Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:15, Did:0, useCase: 3

Totalizators

Bez reklāmas, bet ar jautājumu un ceribām, ka atbildēs kāds tiešām bezspama cilvēks. Varbūt kādām ir arī citi saiti? Domāju šai lietai pievērsties nopietnāk!!

Nesen pamanīju BK Liepāja retvitoja twitu no šī cilvēka https://twitter.com/BradanMacgrory
Tālak no twitera tiku līdz Bradan Macgrory, Basketball Junior Tipster -...

Personīgi ilgāku laiku meklēju kādu labu šāda veida iespēju, jo pats neesmu tajā labs, esmu mēģinājis un gribās basketbolu, jo to vienīgo tiesām pamatīgi saprotu. Latvija tie piejamie nav tādi atklāti un tur patiesību gruti saprast, šeit tomēr redzu, ka ir patiesība. Ilgi biju meklējis kapēc vispār kāds pārdod likmes un atbilde ir tada, ka vienigā iespēja viņiem ir likt pinnaclesports un nekur citu un visur ir limiti. Bet neatkarīgi no tā, kā labāk būtu sākt jusuprāt? 5EUR viens Units 1000eur bankroll vai tas būtu par maz?

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-10-23 20:23, pirms 9 gadiem
Nelieciet InPlay - nervu bende.
Šodien bija likme uz vārtiem 1. puslaikā, tur 2x neiesita 1 pret 1.

     [+] [-]

, 2015-10-23 20:28, pirms 9 gadiem
Šo nelieciet! Tikai gribēju ierakstīt. Apskatīties vai iziet. Sen nekas nav likts.
Medvescak Zagreb - Barys Astana
Over5.5 kof. 2.45

     [+] [-]

, 2015-10-23 20:40, pirms 9 gadiem
Mana nakts likme: Buffalo Sabres v Montreal Canadiens handikaps 2 -1,5 WIN 2 LIKME 2,75

  +1 [+] [-]

, 2015-10-23 20:49, pirms 9 gadiem
Apsveru domu par šādu likmi:
Laboral - Olympiakos
Laboral +3.5@ 1.86 Eirolīgas basketbols.
Laboral komanda ir mājās un spāņi mājās ir ļoti labi. Olympiakos tikko zaudēja Pao ,kas it kā varētu viņus saniknot uz šodienu. Tajā pašā laikā Laboral katra mājas spēle ir divtik svarīga, jo viņi izbraukumā ir ļoooooti švaki. Motivācija un sezonas sākums ir man pietiekami iemesli izvēlēties mājnieku komandas nezaudēšanu ar 4pt starpību.

     [+] [-]

, 2015-10-23 20:52, pirms 9 gadiem
Edzusons rakstīja: Mana nakts likme: Buffalo Sabres v Montreal Canadiens handikaps 2 -1,5 WIN 2 LIKME 2,75
Tas protams ir aizraujoši, ka paziņojat savas likmes, bet vēl labāk būtu arī pamatojums KAPĒC.

     [+] [-]

, 2015-10-23 21:01, pirms 9 gadiem
smiltene vanagi rakstīja: Tas protams ir aizraujoši, ka paziņojat savas likmes, bet vēl labāk būtu arī pamatojums KAPĒC.
Monreālai pirmā izbraukuma spēle pēc mājas spēlēm. Atpūtusies ir. Uzbrukums vismaz pagaidām labs. Buffalo vārtsargu līnija diezgan pašvaka un uzbrukumā pagaidām arī neiet.!!!!

  +1 [+] [-]

, 2015-10-23 21:09, pirms 9 gadiem
Kas notiek NBA, NHL, EPL, LaLiga u.c. – to visi caurmērā zin un arī Toto kantori liek diezgan precīzas līnijas.

Vairāk gan būtu interesanti tieši, ko katrs ir atradis par kādām mazākām līgām, informāciju par traumētiem, spēlētājiem vai jebko citu, kas palīdzētu pelnīt naudu toto.

