Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2935, Did:0, useCase: 3

Pļaviņa/Toča pirmajam pretiniekam Tokijā pozitīvas Covid-19 analīzes

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Pļaviņa/Toča pirmajam pretiniekam Tokijā pozitīvas Covid-19 analīzes
Ondržejs Perušičs. Foto: FIVB

Latvijas dueta Mārtiņš Pļaviņš/Edgars Točs pretiniekam Tokijas olimpisko spēļu pludmales volejbola turnīrā čeham Ondržejam Perušičam fiksēts pozitīvs Covid-19 testa rezultāts, ziņo Čehijas komandas vadītājs Martins Doktors.

Perušičam Covid-19 organismā tika konstatēts pēc divu Dienvidāfrikas futbolistu un analītiķa inficēšanās dzīvojamajā kompleksā. Perušičam apstiprināts "pozitīvs parauga rezultāts ikdienas pārbaužu laikā olimpiskajā ciematā svētdien, 18.jūlijā", teikts Čehijas olimpiskās komandas vadītāja Doktora paziņojumā. Tiek piebilsts, ka spēlētājam "nav absolūti nekādu simptomu". Komandas ietvaros tiek veikti pretepidēmijas pasākumi, teikts paziņojumā.

Sestdien Čehijas Olimpiskā komiteja paziņoja, ka olimpiskās komandas dalībnieks, kas nav sportists, saņēmis pozitīvu testa rezultātu, piektdien veicot pārbaudi pēc piezemēšanās Tokijā.

Perušičs ir ceturtā ar Covid-19 saslimusī persona olimpiskajā ciematā, sekojot svētdien fiksētajām saslimšanām diviem Dienvidāfrikas futbolistiem un videoanalītiķim.

Čehu pāris Ondržejs Perušičs/Davids Šveiners ir viens no Pļaviņa un Toča pretiniekiem olimpisko spēļu B grupas turnīrā. Tieši pret viņiem jāaizvada pirmā spēle 26. jūlijā. Visticamāk, Perušičs nevarēs doties laukumā, ņemot vērā 14 dienu karantīnas noteikumus.

Vēl B grupā bez latviešiem spēlēs arī pasaules čempioni un Eiropas vicečempioni Krievijas Olimpiskās komitejas (OKR) pārstāvji Vjačeslavs Krasiļņikovs un Oļegs Stojanovskis, kā arī Meksikas duets Hosue Gastons/Hosē Rubio.

Pludmales volejbola sacensības Tokijā notiks no 24. jūlija līdz 7. augustam.

Izmantotie resursi:
LETA

     [+] [-]

, 2021-07-19 12:30, pirms 3 gadiem
Fascinē visi šitie "saslimušie" bez jebkādas simtomātikas. Pilnīgs marasms
Slēpts komentārs: A burts - LUPATA

  +5 [+] [-]

, 2021-07-19 12:37, pirms 3 gadiem
Fascinē visi šitie- vīrusa nav utt. Nedod Dievs jūs vai jūsu radinieki saslims. Pēc tam dziedāsiet citu dziesmiņu.
Slēpts komentārs: cobham

  +3 [+] [-]

, 2021-07-19 12:41, pirms 3 gadiem
Cobham neesi muļķis? Latvijā neviens nav miris no vakcīnas.

  +6 [+] [-]

, 2021-07-19 12:43, pirms 3 gadiem
cobham rakstīja: Tu zini, cik cilvēki aizgājuši bojā no vakc? Tu apjēdz kāds genocīds te notiek?
Tu man izskaties pēc tās paaudzes, kura wi-fi neesamību parkā drīz sauks par genocīdu.
Tak izvēlies vārdus 😁🤦‍♂️

  +3 [+] [-]

, 2021-07-19 12:45, pirms 3 gadiem
cobham rakstīja: Tu zini, cik cilvēki aizgājuši bojā no vakc? Tu apjēdz kāds genocīds te notiek?
Tu zini, cik cilvēki aizgājuši bojā no vīrusa? Tu apjēdz kāds genocīds ir aicinājums nevakcinēties?

  +5 [+] [-]

, 2021-07-19 12:45, pirms 3 gadiem
Viens vakcinējas, jo uzskata, vai nu ka būs labāk, vai nu ka... vnk sliktāk jau nu točna nebūs, bet toties ērtāk
Otrs nevakcinējas, jo uzskata, ka tas nav droši.

Oukēj. Un tēma izrunāta. Katram savs lēmums.
Un tikai nevajag d... ka tā soctīklos kasīgā puse ir tie, kas ir vakcinēti 🤦‍♂️
Sāp visu laiku tieši tai otrajai pusei. Un ar zināmu ierobežojumu saglabāšanos nāksies sadzīvot. Neviens nespiež vakcinēties. Vnk nevarēsi darīt to un šito. Vai arī nevarēsi to darīt ērti. Droši vien nesatikšu nevienu cilvēku, kurš izvēlēsies darba darīšanās regulāri lidot, visu laiku pa savu naudu testu taisot 🤦‍♂️

  -3 [+] [-]

, 2021-07-19 12:48, pirms 3 gadiem
ice F-1 rakstīja: Kēnigze
https://www.lsm.lv/raksts/sports/ziemas-sports/vacija-pludi-izposta-kenigsze-kamaninu-un-bobsleja-trasi-atjaunosanai-vajadzes-vismaz-gadu.a413430/
Vismaz kāda laba ziņa, paldies

  +5 [+] [-]

