Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:538, Did:0, useCase: 3

Znaroks un pārējie nelieši

Jānis Matulis
Jānis Matulis

Znaroks un pārējie nelieši
"Dinamo" formā Hartigans ir varonis, CSKA - bija nelietis...
Foto: Romualds Vambuts, Sportacentrs.com

Pirms abu "Dinamo" ceturtās spēles kāds hokeja sabiedrībā pietiekami labi zināms cilvēks mani šokēja ar atklāsmi, ka Znaroks licis saviem spēlētājiem sist mūsu centra uzbrucējus, tādējādi cerot izjaukt mūsu spēli. Redzot, ka Hartigans spēli savainojuma dēļ nepabeidz un, ka Saimons apzināti vai neapzināti traumē Spruktu, šādam viedoklim ir ļoti viegli pieaudzēt kājas. Un nu jau daži karstasinīgākie pieprasa šo huligānu Znaroku nelaist izlases tuvumā...

Nekad neesmu bijis kauslīgā hokeja piekritējs, taču ļoti labi arī zinu, ka hokejā kaujas, sit, šad tad atklāti, šad tad slepus, šad tad kāda komanda nodarbojas pat ar nākamo sāncenšu iebaidīšanu. Un ir arī komandas, kas savā štatā uztur policistu. Kā pērn Losandželosas "Kings" Raiti Ivanānu. Kurš nav slikts hokejists, bet ar savu hokejista meistarību vien NHL netiktu. Toties kā policists tur tika. Un tad mēs ar Raiti lepojamies: re, kā letiņš ievieš Amerikā kārtību!

Tāpat kā lepojamies ar Znaroku, kad viņš Eindhovenā ar gaļu iedabū ripu Šveices izlases vārtos. Jo mums to vajag uzvarai. Treneris un vēlāk arī LHF ģenerālsekretārs Grabovskis varētu būt arī sarakstījis apcerējumu: "Kā Latvijas hokejā izaudzināt jaunu Znaroku!" Ne jau to, kas brutāli lamājas un var (varēja?) jebkuram iedot pa degunu, bet to, kas cīnās vārtpriekšā. Kā pirms viņa to darīja cits migrants - Jemeļjaņenko.

Lepojamies mēs arī ar Karsumu. Kurš ir fiziski spēcīgs un laukumā nevienam ceļu negriež (negrieza?), tiekot pie iesaukām Zvērs un Mežonis. 2009. gada pasaules čempionātā Šveicē spēlē pret Zviedriju Mežonis pie apmales ar spēka paņēmienu traumē zviedru aizsargu Ernstromu. Zviedram smadzeņu satricinājums, lauzts žoklis un asinis uz ledus. Tā kā savainots svešais, lielākā daļa komentāru ir no sērijas: ko tāds svensons spēlē hokeju, ja uz kājām neprot noturēties. Protokolā Karsumam tikai divītis, kaut citkārt varēja būt arī 5+20.

Tajā pašā čempionātā Karsums līdzīgā stilā apmalē ietriec austrieti, kurš krīt tizlāk par zviedru, un Mārtiņš dabū 5+20, taču pēc spēles Bernē nesatiku nevienu fanu, kurš nosodītu Karsuma ne sevišķi galanto spēli, bet visiem viens vaicājums: "Vai Mārča nākamo spēli drīkstēs spēlēt?" Jo viņš ir mūsējais un nepieciešams uzvaru gūšanai.

Kā noprotat, tad šis nav stāsts par Raita, Oļega, Toļika vai Mārča riebīgo spēles manieri, bet gan mūsu attieksmi pret rupjību hokejā un rupju spēli. Ja to izdarījis pašu puika, pieveram acis un bažījamies tikai par to, lai viņš nenonāktu cietumā (lasi, netiktu diskvalificēts). Ja roka vai kāja paslīdējusi tam nelietim no pretinieku komandas, tad ķērcam riebīgākā balsī nekā Ozerovs: "Nam takoi hokkei ņe nužen!" Kaut Mihailovs pirms tam ar nūjas galu iztaustījis visu kanādiešu ribas.

Vai kanādietis Saimons mērķēja Spruktam sejā? Nezinu, neesmu Saimons, taču kanādietis rādīja, ka spēlējis korpusā. Un tā iznācis. 1996. gada Stenlija kausa ieguvējs Saimons ļoti labi zina, ka par šādu sitienu sejas, kakla rajonā var dabūt 5+20 un kādā no nākamajām spēlē viņš var kļūt par skatītāju. Negribu attaisnot Saimonu, taču zinu, kāda būtu ļoooti lielas daļas "Dinamo" hokeja fanu attieksme, ja līdzīgā situācijā tāpat izdarītu Pēteris vai Miķelis: kaut kā taču bija jālauž spēles gaita...

Būtībā šī epizode arī ir vienīgā rupjība četrās spēlēs, kuru vērts pieminēt. Pārējais ir visīstākais play-off hokejs! Varam to nosaukt par karu, pat par brāļu karu kā tas ir šajā gadījumā, bet vienam ir jāmirst (jāzaudē). Tā spēlē Gagarina kausā un tāpat sitas arī Stenlija kausā, par kuru mēs tā jūsmojam. Un diez kāds "Fair play" tur teorētiski nevar būt. Lielākā daļa "Dinamo" fanu sezonas laikā ir pieraduši pie pārāk mīksta hokeja. Lai paskatās, kā astoņdesmito gadu sākumā spēlēja Filadeflfijas "Flyers"! Lūk, tas bija rupji un brutāli. Saimonu tajā bandā uzskatītu par mīkstmiesi, bet Komarovs kā sīkais kauslis nekvalificētos i ne tuvumā. Cita lieta, par ko tauta laiku pa laikam diskutē: vai "Dinamo" vajag policistu.

Vai Znaroks lika Saimonam sist Spruktu? Ļoti šaubos. Taču viņš arī neteica: "Kris, tie ir manas izlases puikas, viņiem vispār nedrīkst pieskarties." Jo tas būtu pret sporta loģiku. Droši vien pirms spēles bija norāde, ka spēlējam žostka. Iespējams, pret jebkuru citu KHL komandu Znaroka un Vītoliņa komanda spēlētu daudz asāk.

Bet tas, ka pēc 1:5 vairāki Latvijas izlases spēlētāji lamāja Znaroku un grasījās atteikties spēlēt pie viņa izlasē, parāda, ka viņi beidzot sapratuši, ka Gagarina kauss ir karš. Un karu bez ievainotajiem un kritušajiem uzvarēt nav iespējams. Izlase būs cits karš. Un gribētos, lai tur emocijas ir gan karavadoņiem, gan karavīriem.

P. S. Nezinu, kāpēc neviens nepiemin, ka šajā pašā 5:1 spēle Hartigans ar augsti paceltu nūju izsita divus zobus Derļukam. Pēc tam - jau svētden dabūjot papildus sodu 5+20. Vai tikai tāpēc, ka viņš šoreiz ir mūsējais?

