Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2889, Did:0, useCase: 3

Šici sasniedz olimpisko sešinieku, vācieši kļūst par divkārtējiem čempioniem

Krišjānis Pundurs
Krišjānis Pundurs

Šici sasniedz olimpisko sešinieku, vācieši kļūst par divkārtējiem čempioniem
Brāļi Šici
Foto: Reuters/Scanpix

Phjončhanā aizvadītas sacensības kamaniņu sportā divniekiem. Sesto rezultātu uzrādīja Andris un Juris Šici, savukārt Oskars Gudramovičs/ Pēteris Kalniņš ierindojās 14. pozīcijā. Zelta medaļas izcīnīja vācieši Tobiass Vendls un Tobiass Arlts.

Pirmais brauciens

Sacensības atklāja Olimpisko sportistu no Krievijas duets - Deņisejevs/Antonovs veica labu braucienu un ar jaunu trases rekordu uzstādīja kontrollaiku pārējiem - 46,437. Pateicīga izloze Andrim un Jurim Šiciem, kuri startēja nākamie. Startā latvieši bija maķenīt lēnāki, taču trases gaitā deficītu atspēlēja, par spīti kļūdai trases vidusdaļā finišā pārspējot sāncenšus par sekundes desmitdaļu.

Trešais numurs Soču olimpiskajiem čempioniem - vāciešiem Vendlam un Arltam. Ātrie vācieši trasi veica nevainojami, akurāti izbrauca trases āķīgākās vietas un finišā rezultāts 45,820 kļuva par nopietnu pieteikumu uz zelta medaļām arī Phjončhanā. Sacensību galvenie favorīti Toni Egerts un Saša Benekens, kuri uzrādīja labākos laikus arī treniņos, pieredzējušākajiem kolēģiem nespēja turēt līdzi, finišā tautiešiem zaudējot 0,111 sekundes, tomēr saglabājot visai komfortablu pārsvaru pār brāļiem Šiciem.

Otrajā vietā izvirzījās austrieši Pencs/Fišlers, no līderiem Vendla un Arlta atpaliekot 0,071 sekundi. Jāatgādina, ka tieši šī ekipāža pieļāva liktenīgu kļūdu Soču spēlēs, atbrīvojot vietu uz pjedestāla brāļiem Šiciem. Kā sestie uz starta stājās Oskars Gudramovičs/Pēteris Kalniņš. Latvieši rupji kļūdījās trases sarežģītākajā vietā - devītajā virāžā, neizvairoties no sānslīdes. Finišā tobrīd pēdējais rezultāts, no līderiem atpaliekot 1,07 sekundes.

Brāļus Šicus par vietu zemāk pabīdīja amerikāņu divnieks Mortensens/Terdimans, kuri piedzīvoja krietienu treniņos. Ātrāki trasē izrādījās arī kanādieši Vokers/Snaits un Itālijas duets Naglers/Maleiers, ieņemot attiecīgi ceturto un sesto vietu tobrīd, Šicus nobīdot uz septīto pozīciju. Labāko pieciniekā ielauzās vēl viens Austrijas duets - Steu/Kollers.

Pēc pirmā brauciena tādējādi Andris un Juris Šici noslīdēja līdz devītajai vietai, savukārt Gudramovičam/Kalniņam vien 17. ātrākais rezultāts. Otrais brauciens sāksies pulksten 14:30.

Otrais brauciens

Otrajā piegājienā Oskars Gudramovičs un Pēteris Kalniņš spēja labot rupjās pirmā brauciena kļūdas devītajā un 12. virāžā, tomēr šoreiz pamatīgi pret apmali latviešu divnieks atsitās priekšpēdējā trases virāžā. Tiesa, trases gaitā iekrātais ātrums ļāva uzlabot savu laiku braucienā un saglabāt cerības par kādu vietu pakāpties uz augšu. Latviešiem arī izdevās apsteigt Čehijas un Slovākijas ekipāžas. Devītajā virāžā kļūdījās arī pēc pirmā brauciena 14. vietu ieņēmušie itāļi, summā ierindojoties aiz latviešiem. Poļi Hmieļevskis/Kovaļevskis gan apturēja Gudramoviča/Kalniņa izrāvienu.

