Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2949, Did:0, useCase: 3

Merzļikins turpina nest punktus, Balceram uzvara pār bijušo komandu

Kārlis Justovičs
Kārlis Justovičs

Merzļikins turpina nest punktus, Balceram uzvara pār bijušo komandu
Elvis Merzļikins. Foto: Aaron Doster/USA Today Sports/Scanpix

Nacionālajā hokeja līgā (NHL) labu sniegumu sezonas sākumā turpina rādīt latviešu pārstāvētās komandas, Kolumbusas "Blue Jackets" izcīnot trešo uzvaru trīs spēlēs, kad tās vārtos bijis Elvis Merzļikins, kamēr uzbrucēja Rūdolfa Balcera Sanhosē "Sharks" viesos ar 2:1 pieveicot hokejista bijušo vienību Otavas "Senators".

# Merzļikins šonakt atvairīja 34 no 36 pretinieku izdarītajiem metieniem, palīdzot "Blue Jackets" mājās ar 3:2 pagarinājumā pieveikt Ņujorkas "Islanders". Latvietis Kolumbusas kluba vārtos sezonas sākumā sakrājis lielisku atvairīto metienu statistiku (94,83%).

# Pirmie vārti tika gūti otrā perioda 11. minūtē, kad līdz "Blue Jackets" vārtiem izlauzās Skots Meifīlds, metienā ar nūjas lāpstiņas neērto pusi palaižot ripu uz Merzļikina vārtu pusi un ripai izspurdzot cauri latvieša kājsargiem. Otrās trešdaļas beigās situācija krasi mainījās, Būnam Dženeram un Koulam Silindžeram 33 sekunžu laikā no 0:1 panākot 2:1 mājinieku labā. 18 gadus vecajam Silindžeram šis bija pirmais vārtu guvums kanādieša NHL karjerā.

# Trešās trešdaļas pirmajā pusē "Islanders" gan spēja atgūt līdzsvaru (2:2) uz tablo, neatvairāmu plaukstas metienu vārtu augšējā stūrī izdarot Metjū Barzalam. Turpinājumā cīņa nonāca līdz pagarinājumam, kurā sezonu rezultatīvi (2+3) sākušais soms Patriks Laine uzņēmās iniciatīvu, izlauzās līdz labai metiena pozīcijai un lika gavilēt Kolumbusas publikai - 3:2. Jāatzīmē, ka visos trijos mājinieku vārtu guvumos rezultatīvi asistēja dāņu uzbrucējs Olivers Bjorkstrands.

# Trīs panākumus četros mačos guvušajai "Blue Jackets" nākamā spēle paredzēta naktī uz 24. oktobri savā laukumā pret Karolīnas "Hurricanes".

# Paralēlajā spēlē Balcers laukumā pavadīto 15 minūšu un 26 sekunžu laikā (1:15 minūtes mazākumā un 19 sekundes vairākumā) izdarīja vienu metienu pa vārtiem, vienreiz bloķēja sāncenša raidījumu, veica divus spēka paņēmienus, kā arī bija pārāks visos iemetienos, kuros piedalījās.

# Pirmajās 20 minūtēs ripa pa reizei nokļuva abu vienību cietokšņos, tomēr ieskaitīts tika tikai otavieša Dreika Beitersona precīzais metiens, kamēr Kevina Labenka raidījumu atcēla "Senators" trenera pieprasītais video atkārtojums.

# "Sharks" atguvās otrajā trešdaļā, kad viesi no siltās Kalifornijas guva atlikušos divus vārtus spēlē - neizšķirtu panāva Logans Kutūrs, savukārt uzvaras ripu savā rēķinā ierakstīja jau minētais Labenks.

# Haizivju trešo panākumu trīs cīņās kaldināja šosezon pirmoreiz spēlējušais vārtsargs Džeimss Raimers, kurš atvairīja 30 otaviešu raidījumus. Nākamo maču "Sharks" aizvadīs naktī uz 23. oktobri izbraukumā pret Toronto "Maple Leafs".

