Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:597, Did:0, useCase: 3

123 sekundes par Znaroku

Māris Noviks
Māris Noviks @MarisNoviks

123 sekundes par Znaroku
Foto: AFP/Scanpix

Pārdomas pirms astotdaļfināla spēles ar Čehiju.

Noskatījos video interviju ar Latvijas izlases galveno treneri Oļegu Znaroku. Neesmu krievs, taču valstsvienības stūrmaņa teiktais, citēju „vienmēr pārdzīvojam par Krievijas spēlētājiem, he-he-he, jo principā esam krieviski runājošie (rossijaņe – Krievijas iedzīvotāju, ne tikai krievu, apzīmējums)” nav jāizrauj no konteksta, pasludinot Znaroku par stulbeni.

Labi, ka Znaroks neslēpj, ko viņš domā. Treneris vienmēr runājis skarbu un atklātu valodu, pateiktais nav nekāds jaunums. Šajā gadījumā Znaroks, lietojot vārdu „mēs” nepārstāv daudzu viedokli un izsakās vairumam Latvijas hokeja līdzjutēju nepieņemami, bet būtu muļķīgi viņam aizliegt tā izteikties.

Nezinu, cik patiesībā lojāls vai nelojāls Latvijai ir Čeļabinskā uzaugušais hokeja speciālists. Zinu, ka Znaroks palīdzēja Latvijai iekļūt A grupā, trenera kārtā sekmīgi strādāja ar U-20 junioriem, 2009. gada februārī izcīnīja vietu Vankūveras spēlēs un sekmīgi vadīja izlasi Pasaules čempionātā Šveicē. Cienu viņu vairāk nekā Kalvīti senioru un prezidentu Zatleru.

Skatīšanās uz pagātnes pāridarījumiem Olimpiskajās spēlēs ir nožēlojama. Varam iztikt bez Krievijas politikas un mediju kopēšanas. Nesaprotu, kāpēc būtu jāfano pret kādu, izpaužoties virtuālās un virtuves sarunās. Jo palicis vēsturisks aizvainojums? Jo nespējam skatīties nākotnē, koncentrējoties uz pagātni?

Ja ienīstat kādu, dariet to atklāti. Ja nav kur likt negatīvo enerģiju, aizejiet uz veikalu un nopērciet boksa maisu vai Šlesera lelli. Problēma nav Znarokā. Problēma ir mūsos pašos. Nevērsīsimies pret citiem, atbalstīsim Latviju.

Blame Canada. The Southpark movie. Bigger, longer & uncut. YouTube video

  +1 [+] [-]

, 2010-02-23 17:15, pirms 16 gadiem
Pilnībā piekrītu. Tolerants raksts.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-02-23 17:17, pirms 16 gadiem
Man liekas, ka puse no šajā blogā teiktā ir veltīta tās nekorektās ziņas autoram...
Slēpts komentārs: sa1935

  +8 [+] [-]

, 2010-02-23 17:18, pirms 16 gadiem
ja godīgi kāda jēga no šī raksta?

  +3 [+] [-]

, 2010-02-23 17:19, pirms 16 gadiem
Noviks lietu runa!!!

 +10 [+] [-]

, 2010-02-23 17:19, pirms 16 gadiem
Šajā gadījumā Znaroks, lietojot vārdu „mēs” nepārstāv daudzu viedokli

Ar ko šis apgalvojums ir pareizāks par apgalvojumu 'vinš runā par latviešiem'? Kārtējais publiskā onānisma mēģinājums. Autors varēja drīzāk piezvanīt pašam Znarokam un paprasīt, nevis spekulēt (pie raksta ir daudz spekulacijas komentaros, bet tapec nav jacep topiks)

  +6 [+] [-]

, 2010-02-23 17:20, pirms 16 gadiem
Tur jau tā problēma, ka to Znaroka "mēs" katrs tulko pa savam. Varbūt viņš ar to bija domājis tikai sevi. Varbūt izlasi, varbūt visu valsti. Ja viņš to teica tikai par sevi, ok. Ja viņš ar to domāja visu valsti, tad, atvainojiet, bet latvieši nav krievi un Latvija nav Krievija.
Kaut ko secināt no viņa intervijas nevēlos, jo nav iespējams uzminēt Znaroka īsto domu. Varbūt tā, bet varbūt tā.

 +17 [+] [-]

, 2010-02-23 17:20, pirms 16 gadiem
AnYwaY- rakstīja: ja godīgi kāda jēga no šī raksta?
Ja godīgi, kāda jēga no tava komentāra?

     [+] [-]

, 2010-02-23 17:21, pirms 16 gadiem
flipsider rakstīja: Pareizi, sportaa nav ko iejaukt politiku
Jaukt nevajag, bet to izdarīt nav iespējams.

 +14 [+] [-]

, 2010-02-23 17:22, pirms 16 gadiem
Es nesaprotu ko visi iespringst uz to, ko viņš kā treneris ir paveicis. Tas jau nav nekāds mecenātisms. Viņš par to arī saņem algu.

  +6 [+] [-]

, 2010-02-23 17:23, pirms 16 gadiem
Ar to arī atsķiras autors no parasta lietotāja - lietotājs izsaka viedokli komentāros, bet autors izsaka viedokli jaunā rakstā

  +1 [+] [-]

, 2010-02-23 17:23, pirms 16 gadiem
Skataties kāds viņš ir kā treneris, nevis ko viņš teicis. Tā kā tādas tirgus vecenes bļin, sports ir sports, nevis daiļrunāšana!

 +10 [+] [-]

, 2010-02-23 17:24, pirms 16 gadiem
Njā, un kā teica Eurosport kamaniņu pārraides komentētājs, kad brauca brāļi Šici - pajutīsim līdzi latviešiem, mēs taču tāpat visi esam dzimuši vienā lielā draudzīgā valstī PSRS un arī tagad dzīvojam gandrīz vienā valstī

  +7 [+] [-]

, 2010-02-23 17:24, pirms 16 gadiem
Noviks un nejoko :O

paarsteigumi notiek cereesim uz veel vienu paarsteigumu 5 no riita

  +7 [+] [-]

, 2010-02-23 17:26, pirms 16 gadiem
Pričom te sports vai politika? Viņš mūs nodēvēja par krieviem un man pō, ka viņš ir izlases treneris!