  +1 [+] [-]

, 2011-02-28 18:51, pirms 13 gadiem
znarokam pakaļa deg zilas liesmās tapēc viņš darīs vissu!

  -2 [+] [-]

, 2011-02-28 19:00, pirms 13 gadiem
Nevar salīdzināt to pašu Karsumu ar Oļegu. Karsums negrūda savējo un bija tīra spēles situācija, par austrieti nerunāsim kur abi gāja plecs plecā. Znaroks, lika vai nelika bet tomēr, viņi savā ziņā ir savējie, neprasu jau nekādas atlaides, bet atklātu rupjību diez vai Znarokam būtu jāpieļauj

 +24 [+] [-]

, 2011-02-28 19:03, pirms 13 gadiem
Matulim ir taisnība.

  +6 [+] [-]

, 2011-02-28 19:06, pirms 13 gadiem
Jāatzīst, lai kā tas nepatiktu, ja mūsu komandā būtu Saimons un bortā ielīmētu pretinieku..fani viņu atbalstītu.. Bet tas neattaisno Dynamo spēli kopumā..uzvarēs gudrākie, un tie būsim mēs..

 +15 [+] [-]

, 2011-02-28 19:07, pirms 13 gadiem
protams, ka taisnība. Visi cilvēki, kas te brauc virsū Znarokam ir vnk aprobežoti, nevalda pār savām emocijām vai arī ar hokeju draudzējas tikai pavasarī.

  +2 [+] [-]

, 2011-02-28 19:10, pirms 13 gadiem
AlanRich rakstīja: Nevar salīdzināt to pašu Karsumu ar Oļegu. Karsums negrūda savējo un bija tīra spēles situācija, par austrieti nerunāsim kur abi gāja plecs plecā. Znaroks, lika vai nelika bet tomēr, viņi savā ziņā ir savējie, neprasu jau nekādas atlaides, bet atklātu rupjību diez vai Znarokam būtu jāpieļauj
KĀDS JĀPIEĻAUJ? Viņa komanda spēlē, lai uzvarētu ar jebkādu spēles stilu kāds ir atļauts. Lamā tiesnešus nevis pašu spēli.Tāds ir hokejs, te ir atļauts līmēt bortā jebkuru. Ja izdara to nekorekti - 2minūtes, ja viss pareizi, tad par ko cepšanās? Znarokam neviena vārda nebūtu jāiet un jāstāsta kauslim Saimonam vai provocētājam Leo, ka šitie ir mani puiši, es ar viņiem izlasē vēl kapāšos.

  +6 [+] [-]

, 2011-02-28 19:11, pirms 13 gadiem
Viss jau tā ir, bet interešu konflikts te ir acīmredzams un tas nevar neatstāt iespaidu un mikroklimatu izlasē.

  +2 [+] [-]

, 2011-02-28 19:17, pirms 13 gadiem
Hokejs nav daiļslidošana.Znaroks nav licis nevienu "nosist"! Kādi savējie? Viņš tagad ir Dynamo treneris.Viņam ir tikpat svarīgi uzvarēt vadot Dynamo, cik vadot Latvijas izlasi.Domāju, ka viņš ir īsts profesionālis un ceru, ka tāds arī paliks, vadot Latvijas izlasi Pasaules Čempionātā.

  -3 [+] [-]

, 2011-02-28 19:20, pirms 13 gadiem
Matulim pilnīga taisnība, nezin kādu sūdu Puče bija sapīpējies, kad rakstīja to murgu "Atsaldētie".

 +12 [+] [-]

, 2011-02-28 19:35, pirms 13 gadiem
Nu Karsuma hitu nolikt blakām Saimona apzinātai rupjībai nav īsti pareizi. Karsuma gadījumu var ilgi un dikti iztirzāt, tas zviedrs arī pēdējā brīdī pagrieza muguru un ātrums bija liels. Katrā gadījumā, Karsums gribēja izdarīt labu spēka paņēmienu, bet negribēja tā satraumēt pretspēlētāju. Savukart Saimons pilnīgi apzināti gāja uz sitienu ar elkoni sejā, lai satraumētu pretinieku. Karsuma gadījumā tas ir hokeja moments, kau ļoti neveiksmīgs vienam, Saimona gadījumā tas ir huligānisms. Pie tam, zinot Saimona incidentu vēsturi NHL - sitiens pretiniekam ar nūju pa saju ar atvēzienu, kāpšana uz pretinieka kājas ar slidu utt

YouTube
- Chris Simon Two-Hands Ryan...


YouTube
- Chris Simon Stomp

  -3 [+] [-]

, 2011-02-28 19:40, pirms 13 gadiem
Tieši tā, cilvēki pārāk sašūmējās par neko, pilnīgi piekrītu, ka vienīgā asā epizode šo četru spēļu gaitā bija Saimona sods pret Spruktu.
Tautas nekompotenci parāda arī fakts, ka pāris sekundes pēc spēles beigām pilns SC bija ar komentāriem, ka Saimonam par tādu sodu diskabeli, Znaroks tāds maita, ka liek sist Spruktu u.t.t., bet smieklīgākais jau tas, ka neviens, kurš šo spēli skatijās pa TV to sodu neredzēja. kameras to nefiksēja.

  +7 [+] [-]

, 2011-02-28 19:42, pirms 13 gadiem
Es gan nepierkritīšu, jo:

1. Raiti nevar salīdzināt ar šitiem, jo viņš ir tieši tāpēc, lai izskaustu tādus. Un es stipri šaubos, ka Raitis kādreiz būtu darijis tā kā Saimons, Solovjovs un Jaresvaare, t. i. garām slidojot vienkārši iepisis kādam.
2.Oļega ripas iestumšana vārtos ir pavisam, kas cits, jo tur viņš centaas iesist vārtus.
3. Karsumam incidenti bija divcīņas, kurās viņš izrādijās krietni pārāks un traumēti šie spēlētāji tika neapzināti, cīņas karstumā, kas atkal nu nekādi nav liekama vienā maisā ar Saimona, Solovjova un Jaresvaares gadījumiem.
Slēpts komentārs: monika321

  +9 [+] [-]

, 2011-02-28 19:52, pirms 13 gadiem
quote monika321]
Puce vienkarsi bur dramu! kaut kas jau vinam ir jaraksta!!!
[/quote]
Puče uzbur drāmu uz vienu pusi, lielākā daļa skrien līdzi, Matulis uz otru pusi, atkal lielāka daļa skrien līdzi. Pašiem sava viedokļa nav. Un šie (SA+) tik iekasē piķi.

