Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:542, Did:0, useCase: 3

Tihonovs ir gatavs Latvijai, bet...

Tihonovs ir gatavs Latvijai, bet...
Pirms četrdesmit gadiem Viktors Tihonovs (pa kreisi) sagrieza kājām gaisā Latvijas hokeja apcirkņus, vai tagad viņa dēlam Vasīlijam to pašu būs lemts paveikt ar Latvijas izlasi?

Foto:...

Ja nenotiks nekas ārkārtējs, tad Latvijas hokeja izlases galvenais treneris ir zināms. Kā viņu sauc? Vai Lipmans ir savā ceļā beidzot saticis Laimes lāci, savu cerēto sapni vai vienkārši - labu treneri? Lasiet tālāk...

Pēc tā sauktās „maija tīrīšanas”, kad pie izlases palika vien Kirovs un Māris (attiecīgi – federācijas prezidents Lipmans un ģenerālsekretārs Baldonieks), pirmais ievilka mazliet elpu un atkal spērās hokeja druvā. Šajā situācijā vērot Lipmanu ir tas pats, kas piedalīties unikālā eksperimentā ar baltajām pelītēm. Interesanti. Visos iepriekšējos gadījumos, kad valstsvienības istaba ir tikusi izslaucīta, izdezinficēta un tajā veikts eiroremonts, federācijas galva ir spējis interjeram sarūpēt patiešām cienījamas mēbeles vai mēbeļu komplektu. Nu, jau kāds brīdis ir pagājis, kopš tautā tika palaista ziņa par iespējamajiem kandidātiem, kas esot uzrunāti. Meklēts tiek kaut kas līdzīgs rotaļlietai – divi vienā. Proti, potenciālajam izlases trenerim vajadzēs aprūpēt ne tikai lielo, bet arī junioru izlasi. Kaut ko līdzīgu Lipmans ir redzējis pie vāciešiem un nolēmis – ja reiz viņiem tas strādā, mēs lecam tajās pašās kurpēs. No uzvārdiem līdz šim ir zināms tikai viens – slavenā Viktora Tihonova dēls Vasīlijs. Divi citi arī esot ļoti labi speciālisti, strādājuši labos Ziemeļamerikas klubos, paprasījuši par saviem pakalpojumiem labu naudu, bet, Kirovs, kā vecais Ābrams, nevienu lakatiņu bez maksas nav ne devis, ne apsolījis. Tādā ziņā, ka federācijas prezidents esot nositis/nokaulējis prasīto cenu... Būtu dīvaini, ja tas nenotiktu. Brīdī, kad lasīsiet šīs rindas, Lipmans būs veicis vienu no saviem šīs vasaras garākajiem pārlidojumiem – Rīga – Ņujorka – Rīga. Ko Kirovs atveda no aizjūrām?

Šobrīd vistuvāk trenera krēslam ir Vasīlijs Tihonovs – bijušais Rīgas Dinamo junioru komandas treneris (padomju laikos), pirmais no Eiropas nākušais speciālists, kas Ziemeļamerikā bijis kāda profesionālā hokeja kluba galvenais treneris (Kanzassitijas Baldes, IHL). Strādājis par trenera palīgu NHL (Sanhosē Sharks), pirms šiem godiem, labi sevi apliecinājis Somijā, kur Pori pilsētā burtiski no mēsliem uzbūvēja komandu, kas prata izcīnīt uzvaras. Protams, bijis arī pie sava tēva CSKA sistēmā, pērn bija otrais treneris Omskas Avangard (KHL). Reputācija laba, allaž pratis par to gan rūpēties, gan aizstāvēt. Pēdējos gados gan Vasīlijs vairāk laika veltīja savam dēlam Viktoram – Fīniksas Coyotes uzbrucējam. Izmantojot savas zināšanas un sakarus, Tihonovs mērķtiecīgi virzīja puiku pretī lielajai iespējai. Arī gatavojot viņam individuālos treniņu plānus. Kas no tā visa sanācis, vēl pāragri spriest, taču pirms pusotra gada, kad jaunais Tihonovs nolēma pusi no sezonas aizvadīt KHL klubā Severstaļ, viņa uzbrucēja talantu varēja pamanīt ar neapbruņotu aci. Dēla mocīšanos ap NHL slieksni, Vasīlijs skaidro ar apstākļu sakritību – Fīniksas komanda joprojām ir bez saimnieka un līga, kas vada visus finansiālos un sportisko procesus šajā komandā, īpaši neaizraujas ar liekiem tēriņiem. Pie tiem tiek saukts arī Tihonova jaunākā gadījums, jo kā jaunajam hokejistam, viņam ar klubu ir divvirziena līgums – fārmklubā vienā alga, lielajā pavisam cita. Ja Coyotes nolemtu Viktoru Tihonovu iespēlēt, tad viņiem būtu jārēķinās vismaz ar 875 000 dolāru lieliem izdevumiem, turppretī bāzes komandā šie skaitļi nav lielāki par 65 000 sezonā. Kāpēc par to visu stāstu, ja šo rindu galvenā doma ir Latvijas izlases treneris? Tāpēc, ka Vasīlija Tihonova gadījumā viņa dēla karjera ir pāri visam un, iespējams, pat vairāk. Par to pārliecinos, kad sazvanu Tihonovus viņu šī brīža dzīves vietā Sanfrancisko (ASV).

