Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:597, Did:0, useCase: 3

Latvija vēlreiz spēlēs pret Čehiju

Valdis Bērziņš
Valdis Bērziņš

Latvija vēlreiz spēlēs pret Čehiju
Miķelis Rēdlihs spēlē pret Čehiju
Foto: AFP/Scanpix

Latvijas hokeja izlases nākamā spēle Vankūveras olimpiādē būs pret Čehijas komandu, kurai mūsējie piekāpās B apakšgrupas spēlē ar 2:5. Uzvarētājs iekļūs ceturtdaļfinālā.

Šodien olimpiādē noslēdzās priekšsacīkstes hokeja turnīrā, un tika noskaidrota komandu vietu secība, kā arī izslēgšanas spēļu pāri. Latvijai par vietu ceturtdaļfinālā būs jāspēlē ar Čehiju, kurai mūsējie jau zaudēja apakšgrupas spēlē ar 2:5.

Latvijas spēkošanās ar čehiem notiks parīt, 24. februārī, plkst. 05:00 (pēc Latvijas laika). Šodien Latvijas izlase no plkst. 14:15 - 15:30 aizvadīs treniņu UCB arēnā. Latvijas un Čehijas spēles uzvarētājs ceturtdaļfinālā tiksies ar Somiju.

B grupa noslēguma tabula.

VValstsSUZVAP
1.Krievija32113:67
2.Čehija32110:76
3.Slovākija3219:45
4.Latvija3034:190

Spēles par iekļūšanu ceturtdaļfinālā

SpēlePretinieks 1/4 finālā
Šveice – BaltkrievijaASV
Čehija – LatvijaSomija
Kanāda – VācijaKrievija
Slovākija – NorvēģijaZviedrija

+124 [+] [-]

, 2010-02-22 09:14, pirms 15 gadiem
papildlaikā 3-2 latvija uzvar...!!!
ticiet man,un ticesim dzekiem izlasē...!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Ulrihs

 +33 [+] [-]

, 2010-02-22 09:17, pirms 15 gadiem
shoreiz buus labi
Slēpts komentārs: Pirate35
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +19 [+] [-]

, 2010-02-22 09:18, pirms 15 gadiem
23 februarī plkst. 22.00 pēc Latvijas laika
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Mikus Saulītis

 +29 [+] [-]

, 2010-02-22 09:19, pirms 15 gadiem
viss bumbās, mazāk sliktais variants no iespējamajiem. (Un Čajanekam bietē; )

 +51 [+] [-]

, 2010-02-22 09:19, pirms 15 gadiem
Labak,ka 11.vietai Vacijai-Kanada

 +35 [+] [-]

, 2010-02-22 09:20, pirms 15 gadiem
Galvenais ka 1/4 finala RUS-CAN! un tad shis speles uzvaretaji pret ASV!!!
Slēpts komentārs: MachimoI

 +16 [+] [-]

, 2010-02-22 09:20, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Sliktākais scenārijs no visiem iespējamiem.
Gribējas vismaz paskatīties uz kādu citu komandu. Teiksim, sviedriem vai somiem.
viniem jau 3 speles ir bijushas ,neesi vel redzejis?

 +15 [+] [-]

, 2010-02-22 09:21, pirms 15 gadiem
Uz pusfinālu !

 +20 [+] [-]

, 2010-02-22 09:22, pirms 15 gadiem
MachimoI rakstīja: Somijai 6 punkti, vārtu attiecība 10:4
Čehijai 6 punkti, vārtu attiecība 10:7.

Kādēļ mums jāspēlē pret Čehiju?
Somija,ka labaka 2.vieta pa taisno ceturtdalfinala.......

 +37 [+] [-]

, 2010-02-22 09:22, pirms 15 gadiem
Vienu iemetīs, 1-8.
Vispār šoreiz jāpiekrīt komentētājiem, ja neskaita fizisko nogurumu no RD spēlēm, tad vaina ir psiholoģijā, jo izskatās, ka mūsējie jau sāk spēli ar domu, ka nekas tur nesanāks, jo esam pārāk mīksti, un, kas visvairāk apbēdina, arī pats Znaroks kultivē šo domu, ka esam mīkstie un neko nevaram. Nesaprotu, nah slavēt, piemēram, tos pašus krievus, ja tai vietā varētu paslavēt kādu no mūsējiem par labu spēli. Vienk. sanāk, ka puišiem pēc smaga zaudējuma pat no trenera nākas dzirdēt, ka viņi ir mīkstie, bet pretinieki super veči, līdz ar to nav brīnums, ka nākamo spēli atkal sāk ar 0-5.

  +5 [+] [-]

, 2010-02-22 09:22, pirms 15 gadiem
MachimoI rakstīja: Somijai 6 punkti, vārtu attiecība 10:4
Čehijai 6 punkti, vārtu attiecība 10:7.

Kādēļ mums jāspēlē pret Čehiju?
Liecies paguli,savadk te sac mulkibas rakstit!!

 +11 [+] [-]

, 2010-02-22 09:23, pirms 15 gadiem
MachimoI rakstīja: Somijai 6 punkti, vārtu attiecība 10:4
Čehijai 6 punkti, vārtu attiecība 10:7.

Kādēļ mums jāspēlē pret Čehiju?
Tieši dēļ vārtu attiecības. Somi ar +6 paliek 4. turnīra reitingā un gaida 1/4 fināla pretinieku, bet čehi ar +3 paliek piektie, un viņiem jāspēlē ar 12. vietu tobiš mums
Slēpts komentārs: MachimoI
Slēpts komentārs: obana

 +19 [+] [-]

, 2010-02-22 09:25, pirms 15 gadiem
Viens no labakajiem variantiem!!!
pret komandu jau ir spelets zinams vinu speles stils,un manuprat ta bija sakarigaka spele apagsgrupa tapec ir ceribas!!!

dzeki vajag sensaciju

 +17 [+] [-]

, 2010-02-22 09:25, pirms 15 gadiem
Znaroks jau pateica pats, ka mēs nevaram konkurēt šeit. Nez tad kā viņš mēģinās motivēt/
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2010-02-22 09:28, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Ceru,ka belari tiks 1/4 finālā. Viņiem visi priekšnosacijumi priekš tā ir.
talak,gan netiks no ASV neko tadu negaidiju,bet izskatas,ka sogad nems medalas..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +10 [+] [-]

, 2010-02-22 09:28, pirms 15 gadiem
Veči turās!!! Es ticu, ka jūs varat sagādāt pārsteigumu! Kapājiet no visas sirds un izdosies!!!!
Slēpts komentārs: Modritis

  -3 [+] [-]

, 2010-02-22 09:28, pirms 15 gadiem
Oasis rakstīja: Vienu iemetīs, 1-8.
Vispār šoreiz jāpiekrīt komentētājiem, ja neskaita fizisko nogurumu no RD spēlēm, tad vaina ir psiholoģijā, jo izskatās, ka mūsējie jau sāk spēli ar domu, ka nekas tur nesanāks, jo esam pārāk mīksti, un, kas visvairāk apbēdina, arī pats Znaroks kultivē šo domu, ka esam mīkstie un neko nevaram. Nesaprotu, nah slavēt, piemēram, tos pašus krievus, ja tai vietā varētu paslavēt kādu no mūsējiem par labu spēli. Vienk. sanāk, ka puišiem pēc smaga zaudējuma pat no trenera nākas dzirdēt, ka viņi ir mīkstie, bet pretinieki super veči, līdz ar to nav brīnums, ka nākamo spēli atkal sāk ar 0-5.
Varbut neliela psihologiska deva ir klat, bet isteniba OS parada tikai isto speku sameru pasaules hokeja, ne velti musejiem jau otra olimpiade ir bezceriga.

 +13 [+] [-]

, 2010-02-22 09:29, pirms 15 gadiem
Modritis rakstīja: Sory veci,mazliet kludijos, RU-CAN speles uzvaretais tiekas ne ar ASV,bet gan SWE!!!
Kanadai vel janolauz Vacija......

  -1 [+] [-]

, 2010-02-22 09:30, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Ceru,ka belari tiks 1/4 finālā. Viņiem visi priekšnosacijumi priekš tā ir.
Nu nezinu,jo Sveice laba komanda,bet ceru ka ieklus 1/4 un uzspeles pret ASV!

  +7 [+] [-]

, 2010-02-22 09:30, pirms 15 gadiem
Lai jau veicas! Varbūt kādu golu mūsējie iemetīs, na haļavu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2010-02-22 09:31, pirms 15 gadiem
snak ka finala kanada vs krievija nemaz nevar but!krieviem drusku atrak bus jabrauc uz majam

  -2 [+] [-]

, 2010-02-22 09:31, pirms 15 gadiem
Artis4000 rakstīja: Kanadai vel janolauz Vacija......
Nu nee,CAN uz klases vines GER!!!
Slēpts komentārs: alberts-v

  +1 [+] [-]

, 2010-02-22 09:32, pirms 15 gadiem
Nu tas ir pī atkal zāģis
Skatotie kā Čehi spēlēja ar krieviju Sapratu ka pret Latviju viņiem būs treniņspēle
Domāju scenārijs jau bija zināms pirms olimpiādes
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-02-22 09:33, pirms 15 gadiem
Nu ja Čehi spēlēs, kā vakar pret krieviju, tad būs kāds 6:1
Bet ja beidzot to ākstu Čajaneku kāds izslēgs kā arī Skrastiņš turpinās Jagru pa bortiem smērēt, tad vismaz viena maiņa būs neitralizēta.. Joks protams!
Īsti neredzu iespēju, kā mēs varētu viņus uzvarēt.
Latvijai jāmaina pamata stratēģija, pēc manām domām ar čehiem sacensties meisterībā mums nav īpaši izdevīgi, bet tomēr, vajadzētu kārtīgi nocīnīties vismaz vienā lietā.
Tapēc gribētu redzēt kārtīgu spēka spēli, cik nu mums katram ir atlicis iekšā. Nešķirot pretinieku, Jagrs vai ne, bet lai tas pats Jagrs, no turnīra atceras, ne tikai to, ka vieglāk spēlēt uz maziem laukumiem jo mazāk jāskrien (Tā viņš pats ir izteicies ), bet arī Latvijas izlases grūdienus apmalēs... Ar kādu rezultātu spēle noslēgsies, tas vairs nav svarīgi, svarīgi ir cīņa pašatdeve, īdz Dinamo spēlēm vēl paspēs atpūsties. (Vai kā Ovečkins teica, atpūtīsies pa vasaru)
Ja Slovāki ar savu agresīvo un rupjo spēli varēja pārsteigt Krievus, tad gan mēs to varam izdarīt ar Čehiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-02-22 09:35, pirms 15 gadiem
trakais v.4 rakstīja: cerams,ka džeki saņemsies šai spēlei

vāciešiem abloms,pretī Kanādu dabūja
Ko tu teiksi, ka Vācieši viņus uzvilks?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2010-02-22 09:35, pirms 15 gadiem
Ulrihs rakstīja: Varbut neliela psihologiska deva ir klat, bet isteniba OS parada tikai isto speku sameru pasaules hokeja, ne velti musejiem jau otra olimpiade ir bezceriga.
Tā jau ir. Es saprotu, ka mūsējie nevar, neapturot ripu, iemest devītniekā (problēmas jau ir trāpīt, ja aptur ripu), bet visvairāk sāpina, ka lielākā daļa mūsējo joprojām nespēj pat paslidot tikpat ātri, cik pretinieki. Līdzīgāka spēle vienmēr sākas, kad esam spēli zaudējuši un pretinieks samazina ātrumus.
Ok, pagājušā olimpiādē varēja taisnoties, ka 90% mūsējo ikdienā spēlē bez maz vai amatieru līmenī, salīdzinot ar nhl, bet tagad? Pat tās pretinieku maiņas, kas nāk no khl līmeņa, mūsējos apslido. Stulbi kaut kā.

  +2 [+] [-]

, 2010-02-22 09:35, pirms 15 gadiem
Ceru, ka Sotnieka klients Vokouns būs vārtos un Sotnieks atkal iemetīs golu.

  +3 [+] [-]

, 2010-02-22 09:36, pirms 15 gadiem
Raitcha rakstīja: Nu ja Čehi spēlēs, kā vakar pret krieviju, tad būs kāds 6:1
Bet ja beidzot to ākstu Čajaneku kāds izslēgs kā arī Skrastiņš turpinās Jagru pa bortiem smērēt, tad vismaz viena maiņa būs neitralizēta.. Joks protams!
Īsti neredzu iespēju, kā mēs varētu viņus uzvarēt.
Latvijai jāmaina pamata stratēģija, pēc manām domām ar čehiem sacensties meisterībā mums nav īpaši izdevīgi, bet tomēr, vajadzētu kārtīgi nocīnīties vismaz vienā lietā.
Tapēc gribētu redzēt kārtīgu spēka spēli, cik nu mums katram ir atlicis iekšā. Nešķirot pretinieku, Jagrs vai ne, bet lai tas pats Jagrs, no turnīra atceras, ne tikai to, ka vieglāk spēlēt uz maziem laukumiem jo mazāk jāskrien (Tā viņš pats ir izteicies ), bet arī Latvijas izlases grūdienus apmalēs... Ar kādu rezultātu spēle noslēgsies, tas vairs nav svarīgi, svarīgi ir cīņa pašatdeve, īdz Dinamo spēlēm vēl paspēs atpūsties. (Vai kā Ovečkins teica, atpūtīsies pa vasaru)
Ja Slovāki ar savu agresīvo un rupjo spēli varēja pārsteigt Krievus, tad gan mēs to varam izdarīt ar Čehiem.
Lielākā daļa no Čehijas spēlētājiem ir pilnībā pieraduši pie spēka spēles.Ka tu iedomājies, ka izlase, kura ikdienā spēlē praktiski bez spēka spēles (KHL) varēs izbortēt čegus, kuri NHL praktiski tikai tā spēlē Izklausās nedaudz utopiski.

  +9 [+] [-]

, 2010-02-22 09:37, pirms 15 gadiem
Isteniba labi ka mes palikam 12tie,paliktu 11tie,dabutu Kanadu,shie dusmigi,mus sarautu gabalos!!!Jo shie gribes reabiliteties savu lidzjuteju prieksha!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-02-22 09:37, pirms 15 gadiem
Labāk lai uzreiz brauc mājās un miers. Spēki jātaupa KHL čempionātam kur vēl nekas nav atrisināts līdz galam. Ierakstīs mums zaudējumu ar 0-3 kas būs cienīgāks rezultāts bez spēles. Gaidu ar nepacietību KHL čempionāta atsākšanos. Patieso savu spēku rādīsim PČ uz novājināto izlašu fona kur nospēlēs daudz cienīgāk LV izlase.

