Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:345, Did:0, useCase: 3

Ostapenko Maiami ceturtdaļfinālā divu taibreiku mačā pieveic Svitoļinu

Valdis Bērziņš
Valdis Bērziņš

Ostapenko Maiami ceturtdaļfinālā divu taibreiku mačā pieveic Svitoļinu
Aļona Ostapenko
Foto: Sipa USA/Scanpix

Aļona Ostapenko (WTA 5.) savu sezonas labāko turnīru Maiami turpināja ar rangā vienu pakāpienu augstāk esošās Ukrainas tenisa līderes Eļinas Svitoļinas pieveikšanu – 7:6(3), 7:6(5).

Ostapenko šajā mačā iespaidīgi dominēja ar savu jaudīgo, bet bieži nekontrolējamo uzbrukuma spēli. Rezultāta starpība nebija lielāka viņas daudzo kļūdu dēļ, satiekoties ar Svitoļinas aizsardzību, kas ir viena no labākajām sieviešu tenisā.

Izspēles pārsvarā beidzās trīs veidos – ar Ostapenko neatvairāmiem uzbrukumiem, pretiniecei noorganizētām piespiestajām kļūdām (Svitoļina pēc Ostapenko uzbrukuma pieskārās bumbiņai, taču nespēja to noturēt laukuma robežās) un Latvijas sportistes nepiespiestajām kļūdām. Svitoļina uzbruka reti, to pārsvarā darot, kad Ostapenko spēlēja ar otro servi.

Ostapenko pārākums visspilgtāk bija redzams trešajā geimā. Ostapenko ar pacietīgu un neatvairāmu tenisu sev nopelnīja trīs breikbumbas pēc kārtas un pēc tam visas trīs izniekoja ar kļūdām. Aļona mirkli vēlāk atspēlēja Svitoļinas geimpunktu, ieguva ceturto breikbumbu un ar šo mēģinājumu beidzot pabeidza geimu.

Ostapenko 1. setā breika pārsvaru izsēja trīs reizes, no kurām pēdējā bija, kad viņa pie 5:4 nespēja izservēt setu, šajā geimā četras reizes izsitot autā. Vēl trīs kļūdas viņai bija nākamajā geimā, kā rezultātā Ostapenko pirmoreiz šajā mačā nokļuva iedzinējos (5:6), tiekot pie spiediena sasniegt taibreiku. Tas 12. geimā izdarīts ar trīs "backhand" uzbrukumiem. Ostapenko iespaidīgi ar sitienu no kreisās puses dominēja arī taibreikā, kur pēc agra minibreika (2:0) zaudēšanas no 2:3 uzvarēja piecās izspēlēs pēc kārtas.

Otrais sets bija ļoti līdzīgs pirmajam – atkal vienai tenisistei trīs reizes bija breika pārsvars un arī neizdevās izservēt setu. Šoreiz vadībā vairākas reizes atradās Svitoļina, kurai tādā pozīcijā palīdzēja nokļūt Ostapenko paviršības. Svitoļina par uzvaru setā servēja pie rezultāta 6:5, taču, tā kā šajā mačā viss bija atkarīgs no Ostapenko precizitātes, punktu pielikt setam nespēja.

Ostapenko svarīgā brīdī spēja sakārtot savu uzbrukumu un atkal iespaidīgi sita ar "backhand", izceļoties ar ātru breiku "uz 15". Kurioza epizode notika pie rezultāta 15:30, kad Svitoļina, domājot, ka netrāpīja otro servi, apstājās, bet Ostapenko turpināja izspēli, precīzi uzsitot ar diagonālo "backhand". Tā iegūtas divas breikbumbas un izmantota jau pirmā, vēlreiz neatvairāmi pa diagonāli sitot no kreisās puses.