Izmantotie resursi:
https://www.nhl.com/

1 2 38 komentāri

  +2 [+] [-]

, 2021-10-22 07:18, pirms 3 gadiem
Labīīīīī!!

  +4 [+] [-]

, 2021-10-22 08:12, pirms 3 gadiem
Labi, ka Laine izdarījis pareizos secinājumus un spēlē nevis tēlo cacu. Es nepiekritīšu vienā apskatā izteiktam pirmsezonas viedoklim, ka Kolumbusas vārtsargu duets ir tikai 18ais spēcīgākais līgā. Šobrīd komanda rāda atzīstamu sniegumu. Tai ir potenciāls, jo ir gan zvaigznes, gan kapātāji, gan vārtsargi šobrīd gana stabili.

  +4 [+] [-]

, 2021-10-22 08:14, pirms 3 gadiem
Nest var kartupeļu maisu, ne punktus!

Kāds no šiem skribelētājiem skolā vispār ir mācījies??? Par žurnālistikas studijām un latviešu valodas prasmi pat nejautāšu.

  -2 [+] [-]

, 2021-10-22 08:28, pirms 3 gadiem
guntis86 rakstīja: Labi, ka Laine izdarījis pareizos secinājumus un spēlē nevis tēlo cacu. Es nepiekritīšu vienā apskatā izteiktam pirmsezonas viedoklim, ka Kolumbusas vārtsargu duets ir tikai 18ais spēcīgākais līgā. Šobrīd komanda rāda atzīstamu sniegumu. Tai ir potenciāls, jo ir gan zvaigznes, gan kapātāji, gan vārtsargi šobrīd gana stabili.
Pagaidām ir aizvadītas tikai 4 spēles un izdarīt secinājumus par to kāds patiesībā ir CBJ vārtsargu duets ir mazliet pāragri. Vai viņi ir 18tie? Varbūt arī nē, taču tas noteikti nav tā, ka TOP duets. Vismaz sezonas sākumā skatoties.

Par visu pārējo - nav CBJ nekā tāda, lai ilgtermiņā cerētu uz lielām lietām.

  +2 [+] [-]

, 2021-10-22 08:39, pirms 3 gadiem
Viņiem ir Elvijs.

  -3 [+] [-]

, 2021-10-22 08:40, pirms 3 gadiem
guntis86 rakstīja: Labi, ka Laine izdarījis pareizos secinājumus un spēlē nevis tēlo cacu. Es nepiekritīšu vienā apskatā izteiktam pirmsezonas viedoklim, ka Kolumbusas vārtsargu duets ir tikai 18ais spēcīgākais līgā. Šobrīd komanda rāda atzīstamu sniegumu. Tai ir potenciāls, jo ir gan zvaigznes, gan kapātāji, gan vārtsargi šobrīd gana stabili.
Kopš kuriem laikiem vārstārgu sniegumus vērtē duetos?
Manā izpratnē tas ir kaut kas absurds

     [+] [-]

, 2021-10-22 09:06, pirms 3 gadiem
Tipiskajam uzbrucējam 4x mazāk punktu kā kaplim.
Slēpts komentārs: vansboards

 +10 [+] [-]

, 2021-10-22 09:27, pirms 3 gadiem
vansboards rakstīja: Nest var arī atbild8bu, ko nu dalbajob?
Pirms kādu apvainot, pārliecinies vai Tev taisnība. Atbildību ''nes'' krievu valodā.
Pareizi ir :
Ir atbildīgs
Nav atbildīgs

  +8 [+] [-]

, 2021-10-22 09:30, pirms 3 gadiem
vansboards rakstīja: Nest var arī atbild8bu, ko nu dalbajob?
Visa tā nešana ir ievazāta no krievu valodas. Nekādu atbildību nenes. Nav ko apsaukāties.

