Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2889, Did:0, useCase: 3

Latvijas kamaniņu braucēji no Phjončhanas atvadās ar 6. vietu stafetē

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Latvijas kamaniņu braucēji no Phjončhanas atvadās ar 6. vietu stafetē
Ulla Zirne
Foto: AFP/Scanpix

Latvijas stafetes komanda – Ulla Zirne, Kristers Aparjods, Juris un Andris Šici – Phjončhanas olimpiskajās spēlēs izcīnīja sesto vietu. Par čempioni kļuva Vācija, aiz muguras atstājot kanādiešus un austriešus.

Kad trasē devās Latvijas kamaniņu braucēju komandai, vadībā atradās Olimpiskie sportisti no Krievijas. Ulla Zirne, kurai starts nav spēcīgākā puse, līdz trases vidum atradās iedzinējos, tomēr turpinājumā viņa bija ātrāka nekā Jekaterina Baturina, iegūstot 0,154 sekužu pārsvaru. Savukārt Kristers Aparjods pārsvaru zaudēja un stafetes kociņu Jurim un Andrim Šiciem nodeva ar 0,122 sekunžu deficītu.

Latvijas duets spēja izvilkt uzvaru pret krieviem – 0,034 sekunžu pārsvars –, un mūsējie kļuva par līderiem. Tomēr vadība uzreiz tika pazaudēta, jo Itālijas komanda bija krietni ātrāka. Vieta sešiniekā bija nodrošināta, taču komandas, kurām vēl bija jādodas trasē, bija klasi augstāk, tādējādi Latvija sacensības arī noslēdza sestajā vietā.

Medaļu dalīšana bija intrigas pilna. Amerikāņi par 0,002 sekundēm apsteidza Itālijas komandu, taču ar to pietika tikai ceturtajai vietai. Bronzu ieguva austrieši, bet sudrabu izcīnīja Kanādas komanda, kas trasē devās pirms pretiniekiem. Austrijai nepalīdzēja nedz olimpiskais čempions Davids Gleiršers, nedz spēcīgais divnieks. Zelts nonāca pārliecinošās Vācijas kontā, kas tuvākos sekotājus apsteidza par 0,355 sekundēm.

Stafetes sacensības

VValstsLaiks
1.Vācija2:24.517
2.Kanāda+0.355
3.Austrija+0.471
4.ASV+0.574
5.Itālija+0.576
6.Latvija+0.798

Medaļu sadalījums kamaniņās

V.ValstsZSB
1.Vācija314
2.Austrija111
3.Kanāda011
4.ASV010

  +1 [+] [-]

, 2018-02-15 16:01, pirms 7 gadiem
fkscd rakstīja: Kad mēs esam priekšā kanādiešiem? Pag.OS stafetē paveicās, bet salīdzini, cik medaļu PK, PČ un OS ņem kanādieši un cik mēs!
ja salīdzini, tad salīdzini uz 1 cilvēku
es vnk nesaprotu, kur dažreiz rodas tādi murgi, loģiskās domāšanas trūkums?

  -3 [+] [-]

, 2018-02-15 16:02, pirms 7 gadiem
kols00 rakstīja: ko darīt ar iztērētajiem desmitiem miljoniem ?
vai par 7.vietu viņi tomēr saņems prēmijas? un lielas prēmijas?
kādas prēmijas? Krievijā eksistē tikai trijnieks, kamēr latvju bāleliņi priecājas, ka esam apsteiguši pašu trenētus aborigēnus (austrāliešus)

  -3 [+] [-]

, 2018-02-15 16:05, pirms 7 gadiem
kols00 rakstīja: ja salīdzini, tad salīdzini uz 1 cilvēku
es vnk nesaprotu, kur dažreiz rodas tādi murgi, loģiskās domāšanas trūkums?
kādā sakarā jāsalīdzina ar iedzīvotāju skaitu?! Tizla domāšana, par ko pat Rīmenis katru pārraidi iesmej. Kanādai renes sports nav ne tuvu populārākais.

