Layout: current: getContentLayoutLoad (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayoutLoad (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:229, Did:0, useCase: 3

Rebeka Koha izvēlas neturpināt sportistes karjeru

Andrejs Siliņš

Rebeka Koha izvēlas neturpināt sportistes karjeru
Rebeka Koha. Foto no sportistes "Instagram" profila

Divkārtējā Eiropas čempione svarcelšanā Rebeka Koha 22 gadu vecumā informējusi Latvijas Olimpisko komiteju (LOK) par lēmumu pārtraukt sportistes karjeru.

26. jūlija vakarā Koha savā "Instagram" kontā 22 gadus vecā Latvijas svarcelšanas zvaigzne Rebeka Koha paziņoja, ka pievērsusies islāmam. LOK ģenerālsekretārs Kārlis Lejnieks, komentējot situāciju, norādīja, ka LOK respektē jebkura cilvēka brīvu izvēli un izteica cerību, ka šis lēmums pozitīvi ietekmēs Rebekas sportisko ceļu uz četrgades nozīmīgākajām sacensībām - Tokijas olimpiskajām spēlēm, kas paredzētas nākamgad.

Tomēr šodien LOK ziņo, ka videokonferences laikā Koha paziņojusi par sportistes karjeras noslēgšanu. "Respektējot Rebekas izvēli un sakot paldies par ieguldīto darbu, vienojāmies, ka līdz 1.09. saņemsim rakstisku iesniegumu par izstāšanos no LOV un finansējuma apturēšanu”," sacīts LOK izplatītajā paziņojumā.

Koha sportistes karjeras laikā kļuva par divkārtēju pasaules junioru čempioni. Arī pieaugušo konkurencē turpinājās augsti sasniegumi dažādās sacensībās. 2016. gadā Eiropas čempionātā Koha izcīnīja bronzu, gadu vēlāk - sudrabu, bet 2018. un 2019. gadā kļuva par Eiropas čempioni. 2017. un 2018. gadā Rebeka izcīnīja pasaules čempionātu bronzu.

 +25 [+] [-]

, 2020-08-05 12:10, pirms 4 gadiem
Nu i Dievs, t.i., Allahs ar viņu. Paldies par līdzšinējiem sasniegumiem Latvijas labā. Lai veicas privātajā dzīvē.

 +22 [+] [-]

, 2020-08-05 12:10, pirms 4 gadiem
Jauna un naiva, pēc dažiem gadiem ļoti nožēlos

 +15 [+] [-]

, 2020-08-05 12:11, pirms 4 gadiem
Jānovēl meitenei veiksme un laime turpmākajā dzīvē!Noteikti noderēs!

 +10 [+] [-]

, 2020-08-05 12:12, pirms 4 gadiem
portal rakstīja: Jauna un naiva, pēc dažiem gadiem ļoti nožēlos
Ja viņai tiešām jau ir problēmas ar ceļgaliem, kas ir ļoti ticami, tad pareizs lēmums.

 +38 [+] [-]

, 2020-08-05 12:12, pirms 4 gadiem
Lielākais zaudētājs te ir treneris, kurš zaudē finansējumu un olimpisko prēmiju.

     [+] [-]

, 2020-08-05 12:12, pirms 4 gadiem
Haa ha

  +3 [+] [-]

, 2020-08-05 12:12, pirms 4 gadiem
Bez komentāriem...
No meitenes ar tādām ambīcijām uz .....

 +10 [+] [-]

, 2020-08-05 12:14, pirms 4 gadiem
Ha, te tak skaidri redzams ,ka nauda viņai ir svarīgāka par karjeru.
Varētu LOV piedzīt kompensāciju par iztērētajiem līdzekļiem par 2020 . Gadu

Gaidam , ka nomainīs vārdu viņa un Katāras pasi dabūs

  +4 [+] [-]

, 2020-08-05 12:14, pirms 4 gadiem
Pareiz ir, būs sievietei piemērotā vietā, virtuvē! Tik šmorēs nevis Uldim vai Jankam, bet ibrahimam!

 +10 [+] [-]

, 2020-08-05 12:14, pirms 4 gadiem
Jāgaida klauna Valtera viedoklis tviterī

  +9 [+] [-]

, 2020-08-05 12:16, pirms 4 gadiem
Sveicieni Viktor! Asalamuleikum xD

  +4 [+] [-]

, 2020-08-05 12:17, pirms 4 gadiem
Bostonietis rakstīja: Jāgaida klauna Valtera viedoklis tviterī
valterēns ar savu drāmas buršanu vienmēr paceļ man garīgo.

  +4 [+] [-]

, 2020-08-05 12:17, pirms 4 gadiem
Bostonietis rakstīja: Jāgaida klauna Valtera viedoklis tviterī
Jau iepostoja

  +5 [+] [-]

, 2020-08-05 12:19, pirms 4 gadiem
Gribētos dzirdēt Viktora viedokli

  +7 [+] [-]

, 2020-08-05 12:19, pirms 4 gadiem
Kaut kur zemapziņā likā, ka kaut kas tāds varētu sekot pēc nesenajiem notikumiem. Nekas, lai vīrs pelna maizīti. Cerams, ka lēmumi pāriet islāmā un beigt svarcēlājas karjeru nebija sasteigti. Vēlu visu to labāko nākotnē!
Slēpts komentārs: dsks

  +7 [+] [-]

, 2020-08-05 12:21, pirms 4 gadiem
Jaunibas naivums, pirma liela milestiba, pec web bildem skiet ka meicai liekas moderni pamainit ticibu/gerbshanas stilu. Kad iedos galva reality hits, tad jau bus par veelu.

  +4 [+] [-]

, 2020-08-05 12:22, pirms 4 gadiem
Jurichs4 rakstīja: Kaut kur zemapziņā likā, ka kaut kas tāds varētu sekot pēc nesenajiem notikumiem. Nekas, lai vīrs pelna maizīti. Cerams, ka lēmumi pāriet islāmā un beigt svarcēlājas karjeru nebija sasteigti. Vēlu visu to labāko nākotnē!
kādā zemapziņā?
tak uzreiz bija skaidrs, ka pat ja cilāt svaru stieni atļautu, tad tikai par Kataru...

  +5 [+] [-]

, 2020-08-05 12:23, pirms 4 gadiem
Zel, meitene 22 gados pardevis savu dzivi svesai kulturai. Veiksmi un laimi privataja dzive. Ko tur daudz var pateikt? Latvijas sports zaudejis loti talantigu sportistu. Zel zel zel Pirma liela milestiba biezi vien aizeno acis un cilveks neko citu neredz...tikai cerams, kad vina patiesam sapratis uz ko parakstijusies nebus jau par velu.

  +2 [+] [-]

, 2020-08-05 12:24, pirms 4 gadiem
Jurichs4 rakstīja: Kaut kur zemapziņā likā, ka kaut kas tāds varētu sekot pēc nesenajiem notikumiem. Nekas, lai vīrs pelna maizīti. Cerams, ka lēmumi pāriet islāmā un beigt svarcēlājas karjeru nebija sasteigti. Vēlu visu to labāko nākotnē!
tak pamest svarcelšanu nav tas sliktākais lēmums, dabūt vīru arī nē. bet nu skaidrs ir ka šie lēmumi tika pieņemti ar čožu nevis smadzenēm, bet nevar teikt ka viss būs slikti. Neviens nezin kā būs, varbūt arī "laimīgi, līdz mūža galam" scenārijs
Slēpts komentārs: vivo89

  +3 [+] [-]

, 2020-08-05 12:26, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: tak pamest svarcelšanu nav tas sliktākais lēmums, dabūt vīru arī nē. bet nu skaidrs ir ka šie lēmumi tika pieņemti ar čožu nevis smadzenēm, bet nevar teikt ka viss būs slikti. Neviens nezin kā būs, varbūt arī "laimīgi, līdz mūža galam" scenārijs
to mēs nekad neuzzināsim no turienes aizbēgt ir diezgan nereāli, ja nebūs "laimīgi, līdz mūža galam" scenārijs..

  +5 [+] [-]

, 2020-08-05 12:27, pirms 4 gadiem
nav ko pārmest! es pieļauju, ka vispār pirmo reizi dzīvē viņa ir sajutusies kā sieviete nevis vecis svaru zālē pie tam lielāks vecis kā citi džeki apkāt svaru zālē, tādēļ, ko var pārmest cilvēkam?

  +1 [+] [-]

, 2020-08-05 12:29, pirms 4 gadiem
NO COMENT 🤦‍♂️

  -2 [+] [-]

, 2020-08-05 12:30, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: to mēs nekad neuzzināsim no turienes aizbēgt ir diezgan nereāli, ja nebūs "laimīgi, līdz mūža galam" scenārijs..
Nebur drāmu tur kur tās nav!

https://jauns.lv/raksts/sievietem/3...

  +6 [+] [-]

, 2020-08-05 12:31, pirms 4 gadiem
Nav tas sievišķīgākais un pateicīgākais sporta veids, tā ka cilvēciski var saprast. Katrs pats pieņem lēmumus savā dzīvē.

  +2 [+] [-]

, 2020-08-05 12:31, pirms 4 gadiem
Nu principā, tas bija paredzams.
Traki, ka mīlestības dēļ maini ticību un pamet sportu, ar ko iztiku pelniji.
22 gadi tikai...

  +2 [+] [-]

, 2020-08-05 12:31, pirms 4 gadiem
Pārdega meitene gan jau, žēl ka neizturēja līdz olimpiskajām spēlēm. Tomēr prof sportistam vienmuļa tā dzīve. A te princis baltā zirgā un naudu kabatā. Visu savu dzīvi tagad uz Ibrahima pleciem uzlikusi, sēdēs mājās un dzemdēs jaunos Kataras atlētus?

     [+] [-]

, 2020-08-05 12:33, pirms 4 gadiem
"Вот и вся любовь", dziesmas vārdiem runājot...

  +6 [+] [-]

, 2020-08-05 12:34, pirms 4 gadiem
Nenopietni.
Un ne jau tieši tas, ka būs Kataras musulmane, bet ātrums, kādā tiek pieņemti lēmumi, sākot no iepazīšanās un beidzot ar šo paziņojumu. Diemžēl dēļ šiem nenopietnajiem lēmumiem meitenei, visticamāk, visa dzīve būs sačakarēta.

  +1 [+] [-]

, 2020-08-05 12:34, pirms 4 gadiem
Njā...
Dzīve izmesta... Ieguldītais darbs pa pieskari! Vismaz būtu Tokijas olimpiādi sagaidījusi , citādi LOV jāprasa nauda atpakaļ, jo ieguldīts bija ar domu par olimpiādi!

 +11 [+] [-]

, 2020-08-05 12:35, pirms 4 gadiem
Nevarētu teikt, ka negaidīti... man vienalga (treneris gan noteikti ka Ibrahimu gribētu pie jaunavām aizsūtīt )... Bet ceru, ka no šī brīža sporta portālos par šo dāmu vairs nekas nebūs jālasa... lai tas paliek kasjauns ziņā...

     [+] [-]

, 2020-08-05 12:37, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: to mēs nekad neuzzināsim no turienes aizbēgt ir diezgan nereāli, ja nebūs "laimīgi, līdz mūža galam" scenārijs..
Katara tomēr nav Sauda Arābija, tas ekstrēmisms jau arī atšķirās valstīs.

  -1 [+] [-]

, 2020-08-05 12:38, pirms 4 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Pārdega meitene gan jau, žēl ka neizturēja līdz olimpiskajām spēlēm. Tomēr prof sportistam vienmuļa tā dzīve. A te princis baltā zirgā un naudu kabatā. Visu savu dzīvi tagad uz Ibrahima pleciem uzlikusi, sēdēs mājās un dzemdēs jaunos Kataras atlētus?
Vai mazums Latvijā tādu sieviešu, kuras sēž mājās, un audzina bērnus. Tāpēc jau nav jābrauc uz Katāru. Tikai tajā visā ir viena būtiska atšķirība u.t.i., ka Katārā, vispār arābu valstīs, vīrietis neaprecēsies pirms nebūs norādījis avotus kā uzturēs savu sievu, un nākotnē arī bērnu. Latvijā tā ir normāla prakse, kad apprecas bez reāla naudas avota nākotnē, tad sataisa n-tos bērnu, un mēģina tos uzkabināt LV sociālajiem dienestiem.

  -1 [+] [-]

, 2020-08-05 12:38, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nebur drāmu tur kur tās nav!

https://jauns.lv/raksts/sievietem/397187-ka-dzivo-sievietes-katara-ar-kuras-pilsoni-saderinajusies-islama-pargajusi-koha
Tas jau viss ir forši,bet mēs jau nezinām kādā ģimenē viņa ieprecēsies...
Ir progresīvās ģimenes,un ir joprojām daudz vecmodīgo.
Lai gan kāda mums tur daļa ko viņa dara..Viņai taču vienalga ko mēs un visādi Valteri par viņu domā

  -1 [+] [-]

, 2020-08-05 12:39, pirms 4 gadiem
ChupaaChubzz rakstīja: Ja vēl kādreiz atgriezīsie Latvijā, tad publiski viņai iesaku arī seju aizegt. Kur prāts pēc interneta attīcībām nepilna gada laikā šitādi darīties. 1%, ka "ilgi un laimīgi" sanāks.

Ibrahimam respekt, viena no sievām būs baltā, kura var staipīt lielus smagumus
Pilns ar tādām sievietēm un vīriešiem ,kas metās atiecībās iekšā nepadomājot, bet neviens par viņiem internetā neraksta.

