Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:345, Did:0, useCase: 3

Muļķīgas kļūdas Gulbim neļauj uzvarēt Nadalu

Valdis Bērziņš
Valdis Bērziņš

Muļķīgas kļūdas Gulbim neļauj uzvarēt Nadalu
Ernests Gulbis
Foto: AP/Scanpix

Arī ar ceturto mēģinājumu Ernestam Gulbim nav izdevies uzvarēt pasaules pirmo numuru Rafaelu Nadalu. Atšķirībā no iepriekšējām trim reizēm, šoreiz Gulbis zaudēja divos setos, ar 6:7(3), 3:6 piekāpjoties Dohas "World Tour 250" turnīra ceturtdaļfinālā.

Mača pirmajā setā viss izšķīrās taibreikā, bet pirms tam Gulbim izdevās atspēlēt breika deficītu un neļaut Nadalam "aizbēgt", esot vadībā ar 4:1. Taibreikā Gulbis "norakās" ar neveiksmīgi izpildītu "dropšotu", pēc kā vairs nespēja sasmelt izlieto ūdeni, un Nadals triumfēja ar 7:3. Otrā seta lūzums notika piektajā geimā, kad Gulbis veica vairākus neapdomātus un nepiemērotus sitienus, kas beidzās vai nu ar bumbiņas ielidošanu tīklā vai piezemēšanos ārpus laukuma. Ieguvis breika pārsvaru, Nadals handikapu no rokām neizlaida un noveda maču līdz uzvarošām beigām – 7:6(3), 6:3.

Par ceturtdaļfināla sasniegšanu Gulbis nopelnīja 28 775 dolāru prēmiju un aizstāvēja pērn izcīnītos 45 punktus. Par Gulbja nākamo turnīru varētu kļūt sacensības Sidnejā, kam Ernests ir pieteicies. Pērn viņš pēdējā nedēļā pirms "Australian Open" nespēlēja, tāpēc nebūs pārsteigums, ja uz Sidneju spēlēt neaizbrauks.

Mača statistika – 6:7(3), 3:6

RādītājsE. GulbisR. Nadals
Eisi124
Dubultkļūdas21
Precīza 1. serve67%61%
Uzvarēti punkti pie 1. serves36/5329/37
Uzvarēti punkti pie 2. serves10/2616/24
Breikpunktu realizācija1/63/6
Uzvarētie punkti6278

Izlozē uzvarēja Gulbis un izvēlējās uzņemšanu. Pirmajā geimā Ernestam variantu nebija, un Nadals savu servi ātri noturēja uz nulles. Gulbim savā pirmajā servēšanas reizē nācās pasvīst krietni vien vairāk, jo bez serves un uzbrukuma no labās puses nekā cita, ko likt pretī spānim, Gulbim nebija. Atspēlējis pāris breikbumbas, Latvijas pirmais numurs vairāk nekā astoņu minūšu ilgā geimā spēja tikt līdz 1:1.

Pāris geimus vēlāk Gulbis deva spānim vēl vienu iespēju, izgāžoties ar "dropšotu", bet breikbumbas izspēlē tika apspēlēts ar apvedošo sitienu brīdī, kad bija devies pie tīkla. Nadals pēcāk atkārtoti noturēja savu servi, panākot 4:1 savā labā. Rafam vājuma brīdis gadījās 7. geimā. Gulbis pie spāņa serves tika līdz 30:0, kam sekoja ranga līdera dubultkļūda, dodot uzreiz trīs breikbumbas latvietim. Pirmo Nadals atsita, bet otrās izspēlē Gulbis teicami uzbruka, izspēli un geimu pabeidzot ar bekhendu pa līniju – 3:4. Astotais geims Ernestam sākās ar divām kļūdām un 0:30, tomēr viņam izdevās izkļūt no nepatikšanām un panākt setā izlīdzinājumu – 4:4.

"Sieviešu" teniss turpinājās 9. geimā. Nadals divas reizes zaudēja izspēlēs, izejot pie tīkla, un Gulbis jau atkal ieguva 40:0 pārsvaru. Atšķirībā no divus geimus veciem notikumiem, šoreiz Nadals prata atspēlēties, atjaunojot vadību setā – 4:5 Ernestam. Pēc šī geima Nadals palūdza ārstu palīdzību. Atgādinām, ka Rafa šonedēļ cīnās ne tikai ar pretiniekiem tenisa kortā, bet arī ar drudzi. Gala beigās lieta nonāca līdz taibreikam, un tajā jau no paša sākuma bija skaidra nojauta, kurš uzvarēs. Nadals bija pārāks ar 7:3, uzvarot visās izspēlēs pie savas serves.

Arī otrajā setā pirmais pie breika tika Nadals, to paveicot piektajā geimā. Ernestam vairākas rupjas kļūdas un no 15:40 atspēlēties neizdevās. Geimu Gulbis pabeidza ar pārforsētu sitienu pāri gala līnijai – 2:3. Ernestam bija viena iespēja atspēlēties, taču tas neizdevās un šoreiz ne paša vainas dēļ. Gulbis sestajā geimā breikbumbas izspēlē izpildīja ļoti labu apvedošo sitienu pa līniju, taču Nadals spēja tikt klāt bumbiņai un ar diagonālu sitienu pabeigt izspēli savā labā. Mača pēdējā geimā Nadals tika pie vēl viena breika, mačā uzvarot ar 7:6(3), 6:3.

”Qatar Exxonmobil Open 2011” ATP turnīrs. Doha, Katara.

Ceturtdaļfinālu rezultāti

SpēleRezultāts
(1) Rafael Nadal - (5) Ernests Gulbis7:6(3) 6:3
(2) Roger Federer -(6) Viktor Troicki6:2 6:2
(3) Jo-Wilfried Tsonga - (7) Guillermo Garcia-Lopez7:6(4) 7:6(9)
(4) Nikolay Davydenko - Ivo KarlovicŠovakar

Pusfinālu pāri

Spēle
(1) Rafael Nadal - (4) Nikolay Davydenko/ Ivo Karlovic
(2) Roger Federer - (3) Jo-Wilfried Tsonga

Izmantotie resursi:
Tennis - ATP World Tour - Home

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-01-06 20:17, pirms 13 gadiem
Kā tik stulbu virsrakstu var ielikt?

  +4 [+] [-]

, 2011-01-06 20:17, pirms 13 gadiem
Žēl

 +22 [+] [-]

, 2011-01-06 20:17, pirms 13 gadiem
Tiešām žēl, tomēr likās, ka šodien varētu uzvarēt.

Nu nekas, nākamnedēļ jauns turnīrs.

 +21 [+] [-]

, 2011-01-06 20:17, pirms 13 gadiem
Varēja jau pirmo setu vinēt !~
Bet malacis, labi spēlē !

