Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:323, Did:0, useCase: 3

Latvija un Zviedrija oficiāli piesaka kandidatūru olimpiskajām spēlēm

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Latvija un Zviedrija oficiāli piesaka kandidatūru olimpiskajām spēlēm
Foto: AP/Scanpix

Šodien Zviedrijas un Latvijas Olimpiskās komitejas piedalījās Starptautiskās olimpiskās komitejas (SOK) organizētajā attālinātajā sēdē, kuras ietvaros tika pieteikta un prezentēta organizāciju kandidatūru Ziemas olimpiskajām spēlēm 2030. gadā.

LOK pārstāvēja ģenerālsekretārs Kārlis Lejnieks. Stundu garā prezentācijas pasākumā Zviedrijas Olimpiskā komiteja iepazīstināja ar vīziju par olimpisko spēļu norisi un Latvijas Olimpisko komiteju kā sadarbības partneri. Tika prezentēts pirmreizējais sporta veidu sadalījums iesaistītajās pašvaldībās un sporta bāzēs.

Neskatoties uz iepriekš minēto, galvenais nosacījums, lai kandidatūras pieteikums tiktu uzskatīts kā pilnvērtīgs un konkurētspējīgs, tas ir jāpapildina ar garantiju no Zviedrijas valdības. Pieteikums jāpapildina ar Zviedrijas valdības garantiju līdz 2024. gada marta beigām.

LOK ģenerālsekretārs Lejnieks: “Šobrīd esam pieteikuma iesniegšanas fāzē. Zviedriem jāveic savs mājas darbs, lai varam virzīties tālāk. Mēs savukārt kopā ar Siguldas kamaniņu un bobsleja trases uzturētājiem strādājam pie finanšu aprēķiniem, lai iespējami precīzi noteiktu, kāds ir nepieciešams ieguldījums, lai trase atbilstu tehniskajām prasībām olimpisko spēļu norisei.”

LOK ir saņēmusi Rīgas un Siguldas pašvaldību apstiprinājumus iesaistīties Ziemas olimpisko spēļu organizēšanā, kā arī sportistu un līdzjutēju uzņemšanā.

Ziemas olimpisko spēļu organizēšanai 2030. gadā šajās dienās savu kandidatūru prezentē arī citas valstis, iepriekš ir izskanējis, ka interesi izrādījušas Francija, Amerikas Savienotās Valstis un Šveice, kura par savas kandidatūras izvirzīšanu lems līdz novembra beigām. Šobrīd SOK pieņem kandidātu iesniegumus, lai pēc tam tos izvērtētu un Parīzes olimpisko spēļu laikā paziņotu lēmumu par organizatora izvēli.

Izmantotie resursi:
https://www.olimpiade.lv/zinas/raks...

  -1 [+] [-]

, 2023-11-22 00:45, pirms gada
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Cik zinu, tad šo futbola haļļu būvniecībā valsts daļa ir vismazākā, un tas viss pamatā balstās uz pašvaldības ieinteresētību. Piemēram, zinu, ka V-pils pašvaldība visādas muļķības saviem futbola sabiedrības cilvēkiem stāstīja, lai tik nebūtu jāieguldās šīs piepūšamās halles celtniecībā. Tipa vējš nelabvēlīgi ietekmēs to halli utt., tas nekas, ka Liepājā vējš un vētras nav retākas parādības kā Liepājā.
Jā piekrītu...Ventspilī vēji sūdīgi,Ludzā vēl kaut kas..un futbola laukumu nav..no kurienes tad lai rodas tas spēcīgais futbols Latvijā,kur pusgadu ir futbolam nelabvēlīgi laika apstākļi?
Luk ir iespeja valstij sakartot sistemu un ieguldit naudu tur,kur pec tam naks arā tas augsto sasniegumu sports..es pat teiktu-sporta karalis.
Arī siguldas domei nevajg futbola halli..bet reni modernizet par valsts miljoniem vajag...

