Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:859, Did:0, useCase: 3

Kas notiks ar Holta ģitāru?

Kas notiks ar Holta ģitāru?
Holts dzied... Vai skanēs?

Foto: sc.com

Krisa Holta ģitāra pagaigām klusē... Arī golfa nūju komplekts ir nolikts kaktā. Rīgas Dinamo vārtsargs sevi pilnībā ir atdevis pirmsezonas treniņprocesam, jo viņš apzinās situācijas nopietnību. Pareizāk gan būtu teikt – neko viņš neapzinās, jo nekad šādā situācijā vēl savā karjerā nav bijis.

Dinamo vārtsargu jautājums šogad solās būt netradicionāls. Pirmoreiz kopš sezonas sākumā mēs zinām, ka komandai ir izteikts pirmais numurs – Kriss Holts. Iepriekš mums azotē bija vismaz divi vārtu kalpi, tagad ir viens. Kad Holts pērn tika ņemts kā viens no vilcējiem, līdzjutēji masīvo amerikāni sevišķi nopietni neuztvēra. Bija arī cits fons, jo olimpiskā čempiona Mikaela Telkvista personā, posteņa drošība tika dalīta. Sak, nevilks viens – būs otrs. Ārēji treneri līdz pat sezonas beigām tā arī netika skaidrībā – kurš būs galvenais, kas mums savā ziņā iegrieza play off izspēles laikā. Tomēr nevar noliegt, ka bez Holta janvāra uguņošanas, Dinamo savu sezonas izslēgšanas spēļu paketi, iespējams, nemaz nevarētu līdzjutējiem piedāvāt. Tieši tad arī parādījās amerikāņa lielā varēšana un dūša, jo – gan komanda, gan viņš pats bija piespiesti pie sienas. Izskanot sezonai, jau bija zināms, ka Holts atgriezīsies Rīgā, jo līgums ar viņu bija noslēgts uz diviem gadiem un bija maza varbūtība, ka vārtsargs varētu pēkšņi komandu uzmest. Atšķirībā no Trotera, kam vienkārši šeit nepatika, Holts jutās kā septītajās debesīs – viņš pelnīja superzvaigznes statusu, ko līdz šim savā karjerā nebija izjutis nekādā veidā. „Ja viņam būtu izvēle, viņš parakstītu ar komandu līgumu vēl uz desmit gadiem...”, tā par sava drauga noskaņojumus saka Kaspars Daugaviņš, kurš, starp citu, pirms gada bija viens no galvenajiem izlūkiem, kas pārliecināja Dinamo menedžmentu uzticēties Holta meistarībai. Arī naudas dēļ Kriss te nejūtas apdalīts, jo salīdzinot ar NHL fārmklubiem, KHL maize viņam ir ne tikai ar sviestu, bet arī ar desu, karbonādi, ceptajiem kartupeļiem un kompotu piedevām... Kādi 200 000 Rīgas maksātie dolāri ar visām prēmijām pret 30 000 Amerikas dolāriem pēc nodokļu nomaksas - piekritīsiet, starpība iespārda par labu austrumeiropai...

Uztraucoties par sava vārtsarga fizisko gatavību, vēlā pavasarī komandas vadība nosūtīja Holtam vēstuli, kurā lūdza viņam savākt savu augumu. Tulkojums bija izvērsts nepārprotami – sak, ja atbrauksi uz vasaras nometni ar lieko svaru, pārskatīsim līgumā atrunātos skaitļus. Tas nostrādāja un jūlija vidū Kriss Holts izkāpa no Air Baltic lidmašīnas kā balerīna – liekie tauki bija sadedzināti, ko vajadzēja parādīt Sējējam. Savukārt, vārtsargu trenerim Naumovam vajadzēja kaut ko citu: „Dažreiz tāda agresīva badošanās nemaz lielu labumu nevar dot... Vārtsargam jāķer ripas, nevis jārāda pretiniekam sava auguma proporcijas. Cilvēki ir dažādi un, manuprāt, nometnes sākumā Krisam vajadzēja diezgan nopietni aprast ar esošajām sajūtām – viņam bija mazāks svars, bet jaudas vairāk nepalika...” Pats Holts arī par to nevairās runāt, atgādinot, ka reiz jau esot bijis šādā situācijā – tas eksperiments neesot beidzies ar plusa zīmi. Taču Dinamo gadījumā viņš tagad mazāk uztraucas par svaru, bet gan par jaunajiem blakusapstākļiem, kas viņu uzrunā – vēl nekad savā vārtsarga karjerā Kriss nav gatavojies sezonai kā pārliecinošs pirmais numurs. „Man tā nav bijis, ja godīgi – esmu mazliet apmulsis...”