Brīdī, kad runājam, Vasīlijs atrodas treniņā pie Viktora – viņš rūpīgi seko līdzi dēla fiziskajai formai, lai savu lolojumu tirgū izliktu kā konfekti. Var teikt, ka tā ir viena no spilgtākajam Tihonova īpašībām – viņš vēlas būt perfekts pat sīkumos:
- Viktoram līgums ar klubu ir beidzies, taču viņš ir ierobežotais brīvais aģents. Piedāvājums, ko mums iedeva komanda, neapmierina. Tāpēc mēs prasām maiņu, jo par Viktoru līgā ir liela interese. Viņam būtu, kur spēlēt, ja vien Fīniksa ļautu iet...
Vasīlijs mazliet piepušķo, bet kopumā ir uz zemes – viņš patiešām labi pārzina Amerikas hokeja paradumus, viņam ir labi sakari visās līgās, turklāt, radu raksti arī liek gan viņā ieklausīties, gan neļauj pašam pārvērsties par galīgo blefotāju. Tihonova hokeja zīmols tomēr nav nekāda uzlīme uz ledusskapja. Kad aplinkus sāku iztaujāt par Lipmana piedāvājumu, izlases sakarā, Vasīlijs neslēpj un liek uz galda. Vispirms esot bijis Māra Baldonieka zvans – viņi laikabiedri, tāpēc zina viens otru labi:
- Jā, man bija saruna ar Kirovu un es esmu ļoti ieinteresēts šajā piedāvājumā. Strādāt ar Latvijas izlasi ir liels gods, turklāt, mani pilnībā apmierina nosacījumi, ko Lipmans izvirzīja. Proti, ka man būtu jāstrādā gan ar lielo, gan junioru komandu. Bet šobrīd ir daži sarežģījumi: man piedāvā darbu vienā no KHL klubiem. Lipmans vēlas, lai izlases treneris būtu atbrīvotais – proti, strādātu tikai ar izlasi.
Vasīlijs vēl atbildi krieviem nav devis, taču šis priekšlikums viņu noteikti interesē. Tomēr – atkal nākas pārcilāt dēla tēmu...
- Es vēlos pēc iespējas ilgāk būt šeit kopā ar Viktoru, lai viņu sagatavotu sezonai. KHL klubos nometnes sākas jūlija divdesmitajos datumos. Ja man neizdosies vienoties, ka es līdz augustam palieku Amerikā un tikai pēc tam pievienojos klubam, tad droši vien šo iespēju laidīšu garām. Jo Viktoram šī ir ļoti svarīga vasara, man iesāktais darbs jāizdara līdz galam, es nedrīkstu viņu atstāt vienu. Jo iespējamas ļoti nopietnas sarunas arī ar viņa jauno klubu.

