Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2840, Did:0, useCase: 3

Prokopčuka Rio maratona svelmē izcīna 12. vietu

Rolands Eliņš

Prokopčuka Rio maratona svelmē izcīna 12. vietu
Jeļena Prokopčuka
Foto:Romāns Kokšarovs, F64

Riodežaneiro olimpisko spēļu sieviešu maratonā Jeļena Prokopčuka ievērojami uzlaboja savu pozīciju distances otrajā pusē un finišēja 12. vietā. Savukārt Ilona Marhele pēdējos kilometros aizcīnījās līdz 61. vietai, bet Ariana Hilborna ieņēma 106. pozīciju.

42.195 kilometrus garajā olimpiskajā maratona distancē sievietēm Latviju pārstāvēja veselas trīs sportistes – panākumiem bagātā un pieredzējušā Jeļena Prokopčuka, kuras ilgajā karjerā šis bija pirmais olimpiskais maratons, 30 gadus vecā olimpiskā debitante Ilona Marhele un pirms pusotra gada Latvijas pilsonību ieguvusī Ariana Hilborna. Viņām konkurenci sastādīja 154 citas sportistes, kuras startēja ļoti silta un tveicīga laika pavadītas.

Distances pirmajā pusē neviena no Latvijas sportistēm līderu vidū nebija. Prokopčuka pirmo kontrolatzīmi (5km) sasniedza 75. vietā, bet pēc tam pamazām uzlaboja savas pozīcijas un distances vidū ieņēma jau 47. pozīciju, no desmit līderu grupas atpaliekot par trim minūtēm. Ap 18. kilometru līderu grupa gan bija kļuvusi mazāka, jo pēkšņi traumu guva Etiopijas pārstāve Tigista Tufa, 2015. gada Londonas maratona uzvarētāja, kas bija spiesta izstāties.

Pēc veiktās pusmaratona distancē labāko simtniekā bija arī Marhele, atpaliekot no līderes gandrīz septiņas minūtes un ieņemot 93. vietu, bet Hilborna bija 107. vietā. Tāpat kā Prokopčuka, Marhele un Hilborna vietu ziņā teju katrā kontrolatzīmē bija uzlabojušas savu vietu.

Prokopčuka būtiski uzlaboja savas pozīcijas posmā no 25km līdz 30km, pakāpjoties no 40. vietas uz 22. vietu, turklāt arī atstatums no līderēm bija nevis pieaudzis, bet gan gluži pretēji – par vienu sekundi sarucis. Atstatums gan joprojām bija gandrīz četras minūtes, bet 15. vieta atradās pusotras minūtes attālumā.

Prokopčuka pēdējos kilometros vēl uzlaboja savu pozīciju un finišēja 12. vietā, no uzvarētājas Jemimas Sumgongas atpaliekot 5:28 minūtes. Sumgonga izcīnīja Kenijas pirmo zelta medaļu šajā distancē, savukārt otrā vieta Bahreinas kenijietei Junisai Kirvai, kura pasniedza Bahreinai otro olimpisko medaļu šīs valsts sporta vēsturē. Piektajā vietā savukārt finišēja baltkrieviete Volha Mazuronaka. Jāpiezīmē, ka līderu finišu apdraudēja skatītāju iejaukšanās - divreiz tika mēģināts izskriet uz trases un tuvoties sportistēm, ko gan novērsa apsardzes darbinieki.

39 gadus vecajai Prokopčukai, kurai šīs, ļoti iespējams, ir pēdējās olimpiskās spēles viņas karjerā, šī nav augstākā olimpiādē iegūtā vieta. Viņas personiskais rekords joprojām ir septītā vieta Atēnu spēlēs, tiesa, 10km distancē. Svelmainajā Rio maratonā augstvērtīgus rezultātus uzrādīt neizdevās arī uzvarētājām, un arī Prokopčuka no sava personiskā rekorda (2:22:56) atpalika gandrīz par septiņām minūtēm. Viņas iegūtā 12. vieta ir visu laiku labākais Latvijas sasniegums olimpiskajā maratona distancē.

Marhele finišēja 61. vietā ar rezultātu 2:41:02, kas bija divas minūtes sliktāks laiks nekā viņas personiskais rekords. Arī Marhele tieši sacensību izskaņā krietni uzlabojas savas pozīcijas, jo vēl 12 kilometrus pirms finiša bija 78. vietā. Hilbornai savukārt distances otrajā pusē īpaši pakāpties uz augšu neizdevās, taču distance tika godam izturēta līdz galam un finišs sasniegts 106. pozīcijā.

Riodežaneiro olimpisko spēļu maratons, sievietēm

V.SportisteValstsRezultāts
1.J. SumgongaKenija2:24.04
2.J. KirvaBahreina2:24.13
3.M. DibabaEtiopija2:24.30
4.T. CegajeEtiopija2:24.47
5.V. MazuronakaBaltkrievija2:24.48
6.Š. FleneganaASV2:25.26
12.J. ProkopčukaLatvija2:29:32
61. I. MarheleLatvija2:41:02
106. A. Hilborna Latvija2:50:51

Startēja 157 sportistes, finišēja 133

Pēdējo OS laureāti vieglatlētikā, maratons sievietēm

OSZeltsSudrabsBronza
2012T. Gelana (Etiopija)P. Džeptū (Kenija)T. Arhipova (Krievija)
2008K. Dita-Tomesku (Rumānija)K. Ndereba (Kenija)Ž. Čunksju (Ķīna)
2004M. Noguči (Japāna)K. Ndereba (Kenija)D. Kastora (ASV)

Izmantotie resursi:
Rio 2016 Olympics - Olympic Tickets, Sports...
Olympic Games | iaaf.org

 +18 [+] [-]

, 2016-08-14 18:04, pirms 9 gadiem
Ļoti labi!

  -2 [+] [-]

, 2016-08-14 18:04, pirms 9 gadiem
Visu cieņu Ilonas un Jeļenas priekšā, šādā klimatā skriet maratonu ir apbrīnas vērta rīcība.
LOK - izdomājiet adekvātu atlases kārtību dalībniekiem, lai nav kārklu latvietei, (amerikāniete) jāmocās RIO saulē, apmierinot savas sportiskās ambīcijas, zem LV karoga.
Kāds pienesums no viņas starta ir vietējiem reņģēdājiem???
Cik daudz viņa popularizē skriešanu šeit uz vietas?
Lai veseliba rikšojot pa Arizonas tuksnešiem, no problemo, bet pirmkārt jāatbalsta vietējie atlēti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2016-08-14 18:06, pirms 9 gadiem
Nebija slikti, beigās labi pievilka klāt.

 +17 [+] [-]

, 2016-08-14 18:06, pirms 9 gadiem
Visu cieņu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2016-08-14 18:06, pirms 9 gadiem
Lielisks rezultāts.

Bet Ziemeļkoreja atkal mums priekšā

 +20 [+] [-]

, 2016-08-14 18:06, pirms 9 gadiem
WOW ! Jeļena Prokopčuka 39.gadu vecumā pelnīti izcīna 12.vietu Olimpisko spēļu maratonā ! Fantastika ! Visu cieņu ! Tik augstu vietu, ja godīgi nebiju gaidijis, bet nu Jeļena patīkami beigās pārsteidza ! RESPECT !!!

 +14 [+] [-]

, 2016-08-14 18:08, pirms 9 gadiem
N-tony rakstīja: Visu cieņu Ilonas un Jeļenas priekšā, šādā klimatā skriet maratonu ir apbrīnas vērta rīcība.
LOK - izdomājiet adekvātu atlases kārtību dalībniekiem, lai nav kārklu latvietei, (amerikāniete) jāmocās RIO saulē, apmierinot savas sportiskās ambīcijas, zem LV karoga.
Kāds pienesums no viņas starta ir vietējiem reņģēdājiem???
Cik daudz viņa popularizē skriešanu šeit uz vietas?
Lai veseliba rikšojot pa Arizonas tuksnešiem, no problemo, bet pirmkārt jāatbalsta vietējie atlēti.
Ja tu iesaki viņu diskriminēt tikai tādēļ, ka viņa ir amerikāniete, tas nozīmē, ka tu iesaki pārkāpt Pilsonības likumu. Viņai ir Latvijas pase, viņa sportiskā rezultāta dēļ bija pelnījusi ceļazīmi uz Rio. Ja viņu nepaņemtu, lūk, tas būtu absurds un tiesas darbu vērts gadījums.

