Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:11, Did:0, useCase: 3

Rastorgujevs iegūst 13. vietu Antholcā, Birkentāls sasniedz Top 30

Emils Ozerinskis

Rastorgujevs iegūst 13. vietu Antholcā, Birkentāls sasniedz Top 30
Andrejs Rastorgujevs. Foto: sphoto.cz

Pasaules kausā biatlonā aizvadīta īsā individuālā distance vīru sacensībās Itālijas trasē Anholcā. 15 kilometru slēpojumu Latvijas labākais biatlonists Andrejs Rastorgujevs noslēdza ar 13. vietu, bet līdz 29. pozīcijai aizcīnījās Renārs Birkentāls.

Pirmo reizi kā ieplānota pasaules kausu posmos norisinājās hibrīddisciplīna saīsinātā klasika, kurā biatlonisti 20 kilometru vietā mēroja 15 kilometru garu distanci. Šaušana notika pamīšus pirmajā un trešajā šaušanā izpildot šāvienus guļus, bet otrajā un ceturtajā - stāvus. 2019. gadā Kanmorā arī tika veikta šāda īsā klasika, tomēr toreiz tas bija lēmums saīsināt distanci lielā sala dēļ. Soda minūtes vietā par katru garām aizšauto lodi tika piešķirtas 45 soda sekundes.

Pasaules kausa kopvērtējuma līderis Juhanness Tinjess Bē parūpējās, lai Antholcā cīņa par uzvaru nebūtu aizraujoša. 30 gadus vecais norvēģis aizvēra visus mērķus, neatstājot nevienam no konkurentiem cerības sevi notvert. Par tuvāko uzvarētāja sekotāju kļuva viņa paša brālis Tarjei Bē, kurš ar divām kļūdām zaudēja vairāk nekā pusotru minūti. Brāļi ieguva savu 11. dubultuzvaru.

Norvēģijas pjedestālu izjauca Johanness Kīns, kurš par trīs sekundēm apsteidza Juhannesu Dāli-Ševaldu. Lielisku sniegumu savās PK debijas sacensībās sasniedza cits vācietis Danilo Rītmillers, kurš pēc pēdējās šaušanas neveikli uzlika savu ieroci uz muguras un neērti devās pretī finišam. Par spīti problēmām, vācietis aizsteidzās līdz septītajai vietai.

Uzreiz aiz labāko desmitnieka ierindojās Somijas biatlonists Otto Inveniuss, kurš ar kļūdu noslēdzošajā šautuvē pasēja iespēju ieslēpot labāko pieciniekā.

Visai mainīgi sacensību gaitā staigāja migla, ietekmējot biatlonistu redzamību šautuvē. Andrejs Rastorgujevs no savām divām pieļautajām kļūdām pārsteidzoši abas pieļāva līdz šim ekselentajā guļus šaušanā. Alūksnietim līdz labāko desmitniekam pietrūka nepilnas 14 sekundes, ieņemot 13. pozīciju. Svētdien Latvijas labākajam biatlonistam būs iespēja startēt sacensībās ar masu startu.

Talsenieks Renārs Birkentāls aizšāva garām savu pirmo šāvienu, bet pēc tam sekoja lieliska precizitāte, kopumā nopelnot vien 45 soda sekundes. Birkentāls vēlreiz aizsniedzās līdz punktu pozīcijām, ierindojoties 29. vietā.

Aleksandrs Patrijuks jau pirmajā ugunslīnijā nobēra garām trīs mērķiem. Atlikušajos trīs šaušanas piegājienos tika pieļauta tikai viena kļūda, kopumā ierindojoties 86. vietā no 102. finišu sasniegušajiem sportisitiem.

15 kilometru saīsinātā klasika vīriešiem, PK posms Antholcā

VBiatlonistsValstsSoda 45 sek.Laiks
1.Juhanness Tinjess BēNorvēģija0+0+0+0 [0]37:28.0
2.Tarjei BēNorvēģija0+1+0+1 [2]+1:36.1
3.Johanness KīnsVācija0+0+0+2 [2]+1:44.0
4.Juhanness Dāle-ŠevdalsNorvēģija0+2+0+1 [3]+1:47.3
5.Martins PonsiluomaZviedrija1+0+1+1 [3]+1:58.6
6.Vetle KristiansensNorvēģija1+1+0+0 [2]+2:16.4
7.Danilo RītmillersVācija0+1+0+0 [1]+2:27.6
8.Tommazo DžakomelsItālija0+2+0+2 [4]+2:37.7
9.Artjoms PrimaUkraina0+0+1+0 [1]+2:38.8
10.Romāns RēssVācija1+1+0+0 [2]+2:41.3
13.Andrejs RastorgujevsLatvija0+0+2+0 [2]+2:54.0
29.Renārs BirkentālsLatvija1+0+0+0 [1]+3:48.8
86Aleksandrs PatrijuksLatvija3+0+0+1 [4]+8:23.0