Tā kā Vasīlijs reizē ir gan tēvs, treneris un aģents savam dēlam, tad var saprast viņa šī brīža uzbudinājumu. Ja noslēpumainais KHL klubs, kas viņam izteicis piedāvājumu, paliks ciets – tad Tihonovs visticamāk būs tuvāk Latvijas izlasei. Ja nē – tad Vasīlijs izvēlēsies KHL un tad jau vajadzēs Lipmanam domāt, atkāpties no sava nosacījuma, ko viņš izvirzījis trenera amatam (būt par atbrīvoto), vai ņemt nākamos rindā. Lipmans gaidīs vispirms Tihonovu, par to nav šaubu. Pārliecību par šādu izvēli iedod pats Vasīlijs, kad pavaicāju, kādi ir bijuši viņa paša nosacījumi, kas izvirzīti Kirovam – alga, garantijas utml.:
- Man finansiāli nav nekādu nosacījumu, jo esmu pārticis. Šajā situācijā es skatos uz iespēju, nevis naudu.
Pēc šiem vārdiem Lipmans droši vien apraudājās no laimes... Bet – pagaidām vēl Tihonovs ir kokā. Atbildi no KHL kluba viņš cerot sagaidīt līdz 20. jūlijam, tad arī būšot skaidrs, ko iesākt ar Latvijas piedāvājumu:
- Man patiešām ir ļoti patīkami, ka esmu viens no Latvijas izlases trenera kandidātiem. Ja tas notiks, domāju, ka sastrādāšos arī ar Dinamo treneri Rautakalio – es Peku labi pazīstu. Rīgai ir paveicies, ka izdevās vienoties ar šādu speciālistu – tas ir ieguvums.
Taču šobrīd man galvenais – dēls... Tā sarunu beidz Vasīlijs Tihonovs. Vai mēs viņu dabūsim un, vai Tihonovs patiešām saprot, kas viņu sagaida – nebūs ilgi jāgaida. Pēdējā latviešu hokejistu paaudze, kurus Vasīlijs pazina kā piecus pirkstus – bija slavenie septiņdesmit otrie. Ozoliņš, Žoltoks, Panteļejevs, Cipruss... Viņi treneri atzīst. Kad Rīgā pirms četrdesmit gadiem ieradās viņa tēvs, Latvijas hokejs piedzīvoja atdzimšanu. Vai Vasīlija Tihonova izvēle nāk ar to pašu svētību?

 +35 [+] [-]

, 2011-07-12 08:55, pirms 13 gadiem
Man finansiāli nav nekādu nosacījumu, jo esmu pārticis-
Pēc šiem vārdiem Lipmans droši vien apraudājās no laimes!
Slēpts komentārs: St_Germain

  -1 [+] [-]

, 2011-07-12 09:13, pirms 13 gadiem
Nu, izskatās, ka atkal Lipmans grib izspēlēt kādu gudru šaha kombināciju, kurā iesaistīts Ozo un tagad arī Vasilijs Tihonovs- proti, Vasilijs ir Ozo ļooti labi zināms cilvēks, un Kirovs tādējādi cer atkal piesaistīt viņu izlasei, vēl pie tam tagad saprotot, ka Ozo reāli algu par šo darbu (GM) taču neprasīja...
Taču diemžēl izskatās, ka tas nu nekādi neizdosies pat ja Tihonovs vienosies ar Kirovu- Sandis bija pārāk dusmīgs par nepamatoto vienošanās par ilgtermiņa darbošanos LV izlases labā nepildīšanu...

  +9 [+] [-]

, 2011-07-12 09:21, pirms 13 gadiem
Tihonova pluss varētu būt tas, ka viņam aptuvena skaidrība, kas ir Latvijas hokejs, kādas te ir dīvainības. Ārzemniekam tas atkal ir mīnuss - pat aizjūras zviedrs Kurre iebrauca visā sistēmā tik ap trešo gadu, amerikānim/kanādietim mūsu marasms vēl ilgāk nepaliks skaidrāks, ja vispār taps. Tādā ziņā it kā Tihonovs būtu labāka kandidatūra, taču personīgi gribās arī pa ilgiem laikiem jaunas vēsmas Latvijas hokejā, jo diemžēl vietējie nevelk vēl.

  -2 [+] [-]

, 2011-07-12 09:33, pirms 13 gadiem
Krievijā viņš gan nav īpaši atzīts, jo kā saka krieviņi, viņš ir labs asistents, bet ne galvenais, viņš ir apmēram kā Haris Znarokam ļoti labs treniņu procesā, kā taktiķis, taču nespēj īsti noskaņot krievu hokejistus, kuriem tomēr regulāri, vajagot nodot zibeņus...