  +7 [+] [-]

, 2016-08-14 18:08, pirms 9 gadiem
Tulīt saskries sc.com dīvānu kritiķi un bļaus- Tūriste , Tūriste.

P.S. 12. vieta ir kosmiski augsts rezultāts.

     [+] [-]

, 2016-08-14 18:08, pirms 9 gadiem
HuulijsRIO4 rakstīja: IZCILI!!! Savos 40 gados praktiski paradija ka joprojam ir pasaules elitee smagakaja disciplina

Visu cienu, noteikti te jabut kadai papildus premijai no federacijam. Visu cienu!!! Musu turistiem vinas limeni nekad nesasniegt
Papildus prēmijas nebūs!
Tik cik pienākas par 12 vietu,tik arī saņems prēmiju.
Slēpts komentārs: Cilvēks Parastais

  -3 [+] [-]

, 2016-08-14 18:11, pirms 9 gadiem
Malace, ļoti labs rezultāts! Tik žēl, ka netieku tagad redzēt labu daļu no OS

  +6 [+] [-]

, 2016-08-14 18:12, pirms 9 gadiem
N-tony rakstīja: Visu cieņu Ilonas un Jeļenas priekšā, šādā klimatā skriet maratonu ir apbrīnas vērta rīcība.
LOK - izdomājiet adekvātu atlases kārtību dalībniekiem, lai nav kārklu latvietei, (amerikāniete) jāmocās RIO saulē, apmierinot savas sportiskās ambīcijas, zem LV karoga.
Kāds pienesums no viņas starta ir vietējiem reņģēdājiem???
Cik daudz viņa popularizē skriešanu šeit uz vietas?
Lai veseliba rikšojot pa Arizonas tuksnešiem, no problemo, bet pirmkārt jāatbalsta vietējie atlēti.
Ja cilvēkam ir saites ar Latviju un ja iegūst pilsonibu, tad viņai ir pilnas tiesības pretendēt uz vietu izlasē

  +2 [+] [-]

, 2016-08-14 18:12, pirms 9 gadiem
Man liels prieks par Jeļenu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-08-14 18:16, pirms 9 gadiem
Nikns Jenots rakstīja: Eu, bet mazie pīļknābji jūsu zināšanai viņa ir krievu tautības, tātad par ko jūs priecājaties? Cik dzirdēts tad Jeļena ir liela Putina atbalstītāja!
Vai mēs priecājamies atkal par to kā krievi kārtējo reizi nes Latvijas vārdu pasaulē!? Kā saka ja Latvijā nebūtu krievu, tad Latvijā sporta vispār nebūtu, jo kā redzams latviešiem sportu nevajag. Visi labākie sportisti paši gatavojas par savu naudu, valsts neko nepalīdz.
jebjonot, paklanījies pļutkina bildei?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2016-08-14 18:17, pirms 9 gadiem
Ļena LV dzelzs lēdija , visu cieņu viņas priekšā 40 gadu vecumā tā kāpināt tempu, super!!!

  +3 [+] [-]

, 2016-08-14 18:18, pirms 9 gadiem
Žēl, ka igauņu trīnes nevarēja visas trīs kopā rokās sadevušās finišēt, tas būtu visai ikonisks skats.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: zb83

  +6 [+] [-]

, 2016-08-14 18:22, pirms 9 gadiem
Nikns Jenots rakstīja: Eu, bet mazie pīļknābji jūsu zināšanai viņa ir krievu tautības, tātad par ko jūs priecājaties? Cik dzirdēts tad Jeļena ir liela Putina atbalstītāja!
Vai mēs priecājamies atkal par to kā krievi kārtējo reizi nes Latvijas vārdu pasaulē!? Kā saka ja Latvijā nebūtu krievu, tad Latvijā sporta vispār nebūtu, jo kā redzams latviešiem sportu nevajag. Visi labākie sportisti paši gatavojas par savu naudu, valsts neko nepalīdz.
Haha, lēts putinasos-provokators. Brauc uz savu sosiju un bučo vovkam olas

  +2 [+] [-]

, 2016-08-14 18:24, pirms 9 gadiem
N-tony rakstīja: LOK - izdomājiet adekvātu atlases kārtību dalībniekiem, lai nav kārklu latvietei, (amerikāniete) jāmocās RIO saulē, apmierinot savas sportiskās ambīcijas, zem LV karoga.
Kāds pienesums no viņas starta ir vietējiem reņģēdājiem???
Cik daudz viņa popularizē skriešanu šeit uz vietas?
Lai veseliba rikšojot pa Arizonas tuksnešiem, no problemo, bet pirmkārt jāatbalsta vietējie atlēti.
Kažemāka, tā tu?

  +6 [+] [-]

, 2016-08-14 18:25, pirms 9 gadiem
Latvija lepojas! Gods un slava Ļenai un pārējām meitenēm! LATVIJA VAR!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-08-14 18:26, pirms 9 gadiem
Quo vadis? rakstīja: Ja tu iesaki viņu diskriminēt tikai tādēļ, ka viņa ir amerikāniete, tas nozīmē, ka tu iesaki pārkāpt Pilsonības likumu. Viņai ir Latvijas pase, viņa sportiskā rezultāta dēļ bija pelnījusi ceļazīmi uz Rio. Ja viņu nepaņemtu, lūk, tas būtu absurds un tiesas darbu vērts gadījums.
Hilbornai ir dubultpilsonība. Tāpat kā daudziem gadījumiem LV sportā. Un tagad paskaiti, kuri no viņiem pārstāv mūsu valsti ilgtermiņā un dod kādu ieguldījumu vietējā sportā? Kārtējais one time wonder bez jebkādas perspektīvas.

     [+] [-]

, 2016-08-14 18:27, pirms 9 gadiem
Malacis Prokopčuka, 39 gadu vecumā 12. vieta Olimpiskajās spēlēs ir ievērības cienīgs rezultāts. Arī Maheli jāapsveic, domāju daudzi negaidīja, ka viņa gandrīz finišēs 60niekā.

  +5 [+] [-]

, 2016-08-14 18:27, pirms 9 gadiem
otra labākā Eiropā - lieliski !!! labs skrējiens arī Ilonai !

  -1 [+] [-]

, 2016-08-14 18:28, pirms 9 gadiem
anjo rakstīja: Kažemāka, tā tu?
maldies.

  +1 [+] [-]

, 2016-08-14 18:28, pirms 9 gadiem
EriksVil rakstīja: Malacis Prokopčuka, 39 gadu vecumā 12. vieta Olimpiskajās spēlēs ir ievērības cienīgs rezultāts. Arī Maheli jāapsveic, domāju daudzi negaidīja, ka viņa gandrīz finišēs 60niekā.
Par vecumu tas gan nav objektīvi, jo ir izcilības, kas maratonā debitējušas šādā vecumā (tas gan vairāk par vīriem). Bet Ļena zvērs!

  +4 [+] [-]

, 2016-08-14 18:29, pirms 9 gadiem
zb83 rakstīja: Kamer citas valstis kraj medaljas,mes turpinam ierindoties augstajas desmitajas,divdesmitajas un trsdesmitajas vietas,un priecajamies par tam
Jā, es priecājos arī par Marheles 61. vietu. Jo viņa izdarīja savu maksimālo. Viņas PB no visām dalībniecēm bija tikai apmēram 110., bet finišā daudz augstāka vieta.

  -4 [+] [-]

, 2016-08-14 18:30, pirms 9 gadiem
Quo vadis? rakstīja: Ja tu iesaki viņu diskriminēt tikai tādēļ, ka viņa ir amerikāniete, tas nozīmē, ka tu iesaki pārkāpt Pilsonības likumu. Viņai ir Latvijas pase, viņa sportiskā rezultāta dēļ bija pelnījusi ceļazīmi uz Rio. Ja viņu nepaņemtu, lūk, tas būtu absurds un tiesas darbu vērts gadījums.
vina blata del tika izlase,,,un paskatieties,kads vinai fantastisks rezultats,,,musu istajai latvietei Anitai tas bija labaks,un man prieks,ka Hilborna izgazas.