  +5 [+] [-]

, 2011-02-28 19:54, pirms 13 gadiem
Nezinu kā citiem, bet man vairāk riebjas Znaroka uzvedība preses priekšā un nejau pirmo gadu Holts pa šo laiku iemācījies vairāk Latviski kā Znaroks. Un tas ka pie zaudējuma ir vainīgi visi citi nevis paša komanda.. Varēja vēl kā Ržiga teikt ka visas spēles uzvarējuši ir Maskavieši, nevis Rīga

  +6 [+] [-]

, 2011-02-28 19:54, pirms 13 gadiem
jāni.. kautkādam intelektam ir jābūt,runāt ir jāmāk...značokam uz pieres rakstīts ielu huļigāns,viņš var trenneet taada liimeņa speleetājus kādi ir viņa komandaa,robotus,bez intelekta,bez radošuma.latvieši ir eiropeši,daudzreiz izglītotāki..un tāds par trenneri neder...tikai sibiirijas krieviem..kuriem 2klases,deju pulciņš,un tēva kulaks dzērumā.tu esi akls,kurls,vai tēlo muļķi....kurš normāls treneris no soliņa dod norādījumus ar dur..,lo...,pid..r,b...ed un.t.t.

  -2 [+] [-]

, 2011-02-28 19:54, pirms 13 gadiem
Duucis rakstīja: Es gan nepierkritīšu, jo:

1. Raiti nevar salīdzināt ar šitiem, jo viņš ir tieši tāpēc, lai izskaustu tādus. Un es stipri šaubos, ka Raitis kādreiz būtu darijis tā kā Saimons, Solovjovs un Jaresvaare, t. i. garām slidojot vienkārši iepisis kādam.
2.Oļega ripas iestumšana vārtos ir pavisam, kas cits, jo tur viņš centaas iesist vārtus.
3. Karsumam incidenti bija divcīņas, kurās viņš izrādijās krietni pārāks un traumēti šie spēlētāji tika neapzināti, cīņas karstumā, kas atkal nu nekādi nav liekama vienā maisā ar Saimona, Solovjova un Jaresvaares gadījumiem.
To ka Hartigans izsita divus zobu pretiniekam, Tu pat nepamaniji?

  +3 [+] [-]

, 2011-02-28 19:57, pirms 13 gadiem
maris777 rakstīja: To ka Hartigans izsita divus zobu pretiniekam, Tu pat nepamaniji?
To es neredzēju un tāpēc nekomentēju. Un ja arī redzētu,par to Hartiganu neuzslavētu tas nu ir vairāk kā skaidrs.

  +3 [+] [-]

, 2011-02-28 19:59, pirms 13 gadiem
Lai arī vairāki piemēri nekorekti, jo neveiksmīgs spēka paņēmiens un apzināta rupjība nav viens un tas pats, Matulim ir taisnība par to, ka faniem ir dubultie standarti. Tiesa, tā arī nav tikai latviešu īpatnība, jo tā ir visā pasaulē - cilvēks pasauli un notikumus tajā redz no sava skatu punkta, un sportā parasti ir divi skatu punkti (komanda A un komanda B).

Bet jebkurā gadījumā RD fani (ne visi, protams) neapšaubāmi nav objektīvi. Kaut vai tas pats Hartigans. Kad viņš pirmajā sezonā spēlēja Rīgā, arī tad viņš bija simulants un, piedošanu par apvainojumu, netīrs provokators. Taču tajā sezonā viņu dievināja, toties nākamajā gadā, kad nosimulēja Ozo sitienu, tad, ak Dievs, kādus komentārus varēja lasīt...Tāpat parasti ir ar tiesāšanu. Ja tiesnesis kļūdās mums par labu, to pamana ļoti maz cilvēku - citi vai nu nepamana vai arī par to klusē. Toties, ja tiesnesis kļūdās mums par sliktu...

Šis neobjektīvisms un neprasme paskatīties no vairākiem skatu punktiem izpaužas arī citur. Piemēram, tā kā Latvijas sportā nav daudz pasaules līmeņa zvaigžņu, tad teju katram jaunajam talantam Latvijā paredz mega nākotni. Ja viņam kaut kas nesanāk, bieži vien vainīgs esot ļaunais treneris vai skaudīgie komandas biedri. Tad vēl arī fani, bet nu par tiem šoreiz nerunāšu - daudziem tā ir pārāk sāpīga tēma.

  +4 [+] [-]

, 2011-02-28 20:01, pirms 13 gadiem
Kāda atšķirība, ko mēs te domājam, svarīgāk ir tas, ko domā potenciālie izlases spēlētāji. Un Znaroks izrādija necieņu pret viņiem uzskatot tos par mīkstajiem un skaidri likdams noprast, ka grib uzvarēt vienkārši iebiedējot Rīgu. Maskava nav tik rupja komanda parasti, man personīgi nav šaubu, ka tāda spēle ir Znaroka taktika. Nedomāju, ka Sprukts vēl spēlēs pie Znaroka izlasē, Dārziņš arī ir negribīgs. No otras puses, tik pat labi var salīgt mieru kad emocijas būs noplakušas

  +6 [+] [-]

, 2011-02-28 20:01, pirms 13 gadiem
Matuļa kungs - ir Tavs favorits Znachoks, nu ir...

  +3 [+] [-]

, 2011-02-28 20:06, pirms 13 gadiem
Jau sen vaicaju, vai Matulim Znaroks ir sirdsdraudzins. Sodien nav pat javaica vairs! Znaroks Sveicee vareja gut vai desmit golus no vartprieksas un tikpat no aizmugures, tas nemaina faktu, ka man kauns par tadu kadru izlasee. Un nepatika, ka tads treneris tagad. Zemisks cilveks ir un paliek mesls, un te ar Karsumu nav ko salidzinat! Kaa tads salidzinajums vispar prata var nakt?!

  +7 [+] [-]

, 2011-02-28 20:06, pirms 13 gadiem
maris777 rakstīja: To ka Hartigans izsita divus zobu pretiniekam, Tu pat nepamaniji?
Hartigans sita pa maskavieša nūju, kurš tajā brīdī cēla to uz augšu. Hartigana nūja noslīdēja pa maskavieša nūju un trāpija pa seju. Tipiska hokeja situācija ar tpisku hokeja iznākumu - zaudētiem diviem zobiem. Tu to salīdzini ar tīšu sitienu ar elkoni sejā?

Видео - Удаление Хартигана - Чемпионат.ру

  +8 [+] [-]

, 2011-02-28 20:09, pirms 13 gadiem
jāni,vēl...tev kā žurnālistam neniezēja preses konferencē paprasīt značokam pāris jautājumus?kāpēc tā spēlē viņa komanas spēlētāji,vai viņš nevada viņus?un vai tas ir vienīgais paņēmiens kā uzvarēt ar netīru spēli, provacēšanu,sišanu,kur paliek cita taktika,trennera zīmējums,kombinācija.katra komanda spēlē tā kā trenneris ieaudzina,un ir skaidrs maskava spēlē sekli,tupi,bez meistarības,kapaa,tāpēc jau viņa komandā zvaigžņu nav,jo tie ir gudri,radoši,izglītot cilvēki,un ko tāds znaroks viņam var dot,viņš nemācēs viņu izmantot,jo tas spēlē pavisam citā līmenii,kuraa znarokam prāts nevelk

  -2 [+] [-]

, 2011-02-28 20:13, pirms 13 gadiem
Wendel Clark rakstīja: Kāda atšķirība, ko mēs te domājam, svarīgāk ir tas, ko domā potenciālie izlases spēlētāji. Un Znaroks izrādija necieņu pret viņiem uzskatot tos par mīkstajiem un skaidri likdams noprast, ka grib uzvarēt vienkārši iebiedējot Rīgu. Maskava nav tik rupja komanda parasti, man personīgi nav šaubu, ka tāda spēle ir Znaroka taktika. Nedomāju, ka Sprukts vēl spēlēs pie Znaroka izlasē, Dārziņš arī ir negribīgs. No otras puses, tik pat labi var salīgt mieru kad emocijas būs noplakušas
Hokejisti negrib spēlēt izlasē un tad izdomā visādus debilus iemeslus, lai izskatītos balti un pūkaini līdzjutēju acīs. Ne pavelti pirms tam bija skandāls, ka grib lielāku naudu par spēlēšanu izlasē. Tā ka nespēlēt naudas dēļ būtu nesmuki, tad tika izdomāta Znaroka rupjība.