  -1 [+] [-]

, 2023-11-22 00:46, pirms gada
huy rakstīja: Zviedrijā tas ir tautas (masu) sports.
Zviedrija paši razo visu! Respektivi ir tirgus virsotne, bet parejie perk no viniem!

  -1 [+] [-]

, 2023-11-22 00:56, pirms gada
55555555 rakstīja: Jā piekrītu...Ventspilī vēji sūdīgi,Ludzā vēl kaut kas..un futbola laukumu nav..no kurienes tad lai rodas tas spēcīgais futbols Latvijā,kur pusgadu ir futbolam nelabvēlīgi laika apstākļi?
Luk ir iespeja valstij sakartot sistemu un ieguldit naudu tur,kur pec tam naks arā tas augsto sasniegumu sports..es pat teiktu-sporta karalis.
Arī siguldas domei nevajg futbola halli..bet reni modernizet par valsts miljoniem vajag...
kas, futbolam ar visiem FIFA miljoniem naudas trukst?elementara skaudiba, ka renes sporti var sasniegt virsotnes, bet futbolisti ar andoru cīnās

     [+] [-]

, 2023-11-22 00:57, pirms gada
Wendel Clark rakstīja: kas, futbolam ar visiem FIFA miljoniem naudas trukst?elementara skaudiba, ka renes sporti var sasniegt virsotnes, bet futbolisti ar andoru cīnās
Andorā ir vairak futbolistu, ka ir renes sportisti pasaule!(visas valstis)!

     [+] [-]

, 2023-11-22 00:59, pirms gada
55555555 rakstīja: Jā piekrītu...Ventspilī vēji sūdīgi,Ludzā vēl kaut kas..un futbola laukumu nav..no kurienes tad lai rodas tas spēcīgais futbols Latvijā,kur pusgadu ir futbolam nelabvēlīgi laika apstākļi?
Luk ir iespeja valstij sakartot sistemu un ieguldit naudu tur,kur pec tam naks arā tas augsto sasniegumu sports..es pat teiktu-sporta karalis.
Arī siguldas domei nevajg futbola halli..bet reni modernizet par valsts miljoniem vajag...
Es personiski saprotu Siguldas pašvaldību, jo rene ir tās vistiņa, kura dēj zelta oliņas. Diez vai kādā pašvaldībā piepūšamo futbola halli var nosaukt par šādu ''zelta oliņu dējēju''. Tas ir objekts, kurā finanses jāiegulda daudz, bet finanšu atdeve ir niecīga.
Tas skan skarbi, bet tāda ir realitāte, jo pašvaldībām arī ir daudz kas jāattīsta un kur jāieguldās, un ne vienmēr sporta infrastruktūra ir starp prioritātēm Nr. 1. Īpaši mazajās pašvaldībās.

  -1 [+] [-]

, 2023-11-22 03:07, pirms gada
Šāda iespēja var būt 1x 100 gados, tāpēc par
Kaut vai lai ņem naudu no veselības, izglītības vai aizsardzības budžeta

  -2 [+] [-]

, 2023-11-22 08:49, pirms gada
Gāzbetons rakstīja: Šāda iespēja var būt 1x 100 gados, tāpēc par
Kaut vai lai ņem naudu no veselības, izglītības vai aizsardzības budžeta
Es par to lai pensionāriem uz mēnesi atņem pensijas un ieskaita OS budžetā!

     [+] [-]

, 2023-11-22 08:51, pirms gada
datmons rakstīja: Zviedrija paši razo visu! Respektivi ir tirgus virsotne, bet parejie perk no viniem!
Ko viņi ražo, Latvijā ražo 10x vairāk, nekā LIELAJĀ zviedrijai, ja neskaita IKEA viņiem nekā nav.

Mums ir cukurs, kūdra, koks, alkahols (ļoti liels imports uz ārzemēm), lauksaumniecība (augļi, dārzeņi, gaļa), koks, bl** te var turpināt un turpināt, ja nezini, tad aizver muti jākli!
Tiešām dažreiz prasās tādus kā tevi noķert kaut kur uz ielas tumsā un nospārdīt līdz nekusties!