  -1 [+] [-]

, 2016-08-14 18:30, pirms 9 gadiem
anjo rakstīja: Kažemāka, tā tu?
Kažemāka, neKažemāka, bet priekš kam naturalizēt ja pašiem ir, kas tādā līmenī skrien, tiešām nav skaidrs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2016-08-14 18:31, pirms 9 gadiem
ehhh,butu Londonaa skreejusi....

  +4 [+] [-]

, 2016-08-14 18:32, pirms 9 gadiem
xxmazinjaaxx rakstīja: vina blata del tika izlase,,,un paskatieties,kads vinai fantastisks rezultats,,,musu istajai latvietei Anitai tas bija labaks,un man prieks,ka Hilborna izgazas.
tev nav kaut kas kārtībā

  +6 [+] [-]

, 2016-08-14 18:32, pirms 9 gadiem
N-tony rakstīja: Hilbornai ir dubultpilsonība. Tāpat kā daudziem gadījumiem LV sportā. Un tagad paskaiti, kuri no viņiem pārstāv mūsu valsti ilgtermiņā un dod kādu ieguldījumu vietējā sportā? Kārtējais one time wonder bez jebkādas perspektīvas.
Tāpat kā vairumam latviešu ilgtermiņā nav nekāda ieguldījuma vietējā sportā. Kas tas vispār ir par mistisku kritēriju? Vieglatlētikā ir vienkārši - brauc tie, kuriem ir Latvijas pase un kuriem ir labākie rezultāti atbilstoši atlases kritērijiem. Ja Kažemāka nespēja izkonkurēt sportiskā ceļā Latvijas pilsoni Hilbornu, tad pati vainīga.

  +2 [+] [-]

, 2016-08-14 18:33, pirms 9 gadiem
neputns rakstīja: Kažemāka, neKažemāka, bet priekš kam naturalizēt ja pašiem ir, kas tādā līmenī skrien, tiešām nav skaidrs.
ja viņai ir tiesības uz pilsonību un iegūst to, tad nav nekāda iemesla viņai liegt iespēju tikt izlasē

  +9 [+] [-]

, 2016-08-14 18:33, pirms 9 gadiem
Nikns Jenots rakstīja: Eu, bet mazie pīļknābji jūsu zināšanai viņa ir krievu tautības, tātad par ko jūs priecājaties? Cik dzirdēts tad Jeļena ir liela Putina atbalstītāja!
Vai mēs priecājamies atkal par to kā krievi kārtējo reizi nes Latvijas vārdu pasaulē!? Kā saka ja Latvijā nebūtu krievu, tad Latvijā sporta vispār nebūtu, jo kā redzams latviešiem sportu nevajag. Visi labākie sportisti paši gatavojas par savu naudu, valsts neko nepalīdz.
Netirs.
Viņai savulaik esot piedāvāta parašas pilsonība, uz ko viņa atbildēja, putleram parādot vidējo pirkstu.

  +3 [+] [-]

, 2016-08-14 18:33, pirms 9 gadiem
zb83 rakstīja: Kamer citas valstis kraj medaljas,mes turpinam ierindoties augstajas desmitajas,divdesmitajas un trsdesmitajas vietas,un priecajamies par tam
Pasaki, ka būt 2 no Eiropas nav iepriecinoša ziņa. Priekšā 3 jeņķenes 2 Koreja un 5 āfrikānes, viena gan pie Āzijas jāpārceļ.

  +5 [+] [-]

, 2016-08-14 18:34, pirms 9 gadiem
N-tony rakstīja: Hilbornai ir dubultpilsonība. Tāpat kā daudziem gadījumiem LV sportā. Un tagad paskaiti, kuri no viņiem pārstāv mūsu valsti ilgtermiņā un dod kādu ieguldījumu vietējā sportā? Kārtējais one time wonder bez jebkādas perspektīvas.
Nu jā, šodien Hilbornai nesanāca starts. Nezinu, cik objektīvi vai neobjektīvi iemesli. Kāds ir viņas ieguldījums? Kaut vai tāds, ka liks Kažemakai sasparoties un trenēties smagāk. Ja būtu tagad tikusi uz Rio ar tūristes rezultātu, tad nevar zināt, kā būtu ar motivāciju turpmāk.

  +5 [+] [-]

, 2016-08-14 18:34, pirms 9 gadiem
es pie sevis klusībā cerēju uz pjedestālu... bet 12. vieta - ir ļoti labs rezultāts.. ļoti labs

  -1 [+] [-]

, 2016-08-14 18:34, pirms 9 gadiem
Real Rebel rakstīja: Ja cilvēkam ir saites ar Latviju un ja iegūst pilsonibu, tad viņai ir pilnas tiesības pretendēt uz vietu izlasē
tieši tā - pretendēt! Ja skatās pēc rezultātiem, vajadzēja braukt Smukulim, bet aizbrauca cita ekipāža. Tā kā nevajag stāstīt par rezultātiem.

     [+] [-]

, 2016-08-14 18:35, pirms 9 gadiem
N-tony rakstīja: tieši tā - pretendēt! Ja skatās pēc rezultātiem, vajadzēja braukt Smukulim, bet aizbrauca cita ekipāža. Tā kā nevajag stāstīt par rezultātiem.
Es arī viņai priekšroku devu un man nebija iebildumu, ka tika izlasē

  -4 [+] [-]

, 2016-08-14 18:35, pirms 9 gadiem
Jeļenai tikai vieens jautājums.Kur biji tad ,kad vinnēji Bostonu ,Nujorku un nezin vēl kādu maratonu.Kāpēc gadus 10-15 atpakaļ neskrēji olimpiādē?

  +2 [+] [-]

, 2016-08-14 18:35, pirms 9 gadiem
Priecājos par visām trim mūsējām, ka sasniedza finišu, un noņemu cepuri viņu priekšā, jo es tādu distanci skrietu/ietu stundas 5 Lielas malaces!

  +3 [+] [-]

, 2016-08-14 18:36, pirms 9 gadiem
otins rakstīja: Priecājos par visām trim mūsējām, ka sasniedza finišu, un noņemu cepuri viņu priekšā, jo es tādu distanci skrietu/ietu stundas 5 Lielas malaces!
Es vispār nenoskrietu

  +8 [+] [-]

, 2016-08-14 18:36, pirms 9 gadiem
xxmazinjaaxx rakstīja: vina blata del tika izlase,,,un paskatieties,kads vinai fantastisks rezultats,,,musu istajai latvietei Anitai tas bija labaks,un man prieks,ka Hilborna izgazas.
Vispār Hilbornai rezultāts, lai kvalificētos RIO, bija labāks nekā Kažemākai, tāpēc viņu arī paņēma.
Slēpts komentārs: Arturs Onzuls
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2016-08-14 18:38, pirms 9 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Nu jā, šodien Hilbornai nesanāca starts. Nezinu, cik objektīvi vai neobjektīvi iemesli. Kāds ir viņas ieguldījums? Kaut vai tāds, ka liks Kažemakai sasparoties un trenēties smagāk. Ja būtu tagad tikusi uz Rio ar tūristes rezultātu, tad nevar zināt, kā būtu ar motivāciju turpmāk.
Ieguldījums nav tikai dalība olimpiādē vai jauns rekords. Paliekošas ir lietas, ko radi te uz vietas. Un cilvēkam no ārzemēm pa lielam ir pie kedas, kas te uz vietas notiek.