  +2 [+] [-]

, 2011-02-28 20:14, pirms 13 gadiem
Un vel kas... Znaroks izlases mikro klimatu nudien neveido kaa veseligu. Cik speletajiem vins patik? Tas ir svarigakais!

  +6 [+] [-]

, 2011-02-28 20:21, pirms 13 gadiem
tad sanāk ka play-off hokējā ir savādāki noteikumi?!var uzbrukt vārtsargam un izdarīt sitienus pēc svilpes?!pēc Matuļa kunga rakstītā tā var saprast...

  +1 [+] [-]

, 2011-02-28 20:29, pirms 13 gadiem
maris777 rakstīja: Hokejisti negrib spēlēt izlasē un tad izdomā visādus debilus iemeslus, lai izskatītos balti un pūkaini līdzjutēju acīs. Ne pavelti pirms tam bija skandāls, ka grib lielāku naudu par spēlēšanu izlasē. Tā ka nespēlēt naudas dēļ būtu nesmuki, tad tika izdomāta Znaroka rupjība.
Znaroka rupjība nav izdomāta, tā ir visiem redzama. Komandu vada treneris, tā spēlē tā, kā tai tiek norādīts. Noteikti esi redzējis kā NHL treneri citreiz gandrīz ir gatavi savā starpā sakauties, kad viena vai otra komanda spēlē netīri. Tas, ko komanda rāda uz laukuma ir atkarīgs no trenera norādēm un arī Saimonu uzaicināja Znaroks. Nevar būt tā, ka komanda spēlē rupji, ja iepriekš treneris ir teicis spēlēt savādāk. Nē, tas ir iespējams protams, bet tad treneris vispār nekontrolē komandu. Znaroka gadījumā tas tā neizskatās

  -2 [+] [-]

, 2011-02-28 20:29, pirms 13 gadiem
wow wow rakstīja: tad sanāk ka play-off hokējā ir savādāki noteikumi?!var uzbrukt vārtsargam un izdarīt sitienus pēc svilpes?!pēc Matuļa kunga rakstītā tā var saprast...
Ja tiesnesis atļauj, kāpēc nē?

  +2 [+] [-]

, 2011-02-28 20:34, pirms 13 gadiem
''Būtībā šī epizode arī ir vienīgā rupjība četrās spēlēs, kuru vērts pieminēt. Pārējais ir visīstākais play-off hokejs! ''
Un Solovjova tris noraidijumi pec kartas ari ir playoff hokejs???
un tas kas darijas 3.perioda otrajā pusē, tas nebija ne hokejs, ne play-off hokejs, tādas spēles rada tikai un vienīgi neslavu līgai, kuru vēl mēģina pielīdzināt NHL... nožēlojami, ne sportiski - sākot ar Znaroku līdz Saimonam, Komarovam un sīkajam ''sprēgātājam'' Solovjovam...
daļa taisnības ir rakstā, taču ja runā par trešās spēles pēdējām 10 minūtēm - tad pilnība negribu piekrist...
p.s. bet paldies par rasktu Jāni..
Slēpts komentārs: pigmejs

  -3 [+] [-]

, 2011-02-28 20:40, pirms 13 gadiem
Nav ko šūmēties, dotajā brīdi Znaroka komanda ir Maskavas Dinamo un Znaroks darīs visu, lai viņa komada uzvarētu. Mēs nēsam pieraduši pie spēka spēles, tāds nav šuplera Hokejs. Viņš ( mēs) esam pieraduši pie tāda padomju hokeja bez spēka spēles. Paskataties biežāk NHL, kāda tur tiek piekopta spēle, stipri atšķirīga ko mēs redzam. Mums lielākais spēka paņēmiens ir Laviņa pašautais dibens un ko darīt, ja mums īsti nav neviena, kurš spētu ielīmēt pretinieku bortā tā ka tas neceļas. Ozoliņš kaujas - tas ir nonsens, tas ir jāda jebkuram citam tikai ne viņam, bet citu neatrodas, jo nava pieraduši pie tāda hokeja. Jākaujas ir ceturtās maiņas spēlētājiem, bet mums tie ir salīdzinoši maza auguma Hokejisti, kuriem nava dotību iedot kārtīgi pretim.
Piefiksējāt Spruktu izslēdza un kas notika nekas, no rīgas dinamo nekas, kaut gan NHL un ne tikai būtu kautiņs pieci uz pieci. Tikai ne rīgas Dinamo. Mē spēlējam skaitu hokeju.
Slēpts komentārs: lacoste_123

     [+] [-]

, 2011-02-28 20:41, pirms 13 gadiem
KING eR JAMES rakstīja: ''Būtībā šī epizode arī ir vienīgā rupjība četrās spēlēs, kuru vērts pieminēt. Pārējais ir visīstākais play-off hokejs! ''
Un Solovjova tris noraidijumi pec kartas ari ir playoff hokejs???
un tas kas darijas 3.perioda otrajā pusē, tas nebija ne hokejs, ne play-off hokejs, tādas spēles rada tikai un vienīgi neslavu līgai, kuru vēl mēģina pielīdzināt NHL... nožēlojami, ne sportiski - sākot ar Znaroku līdz Saimonam, Komarovam un sīkajam ''sprēgātājam'' Solovjovam...
daļa taisnības ir rakstā, taču ja runā par trešās spēles pēdējām 10 minūtēm - tad pilnība negribu piekrist...
p.s. bet paldies par rasktu Jāni..
Tu paskaties NHL izskjiroshas cinjas, paskaties Pitsburgu pret Vashingtonu, paskaties Anglijas futbola derbijus. Come on, tas ir normaali, dari visu iespejamo, lai taveejie uzvar.

