāpat neuzticēšanās Putniņai un Niedolai man nav saprotama. Sabīne pēdējā spēlē parādīja, ka bija pelnījusi spēlēt daudz vairāk. Zvirgzdiņš var teikt kaut ko par to, ka viņa neiederas aizsardzības sistēmās un tā tālāk, bet viņa ar savu azartu un atdevi ienesa komandas spēlē enerģiju. Par aizsardzību kopumā tiešām var uzslavēt Zvirgzdiņu, tā bija labā līmenī, bet uzbrukums? To jau pierādīja Fils Džeksons, gan ar Čikāgas "Bulls" un Maiklu Džordanu, gan ar "Lakers" un Kobe Braientu - viena superzvaigzne uzbrukumā neder. Uzbrukumā, tāpat kā aizsardzībā ir jāiesaistās visiem spēlētājiem vai spēlētājām.

Tas nozīmē, ka jaunā maiņa aug...
- Paldies Dievam, ka mums ir tādas jaunās spēlētājas kā Putniņa un Niedola, tā pati Babkina, izskatās, ka Kārkliņa ir gatava kļūt par vadošo saspēles vadītāju uz nākamajiem 2-3 gadiem, citādi nākotne neizskatītos pat mazliet cerīga. Vairākas spēlētājas gatavojas kļūt par māmiņām. Ja tas tā notiks, tad uzskatu, ka šādu izlasi redzēsim labi, ja pēc kādiem gadiem desmit vai 15, ne ātrāk. Man basketbols ir sirdslieta, ar ko naudu es nekad nepelnīšu, tāpēc es varu teikt to, ko es patiesi domāju, neriskējot ar to, ka man netiks nozīmēta kāda jauniešu, junioru vai pieaugušo izlase. Ir ļoti žēl skatīties, ka šādi tika izpurgāta tik talantīga izlase. Šim modelim šī bija pēdējā iespēja kaut ko izcīnīt.

Kuru tu redzi kā nākamo izlases treneri?
- Ja runājam par treneriem kopumā Latvijas basketbolā, tad man ir dziļa cieņa pret tādiem speciālistiem kā Gundars Vētra, kuram ir savs redzējums par basketbolu, kā arī stingrs mugurkauls, arī Agris Galvanovskis, kurš pateica, ka strādās ar jaunajiem spēlētājiem Ventspilī un to arī darīja, paceļot viņus jaunā līmenī. Ir vēl vairāki speciālisti un speciālistes, kuriem ir potenciāls kļūt par augsta līmeņa treneriem. Problēma Latvijas basketbolā ir tā, ka, no vienas puses mums ir speciālisti, kas basketbolu saprot pietiekami dziļi, bet no otras puses visi ir tik ļoti nobijušies, ka atklāti par nejēdzībām baidās runāt, vai arī ir gatavi locīt muguru un viedokli vajadzīgā virzienā, cerībā, ka dabūs nozīmējumu nākotnē. Tiešām cieņu izraisa tādi speciālisti kā Aivars Vīnbergs, Pēteris Višņēvics, kuri jau šī čempionāta gaitā vairākkārtīgi izteica savas domas par izlases sniegumu un treneru lēmumiem. Jāsaprot ir viena lieta, ka viedokļu apmaiņa ir vajadzīga, ir vajadzīgs arī uzskaitīt kā labās, tā sliktās lietas, lai par tām sāktu diskutēt, un, jo plašākā lokā, jo labāk. Latvijā gan ir pieņemts, ka visi ir gudri, kad jārunā aiz muguras, bet kad tas jādara publiski vai personīgi, aci pret aci, tad parasti ir tādas salkanas, nodrillētas frāzes.

Valsts prezidents Valdis Zatlers bija tribīnēs spēles par 7. vietu laikā, bet LBS prezidents Ojārs Kehris ne.
Diemžēl, tas lieku reizi apstiprina tēzi par to, ka "zivs pūst no galvas!"

