Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:12, Did:0, useCase: 3

Sezonas kulminācija sasniegta: Ķibermanis - pasaules vicečempions

Reinis Grundspeņķis
Reinis Grundspeņķis

Sezonas kulminācija sasniegta: Ķibermanis - pasaules vicečempions
Pasaules čempionāta labākās trīs ekipāžas - Kanāda, Latvija un Vācija. Foto: EPA/Scanpix

Pirmo medaļu pasaules čempionātos savā karjerā agrā svētdienas rītā Vistlerā izcīnīja Latvijas bobsleja pilots Oskars Ķibermanis kopā ar stūmējiem Arvi Vilkasti, Jāni Strengu un Matīsu Mikni. Piekāpties nācas tikai Vācijas pilota Frančesko Frīdriha ekipāžai.

Pēc pirmajiem diviem braucieniem Ķibermaņa ekipāža atradās līderpozīcijā, par 0,04 sekundēm apsteidzot Frančesko Frīdrihu un 0,11 sekundēm - mājinieku Džastinu Kripsu. 28 gadus vecais Frīdrihs, kurš svinēja uzvaru divnieku sacensībās, bija uzvarējis piecos no aizvadītajiem astoņiem Pasaules kausa posmiem četriniekos. Pa reizei uzvarējuši bija Niko Valters (Vinterbergā), Johaness Lohners (Kēnigszē) un Džastins Kripss (Leikplesidā). Savukārt Ķibermanis, kurš šosezon ir Latvijas pirmais numurs, pavisam savā karjerā PK sacensībās ir uzvarējis tikai vienreiz - 2017. gada janvārī Sanktmoricā. Pirms trešā brauciena favorīti mina uz papēžiem.

Vienīgā Latvijas ekipāža trasē devās kā pati pirmā ar nelielu sacensību sākuma aizkavēšanos. Startu vīriem izdevās uzstumt visātrāko trešajā braucienā (4,73), tomēr nedaudz lēnāku kā vakar, kad padevās jauns trases rekords (4,70 un 4,69). Taču jāatzīmē, ka šodien teju visiem starta laiki bija sliktāki kā pirmajā dienā. Kopumā skatoties, Oskaram bija ļoti labs brauciens. Frīdriham bija vairākas kļūdas trases augšdaļā (startā 4,76), toties padevās izcila otrā puse, kā rezultātā pirms izšķirošā brauciena viņam izdevās iekrāt 0,10 sekunžu pārsvaru pār Ķibermani.

Kanādietim Džastinam Kripsam (startā 4,75) arī bija iespēja pārspēt Ķibermani. Labi izdevās veikt trases augšējo daļu, tomēr pārejā no 12. uz 13. virāžu tika pieļauta rupja kļūda, kas gandrīz beidzās ar kritienu. Ja nebūtu pieļauta šāda kļūda, visticamāk arī kanādietis būtu triju braucienu summā priekšā Ķibermanim. No līderu sešinieka vislēnāko braucienu veica austrietis Benjamins Maiers, tādējādi ļaujot Maksimam Andrianovam pakāpties līdz ceturtajai pozīcijai.

Ceturtajā braucienā gaisa temperatūra bija nokritusies par sešiem grādiem (no +5 līdz -1 grādam), turklāt laikā, kad bija jāstartē līderiem, tā noteikti bija vēl zemāka. Trase bija kļuvusi lēnāka - sākumā braucienu laiki visām ekipāžām bija zemāki nekā trešajā braucienā, līdz vācietis Johaness Lohners savu rezultātu uzlaboja par 0,08 sekundēm (50,70), aizvadot savu labāko braucienu šajā čempionātā.

Cīņā par 4. vietu savu pozīciju noturēja Krievijas sportists Maksims Andrianovs, savukārt Mihaels Fogts tomēr apsteidza austrieti Maieru un iekļuva pieciniekā, gūstot karjeras lielāko panākumu. Kripss atkal startā uzrādīja 4,75 sekundes. Brauciens gan viņam nebija izcils, taču ar tajā sasniegto rezultātu (50,66) pietika, lai garantētu bronzas medaļu.

Pēc Kripsa sekoja Ķibermanis, kuram izdevās atkārtot vakar sasniegto starta rekordu - 4,69 sekundes. Braucienā gan atkal pieļautas kļūdas (6. un 10. virāža), kas neļāva dot nopietnuāku konkurenci Frīdriham. Slavenais vācu pilots izcīnīja savu devīto pasaules čempiona titulu, panākot leģendāro Itālijas bobslejistu, ''lidojošo rudmati'', Eudženio Monti, kurš deviņus pasaules čempiona titulus izcīnīja piecdesmitajos un sešdesmitajos gados.

Pasaules čempionāts, bobsleja četrinieki

VPilotsValsts1. br.2. br.3. br.4. br.Summa
1.Frančesko FrīdrihsVācija50.1650.5750.1450.463:21.33
2.Oskars ĶibermanisLatvija50.0550.6450.2850.65+0.29
3.Džastins KripssKanāda50.1350.6750.3250.66+0.45
4.Maksims AndrianovsKrievija50.1750.8250.4250.68+0.76
5.Mihaels FogtsŠveice50.3150.7650.4650.74+0.94
6.Benjamins MaiersAustrija50.2050.7550.5750.80+0.99
7.Jundzjons VonsDienvidkoreja50.5250.8950.7050.68+1.46
8.Niko ValtersVācija50.4450.8650.7350.85+1.55

  -3 [+] [-]

, 2019-03-10 05:08, pirms 5 gadiem
Smuki ka divi no trim vāciešiem pakaļā!