     [+] [-]

, 2011-02-28 20:44, pirms 13 gadiem
martins_ms rakstīja: Nezinu kā citiem, bet man vairāk riebjas Znaroka uzvedība preses priekšā un nejau pirmo gadu Holts pa šo laiku iemācījies vairāk Latviski kā Znaroks. Un tas ka pie zaudējuma ir vainīgi visi citi nevis paša komanda.. Varēja vēl kā Ržiga teikt ka visas spēles uzvarējuši ir Maskavieši, nevis Rīga
Nu bet ko tu no vinja gribi? Vinsh tak nevar pateikt, ka vinja komanda ir vaajaka pirms seerija beigusies. Kaa vinja chalji uz vinju skatisies? Tak padomaa pirms raksti, vinjam ir jaaiet, jaatic savejiem, ka vinji ir labaaki un jaasitas liidz pedejam. Par to vinjam ne mazo naudu maksaa...

  +4 [+] [-]

, 2011-02-28 20:50, pirms 13 gadiem
lacoste_123 rakstīja: Nu bet ko tu no vinja gribi? Vinsh tak nevar pateikt, ka vinja komanda ir vaajaka pirms seerija beigusies. Kaa vinja chalji uz vinju skatisies? Tak padomaa pirms raksti, vinjam ir jaaiet, jaatic savejiem, ka vinji ir labaaki un jaasitas liidz pedejam. Par to vinjam ne mazo naudu maksaa...
Apskaties tak citu treneru komentārus, tālu nav jāmeklē, pietiekoši lojāli un gudri, rada iteliģentu cilvēku iespaidu, bet Znaroks pilnīgi lielas ar savu 5 klašu izglītību!

     [+] [-]

, 2011-02-28 21:01, pirms 13 gadiem
Labs raksts šo vajadzētu parastajā sportcentrā ielikt, laitauta palasa, liek aizdomāties, tajā skaitā arī man. Varbūt drusku nomierinātu līdzjutējus.

  +5 [+] [-]

, 2011-02-28 21:08, pirms 13 gadiem
Es nesaprotu, kurš šeit ir licis aizsākt kampaņu glābsim Znaroku, no degšanas elles ugunīs?!

Visi metas aizstavēt, tā un šitā, tas taču hokejs, kāpēc MD tā nespēlēja visu sezonas gaitu un kāpēc tā nespēlē ne Rīga, ne kāda cita PO komanda? Tikpat labi varam Matuļ onkam uzprasīt vai ja treneris nebūtu savējais viņš būtu šādu rakstu rakstijis? Jāni, kāpēc Barijam neveltiji khl dienu nekrologu? neticu ka komanda ir tiktāl nonākusi, ka znaroks viņus nemaz nespēj ietkmēt un viss ko redzam ir tikai un vienīgi spēlētāju emocijas! buļļa kakas!

  -4 [+] [-]

, 2011-02-28 21:12, pirms 13 gadiem
rpcb rakstīja: Es nesaprotu, kurš šeit ir licis aizsākt kampaņu glābsim Znaroku, no degšanas elles ugunīs?!

Visi metas aizstavēt, tā un šitā, tas taču hokejs, kāpēc MD tā nespēlēja visu sezonas gaitu un kāpēc tā nespēlē ne Rīga, ne kāda cita PO komanda? Tikpat labi varam Matuļ onkam uzprasīt vai ja treneris nebūtu savējais viņš būtu šādu rakstu rakstijis? Jāni, kāpēc Barijam neveltiji khl dienu nekrologu? neticu ka komanda ir tiktāl nonākusi, ka znaroks viņus nemaz nespēj ietkmēt un viss ko redzam ir tikai un vienīgi spēlētāju emocijas! buļļa kakas!
Kā man šitā memļaku raudāšana jau ir piegriezusies. Hokejs ir vīru spēle, nevis daiļslidošana.

  -1 [+] [-]

, 2011-02-28 21:12, pirms 13 gadiem
Wendel Clark rakstīja: Hartigans sita pa maskavieša nūju, kurš tajā brīdī cēla to uz augšu. Hartigana nūja noslīdēja pa maskavieša nūju un trāpija pa seju. Tipiska hokeja situācija ar tpisku hokeja iznākumu - zaudētiem diviem zobiem. Tu to salīdzini ar tīšu sitienu ar elkoni sejā?

http://www.championat.ru/video/hockey/v/31/31801.html
tu nu gan esi akls, nekada nuja tur neslideja, tirs sitiens pa zobiem.....

  +8 [+] [-]

, 2011-02-28 21:24, pirms 13 gadiem
Nesaprotu, par ko ir cepšanās. Iet play-off hokejs, līdzekļi der visi, arī apzināta rupjība. Znarokam 10 mēnešus gadā algu maksā Maskavā un tikai divus - Latvijā. Zinot, kāds ir šis Rīgas Dinamo modelis, es pilnīgi saprotu, ka pret viņiem jāspēlē uz rupjības robežas. No viņu puses skatoties - pareizi dara un es Značoka vietā liktu darīt vēl agresīvāk. Ja nesanāk tīrā hokejā, novācam pa vienam džekam no katra trijnieka un paskatamies, ko tā Rīga var. Kā jau teicu - play-off visi līdzekļi ir labi.
Ja par Značoku, vienmēr viņš ir paticis kā spēlētājs un cīnītājs, bet nekad nav patikusi viņa attieksme pret apkārtējo vidi - valsti kā tādu, medijiem utt. Nu riktīgs padarmijas brutāla prapora stils. Tāpēc vienmēr esmu uzskatījis, ka labāk būtu, ja Latvijas un Znaroka ceļi ietu katram uz savu pusi. Un lai veicas abiem.

     [+] [-]

, 2011-02-28 21:29, pirms 13 gadiem
Bet tas ir normāli, ka uz savējo rupjībām tiek pievērtas acis. Tās ir normālas emocijas, domāju, ka tagad daudzi no komentētājiem sportacentrā palasot savu komentārus secinātu, ka ir pamatīgi pārspīlēts. Epizodiski MD spēlē ļoti, ļoti rupji un dažreiz par to ir dusmas, bet pēc spēles jau saprotu, ka tas ir normāls hokejs.

  +2 [+] [-]

, 2011-02-28 21:33, pirms 13 gadiem
Jānis_Bērziņš rakstīja: Bet tas ir normāli, ka uz savējo rupjībām tiek pievērtas acis. Tās ir normālas emocijas, domāju, ka tagad daudzi no komentētājiem sportacentrā palasot savu komentārus secinātu, ka ir pamatīgi pārspīlēts. Epizodiski MD spēlē ļoti, ļoti rupji un dažreiz par to ir dusmas, bet pēc spēles jau saprotu, ka tas ir normāls hokejs.
Nu kā naglai uz galvas.