  +4 [+] [-]

, 2011-07-12 09:39, pirms 13 gadiem
palasot viņa teikto, nešķiet, ka viņu kaut kas hokejā interesē, izņemot viņa dēlu, diez vai izlasei maz būs laika, būs jāseko un jādod padomi dēlam
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-07-12 09:43, pirms 13 gadiem
p.s. par dēlu, protams, jārūpējas, bet tad arī pret izlasi un tās līdzjutējiem jābūt godīgam un jāpasaka, ka pilnvērtīgi strādāt nevarēs... nevis pēc principa - pamēģināšu, ja varēs pavienot, tad labi, ja ne, tad vēlāk atteikšos

     [+] [-]

, 2011-07-12 09:44, pirms 13 gadiem
archa000 rakstīja: Tihonova pluss varētu būt tas, ka viņam aptuvena skaidrība, kas ir Latvijas hokejs, kādas te ir dīvainības. Ārzemniekam tas atkal ir mīnuss - pat aizjūras zviedrs Kurre iebrauca visā sistēmā tik ap trešo gadu, amerikānim/kanādietim mūsu marasms vēl ilgāk nepaliks skaidrāks, ja vispār taps. Tādā ziņā it kā Tihonovs būtu labāka kandidatūra, taču personīgi gribās arī pa ilgiem laikiem jaunas vēsmas Latvijas hokejā, jo diemžēl vietējie nevelk vēl.
Par tām jaunajām vēsmām es īsti nepiekrītu, vienīgais kanādietis, kurš sekmīgi ir ilgāku laiku trenējis izlasi Eiropā ir Ralfs Krugers, kurš pirms tam gadus 10 pats spēlēja Vācijas un Šveices līgās. Visi pārējie ir kaut ko sasnieguši tikai klubu hokejā pieaicinot krietnu čupiņu savu tautiešu, kuri tad arī ir cementējuši šo speciālistu veiksmī.

     [+] [-]

, 2011-07-12 09:50, pirms 13 gadiem
Edgars rakstīja: Krievijā viņš gan nav īpaši atzīts, jo kā saka krieviņi, viņš ir labs asistents, bet ne galvenais, viņš ir apmēram kā Haris Znarokam ļoti labs treniņu procesā, kā taktiķis, taču nespēj īsti noskaņot krievu hokejistus, kuriem tomēr regulāri, vajagot nodot zibeņus...
tieši tā, tur jeņkiem viss notiek civilizēti un bez balss pacelšanas, bet pie mums vēl ir padomju sistēma, ka spēlētāji spēlē tad, kad treneris šos nolamā trisstāvīgos vārdos
Slēpts komentārs: krahs

  +3 [+] [-]

, 2011-07-12 10:09, pirms 13 gadiem
Edgars rakstīja: Par tām jaunajām vēsmām es īsti nepiekrītu, vienīgais kanādietis, kurš sekmīgi ir ilgāku laiku trenējis izlasi Eiropā ir Ralfs Krugers, kurš pirms tam gadus 10 pats spēlēja Vācijas un Šveices līgās. Visi pārējie ir kaut ko sasnieguši tikai klubu hokejā pieaicinot krietnu čupiņu savu tautiešu, kuri tad arī ir cementējuši šo speciālistu veiksmī.
Henlons un Baltkrievijas izlase - 3 gados 2x 8niekā:
2005.g. 10.v.
2006.g. 6.v.
2009.g. 8.v.

Kuram Latvijas izlases trenerim ir tāds "veiksmes stāsts"?

  +4 [+] [-]

, 2011-07-12 10:42, pirms 13 gadiem
Es jau pirms kāda laika teicu, ka iespējams un visdrīzākais tas būs tieši Tihonovs jaunākais, jo viņam ir te gan mašīna, gan dzīvoklis - Kiram atkrīt lieki tēriņi par šīm divām lietām (a tērēties jamam nepatīk vienalga vai tās būtu nūjas, lentes, ūdeņi vai jaunā trenera apartamenti) un ja vēl arī finansiāli čalis neko diži daudz neprasa, tad tas vispār ir "Kirova sapnis" un, domāju, ka jaunais treneris jau faktiski ir zināms!