  +9 [+] [-]

, 2019-03-10 05:24, pirms 5 gadiem
Virsraksts gan šķērsām - vai tad nevarēja vairāk pozitīvi, jo panākums lielisks.

  +2 [+] [-]

, 2019-03-10 05:25, pirms 5 gadiem
Malacis Ķibermanis! Frīdrihs bija nesasniedzams.

     [+] [-]

, 2019-03-10 05:28, pirms 5 gadiem
sc turpina spridzināt savā pajolismā
Slēpts komentārs: ice F-1
Slēpts komentārs: ice F-1

 +18 [+] [-]

, 2019-03-10 06:54, pirms 5 gadiem
ice F-1 rakstīja: Paldies Ķipur par 6 gadiem,bet nu ir pēdējais laiks doties atpūtā no komentētāja aroda
Ja tu no bobsleja sajēgtu vismaz 0,001% ,ko zina Ķipurs ,tad tu varētu čiepstēt...
Slēpts komentārs: ice F-1

  -1 [+] [-]

, 2019-03-10 07:53, pirms 5 gadiem
ice F-1 rakstīja: Paldies Ķipur par 6 gadiem,bet nu ir pēdējais laiks doties atpūtā no komentētāja aroda
Ķipurs NBC komentē?
Slēpts komentārs: ice F-1
Slēpts komentārs: ice F-1

  +5 [+] [-]

, 2019-03-10 08:12, pirms 5 gadiem
Redzēsim ka būs nakošajā sezonā,bet ja šitā turpināsies,paliks neinteresanti...Fridriham to klūdu r krienti vairāk,katrā trasē,jēga maza.

  +7 [+] [-]

, 2019-03-10 08:18, pirms 5 gadiem
Labs panākums
Redzēs kādu komandu uz nākamo sezonu savāks Melbārdis

  +5 [+] [-]

, 2019-03-10 08:30, pirms 5 gadiem
ice F-1 rakstīja: Paldies Ķipur par 6 gadiem,bet nu ir pēdējais laiks doties atpūtā no komentētāja aroda
Ja kādam vajadzētu aizliegt komentēt, tas ir Rīmenis... jo to, ko izdomā viņš... regulāri nesaprot arī pieaicinātie eksperti!? Nekad neredz to, ko rāda ekrānā... nav joprojām sapratis, ka PČ ir 4tri braucieni un vērtē to summu, ne atsevišķu braucienu!? utt... ausis vnk netur viņa izdomājumus... pats kādreiz varētu mājās atkārtojumus klausīties... varbūt sen jau būtu sapratis, kas par vainu!

  +1 [+] [-]

, 2019-03-10 08:44, pirms 5 gadiem
Varbūt kāds ir informēts,cik pelna bobslejisti,gan mūsu gan ārzemju (pieļauju,ka sumas atšķirsies). Un no kādiem avotiem tiek maksāts?

     [+] [-]

, 2019-03-10 08:49, pirms 5 gadiem
gauja90 rakstīja: Varbūt kāds ir informēts,cik pelna bobslejisti,gan mūsu gan ārzemju (pieļauju,ka sumas atšķirsies). Un no kādiem avotiem tiek maksāts?
bobslejisti nepelna!

  +1 [+] [-]

, 2019-03-10 09:02, pirms 5 gadiem
Fridrihs reāli nogalina interesi par bobsleju. Visi starti Osim par 0,02-0,03 labāki,kļūdu mazāk,bet uzvar tikai vienā braucienā,kur Fridrihs gandrīz apkrīt.

     [+] [-]

, 2019-03-10 09:04, pirms 5 gadiem
viedoklis rakstīja: Ja kādam vajadzētu aizliegt komentēt, tas ir Rīmenis... jo to, ko izdomā viņš... regulāri nesaprot arī pieaicinātie eksperti!? Nekad neredz to, ko rāda ekrānā... nav joprojām sapratis, ka PČ ir 4tri braucieni un vērtē to summu, ne atsevišķu braucienu!? utt... ausis vnk netur viņa izdomājumus... pats kādreiz varētu mājās atkārtojumus klausīties... varbūt sen jau būtu sapratis, kas par vainu!
Jā, Rīmeņa murgus atceros vēl no laikiem, kad skatījos reni. It sevišķi smiekli nāca par to kā šis saklausījās, ko saka kolēģis un pēc 5-10 minūtēm paziņoja to vēlreiz, ar tādu izteiksmi, ka tieši viņš ir šī fakta atklājējs.

  -2 [+] [-]

, 2019-03-10 09:08, pirms 5 gadiem
večukiņš rakstīja: Fridrihs reāli nogalina interesi par bobsleju. Visi starti Osim par 0,02-0,03 labāki,kļūdu mazāk,bet uzvar tikai vienā braucienā,kur Fridrihs gandrīz apkrīt.
ne, to braucienu Frīdrihs vinnēja..

kopā pa 4 brauc. Frīdrihs startā zaudēja mūsējiem 0,17 sek

  +4 [+] [-]

, 2019-03-10 09:18, pirms 5 gadiem
Malači!!!