  +1 [+] [-]

, 2023-11-22 09:02, pirms gada
Nu mēs te lēnām ieejam jau teritorijā, kur atpakaļceļa vairs nav, bet vēl joprojām nav nekāda plāna. Vismaz sabiedrībai tads netiek prezentēts. Ir sajūta, ka zviedri visu pa lielam ir saštukojuši pirms izdomāja pieteikties, bet mēs tik piesakamies...un tad jau tālāk redzēs kā būs...nu un tālāk jau, praktiski strupceļš, jo ir saistības utt. Nu rezumējot "dos cik prasīs"...Nu tas tāds Saūd arābijas piegājiens...tik tas piķis mums ne tuvu kā arābiem. Kur ir plāns? Kas jāpārbūvē, kas jāuzceļ, kas jāmodernizē, cik tas viss izmaksās, no kurienes nāks finansējums utt. NAV!!!??? Ir teju pēdējais laiks tādu izstrādāt.

  -1 [+] [-]

, 2023-11-22 09:26, pirms gada
Damokla_zobens_23 rakstīja: Olimpiāde ir apšaubāms pasākums? Nu labi, sapratu, ka ar to Tu laikam domāji praktisko un finansiālo pusi.

Noklausījos to TV raidījumu. Dažiem prognozētās summas izauga jau līdz 300 miljoniem... Protams, mūsu kampēji un korumpanti centīsies ieraut nāsīs pēc iespējas vairāk, un arī mani tas biedē. Bet pagaidām tās visas ir tikai tukšas runas. Kad būs zināmas konkrētas izmakas, tad arī varēsim spriest. Bet uzskatu, ka jau saknē šo pasākumu nevajag iznīdēt.

Hm, starp citu, sarunas ar zviedriem jāuzsāk jau tagad, lai būtu zināmi spēles noteikumi.
Un tas ir 1 no iemesliem, kāpēc esmu tik ļoti pret un skandinu to te katrā rakstā. Pie mums nāsīs ieraut mīl praktiski visi funkcionāri. Jau tie 58 miljoni, ko kladzina šķiet daudz, bet tas ir ilgtermiņa ieguldījums un iespējams jau ar to pietiktu gan "pabarot kabatu", gan inflācijas segšanai, gan pašiem darbiem. Naiva cerība, kamēr runa bija par vienkāršu trases uzlabošanu. Tikko klāt ir OS birka, tikko klāt tur nopietnā līmenī pieslēdzās politiķi, vēl, kāds cits sporta veids, tā tur ir dolāri acīs un summa aizies kosmosā. Un tad ir viss tas, ko daudz reiz esmu rakstījis - nauda nav pamatvajadzībām, bet tērējam izklaidēm kosmosu. + visas problēmas, ko pasaule redzētu, braucot ciemos.

     [+] [-]

, 2023-11-22 09:29, pirms gada
Geralt of Rivia rakstīja: Un tas ir 1 no iemesliem, kāpēc esmu tik ļoti pret un skandinu to te katrā rakstā. Pie mums nāsīs ieraut mīl praktiski visi funkcionāri. Jau tie 58 miljoni, ko kladzina šķiet daudz, bet tas ir ilgtermiņa ieguldījums un iespējams jau ar to pietiktu gan "pabarot kabatu", gan inflācijas segšanai, gan pašiem darbiem. Naiva cerība, kamēr runa bija par vienkāršu trases uzlabošanu. Tikko klāt ir OS birka, tikko klāt tur nopietnā līmenī pieslēdzās politiķi, vēl, kāds cits sporta veids, tā tur ir dolāri acīs un summa aizies kosmosā. Un tad ir viss tas, ko daudz reiz esmu rakstījis - nauda nav pamatvajadzībām, bet tērējam izklaidēm kosmosu. + visas problēmas, ko pasaule redzētu, braucot ciemos.
Kārtejais raudātājs, aizej pie Saeimas pačiksti ka mediķiem un skolotājiem nav alga

  -1 [+] [-]