  +5 [+] [-]

, 2010-02-23 17:26, pirms 16 gadiem
Artjoms Kabaškins rakstīja: Skataties kāds viņš ir kā treneris, nevis ko viņš teicis. Tā kā tādas tirgus vecenes bļin, sports ir sports, nevis daiļrunāšana!
Kāds šeit vispār sakars ar to, ka viņš ir treneris? Te nav runa par hokeju, bet gan pavisam ko citu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-02-23 17:28, pirms 16 gadiem
Reaktors rakstīja:
Pagātni aizmirst nedrīkst, bet dzīvot pagātnē arī nedrīkst. Manuprāt, tāda bija Novika doma.

  +4 [+] [-]

, 2010-02-23 17:30, pirms 16 gadiem
Ja nu galvenā problēma ir tā, ka tiek publicēts raksts ar nosaukumu "Znaroks:"Mēs vienmēr pārdzīvojam par krieviem""? Un pēc tam izrādās, ka tas īsti nav tas, ko viņš ir teicis un ka īstais tulkojums/nozīme nav skaidra, bet SC.com tracis jau ir sacelts.

  +1 [+] [-]

, 2010-02-23 17:31, pirms 16 gadiem
Noskatījos interviju un krievi kā jau visi žurnālisti, pārviedo teikto tā, kā viņiem ir labāk. Beigas tad nedzirdēju. Palika tikai "mēs it kā visi esam krievi". Ko viņš ar to gribējis teikt, varam tikai zīlēt.

  -2 [+] [-]

, 2010-02-23 17:34, pirms 16 gadiem
klausoties kreipāna komentēšanā , piemēram biatlonā viņš vairāk pļurkst par krievu sportistiem nekā mūsējiem un brīžam liekas ka pat pārdzīvo vairāk par krieviem , vemt gribas

     [+] [-]

, 2010-02-23 17:34, pirms 16 gadiem
Artjoms Kabaškins rakstīja: Skataties kāds viņš ir kā treneris, nevis ko viņš teicis. Tā kā tādas tirgus vecenes bļin, sports ir sports, nevis daiļrunāšana!
To Tu nesaki man, bet saki savam kolēģim! Citāts:

Dāvis Kalniņš autors, 11:45, pirms 6 stundām, citēt
AtceltZiņot
beidzot iistaa seja, "muusu" treneris

  -4 [+] [-]

, 2010-02-23 17:35, pirms 16 gadiem
Znaroks Līdzīgs Chak Norisam

 +23 [+] [-]

, 2010-02-23 17:36, pirms 16 gadiem
Ja Niderlandes futbola izlases treneris butu vacietis un vins intervija pateiktu "pardzivojam par Vacijas izlasi, jo principa esam vaciski runajosie", vinu atlaistu momenta.

Cienu Znaroka ieguldijumu Latvijas hokeja, bet sis teikums tikai apliecina, ka krievi Latvija var atlauties parak daudz, un tas ir loti bedigi.

  +8 [+] [-]

, 2010-02-23 17:36, pirms 16 gadiem
propans rakstīja: klausoties kreipāna komentēšanā , piemēram biatlonā viņš vairāk pļurkst par krievu sportistiem nekā mūsējiem un brīžam liekas ka pat pārdzīvo vairāk par krieviem , vemt gribas
Tikai nevajag, nekādi krievi, visi kopā ņemti, neizpelnās tādu Toļika uzmanību kā Ūve Mjūzigangs un Noineres jaunais draugs!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-02-23 17:41, pirms 16 gadiem
Vajadzīgs raksts, jo īpaši tāpēc, ka to rakstījis cilvēks no SC.com ("Saskaņas Centra" ) . Citādi tā nelāgi sanāk - Znaroks neveikli atbild, bet pāris desmiti SC'iešu gatavi viņu nolinčot! Tulkojums arī nebija gluži precīzs, pirmīt.

  +2 [+] [-]

, 2010-02-23 17:41, pirms 16 gadiem
kasagrande rakstīja: Njā, un kā teica Eurosport kamaniņu pārraides komentētājs, kad brauca brāļi Šici - pajutīsim līdzi latviešiem, mēs taču tāpat visi esam dzimuši vienā lielā draudzīgā valstī PSRS un arī tagad dzīvojam gandrīz vienā valstī
Tagad mēs dzīvojam 2 pilnīgi atšķirīgās valstīs

  +6 [+] [-]

, 2010-02-23 17:41, pirms 16 gadiem
Novika kungam vajadzētu saprast, ka Krievijai pat biznesa pamatā ir politika nevis tirgus principi.

Es saprastu, ja Znaroks šitā pateiktu par lietuviešiem (lai arī tie nav mana mīļākā tauta, bet tomēr) vai par igauņiem. Znarokam gan būtu jāsaprot elementāras pieklājības normas.

Un ja drīkst jautāt, Novika kungs, kāpēc cieni Znaroku vairāk par Zatleru? Mani piemēram kā Latvieti, kā Latvijas pilsoni pazemo šitā urālu utainā izteikumi. Tevi, acīmredzot, tas neietekmē. Tāpat kā Tu neredzi politiku tur kur Krievija bez tās nekādi nevar iztikt.

Tiešām, uzsvērt, ka šis esot bijis treneris. Come on! Vai tas ir brīvprātīgā darbs, Novika kungs? Kur par treneri šis izskolojās? Kas deva viņam tādu iespēju? Katrā ziņā viņš bija mazāk vajadzīgs gan junioru un pieaugušo izlasēm un sumsung premjerlīgā nekā komandas bija vajadzīgas viņam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-02-23 17:44, pirms 16 gadiem
Straka rakstīja: Es saprastu, ja Znaroks šitā pateiktu par lietuviešiem vai par igauņiem.
Kādā sakarā tas būtu saprotami?

  +3 [+] [-]

, 2010-02-23 17:46, pirms 16 gadiem
suvass rakstīja: Kādā sakarā tas būtu saprotami?
tādā, ka var sevi identificēt arī kā baltus, jo tomēr kopēja valoda un kultūra utt...abstraksts piemērs par to, kad vienu tautu var pielīdzināt citai.

