Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2935, Did:0, useCase: 3

Ščerbatihs: "Ja pirms Tokijas OS būtu vakcinējušies, medaļas svarcelšanā nebūtu"

Ščerbatihs: "Ja pirms Tokijas OS būtu vakcinējušies, medaļas svarcelšanā nebūtu"
Viktors Ščerbatihs. Foto: olimpiadef64.lv

Ja pirms Tokijas olimpiskajām spēlēm Latvijas svarcēlāji būtu vakcinējušies, medaļas mūsu smagatlētiem šajā sporta veidā nebūtu, sarunā ar portālu Sportacentrs.com saka Latvijas Svarcelšanas federācijas (LSF) prezidents Viktors Ščerbatihs.

Otrdien par patīkamu pārsteigumu parūpējās svarcēlājs Artūrs Plēsnieks, kurš svara kategorijā līdz 109 kilogramiem negaidīti izcīnīja bronzas medaļu. Raušanā viņš tika galā ar 180 kilogramiem, bet grūšanā pacēla 230 kilogramus, tādējādi summā tiekot pie 410 kilogramiem.

Ščerbatihs uzskata, ka Plēsnieks olimpisko medaļu ieguvis, jo klausījis treneri Eduardu Andruškeviču. “Tā bija un tā arī būs – ir jāklausa treneris. Daudzi sportisti, īpaši jaunie, šobrīd uzskata, ka viņi ir paši gudrākie, gudrāki pat par treneri, bet tā nav. Arī Artūrs vairākus gadus domāja, ka ir pats gudrākais, taču pēc tam saprata, ka tas sportā tomēr ir treneris. Un re – rezultāts! Tas izdevās, jo klausījās, ko, kā un kāpēc darīt.”

“Vēl pirms gadiem diviem Artūrs to nebija sapratis. Tas atnāca tikai nesen,” norāda Ščerbatihs. “Trenerim Andruškevičam ir ļoti liels nopelns, tur bez jautājumiem. Treneris ir tas cilvēks, kurš tev parādīs pareizo ceļu un dos arī spēku. Galvenais ir viņā klausīties. Kas trenerī neklausās, tam nav rezultāta.”

Otrdienas sacensībās Plēsnieks no sešiem mēģinājumiem nepacēla tikai vienu, raušanā nespējot tikt galā ar pēdējo svaru – 183 kilogrami. Beigu beigās tas gan viņa rezultātu nebūtu būtiski uzlabojis.

“Artūram ir kļūdas raušanā, bet šoreiz viņš tās nedaudz salaboja. Cik varēja, tik izdarīja – vairāk nevarēja. Un tur vajadzēja daudz vairāk, taču tas vienkārši nebija iespējams. 180 kilogrami raušanā ir Artūra šī brīža tehniskās situācijas maksimums. Nedaudz izmainīs tehniku, raušanā būs vairāk paceltu kilogramu. Tas jau ir profesionālas dabas jautājums, detaļās negribu par to runāt, bet ir niansīte, ko nepieciešams pielabot. Ja viņš to sapratīs, tad raušana aizies,” skaidro Ščerbatihs.

Medaļu Tokijas olimpiskajās spēlēs Plēsnieks ieguva pēc sarežģītas piecgades, kurā sportists cīnījās ar veselības likstām un pat apsvēra domu beigt karjeru.

“Tās bija emocijas un vienkārša neticēšana sev. Saku vēlreiz: jātic trenerim! Ja treneris saka, ka viss būs kārtībā, tad tā arī būs. Tas, ka sportists kādā brīdī jūtas slikti, ir normāli. Izlemt, ka gribu pamest sportu, nevienam to nesakot, ir slikti. Vajag konsultēties ar treneri. Protams, Artūram bija traumas – to visu saprotu, bet, ja treneris saka, ka viss kārtībā, tad tā arī ir,” trenera lomu vēlreiz uzsver Ščerbatihs, kurš tagad ar Plēsnieku ir vienīgie Latvijas svarcēlāji, kuri pratuši izcīnīt medaļas olimpiskajās spēlēs. Arī Viktors savulaik trenējās Andruškeviča vadībā.

