Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:459, Did:0, useCase: 3

Uzdevums nav izpildīts. Kas ir izpildīts?

Uzdevums nav izpildīts. Kas ir izpildīts?
Izlasē spēlēja labākie. Jautājums - cik palika mājās? Maz, pavisam maz...
Foto: Romāns Kokšarovs, F64, SA+

Latvijas hokeja izlase no pasaules čempionāta atgriežas ar nepadarīta darba sajūtu, ja runājam par turnīra sportiskajiem mērķiem, ko viņiem izvirzīja lielais Kirovs. Kas attiecas uz nākotnes ierīvēšanu – tur, viss kārtībā!

Iekļūt labāko astoņu komandu skaitā bija reāli izpildāms uzdevums, par ko mums atgādina Šveices izlases tango Vācijas laukumos. Salīdzināt šveiciešus ar latviešiem nevar, ja ņemam par pamatu divu valstu hokeja sistēmas, taču abus gadījumus var likt blakus, ja runājam par izlašu sniegumiem reizi gadā – pasaules čempionātos. Viņi nāk no tā paša mūsu plaukta, vien zobi baltāki un sakodiens stiprāks. Bet tā pēc skata – atpazīstami vēži... Šveices izlases uzvaras drīzāk jāvērtē kā pēcolimpiskā gada atraugu sekas. Bija skaidrs, ka uz pasaules meistarsacīkstēm tā sauktais lielais sešinieks vedīs dīvainus karotājus un tad uz šāda fona kādam no maziņajiem jeb precīzāk – vidējiem, pie kā mēs varam pieskaitīt Šveici, Latviju, Baltkrieviju, Vāciju, tagad arī Dāniju un Norvēģiju – noteikti būtu iespēja pasprēgāt... Tā arī notika. Ja nu vienīgi krievi ir sagrābušies no savām iespējām praktiski maksimālo, bet viņus var saprast – olimpiskais turnīrs bija izgāšanās un tagad savs mundieris ir jāapslauka vismaz šajā pieturā. Beigu galā – viņi vienmēr varēs teikt, ka pavasarī nepieciešams aizstāvēt iepriekšējos divos gados izcīnīto titulu. Ko pārējie? Somi un zviedri savu vidējo līmeni tur, taču ar ļoti nestabilu sniegumu. Čehi mokās un šovakar var palikt ārpus labāko astoņnieka, par ko viņiem noteikti savā zemē noraus galvas. Slovākija atveda uz čempionātu galīgi zaļus gurķus, mazliet gatavāki bija kanādieši, bet arī viņi drīzāk izskatās pēc pirmkursniekiem, ja apzināmies viņu patieso hokeja potenciālu. Nu, bet amerikāņi var priecāties, ka pa lielam pasaules čempionātu viņu zemē neviens nopietni neņem, jo ar lidmašīnu atgriezties mājās viņi noteikti nav pelnījuši. Tāds, lūk, dīvains turnīrs.

Ja mūsu pašmērķis bija paplosīties kā dāņiem, vai vēl labāk – kā šveiciešiem, tad varēja sastāvu komplektēt mazliet savādāk. Taču – vai spēle un iznākums uz laukuma būtu savādāks? Šaubos. Dažādu apstākļu sakritības piespieda mums uz šo turnīru paskatīties ar ugunsdzēsēju acīm – ja citugad gaidījām spēlētājus pēc klubu spēlēm, tad tagad vieni no pēdējiem izlasei pievienojās treneri. Vai tas kaut ko ietekmēja? Šo kartupeli var grozīt no abām pusēm, tomēr – nez vai mēs būtu no šī turnīra izcēlusi kaut ko vairāk, ja Znaroks un Vītoliņš būtu pie valstsvienības, sākot ar treniņnometnes pirmo dienu. To pašu jau minēto resursu dēļ. Kurš būtu tas hokejists, kuru nepaņēma, bet – kurš būtu ietekmējis izlases startu par vēl vienas uzvaras tiesu? Skrastiņš? Ja Kārlis nav vesels, tad puskārlis mums neder. Ivanāns? Varbūt, bet treneris netic... Bārtulis? Viņa vietā atbrauca Kulda...Kurš vēl? Jā, varbūt atsevišķos gadījumos pietrūka spīdīgākas acis no pirmo trīs maiņu uzbrucējiem, taču ceturtie tomēr kopumā savu uzticību attaisnoja. Vai Jekimovs un Bukarts spētu izmaisīt spēļu gaisu labāk par Štālu, Pečuru un Saulieti? Nez vai... Starp citu, Ankipāns noteikti būtu izlasē pie vietas, bet arī tikai gadījumā – ja ir simtprocentīgi vesels. Vai komanda bija nogurusi? Drīzāk – mazliet hokeju pārēdusies... Tad arī netiek uzšķiltas dzirksteles, kas spēles gaitā pārvērš pretinieku vārtus lielā ugunskurā.

Pirms čempionātu rakstīju par komandas kapteini. Joprojām dzīvoju ar pārliecību, ka ne visos gadījumos labākais cilvēks vai izlases veterāns spēj šo darbu vai misiju paveikt ar lielāko pievienoto vērtību. Ja reiz treneriem bija nodoms ar asins pārliešanu (seši debitanti), kas iezīmē astoņdesmito gadu otrās puses dzimušās paaudzes iespēlēšanu, tad varbūt arī kapteini vajadzēja virzīt no šīs pašas sērijas. Herberts šoreiz atgādināja tā sauktā pārejas laika modeli ar nopūtu – eh, ja vajag, būšu... Te jābūt cilvēkam, kas drīzāk domā kā rūdīts vilks – sak, padod šurp nākamos, lai viņi panāk pretī, kā vilkšu pa vārtiem, nenāc tuvumā... Apmēram tā. Iespējams, ka treneri to saprot, bet vēl nav saskatījuši nevienā no mūsu hokeja personībām konkurētspējīgu komandas līderi vai kapteini ar lielajiem L un K. Kad minēju fragmentāros emociju uzplūdus spēles laikā, tieši tas arī prasījās – viens vecis ar kulaku. Pie vārtiem vai ģērbtuvē – kāda starpība, bet ar skaidru ķermeņu valodu, kas izstaro pārliecību un enerģiju. Nejauciet tikai Ivanāna gadījumu un viņa rokas, ar augstāk aprakstīto vajadzību... Pēc turnīra Vasiļjevs teica, ka atbildība par nesasniegto jāuzņemas viņa paša vadītajai pirmajai maiņai, taču – vai šis plāksteris tika uzlikts, tāpēc, ka Herberts ir inteliģents, pieklājīgs un gudrs, vai – tāpēc, ka neko citu viņam nav ko teikt? Stulbi, braukt augumā cilvēkam, kas faktiski šobrīd ir viens no labākajiem šīs valsts hokejistiem. Ko no viņa prasām? Varbūt gluži vienkārši nesaprotam, ka ar šo sastāvu esam sasnieguši maksimālo un patiesībā – uz neko dižāku nav nedz pamata, nedz varēšanas tiekties. Pagaidām.