Vārtsargu treneris Sergejs Naumovs uzskata, ka šī būs savdabīga psiholoģiskā barjera, ko Holtam vajadzēs pārvarēt pašam. „Redzēju, ka pirmajos treniņos viņš sāka kaut ko vārtos izgudrot, pārcentās... Teicu – nomierinies, tev nevienam nekas šobrīd nav jāpierāda. Tu būsi komandas pirmais vārtsargs, tā arī gatavojies sezonai.” Viegli pateikt, grūti izdarīt. „Es nekad neesmu bijis šādā statusā – man vienmēr ar zobiem un nagiem bija jāizkaro sava vieta vārtos, allaž kāds bija blakus vai priekšā, nemaz nerunājot par treneru plāniem, kuros visbiežāk neietilpu kā komandas vilcējs. Atzīstu, sajūtas jocīgas. Tas nav uztraukums, drīzāk – tāds kā vēl neizjusts atbildības spiediens, ar ko man pašam vajadzēs tikt galā. Man liekas, ka es tieku... Cenšos.” Holts kā allaž izstaro pārliecību, taču sarunā ir jūtams, ka vīrs mazliet atskatās. „Man patīk jaunais treneris, taču redzēs, vai puiši sapratīs, ko no viņiem grib dabūt ārā – kā vārtsargam šādas pārmaiņas atnes divējādas sajūtas. Tas ir Ziemeļamerikas profesionālo hokeja līgu stils – agresīvs un mērķtiecīgs. Taču, ja izpildītāji kaut kādos mirkļos nesaprotas, tad vārtsargu pretinieks var saraut gabalos. Ceru, ka līdz tam nenonāksim...”

Vai Holtam būtu labāk , ja aiz muguras būtu vēl viens labs un pieredzējis vārtsargs? Kriss šauj pretī ar jautājumu. „Vai tad abi jaunie ir slikti vārtsargi?” Domā viņš Jučeru un Gudļevski. Saku – slikti nav, bet – vai viņi būs gatavi KHL līmenim? „Bez šaubām. Ja mēs runājam par otrajiem numuriem, tad gan viens, gan otrs ir līmenī. Tieši tas, kas komandai vajadzīgs. Es treniņos redzu, kā viņi strādā – tur bažām nevajag būt. Redzu viņu meistarību un potenciālu. Viņi spēlēs.”. Pagājušajā sezonā bija Telkvists, kas Holta pašsajūtu mazliet rīvēja. Tad viņš nevarēja izgriezt krūtis un gaidīt sezonu. Abus minētos jaunos kolēģus viņš patiešām uztver kā palīgus, nevis konkurentus. Ar zviedru tā nebija... Komandas biedri labi atceras, ka Kriss sezonas laikā pa kaktiem dažreiz esot kratījis savu lielo sirdi – raug, treneris nenotic viņa spējām, liekot pat pēc labiem aizvadīties mačiem vārtos otru kluba vārtsargu. Tas amerikānim neradīja komfortu ne spēlē, ne dvēselē. Ja atceramies jau minēto janvāri, kad Telkvists bija savainots, tad Holts burtiski grauza ledu, ne mirkli neļaujot noticēt, ka viņš ir noguris, nespējīgs vai izšāvies – bet spēles tad bija katru otro vakaru, turklāt play off režīmā. Vai ir pareizi teikt, ka „viens pats mājās (vārtos)” atbilst viņa lielajai vārtsarga būtībai? Pārbaudījumi vēl tikai priekšā. Plānots, ka kopā ar viņu visu sezonu būs arī ģimene – kundze ar abiem bērniem. Vecākajam jau tiek meklēta skola – tās ir ikdienas rūpes, ko pērn Holts šeit nezināja. Vismaz tā pagājušajā gadā nebija viņa vajadzība un nepieciešamība, tāpēc starp spēlēm mēs redzējām Holtu ar ģitāru, Holtu ar jauno singlu, Holtu radio tiešraidē, Holtu ar otu... Jā, arī Holtu bārā. Šogad visdrīzāk būs viņa intervijas sieviešu žurnāliem un fotogrāfijas ar bērniem atpūtā zooloģiskajā dārzā. Kā tas izmainīs Rīgas Dinamo vārtsargu Nr.1? Cerēsim, ka tikai uz labu, jo viņš beidzot ir galvenais.
Pirmoreiz savā hokejista karjerā.