Jāatzīmē, ka pirmie, kuriem izdevās pārspēt Gudramoviča/Kalniņa laiku braucienā, bija mājinieki korejieši, kuri iepriecināja daudzus sanākušos līdzjutējus un nodrošinot sev vietu desmitniekā. Andris un Juris Šici spēja izlabot kļūdas, kas liedza uzrādīt labāku laiku pirmajā braucienā, un, lai arī finišā pārsvars nedaudz sadzisa, Dienvidkorejas ekipāžu latvieši pārspēja ne tikai summā, bet arī braucienā (46,106).

Brāļiem veiksmīgs otrais brauciens ļāva pārspēt pārsteidzoši augstu laiku pirmajā braucienā sasniegušos itāļus, ar pamatotām cerībām raugoties arī uz olimpisko sešinieku. Spiedienu neizturēja arī amerikāņi Krūsons/Šerks, kā arī Mortensens/Terdimans, atkrītot veselas piecas vietas zemāk. Piektajā vietā esošie austrieši bija 0,164 sekunžu attālumā un summā spēja savu pārsvaru noturēt, lai gan braucienā uzrādīja nedaudz sliktāku laiku.

Kanādieši Vokers/Snaits savukārt nespēja attīstīt pietiekami lielu ātrumu, zaudējot savu pozīciju austriešiem, taču brāļiem Šiciem labāko pieciniekā iekļūt neļāva. Sezonas līderi Egerts/Benekens atradās visai komfortablā trešajā vietā, tomēr vajadzēja izcilu sniegumu, lai pakāptos uz augstāka goda pjedestāla pakāpiena. Vācieši veica precīzu braucienu un pārsvaru saglabāja, tomēr austrieši Pencs un Fišlers bija vēl ātrāki, reabilitējoties par neveiksmi Soču spēlēs un nodrošinot sev godalgu.

Tobiass Vendls un Tobiass Arlts uzrādīja labāko starta laiku, par spīti nelielām neprecizitātēm izcīnīja uzvaru sacensībās, Soču zeltam pievienojot arī Phjončhanas zelta godalgas.

Kamaniņas divniekiem, rezultāti

V.DivnieksValsts1.br.2.br.Summa
1.Vendls/ArltsVācija45.820(TR)45.8771:31.697
2.Pencs/FišlersAustrija45.89145.894+0.088
3.Egerts/BenekensVācija45.93146.056+0.290
4.Steu/KollersAustrija46.17246.112+0.587
5.Vokers/SnaitsKanāda46.13446.235+0.672
6.Šics/ŠicsLatvija46.33646.106+0.745
7.Naglers/MaleiersItālija46.32046.243+0.866
8.Krūsons/ŠerksASV46.31046.342+0.955
9.Parks/ČoDienvidkoreja46.39646.276+0.975
10.Mortensens/TerdimansASV46.24446.443+0.990
14.Gudramovičs/KalniņšLatvija46.89046.317+1.510

Startēja 20 ekipāžas.

Medaļu sadalījums kamaniņās

V.ValstsZSB
1.Vācija212
2.Austrija110
3.ASV010
4.Kanāda001
Slēpts komentārs: rezgalis007
Slēpts komentārs: Riko

  +4 [+] [-]

, 2018-02-14 14:06, pirms 7 gadiem
Šici slikti nobrauca , bet Gudramovičs/Kalniņš ir tūristi šajās OS

  +4 [+] [-]

, 2018-02-14 14:08, pirms 7 gadiem
pff??? es vēl cerēju, nu vismaz olimpiskais 4 nieks... te tak izskatās ka diez vai būs 6 nieks... drausmīgs brauciens abiem,,,nav pat ko pateikt....

nezinu kā pārējiem , bet man ausis asiņo no rīmeņa komentēšanas..nu kur var...

 +14 [+] [-]

, 2018-02-14 14:08, pirms 7 gadiem
Renes sluceji pilnīgs fiasko
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2018-02-14 14:14, pirms 7 gadiem
reāli visādi čehi, slovāki un rumāņi māk izbraukt, bet mūsējie ne sūda!!!

  +2 [+] [-]

, 2018-02-14 14:15, pirms 7 gadiem
Rezultāti diezgan blīvi, pirmais brauciens brāļiem šķita "ar rezervi". Ne visi spēj nobraukt divus stabilus braucienus. Tā ka, ja var lūgt, pietaupiet kritiku, kamēr sacensības vēl nav beigušās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +11 [+] [-]

, 2018-02-14 14:17, pirms 7 gadiem
Šics happens!