Kas bija izlases labākie spēlētāji šajā turnīrā? Treneri nosauca savu trijnieku – Reķis, Vasiļjevs un Masaļskis. Vai tas ir negaidīti? Būtībā, arī pirms turnīra viņiem varēja katram iedot pa Tissot pulkstenim, jo nez vai kādam bija lielas šaubas, ka minētie savu vidējo līmeni laukumā nespēs noturēt. Arī tad, ja aiz muguras līdz mielēm nogurdinoša sezona. Taču – kas vienam vidēja varēšana ar profesionālā standarta kvalitāti, tas citam – gaismas pils celšana... Gribētos gan, lai šiem trīs blakus par labāko godiem konkurē citi, taču – te arī ir atbilde uz jautājumu, kāpēc šis čempionāts mums beidzās ar divām uzvarām pār komandām, kuras bija noteikti jāņem, bet nevienā no zaudētajiem gadījumiem mums šoreiz neizdevās paspert pat pussolīti tuvāk brīnumam. Vistuvāk šādam pārsteigumam pēc spēles bijām pret zviedriem, pret čehiem jau staigājām pie viņu striķīša, kanādieši mūs pārliecinoši iedzina atpakaļ būdā, bet šveicieši vienkārši apskrēja... No visiem zaudējumiem, visspilgtāk palicis prātā Karsuma sniegums pret zviedriem. Tā pa fragmentiem varētu salasīt kādus darītājus katrā no spēlēm, taču uzsveru – tikai fragmentus. Ja pārlūkojam uzbrucējus, tad neviens no viņiem visa turnīra garumā neaizvadīja stabilu sniegumu. Aizsardzības līnija, kas pirms čempionāta tika uzskatīta par Holandes sieru, izrādījās laukumā daudz pārliecinošāka un, ja mūsu galā būtu maķenīt lielākas centra uzbrucēju kvalitātes, tad no 18 zaudētajiem vārtiem sešās spēlēs, kādām četrām piecām ripām vienkārši nevajadzēja būt. Tajā pašā laikā mēģiniet atcerēties, kad pēdējoreiz izlases ceturtā maiņa bija laukumā tik pamanāma un sakarīga? Arī šis varētu būt viens no turnīra ieguvumiem.

Vai šī ir mūsu vieta? Jā. Varētu pat atļauties apgalvot, ka šī ir mūsu īstā vieta uz pasaules hokeja kartes. Ar to bagātību, kas ir mūsu saimniecībā, spēlēt pret pasaules labākajiem hokejistiem – pat, ja šīs elites komandas tiek komplektētas ar otrās, trešās vai dažos gadījumos - pat ceturtās šķiras, attiecīgā lējuma profesionāļiem – tur vajag būt noteiktām prasmēm. Paaudze, kas šopavasar Vācijā ostīja gaisu, nākamajos desmit gados līdzjutējiem vēl liks šķirstīt uzziņu krājumus un meklēt Rīgā izvietoto citu valstu vēstniecību adreses... Papētiet šo puišu dzimšanas gadus – šie vēl skries un spēlēs! Apstākļi šobrīd sakrita ar kājām gaisā: pa vidu mēs spēlējam olimpiādē, Rīgas Dinamo, kas ir izlases bāzes komanda, aizspēlējās tālāk par savām robežām, vēl tas dīvainais treneru gadījums ar ieilgušo pavasari... Citu gadu tā nebūs, par to varam būt droši. Tad arī varēsim no ikgadējā trakuma paņemt vairāk prieka nekā tas sanāca šogad. Lai gan – par ko bēdāties? Palūkojiet čehu sejas un amerikāņu lūpu kaktiņus vai – slovākus pēc zaudējuma dāņiem ar 0:6... Tur gan ir pamats meklēt šašliku iesmus. Mūsu gadījumā - nē.
Paldies, komandai, par spēli!

 +24 [+] [-]

, 2010-05-18 10:36, pirms 15 gadiem
Nu vislaik nezin kapēc es redzu tendenci no Pučes rakstīta ... vienalga ko Šuplers sasniegs ar Dinamo viņš būs slikts un pretēji vienalga kā Znaroks novadīs izlasi vis būs kŗtībā ....
Nu nezin kapēc man kā nespeciālistam liekās ka komanda nebija gatava ne psihaloģiski ne taktiski un tā jau droši vien ir trnneru vaina,pammatā nepietiekam sagatavošanas laiks !
Vispār uzskatu ka viens no vajakajiem pedējā laika čempionātiem ...
Slēpts komentārs: sansid

  +3 [+] [-]

, 2010-05-18 10:37, pirms 15 gadiem
Pilnīgi piekrītu! Varbūt vajadzēja vairākumā pamēģināt arī citas maiņas, bet tā tomēr ir Znaroka kompetence - ne jau dēļ skaistām ūsām viņš ir ielikts par izlases treneri.

  +8 [+] [-]

, 2010-05-18 10:40, pirms 15 gadiem
Īstiem latviešu hokejistiem ir JĀMET!!! Gan brīvdienās, gan darbā!

     [+] [-]

, 2010-05-18 10:42, pirms 15 gadiem
Ja godigi tad lielakais prieks patiesam ir par jaunajiem, kas cerams tiesam, vel kadu labu laiku bus tie kas ari speles latvijas izlase. un cerams ka todaris labi

  +1 [+] [-]

, 2010-05-18 10:43, pirms 15 gadiem
Tagad - pelnītā atputā un gaidīsim jaunus varoņdarbus nākamajā sezonā Šajā gadā hokejs noteikti sagādājis vairāk prieka, nekā bēdu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2010-05-18 10:54, pirms 15 gadiem
Šoreiz gan nepiekritīšu Armanda maigajam un saudzīgajam mūsu izlases snieguma novērtējumam.

