Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:229, Did:0, useCase: 3

Rebeka Koha izvēlas neturpināt sportistes karjeru

Andrejs Siliņš

Rebeka Koha izvēlas neturpināt sportistes karjeru
Rebeka Koha. Foto no sportistes "Instagram" profila

Divkārtējā Eiropas čempione svarcelšanā Rebeka Koha 22 gadu vecumā informējusi Latvijas Olimpisko komiteju (LOK) par lēmumu pārtraukt sportistes karjeru.

26. jūlija vakarā Koha savā "Instagram" kontā 22 gadus vecā Latvijas svarcelšanas zvaigzne Rebeka Koha paziņoja, ka pievērsusies islāmam. LOK ģenerālsekretārs Kārlis Lejnieks, komentējot situāciju, norādīja, ka LOK respektē jebkura cilvēka brīvu izvēli un izteica cerību, ka šis lēmums pozitīvi ietekmēs Rebekas sportisko ceļu uz četrgades nozīmīgākajām sacensībām - Tokijas olimpiskajām spēlēm, kas paredzētas nākamgad.

Tomēr šodien LOK ziņo, ka videokonferences laikā Koha paziņojusi par sportistes karjeras noslēgšanu. "Respektējot Rebekas izvēli un sakot paldies par ieguldīto darbu, vienojāmies, ka līdz 1.09. saņemsim rakstisku iesniegumu par izstāšanos no LOV un finansējuma apturēšanu”," sacīts LOK izplatītajā paziņojumā.

Koha sportistes karjeras laikā kļuva par divkārtēju pasaules junioru čempioni. Arī pieaugušo konkurencē turpinājās augsti sasniegumi dažādās sacensībās. 2016. gadā Eiropas čempionātā Koha izcīnīja bronzu, gadu vēlāk - sudrabu, bet 2018. un 2019. gadā kļuva par Eiropas čempioni. 2017. un 2018. gadā Rebeka izcīnīja pasaules čempionātu bronzu.

     [+] [-]

, 2020-08-05 13:36, pirms 4 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Es par ko citu - bagātās Saudu ģimenes var atļauties dzīvot kā grib - ceļojot ārā no SA līdz ko lidmašīna paceļas Saudu sievietes var atļauties novilkt abajas un izskatīties normāli pēc rietumu standartiem. Nabadzīgais slānis ir tas, kuru reliģiskā policija terorizē un tādējādi stingrāk ievēro šariāta likumus.
Par cik manai ģimenei ir bijusi darīšana ar LV nabadzīgo iedzīvotāju slāni, tad varu pavisam mierīgi pateikt, ka mūsu valstī šī situācija vienīgi atšķiras ar to, ka nekas nenotiek uz reliģiskā pamata. Pārējais viss tāpat ir murgam līdzīgi. Un, viss trakāk, ka tajā visā ir iesaistīti bērni, kuri jau no bērnības ir nokodēti uz turpmāko dzīvi tieši tādā pašā stilā.

     [+] [-]

, 2020-08-05 13:37, pirms 4 gadiem
angelos33 rakstīja: kas tad ir meitenes ambīcijas?? Cilāt stieni un kliegt!?
Kas vainas?

     [+] [-]

, 2020-08-05 13:39, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Par cik manai ģimenei ir bijusi darīšana ar LV nabadzīgo iedzīvotāju slāni, tad varu pavisam mierīgi pateikt, ka mūsu valstī šī situācija vienīgi atšķiras ar to, ka nekas nenotiek uz reliģiskā pamata. Pārējais viss tāpat ir murgam līdzīgi. Un, viss trakāk, ka tajā visā ir iesaistīti bērni, kuri jau no bērnības ir nokodēti uz turpmāko dzīvi tieši tādā pašā stilā.
Es tev neoponēju par to, es arī uzskatu, ka lielākās problēmas ceļas tieši no socioekanomiskajiem faktoriem tai skaitā izglītības līmeņa. Bet nu ir likumi viņiem, kas ir arhaiski - piemēram kafejnīcā ir nodalījums vīriešiem un ģimenēm/sievietēm, dažos veikalos nemaz vīriešus nelaiž iekšā, sarunātās precības, noteikumi staigāt abajās un aizsegt seju utt.

  +1 [+] [-]

, 2020-08-05 13:39, pirms 4 gadiem
Reaktiivais rakstīja: Kādā valodā viņi vispār komunicē? Arābs krieviski runā?
Tak visaa pasaulee angliski mauc. Vini pagaidaam sazinaas vācu valodā, ko abi apguvuši skolā.

