Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:15, Did:0, useCase: 3

Totalizators

Bez reklāmas, bet ar jautājumu un ceribām, ka atbildēs kāds tiešām bezspama cilvēks. Varbūt kādām ir arī citi saiti? Domāju šai lietai pievērsties nopietnāk!!

Nesen pamanīju BK Liepāja retvitoja twitu no šī cilvēka https://twitter.com/BradanMacgrory
Tālak no twitera tiku līdz Bradan Macgrory, Basketball Junior Tipster -...

Personīgi ilgāku laiku meklēju kādu labu šāda veida iespēju, jo pats neesmu tajā labs, esmu mēģinājis un gribās basketbolu, jo to vienīgo tiesām pamatīgi saprotu. Latvija tie piejamie nav tādi atklāti un tur patiesību gruti saprast, šeit tomēr redzu, ka ir patiesība. Ilgi biju meklējis kapēc vispār kāds pārdod likmes un atbilde ir tada, ka vienigā iespēja viņiem ir likt pinnaclesports un nekur citu un visur ir limiti. Bet neatkarīgi no tā, kā labāk būtu sākt jusuprāt? 5EUR viens Units 1000eur bankroll vai tas būtu par maz?

     [+] [-]

, 2015-10-25 10:57, pirms 9 gadiem
Kādam būs ieteikums šodien uz basketbolu? Man ir, varu padalīties.

     [+] [-]

, 2015-10-25 11:03, pirms 9 gadiem
cristiano92 rakstīja: Kādam būs ieteikums šodien uz basketbolu? Man ir, varu padalīties.
Klāj tik vaļā! Kas tur vakar bija ar Japānas līgas maču? Rezultāts graujošs.

     [+] [-]

, 2015-10-25 11:13, pirms 9 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Klāj tik vaļā! Kas tur vakar bija ar Japānas līgas maču? Rezultāts graujošs.
Es biju pārsteigts, Suhanovs atsūtija to maču, no viņa pērku likmes kādu laiku. Viņš teica, lai ātri lieku, koeficeints no 2.5 bija nokritis uz 1.5 un uzvarēja pa 60 puņi. Suhanovs atkal sarunā spēles, jau pat japānā
tu liki to japānas basi?

     [+] [-]

, 2015-10-25 11:20, pirms 9 gadiem
cristiano92 rakstīja: Es biju pārsteigts, Suhanovs atsūtija to maču, no viņa pērku likmes kādu laiku. Viņš teica, lai ātri lieku, koeficeints no 2.5 bija nokritis uz 1.5 un uzvarēja pa 60 puņi. Suhanovs atkal sarunā spēles, jau pat japānā
tu liki to japānas basi?
Jā, uzliku kontrollikmi. Betfair pirms paša mača sākuma vēl varēja dabūt 1,60. Jocīgi, ka tur nebija bijis liels apgrozījums. Šķiet, ka arī Pinnacle pirms paša mača vēl varēja uzlikt ap 1,55. Gan jau tur nekas nebija nopirkts, it īpaši jau no Suhanova puses

     [+] [-]

, 2015-10-25 11:25, pirms 9 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Jā, uzliku kontrollikmi. Betfair pirms paša mača sākuma vēl varēja dabūt 1,60. Jocīgi, ka tur nebija bijis liels apgrozījums. Šķiet, ka arī Pinnacle pirms paša mača vēl varēja uzlikt ap 1,55. Gan jau tur nekas nebija nopirkts, it īpaši jau no Suhanova puses
gan jau, bet rezultāts ir neredzēti liels, +60 uzvarēt spēli......

TTU -3.5, spēles handikaps, Igaunijas basketbols. Veiksmi.

Šo tikko suhanovs atsūtīja man. Likšu.