  -1 [+] [-]

, 2009-06-20 21:11, pirms 15 gadiem
par treneri gan viņš sabrauca pa daudz virsū,bet par Kehri gan labi un galvenais precīzi pateica.....

  +3 [+] [-]

, 2009-06-20 21:11, pirms 15 gadiem
manic rakstīja: kad varēs likt plusus-mīnusus arī raksta autoriem jeb rakstiem?

Domāju, ka tas būtu noderīgi pašam esportam, ja portāls patiešām plāno attīstīties, jo šādi 'raksti' portālam godu nedara
pilnībā piekrītu, jau pēdējais laiks.....

  +6 [+] [-]

, 2009-06-20 21:12, pirms 15 gadiem
kaadeeljh pats ask laikaa nepienjeemi pareizoz leemumus?

     [+] [-]

, 2009-06-20 21:13, pirms 15 gadiem
vovarika rakstīja: Kobe Braients var-NEDIRŠ
KUr viņš tev VAR? Es atceros ko Kobe teica pagājušās sezonas vidū - ka grib uz citu klubu jo nav palīgu, tad atnāca Gazols un Lakers tika finālā, bet zaudēja Bostonai, a šogad uzvara, kas tik pat lielā mērā saistīta ar Odumu, Gazolu un Kobi

 +11 [+] [-]

, 2009-06-20 21:15, pirms 15 gadiem
Stulba intervija no stulba cilvēka. Visi jau sen zina, ka Zvirgzdiņš ir stingrs - ka kliedz u.t.t Neba pirmo gadu viņš sācis kliegt vai tāds kāds viņš ir. Izskatās, ka Kalniņš, tāpat kā vairums, tā saucamo, fanu basketbolam pievērsies tikai šogad (par ko es nemaz nebrīnos).

Teksts "Šim modelim šī bija pēdējā iespēja kaut ko izcīnīt" - to var pateikt tikai cilvēks, kurš no basketbola neko nesaprot (neba brīnums, ka nespēja noturēties ASK un ka basketbola sabiedribā viņu ienīst). Šai izlasei potenciāls vēl joprojām ir ļoti augsts. Meitenes ir brieduma gados, brauc uz arvien labākiem klubiem - bet Kalniņš paziņo, ka viņām jādodas pensijā. Tas tak ir pilnīgs analfabētisms.

Zvirgzdiņš nav labs pirmais? Da labi, tāds treneris kā Zvirgzdiņš ir reti kurai izlasei, jo tā motivēt nemāk kurš katrs. Ar tādām kļūdām, kādas meitenes pieļāva visa turnīra laikā, reti kurš treneris spētu nospēlēt labāk, bet Zvirgzdiņš tomēr IZCILI novadīja komandu pret Spāniju un Krieviju.

Kalniņa teksts par spēlēšanu ar mazo sastāvu vispār izraisa smieklus - nu kas viņš vispār nav sekojis līdzi basketbolam un sevišķi šai izlasei? Varētu padomāt, ka uz garo galo neviens nespēlēja. Un varētu padomāt, ka garajā galā nav problēmas.

Nu nē, šajā klaunā NAV VĒRTS klausīties. Tādas samazgas var tikai tāds klauns kā Kalniņš uzrakstīt. Pēc kara baigi gudrais - arī par Niedolu - jā, šodien parādija, ka var spēlēt, bet sorry, Slovākija kā visi beigās redzējām nav ne Spānija, ne Krievija, ne Itālija, arī ne Grieķija - un nevar zināt vai tik svarīgās spēlēs Niedola arī spētu palīdzēt. Šodien bija atbrīvota spēle un līdz ar to arī vairāk iespēju Niedolai.

Kalniņu par treneri, b*e! Jeb labāk izolēsim šo s*du vārītāju tālāk no basketbola. Pietiek ar to, ka neko labu neizdarīja arī ar ASK.