  +1 [+] [-]

, 2011-07-12 10:55, pirms 13 gadiem
pagaidisim -būs intresanti

  -4 [+] [-]

, 2011-07-12 11:27, pirms 13 gadiem
Nekur vel nav teikts ka jaunais treneris tiešm būs Tihonovs juniors.
Pagaidīsim faktiskos apstākļus un tad spriedīsim.

  +1 [+] [-]

, 2011-07-12 12:29, pirms 13 gadiem
als rakstīja: Es jau pirms kāda laika teicu, ka iespējams un visdrīzākais tas būs tieši Tihonovs jaunākais, jo viņam ir te gan mašīna, gan dzīvoklis - Kiram atkrīt lieki tēriņi par šīm divām lietām (a tērēties jamam nepatīk vienalga vai tās būtu nūjas, lentes, ūdeņi vai jaunā trenera apartamenti) un ja vēl arī finansiāli čalis neko diži daudz neprasa, tad tas vispār ir "Kirova sapnis" un, domāju, ka jaunais treneris jau faktiski ir zināms!
Domā ka Lipmans nesaprot elementāras lietas?
Ja tas būs Tihonovs juniors, tad pavasarī pirms izlases sboriem sāksies vecais stāsts par nogurumu pēc smagās sezonas u.t.t., jo Tihonovs juniors nav tā ēsma kas varētu iekārdināt LV izlases kandidātus.
Z-amerikas treneris jau būtu kas interesants uz ko varētu parakstīties daudzi tā saucamie šaubīgie izlaes kandidāti.

     [+] [-]

, 2011-07-12 12:55, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Domā ka Lipmans nesaprot elementāras lietas?
Ja tas būs Tihonovs juniors, tad pavasarī pirms izlases sboriem sāksies vecais stāsts par nogurumu pēc smagās sezonas u.t.t., jo Tihonovs juniors nav tā ēsma kas varētu iekārdināt LV izlases kandidātus.
Z-amerikas treneris jau būtu kas interesants uz ko varētu parakstīties daudzi tā saucamie šaubīgie izlaes kandidāti.
nu, nu - kaut kā neatceros, ka pēdējos gados kaut viens no "tā saucamajamiem šaubīgajiem izlases kandidātiem" būt iedevis kurvīti LV izlasei... atteikuši ir tikai "stabilie" - Sprukts, Laviņš, Skrastiņš... pat 2006.g. kurvīšus deva Sorokins, Irbe, u.c. taču visi "tālākie" bija klāt.
Pēdējo reizi, cik atceros, kad atteica kāds o "tā saucamajamiem šaubīgajiem izlases kandidātiem", ja nemaldos, bija 2007. vai 2008.g., kad Feldmanis iedeva "kurvīti" Znarokam Poļesjes kausa sakarā...

     [+] [-]

