Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:345, Did:0, useCase: 3

Ostapenko Maiami ceturtdaļfinālā divu taibreiku mačā pieveic Svitoļinu

Valdis Bērziņš
Valdis Bērziņš

Ostapenko Maiami ceturtdaļfinālā divu taibreiku mačā pieveic Svitoļinu
Aļona Ostapenko
Foto: Sipa USA/Scanpix

Aļona Ostapenko (WTA 5.) savu sezonas labāko turnīru Maiami turpināja ar rangā vienu pakāpienu augstāk esošās Ukrainas tenisa līderes Eļinas Svitoļinas pieveikšanu – 7:6(3), 7:6(5).

Ostapenko šajā mačā iespaidīgi dominēja ar savu jaudīgo, bet bieži nekontrolējamo uzbrukuma spēli. Rezultāta starpība nebija lielāka viņas daudzo kļūdu dēļ, satiekoties ar Svitoļinas aizsardzību, kas ir viena no labākajām sieviešu tenisā.

Izspēles pārsvarā beidzās trīs veidos – ar Ostapenko neatvairāmiem uzbrukumiem, pretiniecei noorganizētām piespiestajām kļūdām (Svitoļina pēc Ostapenko uzbrukuma pieskārās bumbiņai, taču nespēja to noturēt laukuma robežās) un Latvijas sportistes nepiespiestajām kļūdām. Svitoļina uzbruka reti, to pārsvarā darot, kad Ostapenko spēlēja ar otro servi.

Ostapenko pārākums visspilgtāk bija redzams trešajā geimā. Ostapenko ar pacietīgu un neatvairāmu tenisu sev nopelnīja trīs breikbumbas pēc kārtas un pēc tam visas trīs izniekoja ar kļūdām. Aļona mirkli vēlāk atspēlēja Svitoļinas geimpunktu, ieguva ceturto breikbumbu un ar šo mēģinājumu beidzot pabeidza geimu.

Ostapenko 1. setā breika pārsvaru izsēja trīs reizes, no kurām pēdējā bija, kad viņa pie 5:4 nespēja izservēt setu, šajā geimā četras reizes izsitot autā. Vēl trīs kļūdas viņai bija nākamajā geimā, kā rezultātā Ostapenko pirmoreiz šajā mačā nokļuva iedzinējos (5:6), tiekot pie spiediena sasniegt taibreiku. Tas 12. geimā izdarīts ar trīs "backhand" uzbrukumiem. Ostapenko iespaidīgi ar sitienu no kreisās puses dominēja arī taibreikā, kur pēc agra minibreika (2:0) zaudēšanas no 2:3 uzvarēja piecās izspēlēs pēc kārtas.

Otrais sets bija ļoti līdzīgs pirmajam – atkal vienai tenisistei trīs reizes bija breika pārsvars un arī neizdevās izservēt setu. Šoreiz vadībā vairākas reizes atradās Svitoļina, kurai tādā pozīcijā palīdzēja nokļūt Ostapenko paviršības. Svitoļina par uzvaru setā servēja pie rezultāta 6:5, taču, tā kā šajā mačā viss bija atkarīgs no Ostapenko precizitātes, punktu pielikt setam nespēja.

Ostapenko svarīgā brīdī spēja sakārtot savu uzbrukumu un atkal iespaidīgi sita ar "backhand", izceļoties ar ātru breiku "uz 15". Kurioza epizode notika pie rezultāta 15:30, kad Svitoļina, domājot, ka netrāpīja otro servi, apstājās, bet Ostapenko turpināja izspēli, precīzi uzsitot ar diagonālo "backhand". Tā iegūtas divas breikbumbas un izmantota jau pirmā, vēlreiz neatvairāmi pa diagonāli sitot no kreisās puses.

Aļona dominēja arī otrajā taibreikā, bet saskārās ar grūtībām finišā. Viņa bija vadībā ar 6:2 jeb ieguva četras mačbumbas pēc kārtas. Svitoļina pirmo atspēlēja uzņemšanā ar "backhand" sitienu pa līniju, bet nākamās divas izdzēsa ar savu servi. Ceturtā mačbumba tika spēlētā ar Ostapenko otro servi. Svitoļina uzņemšanā iegāja dziļi laukumā, taču nespēja uzbrukt pietiekami jaudīgi, un Ostapenko atbildēja ar daudz labāku diagonālo "backhand" – 7:5.

Svitoļinai jāsamierinās ar zaudējumu mačā, kurā viņa pieļāva tikai deviņas nepiespiestās kļūdas. Ostapenko uzbrukums bija labāks par Svitoļinas aizsardzību. Jāpiebilst, ka Ukrainas labākā tenisiste šodienas maču aizvadīja ar veselības problēmām – viņai bija vēdersāpes, kuru dēļ pēc piektā geima tika uzņemti medikamenti.

Statistika

KategorijaOstapenkoSvitoļina
Eisi12
Dubultkļūdas31
1. serves precizitāte61%64%
Iegūtie punkti ar 1. servi31/4631/55
Iegūtie punkti ar 2. servi10/2911/31
Tīri uzvarētās izspēles4415
Nepiespiestās kļūdas429
Breikpunktu realizācija6/106/9
Visi iegūtie punkti8576

Ostapenko pēc šodienas panākuma ir 2-0 bilance pret Svitoļinu, kuru viņa pirmoreiz uzvarēja pagājušajā vasarā Vimbldonas astotdaļfinālā ar rezultātu 6:3, 7:6(6). Aļona arī toreiz pretiniecei neļāva izservēt 2. setu, bet punktu spēja pielikt ar astoto mačbumbu. Šoreiz vajadzēja "tikai" četras.

Aļona Maiami turnīra iepriekšējā kārtā pieveica pasaules devīto raketi Petru Kvitovu, bet uzvara pār certurto numuru Svitoļinu nozīmē paveikt ko līdz šim vēl neiespētu – divas Top 10 uzvaras vienā turnīrā. Aļonai tagad ir 8-10 bilance pret Top 10 tenisistēm un 5-7 pret Top 5 spēlētājām kā Svitoļina.

Sezonas pirmajos divos mēnešos pieticīgi nostartējušajai Ostapenko pēc šodienas uzvaras beidzot ir pozitīva gada bilance (8-7). Maiami pusfināla sasniegšana Aļonai dod 390 reitinga punktus un 327 965 dolāru prēmiju. Ostapenko nākamais mačs būs piektdienas naktī plkst. 4:00 pēc Latvijas laika, kad viņai pretī stāsies pirmoreiz līdz WTA pusfinālam tikusī amerikāniete Daniela Rouza Kolinsa (#93).

"Miami Open", WTA "Premier Mandatory" turnīrs uz "hard" seguma

Ceturtdaļfinālu rezultāti

SpēleRezultāts
(6) Aļona Ostapenko – (4) Elina Svitolina7:6(3) 7:6(5)
Victoria Azarenka – (5) Karolina Pliskova7:5 6:3
Danielle Collins – (8) Venus Williams6:2 6:3
(13) Sloane Stephens – (10) Angelique Kerber6:1 6:2

Slēpts komentārs: roaddog
Slēpts komentārs: oxa

 +19 [+] [-]

, 2018-03-28 22:07, pirms 7 gadiem
Nu, tas bija jaudīgi! Aļona parādīja raksturu un pārliecību. Pelnīta vinne! Visas iespējas paņemt titulu.

 +13 [+] [-]

, 2018-03-28 22:08, pirms 7 gadiem
Malacis! Skaista uzvara!

 +11 [+] [-]

, 2018-03-28 22:08, pirms 7 gadiem
Lienīte būs finālā! Tā vajag cīnīties, un nav ko smalko tēlot.

  +9 [+] [-]

, 2018-03-28 22:09, pirms 7 gadiem
Ostapenko ir ļoti gudra tenisiste, labi izprot spēles ritmu, ātrumu maiņas.
Kā padzināja Svitolinu pa stūriem, tā nākamo atsitienu veic max ātri, tā, ka nedod ne brīdi uzelpot, tīri uzvarēja šo maču ar savu domāšanu un, protams, spēcīgajiem back endiem.
Nezinu, kāpēc bija tik liels kofs, bukiji mazliet nolažoja

  +1 [+] [-]

, 2018-03-28 22:09, pirms 7 gadiem
uzvarot turnīru man škiet , ka var būt 3 rakete!

  +5 [+] [-]

, 2018-03-28 22:09, pirms 7 gadiem
Nu ibim.... paraadijaa kaapeec ir top5. Varbuut peec gadiem 3-5 pirmaa rakete arii buus???