, 2021-07-19 12:50, pirms 3 gadiem
cobham rakstīja: Tu zini, cik cilvēki aizgājuši bojā no vakc? Tu apjēdz kāds genocīds te notiek?
Nu davai, apgaismo, cik cilvēki ir bojā gājuši no konkrētām vakcīnām... Ja negribi izskatīties pēc pamuļķa, piemet klāt arī vidusmēra rādītājus par pret gripas vakcīnām, un vēl jautrāk, piemet klāt standarta ceļojumu kombinētās vakcīnas (uz Meksiku, Jaunzērlandi utt.)
Protams arī oficiālu avotu

  +4 [+] [-]

, 2021-07-19 12:53, pirms 3 gadiem
Pārējais viss jau ir jautājums par to, cik paranoiski esam.
Uz jautājumu "vai tik ļoti netici savai veselībai, ka vakcinējies?" pretī var uzdot "vai tik ļoti netici savai veselībai, ka nevari novakcinēties un miers?"
Un tā... atkal strupceļš pie katra antivakcineru apgalvojuma 🤦‍♂️

Un atkal viss izrunāts 😁

Par visādām Luciferāzēm, Lucifera gēniem vakcīnās 😁, magnētismiem, čipiem... vispār lūk par šo pat nebūtu jāatver diskusija, jo tā jau ir Plakanās zemes diskusija...
Tad jau var apgalvot, ka FM radio uztver un pa sienām vari tagad rāpot 😁🤦‍♂️

  +6 [+] [-]

, 2021-07-19 12:54, pirms 3 gadiem
DaMarcus rakstīja: Viens vakcinējas, jo uzskata, vai nu ka būs labāk, vai nu ka... vnk sliktāk jau nu točna nebūs, bet toties ērtāk
Otrs nevakcinējas, jo uzskata, ka tas nav droši.

Oukēj. Un tēma izrunāta. Katram savs lēmums.
Un tikai nevajag d... ka tā soctīklos kasīgā puse ir tie, kas ir vakcinēti 🤦‍♂️
Sāp visu laiku tieši tai otrajai pusei. Un ar zināmu ierobežojumu saglabāšanos nāksies sadzīvot. Neviens nespiež vakcinēties. Vnk nevarēsi darīt to un šito. Vai arī nevarēsi to darīt ērti. Droši vien nesatikšu nevienu cilvēku, kurš izvēlēsies darba darīšanās regulāri lidot, visu laiku pa savu naudu testu taisot 🤦‍♂️
Pilnīgi piekrītu, ka "sāp" visvairāk nevakcinētajiem. Un tie arī ir vislielākie kritizētāji visiem ierobežojumiem. Tikai viņi nevar vai negrib saprast, ka tos atvieglojumus, kuri pamazām ir pieejami viņi saņem pateicoties vakcinētajiem.

  +6 [+] [-]

, 2021-07-19 12:58, pirms 3 gadiem
cobham rakstīja: Tu zini, cik cilvēki aizgājuši bojā no vakc? Tu apjēdz kāds genocīds te notiek?
Pilnīgs zābaks.

  -3 [+] [-]

, 2021-07-19 12:59, pirms 3 gadiem
nekas, uztaisīs eksprestestu un parādīs negatīvu rezultātu.

     [+] [-]

, 2021-07-19 13:13, pirms 3 gadiem
cobham rakstīja: Tu zini, cik cilvēki aizgājuši bojā no vakc? Tu apjēdz kāds genocīds te notiek?
Tās ir tīrākās baumas ,ka cilvēki ir nomiruši no tās vakcīnas

  +5 [+] [-]

, 2021-07-19 13:15, pirms 3 gadiem
DigitalLemon rakstīja: Pilnīgi piekrītu, ka "sāp" visvairāk nevakcinētajiem. Un tie arī ir vislielākie kritizētāji visiem ierobežojumiem. Tikai viņi nevar vai negrib saprast, ka tos atvieglojumus, kuri pamazām ir pieejami viņi saņem pateicoties vakcinētajiem.
Vēl ir interesanti vērot, ka tagad internetā tiek postulēta ceļošana bez vakcīnas. Ka to easy peasy var darīt, izdarīt... nav vajadzīga nekāda vakcīna.
Tikai tiek aizmirsts, ka tā ir loterija tādā pat līmenī kā ar dzelteno drudzi. Vai visus pārbauda lidostā? Protams, ne. Nekad tas tā nav bijis. Vai visus pārbauda uz sauszemes - iekšzemē. Vēl jo mazāk. Bet.. ja Tevi pārbaudīs un Bangkokā konstatēs, ka dzeltenā drudža sertifikāts Tev nav - sēdēsi karantīnā pa savu naudu. Malacis. Un varēsi vien vainot sevi.
Lielīties ar ceļošanu bez vakcīnas/testa, un bez pašizolācijas, kad to vajadzējis darīt, faktiski (nadaudz pāspīlējot, jā), ir tas pats kas lielīties ar to, ka kokaīnu sekmīgi dabuji no punkta A uz punktu B esi. Dabūt jau var. Bet, kad nedabūsi, varēsi šņupstēt ķisenī un atkal būs genocīds 🤦‍♂️😁 Vācijā/Dānijā jau tā ir ļoti viegli neiepatikties policijai ar savu Latvijas numura zīmi uz mašīnas. Man vienreiz taisīja narkopārbaudi ar suņiem uz prāmja 🤦‍♂️

  +1 [+] [-]

, 2021-07-19 13:33, pirms 3 gadiem
DaMarcus rakstīja: Viens vakcinējas, jo uzskata, vai nu ka būs labāk, vai nu ka... vnk sliktāk jau nu točna nebūs, bet toties ērtāk
Otrs nevakcinējas, jo uzskata, ka tas nav droši.