     [+] [-]

, 2009-06-20 21:18, pirms 15 gadiem
ZhanisVimba rakstīja: Stulba intervija no stulba cilvēka. Visi jau sen zina, ka Zvirgzdiņš ir stingrs - ka kliedz u.t.t Neba pirmo gadu viņš sācis kliegt vai tāds kāds viņš ir. Izskatās, ka Kalniņš, tāpat kā vairums, tā saucamo, fanu basketbolam pievērsies tikai šogad (par ko es nemaz nebrīnos).

Teksts "Šim modelim šī bija pēdējā iespēja kaut ko izcīnīt" - to var pateikt tikai cilvēks, kurš no basketbola neko nesaprot (neba brīnums, ka nespēja noturēties ASK un ka basketbola sabiedribā viņu ienīst). Šai izlasei potenciāls vēl joprojām ir ļoti augsts. Meitenes ir brieduma gados, brauc uz arvien labākiem klubiem - bet Kalniņš paziņo, ka viņām jādodas pensijā. Tas tak ir pilnīgs analfabētisms.

Zvirgzdiņš nav labs pirmais? Da labi, tāds treneris kā Zvirgzdiņš ir reti kurai izlasei, jo tā motivēt nemāk kurš katrs. Ar tādām kļūdām, kādas meitenes pieļāva visa turnīra laikā, reti kurš treneris spētu nospēlēt labāk, bet Zvirgzdiņš tomēr IZCILI novadīja komandu pret Spāniju un Krieviju.

Kalniņa teksts par spēlēšanu ar mazo sastāvu vispār izraisa smieklus - nu kas viņš vispār nav sekojis līdzi basketbolam un sevišķi šai izlasei? Varētu padomāt, ka uz garo galo neviens nespēlēja. Un varētu padomāt, ka garajā galā nav problēmas.

Nu nē, šajā klaunā NAV VĒRTS klausīties. Tādas samazgas var tikai tāds klauns kā Kalniņš uzrakstīt. Pēc kara baigi gudrais - arī par Niedolu - jā, šodien parādija, ka var spēlēt, bet sorry, Slovākija kā visi beigās redzējām nav ne Spānija, ne Krievija, ne Itālija, arī ne Grieķija - un nevar zināt vai tik svarīgās spēlēs Niedola arī spētu palīdzēt. Šodien bija atbrīvota spēle un līdz ar to arī vairāk iespēju Niedolai.

Kalniņu par treneri, b*e! Jeb labāk izolēsim šo s*du vārītāju tālāk no basketbola. Pietiek ar to, ka neko labu neizdarīja arī ar ASK.
Sory,bet pilnigi un galīgi Tev nepiekrītu!!!!

  -1 [+] [-]

, 2009-06-20 21:23, pirms 15 gadiem
krupska14 rakstīja: Sory,bet pilnigi un galīgi Tev nepiekrītu!!!!
Pats vainīgs, ka nepiekrīti, jo tur nav kam nepiekrist. Kalniņš un viņa izteikumi, šajā gadījumā, ir vienkārši garām.

  +2 [+] [-]

, 2009-06-20 21:24, pirms 15 gadiem
Nepelnīta kritika Zvirgzdiņam. Ko šis Kalniņš ir vispār sasniedzis pats un ar ASK?

  +2 [+] [-]

, 2009-06-20 21:25, pirms 15 gadiem
ZhanisVimba rakstīja: Stulba intervija no stulba cilvēka. Visi jau sen zina, ka Zvirgzdiņš ir stingrs - ka kliedz u.t.t Neba pirmo gadu viņš sācis kliegt vai tāds kāds viņš ir. Izskatās, ka Kalniņš, tāpat kā vairums, tā saucamo, fanu basketbolam pievērsies tikai šogad (par ko es nemaz nebrīnos).