  +1 [+] [-]

, 2010-02-22 09:38, pirms 15 gadiem
hahahaha, te nu bija krievija=kanāda fināls, kas būs jau 1/4 finālā, vienai no šīm izlasēm čempis būs ĻOOOOOOOOOOOOOOOOOOTI neveiksmīgs

     [+] [-]

, 2010-02-22 09:38, pirms 15 gadiem
Vistulbākais , ka manas 4 favorītkomandas 1 zarā swe, svk, rus,can

     [+] [-]

, 2010-02-22 09:39, pirms 15 gadiem
1/4 fināls - Kanāda - Krievija !!!!!!!!!

     [+] [-]

, 2010-02-22 09:39, pirms 15 gadiem
Ulrihs rakstīja: Varbut neliela psihologiska deva ir klat, bet isteniba OS parada tikai isto speku sameru pasaules hokeja, ne velti musejiem jau otra olimpiade ir bezceriga.
ja tā paskatās, tad ir liela atšķirība starp pēdējām divām olimpiādēm un to, kurā vēl it kā likās, ka esam diezgan labi, jo pirmajā olimpiādē pēc neatkarības atgūšanas pretinieki nu ne tuvu nebija tādi, kādi tie ir pēdējās divās . Soltleikā tie bija gan austrieši, gan ukraiņi, kurus uzvarēja, niča pret slovākiem un svarīgākajā spēlē par tikšanu tālāk bija kāsiens vāciešiem . pēdējās divās Olimpiskajās spēlēs tie jau bija > 2x krievi, 2x slovāki, tagad būs arī 2x čehi, amerikāņi .. tomēr šie nav vienā maisā liekami, kur ukraiņi, austrieši, kazahi vai norvēģi

     [+] [-]

, 2010-02-22 09:40, pirms 15 gadiem
ASV - Šveice/Baltkrievija
Zviedrija - Slovākija/Norvēģija
Krievija - Kanāda/Vācija
Somija - Čehija/Latvija
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2010-02-22 09:43, pirms 15 gadiem
1:8 izskatās reāli, bet kā vienmēr CERĒSIM ka stiprāk nospēlēsim Īpaši jau aizsardziiba jāpamaina, nestāvēt priekšā Edžam un neļaut tur stāvēt pretiniekam.

     [+] [-]

, 2010-02-22 09:44, pirms 15 gadiem
eske rakstīja: ASV - Šveice/Baltkrievija
Zviedrija - Slovākija/Norvēģija
Krievija - Kanāda/Vācija
Somija - Čehija/Latvija
Viss iet uz to ka ASV bus finala,bet otrs finalsits varetu but SWE,jo shis komandas rada viss parliecinoshaku speli!!

  +3 [+] [-]

, 2010-02-22 09:48, pirms 15 gadiem
Neslikti!Kā jau vakar rakstīju pie pēdējās spēles spēlētāju statistikas,tad pirmās trīs spēles nav jāuztver kā svarīgākās,varējām tās mierīgi aizvadīt arī treniņu režīmā,jo reāli viss tagad tikai sākas,pirmo vietu grupā tāpat nebija reāli izcīnīt un iespringt uz to būtu veltīgi tērēt spēkus un enerģiju,bet paliekot pēdējā vietā ir ,itkā ,vājākais pretinieks no iespējamā pusfināla-tikai 4 vieta ,šoreiz Somija!Turpinām atbalstīt Mūsējos ar vēl lielāku sparu un ticību,arī aurai ap komandu ir jābūt pozitīvai,tam ir liela nozīmē!Vērtēsim visus pēc Olimpiādes!Ceru uz vēl 4 spēlēm!Par Latviju!

  -3 [+] [-]

, 2010-02-22 09:49, pirms 15 gadiem
eske rakstīja: 1. ASV - Šveice/Baltkrievija
2. Zviedrija - Slovākija/Norvēģija
3. Krievija - Kanāda/Vācija
4. Somija - Čehija/Latvija
Tālāk ir šādi?
1 vs 2
3 vs 4

  -1 [+] [-]

, 2010-02-22 09:50, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Tehniskais zaudējums ir 0:5.
Ar to PČ arī nemaz pavasatrī nebūs tik vienkārši. Jasagaida ko pēc OS turnīra teiks Skrastiņš,Vasiļjevs, Ankipāns un Laviņš. Ja viņi izdomā beigt spēlēt izlasē,tad mums pat novājinātas izlases liksies kā super stipri pretinieki,jo galvenie vilcēji no mums varbūt būs prom.
Tev taisnība! Izskatās,ka tiešām izlases rindas varētu pamest pāris spēlētāji pēc neveiksmīgās olimpiādes,kā tas ir bijis pēc iepriekšējām OS.

  -1 [+] [-]

, 2010-02-22 09:51, pirms 15 gadiem
Atvainojos,ne 4 vieta no pusfināa ,bet 1/4 fināla biju domājis!

  +1 [+] [-]

, 2010-02-22 09:52, pirms 15 gadiem
Juus neko nesaprotat..muuseejie panjems vinjus uz izbriinu..chehiem buus gruuti noskanjoties..vinji jau domaas buus 1/4 finaalaa..un te mees vinjus no sleepnja paarsteidzam ..

  +5 [+] [-]

, 2010-02-22 09:52, pirms 15 gadiem
Latvijas komandai ir iespēja atspēlēties un izdarīt visu,lai tomēr Jāgrs atcerētos spēli pret Latviju,jo pēc viņa vārdiem iepriekšējā spēle nebija ievērības cienīga. Mums ir iespēja izdarīt visu,lai viņš šo spēli atcerētos un vēlams ar negatīvām emocijām!!! Puiši saņematies!!!Mēs jums ticam!!!Jūs to varat!!!

  +1 [+] [-]

, 2010-02-22 09:53, pirms 15 gadiem
Pievērsiet uzmanību, spēle būs 5:00 no rīta, nevis 22:00 kā sākotnēji tika ziņots.

     [+] [-]

, 2010-02-22 09:54, pirms 15 gadiem
Čehus paņems uz izbrīnu. Pēc pirmās trešdaļas 5:0 Latvijas labā.

     [+] [-]

, 2010-02-22 09:56, pirms 15 gadiem
bedwetter rakstīja: Vienalga tizla sistēma, piemēram mēs uzvaram Čehus un tiekam ceturtdaļfinālā ar vienu uzvaru, un trīš katastrofāliem zaudējumiem, kamēr Čehi ar daudz labāku statistiku netiek...
+ Tiekam pusfināla jo Somus mēs arī netīšaām winējam upsss un Sensācija USA paslīd pret LATVIJU!!! Hokeja lielvalsts Latvija FINĀLĀ pret.....

  +1 [+] [-]

, 2010-02-22 09:58, pirms 15 gadiem
neee!! Krievija : Kanāda 4dalfinaalaaa

  -2 [+] [-]

, 2010-02-22 10:00, pirms 15 gadiem
lai palabo ja kluudos kaads,bet ja 1/4 finaalaa RUS teikas ar CAN tad jav laikam veelreiz vinji finaalaa tikties nevar un liidz ar to iet garaam tas baigi izdaudzinaatais finaals RUS-CAN...
zeel

  +1 [+] [-]

, 2010-02-22 10:01, pirms 15 gadiem
bedwetter rakstīja: Vienalga tizla sistēma, piemēram mēs uzvaram Čehus un tiekam ceturtdaļfinālā ar vienu uzvaru, un trīš katastrofāliem zaudējumiem, kamēr Čehi ar daudz labāku statistiku netiek...
Piekrītu, ser.

  +4 [+] [-]

, 2010-02-22 10:01, pirms 15 gadiem
Nu ko, speele, kas paraadiis vai Znachoks ir labs strateegjis vai nav! Pagaidaam viss liecina, ka muuseejie gatavojas tikai vienai speele, tas ir pret gaidaamo Chehijas speeli (vismaz es taa gribeetu cereet, jo liidzshineejaas izskatiijaas diezgan bezzobainas).
Tiiri teoreetiski, mums buutu jaabuut svaigaakiem, itkaa viena diena vairaak atpuutas.
Es ceru, ka beidzot Edzha paraadiis, kaa var speeleet un peec speeles atkal rakstiits "CZE got Masalskis-ed!". Un gan jau ka muuseejie uzbruceeji sajuutot, ka aiz muguras ir muuris, tad arii buus vieglaakas rokas un kaut ko iemetiis, liidz ar to manas prognozes vareetu buut 3-1 musu labaa, peedeejo ripu iemetot jau tukshos vaartos.

  +1 [+] [-]

, 2010-02-22 10:02, pirms 15 gadiem
zzviedrs rakstīja: Latvijas komandai ir iespēja atspēlēties un izdarīt visu,lai tomēr Jāgrs atcerētos spēli pret Latviju,jo pēc viņa vārdiem iepriekšējā spēle nebija ievērības cienīga. Mums ir iespēja izdarīt visu,lai viņš šo spēli atcerētos un vēlams ar negatīvām emocijām!!! Puiši saņematies!!!Mēs jums ticam!!!Jūs to varat!!!
Man šķiet, ka čehi mūs uzvarētu arī tad, ja visu iepriekšējo nakti nebūtu gulējuši.

  +1 [+] [-]

, 2010-02-22 10:03, pirms 15 gadiem
kino rakstīja: Lielākā daļa no Čehijas spēlētājiem ir pilnībā pieraduši pie spēka spēles.Ka tu iedomājies, ka izlase, kura ikdienā spēlē praktiski bez spēka spēles (KHL) varēs izbortēt čegus, kuri NHL praktiski tikai tā spēlē Izklausās nedaudz utopiski.
Nē tas nav utopiski, tas ir tas, ko no mums vismazāk gaida
Tapēc tas arī ir pārsteiguma moments. Spēka spēle mums patīk un mēs viņu arī varētu spēlēt tikai mums nav tie parametri, ātri nogurstam un... Tā teikt nereti atlecam kā no sienas Bet galvenais jau ir pārsteiguma moments...

 +10 [+] [-]

, 2010-02-22 10:03, pirms 15 gadiem
Iedomājaties ja Znaroks,pirms spēlēm speciāli būtu devis tādu rīkojumu spēlētājiem īpaši neiespringt,spēlēt vnk tā pat treniņa režīmā,jo tā pat par pirmo vietu apakšgrupā spēlēt nereāli,un īstā spēle tik sākas tagad pret čehiju-un Latvija viņus apslido uz vienas slidas,samasējot 6:2 un Znaroks pēcspēles intervija tā arī pateiktu,ka tas bija speciāli pirmās trīs spēles zaudēt,lai paņemtu uz izbrīnu play offus! Skaisti sapņi,vai ne>?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-02-22 10:03, pirms 15 gadiem
Nu ja njem veera to ka teishi pret chehiem nospelejaam viscieniigaak, un lai arii samociita uzvara shinii spelee pilniigi noskalotu mieles pec 3 zaudeem, talak fini..... nu arii nu die nav tas slitkakais variantsm bet nu ir japarkapj peri chehiem!!!!

  -4 [+] [-]

, 2010-02-22 10:04, pirms 15 gadiem
Atkal LV izlase saņems pamatīgu pērienu, atkal daži hokejisti sapelnīs mīnusus un atkal paši spēlētāji teiks ko & kā vajadzēja darīt, ehhh!!!

  +4 [+] [-]

, 2010-02-22 10:04, pirms 15 gadiem
LATVIJA SARAUJ!!!! Возьмите за яйца этих шведов! Едгар, СОЛНЦЕ! Соберись! Мы за тебя всей страной! мы за всю команду всей страной пойдём! Вы наша гордость так давайте покажем им как мы играем!

  -2 [+] [-]

, 2010-02-22 10:06, pirms 15 gadiem
Mūsējiem psiholoģiski būtu vieglāk, ja zinām, ka 2. un 3. periodā varējām cīnīties... Katrā ziņā, Znarokam un Vītoliņam kārtīgi jāizpēta iepriekšējās spēles pret Čehiem video.
Kāds zina, izlasei līdzi vispār ir vārtsargu treneris?

  -2 [+] [-]

, 2010-02-22 10:08, pirms 15 gadiem
bez variantiem dabuus iekshaas no chehiem 6-0

  +1 [+] [-]

, 2010-02-22 10:10, pirms 15 gadiem
Oasis rakstīja: Tā jau ir. Es saprotu, ka mūsējie nevar, neapturot ripu, iemest devītniekā (problēmas jau ir trāpīt, ja aptur ripu), bet visvairāk sāpina, ka lielākā daļa mūsējo joprojām nespēj pat paslidot tikpat ātri, cik pretinieki. Līdzīgāka spēle vienmēr sākas, kad esam spēli zaudējuši un pretinieks samazina ātrumus.
Ok, pagājušā olimpiādē varēja taisnoties, ka 90% mūsējo ikdienā spēlē bez maz vai amatieru līmenī, salīdzinot ar nhl, bet tagad? Pat tās pretinieku maiņas, kas nāk no khl līmeņa, mūsējos apslido. Stulbi kaut kā.
Nesaprotu kapec tas kadu izbrina, ja ta skatas, tad mums izlase ir viduveji KHL veci +dazi no AHL, 2 NHL defence tipa aizsargi un 3 dzeki pat no BLR atklata cempionata. Pat it ka tehniskakajiem dzekiem Darzinam un Nizivijam ripa vienkarsi tiek atnemta videja zona

  +2 [+] [-]

, 2010-02-22 10:12, pirms 15 gadiem
Labaakais, vaajaakais-> ko Latvija varēja dabūt, atliek tik ciiniities

Labs, malachi Zviedri!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!..

atkal spēlē tikai tad, kad ir noziimiigas speeles, un tajās rāda savu iisto, stabilo sniegumu...

Kanaada akal paraada, kad komanda nav uz viļņa

Tātad secinājums..nopietnaakie konkurenti Zviedriem šajā turniiraa ir USA pa zelta medaljaam, pa pārējiem naba*iem nevajadzētu satraukties

...Ceru ,ka pusfinālā šīs komandas nespēlēs. Vinjas pelniijushas buut finaalaa

Šo olimpisko spēļu saldais ēdiens..USA-Zviedrija....nevis bēdīgi speeleejoshaas, neinteresantās Kanāda-Krievija, kaa daudzi hokeja nezinīši domāja

  -1 [+] [-]

, 2010-02-22 10:14, pirms 15 gadiem
lvhockey rakstīja: Mūsējiem psiholoģiski būtu vieglāk, ja zinām, ka 2. un 3. periodā varējām cīnīties... Katrā ziņā, Znarokam un Vītoliņam kārtīgi jāizpēta iepriekšējās spēles pret Čehiem video.
Kāds zina, izlasei līdzi vispār ir vārtsargu treneris?
Nav, ir Lipmana coms kaut kads ieklauts.