Oukēj. Un tēma izrunāta. Katram savs lēmums.
Un tikai nevajag d... ka tā soctīklos kasīgā puse ir tie, kas ir vakcinēti 🤦‍♂️
Sāp visu laiku tieši tai otrajai pusei. Un ar zināmu ierobežojumu saglabāšanos nāksies sadzīvot. Neviens nespiež vakcinēties. Vnk nevarēsi darīt to un šito. Vai arī nevarēsi to darīt ērti. Droši vien nesatikšu nevienu cilvēku, kurš izvēlēsies darba darīšanās regulāri lidot, visu laiku pa savu naudu testu taisot 🤦‍♂️
Droši vien par šādu komentāru gāzīsies pāri lieli mēsli, bet mani novērojumi ir tādi, ka šajā vakcinēšanās/nevakcinēšanās sāgā visu gaisu bojā ne tā pati izglītotākā sabiedrības daļa, un tas notiek abās pusēs. Ja cilvēks ir racionāli un loģiski domājošs, nav nekāda iemesla ne kādam pārmest nevakcinēšanos, ne arī vakcinēšanos. Piemēram, mūsu ģimenes un tuvinieku lokā ir daļa vakcinējušies un daļa nevakcinējušies. Pilnīgi vienalga.

     [+] [-]

, 2021-07-19 13:39, pirms 3 gadiem
yankeezulu rakstīja: Droši vien par šādu komentāru gāzīsies pāri lieli mēsli, bet mani novērojumi ir tādi, ka šajā vakcinēšanās/nevakcinēšanās sāgā visu gaisu bojā ne tā pati izglītotākā sabiedrības daļa, un tas notiek abās pusēs. Ja cilvēks ir racionāli un loģiski domājošs, nav nekāda iemesla ne kādam pārmest nevakcinēšanos, ne arī vakcinēšanos. Piemēram, mūsu ģimenes un tuvinieku lokā ir daļa vakcinējušies un daļa nevakcinējušies. Pilnīgi vienalga.
Jums ir vienalga tāpēc, ka esiet ne tā pati izglītotākā sabiedrības daļa

  +1 [+] [-]

, 2021-07-19 13:45, pirms 3 gadiem
Tad būs tehniskā uzvara !?

  +2 [+] [-]

, 2021-07-19 13:53, pirms 3 gadiem
yankeezulu rakstīja: Droši vien par šādu komentāru gāzīsies pāri lieli mēsli, bet mani novērojumi ir tādi, ka šajā vakcinēšanās/nevakcinēšanās sāgā visu gaisu bojā ne tā pati izglītotākā sabiedrības daļa, un tas notiek abās pusēs. Ja cilvēks ir racionāli un loģiski domājošs, nav nekāda iemesla ne kādam pārmest nevakcinēšanos, ne arī vakcinēšanos. Piemēram, mūsu ģimenes un tuvinieku lokā ir daļa vakcinējušies un daļa nevakcinējušies. Pilnīgi vienalga.
kādēļ vienalga?
Slēpts komentārs: cobham

     [+] [-]

, 2021-07-19 14:15, pirms 3 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: kādēļ vienalga?
Tādēļ, ka katram ir sava izvēle - vakcinēties vai nē.
Kas tur nav saprotams?!

  -4 [+] [-]

, 2021-07-19 14:17, pirms 3 gadiem
Es pilnībā neuzticos apollo un pārējiem Sorosa kanāliem. Bija viens raksts pat LV mēdijos, kur minēja 17 gadījumus, taču brīnums - neviens nenomira saistībā ar vakcīnu https://www.lsm.lv/raksts/zinas/lat...
Bet tas, ka ļoti daudzi cilvēki ir nomiruši LV no vakcīnas, diemžēl tā ir taisnība.
Raitcha rakstīja: Nu davai, apgaismo, cik cilvēki ir bojā gājuši no konkrētām vakcīnām... Ja negribi izskatīties pēc pamuļķa, piemet klāt arī vidusmēra rādītājus par pret gripas vakcīnām, un vēl jautrāk, piemet klāt standarta ceļojumu kombinētās vakcīnas (uz Meksiku, Jaunzērlandi utt.)
Protams arī oficiālu avotu
Slēpts komentārs: cobham

  +1 [+] [-]

, 2021-07-19 14:24, pirms 3 gadiem
cobham rakstīja: Un cik cilvēki reāli ir nomiruši no vīrusa? Noteikti kā daži ir. Bet kas ar tiem pensionāriem, kuriem pieskaitīja covid nāves? Atver acis un sāc domāt kritiski
Klusāk, klusāk, kritiskais domātāj, pašam pieskaitīs covid nāvi

  +4 [+] [-]

, 2021-07-19 14:32, pirms 3 gadiem
cobham rakstīja: Un cik cilvēki reāli ir nomiruši no vīrusa? Noteikti kā daži ir. Bet kas ar tiem pensionāriem, kuriem pieskaitīja covid nāves? Atver acis un sāc domāt kritiski
Ņemu savus vārdus atpakaļ - burts nav tupākais radījums šeit, tu gan esi

  +3 [+] [-]

, 2021-07-19 14:36, pirms 3 gadiem
Nevakcinētiem vienkārši vajag likt pašiem maksāt par ārstniecību un miers

  +3 [+] [-]