Pasaules kausa 6. posms Antholcā

DatumsSacensībasLaiks
18.01.15 km īsā klasika vīriešiem15.20
19.01.12.5 km īsā klasika sievietēm14.40
20.01.Jauktā pāru stafete13.55
Jauktā stafete15.45
21.01.15 km masu starts vīriešiem13.30
12.5 km masu starts sievietēm15.45

Biatlona sezonas kalendārs

DatumiVietaSacensības
25.11.-03.12.Estešunda (SWE)PK 1. posms
08.-10.12.Hohfilcena (AUS)PK 2. posms
14.-17.12.Lēncerheide (SUI)PK 3. posms
04.-07.01.Oberhofa (GER)PK 4. posms
10.-14.01.Rūpoldinga (GER)PK 5. posms
18.-21.01.Antholca (ITA)PK 6. posms
24.-28.01.Brezno-Osrblie (SVK)Eiropas meistarsacīkstes
07.-18.02.Nove Mesto (CZE)Pasaules meistarsacīkstes
29.02.-03.03.Oslo (NOR)PK 7. posms
08.-10.03.Jūta (USA)PK 8. posms
14.-17.03.Kenmora (CAN)PK 9. posms
1 2 38 komentāri

 +13 [+] [-]

, 2024-01-18 17:04, pirms 11 mēnešiem
laba gonka gan vienam gan otram,jaskatas beigas cik Renaram pietruka lidz masu startam jo tur kadi 10 max no ne top 25 virs vina ir
Un vairak vajag uzaicinat Nakumu komentet,tie vina epiteti ko vins splauj lauka ik pa laikam vnk spridzina

  +8 [+] [-]

, 2024-01-18 17:05, pirms 11 mēnešiem
Prieks par Andreju, kaut kļūdas līdz šim šosezon tik droši lieliskajā guļus šaušanā, ir mazliet nepatīkams pārsteigums. Toties kāds PRIEKS par Renāru!!! LIELISKI! Arvien stabilāk, arvien precīzāk un šķiet, ka pat arvien ātrāk MALACIS! Tik sen neesam fanojuši par 2 mūsējiem, kuri priecē ar LABIEM rezultātiem!

  +3 [+] [-]

, 2024-01-18 17:06, pirms 11 mēnešiem
Latvija varēja Sērumu adoptēt, ja norvēģiem nav vajadzīgs. Viņš būtibā ir vairāk latvietis, nekā te daudzi pavalstnieki.

  +1 [+] [-]

, 2024-01-18 17:11, pirms 11 mēnešiem
Žēl ka Andrejs nepalika desmitniekā, bet Renārs liels malacis.

  +4 [+] [-]

, 2024-01-18 17:17, pirms 11 mēnešiem
ziemelcuuka rakstīja: laba gonka gan vienam gan otram,jaskatas beigas cik Renaram pietruka lidz masu startam jo tur kadi 10 max no ne top 25 virs vina ir
Un vairak vajag uzaicinat Nakumu komentet,tie vina epiteti ko vins splauj lauka ik pa laikam vnk spridzina
Nakums atskiriba no Upenieka bija limeni, logiski.

  +2 [+] [-]

, 2024-01-18 17:17, pirms 11 mēnešiem
Vecmeistars '37 rakstīja: Latvija varēja Sērumu adoptēt, ja norvēģiem nav vajadzīgs. Viņš būtibā ir vairāk latvietis, nekā te daudzi pavalstnieki.
vinam kadi lv radi ir? neesmu neko par to dzirdejis

 +11 [+] [-]

, 2024-01-18 17:20, pirms 11 mēnešiem
Nākums 100x labāks komentētājs par garlaicīgo Upenieku!
Slēpts komentārs: kadets23

  +5 [+] [-]

, 2024-01-18 17:26, pirms 11 mēnešiem
Un komanda vēl vairāk nostabilizējās 15. vietā nācijās. Tā vien šķiet, ka nākamgad būs 4 kvotas, ja pēkšņi neizlaidīs kādu stafeti. Sekotāji sāk atpalikt aizvien vairāk.