  -1 [+] [-]

, 2020-08-05 12:39, pirms 4 gadiem
Gan jau kādu gadiņu saārstēs ceļus un atsāks celt jau zem Kataras karoga

     [+] [-]

, 2020-08-05 12:40, pirms 4 gadiem
ChupaaChubzz rakstīja: Ja vēl kādreiz atgriezīsie Latvijā, tad publiski viņai iesaku arī seju aizegt. Kur prāts pēc interneta attīcībām nepilna gada laikā šitādi darīties. 1%, ka "ilgi un laimīgi" sanāks.

Ibrahimam respekt, viena no sievām būs baltā, kura var staipīt lielus smagumus
Njā, tā tie stulbie stereotipi rodas. Varētu padomāt, ka arābu valstīs visiem vīriešiem ir harēms.

     [+] [-]

, 2020-08-05 12:41, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vai mazums Latvijā tādu sieviešu, kuras sēž mājās, un audzina bērnus. Tāpēc jau nav jābrauc uz Katāru. Tikai tajā visā ir viena būtiska atšķirība u.t.i., ka Katārā, vispār arābu valstīs, vīrietis neaprecēsies pirms nebūs norādījis avotus kā uzturēs savu sievu, un nākotnē arī bērnu. Latvijā tā ir normāla prakse, kad apprecas bez reāla naudas avota nākotnē, tad sataisa n-tos bērnu, un mēģina tos uzkabināt LV sociālajiem dienestiem.
Nezinu kāda ir statistika, bet mans minējums būtu ,ka arābu valstīs strādājošo sieviešu īpatsvars ir daudz mazāks nekā rietumu pasaulē. Es jau nesaku, ka tas ir slikti. Bet problēmu gadījumā tādām sievietēm nav īsti atkāpšanās ceļa.

Redz kur skaista karte ar sieviešu nodarbinātību - https://ourworldindata.org/grapher/...

  +2 [+] [-]

, 2020-08-05 12:45, pirms 4 gadiem
jbk rakstīja: Gan jau kādu gadiņu saārstēs ceļus un atsāks celt jau zem Kataras karoga
tad gan Latvija varēs prasīt kompensāciju par atļauju!

     [+] [-]

, 2020-08-05 12:46, pirms 4 gadiem
Bostonietis rakstīja: Tas jau viss ir forši,bet mēs jau nezinām kādā ģimenē viņa ieprecēsies...
Ir progresīvās ģimenes,un ir joprojām daudz vecmodīgo.
Lai gan kāda mums tur daļa ko viņa dara..Viņai taču vienalga ko mēs un visādi Valteri par viņu domā
Ir pamats domāt, ka uzrauties uz vīramāti velna māti, vai sievasmāti raganu, ir iespējams ne tikai musulmaņu pasaulē.

 +10 [+] [-]

, 2020-08-05 12:46, pirms 4 gadiem
Šīs dienas notikumiem par godu... varētu nokaut cūku

  -2 [+] [-]

, 2020-08-05 12:51, pirms 4 gadiem
vivo89 rakstīja: Par 2020. gadu noteikti lai atgriež finansējumu!!! Mau**
Maucin Tev uzvards ari ir?

  -1 [+] [-]

, 2020-08-05 12:52, pirms 4 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Nezinu kāda ir statistika, bet mans minējums būtu ,ka arābu valstīs strādājošo sieviešu īpatsvars ir daudz mazāks nekā rietumu pasaulē. Es jau nesaku, ka tas ir slikti. Bet problēmu gadījumā tādām sievietēm nav īsti atkāpšanās ceļa.

Redz kur skaista karte ar sieviešu nodarbinātību - https://ourworldindata.org/grapher/recent-ilo-lfp?tab=map
Jā, nenoliedzami, ka musulmaņu valstīs sieviešu mājsaimnieču ir nesalīdzināmi vairāk. Tomēr nenoliedzams ir fakts, ka pat tādā konservatīvā valstī kā Saūdi Arābija daudz kas progresē uz demokrātisko pusi. Saūda Arābijas kroņprinča Mohammeda bin Salmana reālās valdīšanas laikā pēdējos 3-4 gados sievietēm ir atļauts tik daudz cik nebija atļauts pēdējos 100 gados u.t.i. braukt patstāvīgi ar auto, apmeklēt stadionos sporta spēles, iet uz kino utt.

  +4 [+] [-]

, 2020-08-05 12:53, pirms 4 gadiem
Viss sabiedrības krējums ienācis sc.com iekšā .

  +3 [+] [-]

, 2020-08-05 12:53, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā, nenoliedzami, ka musulmaņu valstīs sieviešu mājsaimnieču ir nesalīdzināmi vairāk. Tomēr nenoliedzams ir fakts, ka pat tādā konservatīvā valstī kā Saūdi Arābija daudz kas progresē uz demokrātisko pusi. Saūda Arābijas kroņprinča Mohammeda bin Salmana reālās valdīšanas laikā pēdējos 3-4 gados sievietēm ir atļauts tik daudz cik nebija atļauts pēdējos 100 gados u.t.i. braukt patstāvīgi ar auto, apmeklēt stadionos sporta spēles, iet uz kino utt.
Ak viņas laimīgās

  +4 [+] [-]

, 2020-08-05 12:56, pirms 4 gadiem
evil11 rakstīja: Viss sabiedrības krējums ienācis sc.com iekšā .
asteus vēl nav atvilcies no krustojuma

  -1 [+] [-]

, 2020-08-05 12:56, pirms 4 gadiem
comon88 rakstīja: Ha, te tak skaidri redzams ,ka nauda viņai ir svarīgāka par karjeru.
Varētu LOV piedzīt kompensāciju par iztērētajiem līdzekļiem par 2020 . Gadu

Gaidam , ka nomainīs vārdu viņa un Katāras pasi dabūs
Piedzit kompensaciju,tiesam

     [+] [-]

, 2020-08-05 12:57, pirms 4 gadiem
Šis stāsts vēl slikti beigsies..

     [+] [-]

, 2020-08-05 12:57, pirms 4 gadiem
Pareiz lēmums, jo olimpiskās spēles tāpat diezvai tuvāko gadu laikā notiks

  +1 [+] [-]

, 2020-08-05 12:58, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: asteus vēl nav atvilcies no krustojuma
Gan jau būs drīz, šis ir temats pa Tjomas līniju

  -1 [+] [-]

, 2020-08-05 12:58, pirms 4 gadiem
MrBlamegame rakstīja: Pāris reizes dabūs bietē no veča un ātri vien atskries atpakaļ.. tā kā viņa ir iedomājusies diemžēl dzīvē nenotiek.
Neglaimo sev, un citiem vīriešiem Latvijā, jo arī pie mums sievas tiek klapētas bieži un regulāri, un tās mūk atpakaļ pie vecākiem, vai krīžu centriem.
Pie tam COVID-19 mājās sēdēšanas laikā tas viss bija vairākkārt pieaudzis.

  -2 [+] [-]

, 2020-08-05 12:59, pirms 4 gadiem
T.G.H. rakstīja: Zel, meitene 22 gados pardevis savu dzivi svesai kulturai. Veiksmi un laimi privataja dzive. Ko tur daudz var pateikt? Latvijas sports zaudejis loti talantigu sportistu. Zel zel zel Pirma liela milestiba biezi vien aizeno acis un cilveks neko citu neredz...tikai cerams, kad vina patiesam sapratis uz ko parakstijusies nebus jau par velu.
Jauta un pats ari atbildi lol

  +4 [+] [-]

, 2020-08-05 13:00, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Neglaimo sev, un citiem vīriešiem Latvijā, jo arī pie mums sievas tiek klapētas bieži un regulāri, un tās mūk atpakaļ pie vecākiem, vai krīžu centriem.
Pie tam COVID-19 mājās sēdēšanas laikā tas viss bija vairākkārt pieaudzis.
Šeit par klapēšanu džeks tiek sodīts.
Tikmēr tur džeki viens otram dzerot melno tēju blato, kā atkal savējai ieklapējis

  +3 [+] [-]

, 2020-08-05 13:00, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Šis stāsts vēl slikti beigsies..
??????
Ja tā domā, tad jebkura laulība var slikti beigties, jo vairāk kā puse no visām laulībām pasaulē tiek šķirtas.

  +1 [+] [-]

, 2020-08-05 13:00, pirms 4 gadiem
Tā ir katastrofa Latvijas sportam.
Latvija zaudēja potenciālu medaļnieci olimpiskās spēlēs.
Precīzāk skatot, Katara atņēma mums to.
Un dēļ kā? tikai dēļ reliģijas, kura ierobežo sieviešu cilvēktiesības uz līdzvērtīgu dzīvi. Kāpēc feministes neko neprotestē par islamu?
Vienīgā cerība līdzīgi kā Dženetai Džeksonei (M.Džeksona māsai). Padzīvoja rozā brillēs, un pēc trešās sievas aizmuka.

  -1 [+] [-]

, 2020-08-05 13:00, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: ??????
Ja tā domā, tad jebkura laulība var slikti beigties, jo vairāk kā puse no visām laulībām pasaulē tiek šķirtas.
Kā kurā valstī

  -1 [+] [-]

, 2020-08-05 13:01, pirms 4 gadiem
MrBlamegame rakstīja: Pāris reizes dabūs bietē no veča un ātri vien atskries atpakaļ.. tā kā viņa ir iedomājusies diemžēl dzīvē nenotiek.
Netikai bernibu bet ari savu dzivi aprakstiji viena teikuma-malacits

 +11 [+] [-]

, 2020-08-05 13:03, pirms 4 gadiem
Šajā situācijā ir jānodala divas lietas - privāto, ko pārsvarā te arī tā sparīgi apspriež, un sportisko, kas te tikai epizodiski parādās.

No sportiskā aspekta - 59kg kategorijā, kurā viņa arī startēja, Rebekai vēl bija pamatīgi (20kg summā) jāpieliek klāt. Turklāt, nevar teikt, ka pēdējo 3 gadu laikā tā rezultātu dinamika būtu ja ne strauja, tad vismaz stabila. Tāpēc tās fantāzijas par medaļām (ar 227 kg, kas ir Rebekas labākā summa, 2019. gada PČ nebūtu pieticis medaļai) ir tikai vēlamā uzdošana par esošo, bet privātā dzīve vispār ir tikai viņas pašas darīšana, pat, ja tur viss ir ķīselī.

  -1 [+] [-]

, 2020-08-05 13:04, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Šeit par klapēšanu džeks tiek sodīts.
Tikmēr tur džeki viens otram dzerot melno tēju blato, kā atkal savējai ieklapējis
Tu rūgti maldies, jo Latvijā 90% ģimeņu skandāli, kuros nereti tiek palaistas arī rokas, ārpus ģimenes nemaz nenonāk. Līdz tiesībsargājošām institūcijām parasti nonāk tie gadījumi, kad sieva, vai vīrs, pēc ģimenes skandāla nonāk medicīnas iestādē.
Neglaimo sev, jo arī pie mums vīri mīl palielīties, ka sievai uzšāvis pa muti.

  +1 [+] [-]

, 2020-08-05 13:04, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Šajā situācijā ir jānodala divas lietas - privāto, ko pārsvarā te arī tā sparīgi apspriež, un sportisko, kas te tikai epizodiski parādās.

No sportiskā aspekta - 59kg kategorijā, kurā viņa arī startēja, Rebekai vēl bija pamatīgi (20kg summā) jāpieliek klāt. Turklāt, nevar teikt, ka pēdējo 3 gadu laikā tā rezultātu dinamika būtu ja ne strauja, tad vismaz stabila. Tāpēc tās fantāzijas par medaļām (ar 227 kg, kas ir Rebekas labākā summa, 2019. gada PČ nebūtu pieticis medaļai) ir tikai vēlamā uzdošana par esošo, bet privātā dzīve vispār ir tikai viņas pašas darīšana, pat, ja tur viss ir ķīselī.
Būtu uzzvanijis un dopinga kokteili viņai piedāvājis, OS zelts garantēts

  -3 [+] [-]

, 2020-08-05 13:05, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Šajā situācijā ir jānodala divas lietas - privāto, ko pārsvarā te arī tā sparīgi apspriež, un sportisko, kas te tikai epizodiski parādās.

No sportiskā aspekta - 59kg kategorijā, kurā viņa arī startēja, Rebekai vēl bija pamatīgi (20kg summā) jāpieliek klāt. Turklāt, nevar teikt, ka pēdējo 3 gadu laikā tā rezultātu dinamika būtu ja ne strauja, tad vismaz stabila. Tāpēc tās fantāzijas par medaļām (ar 227 kg, kas ir Rebekas labākā summa, 2019. gada PČ nebūtu pieticis medaļai) ir tikai vēlamā uzdošana par esošo, bet privātā dzīve vispār ir tikai viņas pašas darīšana, pat, ja tur viss ir ķīselī.
Viņa top formā ir medaļniece. Jo šobrīd svarcelšana ir zem totālas lupas, un daudzi/daudzas svarcelšanas dalībnieki/ces ir izslēgtas no spēles tieši dēļ kokteilīšiem, jo mūsu meitene bija vistīrākā šajā katlā.
Jācer, ka uz nākošām OS jau būs atpakaļ kristietībā.