Teksts "Šim modelim šī bija pēdējā iespēja kaut ko izcīnīt" - to var pateikt tikai cilvēks, kurš no basketbola neko nesaprot (neba brīnums, ka nespēja noturēties ASK un ka basketbola sabiedribā viņu ienīst). Šai izlasei potenciāls vēl joprojām ir ļoti augsts. Meitenes ir brieduma gados, brauc uz arvien labākiem klubiem - bet Kalniņš paziņo, ka viņām jādodas pensijā. Tas tak ir pilnīgs analfabētisms.

Zvirgzdiņš nav labs pirmais? Da labi, tāds treneris kā Zvirgzdiņš ir reti kurai izlasei, jo tā motivēt nemāk kurš katrs. Ar tādām kļūdām, kādas meitenes pieļāva visa turnīra laikā, reti kurš treneris spētu nospēlēt labāk, bet Zvirgzdiņš tomēr IZCILI novadīja komandu pret Spāniju un Krieviju.

Kalniņa teksts par spēlēšanu ar mazo sastāvu vispār izraisa smieklus - nu kas viņš vispār nav sekojis līdzi basketbolam un sevišķi šai izlasei? Varētu padomāt, ka uz garo galo neviens nespēlēja. Un varētu padomāt, ka garajā galā nav problēmas.

Nu nē, šajā klaunā NAV VĒRTS klausīties. Tādas samazgas var tikai tāds klauns kā Kalniņš uzrakstīt. Pēc kara baigi gudrais - arī par Niedolu - jā, šodien parādija, ka var spēlēt, bet sorry, Slovākija kā visi beigās redzējām nav ne Spānija, ne Krievija, ne Itālija, arī ne Grieķija - un nevar zināt vai tik svarīgās spēlēs Niedola arī spētu palīdzēt. Šodien bija atbrīvota spēle un līdz ar to arī vairāk iespēju Niedolai.

Kalniņu par treneri, b*e! Jeb labāk izolēsim šo s*du vārītāju tālāk no basketbola. Pietiek ar to, ka neko labu neizdarīja arī ar ASK.
pilnīgi piekrītu
+1

  +4 [+] [-]

, 2009-06-20 21:29, pirms 15 gadiem
ZhanisVimba rakstīja: Pats vainīgs, ka nepiekrīti, jo tur nav kam nepiekrist. Kalniņš un viņa izteikumi, šajā gadījumā, ir vienkārši garām.
Pirmais par Niedolu! Tu biji šodien klātienē un vēroji spēli!?!? Tu redzji kā ši meitene cinās ar kadu spēku rauj visas bumbas ara no pretinieču rokam!??? Viņai ir līderes dotibas, un ja tādai spēlētajai ir jasēz uz soliņa,sory bet piekrist tam nekadi!
Otrais apr Zvirgzdiņa bļaušanu! - Tu redzi tam jēgu,tu redzi ka meitenes kka saņemas pēc vina blausanas!?!?! Manuprat, vinas nobistas,sastresojas un spele vnk apstājas! (ne par velti abos pagarinajumos piedzivojam bezcerigu zaudejumu)! Un ja rezūltāts vakar bija +22 un meitenem kkas neiekrita,Zvirgzdiņš sāka bļaut,komanda sakas nervozitate un rezultats!?!?!? Protams,nesaku ka tas ir vienigais iemesls siem zaudejumiem,bet tomer!

  +5 [+] [-]

, 2009-06-20 21:32, pirms 15 gadiem
"..bijušais Rīgas ASK ģenerālmenedžeris Ģirts Kalniņš."

