Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2324, Did:0, useCase: 3

Ģenerālis: Vai pēdējā iespēja redzēt Vefiņu Rīgā?

Pirmo spēli Vefiņš aizvadīja ne visai pārliecinoši. Zaudēt var visādi, bet Astanā tika pieļautas pārāk daudz kļūdas, kas bija galvenais zaudējuma iemesls. Butautam vajag stabilu spēļu ritmu, lai spētu sagatavot komandu. Nosēžot dīkstāvē veselu mēnesi viņš vienkārši nespēj sagatavot spēlētājus gaidāmajam mačam.

Vefiņš lieliski aizvadīja pirmo puslaiku, kas parādīja ka komanda ir svaiga un nav fiziski nogurusi, bet otrajā puslaikā Vefiņš iznāca negatavs. Viņi nespēja noturēt savu spēles līmeni. Vefiņš meta garām brīvus metienus, kurus ir jāgūst, ja vēlas uzvarēt mačā.

Kas ir mainījies pa šīm dienām? Vefiņš ir pēc smaga pārbrauciena, jo īsā laika posmā mērojuši gana lielus attālumus. Astana arī varētu būt sagurusi pēc pārbrauciena, bet šai komandai ir psiholoģiska priekšrocība, jo pirmajā spēlē tika izcīnīta uzvara, tātad vēl viena jāizcīna divās spēlēs.

Šodien mēs redzēsim vai Butauts spēj nomobilizēt komandu izšķirošajām spēlēm. Šī sezona ir parādījusi bēdīgu pieredzi šajā momentā, jo tika piedzīvoti vairāki zāģi svarīgos brīžos, kad uzvara izripoja no rokām, jo tika pieļautas smagas kļūdas taktikā. Uzvarot šo dueli komanda būs izpildījusi sezonas uzdevumu un visi iepriekšējie zaudējumi aizmirsīsies. Zaudējuma gadījumā es uzskatītu, ka sezona ir izgāzta, jo mums sastāvs ir ļoti labs, tikai nemākam pareizi to izmantot. Uzvarai LBL būtu jābūt pašsaprotamai, tāpēc kluba rezultātus varam vērtēt tikai pēc Eirokausiem un VTB.

Uguni visam pasākumam pielaidis ir Jaunups, kurš izlēmis LBL finālus aizvadīt izbraukumos. Domāju, ka Vefiņa fanus, tas ir sadusmojis, jo visu regulāro sezonu jau nospēlēja pa visu Latviju, kad izšķirošos mačus tomēr vajadzēja aizvadīt pie saviem skatītājiem. Domāju, ka Jaunups ir smagi nošāvis greizi, jo šis ir solis pret faniem un atbalstītājiem.

Gribētos zināt vai tas ir Jaunupa personīgais lēmums, vai tomēr viss klubs ir pret saviem faniem, kuri jau sāka atgriezties Arēnā Rīga. Ja arēna ir aizņemta, tad to arī varēja pateikt, nevis čakarēt fanus. Viņus tā jau grūti ir piesaistīt, bet šeit tiek viss darīts, lai viņi vēl mazāk interesētos par basketbolu.

Redzēsim cik tad skatītāju šodien sanāks ...

Cik skatītāju šodien būs arēnā?

  • 60

  • 41

  • 34


     [+] [-]

, 2013-05-03 12:31, pirms 11 gadiem
Šosezon antirekords bija pret ''Lokomotiv-Kuban'' decembrī un pret "NN"martā - 2000 skatītāji.
Rekords - pret CSKA oktobrī - 5800 skatītāji.

  +2 [+] [-]

, 2013-05-03 12:41, pirms 11 gadiem
1 rakstīja: Šosezon antirekords bija pret ''Lokomotiv-Kuban'' decembrī un pret "NN"martā - 2000 skatītāji.
Rekords - pret CSKA oktobrī - 5800 skatītāji.
Galīgi šķībi abos variantos. Vismazāk bija pret Cmoki Minsk - zem 2000 . Pret NN martā bija diezgan padaudz, katrā ziņā virs VEF vidējā apmeklējuma.
Rekords bija pret Valencia 7000 + skatītāju.
Pret žalgiri aptuveni 4 - 4500 skatītaju.
Pret Bilbao - 4500
Pret Nymburg Uleb kausā - 5000
Pret CSKA 5000
Pārējās spēles ap tiem 2 - 2,5 tk svārstās.
Un šodien būs aptuveni 2,5 - 3 tk, jo vidējie sektori jau praktiski ir izpirkti. Stipri vairāk, kā ierasts pirms spēlēm.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-05-03 12:58, pirms 11 gadiem
Kā iet, Bērziņ? rakstīja: nekā daudz nebūs, jo visi jau tagad steidz ārā no Rīgas, liela daļa sporta pasākumu apmeklētāju šovakar krāmēs koferus rīdienas braucienam uz Helsinkiem. Rīt vispār būs kapa klusums, jo pavasara hokejs tomēr vēl spēj līdzjutējus pulcināt pie TV ekrāniem.
+, protams, Jaunupa uzmetiens.
Rīt točna nebūs, man pašam ar jāstrāda, bet šodien būs ok, stipri virs VEF vidējā.