  +2 [+] [-]

, 2018-02-14 14:18, pirms 7 gadiem
Novatours tagad piedāvā šļūkt arī pa reni Korejā?

  +4 [+] [-]

, 2018-02-14 14:18, pirms 7 gadiem
Jāsaka, ka kamaniņu divnieku pirmais brauciens sagādājis pagaidām lielākās mieles šajā olimpiādē (vēl arī Paškovskas nestartēšana sprintā). Šicu brauciens briesmīgs, jau no paša sākuma nepareizas trajektorijas, virāžās "vilnīši", taisne ar koriģēšanu un kāju pielikšanu. Jānobrauc labi vismaz otru braucienu, domājot jau par stafeti.

Gan Šici, gan Gudramovičs/Kalniņš var pakāpties par dažām vietām, uz to arī cerēsim.

  -3 [+] [-]

, 2018-02-14 14:19, pirms 7 gadiem
Olympic Tourists of Latvia

     [+] [-]

, 2018-02-14 14:19, pirms 7 gadiem
comon88 rakstīja: Šici slikti nobrauca , bet Gudramovičs/Kalniņš ir tūristi šajās OS
Atkal šitie bļāveji! Pēc jūsu jobanās loģikas laikam tikai Dukurs un Melbārža ekipažā jasūta bija uz OS
Slēpts komentārs: maigais_zefirinsh

  +3 [+] [-]

, 2018-02-14 14:21, pirms 7 gadiem
Nu ko var blēt- tūristi, tūristi!
Baigais jau nu tūrisms- lidosta, viesnīca, ēdnīca, stadions.
Nav jau krievu laiki, kad gandrīz vienīgā iespēja tikt uz ārzemēm un nopirkt džinsenes un košļenes bija vai nu sportistiem vai jūrniekiem .

     [+] [-]

, 2018-02-14 14:21, pirms 7 gadiem
maigais_zefirinsh rakstīja: Ja uz Koreju vajadzētu vīzu, tad Šitsiem tā būtu tūrisma vīza
nezināju ka ir sportistu vīzas

  +5 [+] [-]

, 2018-02-14 14:22, pirms 7 gadiem
piccola_b rakstīja: Rezultāti diezgan blīvi, pirmais brauciens brāļiem šķita "ar rezervi". Ne visi spēj nobraukt divus stabilus braucienus. Tā ka, ja var lūgt, pietaupiet kritiku, kamēr sacensības vēl nav beigušās.
Tu domāji blīvumu no 6. līdz 10. vietai un no 15. līdz 17.?

Ar rezervi? Tu to nopietni? Sacensībās, kurās ir tikai divi braucieni, turklāt rezultāti treniņos sūdīgi? Par nespēju veikt divus braucienus var Tev piekrist. Šici un otrs mūsu divnieks savu vienu iespēju neveikt jau izmantoja.

  -1 [+] [-]

, 2018-02-14 14:22, pirms 7 gadiem
Tieši tā - pat valsts netic, ka nav tūristi.

  +6 [+] [-]

, 2018-02-14 14:23, pirms 7 gadiem
Vismaz uz Koreju aizbrauca! Atšķirībā no komentētājiem..., kuri tikai ar muti "šļūc"...kā jau bezdarbnieki.. Starts slikts, attaisnojumu, protams, grūti atrast.

  +1 [+] [-]

, 2018-02-14 14:23, pirms 7 gadiem
maigais_zefirinsh rakstīja: Ja uz Koreju vajadzētu vīzu, tad Šitsiem tā būtu tūrisma vīza
Ja tu būtu komiķis, tad tev būtu iesauka neizdevies.

  +7 [+] [-]

, 2018-02-14 14:23, pirms 7 gadiem
maigais_zefirinsh rakstīja: Ja uz Koreju vajadzētu vīzu, tad Šitsiem tā būtu tūrisma vīza
Tūristi ir daudzie liekēži no augšas!