, 2023-11-22 09:34, pirms gada
Wendel Clark rakstīja: kas, futbolam ar visiem FIFA miljoniem naudas trukst?elementara skaudiba, ka renes sporti var sasniegt virsotnes, bet futbolisti ar andoru cīnās
Nesalīdzini sporta veidu, kur 1 konkurence ir no visas pasaules, otrā no maksimums 10 valstīm. Tas ir tāds ļoti interesants teorijas jautājums, kur būtu rene, ja to uztvertu nopietni kaut tik daudz valstis kā hokeju - tātad nopietni dalībnieki no valstīm 20 + infrastruktūra vēl vismaz tikpat valstīs. Un tas nerunājot par futbolu, kuru tiešām spēlē jebkurā pasaules valstī.

  -1 [+] [-]

, 2023-11-22 09:36, pirms gada
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Es personiski saprotu Siguldas pašvaldību, jo rene ir tās vistiņa, kura dēj zelta oliņas. Diez vai kādā pašvaldībā piepūšamo futbola halli var nosaukt par šādu ''zelta oliņu dējēju''. Tas ir objekts, kurā finanses jāiegulda daudz, bet finanšu atdeve ir niecīga.
Tas skan skarbi, bet tāda ir realitāte, jo pašvaldībām arī ir daudz kas jāattīsta un kur jāieguldās, un ne vienmēr sporta infrastruktūra ir starp prioritātēm Nr. 1. Īpaši mazajās pašvaldībās.
Šajā gadījumā būtu ļoti vērtīgi redzēt reālos ienākumus no renes Siguldai. Neaizmirsti, ka rene nes ienākumus pāris mēnešus gadā. Pārējo gada laiku Siguldai naudu nes daba, Mežakaķis, Turaida, ekstrēmie sporta veidi.

     [+] [-]

, 2023-11-22 09:36, pirms gada
killo2000 rakstīja: Nu mēs te lēnām ieejam jau teritorijā, kur atpakaļceļa vairs nav, bet vēl joprojām nav nekāda plāna. Vismaz sabiedrībai tads netiek prezentēts. Ir sajūta, ka zviedri visu pa lielam ir saštukojuši pirms izdomāja pieteikties, bet mēs tik piesakamies...un tad jau tālāk redzēs kā būs...nu un tālāk jau, praktiski strupceļš, jo ir saistības utt. Nu rezumējot "dos cik prasīs"...Nu tas tāds Saūd arābijas piegājiens...tik tas piķis mums ne tuvu kā arābiem. Kur ir plāns? Kas jāpārbūvē, kas jāuzceļ, kas jāmodernizē, cik tas viss izmaksās, no kurienes nāks finansējums utt. NAV!!!??? Ir teju pēdējais laiks tādu izstrādāt.
Man tev viens autājums-vai tu katru gadu pilnībā iepazīsties ar likumu par Latvijas valsts budžetu ar visiem tā grozījumiem visa gada garumā?
Jautāju tev tāpēc, ka man interesē cik tu pārzini Latvijas budžetu, ja reiz prasi tādu skrupulozu vienas tā iespējamās sadaļas, kaut kad nākotnē, prezentāciju.

  +1 [+] [-]

, 2023-11-22 09:46, pirms gada
Geralt of Rivia rakstīja: Šajā gadījumā būtu ļoti vērtīgi redzēt reālos ienākumus no renes Siguldai. Neaizmirsti, ka rene nes ienākumus pāris mēnešus gadā. Pārējo gada laiku Siguldai naudu nes daba, Mežakaķis, Turaida, ekstrēmie sporta veidi.
Tas principā ir neiespējami, jo zinot, ka Latvijā joprojām ir salīdzinošs augsts ēnu ekonomikas procents, nav iespējams uzzināt smalku faktisko Siguldas renes pienesumu Siguldas un tās novada ekonomikā.
Cik zinu, tad Siguldas rene nav pienesums tikai dažu mēnešu garumā, jo aktīvs treniņu process tur notiek daudzus mēnešus gadā. Gan vietējie organizē visādas treniņu nometnes, gan arī ārzemju komandas. Plus masu pasākumi ar Vučko ziemā, un arī vasarā.
https://bobtrase.lv/lv/articles/111...