     [+] [-]

, 2018-03-28 22:10, pirms 7 gadiem
EUcerin rakstīja: Ostapenko protams malace, savācās!!Bet tās nepiespiestās kļūdas daudz par daudz!
Saprotu, ka viņai tāds spēles stils, bet tomēr!!!
Svetolina neko īpašu nerādīja, neizskatījās pēc nr.4 raketes. Mūsu pašu Sevastova ar aizsardzības tenisu spēlē labāk!
tu tak neesi gudrs!

 +34 [+] [-]

, 2018-03-28 22:10, pirms 7 gadiem
es nesaprotu vai vienmēr obligāti jāuzsver tautība,mēs tak esam Eiropas ļaudis vai tad tur uzsver kādai tautībai cilvēks pieder ja pārstāv savu valsti?vai Vācijā raksta ja futbolā golu iesit piemēram Ozils,mūsu turks iesita?man liekas nebūsim provinciāļi un priecāsiemies par visiem sportistiem ,kas pārstāv mūsu valsti

  +5 [+] [-]

, 2018-03-28 22:11, pirms 7 gadiem
nervi beigti, īpaši pie 5-6 otrā setā, bet lieliski tika galā. tagad gaidam Venusu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2018-03-28 22:11, pirms 7 gadiem
Ir labi, paņema to kas bija jaņem. Malacis!

Finklijs15: Kurš tad tagad ir loshara ?! Tu vai Ostapenko ?
';

  +5 [+] [-]

, 2018-03-28 22:12, pirms 7 gadiem
Super,Alona ! Proud to be Latvian !

 +16 [+] [-]

, 2018-03-28 22:13, pirms 7 gadiem
Sarkanais Velns rakstīja: divu krievušku duelī labākā izrādījās mūsējā krievuška
vispār tur nebija nevienas krievuškas tu pats noteikti esi no turienes tapēc tāda domāšana,apnicis esi visiem te ar savu primitīvismu

     [+] [-]

, 2018-03-28 22:13, pirms 7 gadiem
Reku bij heiteriishu "Viņa jau visiem kāš"

     [+] [-]

, 2018-03-28 22:13, pirms 7 gadiem
Pavisam labi!
Tagad padodiet to Vīnusu.

  +7 [+] [-]

, 2018-03-28 22:14, pirms 7 gadiem
jeepis59 rakstīja: vispār tur nebija nevienas krievuškas tu pats noteikti esi no turienes tapēc tāda domāšana,apnicis esi visiem te ar savu primitīvismu
Ja jau apnicis, kāpēc tad baro to sūdeli?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2018-03-28 22:15, pirms 7 gadiem
Ir laikam kaut kādas zāles, kas spēj iznīdēt tarakānus galvā.... Šodien jau izskatījās čempiones cienīga spēle! Svitoļina cīnījās kā traka un nebija jau viņa arī tālu no panākuma - taibreiks ir loterija - , taču varēja redzēt, ka Aļonai ir liela rezerve, kuru tā vienkārši vēl nav iemācījusies realizēt...

  +4 [+] [-]

, 2018-03-28 22:16, pirms 7 gadiem
Lieliski, prieks skatīties!

un jau 5 pēc kārtas uzvarēti taibreiki - izcili!

  +6 [+] [-]

, 2018-03-28 22:17, pirms 7 gadiem
Sarkanais Velns rakstīja: kad es dzirdu ukraiņu valodu, man liekas es klausos krievu valodu tikai ar akcentu
baltkrievu valoda arī skan jauki.

  +6 [+] [-]

, 2018-03-28 22:17, pirms 7 gadiem
Vienam tenisa fanam sēras. Varam minēt kurš tas būtu.

  +4 [+] [-]

, 2018-03-28 22:18, pirms 7 gadiem
Eksperts_01 rakstīja: uzvarot turnīru man škiet , ka var būt 3 rakete!
ceturtā jo tikai 9 punkti pietrūks līdz trešajai
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-03-28 22:18, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Vienam tenisa fanam sēras. Varam minēt kurš tas būtu.
Derums? viņam tagad stoika un Kohu

     [+] [-]

, 2018-03-28 22:19, pirms 7 gadiem
pie 5:6 bija interesanti paklausīties to onkulīti - likās rēcīgi cik prasti runāja - pat es to varētu noskaitīt - bet laikam iedarbojās

  +8 [+] [-]

, 2018-03-28 22:19, pirms 7 gadiem
Apsveicam,meitene kārtīgi nocīnījās,brīžiem bija izcila un tikai nedaudz mazāk izspēlēs kļūdījās bet spēlēja savu spēli,kas ir ļoti skatāma ja protams izdodas sitieni, kuri protams ir riskanti vairākumā gadījumu,protams gribētos redzēt smeša vietā lai nomet bumbiņu zem tīkla,vienreiz to izdarīja ,bija pa smuko.

  -2 [+] [-]

, 2018-03-28 22:20, pirms 7 gadiem
Finklijs15 rakstīja: Nu ibim.... paraadijaa kaapeec ir top5. Varbuut peec gadiem 3-5 pirmaa rakete arii buus???
Par to, ka viņa kaut kad būs pirmā laikam jau reti, kurš šaubās. Jautājums ir - uz cik ilgu laiku. Gulbis arī bija 10. dažas dienas. Ja nav jāaizstāv punkti, tad pirmajai būt viegli. Redzēs kas nāks pēc RG? Nelolosim cerības, ka Aļona vēlreiz kļūs par čempioni. Jādomā cik punktus viņa zaudēs un cik tālu atkritīs, lai atkal varētu pacelties. US open viņai arī jāaizstāv...

  -2 [+] [-]

, 2018-03-28 22:20, pirms 7 gadiem
necilā, lai nesmird

tā turēt, Aļona!

FUNS rakstīja: Vienam tenisa fanam sēras. Varam minēt kurš tas būtu.

     [+] [-]

, 2018-03-28 22:20, pirms 7 gadiem
Labākie taibreiki Penkas izpildījumā, ar visu metros mērāmo autu.
Elīna tā arī nemēģināja "izkāpt" no savas komforta zonas, vien dažas epizodes, kuras beidzās 50/50. Kāpēc lai to darītu, ja pretiniece bliež autus, papildus arī vējš palīdz un tā ērti tiekam līdz taibreikiem.
Aļonai uzteicams dropšots, pilnīgās auzās nospēlēts no gaisa.
Neuzteikšu gan nekādu rakstura parādīšanu, pieņemsim, ka izklaide neitrālai publikai, salaist visu grīstē un pēc tam varonīgi labot.

  +2 [+] [-]

, 2018-03-28 22:21, pirms 7 gadiem
pūce rakstīja: ceturtā jo tikai 9 punkti pietrūks līdz trešajai
nu jā es uz ātro sarēķināju , nu bet tuvu katrā ziņā!

  +1 [+] [-]

, 2018-03-28 22:21, pirms 7 gadiem
pūce rakstīja: Derums? viņam tagad stoika un Kohu
Kas jums ir ar to Derumu?

  +1 [+] [-]

, 2018-03-28 22:21, pirms 7 gadiem
vispār šogad Aļona kādu taibreiku ir zaudējusi? kaut kā neatceros...

  -1 [+] [-]

, 2018-03-28 22:23, pirms 7 gadiem
pūce rakstīja: Derums? viņam tagad stoika un Kohu
Tev izdevās uzminēt. Domāju ka bija ļoti grūts jautājums.

  +3 [+] [-]

, 2018-03-28 22:24, pirms 7 gadiem
Nu i raksturiņš! Vispār jau liela malacīte Aļona, pret viņu pretiniecēm vieglāk spēlēt pie viņas serves, jo Ostapenko ir izteikta "lauzēja"... Jā, kad viņai būs pašai sava stabila pirmā serve, tad pretiniecēm būs hana!

  +3 [+] [-]

, 2018-03-28 22:24, pirms 7 gadiem
edviins straume rakstīja: Es neesmu krievs, es neesmu padomju pabira (kā te teica Jānis Derums) bet es mīlu Aļonu Ostapenko. Viņa ir liels malacis, man pie kājas ja viņa kādreiz lamājas - viņa ir emocionāla un aktīva savās emociju izpausmēs. Un tieši tapēc ir vienmēr interesanti vērot viņas spēli - kaut bieži tur vajag validolu un tā ir vistīrākā nervu bendēšana. Latvija varbūt lepna ka mums ir tik augsta līmeņa sportiste. Zēl tikai ka Latvijā ir tādi cilvēki kā Derums kuru Aļonu nemaz neskatās bet komentārus raksta visvairāk visādi izcilu sportisti visādi noniecinot un pazemojot. Atkal jau noteikti te ieradīsies un sāks drukāt ka paveicās, pretiniece spēlēja slikti, WTA tūrē zems līmenis un visas citas tamlīdzīgas blēņas. Bet Derum - esi vispirms kaut kādā jomā pasaulē piektajā vietā un tad tikai atļaujies vārt savu pāksti vaļā te kaut ko gudri komentējot, spriedelējot un vērtējot. P.S. - Kaut kā neesmu dzirdējis ka Latvijai tūrē būtu kādi baigi slavenie tenisa tiesneši, kur nu vēl kaut kādi tur Derumi. Varbūt kāda mazu future līmeņa turnīru ir kādreiz patiesājis un uzreiz no sevis iedomājies nezin ko.
iespējams čalim ir personiska rakstura iemesls,klaji naidīgi izteikties,mēs jau nezinām īsto iemeslu,varbūt kādreiz atteikts vai kā citādi..