     [+] [-]

, 2015-10-23 21:10, pirms 9 gadiem
kastans rakstīja: nhl piedavat likt vispar tupama kalngals. amatieru limenis.
Cik šo var malt? Protams, ka NHL ir diezgan neparedzams, bet nav nemaz tik melns, cik viņu mālē. Vajag tikai atrast īstās likmes.

Piemēram, šonakt nepatika overs Rangers v Coyotes spēlē - divi pārāk karsti vārtsargi, Stepans uz špricēm, Nešs pagaidām auksts, Arizonai rūkiji nestabili.

Pievienojos par Canadiens. Viņu checking stils nokaitināja pat Blues, kam ir dziļākais sastāvs uzbrukumā. Plus Sabres aizsargi nemāk sākt uzbrukumu. Būs kļūdas, būs goli

  -1 [+] [-]

, 2015-10-23 21:16, pirms 9 gadiem
Re kur ir piemērs labam pamatojumam par likmi:

Metalac will play this match without Jevtovic (center), the most important player and the best scorer of Metalac from last year, who did not travel to Novo Mesto, as well as without Djukanovic, shooting guard, who is important player in rotation scoring 4-6 points per match, while Gabric is highly questionable for this match because of injury (scored 16 pts vs Igokea, very important player this year). Kocovic is also injured but he will play this match with an injury, while Majstorovic, the best player so far this season has many offers from bigger clubs and he is having kind of boycot against Metalac, playing good only the last match against Cibona, while other matches he played below his level, as well as boycoting trainings not taking them seriously. All in all, Metalac will have big problems playing without these players and with bad atmosphere in the team against home advantaged Krka. These two have met last year and Krka has won +30 at home proving what advantage they have playing at home, when Metalac was much stronger than they are now.

Vismaz citi iegūst info par traumētājiem utt., ko vienkārši paskatoties uz tabulu un statistiku nevar uzzināt.

     [+] [-]

, 2015-10-23 21:21, pirms 9 gadiem
juliks rakstīja: Cik šo var malt? Protams, ka NHL ir diezgan neparedzams, bet nav nemaz tik melns, cik viņu mālē. Vajag tikai atrast īstās likmes.

Piemēram, šonakt nepatika overs Rangers v Coyotes spēlē - divi pārāk karsti vārtsargi, Stepans uz špricēm, Nešs pagaidām auksts, Arizonai rūkiji nestabili.

Pievienojos par Canadiens. Viņu checking stils nokaitināja pat Blues, kam ir dziļākais sastāvs uzbrukumā. Plus Sabres aizsargi nemāk sākt uzbrukumu. Būs kļūdas, būs goli
Protams, ka NHL var atrast ko uzlikt – bet ir jābūt baigi iekšā tajā visā, jāparzin ļoti labi komandas, spēlētāji, jālasa visa info, kas stāvēs kastē, kas traumēts utt. – lai pastāvīgi pelnītu ar to.

     [+] [-]

, 2015-10-23 21:30, pirms 9 gadiem
Ta gluzi nav taisniba par Review - Par katru likmi un komandu tu vari kko gari uzrakstit svarigakais ir but konkretai domai maza teksta, jo statistiku pieminet teksta nav jeegas, ta ir tikai dailruniba. Un parasti likmes liek uz vienu MAX uz diviem sportiem, nevar metataties tik loti, Hokejs, Tennis, basketbols, futbols u.t.t. 100 LIGAM, Panem 1sporta veidu, max 6 ligas un skaties, savadak tu nevari nekaadi izsekot informacijas plusmai,

     [+] [-]

, 2015-10-23 21:37, pirms 9 gadiem
BET365 rakstīja: Ta gluzi nav taisniba par Review - Par katru likmi un komandu tu vari kko gari uzrakstit svarigakais ir but konkretai domai maza teksta, jo statistiku pieminet teksta nav jeegas, ta ir tikai dailruniba. Un parasti likmes liek uz vienu MAX uz diviem sportiem, nevar metataties tik loti, Hokejs, Tennis, basketbols, futbols u.t.t. 100 LIGAM, Panem 1sporta veidu, max 6 ligas un skaties, savadak tu nevari nekaadi izsekot informacijas plusmai,
To es arī gribu pateikt, ka paskatīties NHL tabulā var jebkurš – Monreāla bez zāģiem, Buffalo iesūkā un likme gatava.