  +2 [+] [-]

, 2010-02-23 17:48, pirms 16 gadiem
Straka rakstīja: tādā, ka var sevi identificēt arī kā baltus, jo tomēr kopēja valoda un kultūra utt...abstraksts piemērs par to, kad vienu tautu var pielīdzināt citai.
Es, šķiet, tevi pārpratu, jo sapratu, ka tev pieņemami būtu, ja Znaroks igauņus vai lietuviešus nodēvētu par krieviem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-02-23 17:50, pirms 16 gadiem
normiic rakstīja: Vajadzīgs raksts, jo īpaši tāpēc, ka to rakstījis cilvēks no SC.com ("Saskaņas Centra" ) . Citādi tā nelāgi sanāk - Znaroks neveikli atbild, bet pāris desmiti SC'iešu gatavi viņu nolinčot! Tulkojums arī nebija gluži precīzs, pirmīt.
Visi saka, ka tulkojums nebija korekts, bet neviens nepasaka, kā būtu bijis korekti. Varbūt Novika variants:

Mēs vienmēr pārdzīvojam par krieviski runājošiem. Pārdzīvojam tāpēc, ka principā mēs esam krieviski runājošie.

Vai varbūt šitā:

Mēs vienmēr pārdzīvojam par Krievijas iedzīvotājiem. Pārdzīvojam tāpēc, ka principā mēs esam Krievijas iedzīvotāji.

Tur iztulkots bija šādi:

Mēs vienmēr pārdzīvojam par krieviem. Pārdzīvojam tāpēc, ka principā mēs esam krievi.

Varbūt vēl kāds variants?

  +2 [+] [-]

, 2010-02-23 17:50, pirms 16 gadiem
Ir kas jauns? rakstīja: kāds sakars igauņiem ar baltiem?
nekāds.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-02-23 17:52, pirms 16 gadiem
Straka rakstīja: nekāds.
Vispār ir gan. Jo Igaunijas teritorijā dzīvojošie savulaik asimilējušies arī ar baltu ciltīm.

  +9 [+] [-]

, 2010-02-23 17:53, pirms 16 gadiem
Jā, jā viss ir ok, visus mīlam. Viņš kā valstvienības treneris arī mani nosauca par rossijaninu. Es tāds neesmu, tapat kā neesmu anglis vai itālis. Un tas būtu aizskaroši jebkurai tautai. Nu izņemot latviešus, protams. Mēs jau atradisim iespēju pieciest, mīlēt un nobučot pakaļu. Otrkārt, viņš ir SAVAS valstvienības treneris un tik atklāti un bieži fanot par citu komandu ir nesportiski! Jo mēs vēl aizvien cīnamies par medaļām, kaut vai tikai teorētiski. Bet, protams, mīlesim, meklēsim vainu sevī un pievērsim acis uz to, ka mūsu valstvienību trenē cilvēks, kas neciena elementāras uzvedības normas un sportiskos principus

  -1 [+] [-]

, 2010-02-23 17:55, pirms 16 gadiem
runa jau nav par Značku kā tādu, runa ir par ko viņš fano, ja viņš būtu teicis, ka fanos par čehiem, tad jau Jūs visi būtu sajūsmā, bet tā pret nīstajiem krieviem, vai, vai, vai, kā nu viņš tā

  -1 [+] [-]

, 2010-02-23 17:56, pirms 16 gadiem
klausies, skotus un velsiešus arī daudzi sauc par angļiem

  +9 [+] [-]

, 2010-02-23 17:56, pirms 16 gadiem
Mjāa... Noviks laikam tāds līdējs vien būs. Znaroks, kurš ir krievs, un pasaka, ka fano par krieviem, jo visi mēs esam krievi, Novikam ir lielāka autoritāte par Zatleru - mūsu valsts prezidentu (lai kāds arī viņš būtu, bet viņš ir nācis no mūsu vidus). Es personīgi Znaroka komentāru uztveru kā nelojalitāti mūsu izlasei. Ko lai domā mūsu hokejisti, kas dzird, ka Znaroks fano par Krieviju un ka Krievijas izlase ir hokeja krējums utt. Man izskatās, kja Znaroks drīzāk pelna jaunu līgumu Krievijā, jo aprēķinātājs viņš vienmēr ir bijis. Sākot ar atteikšanos no LR pilsonības un beidzot ar līšānu pakaļā krieviem šajā Olimpiādē.
Un Noviks tādu atbalsta. Nav brīnums, ka zaudējām neatkarību 2.pasaules karā, jo biji daudzi tādi līdzskrējēji kā Noviks, kas fanoja par diženo Krieviju vai atsevišķiem tās 'spējīgiem' līderiem.
Es tiešām esmu šokā, ka daļa no latviešiem Znaroka komentāru uztver normāli.

  +4 [+] [-]

, 2010-02-23 17:56, pirms 16 gadiem
pocis rakstīja: runa ir par ko viņš fano, ja viņš būtu teicis, ka fanos par čehiem
99% ir vienalga, par ko Znaroks fano. Tracis ir par to, ka viņš teicis, ka mēs praktiski esam krievi. Taču lielais nezināmais, ko viņš ar to "mēs" bija domājis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: pocis

  +4 [+] [-]

, 2010-02-23 17:58, pirms 16 gadiem
Ja tā pa lielam - kāda starpība, ko Znaroks pateica? Kāds kaut ko jaunu uzzināja?

     [+] [-]

, 2010-02-23 17:59, pirms 16 gadiem
kasagrande rakstīja: Ja tā pa lielam - kāda starpība, ko Znaroks pateica? Kāds kaut ko jaunu uzzināja?
Jā, es domāju, ka Znaroku vairāk interesē slēpošana

  -4 [+] [-]

, 2010-02-23 17:59, pirms 16 gadiem
lielākā daļā mēs, tiešām piedzimām vienā valstī ar krieviem

     [+] [-]

, 2010-02-23 17:59, pirms 16 gadiem
suvass rakstīja: Jā, es domāju, ka Znaroku vairāk interesē slēpošana
Domā, ka viņš arī bēdājas, ka Follis vakar nedabūja zeltu?