Olimpiskajām spēlēm vajadzēja notikt jau pērn, taču Covid-19 pandēmijas dēļ tās tika pārceltas uz šo vasaru. Ščerbatihs atklāj, ka Plēsnieks pirms gada medaļu Tokijā nebūtu izcīnījis, jo līdz tam vēl nebija līdz galam saklausījis treneri. Pirms svarcēlāju starta federācijas prezidents arī neslēpa, ka viņu sportisti nav vakcinējušies pret koronavīrusu, jo tas varot atstāt lielu ietekmi uz sagatavošanās procesu. Ščerbatihs šo domu turpina, norādot “ja pirms olimpiskajām spēlēm būtu vakcinējušies, Plēsniekam medaļas nebūtu, un nebūtu arī sestās vietas Ritvaram Suharevam. Varētu par to aizmirst!”

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2021-08-04 19:35, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: sazvērestības teorijas ir foršas un reizēm pat interesantas, bet tas tik un tā nekādi neizskaidro, kurš tad šito visu saorganizēja. ASV? Krievija? Ķīna? Masoni? Vēl kāds nezināmais pasaules valdnieks, kurš nepaklausīgos nogalina vai piedraud tiem Lukas stilā, ka tie paši visā atzīstas un pēkšņi maina domas?
Man diemžēl konkrētas atbildes nav. Es nezinu, bet reaģēju no tā ko redzu un ko izlasu. Ir daudz dažādu teoriju kāpēc tas ir tā kā ir. Farmācijas bizness, jaunā pasaules kārtība, illuminati utt. Man grūti pateikt, bet 2 gadu laikā - tik daudz kas ir mainījies un nereti gribās vienkārši kliegt. Kā, piemēram, kad izlasīju, ka Pavļuts plāno bērnu (bērnu, ne jauniešu) vakcināciju sākt rudenī. Mēs baidamies no vīrusa vai izpildām kaut kādas kvotas?

     [+] [-]

, 2021-08-04 19:35, pirms 3 gadiem
Parize2024 rakstīja: Potetie pedarasti muld
Tu ar savām violetajām pļūtenēm labi iederēsies tajā gājienā

     [+] [-]

, 2021-08-04 19:37, pirms 3 gadiem
Parize2024 rakstīja: Es tev prasu - kaa vinus srazu jeb viena menta nahrenizet?
Talak, ko ar mulatiem daris?
Ko ar tiem kas kipa balti a reaali melli
Tas jau ir cits jautājums un labs jautājums Ir problēmai risinājumi , ir, vesela virkne politisku un zinātnisku soļu būtu jāsper, tā ir ļoti gara tēma, sīkāk varu citreiz uzrakstīt (labāk tomēr dzīvajā izklāstīt), bet, pats galvenais, kā jau iepriekš rakstīju, no paša, paša procesa sākuma, PAREIZAJIEM kadriem ir jānonāk pie varas!
Pats galvenais, visu var paveikt bez vardarbības un asinsizliešanas, vajag tikai sagribēt!

     [+] [-]

, 2021-08-04 19:38, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tas jau tevi, protams, nekrata, ka Haiti ir tik nabadzīga valsts, ka tā nevar vakcīnas nopirkt, jo nav par ko.

Arī tas tevi nekrata, ka Zviedrijas galvenais epidemiologs Anderss Tegnels vēlāk atzina, ka viņu taktika attiecībā pret COVID-19 bija kļūda.
Piespieda atdzīt opozīcija un PVO un liels spiediens no ārpasaules !

     [+] [-]

, 2021-08-04 19:38, pirms 3 gadiem
Kaut gan klusībā visi progresīva vidusšķira ļoti pat apmierināta ka nebija lokdaWni un visi biznesi strādāja vairāk nekā jebkur citur Eiropā un ekonomikai tika nodarīts vismazākais kaitējums !
Jā pensionātos apmira 50 štukas veci penži - bet sabiedrība kopumā uzskata, ka ta bija normāla cena adekvāta, ko samaksāt lai nesagrautu ekonomiku !