     [+] [-]

, 2011-01-06 20:17, pirms 13 gadiem
TIK ZEEL SALUUZA..

  +9 [+] [-]

, 2011-01-06 20:18, pirms 13 gadiem
Iespējas neizmantoja, bet kopumā spēlēja neslikti. Ar 5. reizi uzvarēs.

  +4 [+] [-]

, 2011-01-06 20:18, pirms 13 gadiem
Malacis Ernests! Labi turējās un nekrita kaunā. Rafa nebija savā labākajā formā, tomēr pietika, lai pieveiktu Latvijas pirmo raketi.
Jebkurā gadījumā prieks, ka mūsu tenisists cīnījās līdz galam un pakutināja nervus "Muskulim".
Par LIELU GULBI!

  +1 [+] [-]

, 2011-01-06 20:18, pirms 13 gadiem
MALACIS!!!! Nospēlēja ļoti labi maču, ja vien nebūtu tās apmēram 10 muļķīgās kļūdas.

Ja Rafa var spēlēt tik labi, tad kad viņš ir slims, tad grūti iedomāties kas notiksies Austrālijā...

Gulbim tagad pāris dienas jāatpūšas, izskatās, ka beidzot kaut ko labu var sasniegt arī Austrālijā. Līdz TOP32 jātiek.

  +3 [+] [-]

, 2011-01-06 20:18, pirms 13 gadiem
Nju ko es varu pateikt sis macs bija fantastisks!kaa nekaa nadala 1 rakete
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +10 [+] [-]

, 2011-01-06 20:18, pirms 13 gadiem
nu tik skallu virsrakstu es gan neliktu... ne jau taas dazzas klludas izskkiira maccu. Nadals tomeer bija makkeniit labaaks

  +6 [+] [-]

, 2011-01-06 20:18, pirms 13 gadiem
speele bij ok vieniigi tas ka Nadals sodien bij nemams,daudz tadu iespeju nebus
Slēpts komentārs: shady123

  +6 [+] [-]

, 2011-01-06 20:19, pirms 13 gadiem
Ļoti laba un cienīga spēle, neskatoties uz kļūdām!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-01-06 20:20, pirms 13 gadiem
Taibreikā ar saīsināto norakās... :/ Bet nu spēle super...

  -4 [+] [-]

, 2011-01-06 20:20, pirms 13 gadiem
Cristiano Ronaldo [9] rakstīja: Nevis Nadals uzvarēja, bet gan Gulbis noraka spēli ar saviem super "precīzajiem" un nekam nevajadzīgajiem saīsinātajiem sitieniem! Žēl, trūkst Gulbim stabilitātes tomēr, iespējams, tas ir šķērslis ceļā uz TOP 10 !
"Glorīhanterus" neviens nemīl. Vai saprati mājienu?

  +1 [+] [-]

, 2011-01-06 20:20, pirms 13 gadiem
Ko tie komentētāji teica par Nadal un fever? Nadals slims spēlēja?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-01-06 20:20, pirms 13 gadiem
Andris_LAT rakstīja: Ko tie komentētāji teica par Nadal un fever? Nadals slims spēlēja?
Jā.

  +1 [+] [-]

, 2011-01-06 20:20, pirms 13 gadiem
shady123 rakstīja: Sandi, tas tu?
Sandim niks ir viszinis8

  -4 [+] [-]

, 2011-01-06 20:21, pirms 13 gadiem
Andris_LAT rakstīja: Ko tie komentētāji teica par Nadal un fever? Nadals slims spēlēja?
Steroīdi beidzot dara savu.

     [+] [-]

, 2011-01-06 20:21, pirms 13 gadiem
aivory_23 rakstīja: Kā tik stulbu virsrakstu var ielikt?
pilnigi piekritu... Rodas iespaids, ka autors vai nu nav skatijies speli, vai ari... ai nu vienkarshi padomat lidzi vajag. Vinjsh spele pret pasaules pirmo raketi - neriskejot speli neuzvares. redzejat kas notiek, kad iesit bumbu laukuma viduu.

  +5 [+] [-]

, 2011-01-06 20:21, pirms 13 gadiem
Gulbis klauvē pie TOP 10 durvīm! Uzvaras vēl būs.....un tās būs vēl skaistākas!

 +23 [+] [-]

, 2011-01-06 20:21, pirms 13 gadiem
Ja Ernests nebūtu 1.setā kļūdijies un nepakāstu no 40-0,tad pirmo setu būtu uzvarējis ar 6-4.un mēs tennisu baudītu vēl tagad...

  +9 [+] [-]

, 2011-01-06 20:23, pirms 13 gadiem
tikko Nadāla koments "one of the best players of the world", patīkami!
Nadāla prognoze - Gulbītim TOP 10 šogad, malacis Ernest, tā tik turpināt.
Man jau likās, ka nav tik daudz pieredzes pret TOP 5 spēlētājiem, tādēļ arī nervi un "muļķīgās kļūdas".
Ernests ir LABĀKAIS!

  +5 [+] [-]

, 2011-01-06 20:23, pirms 13 gadiem
Kādas muļķīgas kļūdas??? Gulbis spēlēja ļoti labi, bet nu Nadals vienkārši bija monstrs! Jebkurā gadījumā - bija bauda skatīties kā Gulbis spēlē!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-01-06 20:23, pirms 13 gadiem
neoxeo rakstīja: Ja Ernests nebūtu 1.setā kļūdijies un nepakāstu no 40-0,tad pirmo setu būtu uzvarējis ar 6-4.un mēs tennisu baudītu vēl tagad...
tur jau viņš nekļūdijās. Tur Nadals labi servēja. Starp citu Rafa tiešām ir ļooooti pielicis tieši servē!

 +16 [+] [-]

, 2011-01-06 20:23, pirms 13 gadiem
Tas tikai pagaidām! Pienāks tā diena,kad Nadals būs bezspēcīgs Gulbja priekšā..Pilnīgi noteikti!!

  -1 [+] [-]

, 2011-01-06 20:23, pirms 13 gadiem
Jurchiks_pe4o rakstīja: Ja Rafa var spēlēt tik labi, tad kad viņš ir slims, tad grūti iedomāties kas notiksies Austrālijā...
Nezinu, kas šajā spēlē Rafam bija "labs", bet cerams, ka notiksies tas pats, kas pērn

  +8 [+] [-]

, 2011-01-06 20:24, pirms 13 gadiem
Brīnišķīgi atspēlējās pirmajā setā. + Nadāls arī neskopojās ar uzslavām. Žēl, bet gan jau.