  +3 [+] [-]

, 2010-05-18 11:02, pirms 15 gadiem
Reaali mees vareejaam panemt Šveici, Zviedriju, Čehiju ar lielu veiksmes un ar visu speletaaju 100% pashatdevi, shoreiz nebija ne viens, ne otrs, taapec ari likumsakarigi zaudeejumi.

 +12 [+] [-]

, 2010-05-18 11:13, pirms 15 gadiem
"Vai Jekimovs un Bukarts spētu izmaisīt spēļu gaisu labāk par Štālu, Pečuru un Saulieti?"
Kāpēc jāskatās tikai uz 4. maiņu? Manuprāt, gan Jekimovs, gan Bukarts noteikti būtu nospēlējuši lietderīgāk par acīmredzami pilnīgā neformā esošo Ņiživiju. Znaroks kāpj uz vecajiem labajiem grābekļiem - spītīgi ņem komandā "pārbaudītas vērtības", pat ja šīs vērtības dotajā gadā neko jēdzīgu nerāda...

  +3 [+] [-]

, 2010-05-18 11:21, pirms 15 gadiem
Vai šī ir mūsu vieta?

Nē,šī nav mūsu vieta. Vismaz ne šajā konkrētajā PČ.
Šis bija LV izlases LIELĀS IESPĒJAS čempionāts, kas Znaroka dēļ tika nelietderīgi izniekots.

  +7 [+] [-]

, 2010-05-18 11:29, pirms 15 gadiem
Manuprāt, diezgan liela kļūda bija Miķeļa paņemšana uz PČ - to, ka tas ir ir risks, Znaroks jau apzinājās pirms PČ, taču es neredzēju jēgu šādam riskam - lai izcīnītu vietu 8.niekā, svarīgākās spēles vienalga jebkurā gadījumā bija paredzamas 2. posmā. To pašu Itāliju varēja apspēlēt arī bez Miķeļa.

  +3 [+] [-]

, 2010-05-18 11:31, pirms 15 gadiem
Nu šitā jau var laizīt savas bŗuces, tipa, ko ta mēs, tas jau normāli, katru gadu. Un tas notiek ari katru gadu. neiet runa par to, ka mes varam sacensties ar lielo 6, ta uz sitienu, bet škiet ka LV hokeja saimniecibas plānos ari nemaz nav tada plāna - spēt sacensties. A ko gaidit - vēl kadus gadus 10? Kamēr ari Bukarts, Stals un Co bus tadi pašu nodziti zirgi kā ši gada pirmā maina, kura vairs ne isti grib, ne var? Kapēc nevar beidzot beigt sūkstities, bet sākt kaut ko darit ilgtermiņā LV hokejam?

  +3 [+] [-]

, 2010-05-18 11:32, pirms 15 gadiem
pilnīgs sviests tas raksts.

aizsardzība mums nebija šveices siers!?!?!?!? katrā spēlē vismaz 2 rupjas kļūdas, itāļi abus realizēja golos, šveice arī pirmos 2us realizēja, kanāda vispār izņirgājās, čehi vienkārši izdrāza mūsu vairākuma "ekspertus", un par treneri man ir savas domas, ja viņš neko nemaina spēļes gaitā un komanda zaudē, tad viņa tur nav.

ja viņš saka ka gaidījis vairāk no pirmās maiņas, tad vajadzēja pataisīt viņu par trešo maiņu un pirmajā lai iet tie kas grib, nevis ņiživiji un citi zvēri kas tikai māk kā ripu turēt un piespēlēt šķērsām laukumam pretiniema uz nūjas.

     [+] [-]

, 2010-05-18 11:34, pirms 15 gadiem
Skudrinieks rakstīja: Nezinu, vai mums ir tiesības pārmest kaut ko... Vieta Elitē ir noturēta, un tāds arī bija mērķis, nav mums ne Krosbijs, ne Ovečkins, ne vārtos Irbe, lai uz kaut ko vairāk pretendētu.
Uzvarētas spēcīgas, mūsu līmeņa izlases - Itālija un Norvēģija. Ko vēl vairāk vajag?
Es pats esmu laimīgs par šo čempionātu - tik daudz labas emocijas, ideāli!
Nu visiem vajag lai mēs slānam, čehus, kanādiešus u.c. jo nez kapēc ir iedomajušies ka tam ir kaut kāds pamats....

  +3 [+] [-]

, 2010-05-18 11:39, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: Nu visiem vajag lai mēs slānam, čehus, kanādiešus u.c. jo nez kapēc ir iedomajušies ka tam ir kaut kāds pamats....
Un kāpēc lai nedomātu,ja Norge, Denmark slāna šos čehus, šveiciešus u.t.t. Kad mēs esam pēdējos 10 gados kādus no pasaules hokeja grandiem vinējuši pamatlaikā? Jā,RU divas reizes,kad šo komandu apspēlēja visi kam vien nebija slinkums.

     [+] [-]

, 2010-05-18 11:44, pirms 15 gadiem
Gena@Traktors rakstīja: Un kāpēc lai nedomātu,ja Norge, Denmark slāna šos čehus, šveiciešus u.t.t. Kad mēs esam pēdējos 10 gados kādus no pasaules hokeja grandiem vinējuši pamatlaikā? Jā,RU divas reizes,kad šo komandu apspēlēja visi kam vien nebija slinkums.
Cik zinu tad šajās valstīs hokejs ir sakartotāks, tātad ari viņu uzvarām ir reālāks pamats.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-05-18 11:46, pirms 15 gadiem
Skudrinieks rakstīja: Nezinu, vai mums ir tiesības pārmest kaut ko... Vieta Elitē ir noturēta, un tāds arī bija mērķis, nav mums ne Krosbijs, ne Ovečkins, ne vārtos Irbe, lai uz kaut ko vairāk pretendētu.
Uzvarētas spēcīgas, mūsu līmeņa izlases - Itālija un Norvēģija. Ko vēl vairāk vajag?
Es pats esmu laimīgs par šo čempionātu - tik daudz labas emocijas, ideāli!
Sorry,bet kur ir visu LV hokeja expertu solītā LV hokeja izaugsme,kas iestāšoties pēc RD nodibināšanas. Divas sezonas ir pagājušas,un mums itkā būtu jau tiesības prasīt šī projekta nestos augļus.