  +1 [+] [-]

, 2011-02-28 21:38, pirms 13 gadiem
Jānis_Bērziņš rakstīja: Bet tas ir normāli, ka uz savējo rupjībām tiek pievērtas acis. Tās ir normālas emocijas, domāju, ka tagad daudzi no komentētājiem sportacentrā palasot savu komentārus secinātu, ka ir pamatīgi pārspīlēts. Epizodiski MD spēlē ļoti, ļoti rupji un dažreiz par to ir dusmas, bet pēc spēles jau saprotu, ka tas ir normāls hokejs.
precīzi. Lai kā tracina Saimons un Komarovs - tā ir taktika. Nedomāju ka Saimons apzināti gribēja traumēt Spruktu - jo tad viņam sezona galā būtu. Značoka uzvedība un teksti - tas ir stils kā viņš sevi pozicionē publiskajā telpā un tur neko nevar darīt. Gluži tāpt kā Šuplera - šī bija labākā spēle, puiši cīnījās utt

  -1 [+] [-]

, 2011-02-28 21:44, pirms 13 gadiem
Neesmu Znaroka fans (tieši otrādi), bet jaatzīst, ka šobrīd viņš visu dara pareizi, jo ja savādāk nevar lauzt spēli, tad to jadara šādi.

  +1 [+] [-]

, 2011-02-28 21:48, pirms 13 gadiem
Par Znaroka tēmu - var izdzīt Znaroku no laukiem, bet nevar izdzīt laukus no Znaroka ... kāds viņš bija neizglītots primāts tāds arī mūžam paliks un pēdējā pēcspēles preses konference to apliecina!

p.s. + domāju, ka bez Vītoliņa stratēģijas Znaroks būtu Ržihas ēna - tik pat lielīga attieksme, tikai rezultāts = 0 !

  +1 [+] [-]

, 2011-02-28 21:49, pirms 13 gadiem
strīdīgi. ja ņem saimonu: pie borta 2cīņa beidzas, mūsējais jau slido prom, bams sitiens ar roku pa seju, ne stiprs, bet pietiekams, vai komarovs, spēle apturēta šis nesas ar visu svaru virsū vārtsargam..un tā viņi spēlē visu laiku, jā, sanāk mūsējiem neveiksmīgi kādu ienest bortā, bet tas ir spēka paņēmiens, bet maskavieši PARASTI guļošam arī iesit pāris reizes, to var labi redzēt, nokritis mūsējais cenšas piecelties un šim pa galvu 2-3 reizes iebelž no augšas krievs, vai tas ir hokejs? diez vai. vai to vajag aizliegt? vislabāk ja būtu konsekvence tiesnešiem, pagaidām +- ir, es esmu redzējis ka mūsējie daudz tāpat tiesnesim neredzot, nu a ko darīt? ja man sit es arī situ, ja sit pa olām ar nūju tad pretinieks tom dabūs nākamā epizodē, ja sit pa galvu no aizmugures, dabūs to pašu, tiesnešu vietā es noteikti sadotu kaudzi 2+10 minūtes jau spēles sākumā lai nomierinās un saprot - vai nu spēlēsim hokeju vai sēdēsim malā, tiesnesis nedeva, nevienam. sanāca liels slima suņa murgs uz laukuma, kurā abas komandas bakstīja, sita un spēlēja tik netīŗi cik spēja - abas komandas. tiesa maskavieši to darīja daudz "profesionālāk", par ko viņiem karogs vienā vietā jāiesprauž un znarokam kaut kas jāuzlej uz tukšā paura.

     [+] [-]

, 2011-02-28 21:53, pirms 13 gadiem
maris777 rakstīja: Hokejisti negrib spēlēt izlasē un tad izdomā visādus debilus iemeslus, lai izskatītos balti un pūkaini līdzjutēju acīs. Ne pavelti pirms tam bija skandāls, ka grib lielāku naudu par spēlēšanu izlasē. Tā ka nespēlēt naudas dēļ būtu nesmuki, tad tika izdomāta Znaroka rupjība.
Nemaz nebrīnīšos, ja tagad daži mūsu censoņi, kas jau "plānoja" šogad izlasi uzmest būs tagad arī atraduši pietiekami labu "iemeslu" kapēc viņi šogad nespēlēs izlasē un ja agrāk (pirms pāris nedēļām) pie šādām baumām par "potenciālajiem nespēlētājiem" liela daļa tautas bija nezipratnē par šādiem hokejistu potenciālajiem "demaršiem" izlases sakarā, tad tagad izskatās, ka tie spēlēt negribētāji tagad būs atraduši labāku iemeslu kapēc viņi šogad izlasē nespēlēs un izskatās ka liela daļa parasto bauru tagad arī būs šo atkritēju pusē no sērijas : "pareizi dara", "Znaroks- cūka" u.t.t.... bet no tā visa neviens tāpat neko neiegūs.... un zaudētājos no šādiem potenciālajiem "demaršiem" būs tikai pati LV izlase.... var pat "rakt" dziļāk.... acīmredzot kādam pat ir izdevīgi, lai LV izlase uz PČ neaizbrauc labākajā sastāvā un tur nenospēlē labi.... tad arī rodas jautājums - kam tas var būt izdevīgi? Točna ne Znarokam (un arī Kiram), jo viņš ir arī LV izlases galvenais treneris un arī pats to labi saprot, bet tagad nav izlases spēles, bet ir PO cīņas, kur liktenim labpatikās savest kopā Znara MD ar RD un vienai no šīm komandām jau klubu spēles beigsies pēc PO 1.kārtas... bet zaudēt negrib neviens!

  +4 [+] [-]

, 2011-02-28 22:21, pirms 13 gadiem
atkal par tautu draudzību, Matuļa kungs laikam paliks mūžīgi uzticīgs sarkanajai darbļaužu zvaignei

  +1 [+] [-]

, 2011-02-28 22:55, pirms 13 gadiem
Galvenais cēlonis visai šai epopejai ir tas,ka Znaroks ir mūsu pašu izlases treneris.Protams,ka ir normāli,ja hokejisti spēlē hokeju,nevis slidinās pa ledu.Arī pats,kad biju jaunāks,mīlēju ielīmēt bortā,esmu ar kādu redzamu treneri tā nedaudz saķēries ut,jpr. Hokejs nav balets,truši hokeju nespēlē,aci pret aci,zobu pret zobu ut.jpr. Tikai ir viena būtiska atšķirība un tā ir unikāla-Znaroks gandrīz gadu trenē savu Dynamo,bet izlasi tā kā mazāk..Un tad paradokss no cilvēciskās puses-nepaiet ne pāris mēneši,kad ar tiem,kurus licis sist,vai kaut kādā citādākā veidā izsist no ierindas(pierādiet,lūdzu,ka tas tā nebija,jo man atkal liekas pareizi tā),kopā ēd no viena putras katla un motivē cīņām.. Kaut kā psiholoģiski tas ir galīgi nepieņemami,paši hokejisti lai arī atklāti pasaka savas izjūtas,ne jau man,protams.Tad arī kāds varbūt sapratīs,kas notiek! Savādi liekas tas,ka pieminēts šajā kontekstā "ar gaļu"iedabūtais gols Šveices vārtos u.t. Tikpat labi varētu pieminēt arī Bērtuļa nakti J.Pērlē,par ko LPSR medālis dabūts, neobjektīva tiesneša atštangošana utt.,par Oļega kapāšanos neviens nešaubās.Tikai tad jau varētu pieminēt arī to,ka mūsu pašu mūžīgais RDinamo darbarūķis Haralds Vasiļjevs Značoku savā izlases modelī negribēja redzēt-stingri un noteikti.Kāpēc? Tāds cīnītājs,tak....
Nu,nevar normāls cilvēks,kuram nav personības dalīšanās vienlaicīgi darboties ar diviem dzīvu cilvēku kolektīviem un izlikties,ka neviens neko nesaprot. Ticiet vien Znaroka kunga runām Latvijas izlases kontekstā!
Vēl līdz šim laikam nesaprotu,par kādiem grēkiem Haraldu