     [+] [-]

, 2018-02-14 14:23, pirms 7 gadiem
Var kāds lūdzu linku iemest?
Esmu Londonā. ltv.lv lapas tiešraide bloķēta

  +5 [+] [-]

, 2018-02-14 14:24, pirms 7 gadiem
HNB-DRAUGS! rakstīja: Te viss skaidrs, Olimpiskie tūristi no Latvijas var braukt mājas ar pazora sajūtu
Olimpiskie tūristi??? Ar 3 olimpiskajām medaļām???
Jums, cienītais, laikam vēl smadzenes nav līdz galam attīstījušās sakarā ar pubertātes aizkavēšanos?
Pats esat 5kārtējais medaļnieks???

  +2 [+] [-]

, 2018-02-14 14:25, pirms 7 gadiem
Cik tad var būt haļava? Divās olimpiādēs nereāli paveicās, godīgi sakot pilnīgi neadekvāti kopējam šo sportistu sniegumam gadu garumā, tagad cita rezultāta nemaz nevarēja būt! Un vēl. Šī trase tiešām liekas ar saviem knifiņiem ko kā redzams spēj atkost tikai meistarīgi, gudri braucēji!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2018-02-14 14:26, pirms 7 gadiem
Nāksies Šiciem iztikt bez prēmijas šogad ))

  +1 [+] [-]

, 2018-02-14 14:26, pirms 7 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Jāsaka, ka kamaniņu divnieku pirmais brauciens sagādājis pagaidām lielākās mieles šajā olimpiādē (vēl arī Paškovskas nestartēšana sprintā). Šicu brauciens briesmīgs, jau no paša sākuma nepareizas trajektorijas, virāžās "vilnīši", taisne ar koriģēšanu un kāju pielikšanu. Jānobrauc labi vismaz otru braucienu, domājot jau par stafeti.

Gan Šici, gan Gudramovičs/Kalniņš var pakāpties par dažām vietām, uz to arī cerēsim.
Paškovska nestartēja ne jau savas vainas pēc.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2018-02-14 14:27, pirms 7 gadiem
Converse87 rakstīja: Atkal šitie bļāveji! Pēc jūsu jobanās loģikas laikam tikai Dukurs un Melbārža ekipažā jasūta bija uz OS
Nez, nez, Melbārdis jau arī nav tādā formā kā pirms četriem gadiem.. (lasīt ar sarkasmu)

Brāļi Šici visus pieradinājuši pie medaļām iepriekšējās OS, bet vai tāpēc šobrīd šādi jāparāda savs komentētāju "ekspertu" līmenis?

     [+] [-]

, 2018-02-14 14:27, pirms 7 gadiem
Converse87 rakstīja: Atkal šitie bļāveji! Pēc jūsu jobanās loģikas laikam tikai Dukurs un Melbārža ekipažā jasūta bija uz OS
Ķibermani ne?
Slēpts komentārs: zigmārs112

  -4 [+] [-]

, 2018-02-14 14:28, pirms 7 gadiem
HNB-DRAUGS! rakstīja: 4kārtējs pirmās vietas ieguvējs florbolā starp jūrmalas skolu konkurencē. ja nemaldos 08,09,11,12 gads.
Cepuri nost... florbolistus cienu!

     [+] [-]

, 2018-02-14 14:29, pirms 7 gadiem
zigmārs112 rakstīja: Nāksies Šiciem iztikt bez prēmijas šogad ))
EČ neko nedabūja?

  -1 [+] [-]

, 2018-02-14 14:29, pirms 7 gadiem
Converse87 rakstīja: Atkal šitie bļāveji! Pēc jūsu jobanās loģikas laikam tikai Dukurs un Melbārža ekipažā jasūta bija uz OS
vajag normālus normatīvus uzlikt lai tiktu uz OS , piemēram , kā Holandei , kuri nesūtu kuru katru uz OS LAI NEBŪTU KAUNS PĒC TAM

  -1 [+] [-]

, 2018-02-14 14:29, pirms 7 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: EČ neko nedabūja?
Nez,nesekoju līdzi nemaz

  +2 [+] [-]

, 2018-02-14 14:29, pirms 7 gadiem
fanu klubs#13 rakstīja: Paškovska nestartēja ne jau savas vainas pēc.
Es jau nevainoju viņu, vienkārši konstatēju faktu. Un briest situācija, ka varbūt neviens mūsējais nestartēs 50 km/30 km.