     [+] [-]

, 2019-03-10 09:21, pirms 5 gadiem
viedoklis rakstīja: Ja kādam vajadzētu aizliegt komentēt, tas ir Rīmenis... jo to, ko izdomā viņš... regulāri nesaprot arī pieaicinātie eksperti!? Nekad neredz to, ko rāda ekrānā... nav joprojām sapratis, ka PČ ir 4tri braucieni un vērtē to summu, ne atsevišķu braucienu!? utt... ausis vnk netur viņa izdomājumus... pats kādreiz varētu mājās atkārtojumus klausīties... varbūt sen jau būtu sapratis, kas par vainu!
ekrānu viņš vēl normāli redz...

to viņš pareizi izcēla,kā fricis varēja atrauties startā,ja viņš bija 5 simtd. lēnāks, kur nākamajā atzīmē pēc loģikas bija jābūt pa nullēm, bet bija -0,10 ar sānslīdi

Ķipurs tik kko centās iebilst viņam,bet taču pats teica,ka šim bija kļūda augšā:d

  -3 [+] [-]

, 2019-03-10 09:28, pirms 5 gadiem
biskaps rakstīja: Jā, Rīmeņa murgus atceros vēl no laikiem, kad skatījos reni. It sevišķi smiekli nāca par to kā šis saklausījās, ko saka kolēģis un pēc 5-10 minūtēm paziņoja to vēlreiz, ar tādu izteiksmi, ka tieši viņš ir šī fakta atklājējs.
Par Rīmeni tik Kreipis ir kaitinošāks!

  -1 [+] [-]

, 2019-03-10 09:43, pirms 5 gadiem
bet reāli Prūsis arī varētu atsākt karjeru,ja 52 gadīgais Billijs startā pat ar ne visiem Šveices stiprākajiem stūmējiem atpaliek tik desmitdaļu no Frīdriha.
TOP 10 viņš mierīgi vel spētu iebraukt sarežģitajās trasēs ar TOP stūmējiem
Slēpts komentārs: ice F-1

  +1 [+] [-]

, 2019-03-10 09:55, pirms 5 gadiem
Paldies par sezonu!
Domāju, ka sudrabs čaļiem ir mazākais, ko no sevis gaidīja!
Novērtējiet!

  +4 [+] [-]

, 2019-03-10 10:02, pirms 5 gadiem
ice F-1 rakstīja: pasaki,kāda jēga no viņa?


viņš saka tur kļūda, tur kļūda, tur kļūda,bet pārsvars nedziest, pat pieaug...

taču vajag arī kādreiz pateikt,ka tehnika nesās kā traka vai arī tieši nenesās,kā piem. amīšiem kam vispār nevienā pasaules trasē šogad nav normāli slīdējis....

nerunāsim vispār par bobsleja virtuves zināšanām tur viņš vispār ir katastrofa-šodien pirmoreiz uzzināja,ka Mahata redz trenējot Itāliju,rezultātus,rangus nezin pat kur atrast...

paša bobsleja kā sporta zināšanas un interese viņam ir totāla svetdienas skatītāja līmenī
Ja ir kļūda un pārsvars nedziest var būt daudz un dažādi iemesli. Kļūda atslēgas vietās trasē un citās, arī pilotam ar kuru salīdzina bija kļūda turpat, laba tehnika, kļūdas sekas parādās ne uzreiz utt. Ķipurs ļoti profesionāli komentē un ja regulāri skatās bobus arī pats skatītājs pamana jau sīkākās kļūdas. Ir kļūdas, kuras stipri atsaucas uz rezultātu un ir kļūdas kuras ļoti minimāli. Tu vēlies, lai Ķipurs vēl brauciena laikā sīki raksturotu katras kļūdas sekas , sīki analizētu katru epizodi braucienā? To nevar paspēt.

  +2 [+] [-]

, 2019-03-10 10:04, pirms 5 gadiem
ice F-1 rakstīja: mīnusotāji,lūdzu padalieties,ko OS čempions pa šiem gadiem labu ir pastāstījis ,ko es neesmu sadzirdējis?
Ļoti labi un augstā profesionālā līmenī komentējis bobsleju.

     [+] [-]

, 2019-03-10 10:05, pirms 5 gadiem
večukiņš rakstīja: Fridrihs reāli nogalina interesi par bobsleju. Visi starti Osim par 0,02-0,03 labāki,kļūdu mazāk,bet uzvar tikai vienā braucienā,kur Fridrihs gandrīz apkrīt.

Ķibermanis uzvarēja 1.braucienā, bet Fridrihs bija tuvu kritienam otrajā.

  +4 [+] [-]

, 2019-03-10 10:12, pirms 5 gadiem
Malači vīri! Prieks par sasniegto!

  -3 [+] [-]

, 2019-03-10 10:16, pirms 5 gadiem
FUNS rakstīja: Ja ir kļūda un pārsvars nedziest var būt daudz un dažādi iemesli. Kļūda atslēgas vietās trasē un citās, arī pilotam ar kuru salīdzina bija kļūda turpat, laba tehnika, kļūdas sekas parādās ne uzreiz utt. Ķipurs ļoti profesionāli komentē un ja regulāri skatās bobus arī pats skatītājs pamana jau sīkākās kļūdas. Ir kļūdas, kuras stipri atsaucas uz rezultātu un ir kļūdas kuras ļoti minimāli. Tu vēlies, lai Ķipurs vēl brauciena laikā sīki raksturotu katras kļūdas sekas , sīki analizētu katru epizodi braucienā? To nevar paspēt.
es taču to saprotu

bet salīdzinot braucējus viņ;s jau bieži vien aizmirst kā tie iepr. nobrauca,ka tur bija vēl lielākas kļūdas, ko viņš pats pieminēja pirms 5 min., un beigās tā sanāk,ka latvietis ir nobraucis sliktāko braucienu no visas Elites

  +3 [+] [-]

, 2019-03-10 10:17, pirms 5 gadiem
Oskars paliek Oskars ';

     [+] [-]

, 2019-03-10 10:19, pirms 5 gadiem
flipsider rakstīja: Oskars paliek Oskars
Wiki paliek wiki...