Aļona dominēja arī otrajā taibreikā, bet saskārās ar grūtībām finišā. Viņa bija vadībā ar 6:2 jeb ieguva četras mačbumbas pēc kārtas. Svitoļina pirmo atspēlēja uzņemšanā ar "backhand" sitienu pa līniju, bet nākamās divas izdzēsa ar savu servi. Ceturtā mačbumba tika spēlētā ar Ostapenko otro servi. Svitoļina uzņemšanā iegāja dziļi laukumā, taču nespēja uzbrukt pietiekami jaudīgi, un Ostapenko atbildēja ar daudz labāku diagonālo "backhand" – 7:5.

Svitoļinai jāsamierinās ar zaudējumu mačā, kurā viņa pieļāva tikai deviņas nepiespiestās kļūdas. Ostapenko uzbrukums bija labāks par Svitoļinas aizsardzību. Jāpiebilst, ka Ukrainas labākā tenisiste šodienas maču aizvadīja ar veselības problēmām – viņai bija vēdersāpes, kuru dēļ pēc piektā geima tika uzņemti medikamenti.

Statistika

KategorijaOstapenkoSvitoļina
Eisi12
Dubultkļūdas31
1. serves precizitāte61%64%
Iegūtie punkti ar 1. servi31/4631/55
Iegūtie punkti ar 2. servi10/2911/31
Tīri uzvarētās izspēles4415
Nepiespiestās kļūdas429
Breikpunktu realizācija6/106/9
Visi iegūtie punkti8576

Ostapenko pēc šodienas panākuma ir 2-0 bilance pret Svitoļinu, kuru viņa pirmoreiz uzvarēja pagājušajā vasarā Vimbldonas astotdaļfinālā ar rezultātu 6:3, 7:6(6). Aļona arī toreiz pretiniecei neļāva izservēt 2. setu, bet punktu spēja pielikt ar astoto mačbumbu. Šoreiz vajadzēja "tikai" četras.

Aļona Maiami turnīra iepriekšējā kārtā pieveica pasaules devīto raketi Petru Kvitovu, bet uzvara pār certurto numuru Svitoļinu nozīmē paveikt ko līdz šim vēl neiespētu – divas Top 10 uzvaras vienā turnīrā. Aļonai tagad ir 8-10 bilance pret Top 10 tenisistēm un 5-7 pret Top 5 spēlētājām kā Svitoļina.

Sezonas pirmajos divos mēnešos pieticīgi nostartējušajai Ostapenko pēc šodienas uzvaras beidzot ir pozitīva gada bilance (8-7). Maiami pusfināla sasniegšana Aļonai dod 390 reitinga punktus un 327 965 dolāru prēmiju. Ostapenko nākamais mačs būs piektdienas naktī plkst. 4:00 pēc Latvijas laika, kad viņai pretī stāsies pirmoreiz līdz WTA pusfinālam tikusī amerikāniete Daniela Rouza Kolinsa (#93).

"Miami Open", WTA "Premier Mandatory" turnīrs uz "hard" seguma

Ceturtdaļfinālu rezultāti

SpēleRezultāts
(6) Aļona Ostapenko – (4) Elina Svitolina7:6(3) 7:6(5)
Victoria Azarenka – (5) Karolina Pliskova7:5 6:3
Danielle Collins – (8) Venus Williams6:2 6:3
(13) Sloane Stephens – (10) Angelique Kerber6:1 6:2

Slēpts komentārs: Jānis Derums

  +6 [+] [-]

, 2018-03-28 23:32, pirms 7 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Es vienkãrśi atbildu, jo laikam grib dzirdét ko teikśu, ja Tik daudz mani piemin!
Bet Venusa ir gracioza un es neesmu rasists!
Vispãr daudzas aziãtes UN seviśķi mulates IR simpãtiskas!
Kāds tenisam un meistarībai vispār sakars ar to kura ir smukāka, garciozāka vai simpātiskāka? Tu Aļonu noliec tāpēc ka krieviete un neatbilst taviem personīgajiem skaistuma standartiem? Tu taču saki ka esi tenisa profesionālis. Ka esot tenisa tiesnesis. Bet ja šādi ir tavi kritēriji sportistu vērtēšanā - tautība un ārējais izskats - tad ir lielas šaubas par tavu kvalifikāciju un tenisa sapratni kā tādu. Manai nepatikai pret Viljamsām nav nekāda sakara ar rasismu. Tai ir pavisam citi un tikai un vienīgi sportiski iemesli.