     [+] [-]

, 2020-08-05 13:05, pirms 4 gadiem
norins rakstīja: Šīs dienas notikumiem par godu... varētu nokaut cūku
Un par ieguldijumu sporta gada balvu dabut 2021

     [+] [-]

, 2020-08-05 13:06, pirms 4 gadiem
ceru, ka šis ir pēdējais posts par šo personu, paldies un uz neredzēšanos.

     [+] [-]

, 2020-08-05 13:07, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tu rūgti maldies, jo Latvijā 90% ģimeņu skandāli, kuros nereti tiek palaistas arī rokas, ārpus ģimenes nemaz nenonāk. Līdz tiesībsargājošām institūcijām parasti nonāk tie gadījumi, kad sieva, vai vīrs, pēc ģimenes skandāla nonāk medicīnas iestādē.
Neglaimo sev, jo arī pie mums vīri mīl palielīties, ka sievai uzšāvis pa muti.
Tu neko nezini un turklāt, esi tupenis.
Un es nezinu ar kādiem lohiem tu laiku pavadi, ja man kāds čoms blatotu, ka sievai uzšāvis, es viņu kā minimums notirstu rupjiem vārdiem, iespējams, arī citādāk pārmācītu.

  -1 [+] [-]

, 2020-08-05 13:08, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Kā kurā valstī
Kaut vai mūsu mīļajā Latvijā.
Piemēram, 2018. gadā tika šķirtas 5 697 laulības, kas ir par 21 % vairāk nekā 2010. gadā, kad vēl nebija iespējas šķirt laulību pie notāra.
Ja Latvijā gadā noslēdz aptuveni 11 tūkstoši laulību, tad šķir aptuveni 6 tūkstošus pāru. Līdz 39 gadu vecumam izšķiras 46 procenti vīriešu un 54 procenti sieviešu.

https://www.apollo.lv/6523866/lidz-...

  +5 [+] [-]

, 2020-08-05 13:09, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Šajā situācijā ir jānodala divas lietas - privāto, ko pārsvarā te arī tā sparīgi apspriež, un sportisko, kas te tikai epizodiski parādās.

No sportiskā aspekta - 59kg kategorijā, kurā viņa arī startēja, Rebekai vēl bija pamatīgi (20kg summā) jāpieliek klāt. Turklāt, nevar teikt, ka pēdējo 3 gadu laikā tā rezultātu dinamika būtu ja ne strauja, tad vismaz stabila. Tāpēc tās fantāzijas par medaļām (ar 227 kg, kas ir Rebekas labākā summa, 2019. gada PČ nebūtu pieticis medaļai) ir tikai vēlamā uzdošana par esošo, bet privātā dzīve vispār ir tikai viņas pašas darīšana, pat, ja tur viss ir ķīselī.
ja jau cilvēks publisko savu privāto dzīvi internetā, tad jau viņai interesē ko domā par to citi

  -1 [+] [-]

, 2020-08-05 13:09, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Tu neko nezini un turklāt, esi tupenis.
Un es nezinu ar kādiem lohiem tu laiku pavadi, ja man kāds čoms blatotu, ka sievai uzšāvis, es viņu kā minimums notirstu rupjiem vārdiem, iespējams, arī citādāk pārmācītu.
Tas tikai liecina, ka esi tupenis, kurš nekur neiet, un kuram nav ne draugu, ne plašs paziņu loks.

  -1 [+] [-]

, 2020-08-05 13:10, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: Pareiz ir, būs sievietei piemērotā vietā, virtuvē! Tik šmorēs nevis Uldim vai Jankam, bet ibrahimam!
Nu ko tad Uldis vai Janka neaplidoja vinju kad bija briva meica

     [+] [-]

, 2020-08-05 13:12, pirms 4 gadiem
archdevil rakstīja: Viņa top formā ir medaļniece. Jo šobrīd svarcelšana ir zem totālas lupas, un daudzi/daudzas svarcelšanas dalībnieki/ces ir izslēgtas no spēles tieši dēļ kokteilīšiem, jo mūsu meitene bija vistīrākā šajā katlā.
Jācer, ka uz nākošām OS jau būs atpakaļ kristietībā.
Varbūt viņa pati ar bija sasmērējusies un tapēc tik strauji nogāja no trases...

     [+] [-]

, 2020-08-05 13:13, pirms 4 gadiem
šo lēmuma viņa'' pati '' pieņēmusi , tāpat kā '' pati '' pieņēma lēmumu pieņemt islamu . Nebrīnīšos , kad pēc kāda laika atkal '' pati '' pieņems lēmumu startēt zem kataras karoga. Tad gan rebekai vai kā viņu tur sauks jāatmaksā Latvijas ieguldītā nauda atpakaļ . Njā žēl , ļoti žēl , kad pirmais vīrietis viņai gadījās kaut kāds musļims . Bija pamatotas cerības Tokijas olimpiādē uz medaļu !

  +2 [+] [-]

, 2020-08-05 13:14, pirms 4 gadiem
archdevil rakstīja: Viņa top formā ir medaļniece. Jo šobrīd svarcelšana ir zem totālas lupas, un daudzi/daudzas svarcelšanas dalībnieki/ces ir izslēgtas no spēles tieši dēļ kokteilīšiem, jo mūsu meitene bija vistīrākā šajā katlā.
Jācer, ka uz nākošām OS jau būs atpakaļ kristietībā.
Tak izgulies-negluko

  -2 [+] [-]

, 2020-08-05 13:14, pirms 4 gadiem
Pašam 17.g.v sāka sāpēt ceļi, tāpēc ļoti labi izprotu medicīnisko pusi.
No sportiskās puses bija viens gads uz vecā pulvera jāiztura. OS ir mazāka konkurence nekā PČ. Medaļa bija gana reāla.
No personiskās pieredzes saderināšanās jau pēc 7 mēn ilgtermiņā nebija pareizākais lēmums. Šajā lietā mums nevienam nav tiesību Rebekai ko pārmest. Bet liela steiga dara bažīgu. Divkārt žēl būs, ja karejras beigšanu būs ietekmējusi steiga sirdslietās... Mums par to nav ne mazāko tiesību iebilst.

Veiksmi jaunajā dzīves etapā. Kas zin, pēc gadiem dažiem varbūt vēl atgriezīsies pie stieņa!!!

  +1 [+] [-]

, 2020-08-05 13:15, pirms 4 gadiem
juings rakstīja: šo lēmuma viņa'' pati '' pieņēmusi , tāpat kā '' pati '' pieņēma lēmumu pieņemt islamu . Nebrīnīšos , kad pēc kāda laika atkal '' pati '' pieņems lēmumu startēt zem kataras karoga. Tad gan rebekai vai kā viņu tur sauks jāatmaksā Latvijas ieguldītā nauda atpakaļ . Njā žēl , ļoti žēl , kad pirmais vīrietis viņai gadījās kaut kāds musļims . Bija pamatotas cerības Tokijas olimpiādē uz medaļu !
Rebekai šīs nav pirmās attiecības!

  -1 [+] [-]

, 2020-08-05 13:16, pirms 4 gadiem
gatinss rakstīja: Tak izgulies-negluko
Viņa gadījumā būtu pareizāk teikt-beidz pīpēt sūdīgu zālīti!

  +1 [+] [-]

, 2020-08-05 13:16, pirms 4 gadiem
comon88 rakstīja: Varbūt viņa pati ar bija sasmērējusies un tapēc tik strauji nogāja no trases...
diemžēl arī tāda iespēja pastāv ....
es ļoti ceru, ka nē. Tieši uz sasmērētās pasaules fona mūsējie bija ļoti tīri (ar atsevišķiem izņēmumiem), un svarcelšanai bija viegli sekot līdzi pa TV dzīvajā. Es ļoti labi atceros, ka OS Ščerbatiham katru reizi kāds pielīda priekšā, tad irānis, tad vēl kāds, un pēc tam visi pazuda, jo visticamāk nebija viss tīrs. Arī viķiks vienu reizi uzrāvās, bet manā ieskatā tas bija iesmērēts, jo rezultāti arī pēc tam bija līdzvērtīgi.

  +2 [+] [-]

, 2020-08-05 13:18, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā, nenoliedzami, ka musulmaņu valstīs sieviešu mājsaimnieču ir nesalīdzināmi vairāk. Tomēr nenoliedzams ir fakts, ka pat tādā konservatīvā valstī kā Saūdi Arābija daudz kas progresē uz demokrātisko pusi. Saūda Arābijas kroņprinča Mohammeda bin Salmana reālās valdīšanas laikā pēdējos 3-4 gados sievietēm ir atļauts tik daudz cik nebija atļauts pēdējos 100 gados u.t.i. braukt patstāvīgi ar auto, apmeklēt stadionos sporta spēles, iet uz kino utt.
Es to nenoliedzu, bet cilvēktiesību pārkāpumi, atieksme pret sievietēm tur ir citā līmenī. Un ļoti liela starpība ir vai nu tu esi "īstais" Sauds, vai musulmaņu iebraucējs.

  -1 [+] [-]

, 2020-08-05 13:20, pirms 4 gadiem
archdevil rakstīja: diemžēl arī tāda iespēja pastāv ....
es ļoti ceru, ka nē. Tieši uz sasmērētās pasaules fona mūsējie bija ļoti tīri (ar atsevišķiem izņēmumiem), un svarcelšanai bija viegli sekot līdzi pa TV dzīvajā. Es ļoti labi atceros, ka OS Ščerbatiham katru reizi kāds pielīda priekšā, tad irānis, tad vēl kāds, un pēc tam visi pazuda, jo visticamāk nebija viss tīrs. Arī viķiks vienu reizi uzrāvās, bet manā ieskatā tas bija iesmērēts, jo rezultāti arī pēc tam bija līdzvērtīgi.
A ja Kad musejais tad protams iesmereja bet ja iranis tad viss apzinati

     [+] [-]

, 2020-08-05 13:22, pirms 4 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Pašam 17.g.v sāka sāpēt ceļi, tāpēc ļoti labi izprotu medicīnisko pusi.
No sportiskās puses bija viens gads uz vecā pulvera jāiztura. OS ir mazāka konkurence nekā PČ. Medaļa bija gana reāla.
No personiskās pieredzes saderināšanās jau pēc 7 mēn ilgtermiņā nebija pareizākais lēmums. Šajā lietā mums nevienam nav tiesību Rebekai ko pārmest. Bet liela steiga dara bažīgu. Divkārt žēl būs, ja karejras beigšanu būs ietekmējusi steiga sirdslietās... Mums par to nav ne mazāko tiesību iebilst.

Veiksmi jaunajā dzīves etapā. Kas zin, pēc gadiem dažiem varbūt vēl atgriezīsies pie stieņa!!!
Nu nav mums nevienam tiesības viņai ko pārmest, jo tā ir viņas izvēle, un viņas dzīve.
Tas ir tāds stereotips, ka kaut kāds termiņš nosaka ģimenes kopā būšanas ilgtspēju. Zinu ģimeni, kura apprecējās pēc pāris mēnešu pazīšanās, un ir laimīgi kopā vairāk kā 35 gadus. Tāpat zinu ģimeni, kuri līdz kāzām kopā dzīvoja vairāk kā 15 gadus, bija divi kopēji bērni, bet kad izdomāja oficiāli noformēt attiecības, tad pēc diviem gadiem ar lielu skandālu izšķīrās.
Takā gadījumu ir daudz un dažādu, un nekas nenotiek pēc vienas mērauklas.

  -2 [+] [-]

, 2020-08-05 13:23, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Šeit par klapēšanu džeks tiek sodīts.
Tikmēr tur džeki viens otram dzerot melno tēju blato, kā atkal savējai ieklapējis
Tak lielākā daļa mājas vardarbību ar neko nebeidzās, jo upuris neiet uz policiju. Ja arī iet, tad pēctam vīrs atnāk atpakaļ un vēl stiprak bietē iedod, nevajag izdomāt ka sievu sišana ir tikai musulmaņu valstīs. Tas ir saistīts ar socioekanomiskajiem faktoriem vis biežāk, ne reliģiju vai ādas krāsu.

  +1 [+] [-]

, 2020-08-05 13:23, pirms 4 gadiem
gatinss rakstīja: A ja Kad musejais tad protams iesmereja bet ja iranis tad viss apzinati
izlasi visu. Mūsējais pēc dopinga turpināja celt identiskā līmenī, savukārt irānis pazuda. Reti kuram kaut kas tāds izdodas, uz pirkstiem ir saskaitāmi sportisti, kas pēc iekrišanas dopinga analīzēs, pēc soda izciešanas sportiskais līmenis ir identiskā līmenī pirms dopinga.

  +1 [+] [-]

, 2020-08-05 13:23, pirms 4 gadiem
Varēja vēl nākamvasar nostartēt un tad mest mieru

     [+] [-]

, 2020-08-05 13:24, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tas tikai liecina, ka esi tupenis, kurš nekur neiet, un kuram nav ne draugu, ne plašs paziņu loks.
Ar bomāriem un sievu dauzītājiem es nečupošos, atšķirībā no viena otra tupeņa

  +5 [+] [-]

, 2020-08-05 13:24, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā, nenoliedzami, ka musulmaņu valstīs sieviešu mājsaimnieču ir nesalīdzināmi vairāk. Tomēr nenoliedzams ir fakts, ka pat tādā konservatīvā valstī kā Saūdi Arābija daudz kas progresē uz demokrātisko pusi. Saūda Arābijas kroņprinča Mohammeda bin Salmana reālās valdīšanas laikā pēdējos 3-4 gados sievietēm ir atļauts tik daudz cik nebija atļauts pēdējos 100 gados u.t.i. braukt patstāvīgi ar auto, apmeklēt stadionos sporta spēles, iet uz kino utt.
Jā , jā ļoti daudz izklausās mums smieklīgi , bet PAT SIEVIETĒM ATLĀVIS IEGŪT tiesības un braukt ar automašīnu !!!!
Kāda labvēlība !!!!!