  +2 [+] [-]

, 2010-02-22 10:18, pirms 15 gadiem
Nebūs Kanādiešiem sapņu fināls (CAN-RUS), būs sapņu 1/4 fināls

  +1 [+] [-]

, 2010-02-22 10:19, pirms 15 gadiem
LVHOCKEY rakstija: Kāds zina, izlasei līdzi vispār ir vārtsargu treneriS? Edzam treneri nevajag,viņu pretinieki jau trīs spēles trenē. Ja nopietni-VASIĻONOKS.Ja jautājumi skar šī gadsimta hokeju tad NAUMOVS.

     [+] [-]

, 2010-02-22 10:19, pirms 15 gadiem
Cerība jūsu,UZVARA MŪSU!! Par uzvaru,lai izdodas!!

  +1 [+] [-]

, 2010-02-22 10:19, pirms 15 gadiem
cesinieks7 rakstīja: papildlaikā 3-2 latvija uzvar...!!!
ticiet man,un ticesim dzekiem izlasē...!!!
Kāds tur papildlaiks. Esam labi atpūtušies pēc grūtajām spēlēm KHL un tagad čehi jāuzvar pārliecinoši , apmēram 4-2.

  +3 [+] [-]

, 2010-02-22 10:21, pirms 15 gadiem
Pirms olimpiādes jau bija skaidrs ka galvenā spēle būs ceturtā tāpēc nevajag mest kreņķi . Protams patīkamāk būtu spēlēt ar Baltkrieviju bet savukārt čehi laikam ir labākais no iespējamiem variantiem.

  -2 [+] [-]

, 2010-02-22 10:27, pirms 15 gadiem
Modritis rakstīja: Nu nee,CAN uz klases vines GER!!!
Tāpat kā Šveici?

  +3 [+] [-]

, 2010-02-22 10:28, pirms 15 gadiem
Žēl, ka nedrīkst neierasties uz 1. periodu.

  +2 [+] [-]

, 2010-02-22 10:28, pirms 15 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Tāpat kā Šveici?
Bet vinēja jau arī kā atceries un Vācija tomēr nav Šveice.

  +1 [+] [-]

, 2010-02-22 10:32, pirms 15 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Tāpat kā Šveici?
Šveice, vismaz pagaidām, izskatās stipri labāk kā Vācija, un arī tad diez vai otrreiz vienā turnīrā izdotos sabojāt garastāvokli Kanādai.

  -1 [+] [-]

, 2010-02-22 10:33, pirms 15 gadiem
kino rakstīja: Bet vinēja jau arī kā atceries un Vācija tomēr nav Šveice.
Šveice un Vācija laukuma spēlētāju ziņā ir apmēram vienāda, tiesa vārtusargi nav līmenī. Bet ja Longo trīcēs rokas kā Brodēram, tad viss ir iespējams.

  +2 [+] [-]

, 2010-02-22 10:38, pirms 15 gadiem
kino rakstīja: Man šķiet, ka čehi mūs uzvarētu arī tad, ja visu iepriekšējo nakti nebūtu gulējuši.
Ja mūsējie turpinās spēlēt kā līdz šim, tad čehi viņus uzvarēs arī gulēdami. Ar tādu sniegumu arī KHL īsti nav ko darīt. Ja 9 no 10 piespēlēm ir kājā vai par tālu, ja visi metieni, kuri iet garām Masaļskim, pārvēšas vārtu guvumos, tad kādu uzveikt var tikai, ja tas neierodas uz spēli.

     [+] [-]

, 2010-02-22 10:40, pirms 15 gadiem
MachimoI rakstīja: Somijai 6 punkti, vārtu attiecība 10:4
Čehijai 6 punkti, vārtu attiecība 10:7.

Kādēļ mums jāspēlē pret Čehiju?
jo somi tika 1/4 finala kaa labaka otra vieta

  -1 [+] [-]

, 2010-02-22 10:40, pirms 15 gadiem
Un ja atkal pirms spēles būs zaudētāju psihaloģija būs 1:5, bet ja iznāks Išti cīnītāji zaudēs ar 2:4 Tomēr čehi ir un paliek čehi!

  +2 [+] [-]

, 2010-02-22 10:41, pirms 15 gadiem
Daudzu cerētis krievu un kanādiešu "fināls" būs jau ceturtdaļfinālā.... mūsējiem faktiski tika relatīvi labākais pretinieks no iespējamajiem, jo kanādieši tomēr ir bišķi monstrozāki gan pēc sastāva gan spēles un ir tomēr vēl nopietnaks pretinieks par čehiem un arī piem. uz tādiem slovākiem vairs diez ko negibās uztrāpīt.... tagad atliek tikai pacensties labi (godam) nospēlēt ar čehiem un braukt mājās!

     [+] [-]

, 2010-02-22 10:44, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Sliktākais scenārijs no visiem iespējamiem.
Gribējas vismaz paskatīties uz kādu citu komandu. Teiksim, sviedriem vai somiem.
nu gan tad būtu cīņa ja spēlētu pret "sviedriem"

  -2 [+] [-]

, 2010-02-22 10:48, pirms 15 gadiem
en.wikipedia.org: Ice hockey at the 2010 Winter Olympics – Men's...
te izskatas ka musejiem jaspele rit plkst. 22:00 pec musu laika

  +1 [+] [-]

, 2010-02-22 10:50, pirms 15 gadiem
ja aizmirstam Slovakijas machu ( musejiem nebij motivacija cinities par uzvaru pec atrajiem 0-2), ja skatamies LAT - CZE speli no rezultata 0-3, kad musejie pat izskatijas labaaki, TAD pie tadas speles, ka atdodam 110%, ka ieverojam stingru aizsardzibu, ja neejam ar zaudetaju psihologiju... varam pacinities ar Cehiem! turklat cehiem jau tagad skjiet ka vinji ir 1/4finalaa!! Znarokam jasezh pie taktikas, jaskjetina pedejas divas musu un cehu speles... ES TICU, MES VARAM!

     [+] [-]

, 2010-02-22 10:52, pirms 15 gadiem
nemaz necelšos poh , mana uzticība uz latviju ir zudusi , hokejs saistībā ar lv manī ir miris , kanāda vs usa vot tas ir hokejs , paredzu 6:2 čehijas labā

     [+] [-]

, 2010-02-22 10:52, pirms 15 gadiem
sandza rakstīja: ja aizmirstam Slovakijas machu ( musejiem nebij motivacija cinities par uzvaru pec atrajiem 0-2), ja skatamies LAT - CZE speli no rezultata 0-3, kad musejie pat izskatijas labaaki, TAD pie tadas speles, ka atdodam 110%, ka ieverojam stingru aizsardzibu, ja neejam ar zaudetaju psihologiju... varam pacinities ar Cehiem! turklat cehiem jau tagad skjiet ka vinji ir 1/4finalaa!! Znarokam jasezh pie taktikas, jaskjetina pedejas divas musu un cehu speles... ES TICU, MES VARAM!
Vēl nedrīkst piemirst par nevajadzīgajiem noraidījumiem un mēgināšanu apspēlēt kādu pie saviem vārtiem! Jo vienkāršāk mūsējie spēlēs, jo labāk. Tas ir tikai mans subjektīvais viedoklis!

  +1 [+] [-]

, 2010-02-22 10:54, pirms 15 gadiem
worse rakstīja: en.wikipedia.org: Ice hockey at the 2010 Winter Olympics – Men's...
te izskatas ka musejiem jaspele rit plkst. 22:00 pec musu laika
Te ir skaidri rakstīts, ka mēs spelējām 5:00
iihf.com: Germany in Canada’s way

  +1 [+] [-]

, 2010-02-22 10:58, pirms 15 gadiem
izskatas, ka fināls KRIEVIJA KANĀDA izpaliks

  +3 [+] [-]

, 2010-02-22 10:59, pirms 15 gadiem
lvhockey rakstīja: Mūsējiem psiholoģiski būtu vieglāk, ja zinām, ka 2. un 3. periodā varējām cīnīties... Katrā ziņā, Znarokam un Vītoliņam kārtīgi jāizpēta iepriekšējās spēles pret Čehiem video.
Kāds zina, izlasei līdzi vispār ir vārtsargu treneris?
Gan jau Cehu treneri ari peeta LV speli ar slovakiem un saprot, ka sakums jauzspiezh un esam lauzti, bet speletaju galvas ielist nevares! katraa zinjaa CERIBAS ir mums pamatotas!

  +3 [+] [-]

, 2010-02-22 10:59, pirms 15 gadiem
Būsim reālisti un sagaidīsim kārtējo zaudējumu ar lepnumā mirdzošam asarām acīs.

  +1 [+] [-]

, 2010-02-22 11:00, pirms 15 gadiem
buus gruuti, bet tas jau nenoziimee, ka muuseejie nevar ar vinjiem ciiniities un pat uzvareet!
PAR LATVIJU !

  +1 [+] [-]

, 2010-02-22 11:02, pirms 15 gadiem
Belash rakstīja: Vēl nedrīkst piemirst par nevajadzīgajiem noraidījumiem un mēgināšanu apspēlēt kādu pie saviem vārtiem! Jo vienkāršāk mūsējie spēlēs, jo labāk. Tas ir tikai mans subjektīvais viedoklis!
Protams, ka! Jo seviskji par noraidijumiem jaruna ar Mikjeli, ar Rekji un principaa visiem! Vienkarshi vajag planu B, ja tomer sakuma nespejam turet Cehu spiedienu- kaa spelet aizsardzibaa un pacietigi gaidit ( nevis gaidiit, bet MAXIMALI sevi atdot) savas iespejas un Daugavinsh un Darzinsh un parejie, lai realizee savu 1. no 5 metieniem ( ka int teica Daugavinsh)

  +6 [+] [-]

, 2010-02-22 11:04, pirms 15 gadiem
Vispār ņemot vērā to Vankūveras hokeja gaļasmašīnu, un ja vēl uzdrošinamies sapņot par pusfinālu,šis ir, manuprāt, labākais variants kāds vien varēja būt Latvijas iekļūšanai pusfinālā. Somi tomēr nav tik labi kā amīši vai pat zviedri.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-02-22 11:06, pirms 15 gadiem
Jā vajag sensaciju, sakapajam sos salatos!!!!!!!!!

  +1 [+] [-]

, 2010-02-22 11:07, pirms 15 gadiem
Iepriekšējo spēļu raksturīgākā lieta - ielaižam ātri vairākus vārtus, ar ko spēles iznākums praktiski ir jau zināms un pretiniekam ļauj spēlēt brīvāk. Mūsu vienīgā cerība - maksimāli ilgi neielaist vārtus, lai pretinieks sāk nervozēt, ideālā variantā - pirmajiem iesist vārtus. Tad jau parādās kādas cerības uz pozitīvu beigu iznākumu.

  +5 [+] [-]

, 2010-02-22 11:08, pirms 15 gadiem
UZVARĒSIM!!!! Veči uzvarēsim, es jums saku. Mūsējie tikai iesildījās, jo zināja ka būs jāspēlē 1/8 finālā un iemidzināja pretiniekus. Uz priekšu LATVIJA!!!! Es jums ticu un īstie hokeja fani arī tic!!!

  -1 [+] [-]

, 2010-02-22 11:09, pirms 15 gadiem
ledinja rakstīja: buus gruuti, bet tas jau nenoziimee, ka muuseejie nevar ar vinjiem ciiniities un pat uzvareet!
PAR LATVIJU !
Ja mūsējiem būtu pārvaronīgs noskaņojums, tad cīnīties varētu, uzvarēt diez vai.

youtube.com: YouTube
- mother cougar attack bear

     [+] [-]

, 2010-02-22 11:09, pirms 15 gadiem
sandza rakstīja: Protams, ka! Jo seviskji par noraidijumiem jaruna ar Mikjeli, ar Rekji un principaa visiem! Vienkarshi vajag planu B, ja tomer sakuma nespejam turet Cehu spiedienu- kaa spelet aizsardzibaa un pacietigi gaidit ( nevis gaidiit, bet MAXIMALI sevi atdot) savas iespejas un Daugavinsh un Darzinsh un parejie, lai realizee savu 1. no 5 metieniem ( ka int teica Daugavinsh)
Kad tad plaans A ir izdevies??

  +1 [+] [-]

, 2010-02-22 11:09, pirms 15 gadiem
Vispār ne jau mums vienīgiem šī ir pēdējā iespēja kautko pierādīt. Arī čehiem ir div tik liela motivācija uzvarēt kā iepriekšējā mačā, zaudas gadījumā arī viņi brauc mājās
Tā kā, ja iedomājamies mūsu spēli uzlabotākā variantā nevajadzētu pieņemt, ka Čehi spēlēs tādā pašā līmenī, kā iepriekšējo maču...

     [+] [-]

, 2010-02-22 11:11, pirms 15 gadiem
Nu laikam jau MVD hokejisti vairāk ņem vērā Znaroka teikto un ir izdarīgāki norādījumu izpildē!

  +1 [+] [-]

, 2010-02-22 11:11, pirms 15 gadiem
Buutu, jau nu labaak, turniirs beidzies un miers... Paskatoties vakardienas Čehijas speeli - tas ir pavisam cita liimenja hokejs,nu nav ceriibu muuseejiem.Individuaali,iespeejams,kaads veel tur liidz bet ne jau kopumaa,komandas speelee!

     [+] [-]

, 2010-02-22 11:12, pirms 15 gadiem
visiem viens uzdevums(Zna4oku ieskaitot)-nospelet labak ka pirmaja spele!!!Si ir otra izdeviba,pretinieks jau 60 min iepazits!Turaaas!!!