     [+] [-]

, 2015-10-25 11:30, pirms 9 gadiem
Varētu ieteikt vienu likmi no sevis Portugal Segunda Oriental - Portimonense 2.komanda iesitīs pirmā kof 1.75 Optibet,bija 1,8.90% gadijumos Port guvusi vārtus pirmā,pirmā kom. 30%,tā ka ir labs value kas jāņem.

     [+] [-]

, 2015-10-25 11:30, pirms 9 gadiem
Kāds var paskaidrot kā tā sistēmas likmes īsti darbojas un tiek aprēķinātas?

     [+] [-]

, 2015-10-25 11:33, pirms 9 gadiem
apskatijos flashscore koeficientus, uz TTU jau no 1.6 dazhos ir 1.3 pat, krit, Atkal netirais basketbols ka vakar Japanas laikam, jaliek

     [+] [-]

, 2015-10-25 11:34, pirms 9 gadiem
Kā šitajā likmē tiek aprēķināts laimests? ';

     [+] [-]

, 2015-10-25 11:41, pirms 9 gadiem
cristiano92 rakstīja: gan jau, bet rezultāts ir neredzēti liels, +60 uzvarēt spēli......

TTU -3.5, spēles handikaps, Igaunijas basketbols. Veiksmi.

Šo tikko suhanovs atsūtīja man. Likšu.
Jā, šo maču jau vakar pētīju. Abas vājas komandas, abām pirms dažām dienām pievienojies pa jaunam amerikānim. Bet kaut kas tomēr attur no likšanas uz TTU.

Ko tauta domā par hokeju Mogo-Jesenice? 11.lv dod 1,65-4,25-3,85 un -1,5 ar 2,06. Mūsējiem der arī neizšķirts, jo vakar Jesenice zaudēja ungāriem. Var sanākt beigās, ka trim komandām ir vienāds punktu skaits un arī savstarpējo maču vāŗtu attiecība vienāda (ja mūsējie šodien zaudē ar vieniem vārtiem); ko tad skatās kā nākamo? Slovēņiem vakar bija vēlais mačs, tur viņi izmisīgi cīnījās līdz pēdējai minūtei (3:4), piekusa. Ungāri viņus nomētāja 39:16. Jesenicei šodien vajag uzvaru (iespējams, ka der tikai ar vismaz divu vārtu pārsvaru), tātad, mēģinās iet uz priekšu. Sastāvs arī uz papīra viņiem nav nekāds dižais, tikai slovēņi. It kā tas viss liecina par labu Mogo, bet izklausās pārāk vienkārši

     [+] [-]

, 2015-10-25 11:51, pirms 9 gadiem
cristiano92 rakstīja: apskatijos flashscore koeficientus, uz TTU jau no 1.6 dazhos ir 1.3 pat, krit, Atkal netirais basketbols ka vakar Japanas laikam, jaliek
Koeficients krīt tāpēc, ka sākotnējā līnija bija neobjektīva - jebkurš "tabulists" 1,6 uz TTU saskatīja vērtībā un, attiecīgi, tikai izdarītas likmes. Piekrītu, ka 1,6 vēl varēja būt vērtība, bet nu 1,3 jau gan neizskatās ņemams. Starp citu vakar visi baigi meta uz Raplu, bet beigās vinnēja TLU/Kalev ar apmēram 20 punktiem un izgāga smuks koeficents (gandrīz 5)

     [+] [-]

, 2015-10-25 11:54, pirms 9 gadiem
Karļitooo rakstīja: Kā šitajā likmē tiek aprēķināts laimests?
Paņem šajā sarēķiņi. Varbūt tur arī kkāds apraksts ir. Netīkas skaidrot
System Bets Calculator

     [+] [-]