  -1 [+] [-]

, 2018-03-28 23:33, pirms 7 gadiem
edviins straume rakstīja: Pazemot cilvēkus, rakstīt naida pilnus komentārus PUBLISKĀ TELPĀ tev ir tikai humoriņš par ko pasmieties? Nu tad par tevi viss skaidrs. Vest publisku naida kampaņu pret kādu cilvēku - esot tikai humors. Tu vispār zini ko nozīmē publiska apmelošana, neslavas celšana, garīga un emocionāla vardarbība? Lai kam jau nav. Vardarbība ne vienmēr izpaužas tikai fiziskā formā - tai ir daudz veidu.
Kas IR publiska lamãśanas necenzétiem vãrdiem?

  -3 [+] [-]

, 2018-03-28 23:33, pirms 7 gadiem
Nav šaubu par Latvijas labāko tenisisti un 1.nr, tie, kuri saka, ka tā ir Sevastova.. haha.. smiekli nāk..

Malacīte!

  +4 [+] [-]

, 2018-03-28 23:36, pirms 7 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Kas IR publiska lamãśanas necenzétiem vãrdiem?
Tu Makinroju kaut vai kortā kādreiz vispār esi redzējis? Ivaniseviču?
Tenisa leģendas. Par ko vispār iet runa? Ne viņa pirmā, ne pēdējā.

  -1 [+] [-]

, 2018-03-29 06:07, pirms 7 gadiem
Malacīte, Aļonuška! Vēlam veiksmi pusfinālā!!!
P.S. Kolēģi komentētāji, neņemiet taču pie sirds un neuzvelkaties par Deruma, otina, Sarkanā Velna, M8archa un viņiem līdzīgo žultainajiem komentāriem. Saudzējiet savus nervus, jo skaidri redzams, ka tie ir kremļa troļlu fermas "draudziņi", kuru uzdevums hibrīdkara ietvaros ir speciāli sēt naidu mūsu sabiedrībā.

     [+] [-]

, 2018-03-29 06:19, pirms 7 gadiem
ikaunieks rakstīja: Malacīte, Aļonuška! Vēlam veiksmi pusfinālā!!!
P.S. Kolēģi komentētāji, neņemiet taču pie sirds un neuzvelkaties par Deruma, otina, Sarkanā Velna, M8archa un viņiem līdzīgo žultainajiem komentāriem. Saudzējiet savus nervus, jo skaidri redzams, ka tie ir kremļa troļlu fermas "draudziņi", kuru uzdevums hibrīdkara ietvaros ir speciāli sēt naidu mūsu sabiedrībā.
Pilnīgi piekrītu! Šitos vajag vienkārši ignorēt jo oponēt ir bezjēdzīgi, tu teiksi balts viņš melns un otrādi. Lai vārās savā sulā. Vienkārši pielikt mīnusu vai vispār bloku. Bet par tenisu. Par lielo finālu! Ostapenko- Azarenka!

  -1 [+] [-]

, 2018-03-29 06:47, pirms 7 gadiem
ar heiteriem ir bezceris sacensties, uzveiks savā meistarībā

Alpaville rakstīja: Pilnīgi piekrītu! Šitos vajag vienkārši ignorēt jo oponēt ir bezjēdzīgi, tu teiksi balts viņš melns un otrādi. Lai vārās savā sulā. Vienkārši pielikt mīnusu vai vispār bloku. Bet par tenisu. Par lielo finālu! Ostapenko- Azarenka!

  +3 [+] [-]

, 2018-03-29 07:26, pirms 7 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Šodien dażãdas emocijas. Prieks par Kohu!
Źél, ka Gulbis zaudêja!
Ostapenko? Nomierinieties! Man principã śodien bija vienalga kura uzvarés, bet Svitołina tomér smukãka!
Daudziem tã padomju domãśana, ka visiem jãdomã vienãdi!
Vienam patïk labãk tã, citam cita. Dîvaina ir tã aklã dievinãśana, gluži kã Krievijã par Putinu! Bet nebùt visi pielûdz Jełenu, viña ir zaudéjusi diezgan daudzu fanu cieñu.
Pret ko vēl tev dzīvē ir tik liels naids? Vai Ostapenko ir vienīgā ko gatavs noēst katru dienu?