  +1 [+] [-]

, 2018-02-15 16:05, pirms 7 gadiem
fkscd rakstīja: Kad mēs esam priekšā kanādiešiem? Pag.OS stafetē paveicās, bet salīdzini, cik medaļu PK, PČ un OS ņem kanādieši un cik mēs!
Own The Podium - Winter Sports 2017-2018

  +4 [+] [-]

, 2018-02-15 16:06, pirms 7 gadiem
Aste rakstīja: Vai kaut kur var redzēt, cik tieši līdzekļu no valsts budžeta ir ieguldīti kamaniņu sportā? Meklēju, bet neatradu.
Nez, vai pāris centi no Latvijas iedzīvotāja gadā sanāk?
Es tikai atradu šo-kopā visas ''Olimpiskās izmaksas""
http://olimpiade.lv/lv/jaunumi/zinas/latvijas-olimpiska-delegacija-phjonchana-2018-izmaksa-4-22-miljonus-eiro-1358
2016.gada federācijas pārskats te: kamanas.lv . No dažādām valsts "kabatām" ~ 570 tk. plus vēl 200 no starptautiskās federācijas.

  +2 [+] [-]

, 2018-02-15 16:06, pirms 7 gadiem
fkscd rakstīja: kādā sakarā jāsalīdzina ar iedzīvotāju skaitu?! Tizla domāšana, par ko pat Rīmenis katru pārraidi iesmej. Kanādai renes sports nav ne tuvu populārākais.
parādi man datus, cik viņiem reģistrētu renistu, cik amatieru, cik piedalās valsts čempī, atlases mačos.
Pietiekami daudz sportistu tāpat ir,
populārs vai nepopulārs, bet naudu tehnikai Kanāda var ieguldīt vairāk kā LV.
Tehniskajā sporta veidā, kur sliece, kamana ir ļoti no svara- kādās starta pozīcijās pret to pašu Kanādu tad esam, ko ?

  -1 [+] [-]

, 2018-02-15 16:07, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: 6.vieta pasaulē arī ir tūrisms?
Ja pasaulē ir 7 profesionālas valstis, no kurām 1 startēja ar otro sastāvu, tad 6. vieta ir tūrisms

     [+] [-]

, 2018-02-15 16:10, pirms 7 gadiem
ice F-1 rakstīja: http://www.ownthepodium.org/Funding/Winter-Sports-2016-2017
un kas tas ir? Latvieši izmet miskastē (kamanās) līdzīgas summas

  +3 [+] [-]

, 2018-02-15 16:10, pirms 7 gadiem
Kamēr valsts neieguldīs sportā,tikmēr jāpriecājas ka vēl sešiniekā iebraucam.Ja nevar pa gandrīz 30 gadiem uzcelt kārtīgu futboka stadionu nacionālajai izlasei,vieglatlētikas manēžu un t.t.Par kādiem rezultātiem iet runa.

  +1 [+] [-]

, 2018-02-15 16:11, pirms 7 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Nekādu traģēdiju nesaskatu, jāturpina strādāt. Sistēma, manuprāt, kamaniņu sportā mums ir diezgan laba, ir pat zināma masveidība starp jaunajiem sportistiem (ne jau, protams, desmitos mērāma, bet pietiekama tik specifiskam sporta veidam). Iespējams, šoreiz rezultātus ietekmēja tehnikas faktors. Nezinu, varbūt tas laiks ir beidzies, kad var saķimerēt superkamanas tumšā garāžā, un vajag iesaistīt procesā jaunākas tehnoloģijas.
Ja paskatās filmiņas, cik un kā trenējas top atlēti, tad noteikti, ka katrs individuāli var pielikt.
Starts nevienam nav ideāls. Ja parādīs, ka ar cilvēcisko pusi ir ļoti augsts līmenis, jāpieprasa tehnikas uzlabojumi.
No malas šogad izskatījās tā, kvalificējāmies, tad jau redzēs kā būs. Nu nebūs. Konkurence itkā ir, bet tomēr kautkas nestrādā, lai kādu no pieredzējušajiem atstātu mājās.