, 2021-07-19 14:42, pirms 3 gadiem
cobham rakstīja: Sauc to kā vēlies, bet neskaitāmi cilvēki ir nomiruši. Man paziņai strādā uz ātrajiem un teica, ka maijā un jūnijā palielinājās izsaukums uz mirušajiem, no sākuma 3-5 cilvēki diennaktī un beigās ap 10 diennaktī pat bija.
Zinu, ka mēdiji klusē, bet vai tas ir pārsteigums?
Pirms tukšas muldēšanas varēji saskaņot datus ar statistikas pārvaldi https://statistika.spkc.gov.lv/pxwe... . Par jūniju vēl datu nav, bet maijā nāves gadījumu skaita pieaugums ir nebūtisks salīdzinot ar aprīli. Un diezgan ievērojams kritums salīdzinot ar gada pirmajiem mēnešiem.
';

  +1 [+] [-]

, 2021-07-19 14:44, pirms 3 gadiem
Peecis30 rakstīja: Tādēļ, ka katram ir sava izvēle - vakcinēties vai nē.
Kas tur nav saprotams?!
Es nevaru iedomāties, ka man būtu vienalga par savu draugu un ģimenes locekļu veselību...

  -3 [+] [-]

, 2021-07-19 14:49, pirms 3 gadiem
DaMarcus rakstīja: Viens vakcinējas, jo uzskata, vai nu ka būs labāk, vai nu ka... vnk sliktāk jau nu točna nebūs, bet toties ērtāk
Otrs nevakcinējas, jo uzskata, ka tas nav droši.

Oukēj. Un tēma izrunāta. Katram savs lēmums.
Un tikai nevajag d... ka tā soctīklos kasīgā puse ir tie, kas ir vakcinēti 🤦‍♂️
Sāp visu laiku tieši tai otrajai pusei. Un ar zināmu ierobežojumu saglabāšanos nāksies sadzīvot. Neviens nespiež vakcinēties. Vnk nevarēsi darīt to un šito. Vai arī nevarēsi to darīt ērti. Droši vien nesatikšu nevienu cilvēku, kurš izvēlēsies darba darīšanās regulāri lidot, visu laiku pa savu naudu testu taisot 🤦‍♂️
Doktor Da Markus! Koronkas, ierobežojumu un vakcīnu sakarā, esmu atklājis 4 kategorijas psihotipu
1. Nevakcinētie un antiuzpurņu disidenti, kuri visu noliedz Viņus visai labi saprotu un tiem neko nepārmetu
2. Varas mūžīgie komformisti, ir gan par uzpurņiem, ierobežojumiem, gan arī par vakcīnām Arī saprotu, tikai ne visai atbalstu
3. Tie, kuri ir PRET ierobežojumiem, taču vienlaikus arī PAR vakcīnām, galvenokārt jau tāpēc vien lai no tiem ierobežojumiem pēc iespējas ātrāk tiktu vaļā Personiski es piederu pie šīs te kategorijas
4. Visbeidzot, aunu bars, pati dolbanutākā kategorija, kura ir PAR ierobežojumiem, iespējams visai ilgstošiem vai pat arī mūžīgiem, taču tajā pašā laikā ir PRET vakcīnām, jo uzskata tās vai nu neefektīgām pret Koronku vai arī bīstamām priekš veselības un dzīvības Tieši veselība un dzīvība, vienalga kādā kvalitātē, pēc viņu domām, ir pati galvenā cilvēces prioritāte, nevis brīvība, laime un labklājība

  +5 [+] [-]

, 2021-07-19 14:49, pirms 3 gadiem
Ja daudzi ir tādi antivaksisti, tad ejiet līdz galam... Neskrieniet durties, ja laiž no darba vaļā...

     [+] [-]

, 2021-07-19 14:49, pirms 3 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Es nevaru iedomāties, ka man būtu vienalga par savu draugu un ģimenes locekļu veselību...
Šis ir tāds ļoti diskutabls jautājums, sevišķi, ņemot vērā, ka lielākā daļa, kas ir vakcinējušies, to ir darījuši tādēļ, lai apietu ierobežojumus, nevis rūpēs par savu veselību...

  +1 [+] [-]

, 2021-07-19 14:57, pirms 3 gadiem
anetho rakstīja: Doktor Da Markus! Koronkas, ierobežojumu un vakcīnu sakarā, esmu atklājis 4 kategorijas psihotipu
1. Nevakcinētie un antiuzpurņu disidenti, kuri visu noliedz Viņus visai labi saprotu un tiem neko nepārmetu
2. Varas mūžīgie komformisti, ir gan par uzpurņiem, ierobežojumiem, gan arī par vakcīnām Arī saprotu, tikai ne visai atbalstu
3. Tie, kuri ir PRET ierobežojumiem, taču vienlaikus arī PAR vakcīnām, galvenokārt jau tāpēc vien lai no tiem ierobežojumiem pēc iespējas ātrāk tiktu vaļā Personiski es piederu pie šīs te kategorijas
4. Visbeidzot, aunu bars, pati dolbanutākā kategorija, kura ir PAR ierobežojumiem, iespējams visai ilgstošiem vai pat arī mūžīgiem, taču tajā pašā laikā ir PRET vakcīnām, jo uzskata tās vai nu neefektīgām pret Koronku vai arī bīstamām priekš veselības un dzīvības Tieši veselība un dzīvība, vienalga kādā kvalitātē, pēc viņu domām, ir pati galvenā cilvēces prioritāte, nevis brīvība, laime un labklājība
Primāt, tu audz manās acīs

  +5 [+] [-]