 +16 [+] [-]

, 2024-01-18 17:30, pirms 11 mēnešiem
Anatolijs varētu iemācīties nepārtraukt kolēģi pusvārdā katrā teikumā. Šodien Nākuma biatlona nianses bija daudz interesantākas nekā Anatolija atreferējums tam, ko es pats redzu ekrānā, par kkādu vāciešu u.c desmitajām vietām

 +11 [+] [-]

, 2024-01-18 17:40, pirms 11 mēnešiem
Piekrītu RobertsK. Nevienu teikumu Nākums nevar normāli pateikt, jo Kreipāns visu laiku pātrauc. Dēļ tā šī pārraide priekš manis bija nebaudāma.

  +4 [+] [-]

, 2024-01-18 17:46, pirms 11 mēnešiem
Un pasapņojot - Rastorgujevam sašaujot visus mērķus būtu sudrabs 🥈

  +5 [+] [-]

, 2024-01-18 18:01, pirms 11 mēnešiem
Flashlight user rakstīja: Piekrītu RobertsK. Nevienu teikumu Nākums nevar normāli pateikt, jo Kreipāns visu laiku pātrauc. Dēļ tā šī pārraide priekš manis bija nebaudāma.
Vovo,nākamreiz Nākumu vienu. Lai nebūtu jāklausas kas ar kura vecomāti pārgulējis vai kā sauc suni. Nākumam ir emocijas un māk pastāstīt arī par dažādiem tehnikas knifiem utt

  +2 [+] [-]

, 2024-01-18 18:05, pirms 11 mēnešiem
kadets23 rakstīja: labak lai anatolijs viens komentē. tas ir pilnigs sviests kas sodien blakus komenteja. nevis biatlonu,bet man liekas staju un sauteni tikai kurs tas bija. sakumu neredzeju tapec nedzirdeju kas tas par mudaku tur komente blakus Toljikam! Rastijs malacis. gaja uz risku tresaja apli pec atruma vareja spriest. tapec 2 kljudas! birkentalam atrumu vajag! Patrijuks no koments,velti naudu tere tikai! ka var vispar iet uz starta. pazors
Sākot ar kuru vietu, tavuprāt, sportistus no pasaules kausa būtu jānoņem? 🤔

  +4 [+] [-]

, 2024-01-18 18:20, pirms 11 mēnešiem
Šodien spridzina gan Birkentāls, gan Jēkabs!!!! Andža savā elementā!!!! Tā turēt vīri

  -3 [+] [-]

, 2024-01-18 18:22, pirms 11 mēnešiem
tornis rakstīja: Un komanda vēl vairāk nostabilizējās 15. vietā nācijās. Tā vien šķiet, ka nākamgad būs 4 kvotas, ja pēkšņi neizlaidīs kādu stafeti. Sekotāji sāk atpalikt aizvien vairāk.
Vēl ļoti daudz startu, arī jauktās stafetes. Mūsu dāmu sniegums šosezon diemžēl ir ļoti nestabils. Ja pieņemam, ka pāros startē Rastorgujevs ar Bendiku, tad jauktajā stafetē katru vietu, kas augstāka par pēdējo, būs jāizcīna smagā cīņā. Pārsvars pār 18. vietā esošo Beļģiju ir tikai 111 punkti. Arī Igaunija un Bulgārija vēl noteikti pacīnīsies.

  +1 [+] [-]

, 2024-01-18 18:37, pirms 11 mēnešiem
tornis rakstīja: Un komanda vēl vairāk nostabilizējās 15. vietā nācijās. Tā vien šķiet, ka nākamgad būs 4 kvotas, ja pēkšņi neizlaidīs kādu stafeti. Sekotāji sāk atpalikt aizvien vairāk.
Protams, stafeti izlaižot, īpaši jau klasisko, tur var uzreiz 100+ punktus zaudēt, bet nevajag jau nemaz stafeti izlaist, jo tur gandrīz visiem sekotājiem, izņemot Moldovu,Bulgārijai ir Izlases ar 4 sportistiem. Tiesa tās jau atpaliek diezgan tālu lai neuzskatītu vairs par konkurentiem uz 17.vietu. Atliek tikai viņiem kādā posmā sašaut precīzi un tikt labās vietās, un ja vēl mūsējiem gadās malnā diena, tad tur no +100 punktiem varam būt jau lielos mīnusos. Jo piemēram, divi ieslēpo 60nieka ir tas pats, kad mums Rastorgujevs ir ap +/- 20 vietā. Un, ja viņi tiek vēl Augstākās vietās, kas nav nemaz tik nereāli.
Tomēr arī pats domāju,ka šādi turpinot un neko neizlaižot gan jau tiksim 17.vietā. tik baigi daudz jau tas neko vairs nedos, Rastijs jaunāks nepaliek un neizskatās ka nākamajā sezonā būs kāds jaunais kam iedod vismaz kādu posmu. Tāpēc gan jau ar šādu četrinieku būtu arī Jāturpina.un ja kāda slimība, trauma ko gan likt vietā. Nav mums pat tik labi apstākļi kā kaimiņiem