  +1 [+] [-]

, 2021-10-22 09:34, pirms 3 gadiem
“ Pirmie vārti tika gūti otrā perioda 11. minūtē, kad līdz "Blue Jackets" vārtiem izlauzās Skots Meifīlds, metienā ar nūjas lāpstiņas neērto pusi palaižot ripu uz Merzļikina vārtu pusi un ripai izspurdzot cauri latvieša kājsargiem. “

Jūs tā kā kaut kāds ziņu kanāls, kur tiek uzrakstīts tā kā vajag nevis tā kā bija… Tiešraidē bija skaidri redzams, ka Meinfilds uzmeta garām vārtiem, bet ripa trāpija pa Kuralī nūju un protams Elvis tam nebija gatavs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2021-10-22 09:51, pirms 3 gadiem
Artemons A-Burts rakstīja: Kopš kuriem laikiem vārstārgu sniegumus vērtē duetos?
Manā izpratnē tas ir kaut kas absurds
Par šito piekritīšu
Nosauciet kādu slavenu vārtsargu duetu?

  +3 [+] [-]

, 2021-10-22 10:01, pirms 3 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Pagaidām ir aizvadītas tikai 4 spēles un izdarīt secinājumus par to kāds patiesībā ir CBJ vārtsargu duets ir mazliet pāragri. Vai viņi ir 18tie? Varbūt arī nē, taču tas noteikti nav tā, ka TOP duets. Vismaz sezonas sākumā skatoties.

Par visu pārējo - nav CBJ nekā tāda, lai ilgtermiņā cerētu uz lielām lietām.
Skatoties uz to,kas ir lielas lietas.Ja Stenlija kauss,tad piekritīšu,ka tā izcīnīšanai Kolumbusai sastāvs nedaudz par šķidru.Ja iekļūšana plovos,tad tas ir 50% pret 50%,manā skatījumā.

     [+] [-]

, 2021-10-22 10:01, pirms 3 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Pagaidām ir aizvadītas tikai 4 spēles un izdarīt secinājumus par to kāds patiesībā ir CBJ vārtsargu duets ir mazliet pāragri. Vai viņi ir 18tie? Varbūt arī nē, taču tas noteikti nav tā, ka TOP duets. Vismaz sezonas sākumā skatoties.

Par visu pārējo - nav CBJ nekā tāda, lai ilgtermiņā cerētu uz lielām lietām.
Apnicis podkāstot?

  +1 [+] [-]

, 2021-10-22 10:20, pirms 3 gadiem
Vārtsargu duetu rangs šai sezonai nav mans izdomājums. Atceros, ka pirmsezonas apskatos tas tika minēts. Droši vien vērtēts pēc pagājušās sezonas. Bet katrā ziņā Kolumbusas vārtsargi neliek ĞM meklēt maiņas iespējas, lai pastiprinātu šo pozīciju. Šobrīd abi sākuši ļoti labi.

  +1 [+] [-]

, 2021-10-22 10:52, pirms 3 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Apnicis podkāstot?

Viss būs, sezona tik sākusies.

     [+] [-]

, 2021-10-22 10:52, pirms 3 gadiem
alguns rakstīja: Skatoties uz to,kas ir lielas lietas.Ja Stenlija kauss,tad piekritīšu,ka tā izcīnīšanai Kolumbusai sastāvs nedaudz par šķidru.Ja iekļūšana plovos,tad tas ir 50% pret 50%,manā skatījumā.
Imho, CBJ un līdzīgu komandu kontekstā lielas lietas ir vismaz tikšana po otrajā kārtā.

  -1 [+] [-]

, 2021-10-22 11:02, pirms 3 gadiem
utelis rakstīja: Pirms kādu apvainot, pārliecinies vai Tev taisnība. Atbildību ''nes'' krievu valodā.
Pareizi ir :
Ir atbildīgs
Nav atbildīgs
Ko Tu tam urālam stāsti,viņš tāpat nesapratīs.

  -1 [+] [-]

, 2021-10-22 11:08, pirms 3 gadiem
flipsider rakstīja: Par šito piekritīšu
Nosauciet kādu slavenu vārtsargu duetu?
Irbe-Koļinko Pret Nīderlandi, piemēram, pirmais nostāv sausā, otrais ielaiž sešus, kopvērtējumā LV izlases varotčiku duetam 18. vieta visu komandu sporta rangā

  +1 [+] [-]

, 2021-10-22 11:32, pirms 3 gadiem
Galvenais, lai Merzlikins ir formā, un ir pienesums izlasei OS.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2021-10-22 12:07, pirms 3 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Pagaidām ir aizvadītas tikai 4 spēles un izdarīt secinājumus par to kāds patiesībā ir CBJ vārtsargu duets ir mazliet pāragri. Vai viņi ir 18tie? Varbūt arī nē, taču tas noteikti nav tā, ka TOP duets. Vismaz sezonas sākumā skatoties.

