Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:12, Did:0, useCase: 3

Otro dienu pēc kārtas Ķibermanis otrais, Melbārdis notur vietu sešiniekā

Toms Mālmeisters
Toms Mālmeisters

Otro dienu pēc kārtas Ķibermanis otrais, Melbārdis notur vietu sešiniekā
Oskars Ķibermanis un Matīss Miknis startā. Foto: Viesturs Lācis/bobslejs.lv

Šodien Īglsas trasē Austrijā tika aizvadīts piektais Pasaules kausa bobslejā posms, kurā otro dienu pēc kārtas otro vietu izcīnīja Latvijas vadošais pilots Oskars Ķibermanis kopā ar Matīsu Mikni. Vietu pirmajā sešiniekā saglabāja Oskara Melbārža pilotētā ekipāža, bet 10. vietu izcīnīja Ralfs Bērziņš ar Dāvi Spriņģi.

Pirmais brauciens

Atšķirībā no vakardienas, Ralfam Bērziņam un Oskaram Melbārdim bija citi stūmēji. Bērziņu iestūma Dāvis Spriņģis, kamēr Melbārdi Edgars Nemme. Tāpat olimpiskais čempions trasē devās ar citu bobu. Īsu brīdi pirms sacensībām no dalības atteicās Austrijas labākais pilots Maiers. Kā pirmais no latviešiem trasē devās Ralfs Bērziņš, startējot ar kopējo trešo numuru. Lai arī braucienā lielas kļūdas nebija, divniekam neizdevās uzrādīt tik labu rezultātu cik dienu iepriekš. Kā sestais startēja Latvijas vadošais pilots Oskars Ķibermanis, veicot tīru braucienu un piekāpjoties tikai līderim Frančesko Frīdriham 0.36 sekundes. Oskars Melbārdis ar jaunu bobu uzrādīja labu ātrumu par spīti kļūdai devītajā virāžā, spējot iekļūt labāko sešiniekā. Nepārspēts joprojām pēc pirmā brauciena ir kopvērtējuma līderis Frančesko Frīdrihs, kamēr trešais Johanness Lohners.

''Situācija līdzīga kā vakar un izskatās pat labāk. Tendence kopumā Melbārdim man patika. Bērziņam nebija brauciens slikts, bet tā tendence trasē man nepatika,'' pēc pirmā brauciena skaidroja bobsleja izlases galvenais treneris Sandis Prūsis.

PK posms divnieki, 1. brauciens

V.PilotsValstsLaiks
1.FrīdrihsVācija51.16
2.ĶibermanisLatvija+0.36
3.LohnersVācija+0.44
4.HannighofersVācija+0.49
5.GaitjukevičsKrievija+0.53
6.MelbārdisLatvija+0.55
10.BērziņšLatvija+0.78

Piedalījās 19 ekipāžas

Otrais brauciens

Kā pirmais no latviešiem otrajā braucienā trasē devās Ralfs Bērziņš kopā ar Dāvi Spriņģi, kuri noslēdza pirmo desmitnieku. Bērziņa pilotētā ekipāža aizvadīja labāku braucienu, noturot vietu labāko desmitniekā. Cīņa par pirmo sešinieku uzsāka Oskars Melbārdis, kurš ar veiksmīgi izbrauktu devīto virāžu, spēja saglabāt pirmajā braucienā iegūto vietu. Savu pirmo goda pjedestālu izcīnīja vācietis Hannighofers, kurš divu braucienu kopsummā uzrādīja vienādu laiku ar Johannesu Lohneru. Ķibermanis ar stabilu braucienu spēja otro dienu pēc kārtas izcīnīt otro vietu sacensībās, bet nepārspēts palika Frančesko Frīdrihs.

PK posms divnieki, 2. brauciens

V.PilotsValstsLaiks
1.FrīdrihsVācija1:42.40
2.ĶibermanisLatvija+0.78
3.LohnersVācija+0.90
3.HannighofersVācija+0.90
5.GaitjukevičsKrievija+1.08
6.MelbārdisLatvija+1.16
10.BērziņšLatvija+1.51

Piedalījās 19 ekipāžas

  +5 [+] [-]

, 2020-12-20 11:54, pirms 4 gadiem
Jau noriebies to Īglsu lūrēt. Jau pēc starta viss skaidrs, garlaicīga trase.

Kāpēc nebrauc četrinieki?