, 2011-07-12 13:08, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: nu, nu - kaut kā neatceros, ka pēdējos gados kaut viens no "tā saucamajamiem šaubīgajiem izlases kandidātiem" būt iedevis kurvīti LV izlasei... atteikuši ir tikai "stabilie" - Sprukts, Laviņš, Skrastiņš... pat 2006.g. kurvīšus deva Sorokins, Irbe, u.c. taču visi "tālākie" bija klāt.
Pēdējo reizi, cik atceros, kad atteica kāds o "tā saucamajamiem šaubīgajiem izlases kandidātiem", ja nemaldos, bija 2007. vai 2008.g., kad Feldmanis iedeva "kurvīti" Znarokam Poļesjes kausa sakarā...
Tieši tādus kā Spruktu es arī saucu par ,,šaubīgiem''. Cilvēki kas šaubās vai ir vērts.
Kā pierāda pēdējās 2 sezonas, tad šādu šaubīgo paliek arvien vairāk.
Protams, ka viņi nesaka atklāti par nevēlēšanos spēlēt izlasē patiesos iemeslus, bet doma ir skaidra-nekas neliecina ka izlasē varētu būt kas savādāk kā citus gadus.
Ja tiks uzaicināts Tihonovs juniors, tad arī viss būs kā parasti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-07-12 14:09, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tieši tādus kā Spruktu es arī saucu par ,,šaubīgiem''. Cilvēki kas šaubās vai ir vērts.
Kā pierāda pēdējās 2 sezonas, tad šādu šaubīgo paliek arvien vairāk.
Protams, ka viņi nesaka atklāti par nevēlēšanos spēlēt izlasē patiesos iemeslus, bet doma ir skaidra-nekas neliecina ka izlasē varētu būt kas savādāk kā citus gadus.
Ja tiks uzaicināts Tihonovs juniors, tad arī viss būs kā parasti.
Cienītais, nejauc p$%#i ar pirkstu! Ne jau trenerim ir jākomplektē izlase, bet gan tas normāli būtu jādara GM. Tā kā Ozo ir prom (un arī viņam neizdevās visus savākt), tad diezgan droši var prognozēt, ka Baldonieks tiks nolikts "vecajās sliedēs".
Tur arī būs tas jautājums, kā Baldoniekam izdosies "pārliecināt" to šaubīgos. Trenerim kā personālijai šinī sakarā nebūs tā noteicošā loma. Ne jau Tihonovs (vai kāds cits) zvanīs spēlētājiem...

     [+] [-]

, 2011-07-12 14:24, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: Cienītais, nejauc p$%#i ar pirkstu! Ne jau trenerim ir jākomplektē izlase, bet gan tas normāli būtu jādara GM. Tā kā Ozo ir prom (un arī viņam neizdevās visus savākt), tad diezgan droši var prognozēt, ka Baldonieks tiks nolikts "vecajās sliedēs".
Tur arī būs tas jautājums, kā Baldoniekam izdosies "pārliecināt" to šaubīgos. Trenerim kā personālijai šinī sakarā nebūs tā noteicošā loma. Ne jau Tihonovs (vai kāds cits) zvanīs spēlētājiem...
Protams,ka tas jadara GM, bet kad pēdējo reizi LV izlasei tāds ir bijis normālā izlases GM izpratnē?
Pat Ozo izlasei tika piesaistīts ar vienu domu-pastrādāt ar RD šaubīgajiem spēlētājiem. Un pat ja Ozo netiktu atlaists, tad nākošā pavasarī rinķa dancis sāktos no jauna, jo tas nav normāli,ka izlases GM ir aktīvais spēlētājs, kuram nav ne laika, ne arī iespēju aplūkot visus izlases kandidātus darbībā hokeja laukumā.
Lipamana ideja par to ka izlases galvenam trenerim ir jabūt bez saiknes ar klubu, un viņš vienlaicīgi būs arī U-20 galvenais treneris ir apsveicama, jo tādējādi stipri mazināsies LV izlases neizdarīgo GM loma.
Un Tihonova juniora gadijumā jautājums ir ne tik daudz par komandas komplektāciju, bet kādas jaunas vēsmas šis treneris, kuram pamatā ir postpadomju hokeja skolas gudrības, varētu ienest.

     [+] [-]

, 2011-07-12 14:32, pirms 13 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: Un kas būs neparastāk, ja uzaicinās kādu bijušo NHL kluba asistentu...? Ķip, actiņas čaļiem sāks neparastāk spīdēt, ka viņus tagad ĀRZEMNIEKS trenēs?
Šaubīgo paliek vairāk ne tikai Latvijā, šogad mēs redzējām, ka ar tiem bija problēmas gandrīz visām izlasēm... Tā tas, droši vien, būs arī uz priekšu, vienā gadā vairāk, otrā mazāk...
Neparastāks būs tas, ka mēs varbūt beidzot izlases kontekstā mēģināsim izrauties no sasmakušā postpadomju hokeja dīķa.
Savā laikā Lindstrems jau tam mēģināja ielikt labus pamatus, bet viņam diemžēl pietrūka gan laika, gan arī skaidra izpratne ko viņš vēlās sasniegt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-07-12 16:11, pirms 13 gadiem
būsim vienoti !