     [+] [-]

, 2018-02-15 16:12, pirms 7 gadiem
ice F-1 rakstīja: http://www.ownthepodium.org/Funding/Winter-Sports-2016-2017

tādu summu grūž slēpošanā , bet panākumi vispār tur nav

  -2 [+] [-]

, 2018-02-15 16:12, pirms 7 gadiem
kols00 rakstīja: parādi man datus, cik viņiem reģistrētu renistu, cik amatieru, cik piedalās valsts čempī, atlases mačos.
Pietiekami daudz sportistu tāpat ir,
populārs vai nepopulārs, bet naudu tehnikai Kanāda var ieguldīt vairāk kā LV.
Tehniskajā sporta veidā, kur sliece, kamana ir ļoti no svara- kādās starta pozīcijās pret to pašu Kanādu tad esam, ko ?
Latvieši izmet ne mazas summas kamanās. Nemaz tik liela atšķirība no kanādiešiem nav, tik atdeve nesalīdzināmi lielāka. Mūsējie vienkārši nemāk tērēt

  -3 [+] [-]

, 2018-02-15 16:13, pirms 7 gadiem
aizermans rakstīja: Diez vai īsajā distancē vajadzēja likt jauniņo. Viņam nav starta uzrāviena. Kivlenieks labāks.
Pilnīgi piekrītu, tupa izvēle un tāpēc tupa 6 vieta

     [+] [-]

, 2018-02-15 16:14, pirms 7 gadiem
10cc rakstīja: Kamēr valsts neieguldīs sportā,tikmēr jāpriecājas ka vēl sešiniekā iebraucam.Ja nevar pa gandrīz 30 gadiem uzcelt kārtīgu futboka stadionu nacionālajai izlasei,vieglatlētikas manēžu un t.t.Par kādiem rezultātiem iet runa.
kāds te sakars futbola stadionam? Siguldas trases uzlabošanai vien izmeta lielu summa, kamēr bagātie norvēģi taisīja protestus, ka valsts tērē līdzekļus PK posma rīkošanai Lillehamerā

  +3 [+] [-]

, 2018-02-15 16:14, pirms 7 gadiem
biboks rakstīja: cerams ka sportisti komentarus nelasa
Nav jau nekādi psihiatri, kuriem jāzin pacientu stāvoklis.

  +4 [+] [-]

, 2018-02-15 16:16, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: Siguldā jau būtu zelti jāceļ...bet nav. PK nav rādītājs, pie tam Zirne pirmo reizi brauca stafeti. Aparjods arī. Šī trase nesanāk mūsējiem.
Pieņemu, ka neskatījāties Siguldas posmu - brāļi Šici nobrauca divus perfektus braucienus, vācieši ne tik gludi, turklāt pat kājas 3 reizes meta pie ledus. Un tomēr ar šādām kļūdām kamanas viņiem slīd ātrāk. Ko var pārmest mūsu sportistiem?
Ka viņiem nepieder rūpnīca un miljoni eksperimentiem?

  +1 [+] [-]

, 2018-02-15 16:16, pirms 7 gadiem
comon88 rakstīja: tādu summu grūž slēpošanā , bet panākumi vispār tur nav
Tādu sportistu kā Hārvejs neesi dzirdējis? Ja ne, tad nedaudz nokaunies!

  -2 [+] [-]

, 2018-02-15 16:19, pirms 7 gadiem
piccola_b rakstīja: Pieņemu, ka neskatījāties Siguldas posmu - brāļi Šici nobrauca divus perfektus braucienus, vācieši ne tik gludi, turklāt pat kājas 3 reizes meta pie ledus. Un tomēr ar šādām kļūdām kamanas viņiem slīd ātrāk. Ko var pārmest mūsu sportistiem?
Ka viņiem nepieder rūpnīca un miljoni eksperimentiem?
Siči tik Siguldā nobrauca, pat šodien gāja kājas pa ledu
Cauce vispār ir parodija, kurai jābeidz tērēt laiks nodarbei, kurā viņai nav talanta. Kivlenieks tas pats. Pieredze milzīga, bet kļūdas kā pirmo reizi kāpušam kamanās. Visi citi var nobraukt, tik mums katra trase rada neatrisināmus pārsteigumus

  +1 [+] [-]

, 2018-02-15 16:20, pirms 7 gadiem
Ulla ir skaista

  +4 [+] [-]

, 2018-02-15 16:22, pirms 7 gadiem
Aste rakstīja: Vismaz viens sakarīgs komentārs. Es visu laiku par to "garāžas" tehniku domāju. Nevar entuziastu kompānija vai ģimene konkurēt ar tehnoloģiju lielvalstīm.
Varbūt kamanu saimei arī vajadzētu kā skeletonistiem un bobslejistiem - pameklēt kādu ar dzīvi neapmierinātu vācieti, austrieti, kanādieti vai citu lielvalsts pārstāvi, kas iedotu kādu knifu vai sliktākajā gadījumā - svaigu perspektīvu, kā paskatīties uz dzīvi?