  -1 [+] [-]

, 2023-11-22 10:04, pirms gada
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Tas principā ir neiespējami, jo zinot, ka Latvijā joprojām ir salīdzinošs augsts ēnu ekonomikas procents, nav iespējams uzzināt smalku faktisko Siguldas renes pienesumu Siguldas un tās novada ekonomikā.
Cik zinu, tad Siguldas rene nav pienesums tikai dažu mēnešu garumā, jo aktīvs treniņu process tur notiek daudzus mēnešus gadā. Gan vietējie organizē visādas treniņu nometnes, gan arī ārzemju komandas. Plus masu pasākumi ar Vučko ziemā, un arī vasarā.
https://bobtrase.lv/lv/articles/111-vasaras-bobu-nomaina-ziemas-vuck
Treniņnometnes pēdējos gados kļūst mazāk un pamatā vietējiem sportistiem. Agrāk lielākais Cash cow krievi pašsaprotamu iemeslu dēļ te netrenējas. Vučko? Tas tiešām nav nekas īpašs. Arī Lillehammerē, joprojām var braukāt ar pūsli. Ņemot vērā, ka ieguldījumi Renes trasē un renes sportā ir vienojoši - tehnika, ceļošana, nometnes, sacensības ārzemēs, sacensību organizācija, tad, tomēr prasītos tas reālais pienesums, ja ne Latvijas, tad vismaz Siguldas budžetam, lai var saprast cik atnāk atpakaļ. Jo tad var arī saprast cik liels pienesums ir šādai trases rekonstrukcijai.

  -1 [+] [-]

, 2023-11-22 10:11, pirms gada
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Man tev viens autājums-vai tu katru gadu pilnībā iepazīsties ar likumu par Latvijas valsts budžetu ar visiem tā grozījumiem visa gada garumā?
Jautāju tev tāpēc, ka man interesē cik tu pārzini Latvijas budžetu, ja reiz prasi tādu skrupulozu vienas tā iespējamās sadaļas, kaut kad nākotnē, prezentāciju.
Ivar. Kāpēc viena daļa grib redzēt izmaksu prezentāciju, skaidrojumu. Tāpēc, ka kamēr tāda nav tikmēr var taisīt standarta "pirksts gaisā, maksās tik un tik", pēc 2 gadiem "oi, strauji pieauga izmaksas", lai arī realitātē nonāca, kādam jaunā villā. Prezentējot izmaksas, piesakot šāda mēroga pasākumu jau būtu jābūt noteiktam, lai to realizētu jārekonstruē, jārenovē - tas, tas, tas, tas objekts, no jauna jāceļ, tas, tas, tas. Uz šo brīdi potenciālās izmaksas ir tik un tik, pierēķinot inflāciju nozarē uz 2030. tās varētu prognozēties tik un tik. Gatavs. Ir skaidrs plāns, kas jādara un cik tas maksā, ir ierēķināts inflācijas procents. Ir biznesa plāns. Tā to dara jebkurš domājošs uzņēmums, kad uzņemās lielākas saistības. Valsts līmenī, ņemot vērā, ka tiek izmantota nodokļu maksātāju nauda, tam būtu jābūt pilnībā caurspīdīgi. Nu negribam vēl vienu Dienvidu tiltu, kas, joprojām nav pabeigts un ir uzcelts ļoti vājā kvalitātē, Gaismas Pili, kas 10 gadus pēc uzcelšanas tiek izdomāts, ka pārāk dārgi tīrīt fasādi, RB, kur sadārdzinājums, salīdzinot ar sākotnējo iet kosmosā un vēl vairākus mazākus projektus, kur vai nu rezultāts vai izmaksas, vai abi no sākotnēji plānotā pat ļoti atšķiras.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2023-11-22 11:02, pirms gada
Sazvērestību teoriju cienītājiem ap šo ziņu būs iepēja izklaidēties, bet domājošiem cilvēkiem tā ir pozitīva.