  -2 [+] [-]

, 2021-08-04 19:39, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: kas ir tie mistiskie mediji? tur ar kkāds viens kopējs spēks, kas to visu valda un galu galā, kam tas īsti izdevīgi? sanāca ķīnas inbox ar asv delfiem un krievijas apollo kopā un nolēma, davai, prikola pēc iznesīsim visu pasauli cauri, redzēs, kas būs? "wag the dog" ir klasika, bet nu konkrēti šajā gadījumā tas mani nepārliecina tieši tāpēc, ka tik dažādas nesamierināmas varas visas kopumā dzied vienu un to pašu dziesmu par šo visu. jūs te pa kkādiem pavļutiem un kariņiem runājat, bet viņi taču nav pilnīgi nekas, tā pat LV mēdiji nav nekas, man, ja godīgi vispār nav ne mazākas nojausmas, ko jebkurš no viņiem stāsta.
To visu organizē VRK (vispasaules reptoloīdu kustība).

  -1 [+] [-]

, 2021-08-04 19:42, pirms 3 gadiem
NeHumanZ rakstīja: Piespieda atdzīt opozīcija un PVO un liels spiediens no ārpasaules !
Tas ir tavs pieņēmums.
Zviedrijas no COVID-19 mirušo, īpaši veco ļaužu, skaits uz kaimiņvalstu fona runā paši par sevi.

  +1 [+] [-]

, 2021-08-04 19:42, pirms 3 gadiem
NeHumanZ rakstīja: Biedz pļūtīt te mēslus ! Es pats dzīvoju Zviedrijā un zinu kamdēļ krita nesen Zviedrijas valdība ! Un aktīva plānveidīga UN MĒRĶTIECĪGI PARDOMĀTA vakcinācijas programma te sen jau sākās pagājušajā gadā!
un ne par ko neviens nevienam te neatvainojās
https://www.bloomberg.com/news/arti...
Atvainojās, tikko tak Liepājas Bocmanis ielika arī.

  +1 [+] [-]

, 2021-08-04 19:45, pirms 3 gadiem
Es masku esmu uzvilccis 3x pēdējo pāris gadu laikā !
Pirmā reize bij kad pag. gadā Latvijā izgaju auto.vad medkomisiju. Un nākamās divas reizes bij šogad kad stadionā gāju uz vakcinēšanos tad visiem bāza rokās maskas un būtu pārak jau nekaunīgi attikties to uzviklt uz 10 minūtēm, kamēr tevi sašpricē. Tikko no stadiona laukā, tā masku protams norāvu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2021-08-04 19:46, pirms 3 gadiem
evil11 rakstīja: Man diemžēl konkrētas atbildes nav. Es nezinu, bet reaģēju no tā ko redzu un ko izlasu. Ir daudz dažādu teoriju kāpēc tas ir tā kā ir. Farmācijas bizness, jaunā pasaules kārtība, illuminati utt. Man grūti pateikt, bet 2 gadu laikā - tik daudz kas ir mainījies un nereti gribās vienkārši kliegt. Kā, piemēram, kad izlasīju, ka Pavļuts plāno bērnu (bērnu, ne jauniešu) vakcināciju sākt rudenī. Mēs baidamies no vīrusa vai izpildām kaut kādas kvotas?
nešaubos, ka valdība ir pieņēmusi daudz pastulbu lēmumu šajā laikā, tas noteikti nepalīdz kopējam sabiedrības noskaņojumam. es tajā iedziļinājusies neesmu, mani praktiski nekas no tā visa personīgi nekā nav skāris, tā kā es šīs bēdas nekā nevaru dalīt.

kas vainas bērnu vakcinācijai? viņi tak jau ar visu ko ir savakcinēti, kas tur - viena vakcīna vairāk vai mazāk?

īatenībā vienīgā bēda, kas šajā visā ir - tiek nereāli sašķelta sabiedrība. viņa jau viarāk vai mazāk sašķelusies ir bijusi vienmēr, bet šķiet, ka tik naidīgi, kā tagad (un saki, ko gribi, bet reti kurš vakseris ir tik naidīgs un agresīvs, kā antivakseri) nav bijuši vismaz manā apzinātā mūžā. te jau pat latviešu un krievu naids nobāl.