Bet ja piemēram ienāk info ka CZE extralīgas vai 1. līgas komandai traumu sērija, traumas 1. varočikam, 3 labākajiem snaiperiem, uut. un piemēram autsaideriem liela iespēja viņus paņemt - tad tā tiešām ir vērtīga informācija, kura nav viseim pieejama un redzama.

     [+] [-]

, 2015-10-23 22:29, pirms 9 gadiem
Vienīgais kantoris, kas vēl man nav piegriezis limitu, ir Pinnacle. Un tur ir apgrozītas tūkstošu likmes, taisīta arbitrāža, likts uz acīmredzami nezināšanas dēļ iedoties saldiem koeficientiem uz Baltijas basketbolu. Citur limitus uzliek ļoooooti ātri. OK, agrākajos gados, kad liku arbitrāžas likmes, tas kantoriem varēja nepatikt un tāpēc ātri reaģēja (arī bet365.com, kas mani ļoti pārsteidza, jo summas nebija milzīga, līdz 300-500 usd). Bet 11.lv, olybet.com, optibet.lv piegrieza limitus jau pašā sākumā, pat tikai liekot parastas likmes un pat nepārsniedzot 100 eur. Nu jā, protams, es neliku uz Barcelona uzvaru @1,10 vai tml. Smieklīgi bija ar Olybet - no sākuma samazināja līdz laikam 25 eur, tad līdz 10 eur, un tad līdz 5. Protams, tādas summas man vairs nebija interesantas, taču pa retam tāpat tur paālējos un vēl pa kādam simtam uzcēlu un tad viņi piegrieza vispār (šķiet, līdz 0,1% no maksimālās likmes) BW arī žmiedza, žmiedza, līdz atļāva tikai ap 2,5 eur

Ja grib nopietni spēlēt, iesaku atvērt kontu vairākos kantoros, jo katrā kādreiz var atrast kaut ko inteteresantu. Pat synottip.lv, kur it kā ir briesmīgi zemi koeficienti.

Piekrītu tiem, kas saka, ka vajag specializēties uz kādu konkrētu sporta veidu un līgām. Un, jo tā līga būs mazāk populāra, jo labāk. Protams, ja cilvēks interesējas par sportu, tad ik pa brīdim var pamanīt labas likmes arī citos sporta veidos.

Tas, kurš te stāstīja par likšanu uz 1,10 koeficientiem, taču saputrojās ar tiem 90%, arī ir uzklausāms. Kā jau viņš minēja, 1,10 mēdz būt dažādi. Pats citreiz esmu saskatījis vērtību un licis arī uz koef. 1,01.

  -1 [+] [-]

, 2015-10-23 22:31, pirms 9 gadiem
BET365 rakstīja: Ta gluzi nav taisniba par Review - Par katru likmi un komandu tu vari kko gari uzrakstit svarigakais ir but konkretai domai maza teksta, jo statistiku pieminet teksta nav jeegas, ta ir tikai dailruniba. Un parasti likmes liek uz vienu MAX uz diviem sportiem, nevar metataties tik loti, Hokejs, Tennis, basketbols, futbols u.t.t. 100 LIGAM, Panem 1sporta veidu, max 6 ligas un skaties, savadak tu nevari nekaadi izsekot informacijas plusmai,
Nu es personīgi , tikai lieku uz tennisu , jo to ļoti labi izprotu !