  +1 [+] [-]

, 2018-03-28 22:24, pirms 7 gadiem
pūce rakstīja: vispār šogad Aļona kādu taibreiku ir zaudējusi? kaut kā neatceros...
Nav vēl zaudējusi. Tas, iespējams, arī pierāda, kāpēc Ostapenko ir Latvijas pirmā rakete. Sevastova, šķiet, ka visus taibreikus ir zaudējusi, turklāt vienā no tiem neizmantoja 2 mačbumbas

 +10 [+] [-]

, 2018-03-28 22:25, pirms 7 gadiem
Es neesmu krievs, es neesmu padomju pabira (kā te teica Jānis Derums) bet es mīlu Aļonu Ostapenko. Viņa ir liels malacis, man pie kājas ja viņa kādreiz lamājas - viņa ir emocionāla un aktīva savās emociju izpausmēs. Un tieši tapēc ir vienmēr interesanti vērot viņas spēli - kaut bieži tur vajag validolu un tā ir vistīrākā nervu bendēšana. Latvija varbūt lepna ka mums ir tik augsta līmeņa sportiste. Zēl tikai ka Latvijā ir tādi cilvēki kā Derums kuru Aļonu nemaz neskatās bet komentārus raksta visvairāk visādi izcilu sportisti visādi noniecinot un pazemojot. Atkal jau noteikti te ieradīsies un sāks drukāt ka paveicās, pretiniece spēlēja slikti, WTA tūrē zems līmenis un visas citas tamlīdzīgas blēņas. Bet Derum - esi vispirms kaut kādā jomā pasaulē piektajā vietā un tad tikai atļaujies vērt savu pāksti vaļā te kaut ko gudri komentējot, spriedelējot un vērtējot. P.S. - Kaut kā neesmu dzirdējis ka Latvijai tūrē būtu kādi baigi slavenie tenisa tiesneši, kur nu vēl kaut kādi tur Derumi. Varbūt kāda mazu future līmeņa turnīru ir kādreiz patiesājis un uzreiz no sevis iedomājies nezin ko.

  +5 [+] [-]

, 2018-03-28 22:25, pirms 7 gadiem
Elmers rakstīja: Kas jums ir ar to Derumu?
Cilvēkam patoloģisks naids uz Ostapenko. Sajūta it kā Ostapenko viņu personiski būtu aizvainojusi (atteikusi). Nevis kritika, bet tieši naids.

  -2 [+] [-]

, 2018-03-28 22:27, pirms 7 gadiem
Veicas gan Jeļenai, Venusai pakāsīs.

  +3 [+] [-]

, 2018-03-28 22:28, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Cilvēkam patoloģisks naids uz Ostapenko. Sajūta it kā Ostapenko viņu personiski būtu aizvainojusi (atteikusi). Nevis kritika, bet tieši naids.
pēc visa spriežot ,izteikšos ka tā ir personīga rakstura problēma Derumam,tik atklāti klaji negatīvi izteikties vienkārši nevar ,pat ja cilvēks ir nesimpātisks,es nerunāsu par toleranci utt.

  +8 [+] [-]

, 2018-03-28 22:28, pirms 7 gadiem
M8archa rakstīja: Veicas gan Jeļenai, Venusai pakāsīs.
Venusai vispirms tik tālu jātiek

  +4 [+] [-]

, 2018-03-28 22:29, pirms 7 gadiem
Šodien Latvijas sportā gaišā diena. Ostapenko uzvar. Koha uzvar. DR būs arī nākamo sezonu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2018-03-28 22:34, pirms 7 gadiem
M8archa rakstīja: Veicas gan Jeļenai, Venusai pakāsīs.
Šito plati tu te skandē jau nedēļām, vēl viens SC heiterītis.

 +12 [+] [-]

, 2018-03-28 22:35, pirms 7 gadiem
Noteikti labākā spēle šogad. Patika kā treneris ar viņu runāja, un varēja arī redzēt, ka tas iedarbojās. Un jau vairākus mēnešus te lasu tos smieklīgos Deruma komentārus, ka viņam Aļona nepatīk, jo vienā spēlē nervi nenoturēja un viņa kārtīgi nolamājās. Jā, tas nebija smuki, bet tas notika cīņas karstumā. Un vai tāpēc uzreiz ir jāaizmirst reālās vērtības, kāpēc mēs sekojam līdzi tenisam - skaista spēle, uzvaras un patiesas emocijas?! Jā, arī negatīvas,, bet meitene aug un mācās. Un daudz ko ir iemācījusies - kaut vai korekti atvadīties pēc zaudējuma,, un šajā turnīrā arī vairs nav tik daudz to bērnišķīgo izgājienu un tiesnešu lēmumu apstrīdēšana.. viss notiek pakāpeniski, kā tam arī jānotiek. Pateicoties Aļonai es savu puiku sāku vest uz tenisu, un arī pats sāku trenēties, lai malā nav jāsēž Paldies viņai par emocijām, ko viņa mums sniedz! Lai viņai veicas arī turpmāk!

  -4 [+] [-]

, 2018-03-28 22:37, pirms 7 gadiem
Es vēlētos paskaidrot,ka Aļonas pretiniece ir latviete Elīna S(Stefānija)Vītoliņa.

  +6 [+] [-]

, 2018-03-28 22:45, pirms 7 gadiem
naninoi rakstīja: Es vēlētos paskaidrot,ka Aļonas pretiniece ir latviete Elīna S(Stefānija)Vītoliņa.
Protams, nākamā pretiniece (visticamāk) Venēra Viļumsone arī latviete.

     [+] [-]

, 2018-03-28 22:46, pirms 7 gadiem
Es arī mīlu Aļonu. Dēļ viņas sāku skatīties sieviešu tenisu. Visi viņas heiteri ir tikai apliecinājums viņas panākumiem. Viņa, uzvarot French Open, Latvijas labā izdarīja vairāk par visiem dīvānā pirdējiem kopā ņemot. Ja kādam ir subjektīva, no saviem mazvērtības kompleksiem izrietoša nepatika pret šādu cilvēku, to labāk paturēt pie sevis un nebojāt karmu.

  +1 [+] [-]

, 2018-03-28 22:46, pirms 7 gadiem
Aļona ir baigi pasdrādājusi ar sevi.Pie kļūdām vairs nav to izmisīgo skatienu un neapmierinātības izrādīšana,bet vienkāršs smaids,kas noteikti atstāj iespaidu arī uz pretinieci.

  +4 [+] [-]

, 2018-03-28 22:49, pirms 7 gadiem
Jams rakstīja: Pateicoties Aļonai es savu puiku sāku vest uz tenisu, un arī pats sāku trenēties, lai malā nav jāsēž Paldies viņai par emocijām, ko viņa mums sniedz! Lai viņai veicas arī turpmāk!
Tas labi. Puikas mums vajag.
Tāpat talantīgu treneru trūkst. Un visi, kam kautcik turas nauda, peras savā sulā. Nabadzīgākajiem tas sapnis paliek neizsapņots.

  -2 [+] [-]

, 2018-03-28 22:50, pirms 7 gadiem
otins rakstīja: Protams, nākamā pretiniece (visticamāk) Venēra Viļumsone arī latviete.
Ļoti attāla.Viņas senčus Gambijā nopirka kuģa galdnieks Viljams....
Vai tas bija Latvietis -apšaubu.

     [+] [-]

, 2018-03-28 22:50, pirms 7 gadiem
otins rakstīja: Protams, nākamā pretiniece (visticamāk) Venēra Viļumsone arī latviete.
Nav teikts, varbūt jaunā Daniela Roze Kauliņa.
Slēpts komentārs: Jānis Derums

  -1 [+] [-]

, 2018-03-28 22:53, pirms 7 gadiem
andris1052 rakstīja: Aļona ir baigi pasdrādājusi ar sevi.Pie kļūdām vairs nav to izmisīgo skatienu un neapmierinātības izrādīšana,bet vienkāršs smaids,kas noteikti atstāj iespaidu arī uz pretinieci.
Man ir vēl viena, savādāka versija

  +3 [+] [-]

, 2018-03-28 22:55, pirms 7 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Šodien dażãdas emocijas. Prieks par Kohu!
Źél, ka Gulbis zaudêja!
Ostapenko? Nomierinieties! Man principã śodien bija vienalga kura uzvarés, bet Svitołina tomér smukãka!
Daudziem tã padomju domãśana, ka visiem jãdomã vienãdi!
Vienam patïk labãk tã, citam cita. Dîvaina ir tã aklã dievinãśana, gluži kã Krievijã par Putinu! Bet nebùt visi pielûdz Jełenu, viña ir zaudéjusi diezgan daudzu fanu cieñu.
Bet toties cik ieguvusi....