, 2015-10-25 12:04, pirms 9 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Kāds bija tavs spēles stils? Liku eksprešus no 10 desmit spēlēm ar koeficientu 1,1 un vienmēr viens mačs neizgāja?
Sākumā eksprešus krāmeju uz nebēdu,protams,gandrīz vienmer pietrūka pavisam nedaudz,minūte,vieni vārti,pēdēja brīdi ielaisti vārti...sāku pieturēties pie pat likmes,maximums sakombinējot divas kopā,skatot statistiku,statistuku un velreiz statistiku,komandas kas uzsedušas uz zaudējumu,vai uzvaru sērijam,nav spējušas uzvarēt viesos,pamatīga zaudējumu sērija savā laukumā,kādreiz tam visam ir jabeidzas,divas uzvaras pēc kārtas sava laukumā,nu nevar viduvēja komanda 50 spēles nospēlet un neizcīnit divas uzvaras pēc kārtas,tā dzīve vnk nenotiek,kādas sakarības saskatit var,un var atrast ļoti labas likmes,tik tam visam nepieciešama dzelzs disciplīna,pēc uzvaru sērijam,un pieklājigas summas parādišanas kontā,nevajag sadomāties,kad nu tik būsi baigais buku drāzējs,to visu var pazaudet ļoti ātri..pacietību un disciblīnu,nelikt likšanas pēc,ja šaubies mazliet neliec neko,tā visa man pietruka..un tā būs vienmēr,kā pa amerikāņu kalniņiem,vairāk ar mīnusa zīmi,atskatoties žēl ir pazaudētais laiks,nevis nauda,bet nu lai veicās

     [+] [-]

, 2015-10-25 12:11, pirms 9 gadiem
norins rakstīja: Sākumā eksprešus krāmeju uz nebēdu,protams,gandrīz vienmer pietrūka pavisam nedaudz,minūte,vieni vārti,pēdēja brīdi ielaisti vārti...sāku pieturēties pie pat likmes,maximums sakombinējot divas kopā,skatot statistiku,statistuku un velreiz statistiku,komandas kas uzsedušas uz zaudējumu,vai uzvaru sērijam,nav spējušas uzvarēt viesos,pamatīga zaudējumu sērija savā laukumā,kādreiz tam visam ir jabeidzas,divas uzvaras pēc kārtas sava laukumā,nu nevar viduvēja komanda 50 spēles nospēlet un neizcīnit divas uzvaras pēc kārtas,tā dzīve vnk nenotiek,kādas sakarības saskatit var,un var atrast ļoti labas likmes,tik tam visam nepieciešama dzelzs disciplīna,pēc uzvaru sērijam,un pieklājigas summas parādišanas kontā,nevajag sadomāties,kad nu tik būsi baigais buku drāzējs,to visu var pazaudet ļoti ātri..pacietību un disciblīnu,nelikt likšanas pēc,ja šaubies mazliet neliec neko,tā visa man pietruka..un tā būs vienmēr,kā pa amerikāņu kalniņiem,vairāk ar mīnusa zīmi,atskatoties žēl ir pazaudētais laiks,nevis nauda,bet nu lai veicās
Par disciplīnu un nelikšanu likšanas pēc piekrītu Tev 100%. Hm, bet par sērijām man ir pretējs viedoklis - ja reiz ir sākusies sērija (uzvaru, zaudējumu u.tt.), tad ir jāliek, ka tā turpināsies, nevis pārtrūks.

     [+] [-]

, 2015-10-25 12:30, pirms 9 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Par disciplīnu un nelikšanu likšanas pēc piekrītu Tev 100%. Hm, bet par sērijām man ir pretējs viedoklis - ja reiz ir sākusies sērija (uzvaru, zaudējumu u.tt.), tad ir jāliek, ka tā turpināsies, nevis pārtrūks.
Mužigi jau neturpināsies nekas,nerunāsim par tabulas pastarišiem,bet par tabulas vidus daļas komandu,,ja šie pamatiga bedrē,ar 12 zāģien,nu nezaudēs viņi 20 reizes pēc kārtas,tā nenotiek

  +1 [+] [-]

, 2015-10-25 12:31, pirms 9 gadiem
cristiano92 rakstīja: Kādam būs ieteikums šodien uz basketbolu? Man ir, varu padalīties.
Nevienam šis teksts neko neatgadina? Uzreiz taču pēc rakstīšanas stila var pateikt, tas liekās ir ļoti skumji.