  +1 [+] [-]

, 2020-08-05 13:41, pirms 4 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Klavulapa un Juings, jūs varmācību pret sievieti nolikāt kā lielāko problēmu Kohas precībām ar musļiku. Es savukārt saku, ka vardarbība ģimenē galvenokārt ir socioekanomisks faktors un arī Latvijā/UK/USA sievietes tiek sistas. Piekrītu, ka Latvijā to atrisināt var būt vieglāk nekā musulmaņu valstīs, bet nevajag noliegt, ka te viss nav rožaini un pie musļikiem viss ir slikti. Kas tā par balts/melns atieksmi? Saprotu, ka tjoma tā var domāt, jo tam ir problēmas ar galvu, bet jums?
Es NEVIENĀ vārdā neesmu apgalvojis , ka pie mums viss kārtībā !
Ir vardarbība ģimenē vai nav, tas ir atkarīgs no vecāku audzināšanas
Gimenē .
Pie musulmaņiem sievietes NEKO nenosaka VISU izlemj un nosaka vīrieši TIKAI un vienīgi , viņš var sist cik grib SIEVIETE ir pie muslmaņiem MANTA , VAI KAUT KĀDS PRIEKŠMETS ....

     [+] [-]

, 2020-08-05 13:42, pirms 4 gadiem
juings rakstīja: Es NEVIENĀ vārdā neesmu apgalvojis , ka pie mums viss kārtībā !
Ir vardarbība ģimenē vai nav, tas ir atkarīgs no vecāku audzināšanas
Gimenē .
Pie musulmaņiem sievietes NEKO nenosaka VISU izlemj un nosaka vīrieši TIKAI un vienīgi , viņš var sist cik grib SIEVIETE ir pie muslmaņiem MANTA , VAI KAUT KĀDS PRIEKŠMETS ....
Atkal tu saki pilnīgu galējību. Vidēji gan jau vīrietis arī nosaka vairāk, bet es esmu dzīvojis musulmaņu valstī ar musulmaņu kolēģiem ,kur sievietess viņus tāpat komandēja

     [+] [-]

, 2020-08-05 13:43, pirms 4 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Klavulapa un Juings, jūs varmācību pret sievieti nolikāt kā lielāko problēmu Kohas precībām ar musļiku. Es savukārt saku, ka vardarbība ģimenē galvenokārt ir socioekanomisks faktors un arī Latvijā/UK/USA sievietes tiek sistas. Piekrītu, ka Latvijā to atrisināt var būt vieglāk nekā musulmaņu valstīs, bet nevajag noliegt, ka te viss nav rožaini un pie musļikiem viss ir slikti. Kas tā par balts/melns atieksmi? Saprotu, ka tjoma tā var domāt, jo tam ir problēmas ar galvu, bet jums?
Kā Tev šķiet, kāpēc Kļavulapa tā priecājas par primāta aburta debīlajiem murdziņiem?

  -2 [+] [-]

, 2020-08-05 13:45, pirms 4 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Es tev tikai faktus, tu man brauc virsū antiņ. Pilns internets par viņas atiecībām ībli.
Pojoliņ , iztiksim bez apsaukāšanās smerdeli.

  +6 [+] [-]

, 2020-08-05 13:46, pirms 4 gadiem
sasperjods-k rakstīja: No sportiskās puses bija viens gads uz vecā pulvera jāiztura. OS ir mazāka konkurence nekā PČ. Medaļa bija gana reāla.
Konkurence ir viena lieta, cit - rezultāts. 59(58)kg kategorijā 230+ kg ir OS medaļu standarts jau teju 10 gadus. Nedomāju, ka 2021. gadā rezultāti, pat ar visu svarcelšanas kratīšanu un kovidnieku, samazināsies.

Koha 230kg sacensībās nav cēlusi nekad. Tāpēc, protams, perspektīvas ir un, iespējams, nesliktas, taču tas viss ir vēlamā uzdošana par esošo. Koha NAV garantēta medaļniece. Tik vien kā viena no kandidātēm.
Slēpts komentārs: zaipis

  +3 [+] [-]

, 2020-08-05 13:49, pirms 4 gadiem
Sieviešu svarcelšana, nu vienkārši katras sievietes sapņu nodarbošanās! Ļoti apsveicams lēmums, lai veicas. Un varētu padomāt, ka musulmaņiem nav laimīgas ģimenes, ir tikai galvu griezēji. Un varētu padomāt, ka te pie mums visi nenormāli laimīgi dzīvo, tik nez no kurienes tās 50% šķirtās laulības.