  +6 [+] [-]

, 2010-02-23 18:00, pirms 16 gadiem
pocis rakstīja: lielākā daļā mēs, tiešām piedzimām vienā valstī ar krieviem
Tātad esam krievi? Nu, piedod.

  -4 [+] [-]

, 2010-02-23 18:01, pirms 16 gadiem
kā saukt latviešus, kuri piedzimuši Īrijā un kuriem pasēs rakstīts īrs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-02-23 18:12, pirms 16 gadiem
Ir kas jauns? rakstīja: tiem jau Tu neko nedrīksti teikt, jo ne jau viņi lēma, kādu tautību pieņemt. Vot, ko lai saka viņu vecākiem?
Eiropā ir tā, kurā valstī piedzimi, tās valsts pilsonis esi, ja vecāki negrib savādāk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-02-23 18:16, pirms 16 gadiem
Tu saki? rakstīja: Eiropā ir tā, kurā valstī piedzimi, tās valsts pilsonis esi, ja vecāki negrib savādāk.
Jo īpaši Vācijā.

  +3 [+] [-]

, 2010-02-23 18:17, pirms 16 gadiem
Tas i pis... ģets šitā pateikt...

     [+] [-]

, 2010-02-23 18:25, pirms 16 gadiem
suvass, es gaidu atbildi

  +9 [+] [-]

, 2010-02-23 18:26, pirms 16 gadiem
flipsider rakstīja: Pareizi, sportaa nav ko iejaukt politiku, lai gan shoreiz Znaroks to izdarija. Nav saprotami kaads sakars Krievijas hokejistiem, ar sheit palikushajiem krieviem, kuru deel dala cilveeku ienist Krieviju.
Esmu par Krievijas hokeju.
Vinsh var teikt uz ielas kadam draugam vot mes ar to vai sho comu esam krievi un atbalstam krievus,bet ne jau Latvijas hokeja trenera amata,oficialaja intervija!!
Es nekad neatbalstishu krievus un es neesmu,neesmu krievs!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: playthegame

  +7 [+] [-]

, 2010-02-23 18:36, pirms 16 gadiem
Znaroks pazemoja Latviju ar savu Latviešu valodas nezināšanu,ar atteikšanos no pilsonibas un krievu slavināšanu.

  -3 [+] [-]

, 2010-02-23 18:48, pirms 16 gadiem
suvass rakstīja: 99% ir vienalga, par ko Znaroks fano. Tracis ir par to, ka viņš teicis, ka mēs praktiski esam krievi. Taču lielais nezināmais, ko viņš ar to "mēs" bija domājis.
Ar "mees", kaa jau krievs, Znaroks domaaja sevi un krievu zhurnaalistus. Un tas ir normaali. Ja mees esam mulki, tad tik apvainojamies taalaak.

  +4 [+] [-]

, 2010-02-23 18:48, pirms 16 gadiem
Ir kas jauns? rakstīja: kas tur oficiāls? Tu, kā latvietis, kamdēļ lien kaut kādā krievu portālā klausīties interviju ar kaut kādu krievu?

P.S. Līdz šim vēl ar vien esmu pilnīgi pārliecināts, ka interviju tā arī neesi noklausījies
Es pakalusijos 2x lai parliecinatos vai vinsh ta teica vai ne,bet abas reizes dzirdeju ka ja vinsh ta teica!

     [+] [-]

, 2010-02-23 18:50, pirms 16 gadiem
Znaroku Nodevējs!pieņēma friču pilsonību un saka ka ir Krievs!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2010-02-23 19:15, pirms 16 gadiem
Vislabākais, ka Anatolijs komentējot krievu-čehu spēli(to pirmo periodu, kuru vienīgo rādija tiešraidē...) teica "ripa pie mūsu aizsarga", saprotrams par kuru nāciju gāja runa, par tādu teikumu no nacionālās tv būtu jaizmet ārā.

  +6 [+] [-]

, 2010-02-23 19:21, pirms 16 gadiem
Nu mīkstais tu esi Novik. Viens debīliķis tevi tirina kā sūdu, uzspļauj taviem senčiem, paņirgājas par tevi, un tu viņu vienalga mīli vairāk par kādu no savējiem. Kur tava pašcieņa? Mums, protams, vēsture jāaizmirst, bet sagaidi 9.maiju - redzēsi kā viņi to atceras. Tad tu viņiem pilnīgi neko nepateiksi!

  +4 [+] [-]

, 2010-02-23 19:21, pirms 16 gadiem
Visu cieņu Znarokam par to, ko viņš ir izdarījis LV hokejā, bet nu tā pēdēja frāze bija nevietā. Varbūt ar to frāzi viņs bija domājis nevis visu komandu, bet gan sevi atsevišķi un krieviski runājošos čaļus. Piekrītu vienam lietotājam par to futbola salīdzinājumu. Esmu kādu laiku padzīvojis Argentīnā un, ja piemēram pēc Argentīnas-Urugvajas spēles La Bombanera stadionā, Argentīniešu treneris Maradonna kko tādu būtu pateicis viņu momentā ar dakšām līdz sārtam aiznestu...

  +1 [+] [-]

, 2010-02-23 19:25, pirms 16 gadiem
karliss rakstīja: Vislabākais, ka Anatolijs komentējot krievu-čehu spēli(to pirmo periodu, kuru vienīgo rādija tiešraidē...) teica "ripa pie mūsu aizsarga", saprotrams par kuru nāciju gāja runa, par tādu teikumu no nacionālās tv būtu jaizmet ārā.
Piefiksēju bet liekas tas bija Mariss. Ja to pasaka Anatolijs, tad vel neizklausās tik traki

  +1 [+] [-]

, 2010-02-23 19:29, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: Piefiksēju bet liekas tas bija Mariss. Ja to pasaka Anatolijs, tad vel neizklausās tik traki
Varētu būs, ka Mariss, tiešām nepiefiksēju tik smalki, bet šitā pateikt....tad brauc pie savējiem, ko tu te vēl dari?