     [+] [-]

, 2010-05-18 11:49, pirms 15 gadiem
Jāpiekrīt Armandam - būtībā nav jau notikusi nekāda traģēdija, jo esam tur, kur +/- ir mūsu vieta. Rezultāts varēja būt labāks, bet vairāku apstākļu kopums noteica to, ka izcīnījām tikai 2 uzvaras - gan tas, ka nebija visi labākie spēlētāji, gan tas, ka treneri pievienojās tikai sagatavošanās posma vidū, gan tas, ka smaga sezona bija dinamiešiem, kuri lielu daļu emociju atstāja, lai tiktu play-off un pēc tam pret SKA un MVD..
Nepiekrītu arī Znaroka kritizētājiem - nu nav viņš ideāls treneris, tas skaidrs, bet kopumā jau jebkurš treneris uzticētos pieredzējušajiem spēlētājiem, kuri ir pārbaudīti iepriekš, un ja šie spēlētāji pieviļ (personīgi ļoti vīlies esmu Ņiživija sniegumā), tad vari izdomāt kādas taktiskās shēmas vien gribi, bet bez izpildījuma tām nav jēgas.. Pusei izlases spēlētāju nebija "dzirksteles", un bez tās turēt līdz meistarīgākām komandām nav iespējams..
Znarokam jāpaliek, un nākamgad jāmēģina iesaistīt vēl vairāk jauno spēlētāju, kuri ir gatavi skriet un cīnīties, jo Znaroka un Vītoliņa spēles modelis vislabāk ir piemērots tieši spēlētājiem-cīnītājiem..

  +1 [+] [-]

, 2010-05-18 11:49, pirms 15 gadiem
Gena@Traktors rakstīja: Sorry,bet kur ir visu LV hokeja expertu solītā LV hokeja izaugsme,kas iestāšoties pēc RD nodibināšanas. Divas sezonas ir pagājušas,un mums itkā būtu jau tiesības prasīt šī projekta nestos augļus.
Beidz fantazēt. Izaugsme viena kluba ietvaros ir iespējama spēletājiem kuri tai klubā spelē. Bet tas nav garants, ka viņi to izmantos. Miķelis ar Lauri kļuva labāki, Armands nē.

  +4 [+] [-]

, 2010-05-18 11:50, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: Cik zinu tad šajās valstīs hokejs ir sakartotāks, tātad ari viņu uzvarām ir reālāks pamats.
Ja to vel var runāt par dāņiem,tad varbūt Tu man kaut ko vari pastāstīt par Norge čempionātu??
Ja godīgi,tad izņemot P.Turensenu, es vispār neko par norvēģu hokejistiem neesmu dzirdējis.
Mums galu galā 80% izlases sastāv no KHL un AHL spēlētājiem.

  -3 [+] [-]

, 2010-05-18 11:50, pirms 15 gadiem
Gena@Traktors rakstīja: Sorry,bet kur ir visu LV hokeja expertu solītā LV hokeja izaugsme,kas iestāšoties pēc RD nodibināšanas. Divas sezonas ir pagājušas,un mums itkā būtu jau tiesības prasīt šī projekta nestos augļus.
..tavuprāt pateicoties vienai komandai mums tagad būtu jāsit Šveici, Zviedriju, Kanādu un Čehiju?

     [+] [-]

, 2010-05-18 11:52, pirms 15 gadiem
Gena@Traktors rakstīja: Ja to vel var runāt par dāņiem,tad varbūt Tu man kaut ko vari pastāstīt par Norge čempionātu??
Ja godīgi,tad izņemot P.Turensenu, es vispār neko par norvēģu hokejistiem neesmu dzirdējis.
Mums galu galā 80% izlases sastāv no KHL un AHL spēlētājiem.
..paskaties cītīgāk - cik norvēģu spēlē Zviedrijas elites līgā un kāda viņiem tur statisktika..

  +2 [+] [-]

, 2010-05-18 11:53, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: Beidz fantazēt. Izaugsme viena kluba ietvaros ir iespējama spēletājiem kuri tai klubā spelē. Bet tas nav garants, ka viņi to izmantos. Miķelis ar Lauri kļuva labāki, Armands nē.
Pag,tad jau Tu apšaubi Matuļa, Pučes u.t.t. profesionalitāti,jo es tīri atsaucos uz viņiem.
Un kam tad jamāk panākt,lai šie spēlētāji izmanto savu iegūto pieredzi,meistarību? Vai tik tas nav treneru pienākums.

  +3 [+] [-]

, 2010-05-18 11:58, pirms 15 gadiem
smailiite rakstīja: ..tavuprāt pateicoties vienai komandai mums tagad būtu jāsit Šveici, Zviedriju, Kanādu un Čehiju?
Tavuprāt, mums jāpriecājās par uzvaru pret itāliem, kur visi spēlē vietējā čempionātā?

  +1 [+] [-]

, 2010-05-18 11:59, pirms 15 gadiem
Gena@Traktors rakstīja: Ja to vel var runāt par dāņiem,tad varbūt Tu man kaut ko vari pastāstīt par Norge čempionātu??
Ja godīgi,tad izņemot P.Turensenu, es vispār neko par norvēģu hokejistiem neesmu dzirdējis.
Mums galu galā 80% izlases sastāv no KHL un AHL spēlētājiem.
Zinu ka viņiem ir neslikts pro komandu čempis. Agrak esporta viens tur dzīvojoš letiņš šo to ierakstija, bija gajis uz spelēm. Ka redzi šī viņu čempja spēlētaji var spelēt PČ elites divīzijā, viņu čempis sagatavo džekus kas naudu pelna zviedru elitē - kaut kādi rādītaji tie tomēr ir. Rangā viņi tepat pie mums ir, jauniešos ari mūs ik pa laikam iepēruši.

  +2 [+] [-]

, 2010-05-18 12:00, pirms 15 gadiem
smailiite rakstīja: ..tavuprāt pateicoties vienai komandai mums tagad būtu jāsit Šveici, Zviedriju, Kanādu un Čehiju?
Tādos modeļos kādos tās ir ieradušās uz šo PČ- jā. Atceries,ka runa iet vienīgi un tikai par šo konkrēto PČ. Un nesaku,ka visas Tevis nosauktās komandas noteikti jauzvar, bet pietiktu,ja to pašu Šveici uzvarētu.