  +2 [+] [-]

, 2020-12-20 11:55, pirms 4 gadiem
Dāvis_P rakstīja: Jau noriebies to Īglsu lūrēt. Jau pēc starta viss skaidrs, garlaicīga trase.

Kāpēc nebrauc četrinieki?
translācijā tika teikts. covid19 dēļ.

  +3 [+] [-]

, 2020-12-20 11:59, pirms 4 gadiem
Dāvis_P rakstīja: Jau noriebies to Īglsu lūrēt. Jau pēc starta viss skaidrs, garlaicīga trase.

Kāpēc nebrauc četrinieki?
Rīmenis teica, ,ka tas ir tapēc lai mazāk iesaistīto cilvēku būtu trasē.Es pats šo situāciju galīgi neizprotu, jo pēc Jaunā gada būšot četrinieki

  +2 [+] [-]

, 2020-12-20 11:59, pirms 4 gadiem
Jaunais bobs beigās labi aizskrēja, pat neraugoties uz Melbārža kļūdu.

     [+] [-]

, 2020-12-20 12:00, pirms 4 gadiem
comon88 rakstīja: Rīmenis teica, ,ka tas ir tapēc lai mazāk iesaistīto cilvēku būtu trasē.Es pats šo situāciju galīgi neizprotu, jo pēc Jaunā gada būšot četrinieki
Laikam cerēja, ka līdz gadu mijai covidšovs pierims.

  +1 [+] [-]

, 2020-12-20 12:02, pirms 4 gadiem
Sliņķi autor ieliec pilnu tabulu,jeb neliec vispār!!!!

  +2 [+] [-]

, 2020-12-20 12:03, pirms 4 gadiem
Lielajām Osim riktīgi labi slīdēja ar to visu lielo kļūdu 9. virāžām.
Rīmenis marezmātiķis - itāļi nenospiež bremzes un šis jau sāk ļurināt, ka nevajadzētu būtu kā jau trases bremzēšanas ceļš izdangāts. Itāļi startēja kādi 5 vai 6. Kā vispār tāds ķīselis var ienākt prātā. Da abi divi ar to Zembergu ik palaikam nu tādi trases eksperti un runā kaut kādas apsurdas lietas...

     [+] [-]

, 2020-12-20 12:03, pirms 4 gadiem
Mūšdien Itāļiem ir problēmas ar tām bremzēm😂

     [+] [-]

, 2020-12-20 12:07, pirms 4 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Laikam cerēja, ka līdz gadu mijai covidšovs pierims.
Aha,es pat nebūtu pārsteigts , ka pēc Jaunā gada mēs rēdzēsīm vēl stulbākus lēmumus no Eiropas covid huiņas sakarā

  -1 [+] [-]

, 2020-12-20 12:07, pirms 4 gadiem
comon88 rakstīja: Rīmenis teica, ,ka tas ir tapēc lai mazāk iesaistīto cilvēku būtu trasē.Es pats šo situāciju galīgi neizprotu, jo pēc Jaunā gada būšot četrinieki
Bet komandas taču tāpat ņem līdzi pāris rezerves stūmējus, kurus rotē, mierīgi varētu salasīt kādas 10 ekipāžas. Fričiem Frīdis un Lohners, mums Ķibis un Bērziņš, lai gan lielais Osis labāk brauc, bet fiziski nav gatavs, un tad no pārējām valstīm pa vienai.

     [+] [-]

, 2020-12-20 12:08, pirms 4 gadiem
janx13 rakstīja: Sliņķi autor ieliec pilnu tabulu,jeb neliec vispār!!!!
Tāpat kā pie Biatlona nevar ielikt vismaz pirmo 15nieku+Andreju...

     [+] [-]

, 2020-12-20 12:09, pirms 4 gadiem
Dāvis_P rakstīja: Bet komandas taču tāpat ņem līdzi pāris rezerves stūmējus, kurus rotē, mierīgi varētu salasīt kādas 10 ekipāžas. Fričiem Frīdis un Lohners, mums Ķibis un Bērziņš, un tad no pārējām valstīm pa vienai.
Nu nez par Bērziņu, ar visu ātrāku iestumšanu par lielo Osi, tāpat hu jova brauc, tad jau labāk abus Osīšus!