     [+] [-]

, 2021-08-04 19:47, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tas ir tavs pieņēmums.
Zviedrijas no COVID-19 mirušo, īpaši veco ļaužu, skaits uz kaimiņvalstu fona runā paši par sevi.
IDIOT ! Tev nepielec ka es dzīvoju Zviedrijā, ikdienā tusējos pa Stokholmu un apriņķi tuvako pa dažādiem objektiem un reāli pats komunicēju arī ar zviedriem ?! Doma es nezinu ko domā aktīvā vidušsķira un ar ko viņa ir un nav apmierināta ?!
Tas ka tie penži nolika karoti 5 7 vai 10 gadi agrāk nekā būtu bez COVID - tas te nevienam īpaši nekrata
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2021-08-04 19:55, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: nešaubos, ka valdība ir pieņēmusi daudz pastulbu lēmumu šajā laikā, tas noteikti nepalīdz kopējam sabiedrības noskaņojumam. es tajā iedziļinājusies neesmu, mani praktiski nekas no tā visa personīgi nekā nav skāris, tā kā es šīs bēdas nekā nevaru dalīt.

kas vainas bērnu vakcinācijai? viņi tak jau ar visu ko ir savakcinēti, kas tur - viena vakcīna vairāk vai mazāk?

īatenībā vienīgā bēda, kas šajā visā ir - tiek nereāli sašķelta sabiedrība. viņa jau viarāk vai mazāk sašķelusies ir bijusi vienmēr, bet šķiet, ka tik naidīgi, kā tagad (un saki, ko gribi, bet reti kurš vakseris ir tik naidīgs un agresīvs, kā antivakseri) nav bijuši vismaz manā apzinātā mūžā. te jau pat latviešu un krievu naids nobāl.
Nezinu gan...mani jau 30 min laikā par folijgalvu, idiotu un vēl sazin kā nosaukuši..es gan parādā nepaliku

Par vakcināciju kā tādu, kā visu notikumu ķēdi man ir personīgas negācijas. Bērnus šis vīruss neskar. Tad jau varam ar latvju bāleliņus sapotēt arī pret vīrusiem, kas piemēram, lokalizējas tikai Indijā. Kāpēc jāvakacinē, ja tas nav nepieciešams? Ne mazulim, ne bērnam, ne jaunietim, ne veselam pieaugušajam. Vakcīna kā tāda, lai ir un cilvēki ar pneimonijām un vecumu vakcinējas.
Par vakcināciju kopumā es kā redzu situāciju. Parādās vīruss kaut kur Ķīnā, nezināmu iemeslu dēļ - mums par to ziņo katru dienu galvenajos virsrakstos, pārspīlēta reakcija 2 gadu garumā un ja Tu nevēlies šādi dzīvot - vakcinējam visu pasauli, kamēr visi nesavakcinēsies nekas nemainīsies.

  -2 [+] [-]

, 2021-08-04 19:57, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: nešaubos, ka valdība ir pieņēmusi daudz pastulbu lēmumu šajā laikā, tas noteikti nepalīdz kopējam sabiedrības noskaņojumam. es tajā iedziļinājusies neesmu, mani praktiski nekas no tā visa personīgi nekā nav skāris, tā kā es šīs bēdas nekā nevaru dalīt.

kas vainas bērnu vakcinācijai? viņi tak jau ar visu ko ir savakcinēti, kas tur - viena vakcīna vairāk vai mazāk?

īatenībā vienīgā bēda, kas šajā visā ir - tiek nereāli sašķelta sabiedrība. viņa jau viarāk vai mazāk sašķelusies ir bijusi vienmēr, bet šķiet, ka tik naidīgi, kā tagad (un saki, ko gribi, bet reti kurš vakseris ir tik naidīgs un agresīvs, kā antivakseri) nav bijuši vismaz manā apzinātā mūžā. te jau pat latviešu un krievu naids nobāl.
kas vainas bērnu vakcinācijai? viņi tak jau ar visu ko ir savakcinēti, kas tur - viena vakcīna vairāk vai mazāk?
Sorry, bet tā pateikt ir vienkārši stulbi. Pirmkārt, jau bērna ķermenis pret dažada tipa vielām ir ar pilnīgi citu uzņēmību - uzsākot vakcināciju pasaulē nebija informācijas var bērni vai nevar. Arī šobrīd nebūt ne visās valstīs vakcinē bērnus. Un tas tavs "ja jau viskaut ko špricē, tad kāpēc, lai neiešpricētu vēl vienu" - izklausās pēc vai nu pilnīga pohuisma (un tu taču mums te taisi no sevis baigo empāti laiku pa laikam) vai arī "ir tādā pakaļā, ka sliktāk vairs nevar būt" - šajā variantā, atzīstot, ka vakcīnām, kā tādām netici.