, 2021-07-19 15:01, pirms 3 gadiem
cobham rakstīja: Es pilnībā neuzticos apollo un pārējiem Sorosa kanāliem. Bija viens raksts pat LV mēdijos, kur minēja 17 gadījumus, taču brīnums - neviens nenomira saistībā ar vakcīnu https://www.lsm.lv/raksts/zinas/lat...
Bet tas, ka ļoti daudzi cilvēki ir nomiruši LV no vakcīnas, diemžēl tā ir taisnība.
Tad sanāk, ka tu neuzticies arī visiem pasaules informācijas līdzekļiem. Jo viņi visi (vienalga no kuras valsts) par COVID ziņo vienu un to pašu. Tad kam tu vispar uzticies? Bet vai tu Sportacentram uzticies? Citiem pasaules sporta medijiem? Kā zini, ka viņi mums ziņo pareizus sporta spēļu rezultātus un ka viss tas, kas tiek rakstīts un rādīts, atbilst patiesībai? Uzrakstīt var visu kaut ko, bet par TV rādītais var būt tikai reālistiska datorsimulācija. Varbūt Latvijas hokeja izlase jau sen izkritusi uz C grupu, gaidāmās olimpiskās spēles notiks Dušanbē nevis Tokijā, kā te visi raksta, un NBA finālā spēlē New Orleans Pelicans ar Oklahomas Thunders nevis Milvoki ar Fīniksu, kā te daži mēģina iestāstīt, un vispār Kobe nemaz neaizgāja bojā helikoptera katastrofā, bet viņš tagad ir Kalifornijas gubernators. Pierādi, ka visi pasaules žurnālisti nav sazvērējušies, lai izgudrotu visādas ziņas, kas mūs maldina. Ja netici informācijai par COVID, kāpēc tici sporta žurnālistiem?

  -1 [+] [-]

, 2021-07-19 15:08, pirms 3 gadiem
Tu esi interneta trollis.
A burts - LUPATA rakstīja: Ņemu savus vārdus atpakaļ - burts nav tupākais radījums šeit, tu gan esi

  -2 [+] [-]

, 2021-07-19 15:10, pirms 3 gadiem
Covid ir politiski organizēts projekts. Es nenoliedzu vīrusu, bet tas ir stipri pārspīlēts. Ziņu mēdiji diemžēl melo, tas nenozīmē, ka viņi pilnībā visu sagroza - nē, viņi pasniedz daļēju patiesību.
Vai esi redzējis, ka notiek Francijā, Grieķijā un citās valstīs, kur miljoni ir izgājuši ielās? Vienīgi mēs esam ziņu noburti un sekojam akli visām viltus statistikām, kur pat bērns saprot, ka batonus ausīs sprauž.
ak68 rakstīja: Tad sanāk, ka tu neuzticies arī visiem pasaules informācijas līdzekļiem. Jo viņi visi (vienalga no kuras valsts) par COVID ziņo vienu un to pašu. Tad kam tu vispar uzticies? Bet vai tu Sportacentram uzticies? Citiem pasaules sporta medijiem? Kā zini, ka viņi mums ziņo pareizus sporta spēļu rezultātus un ka viss tas, kas tiek rakstīts un rādīts, atbilst patiesībai? Uzrakstīt var visu kaut ko, bet par TV rādītais var būt tikai reālistiska datorsimulācija. Varbūt Latvijas hokeja izlase jau sen izkritusi uz C grupu, gaidāmās olimpiskās spēles notiks Dušanbē nevis Tokijā, kā te visi raksta, un NBA finālā spēlē New Orleans Pelicans ar Oklahomas Thunders nevis Milvoki ar Fīniksu, kā te daži mēģina iestāstīt, un vispār Kobe nemaz neaizgāja bojā helikoptera katastrofā, bet viņš tagad ir Kalifornijas gubernators. Pierādi, ka visi pasaules žurnālisti nav sazvērējušies, lai izgudrotu visādas ziņas, kas mūs maldina. Ja netici informācijai par COVID, kāpēc tici sporta žurnālistiem?

  +3 [+] [-]

, 2021-07-19 15:14, pirms 3 gadiem
Varbūt vismaz uz olimpiādes laiku varam nolikt malā covidhuiņu?!

  -1 [+] [-]

, 2021-07-19 15:14, pirms 3 gadiem
cobham rakstīja: Tu esi interneta trollis.
Pateiksi man to acīs? Šovakar, pie Mārupes ledus halles?

  -1 [+] [-]

, 2021-07-19 15:15, pirms 3 gadiem
cobham rakstīja: Covid ir politiski organizēts projekts. Es nenoliedzu vīrusu, bet tas ir stipri pārspīlēts. Ziņu mēdiji diemžēl melo, tas nenozīmē, ka viņi pilnībā visu sagroza - nē, viņi pasniedz daļēju patiesību.
Vai esi redzējis, ka notiek Francijā, Grieķijā un citās valstīs, kur miljoni ir izgājuši ielās? Vienīgi mēs esam ziņu noburti un sekojam akli visām viltus statistikām, kur pat bērns saprot, ka batonus ausīs sprauž.
Visu sagroza tādi jampampiņi kā tu. Tev reāli seju vajag salauzt

  +1 [+] [-]