  +4 [+] [-]

, 2011-01-06 20:24, pirms 13 gadiem
kas pa mulkigu virsrakstu! Valdi Berzin pats vari aiziet korta preti pirmajai raketei un tad redzesim cik mulkigas kludas bus Tev!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2011-01-06 20:25, pirms 13 gadiem
Jurchiks_pe4o rakstīja: tur jau viņš nekļūdijās. Tur Nadals labi servēja. Starp citu Rafa tiešām ir ļooooti pielicis tieši servē!
Jā, jau veselu gadu skandina, ka visa atslēga nav serves stiprumā, bet gan kvalitātē Federers vispār saka, ka servi netrenējot

  +2 [+] [-]

, 2011-01-06 20:26, pirms 13 gadiem
Debīls virsrakts, sajūta, ka autors maču neskatijās. Mačs bija aizraujošs, varēja redzēt, ka Gulbis ir manāmi progresējis starpsezonā, protams saīsinātie sitieni iekrtita acīs, bet kopumā progress jūtams (nesaplēsa nevienu raketi). Nadals vienkārši ir Nr.1 un viņš uzvar svarīgākajās izspēlēs. Pat esot slimam Nadalam sanāk tādi sitieni, ka jādomā, kas būtu ja Nadals būtu par 100% vesels. Veiksmi Gulbim turpmākajos turnīros.

  -2 [+] [-]

, 2011-01-06 20:26, pirms 13 gadiem
Jurchiks_pe4o rakstīja: MALACIS!!!! Nospēlēja ļoti labi maču, ja vien nebūtu tās apmēram 10 muļķīgās kļūdas.

Ja Rafa var spēlēt tik labi, tad kad viņš ir slims, tad grūti iedomāties kas notiksies Austrālijā...

Gulbim tagad pāris dienas jāatpūšas, izskatās, ka beidzot kaut ko labu var sasniegt arī Austrālijā. Līdz TOP32 jātiek.
VARBŪT top 23!?

  -2 [+] [-]

, 2011-01-06 20:26, pirms 13 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Nezinu, kas šajā spēlē Rafam bija "labs", bet cerams, ka notiksies tas pats, kas pērn
Rafa spēlēja labi, daudzas epizodes bija vienkārši izcilas.

Kā to saprast ''cerams, ka notiks tas pats, kas pērn'' ? Ķipa tas pats, kas pagājušo gadu notika viņam AO vai vispār visā gadā?

     [+] [-]

, 2011-01-06 20:26, pirms 13 gadiem
šogad Gulbis būs Top10

     [+] [-]

, 2011-01-06 20:27, pirms 13 gadiem
Super baudama spēle bija,garas interesantas izspēles-Gulbis malacis,paspelēja arī Nadālam uz nerviem

  +1 [+] [-]

, 2011-01-06 20:27, pirms 13 gadiem
atkal tie paši grābekļi !!! NAV VEEL GULBIS PSIHOLOGISKI GATAVS LIELAAM UZVARAAM !!! Atkal tā pati vecā nelaime - ne jau Nadāls vinnēja šo spēli, bet Gulbis zaudēja......100% !!! vienkāršās situācijās jāspēlē vienkārši nevis jāizdomā ritenis !!!
Slēpts komentārs: Hose Girtinho

  +2 [+] [-]

, 2011-01-06 20:28, pirms 13 gadiem
Pirate35 rakstīja: VARBŪT top 23!?
nē. TOP32 ir tas pats, kas 4.kārta GS turnīrā. Rangā viņam šosezona būtu jāpietuvojas TOP1O.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-01-06 20:29, pirms 13 gadiem
Gulbis spēlē labi, šis ceturtdaļfināls ir klasi pārāks par Warwinka - Goffin ceturdaļfinālu Čhennai.

Neesmu tenisa eksperts, bet komentētāji izcēla Gulbja 2 lielākos trūkumus, tie ir nestabils, bet ļoti spēcīgs forehand un vēja sitienu izvēle. Liela daļa no tām muļķīgajām kļūdām ir tieši sliktas sitienu izvēles dēļ. Gan jau Gulbis pats zin šos divus savus trūkumus un izlabos tos.

  +1 [+] [-]

, 2011-01-06 20:29, pirms 13 gadiem
Andris_LAT rakstīja: Ko tie komentētāji teica par Nadal un fever? Nadals slims spēlēja?
it kā temperatūra.

Būs tāpat kā pret Davidenko. Maita, ar visu it kā savainoto locītavu, uzvarēja un pēc mača ar EG izstājās no turnīra. Ļoti ceru, ka Nadals tā neizdarīs... Toreiz bija tāda škrobe.

  -1 [+] [-]

, 2011-01-06 20:30, pirms 13 gadiem
Nesanāca šoreiz. Vēl ir jākačā muskuls, kā[kurš] lai viņam to ieborē.

  -3 [+] [-]

, 2011-01-06 20:30, pirms 13 gadiem
polārlācēns rakstīja: it kā temperatūra.

Būs tāpat kā pret Davidenko. Maita, ar visu it kā savainoto locītavu, uzvarēja un pēc mača ar EG izstājās no turnīra. Ļoti ceru, ka Nadals tā neizdarīs... Toreiz bija tāda škrobe.
cerams, jo tad tiešām būtu dusma

  -2 [+] [-]

, 2011-01-06 20:31, pirms 13 gadiem
Jurchiks_pe4o rakstīja: Rafa spēlēja labi, daudzas epizodes bija vienkārši izcilas.

Kā to saprast ''cerams, ka notiks tas pats, kas pērn'' ? Ķipa tas pats, kas pagājušo gadu notika viņam AO vai vispār visā gadā?
Nespēlēja gan. Rafas kontā 2 vājas spēles pēc kārtas. Tas, ka epizodiski Rafa nospēlēja sevis cienīgi, tas pats par sevi saprotams, bet kopumā Nadals bija tālu no savas labākās formas.

Vai tad Tu runāji par sezonu kopumā, vai arī par AO? Laikam Tu tik daudz runā starp rindiņām, ka grūti uztvert galveno domu
Protams, ka runāju par pērno AO. Nu nav tas Nadala turnīrs. 2009.gan sakrita kauliņi viņam par labu, bet tas bija izņēmums.

     [+] [-]

, 2011-01-06 20:32, pirms 13 gadiem
Ka var taadu virsrakstu un pedejo rindkopu likt?

Par ceturtdaļfināla sasniegšanu Gulbis nopelnīja 28 775 dolāru prēmiju un aizstāvēja pērn izcīnītos 45 punktus. Par Gulbja nākamo turnīru varētu kļūt sacensības Sidnejā, kam Ernests ir pieteicies. Pērn viņš pēdējā nedēļā pirms "Australian Open" nespēlēja, tāpēc nebūs pārsteigums, ja uz Sidneju spēlēt neaizbrauks.