  +5 [+] [-]

, 2018-03-28 22:59, pirms 7 gadiem
Visiem nav jādomā vienādi. Bet savu nepatiku izrādīt pie katra raksta par sportistu ir psihisku traucējumu pazīme. Man arī nepatīk, piemēram, Putins, bet es pie rakstiem par viņu komentārus nerakstu, jo tas nav ne lietedrīgi ne spēj kaut ko mainīt, vienīgi vairo negācijas.

  +7 [+] [-]

, 2018-03-28 23:00, pirms 7 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Šodien dażãdas emocijas. Prieks par Kohu!
Źél, ka Gulbis zaudêja!
Ostapenko? Nomierinieties! Man principã śodien bija vienalga kura uzvarés, bet Svitołina tomér smukãka!
Daudziem tã padomju domãśana, ka visiem jãdomã vienãdi!
Vienam patïk labãk tã, citam cita. Dîvaina ir tã aklã dievinãśana, gluži kã Krievijã par Putinu! Bet nebùt visi pielûdz Jełenu, viña ir zaudéjusi diezgan daudzu fanu cieñu.
Tavi teksti, ka vienalga par Ostapenko utt., skan pēc katras viņas uzvaras.

  +3 [+] [-]

, 2018-03-28 23:02, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Cilvēkam patoloģisks naids uz Ostapenko. Sajūta it kā Ostapenko viņu personiski būtu aizvainojusi (atteikusi). Nevis kritika, bet tieši naids.
Nu man jau arī labāk patīk Nastja, bet mūsējā vienalga....
Slēpts komentārs: Elmers

     [+] [-]

, 2018-03-28 23:06, pirms 7 gadiem
naninoi rakstīja: Ļoti attāla.Viņas senčus Gambijā nopirka kuģa galdnieks Viljams....
Vai tas bija Latvietis -apšaubu.
Latvijā Vilis, Gambijā pārtapa par Viljamsu

  -3 [+] [-]

, 2018-03-28 23:06, pirms 7 gadiem
M8archa rakstīja: Veicas gan Jeļenai, Venusai pakāsīs.
Viņa ir AĻONA

  +4 [+] [-]

, 2018-03-28 23:08, pirms 7 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Šodien dażãdas emocijas. Prieks par Kohu!
Źél, ka Gulbis zaudêja!
Ostapenko? Nomierinieties! Man principã śodien bija vienalga kura uzvarés, bet Svitołina tomér smukãka!
Daudziem tã padomju domãśana, ka visiem jãdomã vienãdi!
Vienam patïk labãk tã, citam cita. Dîvaina ir tã aklã dievinãśana, gluži kã Krievijã par Putinu! Bet nebùt visi pielûdz Jełenu, viña ir zaudéjusi diezgan daudzu fanu cieñu.
Paskaidro man lūdzu divas lietas - 1) Katrā postā tu saki ka Aļona Ostapenko tev nepatīk, ka tu Ostapenko neskaties, ka viņa tevi patiesībā neinteresē, bet kāpēc tad tu komentē KATRU rakstu par Aļonu Ostapenko? Jau iepriekš ir vienmēr skaidrs ka tur būs kādi 5-10 Deruma komentāri noniecinot Aļonu Ostapenko un debesīs ceļot Sevastovu. Kāpēc tu komentē to kas tevi neinteresē un riebjas?
2) Nepatika pret kādu sportistu ir viena lieta - man arī ir pasaulē slaveni sportisti (kaut māsas Viljamsas) kas man personīgi nepatīk. Bet izrādīt atklātu naidu pret kādu sportistu - tā jau ir garīga pataloģija. Paskaidro lūdzu.
Slēpts komentārs: Jānis Derums

     [+] [-]

, 2018-03-28 23:16, pirms 7 gadiem
Elmers rakstīja: Viņa ir AĻONA

Pasē rakstīts Jeļena, tā kā... Un neuzskatu, ka man jājūt līdzi un jāpriecājas par 9. maija atbalstītāju. Sevastova tāpat ir labāka.

  +1 [+] [-]

, 2018-03-28 23:19, pirms 7 gadiem
Valdis Bērziņš rakstīja: Kurioza epizode notika pie rezultāta 15:30, kad Svitoļina, domājot, ka netrāpīja otro servi, apstājās, bet Ostapenko turpināja izspēli, precīzi uzsitot ar diagonālo "backhand".
Vai tad nebija otrā serve ārā? Man jau nu šķita, ka bija. Svitoļinai arī. Un britu komentētāji arī viens ortam uzdeva jautājumu: "Kas tur notika - ārā izsita?", "Jā!". Tikai neviens nenokliedās "Out".

  +6 [+] [-]

, 2018-03-28 23:21, pirms 7 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Nu te var pãrsmieties cik daudzi to nopietni uztver, ñem pie sirds.
Tã taçu tikai spèle, bet kã skudru pûznis sarosãs, ja kãds ko iebilst.
Dažiem nav nekãda humora izjûta.
Pazemot cilvēkus, rakstīt naida pilnus komentārus PUBLISKĀ TELPĀ tev ir tikai humoriņš par ko pasmieties? Nu tad par tevi viss skaidrs. Vest publisku naida kampaņu pret kādu cilvēku - esot tikai humors. Tu vispār zini ko nozīmē publiska apmelošana, neslavas celšana, garīga un emocionāla vardarbība? Lai kam jau nav. Vardarbība ne vienmēr izpaužas tikai fiziskā formā - tai ir daudz veidu.

  +6 [+] [-]

, 2018-03-28 23:22, pirms 7 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Šodien dażãdas emocijas. Prieks par Kohu!
Źél, ka Gulbis zaudêja!
Ostapenko? Nomierinieties! Man principã śodien bija vienalga kura uzvarés, bet Svitołina tomér smukãka!
Daudziem tã padomju domãśana, ka visiem jãdomã vienãdi!
Vienam patïk labãk tã, citam cita. Dîvaina ir tã aklã dievinãśana, gluži kã Krievijã par Putinu! Bet nebùt visi pielûdz Jełenu, viña ir zaudéjusi diezgan daudzu fanu cieñu.
Tava komentāra saturs diezgan viennozīmīgi norāda uz Tavu tuvredzību un tukšu muldēšanu .. kāds te sakars ar to, kura ir smukāka?? Kurš te runā par pielūgšanu? Ja vien Tu esi tāds dižs sporta pazinējs un eksperts, tad uzraksti kādu saturīgu komentāru, nevis pusgadu mal vienu un to pašu. Protams, cita lieta, ja Tev ir nevaldāma vēlme sevi apmierināt, redzot kā Latvijas sportistes atbalstītāji cepas par Taviem komentāriem... diezgan bēdīgi. Ceru, ka Tu esi ļoti smuks un pieklājīgs cilvēks

  -4 [+] [-]

, 2018-03-28 23:25, pirms 7 gadiem
edviins straume rakstīja: Paskaidro man lūdzu divas lietas - 1) Katrā postā tu saki ka Aļona Ostapenko tev nepatīk, ka tu Ostapenko neskaties, ka viņa tevi patiesībā neinteresē, bet kāpēc tad tu komentē KATRU rakstu par Aļonu Ostapenko? Jau iepriekš ir vienmēr skaidrs ka tur būs kādi 5-10 Deruma komentāri noniecinot Aļonu Ostapenko un debesīs ceļot Sevastovu. Kāpēc tu komentē to kas tevi neinteresē un riebjas?
2) Nepatika pret kādu sportistu ir viena lieta - man arī ir pasaulē slaveni sportisti (kaut māsas Viljamsas) kas man personīgi nepatīk. Bet izrādīt atklātu naidu pret kādu sportistu - tā jau ir garīga pataloģija. Paskaidro lūdzu.
Es vienkãrśi atbildu, jo laikam grib dzirdét ko teikśu, ja Tik daudz mani piemin!
Bet Venusa ir gracioza un es neesmu rasists!
Vispãr daudzas aziãtes UN seviśķi mulates IR simpãtiskas!
Slēpts komentārs: Jānis Derums

  +6 [+] [-]

, 2018-03-28 23:32, pirms 7 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Es vienkãrśi atbildu, jo laikam grib dzirdét ko teikśu, ja Tik daudz mani piemin!
Bet Venusa ir gracioza un es neesmu rasists!
Vispãr daudzas aziãtes UN seviśķi mulates IR simpãtiskas!
Kāds tenisam un meistarībai vispār sakars ar to kura ir smukāka, garciozāka vai simpātiskāka? Tu Aļonu noliec tāpēc ka krieviete un neatbilst taviem personīgajiem skaistuma standartiem? Tu taču saki ka esi tenisa profesionālis. Ka esot tenisa tiesnesis. Bet ja šādi ir tavi kritēriji sportistu vērtēšanā - tautība un ārējais izskats - tad ir lielas šaubas par tavu kvalifikāciju un tenisa sapratni kā tādu. Manai nepatikai pret Viljamsām nav nekāda sakara ar rasismu. Tai ir pavisam citi un tikai un vienīgi sportiski iemesli.