     [+] [-]

, 2011-07-12 17:12, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: Cienītais, nejauc p$%#i ar pirkstu! Ne jau trenerim ir jākomplektē izlase, bet gan tas normāli būtu jādara GM. Tā kā Ozo ir prom (un arī viņam neizdevās visus savākt), tad diezgan droši var prognozēt, ka Baldonieks tiks nolikts "vecajās sliedēs".
Tur arī būs tas jautājums, kā Baldoniekam izdosies "pārliecināt" to šaubīgos. Trenerim kā personālijai šinī sakarā nebūs tā noteicošā loma. Ne jau Tihonovs (vai kāds cits) zvanīs spēlētājiem...
Tu te runā kā no grāmatas, nevis no realās dzīves. Zvana varbūt Baldonieks, bet kam zvanīt - tāpat konsultējas ar treneriem un arī spēlētāji ar treneri uztur kontaktus. Kā darīs nākamais treneris es nezinu, bet lidz šim nav bijis ka vis notiek tik autonomi kā Tu stāsti.

     [+] [-]

, 2011-07-12 17:43, pirms 13 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: padomju hokejam nav ne vainas... problēma ir tā (kā jau Balderis intervijā teica), ka šodien viņu spēlē vienīgi Kanādas izlase... un tāpēc arī uzvar.
Dauzoties gar bortiem nekur tālu netiksim, ņemot vērā kaut vai to, ka tie paši amerikāņi, kanādieši, vācieši un jebkura cita izlase, kur lielākas spēlētāju atlases iespējas mūs ar saviem 1,90 milžiem nositīs...

Nav jāizgudro divritenis... mēs esam padomju hokeja skola un mums tas ir jāizmanto kā mūsu priekšrocība, nevis trūkums... Tālu ir baltkrievi tikuši ar saviem ZA speciālistiem... jā, tajos gados, kad Henlons vadija izlasi tā labi spēlēja, bet pasaki kāpēc mūsdienu neviens belaru hokeja talants nemāk ripu pieturēt??? Viss, ko viņi māk ir skriet no viena uz otru galu un mest... vai tas ir labāk? Loģiski, ka izlases rezultāti (izlašu- visos līmeņos) arī iet uz leju...

Nevajag graut to, kas mums ir. Jā, vajag mācīties arī no citiem, bet ne jau pasludināt "jaunos laikus" un teikt- tagad spēlēsim kanādiešu hokeju! Daudz tas ir Krievijai devis? Pirms pāris gadiem uz Krieviju PČ bija bauda skatīties un bija arī rezultāti, nezinu kas tagad Bikovam nogājis greizi, bet OS un PČ izlase bija vnk pretīga pa lielam....
Sorry, bet paši krievi deklarē,ka bijušais krievu hokeja skolas piekoptais hokejs vairs neiet cauri.
Laiks pāriet uz moderno hokeju, kur nedominē vairs ne krievu hokeja skola, ne arī izteiktais kanādiešu spēka hokeja skola.
Pēdējie PČ parāda, ka čehi un somi jau ir spējuši pielāgoties modernā hokeja prasībām.
Tu, protams, jautāsi kas tad ir šis modernais hokejs?
Manā izpratnē tas vairs nav tik tehnisks kā krieviem tas savulaik bija, un nav arī izteikti orientēts uz izteikto kanādiešu spēka spēli, kas vienmēr ir piekopta z-amerika. Tomēr z-amerikaņus var arī saprast,jo viņu laiukuma izmēri viņus bīda uz šādu hokeja spēles stilu. Uz lieliem Eiropas laukumiem tas neiet cauri.
Un ja KHL (Eiropa vispār) gatavojas pāriet uz z-amerikas hokeja laukumiem, tad z-amerikas treneris LV izlasei būtu pašā laikā.

     [+] [-]

, 2011-07-12 19:51, pirms 13 gadiem
als rakstīja: Es jau pirms kāda laika teicu, ka iespējams un visdrīzākais tas būs tieši Tihonovs jaunākais, jo viņam ir te gan mašīna, gan dzīvoklis - Kiram atkrīt lieki tēriņi par šīm divām lietām (a tērēties jamam nepatīk vienalga vai tās būtu nūjas, lentes, ūdeņi vai jaunā trenera apartamenti) un ja vēl arī finansiāli čalis neko diži daudz neprasa, tad tas vispār ir "Kirova sapnis" un, domāju, ka jaunais treneris jau faktiski ir zināms!
nu re, Tev nav taisnība - tas nebūšot Tihonovs Lipmans: "Izlasi vadīs treneris no Ziemeļamerikas" .