  +6 [+] [-]

, 2011-08-15 10:07, pirms 13 gadiem
Īstenībā, šis raksts man pat radīja tādas kā bažas.. ka tik nesāk baigi uztraukties un nepārdeg..

 +10 [+] [-]

, 2011-08-15 10:16, pirms 13 gadiem
Īstenībā Holta gadījums ir visai interesants, jo klāt vēl pie jau aprakstītajām "problēmām", ir tāda lieta kā "otrgadnieka sindroms", jebšu klasiskais - "kaut ko sasniegt ir vieglāk nekā to līmeni noturēt". Kā tas viss izskatīsies kopā, būs interesanti pavērot, taču man gan liekas, ka sezonas vidū uz Rīgu brauks Holtam kāds palīgos.

  +5 [+] [-]

, 2011-08-15 10:16, pirms 13 gadiem
pārdos izsolē un par ieņemto naudu dzīvos ilgi un laimīgi

 +11 [+] [-]

, 2011-08-15 10:17, pirms 13 gadiem
Sav3jaizz rakstīja: Īstenībā, šis raksts man pat radīja tādas kā bažas.. ka tik nesāk baigi uztraukties un nepārdeg..
To jau autors arī gribēja panakt - neapēdat bez sāls, ja čalim nesanāk ar pirmo spēli

  +8 [+] [-]

, 2011-08-15 10:46, pirms 13 gadiem
Mani tiešām vairāk māc bažas par to vai laukuma spēlētāji (ne visi protams, bet liela daļa arī daži vecie kā piem. Ņiživijs) sapratīs ko Peka no viņiem grib, jo ne RD, ne izlase nekad nav spēlējusi šādu Pekas piedāvāto somu un ZA "spēka hokeju".... par Holtu lielu šaubu man nav - būs apmēram tāds pats kā pagājušogad - kaut ko pavilks, kaut ko nepavilks, bet +/- varētu būt līmenī.... vairāk ir bažas par to kas būs, ja čalis dabūs kādu nopietnāku traumu....

  +1 [+] [-]

, 2011-08-15 10:51, pirms 13 gadiem
als rakstīja: Mani tiešām vairāk māc bažas par to vai laukuma spēlētāji (ne visi protams, bet liela daļa arī daži vecie kā piem. Ņiživijs) sapratīs ko Peka no viņiem grib, jo ne RD, ne izlase nekad nav spēlējusi šādu Pekas piedāvāto somu un ZA "spēka hokeju".... par Holtu lielu šaubu man nav - būs apmēram tāds pats kā pagājušogad - kaut ko pavilks, kaut ko nepavilks, bet +/- varētu būt līmenī.... vairāk ir bažas par to kas būs, ja čalis dabūs kādu nopietnāku traumu....
Pekam jau vienā intervijā paspruka ka iespējams līdz sezonai vai sezonas laikā vajadzēs iegādāties vārtu vīru, domāju Sējējs jau zin kandidātus, tā teikt tur uz telefona.

  +5 [+] [-]

, 2011-08-15 10:56, pirms 13 gadiem
als rakstīja: Mani tiešām vairāk māc bažas par to vai laukuma spēlētāji (ne visi protams, bet liela daļa arī daži vecie kā piem. Ņiživijs) sapratīs ko Peka no viņiem grib, jo ne RD, ne izlase nekad nav spēlējusi šādu Pekas piedāvāto somu un ZA "spēka hokeju".... par Holtu lielu šaubu man nav - būs apmēram tāds pats kā pagājušogad - kaut ko pavilks, kaut ko nepavilks, bet +/- varētu būt līmenī.... vairāk ir bažas par to kas būs, ja čalis dabūs kādu nopietnāku traumu....
Somu hokejs ir ne tik daudz spēka, cik ātruma (tb "spēka" tas ir tieši tik daudz cik izriet no viņu ātruma).
Spēka hokeju kā reiz Latvijas hokejisti ir šur tur paspēlējuši, jo gandrīz vai visi ir pāris sezonas pamalušies pa Z-Ameriku un tai pašā izlasē pie Znaroka atsevišķos mačos viņi piekopa tādu taktiku (kaut vai nu jau vēsturiskajā spēlē pret Zviedriem, kad mūsu skandināvu "draugi" pēc mača raudāja, ka latvieši šamos, redz, nosist gribējuši).