BOMZI,nedirs gudri,pats pa dirsu kaa gjeneraalmenedzeris nolaidi ASK,tgd veel te muti gudri atver,vajadzeetu uztaisiit kaadu raxtu par tevi pashu,kur kaads tevi nodirstu,ka tu esi nejeega!bet diemzheel Tu neesi tik populaars,lai kaads tevis deelj censtos,un tgd lai uzlektu sauliitee,tu nodirs citus! ;(

     [+] [-]

, 2009-06-20 21:35, pirms 15 gadiem
krupska14 rakstīja: Pirmais par Niedolu! Tu biji šodien klātienē un vēroji spēli!?!? Tu redzji kā ši meitene cinās ar kadu spēku rauj visas bumbas ara no pretinieču rokam!??? Viņai ir līderes dotibas, un ja tādai spēlētajai ir jasēz uz soliņa,sory bet piekrist tam nekadi!
Otrais apr Zvirgzdiņa bļaušanu! - Tu redzi tam jēgu,tu redzi ka meitenes kka saņemas pēc vina blausanas!?!?! Manuprat, vinas nobistas,sastresojas un spele vnk apstājas! (ne par velti abos pagarinajumos piedzivojam bezcerigu zaudejumu)! Un ja rezūltāts vakar bija +22 un meitenem kkas neiekrita,Zvirgzdiņš sāka bļaut,komanda sakas nervozitate un rezultats!?!?!? Protams,nesaku ka tas ir vienigais iemesls siem zaudejumiem,bet tomer!
Es jau teicu, ka Niedola labi nospēlēja, bet šajā spēlē meitenes bija bez spiediena un līdz ar to bija iespējas arī Niedolai. Tu tiešām domā, ka viņa varētu ielēkt spēlē pret Spāniju vai Krieviju? Meitene malacis, bet diemžēl treneri negribēja riskēt un iemest svarīgā spēlē, jo arī šodien viņa pāris reizes ielaida aizsardzībā.
Zvirgzdiņš bļauj uz meitenēm jau no pirmās dienas, kad kļuva par treneri. Daudz par to runāts un diskutēts, lai tagad nedzesētu muti. Ja neesi sekojis līdzi, tad neizdari tālejošus secinājumus.

  +3 [+] [-]

, 2009-06-20 21:35, pirms 15 gadiem
Galiigi garam raksts
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +13 [+] [-]

, 2009-06-20 21:40, pirms 15 gadiem
Onslovs rakstīja: Kādas samazgas? Tīra kritika... Nav jau nekas te pozitīvs - 7. vieta, laikaut varēja reāli trīniekā TIKT!!!
Bet kur tu šajā intervijā redzi Kalniņa viedokli par pašu spēli un izlases sniegumu? Te ir tikai apvainojumi trenerim, murgaini spriedelējumi, baumas, puspatiesības utt

Ok 7.vieta nav tas uz ko cerēja fani un pašas spēlētājas, varbūt arī mikroklimats komandā nebija ideāls, varbūt tiešām Zvirgzdiņš bija pārāk ass pret spēlētājām (nezinu, ģērbtuvēs klāt neesmu stāvējis),iespējams bija arī kādas citas problēmas, BET tad lai par to runā pašas spēlētājas, treneri un izlases vadība, nevis kaut kāds f..k'en neveiksmīgs menedžeris.

Zemāk esportam vairs nav kur krist...(Ja nu vienīgi pēc vīriešu izlases spēlēm, Siliņs varētu viedokli uzprasīt bimbambolam)

  -4 [+] [-]

, 2009-06-20 21:40, pirms 15 gadiem
ZhanisVimba rakstīja: Es jau teicu, ka Niedola labi nospēlēja, bet šajā spēlē meitenes bija bez spiediena un līdz ar to bija iespējas arī Niedolai. Tu tiešām domā, ka viņa varētu ielēkt spēlē pret Spāniju vai Krieviju? Meitene malacis, bet diemžēl treneri negribēja riskēt un iemest svarīgā spēlē, jo arī šodien viņa pāris reizes ielaida aizsardzībā.
Zvirgzdiņš bļauj uz meitenēm jau no pirmās dienas, kad kļuva par treneri. Daudz par to runāts un diskutēts, lai tagad nedzesētu muti. Ja neesi sekojis līdzi, tad neizdari tālejošus secinājumus.
Domaju gan ka varetu! Vismaz vina nepinas bummbā! Ka to dara Baško! Un ar savu spēku un velmi,var izdarīt daudz,tajos brīžos kad komandas biedrenem spēle nevedas!
īstenība esmu sekojis līdzi gan! No sakuma jastrāda ar meitenem psihaloģiski, lai pēc tam uz viņam varetu kliegt! Meitenes trennēt kluba ir kkas cits neka izlase!!! TAS IR JAATCERAS!!!