     [+] [-]

, 2010-05-18 12:02, pirms 15 gadiem
Gena@Traktors rakstīja: Pag,tad jau Tu apšaubi Matuļa, Pučes u.t.t. profesionalitāti,jo es tīri atsaucos uz viņiem.
Un kam tad jamāk panākt,lai šie spēlētāji izmanto savu iegūto pieredzi,meistarību? Vai tik tas nav treneru pienākums.
Viņus es neapšaubu, es apšaubi Tavu spēju pareizi izprast viņu sacīto.

Un to iespeju ir jaizmanto spēlētajiem pašiem. Treneris dod iespeju, ja Bērzs to neizmanto - esi sveicināts RDj.

  +3 [+] [-]

, 2010-05-18 12:23, pirms 15 gadiem
Gena@Traktors rakstīja: Tādos modeļos kādos tās ir ieradušās uz šo PČ- jā. Atceries,ka runa iet vienīgi un tikai par šo konkrēto PČ. Un nesaku,ka visas Tevis nosauktās komandas noteikti jauzvar, bet pietiktu,ja to pašu Šveici uzvarētu.
..un kāds būtu pamatojums tam, ka mums jāuzvar Šveice?
Tas, ka LV puse ir KHL spēlētāji? Un ar ko tad KHL ir diži labāks par Šveices čempi? Turklāt šveicieši savās komandās ir starp līderiem, bet uzdrošināšos apgalvot, ka 90% latviešu spēlētāji, kas spēlē šajā "superlīgā" KHL, ir tikai otrā plāna aktieri..

  +2 [+] [-]

, 2010-05-18 12:28, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: Viņus es neapšaubu, es apšaubi Tavu spēju pareizi izprast viņu sacīto.

Un to iespeju ir jaizmanto spēlētajiem pašiem. Treneris dod iespeju, ja Bērzs to neizmanto - esi sveicināts RDj.
Varbūt,ka šo expertu teiktajā ir jameklē dziļi zemteksti,bet manuprāt kur nu vel skaidrāk var pateikt, ka pateicoties RD spēlētāju meistarība un pieredze noteikti augs.
Kā tas ir novērojams,ja mēs esam pasaules konteksts turpat kur bijām pirms gadiem 5-10, kad mūsu labākie spēlētāji bija izklīduši pa visu pasauli? Jā,tajā laikā uz mūsu izlase vel baudija vecā RD doto ieguldijumu, un spēlētāju vidējais vecums arī bija stipri virs patreizējā, tomēr vajag atcerēties, ka Znaroks šo izlasi vada jau 4 gadu, un izlases kodols kopā jau ir pat ilgāk.

  -1 [+] [-]

, 2010-05-18 12:31, pirms 15 gadiem
Gena@Traktors rakstīja: Varbūt,ka šo expertu teiktajā ir jameklē dziļi zemteksti,bet manuprāt kur nu vel skaidrāk var pateikt, ka pateicoties RD spēlētāju meistarība un pieredze noteikti augs.
To jau arī saku - tiem spelētajiem, kas tiek RD ir iespēja spēlēt laba līmeņa čempī, savās mājās, iegūstot augsta līmeņa spēļu praksi. Un ka redzam, dazi to izmanto, daži nē...
Bet neviens nav teicis ka tas uzreiz pacels visu LV hokeju kaut kādos nebijušos augstumos....

  +1 [+] [-]

, 2010-05-18 12:32, pirms 15 gadiem
smailiite rakstīja: ..un kāds būtu pamatojums tam, ka mums jāuzvar Šveice?
Tas, ka LV puse ir KHL spēlētāji? Un ar ko tad KHL ir diži labāks par Šveices čempi? Turklāt šveicieši savās komandās ir starp līderiem, bet uzdrošināšos apgalvot, ka 90% latviešu spēlētāji, kas spēlē šajā "superlīgā" KHL, ir tikai otrā plāna aktieri..
Un ar ko tad KHL ir diži labāks par Šveices čempi?
To Tu uzprasi tiem,kas apgalvo,ka KHL ir otra stiprākā līga pasaulē.
Jā es visu to ko Tu man apgalvo tagad būtu uzrakstijis pirms PČ,tad liela daļa man būtu iekrituši krāgā un nolamājuši par ēzeli.

  -1 [+] [-]

, 2010-05-18 12:34, pirms 15 gadiem
Paldies par spēli, Latvijas izlase ! patīkami pārsteidza Meija, Štāls, Pečura.

  +1 [+] [-]

, 2010-05-18 12:34, pirms 15 gadiem
Gena@Traktors rakstīja: Un ar ko tad KHL ir diži labāks par Šveices čempi?
To Tu uzprasi tiem,kas apgalvo,ka KHL ir otra stiprākā līga pasaulē.
Jā es visu to ko Tu man apgalvo tagad būtu uzrakstijis pirms PČ,tad liela daļa man būtu iekrituši krāgā un nolamājuši par ēzeli.
ir atšķirība vai uz PČ tiek paņemta viduvēja līgas komanda vai arī savākta IZLASE no citas līgas tikai labākajiem spēlētājiem.

     [+] [-]

, 2010-05-18 12:35, pirms 15 gadiem
Gena@Traktors rakstīja: Un ar ko tad KHL ir diži labāks par Šveices čempi?
To Tu uzprasi tiem,kas apgalvo,ka KHL ir otra stiprākā līga pasaulē.
Jā es visu to ko Tu man apgalvo tagad būtu uzrakstijis pirms PČ,tad liela daļa man būtu iekrituši krāgā un nolamājuši par ēzeli.
KHL var būt otrā, bet tas nenozīmē ka vienas KHL vidusmēra komandas džeki papildināti ar KAL, DEL un BAČ kadriem obligāti vilks NLA labakos

  +2 [+] [-]

, 2010-05-18 12:39, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: KHL var būt otrā, bet tas nenozīmē ka vienas KHL vidusmēra komandas džeki papildināti ar KAL, DEL un BAČ kadriem obligāti vilks NLA labakos
paturpinot šo tēmu - paskaties uz belaru un kazahu vietām šogad... vai šeit nav vērojama jau kaut kāda likumsakarība?

  +3 [+] [-]

, 2010-05-18 12:39, pirms 15 gadiem
Rezultāts ir tāds tāpēc, ka mēs gribam maksimāli visu uzreiz. Gan OS, gan KHL play-off, gan PČ. Tomēr spēlētāju resursi mums ir mazāki nekā Top komandām vai tai pašai Šveicei un tāpēc visur spēlē vieni un tie paši, kas pilnīgi loģiski sezonas izskaņā rezultējas emociju un fiziskā spēka izsīkumā.