, 2021-07-19 15:26, pirms 3 gadiem
cobham rakstīja: Covid ir politiski organizēts projekts. Es nenoliedzu vīrusu, bet tas ir stipri pārspīlēts. Ziņu mēdiji diemžēl melo, tas nenozīmē, ka viņi pilnībā visu sagroza - nē, viņi pasniedz daļēju patiesību.
Vai esi redzējis, ka notiek Francijā, Grieķijā un citās valstīs, kur miljoni ir izgājuši ielās? Vienīgi mēs esam ziņu noburti un sekojam akli visām viltus statistikām, kur pat bērns saprot, ka batonus ausīs sprauž.
Ta nu liecies mierā. Es skatos arī ārzemju medijus. Tur BBC, CNN un citi daudz dramatiskāk atspoguļo šo situāciju kā Latvijas mediji. Cilveki, kas tur iziet ielās, ir tādi paši aptaurēti kā tu, kas tic visādām sazvērestības teorijām. Bet vairākums ir apzinīgi un tomēr vakcinējas, jo saprot, kā tā būs labāk gan katram pašam, gan visai sabiedrībai kopumā. Es arī esmu vakcinējies un man viss ir kārtībā. Un visiem iesaku. Uzskatu, ka mums Latvijā pat ļoti demokrātiski to visu pasniedz, pārāk toleranti, "mīksti" tiek pasniegta informācija par vakcināciju. Domāju, ka Latvijas medijiem daudz aktīvāk par to visu būtu jāstāsta. Un vēl. Interesanti, kāpēc Tokijā ieviesa ārkārtas stāvokli? Ne jau tāpēc, ka viņi būtu muļķi, bet tieši tāpēc, lai situāciju neizlaistu ārpus kontroles spēļu laikā.

     [+] [-]

, 2021-07-19 15:35, pirms 3 gadiem
Raitcha rakstīja: Nu davai, apgaismo, cik cilvēki ir bojā gājuši no konkrētām vakcīnām... Ja negribi izskatīties pēc pamuļķa, piemet klāt arī vidusmēra rādītājus par pret gripas vakcīnām, un vēl jautrāk, piemet klāt standarta ceļojumu kombinētās vakcīnas (uz Meksiku, Jaunzērlandi utt.)
Protams arī oficiālu avotu
Nē nu teorētiski varbūt var nolikt karoti viens no desmit miljoniem,bet to pašu var kāds izdarīt ar aspirīnu

  +3 [+] [-]

, 2021-07-19 15:44, pirms 3 gadiem
cobham rakstīja: Covid ir politiski organizēts projekts. Es nenoliedzu vīrusu, bet tas ir stipri pārspīlēts. Ziņu mēdiji diemžēl melo, tas nenozīmē, ka viņi pilnībā visu sagroza - nē, viņi pasniedz daļēju patiesību.
Vai esi redzējis, ka notiek Francijā, Grieķijā un citās valstīs, kur miljoni ir izgājuši ielās? Vienīgi mēs esam ziņu noburti un sekojam akli visām viltus statistikām, kur pat bērns saprot, ka batonus ausīs sprauž.
Politiski organizēts? Tb Ķīna, Krievija, ASV un Japāna u.c. valstis ir spējušas vienoties - davai visus sadzenam pa mājām un neļaujiem šiem nekur pārvietoties.
Interesanti, kāds ir mērķis šādai vienošanās?

  -3 [+] [-]

, 2021-07-19 15:46, pirms 3 gadiem
Bzh rakstīja: Politiski organizēts? Tb Ķīna, Krievija, ASV un Japāna u.c. valstis ir spējušas vienoties - davai visus sadzenam pa mājām un neļaujiem šiem nekur pārvietoties.
Interesanti, kāds ir mērķis šādai vienošanās?
ah tu.. žēl tevis un tev līdzīgos vientiešus.

  -3 [+] [-]

, 2021-07-19 15:46, pirms 3 gadiem
valdinjshh rakstīja: Cobham neesi muļķis? Latvijā neviens nav miris no vakcīnas.
es personīgi pazīstu vienu.

     [+] [-]

, 2021-07-19 15:49, pirms 3 gadiem
vii rakstīja: es personīgi pazīstu vienu.
Tad jau tu raksti no aizsaules? Nevajag izdomāt pasaciņas, mūlāp

     [+] [-]

, 2021-07-19 15:50, pirms 3 gadiem
vii rakstīja: ah tu.. žēl tevis un tev līdzīgos vientiešus.
Tur cilvēks uzdeva jautāju, bet viss ko tu jēdzi bija "ah tu.. žēl tevis un tev līdzīgos vientiešus. "

  -2 [+] [-]

, 2021-07-19 15:52, pirms 3 gadiem
A burts - LUPATA rakstīja: Tad jau tu raksti no aizsaules? Nevajag izdomāt pasaciņas, mūlāp
loģika tev ir spēcīga.

     [+] [-]

, 2021-07-19 15:56, pirms 3 gadiem
vii rakstīja: loģika tev ir spēcīga.
Ar tādiem pamuļķiem kā tu, savādāk nemaz nerunāju. Labāk gan vispār nerunāju, bet uzreiz pa zobiem krāmēju

     [+] [-]

, 2021-07-19 15:57, pirms 3 gadiem
vii rakstīja: loģika tev ir spēcīga.
Neesi kaut kāda burta kopija? Tam primātam arī visa varenība ir mīnusiņu likšanā

  -3 [+] [-]

, 2021-07-19 15:58, pirms 3 gadiem
A burts - LUPATA rakstīja: Tur cilvēks uzdeva jautāju, bet viss ko tu jēdzi bija "ah tu.. žēl tevis un tev līdzīgos vientiešus. "
Vārds Cilvēks mūsdienās rakstās ar lielo burtu - retums.

Katram pašam jāpamostas un tad jāsāk domāt. Empātiski izteicu līdzjūtību.. skaidrot neko šeit negrasos.