  -3 [+] [-]

, 2013-05-03 13:06, pirms 11 gadiem
Dobleens rakstīja: Nu es uzskatu tā, ka popularizējot basīti var raut arī tajos rajonos, bet nejau pusfinālus un finālus, absurds. 750 skatītāji uz finālu - cik interesanti, bļe.
Vecīt, man arī šitais gājiens besī, bet, ja reāli paskatās, tad arēnā skatītāju būtu līdz 2 000 ne vairāk, jo cilvēkiem nav intereses, nav ažiotāžas, to jau mēs redzējām pēdējos gados, arēnā vefs pacēla kausu pie 1800 skatītājiem,tas ir apkaunojums un var redzēt, ka pa lielam Rīgas līdzjutējam tas nav tik interesanti, kā piemēram, ja atbrauc Žalgiris regulārajā sezonā, lai arī tas ir fināls, bet šī parasta spēle. Saldū Jaunups sola savest saliekamās tribīnes otrā pusē un savākt vajadzīgās 1800 vietas., atmosfēra tādā mazā zālē būs daudz labāka, kā lielajā arēnā, kur tālumā kkas atskan. + VEF organizēs fanu autobusus uz Saldu, takā rīdzinieki droši var pieteikties un par velti pabraukt pa Latviju, redzēt Saldu + tikt uz finālu un kopā fanot. Kur problēma? Rīgā tapat ar transportu jābrauc savas 40 min piemēram no ziepniekkalna līdz arēnai. Līdz saldum tikai 1.20 h un par velti. Tak što , es arī ņemu šito no gaišās puses. nejau spēlētaji vainīgi pie tā, ka nav savas halles, komanda ir jāatbalsta un jāatdala no vadības lēmumiem. Par VEFiņu!

  +5 [+] [-]

, 2013-05-03 13:16, pirms 11 gadiem
Manis nebūs. Sildos fināliem, pie TV.

  +4 [+] [-]

, 2013-05-03 13:20, pirms 11 gadiem
Pilnībā piekrītu šim bloga rakstam! Jaunups ir nošāvis pamatīgi greizi! Viņa rīcībai apakšā ir rakstīts: Re ku mēs VEF spēlējām Rīgā, jūs baigie fani nenācāt (kaut gan bieži vienkārši nebija ko redzēt), nu tad pašļi d****, spēlēsim tur, kur mūs novērtē- laukos!

  +5 [+] [-]

, 2013-05-03 13:23, pirms 11 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Galīgi šķībi abos variantos. Vismazāk bija pret Cmoki Minsk - zem 2000 . Pret NN martā bija diezgan padaudz, katrā ziņā virs VEF vidējā apmeklējuma.
Rekords bija pret Valencia 7000 + skatītāju.
Pret žalgiri aptuveni 4 - 4500 skatītaju.
Pret Bilbao - 4500
Pret Nymburg Uleb kausā - 5000
Pret CSKA 5000
Pārējās spēles ap tiem 2 - 2,5 tk svārstās.
Un šodien būs aptuveni 2,5 - 3 tk, jo vidējie sektori jau praktiski ir izpirkti. Stipri vairāk, kā ierasts pirms spēlēm.
2006. gada 15. oktobris Barons/LMT - Žalgiris, 12 000 skatītāji. Neticami, ka tas ir 6, gandrīz 7 gadus atpakaļ.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-03 13:27, pirms 11 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Galīgi šķībi abos variantos.
Tādi skaitļi bija fiksēti VTB līgas spēļu protokolos.
ULEB - jā, bija 5000 un 7000.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-05-03 13:32, pirms 11 gadiem
Kā iet, Bērziņ? rakstīja: Tad, kad man un pārējiem 25 maniem radiem un draugiem VEF uzsauks autobusu turp atpakaļ, tad arī runāsim. Nekur neesmu dzirdējis, ka tiks norīkoti 20 autobusi, lai aizvestu kaut 1000 Rīgas iedzīvotājus.
P.S. Un autobusi aties 16.00, kad lielākā daļa vēl strādā, lol. Ko tad vedīs? bezdarbniekus un studentus?
Da labi, es neko neaizstāvu, tikai skatos ar pozitīvāku skatu uz to visu. Tāpat visiem nav darbalaiks no 8.00 līdz 17.00. 1d - 5d. Tik pat daudziem ir slīdošais grafiks kā man un visu var sarunāt. Jaunups solīja fanu autobusu. Ja kāds patiešām vēlas vefiņu atbalstīt, tad tam netraucēs 1.20 h garš braucien līdz Saldum, lai atbalstītu savu komandu. Ja godīgi - arī es negribu piedzīvot vēlreiz to kaunu, kas bija pagājušo sezon pēdējā spēlē, kur pacēla kausu... man bija kauns atrasties arēnā, bija žēl komandas, jo šogad cilvēki vairāk nāk uz Cmoki minsk kā uz VEF: VEN finālu pērn. Tā ir skaudrā patiesība..