  +4 [+] [-]

, 2021-08-04 19:58, pirms 3 gadiem
medicīnas eksperts Šcerbatihs Nez, kurā jomā aŗpus svarcelšanas viņš vēl ir eksperts? Ak jā, viņš takš mums deputāts bija - tad jau visās jomās eksperts, ibio.

  -1 [+] [-]

, 2021-08-04 19:59, pirms 3 gadiem
NeHumanZ rakstīja: IDIOT ! Tev nepielec ka es dzīvoju Zviedrijā, ikdienā tusējos pa Stokholmu un apriņķi tuvako pa dažādiem objektiem un reāli pats komunicēju arī ar zviedriem ?! Doma es nezinu ko domā aktīvā vidušsķira un ar ko viņa ir un nav apmierināta ?!
Tas ka tie penži nolika karoti 5 7 vai 10 gadi agrāk nekā būtu bez COVID - tas te nevienam īpaši nekrata
Tas ka tu tā izsakies par veciem cilvēkiem vien norāda, ka esi konkrēts kre tīns.
Ja esi iedomājies, ka būsi mūžam jauns, tad apbēdināšu, jo tavas vecumdienas pienāks, ja vispār pienāks, daudz ātrāk nekā tev šķiet. Lai Dievs dod, ka kāds tad tev nenovel pēc iespējas ātrāk nosprāgt.

     [+] [-]

, 2021-08-04 19:59, pirms 3 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: kas vainas bērnu vakcinācijai? viņi tak jau ar visu ko ir savakcinēti, kas tur - viena vakcīna vairāk vai mazāk?
Sorry, bet tā pateikt ir vienkārši stulbi. Pirmkārt, jau bērna ķermenis pret dažada tipa vielām ir ar pilnīgi citu uzņēmību - uzsākot vakcināciju pasaulē nebija informācijas var bērni vai nevar. Arī šobrīd nebūt ne visās valstīs vakcinē bērnus. Un tas tavs "ja jau viskaut ko špricē, tad kāpēc, lai neiešpricētu vēl vienu" - izklausās pēc vai nu pilnīga pohuisma (un tu taču mums te taisi no sevis baigo empāti laiku pa laikam) vai arī "ir tādā pakaļā, ka sliktāk vairs nevar būt" - šajā variantā, atzīstot, ka vakcīnām, kā tādām netici.
o, nākamais medicīnas eksperts ieradies!

  +1 [+] [-]

, 2021-08-04 20:00, pirms 3 gadiem
Abrags rakstīja: medicīnas eksperts Šcerbatihs Nez, kurā jomā aŗpus svarcelšanas viņš vēl ir eksperts? Ak jā, viņš takš mums deputāts bija - tad jau visās jomās eksperts, ibio.
Farmācijas speciālists viņš mums arī ir, jo savulaik dopingu rija uz velna paraušanu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2021-08-04 20:04, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tas ka tu tā izsakies par veciem cilvēkiem vien norāda, ka esi konkrēts kre tīns.
Ja esi iedomājies, ka būsi mūžam jauns, tad apbēdināšu, jo tavas vecumdienas pienāks, ja vispār pienāks, daudz ātrāk nekā tev šķiet. Lai Dievs dod, ka kāds tad tev nenovel pēc iespējas ātrāk nosprāgt.
Jā, piekrītu - nav pārāk sirsnīga pieeja un ja man būs 70 tad laikam visticamāk vēl gribēsies aizviklt līdz 80 , ja kaut cik veselība būs ....
Bet nu šinī situācijā nebija alternatīvas - vai nu mēs visu slēdzam maksimali ciet un kaujam nost kā izvēlējās visas kaimiņvalstis Zviedrijai - vai nu mēs palaižam vaļīgāk un upurējam tos penšus. Zviedrijas valdība izvēlējas otro variantu un prakses rezultātā pierādīj aska tautas vairākums viņus atbalsta tai visā ! Protams ka visi kaimiņi un visa cita Eirop nebija par to laimīgi un maksimāli centā snoknābāt un nolikt un iznīcināt izlēcējZviedriju par šo lēmumu ! un beigās ar to panāca ka oficiāli sāka raustīties un atvainoties beigās politkorekti ...