Tu vari šo manu ierakstu izprintēt un piefiksēt. Tuvāko trīs gadu laikā 80-90% potēto aizies tai saulē.. un action sāksies šī gada beigās, nākamā sākumā. Bet tas nekas.. viņi jau nākot šajā realitātē, šajā laikā zināja uz kādas pieredzes iegūšanu ir izvēlējušies nākt.

     [+] [-]

, 2021-07-19 15:59, pirms 3 gadiem
vii rakstīja: Vārds Cilvēks mūsdienās rakstās ar lielo burtu - retums.

Katram pašam jāpamostas un tad jāsāk domāt. Empātiski izteicu līdzjūtību.. skaidrot neko šeit negrasos.

Tu vari šo manu ierakstu izprintēt un piefiksēt. Tuvāko trīs gadu laikā 80-90% potēto aizies tai saulē.. un action sāksies šī gada beigās, nākamā sākumā. Bet tas nekas.. viņi jau nākot šajā realitātē, šajā laikā zināja uz kādas pieredzes iegūšanu ir izvēlējušies nākt.

     [+] [-]

, 2021-07-19 16:00, pirms 3 gadiem
vii rakstīja: Vārds Cilvēks mūsdienās rakstās ar lielo burtu - retums.

Katram pašam jāpamostas un tad jāsāk domāt. Empātiski izteicu līdzjūtību.. skaidrot neko šeit negrasos.

Tu vari šo manu ierakstu izprintēt un piefiksēt. Tuvāko trīs gadu laikā 80-90% potēto aizies tai saulē.. un action sāksies šī gada beigās, nākamā sākumā. Bet tas nekas.. viņi jau nākot šajā realitātē, šajā laikā zināja uz kādas pieredzes iegūšanu ir izvēlējušies nākt.
Tad nav daudz laika gaidīt, man arī nācās nočipoties. Šovakar tiec līdz Mārupei?

  +3 [+] [-]

, 2021-07-19 16:16, pirms 3 gadiem
vii rakstīja: Vārds Cilvēks mūsdienās rakstās ar lielo burtu - retums.

Katram pašam jāpamostas un tad jāsāk domāt. Empātiski izteicu līdzjūtību.. skaidrot neko šeit negrasos.

Tu vari šo manu ierakstu izprintēt un piefiksēt. Tuvāko trīs gadu laikā 80-90% potēto aizies tai saulē.. un action sāksies šī gada beigās, nākamā sākumā. Bet tas nekas.. viņi jau nākot šajā realitātē, šajā laikā zināja uz kādas pieredzes iegūšanu ir izvēlējušies nākt.
Action sāksies šī gada beigās, kad no nākotnes ieradīsies metāla Arnolds Švarcnegers un centīsies novākt Grētu Tūnbergu un Bilu Geitsu 😁🤦‍♂️

  +2 [+] [-]

, 2021-07-19 16:23, pirms 3 gadiem
Lai tik Mārča rīvējās ar finalgonu, stampā iekšā ķiplokus, un dievs vien zina, varbūt mūsu tūristi pārvedīs medaļas nemaz nepaņemot bumbu rokās😂😉😉

     [+] [-]

, 2021-07-19 16:27, pirms 3 gadiem
vii rakstīja: Vārds Cilvēks mūsdienās rakstās ar lielo burtu - retums.

Katram pašam jāpamostas un tad jāsāk domāt. Empātiski izteicu līdzjūtību.. skaidrot neko šeit negrasos.

Tu vari šo manu ierakstu izprintēt un piefiksēt. Tuvāko trīs gadu laikā 80-90% potēto aizies tai saulē.. un action sāksies šī gada beigās, nākamā sākumā. Bet tas nekas.. viņi jau nākot šajā realitātē, šajā laikā zināja uz kādas pieredzes iegūšanu ir izvēlējušies nākt.
Pa lielam pofig, vai pēc 3 gadiem miršu vai nē.. Šobrīd zemes resursi tiek tērēti tādā apjomā, ka abi poli sāk tuvināties - resp., zeme diezgan strauji (par dažiem metriem gadā) no lodes kļūst par disku Kā zināms, gravitācijas ietekme kļūst jūtamāka, jo tuvākk objekti viens otram atrodas, līdz ar to šī kļūšana par disku ir faktiski nenovēršama un pienāks dažu simtu gadu laikā - plakanās zemes ticētājiem beidzot būs taisnība

     [+] [-]

, 2021-07-19 17:26, pirms 3 gadiem
Piedod atvaino idioti tikai vakcinejas. Es pagaidisu gadu, divus lai redzētu vai tiešām vakcīna ir normāla. Varu iztikt ceļot un paēst es varu āra terasē.

     [+] [-]

, 2021-07-19 17:27, pirms 3 gadiem
Un privātās mājas ballītes neviens nav atcēlis, ka tuseju jau no pirmā viļņa lielas kompānijas tā arī tagad

     [+] [-]

, 2021-07-19 17:41, pirms 3 gadiem
Bzh rakstīja: Pa lielam pofig, vai pēc 3 gadiem miršu vai nē.. Šobrīd zemes resursi tiek tērēti tādā apjomā, ka abi poli sāk tuvināties - resp., zeme diezgan strauji (par dažiem metriem gadā) no lodes kļūst par disku Kā zināms, gravitācijas ietekme kļūst jūtamāka, jo tuvākk objekti viens otram atrodas, līdz ar to šī kļūšana par disku ir faktiski nenovēršama un pienāks dažu simtu gadu laikā - plakanās zemes ticētājiem beidzot būs taisnība
ak dievs kādus sūdus salasījies vai saklausījies