  +3 [+] [-]

, 2009-06-20 21:41, pirms 15 gadiem
Demar's rakstīja: Bet kur tu šajā intervijā redzi Kalniņa viedokli par pašu spēli un izlases sniegumu? Te ir tikai apvainojumi trenerim, murgaini spriedelējumi, baumas, puspatiesības utt

Ok 7.vieta nav tas uz ko cerēja fani un pašas spēlētājas, varbūt arī mikroklimats komandā nebija ideāls, varbūt tiešām Zvirgzdiņš bija pārāk ass pret spēlētājām (nezinu, ģērbtuvēs klāt neesmu stāvējis),iespējams bija arī kādas citas problēmas, BET tad lai par to runā pašas spēlētājas, treneri un izlases vadība, nevis kaut kāds f..c'en neveiksmīgs menedžeris.

Zemāk esportam vairs nav kur krist...(Ja nu vienīgi pēc vīriešu izlases spēlēm, Siliņs varētu viedokli uzprasīt bimbambolam)
Pielnīgi piekrītu.

Par bimbambolu tiešām labi

  -1 [+] [-]

, 2009-06-20 21:42, pirms 15 gadiem
krupska14 rakstīja: Domaju gan ka varetu! Vismaz vina nepinas bummbā! Ka to dara Baško! Un ar savu spēku un velmi,var izdarīt daudz,tajos brīžos kad komandas biedrenem spēle nevedas!
īstenība esmu sekojis līdzi gan! No sakuma jastrāda ar meitenem psihaloģiski, lai pēc tam uz viņam varetu kliegt! Meitenes trennēt kluba ir kkas cits neka izlase!!! TAS IR JAATCERAS!!!
Vecīt, nespried pēc vienas nebūtiskas spēles. Ielekt tādā spriedzē nav tas pats, kas nospēlēt labi šādā spēlē.

  +7 [+] [-]

, 2009-06-20 21:44, pirms 15 gadiem
Pretīgs raksts!

  +2 [+] [-]

, 2009-06-20 21:45, pirms 15 gadiem
ZhanisVimba rakstīja: Vecīt, nespried pēc vienas nebūtiskas spēles. Ielekt tādā spriedzē nav tas pats, kas nospēlēt labi šādā spēlē.
Lab katrs paliksim pie sava! Un ja atceries pirmo spēli,tad saproti, ka ši spēle nav vienigais pieradijums!

  +5 [+] [-]

, 2009-06-20 21:48, pirms 15 gadiem
kam interesē šāda caurbraukuša menedžera viedoklis?

  +1 [+] [-]

, 2009-06-20 21:50, pirms 15 gadiem
krupska14 rakstīja: Pirmais par Niedolu! Tu biji šodien klātienē un vēroji spēli!?!? Tu redzji kā ši meitene cinās ar kadu spēku rauj visas bumbas ara no pretinieču rokam!??? Viņai ir līderes dotibas, un ja tādai spēlētajai ir jasēz uz soliņa,sory bet piekrist tam nekadi!
Otrais apr Zvirgzdiņa bļaušanu! - Tu redzi tam jēgu,tu redzi ka meitenes kka saņemas pēc vina blausanas!?!?! Manuprat, vinas nobistas,sastresojas un spele vnk apstājas! (ne par velti abos pagarinajumos piedzivojam bezcerigu zaudejumu)! Un ja rezūltāts vakar bija +22 un meitenem kkas neiekrita,Zvirgzdiņš sāka bļaut,komanda sakas nervozitate un rezultats!?!?!? Protams,nesaku ka tas ir vienigais iemesls siem zaudejumiem,bet tomer!
Vot tev es 100% piekrītu...