     [+] [-]

, 2023-11-22 11:04, pirms gada
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Tas principā ir neiespējami, jo zinot, ka Latvijā joprojām ir salīdzinošs augsts ēnu ekonomikas procents, nav iespējams uzzināt smalku faktisko Siguldas renes pienesumu Siguldas un tās novada ekonomikā.
Cik zinu, tad Siguldas rene nav pienesums tikai dažu mēnešu garumā, jo aktīvs treniņu process tur notiek daudzus mēnešus gadā. Gan vietējie organizē visādas treniņu nometnes, gan arī ārzemju komandas. Plus masu pasākumi ar Vučko ziemā, un arī vasarā.
https://bobtrase.lv/lv/articles/111-vasaras-bobu-nomaina-ziemas-vuck
Ar ēnu ekonomiku Latvijā viss ir kārtībā. Esam stipri zem Eiropas vidējā rādītāja. Tā kā šīs tēmas apmuļļāšana ir bezjēdzīga.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2023-11-22 11:28, pirms gada
Turam īkškus.
Lai mums izdodas tikt pie spēlēm
🇸🇪🇱🇻

  +1 [+] [-]

, 2023-11-22 11:30, pirms gada
Lasu kamentādus un brinos - NO KURIENES VIRIEŠOS IR TIK DAUDZ MAZVĒRTĪBAS KOMPLEKSU ???!!!😜

     [+] [-]

, 2023-11-22 12:39, pirms gada
Geralt of Rivia rakstīja: Ivar. Kāpēc viena daļa grib redzēt izmaksu prezentāciju, skaidrojumu. Tāpēc, ka kamēr tāda nav tikmēr var taisīt standarta "pirksts gaisā, maksās tik un tik", pēc 2 gadiem "oi, strauji pieauga izmaksas", lai arī realitātē nonāca, kādam jaunā villā. Prezentējot izmaksas, piesakot šāda mēroga pasākumu jau būtu jābūt noteiktam, lai to realizētu jārekonstruē, jārenovē - tas, tas, tas, tas objekts, no jauna jāceļ, tas, tas, tas. Uz šo brīdi potenciālās izmaksas ir tik un tik, pierēķinot inflāciju nozarē uz 2030. tās varētu prognozēties tik un tik. Gatavs. Ir skaidrs plāns, kas jādara un cik tas maksā, ir ierēķināts inflācijas procents. Ir biznesa plāns. Tā to dara jebkurš domājošs uzņēmums, kad uzņemās lielākas saistības. Valsts līmenī, ņemot vērā, ka tiek izmantota nodokļu maksātāju nauda, tam būtu jābūt pilnībā caurspīdīgi. Nu negribam vēl vienu Dienvidu tiltu, kas, joprojām nav pabeigts un ir uzcelts ļoti vājā kvalitātē, Gaismas Pili, kas 10 gadus pēc uzcelšanas tiek izdomāts, ka pārāk dārgi tīrīt fasādi, RB, kur sadārdzinājums, salīdzinot ar sākotnējo iet kosmosā un vēl vairākus mazākus projektus, kur vai nu rezultāts vai izmaksas, vai abi no sākotnēji plānotā pat ļoti atšķiras.
Tieši par budžetu prasīju tāpēc, ka tajā ir tik daudz interesantu sadaļu, ka tādiem kā jums, kuri bļauj par SWE-LV OS projektu, būtu iemesli bļaut visa gada garumā.
Beidziet vienreiz dzīvot kaut kādā paralēlā pasaulē, un viss būs labi!