  +1 [+] [-]

, 2021-07-19 17:46, pirms 3 gadiem
Harry Kane rakstīja: Un privātās mājas ballītes neviens nav atcēlis, ka tuseju jau no pirmā viļņa lielas kompānijas tā arī tagad
Var redzēt - esi jau nodzēris pēdējās smadzeņu šūnas, gluži kā burts

  -1 [+] [-]

, 2021-07-19 17:57, pirms 3 gadiem
A burts - LUPATA rakstīja: Var redzēt - esi jau nodzēris pēdējās smadzeņu šūnas, gluži kā burts
Mans teksts nenorāda to ka tusēju 24/7, 1x 2x mēnesī aizbraucam pie kāda uz privātmāju, savacamies un atpūšamies. Ne kāds no mums ir slimojis, ne kas

  +2 [+] [-]

, 2021-07-19 18:05, pirms 3 gadiem
Harry Kane rakstīja: Piedod atvaino idioti tikai vakcinejas. Es pagaidisu gadu, divus lai redzētu vai tiešām vakcīna ir normāla. Varu iztikt ceļot un paēst es varu āra terasē.
Tb gandrīz tāds pats lupata kā Horens Stalbe - jā, man vajag, lai visi ir vakcinēti un viss atkal ir kulē, bet pats vakcinēties netaisos, paldies. Feisbuka faktu koledžas absolventi bļ.

  +1 [+] [-]

, 2021-07-19 18:09, pirms 3 gadiem
Harry Kane rakstīja: Mans teksts nenorāda to ka tusēju 24/7, 1x 2x mēnesī aizbraucam pie kāda uz privātmāju, savacamies un atpūšamies. Ne kāds no mums ir slimojis, ne kas
Tas tiesa, bet tavs teksts par to, ka vakcinējas tikai idioti, norāda, ka esi debiloīds, kuram būtu jāatslēdz internets Un apstiprina to, ka smadzenes tev nodzertas

     [+] [-]

, 2021-07-19 18:40, pirms 3 gadiem
Homer rakstīja: Tb gandrīz tāds pats lupata kā Horens Stalbe - jā, man vajag, lai visi ir vakcinēti un viss atkal ir kulē, bet pats vakcinēties netaisos, paldies. Feisbuka faktu koledžas absolventi bļ.
Man vienalga. Kas grib lai vakcinejas, es to nedarīšu un viss

     [+] [-]

, 2021-07-19 18:48, pirms 3 gadiem
Harry Kane rakstīja: Man vienalga. Kas grib lai vakcinejas, es to nedarīšu un viss
Tups zābaks

  +2 [+] [-]

, 2021-07-19 19:16, pirms 3 gadiem
Harry Kane rakstīja: Piedod atvaino idioti tikai vakcinejas. Es pagaidisu gadu, divus lai redzētu vai tiešām vakcīna ir normāla. Varu iztikt ceļot un paēst es varu āra terasē.
Ziemā pie -30 arī sēdesi āra terasē?

     [+] [-]

, 2021-07-19 19:35, pirms 3 gadiem
anetho rakstīja: Doktor Da Markus! Koronkas, ierobežojumu un vakcīnu sakarā, esmu atklājis 4 kategorijas psihotipu
1. Nevakcinētie un antiuzpurņu disidenti, kuri visu noliedz Viņus visai labi saprotu un tiem neko nepārmetu
2. Varas mūžīgie komformisti, ir gan par uzpurņiem, ierobežojumiem, gan arī par vakcīnām Arī saprotu, tikai ne visai atbalstu
3. Tie, kuri ir PRET ierobežojumiem, taču vienlaikus arī PAR vakcīnām, galvenokārt jau tāpēc vien lai no tiem ierobežojumiem pēc iespējas ātrāk tiktu vaļā Personiski es piederu pie šīs te kategorijas
4. Visbeidzot, aunu bars, pati dolbanutākā kategorija, kura ir PAR ierobežojumiem, iespējams visai ilgstošiem vai pat arī mūžīgiem, taču tajā pašā laikā ir PRET vakcīnām, jo uzskata tās vai nu neefektīgām pret Koronku vai arī bīstamām priekš veselības un dzīvības Tieši veselība un dzīvība, vienalga kādā kvalitātē, pēc viņu domām, ir pati galvenā cilvēces prioritāte, nevis brīvība, laime un labklājība
Tad jau tev tāda vieglprātīga dzīves uztvere, ja esi gatavs uz jebko, lai tikai varētu patusēt ar draugiem.

     [+] [-]

, 2021-07-19 20:03, pirms 3 gadiem
ak68 rakstīja: Ziemā pie -30 arī sēdesi āra terasē?
Mājas chiloshu

     [+] [-]

, 2021-07-20 00:10, pirms 3 gadiem
Cobham tiešām ir pamuļķis. Lv nav neviena oficiāli apstiprināta nāves gadījuma no vakcīnām, bet šis propagandē pretējo. Ar tādiem muļķiem nav pat jēga sākt diskusiju, lai mirst, tādu vispār nav žēl.

     [+] [-]

, 2021-07-20 00:56, pirms 3 gadiem
cobham rakstīja: Un cik cilvēki reāli ir nomiruši no vīrusa? Noteikti kā daži ir. Bet kas ar tiem pensionāriem, kuriem pieskaitīja covid nāves? Atver acis un sāc domāt kritiski
Kas tas tāds par jaunu trendu, ka tieši lielākie pamuļķi sev masveidā sākuši piedēvēt "kritisko domāšanu".