Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:597, Did:0, useCase: 3

Latvija vēlreiz spēlēs pret Čehiju

Valdis Bērziņš
Valdis Bērziņš

Latvija vēlreiz spēlēs pret Čehiju
Miķelis Rēdlihs spēlē pret Čehiju
Foto: AFP/Scanpix

Latvijas hokeja izlases nākamā spēle Vankūveras olimpiādē būs pret Čehijas komandu, kurai mūsējie piekāpās B apakšgrupas spēlē ar 2:5. Uzvarētājs iekļūs ceturtdaļfinālā.

Šodien olimpiādē noslēdzās priekšsacīkstes hokeja turnīrā, un tika noskaidrota komandu vietu secība, kā arī izslēgšanas spēļu pāri. Latvijai par vietu ceturtdaļfinālā būs jāspēlē ar Čehiju, kurai mūsējie jau zaudēja apakšgrupas spēlē ar 2:5.

Latvijas spēkošanās ar čehiem notiks parīt, 24. februārī, plkst. 05:00 (pēc Latvijas laika). Šodien Latvijas izlase no plkst. 14:15 - 15:30 aizvadīs treniņu UCB arēnā. Latvijas un Čehijas spēles uzvarētājs ceturtdaļfinālā tiksies ar Somiju.

B grupa noslēguma tabula.

VValstsSUZVAP
1.Krievija32113:67
2.Čehija32110:76
3.Slovākija3219:45
4.Latvija3034:190

Spēles par iekļūšanu ceturtdaļfinālā

SpēlePretinieks 1/4 finālā
Šveice – BaltkrievijaASV
Čehija – LatvijaSomija
Kanāda – VācijaKrievija
Slovākija – NorvēģijaZviedrija

  +3 [+] [-]

, 2010-02-22 10:59, pirms 14 gadiem
Būsim reālisti un sagaidīsim kārtējo zaudējumu ar lepnumā mirdzošam asarām acīs.

  +1 [+] [-]

, 2010-02-22 11:00, pirms 14 gadiem
buus gruuti, bet tas jau nenoziimee, ka muuseejie nevar ar vinjiem ciiniities un pat uzvareet!
PAR LATVIJU !

  +1 [+] [-]

, 2010-02-22 11:02, pirms 14 gadiem
Belash rakstīja: Vēl nedrīkst piemirst par nevajadzīgajiem noraidījumiem un mēgināšanu apspēlēt kādu pie saviem vārtiem! Jo vienkāršāk mūsējie spēlēs, jo labāk. Tas ir tikai mans subjektīvais viedoklis!
Protams, ka! Jo seviskji par noraidijumiem jaruna ar Mikjeli, ar Rekji un principaa visiem! Vienkarshi vajag planu B, ja tomer sakuma nespejam turet Cehu spiedienu- kaa spelet aizsardzibaa un pacietigi gaidit ( nevis gaidiit, bet MAXIMALI sevi atdot) savas iespejas un Daugavinsh un Darzinsh un parejie, lai realizee savu 1. no 5 metieniem ( ka int teica Daugavinsh)

  +6 [+] [-]

, 2010-02-22 11:04, pirms 14 gadiem
Vispār ņemot vērā to Vankūveras hokeja gaļasmašīnu, un ja vēl uzdrošinamies sapņot par pusfinālu,šis ir, manuprāt, labākais variants kāds vien varēja būt Latvijas iekļūšanai pusfinālā. Somi tomēr nav tik labi kā amīši vai pat zviedri.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-02-22 11:06, pirms 14 gadiem
Jā vajag sensaciju, sakapajam sos salatos!!!!!!!!!

  +1 [+] [-]

, 2010-02-22 11:07, pirms 14 gadiem
Iepriekšējo spēļu raksturīgākā lieta - ielaižam ātri vairākus vārtus, ar ko spēles iznākums praktiski ir jau zināms un pretiniekam ļauj spēlēt brīvāk. Mūsu vienīgā cerība - maksimāli ilgi neielaist vārtus, lai pretinieks sāk nervozēt, ideālā variantā - pirmajiem iesist vārtus. Tad jau parādās kādas cerības uz pozitīvu beigu iznākumu.