Turklāt, šādā hokejā liela nozīme ir pareizai pozīcijas izvēlei un precīzai trenera norādījumu izpildei (piekritīsiet, ka RD ne vienmēr tas sanāk).

Un vot par šādu "ātruma hokeju" gan ir šaubas - vai visas sezonas garumā pietiks spēka RD hokejistiem.

  +3 [+] [-]

, 2011-08-15 11:07, pirms 13 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Somu hokejs ir ne tik daudz spēka, cik ātruma (tb "spēka" tas ir tieši tik daudz cik izriet no viņu ātruma).
Spēka hokeju kā reiz Latvijas hokejisti ir šur tur paspēlējuši, jo gandrīz vai visi ir pāris sezonas pamalušies pa Z-Ameriku un tai pašā izlasē pie Znaroka atsevišķos mačos viņi piekopa tādu taktiku (kaut vai nu jau vēsturiskajā spēlē pret Zviedriem, kad mūsu skandināvu "draugi" pēc mača raudāja, ka latvieši šamos, redz, nosist gribējuši).

Turklāt, šādā hokejā liela nozīme ir pareizai pozīcijas izvēlei un precīzai trenera norādījumu izpildei (piekritīsiet, ka RD ne vienmēr tas sanāk).

Un vot par šādu "ātruma hokeju" gan ir šaubas - vai visas sezonas garumā pietiks spēka RD hokejistiem.
Nu tamdēļ jau tagad Peka viņus dzen līdz vēmienam. Varētu būt Značoka un MVD variants, kad visus vienkārši apskrien un nospiež ar fiziskās sagatavotības pārākuma.

  +6 [+] [-]

, 2011-08-15 11:08, pirms 13 gadiem
Marka1111 rakstīja: Nu tamdēļ jau tagad Peka viņus dzen līdz vēmienam. Varētu būt Značoka un MVD variants, kad visus vienkārši apskrien un nospiež ar fiziskās sagatavotības pārākuma.
Nu cerams, ka tā arī būs, jo pretējā gadījumā var būt ĻOTI daudz nepatīkamu pārsteigumu "Tikai Rīga, Tikai Dinamo" faniem... .

  +2 [+] [-]

, 2011-08-15 11:11, pirms 13 gadiem
Es ceru, ka vairāk leģionāru vārtsargu Dinamo nebūs, ja grib kaut ko sasniegt, tad jāaudzina savējie.

  +2 [+] [-]

, 2011-08-15 11:11, pirms 13 gadiem
martins_ms rakstīja: Pekam jau vienā intervijā paspruka ka iespējams līdz sezonai vai sezonas laikā vajadzēs iegādāties vārtu vīru, domāju Sējējs jau zin kandidātus, tā teikt tur uz telefona.
Man ir pamatotas aizdomas, ka plančiks ir pagaidīt, kad beigsies NHL klubu nometnes un tad ja otrie nr. nevilks paņemt kādu AHL kadru par mazām naudiņām...

  +2 [+] [-]

, 2011-08-15 11:13, pirms 13 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Somu hokejs ir ne tik daudz spēka, cik ātruma (tb "spēka" tas ir tieši tik daudz cik izriet no viņu ātruma).
Spēka hokeju kā reiz Latvijas hokejisti ir šur tur paspēlējuši, jo gandrīz vai visi ir pāris sezonas pamalušies pa Z-Ameriku un tai pašā izlasē pie Znaroka atsevišķos mačos viņi piekopa tādu taktiku (kaut vai nu jau vēsturiskajā spēlē pret Zviedriem, kad mūsu skandināvu "draugi" pēc mača raudāja, ka latvieši šamos, redz, nosist gribējuši).