  -1 [+] [-]

, 2009-06-20 21:57, pirms 15 gadiem
pashol kalninj!! zvirgzdins labaakais treneris!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-06-20 22:04, pirms 15 gadiem
pilnīgi pie kājas, kas ir tas kalniņš, bet šitā runāt nevar!!

  +3 [+] [-]

, 2009-06-20 22:09, pirms 15 gadiem
Dynamic rakstīja: nu, kas tad nu? kritiku nemākam pieņemt? Nodi ršat Kalniņu, bet paši aprobežojaties ar esporta ziņu lasīšanu un tad domājat, ka esat baigie eksperti un ja jūsu domas nesakrīt, tad, protams, muļķis un idiots ir tas otrs, respektīvi, ne jau pats.
kad kāds kritizē Baronu vai Šķēli,tad gan tu kļūsti sarkans, kā pipars un neredzi tālāk par savām rozā brillēm.

  +3 [+] [-]

, 2009-06-20 22:18, pirms 15 gadiem
tur jau ta lieta, ka vetra, Kraulins un visi parejie pateiktu tikai standartfrazes. piekritu kalninam par to, ka Latvija visi baidas runat.

manic rakstīja: Who the f*** is Girts Kalniņš?
Kāds viņam sakars ar sieviešu basketbolu?
Pat ja ņem viņu kopējā LV basketbola kontekstā es tā arī nespēju atrast nevienu argumentu, lai viņš būtu uzskatāms pat par vīriešu basketbola 'spečuku'.

tur jau ta lieta, Vetra, Kraulins un visi parejie pateiks tikai standartfrazes. Piekritu kalninam par to, ka visi baidas runat.
Es pieņemu kādu treneru (pat Valtera) viedokļus, augstākos funkcionārus (jo viņiem ir kaut kas jāsaka), bet izbijuša vīriešu kluba diezgan nepārliecinošu menedžerīti- kas notiek ar esportu?

Daži esporta darbinieki taču jūtas kā pasaules nabas, jo portālam ir LV TOP-3 apmeklējums un portāls ir pārliecinošs līderis sporta informācijas jomā, bet es diemžēl neredzu to darbībā. Normāli būtu dzirdēt Krauliņa, Vētras, nezinu vēl kāda 'lielā un ievērojamā' viedokli, bet Kalniņa???
Nu piedodiet...

  +6 [+] [-]

, 2009-06-20 22:28, pirms 15 gadiem
ZhanisVimba rakstīja: Es jau teicu, ka Niedola labi nospēlēja, bet šajā spēlē meitenes bija bez spiediena un līdz ar to bija iespējas arī Niedolai. Tu tiešām domā, ka viņa varētu ielēkt spēlē pret Spāniju vai Krieviju? Meitene malacis, bet diemžēl treneri negribēja riskēt un iemest svarīgā spēlē, jo arī šodien viņa pāris reizes ielaida aizsardzībā.
Zvirgzdiņš bļauj uz meitenēm jau no pirmās dienas, kad kļuva par treneri. Daudz par to runāts un diskutēts, lai tagad nedzesētu muti. Ja neesi sekojis līdzi, tad neizdari tālejošus secinājumus.
Kurs saka, ka Niedola bija jaalaiz pret Spaniju vai Krieviju?! Vina bija jalaiz pret Italiju, kad bija +20 un jalauj palikt laukuma ari pec pirmaas kluudas.

     [+] [-]

, 2009-06-20 22:28, pirms 15 gadiem
Ai atradis jau nu kas mums te spriedīs

     [+] [-]

, 2009-06-20 22:30, pirms 15 gadiem
jā nu ASK menedzeris jau nu ir iistais tips, kuram gudri runāt!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2009-06-20 22:36, pirms 15 gadiem
Kalniņ kungs ļoti labu rakstu uzrakstijis-Zvirgzdiņ kungam vajadzēja iet prom jau pēc olimpiādes,viņš izjauca mums basket svētkus Latvijā.