  +1 [+] [-]

, 2020-12-20 12:13, pirms 4 gadiem
D-Mob rakstīja: Nu nez par Bērziņu, ar visu ātrāku iestumšanu par lielo Osi, tāpat hu jova brauc, tad jau labāk abus Osīšus!
Lielais Osis ir izcils braucējs, tur tev piekrītu. Par startiem nevaru saprast, vai lielo Osi ir sabeigušas daudzās veselības likstas, vai arī Daumants savos spēkā gados bija monstrs.

  +2 [+] [-]

, 2020-12-20 12:14, pirms 4 gadiem
D-Mob rakstīja: Nu nez par Bērziņu, ar visu ātrāku iestumšanu par lielo Osi, tāpat hu jova brauc, tad jau labāk abus Osīšus!
Bērziņš nobrauca normāli, bet, kā atzina arī Prūsis, boba tendence bija sūdīga.

  +2 [+] [-]

, 2020-12-20 12:16, pirms 4 gadiem
Dāvis_P rakstīja: Lielais Osis ir izcils braucējs, tur tev piekrītu. Par startiem nevaru saprast, vai lielo Osi ir sabeigušas daudzās veselības likstas, vai arī Daumants savos spēkā gados bija monstrs.
Viņš taču cik sezonas nav normāli trenējies! Gan jau ieskriesies! Un stūmēji mums ir labi, tā ka visas iespējas atgriezties TOP līmenī. Frīdriha startu varbūt vairs nesanāks iestumt, bet piecās simtdaļās no tā var tikt.

  +2 [+] [-]

, 2020-12-20 12:18, pirms 4 gadiem
janx13 rakstīja: Sliņķi autor ieliec pilnu tabulu,jeb neliec vispār!!!!
Te vismaz ir sešinieks plus mūsējie, citi pat to neieliek...
';

  +1 [+] [-]

, 2020-12-20 12:34, pirms 4 gadiem
Ja Frīdrihs nevienā posmā šajā sezonā nekrīt vai nesāk eksperimentēt ar tehniku, tad visos posmos uzvarētājs ir skaidrs. Jācer, ka mazais Osis sezonas beigās būs labākais no pārējiem. Prieks, ka lielajam Osim rezultāti iet uz augšu.

  -1 [+] [-]

, 2020-12-20 12:51, pirms 4 gadiem
Ko viņi tur muld par stūmējiem...

tik daudz labu stūmēju šobrīd,kā vēl nekad:

     [+] [-]

, 2020-12-20 12:56, pirms 4 gadiem
Kādus 5-10 gadus atpakaļ Ronalds Arājs arī netaisījās iet uz bobsleju? Kur šis palika? Cik atceros, 100 m. sprintā, laikam 2010. g. EČ finālā notraumējās un pēctam pazuda.

     [+] [-]

, 2020-12-20 13:07, pirms 4 gadiem
Šitas Bobs Lielajam Osim ir lietaskoks.

  +1 [+] [-]

, 2020-12-20 13:14, pirms 4 gadiem
Frīdrihs ar Lohneru ir tas pats kas F1 Hamiltons ar Botasu!

     [+] [-]

, 2020-12-20 13:23, pirms 4 gadiem
Frīdrihs ir mutants

     [+] [-]

, 2020-12-20 13:25, pirms 4 gadiem
Kas tas par jocīgu pesimismu pat no Prūša puses

EK stūmēji tieši tāda paša līmeņa kā PK.....kādas vēl problēmas sakomplektēt 2 labus 4niekus

  -1 [+] [-]

, 2020-12-20 13:29, pirms 4 gadiem
Lindenblatu pat komentētāji nevienu reizi nepiemin...

     [+] [-]

, 2020-12-20 13:32, pirms 4 gadiem
ice F-1 rakstīja: Kas tas par jocīgu pesimismu pat no Prūša puses

EK stūmēji tieši tāda paša līmeņa kā PK.....kādas vēl problēmas sakomplektēt 2 labus 4niekus
4niekos mums tikai 2 vietas pienākas?

  -1 [+] [-]

, 2020-12-20 13:33, pirms 4 gadiem
raivis77 rakstīja: 4niekos mums tikai 2 vietas pienākas?
3

     [+] [-]

, 2020-12-20 13:36, pirms 4 gadiem
ice F-1 rakstīja: Kas tas par jocīgu pesimismu pat no Prūša puses

EK stūmēji tieši tāda paša līmeņa kā PK.....kādas vēl problēmas sakomplektēt 2 labus 4niekus
Ko viņi tur teica?