Turklāt, šādā hokejā liela nozīme ir pareizai pozīcijas izvēlei un precīzai trenera norādījumu izpildei (piekritīsiet, ka RD ne vienmēr tas sanāk).

Un vot par šādu "ātruma hokeju" gan ir šaubas - vai visas sezonas garumā pietiks spēka RD hokejistiem.
Spēka pietiks tikai tad, ja būs 5 maiņas, kur varēs regulāri, kādu atpūtināt. Ļoti iespējams tāpēc, arī Sejējs ir paņēmis tik daudz spēlētājus.
Starp citu, kā tur ar to Bērziņu palika? Pekka taču teica, ka pēc Liepājas spēles vai nu slēgs līgumu ar Armandu vai teiks paldies par sadarbību.

  +9 [+] [-]

, 2011-08-15 11:18, pirms 13 gadiem
esmu pārliecināts, ka Jučers "nokodīs" Holtu. Mārim ir mērķtiecība, lielas darba spējas un talants, pie tam - viņš ir vietējais. Pagājušajā sezonā nokoda Žabotinski, šogad nokodīs Holtu. Un arī Masaļski izlases vārtos. Lai izdodas!

  +1 [+] [-]

, 2011-08-15 11:22, pirms 13 gadiem
Edgars rakstīja: Spēka pietiks tikai tad, ja būs 5 maiņas, kur varēs regulāri, kādu atpūtināt. Ļoti iespējams tāpēc, arī Sejējs ir paņēmis tik daudz spēlētājus.
Starp citu, kā tur ar to Bērziņu palika? Pekka taču teica, ka pēc Liepājas spēles vai nu slēgs līgumu ar Armandu vai teiks paldies par sadarbību.
Šobrīd jau arī ir 5 maiņas - pret CSKA spēlējušie un vēl Sprukta trijnieks. Neviens vēl nekur nav aizsūtīts vai atskaitīts. Vienīgi Bukarts esot pieteikts HK "Rīga" sastāvā Omskas turnīram, bet tas vēl nenozīmē, ka viņš tajā komandā paliks arī regulārās sezonas sākumā.

  +5 [+] [-]

, 2011-08-15 13:39, pirms 13 gadiem
esmu gandrīz 100% pārliecināts, ka Holtam viss izdosies. Kriss ir tāds "racējs", tā teikt. neceru, ka viss notiks jau ar pirmo spēli, tam tomēr vajag laiku, lai aprastu ar savu jauno, atbildīgo lomu komandā.

  +2 [+] [-]

, 2011-08-15 14:23, pirms 13 gadiem
Calvin rakstīja: esmu pārliecināts, ka Jučers "nokodīs" Holtu. Mārim ir mērķtiecība, lielas darba spējas un talants, pie tam - viņš ir vietējais. Pagājušajā sezonā nokoda Žabotinski, šogad nokodīs Holtu. Un arī Masaļski izlases vārtos. Lai izdodas!
Nu šosezon noteikti Jučers neizkonkurēs Holtu tas ir skaidrs Jučers vel nav gatavs KHL līmenim to es redzēju pārbaudes spēlēs!
Nākošgad skatīsimies kas ar to Jučeru būs, vai būs gatavs vai nē KHL līmenim!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2011-08-15 15:01, pirms 13 gadiem
Šaubos vai Holts ir KHL pirmais numurs, pat esmu pārliecināts, ka nav. Nezinu, ko domā Sējējs un RD vadība, taču ap 500 000 pirmā vārtsarga pozīcijai šajā līgā ir jāatvēl. Ja Holts nobruks kādā spēlē, ko mainīs virsū? Jučeru? Jums smieklīgi tas neliekas? Tādi vīri ka Žerdevs, Radulovs, Kovaļevs un citi izmetīs šaibu viņam vienkārši cauri

  +2 [+] [-]

, 2011-08-15 15:30, pirms 13 gadiem
Calvin rakstīja: esmu pārliecināts, ka Jučers "nokodīs" Holtu. Mārim ir mērķtiecība, lielas darba spējas un talants, pie tam - viņš ir vietējais. Pagājušajā sezonā nokoda Žabotinski, šogad nokodīs Holtu. Un arī Masaļski izlases vārtos. Lai izdodas!
skaļi, bet lai izdodas.. veselīga konkurence