  +1 [+] [-]

, 2009-06-20 22:39, pirms 15 gadiem
ZhanisVimba rakstīja: Stulba intervija no stulba cilvēka. Visi jau sen zina, ka Zvirgzdiņš ir stingrs - ka kliedz u.t.t Neba pirmo gadu viņš sācis kliegt vai tāds kāds viņš ir. Izskatās, ka Kalniņš, tāpat kā vairums, tā saucamo, fanu basketbolam pievērsies tikai šogad (par ko es nemaz nebrīnos).

Teksts "Šim modelim šī bija pēdējā iespēja kaut ko izcīnīt" - to var pateikt tikai cilvēks, kurš no basketbola neko nesaprot (neba brīnums, ka nespēja noturēties ASK un ka basketbola sabiedribā viņu ienīst). Šai izlasei potenciāls vēl joprojām ir ļoti augsts. Meitenes ir brieduma gados, brauc uz arvien labākiem klubiem - bet Kalniņš paziņo, ka viņām jādodas pensijā. Tas tak ir pilnīgs analfabētisms.

Zvirgzdiņš nav labs pirmais? Da labi, tāds treneris kā Zvirgzdiņš ir reti kurai izlasei, jo tā motivēt nemāk kurš katrs. Ar tādām kļūdām, kādas meitenes pieļāva visa turnīra laikā, reti kurš treneris spētu nospēlēt labāk, bet Zvirgzdiņš tomēr IZCILI novadīja komandu pret Spāniju un Krieviju.

Kalniņa teksts par spēlēšanu ar mazo sastāvu vispār izraisa smieklus - nu kas viņš vispār nav sekojis līdzi basketbolam un sevišķi šai izlasei? Varētu padomāt, ka uz garo galo neviens nespēlēja. Un varētu padomāt, ka garajā galā nav problēmas.

Nu nē, šajā klaunā NAV VĒRTS klausīties. Tādas samazgas var tikai tāds klauns kā Kalniņš uzrakstīt. Pēc kara baigi gudrais - arī par Niedolu - jā, šodien parādija, ka var spēlēt, bet sorry, Slovākija kā visi beigās redzējām nav ne Spānija, ne Krievija, ne Itālija, arī ne Grieķija - un nevar zināt vai tik svarīgās spēlēs Niedola arī spētu palīdzēt. Šodien bija atbrīvota spēle un līdz ar to arī vairāk iespēju Niedolai.

Kalniņu par treneri, b*e! Jeb labāk izolēsim šo s*du vārītāju tālāk no basketbola. Pietiek ar to, ka neko labu neizdarīja arī ar ASK.
Bet ko tu saki par to ka meitenes kategoriski pashas vinju negrib un suudzas?!?! Minuutes paartraukuma nenjemshana 12 sek pirms beigaam? Ditas izlaishana pret RUS, Hammona uzreiz salika un apraka muus! Kaarklinja tika galaa...saki ko gribi bet vinsh ljoti biezhi shogad vilka nepareizaas kaartis! Un zinot meitenju domas + veel kljjudas = tomeer logjisks leemums! Cita lieta, ka nav ko likt vieta

  +2 [+] [-]

, 2009-06-20 22:39, pirms 15 gadiem
kā turpmāk lai dēvē Ģirtu Kalniņu? par ākstu,klaunu ,ķēmu...nu tiešām nesaprotu ka var interesēt viena slaista viedoklis, kas pāris mēnešus atpakaļ nolaida galvaspilsētas,es pat teiktu valsts uzturētu klubu līdz gruntij (;lielaakie sponsori valts institūcijas )...jomajo,tak attopies Ģirtiņ,un nevajag te d-irst par to ka ar basketbolu negribi pelnīt naudu...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja