Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2935, Did:0, useCase: 3

Ščerbatihs: "Ja pirms Tokijas OS būtu vakcinējušies, medaļas svarcelšanā nebūtu"

Ščerbatihs: "Ja pirms Tokijas OS būtu vakcinējušies, medaļas svarcelšanā nebūtu"
Viktors Ščerbatihs. Foto: olimpiadef64.lv

Ja pirms Tokijas olimpiskajām spēlēm Latvijas svarcēlāji būtu vakcinējušies, medaļas mūsu smagatlētiem šajā sporta veidā nebūtu, sarunā ar portālu Sportacentrs.com saka Latvijas Svarcelšanas federācijas (LSF) prezidents Viktors Ščerbatihs.

Otrdien par patīkamu pārsteigumu parūpējās svarcēlājs Artūrs Plēsnieks, kurš svara kategorijā līdz 109 kilogramiem negaidīti izcīnīja bronzas medaļu. Raušanā viņš tika galā ar 180 kilogramiem, bet grūšanā pacēla 230 kilogramus, tādējādi summā tiekot pie 410 kilogramiem.

Ščerbatihs uzskata, ka Plēsnieks olimpisko medaļu ieguvis, jo klausījis treneri Eduardu Andruškeviču. “Tā bija un tā arī būs – ir jāklausa treneris. Daudzi sportisti, īpaši jaunie, šobrīd uzskata, ka viņi ir paši gudrākie, gudrāki pat par treneri, bet tā nav. Arī Artūrs vairākus gadus domāja, ka ir pats gudrākais, taču pēc tam saprata, ka tas sportā tomēr ir treneris. Un re – rezultāts! Tas izdevās, jo klausījās, ko, kā un kāpēc darīt.”

“Vēl pirms gadiem diviem Artūrs to nebija sapratis. Tas atnāca tikai nesen,” norāda Ščerbatihs. “Trenerim Andruškevičam ir ļoti liels nopelns, tur bez jautājumiem. Treneris ir tas cilvēks, kurš tev parādīs pareizo ceļu un dos arī spēku. Galvenais ir viņā klausīties. Kas trenerī neklausās, tam nav rezultāta.”

Otrdienas sacensībās Plēsnieks no sešiem mēģinājumiem nepacēla tikai vienu, raušanā nespējot tikt galā ar pēdējo svaru – 183 kilogrami. Beigu beigās tas gan viņa rezultātu nebūtu būtiski uzlabojis.

“Artūram ir kļūdas raušanā, bet šoreiz viņš tās nedaudz salaboja. Cik varēja, tik izdarīja – vairāk nevarēja. Un tur vajadzēja daudz vairāk, taču tas vienkārši nebija iespējams. 180 kilogrami raušanā ir Artūra šī brīža tehniskās situācijas maksimums. Nedaudz izmainīs tehniku, raušanā būs vairāk paceltu kilogramu. Tas jau ir profesionālas dabas jautājums, detaļās negribu par to runāt, bet ir niansīte, ko nepieciešams pielabot. Ja viņš to sapratīs, tad raušana aizies,” skaidro Ščerbatihs.

Medaļu Tokijas olimpiskajās spēlēs Plēsnieks ieguva pēc sarežģītas piecgades, kurā sportists cīnījās ar veselības likstām un pat apsvēra domu beigt karjeru.

“Tās bija emocijas un vienkārša neticēšana sev. Saku vēlreiz: jātic trenerim! Ja treneris saka, ka viss būs kārtībā, tad tā arī būs. Tas, ka sportists kādā brīdī jūtas slikti, ir normāli. Izlemt, ka gribu pamest sportu, nevienam to nesakot, ir slikti. Vajag konsultēties ar treneri. Protams, Artūram bija traumas – to visu saprotu, bet, ja treneris saka, ka viss kārtībā, tad tā arī ir,” trenera lomu vēlreiz uzsver Ščerbatihs, kurš tagad ar Plēsnieku ir vienīgie Latvijas svarcēlāji, kuri pratuši izcīnīt medaļas olimpiskajās spēlēs. Arī Viktors savulaik trenējās Andruškeviča vadībā.

Olimpiskajām spēlēm vajadzēja notikt jau pērn, taču Covid-19 pandēmijas dēļ tās tika pārceltas uz šo vasaru. Ščerbatihs atklāj, ka Plēsnieks pirms gada medaļu Tokijā nebūtu izcīnījis, jo līdz tam vēl nebija līdz galam saklausījis treneri. Pirms svarcēlāju starta federācijas prezidents arī neslēpa, ka viņu sportisti nav vakcinējušies pret koronavīrusu, jo tas varot atstāt lielu ietekmi uz sagatavošanās procesu. Ščerbatihs šo domu turpina, norādot “ja pirms olimpiskajām spēlēm būtu vakcinējušies, Plēsniekam medaļas nebūtu, un nebūtu arī sestās vietas Ritvaram Suharevam. Varētu par to aizmirst!”

  -1 [+] [-]

, 2021-08-04 20:34, pirms 3 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Tas par tavu izteicienu par bērnu vakcinešānu. Kā var izturēties tik vieglpratīgi?
vai pavļuts šajā ziņā ir kkāds revolucionārs? pirmais, kas pasaulē uz dullo to grasās darīt? cik man zināms, tad iekš ES tik viegli nemaz šādus lēmumus pieņemt nav, kādus medikamentus lietosim, kam un kad utt. ja tāda opcija vispār pastāv, tad nešaubos, ka tur apakšā dažādu zinātnisku pētījumu netrūkst. ja ir citādi, tad ir jāvēršas atbilstošajās institūcijās un šī lieta jārisina kā nākas, nevis sašutumā jabļauj internetā.

     [+] [-]

, 2021-08-04 20:37, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: vai pavļuts šajā ziņā ir kkāds revolucionārs? pirmais, kas pasaulē uz dullo to grasās darīt? cik man zināms, tad iekš ES tik viegli nemaz šādus lēmumus pieņemt nav, kādus medikamentus lietosim, kam un kad utt. ja tāda opcija vispār pastāv, tad nešaubos, ka tur apakšā dažādu zinātnisku pētījumu netrūkst. ja ir citādi, tad ir jāvēršas atbilstošajās institūcijās un šī lieta jārisina kā nākas, nevis sašutumā jabļauj internetā.
Es nerunāju par to ļaut/neļaut, bet par izteicienu, ka viņiem tā jau daudz vakcīnas špricē, ta jau arī šito var. Es saprotu, gan jau pusjoks vai hiperbola, bet nu, tomēr, par tādām lietām, kā tā pati vakcīna un veselība, kā tāda tik vieglprātīgi izturēties nevajadzētu.

  +1 [+] [-]

, 2021-08-04 20:38, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: tak gan idiotu, gan normālu cilvēku ir abās nometnēs, par to nav diskusiju. te internetā vispār ko grūti spriest, jo bieži vien tādi 'īpaši' civlēki nolasījušies un otrs arī tas, ka internetā mēs mēdzam komunicēt pavisam citādāk, kā reālā dzīvē. es vairāk par to, ka ar ko man reālā dzīvē sanāk saskarties.

tās vakcīna jau cik saprotu, ir ne tikai, lai pasargātu katru konkrēti no potenciālas nopietnākas saslimšanas, bet lai ierobežotu pašu vīrusu un tā iespēju mutēties, jo kā rādās, tad uz to viņš ir ļoti nasks. un tur jau ir svarīgi, lai būtu pēc iespējas mazāk organismu, pa kuriem dzīvoties pat ja pašam organismam vispār no tā ne silts, ne auksts. nebūtu arī īsti korekti salīdzināt ar kkādiem Indijas vīrusiem, jo šis atrodas vsur, ne tikai Indijā (zinu gan tādus, kas smagi pārslimoja, gan tādus, kuriem Z-svētku vairs nebūs).

lai vai kā, es savu lēmumu pieņēmu, tu droši dari to pašu, man personīgi tas nekādi neietekmē un katrs lai dara, kā grib, ir ok pateikt, ka es vnk to negribu un viss. man vairāk ironisku smieklu reizēm parauj tieši tās mistiskās sazvērestības teorijas
Vai tu būtu ar mieru vakcinēties reizi pusgadā, pret katru no šīm mutācijām?
Māsa pārslimoja, brāļa draudzenei bija, brālim visas reizes negatīvs, nemaz tik lipīgs tas laikam nav, bet katram no imūnsistēmas atkarīgs, bet tas jau pasen.

  -1 [+] [-]

, 2021-08-04 20:44, pirms 3 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Priekš īpaši tupiem. Ar padomā ir domāts - pārbaudi vai vispār bērna organisms spēj uzņemt šādu vakcīnu. Kāda ir tās ietekme. Vai to var tikpat spēcīgu, vai ir nepieciešama pielāgota tieši bērna organismam. Es nekur neteicu, ka bērnus nevajag/nedrīkst vakcinēt. Es teicu, ka ir stulbi pret to izturēties tik vieglprātīgi. Jo arī mūsu valdībai attieksme brīžiem ir tieši tikpat vieglprātīga.
Gribi pateikt man acīs to ko teici?

  -1 [+] [-]

, 2021-08-04 20:46, pirms 3 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Es nerunāju par to ļaut/neļaut, bet par izteicienu, ka viņiem tā jau daudz vakcīnas špricē, ta jau arī šito var. Es saprotu, gan jau pusjoks vai hiperbola, bet nu, tomēr, par tādām lietām, kā tā pati vakcīna un veselība, kā tāda tik vieglprātīgi izturēties nevajadzētu.
es to saku kontekstā ar to, ka man ir absolūta ticība zinātnei (tas, protams, nenozīmē, ka arī viņa kādā brīdī nevar kļūdīties, un tieši tāpēc, ka viņa var un kļūdās, man viņai ir ticība), līdz ar to, ja šī vakcīna ir apstiprināta lietošanai bērniem, tad neredzu, par ko tur būt kkādam cepienam, jo tas viss, par ko tu tur tik ļoti satraucies, ir jau sen pārbaudīts un izvērtēts. ja ir tāda baža par vacīnām, tad iesaku savu pirmdzimto nevakcianēt ar pilnīgi neko, arī tādu cilvēku netrūkst, manai labai paziņai mikrobioloģijas doktoram, kas pēdējos trīs gadus tieši strādā pie vēžu zāļu izstrādes Šveicē, gan par šādiem cilvēkiem ir ļoti konkrēts viedoklis

     [+] [-]

, 2021-08-04 20:50, pirms 3 gadiem
Es paskatijos interviju pa ltv. Pirmā doma , kas ienāca galvā: ko šitais kermenis darīja parlamentā???

  -2 [+] [-]

, 2021-08-04 20:52, pirms 3 gadiem
evil11 rakstīja: Vai tu būtu ar mieru vakcinēties reizi pusgadā, pret katru no šīm mutācijām?
Māsa pārslimoja, brāļa draudzenei bija, brālim visas reizes negatīvs, nemaz tik lipīgs tas laikam nav, bet katram no imūnsistēmas atkarīgs, bet tas jau pasen.
es domāju, ka tik traki tas viss nebūs, bet zini ko, es labāk reizi pusgadā saņemu vakcīnu, nekā nonāku slimnīcā. it kā jau ar esmu pāliecināta par savu imūnsistēmu, bet tajā pašā laikā, naher man lieki riksēt ar savu veselību, ja var to nedarīt. saņemt poti paprasīja no manis ~pusstundu no dienas gaitas.

p.s. te varu nošaut greizi, bet gribas domāt, ka tas vai vīruss pielīp vai nepielīp ir vnk zināma loterija, imūnsistēma jau savu vārdu saka tajā brīdī, kad vīruss ir noķerts.

     [+] [-]

, 2021-08-04 20:58, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: es to saku kontekstā ar to, ka man ir absolūta ticība zinātnei (tas, protams, nenozīmē, ka arī viņa kādā brīdī nevar kļūdīties, un tieši tāpēc, ka viņa var un kļūdās, man viņai ir ticība), līdz ar to, ja šī vakcīna ir apstiprināta lietošanai bērniem, tad neredzu, par ko tur būt kkādam cepienam, jo tas viss, par ko tu tur tik ļoti satraucies, ir jau sen pārbaudīts un izvērtēts. ja ir tāda baža par vacīnām, tad iesaku savu pirmdzimto nevakcianēt ar pilnīgi neko, arī tādu cilvēku netrūkst, manai labai paziņai mikrobioloģijas doktoram, kas pēdējos trīs gadus tieši strādā pie vēžu zāļu izstrādes Šveicē, gan par šādiem cilvēkiem ir ļoti konkrēts viedoklis
Zinātnei ticu arī es, bet ne līdz galam mūsu valdībai, kura cīņā ar c19 ir pieļāvusi daudz kļūdu, neloģisku lēmumu. Jā, ir valstis, kurās vakcinē no 12 gadu vecuma. Bet mani šajā ziņā satrauc, tas, ka mūsu valdība varētu izpildīties tāpat kā ar AZ. Turklāt, cik valstīs tiek spriests par to, ka tā varētu būt obligāta darbība? Jo īpaši, ja ministri mums ir tādi, kā Pavļuts, kas medicīnas eksperts ir tikpat liels kā es, bet ja es spriežu pie "tējas", tad viņa spriedumi tiek iekļauti likumos...Tāpēc es, lai cik ļoti neticētu zinātnei, neriskētu būt vieglprātīgs.

     [+] [-]

, 2021-08-04 20:58, pirms 3 gadiem
Lai visiem veicas!

  +1 [+] [-]

, 2021-08-04 21:02, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ok! Tā tiešām ir brīva izvēle, bet mans stāsts bija par visam ko citu. Kādā veidā šī pote būtu ietekmējusi negatīvā nozīmē sportista rezultātu.
ja mazak laktu 9%bocmanus,tad izlasitu rakstu un saprastu..

     [+] [-]

, 2021-08-04 21:03, pirms 3 gadiem
LTpirags rakstīja: ja mazak laktu 9%bocmanus,tad izlasitu rakstu un saprastu..
Ivars Bocmanus nelok, kaut arī pats ir Bocmanis
Vilkābelīte ir viņa stihija

  +1 [+] [-]

, 2021-08-04 21:05, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: es domāju, ka tik traki tas viss nebūs, bet zini ko, es labāk reizi pusgadā saņemu vakcīnu, nekā nonāku slimnīcā. it kā jau ar esmu pāliecināta par savu imūnsistēmu, bet tajā pašā laikā, naher man lieki riksēt ar savu veselību, ja var to nedarīt. saņemt poti paprasīja no manis ~pusstundu no dienas gaitas.

p.s. te varu nošaut greizi, bet gribas domāt, ka tas vai vīruss pielīp vai nepielīp ir vnk zināma loterija, imūnsistēma jau savu vārdu saka tajā brīdī, kad vīruss ir noķerts.
Tik traki nebūs? Mani nākammēnes varēs atlaist, ja nebūšu vakcinējies. Skaisti gan! Lietuvā nevarēsi iepirkties lielākos veikalos. Pirms 2 gadiem ja kāds teica, ka beigsies ar vakcināciju, atlaišanu no darba un nevarēšanu ceļot...komentārus dzēsa, sauca par dezinformāciju un banoja. Šodien visiem pamazām kā Pavlovs suņiem ir iebarots pamazām to pieņemt kā realitāti un daudzi to uztver kā normu. Tas ir sāpīgi redzēt cilvēkus pilnīgi aklus.
Tikko pirmajā lasījumā atbalstīja atlaišanu no darba un obligāto vakcināciju.

  -1 [+] [-]

, 2021-08-04 21:07, pirms 3 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Zinātnei ticu arī es, bet ne mūsu valdībai, kura cīņā ar c19 ir pieļāvusi daudz kļūdu, neloģisku lēmumu. Jā, ir valstis, kurās vakcinē no 12 gadu vecuma. Bet mani šajā ziņā satrauc, tas, ka mūsu valdība varētu izpildīties tāpat kā ar AZ. Turklāt, cik valstīs tiek spriests par to, ka tā varētu būt obligāta darbība? Jo īpaši, ja ministri mums ir tādi, kā Pavļuts, kas medicīnas eksperts ir tikpat liels kā es, bet ja es spriežu pie "tējas", tad viņa spriedumi tiek iekļauti likumos...Tāpēc es, lai cik ļoti neticētu zinātnei, neriskētu būt vieglprātīgs.
Nav tāda vienīgā pareizā lēmuma, jo to pierāda tas, ka visās pasaules valstīs valdības mēģina atrast kādu pareizu risinājumu visā šajā epopejā. Arī tur valdībām un epidemiologiem ir daudz nepareizu lēmumu. Vienīgā atšķirība ir tajā, ka Latvijas valdības lēmumi skar tieši mūs.
Tas ir vairāk kā skaidrs, ka vakcinācija, jebkura no tām, ir domāta, lai līdz minimumam novestu kādas slimības izplatību. Jo vairāk vakcinēto, jo mazāka iespēja slimības izplatībai. Un šai gadījumā nedrīkst palikt kāda cilvēku grupa, kura paliek nevakcinēta. Tai skaitā bērni, kuri arī ir vīrusa pārnēsātāji.
Antivaxeru viens no galvenajiem jājamzirdziņiem, ka vakcinēties arī var saslimt. Jā, var, bet nesalīdzināmi retāk, un daudz vieglākā formā.

     [+] [-]

, 2021-08-04 21:07, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: es domāju, ka tik traki tas viss nebūs, bet zini ko, es labāk reizi pusgadā saņemu vakcīnu, nekā nonāku slimnīcā. it kā jau ar esmu pāliecināta par savu imūnsistēmu, bet tajā pašā laikā, naher man lieki riksēt ar savu veselību, ja var to nedarīt. saņemt poti paprasīja no manis ~pusstundu no dienas gaitas.

p.s. te varu nošaut greizi, bet gribas domāt, ka tas vai vīruss pielīp vai nepielīp ir vnk zināma loterija, imūnsistēma jau savu vārdu saka tajā brīdī, kad vīruss ir noķerts.
Tas ir pipec, ar to Neputni! Normāli cilvēki vakcinējas PRET ierobežojumiem un uzpurniem, bet Neputne tikai tāpēc, ka baidās no Koronkas Prioritāšu prioritātei ir jābūt vienai, pēc iespējas ātrāk atgriezties pie ierastā dzīves ritma!

  -3 [+] [-]

, 2021-08-04 21:08, pirms 3 gadiem
Re kā te potēti pe.erasti šūmējās...jums morāliem krop.iem kāds viedokli jautāja?kas grib ,tas potēti, kas negrib tas to nedara. Vakcīnas vēl nav un tuvāko 2-3gadu laikā diez vai būs.bet lētiem atkritumiem japazīmējās.pa.uma tā latviešu tauta. Vismaz lielākā daļa. .

     [+] [-]

, 2021-08-04 21:09, pirms 3 gadiem
evil11 rakstīja: Tik traki nebūs? Mani nākammēnes varēs atlaist, ja nebūšu vakcinējies. Skaisti gan! Lietuvā nevarēsi iepirkties lielākos veikalos. Pirms 2 gadiem ja kāds teica, ka beigsies ar vakcināciju, atlaišanu no darba un nevarēšanu ceļot...komentārus dzēsa, sauca par dezinformāciju un banoja. Šodien visiem pamazām kā Pavlovs suņiem ir iebarots pamazām to pieņemt kā realitāti un daudzi to uztver kā normu. Tas ir sāpīgi redzēt cilvēkus pilnīgi aklus.
Tikko pirmajā lasījumā atbalstīja atlaišanu no darba un obligāto vakcināciju.
Vai tas, ka varēs atlaist ir oficiāli pieņemts? Man gan šķiet bija tikai likumprojekts un nav dzirdēts apstiprināts/noraidīts.

     [+] [-]

, 2021-08-04 21:10, pirms 3 gadiem
Drausmas cik daudz gatera darbinieku ar pamatskolas izglitibu te apgrozaas un splauj ar putaam uz luupaam savu vienliidzdomaajosho paakju facebook sazverestiibas. Juus akmenlaikmeta cilveeki nevienam neinteresejaat, taa ka neglaimojat sevi, ka juus kaads gribeetu kontroleet vai uzraudziit.

Saprotu, ka var neticeet valdiibai, bet zinaatniski "peer reviewed" raksti ir brivi pieejami katram kas veelas izlasiit un pats izlemt vai ticeet vai nee. Protams, ja galvenais zinu avots ir facebook un domu biedri nekad nav skaidraa tad var turpinaat kviekt pilnaa skalumaa un iet protesta gaajienos. Redzeejaam jau video nodzertaas sejas no visiem paakju nostuuriem, kuri tie briiviibas ciinitaaji

     [+] [-]

, 2021-08-04 21:10, pirms 3 gadiem
aivo50 rakstīja: Re kā te potēti pe.erasti šūmējās...jums morāliem krop.iem kāds viedokli jautāja?kas grib ,tas potēti, kas negrib tas to nedara. Vakcīnas vēl nav un tuvāko 2-3gadu laikā diez vai būs.bet lētiem atkritumiem japazīmējās.pa.uma tā latviešu tauta. Vismaz lielākā daļa. .
Labāk ir nosprāgt no šprices, nekā no pastāvīgā stressa ar uzpurniem, ierobežojumiem un karantīnām!

  -1 [+] [-]

, 2021-08-04 21:10, pirms 3 gadiem
evil11 rakstīja: Tik traki nebūs? Mani nākammēnes varēs atlaist, ja nebūšu vakcinējies. Skaisti gan! Lietuvā nevarēsi iepirkties lielākos veikalos. Pirms 2 gadiem ja kāds teica, ka beigsies ar vakcināciju, atlaišanu no darba un nevarēšanu ceļot...komentārus dzēsa, sauca par dezinformāciju un banoja. Šodien visiem pamazām kā Pavlovs suņiem ir iebarots pamazām to pieņemt kā realitāti un daudzi to uztver kā normu. Tas ir sāpīgi redzēt cilvēkus pilnīgi aklus.
Tikko pirmajā lasījumā atbalstīja atlaišanu no darba un obligāto vakcināciju.
Burkāna laiks ir beidzies, un ir pienācis laiks paņemt rokā pātadziņu.
Savādāk visādas tumsoņas nesaprot, un ir laiks saprast, ka demokrātija nav viss atļautība.

     [+] [-]

, 2021-08-04 21:12, pirms 3 gadiem
Losandzelosa2028 rakstīja: Te lkm tikai lohi komente
Paldies, ka uztaisīji jaunu profilu vismaz vieglāk lasīt

     [+] [-]

, 2021-08-04 21:13, pirms 3 gadiem
anetho rakstīja: Tas ir pipec, ar to Neputni! Normāli cilvēki vakcinējas PRET ierobežojumiem un uzpurniem, bet Neputne tikai tāpēc, ka baidās no Koronkas Prioritāšu prioritātei ir jābūt vienai, pēc iespējas ātrāk atgriezties pie ierastā dzīves ritma!
kāda tev daļa, kāda katram motivācija, rzultāts tak viens? un kur tu saskati bailes? jo palieku vecāka, jo redzu mazāku vajadzību riskēt, kad var to nedarīt, kāds tam sakars ar bailēm?

     [+] [-]

, 2021-08-04 21:15, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nav tāda vienīgā pareizā lēmuma, jo to pierāda tas, ka visās pasaules valstīs valdības mēģina atrast kādu pareizu risinājumu visā šajā epopejā. Arī tur valdībām un epidemiologiem ir daudz nepareizu lēmumu. Vienīgā atšķirība ir tajā, ka Latvijas valdības lēmumi skar tieši mūs.
Tas ir vairāk kā skaidrs, ka vakcinācija, jebkura no tām, ir domāta, lai līdz minimumam novestu kādas slimības izplatību. Jo vairāk vakcinēto, jo mazāka iespēja slimības izplatībai. Un šai gadījumā nedrīkst palikt kāda cilvēku grupa, kura paliek nevakcinēta. Tai skaitā bērni, kuri arī ir vīrusa pārnēsātāji.
Antivaxeru viens no galvenajiem jājamzirdziņiem, ka vakcinēties arī var saslimt. Jā, var, bet nesalīdzināmi retāk, un daudz vieglākā formā.
Es piekrītu, ka īsti nav vienas pareizas formulas. BET Kariņš tandēmā vispirms ar Viņķeli, pēc tam ar Pavļutu ir pieļāvis tik daudz nevis vienkārsi nepareizus, bet neloģiskus lēmumus, ka gluži vienkārši grūti ticēt.
Sākot jau ar pērno vasaru - jebkura normāla valsts bija sagatavojusi vai vismaz pa vasaru sagatavoja plānu 2. vilnim. Mūsu valdība tikai un vienīgi svilpoja un muhļīja ciparus, lai ilgāk turētu leišus un estus "zaļajā vai vismaz dzeltenajā koridorā". Plāna nebija. Tas tika veidots, tikai tad kad cipari jau auga griezdamies. AZ daļa pasaules nolika jau no paša sākuma - mūsējie smuki sapirka. Un viss vakcīnu iepirkums kopumā gāja murgaini. Un tam visam pa vidu komunikācija. Ar savu draņķīgo komunikāciju, kas beigu beigās ļauj Pļaviņiem un Gobzemiem, kliegt, ka viņiem bija taisnība (kaut vai tā pati obligātā vakcinācija, kuru visu laiku Kariņs noliedza, ka varētu plānot ieviest), viennozīmīgi ir sačakarējuši pasākumu, tādējādi zināmu daļu ieliekot šaubīgo/točna nevakcinēšos grupās.

     [+] [-]

, 2021-08-04 21:17, pirms 3 gadiem
Ja pajoļiem pauļuts, kam nav ne izglītības,ne sapratnes,teiks ka vajag sūkāt pi.pi lai neslimotu ar covid,40%sūkāt sāks jau nākamajā dienā..

  +1 [+] [-]

, 2021-08-04 21:19, pirms 3 gadiem
aivo50 rakstīja: Ja pajoļiem pauļuts, kam nav ne izglītības,ne sapratnes,teiks ka vajag sūkāt pi.pi lai neslimotu ar covid,40%sūkāt sāks jau nākamajā dienā..
Gaterii maina jau beigusies, paakji?

     [+] [-]

, 2021-08-04 21:21, pirms 3 gadiem
Nevienu neatbrīvos no darba, ja viņš nav vakcinēties.. ES likumi to neatļauj..

  -1 [+] [-]

, 2021-08-04 21:24, pirms 3 gadiem
evil11 rakstīja: Tik traki nebūs? Mani nākammēnes varēs atlaist, ja nebūšu vakcinējies. Skaisti gan! Lietuvā nevarēsi iepirkties lielākos veikalos. Pirms 2 gadiem ja kāds teica, ka beigsies ar vakcināciju, atlaišanu no darba un nevarēšanu ceļot...komentārus dzēsa, sauca par dezinformāciju un banoja. Šodien visiem pamazām kā Pavlovs suņiem ir iebarots pamazām to pieņemt kā realitāti un daudzi to uztver kā normu. Tas ir sāpīgi redzēt cilvēkus pilnīgi aklus.
Tikko pirmajā lasījumā atbalstīja atlaišanu no darba un obligāto vakcināciju.
jā, tās tiešām ir problēmas, kas mani īsti neskar. realitātē es atbalstu obligāto vakcinēšanos, jo tas pie mums šķiet šobrīdir vienīgais ceļš, lai tos vajadzīgos procentus sasniegtu un varētu pamazām sākt šito visu aizmirst, lai gan domāju, ka pat ar to nekas nesanāks un vēl ilgi sabiedrība varēs ar šo mocīties.

p.s. sakumā visi mēģināja būt baigi politkorektie un komunik
acija smagi piekliboja, bet tajā pašā laikā, dzīvojam tādā laikā un tādā iekārtā, kur jau īsti citādāk nemaz nevar un pavlova suņa metode ir teju vienīgā, ar kuru var vismaz mēģināt kko panākt.

  +3 [+] [-]

, 2021-08-04 21:26, pirms 3 gadiem
aivo50 rakstīja: Nevienu neatbrīvos no darba, ja viņš nav vakcinēties.. ES likumi to neatļauj..
Tādu kā tevi neviens nemaz neņems darbā

     [+] [-]

, 2021-08-04 21:27, pirms 3 gadiem
Covid tagad ir kā reliģija..un ticīgie ir paši lielākie dauņi,pie kam agresīvie..tāpēc arī viņus cienīt nevar ,pat ja grib.