  +2 [+] [-]

, 2010-02-23 19:29, pirms 16 gadiem
karliss rakstīja: Vislabākais, ka Anatolijs komentējot krievu-čehu spēli(to pirmo periodu, kuru vienīgo rādija tiešraidē...) teica "ripa pie mūsu aizsarga", saprotrams par kuru nāciju gāja runa, par tādu teikumu no nacionālās tv būtu jaizmet ārā.
Un tas gan ir kruta šitā pateikt, man liekas, ka tas ir vēl rēcīgāk nekā tas, ko pateica Znaroks.

  +4 [+] [-]

, 2010-02-23 19:30, pirms 16 gadiem
Man vienalga ko viņš ir izdarījis,zinot vēsturi ir jādomā ko runā un nevajag runāt daudzskaitlī citu cilvēku vietā, tā it kā mēs būtu kāda Krievijas pavalsts. Pieņemu ka daudzi fano par Russia, bet vēl vairāk ir tādi kas netur īkšķus par sarkano mašīnu, turklāt zināt savu pagātni nav slikti, jo bez pagātnes nav arī nākotnes.

  +3 [+] [-]

, 2010-02-23 19:33, pirms 16 gadiem
kasagrande rakstīja: Un tas gan ir kruta šitā pateikt, man liekas, ka tas ir vēl rēcīgāk nekā tas, ko pateica Znaroks.
Es brīnos kapēc neviens to "nepacēla augšā", viņš pat neatvainojās, tas jau normāli, un tad vēl brīnās, ka Znaroks šitā var pateikt.

  +2 [+] [-]

, 2010-02-23 19:39, pirms 16 gadiem
karliss rakstīja: Es brīnos kapēc neviens to "nepacēla augšā", viņš pat neatvainojās, tas jau normāli, un tad vēl brīnās, ka Znaroks šitā var pateikt.
Varbūt ir kaut ko, ko mēs, parastā tauta, nezinām, piemēram, mēs esam pārdoti austrumu kaimiņam?

  +2 [+] [-]

, 2010-02-23 19:40, pirms 16 gadiem
kasagrande rakstīja: Varbūt ir kaut ko, ko mēs, parastā tauta, nezinām, piemēram, mēs esam pārdoti austrumu kaimiņam?
Tad jau labāk zviedru bankām...hokeju mums mošk vismaz sakārtos

  -4 [+] [-]

, 2010-02-23 19:49, pirms 16 gadiem
Vairak neka puse LAtvijaa dzivo Krievi. Un tas ir normali ka vini fano par Krieviju, un tas ir daudzums. Bet jums jau kaut kas nepatik, klusi fanojiet par sanu LAtviju , tikai klusam...

  +2 [+] [-]

, 2010-02-23 19:57, pirms 16 gadiem
Hokej123 rakstīja: Vairak neka puse LAtvijaa dzivo Krievi. Un tas ir normali ka vini fano par Krieviju, un tas ir daudzums. Bet jums jau kaut kas nepatik, klusi fanojiet par sanu LAtviju , tikai klusam...
Patlaban Latvijā dzīvo aptuveni 700 000, jeb gandrīz 30%, etnisko krievu, bet krievvalodīgo kopumā ir aptuveni 36%. Avots: politika.lv: POLITIKA.LV :: Krievi Latvijā – savējie vai...

  +3 [+] [-]

, 2010-02-23 19:58, pirms 16 gadiem
Hokej123 rakstīja: Vairak neka puse LAtvijaa dzivo Krievi. Un tas ir normali ka vini fano par Krieviju, un tas ir daudzums. Bet jums jau kaut kas nepatik, klusi fanojiet par sanu LAtviju , tikai klusam...
30% krievu, ja runājam par Latviju...

  +4 [+] [-]

, 2010-02-23 19:59, pirms 16 gadiem
Māri Novik, par kādu izraušanu no konteksta šeit īsti ir runa? Nekas nav izrauts no konteksta. Znaroks Latvijas iedzīvotājus nodēvēja par piederīgiem Krievijas valstij. Punkts.

Neviens viņam neliedz izteikties. Šeit nav policejiska valsts. Tajā pašā laikā ir jāsaprot, ka Latvijas nacionālās valstsvienības trenerim šādi izteikumi nepiedien. Vēl vairāk - pēc šādiem izgājieniem treneris nekavējoties ir jāatbrīvo no amata. Mēs, Latvijas iedzīvotāji, maksājam šim Čeļabinskas traktoristam algu par savu naudu. Maizi viņam dod Latvijas iedzīvotāji, kuriem viņš nupat iespļāva sejā.

Te nav nekāda sakara ar Kalvīšiem vai Šleseriem. Znaroks ir cūka, kas grauj krievvalodīgo integrāciju Latvijas sabiedrībā, kurina nacionālo naidu un būvē ceļu uz izteiktu divkopienu sabiedrību.

Par kādu dirsā ratā nacionālo aizvainojumu ir runa? Mēs dzīvojam šeit un tagad, Latvijā, kur trešdaļa iedzīvotāju ir krievvalodīgie.

  +2 [+] [-]

, 2010-02-23 20:00, pirms 16 gadiem
Jā, Novik, žēl, ka tevī nav nekādas pašcieņas! Absolūti nepiekrītu rakstā paustajam viedoklim + žēl, ka tik daudz esporta pokemoni ir vienisprātis ar Noviku.
"Rossijane"netiek izrauts no konteksta. Znaroks skaidi pateica, ka principā mēs esam Krievijas iedzīvotāju sastāvdaļa (kas ir rossijane tulkojums). Jebkuram normālam latvietim tas ir spļāviens sejā!!! Nesaprotu diskusiju par "mēs" nozīmi ... ja visu interviju tiek runāts par Latvijas izlasi (komandu, kurā 80% ir latvieši), tad kādi vēl jautājumi var būt, ko Znaroks šajā kontekstā sauc par "mēs".
Neviens neskatās uz pagātnes pāridarījumiem, bet sašutums ir par to, kā Latvijas izlases galvenais treneris attiecas pret latviešu nāciju, kas viņaprāt nav nekas cits, kā Krievijas iedzīvotāju daļa. Nav šaubu, ko Znaroks atbildētu uz jautājumu, vai Latvijai kā valstij ir vispār tiesības pastāvēt!
Pēc šādiem izteicieniem Znaroks nav pelnījis vadīt Latvijas izlasi un mani nepārliecina arguments, ka viņam tas ir piedodams, jo 14 gadus atpakaļ viņš mūs ieveda A grupā!!!
Visbeidzot, Novik, ceru, ka tava raksta doma bija cita un ka tev kā latvietim nav vienalga, ka tevi nosauc par guberņas iedzīvotāju!
Esmu runājis!