Domāju, ka agrāk vai vēlāk arī mēs nonāksim līdz tam, ka daudzi vadošie spēlētāji vienkārši negribēs braukt uz PČ, līdzīgi kā tas jau tagad ir virknē citu izlašu. Un varbūt tas nemaz nebūtu tik slikti, jo tas dotu lielākas iespējas PČ sevi parādīt jaunākiem spēlētājiem un reizi četros gados uz OS būtu lielāka konkurence uz vietu sastāvā.

  +2 [+] [-]

, 2010-05-18 12:40, pirms 15 gadiem
Gena@Traktors rakstīja: Varbūt,ka šo expertu teiktajā ir jameklē dziļi zemteksti,bet manuprāt kur nu vel skaidrāk var pateikt, ka pateicoties RD spēlētāju meistarība un pieredze noteikti augs.
Kā tas ir novērojams,ja mēs esam pasaules konteksts turpat kur bijām pirms gadiem 5-10, kad mūsu labākie spēlētāji bija izklīduši pa visu pasauli? Jā,tajā laikā uz mūsu izlase vel baudija vecā RD doto ieguldijumu, un spēlētāju vidējais vecums arī bija stipri virs patreizējā, tomēr vajag atcerēties, ka Znaroks šo izlasi vada jau 4 gadu, un izlases kodols kopā jau ir pat ilgāk.
Dārziņa progress PČ, Znaroka vadībā:

2007g. 3+2
2008g. 2+1
2009g. 2+0
2010g. 1+0

     [+] [-]

, 2010-05-18 12:50, pirms 15 gadiem
zzk rakstīja: Rezultāts ir tāds tāpēc, ka mēs gribam maksimāli visu uzreiz. Gan OS, gan KHL play-off, gan PČ. Tomēr spēlētāju resursi mums ir mazāki nekā Top komandām vai tai pašai Šveicei un tāpēc visur spēlē vieni un tie paši, kas pilnīgi loģiski sezonas izskaņā rezultējas emociju un fiziskā spēka izsīkumā.

Domāju, ka agrāk vai vēlāk arī mēs nonāksim līdz tam, ka daudzi vadošie spēlētāji vienkārši negribēs braukt uz PČ, līdzīgi kā tas jau tagad ir virknē citu izlašu. Un varbūt tas nemaz nebūtu tik slikti, jo tas dotu lielākas iespējas PČ sevi parādīt jaunākiem spēlētājiem un reizi četros gados uz OS būtu lielāka konkurence uz vietu sastāvā.
Ja nebūs miksētais izlases sastāvs,tad mēs ar saviem jaunajiem spēlētājiem regulāri balansēsim uz robežas vai pat izkritīsim no A grupas,jo nevar gribēt,lai dažos gados spēlētāji,kas pamatīgi atraujas no saviem vienaudžiem U-čempionātos,pēkšņi baigi uzaudzētu savu meistarību.

  +1 [+] [-]

, 2010-05-18 12:51, pirms 15 gadiem
aigars076 rakstīja: Dārziņa progress PČ, Znaroka vadībā:

2007g. 3+2
2008g. 2+1
2009g. 2+0
2010g. 1+0
Labs ,,progress'', ja atceros,tad tāda līkne saucās-regress.

     [+] [-]

, 2010-05-18 12:55, pirms 15 gadiem
aigars076 rakstīja: Dārziņa progress PČ, Znaroka vadībā:

2007g. 3+2
2008g. 2+1
2009g. 2+0
2010g. 1+0
Diez vai spēlētāja progress ir mērāms pēc izlases trenera un izlasē gūto punktu skaita. Tas tomēr ir jāvērtē garākā laika posmā, salīdzinot aizvadītās sezonas kā tādas.

Tomēr, ja izmanto Tavu metodi, var atrast arī pretējas tendences Sprukts pie Znaroka izlasē PČ:

2008. 0+2
2009. 0+1
2010. 2+3

  +4 [+] [-]

, 2010-05-18 12:58, pirms 15 gadiem
es domāju, šāds Znaroka solis var nākamgad likt vairākiem čaļiem padomāt, vai ir vērts spēlēt un mocīties, kad citiem jau sācies atvaļinājums. Neiet runa par balvām, tās visiem ir pofig, taču nosaukt par labākajiem Reķi un Vasiļjevu, ir mazākajā mērā nekorekti! Reķis bija galvenais vaininieks otro vārtu zaudēšanā, bija laukumā arī epizodē ar muļļāšanos pie Ņiživija ieiešanas zonā, kad čehi aizskrēja un iemeta pirmos. Ne velti pusi laika tv operatori tik bieži tuvplānā rādija Reķi. Tā patiešām ir ņirgāšanās par tādiem čaļiem kā Sotnieks, Pujacs , Karsums, Daugaviņš, Sprukts...

  +1 [+] [-]

, 2010-05-18 13:02, pirms 15 gadiem
zzk rakstīja: Diez vai spēlētāja progress ir mērāms pēc izlases trenera un izlasē gūto punktu skaita. Tas tomēr ir jāvērtē garākā laika posmā, salīdzinot aizvadītās sezonas kā tādas.

Tomēr, ja izmanto Tavu metodi, var atrast arī pretējas tendences Sprukts pie Znaroka izlasē PČ:

2008. 0+2
2009. 0+1
2010. 2+3
Varbūt tas ir apliecinājums tam, ka ir spēlētāji, kurus Znaroks nemāk izmantot? Nevienam jau nav noslēpums, ka Dārziņa meistarība šajos gados ir augusi, bet izlasei tas augļus nenes!

  +1 [+] [-]

, 2010-05-18 13:05, pirms 15 gadiem
Kas notika? Nekas. Uzvarējām tos divus, kurus arī uz papīra bija jāuzvar, zaudējām tiem četriem, kam tāpat bija jāzaudē. Ja kāds domāja, ka mums bija noteikti jāuzvar Šveice, tas bišķi galvu kaut kur iespiedis. Tas pirmkārt attiecas uz LHF valdi.

     [+] [-]

, 2010-05-18 13:08, pirms 15 gadiem
aigars076 rakstīja: Varbūt tas ir apliecinājums tam, ka ir spēlētāji, kurus Znaroks nemāk izmantot? Nevienam jau nav noslēpums, ka Dārziņa meistarība šajos gados ir augusi, bet izlasei tas augļus nenes!
Diez vai. Konkrētajā gadījumā, runājot par Dārziņu - viņš taču spēlēja vienā un tajā pašā maiņā, gan "veiksmīgajā" 2007. gada PČ, gan arī vēlākajos pārējos PČ. Arī šogad viņš bija kopā ar Miķeli, tikai centrs bija cits.