     [+] [-]

, 2015-10-25 12:39, pirms 9 gadiem
norins rakstīja: Mužigi jau neturpināsies nekas,nerunāsim par tabulas pastarišiem,bet par tabulas vidus daļas komandu,,ja šie pamatiga bedrē,ar 12 zāģien,nu nezaudēs viņi 20 reizes pēc kārtas,tā nenotiek
Protams, ka neturpināsies. Bet, ja Tu iesaisties šādā sērijā, teiksim, no tršās vai ceturtās spēles, tad, pirms zaudēt, Tu jau būs 6-7 likmes laimējis.

     [+] [-]

, 2015-10-25 12:48, pirms 9 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Protams, ka neturpināsies. Bet, ja Tu iesaisties šādā sērijā, teiksim, no tršās vai ceturtās spēles, tad, pirms zaudēt, Tu jau būs 6-7 likmes laimējis.
iesaistīties jau var tik pēc patsmit spēlem,trīs,četras jau vel nav rāditājs,kad tā būs sērija

     [+] [-]

, 2015-10-25 13:08, pirms 9 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Protams, ka neturpināsies. Bet, ja Tu iesaisties šādā sērijā, teiksim, no tršās vai ceturtās spēles, tad, pirms zaudēt, Tu jau būs 6-7 likmes laimējis.
Provizoriski varam saderēt A seria Sampdoria-Verona,lieku uz 2

     [+] [-]

, 2015-10-25 13:25, pirms 9 gadiem
Cik ilgi notiek pārskaitījums-izmaksa caur bet365 kas tiek veikts kā bankas pārskaitījums?

     [+] [-]

, 2015-10-25 13:48, pirms 9 gadiem
beckham9 rakstīja: Cik ilgi notiek pārskaitījums-izmaksa caur bet365 kas tiek veikts kā bankas pārskaitījums?
Iemaksa vai Izmaksa?

     [+] [-]

, 2015-10-25 13:54, pirms 9 gadiem
norins rakstīja: Provizoriski varam saderēt A seria Sampdoria-Verona,lieku uz 2
Nesekoju līdzi Itālijas futbolam. Tavs pamatojums ir tāds, ka Veronai beidzot jāizcīna pirmo uzvaru? Vairs neko nevaru objektīvi iebilst, jo rezultāts jau ir 1:0. Bet nu loģiskāk būtu bijis ņemt Sampdoria ar 0. Loģiskāk no sakarību viedokļa (Verona turpinās neuzvarēt), atmetot visas pārējās nianses, kuras, protams, ir daudz svarīgākas.

  +1 [+] [-]

, 2015-10-25 14:00, pirms 9 gadiem
christiano92 nav suhanovs? Katrā viņa komentārā tiek pieminēts, ka likmes pērk no suhanova, šo likmi ieteicis suhanovs utt
Pavisam neuzkrītoši reklamē sevi?
Kā tev patika pa suhanovu sarakstītais iepriekšējās komentāru lapās? Vai tev par to ir kas sakāms, piebilstams?

     [+] [-]

, 2015-10-25 14:06, pirms 9 gadiem
Tikko labu summu pacēlu liekot uz tennisu

     [+] [-]

, 2015-10-25 14:11, pirms 9 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Nesekoju līdzi Itālijas futbolam. Tavs pamatojums ir tāds, ka Veronai beidzot jāizcīna pirmo uzvaru? Vairs neko nevaru objektīvi iebilst, jo rezultāts jau ir 1:0. Bet nu loģiskāk būtu bijis ņemt Sampdoria ar 0. Loģiskāk no sakarību viedokļa (Verona turpinās neuzvarēt), atmetot visas pārējās nianses, kuras, protams, ir daudz svarīgākas.
Sampdoria divi zāģi pēc kārtas nav 63 spēles,šeit bija jābūt,nu nekas jasamierinās ar rugtumu,parasti tadas likmes iziet