  +5 [+] [-]

, 2010-02-22 11:08, pirms 14 gadiem
UZVARĒSIM!!!! Veči uzvarēsim, es jums saku. Mūsējie tikai iesildījās, jo zināja ka būs jāspēlē 1/8 finālā un iemidzināja pretiniekus. Uz priekšu LATVIJA!!!! Es jums ticu un īstie hokeja fani arī tic!!!

  -1 [+] [-]

, 2010-02-22 11:09, pirms 14 gadiem
ledinja rakstīja: buus gruuti, bet tas jau nenoziimee, ka muuseejie nevar ar vinjiem ciiniities un pat uzvareet!
PAR LATVIJU !
Ja mūsējiem būtu pārvaronīgs noskaņojums, tad cīnīties varētu, uzvarēt diez vai.

youtube.com: YouTube
- mother cougar attack bear

     [+] [-]

, 2010-02-22 11:09, pirms 14 gadiem
sandza rakstīja: Protams, ka! Jo seviskji par noraidijumiem jaruna ar Mikjeli, ar Rekji un principaa visiem! Vienkarshi vajag planu B, ja tomer sakuma nespejam turet Cehu spiedienu- kaa spelet aizsardzibaa un pacietigi gaidit ( nevis gaidiit, bet MAXIMALI sevi atdot) savas iespejas un Daugavinsh un Darzinsh un parejie, lai realizee savu 1. no 5 metieniem ( ka int teica Daugavinsh)
Kad tad plaans A ir izdevies??

  +1 [+] [-]

, 2010-02-22 11:09, pirms 14 gadiem
Vispār ne jau mums vienīgiem šī ir pēdējā iespēja kautko pierādīt. Arī čehiem ir div tik liela motivācija uzvarēt kā iepriekšējā mačā, zaudas gadījumā arī viņi brauc mājās
Tā kā, ja iedomājamies mūsu spēli uzlabotākā variantā nevajadzētu pieņemt, ka Čehi spēlēs tādā pašā līmenī, kā iepriekšējo maču...

     [+] [-]

, 2010-02-22 11:11, pirms 14 gadiem
Nu laikam jau MVD hokejisti vairāk ņem vērā Znaroka teikto un ir izdarīgāki norādījumu izpildē!

  +1 [+] [-]

, 2010-02-22 11:11, pirms 14 gadiem
Buutu, jau nu labaak, turniirs beidzies un miers... Paskatoties vakardienas Čehijas speeli - tas ir pavisam cita liimenja hokejs,nu nav ceriibu muuseejiem.Individuaali,iespeejams,kaads veel tur liidz bet ne jau kopumaa,komandas speelee!

     [+] [-]

, 2010-02-22 11:12, pirms 14 gadiem
visiem viens uzdevums(Zna4oku ieskaitot)-nospelet labak ka pirmaja spele!!!Si ir otra izdeviba,pretinieks jau 60 min iepazits!Turaaas!!!

     [+] [-]