Par visu pārējo - nav CBJ nekā tāda, lai ilgtermiņā cerētu uz lielām lietām.
Un kas ir tas, kas pietrūkst (lai cerētu)? Un - ko, šajā gadījumā, domā ar ilgtermiņu?

  +1 [+] [-]

, 2021-10-22 12:23, pirms 3 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Pagaidām ir aizvadītas tikai 4 spēles un izdarīt secinājumus par to kāds patiesībā ir CBJ vārtsargu duets ir mazliet pāragri. Vai viņi ir 18tie? Varbūt arī nē, taču tas noteikti nav tā, ka TOP duets. Vismaz sezonas sākumā skatoties.

Par visu pārējo - nav CBJ nekā tāda, lai ilgtermiņā cerētu uz lielām lietām.
Nu Es teiktu tieši pretēji, ka tieši sezonas sākumā skatoties viņi pagaidām ir TOP duets. Abiem ļoti, ļoti laba statistika. Protams ir tikai 4 spēles nospēlētas, bet vārtsargi savu darbu ir darījuši godam līdz šim.

  +1 [+] [-]

, 2021-10-22 12:40, pirms 3 gadiem
Artemons A-Burts rakstīja: Kopš kuriem laikiem vārstārgu sniegumus vērtē duetos?
Manā izpratnē tas ir kaut kas absurds
Tas taču loģiski. Neviens vārtsargs nespēlē 82 spēles sezonā.

  +1 [+] [-]

, 2021-10-22 12:48, pirms 3 gadiem
flipsider rakstīja: Par šito piekritīšu
Nosauciet kādu slavenu vārtsargu duetu?
Piemēram Tuukka Rask un Tim Thomas 2009-2012

  +4 [+] [-]

, 2021-10-22 13:08, pirms 3 gadiem
NHL ir speciāla balva labākajiem vārtsargiem, kuri sezonā ielaiž vismazāk ripuļus.
uz sitiena esmu aizmirsu to nosaukumu, bet pagājušā sezonā sezonā balvu saņēma Vegas vārtsargu DUETS - Flerī un Lēners!
tāpēc diezgan droši var runāt mūsdienu hokejā par vārtsargu duetiem.
ir diezgan maz palicis tādu komandu , kas spēlē izteikti ar vienu vārtsargu un otrs tik beņķi pulē!

  +2 [+] [-]

, 2021-10-22 13:38, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: NHL ir speciāla balva labākajiem vārtsargiem, kuri sezonā ielaiž vismazāk ripuļus.
uz sitiena esmu aizmirsu to nosaukumu, bet pagājušā sezonā sezonā balvu saņēma Vegas vārtsargu DUETS - Flerī un Lēners!
tāpēc diezgan droši var runāt mūsdienu hokejā par vārtsargu duetiem.
ir diezgan maz palicis tādu komandu , kas spēlē izteikti ar vienu vārtsargu un otrs tik beņķi pulē!
William M. Jennings Trophy
https://en.wikipedia.org/wiki/Willi...

  -2 [+] [-]

, 2021-10-22 16:10, pirms 3 gadiem
ogreskijs rakstīja: Nu Es teiktu tieši pretēji, ka tieši sezonas sākumā skatoties viņi pagaidām ir TOP duets. Abiem ļoti, ļoti laba statistika. Protams ir tikai 4 spēles nospēlētas, bet vārtsargi savu darbu ir darījuši godam līdz šim.
Vārtsargu darba rezultāts ir komandas ielaisto vārtu kopsumma. CBJ absolūtos skaitļos ir 16. vieta līgā. Pēc vidēji spēlē ielaistajiem vārtiem - 10. vietā.