  +3 [+] [-]

, 2024-01-18 18:41, pirms 11 mēnešiem
Arī man šķiet, ka A. Kreipānam laiks doties, ļoti izteikti bija jūtams nekorektums pret Nākumu. Piekrītu, ka viņa ir pārāk daudz!!!

  +2 [+] [-]

, 2024-01-18 18:46, pirms 11 mēnešiem
Ātrums vairs ne tas, bet šauj ļoti labi. Un ir jaunā maiņa. Tas priecē.

  +2 [+] [-]

, 2024-01-18 18:47, pirms 11 mēnešiem
Norvēģijas pjedestālu izjauca Johanness Kīns, kurš par trīs sekundēm apsteidza Juhannesu Dāli-Ševaldu.

Vai tiešām viņš ir Ševaldis 😂🤣

  -1 [+] [-]

, 2024-01-18 18:48, pirms 11 mēnešiem
kecbaja rakstīja: Protams, stafeti izlaižot, īpaši jau klasisko, tur var uzreiz 100+ punktus zaudēt, bet nevajag jau nemaz stafeti izlaist, jo tur gandrīz visiem sekotājiem, izņemot Moldovu,Bulgārijai ir Izlases ar 4 sportistiem. Tiesa tās jau atpaliek diezgan tālu lai neuzskatītu vairs par konkurentiem uz 17.vietu. Atliek tikai viņiem kādā posmā sašaut precīzi un tikt labās vietās, un ja vēl mūsējiem gadās malnā diena, tad tur no +100 punktiem varam būt jau lielos mīnusos. Jo piemēram, divi ieslēpo 60nieka ir tas pats, kad mums Rastorgujevs ir ap +/- 20 vietā. Un, ja viņi tiek vēl Augstākās vietās, kas nav nemaz tik nereāli.
Tomēr arī pats domāju,ka šādi turpinot un neko neizlaižot gan jau tiksim 17.vietā. tik baigi daudz jau tas neko vairs nedos, Rastijs jaunāks nepaliek un neizskatās ka nākamajā sezonā būs kāds jaunais kam iedod vismaz kādu posmu. Tāpēc gan jau ar šādu četrinieku būtu arī Jāturpina.un ja kāda slimība, trauma ko gan likt vietā. Nav mums pat tik labi apstākļi kā kaimiņiem
Tā ir. Mūsējie (Rastijs un Birkentāls) uzrāda savus maksimālos rezultātus, kas ir ļāvis pacelties uz 15. vietu. Diemžēl gan jau būs arī ne tik veiksmīgas dienas, bet sāncenšiem izdosies izšaut. Domāju, ka viss izšķirsies sezonas beigās Ziemeļamerikā. Varbūt pat ne trasē, bet atkarībā no tā, kuras komandas un ar cik sportistiem aizbrauks pāri okeānam.

  -2 [+] [-]

, 2024-01-18 19:01, pirms 11 mēnešiem
tornis rakstīja: Sākot ar kuru vietu, tavuprāt, sportistus no pasaules kausa būtu jānoņem? 🤔
60 pilnigi pietiek. kam vajag tadus kurs pa 80 vietam mauc visu laiku. Domaju neviens neseko lidzi vairs

  +2 [+] [-]

, 2024-01-18 19:03, pirms 11 mēnešiem
kadets23 rakstīja: 60 pilnigi pietiek. kam vajag tadus kurs pa 80 vietam mauc visu laiku. Domaju neviens neseko lidzi vairs
Par 100 vietu var dabūt 40 Nāciju punktus
Seko vai neseko, bet cīņā par 2,3,4,5,6 vietām- arī tie 40 punkti ir svarīgi!