  -1 [+] [-]

, 2020-08-05 13:25, pirms 4 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Es to nenoliedzu, bet cilvēktiesību pārkāpumi, atieksme pret sievietēm tur ir citā līmenī. Un ļoti liela starpība ir vai nu tu esi "īstais" Sauds, vai musulmaņu iebraucējs.
Kādu laiku atpakaļ lasīju, ka tieši ieprecējušās sievietes musulmaņu ģimenēs ir labāk situētas, nekā vietējās. Pirmkārt jau milzīgās atšķirības audzināšanas ziņā. Neļauj vīriem galīgi kāpt uz galvas, un pie nepieciešamības var tos atsēdināt.

  +1 [+] [-]

, 2020-08-05 13:26, pirms 4 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Tak lielākā daļa mājas vardarbību ar neko nebeidzās, jo upuris neiet uz policiju. Ja arī iet, tad pēctam vīrs atnāk atpakaļ un vēl stiprak bietē iedod, nevajag izdomāt ka sievu sišana ir tikai musulmaņu valstīs. Tas ir saistīts ar socioekanomiskajiem faktoriem vis biežāk, ne reliģiju vai ādas krāsu.
Beidzās gan, regulāri tiesās lasa spriedumus pa šo tēmu. Civilizētās valstīs.

  -2 [+] [-]

, 2020-08-05 13:26, pirms 4 gadiem
juings rakstīja: šo lēmuma viņa'' pati '' pieņēmusi , tāpat kā '' pati '' pieņēma lēmumu pieņemt islamu . Nebrīnīšos , kad pēc kāda laika atkal '' pati '' pieņems lēmumu startēt zem kataras karoga. Tad gan rebekai vai kā viņu tur sauks jāatmaksā Latvijas ieguldītā nauda atpakaļ . Njā žēl , ļoti žēl , kad pirmais vīrietis viņai gadījās kaut kāds musļims . Bija pamatotas cerības Tokijas olimpiādē uz medaļu !
Pirmais vīrietis bija Suharevs, latvju bālēliņš nevarēja rolexiņu atļauties vienkārši. Vai tad viņa nestartēja zem LV karoga, kad viņai tika maksāts? Tagad, kad nestartēs, tad arī vairs nemaksās. Nav ko burt drāmu.

  +2 [+] [-]

, 2020-08-05 13:26, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kādu laiku atpakaļ lasīju, ka tieši ieprecējušās sievietes musulmaņu ģimenēs ir labāk situētas, nekā vietējās. Pirmkārt jau milzīgās atšķirības audzināšanas ziņā. Neļauj vīriem galīgi kāpt uz galvas, un pie nepieciešamības var tos atsēdināt.
Tu takš neko nezini, tupeni.

  -2 [+] [-]

, 2020-08-05 13:27, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Ar bomāriem un sievu dauzītājiem es nečupošos, atšķirībā no viena otra tupeņa
Jā, tas ir redzams, ka dzīvo mucā, un vienīgo info iegūsti no Iphone.

     [+] [-]

, 2020-08-05 13:27, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nu nav mums nevienam tiesības viņai ko pārmest, jo tā ir viņas izvēle, un viņas dzīve.
Tas ir tāds stereotips, ka kaut kāds termiņš nosaka ģimenes kopā būšanas ilgtspēju. Zinu ģimeni, kura apprecējās pēc pāris mēnešu pazīšanās, un ir laimīgi kopā vairāk kā 35 gadus. Tāpat zinu ģimeni, kuri līdz kāzām kopā dzīvoja vairāk kā 15 gadus, bija divi kopēji bērni, bet kad izdomāja oficiāli noformēt attiecības, tad pēc diviem gadiem ar lielu skandālu izšķīrās.
Takā gadījumu ir daudz un dažādu, un nekas nenotiek pēc vienas mērauklas.
Bet tomēr piekritīsi, ka dzīvojot ilgāku laika posmu kopā var labāk iepazīt cilvēku un tādējādi teorētiski mazāka iespēja, ka izšķirsies?

  +2 [+] [-]

, 2020-08-05 13:27, pirms 4 gadiem
Kādā valodā viņi vispār komunicē? Arābs krieviski runā?

  +2 [+] [-]

, 2020-08-05 13:28, pirms 4 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Tak lielākā daļa mājas vardarbību ar neko nebeidzās, jo upuris neiet uz policiju. Ja arī iet, tad pēctam vīrs atnāk atpakaļ un vēl stiprak bietē iedod, nevajag izdomāt ka sievu sišana ir tikai musulmaņu valstīs. Tas ir saistīts ar socioekanomiskajiem faktoriem vis biežāk, ne reliģiju vai ādas krāsu.
Pie mums sieva var aiziet uz policiju uzrakstīt iesniegumu , iesūdzēt vīru tiesā , pieprasīt laulības šķiršanu .
Bet vai to tur viņa varēs izdarīt ????

  +3 [+] [-]

, 2020-08-05 13:30, pirms 4 gadiem
juings rakstīja: Pie mums sieva var aiziet uz policiju uzrakstīt iesniegumu , iesūdzēt vīru tiesā , pieprasīt laulības šķiršanu .
Bet vai to tur viņa varēs izdarīt ????
Nevarēs, lai arī ko tupenis bocmans izdomātu

  -2 [+] [-]

, 2020-08-05 13:30, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kādu laiku atpakaļ lasīju, ka tieši ieprecējušās sievietes musulmaņu ģimenēs ir labāk situētas, nekā vietējās. Pirmkārt jau milzīgās atšķirības audzināšanas ziņā. Neļauj vīriem galīgi kāpt uz galvas, un pie nepieciešamības var tos atsēdināt.
Es par ko citu - bagātās Saudu ģimenes var atļauties dzīvot kā grib - ceļojot ārā no SA līdz ko lidmašīna paceļas Saudu sievietes var atļauties novilkt abajas un izskatīties normāli pēc rietumu standartiem. Nabadzīgais slānis ir tas, kuru reliģiskā policija terorizē un tādējādi stingrāk ievēro šariāta likumus.

  -1 [+] [-]

, 2020-08-05 13:30, pirms 4 gadiem
juings rakstīja: Jā , jā ļoti daudz izklausās mums smieklīgi , bet PAT SIEVIETĒM ATLĀVIS IEGŪT tiesības un braukt ar automašīnu !!!!
Kāda labvēlība !!!!!
Zinot saūdītu tradīcijas, tad jāatzīst, ka tas ir ļoti straujš progress. Piemēra, Eiropā sievietēm ceļš līdz tiesībām piedalīties vēlēšanās bija daudz garāks un sarežģītāks.

     [+] [-]

, 2020-08-05 13:31, pirms 4 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Pirmais vīrietis bija Suharevs, latvju bālēliņš nevarēja rolexiņu atļauties vienkārši. Vai tad viņa nestartēja zem LV karoga, kad viņai tika maksāts? Tagad, kad nestartēs, tad arī vairs nemaksās. Nav ko burt drāmu.
Tāds iespaids paliek kad tu viņai esi blakus stāvējis , ka tik labi par viņas partneriem zini !

  -1 [+] [-]

, 2020-08-05 13:31, pirms 4 gadiem
juings rakstīja: Pie mums sieva var aiziet uz policiju uzrakstīt iesniegumu , iesūdzēt vīru tiesā , pieprasīt laulības šķiršanu .
Bet vai to tur viņa varēs izdarīt ????
Arī Tu izlasi šo rakstu:

https://jauns.lv/raksts/sievietem/3...

  +1 [+] [-]

, 2020-08-05 13:33, pirms 4 gadiem
Klavulapa un Juings, jūs varmācību pret sievieti nolikāt kā lielāko problēmu Kohas precībām ar musļiku. Es savukārt saku, ka vardarbība ģimenē galvenokārt ir socioekanomisks faktors un arī Latvijā/UK/USA sievietes tiek sistas. Piekrītu, ka Latvijā to atrisināt var būt vieglāk nekā musulmaņu valstīs, bet nevajag noliegt, ka te viss nav rožaini un pie musļikiem viss ir slikti. Kas tā par balts/melns atieksmi? Saprotu, ka tjoma tā var domāt, jo tam ir problēmas ar galvu, bet jums?

     [+] [-]

, 2020-08-05 13:34, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: ja jau cilvēks publisko savu privāto dzīvi internetā, tad jau viņai interesē ko domā par to citi
Mētelīšu virinātāji arī grib, lai uz viņiem skatās, taču nez vai tāpēc uz viņiem patiešām arī jāskatās.

     [+] [-]

, 2020-08-05 13:34, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Beidzās gan, regulāri tiesās lasa spriedumus pa šo tēmu. Civilizētās valstīs.
According to some studies, less than 1% of domestic violence cases are reported to the police

https://archive.org/details/domesti...

     [+] [-]

, 2020-08-05 13:34, pirms 4 gadiem
Nu tik pieaugushiem neko dziivee nesasniegushiem vechiem medus maize - izsmiet jaunu meiteni. Padomaajiet, kursh paraada lielaaku briedumu, vinja, darot to, kas vinju shobriid padara laimiigu, bet apzinoties, kaada peec tam gaaniishana buus Latvijas presee, vai jums?
Vinja, kaa jauna meitene, ir lielaaks sportists nekaa puse no komenteetaajiem kopaa njemot.

     [+] [-]

, 2020-08-05 13:35, pirms 4 gadiem
Bostonietis rakstīja: Bez komentāriem...
No meitenes ar tādām ambīcijām uz .....
kas tad ir meitenes ambīcijas?? Cilāt stieni un kliegt!?

  -2 [+] [-]

, 2020-08-05 13:35, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Būtu uzzvanijis un dopinga kokteili viņai piedāvājis, OS zelts garantēts
Ceru, ka, kad rakstīji, vismaz pats saprati, ka drukā muļķības.

     [+] [-]

, 2020-08-05 13:35, pirms 4 gadiem
juings rakstīja: Tāds iespaids paliek kad tu viņai esi blakus stāvējis , ka tik labi par viņas partneriem zini !
Es tev tikai faktus, tu man brauc virsū antiņ. Pilns internets par viņas atiecībām ībli.

  +1 [+] [-]

, 2020-08-05 13:36, pirms 4 gadiem
A pričom Valteru pa klaunu sauc? Dzeks mak pasmieties par sevi un patikami klausities, nevis kaa dazi labi parnopietnie, agresivie latviesu "iistje viriesi", egomanieki.

     [+] [-]

, 2020-08-05 13:36, pirms 4 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Es par ko citu - bagātās Saudu ģimenes var atļauties dzīvot kā grib - ceļojot ārā no SA līdz ko lidmašīna paceļas Saudu sievietes var atļauties novilkt abajas un izskatīties normāli pēc rietumu standartiem. Nabadzīgais slānis ir tas, kuru reliģiskā policija terorizē un tādējādi stingrāk ievēro šariāta likumus.
Par cik manai ģimenei ir bijusi darīšana ar LV nabadzīgo iedzīvotāju slāni, tad varu pavisam mierīgi pateikt, ka mūsu valstī šī situācija vienīgi atšķiras ar to, ka nekas nenotiek uz reliģiskā pamata. Pārējais viss tāpat ir murgam līdzīgi. Un, viss trakāk, ka tajā visā ir iesaistīti bērni, kuri jau no bērnības ir nokodēti uz turpmāko dzīvi tieši tādā pašā stilā.

     [+] [-]

, 2020-08-05 13:37, pirms 4 gadiem
angelos33 rakstīja: kas tad ir meitenes ambīcijas?? Cilāt stieni un kliegt!?
Kas vainas?

     [+] [-]

, 2020-08-05 13:39, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Par cik manai ģimenei ir bijusi darīšana ar LV nabadzīgo iedzīvotāju slāni, tad varu pavisam mierīgi pateikt, ka mūsu valstī šī situācija vienīgi atšķiras ar to, ka nekas nenotiek uz reliģiskā pamata. Pārējais viss tāpat ir murgam līdzīgi. Un, viss trakāk, ka tajā visā ir iesaistīti bērni, kuri jau no bērnības ir nokodēti uz turpmāko dzīvi tieši tādā pašā stilā.
Es tev neoponēju par to, es arī uzskatu, ka lielākās problēmas ceļas tieši no socioekanomiskajiem faktoriem tai skaitā izglītības līmeņa. Bet nu ir likumi viņiem, kas ir arhaiski - piemēram kafejnīcā ir nodalījums vīriešiem un ģimenēm/sievietēm, dažos veikalos nemaz vīriešus nelaiž iekšā, sarunātās precības, noteikumi staigāt abajās un aizsegt seju utt.

  +1 [+] [-]

, 2020-08-05 13:39, pirms 4 gadiem
Reaktiivais rakstīja: Kādā valodā viņi vispār komunicē? Arābs krieviski runā?
Tak visaa pasaulee angliski mauc. Vini pagaidaam sazinaas vācu valodā, ko abi apguvuši skolā.