  +2 [+] [-]

, 2016-08-14 18:38, pirms 9 gadiem
Arturs Onzuls rakstīja: Jeļena malacis, 12 vieta ir labs rezultāts tāda kompānija, jaņēm vērā ka Jelena jau nav labākajos gados. Ilona ari malacis, perfekts rezultāts priekš OS debitantes. Nu bet Ariana... to jau daudzi prognozēja.. pilnīga izgāšanas, 106 vieta, 10 min no SB, pat "meistaru" neizskrēja. LVS malači, tā vietā lai popularizēt vieglatlētiku Latvijā un aizsūtīt Anitu, sūta amerikānieti. Varbūt mums vajag tirgot tas OS kvotas? Lai tie kas no savas valstīs nevar aizbraukt - naturalizējas un pērk OS dalību? Arinana tagad droši vien uz Latvija pat nebrauks, mission compleated. Sapnis piepildējas. Reāli, besi visa šī situācija. Es saprotu ka mēs naturalizējam ukraini, kur var cīnīties par medaļam, bet priekš kam mums tādas...
beidz raudāt, viņai bija pilnas tiesības uz izlasi!!!

     [+] [-]

, 2016-08-14 18:39, pirms 9 gadiem
Real Rebel rakstīja: ja viņai ir tiesības uz pilsonību un iegūst to, tad nav nekāda iemesla viņai liegt iespēju tikt izlasē
Ja viņa ieguva pilsonību citu iemeslu pēc, nevis, lai tiktu uz RIO, tad pilnīgi tev piekrītu, citādi neatbalstu šādas lietas. Manā uztverē valsts ir jāpārstāv tiem sportistiem, kas, vai nu šeit ir jauniešu līmenī kļuvuši par sportistiem, vai arī vēlāk ieguvuši pilsonību ar sportu nesaistītā ceļā. Tāda vismaz ir mana subjektīvā nostāja.

     [+] [-]

, 2016-08-14 18:39, pirms 9 gadiem
N-tony rakstīja: tieši tā - pretendēt! Ja skatās pēc rezultātiem, vajadzēja braukt Smukulim, bet aizbrauca cita ekipāža. Tā kā nevajag stāstīt par rezultātiem.
Smukulis nebrauca, jo Skujiņam kalnaina trase bija daudz piemērotāka (lai gan beigās Saramotins pat apsteidza Skujiņu, neizdevās Skujiņam īsti), maratonā reljefs nemaina tik ļoti spēku samēru.

  +2 [+] [-]

, 2016-08-14 18:40, pirms 9 gadiem
neputns rakstīja: Ja viņa ieguva pilsonību citu iemeslu pēc, nevis, lai tiktu uz RIO, tad pilnīgi tev piekrītu, citādi neatbalstu šādas lietas. Manā uztverē valsts ir jāpārstāv tiem sportistiem, kas, vai nu šeit ir jauniešu līmenī kļuvuši par sportistiem, vai arī vēlāk ieguvuši pilsonību ar sportu nesaistītā ceļā. Tāda vismaz ir mana subjektīvā nostāja.
Man pa lielam nesatrauc, ka tiek uz RIO pārstāvot Latviju, jo tam ir diezgan labi plusi, kā piemēram, vietējiem smagāk strādāt, kas ilgtermiņā var labāku rezultātu sniegt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2016-08-14 18:44, pirms 9 gadiem
neputns rakstīja: Ja viņa ieguva pilsonību citu iemeslu pēc, nevis, lai tiktu uz RIO, tad pilnīgi tev piekrītu, citādi neatbalstu šādas lietas. Manā uztverē valsts ir jāpārstāv tiem sportistiem, kas, vai nu šeit ir jauniešu līmenī kļuvuši par sportistiem, vai arī vēlāk ieguvuši pilsonību ar sportu nesaistītā ceļā. Tāda vismaz ir mana subjektīvā nostāja.
Ar katru gadu pieaugs dubultpilsoņu skaits un prieks par katru rietumos dzimušu latvieti ,kurš grib pārstāvēt Latviju,arī politiski rietumu latviešu balsojums Saeimas vēlēšanās ir ļoti svarīgs.Bet runājot par soļošanu man par Marheli tik pat liels prieks kā par Jeļenu un arī Hilborna normāli tomēr kādas 40 sportistes noskrēja.

     [+] [-]

, 2016-08-14 18:45, pirms 9 gadiem
alguns rakstīja: Jeļenai tikai vieens jautājums.Kur biji tad ,kad vinnēji Bostonu ,Nujorku un nezin vēl kādu maratonu.Kāpēc gadus 10-15 atpakaļ neskrēji olimpiādē?
Lielo pilsētu maratonos ir labs balvu fonds. Piemēram, Ņujorkas 2016. gada maratona balvas.
Prize Money and Bonus Awards | TCS New York...

Ja, viss ir pareizi, tad Latvija dod 8. lielāko prēmiju par zelta medaļu OS.
Rio Olympics 2016 Medal Value & Cash Prizes...

  +1 [+] [-]

, 2016-08-14 18:47, pirms 9 gadiem
Quo vadis? rakstīja: Ja tu iesaki viņu diskriminēt tikai tādēļ, ka viņa ir amerikāniete, tas nozīmē, ka tu iesaki pārkāpt Pilsonības likumu. Viņai ir Latvijas pase, viņa sportiskā rezultāta dēļ bija pelnījusi ceļazīmi uz Rio. Ja viņu nepaņemtu, lūk, tas būtu absurds un tiesas darbu vērts gadījums.
Tad, no izskanējušajām ziņām mēdijos, sieviešu peldētājām būtu jāsāk tiesu darbi, jo netika paņemta labākā rezultāta īpašniece.

  +2 [+] [-]

, 2016-08-14 18:47, pirms 9 gadiem
Real Rebel rakstīja: Man pa lielam nesatrauc, ka tiek uz RIO pārstāvot Latviju, jo tam ir diezgan labi plusi, kā piemēram, vietējiem smagāk strādāt, kas ilgtermiņā var labāku rezultātu sniegt
Var jau būt, ka kādam īpaši spītīgam cilvēkam tāds uzmetiens liks strādāt vēl smagāk, bet diezgan droši saku, ka lielākajam vairumam tas drīzāk liks domāt, vai ir baigā jēga tā plosīties, ja beigās tevi tā pat uzmet.

  +4 [+] [-]

, 2016-08-14 18:48, pirms 9 gadiem
Arturs Onzuls rakstīja: Jeļena malacis, 12 vieta ir labs rezultāts tāda kompānija, jaņēm vērā ka Jelena jau nav labākajos gados. Ilona ari malacis, perfekts rezultāts priekš OS debitantes. Nu bet Ariana... to jau daudzi prognozēja.. pilnīga izgāšanas, 106 vieta, 10 min no SB, pat "meistaru" neizskrēja. LVS malači, tā vietā lai popularizēt vieglatlētiku Latvijā un aizsūtīt Anitu, sūta amerikānieti. Varbūt mums vajag tirgot tas OS kvotas? Lai tie kas no savas valstīs nevar aizbraukt - naturalizējas un pērk OS dalību? Arinana tagad droši vien uz Latvija pat nebrauks, mission compleated. Sapnis piepildējas. Reāli, besi visa šī situācija. Es saprotu ka mēs naturalizējam ukraini, kur var cīnīties par medaļam, bet priekš kam mums tādas...
Nebija te nekādas naturalizēšanas, ja ar to saprot pilsonības piešķiršanu ar īpašu lēmumu, savu pilsonību Ariana ieguva vispārējā kārtībā. LVS var pārmest, ka nebija publiskoti skaidri atlases nosacījumi, bet atkal- ja viņi ierakstītu kritēriju "popularizēt vieglatlētiku Latvijā", neviens to nesaprastu.

  +6 [+] [-]

, 2016-08-14 18:49, pirms 9 gadiem
Galvenais ir tas, ka neviens nezina, kā būtu noskrējusi Kažemāka. Maratonu ietekmē laikapstākļi, trase utt utt, tāpēc tagad teikt, ka Hilbornas 2:50 ir izgāšanās, bet Kažemāka nu gan būtu noskrējusi labāk - tas ir absurds.