  -1 [+] [-]

, 2023-11-22 12:51, pirms gada
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Es personiski saprotu Siguldas pašvaldību, jo rene ir tās vistiņa, kura dēj zelta oliņas. Diez vai kādā pašvaldībā piepūšamo futbola halli var nosaukt par šādu ''zelta oliņu dējēju''. Tas ir objekts, kurā finanses jāiegulda daudz, bet finanšu atdeve ir niecīga.
Tas skan skarbi, bet tāda ir realitāte, jo pašvaldībām arī ir daudz kas jāattīsta un kur jāieguldās, un ne vienmēr sporta infrastruktūra ir starp prioritātēm Nr. 1. Īpaši mazajās pašvaldībās.
Ivar.visu cieņu bet mēs runājam par dažādām lietām.
Kas Siguldas iedzīvotājiem veselīgam dzīvesveidam un bērnu izaugsmei vairāk vajadzīgs-apjumts futbola laukums vai tā rene?Tu iedevi saiti ka renē trenējas ap 100 bernu no visas pierigas.cik no tiem ir siguldieši?un cik Siguldas bernu trenējas futene?
Saproti ko es gribu pateikt?
A šitā ņemšanās ap reni ir vistīrākā savoka palieka.jo augstāk par nācijas veselību mēs vertējam medaļas OS.pie tam ļoti specifiskā,tikai pāris valstīs piekoptā sporta veidā.
Valstij ir jāieguldas bērnos.PRO sports lai paliek uzņēmejiem.pats to ne reizi vien esi teicis😉

  +1 [+] [-]

, 2023-11-22 13:07, pirms gada
55555555 rakstīja: Ivar.visu cieņu bet mēs runājam par dažādām lietām.
Kas Siguldas iedzīvotājiem veselīgam dzīvesveidam un bērnu izaugsmei vairāk vajadzīgs-apjumts futbola laukums vai tā rene?Tu iedevi saiti ka renē trenējas ap 100 bernu no visas pierigas.cik no tiem ir siguldieši?un cik Siguldas bernu trenējas futene?
Saproti ko es gribu pateikt?
A šitā ņemšanās ap reni ir vistīrākā savoka palieka.jo augstāk par nācijas veselību mēs vertējam medaļas OS.pie tam ļoti specifiskā,tikai pāris valstīs piekoptā sporta veidā.
Valstij ir jāieguldas bērnos.PRO sports lai paliek uzņēmejiem.pats to ne reizi vien esi teicis😉
Nenoliedzami, ka Siguldai arī vajadzētu visu sporta infrastruktūru, kura ir vajadzīga bērnu, un ne tikai, aktīva un veselīga dzīvesveida uzturēšanai, bet.....būsim reālisti. Neredzu tuvāko desmitgadu perspektīvā, ka tāda izmēra pilsētās un novados kāda ir Sigulda un tās novads, kāds uzbūvēs slēgto futbola halli. Tās būvniecība un uzturēšana ne tuvu nav lēts prieks. Labi, ja Latvijas lielajās pilsētās tādas uzbūvēs.
Par cik Sigulda savu reni ir saņēmuši mantojumā no Padumjās savienības, tad pats muļķīgākais ko mēs varētu ar to izdarīt-aizlaist postā. Mūsu valsts jau tā daudz ko ir aizlaidusi postā no Padumjās savienības mantojuma, kuru pie labas saimniekošanas varēja saglabāt, un padarīt par pelnošiem pasākumiem. Vel jo vairāk, ja valsts ir gatava šajā projektā finansiāli ieguldīties.

     [+] [-]

, 2023-11-22 13:18, pirms gada
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Tieši par budžetu prasīju tāpēc, ka tajā ir tik daudz interesantu sadaļu, ka tādiem kā jums, kuri bļauj par SWE-LV OS projektu, būtu iemesli bļaut visa gada garumā.
Beidziet vienreiz dzīvot kaut kādā paralēlā pasaulē, un viss būs labi!
Tas atkal ir no tavas sērijas "atbalstam vienu idiotismu, jo tāpat ir kaudze citu idiotismu", kas principā neved NEKUR kā vien pie apmierinājuma tiem, kuri tos idiotismus kūrē. Skaidrs, ka ne jau OS būšana/nebūšana atrisinās/neatrisinās visas mūsu problēmas, bet tāpēc jau nav jādomā tik bezcerīgi kā tev. "Ai lab, tāpat kkur notrallinās", "tāpat viss slikti" utt.