     [+] [-]

, 2020-08-05 13:51, pirms 4 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Atkal tu saki pilnīgu galējību. Vidēji gan jau vīrietis arī nosaka vairāk, bet es esmu dzīvojis musulmaņu valstī ar musulmaņu kolēģiem ,kur sievietess viņus tāpat komandēja
Nekādā musulmaņu valstī neesi dzīvojis , ja nu vienīgi UK esi strādājis
Ja tu būtu dzīvojis musulmaņu valstī , tad tu neapgalvotu Vidēji gan jau vīrietis arī nosaka vairāk

  +1 [+] [-]

, 2020-08-05 13:51, pirms 4 gadiem
Nezinu, kādai jābūt t.s. mīlestībai, lai tās labā upurētu visu līdzšinējo dzīvi, milzīgo ieguldīto darbu un visus nesenos nākotnes sapņus... To visu varēja vismaz mēģināt apvienot. Nekas personisks pret, taču milzīga neizpratne gan paliek. Un islāms, cik zinu, bieži ved uz galējībām, attieksmē pret sievietēm jo īpaši. Ka tikai viņai nenākas drīz smagi vilties... Atliek cerēt, ka viņas izredzētais nav no radikālajiem, bet šis paziņojums padara visu aizdomīgu. Ja vien, protams, viņai tā svarcelšana nebija apnikusi un šis ir labs veids, kā tam visam likt punktu, trenerus un citus neaizvainojot.

  +1 [+] [-]

, 2020-08-05 13:52, pirms 4 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Es tev neoponēju par to, es arī uzskatu, ka lielākās problēmas ceļas tieši no socioekanomiskajiem faktoriem tai skaitā izglītības līmeņa. Bet nu ir likumi viņiem, kas ir arhaiski - piemēram kafejnīcā ir nodalījums vīriešiem un ģimenēm/sievietēm, dažos veikalos nemaz vīriešus nelaiž iekšā, sarunātās precības, noteikumi staigāt abajās un aizsegt seju utt.
Jā, bet viņiem tas ir normāli.
Daudzus gadus atpakaļ ilgstoši iznāca dienēt kopā ar osetīnu musulmani. Bija iespējams ar viņu ilgstoši diskutēt par pasaules uzskatiem utt. Un es sapratu, ja cilvēks visu mūžu dzīvo kādos noteiktos apstākļos, un arī viņa senči tā ir dzīvojuši, tad viņi šos apstākļus uzskata par dzīves normu. Piemēram, viņš uzskatīja, ka ārpus musulmaņu pasaules visi cilvēki ir samaitāti visaugstākajā mērā. Arī attiecībās ar sievietēm. Par vīriešu un sieviešu attiecībām ārpus musulmaņu pasaules tradīcijām viņš domāja +/- tāpat negatīvi, kā mēs domājam par viņu attiecībām.
Man ir pamats domāt, ka mums ir pārāk daudz stereotipu par notiekošo musulmaņu pasaulē. Un, kā vienmēr, viena slikta ziņa no turienes aizēno piecas labas ziņas.
Ir pamats domāt, ja Rebeka spēs pieņemt vietējās tradīcijas, tad viņai tur nemaz tik slikti neklāsies.

  +4 [+] [-]

, 2020-08-05 13:52, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Mētelīšu virinātāji arī grib, lai uz viņiem skatās, taču nez vai tāpēc uz viņiem patiešām arī jāskatās.
tavi kolēģi izvēlas skatīties un citus par šo virinātāju informēt.

     [+] [-]

, 2020-08-05 13:54, pirms 4 gadiem
Skumjš stāsts.

  +2 [+] [-]

, 2020-08-05 13:56, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Zinot saūdītu tradīcijas, tad jāatzīst, ka tas ir ļoti straujš progress. Piemēra, Eiropā sievietēm ceļš līdz tiesībām piedalīties vēlēšanās bija daudz garāks un sarežģītāks.
Latvijā sievietes savas balsstiesības ieguva 1920.gadā, kamēr Šveicē tikai 1971.g. Latvija vispār tagad varētu būt citā līmenī, bet tas jau ir cits jautājums.

     [+] [-]

, 2020-08-05 13:58, pirms 4 gadiem
Gwen rakstīja: Latvijā sievietes savas balsstiesības ieguva 1920.gadā, kamēr Šveicē tikai 1971.g.
Tieši tā!

  +2 [+] [-]

, 2020-08-05 14:00, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: Geji ar virina mēteļus? jeb tauta kaut ko nezin par tevi
Tev vairāk nav jāmēģina rakstīt, tavuprāt, smieklīgi komentāri, tev galīgi nesanāk.

     [+] [-]

, 2020-08-05 14:01, pirms 4 gadiem
Nav liela nelaime, tā jau tikai sieviešu svarcelšana. Dīvains sporta veids.

  -1 [+] [-]

, 2020-08-05 14:02, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Tev vairāk nav jāmēģina rakstīt, tavuprāt, smieklīgi komentāri, tev galīgi nesanāk.
tavā prieksā ir kāds virinājis mēteli?

  +1 [+] [-]

, 2020-08-05 14:03, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: tavā prieksā ir kāds virinājis mēteli?
A tu esi dumjāks nekā likies līdz šim.