  +1 [+] [-]

, 2016-08-14 18:50, pirms 9 gadiem
marka3x3 rakstīja: Tad, no izskanējušajām ziņām mēdijos, sieviešu peldētājām būtu jāsāk tiesu darbi, jo netika paņemta labākā rezultāta īpašniece.
Peldēšanā neviena neizpildīja normatīvu, Ribakova aizbrauca ar ielūgumu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-08-14 18:53, pirms 9 gadiem
ellja rakstīja: Galvenais ir tas, ka neviens nezina, kā būtu noskrējusi Kažemāka. Maratonu ietekmē laikapstākļi, trase utt utt, tāpēc tagad teikt, ka Hilbornas 2:50 ir izgāšanās, bet Kažemāka nu gan būtu noskrējusi labāk - tas ir absurds.
Neviens jau neko tādu neapgalvo, vnk izsaka viedokli, ka labāk būtu paticis, ja startējusi būtu vietējā.

  +2 [+] [-]

, 2016-08-14 18:54, pirms 9 gadiem
neputns rakstīja: Var jau būt, ka kādam īpaši spītīgam cilvēkam tāds uzmetiens liks strādāt vēl smagāk, bet diezgan droši saku, ka lielākajam vairumam tas drīzāk liks domāt, vai ir baigā jēga tā plosīties, ja beigās tevi tā pat uzmet.
Neviens jau netika uzmests, ieguva pilsonību un šķiet viņai arī labāks rezultāts bija....Tā saucas konkurence un ja nespēj to turēt, tad sportā nav ko darīt

  +5 [+] [-]

, 2016-08-14 18:54, pirms 9 gadiem
Par Hilborni te varētu daži muti nevērt vaļā,jo LVS bija nospraudusi striktus noteikumus un kā par brīnumu, tos arī ievēroja.Viss.Uz olimpiādi aizbrauca trīs labāko rezultātu īpašnieki.Kāds vēl var būt jautājums?

     [+] [-]

, 2016-08-14 18:55, pirms 9 gadiem
neputns rakstīja: Neviens jau neko tādu neapgalvo, vnk izsaka viedokli, ka labāk būtu paticis, ja startējusi būtu vietējā.
tādā gadījumā nevajadzētu pie argumentiem piesaukt Hilbornas šodienas rezultātu. par to, ka aizbrauca viņa nevis Anita - par to gana izcepās jau pirms Rio. šodienas sniegumam kontekstu nevajadzētu mainīt, tātad arī - uzjundīt kārtējo ''kāpēc tā'' vilni

  +3 [+] [-]

, 2016-08-14 18:55, pirms 9 gadiem
neputns rakstīja: Neviens jau neko tādu neapgalvo, vnk izsaka viedokli, ka labāk būtu paticis, ja startējusi būtu vietējā.
Atkārtošu, viņa ieguva pilsonību un uzrādīja, ja nemaldos, labāku rezultātu, kur problēma?

     [+] [-]

, 2016-08-14 18:57, pirms 9 gadiem
alguns rakstīja: Par Hilborni te varētu daži muti nevērt vaļā,jo LVS bija nospraudusi striktus noteikumus un kā par brīnumu, tos arī ievēroja.Viss.Uz olimpiādi aizbrauca trīs labāko rezultātu īpašnieki.Kāds vēl var būt jautājums?
Tā tad, ja kāds nepiekrīt vadības lēmumam, tad nedrīkst muti vērt vaļā? Kim, vai tu?
Slēpts komentārs: Cilvēks Parastais

  +4 [+] [-]

, 2016-08-14 18:58, pirms 9 gadiem
alguns rakstīja: Par Hilborni te varētu daži muti nevērt vaļā,jo LVS bija nospraudusi striktus noteikumus un kā par brīnumu, tos arī ievēroja.Viss.Uz olimpiādi aizbrauca trīs labāko rezultātu īpašnieki.Kāds vēl var būt jautājums?
Tieši tā un viņa ir tāda pat Latvijas pilsone kā jebkurš,pie tam viņai nebija vajadzīga naturalizācija ,jo jebkuram rietumu latvietiem tā pienākas automātiski ,tik jānokārto papīri.

  +4 [+] [-]

, 2016-08-14 18:58, pirms 9 gadiem
Iesaku dažiem kādreiz pārlasīt Pilsonības likumu

4.pants. Latvijas pilsoņu vienlīdzība
Latvijas pilsoņi neatkarīgi no pilsonības iegūšanas veida tiesībās un pienākumos ir vienlīdzīgi.

Pilsonības likums

  -1 [+] [-]

, 2016-08-14 18:59, pirms 9 gadiem
N-tony rakstīja: Ieguldījums nav tikai dalība olimpiādē vai jauns rekords. Paliekošas ir lietas, ko radi te uz vietas. Un cilvēkam no ārzemēm pa lielam ir pie kedas, kas te uz vietas notiek.
Nu bet vismaz sabiedrība sāka runāt par šo tēmu, kā arī par maratonu. Pirms četriem gadiem jau Dace Lina iekustināja tēmu, parādot, ka cilvēks "no ielas" var satrenēties un tikt uz olimpiādi. Kāds vēl ir Linas ieguldījums? Vai viņa kaut ko dara saistībā ar skriešanu pēc olimpiādes?

P.S. Lina Londonā finišēja 98. vietā ar rezultātu 2:47:47 (bija 118 dalībnieces). Diezgan līdzīgi Hilbornai, rezultāts pat labāks.

  +3 [+] [-]

, 2016-08-14 19:00, pirms 9 gadiem
Kaut kā agrāk es tiešām maz novērtēju mūsējos,bet paliekot vecākam arvien vairāk saprotu cik daudz darba viņi ir ieguldījuši. Paldies Jeļenai par ieguldījumu mūsu sportā
Slēpts komentārs: Arturs Onzuls

     [+] [-]

, 2016-08-14 19:01, pirms 9 gadiem
ellja rakstīja: tādā gadījumā nevajadzētu pie argumentiem piesaukt Hilbornas šodienas rezultātu. par to, ka aizbrauca viņa nevis Anita - par to gana izcepās jau pirms Rio. šodienas sniegumam kontekstu nevajadzētu mainīt, tātad arī - uzjundīt kārtējo ''kāpēc tā'' vilni
Pirms OS es necepos un rezultātus nepiesaucu. Vai es drīkstu uzjundīt 'kāpēc tā' vilni?

Bez emocijām, bet cik daudzi domā, ka viņa būtu ieguvusi LV pilsonību, ja ar savu rezultātu varētu kandidēt uz ASV izlasi?

  +3 [+] [-]

, 2016-08-14 19:01, pirms 9 gadiem
jā, painteresējies gan par Daci, viņa tiešām dara sakarā ar skriešanu

Damokla zobens rakstīja: Nu bet vismaz sabiedrība sāka runāt par šo tēmu, kā arī par maratonu. Pirms četriem gadiem jau Dace Lina iekustināja tēmu, parādot, ka cilvēks "no ielas" var satrenēties un tikt uz olimpiādi. Kāds vēl ir Linas ieguldījums? Vai viņa kaut ko dara saistībā ar skriešanu pēc olimpiādes?

P.S. Lina Londonā finišēja 98. vietā ar rezultātu 2:47:47 (bija 118 dalībnieces). Diezgan līdzīgi Hilbornai, rezultāts pat labāks.