  +2 [+] [-]

, 2018-02-14 14:32, pirms 7 gadiem
Kommaer/// rakstīja: Ķibermani ne?
nav mans viedoklis. Mans viedoklis, ja ir nokārtojuši visus normātīvus, lai startē. Lai jaunie trenējās, iegūst jaunu pieredzi, neviss kā viens otrs te komentāros, atļaujās jaunās kamaniņu braucējas nepatiesi apmelot

  +1 [+] [-]

, 2018-02-14 14:32, pirms 7 gadiem
Converse87 rakstīja: Atkal šitie bļāveji! Pēc jūsu jobanās loģikas laikam tikai Dukurs un Melbārža ekipažā jasūta bija uz OS
Tikai ne TOS!

     [+] [-]

, 2018-02-14 14:32, pirms 7 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Es jau nevainoju viņu, vienkārši konstatēju faktu. Un briest situācija, ka varbūt neviens mūsējais nestartēs 50 km/30 km.
sieviešu masu starta situācija.https://www.pyeongchang2018.com/en/game-time/results/OWG2018/resOWG2018/pdf/OWG2018/BTH/OWG2018_BTH_C51D1_BTHW12.5KMMS----------FNL-000100--.pdf,no ranga ņem 14,jo Jurlova izkrīt,tāpat kā večiem Šipuļins.Valstij maksimums 4 starta vietas,bet Norvēģu vīriem jau 5 kvalificejusies

  -1 [+] [-]

, 2018-02-14 14:33, pirms 7 gadiem
Šīs OS priecē. Slēpotājas nezin aiz laimes kur likties,ka ir apdzinušas pāris konkurentes. Silovs parāda vidējo pirkstu visiem nolicējiem ( mani tajā skaitā). Biatlonā Rastijs stabils - 2/3 kļūdas un skriešana par galvu,par kaklu. Kalnu slēpošanā - savā līmenī. Renes sportisti tikai ar muti braukt prot. Vien Martinam nāksies vilkt budžeta rijējus no kauna ārā. Tomass un bobslejisti šaubos vai iebrauks medaļās. Max top 6

  +1 [+] [-]

, 2018-02-14 14:33, pirms 7 gadiem
comon88 rakstīja: vajag normālus normatīvus uzlikt lai tiktu uz OS , piemēram , kā Holandei , kuri nesūtu kuru katru uz OS LAI NEBŪTU KAUNS PĒC TAM
Ir starptautiskie normatīvi OS, nevis katrs valsts individuāli.

NĪDERLANDEI ir vienkārši liela iekšējā konkurence un šeit nav nekāds sakars ar OS normatīviem.

  +1 [+] [-]

, 2018-02-14 14:34, pirms 7 gadiem
skrusts rakstīja: Cepuri nost... florbolistus cienu!
Tiem nav OS!!!!

  +1 [+] [-]

, 2018-02-14 14:36, pirms 7 gadiem
januseks88 rakstīja: Renes sluceji pilnīgs fiasko
Vai tad OS jau cauri?

     [+] [-]

, 2018-02-14 14:37, pirms 7 gadiem
Aste rakstīja: Nu ko var blēt- tūristi, tūristi!
Baigais jau nu tūrisms- lidosta, viesnīca, ēdnīca, stadions.
Nav jau krievu laiki, kad gandrīz vienīgā iespēja tikt uz ārzemēm un nopirkt džinsenes un košļenes bija vai nu sportistiem vai jūrniekiem .
Es ar par šo iesmēju, mūsdienās, kad ar pārsimts eiro var pārbraukt puspasauli pāri, nemaz nerunājot par visādiem projektiem, kur ņemot dalību vari izceļoties krustu šķērsu, piesaukt tūrismu sporta sakarā ir vnk komiski.

  -1 [+] [-]

, 2018-02-14 14:39, pirms 7 gadiem
Aste rakstīja: Nu ko var blēt- tūristi, tūristi!
Baigais jau nu tūrisms- lidosta, viesnīca, ēdnīca, stadions.
Nav jau krievu laiki, kad gandrīz vienīgā iespēja tikt uz ārzemēm un nopirkt džinsenes un košļenes bija vai nu sportistiem vai jūrniekiem .
Bikovs (bijušais RUS hokeja treneris) savos laikos pat tika apzadzis veikalu ārzemēs kad tika uz sacenēm ar PSRS tīmu

  +1 [+] [-]

, 2018-02-14 14:41, pirms 7 gadiem
sprinteris2 rakstīja: Ir starptautiskie normatīvi OS, nevis katrs valsts individuāli.