  +3 [+] [-]

, 2019-03-10 10:19, pirms 5 gadiem
Gads tikko sācies, bet jau divi reāli kandidāti uz gada sportista titulu - Ķibermanis un Dukurs!

  -1 [+] [-]

, 2019-03-10 10:22, pirms 5 gadiem
ice F-1 rakstīja: es taču to saprotu

bet salīdzinot braucējus viņ;s jau bieži vien aizmirst kā tie iepr. nobrauca,ka tur bija vēl lielākas kļūdas, ko viņš pats pieminēja pirms 5 min., un beigās tā sanāk,ka latvietis ir nobraucis sliktāko braucienu no visas Elites
Kurš braucējs labāks- Špīss vai Lohners?
Slēpts komentārs: berimors

  -1 [+] [-]

, 2019-03-10 10:24, pirms 5 gadiem
berimors rakstīja: 100% piekrītu par Rīmeni! Plus vēl arī tracinošā maniere nolikt pretiniekus, vai pārāk uzkrītoši cerēt uz vai priecāties par viņu neveiksmēm vai noniecināt viņu veikumu, bieži pārspīlējot savējo sniegumu. Apmēram tā: mūsējie sagārva pretiniekus ar 2:0 vai otrādi - pretinieks izcīnīja mazpāliecinošu uzvaru ar 0:5... Neviens sevi cienošs un prfesionāls komentētājs tā nedara.
Viņš ir profesionāls diktors!
Slēpts komentārs: ice F-1

  +1 [+] [-]

, 2019-03-10 10:26, pirms 5 gadiem
biskaps rakstīja: Wiki paliek wiki...
1 avots- varētu būt fake news, 2 avoti- var strīdēties, bet 3- dažādi avoti tas jau būtu ticamāk!

  -1 [+] [-]

, 2019-03-10 10:26, pirms 5 gadiem
flipsider rakstīja: Kurš braucējs labāks- Špīss vai Lohners?
neatceros,kā Špīss brauca

  +1 [+] [-]

, 2019-03-10 10:28, pirms 5 gadiem
ice F-1 rakstīja: neatceros,kā Špīss brauca
Skaties reni kopš Turīnas?

  +3 [+] [-]

, 2019-03-10 10:29, pirms 5 gadiem
MALACIS OSIS, zelts nāks citreiz par to nav nekādu šaubu!!!
Visa šī sezona bez lielā OŠA, ir uzskatāma par teicamu. 2 vieta PK gan divniekos , gan 4 niekos. Gan šeit PČ 2 vietā kas ir uzskatāma par lielisku rezultātu!!
MALACIS PARĀDĪJI KA TEV IR IEKŠĀS UN VARI BŪT LĪDERIS!!! MAN IR LEPNUMS PAR ŠĀDU SEZONU, CERAMS OSKAR TEV PAŠAM ARĪ!

A zelts, nesatraucies, tas nāks vācieši nav neuzvarami, atradīsiet kā viņus uzvarēt!!!

  +2 [+] [-]

, 2019-03-10 10:31, pirms 5 gadiem
ice F-1 rakstīja: es taču to saprotu

bet salīdzinot braucējus viņ;s jau bieži vien aizmirst kā tie iepr. nobrauca,ka tur bija vēl lielākas kļūdas, ko viņš pats pieminēja pirms 5 min., un beigās tā sanāk,ka latvietis ir nobraucis sliktāko braucienu no visas Elites
Visus 4 braucienus noskatījos un nebūt nešķita ka viņš Ķibermani nokritizēja. Ķipurs Oskaru vērtē daudz sīkāk un vismazāko kļūdiņu pasaka. Brauciena beigās ķipurs ļoti slavēja Oskaru kopumā un teica ka labi braucieni. Skatītājs taču pats arī skatās un saprot kas ir kas. Ķipurs palīdz mums skatīties un vērtēt bet viņš nevar izstāstīt tik īsā laikā visas nianses.

  +1 [+] [-]

, 2019-03-10 10:31, pirms 5 gadiem
flipsider rakstīja: Skaties reni kopš Turīnas?
Es redzēju kā Kipurs uzvarēja Kalgari....Sarajevu īsti neatceros!

  +1 [+] [-]

, 2019-03-10 10:33, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: Es redzēju kā Kipurs uzvarēja Kalgari....Sarajevu īsti neatceros!
Reni skatos kopš Nagano, tad man bija 5! Tad arī bija mans pirmais PČ futbolā!