  +1 [+] [-]

, 2010-02-23 20:14, pirms 16 gadiem
karliss rakstīja: Varētu būs, ka Mariss, tiešām nepiefiksēju tik smalki, bet šitā pateikt....tad brauc pie savējiem, ko tu te vēl dari?
Toļiks tai vakarā biatlonu komenteja, hokejs bija Marisam ar Stepīti. Bet es to dzirdot toč apjuku.

  +1 [+] [-]

, 2010-02-23 20:18, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: Toļiks tai vakarā biatlonu komenteja, hokejs bija Marisam ar Stepīti. Bet es to dzirdot toč apjuku.
Mums bij tāds 2 sekundes mulsuma mirklis un tad aizgāja komentāri par to teikumu un cilvēku, kas viņus izteica.

  +2 [+] [-]

, 2010-02-23 20:24, pirms 16 gadiem
kāpēc lielā krievija var iejaukt pilnīgi jebkurā lietā politiku, bet mazajai Latvijai būtu jākaunas un jāklusē!? Muļķības!
Mūsdienās politika vairs nav tikai kaut kas atsevišķs un ļoti tāls no mums ar ko nekad nevajadzēs saskarties! Par to ir jārunā vairāk kā nekad ! It sevišķi zem tā raksta, kur Latvijas izlases treneris(kurš pazīstot visus komandas džekus no 14 gadu vecuma), saka, ka mēs esam krievi!

  +2 [+] [-]

, 2010-02-23 20:30, pirms 16 gadiem
karliss rakstīja: Vislabākais, ka Anatolijs komentējot krievu-čehu spēli(to pirmo periodu, kuru vienīgo rādija tiešraidē...) teica "ripa pie mūsu aizsarga", saprotrams par kuru nāciju gāja runa, par tādu teikumu no nacionālās tv būtu jaizmet ārā.
Andersons likās normāls čalis, salīdzinājumā ar Toļiku! Bet izskatās, ka nē! Kaut ko šitādu pateikt ! Tā vien gribas uzšaut vecajam komunistam!

  -1 [+] [-]

, 2010-02-23 20:30, pirms 16 gadiem
Nesaprotu, kāds sakars šai spēlei ar "astotdaļfinālu"?

  +1 [+] [-]

, 2010-02-23 20:36, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: Toļiks tai vakarā biatlonu komenteja, hokejs bija Marisam ar Stepīti. Bet es to dzirdot toč apjuku.
Būs jāabonē SA+ un jāatvainojas Toļikam.

  -2 [+] [-]

, 2010-02-23 20:40, pirms 16 gadiem
To saka cilvēks, kuram ir Vācijas pase!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-02-23 20:56, pirms 16 gadiem
diemžēl M.N. ir mīkstais
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-02-23 20:59, pirms 16 gadiem
Es brīnos, cik mums ir daudz žurnālistu pakaļā līdēju. Strauss SA par Znaroku raksta, ka beidzot mums ir vadonis, Noviks... Dzirdot, ka es pats tieku ieskaitīts krievvalodīgo jēdzienā, šķērmi metas. Vai tiešam tu, Novik, nesaproti, kāds šim izteicienam ir konteksts? Mums ir treneris, kurš visu mūžu nodzīvojis Latvijā un valodu tā arī nav iemācījies, parādot savu attieksmi. Arguments par Vācijas pasi ir vienkārši debili marasmātisks - vai šī pase maina faktu, ka Znaroks ir visu mūžu nodzīvojis Latvijā? Tieši otrādi, tas pasvītro, ka viņš, par spīti tam, ir pieņēmis Vācijas (citas valsts) pilsonību. Mini trīs reizes, udriniek, vai Znaroks prot vācu valodu????
Cilvēki no Itālijas, ASV, pat no Āfrikas valstīm ir apmetušies šeit uz dzīvi un valodu iemācījušies. Tikai daži noteiktās nācijas pārstāvji, dzīvojot šeit visu mūžu, to nav izdarījuši. Un šāds cilvēks vada Latvijas nacionālo izlasi un visus nosauc par krievvalodīgajiem. Skumji. Man šāds treneris nav vajadzīgs. Labāk lai mēs spēlējam par pēdējam vietām, bet neciest šādu kaunu. Bet vēl apkaunojošāk ir, ka dažādi skribenti un pseidožurnālisti šādu situāciju (neaicināti lien un) attaisno.

  -3 [+] [-]

, 2010-02-23 21:08, pirms 16 gadiem
Es cienu Znaroku par to, ka viņš visu runā tā kā ir. Varbūt kādam ļoti nepatīk, ka viņš olimpiādes laikā bez maz vai atzīstas, ka nu nav mums lielas cerības. Bet cits treneris sāktu domāt, kas nu būs, ja es tā pateikšu. Ja tagad mums tas nepatīk, tad citu reizi tas būs liels pluss, ka Znarokam varēs ticēt uz vārda, ka viņš nerunā caur puķēm. Tieši tādi cilvēki kā Znaroks, Ržiha(nu labi, ne īpaši labs piemērs ), Vorobjovs, tur grožos lielas komandas un viņiem uzticas, bet tādi kā Beresņevs trenē bērnus. Es 100% par to, lai Oļegs paliek, pat ja šonakt būs vēl viena neizdevusies spēle.

     [+] [-]

, 2010-02-23 21:26, pirms 16 gadiem
kasagrande rakstīja: suvass, es gaidu atbildi
Piedod, cilvēkiem ir arī jāguļ
Nezinu par Ariannu, bet par Mališa sudrabiem Značoks stabili pārdzīvo

  +1 [+] [-]

, 2010-02-23 21:28, pirms 16 gadiem
Hokej123 rakstīja: Vairak neka puse LAtvijaa dzivo Krievi.
Jā, protams. Nejauc Latviju ar Depsu?