  +3 [+] [-]

, 2018-02-15 16:25, pirms 7 gadiem
Baraks Osama rakstīja: Varbūt kamanu saimei arī vajadzētu kā skeletonistiem un bobslejistiem - pameklēt kādu ar dzīvi neapmierinātu vācieti, austrieti, kanādieti vai citu lielvalsts pārstāvi, kas iedotu kādu knifu vai sliktākajā gadījumā - svaigu perspektīvu, kā paskatīties uz dzīvi?
Siču tēvs vakar teica,ka tas dārgs prieks esot...

  +2 [+] [-]

, 2018-02-15 16:28, pirms 7 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Iespējams, šoreiz rezultātus ietekmēja tehnikas faktors. Nezinu, varbūt tas laiks ir beidzies, kad var saķimerēt superkamanas tumšā garāžā, un vajag iesaistīt procesā jaunākas tehnoloģijas.
Domājams - būtu iespējas, iesaistītu cita līmeņa tehnoloģijas. Bet, lai kā te daži brēktu par naudas tērēšanu, acīmredzot līdzekļu tehnikas pietiekamai attīstībai nepietiek.

  -1 [+] [-]

, 2018-02-15 16:28, pirms 7 gadiem
ice F-1 rakstīja: Siču tēvs vakar teica,ka tas dārgs prieks esot...
A kas mūsdienās ir labi un lēti? Hārtlijs ar hokejistiem arī par sviestmaizi nestrādā. Var izrādīties, ka 2018.gadā ir pienācis laiks, kad kā saka - lai pļautu, pirms tam kaut kas ir arī jāiesēj.

     [+] [-]

, 2018-02-15 16:28, pirms 7 gadiem
ice F-1 rakstīja: Siču tēvs vakar teica,ka tas dārgs prieks esot...
jo pašam sev jāatvēl laba alga. Bija jau runa, ka Rommels varētu nākt latviešu komandā par konsultantu (un neprasīja nemaz tik lielu summu), bet Dukuri negribēja dalīties un labāk sev paturēja kāda ekstra auto iegādei

     [+] [-]

, 2018-02-15 16:29, pirms 7 gadiem
Tas tā piemēram,aizved savu atvasi uz kamaniņām, vai citu sporta veidu.Būs jāiegulda arī savi līdzekļi,tāpēc to ko viņam iedos valsts,ja iedos normālus rezultātus nesasniegsi.

     [+] [-]

, 2018-02-15 16:38, pirms 7 gadiem
pilnīgs fogelisms, atvainojiet- pofigisms?.. OTL

  +1 [+] [-]

, 2018-02-15 16:51, pirms 7 gadiem
Aste rakstīja: Vismaz viens sakarīgs komentārs. Es visu laiku par to "garāžas" tehniku domāju. Nevar entuziastu kompānija vai ģimene konkurēt ar tehnoloģiju lielvalstīm.
Kvai tas pats skeletons - Dukuri garāžā skrūve savas ragaviņas, kamēr briti ar 3D tehnoloģijām uzmeistaro kombinezonu saviem sportistiem, kas būtiski uzlabo rezultātus..

  -2 [+] [-]

, 2018-02-15 17:00, pirms 7 gadiem
No kurienes lielākajai daļai šeit ir iespaids, ka lielvalstu sportisti (GER, UK, utt) šajos uber-nišas sporta veidos peldās naudā? Objektīvi ņemot, Dukuri un LV kamaniņieki ir finansiāli turīgāki par lielāko daļu pasaules kamaniņiekiem (izņemot DE, iespējams!) - ar labām iespējām. Dukurs ir profesionālis jau cik gadus, bet parādās korejiešu traktorists, kanādiešu traktorists - un abi viņu izkniedē. Šajos nišas sportos par naudu nevaram sūdzēties - valsts atbalsts ir ļoti labs, pat salīdzinot ar turīgajam valstīm, kur tas turās uz entuziasmu un kontaktiem.