NĪDERLANDEI ir vienkārši liela iekšējā konkurence un šeit nav nekāds sakars ar OS normatīviem.
tā nu gluži nav , viņi tikai uZ OS sūta sportistus ,kas ir TOP 12 pasaulē

  +1 [+] [-]

, 2018-02-14 14:45, pirms 7 gadiem
Pretigi komentari! Turas Sici- visiem ir melnas dienas un nelas nav zaudets!

     [+] [-]

, 2018-02-14 14:50, pirms 7 gadiem
zigmārs112 rakstīja: Bikovs (bijušais RUS hokeja treneris) savos laikos pat tika apzadzis veikalu ārzemēs kad tika uz sacenēm ar PSRS tīmu
Tas saraksts, kuri apzagās ir gaužām garš

     [+] [-]

, 2018-02-14 14:52, pirms 7 gadiem
comon88 rakstīja: vajag normālus normatīvus uzlikt lai tiktu uz OS , piemēram , kā Holandei , kuri nesūtu kuru katru uz OS LAI NEBŪTU KAUNS PĒC TAM
Un tad tu gribi, lai mums būtu basicly tikai viens eksistējošs ziemas sporta veids, kă Holandei?

  +1 [+] [-]

, 2018-02-14 14:52, pirms 7 gadiem
cik korejieši ir laimīgi , kad viņu divnieks nobrauca

  +1 [+] [-]

, 2018-02-14 14:53, pirms 7 gadiem
EriksVil rakstīja: Un tad tu gribi, lai mums būtu basicly tikai viens eksistējošs ziemas sporta veids, kă Holandei?
nu bet paskaties cik medaļas viņi ir novākuši ātrslidošanā jau

  +1 [+] [-]

, 2018-02-14 14:55, pirms 7 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: EČ neko nedabūja?
Reiz mani nokritizēji, ka es brāļiem'Šiciem un mūsu bobslejistiem dodu vienādu procentuālu iespēju iebraukt sešniekā. Gribēju zināt kam vairāk tavuprāt ir iespēja tikt sešniekā.

  +2 [+] [-]

, 2018-02-14 14:55, pirms 7 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Es jau nevainoju viņu, vienkārši konstatēju faktu. Un briest situācija, ka varbūt neviens mūsējais nestartēs 50 km/30 km.
Un kas konkrēti briest?? Domā ka tiko 18 gadus sasniegušai jaunietei jāslēpo 30km??? Kā tev ar pauri cienītais?

     [+] [-]

, 2018-02-14 14:57, pirms 7 gadiem
Tikmēr nabaga krieveļi jau 2 golus pret Slovakiem ielaiduši.

  -1 [+] [-]

, 2018-02-14 14:57, pirms 7 gadiem
Tas iespējams tikai Latvijā. Par antiņu sporta veidu, kur vīrs guļ uz vīra, valsts tērē vājprātīgas summas.

     [+] [-]

, 2018-02-14 14:59, pirms 7 gadiem
sportisti viss ļum un trīc

     [+] [-]

, 2018-02-14 15:00, pirms 7 gadiem
Oho. Jau uzkāpuši uz 6. vietu

  +1 [+] [-]

, 2018-02-14 15:01, pirms 7 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Tikmēr nabaga krieveļi jau 2 golus pret Slovakiem ielaiduši.
Slovākijas čempionāts labāks par KHL. Saulietis un abi Jasi no slovāku līgas ir daudz labāki par Miķeli ,Lauri , Miku no KHL.

  -3 [+] [-]

, 2018-02-14 15:02, pirms 7 gadiem
J.L. rakstīja: Tas iespējams tikai Latvijā. Par antiņu sporta veidu, kur vīrs guļ uz vīra, valsts tērē vājprātīgas summas.
Savas slimās fantāzijas vari pataupīt saviem bērniem uz pasaku laiku!

  +3 [+] [-]

, 2018-02-14 15:02, pirms 7 gadiem
Šiciem pamatuzdevums izpildīts-ir olimpiskais sešinieks.

     [+] [-]

, 2018-02-14 15:04, pirms 7 gadiem

  +3 [+] [-]

, 2018-02-14 15:04, pirms 7 gadiem
kādi tūristi? kvalificēties vajag un aizbruakt vajag - piedalīšanās jau ir kā balva par ieguldīto darbu! malači, kuri aizbrauc

  -1 [+] [-]

, 2018-02-14 15:04, pirms 7 gadiem
J.L. rakstīja: sportisti viss ļum un trīc
Tev jau arī esot mīksts!