  +2 [+] [-]

, 2010-02-23 21:36, pirms 16 gadiem
Yuri rakstīja: Tātad visiem viņiem čemodānu un prom uz staciju ! Šeit Krievijas hokejam nedrīkstot just līdzi!
tak tu krān, nejau just līdzi, bet saukt mani par krievu. Tas ir apmēram tas pats, kas nosaukt par suni, īstenībā vēl trakāk.. tici man, vienīgie, kam patīk krievi, ir krievi un inficētie jeb puskrievi utt. Tu ārzemēs esi bijis vispār? normālās es domāju nevis turcijas krievu kūrortā? zini, kā par viņiem izsakās? Visur urļiki uzvedās vienādi..Ņujorkā esi bijis? viņiem katrā palielākā pilsētā sava mazā republika. Ir viens rajons pie Minhenes, kur krievi saradušies, vietējie vācieši sākuši būvēt augstas sētas un ievieš papildus drošības aprīkojumus, lai gan pirms tam nekādu problēmu nebija. Arī šeit, LV 30% krievu, cietumos 80% - diskriminācija? nedomāju Nodokļus nemaksā vai to dara minimāli, taču mauro par visu, par ko vien var, visur brēc, lien bez rindas un smird. Te gan vēl var piebilst, ka īpaši nav paveicies mums, tāpat kā īriem ar latviešiem - ne jau te inteliģence sabrauca, bet gan celtieki, fabrikās strādājošie, armijnieki u.c. pilsoņi

Tātad rezumē - man nepatīk, ka mani pielīdzina krieviem. Pārējais vienalga - lai jūt Znaroks līdzi, kam grib.

  -2 [+] [-]

, 2010-02-23 21:42, pirms 16 gadiem
taapataas rakstīja: Ja Niderlandes futbola izlases treneris butu vacietis un vins intervija pateiktu "pardzivojam par Vacijas izlasi, jo principa esam vaciski runajosie", vinu atlaistu momenta.

Cienu Znaroka ieguldijumu Latvijas hokeja, bet sis teikums tikai apliecina, ka krievi Latvija var atlauties parak daudz, un tas ir loti bedigi.
Kaut kāds marazms..
Cilvēkam mūsdienās ir pieejama tāda ekstra kā "vārda brīvība"..
Ko tu tagad lej par savu futbolu-Znaroks var uzlīmēt sev mājās pie sienas Malkina plakātus un laizīt tos!Viņš var teikt, ko viņš vēlas-atklāt savus turnīra favorītus un pat pielūgt tos, ja vien tas netraucē viņam pilnvērtīgi darīt savu darbu, saglabājot ziloņa devu lojalitātes pret Letiņu tīmu.. Un šajā gadījumā-tas viņam netraucē, kā arī lojalitāte nav zudusi!Latvijā ir pilns ar Nacionālistiem, kuri jau sen viņu būtu patriekuši, ja vien man nebūtu taisnība!Un nerakstiet neko par to, ka Krieveļus Značoks paslavē, bet mūsējiem tikai tā kritika..-pretīgi.. Besī šie nacistiski piesātinātie, nevajadzīgie komenti, kuriem blakus !!!19 +!!! salikti-Murgs!Hokejs un polit-nacionālās piederības ir divas dažādas dimensijas..

Vsp jau zb-jūs te jau paliekat kā bazara ļaudis..
Gribētos vairāk šajā portālā konkrētizētības sakarā ar sportu!
Filozofi lielie un politologi bitīt razīt.

LV-CZE rep. 3:2

     [+] [-]

, 2010-02-23 21:52, pirms 16 gadiem
"Cilvēkam mūsdienās ir pieejama tāda ekstra kā "vārda brīvība".."
Teica svimpausis, kas cita viedokļa īpašniekus sauc par nacistiem.

"Hokejs un polit-nacionālās piederības ir divas dažādas dimensijas.."
Prieks par tavu naivumu.

     [+] [-]

, 2010-02-23 22:01, pirms 16 gadiem
hitter rakstīja: Kaut kāds marazms..
Cilvēkam mūsdienās ir pieejama tāda ekstra kā "vārda brīvība"..
Ko tu tagad lej par savu futbolu-Znaroks var uzlīmēt sev mājās pie sienas Malkina plakātus un laizīt tos!Viņš var teikt, ko viņš vēlas-atklāt savus turnīra favorītus un pat pielūgt tos, ja vien tas netraucē viņam pilnvērtīgi darīt savu darbu, saglabājot ziloņa devu lojalitātes pret Letiņu tīmu.. Un šajā gadījumā-tas viņam netraucē, kā arī lojalitāte nav zudusi!Latvijā ir pilns ar Nacionālistiem, kuri jau sen viņu būtu patriekuši, ja vien man nebūtu taisnība!Un nerakstiet neko par to, ka Krieveļus Značoks paslavē, bet mūsējiem tikai tā kritika..-pretīgi.. Besī šie nacistiski piesātinātie, nevajadzīgie komenti, kuriem blakus !!!19 +!!! salikti-Murgs!Hokejs un polit-nacionālās piederības ir divas dažādas dimensijas..

Vsp jau zb-jūs te jau paliekat kā bazara ļaudis..
Gribētos vairāk šajā portālā konkrētizētības sakarā ar sportu!
Filozofi lielie un politologi bitīt razīt.

LV-CZE rep. 3:2
Pirmkart iemacies lasit. Nekur nebija rakstits, ka man nepatik, ka Znaroks slave krievu hokeju un kritize musejos.
Fakts ir, ka vinam ka LATVIJAS hokeja izlases trenerim ir zinama atbildiba pret LATVIESU sabiedribu, un pat intervija krievu portalam nevajadzetu komandu vai ari visu Latviju nosaukt par krievvalodigajiem, jo zinot musu valsts vesture ta ir vienkarsi neciena.
Salidzinaju ar futbolu un Vaciju/Niderlandi, lai paraditu, ka citur (ari sporta!) ir tada lieta ka darba etika. Vel viens variants ir,ka tulkojums ir nepareizs un Znaroks to visu bija domajis citadak, bet krievu valodu diemzel nesaprotu, tapec varu tikai palauties uz siem tulkojuma variantiem..