  -1 [+] [-]

, 2011-08-15 15:32, pirms 13 gadiem
Jā, noteikti.
Viduvēja auguma vārtsargs, kuram ir tendence sist ripas savos vārtos, un kurš nekur augstāk par Baltkrieviju nav spēlējis nokodīs ex-AHL, nu jau KHL pamatvārtsargu[kurš pagrozījies arī NHL]. Tu līmeņu atšķirību starp Belariem un NHL vispaŗ neredzi? Nevienu no Belariem pat uz VIENU spēli NHL nepalaistu.
Par Masaļski-viņa ''Hašeka stila'' spēlei izlases vārtos jau sen prasās nomaiņa, bet ne jau nepieredzējušais Jučers būs tas kodējs. Par Raitumu aizmirsi? Redzot, kā viņš trenējās izlases slēgtajos treniņos[jā, man bija šāda iespēja], varu apgalvot, ka viņš ir jau vismaz galvas tiesu pārāks par Edžu, līdz kuram vēl Jučeram ir ko kāpt. Saprotams, ka Znaroks neuzdrīkstējās Latvijas izlases ''varoni'' Edžu atsēdināt kā otro, jo to nesaprastu ne līdzjutējs parastais, ne LHF, tomēr es esmu gatavs likt mašīnas atslēgs ķīlā, ka Nolanam šie apstākļi būs mazsvarīgi, un nākamgad Raitums būs pārliecinošs pirmais numurs, protams, ja vien Edža šogad Jugrā tiešām negāzīs kalnus.

  +3 [+] [-]

, 2011-08-15 19:42, pirms 13 gadiem
Wendel Clark rakstīja: Tādi vīri ka Žerdevs, Radulovs, Kovaļevs un citi izmetīs šaibu viņam vienkārši cauri
Ak mēs mazie latvieši, tik ar skaļu vaimanāšanu atbaidīsim naidiniekus no Dievzemītes, jo nāks lielie vīri... tiešām smieklīgi.

Jāspēlē uzbrukumā, tad vienalga, kas stāv vārtos... varbūt vispār var nomainīt pret 6 laukuma spēlētāju.

     [+] [-]

, 2011-08-15 20:33, pirms 13 gadiem
Bērziņu tomēr nepaturēja RD.

     [+] [-]

, 2011-08-15 20:37, pirms 13 gadiem
jonsons rakstīja: Nu šosezon noteikti Jučers neizkonkurēs Holtu tas ir skaidrs Jučers vel nav gatavs KHL līmenim to es redzēju pārbaudes spēlēs!
Nākošgad skatīsimies kas ar to Jučeru būs, vai būs gatavs vai nē KHL līmenim!!
1) "skaidrs Jučers vel nav gatavs KHL līmenim to es redzēju pārbaudes spēlēs!"
Jučers aizvadījis neves pārbaudes spēles,, nevis pārbaudes spēli bet pusi no vienas pārbaudes spēles un izdarija to godam (kad viņš atstāja laukumu bija 1:1).

2) Neesmu Jučera fans, un uzskatu, ka Raitums šobrīd ir LV vārtsargs Nr1 (jā, Masaļskis pēdējā Pč izskatijās spēris soli atpakaļ, lai gan sezona bija laba un tagad atkal pārbaudes spēlēs cienījamu sniegumu rāda), tomēr, protams, grūti salīdzināt, ja visi trīs spēlē dažādās komandās un viens pat citā līgā, tomēr uzskatu, ka (tā kā Raitums nav DR sastāvā) otrā vārtsarga lomai KHL Jučers ir gatavs... protams vēl jāpieslīpējas un man prieks, ka Peka dod laiku gan viņam, gan šī gada "ugunsdzēsējam" / avārijas dienesta vartsargam Gudļevskim (ar to domāju, ka DR vinš bus trešais, lai gan spēlēs MHL, ja vien DR neizsauks gadijumjā, ja pirmie divi traumēti, kā bija pagājušogad), gan deva ari citiem. Jebkurā gadījumā šīs ir tikai pārbaudes spēles (pusspēle Jučera gadījumā), tādēļ spriest pāragri, bet ticu, ka, kā Nr2, viņš nepievils.