  +3 [+] [-]

, 2018-03-29 07:34, pirms 7 gadiem
Te tādi savstarpējo uzskatu apkarotāji parādījušies,izteikties ir visiem tiesības ,bet apkarot vienam otra uzskatus varētu jūs dārgie sporta draugi izvēlēties kādu citu vietu,vislabākais 9.maijā pie okupantu pieminekļa uzvelciet boksa cimdus un uztaisiet kādu boksa raundiņu.

     [+] [-]

, 2018-03-29 07:53, pirms 7 gadiem
ikaunieks rakstīja: Malacīte, Aļonuška! Vēlam veiksmi pusfinālā!!!
P.S. Kolēģi komentētāji, neņemiet taču pie sirds un neuzvelkaties par Deruma, otina, Sarkanā Velna, M8archa un viņiem līdzīgo žultainajiem komentāriem. Saudzējiet savus nervus, jo skaidri redzams, ka tie ir kremļa troļlu fermas "draudziņi", kuru uzdevums hibrīdkara ietvaros ir speciāli sēt naidu mūsu sabiedrībā.
Kur tu redzēji man kādu žultainu komentāru? Kolinsa pārsteidzoši uzvarēja Viljamsu 6:2, 6:3.

     [+] [-]

, 2018-03-29 08:16, pirms 7 gadiem
pūce rakstīja: nervi beigti, īpaši pie 5-6 otrā setā, bet lieliski tika galā. tagad gaidam Venusu
Kāpēc?

  -1 [+] [-]

, 2018-03-29 08:19, pirms 7 gadiem
Sarkanais Velns rakstīja: divu krievušku duelī labākā izrādījās mūsējā krievuška
Cik tu esi nožēlojams!!! Ko ar tevi izdarījusi šī dzīve?

  +4 [+] [-]

, 2018-03-29 08:26, pirms 7 gadiem
Sarkanais Velns rakstīja: kad es dzirdu ukraiņu valodu, man liekas es klausos krievu valodu tikai ar akcentu
Kad es dzirdu krievu, tad es dzirdu ukraiņu ar tatāru valodas piejaukumu.

  -2 [+] [-]

, 2018-03-29 08:29, pirms 7 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Šodien dażãdas emocijas. Prieks par Kohu!
Źél, ka Gulbis zaudêja!
Ostapenko? Nomierinieties! Man principã śodien bija vienalga kura uzvarés, bet Svitołina tomér smukãka!
Daudziem tã padomju domãśana, ka visiem jãdomã vienãdi!
Vienam patïk labãk tã, citam cita. Dîvaina ir tã aklã dievinãśana, gluži kã Krievijã par Putinu! Bet nebùt visi pielûdz Jełenu, viña ir zaudéjusi diezgan daudzu fanu cieñu.
Ir jau simpātisks tas Svitoļinas ģīmītis,bet pati viņa ir kā vecis. Nevienas sievišķīgas kustības. Liela varbūtība,ka lesbiete.

     [+] [-]

, 2018-03-29 08:51, pirms 7 gadiem
edviins straume rakstīja: Tu Makinroju kaut vai kortā kādreiz vispār esi redzējis? Ivaniseviču?
Tenisa leģendas. Par ko vispār iet runa? Ne viņa pirmā, ne pēdējā.
Tenisa leģendas! Un? Tas nenozīmē ,ka viņi man būtu jāciena ,kā personības un kulturāli cilvēki...Ivanisevičs'vēl laukumā nemitīgi spļaudījās...pretīgs tēviņš
Ir arī citas tenisa leģendas kurām ir nevainojama uzvedības kultūra;Štefija Grāfa,Stefans Edbergs.Andrē Agasi...par viņiem arī vienmēr fanoju,jo simpatizēja arī kā personības