Shogad galvenais ir stabilitaate, speleja jau Gulbis labi.

  +5 [+] [-]

, 2011-01-06 20:33, pirms 13 gadiem
"Gala beigās lieta nonāca līdz taibreika, un tajā jau no paša sākuma bija skaidra nojauta, kurš uzvarēs."

Tizls virsraksts pēc cienīga snieguma! Turklāt, apskats kā viedoklis, nevis normāls "review"!
Cīruli, nāc atpakaļ!

  +1 [+] [-]

, 2011-01-06 20:35, pirms 13 gadiem
Laikam, ja profesionāls sportists spēlē "tikai dēļ prieka", nekādas baigās virsotnes nevar sasniegt!

  +1 [+] [-]

, 2011-01-06 20:36, pirms 13 gadiem
Bandīc rakstīja: Laikam, ja profesionāls sportists spēlē "tikai dēļ prieka", nekādas baigās virsotnes nevar sasniegt!
žēl, ka neizmantoji iespēju paklusēt

     [+] [-]

, 2011-01-06 20:37, pirms 13 gadiem
Bandīc rakstīja: Laikam, ja profesionāls sportists spēlē "tikai dēļ prieka", nekādas baigās virsotnes nevar sasniegt!
"Profesionāls" un "prieka dēļ"! Domā, ko raksti. Tava virsotne, laikam, klozetpoda mala!

     [+] [-]

, 2011-01-06 20:37, pirms 13 gadiem
Bilde: ''Piedodiet, latviesi, bet pret Rafu nav variantu''.

  +1 [+] [-]

, 2011-01-06 20:37, pirms 13 gadiem
Viņš pats bija teicis intervijā, ka spēlē prieka pēc, jo naudu viņam nevajag

  -1 [+] [-]

, 2011-01-06 20:38, pirms 13 gadiem
Ja Karlovičš uzvarēs Davidenko, es vienkārši būšu autā. Manā skatījumā Karlovičs ir servju mašīna nevis tenisists.

     [+] [-]

, 2011-01-06 20:38, pirms 13 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Nespēlēja gan. Rafas kontā 2 vājas spēles pēc kārtas. Tas, ka epizodiski Rafa nospēlēja sevis cienīgi, tas pats par sevi saprotams, bet kopumā Nadals bija tālu no savas labākās formas.

Vai tad Tu runāji par sezonu kopumā, vai arī par AO? Laikam Tu tik daudz runā starp rindiņām, ka grūti uztvert galveno domu
Protams, ka runāju par pērno AO. Nu nav tas Nadala turnīrs. 2009.gan sakrita kauliņi viņam par labu, bet tas bija izņēmums.
Nu labi, katram savs viedoklis. Manuprāt, viņš aizvadīja labu spēli.

Ja Nadals būs izveseļojies, tad viņš noteikti būs vismaz pusfinālā. Tad jau redzēs, kas tālāk būs. Galvenais lai Marejs neuzvar

  -1 [+] [-]

, 2011-01-06 20:38, pirms 13 gadiem
Sportamīlule rakstīja: Viņš pats bija teicis intervijā, ka spēlē prieka pēc, jo naudu viņam nevajag
Ja TOP25 nav augsta vieta (virsotne), tad man nav komentāru..

     [+] [-]

, 2011-01-06 20:38, pirms 13 gadiem
malacis tiesam laba spele! virsraksts galigi garam

  +2 [+] [-]

, 2011-01-06 20:39, pirms 13 gadiem
Sportamīlule rakstīja: Viņš pats bija teicis intervijā, ka spēlē prieka pēc, jo naudu viņam nevajag
starp citu, uz žogiem arī daudz kas ir rakstīts...un kāda vaina spēlēt prieka pēc, nevis tāpēc ka ļoooti vajag naudu? ja gulbis paziņo, ka viņam nepatīk pavadīt laiku treniņos, tad nez kāpēc daudzi izlasa, ka gulbis netrenējas

  -1 [+] [-]

, 2011-01-06 20:40, pirms 13 gadiem
normiic rakstīja: "Gala beigās lieta nonāca līdz taibreika, un tajā jau no paša sākuma bija skaidra nojauta, kurš uzvarēs."

Tizls virsraksts pēc cienīga snieguma! Turklāt, apskats kā viedoklis, nevis normāls "review"!
Cīruli, nāc atpakaļ!
Var VB patikt vai nepatikt, bet viņam tiešām ir savs viedoklis. Ko man līdz atreferēt spēli, ja pats to noskatījos.
Slēpts komentārs: Daugava86

  +2 [+] [-]

, 2011-01-06 20:40, pirms 13 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Ja Karlovičš uzvarēs Davidenko, es vienkārši būšu autā. Manā skatījumā Karlovičs ir servju mašīna nevis tenisists.
Koļa paņems. esmu pārliecināts par to

  +1 [+] [-]

, 2011-01-06 20:41, pirms 13 gadiem
No sērijas "Varēja paņemt"!!! P.S. Ņirgas nāk par Eurosport2 komentētāju,kurš par Gulbi ne tikai uzkrītoši fanoja,bet arī sauca par "Našinskij"! Čalis laikam nav atgājis vēl no USSR!

  +2 [+] [-]

, 2011-01-06 20:41, pirms 13 gadiem
normiic rakstīja: "Gala beigās lieta nonāca līdz taibreika, un tajā jau no paša sākuma bija skaidra nojauta, kurš uzvarēs."

Tizls virsraksts pēc cienīga snieguma! Turklāt, apskats kā viedoklis, nevis normāls "review"!
Cīruli, nāc atpakaļ!
Autors vispār drausmīgs. Piemēram citāts no pirms spēles apraksta:
" Kas jādara šodien? Noteikti labi jāservē, bet par uzbrukumu runājot, jācenšas pēc iespējas vairāk sist uz Nadala forehand , kas šajā gadījumā ir labā puse , jo Nadals ir kreilis. Ja reiz viņam ir kāda vājā vieta, tad tā ir tieši forehand puse, no kuras arī šajā turnīrā ir diezgan daudz nepiespiesto kļūdu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-01-06 20:42, pirms 13 gadiem
gii1981 rakstīja: No sērijas "Varēja paņemt"!!! P.S. Ņirgas nāk par Eurosport2 komentētāju,kurš par Gulbi ne tikai uzkrītoši fanoja,bet arī sauca par "Našinskij"! Čalis laikam nav atgājis vēl no USSR!
es skatījos ar angļu komentētājiem, gan jau viņš domā, ka ja jau lamājas krieviski, tad gan jau ir Latvijas krievs tāpēc arī fanoja.