  +4 [+] [-]

, 2016-08-14 19:04, pirms 9 gadiem
Arturs Onzuls rakstīja: Viņiem rezultāti atšķiras pa dažam minūtēm, tāda līmeni tas neko daudz neizsaka - 70 vieta vai 75, who cares. Bet LVS vajadzēja paradīt raksturu, un pateikt ka neskatoties uz to, ka Arianai tur nedaudz labāks rezultāts, brauks - Anita. Viņa ir jaunāka, viņa startē Latvijā un popularizē V/A. Atceraties ka Dacei Linai pēc OS bija konference Ozolniekos? Stāstīja kā viņai gāja utt. Ko mums dod ka Ariana aizbrauca? Pilnīgi neko. Savu sapņi piepeldēja un viss. Tu tagad 100% zini ka Anitai bus viss ok ar moivāciju? Vai varbūt LVS pēc 4 gadiem atkal kādu 3 šķiras amerikanieti aizsūtis uz Tokio? Protams mēs nezinām kā Anita noskrietu Rio, varam zīlēt, bet es domāju ka tādas izgāšanas nebūtu. Bet tagad Anita var smieties, jo viņa paliek mājas, bet Ariana aizbrauca un izgāzās. Izskatas ka LVS neskatas ilgtērmiņā uz V/A. Anita tagad jau varētu ierakstīt savā CV OS dalibu, turpināt strādāt, trenēt cilvēkus (vēl vairāk), popularizēt skriešanu...
Ja Anita tagad tiešām sēž un smejas par Hilbornas "izgāšanos" (tas tā nosacīti, jo tomēr jau cīnījās un finišēja), tad tas neko labu par viņu neliecinātu. Ceru, ka viņa turpinās trenēties un tiks gan uz pasaules čempionātiem, gan olimpiādi! Vienīgi diez vai būs normatīvs 2:45.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-08-14 19:05, pirms 9 gadiem
moskis rakstīja: jā, painteresējies gan par Daci, viņa tiešām dara sakarā ar skriešanu
Ko, ja nav noslēpums? Es tikai apjautājos, jo tiešām neko nezinu. Un, pat ja viņai pietika ar to, ka tika uz olimpīādi, neviens neko viņai nevar pārmest.

  -1 [+] [-]

, 2016-08-14 19:10, pirms 9 gadiem
HuulijsRIO4 rakstīja: Tak ko tu raudi. Pasaules sportaa paklausites kreipi kaut vai taa pasha EURO sakaraa, tur VISAM izlasem praktiski taadi migranti vien speleja un tas nav tikai futbolaa vien. Piemeram teikums - dzimis Brazilija, maate francuuze,audzis rumanija, parstav Zviedrijas izlasi - tas ir standarts lielajaa futbolaa un sportaa. Mums no taa visa nekaa nav, tikai kkadi naturalizeti dazhi 5. skiras sportisti un protams slaavi.

Ej labak uzgrauz kaadu kirbi un gaidi USA speeli
Man pilnīgi pajāt,kāda sporta politika ir citās valstīs, es par LV runāju.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-08-14 19:11, pirms 9 gadiem
Ariana ir tāda pati latviete kā Anita, tad kāpēc lai brauktu Anita? Viņa ko izpildija normatīvu? Nē! Ja viņa brauktu, tad gan varētu teikt ka atbrauca kā tūriste

  +2 [+] [-]

, 2016-08-14 19:23, pirms 9 gadiem
Lai arī man varbūt no emocionālā viedokļa arī liekas, ka pareizāk būtu bijis Kažemāku kā Latvijas pārstāvi uz Rio sūtīt, tomēr piekrītu tam, ka ir jāievēro sportiskais princips un labākā rezultāta īpašnieks brauc. Ja sāk ielaisties uz dažādiem izņēmumiem, tad tas noved pie bardaka.

  -1 [+] [-]

, 2016-08-14 19:27, pirms 9 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Nu bet vismaz sabiedrība sāka runāt par šo tēmu, kā arī par maratonu. Pirms četriem gadiem jau Dace Lina iekustināja tēmu, parādot, ka cilvēks "no ielas" var satrenēties un tikt uz olimpiādi. Kāds vēl ir Linas ieguldījums? Vai viņa kaut ko dara saistībā ar skriešanu pēc olimpiādes?

P.S. Lina Londonā finišēja 98. vietā ar rezultātu 2:47:47 (bija 118 dalībnieces). Diezgan līdzīgi Hilbornai, rezultāts pat labāks.
Un cepuri nost to atlētu priekšā kas ar savu darbu un motivāciju izlauž ceļu līdz spēlēm. Ar piebildi - bez shēmām. Šaubos vai USA līmenī Ariana varētu cīnīties par dalību olimpiādē.
Ja viņa Latvijā popularizē veselīgu dzīvesveidu, motivē jungas skriet pa mežu un pavelk cilvēkus uz aktivitātēm tad ņemu savus vārdus atpakaļ.

     [+] [-]

, 2016-08-14 19:30, pirms 9 gadiem
HuulijsRIO4 rakstīja: Cik tad mums to naturalizeto ir??? reaali saskaitaami. Ja vien likums atlauj, tadi bus vienmer. Kopumaa mums nekaa tani sakaraa nenotiek, tapec ir ok
Es taču par konkrēto situāciju runāju. Kopumā es priecājos par LV sporta politiku.

     [+] [-]

, 2016-08-14 19:31, pirms 9 gadiem
Kāpēc jungas jāvelk uz mežu?

  -2 [+] [-]

, 2016-08-14 19:31, pirms 9 gadiem
Meitenes mums atkal pierāda cik ir stipras. Koha,Laura,Ļena. Kamēr zīmuļi kā Samoilovs kulsta mēli dāmas rāda klasi

  +6 [+] [-]

, 2016-08-14 19:37, pirms 9 gadiem
Pārdzīvoju par Hilbornu. Sportiska neveiksme, tā gadās. Visticamāk, ja šī nebūtu olimpiāde, tad būtu vienkārši izstājusies. Bet kāpēc vajag tik briesmīgi apriet tagad viņu? Rodas iespaids, ka daži te ļoti priecājas par Latvijas skrējējas neveiksmīgo startu. Es vienkārši to nespēju saprast, kā var priecāties par mūsu valsti pārstāvošas sportistes neveiksmi.

  +1 [+] [-]

, 2016-08-14 19:39, pirms 9 gadiem
alguns rakstīja: Jeļenai tikai vieens jautājums.Kur biji tad ,kad vinnēji Bostonu ,Nujorku un nezin vēl kādu maratonu.Kāpēc gadus 10-15 atpakaļ neskrēji olimpiādē?
Sveiks!
Atēnas, Pekina un pat Londona esot par karstu viņai.
Tiesa Rio arī šoreiz sanāca karsti, lai gan Ļena cerēja uz +18 grādiem, kādi bija dažas dienas iepriekš.

  +3 [+] [-]

, 2016-08-14 19:44, pirms 9 gadiem
Arturs Onzuls rakstīja: Protams mēs nezinām kā Anita noskrietu Rio, varam zīlēt, bet es domāju ka tādas izgāšanas nebūtu. Bet tagad Anita var smieties, jo viņa paliek mājas, bet Ariana aizbrauca un izgāzās.
Par kādu izgāšanos tu runā, ja cilvēks smagos apstākļos noskrēja vairāk nekā 42 kilometrus un finišēja, apsteidzot 50 sportistes (ieskaitot izstājušās)? Viņa ir pelnījusi tikai cieņu un uzslavu! Es pat nesauktu par izgāšanos kādas sportistes izstāšanos- tā ir sāpīga neveiksme, vispirms jau pašai sportistei.

 +11 [+] [-]

, 2016-08-14 19:50, pirms 9 gadiem
Par Hilbornu runājot - jau sākotnēji viņa bija pateikusi, ka grib skriet par Latviju olimpiādē, tāpēc viņas motivācija, lai tiktu pie pases ir skaidra.

Tāpat, LVS vai Latvijas puse kā tāda viņai nekādu pretimnākšanu neizrādīja un viņa, tāpat kā jebkurš cits gribētājs, izgāja visu procesu, lai tiktu pie dubultpilsonības. Neviens viņu speciāli uz šejieni nevilka.

Pēc tam, atbilstoši IAAF, LVS noteikumiem izpildīja normatīvu un bija ātrāka par ceturto Latvijas sportisti, kas pretendēja uz vietu Rio.

Ja cilvēks izpilda visus nosacījumus, tad ir tikai GODĪGI, ja viņš tiek uz olimpiādi.

Savukārt tas, ko grib daudzi komentētāji ir kabinetu olimpiāde, kurā sportistu likteņi tiek lemti uz papīriem, bīdot kādus nost un citus liekot priekšā. Kad tajā pašā riteņbraukšanā par braucēju sastāvu bija jautājumi, daudziem bija pretēja nostāja... .