  +5 [+] [-]

, 2018-03-29 09:19, pirms 7 gadiem
Agasi tīņa gados tiešām izcēlās ar "nevainojamu" uzvedības kultūru...
Slēpts komentārs: Jānis Derums

  -4 [+] [-]

, 2018-03-29 09:46, pirms 7 gadiem
Par iespējamo finālu Ostapenko- Azarenko. Agrāk Azarenko bija ļoti meistarīga tenisiste, neviena no patlaban 10 esošām to līmeni nav sasniegusi, izņemot Venusu savā jaunībā. Diez vai gan pēc tik ilga pārtraukuma baltkrieviete ir savā labākā formā?
Bet par iznākumu, nefanošu ne par vienu, jo Azarenko uzvedība, baurošana arī neizraisa nekādas simpātijas! Un būtu laiks ar šim tendencēm cīnīties, kā uzskata arī vairāki pasaules elites spēlētāji!
Bet vēl jau varbūt notiek kāds pārsteigums pusfinālā? Sloana Stīvensa arī prot spēlēt, par Kolinsu vispār grūti ko teikt, viņas spēli neesmu redzējis.

  +4 [+] [-]

, 2018-03-29 09:55, pirms 7 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Kāpēc Jeļenas fani nesviniet uzvaru, bet turpiniet rieties?
Un atkal vairākiem nedod mieru es. Tad nelielai atslodzei uzrakstīšu.
Kādus murgus tik dažs nesaraksta, ja nepiebiedrojas Ostapenko fanu skaitam, vai pasaka ko kritisku! Naids, Kremļa troļli, ne te kādam naids, ne te kādi troļli! Nu smieklīgi!
Ostapenko jau gandrīz gadu ir topā, bet nav bijusi neviena apjomīga intervija, kas daudz ko noskaidrotu, arī nepatīkamus jautājumus- ko viņa pati teiktu par epizodi spēlē ar Kontaveitu, viņas attieksmi par 9. maija svinēšanu, kas daudziem latviešiem asociējas ar Latvijas okupāciju. Arī sportists, pirmkārt ir cilvēks un sieviete sieviete!
Vai Ostapenko uzbāzās kādam ar 9. maija svinībām?

  +4 [+] [-]

, 2018-03-29 09:56, pirms 7 gadiem
Šahs rakstīja: Kad es dzirdu krievu, tad es dzirdu ukraiņu ar tatāru valodas piejaukumu.
Ukraiņu valoda pēc skanējuma līdzīgāka ir poļu, nekā krievu valodai.

  +3 [+] [-]

, 2018-03-29 09:57, pirms 7 gadiem
Skatos, kādreizējais bumbiņu padevējs atkal spieto līdz ar pirmajiem saules stariem.
Slēpts komentārs: Jānis Derums

  -2 [+] [-]

, 2018-03-29 10:19, pirms 7 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Uzvara tādā prestīžā turnīrā kā šajā, kurā piedalījās visas patlaban labākās, ir ļoti labs panākums.
Bet tajā pašā laikā nevajag arī pārvērtēt , jo katru gadu notiek ap 10 augstākās raudzes turnīru un uzvara kādā no tiem nav salīdzināma ar uzvaru Pasaules vai Eiropas čempionātā kādā citā sporta veidā, kas notiek reizi gadā, vai medaļu olimpiskās spēlēs, ka notiek reizi 4 gados. Uzvaru kādā lielajā tenisa turnīrā var salīdzināt ar uzvaru kādā pasaules kausa izcīņas etapā biatlonā, slēpošanā, vai renes sporta veidos!
Diezvai to var salīdzināt ar uzvaru pasaules kausa posmā kamaniņās. Pietiek jau ar to vien, ja paskatās kādas prēmijas pienākas lielo tenisa turnīru uzvarētājiem. Tikai pilnīgs zābaks var uzskatīt, ka tas pašiem sportistiem ir mazsvarīgi.