, 2010-02-22 11:14, pirms 14 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Šī ir vel bezcerīgāka nekā iepriekšējā izlase Turīnā.
Pēc kā spried, ka bezcerīgāka? Zāģi ir diezgan līdzīgi kā bija Turīnā! Vai Tu tikai tagad nodr..s džekus nodriršanas pēc? Par Turīnu runājot.... Turīnā mūsējie vēl pat pamanijās kazahiem pakāst ar 2:5.... vot tas toč bija bezcerīgi un pazors, bet tagad pakāst trijām Top 7 izlasēm ar tādiem sastāviem un tādiem rezultātiem ir likumsakarīgi! Pret tādām Top 7 izlasēm kādas pēc sastāva ir OS uz neko diži labāku mūsējie nav spējīgi kaut tur būtu vēl tas Kulda vai Ivanāns par kuru nepaņemšanu arī te tagad daudzi raud! Šie divi spēlētāji nekā būtiski to mūsējo spēli neietekmētu un zāģi būtu tāpat! Varbūt pat lielāki, jo šie divi džeki vai nu vispār vēl nav spēlējuši lielajā izlasē (Kulda) vai ir spēlējuši diezgan pasen (Raiča)! Un nez vai tāda "eksperimentēšana" ar sastāvu tagad dotu labāku rezultātu....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-02-22 11:20, pirms 14 gadiem
als rakstīja: Pēc kā spried, ka bezcerīgāka? Zāģi ir diezgan līdzīgi kā bija Turīnā! Vai Tu tikai tagad nodr..s džekus nodriršanas pēc? Par Turīnu runājot.... Turīnā mūsējie vēl pat pamanijās kazahiem pakāst ar 2:5.... vot tas toč bija bezcerīgi un pazors, bet tagad pakāst trijām Top 7 izlasēm ar tādiem sastāviem un tādiem rezultātiem ir likumsakarīgi! Pret tādām Top 7 izlasēm kādas pēc sastāva ir OS uz neko diži labāku mūsējie nav spējīgi kaut tur būtu vēl tas Kulda vai Ivanāns par kuru nepaņemšanu arī te tagad daudzi raud! Šie divi spēlētāji nekā būtiski to mūsējo spēli neietekmētu un zāģi būtu tāpat! Varbūt pat lielāki, jo šie divi džeki vai nu vispār vēl nav spēlējuši lielajā izlasē (Kulda) vai ir spēlējuši diezgan pasen (Raiča)! Un nez vai tāda "eksperimentēšana" ar sastāvu tagad dotu labāku rezultātu....
Nu bet viņi varētu labi paspēlēt uz šada izmēra laukumiem un labi noderētu spēka cīņā vārtu priekšā un pie bortiem!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-02-22 11:25, pirms 14 gadiem
Nebrinisos ja ASV panemsa zeltu, jo gan jau visi staari uz olimpiadi nolasijusies

     [+] [-]

, 2010-02-22 11:26, pirms 14 gadiem
crushader rakstīja: Nebrinisos ja ASV panemsa zeltu, jo gan jau visi staari uz olimpiadi nolasijusies
Es vairāk sliecos uz zviedriem!

  +4 [+] [-]

, 2010-02-22 11:26, pirms 14 gadiem
Es ar draugiem, laikam redzam daudz ko citu! Man liekas, ka mūsējie ceņšas un dara visu, lai fani tiktu iepriecināti, kā arī moš lai kādu ievēro kāds skaut (kas ir diezgan naivi)! Es piemēram redzēju spēka spēli visās spēlēs, kā arī cenšanos.

Nevienam, protams, nepatīk, ka zaudē, bet tie spēlētāji ir pavisam cita kalibra! Es pat esmu priecigs, ka mūsējie ir iemetuši četrus golus un divi no tiem pat bija skaisti un pret kāda līmeņa vārtsargiem!

Otrkārt, uzreiz jau bija skaidrs, ka mazie laukumi, nav priekš mūsu hokejiestiem (pat neskaitot, kādi pretinieki nāk pretī), jo atceramies abas Dinamo spēles Liepājā (Salīdzinu tikai tāpēc, ka Lielākā daļa ir no Dinamo)! Tad tur visi tie vārti bija haļavnie! Tur bija tieši tas pats, kas te, pats galvenais - Neprecīzas pirmās piespēles, visas slidās un pretinieku izskaušana no vārtu priekšas! Vnk, tur nāca pretinieki, kas ikdienā spēlē uz Lielajiem laukumuiem un viņiem bija tik pat grūti adaptēties, cik mūsējiem!

Un man kaut kā liekas, ka mūsējiem labāk tieši būtu lielajos laukumos, jo mēs parasti spēlējam ar pirmajām garajām piespēlēm, bet te galvenokārt visas ir īsas piespēles!