  +2 [+] [-]

, 2021-08-04 20:08, pirms 3 gadiem
Labi fsjo, tā pat neovaxeriem, kuri savu kaķi jau nopotējuši es neko neieskaidrošu. Saldus sapnīšus!!! Panorāma iet, ja kas!

     [+] [-]

, 2021-08-04 20:12, pirms 3 gadiem
Abrags rakstīja: o, nākamais medicīnas eksperts ieradies!
Medicīnas eksperts es noteikti neesmu, bet izteikties pēc principa "poh viena vairāk vai mazāk" - nu tas ir tracinoši. Jo medicīnā (cik nu ir manas ierobežotās zināšanas par mikrobioloģiju un bioķīmiju, kas ir tiešā veidā saistītas jomas ar medicīnu) nu neder princips - maucam visu pēc kārtas bez domāšanas.

     [+] [-]

, 2021-08-04 20:16, pirms 3 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Medicīnas eksperts es noteikti neesmu, bet izteikties pēc principa "poh viena vairāk vai mazāk" - nu tas ir tracinoši. Jo medicīnā (cik nu ir manas ierobežotās zināšanas par mikrobioloģiju un bioķīmiju, kas ir tiešā veidā saistītas jomas ar medicīnu) nu neder princips - maucam visu pēc kārtas bez domāšanas.
Padomā un mauc iekšā? Tas ir kas savādāks?
Ar neesi čipots?

     [+] [-]

, 2021-08-04 20:17, pirms 3 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: kas vainas bērnu vakcinācijai? viņi tak jau ar visu ko ir savakcinēti, kas tur - viena vakcīna vairāk vai mazāk?
Sorry, bet tā pateikt ir vienkārši stulbi. Pirmkārt, jau bērna ķermenis pret dažada tipa vielām ir ar pilnīgi citu uzņēmību - uzsākot vakcināciju pasaulē nebija informācijas var bērni vai nevar. Arī šobrīd nebūt ne visās valstīs vakcinē bērnus. Un tas tavs "ja jau viskaut ko špricē, tad kāpēc, lai neiešpricētu vēl vienu" - izklausās pēc vai nu pilnīga pohuisma (un tu taču mums te taisi no sevis baigo empāti laiku pa laikam) vai arī "ir tādā pakaļā, ka sliktāk vairs nevar būt" - šajā variantā, atzīstot, ka vakcīnām, kā tādām netici.
sorry, bet, ko?

     [+] [-]

, 2021-08-04 20:18, pirms 3 gadiem
A burts - LUPATA rakstīja: Padomā un mauc iekšā? Tas ir kas savādāks?
Ar neesi čipots?
Priekš īpaši tupiem. Ar padomā ir domāts - pārbaudi vai vispār bērna organisms spēj uzņemt šādu vakcīnu. Kāda ir tās ietekme. Vai to var tikpat spēcīgu, vai ir nepieciešama pielāgota tieši bērna organismam. Es nekur neteicu, ka bērnus nevajag/nedrīkst vakcinēt. Es teicu, ka ir stulbi pret to izturēties tik vieglprātīgi. Jo arī mūsu valdībai attieksme brīžiem ir tieši tikpat vieglprātīga.

     [+] [-]

, 2021-08-04 20:19, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: sorry, bet, ko?
Tas par tavu izteicienu par bērnu vakcinešānu. Kā var izturēties tik vieglpratīgi?

  -1 [+] [-]

, 2021-08-04 20:22, pirms 3 gadiem
NeHumanZ rakstīja: Jā, piekrītu - nav pārāk sirsnīga pieeja un ja man būs 70 tad laikam visticamāk vēl gribēsies aizviklt līdz 80 , ja kaut cik veselība būs ....
Bet nu šinī situācijā nebija alternatīvas - vai nu mēs visu slēdzam maksimali ciet un kaujam nost kā izvēlējās visas kaimiņvalstis Zviedrijai - vai nu mēs palaižam vaļīgāk un upurējam tos penšus. Zviedrijas valdība izvēlējas otro variantu un prakses rezultātā pierādīj aska tautas vairākums viņus atbalsta tai visā ! Protams ka visi kaimiņi un visa cita Eirop nebija par to laimīgi un maksimāli centā snoknābāt un nolikt un iznīcināt izlēcējZviedriju par šo lēmumu ! un beigās ar to panāca ka oficiāli sāka raustīties un atvainoties beigās politkorekti ...
Iesaku izlasīt šo rakstu. Tas gan ir maksas, bet ir tā vērts.

https://www.delfi.lv/news/versijas/...