  -1 [+] [-]

, 2018-03-28 23:33, pirms 7 gadiem
edviins straume rakstīja: Pazemot cilvēkus, rakstīt naida pilnus komentārus PUBLISKĀ TELPĀ tev ir tikai humoriņš par ko pasmieties? Nu tad par tevi viss skaidrs. Vest publisku naida kampaņu pret kādu cilvēku - esot tikai humors. Tu vispār zini ko nozīmē publiska apmelošana, neslavas celšana, garīga un emocionāla vardarbība? Lai kam jau nav. Vardarbība ne vienmēr izpaužas tikai fiziskā formā - tai ir daudz veidu.
Kas IR publiska lamãśanas necenzétiem vãrdiem?

  -3 [+] [-]

, 2018-03-28 23:33, pirms 7 gadiem
Nav šaubu par Latvijas labāko tenisisti un 1.nr, tie, kuri saka, ka tā ir Sevastova.. haha.. smiekli nāk..

Malacīte!

  +4 [+] [-]

, 2018-03-28 23:36, pirms 7 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Kas IR publiska lamãśanas necenzétiem vãrdiem?
Tu Makinroju kaut vai kortā kādreiz vispār esi redzējis? Ivaniseviču?
Tenisa leģendas. Par ko vispār iet runa? Ne viņa pirmā, ne pēdējā.

  -1 [+] [-]

, 2018-03-29 06:07, pirms 7 gadiem
Malacīte, Aļonuška! Vēlam veiksmi pusfinālā!!!
P.S. Kolēģi komentētāji, neņemiet taču pie sirds un neuzvelkaties par Deruma, otina, Sarkanā Velna, M8archa un viņiem līdzīgo žultainajiem komentāriem. Saudzējiet savus nervus, jo skaidri redzams, ka tie ir kremļa troļlu fermas "draudziņi", kuru uzdevums hibrīdkara ietvaros ir speciāli sēt naidu mūsu sabiedrībā.

     [+] [-]

, 2018-03-29 06:19, pirms 7 gadiem
ikaunieks rakstīja: Malacīte, Aļonuška! Vēlam veiksmi pusfinālā!!!
P.S. Kolēģi komentētāji, neņemiet taču pie sirds un neuzvelkaties par Deruma, otina, Sarkanā Velna, M8archa un viņiem līdzīgo žultainajiem komentāriem. Saudzējiet savus nervus, jo skaidri redzams, ka tie ir kremļa troļlu fermas "draudziņi", kuru uzdevums hibrīdkara ietvaros ir speciāli sēt naidu mūsu sabiedrībā.
Pilnīgi piekrītu! Šitos vajag vienkārši ignorēt jo oponēt ir bezjēdzīgi, tu teiksi balts viņš melns un otrādi. Lai vārās savā sulā. Vienkārši pielikt mīnusu vai vispār bloku. Bet par tenisu. Par lielo finālu! Ostapenko- Azarenka!

  -1 [+] [-]

, 2018-03-29 06:47, pirms 7 gadiem
ar heiteriem ir bezceris sacensties, uzveiks savā meistarībā

Alpaville rakstīja: Pilnīgi piekrītu! Šitos vajag vienkārši ignorēt jo oponēt ir bezjēdzīgi, tu teiksi balts viņš melns un otrādi. Lai vārās savā sulā. Vienkārši pielikt mīnusu vai vispār bloku. Bet par tenisu. Par lielo finālu! Ostapenko- Azarenka!

  +3 [+] [-]

, 2018-03-29 07:26, pirms 7 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Šodien dażãdas emocijas. Prieks par Kohu!
Źél, ka Gulbis zaudêja!
Ostapenko? Nomierinieties! Man principã śodien bija vienalga kura uzvarés, bet Svitołina tomér smukãka!
Daudziem tã padomju domãśana, ka visiem jãdomã vienãdi!
Vienam patïk labãk tã, citam cita. Dîvaina ir tã aklã dievinãśana, gluži kã Krievijã par Putinu! Bet nebùt visi pielûdz Jełenu, viña ir zaudéjusi diezgan daudzu fanu cieñu.
Pret ko vēl tev dzīvē ir tik liels naids? Vai Ostapenko ir vienīgā ko gatavs noēst katru dienu?

  +3 [+] [-]

, 2018-03-29 07:34, pirms 7 gadiem
Te tādi savstarpējo uzskatu apkarotāji parādījušies,izteikties ir visiem tiesības ,bet apkarot vienam otra uzskatus varētu jūs dārgie sporta draugi izvēlēties kādu citu vietu,vislabākais 9.maijā pie okupantu pieminekļa uzvelciet boksa cimdus un uztaisiet kādu boksa raundiņu.

     [+] [-]

, 2018-03-29 07:53, pirms 7 gadiem
ikaunieks rakstīja: Malacīte, Aļonuška! Vēlam veiksmi pusfinālā!!!
P.S. Kolēģi komentētāji, neņemiet taču pie sirds un neuzvelkaties par Deruma, otina, Sarkanā Velna, M8archa un viņiem līdzīgo žultainajiem komentāriem. Saudzējiet savus nervus, jo skaidri redzams, ka tie ir kremļa troļlu fermas "draudziņi", kuru uzdevums hibrīdkara ietvaros ir speciāli sēt naidu mūsu sabiedrībā.
Kur tu redzēji man kādu žultainu komentāru? Kolinsa pārsteidzoši uzvarēja Viljamsu 6:2, 6:3.

     [+] [-]

, 2018-03-29 08:16, pirms 7 gadiem
pūce rakstīja: nervi beigti, īpaši pie 5-6 otrā setā, bet lieliski tika galā. tagad gaidam Venusu
Kāpēc?

  -1 [+] [-]

, 2018-03-29 08:19, pirms 7 gadiem
Sarkanais Velns rakstīja: divu krievušku duelī labākā izrādījās mūsējā krievuška
Cik tu esi nožēlojams!!! Ko ar tevi izdarījusi šī dzīve?

  +4 [+] [-]

, 2018-03-29 08:26, pirms 7 gadiem
Sarkanais Velns rakstīja: kad es dzirdu ukraiņu valodu, man liekas es klausos krievu valodu tikai ar akcentu
Kad es dzirdu krievu, tad es dzirdu ukraiņu ar tatāru valodas piejaukumu.

  -2 [+] [-]

, 2018-03-29 08:29, pirms 7 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Šodien dażãdas emocijas. Prieks par Kohu!
Źél, ka Gulbis zaudêja!
Ostapenko? Nomierinieties! Man principã śodien bija vienalga kura uzvarés, bet Svitołina tomér smukãka!
Daudziem tã padomju domãśana, ka visiem jãdomã vienãdi!
Vienam patïk labãk tã, citam cita. Dîvaina ir tã aklã dievinãśana, gluži kã Krievijã par Putinu! Bet nebùt visi pielûdz Jełenu, viña ir zaudéjusi diezgan daudzu fanu cieñu.
Ir jau simpātisks tas Svitoļinas ģīmītis,bet pati viņa ir kā vecis. Nevienas sievišķīgas kustības. Liela varbūtība,ka lesbiete.