It kā šoreiz negribētu piekrist Daugaviņam (viņš intervijā teica, ka uz lielajiem laukumiem mums būtu vēl "labāk bijis"), bet tas ir tikai mans subjektīvais viedoklis

  +3 [+] [-]

, 2010-02-22 11:27, pirms 14 gadiem
Var teikt ka labākais variants! un pēc tam pretī Somi, ja nu kas Arī labi!

  +2 [+] [-]

, 2010-02-22 11:28, pirms 14 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Toties tad mēs normāli nospēlējām pret jeņķiem un cienijami pret slovākiem.
Jā piekrītu,ka pret šīm komandām,kas mums nāca pretīm apakšgrupā uz uzvaru nebija reāli cerēt,bet uz cienijamu spēli mēs bijām tiesīgi cerēt. Diemžēl,bet tieši šī cienijamās spēles no mūsējiem ļoti pietrūka.
Arī zaudēt var dažādi.
Nu tagad jau mēs arī cienijami nospēlējām ar čehiem (reāli varēja būt 2:4, jo piekto šie iemeta tukšos vārtos)! Ar slovākiem iespējams mūsējiem vienkārši spēka pietrūka, jo bija jāspēlē jau nākamajā dienā (pēc 24h) kamēr slovākiem tomēr tā atpūta bija bišķi lielāka... pats zini kā RD spēlē kad ir jāspēlē 2 dienas pēc kārtas.... Bet krievi ir krievi.... liekas viņi Turīnā pat bija biški švakāki ( vismaz uz papīra)!

  -3 [+] [-]

, 2010-02-22 11:29, pirms 14 gadiem
crushader rakstīja: Nebrinisos ja ASV panemsa zeltu, jo gan jau visi staari uz olimpiadi nolasijusies
Vai tad citiem nav visi stāri nolasījušies?

  +3 [+] [-]

, 2010-02-22 11:30, pirms 14 gadiem
Uz mazajiem laukumiem ir pavisam cits hokejs. parasti kad NHL spēlētāji atbrauc un PČ, viņiem vajag laiku lai piešautos pie lielajiem laukumiem un tapēc pirmajās spēlēs mēs kaut kādu pretestību varam izrādīt, šeit ir otrādāk - mēs esam ciemos, jāpiešaujas or mums un tas jau tā lielo meistarības plaisu tikai palielina. Domāju, ka šajā reizē tomeŗ vajadzēja savākt visus mūsu Ziemeļamerikāņus. Ivanāns, kas neder PČ (tam es pat daļēji piekrītu), šeit būtu neatsverams. Un kaut vai tas pats Štāls. Pat pēc IHL, viņš būtu ne sliktāks par Ņiživiju. Ir jāsaprot, ka hokejs uz lielā un mazā laukuma ir faktiski divi dažādi sporta veidi (tikai nedaudz pārspīlējot)

     [+] [-]

, 2010-02-22 11:31, pirms 14 gadiem
Intars Āboms rakstīja: Te ir skaidri rakstīts, ka mēs spelējām 5:00
http://www.iihf.com/channels10/olympics-2010/news/news-singleview-world-championship-2009/article/germany-in-canadas-way.html?tx_ttnews%5BbackPid%5D=3471&cHash=8d021a2358
Piķis un zēvele - 7 stundas ilgāk būs jāgaida līdz Latvijas spēlei!

     [+] [-]

, 2010-02-22 11:34, pirms 14 gadiem
Belash rakstīja: Nu bet viņi varētu labi paspēlēt uz šada izmēra laukumiem un labi noderētu spēka cīņā vārtu priekšā un pie bortiem!
Bet saspēle ar komandas biedriem viņiem visdrīzākais būtu nekāda.... skaties kā gribi "cik garš tik plats"... Zāģi būtu tāpat un šie divi spēlētāji BŪTISKI komandas spēli visdrizākais nemainītu un šaubos vai arī uzlabotu mūsu komandas sniegumu kopumā.... hokejs nav daiļslidošana te spēlē un uzvar vai zaudē Komanda nevis atseviški spēlētāji! Domāju Kaža un Osis iespējams pat ir labāki spēlētāji (vismaz pagaidām) par Kuldu un Ivanānu, bet arī viņi vieni paši mačus "izvilkt" nevar....