     [+] [-]

, 2011-07-12 20:09, pirms 13 gadiem
huy rakstīja: Tu te runā kā no grāmatas, nevis no realās dzīves.
Vai tad pirmo reizi? Manuprāt, Abrags ar to šeit izceļas jau gadiem

     [+] [-]

, 2011-07-12 20:16, pirms 13 gadiem
huy rakstīja: Tu te runā kā no grāmatas, nevis no realās dzīves. Zvana varbūt Baldonieks, bet kam zvanīt - tāpat konsultējas ar treneriem un arī spēlētāji ar treneri uztur kontaktus. Kā darīs nākamais treneris es nezinu, bet lidz šim nav bijis ka vis notiek tik autonomi kā Tu stāsti.
es neteicu, ka Baldonieks darbojās autonomi!
Treneri izvēlas spēlētājus, bet zvana Baldonieks - ja kādu atšuj, tad atšuj Baldonieku, jo viņš ir piezvanījis. Protams, tas neizslēdz to, ka pēc tam zvanīja Znaroks, Haris vai pats Kira.
Taču šinī gadījumā (ja treneris būs no ZAmerikas), treneris nevienam spēlētājam nezvanīs.

     [+] [-]

, 2011-07-12 20:24, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: es neteicu, ka Baldonieks darbojās autonomi!
Treneri izvēlas spēlētājus, bet zvana Baldonieks - ja kādu atšuj, tad atšuj Baldonieku, jo viņš ir piezvanījis. Protams, tas neizslēdz to, ka pēc tam zvanīja Znaroks, Haris vai pats Kira.
Taču šinī gadījumā (ja treneris būs no ZAmerikas), treneris nevienam spēlētājam nezvanīs.
Ja spēlētājs strikti ir izdomājis nespēlēt - tad atšūs vienalga kuru. Man liekas tad atšūj pasākumu kā tādu - PČ, OS, Poļesji u.t.t., nav tik būtiski kurš otrā galā klausās. Pieņemu ka mūsu mazājā dīķī zvana ij treneris, ij Baldonieks gan pats Kira ja baigi vajag, pat personiski apmeklējot. Bet ZA treneris toč nezvanīs, viņam pat numuri nav kam zvanīt

  +1 [+] [-]

, 2011-07-12 20:52, pirms 13 gadiem
huy rakstīja: Ja spēlētājs strikti ir izdomājis nespēlēt - tad atšūs vienalga kuru. Man liekas tad atšūj pasākumu kā tādu - PČ, OS, Poļesji u.t.t., nav tik būtiski kurš otrā galā klausās. Pieņemu ka mūsu mazājā dīķī zvana ij treneris, ij Baldonieks gan pats Kira ja baigi vajag, pat personiski apmeklējot. Bet ZA treneris toč nezvanīs, viņam pat numuri nav kam zvanīt
Tieši tāpēc LV izlasei ir vajadzīgs GM,kas ir reālā kontaktā ar spēlētājiem (visiem, un ne tikai RD), un nevis kas rubina degunu sēžot kabinetā LHF.

     [+] [-]

, 2011-07-13 13:06, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: Cienītais, nejauc p$%#i ar pirkstu! Ne jau trenerim ir jākomplektē izlase, bet gan tas normāli būtu jādara GM. Tā kā Ozo ir prom (un arī viņam neizdevās visus savākt), tad diezgan droši var prognozēt, ka Baldonieks tiks nolikts "vecajās sliedēs".
Tur arī būs tas jautājums, kā Baldoniekam izdosies "pārliecināt" to šaubīgos. Trenerim kā personālijai šinī sakarā nebūs tā noteicošā loma. Ne jau Tihonovs (vai kāds cits) zvanīs spēlētājiem...
Tieši tā! Bet zinot, ka Baldoniekam bieži gadās ķibeles ar tiem telefona sakariem, tad baidos, ka toč var atgriezties "vecie labie laiki", kad lielu daļu potenciālo izlases kadru čalis "nevarēja sazvanīt"....