     [+] [-]

, 2011-02-28 23:04, pirms 13 gadiem
Nu, Saimons nevarēja traumēt Spruktu galvas, kakla rajonā, ja spēlētu korpusā, jo viņi ir viena kalibra spēlētāji (uzbūvē nevis domāšanā) un tā bija atklāta rupjība.
Nedomāju, ka Znaroks kādam lika speciāli uzbrukt un sist.
Protams, ka savējos mēs mīlam un aizstāvam, un tā tam arī vajadzētu būt. Un galu galā, ja tas ir tā sauktais "karš", tad mēs būsim par savējiem un ienaidniekus nīdīsim!

  -2 [+] [-]

, 2011-02-28 23:31, pirms 13 gadiem
Matulis sen nav raxtiijis cik kruts bija psrs chempionaats un cik izcils bija balderis - hokeja lielvalsts Japaanas superzvaigzne :d

  -2 [+] [-]

, 2011-02-28 23:38, pirms 13 gadiem
Nezinu kaa ar to parspileshanu, bet shajos 3 khl gados, es nebiju redzejis nevienu komandu, kas tik merkjtiecigi centas savainot pretinieku! Pretigi! Un ja Janis epizode, kur Mikjelim pielika preti celi, nesaskata apzinatu traumeshanu, tad domaju, ka vinjam nevajadzetu rakstit tadus rakstus, bet pieiet pie ta pasha Mikjelisha un apvaicaties, kadas ir vinja domas par izlases treneri?! Mikjelisha skatiens pec shi parkapuma Znaroka virziena izteica visu! Tas pats attiecas ari uz Sashu, likas, ka vinju nositis kads, bet labi, ka vins mums ir tik izveicigs. Kauns Jani par tadu rakstu, ir jaaiztav savejie!

  -1 [+] [-]

, 2011-03-01 00:02, pirms 13 gadiem
Jāni, nekautrējies, raksti tieši: Znaroks un pārējie "atsaldētie"!

Izlasījis sestdien Pučes rakstu ar nosaukumu "atsaldētie" atcerējos par Karsumu un visādi krustu šķērsām izvērtēju visos iespējamos variantus, kāpēc Saimons, kāpēc SPrukts utt. Un nonācu uz mata pie tādiem pašiem secinājumiem. Respektīvi, piekrītu par visiem 100%.

Līdzjutēji domā ar emocijām, nevis ar vēsu un objektīvu hokeja eksperta galvu. Es ne tikai nepārmetu Znarokam, bet pat paslavētu viņu par gudru gājienu. Kas attiecas uz izlasiešiem - izskatās pēc pirmā mēģinājuma pavasarī atšūties no izlases. Nu tad arī nafig - lai tinas prom.

     [+] [-]

, 2011-03-01 00:03, pirms 13 gadiem
girtssss rakstīja: Nezinu kaa ar to parspileshanu, bet shajos 3 khl gados, es nebiju redzejis nevienu komandu, kas tik merkjtiecigi centas savainot pretinieku! Pretigi! Un ja Janis epizode, kur Mikjelim pielika preti celi, nesaskata apzinatu traumeshanu, tad domaju, ka vinjam nevajadzetu rakstit tadus rakstus, bet pieiet pie ta pasha Mikjelisha un apvaicaties, kadas ir vinja domas par izlases treneri?! Mikjelisha skatiens pec shi parkapuma Znaroka virziena izteica visu! Tas pats attiecas ari uz Sashu, likas, ka vinju nositis kads, bet labi, ka vins mums ir tik izveicigs. Kauns Jani par tadu rakstu, ir jaaiztav savejie!
tad paskaties ka Hartigans Maskavietim zobus izsit...............

  -1 [+] [-]

, 2011-03-01 00:10, pirms 13 gadiem
krahs rakstīja: tad paskaties ka Hartigans Maskavietim zobus izsit...............
diez vai taa var apzinati notraumet speletaju lidz sezonas beigam, nejauc asumus ar tishu traumeshanu!

  -1 [+] [-]

, 2011-03-01 00:20, pirms 13 gadiem
Emociju uzpluda ..biju tiesam nikns uz Znaroku..un viņa(JA VINA!!!) taktiku..bet tads nu ir tas sports..uzvara par katru cenu ja ne ar labu(lasi meistarību),tad ar varu(rupjibu).. Ps.par rigas uzvaru...

  -1 [+] [-]

, 2011-03-01 00:46, pirms 13 gadiem
Matulis provocē kašķi.... tas nebija play-off cienīgs nobeigums.... tipa spēka spēle u.t.t..... tā bija sūdabrāļu uzvedība nolietā spēlē... tam nav nekāda sakara ar play-off cīņām (karu)....

  +1 [+] [-]

, 2011-03-01 01:08, pirms 13 gadiem
Shodien tas karsh beigsies!!!!!¡!!!!

  -1 [+] [-]

, 2011-03-01 01:37, pirms 13 gadiem
Matuli, Tu esi dumjš, piedod. Neko tik neobjektīvu sen neesmu lasījis. Laikam trešās spēles trešajā periodā biji jau tik ļoti piedzēries, ka par tā gaitu uzzināji tikai no masu medijiem nākamajā rītā, ja vari teikt, ka Saimona iebraukšana ar nūsu sejā Spruktam, savās labākajās NHL tradīcijās, pateicoties kam NHL viņš saņēma 25 spēļu (!!!) diskvalifikāciju, bija vienīgais rupjais spēles moments.

Jā, jokeju var spēlēt ļoti asi, bet kā trāpīgi vakar rakstīja Kreipāns - ir "sarkanās līnijas" un tās nedrīkst pārkāpt. 3.perioda izskaņā tas vairs nebija hokejs, tās bija kaut kādas taranēšanas sacīkstes starp Maskaviešiem! Palūdz kādam video un noskaties atkārtojumu.

Bet visabsurdāk ir Saimona "spēka paņēmienu" salīdzināt ar Hartigana nopelnīto sodu vai tiem pašiem Karsuma spēka paņēmieniem.