     [+] [-]

, 2010-02-22 11:14, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Šī ir vel bezcerīgāka nekā iepriekšējā izlase Turīnā.
Pēc kā spried, ka bezcerīgāka? Zāģi ir diezgan līdzīgi kā bija Turīnā! Vai Tu tikai tagad nodr..s džekus nodriršanas pēc? Par Turīnu runājot.... Turīnā mūsējie vēl pat pamanijās kazahiem pakāst ar 2:5.... vot tas toč bija bezcerīgi un pazors, bet tagad pakāst trijām Top 7 izlasēm ar tādiem sastāviem un tādiem rezultātiem ir likumsakarīgi! Pret tādām Top 7 izlasēm kādas pēc sastāva ir OS uz neko diži labāku mūsējie nav spējīgi kaut tur būtu vēl tas Kulda vai Ivanāns par kuru nepaņemšanu arī te tagad daudzi raud! Šie divi spēlētāji nekā būtiski to mūsējo spēli neietekmētu un zāģi būtu tāpat! Varbūt pat lielāki, jo šie divi džeki vai nu vispār vēl nav spēlējuši lielajā izlasē (Kulda) vai ir spēlējuši diezgan pasen (Raiča)! Un nez vai tāda "eksperimentēšana" ar sastāvu tagad dotu labāku rezultātu....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-02-22 11:20, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Pēc kā spried, ka bezcerīgāka? Zāģi ir diezgan līdzīgi kā bija Turīnā! Vai Tu tikai tagad nodr..s džekus nodriršanas pēc? Par Turīnu runājot.... Turīnā mūsējie vēl pat pamanijās kazahiem pakāst ar 2:5.... vot tas toč bija bezcerīgi un pazors, bet tagad pakāst trijām Top 7 izlasēm ar tādiem sastāviem un tādiem rezultātiem ir likumsakarīgi! Pret tādām Top 7 izlasēm kādas pēc sastāva ir OS uz neko diži labāku mūsējie nav spējīgi kaut tur būtu vēl tas Kulda vai Ivanāns par kuru nepaņemšanu arī te tagad daudzi raud! Šie divi spēlētāji nekā būtiski to mūsējo spēli neietekmētu un zāģi būtu tāpat! Varbūt pat lielāki, jo šie divi džeki vai nu vispār vēl nav spēlējuši lielajā izlasē (Kulda) vai ir spēlējuši diezgan pasen (Raiča)! Un nez vai tāda "eksperimentēšana" ar sastāvu tagad dotu labāku rezultātu....
Nu bet viņi varētu labi paspēlēt uz šada izmēra laukumiem un labi noderētu spēka cīņā vārtu priekšā un pie bortiem!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-02-22 11:25, pirms 15 gadiem
Nebrinisos ja ASV panemsa zeltu, jo gan jau visi staari uz olimpiadi nolasijusies

     [+] [-]

, 2010-02-22 11:26, pirms 15 gadiem
crushader rakstīja: Nebrinisos ja ASV panemsa zeltu, jo gan jau visi staari uz olimpiadi nolasijusies
Es vairāk sliecos uz zviedriem!

  +4 [+] [-]

, 2010-02-22 11:26, pirms 15 gadiem
Es ar draugiem, laikam redzam daudz ko citu! Man liekas, ka mūsējie ceņšas un dara visu, lai fani tiktu iepriecināti, kā arī moš lai kādu ievēro kāds skaut (kas ir diezgan naivi)! Es piemēram redzēju spēka spēli visās spēlēs, kā arī cenšanos.

Nevienam, protams, nepatīk, ka zaudē, bet tie spēlētāji ir pavisam cita kalibra! Es pat esmu priecigs, ka mūsējie ir iemetuši četrus golus un divi no tiem pat bija skaisti un pret kāda līmeņa vārtsargiem!

Otrkārt, uzreiz jau bija skaidrs, ka mazie laukumi, nav priekš mūsu hokejiestiem (pat neskaitot, kādi pretinieki nāk pretī), jo atceramies abas Dinamo spēles Liepājā (Salīdzinu tikai tāpēc, ka Lielākā daļa ir no Dinamo)! Tad tur visi tie vārti bija haļavnie! Tur bija tieši tas pats, kas te, pats galvenais - Neprecīzas pirmās piespēles, visas slidās un pretinieku izskaušana no vārtu priekšas! Vnk, tur nāca pretinieki, kas ikdienā spēlē uz Lielajiem laukumuiem un viņiem bija tik pat grūti adaptēties, cik mūsējiem!

Un man kaut kā liekas, ka mūsējiem labāk tieši būtu lielajos laukumos, jo mēs parasti spēlējam ar pirmajām garajām piespēlēm, bet te galvenokārt visas ir īsas piespēles!

It kā šoreiz negribētu piekrist Daugaviņam (viņš intervijā teica, ka uz lielajiem laukumiem mums būtu vēl "labāk bijis"), bet tas ir tikai mans subjektīvais viedoklis

  +3 [+] [-]

, 2010-02-22 11:27, pirms 15 gadiem
Var teikt ka labākais variants! un pēc tam pretī Somi, ja nu kas Arī labi!

  +2 [+] [-]

, 2010-02-22 11:28, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Toties tad mēs normāli nospēlējām pret jeņķiem un cienijami pret slovākiem.
Jā piekrītu,ka pret šīm komandām,kas mums nāca pretīm apakšgrupā uz uzvaru nebija reāli cerēt,bet uz cienijamu spēli mēs bijām tiesīgi cerēt. Diemžēl,bet tieši šī cienijamās spēles no mūsējiem ļoti pietrūka.
Arī zaudēt var dažādi.
Nu tagad jau mēs arī cienijami nospēlējām ar čehiem (reāli varēja būt 2:4, jo piekto šie iemeta tukšos vārtos)! Ar slovākiem iespējams mūsējiem vienkārši spēka pietrūka, jo bija jāspēlē jau nākamajā dienā (pēc 24h) kamēr slovākiem tomēr tā atpūta bija bišķi lielāka... pats zini kā RD spēlē kad ir jāspēlē 2 dienas pēc kārtas.... Bet krievi ir krievi.... liekas viņi Turīnā pat bija biški švakāki ( vismaz uz papīra)!

  -3 [+] [-]

, 2010-02-22 11:29, pirms 15 gadiem
crushader rakstīja: Nebrinisos ja ASV panemsa zeltu, jo gan jau visi staari uz olimpiadi nolasijusies
Vai tad citiem nav visi stāri nolasījušies?

  +3 [+] [-]

, 2010-02-22 11:30, pirms 15 gadiem
Uz mazajiem laukumiem ir pavisam cits hokejs. parasti kad NHL spēlētāji atbrauc un PČ, viņiem vajag laiku lai piešautos pie lielajiem laukumiem un tapēc pirmajās spēlēs mēs kaut kādu pretestību varam izrādīt, šeit ir otrādāk - mēs esam ciemos, jāpiešaujas or mums un tas jau tā lielo meistarības plaisu tikai palielina. Domāju, ka šajā reizē tomeŗ vajadzēja savākt visus mūsu Ziemeļamerikāņus. Ivanāns, kas neder PČ (tam es pat daļēji piekrītu), šeit būtu neatsverams. Un kaut vai tas pats Štāls. Pat pēc IHL, viņš būtu ne sliktāks par Ņiživiju. Ir jāsaprot, ka hokejs uz lielā un mazā laukuma ir faktiski divi dažādi sporta veidi (tikai nedaudz pārspīlējot)

     [+] [-]

, 2010-02-22 11:31, pirms 15 gadiem
Intars Āboms rakstīja: Te ir skaidri rakstīts, ka mēs spelējām 5:00
http://www.iihf.com/channels10/olympics-2010/news/news-singleview-world-championship-2009/article/germany-in-canadas-way.html?tx_ttnews%5BbackPid%5D=3471&cHash=8d021a2358
Piķis un zēvele - 7 stundas ilgāk būs jāgaida līdz Latvijas spēlei!

     [+] [-]

, 2010-02-22 11:34, pirms 15 gadiem
Belash rakstīja: Nu bet viņi varētu labi paspēlēt uz šada izmēra laukumiem un labi noderētu spēka cīņā vārtu priekšā un pie bortiem!
Bet saspēle ar komandas biedriem viņiem visdrīzākais būtu nekāda.... skaties kā gribi "cik garš tik plats"... Zāģi būtu tāpat un šie divi spēlētāji BŪTISKI komandas spēli visdrizākais nemainītu un šaubos vai arī uzlabotu mūsu komandas sniegumu kopumā.... hokejs nav daiļslidošana te spēlē un uzvar vai zaudē Komanda nevis atseviški spēlētāji! Domāju Kaža un Osis iespējams pat ir labāki spēlētāji (vismaz pagaidām) par Kuldu un Ivanānu, bet arī viņi vieni paši mačus "izvilkt" nevar....

     [+] [-]

, 2010-02-22 11:36, pirms 15 gadiem
watson rakstīja: UZVARĒSIM!!!! Veči uzvarēsim, es jums saku. Mūsējie tikai iesildījās, jo zināja ka būs jāspēlē 1/8 finālā un iemidzināja pretiniekus. Uz priekšu LATVIJA!!!! Es jums ticu un īstie hokeja fani arī tic!!!
jā es ticu. žēl tikai ka znaroks nepaņēma mani izlasē tad arī tur būtu viens kas ticētu ka varam uzvarēt

  +1 [+] [-]

, 2010-02-22 11:37, pirms 15 gadiem
čehi nospēlēs ar 100% koncentrāciju , mūsu bāleliņi pat viņu zonā lāga netiks
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-02-22 11:40, pirms 15 gadiem
Fighetto rakstīja: Es ar draugiem, laikam redzam daudz ko citu! Man liekas, ka mūsējie ceņšas un dara visu, lai fani tiktu iepriecināti, kā arī moš lai kādu ievēro kāds skaut (kas ir diezgan naivi)! Es piemēram redzēju spēka spēli visās spēlēs, kā arī cenšanos.

Nevienam, protams, nepatīk, ka zaudē, bet tie spēlētāji ir pavisam cita kalibra! Es pat esmu priecigs, ka mūsējie ir iemetuši četrus golus un divi no tiem pat bija skaisti un pret kāda līmeņa vārtsargiem!


Otrkārt, uzreiz jau bija skaidrs, ka mazie laukumi, nav priekš mūsu hokejiestiem (pat neskaitot, kādi pretinieki nāk pretī), jo atceramies abas Dinamo spēles Liepājā (Salīdzinu tikai tāpēc, ka Lielākā daļa ir no Dinamo)! Tad tur visi tie vārti bija haļavnie! Tur bija tieši tas pats, kas te, pats galvenais - Neprecīzas pirmās piespēles, visas slidās un pretinieku izskaušana no vārtu priekšas! Vnk, tur nāca pretinieki, kas ikdienā spēlē uz Lielajiem laukumuiem un viņiem bija tik pat grūti adaptēties, cik mūsējiem!


Un man kaut kā liekas, ka mūsējiem labāk tieši būtu lielajos laukumos, jo mēs parasti spēlējam ar pirmajām garajām piespēlēm, bet te galvenokārt visas ir īsas piespēles!

It kā šoreiz negribētu piekrist Daugaviņam (viņš intervijā teica, ka uz lielajiem laukumiem mums būtu vēl "labāk bijis"), bet tas ir tikai mans subjektīvais viedoklis
Tikko izlasīju un konstatēju, ka esmu uzrakstījis tieši to pašu. Domāju, ka Daugaviņš to vairāk ir domājis par sevi, attiecinot uz pārējiem, jo ja būtu spēle uz lielajiem laukumiem, tad Daugaviņš kristu ārā un visi atkal teiktu, ka AHL hokejs ir 0.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-02-22 11:41, pirms 15 gadiem
Gaidām pirmo uzvaru Vankūverā!

  +2 [+] [-]

, 2010-02-22 11:41, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Bet saspēle ar komandas biedriem viņiem visdrīzākais būtu nekāda....
Tu to, kas notiek laukumā no mūsējo puses, sauc par saspēli?

  +2 [+] [-]

, 2010-02-22 11:42, pirms 15 gadiem
īstenībā nav slikts variants ar čehiem atkal.. vismaz pirmā spēle ar čehiem bij vislabākā mūsējo izpildijumā šajā olimpiādē... un ja muusu meitenes nevēlēsies galiigi pazemoti atgriezties mājās tad spēle cerams būs laba...

  +2 [+] [-]

, 2010-02-22 11:43, pirms 15 gadiem
crushader rakstīja: Nebrinisos ja ASV panemsa zeltu, jo gan jau visi staari uz olimpiadi nolasijusies
Nu par zeltu es piekrītu, arī dodu viņiem zeltu vai Zviedriem, bet par stāriem gan nav pareizi...
Precīzāk būtu, ka nolasījušies ir spēlētāji kuriem ir motivācija cīnīties.

     [+] [-]

, 2010-02-22 11:43, pirms 15 gadiem
Banzai rakstīja: Var teikt ka labākais variants! un pēc tam pretī Somi, ja nu kas Arī labi!
Relatīvi vājakie pretinieki ceļā uz pusfinālu! Domāju šogad būs mums medaļas!

  +5 [+] [-]

, 2010-02-22 11:46, pirms 15 gadiem
katraa zinaa nav bezceriigaakais variants

  +3 [+] [-]

, 2010-02-22 11:47, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Nu tagad jau mēs arī cienijami nospēlējām ar čehiem (reāli varēja būt 2:4, jo piekto šie iemeta tukšos vārtos)! Ar slovākiem iespējams mūsējiem vienkārši spēka pietrūka, jo bija jāspēlē jau nākamajā dienā (pēc 24h) kamēr slovākiem tomēr tā atpūta bija bišķi lielāka... pats zini kā RD spēlē kad ir jāspēlē 2 dienas pēc kārtas.... Bet krievi ir krievi.... liekas viņi Turīnā pat bija biški švakāki ( vismaz uz papīra)!
Tieshi ta, neredzu neko "necienijamu" musu spele. Dzeki visi cinas ar milzigu atdevi un savas iespeju robezas, nu ir pretinieki labaki un biezi iekrit varti tadi, kadi citas speles maksimums 1 tiek iemests. Vienkarsi ir loti labi redzama atskiriba starp pasaules cempi un OS - pirmaja gadijuma mes vacam ta pat labako iespejamo izlasi, bet daudzi pretinieki savac to, kas paliek no play-off un pie tam dzeki liela dala ir atbraukusi uz cempi ka uz normalu tusinu pec garas sezonas. Otraja gadijuma mes atkal vacam labako iespejamo komandu, bet soreiz ari pretinieki vac tikai labakos un ar loti augstu motivaciju cinities par medalam. Bez tam jau sezona KHL dinamiesiem problemas sagada tiesi komandas, kas spele izteiktu speka speli pret mums, a te uz mazajiem laukumiem to dara visas izlases.
Ta ka cinasspara trukumu nevar musejiem parmest nekadi, bet ari jaskatas uz lietam reali - patreiz mes esam spelejusi ar izlasem, kas ir limeni augstakas par mums. Protams, iespejams, ka var noveikties pret cehiem, bet ja bus zagis, tad nekada tragedija ta nebus.