  +1 [+] [-]

, 2013-05-03 13:35, pirms 11 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Da labi, es neko neaizstāvu, tikai skatos ar pozitīvāku skatu uz to visu. Tāpat visiem nav darbalaiks no 8.00 līdz 17.00. 1d - 5d. Tik pat daudziem ir slīdošais grafiks kā man un visu var sarunāt. Jaunups solīja fanu autobusu. Ja kāds patiešām vēlas vefiņu atbalstīt, tad tam netraucēs 1.20 h garš braucien līdz Saldum, lai atbalstītu savu komandu. Ja godīgi - arī es negribu piedzīvot vēlreiz to kaunu, kas bija pagājušo sezon pēdējā spēlē, kur pacēla kausu... man bija kauns atrasties arēnā, bija žēl komandas, jo šogad cilvēki vairāk nāk uz Cmoki minsk kā uz VEF: VEN finālu pērn. Tā ir skaudrā patiesība..
Kāda starpība, 1800 skatītāji Arēnā, vai 700 Saldū?!
Tikai tāpēc, ka Saldū vairāk izskatās?
Var jau rīkot finālu Iļģuciema vidusskolas zālē, tad gan būs anšlāgs, un spēlētāji jutīsies pagodināti, par tādu ažiotāžu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-05-03 13:39, pirms 11 gadiem
1 rakstīja: Tādi skaitļi bija fiksēti VTB līgas spēļu protokolos.
ULEB - jā, bija 5000 un 7000.
Tādi skaitļi arī +- sanāk, ja vidējie sektori gar laukumu ir + - aizpildīti tad ir ap tiem 2 tk . Un VEF spēlēs vidus sektori ir + - pilni ap 75% aizpildīti. Vienā sektorā ir ap 360 vietām , tur pāris vietas uz vienu vai otru pusi, vismaz tā rāda zāles plāns. Vidū ir 3 sektori vienā pusē un 3 otrā. Līdz ar to loģiski pareizinot un saskaitot sanāk tie + - 2000. + vēl sēž VIP uz krēsliem pie laukuma, sīkie skraida, apkārt, tuvāk sāniem kādi pāris desmiti un kopā tā arī ir. Ja neticat, paskaitiet paši, viss ir pieejams.

  +1 [+] [-]

, 2013-05-03 13:41, pirms 11 gadiem
Skudriniekss rakstīja: Kāda starpība, 1800 skatītāji Arēnā, vai 700 Saldū?!
Tikai tāpēc, ka Saldū vairāk izskatās?
Var jau rīkot finālu Iļģuciema vidusskolas zālē, tad gan būs anšlāgs, un spēlētāji jutīsies pagodināti, par tādu ažiotāžu!
Bet vai finālus vispār drīkst spēlē Saldū ? Pēc nolikuma tagad jabūt vairāk par 1800 sēdvietām .... Saldū nav ! Atceros te daudzus gadus atpakaļ fināla spēlēs starp Vef un Baronu kā kvieca Spaliņa, ka spēlēt DSN tas ir pret basketbola līdzjutējiem un cik tas ir slikti basketbolam kopumā ...

  -2 [+] [-]

, 2013-05-03 13:42, pirms 11 gadiem
cobra30 rakstīja: Bet vai finālus vispār drīkst spēlē Saldū ? Pēc nolikuma tagad jabūt vairāk par 1800 sēdvietām .... Saldū nav ! Atceros te daudzus gadus atpakaļ fināla spēlēs starp Vef un Baronu kā kvieca Spaliņa, ka spēlēt DSN tas ir pret basketbola līdzjutējiem un cik tas ir slikti basketbolam kopumā ...
VEFs esot gatavs samaksāt soda naudu 5000 Ls par spēli, lai tikai nespēlētu Arēnā.