     [+] [-]

, 2011-01-06 20:42, pirms 13 gadiem
Jurchiks_pe4o rakstīja: Nu labi, katram savs viedoklis. Manuprāt, viņš aizvadīja labu spēli.

Ja Nadals būs izveseļojies, tad viņš noteikti būs vismaz pusfinālā. Tad jau redzēs, kas tālāk būs. Galvenais lai Marejs neuzvar
Redzēji iepriekšējo spēli pret Lečko? Šoreiz Rafa nospēlēja tieši tā pat, tikai Gulbis kļūdījās vairāk kā slovāks. Uz šī fona Rafa patiešām izskatījās labāk, bet tikai dēļ fona. 0:6 otrajā setā pret Lečko bija visai nožēlojami, tā ka... Ok, ja Rafa ir slims, tad tas ir objektīvs attaisnojums.

Marejs nav mans mīļākais tenisists, tomēr viņam ir tā gudrība, kas nekad nebūs Rafam. Man patīk "old-school". Tieši tāpēc es nekad nespēšu nostādīt Rafu uz viena plaukta ar to pašu Federeru, kurš gudrībā pārspēj jebkuru no mūsdienu tenisistiem. Žēl, ka nav vairs daudz tādu spēlētāju.

  +2 [+] [-]

, 2011-01-06 20:43, pirms 13 gadiem
panems panems vins rafu, laiks nak - uzvaras arii! VISS BUUS!

  -1 [+] [-]

, 2011-01-06 20:43, pirms 13 gadiem
nicks rakstīja: Var VB patikt vai nepatikt, bet viņam tiešām ir savs viedoklis. Ko man līdz atreferēt spēli, ja pats to noskatījos.
Ja redzēji spēli, tad īpaši neko jaunu rakstā nekad neatradīsi, taču VB viedoklis bieži ir izteikti tendenciozs un pilns galējībām. Protams, ka EG mačā pieļāva kļudas, bet tās bija "parastās EG kļūdas", nekas īpašs. Varēja kā citādi raksturot spēli.
Mans viedoklis.

     [+] [-]

, 2011-01-06 20:44, pirms 13 gadiem
bija laba spēle, tikai žēl ka pietrūka uzvarētāja instinkta Ernestam.Vienalga apsveicu - bija vērts skatīties.Būs arī veiksmes.

  -1 [+] [-]

, 2011-01-06 20:44, pirms 13 gadiem
Jurchiks_pe4o rakstīja: Koļa paņems. esmu pārliecināts par to
Ir ir jāņem. Koļa ir vesels un ar to jāpietiek, lai uzvarētu "Milzi".

  +1 [+] [-]

, 2011-01-06 20:45, pirms 13 gadiem
pikolo rakstīja: starp citu, uz žogiem arī daudz kas ir rakstīts...un kāda vaina spēlēt prieka pēc, nevis tāpēc ka ļoooti vajag naudu? ja gulbis paziņo, ka viņam nepatīk pavadīt laiku treniņos, tad nez kāpēc daudzi izlasa, ka gulbis netrenējas
Es neko nesaku par to
Es uzskatu, ka viņš ir ļoti augstas klases tenisists, kurš, prieka pēc spēlējot, dara to lieliski

     [+] [-]

, 2011-01-06 20:45, pirms 13 gadiem
pirmajā kā līdzīgs pret līdzīgu. YES. Nadāla pēcspēles intervijā teiktās uzslavas par Ernestu vien visu pasaka...ciena un respektē. Protams,ka kādu dienu Nadals kritīs no Gulbja rokas!

  +2 [+] [-]

, 2011-01-06 20:46, pirms 13 gadiem
Jurchiks_pe4o rakstīja: es skatījos ar angļu komentētājiem, gan jau viņš domā, ka ja jau lamājas krieviski, tad gan jau ir Latvijas krievs tāpēc arī fanoja.
ne, ne, zināja, ka nav krievs varbūt viņiem patīk tādi, kas spirinās pretī rafam
off topic- viens krievu komentētājs tā šodien fanoja par mūsu kamaniņniekiem, it īpaši tīrumu, ka tik turies- esot pati skaistākā starp kamaniņiecēm

  +2 [+] [-]

, 2011-01-06 20:48, pirms 13 gadiem
pikolo rakstīja: ne, ne, zināja, ka nav krievs varbūt viņiem patīk tādi, kas spirinās pretī rafam
off topic- viens krievu komentētājs tā šodien fanoja par mūsu kamaniņniekiem, it īpaši tīrumu, ka tik turies- esot pati skaistākā starp kamaniņiecēm
Krievu komentētājs pat atvainojās, ja gadījumā vēl neprecīzi liekot uzsvarus, izrunājot mūsu jauno kamaniņu braucēju uzvārdus. Teica, ka Tīrumas uzvārdu jau esot iemācījies izrunāt ar pareizu uzsvaru. Tagad skaidrs kāpēc?

  -3 [+] [-]

, 2011-01-06 20:50, pirms 13 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Redzēji iepriekšējo spēli pret Lečko? Šoreiz Rafa nospēlēja tieši tā pat, tikai Gulbis kļūdījās vairāk kā slovāks. Uz šī fona Rafa patiešām izskatījās labāk, bet tikai dēļ fona. 0:6 otrajā setā pret Lečko bija visai nožēlojami, tā ka... Ok, ja Rafa ir slims, tad tas ir objektīvs attaisnojums.

Marejs nav mans mīļākais tenisists, tomēr viņam ir tā gudrība, kas nekad nebūs Rafam. Man patīk "old-school". Tieši tāpēc es nekad nespēšu nostādīt Rafu uz viena plaukta ar to pašu Federeru, kurš gudrībā pārspēj jebkuru no mūsdienu tenisistiem. Žēl, ka nav vairs daudz tādu spēlētāju.
es redzēju pirmo un trešo setu. tieši uz otro setu aizslēdzos prom bet nu pret Lečko viņš tiešām nospēlēja diezgan drausmīgi (nu priekš viņa)...

Gribēšu redzēt, ko tu teiksi tad, kad Rafa pārspēs Federera GS rekordu. Kas tā par gudrību? Marejs ir stulbākais tenisists kādu esmu redzējis, simulators un ņaudētājs...

  -4 [+] [-]

, 2011-01-06 20:51, pirms 13 gadiem
Virsraksts vienkārši ož pēc kakas,kā var uzrakstīt,ka Gulbim vienkāršas kļūdas. Pirms rakstīšanas vajag padomāt kāpēc tās kļūdas radās,kurš piespieda viņu kļūdīties,ja ar tenisa aprakstu iet tik sūdīgi vajadzētu rakstīt par to, kur ir kaut neliela sajēga.
Nadals ar visu gripu vēl Gulbim nav ņemams,kā teica komentētāji,tad Gulbim vēl līdz lielām izspēlēm un uzvarām jāpaaug.