  +2 [+] [-]

, 2010-02-22 11:47, pirms 15 gadiem
Fighetto rakstīja: Es ar draugiem, laikam redzam daudz ko citu! Man liekas, ka mūsējie ceņšas un dara visu, lai fani tiktu iepriecināti, kā arī moš lai kādu ievēro kāds skaut (kas ir diezgan naivi)! Es piemēram redzēju spēka spēli visās spēlēs, kā arī cenšanos.

Nevienam, protams, nepatīk, ka zaudē, bet tie spēlētāji ir pavisam cita kalibra! Es pat esmu priecigs, ka mūsējie ir iemetuši četrus golus un divi no tiem pat bija skaisti un pret kāda līmeņa vārtsargiem!


Otrkārt, uzreiz jau bija skaidrs, ka mazie laukumi, nav priekš mūsu hokejiestiem (pat neskaitot, kādi pretinieki nāk pretī), jo atceramies abas Dinamo spēles Liepājā (Salīdzinu tikai tāpēc, ka Lielākā daļa ir no Dinamo)! Tad tur visi tie vārti bija haļavnie! Tur bija tieši tas pats, kas te, pats galvenais - Neprecīzas pirmās piespēles, visas slidās un pretinieku izskaušana no vārtu priekšas! Vnk, tur nāca pretinieki, kas ikdienā spēlē uz Lielajiem laukumuiem un viņiem bija tik pat grūti adaptēties, cik mūsējiem!


Un man kaut kā liekas, ka mūsējiem labāk tieši būtu lielajos laukumos, jo mēs parasti spēlējam ar pirmajām garajām piespēlēm, bet te galvenokārt visas ir īsas piespēles!

It kā šoreiz negribētu piekrist Daugaviņam (viņš intervijā teica, ka uz lielajiem laukumiem mums būtu vēl "labāk bijis"), bet tas ir tikai mans subjektīvais viedoklis
Protams, ka uz mazajiem laukumiem spēlē savādāku hokeju un ir citas niances, bet tas viss (tā pieļāgošanās un varēšana) ir atkarīgs no meistarības. Kautvai tiem pašiem Krieviem ir maiņa no KHL (lielajiem laukumiem itkā) bet viņa veido gandrīz vai saturīgāku spēli kā NHL veči...

  +8 [+] [-]

, 2010-02-22 11:47, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Relatīvi vājakie pretinieki ceļā uz pusfinālu! Domāju šogad būs mums medaļas!
Šogad dos medaļas pirmajiem divpadsmit?

     [+] [-]

, 2010-02-22 11:47, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Relatīvi vājakie pretinieki ceļā uz pusfinālu! Domāju šogad būs mums medaļas!
vispaar ja muuseejie speeleetu kaa pret zviedriem pagaajusajaa pč visas speles tad tiešām medālis būtu reāls , bet ko ta es tur bāžos ar saviem ieteikumiem , misteram znarokam un viņa piekusušajai komandai

  +1 [+] [-]

, 2010-02-22 11:48, pirms 15 gadiem
sarkanbaltsarkanie par jums - vienalga Uzvara vai zaudejums

  -1 [+] [-]

, 2010-02-22 11:49, pirms 15 gadiem
Dainis Petrokaitis rakstīja: Piķis un zēvele - 7 stundas ilgāk būs jāgaida līdz Latvijas spēlei!
taa ir vieniigaa vieta kur taads laiks uzrakstiits. Visur citur ir 22:00

  +1 [+] [-]

, 2010-02-22 11:50, pirms 15 gadiem
Divu lielaako GRANDU speeli laikajm jau redzeesim 1/4 finaalaa!

  -1 [+] [-]

, 2010-02-22 11:50, pirms 15 gadiem
chehi dabuja pa muti no krieviem, tad ari musejie soreiz vinus nospiediis.....yepp

  -2 [+] [-]

, 2010-02-22 11:52, pirms 15 gadiem
OMANIDDINAMO rakstīja: vispaar ja muuseejie speeleetu kaa pret zviedriem pagaajusajaa pč visas speles tad tiešām medālis būtu reāls , bet ko ta es tur bāžos ar saviem ieteikumiem , misteram znarokam un viņa piekusušajai komandai
Neviena komanda nespēj nospēlēt visu turnīru pārcilvēciski emocionāli un pāri savām spējām.

  -1 [+] [-]

, 2010-02-22 11:53, pirms 15 gadiem
musejie uzvaress ticesim musu pujsiem

  +1 [+] [-]

, 2010-02-22 11:55, pirms 15 gadiem
kasparello rakstīja: chehi dabuja pa muti no krieviem, tad ari musejie soreiz vinus nospiediis.....yepp
Protams, ka nospiedīs, atliek tikai neļaut viņiem nevienu metienu uzmest pa mūsu vārtiem un vienreiz uzmest pašiem.

  -2 [+] [-]

, 2010-02-22 11:56, pirms 15 gadiem
hypocrisy rakstīja: Tu to, kas notiek laukumā no mūsējo puses, sauc par saspēli?
Par cenšanos saspēlēties.... Reāli jau kaut cik tā saspēle iet Sprukta maiņai ar Anky un Karsiku, kas liekas, ka mums arī ir rezultatīvākā maiņa turnīr, jo šie arī RD kopā spēlē.... vēl Vasiļjeva maiņa kaut ko cenšas veidot uz vecos "saikņu" rēķina, bet šiem arī ne visai labi sanāk, jo pretinieki arī nav PČ līmeņa.... un pārējiem tās saspēles nav kā sugas.... kapēc, lai tā saspēle pēkšņi uzrastos ar piem. Ivanāna parādīšanos...?? Ok, viņš ir spēlējis un spēlē uz mazajiem laukumiem, bet viņš gana pasen nav spēlējis izlasē šaubos vai ar viņa ierašanos piem tāda saspēlē kādai maiņai, tad dikti uzlabotos.... ok spēka speļe uzlabotos, bet man ir aizdomas ka mums soda minūtes arī bišķi vēl palielinātos zinot Raičas spēka spēli un kā pret mūsējiem attiecas soģi, kad mūsējie pielieto to spēka spēli ....

  +3 [+] [-]

, 2010-02-22 11:59, pirms 15 gadiem
nu te jau stabils zaudeejums

     [+] [-]

, 2010-02-22 12:01, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Par cenšanos saspēlēties.... Reāli jau kaut cik tā saspēle iet Sprukta maiņai ar Anky un Karsiku, kas liekas, ka mums arī ir rezultatīvākā maiņa turnīr, jo šie arī RD kopā spēlē.... vēl Vasiļjeva maiņa kaut ko cenšas veidot uz vecos "saikņu" rēķina, bet šiem arī ne visai labi sanāk, jo pretinieki arī nav PČ līmeņa.... un pārējiem tās saspēles nav kā sugas.... kapēc, lai tā saspēle pēkšņi uzrastos ar piem. Ivanāna parādīšanos...?? Ok, viņš ir spēlējis un spēlē uz mazajiem laukumiem, bet viņš gana pasen nav spēlējis izlasē šaubos vai ar viņa ierašanos piem tāda saspēlē kādai maiņai, tad dikti uzlabotos.... ok spēka speļe uzlabotos, bet man ir aizdomas ka mums soda minūtes arī bišķi vēl palielinātos zinot Raičas spēka spēli un kā pret mūsējiem attiecas soģi, kad mūsējie pielieto to spēka spēli ....
Nē, es jau nedomāju par Ivanāna mītisko labumu, drīzāk par to, ka arī nepiespiestās situācijās ripa nevienam neklausa, nu murgs kaut kāds. Tāpēc arī ir sajūta, liec jebko ar vienalga ko kopā, tāpat nekas nesanāks. Varbūt kaut kāds psiholoģiskais iztukšojums?..

  +1 [+] [-]

, 2010-02-22 12:08, pirms 15 gadiem
hypocrisy rakstīja: Nē, es jau nedomāju par Ivanāna mītisko labumu, drīzāk par to, ka arī nepiespiestās situācijās ripa nevienam neklausa, nu murgs kaut kāds. Tāpēc arī ir sajūta, liec jebko ar vienalga ko kopā, tāpat nekas nesanāks. Varbūt kaut kāds psiholoģiskais iztukšojums?..
Vienkārši pretī ir meistarīgāki pretnieki un ar to arī viss ir izteikts! Pretiniekiem arī individuāli spēlētāji ir meistarīgāki, labāk lasa spēli, jauc pretiniekiem saspēli un tapēc arī mūsējiem nekas pa lielam nesanāk..., jo pretinieki vienkārši ir meisatrīgāki!

  -1 [+] [-]

, 2010-02-22 12:16, pirms 15 gadiem
Raitcha rakstīja: Nu ja Čehi spēlēs, kā vakar pret krieviju, tad būs kāds 6:1
Bet ja beidzot to ākstu Čajaneku kāds izslēgs kā arī Skrastiņš turpinās Jagru pa bortiem smērēt, tad vismaz viena maiņa būs neitralizēta.. Joks protams!
Īsti neredzu iespēju, kā mēs varētu viņus uzvarēt.
Latvijai jāmaina pamata stratēģija, pēc manām domām ar čehiem sacensties meisterībā mums nav īpaši izdevīgi, bet tomēr, vajadzētu kārtīgi nocīnīties vismaz vienā lietā.
Tapēc gribētu redzēt kārtīgu spēka spēli, cik nu mums katram ir atlicis iekšā. Nešķirot pretinieku, Jagrs vai ne, bet lai tas pats Jagrs, no turnīra atceras, ne tikai to, ka vieglāk spēlēt uz maziem laukumiem jo mazāk jāskrien (Tā viņš pats ir izteicies ), bet arī Latvijas izlases grūdienus apmalēs... Ar kādu rezultātu spēle noslēgsies, tas vairs nav svarīgi, svarīgi ir cīņa pašatdeve, īdz Dinamo spēlēm vēl paspēs atpūsties. (Vai kā Ovečkins teica, atpūtīsies pa vasaru)
Ja Slovāki ar savu agresīvo un rupjo spēli varēja pārsteigt Krievus, tad gan mēs to varam izdarīt ar Čehiem.
ne, tad bus 12-0

     [+] [-]

, 2010-02-22 12:16, pirms 15 gadiem
Qualification Playoffs on Tuesday, February 23:

Switzerland (8) vs. Belarus (9), 12:00, Canada Hockey Place
Canada (6) vs. Germany (11), 16:30, Canada Hockey Place
Czech Republic (5) vs. Latvia (12), 19:00, UBC Thunderbird Arena
Slovakia (7) vs. Norway (10), 21:00, Canada Hockey Place

     [+] [-]

, 2010-02-22 12:19, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Ko tik mēs nevaram? Ja vien mēs vel gribētu?
uz papira un komentaros mes jau sen esam cempioni !!!!!!!!!!!!!

  -2 [+] [-]

, 2010-02-22 12:22, pirms 15 gadiem
elninjo2 rakstīja: Ceru, ka Sotnieka klients Vokouns būs vārtos un Sotnieks atkal iemetīs golu.
halavu porciju Sotnieks ir jau izlietojis 5 gadus uz prieksu..................

  +3 [+] [-]

, 2010-02-22 12:22, pirms 15 gadiem
hypocrisy rakstīja: Neviena komanda nespēj nospēlēt visu turnīru pārcilvēciski emocionāli un pāri savām spējām.
problēma tāda ka mūsu komanda nav nevienu spēli vēl nospēlējusi normālā līmenī , kurnu vēl pārcilvēciski

     [+] [-]

, 2010-02-22 12:23, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Vienkārši pretī ir meistarīgāki pretnieki un ar to arī viss ir izteikts! Pretiniekiem arī individuāli spēlētāji ir meistarīgāki, labāk lasa spēli, jauc pretiniekiem saspēli un tapēc arī mūsējiem nekas pa lielam nesanāk..., jo pretinieki vienkārši ir meisatrīgāki!
Tas, ka meistarīgāki, tas skaidrs. Bet kas darās galvā, piemēram, Ņiživijam, kad viņš sāk nezkāpēc apspēlēt( precīzāk, mēģina) bezjēgā vairākus pretiniekus, kamēr kāds atņem ripu. Tik jau nu dumjš un nepieredzējis viņš nav... No šīm 3 spēlēm tikai 3.periods pret Čehiju bija jēdzīgs, kaut gan aizmiguši čehi bija jau otrajā.. Skumji.

  -1 [+] [-]

, 2010-02-22 12:26, pirms 15 gadiem
OMANIDDINAMO rakstīja: problēma tāda ka mūsu komanda nav nevienu spēli vēl nospēlējusi normālā līmenī , kurnu vēl pārcilvēciski
Pārcilvēciska bija tevis pieminētā uzvara PČ pār Zviedriju.

  +1 [+] [-]

, 2010-02-22 12:26, pirms 15 gadiem
Kas tā pa UBC Arēnu? Kaut kāda treniņhalle?

  -1 [+] [-]

, 2010-02-22 12:29, pirms 15 gadiem
Format10x rakstīja: Nu ko, speele, kas paraadiis vai Znachoks ir labs strateegjis vai nav! Pagaidaam viss liecina, ka muuseejie gatavojas tikai vienai speele, tas ir pret gaidaamo Chehijas speeli (vismaz es taa gribeetu cereet, jo liidzshineejaas izskatiijaas diezgan bezzobainas).
Tiiri teoreetiski, mums buutu jaabuut svaigaakiem, itkaa viena diena vairaak atpuutas.
Es ceru, ka beidzot Edzha paraadiis, kaa var speeleet un peec speeles atkal rakstiits "CZE got Masalskis-ed!". Un gan jau ka muuseejie uzbruceeji sajuutot, ka aiz muguras ir muuris, tad arii buus vieglaakas rokas un kaut ko iemetiis, liidz ar to manas prognozes vareetu buut 3-1 musu labaa, peedeejo ripu iemetot jau tukshos vaartos.
kur pirki roza brilles ?????????????????????????????????????????????

     [+] [-]

, 2010-02-22 12:30, pirms 15 gadiem
hypocrisy rakstīja: Tas, ka meistarīgāki, tas skaidrs. Bet kas darās galvā, piemēram, Ņiživijam, kad viņš sāk nezkāpēc apspēlēt( precīzāk, mēģina) bezjēgā vairākus pretiniekus, kamēr kāds atņem ripu. Tik jau nu dumjš un nepieredzējis viņš nav... No šīm 3 spēlēm tikai 3.periods pret Čehiju bija jēdzīgs, kaut gan aizmiguši čehi bija jau otrajā.. Skumji.
Ņiževijam ar galvu un tehniku viss ir kārtībā, fiziski viņš nespēj apslidot pretiniekus, nevar jau apspēlēt Čehu (Krievu, vai Slovāku) uz vietas stāvot...