Drīzāk šīs atšķirības ir dēļ kādiem konkrētiem apstākļiem katrā konkrētajā PČ. Gan attiecībā uz pašu spēlētāju, gan maiņas biedriem, gan atšķirības pretiniekos un vēl citi faktori.

  +4 [+] [-]

, 2010-05-18 13:31, pirms 15 gadiem
zzk rakstīja: Diez vai. Konkrētajā gadījumā, runājot par Dārziņu - viņš taču spēlēja vienā un tajā pašā maiņā, gan "veiksmīgajā" 2007. gada PČ, gan arī vēlākajos pārējos PČ. Arī šogad viņš bija kopā ar Miķeli, tikai centrs bija cits.

Drīzāk šīs atšķirības ir dēļ kādiem konkrētiem apstākļiem katrā konkrētajā PČ. Gan attiecībā uz pašu spēlētāju, gan maiņas biedriem, gan atšķirības pretiniekos un vēl citi faktori.
Mēs čīkstam par mazajiem resursiem, bet tājā pašā laikā neko nemainam un visu laižam pašplūsmā. Pretiniekiem Latvija jau nav jāskauto, viss ir tik paredzams un bezzobains, ka nav vajadzības. Nav nekādas analīzes ne no federācijas, ne žurnālistiem, kas ir jāuzlabo, lai ar esošajiem resursiem varētu sasniegt vairāk un izmantot tos pēc iespējas lietderīgāk. Izskatās, ka trūkst gaišu prātu, kas spēj izanalizēt. Viens piemērs, esmu dzirdējis no cilvēkiem, kas stāv ļoti tuvu hokejam, ka Ābolam esot gan bāze, gan zināšanas par postpadomju un skandināvu spēlētājiem kādas neesot nevienam citam LV. Tad kāda velna pēc viņu neizmantot kā skautu, uz PČ? Tas kādam goda kanti norīvēs?
Mūsu nelaime ir tā, ka cilvēku uzvārdi, kas spēlēs pirmajās 3 maiņās jau ir gandrīz Satversmē ierakstīti un pārējie tur ir lieki. Pārbaudes spēles tiek taisītas pontam, nevis lai ko noskaidrotu un saprastu. Reķis šogad atbrauca uz nometnes pašām beigām, pirms tam pa siltām salām nodzīvojies, un vakar bija redzams rezultāts! Vai ar Cibuļski viņa vietā mēs nebūtu makaroņņikus vinnējuši?

  +1 [+] [-]

, 2010-05-18 13:45, pirms 15 gadiem
aigars076 rakstīja: Mēs čīkstam par mazajiem resursiem, bet tājā pašā laikā neko nemainam un visu laižam pašplūsmā. Pretiniekiem Latvija jau nav jāskauto, viss ir tik paredzams un bezzobains, ka nav vajadzības. Nav nekādas analīzes ne no federācijas, ne žurnālistiem, kas ir jāuzlabo, lai ar esošajiem resursiem varētu sasniegt vairāk un izmantot tos pēc iespējas lietderīgāk. Izskatās, ka trūkst gaišu prātu, kas spēj izanalizēt. Viens piemērs, esmu dzirdējis no cilvēkiem, kas stāv ļoti tuvu hokejam, ka Ābolam esot gan bāze, gan zināšanas par postpadomju un skandināvu spēlētājiem kādas neesot nevienam citam LV. Tad kāda velna pēc viņu neizmantot kā skautu, uz PČ? Tas kādam goda kanti norīvēs?
Mūsu nelaime ir tā, ka cilvēku uzvārdi, kas spēlēs pirmajās 3 maiņās jau ir gandrīz Satversmē ierakstīti un pārējie tur ir lieki. Pārbaudes spēles tiek taisītas pontam, nevis lai ko noskaidrotu un saprastu. Reķis šogad atbrauca uz nometnes pašām beigām, pirms tam pa siltām salām nodzīvojies, un vakar bija redzams rezultāts! Vai ar Cibuļski viņa vietā mēs nebūtu makaroņņikus vinnējuši?
Nu vispār Reķim bija trauma, tāpēc viņš nebrauca uzreiz uz nometni.

Par pirmajām trijām maiņām runājot - es jau mazliet iepriekš teicu to pašu, tikai citiem vārdiem nevajag visur un vienmēr spēlēt vieniem un tiem pašiem spēlētājiem... PČ nav tik svarīgs turnīrs, uz to var sūtīt arī jaunākus un mazāk pieredzējušus spēlētājus, īpaši, ja daļai no pieredzējušajiem uz to brīdi vairs nav, ne īsti gribēšanas, ne lielas varēšanas kaut ko kādam pierādīt... lai brauc Tevis pieminētais Cibuļskis, arī Jekimovs, Bukarts un pārējie... nekas traks nenotiks, ja būs kādas divas maiņas ar mazāk pieredzējušiem spēlētājiem... jā, viņiem, iespējams, nāksies sisties par palikšanu Elitē, tomēr no tā būs lielāka jēga ilgtermiņā... lai tiktu uz OS, mūsējiem šā vai tā ir jāspēlē kvalifikācijā, un tur nav lielas starpības, vai mūsējie PČ paliek 9.-10., vai 13.-14. vietās.

     [+] [-]

, 2010-05-18 13:50, pirms 15 gadiem
aigars076 rakstīja: Varbūt tas ir apliecinājums tam, ka ir spēlētāji, kurus Znaroks nemāk izmantot? Nevienam jau nav noslēpums, ka Dārziņa meistarība šajos gados ir augusi, bet izlasei tas augļus nenes!
man patīk šitie ''nemāk izmantot''. Man jājautā - vai tu vispār zini, kas ir trenera darba pienākumos? Kas Znaroks kkādas pavēles dod spēlētājiem? Norādijumus jā, bet ne jau par izmantošanu te iet runa. Ovečkinu pret Monreālas Canadiens arī treneris nemācēja izmantot vai varbūt vnk Dārziņš ir OVERRATED? Overrated kā visa mūsu izlase, atskaitot dažus vecos bukus, kuri nepamatoti ir tikuši vienmēr zākāti.