     [+] [-]

, 2011-03-01 03:53, pirms 13 gadiem
Nu tadbeidzot,kaut kas lasams kas nav tikai par to ka Znaroks slikts un nejauks. tas ir profesonals redzejums uz notiekoso un pie tam vell 100005 paties Cepums autoram

  -1 [+] [-]

, 2011-03-01 06:59, pirms 13 gadiem
girtssss rakstīja: Nezinu kaa ar to parspileshanu, bet shajos 3 khl gados, es nebiju redzejis nevienu komandu, kas tik merkjtiecigi centas savainot pretinieku! Pretigi! Un ja Janis epizode, kur Mikjelim pielika preti celi, nesaskata apzinatu traumeshanu, tad domaju, ka vinjam nevajadzetu rakstit tadus rakstus, bet pieiet pie ta pasha Mikjelisha un apvaicaties, kadas ir vinja domas par izlases treneri?! Mikjelisha skatiens pec shi parkapuma Znaroka virziena izteica visu! Tas pats attiecas ari uz Sashu, likas, ka vinju nositis kads, bet labi, ka vins mums ir tik izveicigs. Kauns Jani par tadu rakstu, ir jaaiztav savejie!
Tu laikam hokeju nekad iepriekš neesi skatijies? Kā paris gadus atpakaļ Somijas izlase spēlēja? Jau spēles sākumā traumēja pretinieku līderus un pēc tam protams vinnēja spēli. Tā cieta Radevičas vīrs (ceru ka zini kurš tas ir) , tāpat tika traumēts Jāgrs. Tāpat NHL laukumos, brālis pret brāli pielieto bīstamus spēka paņēmienus. Tā ka nedzen te demagoģiju.

     [+] [-]

, 2011-03-01 08:20, pirms 13 gadiem
Wendel Clark rakstīja: Nu Karsuma hitu nolikt blakām Saimona apzinātai rupjībai nav īsti pareizi. Karsuma gadījumu var ilgi un dikti iztirzāt, tas zviedrs arī pēdējā brīdī pagrieza muguru un ātrums bija liels. Katrā gadījumā, Karsums gribēja izdarīt labu spēka paņēmienu, bet negribēja tā satraumēt pretspēlētāju. Savukart Saimons pilnīgi apzināti gāja uz sitienu ar elkoni sejā, lai satraumētu pretinieku. Karsuma gadījumā tas ir hokeja moments, kau ļoti neveiksmīgs vienam, Saimona gadījumā tas ir huligānisms. Pie tam, zinot Saimona incidentu vēsturi NHL - sitiens pretiniekam ar nūju pa saju ar atvēzienu, kāpšana uz pretinieka kājas ar slidu utt

YouTube
- Chris Simon Two-Hands Ryan...


http://www.youtube.com/watch?v=36d6H92ADDc
saimons ar ivanānu laukumā ir ticies?

     [+] [-]

, 2011-03-01 09:07, pirms 13 gadiem
Pretinieka rupjībām nav jāmeklē attaisnojums. Cik saprotu, Matuļa kungs tieši to gribējis dabūt gatavu? Šī patiešām ir cīņa un pretinieks par savām izdarībām ir jāsoda un jānoliek pie vietas, vai ar vārtu guvumiem, vai zobu izsišanu, tam nav īsti nozīmes.

  +1 [+] [-]

, 2011-03-01 09:16, pirms 13 gadiem
Ideja, protams, ir pareiza, derētu tik atcerēties motīvus - kad Hartigans Derļukam izsita zobus, tas bija absolūti nejauši - kad tas trakais aizsargs dabūja 4 noraidījumus pēc kārtas 1:5 spēlē, tas bija absolūti tīšām. Tāpat kā daudzas citas maskaviešu rupjības.

Es gan neesmu tāds kā te daži labi, kas pēc tās spēles Znaroku grib sist krustā, man vienkārši nepatika tā spēles maniere ko viņš izvēlējās trešajā spēlē. Ļoti nepatika.

  -1 [+] [-]

, 2011-03-01 09:28, pirms 13 gadiem
martins_ms rakstīja: Nezinu kā citiem, bet man vairāk riebjas Znaroka uzvedība preses priekšā un nejau pirmo gadu Holts pa šo laiku iemācījies vairāk Latviski kā Znaroks. Un tas ka pie zaudējuma ir vainīgi visi citi nevis paša komanda.. Varēja vēl kā Ržiga teikt ka visas spēles uzvarējuši ir Maskavieši, nevis Rīga
Neķer kreņķi. Lai vaino citus. Tas mums izdevīgi. Bet domāju, ka to viņi saka tikai kameru priekšā, jo ko gan citu teikt? Znaroks taču neatzīs, ka viņa komanda galu galā fiziski un psiholoģiski ir vājāka. Sirds dziļumos viņš to saprot, bet sabiedrībai neteiks.
Nu tad šodien viss notiek!!!
Prozīt!!!
Par Lielām Uzvarām!!!!!

     [+] [-]

, 2011-03-01 11:37, pirms 13 gadiem
Palasot vienu rakstu,kurā ir runa par to,ka cilvēkiem jāsaprot,ka Znaroks šobrīd nav aizstāvis,bet PČ viņš rikli grauzīs visiem tiesnešiem..
Autors laikam uzskata,ka hokejisti ir roboti,ka viņiem nav savu domu un emociju.Zinu,ka tikai pie tāda trenera var sasniegt vislabākos rezultātus,kas ir autoritāte, kas ir kopā ar komandu pārbaudes spēlēs,kas pierādījis,ka stāv un krīt par saviem padotajiem,nevis epizodiski kaut kad pavasarī un kaut kad agrāk. Viss taču mainās.Svarīga ir uzticība trenerim. Znaroks ļoti labi zina mūsējo psiholoģiju,kuras nianses viņš izmanto sava kluba interesēs. Te nav runa par pāris hokejistiem,bet gan par lielāko daļu.Kam tas nāk par labu? Manuprāt,atrisinājums ir vienkāŗšs.Ja nekas it kā nenotiek,tad skatīsimies vien šo teātri divos cēlienos tālāk.

     [+] [-]

, 2011-03-01 12:06, pirms 13 gadiem
''Protokolā Karsumam tikai divītis, kaut citkārt varēja būt arī 5+20''.Atļaušos palabot-par to epizodi Karsumam vispār sodu neiedeva,jo tur pārkāpuma nebija.Tāpēc arī protesta pēc spēles nebija.Pat zviedri to uzņēma diezgan mierīgi,jo tā nebija apzināta rupjība.

  -2 [+] [-]

, 2011-03-01 13:55, pirms 13 gadiem
Pilnībā piekrītu Matulim!

     [+] [-]

, 2011-03-01 14:44, pirms 13 gadiem
maris777 rakstīja: Tu laikam hokeju nekad iepriekš neesi skatijies? Kā paris gadus atpakaļ Somijas izlase spēlēja? Jau spēles sākumā traumēja pretinieku līderus un pēc tam protams vinnēja spēli. Tā cieta Radevičas vīrs (ceru ka zini kurš tas ir) , tāpat tika traumēts Jāgrs. Tāpat NHL laukumos, brālis pret brāli pielieto bīstamus spēka paņēmienus. Tā ka nedzen te demagoģiju.

izlasi velreiz - 3 khl gados, jo sheit tomer spele visi savejie, un nemaz nerunajot par Znaroka un Dinamo speletaju attiecibam!