Pa cik tad Liepāja to futbola pūsli uzcēla? Domāju ne mazāka nauda aizies tēriņiem ap OS (neskaitot trases pielāgošanu).

  -1 [+] [-]

, 2023-11-22 13:18, pirms gada
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Nenoliedzami, ka Siguldai arī vajadzētu visu sporta infrastruktūru, kura ir vajadzīga bērnu, un ne tikai, aktīva un veselīga dzīvesveida uzturēšanai, bet.....būsim reālisti. Neredzu tuvāko desmitgadu perspektīvā, ka tāda izmēra pilsētās un novados kāda ir Sigulda un tās novads, kāds uzbūvēs slēgto futbola halli. Tās būvniecība un uzturēšana ne tuvu nav lēts prieks. Labi, ja Latvijas lielajās pilsētās tādas uzbūvēs.
Par cik Sigulda savu reni ir saņēmuši mantojumā no Padumjās savienības, tad pats muļķīgākais ko mēs varētu ar to izdarīt-aizlaist postā. Mūsu valsts jau tā daudz ko ir aizlaidusi postā no Padumjās savienības mantojuma, kuru pie labas saimniekošanas varēja saglabāt, un padarīt par pelnošiem pasākumiem. Vel jo vairāk, ja valsts ir gatava šajā projektā finansiāli ieguldīties.
Par pelnošu pasākumu var padarit, ja ir 3 lietas vai vismaz 1 no lietam: lēts darbaspeks, liels noiets, augsta pievienota vertiba!

Kur shaja lieta atrodas renes trase?

  +1 [+] [-]

, 2023-11-22 13:22, pirms gada
datmons rakstīja: Par pelnošu pasākumu var padarit, ja ir 3 lietas vai vismaz 1 no lietam: lēts darbaspeks, liels noiets, augsta pievienota vertiba!

Kur shaja lieta atrodas renes trase?
Par to visu tu varētu padiskutēt ar Siguldas un tā novada transporta, viesnīcu, ēdināšanas utt. uzņēmējiem. Es domāju, ka viņiem tev būs daudz ko teikt.

  -1 [+] [-]

, 2023-11-22 13:25, pirms gada
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Par to visu tu varētu padiskutēt ar Siguldas un tā novada transporta, viesnīcu, ēdināšanas utt. uzņēmējiem. Es domāju, ka viņiem tev būs daudz ko teikt.
Zini es labāk tās trases vietā redzētu futbola stadionu, kur brauktu tūkstoshi arzemnieku, ne dazi desmiti arzemnieku!
Vietejie tad vel vairak berzetu rokas!

  +1 [+] [-]

, 2023-11-22 13:28, pirms gada
killo2000 rakstīja: Tas atkal ir no tavas sērijas "atbalstam vienu idiotismu, jo tāpat ir kaudze citu idiotismu", kas principā neved NEKUR kā vien pie apmierinājuma tiem, kuri tos idiotismus kūrē. Skaidrs, ka ne jau OS būšana/nebūšana atrisinās/neatrisinās visas mūsu problēmas, bet tāpēc jau nav jādomā tik bezcerīgi kā tev. "Ai lab, tāpat kkur notrallinās", "tāpat viss slikti" utt.

Pa cik tad Liepāja to futbola pūsli uzcēla? Domāju ne mazāka nauda aizies tēriņiem ap OS (neskaitot trases pielāgošanu).
Tur jau tā lieta, ka es šajā SWE-LV OS projektā nesaskatu nekādu, kā tu raksti, idiotismu. Atšķirībā no tevis un tev līdzīgi domājošiem.
Esmu savā dzīvē sastapis daudz tādu cilvēku kā tu un tev līdzīgie, kuri visu laiku par kaut ko bļauj. Vai, vai cik slikti un nepareizi. Kad tas viss par ko viņi bļauj beigās izrādās labi un izdevīgi, tad šķiet, nu vienreiz aizvērsies. Izrādās, ka nekā, un atkal atrod par ko bļaut un vaidēt.😁
Tā vienkārši ir tāda cilvēku suga.