  +1 [+] [-]

, 2020-08-05 13:41, pirms 4 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Klavulapa un Juings, jūs varmācību pret sievieti nolikāt kā lielāko problēmu Kohas precībām ar musļiku. Es savukārt saku, ka vardarbība ģimenē galvenokārt ir socioekanomisks faktors un arī Latvijā/UK/USA sievietes tiek sistas. Piekrītu, ka Latvijā to atrisināt var būt vieglāk nekā musulmaņu valstīs, bet nevajag noliegt, ka te viss nav rožaini un pie musļikiem viss ir slikti. Kas tā par balts/melns atieksmi? Saprotu, ka tjoma tā var domāt, jo tam ir problēmas ar galvu, bet jums?
Es NEVIENĀ vārdā neesmu apgalvojis , ka pie mums viss kārtībā !
Ir vardarbība ģimenē vai nav, tas ir atkarīgs no vecāku audzināšanas
Gimenē .
Pie musulmaņiem sievietes NEKO nenosaka VISU izlemj un nosaka vīrieši TIKAI un vienīgi , viņš var sist cik grib SIEVIETE ir pie muslmaņiem MANTA , VAI KAUT KĀDS PRIEKŠMETS ....

     [+] [-]

, 2020-08-05 13:42, pirms 4 gadiem
juings rakstīja: Es NEVIENĀ vārdā neesmu apgalvojis , ka pie mums viss kārtībā !
Ir vardarbība ģimenē vai nav, tas ir atkarīgs no vecāku audzināšanas
Gimenē .
Pie musulmaņiem sievietes NEKO nenosaka VISU izlemj un nosaka vīrieši TIKAI un vienīgi , viņš var sist cik grib SIEVIETE ir pie muslmaņiem MANTA , VAI KAUT KĀDS PRIEKŠMETS ....
Atkal tu saki pilnīgu galējību. Vidēji gan jau vīrietis arī nosaka vairāk, bet es esmu dzīvojis musulmaņu valstī ar musulmaņu kolēģiem ,kur sievietess viņus tāpat komandēja

     [+] [-]

, 2020-08-05 13:43, pirms 4 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Klavulapa un Juings, jūs varmācību pret sievieti nolikāt kā lielāko problēmu Kohas precībām ar musļiku. Es savukārt saku, ka vardarbība ģimenē galvenokārt ir socioekanomisks faktors un arī Latvijā/UK/USA sievietes tiek sistas. Piekrītu, ka Latvijā to atrisināt var būt vieglāk nekā musulmaņu valstīs, bet nevajag noliegt, ka te viss nav rožaini un pie musļikiem viss ir slikti. Kas tā par balts/melns atieksmi? Saprotu, ka tjoma tā var domāt, jo tam ir problēmas ar galvu, bet jums?
Kā Tev šķiet, kāpēc Kļavulapa tā priecājas par primāta aburta debīlajiem murdziņiem?

  -2 [+] [-]

, 2020-08-05 13:45, pirms 4 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Es tev tikai faktus, tu man brauc virsū antiņ. Pilns internets par viņas atiecībām ībli.
Pojoliņ , iztiksim bez apsaukāšanās smerdeli.

  +6 [+] [-]

, 2020-08-05 13:46, pirms 4 gadiem
sasperjods-k rakstīja: No sportiskās puses bija viens gads uz vecā pulvera jāiztura. OS ir mazāka konkurence nekā PČ. Medaļa bija gana reāla.
Konkurence ir viena lieta, cit - rezultāts. 59(58)kg kategorijā 230+ kg ir OS medaļu standarts jau teju 10 gadus. Nedomāju, ka 2021. gadā rezultāti, pat ar visu svarcelšanas kratīšanu un kovidnieku, samazināsies.

Koha 230kg sacensībās nav cēlusi nekad. Tāpēc, protams, perspektīvas ir un, iespējams, nesliktas, taču tas viss ir vēlamā uzdošana par esošo. Koha NAV garantēta medaļniece. Tik vien kā viena no kandidātēm.
Slēpts komentārs: zaipis

  +3 [+] [-]

, 2020-08-05 13:49, pirms 4 gadiem
Sieviešu svarcelšana, nu vienkārši katras sievietes sapņu nodarbošanās! Ļoti apsveicams lēmums, lai veicas. Un varētu padomāt, ka musulmaņiem nav laimīgas ģimenes, ir tikai galvu griezēji. Un varētu padomāt, ka te pie mums visi nenormāli laimīgi dzīvo, tik nez no kurienes tās 50% šķirtās laulības.

     [+] [-]

, 2020-08-05 13:51, pirms 4 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Atkal tu saki pilnīgu galējību. Vidēji gan jau vīrietis arī nosaka vairāk, bet es esmu dzīvojis musulmaņu valstī ar musulmaņu kolēģiem ,kur sievietess viņus tāpat komandēja
Nekādā musulmaņu valstī neesi dzīvojis , ja nu vienīgi UK esi strādājis
Ja tu būtu dzīvojis musulmaņu valstī , tad tu neapgalvotu Vidēji gan jau vīrietis arī nosaka vairāk

  +1 [+] [-]

, 2020-08-05 13:51, pirms 4 gadiem
Nezinu, kādai jābūt t.s. mīlestībai, lai tās labā upurētu visu līdzšinējo dzīvi, milzīgo ieguldīto darbu un visus nesenos nākotnes sapņus... To visu varēja vismaz mēģināt apvienot. Nekas personisks pret, taču milzīga neizpratne gan paliek. Un islāms, cik zinu, bieži ved uz galējībām, attieksmē pret sievietēm jo īpaši. Ka tikai viņai nenākas drīz smagi vilties... Atliek cerēt, ka viņas izredzētais nav no radikālajiem, bet šis paziņojums padara visu aizdomīgu. Ja vien, protams, viņai tā svarcelšana nebija apnikusi un šis ir labs veids, kā tam visam likt punktu, trenerus un citus neaizvainojot.

  +1 [+] [-]

, 2020-08-05 13:52, pirms 4 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Es tev neoponēju par to, es arī uzskatu, ka lielākās problēmas ceļas tieši no socioekanomiskajiem faktoriem tai skaitā izglītības līmeņa. Bet nu ir likumi viņiem, kas ir arhaiski - piemēram kafejnīcā ir nodalījums vīriešiem un ģimenēm/sievietēm, dažos veikalos nemaz vīriešus nelaiž iekšā, sarunātās precības, noteikumi staigāt abajās un aizsegt seju utt.
Jā, bet viņiem tas ir normāli.
Daudzus gadus atpakaļ ilgstoši iznāca dienēt kopā ar osetīnu musulmani. Bija iespējams ar viņu ilgstoši diskutēt par pasaules uzskatiem utt. Un es sapratu, ja cilvēks visu mūžu dzīvo kādos noteiktos apstākļos, un arī viņa senči tā ir dzīvojuši, tad viņi šos apstākļus uzskata par dzīves normu. Piemēram, viņš uzskatīja, ka ārpus musulmaņu pasaules visi cilvēki ir samaitāti visaugstākajā mērā. Arī attiecībās ar sievietēm. Par vīriešu un sieviešu attiecībām ārpus musulmaņu pasaules tradīcijām viņš domāja +/- tāpat negatīvi, kā mēs domājam par viņu attiecībām.
Man ir pamats domāt, ka mums ir pārāk daudz stereotipu par notiekošo musulmaņu pasaulē. Un, kā vienmēr, viena slikta ziņa no turienes aizēno piecas labas ziņas.
Ir pamats domāt, ja Rebeka spēs pieņemt vietējās tradīcijas, tad viņai tur nemaz tik slikti neklāsies.

  +4 [+] [-]

, 2020-08-05 13:52, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Mētelīšu virinātāji arī grib, lai uz viņiem skatās, taču nez vai tāpēc uz viņiem patiešām arī jāskatās.
tavi kolēģi izvēlas skatīties un citus par šo virinātāju informēt.

     [+] [-]

, 2020-08-05 13:54, pirms 4 gadiem
Skumjš stāsts.

  +2 [+] [-]

, 2020-08-05 13:56, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Zinot saūdītu tradīcijas, tad jāatzīst, ka tas ir ļoti straujš progress. Piemēra, Eiropā sievietēm ceļš līdz tiesībām piedalīties vēlēšanās bija daudz garāks un sarežģītāks.
Latvijā sievietes savas balsstiesības ieguva 1920.gadā, kamēr Šveicē tikai 1971.g. Latvija vispār tagad varētu būt citā līmenī, bet tas jau ir cits jautājums.

     [+] [-]

, 2020-08-05 13:58, pirms 4 gadiem
Gwen rakstīja: Latvijā sievietes savas balsstiesības ieguva 1920.gadā, kamēr Šveicē tikai 1971.g.
Tieši tā!

  +2 [+] [-]

, 2020-08-05 14:00, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: Geji ar virina mēteļus? jeb tauta kaut ko nezin par tevi
Tev vairāk nav jāmēģina rakstīt, tavuprāt, smieklīgi komentāri, tev galīgi nesanāk.

     [+] [-]

, 2020-08-05 14:01, pirms 4 gadiem
Nav liela nelaime, tā jau tikai sieviešu svarcelšana. Dīvains sporta veids.

  -1 [+] [-]

, 2020-08-05 14:02, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Tev vairāk nav jāmēģina rakstīt, tavuprāt, smieklīgi komentāri, tev galīgi nesanāk.
tavā prieksā ir kāds virinājis mēteli?

  +1 [+] [-]

, 2020-08-05 14:03, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: tavā prieksā ir kāds virinājis mēteli?
A tu esi dumjāks nekā likies līdz šim.

  +2 [+] [-]

, 2020-08-05 14:04, pirms 4 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: According to some studies, less than 1% of domestic violence cases are reported to the police

https://archive.org/details/domesticviolence0000sigl
Fake news

     [+] [-]

, 2020-08-05 14:05, pirms 4 gadiem
Swordsman rakstīja: Nav liela nelaime, tā jau tikai sieviešu svarcelšana. Dīvains sporta veids.
Protams, bet olimpiskais zelts sieviešu svarcelšanā medaļu kopvērtējumā izskatās tāpat kā olimpiskais zelts vīriešu futbolā.

     [+] [-]

, 2020-08-05 14:05, pirms 4 gadiem
gatinss rakstīja: Nu ko tad Uldis vai Janka neaplidoja vinju kad bija briva meica
Ščerbatihs neļāva...

  -1 [+] [-]

, 2020-08-05 14:05, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Ceru, ka, kad rakstīji, vismaz pats saprati, ka drukā muļķības.
Aspirant Miņin, vai viss ir jauztver tik nopietni?

     [+] [-]

, 2020-08-05 14:07, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kā Tev šķiet, kāpēc Kļavulapa tā priecājas par primāta aburta debīlajiem murdziņiem?
Es par tavējiem murdziņiem smejos vēl vairāk

  -2 [+] [-]

, 2020-08-05 14:12, pirms 4 gadiem
M rakstīja: Protams, bet olimpiskais zelts sieviešu svarcelšanā medaļu kopvērtējumā izskatās tāpat kā olimpiskais zelts vīriešu futbolā.
Bet tikai medaļu kopvērtējumā, kurš, pa lielam, interesē tikai PSRS un Austrumvāciju.

Cilvēku atmiņā vīriešu futbola, basketbola, 100m uzvarētāji paliks, sieviešu svarcelšanu neviens nezinās.

  +3 [+] [-]

, 2020-08-05 14:18, pirms 4 gadiem
Katrs pats savas laimes kalējs - ne jau mums te norādīt kā kuram jādzīvo. Nav jau 15gadi - pieaudzis cilvēks - lai dara kā vēlas, nevienam no mums viņa neko nav parādā. Lai veicas "jaunajā" dzīvē un viss.

     [+] [-]

, 2020-08-05 14:18, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: A tu esi dumjāks nekā likies līdz šim.
nu tagad vismaz zinu, ja kāds tomēr izdomā virināt mēteli manā prieksā , nav jāskatās

  +1 [+] [-]

, 2020-08-05 14:22, pirms 4 gadiem
juings rakstīja: Es NEVIENĀ vārdā neesmu apgalvojis , ka pie mums viss kārtībā !
Ir vardarbība ģimenē vai nav, tas ir atkarīgs no vecāku audzināšanas
Gimenē .
Pie musulmaņiem sievietes NEKO nenosaka VISU izlemj un nosaka vīrieši TIKAI un vienīgi , viņš var sist cik grib SIEVIETE ir pie muslmaņiem MANTA , VAI KAUT KĀDS PRIEKŠMETS ....
Ja visi, kas te mētā baigos spečukus reliģijas jautājumos, paintresētos un papētītu kaut vai pamata dogmas, kas saistītas ar herarhiju un subordināciju kristiešu ģimenēs, būtu ļoti pārsteigti, cik sieviete ir pakārtota vīrieša dominansei...palasiet Bībeli!

     [+] [-]

, 2020-08-05 14:27, pirms 4 gadiem
Erikovič rakstīja: Ja visi, kas te mētā baigos spečukus reliģijas jautājumos, paintresētos un papētītu kaut vai pamata dogmas, kas saistītas ar herarhiju un subordināciju kristiešu ģimenēs, būtu ļoti pārsteigti, cik sieviete ir pakārtota vīrieša dominansei...palasiet Bībeli!
Ja kas, esmu bībeli jasījis !!!
Vai bībelē rakstītais atbilst 1: 1 ar esošo situāciju un dzīvi ģemenēs sabiedrībā tagad utt. ?

  +2 [+] [-]

, 2020-08-05 14:27, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: A tu esi dumjāks nekā likies līdz šim.
un par to dumjumu!
tātad pēc tavām domām sanāk Rebeka izliekot instagramā savu privāto dzīvi appriesanai ir tādi pati , kā mēteļa virinātājs parkā vai tramvajā rādot savu impi sievietēm?