  +1 [+] [-]

, 2024-01-18 19:08, pirms 11 mēnešiem
Damokla_zobens_23 rakstīja: Tā ir. Mūsējie (Rastijs un Birkentāls) uzrāda savus maksimālos rezultātus, kas ir ļāvis pacelties uz 15. vietu. Diemžēl gan jau būs arī ne tik veiksmīgas dienas, bet sāncenšiem izdosies izšaut. Domāju, ka viss izšķirsies sezonas beigās Ziemeļamerikā. Varbūt pat ne trasē, bet atkarībā no tā, kuras komandas un ar cik sportistiem aizbrauks pāri okeānam.
Vari izskaidrot kā sportists var tikt pie kvalifikācijas PK?
Jāpiedalās vairākos IBU posmos vai kā savādāk?

Vienīgais sportists, kas startē IBU ir izpildījis PK kvalifikāciju?

Paldies!

  +6 [+] [-]

, 2024-01-18 19:16, pirms 11 mēnešiem
125 punkti IBU kausā dod kvalifikāciju uzreiz,ja 3 sacensībās izpilda,lai vidējie punkti būtu 150.
Ar jauno maiņu ir diezgan švaki,jo lai tiktu pie starta IBU kausā ir jāiebrauc pie Junioriem pirmajā pusē,ko nevaram izdarīt,jo konkurence ir milzīga.
Varbūt,ka Otepē izdosies kaut ko kādam izdarīt.

  +3 [+] [-]

, 2024-01-18 19:18, pirms 11 mēnešiem
datmons rakstīja: Vari izskaidrot kā sportists var tikt pie kvalifikācijas PK?
Jāpiedalās vairākos IBU posmos vai kā savādāk?

Šobrīd ir tikai PK un juniori un laikam Latvija ir vienīgā no valstīm, kura nepiedalās IBU kausa posmos(nopietnā līmenī)

Vienīgais sportists, kas startē IBU ir izpildījis PK kvalifikāciju?
Kvalifikācijas kritērijs ir IBU kvalifikācijas punkti. Trīs labāko rezultātu IBU punktiem ir jābūt zem 150 vai arī jābūt vienam startam ar zem 125 IBU kvalifikācijas punktiem (jo labāks rezultāts, jo mazāki punkti). Šos punktus piešķir PK un IBU posmos par rezultātiem individuālajos startos, izņemot iedzīšanu un masu startus.

Ieskatam - dāmām IBU kausā 150 punktus var dabūt par 3:00-3:30 atpalikšanu no uzvarētājas, vīriem ap 4:00. 125 punkti par kādu pusminūti labāku rezultātu.

No mūsējiem, kas nestartē PK, vēl tikai Lūsim ir PK kvalifikācija. Dāmām šo kritēriju varētu mēģināt izpildīt Bleidele un Volfa, ja tiktu startēt IBU kausa posmā un izdotos sašaut pa nullēm vai vienu kļūdu. No junioru puišiem, šķiet, neviens šobrīd nevarētu pietuvoties PK kvalifikācijai.

  -1 [+] [-]

, 2024-01-18 19:20, pirms 11 mēnešiem
letinbee rakstīja: 125 punkti IBU kausā dod kvalifikāciju uzreiz,ja 3 sacensībās izpilda,lai vidējie punkti būtu 150.
Ar jauno maiņu ir diezgan švaki,jo lai tiktu pie starta IBU kausā ir jāiebrauc pie Junioriem pirmajā pusē,ko nevaram izdarīt,jo konkurence ir milzīga.
Varbūt,ka Otepē izdosies kaut ko kādam izdarīt.
Jā, aizmirsu piebilst par junioru PČ kritēriju. Kuri no mūsu sportistiem/sportistēm startēs junioros (nevis jauniešos)?

     [+] [-]

, 2024-01-18 19:49, pirms 11 mēnešiem
Damokla_zobens_23 rakstīja: Kvalifikācijas kritērijs ir IBU kvalifikācijas punkti. Trīs labāko rezultātu IBU punktiem ir jābūt zem 150 vai arī jābūt vienam startam ar zem 125 IBU kvalifikācijas punktiem (jo labāks rezultāts, jo mazāki punkti). Šos punktus piešķir PK un IBU posmos par rezultātiem individuālajos startos, izņemot iedzīšanu un masu startus.

Ieskatam - dāmām IBU kausā 150 punktus var dabūt par 3:00-3:30 atpalikšanu no uzvarētājas, vīriem ap 4:00. 125 punkti par kādu pusminūti labāku rezultātu.