     [+] [-]

, 2018-03-29 08:51, pirms 7 gadiem
edviins straume rakstīja: Tu Makinroju kaut vai kortā kādreiz vispār esi redzējis? Ivaniseviču?
Tenisa leģendas. Par ko vispār iet runa? Ne viņa pirmā, ne pēdējā.
Tenisa leģendas! Un? Tas nenozīmē ,ka viņi man būtu jāciena ,kā personības un kulturāli cilvēki...Ivanisevičs'vēl laukumā nemitīgi spļaudījās...pretīgs tēviņš
Ir arī citas tenisa leģendas kurām ir nevainojama uzvedības kultūra;Štefija Grāfa,Stefans Edbergs.Andrē Agasi...par viņiem arī vienmēr fanoju,jo simpatizēja arī kā personības

  +5 [+] [-]

, 2018-03-29 09:19, pirms 7 gadiem
Agasi tīņa gados tiešām izcēlās ar "nevainojamu" uzvedības kultūru...
Slēpts komentārs: Jānis Derums

  -4 [+] [-]

, 2018-03-29 09:46, pirms 7 gadiem
Par iespējamo finālu Ostapenko- Azarenko. Agrāk Azarenko bija ļoti meistarīga tenisiste, neviena no patlaban 10 esošām to līmeni nav sasniegusi, izņemot Venusu savā jaunībā. Diez vai gan pēc tik ilga pārtraukuma baltkrieviete ir savā labākā formā?
Bet par iznākumu, nefanošu ne par vienu, jo Azarenko uzvedība, baurošana arī neizraisa nekādas simpātijas! Un būtu laiks ar šim tendencēm cīnīties, kā uzskata arī vairāki pasaules elites spēlētāji!
Bet vēl jau varbūt notiek kāds pārsteigums pusfinālā? Sloana Stīvensa arī prot spēlēt, par Kolinsu vispār grūti ko teikt, viņas spēli neesmu redzējis.

  +4 [+] [-]

, 2018-03-29 09:55, pirms 7 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Kāpēc Jeļenas fani nesviniet uzvaru, bet turpiniet rieties?
Un atkal vairākiem nedod mieru es. Tad nelielai atslodzei uzrakstīšu.
Kādus murgus tik dažs nesaraksta, ja nepiebiedrojas Ostapenko fanu skaitam, vai pasaka ko kritisku! Naids, Kremļa troļli, ne te kādam naids, ne te kādi troļli! Nu smieklīgi!
Ostapenko jau gandrīz gadu ir topā, bet nav bijusi neviena apjomīga intervija, kas daudz ko noskaidrotu, arī nepatīkamus jautājumus- ko viņa pati teiktu par epizodi spēlē ar Kontaveitu, viņas attieksmi par 9. maija svinēšanu, kas daudziem latviešiem asociējas ar Latvijas okupāciju. Arī sportists, pirmkārt ir cilvēks un sieviete sieviete!
Vai Ostapenko uzbāzās kādam ar 9. maija svinībām?

  +4 [+] [-]

, 2018-03-29 09:56, pirms 7 gadiem
Šahs rakstīja: Kad es dzirdu krievu, tad es dzirdu ukraiņu ar tatāru valodas piejaukumu.
Ukraiņu valoda pēc skanējuma līdzīgāka ir poļu, nekā krievu valodai.

  +3 [+] [-]

, 2018-03-29 09:57, pirms 7 gadiem
Skatos, kādreizējais bumbiņu padevējs atkal spieto līdz ar pirmajiem saules stariem.
Slēpts komentārs: Jānis Derums

  -2 [+] [-]

, 2018-03-29 10:19, pirms 7 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Uzvara tādā prestīžā turnīrā kā šajā, kurā piedalījās visas patlaban labākās, ir ļoti labs panākums.
Bet tajā pašā laikā nevajag arī pārvērtēt , jo katru gadu notiek ap 10 augstākās raudzes turnīru un uzvara kādā no tiem nav salīdzināma ar uzvaru Pasaules vai Eiropas čempionātā kādā citā sporta veidā, kas notiek reizi gadā, vai medaļu olimpiskās spēlēs, ka notiek reizi 4 gados. Uzvaru kādā lielajā tenisa turnīrā var salīdzināt ar uzvaru kādā pasaules kausa izcīņas etapā biatlonā, slēpošanā, vai renes sporta veidos!
Diezvai to var salīdzināt ar uzvaru pasaules kausa posmā kamaniņās. Pietiek jau ar to vien, ja paskatās kādas prēmijas pienākas lielo tenisa turnīru uzvarētājiem. Tikai pilnīgs zābaks var uzskatīt, ka tas pašiem sportistiem ir mazsvarīgi.

     [+] [-]

, 2018-03-29 10:26, pirms 7 gadiem
J.G.Cēzars rakstīja: Diezvai to var salīdzināt ar uzvaru pasaules kausa posmā kamaniņās. Pietiek jau ar to vien, ja paskatās kādas prēmijas pienākas lielo tenisa turnīru uzvarētājiem. Tikai pilnīgs zābaks var uzskatīt, ka tas pašiem sportistiem ir mazsvarīgi.
Furkads izcēla tikai kādas pārsimts pakas par visa veida kausiem un kausiņiem. Rupjos aprēķinos Aļona 5 dienās jau ir izcēlusi vairāk.
Iepiniet vēl šeit pa vidu elitāro sportu - šorttreku

     [+] [-]

, 2018-03-29 10:36, pirms 7 gadiem
Malacis meitene! Laba spēle.

  -3 [+] [-]

, 2018-03-29 10:36, pirms 7 gadiem
dobrecovs rakstīja: Vai Ostapenko uzbāzās kādam ar 9. maija svinībām?
Jā. Vairākus gadus pēc kārtas. Tagad gan palikusi gudrāka un kolorādo bantes ar ordeņiem savā instagramā 9. maijā neliek.

  +3 [+] [-]

, 2018-03-29 11:01, pirms 7 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Ostapenko jau gandrīz gadu ir topā, bet nav bijusi neviena apjomīga intervija, kas daudz ko noskaidrotu, arī nepatīkamus jautājumus- ko viņa pati teiktu par epizodi spēlē ar Kontaveitu, viņas attieksmi par 9. maija svinēšanu, kas daudziem latviešiem asociējas ar Latvijas okupāciju. Arī sportists, pirmkārt ir cilvēks un sieviete sieviete!
1. Viņa ir sniegusi milzum daudz intervijas. Acīmredzot neproti nevienu svešvalodu. Tā ir tava problēma. Arī latviešu valodā intervijas ir bijušas ļoti daudz, un tajās visās viņa ļoti pozitīvi izsakās par Latviju.
2. Man ir pilnīgi vienalga, ka viņa lamājās kādā spēles epizodē. Lamājās ļoti daudzi tenisisti un gandrīz visi hokejisti, un futbolitsi. Lamāšanās ir emociju izpausme un daļa no spēles. Ja tās nav pārmērīgi daudz (un viņas gadījumā tās nav daudz) tas pat piešķir sportam, kas ir izklaide, skatāmību un padara to baudāmāku. necenzēta lamāšanās ir arī daļa no izciliem mākslas darbiem (ieguvuši Oskaru un citas balvas attiecīgajā jomā). nevajag uz to skatīties tik aprobežoti.
3. Galvenais - ir jāsaprot, ka viņas uzvara French Open un labais sniegums citos WTA turnīros izcili popularizē Latviju. Viņa ir ļoti daudz izdarījusi Latvijas labā. Tādēļ normāla reakcija būtu viņu atbalstīt pat tad, ja viņa spēlē slikti, vai pat izdara kaut ko nepareizi.
4. Pats nedaudz iepriekš rakstīji, ka domāt vienādi ir padomju mantojums. Kādēļ visiem būtu jādomā vienādi par maija svinībām? Ņemot vērā 3. punktā rakstīto, tas ir pavisam mazsvarīgs jautājums.
5. Par maija svētkiem - tas ir atsevišķs ar viņu nesaistīts topiks. Kā saprotu maija svētkos svin pasaules vēsturē postošākā kara beigas, un sabiedroto (gandrīz visu ES un NATO valstu) uzvaru pār nacistisku režīmu. Neredzu nekā briesmīga tajos svētkos. Tas, ka Putina režīms ir pataisījis šos svētkus par Krievijas varenuma demonstrāciju, un viņa propaganda izmanto tos, lai sludinātu ideju par vareno Krieviju, neatceļ to, ka kara beigas ir izcils notikums, ko nebūtu grēks pieminēt. Pieņemu, ka daļai latviešu šie svētki saistās ar okupāciju. Netieši šo saikni uztveru arī es. Lai nerastos pārpratumi - pats nekad šos svētkus nesvinu, bet neheitoju tos, kas to dara piemiņas vai citu sakarīgu apsvērumu dēļ (ne kā daļu no Putina propagandas). Un nosodīt kādu par bildes postēšanu sociālajos tīkos, nezinot kontekstu un motivāciju, ir vieglprātīgi un ne pārāk gudri.