     [+] [-]

, 2021-08-04 20:25, pirms 3 gadiem
flipsider rakstīja: Es neticu, ka tev ir un jebkad būs bērni
Interesanti kāpēc? Tāpēc, ka apzinos, ka bērna organisms, spēja tikt galā ar medikamentiem krietni atšķirās no pieauguša cilvēka un brīziem šaubas rada mūsu valdības izvēles?

     [+] [-]

, 2021-08-04 20:26, pirms 3 gadiem
Viktor, beidz bez...t! Gudrs cilvēks būtu paklusējis nevis ae vēl vienu stulbu "argumentu" stutējis antivakseru smilšu pili!
Jau laikus veikta vakcinācija nebūtu ne par gramu ietekmējusi Plēsnieka varēšanu Tokijā, ja to darītu pēdējā brīdī - un tā 100% joprojām tava vaina, Viktor - tad varbūt varētu kāda blakne sanākt, taču visdrīzāk, ka ne. Tā ka cilvēku prieks brīdī, Viktor, nenodarbojies ar faktiski pretvalstisku propagandu! Kauns, trener.

     [+] [-]

, 2021-08-04 20:30, pirms 3 gadiem
evil11 rakstīja: Nezinu gan...mani jau 30 min laikā par folijgalvu, idiotu un vēl sazin kā nosaukuši..es gan parādā nepaliku

Par vakcināciju kā tādu, kā visu notikumu ķēdi man ir personīgas negācijas. Bērnus šis vīruss neskar. Tad jau varam ar latvju bāleliņus sapotēt arī pret vīrusiem, kas piemēram, lokalizējas tikai Indijā. Kāpēc jāvakacinē, ja tas nav nepieciešams? Ne mazulim, ne bērnam, ne jaunietim, ne veselam pieaugušajam. Vakcīna kā tāda, lai ir un cilvēki ar pneimonijām un vecumu vakcinējas.
Par vakcināciju kopumā es kā redzu situāciju. Parādās vīruss kaut kur Ķīnā, nezināmu iemeslu dēļ - mums par to ziņo katru dienu galvenajos virsrakstos, pārspīlēta reakcija 2 gadu garumā un ja Tu nevēlies šādi dzīvot - vakcinējam visu pasauli, kamēr visi nesavakcinēsies nekas nemainīsies.
tak gan idiotu, gan normālu cilvēku ir abās nometnēs, par to nav diskusiju. te internetā vispār ko grūti spriest, jo bieži vien tādi 'īpaši' civlēki nolasījušies un otrs arī tas, ka internetā mēs mēdzam komunicēt pavisam citādāk, kā reālā dzīvē. es vairāk par to, ka ar ko man reālā dzīvē sanāk saskarties.

tās vakcīna jau cik saprotu, ir ne tikai, lai pasargātu katru konkrēti no potenciālas nopietnākas saslimšanas, bet lai ierobežotu pašu vīrusu un tā iespēju mutēties, jo kā rādās, tad uz to viņš ir ļoti nasks. un tur jau ir svarīgi, lai būtu pēc iespējas mazāk organismu, pa kuriem dzīvoties pat ja pašam organismam vispār no tā ne silts, ne auksts. nebūtu arī īsti korekti salīdzināt ar kkādiem Indijas vīrusiem, jo šis atrodas vsur, ne tikai Indijā (zinu gan tādus, kas smagi pārslimoja, gan tādus, kuriem Z-svētku vairs nebūs).

lai vai kā, es savu lēmumu pieņēmu, tu droši dari to pašu, man personīgi tas nekādi neietekmē un katrs lai dara, kā grib, ir ok pateikt, ka es vnk to negribu un viss. man vairāk ironisku smieklu reizēm parauj tieši tās mistiskās sazvērestības teorijas