     [+] [-]

, 2011-01-06 20:51, pirms 13 gadiem
vitas rakstīja: Neka stulba tur nredzu,ta ari bija,33 kludas ir par daudz spelejot pret Nadalu Tev ta neliekas?!
Nekļūdās tikai tas, kurš neko nedara. Ja ir vēlme uzvarēt pasaules pirmo raketi, ir jāriskē.

  -2 [+] [-]

, 2011-01-06 20:52, pirms 13 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Ir ir jāņem. Koļa ir vesels un ar to jāpietiek, lai uzvarētu "Milzi".
Karlovičs un Isners tikai servēt māk, pārējais manuprāt nav pat TOP50 līmenī. Tāpēc tādam tenisistam, kā Koļam viņš ir jāņem. Žēl, ka laiks skrien, kādus trīs gadus atpakaļ Koļa spēlēja ļoti skatāmu tenisu, skrēja pakaļ gandrīz visām bumbām

     [+] [-]

, 2011-01-06 20:55, pirms 13 gadiem
Jurchiks_pe4o rakstīja: Karlovičs un Isners tikai servēt māk, pārējais manuprāt nav pat TOP50 līmenī. Tāpēc tādam tenisistam, kā Koļam viņš ir jāņem. Žēl, ka laiks skrien, kādus trīs gadus atpakaļ Koļa spēlēja ļoti skatāmu tenisu, skrēja pakaļ gandrīz visām bumbām
Nu bet arī servēt ir jāmāk. Galu galā katram savs elements spēcīgāks. Nedaudz jau nu pārforsē ar tiem eisiem, bet tik traki jau nav, ka Ivo vai Isners arī kādu garāku izspēli nevar noturēt.

  -2 [+] [-]

, 2011-01-06 20:58, pirms 13 gadiem
Jurchiks_pe4o rakstīja: es redzēju pirmo un trešo setu. tieši uz otro setu aizslēdzos prom bet nu pret Lečko viņš tiešām nospēlēja diezgan drausmīgi (nu priekš viņa)...


Gribēšu redzēt, ko tu teiksi tad, kad Rafa pārspēs Federera GS rekordu. Kas tā par gudrību? Marejs ir stulbākais tenisists kādu esmu redzējis, simulators un ņaudētājs...
Patiesībā jau Lečko bija iespējas uzvarēt, tikai pietrūka spēka trešajam setam. Otrajā slovāks burtiski lidoja.

Neko neteikšu. Ne jau pēc rekordiem mēra tenisistus, bet gan pēc spēles. Tad kad Rafa vismaz pietuvosies Federera līmenim Rodžera zelta gados, tad arī runāsim, bet līdz tam vēl tāls ceļš ejams. Kā jau teicu, nav Rafas spēles stils man pa prātam. Tam trūkst leģendārās maģijas, kāda piemita pasaules tenisa leģendām. Arī Rodiks ir bijis pasaules pirmā rakete, bet tas viņu ne par kapeiku nepietuvina leģendas statusam.

Marejs ir gudrs un labs taktiķis; ne katrs šādā vecumā var lepoties ar šādām kvalitātēm. Arī Rafam ir savi niķi un stiķi (kules kasīšana, laika vilcināšana, līnijas tīrīšana uz māla seguma utt.).

  -2 [+] [-]

, 2011-01-06 21:01, pirms 13 gadiem
Jurchiks_pe4o rakstīja: MALACIS!!!! Nospēlēja ļoti labi maču, ja vien nebūtu tās apmēram 10 muļķīgās kļūdas.

Ja Rafa var spēlēt tik labi, tad kad viņš ir slims, tad grūti iedomāties kas notiksies Austrālijā...

Gulbim tagad pāris dienas jāatpūšas, izskatās, ka beidzot kaut ko labu var sasniegt arī Austrālijā. Līdz TOP32 jātiek.
Viņš jau ir 24ais

  -1 [+] [-]

, 2011-01-06 21:04, pirms 13 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Patiesībā jau Lečko bija iespējas uzvarēt, tikai pietrūka spēka trešajam setam. Otrajā slovāks burtiski lidoja.

Neko neteikšu. Ne jau pēc rekordiem mēra tenisistus, bet gan pēc spēles. Tad kad Rafa vismaz pietuvosies Federera līmenim Rodžera zelta gados, tad arī runāsim, bet līdz tam vēl tāls ceļš ejams. Kā jau teicu, nav Rafas spēles stils man pa prātam. Tam trūkst leģendārās maģijas, kāda piemita pasaules tenisa leģendām. Arī Rodiks ir bijis pasaules pirmā rakete, bet tas viņu ne par kapeiku nepietuvina leģendas statusam.

Marejs ir gudrs un labs taktiķis; ne katrs šādā vecumā var lepoties ar šādām kvalitātēm. Arī Rafam ir savi niķi un stiķi (kules kasīšana, laika vilcināšana, līnijas tīrīšana uz māla seguma utt.).
Nu bet ja niez...

     [+] [-]

, 2011-01-06 21:10, pirms 13 gadiem
Ernests jau 1. seta pie Nadala serves slikti nenospele pie 40-0, vnk Nadals ir Nadals. Lai ari kads butu Gulbim bijis shis macs, Nadals bija paraks. Domashana un speka spele. Garakas izspeles Gulbim reti bija kadi ierochi ko likt preti un galva vairak jaizmanto
Bet ta jau bija prieks skatities un just lidz Ernijam. Ta tik uz priekushu un ka jau komentetaji teica, shosezon TOP 20 butu labs merkjis

     [+] [-]

, 2011-01-06 21:13, pirms 13 gadiem
Nu tik daudz "nepiespiestās kļūdas", citu rezultātu nebija ko gaidīt, tā Nadalu pat slimu vinnēt nevar.

     [+] [-]

, 2011-01-06 21:13, pirms 13 gadiem
jordan0023 rakstīja: Nu bet ja niez...
Tu urbinātu degunu kameras priekšā, ja zinātu, ka to vēros miljoniem skatītāju visā pasaulē?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2011-01-06 21:20, pirms 13 gadiem
tiesaam stulbas kluudas, bet nu neko, tas paraada cik veel jaapieliek lai sasniegtu taadu liimeni

     [+] [-]

, 2011-01-06 21:20, pirms 13 gadiem
Spēle bija laba,bet vēl nav psiholoģiskās noturības Gulbim un var arī nebūt ja nepiestrādās pie tās.
Ir redzams,ka ar prātu uzvarēt neprot un mēģina uzvarēt riskējot kas šoreiz un arī nākošajās izšķirīgajās cīņās rezultātu nedos ja nesakārtos galvu.