     [+] [-]

, 2015-10-23 22:33, pirms 9 gadiem
P.S. Bet tas Bradan Macgrory gan izskatās pēc izdomāta tēla. Nesen uztaisīts Twitera konts. Hm, un turklāt tās spalvainās kājas bildē diez vai ir viņa, jo viņš neizskatās tik sportisks
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-10-23 22:51, pirms 9 gadiem
Par NHL runājot, vakar no 6 spēlēm neizgāja tik viena likme, būtu normālu summiņu dabūjis, ja vajag par NHL pakonsultēt ar lielāko prieku to izdarīšu, par NBA pašreiz neko likt nevar, jo ir pārbaudes spēles utt

  -1 [+] [-]

, 2015-10-23 23:41, pirms 9 gadiem
austrumnieks rakstīja: Par NHL runājot, vakar no 6 spēlēm neizgāja tik viena likme, būtu normālu summiņu dabūjis, ja vajag par NHL pakonsultēt ar lielāko prieku to izdarīšu, par NBA pašreiz neko likt nevar, jo ir pārbaudes spēles utt
Tieši NBA patreiz ir ļoti "garšīgs'', ja zini sastāvus uz pārbaudes spēlēm.

     [+] [-]

, 2015-10-23 23:42, pirms 9 gadiem
Johnny&Torgeir rakstīja: Apsveru domu par šādu likmi:
Laboral - Olympiakos
Laboral +3.5@ 1.86 Eirolīgas basketbols.
Laboral komanda ir mājās un spāņi mājās ir ļoti labi. Olympiakos tikko zaudēja Pao ,kas it kā varētu viņus saniknot uz šodienu. Tajā pašā laikā Laboral katra mājas spēle ir divtik svarīga, jo viņi izbraukumā ir ļoooooti švaki. Motivācija un sezonas sākums ir man pietiekami iemesli izvēlēties mājnieku komandas nezaudēšanu ar 4pt starpību.
Kopumā 99.5:89 uzvara!
Mājnieki uzvarēja tikai papildaikā, lai gan visu spēli bija vadībā. 96-89 Un kā jau minēju, tad Olympiakosam tik ļoti nevajadzēja šodien uzvarēt.

     [+] [-]

, 2015-10-23 23:45, pirms 9 gadiem
Strasbourg IG - Fenerbahce Ulker (-7.5) 1.85
vai Fenerbache over 78,5 1,85.

Zāģis 91:70, Fenerbahce kaut kas jādara, ar tādu sastāvu spēlēt kā pilnīgiem sūdiem un liet Strasbūrai ar -21, tas ir jāmāk.

Bilance: 7/3

  -1 [+] [-]

, 2015-10-23 23:50, pirms 9 gadiem
palasot komentaarus,tad jaasecina,ka tomeer esam latvieshi...tik skaudiiga tautinja labi...lai Jums veicaas...gan jau,ka katram ir sava fiicha,kaa izvilkt kaut ko no totjika prieks par dazhiem,kas reaali pastaasta kaa nopelniit nevis nolikt citu veiksmes stastinjus doma ir ielikt bildiiti no saviem vinnestiem ar visaam iemaksaam uN izmaksaam,bet 100% zinu,ka atradiiisies kaads gudrais un teiks,ka photoshops utt Jaaa atdziistu,ka Lada man 200e noraka,bet tie 200e bija izvilkti naktii no NHL...

  -1 [+] [-]

, 2015-10-23 23:55, pirms 9 gadiem
Par Buffalo un Montreal speli sonakt runajot. Diezgan liela iespeja ka Buffalo var sonakt uzvaret Montreal. Iemeslus nevaresu paskaidrot bet ta informacija nak no uzticama cilveka kurs ir loti labs zcodesystem members. Taka uzmanieties no tas speles Jo augstak pamaniju vienu likmi ar so speli.