  +2 [+] [-]

, 2010-05-18 14:06, pirms 15 gadiem
NIPEM rakstīja: man patīk šitie ''nemāk izmantot''. Man jājautā - vai tu vispār zini, kas ir trenera darba pienākumos? Kas Znaroks kkādas pavēles dod spēlētājiem? Norādijumus jā, bet ne jau par izmantošanu te iet runa. Ovečkinu pret Monreālas Canadiens arī treneris nemācēja izmantot vai varbūt vnk Dārziņš ir OVERRATED? Overrated kā visa mūsu izlase, atskaitot dažus vecos bukus, kuri nepamatoti ir tikuši vienmēr zākāti.
Ja par vairākuma izspēli, kur acīmredzami 3 sagatavotas izspēles neiet cauri, Ābols un Sorokins saka, ka tās ir 3-4 gadu senās Znara sadarbības, tad īsti kārtībā nav! Kam tad tas uzdevums ir kaut ko mainīt un izdomāt jaunu, maksimāli izmantojot spēlētāju plusus un notušējot mīnusus, Tavs, mans, vai tomēr treneru? Kā jau rakstīju, pirms spēlēm ar Latviju pretinieku treneri var atpūsties, jo viss ir priekšā kā atvērtā grāmatā. Vieni un tie paši cilvēki gadiem izpilda vienas un tās pašas darbības. Improvizācijas un izdomas 0! Viens piemērs, lielais vairums izlašu lielo vairākumu izspēlē ar 4 un dažreiz pat pieciem uzbrucējiem, bet mēs kā mohikāņi pieturamies pie nestrādājošām shēmām un viss ko vairākumā iespējam ir ielaist 2 vārtus!

     [+] [-]

, 2010-05-18 14:15, pirms 15 gadiem
aigars076 rakstīja: un viss ko vairākumā iespējam ir ielaist 2 vārtus!
Nu nepaveicās ar tiem " vairākumiem". Bet var būt arī sliktāk - čehi krieviem savulaik ir iemetuši divus vārtus vienā mazākumā.

     [+] [-]

, 2010-05-18 16:25, pirms 15 gadiem
Manuprāt, SPRUKTS bija labāks par REĶI!!!

  +3 [+] [-]

, 2010-05-18 17:28, pirms 15 gadiem
Gena@Traktors rakstīja: Ja to vel var runāt par dāņiem,tad varbūt Tu man kaut ko vari pastāstīt par Norge čempionātu??
Ja godīgi,tad izņemot P.Turensenu, es vispār neko par norvēģu hokejistiem neesmu dzirdējis.
Mums galu galā 80% izlases sastāv no KHL un AHL spēlētājiem.
Norvēģiem iespējams ir pat bišķi jēzīgāks pašmāju čempis nekā dāņiem.... katrā ziņā viņus vairāk tieši zviedru elites klubi ņem pie sevis (apmēram puse tagadējo norvēģu spēlē SEL) un tas nav mazsvarīgs rādītājs.... un SEL ir apmēram = ar KHL .... tik krieviem naudas, protams, vairāk ir iegrūsts tajā KHL un lielāks pomps un ambīcijas, bet arī SEL pēc tur spēlējošiem zviedru, somu (to pašu norvēgu) u.c. tautību censoņu sastāva nav nekāda bērnu līga..... tur spēlē ļoti neslikti spēlētaji! Atgriežoties pie norgēm.... ka norges māk spēlēt viņi pierādija spēlēs ar tiem pašiem čehiem un Šveici.... un hvz kā vēl tur viss būtu izvērties, ja šie mūsu spēlē pirmie būtu to golu iemetuši..... tapēc uzvaru pār norgēm nevajag vērtēt kā kaut ko pašsaprotamu..... domāju, reāli arī viņi jau ir mūsu, belaru un vāciešu līmenī un arī var jau kādam lielajam "iekost"....

  +1 [+] [-]

, 2010-05-18 17:34, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: lai izcīnītu vietu 8.niekā, svarīgākās spēles vienalga jebkurā gadījumā bija paredzamas 2. posmā.
Nebūs tiesa. Svarīgākā turnīra spēle bija pret Šveici, proti, pati pirmā. Čehus vai zviedrus paņemt varam tikai armagadeona gadījumā (vienreiz pa x gadiem).

     [+] [-]

, 2010-05-18 20:31, pirms 15 gadiem
UZDEVUMS NAV IZPILDĪTS- labs virsraksts , bet grozies kā gribi-pakaļa ir un būs mugurpusē,tobiš no 8-12, tā ir mūsu reālā vieta pasaulē. īstenībā pat negribētos tos pašus dāņus mūsu grupā piemēram nākošgad, jo dāņu hokejs vienkārši rullē un rullēs.

     [+] [-]

, 2010-05-18 21:28, pirms 15 gadiem
Hipotenūza rakstīja: Nebūs tiesa. Svarīgākā turnīra spēle bija pret Šveici, proti, pati pirmā. Čehus vai zviedrus paņemt varam tikai armagadeona gadījumā (vienreiz pa x gadiem).
Tā, protams, mums gribētos - taču pirmajā posmā Latvijai tāda bija pret Itāliju nevis Šveici.

  +1 [+] [-]

, 2010-05-19 22:35, pirms 15 gadiem
He... Un šis raksts gadījumā nav salīdzināms ar mūžīgo letiņu ko tad es? Es jau neko?
Armands pats ir rakstījis, ka mums nav uzvarētāja psiholoģija. Arī šim rakstam nav nekā no pārliecības un ambīcijām...
Tur jau tā lieta, ka visi aprobežojas ar domu, ka pietiek noturēties elitē.. Lūdzu rezultāts - hokejisti paši bubina, ka viss jau esot kārtībā, nekas slikts neesot noticis... Tikai šādi aizbildinoties pēdējos piecus gadus mēs esam tur pat kur bijuši, bet Dāņi, Norvēģi ir mūs panākuši un Vācieši ir jau soli mums priekšā...

  +1 [+] [-]

, 2010-05-19 23:59, pirms 15 gadiem
Pučes fiška:

Dinamo uzvar - vainīgs kapteinis (Ozoliņš)
Dinamo zaudē - vainīgs treneris (Šuplers)

Latvijas izlase uzvar - vainīgs treneris (Znaroks)
Latvijas izlase zaudē - vainīgs kapteinis (H. Vasiļjevs)

Nu tupi(stulbi) nu.....vairāk man nav ko teikt...