  -1 [+] [-]

, 2011-01-06 21:25, pirms 13 gadiem
Nospēlēja turnīru ādu kādu mēs gribējam bet lai veiksme nakamajos turniros

     [+] [-]

, 2011-01-06 21:41, pirms 13 gadiem
Ernest, es tevi tāpat mīlu!

  -1 [+] [-]

, 2011-01-06 21:53, pirms 13 gadiem
Viss varēja būt savādāk, ja 1o setu tomēr izvilktu. Pret mega Nadālu kāds tur brīnums, ka nolaidās rokas, kad bija TIK tuvu. Nervi deva Ernestam pamatīgi, bet tas bija likumsakarīgi. Ir liela atšķirība starp Ernestu un 1o raketi lielākoties psiholoģijā.
Vienalga, ir pamats cerēt, ka Gulbim ir liels potenciāls. Rafam ar katru reizi ar Gulbi iet grūtāk, tas nav nekāds peramais pretinieks. Visu cieņu.

     [+] [-]

, 2011-01-06 21:57, pirms 13 gadiem
guslens rakstīja: Ernest, es tevi tāpat mīlu!
tas labi, ka viena zaudēta spēle nespēja ietekmēt mīlestību

  -3 [+] [-]

, 2011-01-06 22:04, pirms 13 gadiem
tieši tādēļ nesekoju līdzi tenisam šeit Sportacentrā. man piemēram nav ne jausmas kas ir taibreiks, dropšots, breika deficīts, geims utt...
bet galveno jau sapratu - gulbis zaudēja, kā jau bija paredzams..

  +1 [+] [-]

, 2011-01-06 22:05, pirms 13 gadiem
Ernestam Austrālijā jātiek vismaz līdz Pusfinālam.Tur būs tādi vīri kā Del Potro,Sems Kverijs,Bagdatis un Gulbis ir 4.rakete turnīrā.Vēl Gaskē.Bet pusfinālā vajadzētu tikt.

  +2 [+] [-]

, 2011-01-06 22:05, pirms 13 gadiem
ņemot vērā, kā Ernijs iesāka šo spēli, es liktu 7 no 10, tomēr viems breiks un taibreiku noraka tikai 1 kļuda. Punkti aizstāvēti, nebija lažas un gan jau Davidenko arī šo turnīru nevinnēs. pie apvāršņa top 20.

     [+] [-]

, 2011-01-06 22:06, pirms 13 gadiem
Domāju ka ļoti daudz ko izsaka nepiespiestās kļūdas Gulbim 31, Nadalam 11.

     [+] [-]

, 2011-01-06 22:08, pirms 13 gadiem
NU tad komentē šahu, tur viss ir vienkārši
.............. rakstīja: tieši tādēļ nesekoju līdzi tenisam šeit Sportacentrā. man piemēram nav ne jausmas kas ir taibreiks, dropšots, breika deficīts, geims utt...
bet galveno jau sapratu - gulbis zaudēja, kā jau bija paredzams..

     [+] [-]

, 2011-01-06 22:12, pirms 13 gadiem
neoxeo rakstīja: Ernestam Austrālijā jātiek vismaz līdz Pusfinālam.Tur būs tādi vīri kā Del Potro,Sems Kverijs,Bagdatis un Gulbis ir 4.rakete turnīrā.Vēl Gaskē.Bet pusfinālā vajadzētu tikt.
Sākumā doomāju, ka Tu par AUS Open runā...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-01-06 22:15, pirms 13 gadiem
Es arī, bet laikam kļūdijos, žēl ka AUS Open būs arī pārējie
polārlācēns rakstīja: Sākumā doomāju, ka Tu par AUS Open runā...

     [+] [-]

, 2011-01-06 22:16, pirms 13 gadiem
polārlācēns rakstīja: Sākumā doomāju, ka Tu par AUS Open runā...

nē,nē.Sidnejas ATP250 Bet nebūtu slikti arī AUS Open

  +3 [+] [-]

, 2011-01-06 22:20, pirms 13 gadiem
Lieta jau tāda, ka Ernests pārāk maz dabū spēlēt pret tādām zvaigznēm kā Federers, Nadals, Džokovičs u. tml. Ir grūti spēlēt stabili pret tādiem spēletājiem, jo kad uzvara ir pavisam tuvu (svarīgākajās izspēlēs, kur izšķiras seta vai mača liktenis) galvā nevar nomierināties, jo gadā pret top 5 sanāk uzspēlēt aptuveni 5 reizes... Redzēsiet, līdz ko Ernests regulāri dabūs spēlet pret vislabākajiem pasaulē, būs daudz, daudz vieglāk morāli, kas ļaus ar vēsu prātu pieņemt pareizos lēmumus spēles izšķirošajos momentos. Bija acīmredzami tas, ka Ernests vienkārši nespēja sakoncentrēties tad, kad tas bija visvairāk nepieciešams, kas deva arī likumsakarīgu rezultātu... Viss būs kartībā, galvenais tikai regulāri tikt uzspēlet pret pašiem labākajiem!

     [+] [-]

, 2011-01-06 22:22, pirms 13 gadiem
neoxeo rakstīja: nē,nē.Sidnejas ATP250 Bet nebūtu slikti arī AUS Open
Sidnejā un Aus Open labi punkti noderētu, jo Ernests Delrejbīčā šogad nespēlēs, nāks nost diezgan daudz punktu.

     [+] [-]

, 2011-01-06 22:24, pirms 13 gadiem
polārlācēns rakstīja: Sidnejā un Aus Open labi punkti noderētu, jo Ernests Delrejbīčā šogad nespēlēs, nāks nost diezgan daudz punktu.
A kā tu zini, ka nespēlēs?

     [+] [-]

, 2011-01-06 22:26, pirms 13 gadiem
polārlācēns rakstīja: Sidnejā un Aus Open labi punkti noderētu, jo Ernests Delrejbīčā šogad nespēlēs, nāks nost diezgan daudz punktu.
Ērnijs nespēlēs Delrejbīčā???

     [+] [-]

, 2011-01-06 22:26, pirms 13 gadiem
laba spēle un tas ir galvenais

  +1 [+] [-]

, 2011-01-06 22:27, pirms 13 gadiem
neoxeo rakstīja: Ērnijs nespēlēs Delrejbīčā???
Nē, spēlēs citā turnīrā tajā pašā nedēļā.

  +1 [+] [-]

, 2011-01-06 22:38, pirms 13 gadiem
GK50 rakstīja: NU tad komentē šahu, tur viss ir vienkārši
diez vai (;
bet futbolā piem. viss ir daudz vienkāršāk

     [+] [-]

, 2011-01-06 22:50, pirms 13 gadiem
Visai interesanta spēle un patīkami bija redzēt ,kā Ernesta spēle kļūst stabīlāka ,racionālaka varbūt vēl pagaidām pietrūkst ātruma ,bet tehniski ne ar ko neatpaliek no līderiem . Veiksmi šogad !