     [+] [-]

, 2015-10-23 23:58, pirms 9 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Vienīgais kantoris, kas vēl man nav piegriezis limitu, ir Pinnacle. Un tur ir apgrozītas tūkstošu likmes, taisīta arbitrāža, likts uz acīmredzami nezināšanas dēļ iedoties saldiem koeficientiem uz Baltijas basketbolu. Citur limitus uzliek ļoooooti ātri. OK, agrākajos gados, kad liku arbitrāžas likmes, tas kantoriem varēja nepatikt un tāpēc ātri reaģēja (arī bet365.com, kas mani ļoti pārsteidza, jo summas nebija milzīga, līdz 300-500 usd). Bet 11.lv, olybet.com, optibet.lv piegrieza limitus jau pašā sākumā, pat tikai liekot parastas likmes un pat nepārsniedzot 100 eur. Nu jā, protams, es neliku uz Barcelona uzvaru @1,10 vai tml. Smieklīgi bija ar Olybet - no sākuma samazināja līdz laikam 25 eur, tad līdz 10 eur, un tad līdz 5. Protams, tādas summas man vairs nebija interesantas, taču pa retam tāpat tur paālējos un vēl pa kādam simtam uzcēlu un tad viņi piegrieza vispār (šķiet, līdz 0,1% no maksimālās likmes) BW arī žmiedza, žmiedza, līdz atļāva tikai ap 2,5 eur

Ja grib nopietni spēlēt, iesaku atvērt kontu vairākos kantoros, jo katrā kādreiz var atrast kaut ko inteteresantu. Pat synottip.lv, kur it kā ir briesmīgi zemi koeficienti.

Piekrītu tiem, kas saka, ka vajag specializēties uz kādu konkrētu sporta veidu un līgām. Un, jo tā līga būs mazāk populāra, jo labāk. Protams, ja cilvēks interesējas par sportu, tad ik pa brīdim var pamanīt labas likmes arī citos sporta veidos.

Tas, kurš te stāstīja par likšanu uz 1,10 koeficientiem, taču saputrojās ar tiem 90%, arī ir uzklausāms. Kā jau viņš minēja, 1,10 mēdz būt dažādi. Pats citreiz esmu saskatījis vērtību un licis arī uz koef. 1,01.
kur es saputrojos???? Ja Tu speelee tokjiku ,tad zini,ka 90% likmes daudz maz ar 1.1 iziet cauri...tie 10% ir Tavas zinaashana vai ir veerts riskeet uz kaut kaadu aafrikas chempi,kur koef.ir tie 1.1...bet nu labi katrs saprot kaa grib...ja ir velme vinneet,tad arii izdomaas veidu kaa to izdariit....te vareetu atklaat vairaakas fiichas,bet esmu skaudiigs chalis un visu atklaaat negribaas vieniigi varu pateikt to,ka te viens konts un vienaaa kantorii reit kad iziet cauri...jaaabuut vairaakiem kontiem un iesaisti draudzenes profilu,drauga,mammas,teeta utt....taalaak tiiraa matemaatika...viss nu jau pa daudz pateicu

     [+] [-]

, 2015-10-23 23:59, pirms 9 gadiem
ziggy69 rakstīja: Par Buffalo un Montreal speli sonakt runajot. Diezgan liela iespeja ka Buffalo var sonakt uzvaret Montreal. Iemeslus nevaresu paskaidrot bet ta informacija nak no uzticama cilveka kurs ir loti labs zcodesystem members. Taka uzmanieties no tas speles Jo augstak pamaniju vienu likmi ar so speli.
neesi naivs...paskaties speeles...kaa kursh speelee....Buffs ir tiirs Dinamo KHL....neliec uz to,ka nu jaa buut nu ir jaabuut,tak buus utt....buus,bet ne tgd

     [+] [-]

, 2015-10-24 00:06, pirms 9 gadiem
austrumnieks rakstīja: Par NHL runājot, vakar no 6 spēlēm neizgāja tik viena likme, būtu normālu summiņu dabūjis, ja vajag par NHL pakonsultēt ar lielāko prieku to izdarīšu, par NBA pašreiz neko likt nevar, jo ir pārbaudes spēles utt
iedod epastu paraadiishu cik centus esmu pakaasi deelj vienas neuzmineetas speeles un vienmeer viena neaiziet pagaajushajaa sezonaa 12 no 13 uzmineeju un 1.4e pakaasu...buutu 1400e....20sekundes liidz speeles beigaam Monreaala ielaida golu...no taas dienas vinji man ir labaakie draugi peedinjaas