Ja par to īstermiņu - jā, pagaidām cipari izskatās diezgan ok, bet tās ir tikai 4 spēles un daudzām citām komandām nav tā, ka baigi švakāk.

Pirmssezonas apskatos neviens neskatās vārtsargu 4 un pat ne 41 spēles nogriezni, bet mēģina prognozēt visu sezonu. Tajā, 100%, būs gan izgāztas spēles, gan vēl visādi brīnumi, tāpēc tagad teikt, ka, redz, viņi nav 18.tie... nu tā.

Sezonas sākums - ok, bet tas vispār nav rādītājs uz kuru tagad baigi iespringt.

  +1 [+] [-]

, 2021-10-22 16:15, pirms 3 gadiem
Artemons A-Burts rakstīja: Kopš kuriem laikiem vārstārgu sniegumus vērtē duetos?
Manā izpratnē tas ir kaut kas absurds
Par Dženingsa balvām jau pastāstīja, taču par duetiem - DET titulus izcīnīja tieši pateicoties DUETIEM, kas viens otru varēja lieliski aizstāt.

Lai arī daudziem tāpat liekas, ka komandas velk viens konkrēts vārtsargs, mūsdienu hokejs pārliecinoši iet tajā virzienā, lai komandās būtu divi labi vārtsargi, kuri tiek rotēti pēc vajadzības. Vegasa, Bostona, Islanders pēdējos gados ir labi (labākie, bet ne vienīgie) piemēri šai idejai.

  -1 [+] [-]

, 2021-10-22 16:29, pirms 3 gadiem
Peecis30 rakstīja: Un kas ir tas, kas pietrūkst (lai cerētu)? Un - ko, šajā gadījumā, domā ar ilgtermiņu?
Kas CBJ nepietrūkst?

Pirmkārt, komandai trūkst sastāva dziļuma uzbrukumā. Pašlaik komandas uzbrukums ir vidējā līmenī, taču, atkal, 4 spēles nav rādītājs.

Aizsardzība pašlaik arī nav tā, ka baigi spīdētu, taču tā ir puse bēdas. Pēc iepriekšējās sezonas daudz kas ir mainījies un jaunajam trenerim ir jāveido jauna aizsardzība, kas ietver sevī ne tikai savu vārtu drošību, bet arī ripas kustināšanu uzbrukuma zonā.

Ok, ja salīdzina ar pagājušo sezonu un, ja 4 spēles, kā te daudzi jau baigi sajūsminās, par kaut ko liecina, tad, varbūt, komanda ir atradusi veidus kā sakārtot speckomandas, kas ir pluss, taču tas viss vēl jādara garus mēnešus.

Arī vārtsargi, lai cik tie tagad izskatītos labi (manuprāt, pašlaik viņi ir ok, bet ne vairāk), ilgtermiņā sevi īsti nav pierādījuši kā tie, ar kuriem var kaut ko uzvarēt. Precīzāk, Korpisalo ir pierādījis, ka nevar, Merzļikina potenciāls vēl, manuprāt, arī nav līdz galam realizējies.

CBJ pašlaik atrodas gan sastāva pārbūves, gan jauna trenera ieskriešanās posmā. Tā nav komanda, kas šogad uz kaut ko pretendētu, ko lieliski saprot arī pašā Kolumbusā.

Vienīgais veids kā CBJ šosezon kaut ko var parādīt - ja VISS sakrīt viņiem par labu, t.i., ja visi jaunie sāk jaudīgi progresēt, ātri tiek atrasti pareizie taktiskie risinājumi, komandas ķīmija utt. īsāk sakot - ja vienkārši paveicas, tad var, bet tā reti kad gadās.

     [+] [-]

, 2021-10-22 16:43, pirms 3 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Par Dženingsa balvām jau pastāstīja, taču par duetiem - DET titulus izcīnīja tieši pateicoties DUETIEM, kas viens otru varēja lieliski aizstāt.