  +2 [+] [-]

, 2020-08-05 14:04, pirms 4 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: According to some studies, less than 1% of domestic violence cases are reported to the police

https://archive.org/details/domesticviolence0000sigl
Fake news

     [+] [-]

, 2020-08-05 14:05, pirms 4 gadiem
Swordsman rakstīja: Nav liela nelaime, tā jau tikai sieviešu svarcelšana. Dīvains sporta veids.
Protams, bet olimpiskais zelts sieviešu svarcelšanā medaļu kopvērtējumā izskatās tāpat kā olimpiskais zelts vīriešu futbolā.

     [+] [-]

, 2020-08-05 14:05, pirms 4 gadiem
gatinss rakstīja: Nu ko tad Uldis vai Janka neaplidoja vinju kad bija briva meica
Ščerbatihs neļāva...

  -1 [+] [-]

, 2020-08-05 14:05, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Ceru, ka, kad rakstīji, vismaz pats saprati, ka drukā muļķības.
Aspirant Miņin, vai viss ir jauztver tik nopietni?

     [+] [-]

, 2020-08-05 14:07, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kā Tev šķiet, kāpēc Kļavulapa tā priecājas par primāta aburta debīlajiem murdziņiem?
Es par tavējiem murdziņiem smejos vēl vairāk

  -2 [+] [-]

, 2020-08-05 14:12, pirms 4 gadiem
M rakstīja: Protams, bet olimpiskais zelts sieviešu svarcelšanā medaļu kopvērtējumā izskatās tāpat kā olimpiskais zelts vīriešu futbolā.
Bet tikai medaļu kopvērtējumā, kurš, pa lielam, interesē tikai PSRS un Austrumvāciju.

Cilvēku atmiņā vīriešu futbola, basketbola, 100m uzvarētāji paliks, sieviešu svarcelšanu neviens nezinās.

  +3 [+] [-]

, 2020-08-05 14:18, pirms 4 gadiem
Katrs pats savas laimes kalējs - ne jau mums te norādīt kā kuram jādzīvo. Nav jau 15gadi - pieaudzis cilvēks - lai dara kā vēlas, nevienam no mums viņa neko nav parādā. Lai veicas "jaunajā" dzīvē un viss.

     [+] [-]

, 2020-08-05 14:18, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: A tu esi dumjāks nekā likies līdz šim.
nu tagad vismaz zinu, ja kāds tomēr izdomā virināt mēteli manā prieksā , nav jāskatās

  +1 [+] [-]

, 2020-08-05 14:22, pirms 4 gadiem
juings rakstīja: Es NEVIENĀ vārdā neesmu apgalvojis , ka pie mums viss kārtībā !
Ir vardarbība ģimenē vai nav, tas ir atkarīgs no vecāku audzināšanas
Gimenē .
Pie musulmaņiem sievietes NEKO nenosaka VISU izlemj un nosaka vīrieši TIKAI un vienīgi , viņš var sist cik grib SIEVIETE ir pie muslmaņiem MANTA , VAI KAUT KĀDS PRIEKŠMETS ....
Ja visi, kas te mētā baigos spečukus reliģijas jautājumos, paintresētos un papētītu kaut vai pamata dogmas, kas saistītas ar herarhiju un subordināciju kristiešu ģimenēs, būtu ļoti pārsteigti, cik sieviete ir pakārtota vīrieša dominansei...palasiet Bībeli!

     [+] [-]

, 2020-08-05 14:27, pirms 4 gadiem
Erikovič rakstīja: Ja visi, kas te mētā baigos spečukus reliģijas jautājumos, paintresētos un papētītu kaut vai pamata dogmas, kas saistītas ar herarhiju un subordināciju kristiešu ģimenēs, būtu ļoti pārsteigti, cik sieviete ir pakārtota vīrieša dominansei...palasiet Bībeli!
Ja kas, esmu bībeli jasījis !!!
Vai bībelē rakstītais atbilst 1: 1 ar esošo situāciju un dzīvi ģemenēs sabiedrībā tagad utt. ?

  +2 [+] [-]

, 2020-08-05 14:27, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: A tu esi dumjāks nekā likies līdz šim.
un par to dumjumu!
tātad pēc tavām domām sanāk Rebeka izliekot instagramā savu privāto dzīvi appriesanai ir tādi pati , kā mēteļa virinātājs parkā vai tramvajā rādot savu impi sievietēm?

     [+] [-]

, 2020-08-05 14:30, pirms 4 gadiem
Ko tad, kniebsies turpmāk

  +1 [+] [-]

, 2020-08-05 14:32, pirms 4 gadiem
ai, apnika tā rebeka. kāpēc vēl nav raksts par ģinamo?