     [+] [-]

, 2011-01-06 22:50, pirms 13 gadiem
Futbolā ir 12 kuri domā paši, šahā 16, bet toties Tu viņus bīdi.
.............. rakstīja: diez vai (;
bet futbolā piem. viss ir daudz vienkāršāk

     [+] [-]

, 2011-01-06 22:50, pirms 13 gadiem
Par_muuseejiem rakstīja: Lieta jau tāda, ka Ernests pārāk maz dabū spēlēt pret tādām zvaigznēm kā Federers, Nadals, Džokovičs u. tml. Ir grūti spēlēt stabili pret tādiem spēletājiem, jo kad uzvara ir pavisam tuvu (svarīgākajās izspēlēs, kur izšķiras seta vai mača liktenis) galvā nevar nomierināties, jo gadā pret top 5 sanāk uzspēlēt aptuveni 5 reizes... Redzēsiet, līdz ko Ernests regulāri dabūs spēlet pret vislabākajiem pasaulē, būs daudz, daudz vieglāk morāli, kas ļaus ar vēsu prātu pieņemt pareizos lēmumus spēles izšķirošajos momentos. Bija acīmredzami tas, ka Ernests vienkārši nespēja sakoncentrēties tad, kad tas bija visvairāk nepieciešams, kas deva arī likumsakarīgu rezultātu... Viss būs kartībā, galvenais tikai regulāri tikt uzspēlet pret pašiem labākajiem!
Šitais ir gari un galīgi crazy.
Ernests ir tur kur ir. Pietiekami labs lai būtu spēlējis 4-5 reizes ar labākajiem un tik slikts, ka nav spēlējis vairāk (zaudē vājākiem).
Cits gadus 10 piedalās turnīros un ne reizes nav sanācis uzspēlēt pret Rafu.(Runa iet par 100-200 labākajiem).

  +1 [+] [-]

, 2011-01-06 23:13, pirms 13 gadiem
nicks rakstīja: Šitais ir gari un galīgi crazy.
Ernests ir tur kur ir. Pietiekami labs lai būtu spēlējis 4-5 reizes ar labākajiem un tik slikts, ka nav spēlējis vairāk (zaudē vājākiem).
Cits gadus 10 piedalās turnīros un ne reizes nav sanācis uzspēlēt pret Rafu.(Runa iet par 100-200 labākajiem).
Nesaku cik labs vai slikts viņš ir, tikai gribēju pateikt, kas, manuprāt, pietrūkst līdz pašai, pašai virsotnei...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-01-07 08:46, pirms 13 gadiem
kļūdas patiešām bija muļķīgas! brīžiem skatījos un brīnijos. man kā cilvēkam, kurš nespēlē tenisu pat likas, ka dažas kļūdas bija absurdas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-01-07 09:05, pirms 13 gadiem
Ernests spēlēja labi, protams ir lietas, kas jāuzlabo savā spēlē un tad jau rezultās būs daudz daudz labāks. Tāpat prieks par Ernestu, ka mums ir kāds tenisists, kas spēj sīvi cīnīties ar pasaules spicāko tenisistu.
Lai uzlabojas Ernesta spēle un krājas uzvaras!

     [+] [-]

, 2011-01-07 09:36, pirms 13 gadiem
Cīņa bija laba, sīva, atdeve spēlei Ernestam Ok.Ar nerviem jātiek galā. Piekrītu iepriekš šeit izteiktajiem viedokļiem, ka paŗāk maz Ernestam sanāk uzspēlet ar ranga līderiem, bet kāpēc tas tā ir?Bieži tādēļ, ka nav pietiekami normālas atdeves un līdz ar to zaudējumi samērā vājiem pretiniekiem un līdz tiem līderiem netiek Novēlu tādu pašu spēli kā vakar vienmēr+ tikt galā ar spriedzi (tās dēļ jau arī rodas tās kļudas, kas neļāva vakar varbūt vinnēt).Lai veicas turpmāk!Prieks, ka Nadals labi izteicās!

     [+] [-]

, 2011-01-07 10:12, pirms 13 gadiem
kurš būs nākamais Gulbja turnīrs? liekas, ja viņš labi nospēlēs Austrālijā būs kāpums rangā, pagājušogadu viņš izkrita visos GS 1. kārtā, tā ka uz šī rēķina var pacelties.

     [+] [-]

, 2011-01-07 10:27, pirms 13 gadiem
Kā tas Bērziņš šodien raksta? Pārdzēries vai pārpīpējies? "noveda maču līdz uzvarošām beigām", "Par Gulbja nākamo turnīru varētu kļūt sacensības Sidnejā" un, protams, "kļūdas neļauj uzvarēt" utt. Jāņem laikam būs sūdains miets un jābrien uz Cēsu ielu skaidroties...

     [+] [-]

, 2011-01-07 12:49, pirms 13 gadiem
Laba speele! Rafas sitieni bija naaveejoshi. Virsrakstam nepiekriitu...

     [+] [-]

, 2011-01-07 13:43, pirms 13 gadiem
Nu vai vajadzētu tik traki piesieties raksta autoram (vairākos komentos)Kam negadās ne tā izteikties?Fakti ir atspoguļoti pareizi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-01-07 15:37, pirms 13 gadiem
žurnaļuga rakstīja: Kā tas Bērziņš šodien raksta? Pārdzēries vai pārpīpējies? "noveda maču līdz uzvarošām beigām", "Par Gulbja nākamo turnīru varētu kļūt sacensības Sidnejā" un, protams, "kļūdas neļauj uzvarēt" utt. Jāņem laikam būs sūdains miets un jābrien uz Cēsu ielu skaidroties...

     [+] [-]

, 2011-01-07 15:41, pirms 13 gadiem
piekrītu žurnaļugam... Cīrulis varēja mums, tenisa nesapratējiem, labāk izskadrot situācijas, kad 1x tiesnesis līdzīgā situācijā lēma, ka bumba ir ārā un 1x, ka ir iekšā...tā diezgan divdomīgi, ja taibreikā tā nolemj, domāju, ka tad arī bija iemesls, kas varēja tikai sanerrot spēlētājus, 2.setā Rafa darīja jau ko gribēja 2x uzlauza Ernesta serves un lieta bija galā, 1 sets super.... protams, varēja redzēt, ka 1. numuram nav viss OK, tā svīda, ka 2x pat mainīja kreklu,+ 3x vēl pēc spēles, ļoti patika RN koments pae EGpēc spēles..respect