  +2 [+] [-]

, 2018-03-29 11:06, pirms 7 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Uzvara tādā prestīžā turnīrā kā šajā, kurā piedalījās visas patlaban labākās, ir ļoti labs panākums.
Bet tajā pašā laikā nevajag arī pārvērtēt , jo katru gadu notiek ap 10 augstākās raudzes turnīru un uzvara kādā no tiem nav salīdzināma ar uzvaru Pasaules vai Eiropas čempionātā kādā citā sporta veidā, kas notiek reizi gadā, vai medaļu olimpiskās spēlēs, ka notiek reizi 4 gados. Uzvaru kādā lielajā tenisa turnīrā var salīdzināt ar uzvaru kādā pasaules kausa izcīņas etapā biatlonā, slēpošanā, vai renes sporta veidos!
Ieteiktu aiziet pie psihologa un izrunāties kāpēc tev tik ļoti liela sāpe par Ostapenko.

     [+] [-]

, 2018-03-29 11:06, pirms 7 gadiem
M8archa rakstīja: Veicas gan Jeļenai, Venusai pakāsīs.
Hah, Venusa jau pakāsa

  -1 [+] [-]

, 2018-03-29 11:12, pirms 7 gadiem
Aste rakstīja: Jā. Vairākus gadus pēc kārtas. Tagad gan palikusi gudrāka un kolorādo bantes ar ordeņiem savā instagramā 9. maijā neliek.
Astes funkcija, laikam, ir aizsegt dibena caurumu

     [+] [-]

, 2018-03-29 11:15, pirms 7 gadiem
Derums ir zem "igaunietes tupeles" vai vienkārši st...

     [+] [-]

, 2018-03-29 11:16, pirms 7 gadiem
Wau... Aļona is back, bīstama, spējīga pieveikt jebkuru👍👍👍

  +2 [+] [-]

, 2018-03-29 11:25, pirms 7 gadiem
Aļonai ķermeņa konstitūcija tāda, ka jāseko katrai kalorijai. Kā latvieši teiktu - gruntīga. Vispār jau brīnums, kā viņa tajā peklē vispār izturēja. paskatieties - saule zenītā, ēna praktiski nav redzama. 2.setā pat emocijām spēka nebija.Izturēja. Malacis!!

     [+] [-]

, 2018-03-29 12:02, pirms 7 gadiem
Skatos ka Derums jau sāk pilnībā zaudēt arī loģiku savā naidā pret Ostapenko. Tenisā Grand Slam tituls ir augstāks par olimpisko čempiona titulu(arī iegūtajos punktos tas parādās). Tāpat arī riteņbraukšanā Tour de France uzvarētājs kotējas augstāk par olimpisko čempionu. Nezināju ka man visi cilvēki profesionāļi savā darbā pirmkārt jāvērtē peč cilvēciskajām īpašībām. ļoti labs deputāts, strādā apzinīgi bet neglīts un kā cilvēks ir slikts. Tāds Derumam nepatiktu. Ja visas sievietes vērtē pirmkārt pēc izskata, tad laikam cilvēkam ir kādas problēmas kādā jomā. Cilvēkus ar kuriem man nav jādzīvo kopā vērtēju pēc viņu paveiktā darbā, dzīvē. Ostapenko ir izcila tenisiste.
Kādam, jābūt naidam, lai mēģinātu visu laiku kaut kā iedzelt. Man nepatīk Znaroks, bet laikam 1-2 reizes to esmu pieminējis soc. tīklos, jo viņš bija ļoti labs hokejists, tagad izcils treneris. "Neēdu" citus kā tas dažiem labi patīk.

  -2 [+] [-]

, 2018-03-29 12:30, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Skatos ka Derums jau sāk pilnībā zaudēt arī loģiku savā naidā pret Ostapenko. Tenisā Grand Slam tituls ir augstāks par olimpisko čempiona titulu(arī iegūtajos punktos tas parādās). Tāpat arī riteņbraukšanā Tour de France uzvarētājs kotējas augstāk par olimpisko čempionu. Nezināju ka man visi cilvēki profesionāļi savā darbā pirmkārt jāvērtē peč cilvēciskajām īpašībām. ļoti labs deputāts, strādā apzinīgi bet neglīts un kā cilvēks ir slikts. Tāds Derumam nepatiktu. Ja visas sievietes vērtē pirmkārt pēc izskata, tad laikam cilvēkam ir kādas problēmas kādā jomā. Cilvēkus ar kuriem man nav jādzīvo kopā vērtēju pēc viņu paveiktā darbā, dzīvē. Ostapenko ir izcila tenisiste.
Kādam, jābūt naidam, lai mēģinātu visu laiku kaut kā iedzelt. Man nepatīk Znaroks, bet laikam 1-2 reizes to esmu pieminējis soc. tīklos, jo viņš bija ļoti labs hokejists, tagad izcils treneris. "Neēdu" citus kā tas dažiem labi patīk.
Nu Tu galīgi iebrauci auzās un nezin kāpēc te piemini Ostapenko, vai Znaroku, tikpat labi varēji pieminēt Federeru, vai Džokoviču. . .
Savā apmātībā neizlasi ko teicu, 4 gadu ciklā izcīna 16 Grand Slam titulus un Tu gribi teikt, ka viena tāda uzvara ir vairāk vērta nekā olimpiskā čempiona zelta medaļa, ko var izcīnīt reizi četros gados?! Līdz ar to Tu pazemo mūsu olimpiskos čempionus un medaļniekus- Lūsi, Melnbārža brigādi, Vihrovu un citus. . . .

     [+] [-]

, 2018-03-29 12:40, pirms 7 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Nu Tu galīgi iebrauci auzās un nezin kāpēc te piemini Ostapenko, vai Znaroku, tikpat labi varēji pieminēt Federeru, vai Džokoviču. . .
Savā apmātībā neizlasi ko teicu, 4 gadu ciklā izcīna 16 Grand Slam titulus un Tu gribi teikt, ka viena tāda uzvara ir vairāk vērta nekā olimpiskā čempiona zelta medaļa, ko var izcīnīt reizi četros gados?! Līdz ar to Tu pazemo mūsu olimpiskos čempionus un medaļniekus- Lūsi, Melnbārža brigādi, Vihrovu un citus. . . .
Tenisā GS kotējas augstāk nekā Olimpiskās spēles. Tam nav nekāda sakara ar to vai turnīrs ir reizi četros gados vai vēl retāk. Ja Derums reizi 5 gados sarīkos turnīru savā piemājas dārziņā, tas nekļūs krutāks par Vimbldonu. Izšķir nevis biežums bet gan naudas balvas, reitinga punkti un vēsturiskais prestižs. Un pilnīgā bezjēgā te pieminēt sportistus, kas ir vieglatlēti, bobslejisti, vingrotāji - jo kā reiz šajos sporta veidos Olimpiskās spēles ir galvenais turnīrs. Tenisā tā nav. Tāpat kā vēl virknē sporta veidu (jau pieminētā riteņbraukšana, futbols, regbijs un vēl virkne citu).

  +1 [+] [-]

, 2018-03-29 12:54, pirms 7 gadiem
Abas varēja apmainīties ar vārdiem un uzvārdiem un viena izklausītos latviskāka un otra vairāk Ukrainai piederīga
Aļona protams super! Malacis.

     [+] [-]

, 2018-03-29 13:13, pirms 7 gadiem
backstab rakstīja: Abas varēja apmainīties ar vārdiem un uzvārdiem un viena izklausītos latviskāka un otra vairāk Ukrainai piederīga
Aļona protams super! Malacis.
Aļonai jau vispār ir "kiš-miš". Tēvs ukrainis, māte ēbrejiete, Latvijas pilsonība.Pēc ebreju modes tautību skaita atbilstoši mātes tautībai (tā arī deva Izraelas pilsonību) - sanāk, ka Aļona ir Latvijas ebrejiete. Kaut kad pasen bija tāda laba spēlētāja simpātiska Krievijas ebrejiete Miskina.Bet spēlē Aļona super! Lai veicas ar "tumšo zirdziņu" Kollinsu!