  -1 [+] [-]

, 2021-08-04 21:28, pirms 3 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Es piekrītu, ka īsti nav vienas pareizas formulas. BET Kariņš tandēmā vispirms ar Viņķeli, pēc tam ar Pavļutu ir pieļāvis tik daudz nevis vienkārsi nepareizus, bet neloģiskus lēmumus, ka gluži vienkārši grūti ticēt.
Sākot jau ar pērno vasaru - jebkura normāla valsts bija sagatavojusi vai vismaz pa vasaru sagatavoja plānu 2. vilnim. Mūsu valdība tikai un vienīgi svilpoja un muhļīja ciparus, lai ilgāk turētu leišus un estus "zaļajā vai vismaz dzeltenajā koridorā". Plāna nebija. Tas tika veidots, tikai tad kad cipari jau auga griezdamies. AZ daļa pasaules nolika jau no paša sākuma - mūsējie smuki sapirka. Un viss vakcīnu iepirkums kopumā gāja murgaini. Un tam visam pa vidu komunikācija. Ar savu draņķīgo komunikāciju, kas beigu beigās ļauj Pļaviņiem un Gobzemiem, kliegt, ka viņiem bija taisnība (kaut vai tā pati obligātā vakcinācija, kuru visu laiku Kariņs noliedza, ka varētu plānot ieviest), viennozīmīgi ir sačakarējuši pasākumu, tādējādi zināmu daļu ieliekot šaubīgo/točna nevakcinēšos grupās.
Protams, kļūdas bija un būs, jo mācījās un mācās, kā saka, kaujas apstākļos. Vel jo vairāk, ka COVID-19 vairākkārt mutējies dažādos variantos. Un cik es zinu, tad rīcība visā ES tiek saskaņota ar tās institūcijām.
Neesmu speciāli sekojis, kas un kā notika citās valstīs, bet lasot par ļoti daudzās valstīs notikušiem/notiekošiem dažādiem masveida protestiem, tad nešķiet, ka arī tur viss gājis gludi ar valdību lēmumiem.

  -1 [+] [-]

, 2021-08-04 21:30, pirms 3 gadiem
Jūs potētos mājdzīvnieku reģistrā jāreģistrē, un jānočipo..kārtībai jābūt..

     [+] [-]

, 2021-08-04 21:31, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: jā, tās tiešām ir problēmas, kas mani īsti neskar. realitātē es atbalstu obligāto vakcinēšanos, jo tas pie mums šķiet šobrīdir vienīgais ceļš, lai tos vajadzīgos procentus sasniegtu un varētu pamazām sākt šito visu aizmirst, lai gan domāju, ka pat ar to nekas nesanāks un vēl ilgi sabiedrība varēs ar šo mocīties.

p.s. sakumā visi mēģināja būt baigi politkorektie un komunik
acija smagi piekliboja, bet tajā pašā laikā, dzīvojam tādā laikā un tādā iekārtā, kur jau īsti citādāk nemaz nevar un pavlova suņa metode ir teju vienīgā, ar kuru var vismaz mēģināt kko panākt.
Negribās piekrist, bet nav vairs spēka!

Iesaku, iespējams, labāko komēdiju vēsturē - https://lookmovie.io/movies/view/ai...
Saldus sapnīšus mani pilsoņu draugi

  -1 [+] [-]

, 2021-08-04 21:35, pirms 3 gadiem
Pajoliņi nesaprot ka viņus vienkārši drā.ē..taisa biznesu..

  +1 [+] [-]

, 2021-08-04 21:36, pirms 3 gadiem
aivo50 rakstīja: Pajoliņi nesaprot ka viņus vienkārši drā.ē..taisa biznesu..
Drātē tevi...kaimiņu Boriss

  +1 [+] [-]

, 2021-08-04 21:37, pirms 3 gadiem
evil11 rakstīja: Negribās piekrist, bet nav vairs spēka!

Iesaku, iespējams, labāko komēdiju vēsturē - https://lookmovie.io/movies/view/ai...
Saldus sapnīšus mani pilsoņu draugi
ir ok, ir labi arī tad, kad var vienoties nepiekrist man patīk, kad cilvēkiem ir dažādi viedokļi, man nepatīk, ja tāpēc cilvēki kļūst agresīvi, rupji un vispār neieklausas otrā pusē.

filmu iečekošu.

  -1 [+] [-]

, 2021-08-04 21:42, pirms 3 gadiem
Daļa Latvijas iedzīvotāju ir šarikovi..viņi potējās ,jo tā saka varas vīri, un rej uz tiem kas to nedara. Siekalojas un smilkst.