  -2 [+] [-]

, 2010-02-23 22:06, pirms 16 gadiem
Es drīzāk kritizēju-un tikai muļķis viņa komentā nesaredzētu smieklīgu, nacistisku portretiņu..

whatever-es jau šeit komentārus lasot sapratu, ka ielaižoties ''debatēs'' ar tādiem čomiņiem kā Tu-sirms paliksi ātrāk nekā atradīsi kādu kopsaucēju!
Lasīji tik cītīgi, cenšoties piekasīties kādam graudam vai domai, ka palaidi garām pašu svarīgāko-esmu par sporta debatēm sporta portālā, nevis par vispārizglītojošajiem kursiem politikā, piederībam and co..

     [+] [-]

, 2010-02-23 22:10, pirms 16 gadiem
hitter rakstīja: Kaut kāds marazms..
Cilvēkam mūsdienās ir pieejama tāda ekstra kā "vārda brīvība"..
Ko tu tagad lej par savu futbolu-Znaroks var uzlīmēt sev mājās pie sienas Malkina plakātus un laizīt tos!Viņš var teikt, ko viņš vēlas-atklāt savus turnīra favorītus un pat pielūgt tos, ja vien tas netraucē viņam pilnvērtīgi darīt savu darbu, saglabājot ziloņa devu lojalitātes pret Letiņu tīmu.. Un šajā gadījumā-tas viņam netraucē, kā arī lojalitāte nav zudusi!Latvijā ir pilns ar Nacionālistiem, kuri jau sen viņu būtu patriekuši, ja vien man nebūtu taisnība!Un nerakstiet neko par to, ka Krieveļus Značoks paslavē, bet mūsējiem tikai tā kritika..-pretīgi.. Besī šie nacistiski piesātinātie, nevajadzīgie komenti, kuriem blakus !!!19 +!!! salikti-Murgs!Hokejs un polit-nacionālās piederības ir divas dažādas dimensijas..

Vsp jau zb-jūs te jau paliekat kā bazara ļaudis..
Gribētos vairāk šajā portālā konkrētizētības sakarā ar sportu!
Filozofi lielie un politologi bitīt razīt.

LV-CZE rep. 3:2
šķiet, ka tu netver lauku!!! Znaroks var fanot par ko vien viņš vēlas, bet NEDRĪKST LATVIEŠUS SAUKT PAR KRIEVIJAI PIEDERĪGU TAUTU!!!

     [+] [-]

, 2010-02-23 22:11, pirms 16 gadiem
hitter rakstīja: Es drīzāk kritizēju-un tikai muļķis viņa komentā nesaredzētu smieklīgu, nacistisku portretiņu..

whatever-es jau šeit komentārus lasot sapratu, ka ielaižoties ''debatēs'' ar tādiem čomiņiem kā Tu-sirms paliksi ātrāk nekā atradīsi kādu kopsaucēju!
Lasīji tik cītīgi, cenšoties piekasīties kādam graudam vai domai, ka palaidi garām pašu svarīgāko-esmu par sporta debatēm sporta portālā, nevis par vispārizglītojošajiem kursiem politikā, piederībam and co..
kada atskiriba vai mes esam delfos, apollo, vai vel kaut kur? ir tikai normali, ka pec sadiem teikumiem sakas debates, ari sporta portala.. ja tev nepatik, lasi zinas par biatlonu, dailslidosanu utt. tur nekas tads nebus

  -1 [+] [-]

, 2010-02-23 22:12, pirms 16 gadiem
''Pirmkart iemacies lasit. Nekur nebija rakstits, ka man nepatik, ka Znaroks slave krievu hokeju un kritize musejos.''

Tas ir vienīgais, ko varēju paturēt pie sevis, jo iekarsot, atcerējos tavam līdzīgos komentārus!

  +2 [+] [-]

, 2010-02-23 22:16, pirms 16 gadiem
Hitteram

Protams, žēl, ka jātērē laiks, diskutējot ar cilvēkiem kuri nemāk lasīt vai kuru domāšana ir kritiski zemā līenī. Tomēr - vai tev, gudriniek, kas pārmet politikas iejaukšanu hokeja notikumos, nešķiet, ka Znaroks to veica pirmais, teikdams, ka mēs visi esam krievvalodīgie??? Vai tā nav politika??? Un tagad tu pārmet, ka citi saistībā ar diskute no politikas, nevis sporta aspekta.
Un Machimol pareiz norādīja, ka, nosaukdams komentārus par nacistiskiem (tu par nacistu uzskati arī amerikāni, kurš uzskata, ka cilvēkam, kas nodzīvojis ASV 30 gadus, ir jāprot angļu valoda un nav jāsauc amerikāni par meksikāniem????????) tu pats iesaistes politikā, piedevām - Krievijas Federācijas realizētajā.

  +1 [+] [-]

, 2010-02-23 22:55, pirms 16 gadiem
esmu vienmer fanojis pret krievijas sportu, ipaši pret hokeju..tas taa naak liidzi no okupaacijas gadiem, kad veel biju pusaudza gados! nesaprotu kaa kaads latvietis(chehs, slovaaks, igaunis vai polis) tajos laikos vareja fanot par krieviem.. ok tagad kadam maaniigi skiet , ka laiki mainijusies bet attieksme palikusi taa kaa taa.
Jaa Znaroks bija atklaats un ar savu interviju paradija visu "krievvalodigo" attieksmi pret Latviju, kura taapt visiem bija zinaama, BET ja Novikam tas skiet pienjemami, tad tikai atliek secinaat ka vins ir d***rsaa liideejs

     [+] [-]

, 2010-02-23 23:54, pirms 16 gadiem
Tu uzrakstīji šo rakstu par ļoti līdzīgu tēmu, kā es, par Slovākijas un Krievijas spēli.
Pilnībā tev piekrītu, jauki !