  -1 [+] [-]

, 2018-03-29 13:15, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Skatos ka Derums jau sāk pilnībā zaudēt arī loģiku savā naidā pret Ostapenko. Tenisā Grand Slam tituls ir augstāks par olimpisko čempiona titulu(arī iegūtajos punktos tas parādās). Tāpat arī riteņbraukšanā Tour de France uzvarētājs kotējas augstāk par olimpisko čempionu. Nezināju ka man visi cilvēki profesionāļi savā darbā pirmkārt jāvērtē peč cilvēciskajām īpašībām. ļoti labs deputāts, strādā apzinīgi bet neglīts un kā cilvēks ir slikts. Tāds Derumam nepatiktu. Ja visas sievietes vērtē pirmkārt pēc izskata, tad laikam cilvēkam ir kādas problēmas kādā jomā. Cilvēkus ar kuriem man nav jādzīvo kopā vērtēju pēc viņu paveiktā darbā, dzīvē. Ostapenko ir izcila tenisiste.
Kādam, jābūt naidam, lai mēģinātu visu laiku kaut kā iedzelt. Man nepatīk Znaroks, bet laikam 1-2 reizes to esmu pieminējis soc. tīklos, jo viņš bija ļoti labs hokejists, tagad izcils treneris. "Neēdu" citus kā tas dažiem labi patīk.
Ja runājam tikai par tenisu, tad vēl var diskutēt, kas ir augstāk viens Grand Slam, vai olimpiskais čempiona tituls. Bet diez vai olimpiskie čempioni Marejs, Federers, Dementjeva un citi būs vienisprātis, ka tas tāds nieks vien ir!
Par Vācijas pilsoni Znaroku. Es tieši viņa cilvēciskās īpašibas vērtēju augstu. Viņam ir dzīļa rēta uz sejas.Kad Latvijā sāka plosīties reketieri, kādā pasākumā Jūras pērlē, viņš bija vai vienīgais kurš stājās pretim bandītiem un iemantoja šo rētu. Man nācies ar viņu tikties arī Liepājā, kādas treniņnometnes laikā un varu par viņu teikt pozitīvus vārdus.
Bet par fanošanu. Es galīgi nefanoju par Latvijas izlasi futbolā, tāpēc jau man nav kāds naids. . .ja tie jefiņi spēlē ar igauņiem, būšu igauņu pusē. Ja kāds vēl par viņiem fano, tad jābrīnās, kā par šo Starkova komandu, kur viss pamatā notiek svešvalodā, var pārdzīvot. Par meistarību nerunāsim, tā vienkārši nav!

     [+] [-]

, 2018-03-29 13:44, pirms 7 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Ja runājam tikai par tenisu, tad vēl var diskutēt, kas ir augstāk viens Grand Slam, vai olimpiskais čempiona tituls. Bet diez vai olimpiskie čempioni Marejs, Federers, Dementjeva un citi būs vienisprātis, ka tas tāds nieks vien ir!
Kā reiz Federers par Olimpiskajām spēlēm neiespringst. Var jau būt, ka es esmu kaut ko palaidis garām, bet neatceros, ka viņam būtu OS čempiona tituls. Dementjeva savukārt Grand Slam nemaz nav uzvarējusi, ko gan citu viņa varētu teikt

     [+] [-]

, 2018-03-29 13:57, pirms 7 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Ja runājam tikai par tenisu, tad vēl var diskutēt, kas ir augstāk viens Grand Slam, vai olimpiskais čempiona tituls. Bet diez vai olimpiskie čempioni Marejs, Federers, Dementjeva un citi būs vienisprātis, ka tas tāds nieks vien ir!
Par Vācijas pilsoni Znaroku. Es tieši viņa cilvēciskās īpašibas vērtēju augstu. Viņam ir dzīļa rēta uz sejas.Kad Latvijā sāka plosīties reketieri, kādā pasākumā Jūras pērlē, viņš bija vai vienīgais kurš stājās pretim bandītiem un iemantoja šo rētu. Man nācies ar viņu tikties arī Liepājā, kādas treniņnometnes laikā un varu par viņu teikt pozitīvus vārdus.
Bet par fanošanu. Es galīgi nefanoju par Latvijas izlasi futbolā, tāpēc jau man nav kāds naids. . .ja tie jefiņi spēlē ar igauņiem, būšu igauņu pusē. Ja kāds vēl par viņiem fano, tad jābrīnās, kā par šo Starkova komandu, kur viss pamatā notiek svešvalodā, var pārdzīvot. Par meistarību nerunāsim, tā vienkārši nav!
Znaroks arī lamājas daudz virtuozāk par Aļonu. Bet kas viņam tiešām labs - meita modele.Super meiča!

     [+] [-]

, 2018-03-29 13:57, pirms 7 gadiem
baraviks rakstīja: Kā reiz Federers par Olimpiskajām spēlēm neiespringst. Var jau būt, ka es esmu kaut ko palaidis garām, bet neatceros, ka viņam būtu OS čempiona tituls. Dementjeva savukārt Grand Slam nemaz nav uzvarējusi, ko gan citu viņa varētu teikt
Vienspēlē par Fedju nezinu, dubultspēlē viņš ar Vavrinku ir olimpiskie čempioni!
Bet es te nebiju domājis runāt tik pa tenisu, bet plašāk par tituliem!
Un lielākā daļā sporta veidu augstākais ir olimpiskā čempiona tituls!

  -2 [+] [-]

, 2018-03-29 14:01, pirms 7 gadiem
vorkuta rakstīja: Znaroks arī lamājas daudz virtuozāk par Aļonu. Bet kas viņam tiešām labs - meita modele.Super meiča!
Kaut ko tādu kā Jeļena atļāvās spēlē ar Kontaveitu neesmu ne no viena sportista dzirdējis un tādēļ lieciet man mieru ar savu Aļonu!
Var tikai pabrīnīties , kā kaut ko tik riebīgu, jēlu sieviete var pateikt.
Tas jau nav vienkārši kāds izsprucis lamu vārds. . .

  +3 [+] [-]

, 2018-03-29 14:23, pirms 7 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Kaut ko tādu kā Jeļena atļāvās spēlē ar Kontaveitu neesmu ne no viena sportista dzirdējis un tādēļ lieciet man mieru ar savu Aļonu!
Var tikai pabrīnīties , kā kaut ko tik riebīgu, jēlu sieviete var pateikt.
Tas jau nav vienkārši kāds izsprucis lamu vārds. . .
Nu cik ilgi var malt vienu un to pašu,, šo vienu gadījumu malsti pa šiem komentāriem jau vairākus mēnešus,, Neviens Tev ar Aļonu neuzbāžas. Tu vari droši turpmāk ignorēt visus rakstus par viņu, un aizmirst, ka viņa tāda eksistē. Un ja neesi no citiem sportistiem neko tādu dzirdējis, tad varbūt nemaz tik ļoti sportam neesi sekojis līdzi..

  +3 [+] [-]

, 2018-03-29 15:16, pirms 7 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Ja runājam tikai par tenisu, tad vēl var diskutēt, kas ir augstāk viens Grand Slam, vai olimpiskais čempiona tituls. Bet diez vai olimpiskie čempioni Marejs, Federers, Dementjeva un citi būs vienisprātis, ka tas tāds nieks vien ir!
Par Vācijas pilsoni Znaroku. Es tieši viņa cilvēciskās īpašibas vērtēju augstu. Viņam ir dzīļa rēta uz sejas.Kad Latvijā sāka plosīties reketieri, kādā pasākumā Jūras pērlē, viņš bija vai vienīgais kurš stājās pretim bandītiem un iemantoja šo rētu. Man nācies ar viņu tikties arī Liepājā, kādas treniņnometnes laikā un varu par viņu teikt pozitīvus vārdus.
Bet par fanošanu. Es galīgi nefanoju par Latvijas izlasi futbolā, tāpēc jau man nav kāds naids. . .ja tie jefiņi spēlē ar igauņiem, būšu igauņu pusē. Ja kāds vēl par viņiem fano, tad jābrīnās, kā par šo Starkova komandu, kur viss pamatā notiek svešvalodā, var pārdzīvot. Par meistarību nerunāsim, tā vienkārši nav!
Man manas valsts izlase nekad nebūs jefiņi, kā tu izsakies. Viņi pārstāv manu valsti un es fanoju un arī turpmāk fanošu par Latvijas futbola izlasi, lai arī Starkovs ir pilnībā apnicis un tikai pieklājība neļauj izteikties skaļāk ,ko domāju par Starkovu.
Protams ka tenisā Grand Slam kotējas augstāk. Kāds sakars ar taviem pieminētajiem olimpiskajiem čempioniem citos sporta veidos? Tajos olimpiskais tituls ir vērtīgāks.
Zinu ka Znaroks ir labs ģimenes cilvēks, zinu par notikumiem Jūras pērlē. Znaroks pēc dabas ir ļoti agresīvs ja kaut kā jārīkojās, ļoti rupjš-man tas ir pilnīgi nepieņemami, bet es viņu vērtēju pēc tā ko dara.
Ostapenko ļoti atzinīgi intervijās izsakās par Latviju, prot latviski runāt. Tad jau tev Porziņģis arī varētu nepatikt, jo reiz nosauca Latviju sliktā vārdā.
To ka uzvara olimpiādē ir nieks es neesmu teicis-to tu pats izdomāji. Es teicu ka uzvara Grand Slam ir nozīmīgāka. Laikam uzvara OS dod 1500 punktus , Grand slam 2000. Olimpiādē tenisā ne visi vadošie vēlas piedalīties, GS izlaiž parasti tikai traumas dēļ.
Iekļūt tenisā TOP-5 ,kur ir milzīga konkurence . Tas ir izcils sasniegums.