  -2 [+] [-]

, 2019-03-10 10:33, pirms 5 gadiem
berimors rakstīja: 100% piekrītu par Rīmeni! Plus vēl arī tracinošā maniere nolikt pretiniekus, vai pārāk uzkrītoši cerēt uz vai priecāties par viņu neveiksmēm vai noniecināt viņu veikumu, bieži pārspīlējot savējo sniegumu. Apmēram tā: mūsējie sagārva pretiniekus ar 2:0 vai otrādi - pretinieks izcīnīja mazpāliecinošu uzvaru ar 0:5... Neviens sevi cienošs un prfesionāls komentētājs tā nedara.
par pašu braukšanu viņš it kā pamatoti kritizē , jo vizuāli vācieši,šveicieši brauc netīrāk par latviešiem

  +1 [+] [-]

, 2019-03-10 10:39, pirms 5 gadiem
Divniekos vispār tie rezultāti ir daudz sliktāki, jo tur tehnika ir daudz nozīmīgāka! Atceros, ka Pŗūsis tikai 4-niekos varēja nopietni konkurēt!
OS vajadzēja būt medaļai 2-niekos, bet šķiet, ka uz tehnikas rēķina tīri zaudēja!

     [+] [-]

, 2019-03-10 10:45, pirms 5 gadiem
ice F-1 rakstīja: par pašu braukšanu viņš it kā pamatoti kritizē , jo vizuāli vācieši,šveicieši brauc netīrāk par latviešiem
Es ne par konkrēti šo nakti, neskatījos. Tas ir vispārīgi domāts. Vēl arī viņa fantazēšana. Atceros nepārāk sen smagi krita kāda kamaniņu braucēja...Rīmenis - nuuuu, tur bez lūzuma neiztikt, tas ir skaidrs! Pēc brīža sportiste pieceļas un aiziet.... Nu, kas tas tāds? Moš nevajag pļurkšķēt lieki?

  +1 [+] [-]

, 2019-03-10 10:45, pirms 5 gadiem
flipsider rakstīja: Divniekos vispār tie rezultāti ir daudz sliktāki, jo tur tehnika ir daudz nozīmīgāka! Atceros, ka Pŗūsis tikai 4-niekos varēja nopietni konkurēt!
OS vajadzēja būt medaļai 2-niekos, bet šķiet, ka uz tehnikas rēķina tīri zaudēja!
Divniekos lielāka nozīme ir arī tam, cik labi pilots uzstumj. Un tur Prūsis bija samērā švaks. Neskatoties uz kaut kādām tur starta čempionātu medaļām.

  -2 [+] [-]

, 2019-03-10 10:46, pirms 5 gadiem
FUNS rakstīja: Visus 4 braucienus noskatījos un nebūt nešķita ka viņš Ķibermani nokritizēja. Ķipurs Oskaru vērtē daudz sīkāk un vismazāko kļūdiņu pasaka. Brauciena beigās ķipurs ļoti slavēja Oskaru kopumā un teica ka labi braucieni. Skatītājs taču pats arī skatās un saprot kas ir kas. Ķipurs palīdz mums skatīties un vērtēt bet viņš nevar izstāstīt tik īsā laikā visas nianses.
es ne tieši par šitiem mačiem,bet vispār..

visu laiku tik gribas meklēt kkādas mistiskas kļūdas kāpēc zaudēja, a kamanu pāaraidēs visi Cīmaņi,Dumpji,Orlovas normāli pasaka-vāciešiem nesas,itāļiem neslīd uttt.

  -2 [+] [-]

, 2019-03-10 10:49, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: Par Rīmeni tik Kreipis ir kaitinošāks!
Piekrītu. Īstenībā abi besī ārā.

     [+] [-]

, 2019-03-10 10:51, pirms 5 gadiem
biskaps rakstīja: Divniekos lielāka nozīme ir arī tam, cik labi pilots uzstumj. Un tur Prūsis bija samērā švaks. Neskatoties uz kaut kādām tur starta čempionātu medaļām.
Neteiktu, ka tajā laikā bija kādi īpaši spēcīgāki piloti!
Tajā laikā tehnikai bija lielākā nozīme, jo startu visi +/- vienādi tops stūma + braucēji daudzi bija labi!

  -1 [+] [-]

, 2019-03-10 10:56, pirms 5 gadiem
flipsider rakstīja: Skaties reni kopš Turīnas?
no kāda 2000.

     [+] [-]

, 2019-03-10 10:59, pirms 5 gadiem
Slikti, ka vairs protokolus nevaru atrast

     [+] [-]

, 2019-03-10 11:01, pirms 5 gadiem
ice F-1 rakstīja: es ne tieši par šitiem mačiem,bet vispār..

visu laiku tik gribas meklēt kkādas mistiskas kļūdas kāpēc zaudēja, a kamanu pāaraidēs visi Cīmaņi,Dumpji,Orlovas normāli pasaka-vāciešiem nesas,itāļiem neslīd uttt.
Bet to ka vāciešiem nesas var pateikt vienreiz pārraidē un viss. Tāpat jau visi tie kuri kaut cuik skatās bobus zina ka vāciešiem kamanas slīd. To ka Frīdriham slīd arī komentētāji teica. Vai tad visu braucienu laiku kometēt slīd, slīd , labi slīd, neslīd, ttehnika neiet utt.

     [+] [-]

, 2019-03-10 11:04, pirms 5 gadiem

  +1 [+] [-]

, 2019-03-10 11:05, pirms 5 gadiem
Frīdriha boba tendences ceturtajā braucienā bija ļoti nepieklājīgas... Kā lai pret tādu tehnikas pārsvaru vispār cīnās?

Mūsējie malači, ar izcilu starta ieskrējienu un ļoti labu braukšanu kompensēja to, ka bobs šajā trasē nebija tas ātrākais.

Valtera un Lohnera izgāšanās gan ir pārsteigums. Arī vācieši ir tikai cilvēki, izņemot, protams, Frīdrihu.