     [+] [-]

, 2018-03-29 10:26, pirms 7 gadiem
J.G.Cēzars rakstīja: Diezvai to var salīdzināt ar uzvaru pasaules kausa posmā kamaniņās. Pietiek jau ar to vien, ja paskatās kādas prēmijas pienākas lielo tenisa turnīru uzvarētājiem. Tikai pilnīgs zābaks var uzskatīt, ka tas pašiem sportistiem ir mazsvarīgi.
Furkads izcēla tikai kādas pārsimts pakas par visa veida kausiem un kausiņiem. Rupjos aprēķinos Aļona 5 dienās jau ir izcēlusi vairāk.
Iepiniet vēl šeit pa vidu elitāro sportu - šorttreku

     [+] [-]

, 2018-03-29 10:36, pirms 7 gadiem
Malacis meitene! Laba spēle.

  -3 [+] [-]

, 2018-03-29 10:36, pirms 7 gadiem
dobrecovs rakstīja: Vai Ostapenko uzbāzās kādam ar 9. maija svinībām?
Jā. Vairākus gadus pēc kārtas. Tagad gan palikusi gudrāka un kolorādo bantes ar ordeņiem savā instagramā 9. maijā neliek.

  +3 [+] [-]

, 2018-03-29 11:01, pirms 7 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Ostapenko jau gandrīz gadu ir topā, bet nav bijusi neviena apjomīga intervija, kas daudz ko noskaidrotu, arī nepatīkamus jautājumus- ko viņa pati teiktu par epizodi spēlē ar Kontaveitu, viņas attieksmi par 9. maija svinēšanu, kas daudziem latviešiem asociējas ar Latvijas okupāciju. Arī sportists, pirmkārt ir cilvēks un sieviete sieviete!
1. Viņa ir sniegusi milzum daudz intervijas. Acīmredzot neproti nevienu svešvalodu. Tā ir tava problēma. Arī latviešu valodā intervijas ir bijušas ļoti daudz, un tajās visās viņa ļoti pozitīvi izsakās par Latviju.
2. Man ir pilnīgi vienalga, ka viņa lamājās kādā spēles epizodē. Lamājās ļoti daudzi tenisisti un gandrīz visi hokejisti, un futbolitsi. Lamāšanās ir emociju izpausme un daļa no spēles. Ja tās nav pārmērīgi daudz (un viņas gadījumā tās nav daudz) tas pat piešķir sportam, kas ir izklaide, skatāmību un padara to baudāmāku. necenzēta lamāšanās ir arī daļa no izciliem mākslas darbiem (ieguvuši Oskaru un citas balvas attiecīgajā jomā). nevajag uz to skatīties tik aprobežoti.
3. Galvenais - ir jāsaprot, ka viņas uzvara French Open un labais sniegums citos WTA turnīros izcili popularizē Latviju. Viņa ir ļoti daudz izdarījusi Latvijas labā. Tādēļ normāla reakcija būtu viņu atbalstīt pat tad, ja viņa spēlē slikti, vai pat izdara kaut ko nepareizi.
4. Pats nedaudz iepriekš rakstīji, ka domāt vienādi ir padomju mantojums. Kādēļ visiem būtu jādomā vienādi par maija svinībām? Ņemot vērā 3. punktā rakstīto, tas ir pavisam mazsvarīgs jautājums.
5. Par maija svētkiem - tas ir atsevišķs ar viņu nesaistīts topiks. Kā saprotu maija svētkos svin pasaules vēsturē postošākā kara beigas, un sabiedroto (gandrīz visu ES un NATO valstu) uzvaru pār nacistisku režīmu. Neredzu nekā briesmīga tajos svētkos. Tas, ka Putina režīms ir pataisījis šos svētkus par Krievijas varenuma demonstrāciju, un viņa propaganda izmanto tos, lai sludinātu ideju par vareno Krieviju, neatceļ to, ka kara beigas ir izcils notikums, ko nebūtu grēks pieminēt. Pieņemu, ka daļai latviešu šie svētki saistās ar okupāciju. Netieši šo saikni uztveru arī es. Lai nerastos pārpratumi - pats nekad šos svētkus nesvinu, bet neheitoju tos, kas to dara piemiņas vai citu sakarīgu apsvērumu dēļ (ne kā daļu no Putina propagandas). Un nosodīt kādu par bildes postēšanu sociālajos tīkos, nezinot kontekstu un motivāciju, ir vieglprātīgi un ne pārāk gudri.