  +1 [+] [-]

, 2011-08-15 20:49, pirms 13 gadiem
Liquidforce rakstīja: Jā, noteikti.
Viduvēja auguma vārtsargs, kuram ir tendence sist ripas savos vārtos, un kurš nekur augstāk par Baltkrieviju nav spēlējis nokodīs ex-AHL, nu jau KHL pamatvārtsargu[kurš pagrozījies arī NHL]. Tu līmeņu atšķirību starp Belariem un NHL vispaŗ neredzi? Nevienu no Belariem pat uz VIENU spēli NHL nepalaistu.
Par Masaļski-viņa ''Hašeka stila'' spēlei izlases vārtos jau sen prasās nomaiņa, bet ne jau nepieredzējušais Jučers būs tas kodējs. Par Raitumu aizmirsi? Redzot, kā viņš trenējās izlases slēgtajos treniņos[jā, man bija šāda iespēja], varu apgalvot, ka viņš ir jau vismaz galvas tiesu pārāks par Edžu, līdz kuram vēl Jučeram ir ko kāpt. Saprotams, ka Znaroks neuzdrīkstējās Latvijas izlases ''varoni'' Edžu atsēdināt kā otro, jo to nesaprastu ne līdzjutējs parastais, ne LHF, tomēr es esmu gatavs likt mašīnas atslēgs ķīlā, ka Nolanam šie apstākļi būs mazsvarīgi, un nākamgad Raitums būs pārliecinošs pirmais numurs, protams, ja vien Edža šogad Jugrā tiešām negāzīs kalnus.
Pilnīgi piekrītu, ja nu vienīgi Jučeru tomēr vērtēju nedaudz augstāk (nevis augstāk par Raitumu Nr1 LV vai Masaļski Nr2 LV bet augstāk neka tu par viņu izsakies, galu galā Masaļska zvaigžņu stunda ar aizsākās Baltkrievijas čempī). Domāju kā Nr.2 Jučer pavilks (sliktāks par Lūsiņu (kurš gan bija nr.3) nebūs - ar to es negribu teikt ka Lūsiņš ir izmetams, bet vinš nav starp 3 labākajiem Latvijas vārtsargiem, tas tiesa, kur nu vēl DR). Turklāt neaizmirsīsim arī Gudļevski un Auziņu, kā arī citus (visus neuzskaitīšu, jo tā jau var nonakt līdz Atim Irbem). Tā kā maiņa aug. Dažam labam vēl japieslīpējas dažam galvenais nesaslimt ar zvaigžņu slimību, bet visiem smagi jāstrādā.

  +1 [+] [-]

, 2011-08-15 21:21, pirms 13 gadiem
Tā jau ir Enkuzēns un Gudļevskis 2 pusspēlēs ielaida 7 vārtus, kamēr Holts ar Jurčeru 3. Nupat dažiem liekas, ka iestājusies vārtusargu katastrofa, jo visi redz kopā zaudētos 10 vārtus 2 spēlēs.

  -1 [+] [-]

, 2011-08-16 00:01, pirms 13 gadiem
KirmansLipovs rakstīja: Pilnīgi piekrītu, ja nu vienīgi Jučeru tomēr vērtēju nedaudz augstāk (nevis augstāk par Raitumu Nr1 LV vai Masaļski Nr2 LV bet augstāk neka tu par viņu izsakies, galu galā Masaļska zvaigžņu stunda ar aizsākās Baltkrievijas čempī). Domāju kā Nr.2 Jučer pavilks (sliktāks par Lūsiņu (kurš gan bija nr.3) nebūs - ar to es negribu teikt ka Lūsiņš ir izmetams, bet vinš nav starp 3 labākajiem Latvijas vārtsargiem, tas tiesa, kur nu vēl DR). Turklāt neaizmirsīsim arī Gudļevski un Auziņu, kā arī citus (visus neuzskaitīšu, jo tā jau var nonakt līdz Atim Irbem). Tā kā maiņa aug. Dažam labam vēl japieslīpējas dažam galvenais nesaslimt ar zvaigžņu slimību, bet visiem smagi jāstrādā.
Auziņu es nevaru objektīvi vērtēt, jo esmu ar viņu draugos, tāpēc vienmēr uzskatīšu, ka viņš ir labāks, bet domāju, ka HK Rīgā viņam stabili būtu jābūt pirmajam.
Jā, Jučers var pavilkt otro, jo otrajam ir jāsēž uz soliņa, bet ko līdz Holts traumēsies-un tas notiks, viņš ir pat ļoti traumatisks vārtsargs[kā jau vairums garo vārtsargu], Jučers neizturēs. Atliek vien piekrist augstāk rakstītajam, ka, piemeŗam, noliekot vienu otram pretī Radulovu un Jučeru, tas tiešām izskatās pēc Dinamo Riga vs HK Riga.