Lai arī daudziem tāpat liekas, ka komandas velk viens konkrēts vārtsargs, mūsdienu hokejs pārliecinoši iet tajā virzienā, lai komandās būtu divi labi vārtsargi, kuri tiek rotēti pēc vajadzības. Vegasa, Bostona, Islanders pēdējos gados ir labi (labākie, bet ne vienīgie) piemēri šai idejai.
Pieļauju, ka ambicioziem vārtsargiem nepatīk, kur līga iet.

  +1 [+] [-]

, 2021-10-22 16:56, pirms 3 gadiem
kino rakstīja: Pieļauju, ka ambicioziem vārtsargiem nepatīk, kur līga iet.
Ja bez pašām ambīcijām viņiem ir ar ko tās apliecināt, tb atbilstošs sniegums, viņiem ļauj spēlēt. Cita lieta, ka tādu nemaz tik daudz nav.

     [+] [-]

, 2021-10-22 17:33, pirms 3 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Kas CBJ nepietrūkst?

Pirmkārt, komandai trūkst sastāva dziļuma uzbrukumā. Pašlaik komandas uzbrukums ir vidējā līmenī, taču, atkal, 4 spēles nav rādītājs.

Aizsardzība pašlaik arī nav tā, ka baigi spīdētu, taču tā ir puse bēdas. Pēc iepriekšējās sezonas daudz kas ir mainījies un jaunajam trenerim ir jāveido jauna aizsardzība, kas ietver sevī ne tikai savu vārtu drošību, bet arī ripas kustināšanu uzbrukuma zonā.

Ok, ja salīdzina ar pagājušo sezonu un, ja 4 spēles, kā te daudzi jau baigi sajūsminās, par kaut ko liecina, tad, varbūt, komanda ir atradusi veidus kā sakārtot speckomandas, kas ir pluss, taču tas viss vēl jādara garus mēnešus.

Arī vārtsargi, lai cik tie tagad izskatītos labi (manuprāt, pašlaik viņi ir ok, bet ne vairāk), ilgtermiņā sevi īsti nav pierādījuši kā tie, ar kuriem var kaut ko uzvarēt. Precīzāk, Korpisalo ir pierādījis, ka nevar, Merzļikina potenciāls vēl, manuprāt, arī nav līdz galam realizējies.

CBJ pašlaik atrodas gan sastāva pārbūves, gan jauna trenera ieskriešanās posmā. Tā nav komanda, kas šogad uz kaut ko pretendētu, ko lieliski saprot arī pašā Kolumbusā.

Vienīgais veids kā CBJ šosezon kaut ko var parādīt - ja VISS sakrīt viņiem par labu, t.i., ja visi jaunie sāk jaudīgi progresēt, ātri tiek atrasti pareizie taktiskie risinājumi, komandas ķīmija utt. īsāk sakot - ja vienkārši paveicas, tad var, bet tā reti kad gadās.
Uzausa atmiņā mūsu diskusija par Dinamo pagājušās sezonas šausmīgajiem vārtsargiem, kurus Tu vareni slavēji un sākumā sauci par ļoti labiem, vēlāk gan pakāpeniski atkāpjoties uz tikai labiem, un vēlāk jau vienkārši normāliem. tas kontekstā ar šodienas Elvi un Korpisalo, kuriem stati ir 94,7% un 95,3% un kuri kā tu saki ir nekas vairāk kā tikai OK ir mulsinoši. Jā, tas ir NHL ne KHL, jā tikai sezonas starts, bet uzvaras ir un kopumā viduvēja CBJ ar rūkiju treneri nav peramie līgā!

Sezonas gaitā ļoti iespējams, ka tev būs izrādijusies taisnība, bet pagaidām, uz šodienu viņi spēlē labi!

     [+] [-]

, 2021-10-22 17:47, pirms 3 gadiem
kino rakstīja: Pieļauju, ka ambicioziem vārtsargiem nepatīk, kur līga iet.
pieļauju, ka NHL klubiem pajāt uz kaut kādām personiskām ambīcijām.
ja bez ambīcijām ir arī meistarība, tad otrs pulēs beņķi. piemērs kā Tampa un Vasiļevskis.
1 2 38 komentāri