  -1 [+] [-]

, 2019-03-10 11:08, pirms 5 gadiem
lūdzu taču sarakstiet rezultātus korekti. savadāk lasu un rēķinu un man jūsu summas nesakrīt.
https://www.ibsf.org/en/component/e...
+19 nevis +29

     [+] [-]

, 2019-03-10 11:09, pirms 5 gadiem
janis_vaivods_5482736 rakstīja: Piekrītu. Īstenībā abi besī ārā.
Pieļauju, ka Kreipāns arī var kaitināt. Bet tā viņa faktu uz zināšanu bagāža...

     [+] [-]

, 2019-03-10 11:10, pirms 5 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Frīdriha boba tendences ceturtajā braucienā bija ļoti nepieklājīgas... Kā lai pret tādu tehnikas pārsvaru vispār cīnās?

Mūsējie malači, ar izcilu starta ieskrējienu un ļoti labu braukšanu kompensēja to, ka bobs šajā trasē nebija tas ātrākais.

Valtera un Lohnera izgāšanās gan ir pārsteigums. Arī vācieši ir tikai cilvēki, izņemot, protams, Frīdrihu.
Problēma, ka viņam arī labs starts un braukt māk
Apmēram kā Prūsis pret Langenu/Langi

     [+] [-]

, 2019-03-10 11:12, pirms 5 gadiem
FUNS rakstīja: Bet to ka vāciešiem nesas var pateikt vienreiz pārraidē un viss. Tāpat jau visi tie kuri kaut cuik skatās bobus zina ka vāciešiem kamanas slīd. To ka Frīdriham slīd arī komentētāji teica. Vai tad visu braucienu laiku kometēt slīd, slīd , labi slīd, neslīd, ttehnika neiet utt.
to tikai Rīmenis kladzina...ķipurs taču vienalga ir pārliecināts,ka mēs vairāk uz braukšanas rēķina kkur zaudējām nevis uz tehnikas...

bet redz,ja vācieši atkal sliktākās vietās, tad Rīmenis vairs nesaka,ka vāciešiem neslīd...:sēz klusu

  +1 [+] [-]

, 2019-03-10 11:13, pirms 5 gadiem
Bobsleja OS ir braucis 15 gadīgs
Vecākajam ir bijis 54g!

  -2 [+] [-]

, 2019-03-10 11:15, pirms 5 gadiem
flipsider rakstīja: Problēma, ka viņam arī labs starts un braukt māk
Apmēram kā Prūsis pret Langenu/Langi
4niekos viņš lielākoties viduvēji brauc...

Valters ir vislabākais no fričiem 4niekos

  +2 [+] [-]

, 2019-03-10 11:17, pirms 5 gadiem
Lielais paldies Ķibim&Co par šo sezonu! Tur arī perfekts visas treneru brigādes ieguldījums, bez Prūša un pārējiem izlases profesionāļiem mazā Latvija renē nevarētu konkurēt ar lielvalstīm.
Par komentēšanu - ļausim katram darīt savu darbu! Ķipura pieredze un bobsleja nianšu perefekta pārzināšana kopā ar Rīmeņa gana ilgo renes sporta veidu pieskatīšanu TV ir normāls risinājums. Pamēģiniet to kādreiz paši! Varbūt Auziņu sagribējāt, zaļu puiku, kurš brauc uz emocijām vien?

     [+] [-]

, 2019-03-10 11:18, pirms 5 gadiem
ice F-1 rakstīja: 4niekos viņš lielākoties viduvēji brauc...

Valters ir vislabākais no fričiem 4niekos
Varēji vēl uzrakstīt, ka Lohners ir labākais vācu braucējs

     [+] [-]

, 2019-03-10 11:20, pirms 5 gadiem
Monako ir bijuši 4-niekā PČ
Šo gan neatceros! Laikam to gadu neskatījos vispār!

  -3 [+] [-]

, 2019-03-10 11:21, pirms 5 gadiem
wolmar rakstīja: Lielais paldies Ķibim&Co par šo sezonu! Tur arī perfekts visas treneru brigādes ieguldījums, bez Prūša un pārējiem izlases profesionāļiem mazā Latvija renē nevarētu konkurēt ar lielvalstīm.
Par komentēšanu - ļausim katram darīt savu darbu! Ķipura pieredze un bobsleja nianšu perefekta pārzināšana kopā ar Rīmeņa gana ilgo renes sporta veidu pieskatīšanu TV ir normāls risinājums. Pamēģiniet to kādreiz paši! Varbūt Auziņu sagribējāt, zaļu puiku, kurš brauc uz emocijām vien?
kā tu vari Rīmeni nosaukt par kompetentu,ja viņš renes ziņas nelasa, visu vadošo valstu trenerus nezin,stūmējus neatpazīst,ja ir kas nomainījies sastāvos uttt...

Kāaaa????

  -1 [+] [-]

, 2019-03-10 11:23, pirms 5 gadiem
flipsider rakstīja: Monako ir bijuši 4-niekā PČ
Šo gan neatceros! Laikam to gadu neskatījos vispār!
Kurš?

     [+] [-]

, 2019-03-10 11:25, pirms 5 gadiem
ice F-1 rakstīja: Kurš?
https://en.wikipedia.org/wiki/Patri...

Wiki angļu versija vispār neseko līdzi!