Eiropas kausā mūsu jaunajiem pilotiem būs četrinieks?

  +1 [+] [-]

, 2020-12-20 13:37, pirms 4 gadiem
raivis77 rakstīja: 4niekos mums tikai 2 vietas pienākas?
Pasaules kausā trīs vietas, pasaules čempionātā divas vietas.

  -1 [+] [-]

, 2020-12-20 13:54, pirms 4 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Ko viņi tur teica?

Eiropas kausā mūsu jaunajiem pilotiem būs četrinieks?
kas to lai zin...

No rīmeņiem,zembergiem šādus "dziļākus" jautājumus naivi cerēt,ka uzprasīs...

  -1 [+] [-]

, 2020-12-20 14:04, pirms 4 gadiem
1.ekipāža
Kaufmanis,Vilkaste,Miknis
2.ekipāža
Nemme,Bebrišs,Spriņģis vai Dambis

tiri solīdas ekipāzas sanāk arī no PK stūmējiem,ja kāds nav traumēts...

     [+] [-]

, 2020-12-20 14:21, pirms 4 gadiem
ice F-1 rakstīja: 3
Kāpēc tad ir jāčakarē piloti un nevar PK braukt ar trīs četriniekiem??? Un tad divi labākie uz pČ.

     [+] [-]

, 2020-12-20 14:33, pirms 4 gadiem
maris777 rakstīja: Kāpēc tad ir jāčakarē piloti un nevar PK braukt ar trīs četriniekiem??? Un tad divi labākie uz pČ.
Plāno braukt tikai ar diviem četriniekiem?

Uzskatu, ka līdzīgas situācijas dēļ izbeidzās Žaļima karjera. Diez vai vajadzētu atkārtot.

  +1 [+] [-]

, 2020-12-20 14:44, pirms 4 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Plāno braukt tikai ar diviem četriniekiem?

Uzskatu, ka līdzīgas situācijas dēļ izbeidzās Žaļima karjera. Diez vai vajadzētu atkārtot.
Tā Prūsis intervijā pēc sacikstes teica

  -1 [+] [-]

, 2020-12-20 14:44, pirms 4 gadiem
maris777 rakstīja: Kāpēc tad ir jāčakarē piloti un nevar PK braukt ar trīs četriniekiem??? Un tad divi labākie uz pČ.
es arī nesaprotu...
četrinieku bobi mums labi,kādi 15 stūmēji pieejami...tik jāmauc ar visām 3 ekipāžām

     [+] [-]

, 2020-12-20 14:51, pirms 4 gadiem
Mjā. Nu jā, atceros, ka Prūsis ir teicis, ka viņam nav svarīgi aizvest uz olimpiādi trīs ekipāžas, bet gan divas, kuras var cīnīties par augstām vietām. Nedomāju gan, ka šāda pieeja ir baigi motivējošā čaļiem. Drīzāk pretēji.

Divniekos mums viss ir OK, bet četriniekos, ja pareizi atceros, ne Kaufmanis, ne Cipulis vispār vēl nav braukuši ar četriniekiem.

  -1 [+] [-]

, 2020-12-20 15:59, pirms 4 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Mjā. Nu jā, atceros, ka Prūsis ir teicis, ka viņam nav svarīgi aizvest uz olimpiādi trīs ekipāžas, bet gan divas, kuras var cīnīties par augstām vietām. Nedomāju gan, ka šāda pieeja ir baigi motivējošā čaļiem. Drīzāk pretēji.

Divniekos mums viss ir OK, bet četriniekos, ja pareizi atceros, ne Kaufmanis, ne Cipulis vispār vēl nav braukuši ar četriniekiem.
vispār šoreiz neredzu nekādu lielu problēmu nokomplektēt 3 labas ekipāzas uz OS....to pašu pilotu Kaufmani arī var mierīgi ielikt par stūmēju kādā no 4niekiem

  +1 [+] [-]

, 2020-12-20 17:02, pirms 4 gadiem
Mehi piesakās
https://tass.ru/sport/10305831

     [+] [-]

, 2020-12-20 18:41, pirms 4 gadiem
Ja mums būtu normāli žurnālisti, tad viņi Prūsim skaidri paprasītu, kāpēc ar divām ekipāžām , ja var braukt ar trīs.