     [+] [-]

, 2020-08-05 14:30, pirms 4 gadiem
Ko tad, kniebsies turpmāk

  +1 [+] [-]

, 2020-08-05 14:32, pirms 4 gadiem
ai, apnika tā rebeka. kāpēc vēl nav raksts par ģinamo?

     [+] [-]

, 2020-08-05 14:32, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: ai, apnika tā rebeka. kāpēc v'nav raksts par ģinamo?
kaut ko ilgi neko neparaksta

  +3 [+] [-]

, 2020-08-05 14:34, pirms 4 gadiem
Pilnīgi pajāt uz babeņu svarcelšanu gan bija, gan būs. Vienīgais, lai sūta daudz naudu ģimenei uz LV, lai sildās ekonomiks

     [+] [-]

, 2020-08-05 14:34, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: un par to dumjumu!
tātad pēc tavām domām sanāk Rebeka izliekot instagramā savu privāto dzīvi appriesanai ir tādi pati , kā mēteļa virinātājs parkā vai tramvajā rādot savu impi sievietēm?
Tak nav pirmā reize, kad miņinonkulis komentē ne pa savu tēmu un aplaužas. Čalis zina no galvas eliteprospketus un domā, ka tas viņu padara par ekspertu arī citur.

  +3 [+] [-]

, 2020-08-05 14:38, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: kaut ko ilgi neko neparaksta
var tak uztaisīt raktu ka šodien neviens nav parakstīts, visu vasaru tā te mauca

  +4 [+] [-]

, 2020-08-05 14:42, pirms 4 gadiem
Erikovič rakstīja: Ja visi, kas te mētā baigos spečukus reliģijas jautājumos, paintresētos un papētītu kaut vai pamata dogmas, kas saistītas ar herarhiju un subordināciju kristiešu ģimenēs, būtu ļoti pārsteigti, cik sieviete ir pakārtota vīrieša dominansei...palasiet Bībeli!
Rietumu pasaulē Valsts ir nodalīta no Reliģijas.

Islāma pasaule un Tuvo un Vidējo Austrumu valstis kopumā, kā arī atsevišķi Tālo Austrumu reģioni vienmēr ir skrējuši (un turpinās skriet) nopakaļus Rietumu pasaulei savā attīstībā.
Sākot ar reliģijas nodalīšanu no valsts, demokrātijas iepretim monarhijai (vai nedod dievs vēl teokrātijai) ieviešanu, dzimumu līdztiesībām... un beidzot ar liberālu (pakāpeniski) domāšanu.

Nezinu par ko te īsti diskutēt. Rebeka lai dara kā vēlas un lai izdodas.
Bet te reabilitēt tuvo austrumu kultūras iepretim rietumu kultūrai... tas gan ir absurds. Tuvie austrumi ir iepalikuši attīstībā un visām varītēm cenšas piedzīt loģiskas evolūcijas ceļā. Ar arābu pavasariem, pakāpenisku sieviešu tiesību palielināšanu, lielāku pielaidību pret rietumiem raksturīgajām īpatnībām, utt
Turcija... Eiropai kulturāli tuvākā islāma valsts... nu riktīga islāma citadele. Neviens nedzer, cūkgaļu neēd un visi parandžās staigā 😁

  -1 [+] [-]

, 2020-08-05 14:42, pirms 4 gadiem
Reaktiivais rakstīja: Kādā valodā viņi vispār komunicē? Arābs krieviski runā?
Kāds sakars ar krieviski? Kas vainas angļu val?

  +2 [+] [-]

, 2020-08-05 14:42, pirms 4 gadiem
Swordsman rakstīja: Bet tikai medaļu kopvērtējumā, kurš, pa lielam, interesē tikai PSRS un Austrumvāciju.

Cilvēku atmiņā vīriešu futbola, basketbola, 100m uzvarētāji paliks, sieviešu svarcelšanu neviens nezinās.
Kad tev vienreiz apniks, tas ko domā,ko atceras,ko skatās cilvēks Bangladešā?
takš domā ar savu galvu,nevis bangladešieša...

     [+] [-]

, 2020-08-05 14:47, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: var tak uztaisīt raktu ka šodien neviens nav parakstīts, visu vasaru tā te mauca
nu vismaz pārkopēt ko citu publisku teiktu, ne tikai par Rebeku, Latvijas krievu prese jau putās
https://press.lv/post/antilatyshski...

  -2 [+] [-]

, 2020-08-05 14:48, pirms 4 gadiem
Vēl ir laba iespēja, ka pēc diezgan prognozējamas šķiršanās ar savu Mubaraku atgriezīsies. Meitenei vienkārši pilnīgs aptumsums galvā iestājies. Un, iespējams, ka līgavainītis un co jau sākuši bīdīt savu slimo plānu. Drīz pēc kāzām arī aizliegs kontaktēties ar tuviniekiem, un tālāk par virtuvi un gultu neko neredzēs. Kāda loģika olimpiskās medaļas pretendentei 22 gadu vecumā iet prom no sporta islāma pieņemšanas dēļ? Tas kaut kā viens otru izslēdz, vai?

     [+] [-]

, 2020-08-05 14:54, pirms 4 gadiem
lacis67 rakstīja: Da labi, nav mūsu darīšana, viņas dzīve ne mūsu. Lai dara kā grib, tik nevaidiet latvju zeltenes pēc tam ka čurbani ar jums izdarīsies kā ar verdzenēm. Cik nav gadījumu, eiropietes viņiem gards kumoss un pašas jau bāžat galvu tai cilpā, ko tur vairs piebilst...
Ne Tu, ne es nezinām, cik rietumniecisks patiesībā ir tas viņas draugs.
Tas, ka Rebeka tagad islāma apģērbā tērpta, vēl var nenozīmēt neko.
Kāpēc?
Jo mēs te Rietumos, pat ja neesam reliģiozi, ar joprojām... sākam ar cepures novilkšanu baznīcā un turpinam ar ceļos nomešanos, ja ieklīstam baznīcā dievkalpojumā... pabeidzot ar laulību Dieva priekšā reizēm pat tad, ja vispār neatšķiram kristīšanu no iesvētīšanas 🤭

  +2 [+] [-]

, 2020-08-05 14:59, pirms 4 gadiem
ice F-1 rakstīja: Kad tev vienreiz apniks, tas ko domā,ko atceras,ko skatās cilvēks Bangladešā?
takš domā ar savu galvu,nevis bangladešieša...
Sportistus, kurus zina arī Bangladešā, nav jāsubsidē no valsts.

Ko domā par to, ka norvēģi, kas cīnās par ķipa uzvaru medaļu kopvērtējumā ZOS un kuriem ir trase, nevar nevienu kamaniņnieku, nevienu kamaniņu divnieku utt izaudzināt? Tak MEDAĻU KOPVĒRTĒJUMS, šausmīgi svarīgi. A tie muļķi tik uz grūtāko - slēpošana, biatlons.

  -1 [+] [-]

, 2020-08-05 15:01, pirms 4 gadiem
Swordsman rakstīja: Bet tikai medaļu kopvērtējumā, kurš, pa lielam, interesē tikai PSRS un Austrumvāciju.

Cilvēku atmiņā vīriešu futbola, basketbola, 100m uzvarētāji paliks, sieviešu svarcelšanu neviens nezinās.
Tu vari nosaukt OS čempionus vīriešu futenē no 1988.g.?

  -2 [+] [-]

, 2020-08-05 15:01, pirms 4 gadiem
Swordsman rakstīja: Bet tikai medaļu kopvērtējumā, kurš, pa lielam, interesē tikai PSRS un Austrumvāciju.

Cilvēku atmiņā vīriešu futbola, basketbola, 100m uzvarētāji paliks, sieviešu svarcelšanu neviens nezinās.
Biji ilgstošā komā vai iesaldēts? Tad zini, ka vairs nav ne PSRS, ne Austrumvācijas. Pag. gs. 90-to gadu sākumā PSRS sabruka un Austrumvācija apvienojās ar Rietumvāciju.

     [+] [-]

, 2020-08-05 15:06, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Fake news
Vot, labākais arguments uz faktiem! Skaidrs ir ar tevi - ignors.

     [+] [-]

, 2020-08-05 15:07, pirms 4 gadiem
jau 150+ komentāri par sporta veudu,par kuru kuru gandrīz pilnīgi neviens neinteresējas katru 4 gadu ciklu...ak jā,bet protams ir popsīgās OS,kur visi sporta veidi pēķšni paliek super skatāmi...rene super,svarcelšana super,loka šaušana super,šaušana super....

apbrīnojams fenomens

  +2 [+] [-]

, 2020-08-05 15:07, pirms 4 gadiem
Malacis. Tā sieviešu svarcelšana tā par ir kkas perverss, lai neteiktu vairāk.

Bet tā, protams, mani aizkustina, cik ļoti visi te satraukušies par sieviešu tiesībām

  +1 [+] [-]

, 2020-08-05 15:08, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Tu vari nosaukt OS čempionus vīriešu futenē no 1988.g.?
Precīzi pa gadiem neatminēšos, bet zinu, ka pēdējie ir Neimārs ar Brazīliju, atceros, ka Argentīna-Nigērija jau tāda OS klasika (šķiet, ka abi ir vinnējuši). Kamerūna bija medaļās, neatceros, vai zelta. Spānija. Kaut ko jau atceros.

     [+] [-]

, 2020-08-05 15:11, pirms 4 gadiem
Swordsman rakstīja: Precīzi pa gadiem neatminēšos, bet zinu, ka pēdējie ir Neimārs ar brazīliju, atceros, ka Argeentīna-Nigērija jau tāda OS klasika (šķiet, ka abi ir vinnējuši). Kamerūna bija medaļās, neatceros, vai zelta. Spānija. Kaut ko jau atceros.
Tad jau kaut ko atceries. Es agrāk par 1988.g. nevienu nevaru nosaukt konkrēti pa gadiem, no 1988.g. kaut kā labi atmiņā palicis.

  +3 [+] [-]

, 2020-08-05 15:12, pirms 4 gadiem
otins rakstīja: Biji ilgstošā komā vai iesaldēts? Tad zini, ka vairs nav ne PSRS, ne Austrumvācijas. Pag. gs. 90-to gadu sākumā PSRS sabruka un Austrumvācija apvienojās ar Rietumvāciju.
Nu es tik sīki nezinu. Par PSRS kaut ko dzirdēju, bet par Vāciju it kā apvienošanos gan, godīgi sakot, neticu.

  +2 [+] [-]

, 2020-08-05 15:13, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Tad jau kaut ko atceries. Es agrāk par 1988.g. nevienu nevaru nosaukt konkrēti pa gadiem, no 1988.g. kaut kā labi atmiņā palicis.
Galvenā asociācija ar to turnīru ir Argentīna un Nigērija.

     [+] [-]

, 2020-08-05 15:13, pirms 4 gadiem
Swordsman rakstīja: Sportistus, kurus zina arī Bangladešā, nav jāsubsidē no valsts.

Ko domā par to, ka norvēģi, kas cīnās par ķipa uzvaru medaļu kopvērtējumā ZOS un kuriem ir trase, nevar nevienu kamaniņnieku, nevienu kamaniņu divnieku utt izaudzināt? Tak MEDAĻU KOPVĒRTĒJUMS, šausmīgi svarīgi. A tie muļķi tik uz grūtāko - slēpošana, biatlons.
un kāpēc citas bagātās valstis piekopj nopietni reni?
norvēģi vienīgie nespēj-švakuļi!!!

     [+] [-]

, 2020-08-05 15:15, pirms 4 gadiem
ice F-1 rakstīja: un kāpēc citas bagātās valstis piekopj nopietni reni?
norvēģi vienīgie nespēj-švakuļi!!!
Kas ir nopietni? Kanādiets, kurš pāris gadus notrenējoties dabūja zeltu? Katrā valstī var par dīvainītim atrast.

     [+] [-]

, 2020-08-05 15:15, pirms 4 gadiem
Swordsman rakstīja: Galvenā asociācija ar to turnīru ir Argentīna un Nigērija.
Neesmu pētījis, šīs valstis OS arī tikpat bieži tiekas kā tas ir PK f-turnīros?
Pats apskatījos - nebiju piefiksējis, ka 2 fināli bija starp Argiem un Nigēriju.

     [+] [-]

, 2020-08-05 15:16, pirms 4 gadiem
Veselība pirmajā vietā! Veiksmi turpmākajā dzīvē!

  +1 [+] [-]

, 2020-08-05 15:17, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Tad jau kaut ko atceries. Es agrāk par 1988.g. nevienu nevaru nosaukt konkrēti pa gadiem, no 1988.g. kaut kā labi atmiņā palicis.
Kā var neatcerēties 1956.gada PSRS zeltu (te jābūt sarkanai sejai ar dūri, bet nemāku ielikt).

  +1 [+] [-]

, 2020-08-05 15:17, pirms 4 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Kas ir nopietni? Kanādiets, kurš pāris gadus notrenējoties dabūja zeltu? Katrā valstī var par dīvainītim atrast.
tas bija tikai savā jaunajā trasē,kur viņš veica par 1000 braucieniem vairāk kā citi....izcila tehnika tehnika,liels finansējums, treneri

visās pasaules trasēs viņš taču nedominēja pec 2 gadu treniņiem,ne tā?