     [+] [-]

, 2016-08-14 19:50, pirms 9 gadiem
otins rakstīja: Par kādu izgāšanos tu runā, ja cilvēks smagos apstākļos noskrēja vairāk nekā 42 kilometrus un finišēja, apsteidzot 50 sportistes (ieskaitot izstājušās)? Viņa ir pelnījusi tikai cieņu un uzslavu! Es pat nesauktu par izgāšanos kādas sportistes izstāšanos- tā ir sāpīga neveiksme, vispirms jau pašai sportistei.
paskaties, kam Tu to stāsti...Viņš tak ar tādu aprobežotu domāšnau, ka bail metas

  -2 [+] [-]

, 2016-08-14 19:51, pirms 9 gadiem
Zundai:
Nav vajadzības visu laiku kladzināt "augstā 12.vieta". Mēs katrs pats redzam, ka tā ir laba vieta. Varbūt, cerējām uz medaļu, bet ir labi kā ir. Un pie komentēšanas vairāk jāsauc dažādi precīzi rezultāti. Kamdēļ nekomentē Peders?

  +3 [+] [-]

, 2016-08-14 19:53, pirms 9 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Par Hilbornu runājot - jau sākotnēji viņa bija pateikusi, ka grib skriet par Latviju olimpiādē, tāpēc viņas motivācija, lai tiktu pie pases ir skaidra.

Tāpat, LVS vai Latvijas puse kā tāda viņai nekādu pretimnākšanu neizrādīja un viņa, tāpat kā jebkurš cits gribētājs, izgāja visu procesu, lai tiktu pie dubultpilsonības. Neviens viņu speciāli uz šejieni nevilka.

Pēc tam, atbilstoši IAAF, LVS noteikumiem izpildīja normatīvu un bija ātrāka par ceturto Latvijas sportisti, kas pretendēja uz vietu Rio.

Ja cilvēks izpilda visus nosacījumus, tad ir tikai GODĪGI, ja viņš tiek uz olimpiādi.

Savukārt tas, ko grib daudzi komentētāji ir kabinetu olimpiāde, kurā sportistu likteņi tiek lemti uz papīriem, bīdot kādus nost un citus liekot priekšā. Kad tajā pašā riteņbraukšanā par braucēju sastāvu bija jautājumi, daudziem bija pretēja nostāja... .
Vienmēr Juri tev lieku plusu pat nelasot. Konkrēti no SC tikai Tu raksti normāli un bez tiršanas

  +2 [+] [-]

, 2016-08-14 19:58, pirms 9 gadiem
>>>Juris Miņins
Cepuri nost par objektīvu komentāru.Atklāti sakot,negaidīju.

  -3 [+] [-]

, 2016-08-14 20:20, pirms 9 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Ko, ja nav noslēpums? Es tikai apjautājos, jo tiešām neko nezinu. Un, pat ja viņai pietika ar to, ka tika uz olimpīādi, neviens neko viņai nevar pārmest.
Trene cilvekus, bija uzaicināta dažos mačos ka viesis, dalijas ar pieredzi. Maz? Varbūt, bet vairāk neka Ariāna..............

  -2 [+] [-]

, 2016-08-14 20:27, pirms 9 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Par Hilbornu runājot - jau sākotnēji viņa bija pateikusi, ka grib skriet par Latviju olimpiādē, tāpēc viņas motivācija, lai tiktu pie pases ir skaidra.

Tāpat, LVS vai Latvijas puse kā tāda viņai nekādu pretimnākšanu neizrādīja un viņa, tāpat kā jebkurš cits gribētājs, izgāja visu procesu, lai tiktu pie dubultpilsonības. Neviens viņu speciāli uz šejieni nevilka.

Pēc tam, atbilstoši IAAF, LVS noteikumiem izpildīja normatīvu un bija ātrāka par ceturto Latvijas sportisti, kas pretendēja uz vietu Rio.

Ja cilvēks izpilda visus nosacījumus, tad ir tikai GODĪGI, ja viņš tiek uz olimpiādi.

Savukārt tas, ko grib daudzi komentētāji ir kabinetu olimpiāde, kurā sportistu likteņi tiek lemti uz papīriem, bīdot kādus nost un citus liekot priekšā. Kad tajā pašā riteņbraukšanā par braucēju sastāvu bija jautājumi, daudziem bija pretēja nostāja... .
Paldies, ka izskaidroji. Piekrītu, ka šajā situācijā viss ir pareizi. Tas joprojaam neliedz izteikt savu subjektīvo viedokli, ka man nepatīk, ja tiek pieņemtas (vai federācijas, vai paša sportista iniciētas) citas valsts pilsonības tikai sportisku mērķu dēļ. Es nenosodu un nepārmetu, ja sportists tādu lēmumu pieņem, bet joprojām ceru, ka pie mums tā notiks maksimāli reti.

     [+] [-]

, 2016-08-14 20:31, pirms 9 gadiem
neputns rakstīja: Paldies, ka izskaidroji. Piekrītu, ka šajā situācijā viss ir pareizi. Tas joprojaam neliedz izteikt savu subjektīvo viedokli, ka man nepatīk, ja tiek pieņemtas (vai federācijas, vai paša sportista iniciētas) citas valsts pilsonības tikai sportisku mērķu dēļ. Es nenosodu un nepārmetu, ja sportists tādu lēmumu pieņem, bet joprojām ceru, ka pie mums tā notiks maksimāli reti.
izlasīji viņas interviju?

  -1 [+] [-]

, 2016-08-14 20:54, pirms 9 gadiem
Vai Hilbornai Latvija vēl būs vajadzīga?

  +1 [+] [-]

, 2016-08-14 21:30, pirms 9 gadiem
zigmārs112 rakstīja: Vienmēr Juri tev lieku plusu pat nelasot. Konkrēti no SC tikai Tu raksti normāli un bez tiršanas
';

  -2 [+] [-]

, 2016-08-14 22:00, pirms 9 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Par Hilbornu runājot - jau sākotnēji viņa bija pateikusi, ka grib skriet par Latviju olimpiādē, tāpēc viņas motivācija, lai tiktu pie pases ir skaidra.

Tāpat, LVS vai Latvijas puse kā tāda viņai nekādu pretimnākšanu neizrādīja un viņa, tāpat kā jebkurš cits gribētājs, izgāja visu procesu, lai tiktu pie dubultpilsonības. Neviens viņu speciāli uz šejieni nevilka.

Pēc tam, atbilstoši IAAF, LVS noteikumiem izpildīja normatīvu un bija ātrāka par ceturto Latvijas sportisti, kas pretendēja uz vietu Rio.

Ja cilvēks izpilda visus nosacījumus, tad ir tikai GODĪGI, ja viņš tiek uz olimpiādi.

Savukārt tas, ko grib daudzi komentētāji ir kabinetu olimpiāde, kurā sportistu likteņi tiek lemti uz papīriem, bīdot kādus nost un citus liekot priekšā. Kad tajā pašā riteņbraukšanā par braucēju sastāvu bija jautājumi, daudziem bija pretēja nostāja... .
Protams viss ir likumīgi bet vai ir pareizi? Protams ka nav. Jebkurš cilvēks kurš draudzējas ar galvu to saprot. Ja viņa gribētu skriet kādu distanci kur mums jau nav 3 dalībnieku - nekādu problēmu.Bet kad cilvēks speciāli ņem LV pilsonību lai piedalītos OS un dēļ tā mūsu sportists nevar aizbraukt - tas nav pareizi. Un GODĪGI. Otrais, ja viņa pretendētu uz TOP, da kaut 30... (vēl labāk protams uz TOP3 kā to var izdarīt Nakonečnijs), bet viņa nevar un viņa IZGĀZĀS. Totāli. Šajā gadījuma "kabinetu olimpiāde" bija vajadzīga, bet LVS laikam ir vienalga kas tur brauc, galvēnāis ka kāds vispar brauc un tad varēs ari paši LVS darbinieki braukt. Mēs sūtam uz OS cilvēku kurš naturalizējas speciāli lai aizbraukt uz OS, jo pastāvot savu valsti viņš to izdarīt nevar, bet mums pašiem ir tāda paša līmeņa sportists, kas skrien te pat Latvija katru gadu. Kur loģika? Visi te tādi gudrinieki, aizstāv kaut kādu amerikānieti, kura jau rīt pat neatcerēsies Latviju. Tas ir normāla prakse lemt kas brauks uz OS, atceros krieviem tā bija augstlēkšanā, bija nolemts ka uz OS brauks "ne labāka rezultāta īpašnieks", šeit ari varētu tā izdarīt, kāpēc nē? Vai pēc ASV sistēmas, kas uzvar valsts čempionāta, a nē, Ariāna taču nekad neskrēja LČ......