  -4 [+] [-]

, 2019-03-10 11:26, pirms 5 gadiem
kā var Auziņu nozākāt

viņam taču ir 3x vairāk aktuālās info skatītājam ko sniegt nekā Rīmenim par bobiem un skletonu kopā

Džeks taču kārtīgi gatavojas pārraidei

     [+] [-]

, 2019-03-10 11:27, pirms 5 gadiem
ice F-1 rakstīja: kā var Auziņu nozākāt

viņam taču ir 3x vairāk info skatītājam nekā Rīmenim par bobiem un skletonu kopā


Džeks taču kārtīgi gatavojas pārraidei
Nozākā, jo viņam ir iekšas kuru pašiem nav

  -1 [+] [-]

, 2019-03-10 11:28, pirms 5 gadiem
flipsider rakstīja: https://en.wikipedia.org/wiki/Patri...

Wiki angļu versija vispār neseko līdzi!
ā es sapratu,ka 4. PČ

samērā bieži viņš brauca 4niekus

     [+] [-]

, 2019-03-10 11:29, pirms 5 gadiem
ice F-1 rakstīja: ā es sapratu,ka 4. PČ

samērā bieži viņš brauca 4niekus
Ir arī, bet angļu versija nav pareiza!
Divniekos aiz Ludēra, Langena, Langes!
Slēpts komentārs: ice F-1

  -3 [+] [-]

, 2019-03-10 11:54, pirms 5 gadiem
berimors rakstīja: 100% piekrītu par Rīmeni! Plus vēl arī tracinošā maniere nolikt pretiniekus, vai pārāk uzkrītoši cerēt uz vai priecāties par viņu neveiksmēm vai noniecināt viņu veikumu, bieži pārspīlējot savējo sniegumu. Apmēram tā: mūsējie sagārva pretiniekus ar 2:0 vai otrādi - pretinieks izcīnīja mazpāliecinošu uzvaru ar 0:5... Neviens sevi cienošs un prfesionāls komentētājs tā nedara.
jap,tieši šādi izdarās krievijas "žurnālisti"-slavē savus dopinga meistarus...atceros tos laikus,kad mūsējiem žurnālistiem aizliedza "slimot"par savējiem,kad bija it kā jāievēro objektivitāte,kuras rezultātā mēs pārstājām slavēt savējos,bet cēlām griestos dopingistus...rezultātā,"priecājamies"par krieviem,igauņiem un t.t.,bet savējos gandrīz vai noliekam

  -1 [+] [-]

, 2019-03-10 12:02, pirms 5 gadiem
flipsider rakstīja: Ir arī, bet angļu versija nav pareiza!
Divniekos aiz Ludēra, Langena, Langes!
Serveles vietas PČ:

https://www.ibsf.org/en/athletes/at...

  -3 [+] [-]

, 2019-03-10 12:06, pirms 5 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Serveles vietas PČ:

https://www.ibsf.org/en/athletes/athlete/130246/Servelle?session=WCH
novērtē komentētāju darbu 10 baļļu skalā?

     [+] [-]

, 2019-03-10 12:09, pirms 5 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Serveles vietas PČ:

https://www.ibsf.org/en/athletes/athlete/130246/Servelle?session=WCH
Kur ir vecāki rezultāti?

  -2 [+] [-]

, 2019-03-10 12:15, pirms 5 gadiem
ice F-1 rakstīja: novērtē komentētāju darbu 10 baļļu skalā?
Plkst. 4 naktī grūti komentēt, īpaši tādiem veciem vīriem kā Rīmenis un Ķipurs.

     [+] [-]

, 2019-03-10 12:15, pirms 5 gadiem
flipsider rakstīja: Kur ir vecāki rezultāti?
Tu domā Prūša un Ķipura? IBSF lapā laikam sākas tikai no 2004./2005. gada sezonas.

  -2 [+] [-]

, 2019-03-10 12:16, pirms 5 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Plkst. 4 naktī grūti komentēt, īpaši tādiem veciem vīriem kā Rīmenis un Ķipurs.
par šo visu sezonu es prasu?

     [+] [-]

, 2019-03-10 12:24, pirms 5 gadiem
ice F-1 rakstīja: par šo visu sezonu es prasu?
5/6 balles...

     [+] [-]

, 2019-03-10 12:26, pirms 5 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Tu domā Prūša un Ķipura? IBSF lapā laikam sākas tikai no 2004./2005. gada sezonas.
1 CAN Pierre Lueders
Giulio Zardo 3:18,30 min
2 GER Christoph Langen
Markus Zimmermann +0,22 s
3 GER André Lange
Kevin Kuske +0,58 s
4 MON Patrice Servelle
Sébastien Gattuso +1,33 s

     [+] [-]

, 2019-03-10 12:41, pirms 5 gadiem
flipsider rakstīja: 1 CAN Pierre Lueders
Giulio Zardo 3:18,30 min
2 GER Christoph Langen
Markus Zimmermann +0,22 s
3 GER André Lange
Kevin Kuske +0,58 s
4 MON Patrice Servelle
Sébastien Gattuso +1,33 s
Kurā gadā?

  +1 [+] [-]

, 2019-03-10 13:08, pirms 5 gadiem
ice F-1 rakstīja: nedod Dievs tādam profānam iedos balvu par "Mūža ieguldījumu žurnālistikā"
Lielākajai daļai kuri skatās bobsleju un skeletonu Rimenis patīk un viņiem pie vienas vietas profesionālie sīkumi un daļa faktu.Mani piemēram nogurdina krievu vāciešu komentētāji ar savu agresīvo faktu pasniegšanu un sekošanu katram sīkumam.