     [+] [-]

, 2015-10-24 00:12, pirms 9 gadiem
Labprāt sazinātos un apmainītos ar domām/likmēm un viedokļiem ar kādu vēl kuram ir tāda vēlme. Spēļu apjoms nav svarīgs, jo saprotams, ka katru dienu nav jābūt lielam likmju skaitam.

Sazinamies privāti, tad jau pēc tam epastu/skype

     [+] [-]

, 2015-10-24 00:20, pirms 9 gadiem
fans81 rakstīja: neesi naivs...paskaties speeles...kaa kursh speelee....Buffs ir tiirs Dinamo KHL....neliec uz to,ka nu jaa buut nu ir jaabuut,tak buus utt....buus,bet ne tgd
ari izteikti favorite krit uz nekadu komandu. es tacu nevienam nesaku likt vai nelikt. padalijos ar informaciju kas man ienaca. Buffalo - ja ir ligas pastarisi bet nejau vini tagad nems un zaudes visas speles. Tad jau redzesim sonakt kas un ka.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-10-24 00:28, pirms 9 gadiem
Starpcitu ari zcode system line reversal ir par labu Buffalo. Ja kads saprot line reversal un zin ko un kas tur nozime tad sapratisiet. Parejiem iesaku papetit un pamacities chartus lasit, laba lietina lai palidzetu pildit majasdarbus. Seviski likne pedejo sesu stundu laika krit uz leju.
seit links:
Zcode System Line Reversals BETA —...

     [+] [-]

, 2015-10-24 00:30, pirms 9 gadiem
JautajumsJautajuma rakstīja: Kadam ir vel kads iespejams maksas labs tipsteris? Iznemot tiesam tos LV kur nav nekadas statistikas, tikai ik pa laikam mistiskas bildes no kontiem un atradu ari info, ja vini butu tik labi, kapec viniem nav limits un atlauj likt tik lielas likmes. Bet varbut kadam ir vel kads, esmu noskaijis pats vel divus. Bet interesetu gan tikai basketbols, jo pats interesejos par basketbolu ar 100% parejais tikai ta
nezinu vai kāds jau pieminēja, bet blogabet.com ir daudz dažādu tipsteru, kur var redzēt statistiku visām likmēm, ko viņi ir ieteikuši. arī visām gaumēm, ir tādi kas publicē vairākas likmes katru dienu, gan arī tādi, kas tikai dažas likmes nedēļā. arī cenas abonamentiem atšķiras katram tipsterim.

     [+] [-]

, 2015-10-24 00:30, pirms 9 gadiem
Vai vel kad no seit klatesosajiem ir zcode members?

  -1 [+] [-]

, 2015-10-24 00:42, pirms 9 gadiem
Par Suhanovu runājot, nezinu, vai viņš tur kādu apčakarē vai ko, bet es pats pērku pie viņa likmes jau mēnesi un esmu apmierināts, likmes labas viņam un tas Brandons laikam ir viņa acc, jo viņš saka, ka pārdod likmes arī tur.
Kāds var ieteikt šodien kādu likmi uz NBA?

     [+] [-]

, 2015-10-24 01:12, pirms 9 gadiem
Par NBA runajot, nav ieteicams likt uz pirmsezonas spelem. ka neka parbaudes speles un tur var tikai minet kurs uzvares. Ta jau skaitisies lotereja. Pagaidit lai sezona iesakas vismaz paris nedelas un tad jau redz kas un ka.

     [+] [-]

, 2015-10-24 01:27, pirms 9 gadiem
MLB beisbols. KC Royals virs 7 @1.74
Playoff spēle nr6 abu komandu starpā. h2h liecina ka septiņus nebūs problēmas savākt.