  +2 [+] [-]

, 2016-08-14 22:16, pirms 9 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Nu bet vismaz sabiedrība sāka runāt par šo tēmu, kā arī par maratonu. Pirms četriem gadiem jau Dace Lina iekustināja tēmu, parādot, ka cilvēks "no ielas" var satrenēties un tikt uz olimpiādi. Kāds vēl ir Linas ieguldījums? Vai viņa kaut ko dara saistībā ar skriešanu pēc olimpiādes?

P.S. Lina Londonā finišēja 98. vietā ar rezultātu 2:47:47 (bija 118 dalībnieces). Diezgan līdzīgi Hilbornai, rezultāts pat labāks.
Viņa trenē ikdienas skrējējus, kam ir mazi mērķīši - dalās zināšanās pieredzē, ko ir ieguvusi.

  +3 [+] [-]

, 2016-08-14 22:29, pirms 9 gadiem
Apsveicu meitenes - mūsu maratonskrējējas! Katra skrēja savās max spējās un tas, ka maratons ir viena supergrūta disciplīna, tas nu ir fakts!

  +2 [+] [-]

, 2016-08-14 22:43, pirms 9 gadiem
Prokopcukai izcils maratons! Otrai musu damai - labs. Tresajai... Visu cienu par cinu un Latvijas milestibu no vinas gimenes puses, tacu laikam biju gaidijis no vinas kaut ko vairak. Ceru, ka te nebus Pereplotkina gadijums, un mes par Hilbornas panakumiem zem sarkanbaltsarkana vel dzirdesim.

  +1 [+] [-]

, 2016-08-14 23:30, pirms 9 gadiem
Arturs Onzuls rakstīja: Protams viss ir likumīgi bet vai ir pareizi? Protams ka nav. Jebkurš cilvēks kurš draudzējas ar galvu to saprot. Ja viņa gribētu skriet kādu distanci kur mums jau nav 3 dalībnieku - nekādu problēmu.Bet kad cilvēks speciāli ņem LV pilsonību lai piedalītos OS un dēļ tā mūsu sportists nevar aizbraukt - tas nav pareizi. Un GODĪGI. Otrais, ja viņa pretendētu uz TOP, da kaut 30... (vēl labāk protams uz TOP3 kā to var izdarīt Nakonečnijs), bet viņa nevar un viņa IZGĀZĀS. Totāli. Šajā gadījuma "kabinetu olimpiāde" bija vajadzīga, bet LVS laikam ir vienalga kas tur brauc, galvēnāis ka kāds vispar brauc un tad varēs ari paši LVS darbinieki braukt. Mēs sūtam uz OS cilvēku kurš naturalizējas speciāli lai aizbraukt uz OS, jo pastāvot savu valsti viņš to izdarīt nevar, bet mums pašiem ir tāda paša līmeņa sportists, kas skrien te pat Latvija katru gadu. Kur loģika? Visi te tādi gudrinieki, aizstāv kaut kādu amerikānieti, kura jau rīt pat neatcerēsies Latviju. Tas ir normāla prakse lemt kas brauks uz OS, atceros krieviem tā bija augstlēkšanā, bija nolemts ka uz OS brauks "ne labāka rezultāta īpašnieks", šeit ari varētu tā izdarīt, kāpēc nē? Vai pēc ASV sistēmas, kas uzvar valsts čempionāta, a nē, Ariāna taču nekad neskrēja LČ......
Ir konkurece, ir Izaugsme. kur problēma? siltumnīcas efekts un saukšana visus par tūristiem, laikam tev patīk labāk.

  +5 [+] [-]

, 2016-08-14 23:43, pirms 9 gadiem
Arturs Onzuls rakstīja: Protams viss ir likumīgi bet vai ir pareizi? Protams ka nav. Jebkurš cilvēks kurš draudzējas ar galvu to saprot. Ja viņa gribētu skriet kādu distanci kur mums jau nav 3 dalībnieku - nekādu problēmu.Bet kad cilvēks speciāli ņem LV pilsonību lai piedalītos OS un dēļ tā mūsu sportists nevar aizbraukt - tas nav pareizi. Un GODĪGI. Otrais, ja viņa pretendētu uz TOP, da kaut 30... (vēl labāk protams uz TOP3 kā to var izdarīt Nakonečnijs), bet viņa nevar un viņa IZGĀZĀS. Totāli. Šajā gadījuma "kabinetu olimpiāde" bija vajadzīga, bet LVS laikam ir vienalga kas tur brauc, galvēnāis ka kāds vispar brauc un tad varēs ari paši LVS darbinieki braukt. Mēs sūtam uz OS cilvēku kurš naturalizējas speciāli lai aizbraukt uz OS, jo pastāvot savu valsti viņš to izdarīt nevar, bet mums pašiem ir tāda paša līmeņa sportists, kas skrien te pat Latvija katru gadu. Kur loģika? Visi te tādi gudrinieki, aizstāv kaut kādu amerikānieti, kura jau rīt pat neatcerēsies Latviju. Tas ir normāla prakse lemt kas brauks uz OS, atceros krieviem tā bija augstlēkšanā, bija nolemts ka uz OS brauks "ne labāka rezultāta īpašnieks", šeit ari varētu tā izdarīt, kāpēc nē? Vai pēc ASV sistēmas, kas uzvar valsts čempionāta, a nē, Ariāna taču nekad neskrēja LČ......
Ir tāda lieta kā atlases kritēriji, ko balstoties uz IAAF noteiktajiem normatīviem izstrādā LVS. Hilbornai ir kaut kādas atlaides dotas, lai viņa brauktu? Nē, viņa izdarīja visu pati, palīdzību neprasot.

Tas, ka LVS neiedomājās par šādu iespēju, ka kāds naturalizētais var iespraukties un nosacīti nenolobēja tos sportistus, kas Latvijas izlasē startē ilgāk... nu, varbūt, arī tā, taču jautājums atkal - vai vajag?

Hilborna ir Latvijas pilsone, tāda pati kā jebkurš cit sportists, tāpēc viņai ir tieši tādas pašas iespējas (un pienākumi, protams, arī) kā jebkurai citai maratonistei.

Savukārt, ja Hilbornu atstāj malā, bet paņem vietējo, tikai tāpēc, ka viņa ir vietējā, neskatoties uz sportisko rezultātu - tas ir gadījums, ko pēc tam var izmantot kā grib un nākotnē izlasi vispār tad varēs komplektēt pēc treneru draugu sarakstiem.

Lai vai kā man pašam gribētos, lai starptautiskā līmenī Latviju pārstāvētu tikai tepat dzimuši un auguši atlēti, vēl vairāk man gribas, lai tiktu saglabāts godīgas konkurences princips un skaidri spēles noteikumi.

  +5 [+] [-]

, 2016-08-15 01:19, pirms 9 gadiem
Igauņu trīnītēm 97. un 114. vieta (trešā izstājusies), un igauņi nebūt neuzskata, ka viņas būtu jānosoda, tieši otrādi, un arī māsas pašas tikai no sirds priecājas, ka tik grūtos apstākļos vispār divas no viņām spējušas finišēt. Tā kā, domāju, attieksme pret Hilbornu un viņas 106. vietu te daudziem nav adekvāta.

     [+] [-]

, 2016-08-16 00:33, pirms 9 gadiem
Padomājiet no citas puses- Ariana pilnīgi noteikti nes Latvijas vārdu pasaulē, ļoti pozitīvi. Rezultāts labs tādam karstumam un neaizmirstiet, ka arī viņa salīdzinoši nesen skrēja iepriekšējo maratonu.
Latviešiem vajadzētu iziet kaut kādus pozitīvisma kursus 😊