  -2 [+] [-]

, 2011-08-16 03:34, pirms 13 gadiem
LEdgars rakstīja: Ak mēs mazie latvieši, tik ar skaļu vaimanāšanu atbaidīsim naidiniekus no Dievzemītes, jo nāks lielie vīri... tiešām smieklīgi.

Jāspēlē uzbrukumā, tad vienalga, kas stāv vārtos... varbūt vispār var nomainīt pret 6 laukuma spēlētāju.
Nu nevajag jau kaujassparu jaukt ar lunātismu. Tad jau varam ielikt vārtos Prizma 95 jauno talantu un ar kaujas saucienu uz lūpām iegūt Gagarina kausu. Realitāte ir tāda, ka pret spēlētājiem, kuri hokejā ir sasnieguši pašas virsotnes izies LM vārtsargs, kurš netika pat Latvijas U20 un kura statistika pagājušā gada Kontinentālaja kausā bija vidēji 5.71 ielaisti vārti spēlē. Negribu te kritizēt Jučeru, novēlu viņam tikai panākumus un ceru, taču līmeņu atšķirības tomēr būtu jāsaskata. Sējējam gan labāk redzams, varbūt metīs golus iekšā. Kā brazīļi - jūs mums iemetīsiet cik varēsiet, mēs jums - cik gribēsim

  -1 [+] [-]

, 2011-08-16 19:39, pirms 13 gadiem
Mans teksts bija vairāk ironija.
Es domāju, ka Holts sajutīs spēles garšu un vārtos būs pārliecinošāks kā pagājušajā sezonā, kad vārtusargu raustīšana jau pārspēja laukuma spēlētāju mainīšanu 2. sezonā (tad vienas spēles laikā Jūlis jauca maiņas tā, ka visi uzspēlēja ar visiem). Jā, Raitums vai Edža būtu labāks, par Jurčeru un, ja Holts nopietni satraumēsies, tad visticamāk meklēs jaunu vārtusargu. Tomēr visam ir gaišās puses un pat Gudļevskis, kurš spēlē bija stipri nepārliecinošs, bulīšu sērijā ielaida tikai vienus vārtus. Jā, Radulovs nemeta, bet tie metēji nebija arī no HK Rīga.

     [+] [-]

, 2011-08-17 19:50, pirms 13 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Somu hokejs ir ne tik daudz spēka, cik ātruma (tb "spēka" tas ir tieši tik daudz cik izriet no viņu ātruma).
Spēka hokeju kā reiz Latvijas hokejisti ir šur tur paspēlējuši, jo gandrīz vai visi ir pāris sezonas pamalušies pa Z-Ameriku un tai pašā izlasē pie Znaroka atsevišķos mačos viņi piekopa tādu taktiku (kaut vai nu jau vēsturiskajā spēlē pret Zviedriem, kad mūsu skandināvu "draugi" pēc mača raudāja, ka latvieši šamos, redz, nosist gribējuši).

Turklāt, šādā hokejā liela nozīme ir pareizai pozīcijas izvēlei un precīzai trenera norādījumu izpildei (piekritīsiet, ka RD ne vienmēr tas sanāk).

Un vot par šādu "ātruma hokeju" gan ir šaubas - vai visas sezonas garumā pietiks spēka RD hokejistiem.
Būs līdzīgi kā ar Maskavas Dinamo. Es domāju sezonu sāks kā monstri, bet tālāk nav prognozējams - ja tiešām sāks ar spēka spēli. Šuplers tomēr zināja resursus no R2000 - Un ja Holts nepavelk un ja Holts pavelk un ir trauma........ Tad jādzimst jaunam mūrim Un ne jau Slimnīcā, bet jau uz ledus laukuma