     [+] [-]

, 2020-08-05 15:19, pirms 4 gadiem
otins rakstīja: Kā var neatcerēties 1956.gada PSRS zeltu (te jābūt sarkanai sejai ar dūri, bet nemāku ielikt).
Neatcerējos.

  -1 [+] [-]

, 2020-08-05 15:20, pirms 4 gadiem
ice F-1 rakstīja: un kāpēc citas bagātās valstis piekopj nopietni reni?
norvēģi vienīgie nespēj-švakuļi!!!
Tiešām švakuļi, ja? Džeki dominē slēpošanā un biatlonā, kur pamatīga konkurence, bet nevar pat priekš piedalīšanās savākt kamaniņu stafeti. Noteikti tāpēc, ka švakuļi.

Kādas citas bagātās, cik to valstu ir?

     [+] [-]

, 2020-08-05 15:20, pirms 4 gadiem
ice F-1 rakstīja: tas bija tikai savā jaunajā trasē,kur viņš veica par 1000 braucieniem vairāk kā citi....izcila tehnika tehnika,liels finansējums, treneri

visās pasaules trasēs viņš taču nedominēja pec 2 gadu treniņiem,ne tā?
Mājinieki visās trasēs dominēja, vai ne tā? Tas nav nopietni.

  -1 [+] [-]

, 2020-08-05 15:22, pirms 4 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Vot, labākais arguments uz faktiem! Skaidrs ir ar tevi - ignors.
Kaut kādu neaktuālu, turklāt apstrīdamu pindosu researchu iekopēji, uz ko cerēji? Ka es tam ticēšu? Mosties!
Ja vēlies, ignorē, pilnīgs pofiks

     [+] [-]

, 2020-08-05 15:23, pirms 4 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Mājinieki visās trasēs dominēja, vai ne tā? Tas nav nopietni.
Vienīgi Turīnā no pēdējām 5 OS neuzvarēja mājinieks.

  -2 [+] [-]

, 2020-08-05 15:23, pirms 4 gadiem
Swordsman rakstīja: Tiešām švakuļi, ja? Džeki dominē slēpošanā un biatlonā, kur pamatīga konkurence, bet nevar pat priekš piedalīšanās savākt kamaniņu stafeti. Noteikti tāpēc, ka švakuļi.

Kādas citas bagātās, cik to valstu ir?
bet slēpošanas jau arī nekādas baigi lielās konkurences nav...stafetēs uzliek 4 NOR sastāvus un visi finišē uz podesta

     [+] [-]

, 2020-08-05 15:24, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Tu vari nosaukt OS čempionus vīriešu futenē no 1988.g.?
Kuri tie bija?

  +1 [+] [-]

, 2020-08-05 15:24, pirms 4 gadiem
Bostonietis rakstīja: Jāgaida klauna Valtera viedoklis tviterī
priekš kam Tev to? Klausies inteliģentos cilvēkos, ko tur tērēt savu laiku uz lētu teātri

     [+] [-]

, 2020-08-05 15:24, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Kuri tie bija?
Domā, ir jēga rakstīt? Citi domās, ka no neta norakstīju.

     [+] [-]

, 2020-08-05 15:25, pirms 4 gadiem
ice F-1 rakstīja: bet slēpošanas jau arī nekādas baigi lielās konkurences nav...stafetēs uzliek 4 NOR sastāvus un visi finišē uz podesta
Ok, bet ir tāds sīkums, ka jātiek NOR izlasē, ne?

  +1 [+] [-]

, 2020-08-05 15:25, pirms 4 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Mājinieki visās trasēs dominēja, vai ne tā? Tas nav nopietni.
Tieši tā, tas nav nopietni,tāpēc arī es vienmēr gruzos,ja jaunā trasē notiek OS sači, tad nedrīkstētu ļaut majiniekiem neirobežoti trenēties..

  -2 [+] [-]

, 2020-08-05 15:27, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vai mazums Latvijā tādu sieviešu, kuras sēž mājās, un audzina bērnus. Tāpēc jau nav jābrauc uz Katāru. Tikai tajā visā ir viena būtiska atšķirība u.t.i., ka Katārā, vispār arābu valstīs, vīrietis neaprecēsies pirms nebūs norādījis avotus kā uzturēs savu sievu, un nākotnē arī bērnu. Latvijā tā ir normāla prakse, kad apprecas bez reāla naudas avota nākotnē, tad sataisa n-tos bērnu, un mēģina tos uzkabināt LV sociālajiem dienestiem.
Tev bērnu nav, uzreiz var redzēt bet gan jau, ka arī pienāks Tavs laiks ap tiem 40-it

     [+] [-]

, 2020-08-05 15:28, pirms 4 gadiem
.............. rakstīja: priekš kam Tev to? Klausies inteliģentos cilvēkos, ko tur tērēt savu laiku uz lētu teātri
Paklausījos viņa un Lotāra podkāstu par NHL. VV Minesota un Edmontona 100 gadi nebija play-off tikuši. Tā ir, ka lien par korķi visiem sporta veidiem, arī beisbolam.

  +3 [+] [-]

, 2020-08-05 15:29, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Kaut kādu neaktuālu, turklāt apstrīdamu pindosu researchu iekopēji, uz ko cerēji? Ka es tam ticēšu? Mosties!
Ja vēlies, ignorē, pilnīgs pofiks
Tad arī apstrīdi un parādi man citus datus, man nav problēmu pieņemt jaunus faktus.

     [+] [-]

, 2020-08-05 15:31, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Vienīgi Turīnā no pēdējām 5 OS neuzvarēja mājinieks.
Prūsis teica,ka toreiz Bertaco, tik par kādiem 6 braucieniem vairāk veica nekā pārējie...kko ar trasi baigi ilgi čakarējās..

     [+] [-]

, 2020-08-05 15:32, pirms 4 gadiem
ice F-1 rakstīja: Prūsis teica,ka toreiz Bertaco, tik par kādiem 6 braucieniem vairāk veica nekā pārējie...kko ar trasi baigi ilgi čakarējās..
Es to par veču skeletonu biju domājis.

  -1 [+] [-]

, 2020-08-05 15:36, pirms 4 gadiem
ice F-1 rakstīja: bet slēpošanas jau arī nekādas baigi lielās konkurences nav...stafetēs uzliek 4 NOR sastāvus un visi finišē uz podesta
Jopcik, Tu kādās vispār kategorijās salīdzini
Paskaties, mums Latvijā ziemā pilns ar slēpotājiem, tādā "Apkārt Alaukstam" simti piedalās. Nezinu, kā Tev, bet man skolā bija jāslēpo. Domāju, jebkurš latvietis ir kaut reizi uz slēpēm uzkāpis.

Un par kuru vietu LABĀKAIS latvietis pasaulē cīnās? 50., 60.,70.?

Kā vispār var vilkt paralēles ar reni, kur pa visu pasauli (skaitot visus, kas kaut reizi pa trasi nošļūkuši!) ne desmito daļu no Latvijas slēpotāju skaita nesavāksi. Un Latvija slēpošanā nekotējas.

  +1 [+] [-]

, 2020-08-05 15:39, pirms 4 gadiem
ice F-1 rakstīja: bet slēpošanas jau arī nekādas baigi lielās konkurences nav...stafetēs uzliek 4 NOR sastāvus un visi finišē uz podesta
īsāk - "uzvar vieni un tie paši" un "nav konkurences" ir divas pilnīgi dažādas lietas.

     [+] [-]

, 2020-08-05 15:42, pirms 4 gadiem
Swordsman rakstīja: īsāk - "uzvar vieni un tie paši" un "nav konkurences" ir divas pilnīgi dažādas lietas.
OS nemaz tik viegli un pārliecinoši norgēm neiet, vēl nesen bija 2 OS pēc kārtas (2010,2014), kur zviedri vinnēja, 2014. g., ja atmiņa neviļ, norvēģi pat medaļās netika... Es te par veču stafeti. PČ, jā, tur šie bez zelta nav palikuši šajā gs.

     [+] [-]

, 2020-08-05 15:42, pirms 4 gadiem
Negribās jau atkal par to naudu,bet... Ikdienas dzīvē,par šādu līgumu laušanu nākas atmaksāt visu saņemto naudu,kas saņemts par nepaveiktu darbu. Tā kā viņa no LOV saņēma finansējumu par gatavošanos OS,tad tikai godīgi būtu to atgriezt atpakaļ.

     [+] [-]

, 2020-08-05 15:46, pirms 4 gadiem
Swordsman rakstīja: Jopcik, Tu kādās vispār kategorijās salīdzini
Paskaties, mums Latvijā ziemā pilns ar slēpotājiem, tādā "Apkārt Alaukstam" simti piedalās. Nezinu, kā Tev, bet man skolā bija jāslēpo. Domāju, jebkurš latvietis ir kaut reizi uz slēpēm uzkāpis.

Un par kuru vietu LABĀKAIS latvietis pasaulē cīnās? 50., 60.,70.?

Kā vispār var vilkt paralēles ar reni, kur pa visu pasauli (skaitot visus, kas kaut reizi pa trasi nošļūkuši!) ne desmito daļu no Latvijas slēpotāju skaita nesavāksi. Un Latvija slēpošanā nekotējas.
es tak ne tā domāju...
es domāju tā valstiski neviena cita valsts nepieet tik NOPIETNI slēpošanai(finansējums,tehnoloģijas utt.)tieši tāpat kā renē tāda ir Vācija

     [+] [-]

, 2020-08-05 15:46, pirms 4 gadiem
večukiņš rakstīja: Negribās jau atkal par to naudu,bet... Ikdienas dzīvē,par šādu līgumu laušanu nākas atmaksāt visu saņemto naudu,kas saņemts par nepaveiktu darbu. Tā kā viņa no LOV saņēma finansējumu par gatavošanos OS,tad tikai godīgi būtu to atgriezt atpakaļ.
Viņa jau bija gatava, OS vienkārši nenotika.

  +1 [+] [-]

, 2020-08-05 15:50, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Es to par veču skeletonu biju domājis.
zinu zinu,bet es tikai saku,ka viņi atškirībā no citām OS rīkotājvalstīm, tā normāli nepatrenējās savā jaunajā mājas trasē

     [+] [-]

, 2020-08-05 15:53, pirms 4 gadiem
ice F-1 rakstīja: zinu zinu,bet es tikai saku,ka viņi atškirībā no citām OS rīkotājvalstīm, tā normāli nepatrenējās savā jaunajā mājas trasē
Vai tad ITA 2006.g. bija spējīgs skeletonists?

     [+] [-]

, 2020-08-05 15:56, pirms 4 gadiem
scerbatikam atkal jakandide uz Saeimu-vienigi zzs stulbeni vairs nevienam nav noslepums...

     [+] [-]

, 2020-08-05 16:04, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Vai tad ITA 2006.g. bija spējīgs skeletonists?
Oioli jau tīri perspektīvs bija,būtu itāliem korejiešu attieksme...pacīnīties jau varēja,jau jau spēja pat tas otrs korejietis 2018.,par kuru Rīmenis neko pirms 1.brauc. nezināja...te pēkšņi no zilām debesīm Martinam priekšā

  -2 [+] [-]

, 2020-08-05 16:09, pirms 4 gadiem
ahu...!!!!???

  +2 [+] [-]

, 2020-08-05 16:18, pirms 4 gadiem
thekurmis rakstīja: ahu...!!!!???
Kas tev ir popsist,ahue...???

nebūtu svarcelšana OS programmā,no tevis nekāds te "ahue..."neizskanētu

  -1 [+] [-]

, 2020-08-05 16:53, pirms 4 gadiem
Eh.. sīkā, neapjēdz ko dara..

  +3 [+] [-]

, 2020-08-05 17:01, pirms 4 gadiem
Kāda jēga diskutēt - kas labāks: islāms vai kristietība, ja abi ir vienlīdz debīli? Cik karu nav pasaulē dēļ tā, ka vienam viena grāmata patīk labāk par otru fantastu romānu?

     [+] [-]

, 2020-08-05 17:11, pirms 4 gadiem
Ļoti laba ziņa, lai turpmāk gozējas kataras ziņu portālos! Ceru šeit par viņu neko nerakstīs

     [+] [-]

, 2020-08-05 17:13, pirms 4 gadiem
Man ir aizdomas, ka drīz pārstāvēs Kataru...a tur pavisam citas naudiņas...bet varbūt tiešām, meitene visu grūto dzīvi smagi strādājusi, tagad viss pieriebies, grbas mieru...bet nu diez vai ar musulmaņiem tā var, ir jau reti gadījumi, Katara tomēr tāda pamaigāka uzskatu ziņā...

     [+] [-]

, 2020-08-05 17:20, pirms 4 gadiem
Pilnigi vienalga, ne vina pirms mani intereseja, ne it seviski tagad! Lai tik dodas prom

P.S 100 % atgriezisies sporta, pec gada - gadiem

  +3 [+] [-]

, 2020-08-05 18:30, pirms 4 gadiem
Pietiek rakstīt par šo musulmaņu sievieti. Latvijai viņa ir zudusi uz neatgriešanos, ja nu vienīgi kādreiz vajadzēs Latvijas konsulāta palīdzību.

     [+] [-]

, 2020-08-05 18:43, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: un par to dumjumu!
tātad pēc tavām domām sanāk Rebeka izliekot instagramā savu privāto dzīvi appriesanai ir tādi pati , kā mēteļa virinātājs parkā vai tramvajā rādot savu impi sievietēm?
Rebeka, Anna, Ilze vai jebkurš cits, nav svarīgi.