No mūsējiem, kas nestartē PK, vēl tikai Lūsim ir PK kvalifikācija. Dāmām šo kritēriju varētu mēģināt izpildīt Bleidele un Volfa, ja tiktu startēt IBU kausa posmā un izdotos sašaut pa nullēm vai vienu kļūdu. No junioru puišiem, šķiet, neviens šobrīd nevarētu pietuvoties PK kvalifikācijai.
Liels paldies par izsmeļošo atbildi!

Vai Latvijas biatlona federācija nav ieinteresētas, lai dāmas piemēram šogad startē IBU posmos?

Tur taču šķiet var startēt pilnīgi jebkurš?

     [+] [-]

, 2024-01-18 19:51, pirms 11 mēnešiem
letinbee rakstīja: 125 punkti IBU kausā dod kvalifikāciju uzreiz,ja 3 sacensībās izpilda,lai vidējie punkti būtu 150.
Ar jauno maiņu ir diezgan švaki,jo lai tiktu pie starta IBU kausā ir jāiebrauc pie Junioriem pirmajā pusē,ko nevaram izdarīt,jo konkurence ir milzīga.
Varbūt,ka Otepē izdosies kaut ko kādam izdarīt.
Vai tās valstis, kas atpaliek 10 minūtes IBU kausā ir izpildījušas šos kritērijus?
Vai arī šīs valstis startē ar Wild Card?

  +1 [+] [-]

, 2024-01-18 19:52, pirms 11 mēnešiem
letinbee rakstīja: 125 punkti IBU kausā dod kvalifikāciju uzreiz,ja 3 sacensībās izpilda,lai vidējie punkti būtu 150.
Ar jauno maiņu ir diezgan švaki,jo lai tiktu pie starta IBU kausā ir jāiebrauc pie Junioriem pirmajā pusē,ko nevaram izdarīt,jo konkurence ir milzīga.
Varbūt,ka Otepē izdosies kaut ko kādam izdarīt.
Paldies par atbildi

  +2 [+] [-]

, 2024-01-18 20:01, pirms 11 mēnešiem
Jauniešu olimpiādē redzēs, kā jaunajai maiņai sokas - tur daži labākie startēs.

  +1 [+] [-]

, 2024-01-18 20:03, pirms 11 mēnešiem
Cik saprotu, tad dāmas var startēt IBU kausos, bet vīri nevar, jo nav izpildījuši 1/2, bet redzu, ka ir bijusi 48 vieta ar to nevar startēt IBU kausos?
Protams, ka vispirms ir sevi jāparāda junioru līmenī un tikai tad var pāriet uz IBU!

     [+] [-]

, 2024-01-18 20:37, pirms 11 mēnešiem
Gadiem skatos biatlonu un Anatolijs ir neatņemama sastāvdaļa TV tiešraidēs, tāpēc kļūdas laižu garām.
Šodien labi starti puišiem. Andrejam PČ būs medaļa. Jūtu ar sirdi

  -2 [+] [-]

, 2024-01-18 21:51, pirms 11 mēnešiem
datmons rakstīja: Cik saprotu, tad dāmas var startēt IBU kausos, bet vīri nevar, jo nav izpildījuši 1/2, bet redzu, ka ir bijusi 48 vieta ar to nevar startēt IBU kausos?
Protams, ka vispirms ir sevi jāparāda junioru līmenī un tikai tad var pāriet uz IBU!
Šķiet, ka IBU kausā var startēt jebkurš. Jaunie bieži rotē no junioru kausiem uz IBU un atpakaļ. Valstīm, kurās biatlons ir masveidīgs, junioriem par iespēju startēt IBU kausā ir jācīnās ar pieaugušo izlases tā brīža otro sastāvu. Latvijai tādas "problēmas" nav, tāpēc juniori varētu startēt IBU kausā. Bet, manuprāt, tas ir lietderīgi tad, kad ir sasniegts līmenis, kas ļauj kau tuvoties tiem 150 kvalifikācijas punktiem. Būtu interesanti redzēt Bleideli un Volfu kāda IBU kausa posmā, bet šosezon laikam tādas iespējas nebūs.

  -2 [+] [-]

, 2024-01-18 21:51, pirms 11 mēnešiem
Koeur1 rakstīja: Gadiem skatos biatlonu un Anatolijs ir neatņemama sastāvdaļa TV tiešraidēs, tāpēc kļūdas laižu garām.
Šodien labi starti puišiem. Andrejam PČ būs medaļa. Jūtu ar sirdi
No tavas mutes Dieva ausī!🙂
1 2 38 komentāri