  -2 [+] [-]

, 2010-02-22 12:31, pirms 15 gadiem
carabin rakstīja: Iedomājaties ja Znaroks,pirms spēlēm speciāli būtu devis tādu rīkojumu spēlētājiem īpaši neiespringt,spēlēt vnk tā pat treniņa režīmā,jo tā pat par pirmo vietu apakšgrupā spēlēt nereāli,un īstā spēle tik sākas tagad pret čehiju-un Latvija viņus apslido uz vienas slidas,samasējot 6:2 un Znaroks pēcspēles intervija tā arī pateiktu,ka tas bija speciāli pirmās trīs spēles zaudēt,lai paņemtu uz izbrīnu play offus! Skaisti sapņi,vai ne>?
ok bet ja mus sagrauj, tad Znars lai raksta atlugumu...........

  -1 [+] [-]

, 2010-02-22 12:31, pirms 15 gadiem
bembists rakstīja: Znaroks jau pateica pats, ka mēs nevaram konkurēt šeit. Nez tad kā viņš mēģinās motivēt/
To Znaroks saka presei, a ko vinsh runaa geerbtuvee mees nezinaam. Varbuut buus "Znaroka viltiigais plaans" ala Dinamo. Kad nospeelees peedeejo speeli, tad arii varees izdariit secinaajumus

  +2 [+] [-]

, 2010-02-22 12:32, pirms 15 gadiem
hypocrisy rakstīja: Tas, ka meistarīgāki, tas skaidrs. Bet kas darās galvā, piemēram, Ņiživijam, kad viņš sāk nezkāpēc apspēlēt( precīzāk, mēģina) bezjēgā vairākus pretiniekus, kamēr kāds atņem ripu. Tik jau nu dumjš un nepieredzējis viņš nav... No šīm 3 spēlēm tikai 3.periods pret Čehiju bija jēdzīgs, kaut gan aizmiguši čehi bija jau otrajā.. Skumji.
Saška savu mūžu nav spēlējis uz mazajiem laukumiem un ko viņš var atļauties (mudīties) KHL to viņš nevar (viņam nevajadzētu) darīt uz mazajiem laukumiem pret tik meistarīgiem pretiniekiem... un Saška nav vienīgais, kam pretinieki īpaši neiespringstot atņem ripu.... mazie laukumi nav priekš "mudīšanās"... tur ir jāiet zonā un jāmet kā to ar mūsējiem darija čehi un it īpaši slovāki! Krievi mūsējos apspēja vienkārši uz klasi kamēr slovāki vienkārši nomētāja un viņiem arī sakrita kādi 4 vārti devenēs...

  -3 [+] [-]

, 2010-02-22 12:35, pirms 15 gadiem
Peec 4 gadiem Lavinja vietaa speelees Kulda, Beerzinja vieta Bljinovs un tad mees visus sasitiisim lupataas, tas tachu skaidrs.

     [+] [-]

, 2010-02-22 12:43, pirms 15 gadiem
dabūsim atrīt

     [+] [-]

, 2010-02-22 12:44, pirms 15 gadiem
Fighetto rakstīja: Es ar draugiem, laikam redzam daudz ko citu! Man liekas, ka mūsējie ceņšas un dara visu, lai fani tiktu iepriecināti, kā arī moš lai kādu ievēro kāds skaut (kas ir diezgan naivi)! Es piemēram redzēju spēka spēli visās spēlēs, kā arī cenšanos.

Nevienam, protams, nepatīk, ka zaudē, bet tie spēlētāji ir pavisam cita kalibra! Es pat esmu priecigs, ka mūsējie ir iemetuši četrus golus un divi no tiem pat bija skaisti un pret kāda līmeņa vārtsargiem!


Otrkārt, uzreiz jau bija skaidrs, ka mazie laukumi, nav priekš mūsu hokejiestiem (pat neskaitot, kādi pretinieki nāk pretī), jo atceramies abas Dinamo spēles Liepājā (Salīdzinu tikai tāpēc, ka Lielākā daļa ir no Dinamo)! Tad tur visi tie vārti bija haļavnie! Tur bija tieši tas pats, kas te, pats galvenais - Neprecīzas pirmās piespēles, visas slidās un pretinieku izskaušana no vārtu priekšas! Vnk, tur nāca pretinieki, kas ikdienā spēlē uz Lielajiem laukumuiem un viņiem bija tik pat grūti adaptēties, cik mūsējiem!


Un man kaut kā liekas, ka mūsējiem labāk tieši būtu lielajos laukumos, jo mēs parasti spēlējam ar pirmajām garajām piespēlēm, bet te galvenokārt visas ir īsas piespēles!

It kā šoreiz negribētu piekrist Daugaviņam (viņš intervijā teica, ka uz lielajiem laukumiem mums būtu vēl "labāk bijis"), bet tas ir tikai mans subjektīvais viedoklis
visai izlasei japariet uz bendija laukumiem spelet, tur vietas pietiks, un nevajadzes speka speli spelet,vares aizbegt pa lielo laukumu...............

  +2 [+] [-]

, 2010-02-22 12:45, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Saška savu mūžu nav spēlējis uz mazajiem laukumiem un ko viņš var atļauties (mudīties) KHL to viņš nevar (viņam nevajadzētu) darīt uz mazajiem laukumiem pret tik meistarīgiem pretiniekiem... un Saška nav vienīgais, kam pretinieki īpaši neiespringstot atņem ripu.... mazie laukumi nav priekš "mudīšanās"... tur ir jāiet zonā un jāmet kā to ar mūsējiem darija čehi un it īpaši slovāki! Krievi mūsējos apspēja vienkārši uz klasi kamēr slovāki vienkārši nomētāja un viņiem arī sakrita kādi 4 vārti devenēs...
Par to jau arī ir runa, ka gan Ņiživijs, gan pārējie labi zina, ka nevajag čakarēties un burt kaut ko, bet kāpēc viņi spītīgi turpina to darīt?

  +6 [+] [-]

, 2010-02-22 13:02, pirms 15 gadiem
Es tiesi sapnī redzēju ka Latvija atkal spēlēs ar čehiju. beigu beigās bija tā ka Latvija pēcspēles metienos vinēēs ... Sapņi piepildās ..

  -1 [+] [-]

, 2010-02-22 13:03, pirms 15 gadiem
Oasis rakstīja: Vienu iemetīs, 1-8.
Vispār šoreiz jāpiekrīt komentētājiem, ja neskaita fizisko nogurumu no RD spēlēm, tad vaina ir psiholoģijā, jo izskatās, ka mūsējie jau sāk spēli ar domu, ka nekas tur nesanāks, jo esam pārāk mīksti, un, kas visvairāk apbēdina, arī pats Znaroks kultivē šo domu, ka esam mīkstie un neko nevaram. Nesaprotu, nah slavēt, piemēram, tos pašus krievus, ja tai vietā varētu paslavēt kādu no mūsējiem par labu spēli. Vienk. sanāk, ka puišiem pēc smaga zaudējuma pat no trenera nākas dzirdēt, ka viņi ir mīkstie, bet pretinieki super veči, līdz ar to nav brīnums, ka nākamo spēli atkal sāk ar 0-5.
Nu, vecīt, pirmo rindiņu varēji izlaist. Ja visi "fani", "līdzjutēji", "atbalstītāji", "atbalsta" savu komandu šādā veidā, jau pirms katras spēles norakstot savas valsts, Latvijas izlasi, tad kas tur labs var sanākt ???
Visiem vienmēr ir paticis no**rst savējos, prognozēt cik liels būs zāģis, bet neskatoties uz to visi tomēr skatās katru spēli un gaida to "lielo brīnumu".
Tā kā tādi zīdaiņi, kuriem vajag knupi (uzvaru(vārtus, kautiņu)), ja nebūs uzvara (knupis), tad bļaus un bimbās pilnā rīklē.

     [+] [-]

, 2010-02-22 13:13, pirms 15 gadiem
es tagad nesaprotu cikos notiks, viens saka tad, otrs tad.
Es ceru ka musējie beidzot bus mācijušies no kļūdām.

  +2 [+] [-]

, 2010-02-22 13:16, pirms 15 gadiem
hypocrisy rakstīja: Par to jau arī ir runa, ka gan Ņiživijs, gan pārējie labi zina, ka nevajag čakarēties un burt kaut ko, bet kāpēc viņi spītīgi turpina to darīt?
Pieradums mudīties? Kaut gan to domāju Tev vajadzētu pajautāt pašiem spēlētājiem....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-02-22 13:23, pirms 15 gadiem
HAOSS rakstīja: Labāk lai uzreiz brauc mājās un miers. Spēki jātaupa KHL čempionātam kur vēl nekas nav atrisināts līdz galam. Ierakstīs mums zaudējumu ar 0-3 kas būs cienīgāks rezultāts bez spēles. Gaidu ar nepacietību KHL čempionāta atsākšanos. Patieso savu spēku rādīsim PČ uz novājināto izlašu fona kur nospēlēs daudz cienīgāk LV izlase.
Šīs ir Olimpiskās spēles, kas notiek reizi četros gados! OS sapulcējas pasaules labākie sportisti! Arī mūsu sportistiem tur ir jābūt! Katrs sevis cienīgs sportists tur vēlas nokļūt. Katram latvietim, kurš ciena savas valsts sportistus, jabūt priecīgam par to, ka var skatīties un atbalstīt savējos!

Gribi, lai mūsējie nepiedalās OS ? Vajadzēja rakstīt Ziemassvētku vecītim vēstuli, bet vari vēl paspēt pirms Sočiem gana daudz laika.

     [+] [-]

, 2010-02-22 13:28, pirms 15 gadiem
vf rakstīja: 1:8 izskatās reāli, bet kā vienmēr CERĒSIM ka stiprāk nospēlēsim Īpaši jau aizsardziiba jāpamaina, nestāvēt priekšā Edžam un neļaut tur stāvēt pretiniekam.
Nu, kur tik debīli, atvaino var pateikt ? "1:8 izskatās reāli, bet cerēsim..." :/ Tad varbūt vienkārši, cerēsim, ka būs labāks rezultāts ?!

  +4 [+] [-]

, 2010-02-22 13:29, pirms 15 gadiem
Iespējams, ka pat labi, ka atkal pret čehiem, jo tieši pret viņiem mums sanāca vissaturīgākā spēlē. Ar mūsu iespējām varam arī pacīnīties par cienīgu rezultātu, kas arī būs galvenais uzdevums.

ASV pretinieks 1/4 finālā vienkārši smieklīgs, lai gan ceru, ka kļūdos.
Zviedriem būs diezgan grūti, bet iespējas 50:50.
Somiem pēc spēles ar Zviedriju neprognozēju iekļūšanu 1/2finālā.
Bet par 1/4finālu Kanāda-Krievija esmu vienkārši sajūsmā, jo vismaz viens ļaunums tiks likvidēts Tāds fināls man nebija vajadzīgs.

  +1 [+] [-]

, 2010-02-22 13:30, pirms 15 gadiem
Format10x rakstīja: Nu ko, speele, kas paraadiis vai Znachoks ir labs strateegjis vai nav! Pagaidaam viss liecina, ka muuseejie gatavojas tikai vienai speele, tas ir pret gaidaamo Chehijas speeli (vismaz es taa gribeetu cereet, jo liidzshineejaas izskatiijaas diezgan bezzobainas).
Tiiri teoreetiski, mums buutu jaabuut svaigaakiem, itkaa viena diena vairaak atpuutas.
Es ceru, ka beidzot Edzha paraadiis, kaa var speeleet un peec speeles atkal rakstiits "CZE got Masalskis-ed!". Un gan jau ka muuseejie uzbruceeji sajuutot, ka aiz muguras ir muuris, tad arii buus vieglaakas rokas un kaut ko iemetiis, liidz ar to manas prognozes vareetu buut 3-1 musu labaa, peedeejo ripu iemetot jau tukshos vaartos.
Lūk īstā attieksme!

  +2 [+] [-]

, 2010-02-22 13:33, pirms 15 gadiem
Willis rakstīja: Ja spēlēs dienā, kad man nenāks miegs-skatīšos, ja naktī vai vēlu vakarā, lai spēlē "bez manis", mani Olimpiskais Hokejs kaut kā vairs nsaista .
Varbūt tev uzdāvināt lācīti ko samīļot ?

  -4 [+] [-]

, 2010-02-22 13:33, pirms 15 gadiem
LTV7 majas lapā programmā nekur nevar atrast ka spele bus 5 00 pec Latvijas laika!
Slēpts komentārs: yankeezulu

  +2 [+] [-]

, 2010-02-22 13:40, pirms 15 gadiem
yankeezulu rakstīja: Baidos, ka šīs olimpiādes hokeja turnīra fināls būs farss. Fināls pirms fināla būs jau 1/4. Pēc tam šīs spēles uzvarētājs pāries pārējiem pāri ka nemetās. Es pat domāju, ka saslavētā ASV netiks līdz pusfinālam, un fināls sanāks tāds pašķidrs.
Un pēc kādiem kritērijiem Tu tā spried? Vai tad Kanāda un Krievija grupas turnīrā izskatījās neuzvaramas? Vai arī mēs skatījāmies pavisam atšķirīgus turnīrus?
Fināls jau pēc definīcijas nevar būt farss, jo tikai LABĀKĀS komandas tiek līdz finālam, nemaz nerunājot par olimpisko finālu. Šajā turnīrā visas vadošās izlases ir spēkos daudz maz līdzīgas, tāpēc par kaut kādu "šķidru" finālu diez vai var būt runa.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2010-02-22 14:01, pirms 15 gadiem
kas tā par turnīra formulu, komanda zaudē visas 3 spēles pēc kārtas, bet spēlē par iekļūšanu ceturtdfinālā, pilnīgs sviesc. lai tač viņi beidz mūs apkaunot un brauc mājās xD

  +9 [+] [-]

, 2010-02-22 14:05, pirms 15 gadiem
Kamēr Latvija gatavojas spēlei ar čehiju, Čehija gatavojas spēlei pret Somiju
Slēpts komentārs: Kaņepe

  -1 [+] [-]

, 2010-02-22 14:12, pirms 15 gadiem
Finals bus notiekti savadaks jo rus ar kan nevar tikties finala !!! jo tiekas jau ceturdal finala ! lieliski !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-02-22 14:17, pirms 15 gadiem
Uzvaru! Pusfinālā arī nav tas sīvakais pretinieks....

  -1 [+] [-]

, 2010-02-22 14:18, pirms 15 gadiem
Es gan negribu teikt, ka kauns un negods. Bet izpildījumu biju iedomājies kvalitatīvāku.