     [+] [-]

, 2013-05-03 13:45, pirms 11 gadiem
Skudriniekss rakstīja: Kāda starpība, 1800 skatītāji Arēnā, vai 700 Saldū?!
Tikai tāpēc, ka Saldū vairāk izskatās?
Var jau rīkot finālu Iļģuciema vidusskolas zālē, tad gan būs anšlāgs, un spēlētāji jutīsies pagodināti, par tādu ažiotāžu!
Nesaprotu, ko jūs te man kko "ļečījat" ? Es tik skatos no abām pusēm uz šo visu. Es tak ar labprātāk aizietu uz Arēnu, varētu sasaukt līdzi veselu baru jautrības pēc..bet cik daudz ir tādi gājēji? Nu nav, nevienam neinteresē tāds LBL fināls, nav ažiotāžas, nav intereses, jo zin ka viens klubs tāpat dominē ar katru gadu izteiktāk. Nav vairs 2007./08/09. gads, kad 3 klubi sitās par titulu + Lauvas ar labiem leģionāriem bieži spēja iekost lielajiem klubiem. Tagad nav fanu bāzes ne vienai ne otrai komandai, kas ies uz jebkuru maču, lai kas ar ko spēlētu.. tagad skatītājs meklē augstas raudzes basi. Nav runa par to, ka es to atbalstu, es saku, ka priecātos, ja būtu Rīgā, pats biju šokā, šāds solis nav attaisnojams, bet saprotams gan.
P.s. jaunups teica, ka, tiks savestas saliekamās tribīnes Saldū no Rīgas otrā pusē. Vienā pusē 700 otrā 700 + mazās priekšā, tie 1800 tikšot nodrošināti.

     [+] [-]

, 2013-05-03 13:46, pirms 11 gadiem
cobra30 rakstīja: Bet vai finālus vispār drīkst spēlē Saldū ? Pēc nolikuma tagad jabūt vairāk par 1800 sēdvietām .... Saldū nav ! Atceros te daudzus gadus atpakaļ fināla spēlēs starp Vef un Baronu kā kvieca Spaliņa, ka spēlēt DSN tas ir pret basketbola līdzjutējiem un cik tas ir slikti basketbolam kopumā ...
P.s. jaunups teica, ka, tiks savestas saliekamās tribīnes Saldū no Rīgas otrā pusē. Vienā pusē 700 otrā 700 + mazās priekšā, tie 1800 tikšot nodrošināti.
Tak pasekojiet līdz, ko saka Jaunups, nevis vienu un to pašu sakat.

     [+] [-]

, 2013-05-03 13:46, pirms 11 gadiem
LBL tantes arī ir mīkstmieses, pateiktu - Saldū nē - ko tad? a te saīsināt sēriju.. te spēlējam laukos. Jaunup - nelaid sūdā vēlvienu projektu. Ej sēdēt savā valdībā, bet nelaid pakaļā pēdējo, kas mums ir.

     [+] [-]

, 2013-05-03 13:47, pirms 11 gadiem
bārda un sifons rakstīja: P.s. jaunups teica, ka, tiks savestas saliekamās tribīnes Saldū no Rīgas otrā pusē. Vienā pusē 700 otrā 700 + mazās priekšā, tie 1800 tikšot nodrošināti.
Tak pasekojiet līdz, ko saka Jaunups, nevis vienu un to pašu sakat.
Jaunups saka to, Jaunups saka šito.. Lai viņš iet.....

  -1 [+] [-]

, 2013-05-03 13:53, pirms 11 gadiem
blackx rakstīja: Jaunups saka to, Jaunups saka šito.. Lai viņš iet.....
piekrītu, lai iet .. Bet jāsaprot arī tas, ka bez viņa glumās ielīšanas visur, VEFiņam naudas nebūtu. Nebūtu tāda Rowlanda un co. VEF budžets varbūt būtu Valmieras līmenī, un kuram labums. Es mēģinu distancēties no viņa un kluba. Lai vinš tur muģījās runā Hui*u, bet manu attieksmi pret komandu tas nekādi nemaina.
Tāpat visi noliek Savicki un co, bet pret Vitjaz arēnā ir 10 000 cilvēku.. takā..

     [+] [-]

, 2013-05-03 14:53, pirms 11 gadiem
NIPEM rakstīja: 2006. gada 15. oktobris Barons/LMT - Žalgiris, 12 000 skatītāji. Neticami, ka tas ir 6, gandrīz 7 gadus atpakaļ.
Tas bija tad, kad Balons pat piemaksāja par nākšanu?

  -1 [+] [-]

, 2013-05-03 16:02, pirms 11 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Tas bija tad, kad Balons pat piemaksāja par nākšanu?
Extra kartes pa labi/pa kreisi.

  -1 [+] [-]

, 2013-05-03 16:38, pirms 11 gadiem
blackx rakstīja: Extra kartes pa labi/pa kreisi.
Nu ja tas jau ir kā piemaksāt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-05-03 17:43, pirms 11 gadiem
Tad jau nākošo gadu būs jāmaina nosaukums un VEF Saldus vai Saldus VEF. Tikai krieviem VTB līgā būs to tā pagrūtāk izrunāt. Ja nē tad nē un lai Rīgā paliek Barons ar LU.