  +2 [+] [-]

, 2018-03-29 11:06, pirms 7 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Uzvara tādā prestīžā turnīrā kā šajā, kurā piedalījās visas patlaban labākās, ir ļoti labs panākums.
Bet tajā pašā laikā nevajag arī pārvērtēt , jo katru gadu notiek ap 10 augstākās raudzes turnīru un uzvara kādā no tiem nav salīdzināma ar uzvaru Pasaules vai Eiropas čempionātā kādā citā sporta veidā, kas notiek reizi gadā, vai medaļu olimpiskās spēlēs, ka notiek reizi 4 gados. Uzvaru kādā lielajā tenisa turnīrā var salīdzināt ar uzvaru kādā pasaules kausa izcīņas etapā biatlonā, slēpošanā, vai renes sporta veidos!
Ieteiktu aiziet pie psihologa un izrunāties kāpēc tev tik ļoti liela sāpe par Ostapenko.

     [+] [-]

, 2018-03-29 11:06, pirms 7 gadiem
M8archa rakstīja: Veicas gan Jeļenai, Venusai pakāsīs.
Hah, Venusa jau pakāsa

  -1 [+] [-]

, 2018-03-29 11:12, pirms 7 gadiem
Aste rakstīja: Jā. Vairākus gadus pēc kārtas. Tagad gan palikusi gudrāka un kolorādo bantes ar ordeņiem savā instagramā 9. maijā neliek.
Astes funkcija, laikam, ir aizsegt dibena caurumu

     [+] [-]

, 2018-03-29 11:15, pirms 7 gadiem
Derums ir zem "igaunietes tupeles" vai vienkārši st...

     [+] [-]

, 2018-03-29 11:16, pirms 7 gadiem
Wau... Aļona is back, bīstama, spējīga pieveikt jebkuru👍👍👍

  +2 [+] [-]

, 2018-03-29 11:25, pirms 7 gadiem
Aļonai ķermeņa konstitūcija tāda, ka jāseko katrai kalorijai. Kā latvieši teiktu - gruntīga. Vispār jau brīnums, kā viņa tajā peklē vispār izturēja. paskatieties - saule zenītā, ēna praktiski nav redzama. 2.setā pat emocijām spēka nebija.Izturēja. Malacis!!

     [+] [-]

, 2018-03-29 12:02, pirms 7 gadiem
Skatos ka Derums jau sāk pilnībā zaudēt arī loģiku savā naidā pret Ostapenko. Tenisā Grand Slam tituls ir augstāks par olimpisko čempiona titulu(arī iegūtajos punktos tas parādās). Tāpat arī riteņbraukšanā Tour de France uzvarētājs kotējas augstāk par olimpisko čempionu. Nezināju ka man visi cilvēki profesionāļi savā darbā pirmkārt jāvērtē peč cilvēciskajām īpašībām. ļoti labs deputāts, strādā apzinīgi bet neglīts un kā cilvēks ir slikts. Tāds Derumam nepatiktu. Ja visas sievietes vērtē pirmkārt pēc izskata, tad laikam cilvēkam ir kādas problēmas kādā jomā. Cilvēkus ar kuriem man nav jādzīvo kopā vērtēju pēc viņu paveiktā darbā, dzīvē. Ostapenko ir izcila tenisiste.
Kādam, jābūt naidam, lai mēģinātu visu laiku kaut kā iedzelt. Man nepatīk Znaroks, bet laikam 1-2 reizes to esmu pieminējis soc. tīklos, jo viņš bija ļoti labs hokejists, tagad izcils treneris. "Neēdu" citus kā tas dažiem labi patīk.