Piemēram, kuri spēlētāji no LV atstājuši pozitīvu iespaidu? Sākumā grūti iedomāties. Un neko vairāk kā Ankipāns un Sotnieks nevaru izspiest?

Bet negatīvā ziņā skaits sanāk ievērojami lielāks. Nekā personīgā, bet vai piem. atceraties kaut ko no Cipuļa spēles? Lai arī spēles bija naktī, un prāts man miegains, es nespēju neko atcerēties.

  +1 [+] [-]

, 2010-02-22 14:19, pirms 15 gadiem
es ceru,ka oļegs būs sakratījis visiem čaļiem bumbas,un latviesi vēl parādīs uz ko ir spējīgi!

  +1 [+] [-]

, 2010-02-22 14:20, pirms 15 gadiem
otra iespeja - paradit visu kas nesanaca pirmo reizi

  +2 [+] [-]

, 2010-02-22 14:28, pirms 15 gadiem
Ulrihs rakstīja: Varbut neliela psihologiska deva ir klat, bet isteniba OS parada tikai isto speku sameru pasaules hokeja, ne velti musejiem jau otra olimpiade ir bezceriga.
manupraat tie mazie laukumi neljauj muuseejiem izveersties,nevar paspeet izveidot saspeeli un pretinieki daudz pieredzejusaaki speeleet sitaadu speeli uz maza lauka !!!

  -1 [+] [-]

, 2010-02-22 14:30, pirms 15 gadiem
cesinieks7 rakstīja: papildlaikā 3-2 latvija uzvar...!!!
ticiet man,un ticesim dzekiem izlasē...!!!
kada sakara kadam Tev butu jatic?! sitas tiesam debili skan, nejau
Tu tur kaut ko izskir.

  +1 [+] [-]

, 2010-02-22 14:30, pirms 15 gadiem
Latvija - tikai uzvara!!!!

     [+] [-]

, 2010-02-22 14:32, pirms 15 gadiem
Kaņepe rakstīja: kauns un negods pār LV izlasi. nu nav iespēju cīņai pret čehiem. šogad nav variantu.
Kropl.i tev riktīgi pa purn.u vaidzētu sadot!!!

  +4 [+] [-]

, 2010-02-22 14:44, pirms 15 gadiem
Netaisos nononiecināt savu valstsvienības izlasi, kā vairums to dara pēc neveiksmēm Par Latviju līdz beigām gan bēdās, gan priekos! Sarauj.

     [+] [-]

, 2010-02-22 14:47, pirms 15 gadiem
hypocrisy rakstīja: Vai tad citiem nav visi stāri nolasījušies?
Pasaules chempjos ASV vienmer kkas nedaudz pietrucis lai cinitos par zeltu, iespejams vot sie "staari" ir tiesi tas kas vajadzigs

  -1 [+] [-]

, 2010-02-22 14:48, pirms 15 gadiem
Spēle būs sakarīgāka tas ir tiesa ,jo varēsim atpūsties 2 dienas un papildus motivācija ir trīs iepriekšējie zāģi,mēs būsim dusmīgi tas nāks pa labu. Gribētos ka Latvija tomēr zaudē ar 1 vārtu pārsvaru

     [+] [-]

, 2010-02-22 14:49, pirms 15 gadiem
mees vinesim!!
ta noteikti bus masalska muuza spele!! jauzvarr!!

  -4 [+] [-]

, 2010-02-22 14:53, pirms 15 gadiem
omg, te veel ir tadi , kas cer uz lv uzvaru , jūs kautko no hokeja saprotiet? čehi spēlēs labāko spēli , kādu viņi šajās olimpiskajās ir spēlējuši.

  -1 [+] [-]

, 2010-02-22 14:57, pirms 15 gadiem
Sergeju vārtos un būs ok! Pārsteiguma moments pretiniekiem + Sergejam pašam visa sevis izlikšana par 110% un galvenais tik mūsējiem pārspēt pretinieku vārtusargu (vēlams vismaz 3 reizes), tad būs uzvara!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-02-22 14:58, pirms 15 gadiem
Saimonss rakstīja: viss bumbās, mazāk sliktais variants no iespējamajiem. (Un Čajanekam bietē; )
Vajadzeetu speleet kaa toreiz Dinamo pret SKa maajaas uzvareeja un OZO chajanekam pa bieti sadeva shoreiz visus JAgrus bortaa un LAviņš iesit uzvaras banku!

     [+] [-]

, 2010-02-22 15:01, pirms 15 gadiem
krievija- kanāda nekādīgi netiks abas fināla, jo ja kanāda vinneee vāciju tad kanādai pretī nāk krievi... skarbi

     [+] [-]

, 2010-02-22 15:07, pirms 15 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Un pēc kādiem kritērijiem Tu tā spried? Vai tad Kanāda un Krievija grupas turnīrā izskatījās neuzvaramas? Vai arī mēs skatījāmies pavisam atšķirīgus turnīrus?
Fināls jau pēc definīcijas nevar būt farss, jo tikai LABĀKĀS komandas tiek līdz finālam, nemaz nerunājot par olimpisko finālu. Šajā turnīrā visas vadošās izlases ir spēkos daudz maz līdzīgas, tāpēc par kaut kādu "šķidru" finālu diez vai var būt runa.
Jā, grupu turnīrā šīs izlases nerādīja to spēli, kādu no viņiem gaidīja, bet uzvara šādā ceturtdaļfinālā būs milzīgs emocionāls tramplīns uz pusfinālu. Arī, piemēram, Krievijas zaudējums Slovākijai izskatījās vairāk pēc Slovākijas izlases maksimumpunkta, kamēr Krievija un Kanāda tikai ieskrienas kā tas vienmēr pēdējos PČ ir noticis. Protams, neviens nevar pateikt kā būtu, ja būtu bet ja finālā būtu Kanāda - Krievija, tā būtu hokeja izrāde, kurai neviens cits fināls nestāvētu klāt. Šoreiz sanāks tā, ka finālā spēlēs nevis divas labākās komandas, bet viena izlase, kas tur būs uz Kanādas Krievijas spēles rēķina. Par Krievijas vai Kanādas vietu finālā esmu pilnīgi drošs. Piekrītiet vai nē, bet tādas ir manas domas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2010-02-22 15:19, pirms 15 gadiem
Turnīrs no organizatoriskā viedokļa jau tagad ir izgāzies!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-02-22 15:23, pirms 15 gadiem
Bernudarzs... Pie labaakas gribas LV zaudes ar 3 vartu starpibu.. Te nav citu variantu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-02-22 15:26, pirms 15 gadiem
Ticat man ka somija ir viena no labakajiem pretiniekiem ceturdalfinala,jo redzot ka vini zaudeja zviedriem!nu ja mums uzspid nenormala veiksme un mes ustaisam sensaciju un uzvaram tad nav vismaz ceturdalfinala tadi grandi ka kanada un Krievija...ta aka Latviesi turam ikskus brinumi jau ir notikusi,bet nu ne biezi...PAr latviju
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-02-22 15:26, pirms 15 gadiem
Jācer,Lai veicas

     [+] [-]

, 2010-02-22 15:28, pirms 15 gadiem
NEBŪS fināls RUS-CAN!JĒEEE!

     [+] [-]

, 2010-02-22 15:29, pirms 15 gadiem
Archerx rakstīja: turam turam vinesim vinesim , ticam
Tinies uz RUS sadaļu puiss...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-02-22 15:32, pirms 15 gadiem
Man arī liekas ka Latvija uzvarēs papildlaikā tikai es domāju ka rezultāts būs apmēram 2:1

     [+] [-]

, 2010-02-22 15:36, pirms 15 gadiem
Godīgi sakot, neizprotu to sajūsmu, kas šeit valda par to, ka jāspēlē vēlreiz ar čehiem. Acīmredzot tas tādēļ, ka rezultāts bija mazāk graujošs, kā pret krieviem un slovākiem, taču vajadzētu paskatīties uz šo spēli objektīvāk. Uz spēli, kura tika zaudēta piecās minūtēs, tiešā vārda nozīmē, viss pārējais jau bija statistikai - gan čehu ceturtie vārti, gan pie kurioziem pieskaitāmā čehu aizsarga neveiksme, kas noveda pie mūsu pirmajiem vārtiem.
Tas, kurš kādreiz ir kaut ko spēlējis, nopietnāk par badmintonu sētā, saprot, ja spēles sākumā iedod pretiniekam '"iekšā" 3:0, tas liek spēlēt mierīgāk, it īpaši ja redzi, ka pretinieks ir klasi vājāks, kas arī notika ar čehiem, rezultātā mums gandrīz vai cienīgs zaudējums. Patiesībā, pēc spēles, nebijām ne par mata tiesu uzvarai tuvāk, kā abās pārējās spēlēs

  +1 [+] [-]

, 2010-02-22 15:36, pirms 15 gadiem
Archerx rakstīja: kada valsts tads hokejs shoreiz nekads


latvieshi savu misiju shaja turnira ir izpildijushi, atbraucot paskatoties ovechkinu un kovalchuku dzivaja uz ledus arto ari pietiks, un ari raudot cik viss sudigi mums met devitniekos, utt...
baigi kaut,ko recigu pateici.ja domaji politisko vai ekonomisko situaciju Latvija,tad Krievija ta ir vel 5reiz sliktaka,ja domaju,ka mums ir par maz speletaju,tad salidzini Latvijai un Krievijai iedzivotaju skaitu.No sazin cik tur moljoniem,protams,izaugs ari kads Oveckins vai Kovalcuks,Latvija tik viegli nav......

     [+] [-]

, 2010-02-22 15:36, pirms 15 gadiem
mums neiet pirmās spēles 10 minūtes
ja izturēsim tās bez stulbiem noraidījumiem jābūt labi...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2010-02-22 15:38, pirms 15 gadiem
Archerx rakstīja: pasaki saviem lv faniem lai nesmird krievu speles tad kad latvija hokeja sasniegs to ko krivieja tad lv fanelji vares smirdet krievu speles
Neesmu atbildīgs par tiem, kas noliek tavu Krieviju, bet tu man ar saviem komentāriem pabojāji garastāvokli.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-02-22 15:41, pirms 15 gadiem
Krieviem, Kanādiešiem un Latviešiem ir vienalga kurš iet pretī!

     [+] [-]

, 2010-02-22 15:41, pirms 15 gadiem
Latvija uzvar un tiek tālāk, čehi brauc mājās?
Tā nenotiks, jo tas vienkārši nav iespējams.
Veiksmi!

  +5 [+] [-]

, 2010-02-22 15:44, pirms 15 gadiem
Baltkrievija,Latvija,Norvēģija,Vācija uzvar savu pretiniekus un šīs OS ieietu vēsturē
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-02-22 15:50, pirms 15 gadiem
bubba rakstīja: Baltkrievija,Latvija,Norvēģija,Vācija uzvar savu pretiniekus un šīs OS ieietu vēsturē
Ar super viegliem 1/4 fināliem

     [+] [-]

, 2010-02-22 15:52, pirms 15 gadiem
jutējs... rakstīja: NEBŪS fināls RUS-CAN!JĒEEE!
Labs tiko ieveroju ka siem jatiekas jau ceturdalfinala,tas viniem bus finalsbt ja kri3vi izlgs kanadu jau 5tik atri nu tas bus soks faniem kanada un komandai..

     [+] [-]

, 2010-02-22 15:52, pirms 15 gadiem
Tad jau nemaz tik slikti nebūsim aizvadījuši OS hokeja turnīru, ja zaudēsim Čehiem, tad izstāsimies tikai vienu kārtu ātrāk par Kanādu vai Krieviju!

     [+] [-]

, 2010-02-22 15:52, pirms 15 gadiem
Man ir baigā juška!!! BŪS PĀRSTEIGUMS

     [+] [-]

, 2010-02-22 15:54, pirms 15 gadiem
Visu dienu mani nepamet tāda doma, ka Znaroks, šos 3 mačus, kas bija pret krieviem, čehiem un slovākiem, mūsējos laida laukumā ar tādu kā saudzības režīmu. Šaubos vai esmu vienīgais, kurš teiks, ka Latvijas izlases sniegums pret šīm trim komandām nebija tāds, kādu mēs gaidījām. Paši puiši negrauza ledu un necentās tā īsti pārspēt kādu. Īsāk sakot, izlase nespēlēja tā, kā to darīja pagājušo gadu PČ. J
Jā, vairums teiks, ka PČ nebija visu galveno NHL spēlētāju, jeb elites krējuma, taču kaut kas savādāks bija. Varēja just, ka čaļi cenšas un sitas par katru centimetru laukumā. Šogad to nemanu.
Mans mūžīgais optimists iekšā saka, ka spēle pret čehiem būs iespaidīga un skatāma. Kā arī, ceru uz mūsējo uzvaru, jo jau parādījām alus dzērājiem, ka spējam pakacināt viņu nervus. Un ļoti vēlos, lai mana prognoze piepildās. Jeb..visus šos 3 mačus izlase ir spēlējusi saudzības režīmā, lai gatavotos galvenajiem mačiem.