Tavuprāt, viss šis soctīklu un "laiku" fenomens nav balstīts uz cilvēka ego apmierināšanu, kā dēļ cilvēks ir gatavs uz šāda veida (vai pilnīgi burtisku) ekshibicionismu?

Tā tieksme izrādīties ir nekas vairāk kā saucieni pēc uzmanības un atzinības, lai varētu apmierināt savas socializācijas vajadzības - manuprāt, vairāk nekā pietiekoši, lai varētu atrast vismaz dažus saskares punktus abās situācijās.

  +1 [+] [-]

, 2020-08-05 18:59, pirms 4 gadiem
normans rakstīja: Man ir aizdomas, ka drīz pārstāvēs Kataru...a tur pavisam citas naudiņas...bet varbūt tiešām, meitene visu grūto dzīvi smagi strādājusi, tagad viss pieriebies, grbas mieru...bet nu diez vai ar musulmaņiem tā var, ir jau reti gadījumi, Katara tomēr tāda pamaigāka uzskatu ziņā...
Vispār jau Katara tiešām ir bēdīgi slavena ar sportistu pārpirkšanu, sākumā bulgāru svarcēlāji, tad visādu Āfrikas valstu skrējēji, pēc bijušajā Dienvidslāvijā, Francijā un kur tik vēl nē savāktās "nacionālās" handbola izlases FIFA prezidentam pat nācās piedraudēt, lai nemēģina ko tādu atkārtot pirms PK futbolā. Tajā pašā laikā, atšķirībā no Bahreinas vai Emirātiem, Katara principiāli ir izvairījusies no sieviešu naturalizēšanas. Tā kā par iespējām Kohu vēl kādreiz redzēt kā svarcēlāju, vienalga kuras valsts, esmu skeptisks.

  -1 [+] [-]

, 2020-08-05 19:15, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: (..) Tā sieviešu svarcelšana tā par ir kkas perverss, lai neteiktu vairāk. (..)
Tas sieviešu sports kopumā, atskaitot mākslas vingrošanu, daiļlēkšanu un daiļslidošanu utml ir - kā Tu saki - perverss vai drīzāk- nesievišķīgs.

  -1 [+] [-]

, 2020-08-05 19:23, pirms 4 gadiem
pilnīgs ku-kūūū...

  -1 [+] [-]

, 2020-08-05 19:30, pirms 4 gadiem
Argonauts rakstīja: Tas sieviešu sports kopumā, atskaitot mākslas vingrošanu, daiļlēkšanu un daiļslidošanu utml ir - kā Tu saki - perverss vai drīzāk- nesievišķīgs.
Tāds ļoti kategorisks spriedums.
Lai arī vēsturiski, cilvēcei attīstoties, sievietēm nav bijis vajadzības tiešā veidā sacensties fiziskajās spējās vienai ar otru, mūsdienās nez vai var teikt, ka tas ir "nesievišķīgi".

Tāpat arī nodalīt visus "daiļ-sportus" kā dāmām piestāvošus, kamēr citi - nepiestāv. Ir komandu sporta veidi, kas kopumā, manuprāt, nepārkāpj "parastā mirstīgā" izpratni par sievišķīgumu. Ir teniss, pludmales volejbols (volejbols vispār sākotnēji bija meiteņu un senioru sports un tikai pēc tam to sāka spēlēt "īsti vīri"), arī vieglatlētikas daudzas disciplīnas.

Svarcelšana? Ļoti skaists, tehnisks, dinamisks sports, tāpēc neredzu iemeslus kāpēc to saukt par "nesievišķīgu".

     [+] [-]

, 2020-08-05 19:36, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Tāds ļoti kategorisks spriedums.
Lai arī vēsturiski, cilvēcei attīstoties, sievietēm nav bijis vajadzības tiešā veidā sacensties fiziskajās spējās vienai ar otru, mūsdienās nez vai var teikt, ka tas ir "nesievišķīgi".

Tāpat arī nodalīt visus "daiļ-sportus" kā dāmām piestāvošus, kamēr citi - nepiestāv. Ir komandu sporta veidi, kas kopumā, manuprāt, nepārkāpj "parastā mirstīgā" izpratni par sievišķīgumu. Ir teniss, pludmales volejbols (volejbols vispār sākotnēji bija meiteņu un senioru sports un tikai pēc tam to sāka spēlēt "īsti vīri"), arī vieglatlētikas daudzas disciplīnas.

Svarcelšana? Ļoti skaists, tehnisks, dinamisks sports, tāpēc neredzu iemeslus kāpēc to saukt par "nesievišķīgu".
šļūkāšanai jau arī nav nekāda vaina sieviešu izpildījumā

  -1 [+] [-]

, 2020-08-05 19:40, pirms 4 gadiem
ice F-1 rakstīja: šļūkāšanai jau arī nav nekāda vaina sieviešu izpildījumā
Visi sporti sieviešu izpildījumā ir ok, ja vien viņām pašām patīk tas, ko viņas dara.

     [+] [-]

, 2020-08-05 19:43, pirms 4 gadiem
Juri, es jau tikai ironizēju Neputnes adresē.

Rebeka Koha, spriežot pēc dažām viņas draudzeņu postiem Instgrammā, ir pat ļoti sievišķīga, seksīga.

šī no @michelabreeze posta >>
';

     [+] [-]

, 2020-08-05 19:53, pirms 4 gadiem
tā skrīnšota bilde neielādējās, lai ir- šeit var redzēt dažādas sievišķīgās Rebekas bildes, kuras viņas draudzenes u.c. no saviem profiliem nedzēš vis ārā.

https://www.instagram.com/p/BwjNpp4...

  +3 [+] [-]

, 2020-08-05 19:54, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Tāds ļoti kategorisks spriedums.
Lai arī vēsturiski, cilvēcei attīstoties, sievietēm nav bijis vajadzības tiešā veidā sacensties fiziskajās spējās vienai ar otru, mūsdienās nez vai var teikt, ka tas ir "nesievišķīgi".

Tāpat arī nodalīt visus "daiļ-sportus" kā dāmām piestāvošus, kamēr citi - nepiestāv. Ir komandu sporta veidi, kas kopumā, manuprāt, nepārkāpj "parastā mirstīgā" izpratni par sievišķīgumu. Ir teniss, pludmales volejbols (volejbols vispār sākotnēji bija meiteņu un senioru sports un tikai pēc tam to sāka spēlēt "īsti vīri"), arī vieglatlētikas daudzas disciplīnas.

Svarcelšana? Ļoti skaists, tehnisks, dinamisks sports, tāpēc neredzu iemeslus kāpēc to saukt par "nesievišķīgu".
Plus mīnus izņēmi man vārdus no mutes, tieši gribēju minēt vieglatlētikas disciplīnas (izņemot lodi gan), volejbolu, tenisu utt.utjp.

Bet nu nosaukt svarcelšanu par skaistu un dinamisku, īpaši jau sieviešu.. par gaumi, protams, nestridas, par to var tikai pabrīnīties

  +2 [+] [-]

, 2020-08-05 19:59, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Visi sporti sieviešu izpildījumā ir ok, ja vien viņām pašām patīk tas, ko viņas dara.
Par to jau nav runa, runa ir par to, kas grib uz to visu skatīties

     [+] [-]

, 2020-08-05 20:02, pirms 4 gadiem
Lidz ar to svitra pari iespejai klut par olimpisko spelu medalnieci, par ko varetu vairakas paaudzes stastit saviem bernu berniem. Citi sadas iespejas labad ziedo visu dzivi, bet seit daudz nedomajot dazu menesu laika......... @:'e

     [+] [-]

, 2020-08-05 20:06, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: Par to jau nav runa, runa ir par to, kas grib uz to visu skatīties
Ir pamats domāt, ka uz sieviešu svarcelšanu neviens negrib skatīties? Šaubos.

     [+] [-]

, 2020-08-05 20:08, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: Par to jau nav runa, runa ir par to, kas grib uz to visu skatīties
un kā lai neskatās uz šitādām beibēm
https://www.youtube.com/watch?v=zjq...

  +2 [+] [-]

, 2020-08-05 20:10, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: Bet nu nosaukt svarcelšanu par skaistu un dinamisku, īpaši jau sieviešu.. par gaumi, protams, nestridas, par to var tikai pabrīnīties
Svarcelšana nav tikai par to, lai stieni paceltu no grīdas un dabūtu to virs galvas, bet gan arī par to KĀ tas tiek darīts. Spēks šajā visā, protams, ir būtisks, taču ne vienmēr noteicošais.

Tehniski pareizi cēlieni tiešām ir skaisti. Ja tas viss vēl tiek darīts ar rekordsvariem (vienalga, puiku vai meiteņu konkurencē) - vispār forši.

  +1 [+] [-]

, 2020-08-05 20:14, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Ir pamats domāt, ka uz sieviešu svarcelšanu neviens negrib skatīties? Šaubos.
Cilvēkiem netrūkst dažādu dīvainību, sieviešu svarcelšana mierīgi varētu būt viena no viņām
Bet, ja nopietni, tad padalies ar kādām statistikām šajā ziņā, tīri pat saintriģēja, cik liela tad ir auditorija sieviešu svarcelšanai.

     [+] [-]

, 2020-08-05 20:20, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: Cilvēkiem netrūkst dažādu dīvainību, sieviešu svarcelšana mierīgi varētu būt viena no viņām
Bet, ja nopietni, tad padalies ar kādām statistikām šajā ziņā, tīri pat saintriģēja, cik liela tad ir auditorija sieviešu svarcelšanai.
ja svarcelšanai būtu tāda paša lieluma kultivēšana,aidolizēšana,prestižuma reklamēšana, tad sen jau garām būtu tam sievišķu tenisam

     [+] [-]

, 2020-08-05 20:21, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: Cilvēkiem netrūkst dažādu dīvainību, sieviešu svarcelšana mierīgi varētu būt viena no viņām
Bet, ja nopietni, tad padalies ar kādām statistikām šajā ziņā, tīri pat saintriģēja, cik liela tad ir auditorija sieviešu svarcelšanai.
Man tādu datu nav un gan jau, ka tie cipari ir atkarīgi gan no valsts, gan gadiem, taču, ja nemaldos, Pekinas OS laikā sieviešu svarcelšanas sacensības (vienu sacensību dienu) vietējos TV skatījās tikpat cik ASV-Ķīnas basketbola maču.

     [+] [-]

, 2020-08-05 20:36, pirms 4 gadiem
Man žēl, ka uz kādu laiku esam zaudējuši talantīgu svarcēlāju. Neticu, ka neatgriezīsies.Pēcāk būs trakoti liela motivācija un dusmas, bet miesa paliek miesa.. Paredzu, ka atgriezīsies, bet neviens un nekad nenoskaidros uz ko šis meitēns bija spējīgs.Nožēlos.

     [+] [-]

, 2020-08-05 22:11, pirms 4 gadiem
ice F-1 rakstīja: un kā lai neskatās uz šitādām beibēm
https://www.youtube.com/watch?v=zjq9AcO-A6E
Uh ti, šī ir iespaidīga dāma

     [+] [-]

, 2020-08-05 23:14, pirms 4 gadiem
ice F-1 rakstīja: jau 150+ komentāri par sporta veudu,par kuru kuru gandrīz pilnīgi neviens neinteresējas katru 4 gadu ciklu...ak jā,bet protams ir popsīgās OS,kur visi sporta veidi pēķšni paliek super skatāmi...rene super,svarcelšana super,loka šaušana super,šaušana super....

apbrīnojams fenomens
Negvelz par daudz.
Svarcelšana ir top 3 sportistu spējau pārbaude kopš 1 OS
100m skrējiens
50m krauls
smagsvaru čempions

Jā - svarcelšana nav naudīga un komerciāla, bet tas ir sporta veids ar milzīgu pamatu daudziem sporta viediem.
SamŠme uz krūtīm ceļ (nejaukt ar spiešanu guļus) u.t.t.

Latvija seko līdzi arī mūsējo rezultātiem PČ un EČ, kas notiek katru gadu.

  -1 [+] [-]

, 2020-08-05 23:19, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: Plus mīnus izņēmi man vārdus no mutes, tieši gribēju minēt vieglatlētikas disciplīnas (izņemot lodi gan), volejbolu, tenisu utt.utjp.

Bet nu nosaukt svarcelšanu par skaistu un dinamisku, īpaši jau sieviešu.. par gaumi, protams, nestridas, par to var tikai pabrīnīties
Dzemdībās sievietes sejas ir vēl saspringtākas par grūšanu no krūtīm - tā kā būs skaistums arī svarcelšanā : )

     [+] [-]

, 2020-08-06 00:05, pirms 4 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Negvelz par daudz.
Svarcelšana ir top 3 sportistu spējau pārbaude kopš 1 OS
100m skrējiens
50m krauls
smagsvaru čempions

Jā - svarcelšana nav naudīga un komerciāla, bet tas ir sporta veids ar milzīgu pamatu daudziem sporta viediem.
SamŠme uz krūtīm ceļ (nejaukt ar spiešanu guļus) u.t.t.

Latvija seko līdzi arī mūsējo rezultātiem PČ un EČ, kas notiek katru gadu.
tu mani pārprati..

es jau tieši tā arī vēlētos,lai visa Latvija,pasaule skatītos svarcelšanas,renes, taeikvando, kanoe čempjus katru gadu, nevis tikai visi pēkšņi iespringtu uz OLIMPIĀDI...un pēc OS atkal sāk sporta nodir... akciju līdz nākamajām OS

kas par divkošiem