  +2 [+] [-]

, 2018-02-15 17:26, pirms 7 gadiem
edmunds_s rakstīja: No kurienes lielākajai daļai šeit ir iespaids, ka lielvalstu sportisti (GER, UK, utt) šajos uber-nišas sporta veidos peldās naudā? Objektīvi ņemot, Dukuri un LV kamaniņieki ir finansiāli turīgāki par lielāko daļu pasaules kamaniņiekiem (izņemot DE, iespējams!) - ar labām iespējām. Dukurs ir profesionālis jau cik gadus, bet parādās korejiešu traktorists, kanādiešu traktorists - un abi viņu izkniedē. Šajos nišas sportos par naudu nevaram sūdzēties - valsts atbalsts ir ļoti labs, pat salīdzinot ar turīgajam valstīm, kur tas turās uz entuziasmu un kontaktiem.
Pilnībā piekrītu, Latvijā mūsējiem fiziskā ziņā būtu jābūt daudziem priekšā, jo lielākoties visi izlases sportisti, skaitās profesionāļi ,jo par to saņem naudu no Valsts. Bobslejā tas ir redzams, arī skeletonā, bet nu ir vēl tāds aspekts, kā tehnika, kur nu nespējam konkurēt ar pasaules grandiem, jo vienkārši nav tādu līdzekļu ,lai nodarbotos ar testiem lielo koncernu rūpnīcās, un pirmie uzzinātu un izmēginātu tehniskās novitātēs ,kādas pieejamas zinātnes pasaulē..par līdzekļiem protams tiek tērētas pieklājīgas summas ,bet tiek pirktas sagataves no lielvalstīm, kas varbūt ir jau 3, 4 gadus zināmas viņiem, bet jaunums mums..

  +1 [+] [-]

, 2018-02-15 17:27, pirms 7 gadiem
Fū!
Labi kā tā! Ka bez medaļām stafetē.
Vienkārši nebijām pelnījuši.
Ar padsmitajām vietām vieniniekos.
Citādi atkal varētu izlikties, ka esam kamaniņu sporta lielvalsts(?!)!
Labi.
Atpaliekam tehnoloģijās.
Bet vai kāds, laikam jau izņemot Šicus, var būt apmierināts ar savu braucienu tehnisko izpildījumu??? Ka tiešām, tiešām veicis gandrīz vai labākos braucienus savā mūžā???
Nu nezinu, nezinu...
Kamanas neslīd, bet starta uzrāvienu taču var uztrenēt! Un arī brauktprasmi! Un ar galvu arī jādraudzējas, lai nebūtu jādzird nesapratām, neprotam izskaidrot utt utml. par piemēru varētu paņemt kaut vai mūsu pašu Melbārdi!
LETA - "Phjončhanas olimpisko spēļu trasē dažbrīd nepieciešams arī brutāli pagriezt bobu un tāpēc Latvijas bobsleja vadošajam pilotam Oskaram Melbārdim nepieciešams salauzt savus ieradumus, pēc pirmā oficiālā treniņa olimpiskajā trasē atzina latvietis."
T.i., gan viņš, gan jau arī bobslejistu treneru korpuss DOMĀ kas un kā, nevis kā biatlona un kamanu šļūcēju saime - tupa maukt uz priekšu un brīnīties, ja nav rezultāta!
+dažiem labiem sportistiem un funkcionāriem derētu apmeklēt pieticības stundas, citādi cik var klausīties pasakas par super puper treniņu metodēm utt utml, bet beigās vien čiks sanāk!

     [+] [-]

, 2018-02-15 17:28, pirms 7 gadiem
nauris noviks rakstīja: ziniet ko bet skiet ka sini olimpiade nebus neviena medala.dukuram ar nau ticiba vairs.varbut izvilks 3 vietu.bobsleja 5nieks varbut.un rastargujevs vispar skaistulits.ja masu starta nebus 6nieka.lidosta sagaidisu ar sudainu mietu viņu.
To skatu es gribētu redzēt

     [+] [-]

, 2018-02-15 17:33, pirms 7 gadiem
Reali bedigi ar tiem olimpiešiem,un vel tă reklāma pa vidu olimpiades starplaikos ,kipa gatavi uz varoņdarbiem

  +2 [+] [-]