     [+] [-]

, 2015-10-25 14:27, pirms 9 gadiem
norins rakstīja: Sampdoria divi zāģi pēc kārtas nav 63 spēles,šeit bija jābūt,nu nekas jasamierinās ar rugtumu,parasti tadas likmes iziet
Nav brīnums, ka īpaši labi tev neveicās ar toto
Spēlē pēc sistēmas, kā rulletē, kad vairakas reizes izkritis melnais, nu tad jau drīz jābūt sarkanajam, tad jau turpini likt uz sarkano, bet turpina krist melnais
Minēt kad beidzot pārtrūks sērija? Neizklausās, ka var uzticēties tādām likmēm(minēt kad beidzot pārtrūks sērija).

     [+] [-]

, 2015-10-25 15:03, pirms 9 gadiem
BET365 rakstīja: Iemaksa vai Izmaksa?
Izmaksa
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-10-25 15:59, pirms 9 gadiem
rigibolds rakstīja: Nav brīnums, ka īpaši labi tev neveicās ar toto
Spēlē pēc sistēmas, kā rulletē, kad vairakas reizes izkritis melnais, nu tad jau drīz jābūt sarkanajam, tad jau turpini likt uz sarkano, bet turpina krist melnais
Minēt kad beidzot pārtrūks sērija? Neizklausās, ka var uzticēties tādām likmēm(minēt kad beidzot pārtrūks sērija).
Un pats esi baigais buku drāzejs?labāka gadijumā pa nullem muļājies,paldies Dievam,kad esmu ticis no tās sergas vaļā

     [+] [-]

, 2015-10-25 16:04, pirms 9 gadiem
norins rakstīja: Sampdoria divi zāģi pēc kārtas nav 63 spēles,šeit bija jābūt,nu nekas jasamierinās ar rugtumu,parasti tadas likmes iziet
Nepaslinkoju, paskatījos statistiku. Es skatītos savādāk - nevis 63 spēles, bet gan 12 spēles nav divu zaudējumu pēc kārtas. Respektīvi, pēdējie, 12 zaudējumiem nākamajā spēlē ir sekojis neizšķirts vai uzvara.

Piekrītu Rigiboldam - centieni noķert sērijas pārtraukšanu atgādina ruletes spēli. Bet, kā zināms, katrs notikums taču ir neatkarīgs un tas, ka iepriekš izkrita pieci sarkanie, nepalielina varbūtību, ka izkritīs melnais. Tāpat melnā izkrišanas varbūtība ir 18/37. Protams, sportā šķiet, ka sagaidīt sērijas beigas ir reālāk, bet nu galīgi neatbalstu šādu stratēģiju.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-10-25 16:21, pirms 9 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Nepaslinkoju, paskatījos statistiku. Es skatītos savādāk - nevis 63 spēles, bet gan 12 spēles nav divu zaudējumu pēc kārtas. Respektīvi, pēdējie, 12 zaudējumiem nākamajā spēlē ir sekojis neizšķirts vai uzvara.

Piekrītu Rigiboldam - centieni noķert sērijas pārtraukšanu atgādina ruletes spēli. Bet, kā zināms, katrs notikums taču ir neatkarīgs un tas, ka iepriekš izkrita pieci sarkanie, nepalielina varbūtību, ka izkritīs melnais. Tāpat melnā izkrišanas varbūtība ir 18/37. Protams, sportā šķiet, ka sagaidīt sērijas beigas ir reālāk, bet nu galīgi neatbalstu šādu stratēģiju.
Tagad jau nonāci pretrunā pats ar sevi,kad jāliek uz serijas turpinājumu,ko iepriekš minēji,cik garš tik plats
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja