Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2935, Did:0, useCase: 3

Autors: Ulvis Brože

Pļaviņa/Toča pirmajam pretiniekam Tokijā pozitīvas Covid-19 analīzes

Pļaviņa/Toča pirmajam pretiniekam Tokijā pozitīvas Covid-19 analīzes
Ondržejs Perušičs. Foto: FIVB

Latvijas dueta Mārtiņš Pļaviņš/Edgars Točs pretiniekam Tokijas olimpisko spēļu pludmales volejbola turnīrā čeham Ondržejam Perušičam fiksēts pozitīvs Covid-19 testa rezultāts, ziņo Čehijas komandas vadītājs Martins Doktors.

Perušičam Covid-19 organismā tika konstatēts pēc divu Dienvidāfrikas futbolistu un analītiķa inficēšanās dzīvojamajā kompleksā. Perušičam apstiprināts "pozitīvs parauga rezultāts ikdienas pārbaužu laikā olimpiskajā ciematā svētdien, 18.jūlijā", teikts Čehijas olimpiskās komandas vadītāja Doktora paziņojumā. Tiek piebilsts, ka spēlētājam "nav absolūti nekādu simptomu". Komandas ietvaros tiek veikti pretepidēmijas pasākumi, teikts paziņojumā.

Sestdien Čehijas Olimpiskā komiteja paziņoja, ka olimpiskās komandas dalībnieks, kas nav sportists, saņēmis pozitīvu testa rezultātu, piektdien veicot pārbaudi pēc piezemēšanās Tokijā.

Perušičs ir ceturtā ar Covid-19 saslimusī persona olimpiskajā ciematā, sekojot svētdien fiksētajām saslimšanām diviem Dienvidāfrikas futbolistiem un videoanalītiķim.

Čehu pāris Ondržejs Perušičs/Davids Šveiners ir viens no Pļaviņa un Toča pretiniekiem olimpisko spēļu B grupas turnīrā. Tieši pret viņiem jāaizvada pirmā spēle 26. jūlijā. Visticamāk, Perušičs nevarēs doties laukumā, ņemot vērā 14 dienu karantīnas noteikumus.

Vēl B grupā bez latviešiem spēlēs arī pasaules čempioni un Eiropas vicečempioni Krievijas Olimpiskās komitejas (OKR) pārstāvji Vjačeslavs Krasiļņikovs un Oļegs Stojanovskis, kā arī Meksikas duets Hosue Gastons/Hosē Rubio.

Pludmales volejbola sacensības Tokijā notiks no 24. jūlija līdz 7. augustam.

Izmantotie resursi:
LETA


, 2021-07-19 12:30, pirms 3 gadiem
Fascinē visi šitie "saslimušie" bez jebkādas simtomātikas. Pilnīgs marasms
Slēpts komentārs: A burts - LUPATA
, 2021-07-19 12:37, pirms 3 gadiem
Fascinē visi šitie- vīrusa nav utt. Nedod Dievs jūs vai jūsu radinieki saslims. Pēc tam dziedāsiet citu dziesmiņu.
Slēpts komentārs: cobham
, 2021-07-19 12:41, pirms 3 gadiem
Cobham neesi muļķis? Latvijā neviens nav miris no vakcīnas.
, 2021-07-19 12:43, pirms 3 gadiem
cobham rakstīja: Tu zini, cik cilvēki aizgājuši bojā no vakc? Tu apjēdz kāds genocīds te notiek?
Tu man izskaties pēc tās paaudzes, kura wi-fi neesamību parkā drīz sauks par genocīdu.
Tak izvēlies vārdus 😁🤦‍♂️
, 2021-07-19 12:45, pirms 3 gadiem
cobham rakstīja: Tu zini, cik cilvēki aizgājuši bojā no vakc? Tu apjēdz kāds genocīds te notiek?
Tu zini, cik cilvēki aizgājuši bojā no vīrusa? Tu apjēdz kāds genocīds ir aicinājums nevakcinēties?
, 2021-07-19 12:45, pirms 3 gadiem
Viens vakcinējas, jo uzskata, vai nu ka būs labāk, vai nu ka... vnk sliktāk jau nu točna nebūs, bet toties ērtāk
Otrs nevakcinējas, jo uzskata, ka tas nav droši.

Oukēj. Un tēma izrunāta. Katram savs lēmums.
Un tikai nevajag d... ka tā soctīklos kasīgā puse ir tie, kas ir vakcinēti 🤦‍♂️
Sāp visu laiku tieši tai otrajai pusei. Un ar zināmu ierobežojumu saglabāšanos nāksies sadzīvot. Neviens nespiež vakcinēties. Vnk nevarēsi darīt to un šito. Vai arī nevarēsi to darīt ērti. Droši vien nesatikšu nevienu cilvēku, kurš izvēlēsies darba darīšanās regulāri lidot, visu laiku pa savu naudu testu taisot 🤦‍♂️
, 2021-07-19 12:48, pirms 3 gadiem
ice F-1 rakstīja: Kēnigze
https://www.lsm.lv/raksts/sports/ziemas-sports/vacija-pludi-izposta-kenigsze-kamaninu-un-bobsleja-trasi-atjaunosanai-vajadzes-vismaz-gadu.a413430/
Vismaz kāda laba ziņa, paldies
, 2021-07-19 12:50, pirms 3 gadiem
cobham rakstīja: Tu zini, cik cilvēki aizgājuši bojā no vakc? Tu apjēdz kāds genocīds te notiek?
Nu davai, apgaismo, cik cilvēki ir bojā gājuši no konkrētām vakcīnām... Ja negribi izskatīties pēc pamuļķa, piemet klāt arī vidusmēra rādītājus par pret gripas vakcīnām, un vēl jautrāk, piemet klāt standarta ceļojumu kombinētās vakcīnas (uz Meksiku, Jaunzērlandi utt.)
Protams arī oficiālu avotu
, 2021-07-19 12:53, pirms 3 gadiem
Pārējais viss jau ir jautājums par to, cik paranoiski esam.
Uz jautājumu "vai tik ļoti netici savai veselībai, ka vakcinējies?" pretī var uzdot "vai tik ļoti netici savai veselībai, ka nevari novakcinēties un miers?"
Un tā... atkal strupceļš pie katra antivakcineru apgalvojuma 🤦‍♂️

Un atkal viss izrunāts 😁

Par visādām Luciferāzēm, Lucifera gēniem vakcīnās 😁, magnētismiem, čipiem... vispār lūk par šo pat nebūtu jāatver diskusija, jo tā jau ir Plakanās zemes diskusija...
Tad jau var apgalvot, ka FM radio uztver un pa sienām vari tagad rāpot 😁🤦‍♂️
, 2021-07-19 12:54, pirms 3 gadiem
DaMarcus rakstīja: Viens vakcinējas, jo uzskata, vai nu ka būs labāk, vai nu ka... vnk sliktāk jau nu točna nebūs, bet toties ērtāk
Otrs nevakcinējas, jo uzskata, ka tas nav droši.

Oukēj. Un tēma izrunāta. Katram savs lēmums.
Un tikai nevajag d... ka tā soctīklos kasīgā puse ir tie, kas ir vakcinēti 🤦‍♂️
Sāp visu laiku tieši tai otrajai pusei. Un ar zināmu ierobežojumu saglabāšanos nāksies sadzīvot. Neviens nespiež vakcinēties. Vnk nevarēsi darīt to un šito. Vai arī nevarēsi to darīt ērti. Droši vien nesatikšu nevienu cilvēku, kurš izvēlēsies darba darīšanās regulāri lidot, visu laiku pa savu naudu testu taisot 🤦‍♂️
Pilnīgi piekrītu, ka "sāp" visvairāk nevakcinētajiem. Un tie arī ir vislielākie kritizētāji visiem ierobežojumiem. Tikai viņi nevar vai negrib saprast, ka tos atvieglojumus, kuri pamazām ir pieejami viņi saņem pateicoties vakcinētajiem.
, 2021-07-19 12:58, pirms 3 gadiem
cobham rakstīja: Tu zini, cik cilvēki aizgājuši bojā no vakc? Tu apjēdz kāds genocīds te notiek?
Pilnīgs zābaks.
, 2021-07-19 12:59, pirms 3 gadiem
nekas, uztaisīs eksprestestu un parādīs negatīvu rezultātu.
, 2021-07-19 13:13, pirms 3 gadiem
cobham rakstīja: Tu zini, cik cilvēki aizgājuši bojā no vakc? Tu apjēdz kāds genocīds te notiek?
Tās ir tīrākās baumas ,ka cilvēki ir nomiruši no tās vakcīnas
, 2021-07-19 13:15, pirms 3 gadiem
DigitalLemon rakstīja: Pilnīgi piekrītu, ka "sāp" visvairāk nevakcinētajiem. Un tie arī ir vislielākie kritizētāji visiem ierobežojumiem. Tikai viņi nevar vai negrib saprast, ka tos atvieglojumus, kuri pamazām ir pieejami viņi saņem pateicoties vakcinētajiem.
Vēl ir interesanti vērot, ka tagad internetā tiek postulēta ceļošana bez vakcīnas. Ka to easy peasy var darīt, izdarīt... nav vajadzīga nekāda vakcīna.
Tikai tiek aizmirsts, ka tā ir loterija tādā pat līmenī kā ar dzelteno drudzi. Vai visus pārbauda lidostā? Protams, ne. Nekad tas tā nav bijis. Vai visus pārbauda uz sauszemes - iekšzemē. Vēl jo mazāk. Bet.. ja Tevi pārbaudīs un Bangkokā konstatēs, ka dzeltenā drudža sertifikāts Tev nav - sēdēsi karantīnā pa savu naudu. Malacis. Un varēsi vien vainot sevi.
Lielīties ar ceļošanu bez vakcīnas/testa, un bez pašizolācijas, kad to vajadzējis darīt, faktiski (nadaudz pāspīlējot, jā), ir tas pats kas lielīties ar to, ka kokaīnu sekmīgi dabuji no punkta A uz punktu B esi. Dabūt jau var. Bet, kad nedabūsi, varēsi šņupstēt ķisenī un atkal būs genocīds 🤦‍♂️😁 Vācijā/Dānijā jau tā ir ļoti viegli neiepatikties policijai ar savu Latvijas numura zīmi uz mašīnas. Man vienreiz taisīja narkopārbaudi ar suņiem uz prāmja 🤦‍♂️
, 2021-07-19 13:33, pirms 3 gadiem
DaMarcus rakstīja: Viens vakcinējas, jo uzskata, vai nu ka būs labāk, vai nu ka... vnk sliktāk jau nu točna nebūs, bet toties ērtāk
Otrs nevakcinējas, jo uzskata, ka tas nav droši.

Oukēj. Un tēma izrunāta. Katram savs lēmums.
Un tikai nevajag d... ka tā soctīklos kasīgā puse ir tie, kas ir vakcinēti 🤦‍♂️
Sāp visu laiku tieši tai otrajai pusei. Un ar zināmu ierobežojumu saglabāšanos nāksies sadzīvot. Neviens nespiež vakcinēties. Vnk nevarēsi darīt to un šito. Vai arī nevarēsi to darīt ērti. Droši vien nesatikšu nevienu cilvēku, kurš izvēlēsies darba darīšanās regulāri lidot, visu laiku pa savu naudu testu taisot 🤦‍♂️
Droši vien par šādu komentāru gāzīsies pāri lieli mēsli, bet mani novērojumi ir tādi, ka šajā vakcinēšanās/nevakcinēšanās sāgā visu gaisu bojā ne tā pati izglītotākā sabiedrības daļa, un tas notiek abās pusēs. Ja cilvēks ir racionāli un loģiski domājošs, nav nekāda iemesla ne kādam pārmest nevakcinēšanos, ne arī vakcinēšanos. Piemēram, mūsu ģimenes un tuvinieku lokā ir daļa vakcinējušies un daļa nevakcinējušies. Pilnīgi vienalga.
, 2021-07-19 13:39, pirms 3 gadiem
yankeezulu rakstīja: Droši vien par šādu komentāru gāzīsies pāri lieli mēsli, bet mani novērojumi ir tādi, ka šajā vakcinēšanās/nevakcinēšanās sāgā visu gaisu bojā ne tā pati izglītotākā sabiedrības daļa, un tas notiek abās pusēs. Ja cilvēks ir racionāli un loģiski domājošs, nav nekāda iemesla ne kādam pārmest nevakcinēšanos, ne arī vakcinēšanos. Piemēram, mūsu ģimenes un tuvinieku lokā ir daļa vakcinējušies un daļa nevakcinējušies. Pilnīgi vienalga.
Jums ir vienalga tāpēc, ka esiet ne tā pati izglītotākā sabiedrības daļa
, 2021-07-19 13:45, pirms 3 gadiem
Tad būs tehniskā uzvara !?
, 2021-07-19 13:53, pirms 3 gadiem
yankeezulu rakstīja: Droši vien par šādu komentāru gāzīsies pāri lieli mēsli, bet mani novērojumi ir tādi, ka šajā vakcinēšanās/nevakcinēšanās sāgā visu gaisu bojā ne tā pati izglītotākā sabiedrības daļa, un tas notiek abās pusēs. Ja cilvēks ir racionāli un loģiski domājošs, nav nekāda iemesla ne kādam pārmest nevakcinēšanos, ne arī vakcinēšanos. Piemēram, mūsu ģimenes un tuvinieku lokā ir daļa vakcinējušies un daļa nevakcinējušies. Pilnīgi vienalga.
kādēļ vienalga?
Slēpts komentārs: cobham
, 2021-07-19 14:15, pirms 3 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: kādēļ vienalga?
Tādēļ, ka katram ir sava izvēle - vakcinēties vai nē.
Kas tur nav saprotams?!
, 2021-07-19 14:17, pirms 3 gadiem
Es pilnībā neuzticos apollo un pārējiem Sorosa kanāliem. Bija viens raksts pat LV mēdijos, kur minēja 17 gadījumus, taču brīnums - neviens nenomira saistībā ar vakcīnu https://www.lsm.lv/raksts/zinas/lat...
Bet tas, ka ļoti daudzi cilvēki ir nomiruši LV no vakcīnas, diemžēl tā ir taisnība.
Raitcha rakstīja: Nu davai, apgaismo, cik cilvēki ir bojā gājuši no konkrētām vakcīnām... Ja negribi izskatīties pēc pamuļķa, piemet klāt arī vidusmēra rādītājus par pret gripas vakcīnām, un vēl jautrāk, piemet klāt standarta ceļojumu kombinētās vakcīnas (uz Meksiku, Jaunzērlandi utt.)
Protams arī oficiālu avotu
Slēpts komentārs: cobham
, 2021-07-19 14:24, pirms 3 gadiem
cobham rakstīja: Un cik cilvēki reāli ir nomiruši no vīrusa? Noteikti kā daži ir. Bet kas ar tiem pensionāriem, kuriem pieskaitīja covid nāves? Atver acis un sāc domāt kritiski
Klusāk, klusāk, kritiskais domātāj, pašam pieskaitīs covid nāvi
, 2021-07-19 14:32, pirms 3 gadiem
cobham rakstīja: Un cik cilvēki reāli ir nomiruši no vīrusa? Noteikti kā daži ir. Bet kas ar tiem pensionāriem, kuriem pieskaitīja covid nāves? Atver acis un sāc domāt kritiski
Ņemu savus vārdus atpakaļ - burts nav tupākais radījums šeit, tu gan esi
, 2021-07-19 14:36, pirms 3 gadiem
Nevakcinētiem vienkārši vajag likt pašiem maksāt par ārstniecību un miers
, 2021-07-19 14:42, pirms 3 gadiem
cobham rakstīja: Sauc to kā vēlies, bet neskaitāmi cilvēki ir nomiruši. Man paziņai strādā uz ātrajiem un teica, ka maijā un jūnijā palielinājās izsaukums uz mirušajiem, no sākuma 3-5 cilvēki diennaktī un beigās ap 10 diennaktī pat bija.
Zinu, ka mēdiji klusē, bet vai tas ir pārsteigums?
Pirms tukšas muldēšanas varēji saskaņot datus ar statistikas pārvaldi https://statistika.spkc.gov.lv/pxwe... . Par jūniju vēl datu nav, bet maijā nāves gadījumu skaita pieaugums ir nebūtisks salīdzinot ar aprīli. Un diezgan ievērojams kritums salīdzinot ar gada pirmajiem mēnešiem.
';
, 2021-07-19 14:44, pirms 3 gadiem
Peecis30 rakstīja: Tādēļ, ka katram ir sava izvēle - vakcinēties vai nē.
Kas tur nav saprotams?!
Es nevaru iedomāties, ka man būtu vienalga par savu draugu un ģimenes locekļu veselību...
, 2021-07-19 14:49, pirms 3 gadiem
DaMarcus rakstīja: Viens vakcinējas, jo uzskata, vai nu ka būs labāk, vai nu ka... vnk sliktāk jau nu točna nebūs, bet toties ērtāk
Otrs nevakcinējas, jo uzskata, ka tas nav droši.

Oukēj. Un tēma izrunāta. Katram savs lēmums.
Un tikai nevajag d... ka tā soctīklos kasīgā puse ir tie, kas ir vakcinēti 🤦‍♂️
Sāp visu laiku tieši tai otrajai pusei. Un ar zināmu ierobežojumu saglabāšanos nāksies sadzīvot. Neviens nespiež vakcinēties. Vnk nevarēsi darīt to un šito. Vai arī nevarēsi to darīt ērti. Droši vien nesatikšu nevienu cilvēku, kurš izvēlēsies darba darīšanās regulāri lidot, visu laiku pa savu naudu testu taisot 🤦‍♂️
Doktor Da Markus! Koronkas, ierobežojumu un vakcīnu sakarā, esmu atklājis 4 kategorijas psihotipu
1. Nevakcinētie un antiuzpurņu disidenti, kuri visu noliedz Viņus visai labi saprotu un tiem neko nepārmetu
2. Varas mūžīgie komformisti, ir gan par uzpurņiem, ierobežojumiem, gan arī par vakcīnām Arī saprotu, tikai ne visai atbalstu
3. Tie, kuri ir PRET ierobežojumiem, taču vienlaikus arī PAR vakcīnām, galvenokārt jau tāpēc vien lai no tiem ierobežojumiem pēc iespējas ātrāk tiktu vaļā Personiski es piederu pie šīs te kategorijas
4. Visbeidzot, aunu bars, pati dolbanutākā kategorija, kura ir PAR ierobežojumiem, iespējams visai ilgstošiem vai pat arī mūžīgiem, taču tajā pašā laikā ir PRET vakcīnām, jo uzskata tās vai nu neefektīgām pret Koronku vai arī bīstamām priekš veselības un dzīvības Tieši veselība un dzīvība, vienalga kādā kvalitātē, pēc viņu domām, ir pati galvenā cilvēces prioritāte, nevis brīvība, laime un labklājība
, 2021-07-19 14:49, pirms 3 gadiem
Ja daudzi ir tādi antivaksisti, tad ejiet līdz galam... Neskrieniet durties, ja laiž no darba vaļā...
, 2021-07-19 14:49, pirms 3 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Es nevaru iedomāties, ka man būtu vienalga par savu draugu un ģimenes locekļu veselību...
Šis ir tāds ļoti diskutabls jautājums, sevišķi, ņemot vērā, ka lielākā daļa, kas ir vakcinējušies, to ir darījuši tādēļ, lai apietu ierobežojumus, nevis rūpēs par savu veselību...
, 2021-07-19 14:57, pirms 3 gadiem
anetho rakstīja: Doktor Da Markus! Koronkas, ierobežojumu un vakcīnu sakarā, esmu atklājis 4 kategorijas psihotipu
1. Nevakcinētie un antiuzpurņu disidenti, kuri visu noliedz Viņus visai labi saprotu un tiem neko nepārmetu
2. Varas mūžīgie komformisti, ir gan par uzpurņiem, ierobežojumiem, gan arī par vakcīnām Arī saprotu, tikai ne visai atbalstu
3. Tie, kuri ir PRET ierobežojumiem, taču vienlaikus arī PAR vakcīnām, galvenokārt jau tāpēc vien lai no tiem ierobežojumiem pēc iespējas ātrāk tiktu vaļā Personiski es piederu pie šīs te kategorijas
4. Visbeidzot, aunu bars, pati dolbanutākā kategorija, kura ir PAR ierobežojumiem, iespējams visai ilgstošiem vai pat arī mūžīgiem, taču tajā pašā laikā ir PRET vakcīnām, jo uzskata tās vai nu neefektīgām pret Koronku vai arī bīstamām priekš veselības un dzīvības Tieši veselība un dzīvība, vienalga kādā kvalitātē, pēc viņu domām, ir pati galvenā cilvēces prioritāte, nevis brīvība, laime un labklājība
Primāt, tu audz manās acīs
, 2021-07-19 15:01, pirms 3 gadiem
cobham rakstīja: Es pilnībā neuzticos apollo un pārējiem Sorosa kanāliem. Bija viens raksts pat LV mēdijos, kur minēja 17 gadījumus, taču brīnums - neviens nenomira saistībā ar vakcīnu https://www.lsm.lv/raksts/zinas/lat...
Bet tas, ka ļoti daudzi cilvēki ir nomiruši LV no vakcīnas, diemžēl tā ir taisnība.
Tad sanāk, ka tu neuzticies arī visiem pasaules informācijas līdzekļiem. Jo viņi visi (vienalga no kuras valsts) par COVID ziņo vienu un to pašu. Tad kam tu vispar uzticies? Bet vai tu Sportacentram uzticies? Citiem pasaules sporta medijiem? Kā zini, ka viņi mums ziņo pareizus sporta spēļu rezultātus un ka viss tas, kas tiek rakstīts un rādīts, atbilst patiesībai? Uzrakstīt var visu kaut ko, bet par TV rādītais var būt tikai reālistiska datorsimulācija. Varbūt Latvijas hokeja izlase jau sen izkritusi uz C grupu, gaidāmās olimpiskās spēles notiks Dušanbē nevis Tokijā, kā te visi raksta, un NBA finālā spēlē New Orleans Pelicans ar Oklahomas Thunders nevis Milvoki ar Fīniksu, kā te daži mēģina iestāstīt, un vispār Kobe nemaz neaizgāja bojā helikoptera katastrofā, bet viņš tagad ir Kalifornijas gubernators. Pierādi, ka visi pasaules žurnālisti nav sazvērējušies, lai izgudrotu visādas ziņas, kas mūs maldina. Ja netici informācijai par COVID, kāpēc tici sporta žurnālistiem?
, 2021-07-19 15:08, pirms 3 gadiem
Tu esi interneta trollis.
A burts - LUPATA rakstīja: Ņemu savus vārdus atpakaļ - burts nav tupākais radījums šeit, tu gan esi
Dāvis Mārtiņš Daugavietis. Foto: Jaunā Vienotība

Sporta apakškomisija nosoda SOK rekomendācijas par krieviem un baltkrieviem

LETA. Starptautiskās Olimpiskās komitejas (SOK) rekomendācija ļaut Krievijas un Baltkrievijas sportistiem atgriezties sacensību apritē kā neitrāliem atlētiem nav pieņemama, uzsver Saeimas Izglītības, zinātnes un kultūras komisijas Sporta apakškomisijas priekšsēdētājs Dāvis Mārtiņš Daugavietis (JV).
SOK prezidents Tomass Bahs. Foto: Reuters/Scanpix
12

Ukraina atzinīgi vērtē SOK lēmumu par Krievijas sportistu atgriešanos OS atlikšanu uz vēlāku laiku

LETA--AFP. Ukraina otrdien atzinīgi novērtēja Starptautiskās Olimpiskās komitejas (SOK) lēmumu, šobrīd nepielaižot Krievijas sportistus dalībai nākamā gada olimpiskajās spēlēs Parīzē.
Anda Čakša. Foto: Izglītības un zinātnes ministrija
31

Čakša: ''Nav pieļaujams valsts finansējums sportistiem, kuri startē sacensībās ar krievu un baltkrievu sportistiem''

LETA. Nav pieņemams, ka Latvijas valsts budžeta finansējumu saņem sportisti, kuri piedalās vienās sacensībās ar Krievijas un Baltktrievijas sportistiem, intervijā LTV1 raidījumam "Rīta Panorāma" sacīja izglītības un zinātnes ministre Anda Čakša (JV).