, 2018-02-15 17:39, pirms 7 gadiem
edmunds_s rakstīja: No kurienes lielākajai daļai šeit ir iespaids, ka lielvalstu sportisti (GER, UK, utt) šajos uber-nišas sporta veidos peldās naudā? Objektīvi ņemot, Dukuri un LV kamaniņieki ir finansiāli turīgāki par lielāko daļu pasaules kamaniņiekiem (izņemot DE, iespējams!) - ar labām iespējām. Dukurs ir profesionālis jau cik gadus, bet parādās korejiešu traktorists, kanādiešu traktorists - un abi viņu izkniedē. Šajos nišas sportos par naudu nevaram sūdzēties - valsts atbalsts ir ļoti labs, pat salīdzinot ar turīgajam valstīm, kur tas turās uz entuziasmu un kontaktiem.
Kāds te vispār sakars ar laiku cik ir katrs nobraucis...

Ja Dukuram no paša karjeras sākuma būtu blakus nolikts tāds naudas maiss kā Junam,viņš jau sen būtu vismaz 2-kārtējs čempions

  +1 [+] [-]

, 2018-02-15 17:57, pirms 7 gadiem
fkscd rakstīja: Ja pasaulē ir 7 profesionālas valstis, no kurām 1 startēja ar otro sastāvu, tad 6. vieta ir tūrisms
Vienalga cik un kādas valstis nodarbojās ar sportu. 6 vieta OS ir 6.vieta. Tā noetikti nav slikta. Esam 6.vietā pasaulē kamaniņu sportā kopumā uz šo brīdi. Tas ir labi. Esam zaudējuši pozīcijas. Pamazām notiek paaudzū maiņa. Ar optimismu skatos nākotnē. Zirne 22 gadi un jau tuvojās desmitniekam. Aparjode 21 gads, Aparjods -drīz būs 20 gadi. Rozītis 23 gadi (tikai ar viņu gan lielas cerības nesaistu). Cauce varbūt var pielikt 27 gadi.
Abi Aparjodi un Zirne. Ļoti vajadzētu vēl kādus 2 vismaz labus jaunos.
Lielākas problēmas būs divniekos, jo pēc Šiciem labas klases braucējus pagaidām neredzeu. Gudramovičs/Kalniņš var kādu posmu nobraukt labi bet nu ļoti, ļoti nestabili. Putins/Marcinkēvičs nevieš optimismu vismaz pagaidām -23 un 24 gadus veci. Kamaniņās divas sestās vietas ir-nav nekas īpašs, bet arī tas tomēr ir kaut kas.

  +1 [+] [-]

, 2018-02-15 17:59, pirms 7 gadiem
PlayBoy rakstīja: Fū!
Labi kā tā! Ka bez medaļām stafetē.
Vienkārši nebijām pelnījuši.
Ar padsmitajām vietām vieniniekos.
Citādi atkal varētu izlikties, ka esam kamaniņu sporta lielvalsts(?!)!
Labi.
Atpaliekam tehnoloģijās.
Bet vai kāds, laikam jau izņemot Šicus, var būt apmierināts ar savu braucienu tehnisko izpildījumu??? Ka tiešām, tiešām veicis gandrīz vai labākos braucienus savā mūžā???
Nu nezinu, nezinu...
Kamanas neslīd, bet starta uzrāvienu taču var uztrenēt! Un arī brauktprasmi! Un ar galvu arī jādraudzējas, lai nebūtu jādzird nesapratām, neprotam izskaidrot utt utml. par piemēru varētu paņemt kaut vai mūsu pašu Melbārdi!
LETA - "Phjončhanas olimpisko spēļu trasē dažbrīd nepieciešams arī brutāli pagriezt bobu un tāpēc Latvijas bobsleja vadošajam pilotam Oskaram Melbārdim nepieciešams salauzt savus ieradumus, pēc pirmā oficiālā treniņa olimpiskajā trasē atzina latvietis."
T.i., gan viņš, gan jau arī bobslejistu treneru korpuss DOMĀ kas un kā, nevis kā biatlona un kamanu šļūcēju saime - tupa maukt uz priekšu un brīnīties, ja nav rezultāta!
+dažiem labiem sportistiem un funkcionāriem derētu apmeklēt pieticības stundas, citādi cik var klausīties pasakas par super puper treniņu metodēm utt utml, bet beigās vien čiks sanāk!
Cik labākos tu skaiti par lielvalstīm kamaniņās. Šodien mēs labi redzējām - ir 7 kamaniņu sporta lielvalstis.