     [+] [-]

, 2010-02-22 11:36, pirms 14 gadiem
watson rakstīja: UZVARĒSIM!!!! Veči uzvarēsim, es jums saku. Mūsējie tikai iesildījās, jo zināja ka būs jāspēlē 1/8 finālā un iemidzināja pretiniekus. Uz priekšu LATVIJA!!!! Es jums ticu un īstie hokeja fani arī tic!!!
jā es ticu. žēl tikai ka znaroks nepaņēma mani izlasē tad arī tur būtu viens kas ticētu ka varam uzvarēt

  +1 [+] [-]

, 2010-02-22 11:37, pirms 14 gadiem
čehi nospēlēs ar 100% koncentrāciju , mūsu bāleliņi pat viņu zonā lāga netiks
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-02-22 11:40, pirms 14 gadiem
Fighetto rakstīja: Es ar draugiem, laikam redzam daudz ko citu! Man liekas, ka mūsējie ceņšas un dara visu, lai fani tiktu iepriecināti, kā arī moš lai kādu ievēro kāds skaut (kas ir diezgan naivi)! Es piemēram redzēju spēka spēli visās spēlēs, kā arī cenšanos.

Nevienam, protams, nepatīk, ka zaudē, bet tie spēlētāji ir pavisam cita kalibra! Es pat esmu priecigs, ka mūsējie ir iemetuši četrus golus un divi no tiem pat bija skaisti un pret kāda līmeņa vārtsargiem!


Otrkārt, uzreiz jau bija skaidrs, ka mazie laukumi, nav priekš mūsu hokejiestiem (pat neskaitot, kādi pretinieki nāk pretī), jo atceramies abas Dinamo spēles Liepājā (Salīdzinu tikai tāpēc, ka Lielākā daļa ir no Dinamo)! Tad tur visi tie vārti bija haļavnie! Tur bija tieši tas pats, kas te, pats galvenais - Neprecīzas pirmās piespēles, visas slidās un pretinieku izskaušana no vārtu priekšas! Vnk, tur nāca pretinieki, kas ikdienā spēlē uz Lielajiem laukumuiem un viņiem bija tik pat grūti adaptēties, cik mūsējiem!


Un man kaut kā liekas, ka mūsējiem labāk tieši būtu lielajos laukumos, jo mēs parasti spēlējam ar pirmajām garajām piespēlēm, bet te galvenokārt visas ir īsas piespēles!

It kā šoreiz negribētu piekrist Daugaviņam (viņš intervijā teica, ka uz lielajiem laukumiem mums būtu vēl "labāk bijis"), bet tas ir tikai mans subjektīvais viedoklis
Tikko izlasīju un konstatēju, ka esmu uzrakstījis tieši to pašu. Domāju, ka Daugaviņš to vairāk ir domājis par sevi, attiecinot uz pārējiem, jo ja būtu spēle uz lielajiem laukumiem, tad Daugaviņš kristu ārā un visi atkal teiktu, ka AHL hokejs ir 0.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-02-22 11:41, pirms 14 gadiem
Gaidām pirmo uzvaru Vankūverā!

  +2 [+] [-]

, 2010-02-22 11:41, pirms 14 gadiem
als rakstīja: Bet saspēle ar komandas biedriem viņiem visdrīzākais būtu nekāda....
Tu to, kas notiek laukumā no mūsējo puses, sauc par saspēli?

  +2 [+] [-]

, 2010-02-22 11:42, pirms 14 gadiem
īstenībā nav slikts variants ar čehiem atkal.. vismaz pirmā spēle ar čehiem bij vislabākā mūsējo izpildijumā šajā olimpiādē... un ja muusu meitenes nevēlēsies galiigi pazemoti atgriezties mājās tad spēle cerams būs laba...