     [+] [-]

, 2019-03-10 13:19, pirms 5 gadiem
ice F-1 rakstīja: kā tu vari Rīmeni nosaukt par kompetentu,ja viņš renes ziņas nelasa, visu vadošo valstu trenerus nezin,stūmējus neatpazīst,ja ir kas nomainījies sastāvos uttt...

Kāaaa????
Rīmeņa komentēšana laikam vairāk atbilst latviešu mentalitātei, bet mēdz tracināt tā viņa vienveidība. Piemēram, viņš katrā posmā atradīs ieganstu nostāstīt to penteri, ka latvieši bobslejā ir visur vai ka Springs kaut kad sen ir pārstāvējis Austrāliju. 9 gadījumos no 10 Junu nez kāpēc nodēvēs par "korejieti", nevis uzvārdā kā visus pārējos sportistus. Plus vēl konsekventi nepareiza dažu uzvārdu izruna - Čekīni vietā Čečīni, Laselu Braunu sauc par Laskālu utt.

  -2 [+] [-]

, 2019-03-10 13:41, pirms 5 gadiem
coffijs rakstīja: Lielākajai daļai kuri skatās bobsleju un skeletonu Rimenis patīk un viņiem pie vienas vietas profesionālie sīkumi un daļa faktu.Mani piemēram nogurdina krievu vāciešu komentētāji ar savu agresīvo faktu pasniegšanu un sekošanu katram sīkumam.
tā jau var teikt par jebkuru sporta veidu
bet tās tomēr ir pamatlietas pārzināt profesionālam žurnālistam komandu trenerus,stūmēju maiņas,iemeslus kāpēc tas vai tas nestartē, kārtīgi pārbaudīt statistiku, uzprasīt Skrastiņam vai Ekmanim,kas notiek bobsleja virtuvē,ko neraksta presē...

es jau neprasu,lai viņš ko stāstītu par kamanu detaļām,visu stūmēju dzīvesstāstiem

jo citādi ta kāda jēga no viņa...Ķipurs pats mierīgi varētu noanalizēt braucienus, pateikt rezultātus un viss...

LTV jau tā maz naudas,kāpēc būtu jāizšķiež nauda žurnālistam par tādu virspusēju,tukšu muldēsanu, vienu un to pašu faktu atstāstīšanu posmu no posma...
'

     [+] [-]

, 2019-03-10 13:49, pirms 5 gadiem
uh kur aiztirsta sadaļa. bobi rullē

     [+] [-]

, 2019-03-10 14:00, pirms 5 gadiem
Baraks Osama rakstīja: Rīmeņa komentēšana laikam vairāk atbilst latviešu mentalitātei, bet mēdz tracināt tā viņa vienveidība. Piemēram, viņš katrā posmā atradīs ieganstu nostāstīt to penteri, ka latvieši bobslejā ir visur vai ka Springs kaut kad sen ir pārstāvējis Austrāliju. 9 gadījumos no 10 Junu nez kāpēc nodēvēs par "korejieti", nevis uzvārdā kā visus pārējos sportistus. Plus vēl konsekventi nepareiza dažu uzvārdu izruna - Čekīni vietā Čečīni, Laselu Braunu sauc par Laskālu utt.
Čērču sauc par Kērču

     [+] [-]

, 2019-03-10 14:12, pirms 5 gadiem
Paldies sudraba puišiem! Nākamā sezona būs interesanta, jo Ķibermanis ir piebraucis visas trases un ieguvis lielāku pārliecību, un atgriezīsies Melbārdis. Viņam gan būs jauni stūmēji, tāpēc varētu būt sliktāki rezultāti nekā Ķibermanim. Un vēl Bērziņš progresēs. Gatis Gūts, kas ir IBSF Tehniskajā komisijā, varētu beidzot pacelt jautājumu par vāciešu bobu konstrukciju.

  +1 [+] [-]

, 2019-03-10 14:18, pirms 5 gadiem
viņam par to nav ne mazākā nojausma,ka pag. sezon vēl startēja Atēnu OS čempions un kārtslēkšanas pasaules čempions,par Beiliju viņš arī uzzināja tikai no Prūša,kad pateica ēterā,bet pat tad viņš vēl domāja,ka viņš tikai kā rezervists bija OS,nevis ka izcīnījis 4.vietu LONDONAS 100 M sprintā

tie nu gan ir NOZĪMĪGI FAKTI

  +2 [+] [-]

, 2019-03-10 14:26, pirms 5 gadiem
Vai arī pats svaigākais info,ka Hals ar cilvēku saziedotās naudas palīdzību izcīnīja 4. vietu PČ
https://www.bbc.com/sport/winter-sp...

  +3 [+] [-]

, 2019-03-10 14:33, pirms 5 gadiem
Jāizsaka atbalsts Deilam. Tā jau ir, ka, ja Tu pats kaut ko zini, tad pavisam citādāk dzirdi tos komentētājus. A tiem, kuri neko no tiem faktiem nezina, var šķist, ka normāli runā. Tas pats jau ar Kreipi.

  +1 [+] [-]

, 2019-03-10 15:41, pirms 5 gadiem
Bildē mūsējie gan bēdīgi. Veči, jums kolosāla sezona, PČ sudrabs, kā lielisks noslēgums un pelnīta atpūta var sākties - pasmaidiet! Šogad Frīdrihs nebija ķerams