     [+] [-]

, 2010-02-22 15:55, pirms 15 gadiem
jācer uz kaut ko labu :/

  +1 [+] [-]

, 2010-02-22 15:56, pirms 15 gadiem
Archerx rakstīja: nav ti kviegli, bet vaina nejau tur, bet gan lv hokeja slinkuma un federacijas debilisma! Pasaki kapec baltkrievija cienigi spele, bet kapec lupatas lv nevar paslidot pa laukumu?
Mums ir smagāka grupa par belāru grupu, un vai belāri izskatijās pārliecinoši spēlē ar Somiju ? Trešās trešdaļas sākumā viņi bija izdarijuši 4 metienus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-02-22 16:07, pirms 15 gadiem
Tu saki? rakstīja: Visu dienu mani nepamet tāda doma, ka Znaroks, šos 3 mačus, kas bija pret krieviem, čehiem un slovākiem, mūsējos laida laukumā ar tādu kā saudzības režīmu. Šaubos vai esmu vienīgais, kurš teiks, ka Latvijas izlases sniegums pret šīm trim komandām nebija tāds, kādu mēs gaidījām. Paši puiši negrauza ledu un necentās tā īsti pārspēt kādu. Īsāk sakot, izlase nespēlēja tā, kā to darīja pagājušo gadu PČ. J
Jā, vairums teiks, ka PČ nebija visu galveno NHL spēlētāju, jeb elites krējuma, taču kaut kas savādāks bija. Varēja just, ka čaļi cenšas un sitas par katru centimetru laukumā. Šogad to nemanu.
Mans mūžīgais optimists iekšā saka, ka spēle pret čehiem būs iespaidīga un skatāma. Kā arī, ceru uz mūsējo uzvaru, jo jau parādījām alus dzērājiem, ka spējam pakacināt viņu nervus. Un ļoti vēlos, lai mana prognoze piepildās. Jeb..visus šos 3 mačus izlase ir spēlējusi saudzības režīmā, lai gatavotos galvenajiem mačiem.
vot vot, un ja spēlē pret slovākiem vēl skaidrs bija ka nekas lāgā neasnāk jo 2ā diena pēc kārtas tad pret rusiem un čehiem sākt spēli stāvot uz vietas un SĀKT cīnīties tikai pie 0-3...nu ja znaroks to speciāli perina lai visi domā ka mēs mīkstie a tad 4 spēles pēc kārtas uzvaram tad ok, bet man bail ka mūsējie galīgi negatavi psiholoģiski atbrauca, izgājām pret krieviem paskatīties kas un kā, atrāvāmies, sapratām ka smagi, bet nekas, galvenais ka esam te, izejam pret čehiem atkal paskatīties, atkal 0-3 un atkal tikai tad atskārstam ka ir spēka paņēmieni, ir metienu bloķēšana, diezgan dīvaini. Masala arī galīgi nevelk, tik vājas spēles viņam sen nav redzētas, tiesa, te aizsargiem jāsaka liels paldies un ar kāju pa dupsi.

bet nekas jau nav zaudēts, 4 uzvaras un viss notiek

  -2 [+] [-]

, 2010-02-22 16:08, pirms 15 gadiem
latvija tak atkal zaudes mums nav nekadas ceribas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-02-22 16:31, pirms 15 gadiem
Es ticu ka vara ja izliks visu 60 min

  +5 [+] [-]

, 2010-02-22 16:38, pirms 15 gadiem
Pietiek Znarokam spelet KHL hokeju, ja ir iespeeja kautvai pirms zilaas liinjas mest, tad jaamet un pectam jaskrien peec atlekoshaas ripas vai pie vaartsarga lai piespiezh ripu. Aizsardziibaa jaacenshas pretiniekus piespiest gar malaam, nekada gadijuma nelaist vaartu priekshaa, mazaakumaa nekaadaa gadijumaa nelaut izdarit vieglus metienus, ja ir iespeeja, tad jaablokee. Jauztaisa speeka panemiens pirms nomainishanaas.

Ja taa spelesim vairaak par 2-3 vaartu starpiibu nevajadzeetu buut.

  -4 [+] [-]

, 2010-02-22 16:41, pirms 15 gadiem
Latvijas svarīgākās spēles Vankūverā - ceturtā, piektā, sestā un septītā. Kas tam klusītībā netic tas nav īstens Latvijas hokeja izlases fans. Citēšu Jāgru: kaut vai mača Čehija - LV otrā un trešā perioda dēļ Latvija ir pelnījusi atrasties OS .

Da sveršitsa čudo, pobeda budet za nami, čehi nezabjot!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-02-22 16:56, pirms 15 gadiem
Woowww,tas tik būs mačs! Kāds nevar aizdot "sadod mazā" kostīmiņu ar pātagu un pārējo atribūtiku-pēc spēles atdošu?!

  +2 [+] [-]

, 2010-02-22 16:56, pirms 15 gadiem
Sapņu fināls izsapņots finālā netiksies Kanāda ar Kreiviju tas jau notiks 4 finālā

  +4 [+] [-]

, 2010-02-22 17:04, pirms 15 gadiem
Pirate35 rakstīja: tiešraidē vairs neskatīšos!
kas tu b ļ a ģ par fanu??

  +3 [+] [-]

, 2010-02-22 17:37, pirms 15 gadiem
spele uz dzivibu un navi!! šī spēle džekiem ir jauzvar mes esam ar jums!!

     [+] [-]

, 2010-02-22 17:38, pirms 15 gadiem
saņamaties jus varat uzvaret

  +1 [+] [-]

, 2010-02-22 17:43, pirms 15 gadiem
Sanāk, ka supermačs Krievija - Kanāda, no fināla tiek pārcelts uz 1/4 finālu.
Nedaudz škrobe...

     [+] [-]

, 2010-02-22 17:50, pirms 15 gadiem
Nu, ceru uz labu, skatāmu spēli, un varbūt sanāk arī aizķerties, jo skaidrs ir viens, iepriekšējās spēlēs zaudējuma iemesls bija ātri ielaistie vārti. domāju, ka jānotur kaut vai pirmās 10 minūtes, un tad jau spēlē aizietu ar lielāku pārliecību!

     [+] [-]

, 2010-02-22 17:58, pirms 15 gadiem
skaidrs ir rezultats 1:4 diemzel bet neko nevar darit stipraka grupa priekssacikstes

  +2 [+] [-]

, 2010-02-22 17:58, pirms 15 gadiem
kr1ks rakstīja: mums neiet pirmās spēles 10 minūtes
ja izturēsim tās bez stulbiem noraidījumiem jābūt labi...
Nav jau tā, ka pirmajās desmit minūtēs tāpat vien kaut kur neveicas. Vienkārši pretinieki 10 minūtēs parāda savu īsto spēku, samet cik grib un tad turpmāk spēlē uz 70%, kas ļauj mūsējiem kaut pretinieku zonā ieiet un kādu goliņu iemest. Ja tie paši čehi vai krievi gribētu, viņi uztaisītu tā, ka mēs vairs nerunātu par 10 nelaimīgajām minūtēm, bet par 60.

     [+] [-]

, 2010-02-22 18:09, pirms 15 gadiem
nu ko 2:1 Latvijas labaa
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-02-22 18:25, pirms 15 gadiem
Ticiba nav zudusi, un ceru, ka puisi to izdaris. Par lielu Latviju!!!

  -1 [+] [-]

, 2010-02-22 18:49, pirms 15 gadiem
Būsim reāli! vēl viens zāģis.

  -1 [+] [-]

, 2010-02-22 18:49, pirms 15 gadiem
Cerēt jua varma,bet škiet ,kabuus zāģis...
Cikos mačs,cikos jāceļās?

  +1 [+] [-]

, 2010-02-22 18:58, pirms 15 gadiem
Lūk tā ir pareizā attieksme!!! SARAUJJJJJJ
cesinieks7 rakstīja: papildlaikā 3-2 latvija uzvar...!!!
ticiet man,un ticesim dzekiem izlasē...!!!

  -2 [+] [-]

, 2010-02-22 19:22, pirms 15 gadiem
Jautājums par to "pretinieks 1/4 finālā".... Ja mani neviļ atmiņa, tad pēc pirmās kārtas komandas atkal tiks pēc ranga sakārtotas no 1-8 un attiecīgi izveidoti 4 pāri, vai tad ne????
..
Attiecīgi uz visiem 100% nemaz nevar zināt kas nāk kam pretī 1/4 finālā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-02-22 19:27, pirms 15 gadiem
Samīte rakstīja: Cerēt jua varma,bet škiet ,kabuus zāģis...
Cikos mačs,cikos jāceļās?
24.feb 5os no riita

  +1 [+] [-]

, 2010-02-22 19:27, pirms 15 gadiem
tad cikos ir taa spele ?
neesmu vel sapratis 22:00 vai 5:00 no riita ?

  -2 [+] [-]

, 2010-02-22 19:32, pirms 15 gadiem
Latvijai butu javvin čehi, ja ne tad tas pieradis ka latvija nemak spelet hoki! Un ja kas latvijai bija vissstiprakie konkurenti musu grupa tpc!

  +1 [+] [-]

, 2010-02-22 19:34, pirms 15 gadiem
kristapstabu rakstīja: Latvijai butu javvin čehi, ja ne tad tas pieradis ka latvija nemak spelet hoki! Un ja kas latvijai bija vissstiprakie konkurenti musu grupa tpc!
tas ka mees zaudeejam klasi augstakai komandai pierada ka mes nemakam spelet hokeju ? diivaina Tev taa logjika
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-02-22 19:47, pirms 15 gadiem
hahaha, es jau jutu, ka Kanāda šogad aizies jau 1/4 finālā

     [+] [-]

, 2010-02-22 19:54, pirms 15 gadiem
Legolas rakstīja: nu bet tieshi taa, kpc lai mes nebutu tadaa pashaa klasee, kas tajai pashai čehijai ir unikalaaks par mums, kkada speciala maģija ar ko uzbur talantu un velmi stradaat?
Attīstītāka sporta sistēma.
Labāka hokeja skola, jo, kā jau daudzi ir minējuši, mums nav pat jēdzīga čempionāta.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-02-22 19:56, pirms 15 gadiem
Legolas rakstīja: kpc latvijaa taa nevar buut? laikam jau vnk negrib tikai kko dirsh ka mums naw neviena, ka nepaveicaas
nevar būt, jo tur augšgalā nesēž īstie cilvēki, bet paši vien tādus ievēlējām.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-02-22 20:01, pirms 15 gadiem
Legolas rakstīja: tu neko neesi ievelejusi, tev vel 10 gadi tik
Jā, tieši tā.
Es neesmu ievēlējusi, bet tie, kuri ir, tagad sūdzas.

  +1 [+] [-]

, 2010-02-22 20:11, pirms 15 gadiem
man ir tada nojauta, ka Latvija uzvarēs.4-3
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-02-22 21:05, pirms 15 gadiem
Paņemsim no sākuma Čehus un pēc tam arī Somus. Iepriekšējās trīs bija tikai pārbaudes spēles, lai saprastu, kas un kā. Tāpat jau no sākuma bija skaidrs, ka pirmo vietu grupā negūsim un kāpēc plosīties jau no paša sākuma!!! Znaroka ūsās mīt pārdabisks spēks!
Latvija spēlēs pusfinālā!

  +1 [+] [-]

, 2010-02-22 21:08, pirms 15 gadiem
Ņemot vērā, ka Šveice spēja pakutināt nervus Kanādai, tad kāpēc Latvija nespētu iz....t Čehiju?!? Domāju, ka Znarokam ir jābeidz būt pašapmierinātam, izmazgāt matus, nodzīt ūsas, paslavēt savus spēlētājus (nevis publiski pateikt, ka viņš ir vīlies daudzos spēlētājos, ka nesanāk tā, ka līdzjutēji būs vīlušies Znarokā, tad gan Značoks RD arēnā nespēs ilgi uzturēties) un doties cīņa!!! Piekrist var iepriekš komentos, ka pie visa vainīga psiholoģija (viss ir galvā) Veiksmi Latvijai!!! LV džeki ir pelnījuši uzvaru! Galvenais pirmajiem atklāt rezultātu!!! Domāju un ceru, ka būs 3:2 pamatlaikā!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-02-22 21:16, pirms 15 gadiem
Buusim reaalisti,kaut vai paskaitiet cik NHL speeleetaaju ir Chehiem,cik mums,vaartusags,viens Jaagrs vien ko noziimee.Es nebuut nenolieku muusu chaljus,bet uz lietaam jaaskataas reaali,nu neesam mees taadaa liimenii kaa Chehi,mees veel vareetu ar Baltkrieviem kaut ko izdariit,jeb ar Norveegjiem,paareejaas komandas nav mums pa zobam,ceru,ka pagaidaam.

     [+] [-]

, 2010-02-22 21:29, pirms 15 gadiem
Artis4000 rakstīja: Kanadai vel janolauz Vacija......
domaa ka tas butu gruti??!

     [+] [-]

, 2010-02-22 21:29, pirms 15 gadiem
vēsi sakapāsim!

  +4 [+] [-]

, 2010-02-22 21:37, pirms 15 gadiem
YoungBloodz rakstīja: Lai kā mūsējie nospēlētu, trešdien 5:00 spēli skatīšos un noskatīšos līdz pašām beigām! Ir jātic, kas zin, kas notiks!
no tavas mutes dieva ausii!!
pilnigi piekritu!!
tagad mums ir dota pedeja iespeja kuru mums ir pa spekam vinus paķert!!

     [+] [-]

, 2010-02-22 21:59, pirms 15 gadiem
Nu šaj spelei jabut daudz labakai

  +4 [+] [-]

, 2010-02-22 22:12, pirms 15 gadiem
Es esmu realists!!saprotu to kad labakaja gadijuma zaudesim pa 3punktiem..
Taču esmu shis izlases fans..un lai ka ietu viniem speles lai par cik zaudetu es sedeshu n turpināšu ticēt shiem dzekiem kad vini paveiks kādu brīnumu..jo vinnetu kādu no šīm spelēm ir iespējams tikai apteicoties brinumam...un shis brinums ir musu pashu rokās(musu spele aizsardziba uzbrukuma vartos!)vel viena spēle un es lūgšu pielūgšu visus hokeja dievus kaut nu uz musu dzeku labajiem pleciem sēdetu veiksme..un mes parādītu musu labākās spējas šajā spelē.un ja ta notiks tad rezultāts ari neizpaliks..Es ka vienmēr par savējiem lai vai ka..Turās dzeki..jūtu līdz cik jums grūti iet..gan psihologiski gan fiziski..bet turaties..!!Latvija!!

  +2 [+] [-]

, 2010-02-22 22:14, pirms 15 gadiem
galu galā esiet Latviešu puiki!siksti dzeki..uztaisiet olimpiādes brīnumu..nr1!

  -2 [+] [-]

, 2010-02-22 22:32, pirms 15 gadiem
vai nedzirdejat ko Daugavins vakar teica LTV-7" rit jus laukuma redzesiet zverus"!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-02-22 22:46, pirms 15 gadiem
es celšos sešos un skatīšos otro periodu, jo es vairs Latvijas izlases pirmos periodus nevaru paskatīties.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-02-22 23:18, pirms 15 gadiem
Atkal negulēta nakts.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-02-22 23:56, pirms 15 gadiem
kaut kaa neticu vairs nekam ...

  -1 [+] [-]

, 2010-02-23 00:20, pirms 15 gadiem
Kāda negulēta nakts spēle sākas 22:00 pēc Latvijas laika
Ja nu vienīgi negulēta uzvaras dēļ

     [+] [-]

, 2010-02-23 01:59, pirms 15 gadiem
Ricits rakstīja: Kāda negulēta nakts spēle sākas 22:00 pēc Latvijas laika
Ja nu vienīgi negulēta uzvaras dēļ
vsp jau speele saakaas 5os no riita
nu bet taapat var paspeet izguleeties.

     [+] [-]

, 2010-02-23 08:14, pirms 15 gadiem
Daugavinsh ir viens no retajiem musu speletajiem, kura spele tiesham priecee.