     [+] [-]

, 2018-02-14 15:07, pirms 7 gadiem
aizermans rakstīja: Tev jau arī esot mīksts!
ja tev vienmēr ciets, laiks pie daktera..

  +4 [+] [-]

, 2018-02-14 15:09, pirms 7 gadiem
zigmārs112 rakstīja: Šīs OS priecē. Slēpotājas nezin aiz laimes kur likties,ka ir apdzinušas pāris konkurentes. Silovs parāda vidējo pirkstu visiem nolicējiem ( mani tajā skaitā). Biatlonā Rastijs stabils - 2/3 kļūdas un skriešana par galvu,par kaklu. Kalnu slēpošanā - savā līmenī. Renes sportisti tikai ar muti braukt prot. Vien Martinam nāksies vilkt budžeta rijējus no kauna ārā. Tomass un bobslejisti šaubos vai iebrauks medaļās. Max top 6
Kad diletenti sāk komentēt sportu ausis jābāž ciet. Pilnīgas muļķības. Vai tad nezini ka Eiduka ir tikko 18 gadus veca un klasika nav viņas īstā disciplīna-viņai šīs OS ir tikai lai iepazītos ar gaisotni. Bikše 64.vieta ir savā līmenī. Zvejnieks ļoti labi nostartēja-26.vieta kalnu slēpošanā OS ir ļoti labi. Silovs teicams, Rastorgujevam tev jau 12.vieta neskaitās laba. Pie tam pēdējā disciplīnā par Andreju šāva labāk 17 sliktāk 34 -tā kā viņš nebija starp sliktākajiem šāvējiem. Kamaniņās 11 un 12 vieta nav sliktas. Šiciem olimpiskais sešinieks.

  -2 [+] [-]

, 2018-02-14 15:12, pirms 7 gadiem
Pilnīga pakaļa ar ziemas sportiem Latvijā !

  -3 [+] [-]

, 2018-02-14 15:13, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Kad diletenti sāk komentēt sportu ausis jābāž ciet. Pilnīgas muļķības. Vai tad nezini ka Eiduka ir tikko 18 gadus veca un klasika nav viņas īstā disciplīna-viņai šīs OS ir tikai lai iepazītos ar gaisotni. Bikše 64.vieta ir savā līmenī. Zvejnieks ļoti labi nostartēja-26.vieta kalnu slēpošanā OS ir ļoti labi. Silovs teicams, Rastorgujevam tev jau 12.vieta neskaitās laba. Pie tam pēdējā disciplīnā par Andreju šāva labāk 17 sliktāk 34 -tā kā viņš nebija starp sliktākajiem šāvējiem. Kamaniņās 11 un 12 vieta nav sliktas. Šiciem olimpiskais sešinieks.
Atceroties notikumus, kādā veidā Andrejs tika pie savām vietām- tas noteikti ir liels mīnuss!

  -1 [+] [-]

, 2018-02-14 15:15, pirms 7 gadiem
boleks rakstīja: Un kas konkrēti briest?? Domā ka tiko 18 gadus sasniegušai jaunietei jāslēpo 30km??? Kā tev ar pauri cienītais?
Ja Tev ar pauri viss būtu kārtībā, tad izlasītu, ka es rakstīju par Paškovsku. Un slēpotāju komandā ir arī Bikše, un šiem abiem sen vairs nav 18.

  -2 [+] [-]

, 2018-02-14 15:16, pirms 7 gadiem
Kommaer/// rakstīja: Savas slimās fantāzijas vari pataupīt saviem bērniem uz pasaku laiku!
izvelc galvu no poda, pie zināšanām tā netiksi..

  +4 [+] [-]

, 2018-02-14 15:18, pirms 7 gadiem
kungs rakstīja: kādi tūristi? kvalificēties vajag un aizbruakt vajag - piedalīšanās jau ir kā balva par ieguldīto darbu! malači, kuri aizbrauc
Pilnībā piekrītu - jāstartē ir viesiem, kuri spējuši kvalificēties OS. Tikai par to valsts atbalstu gan jāizvērtē: kamaniņnieki lielākā daļa OS gatavojas par valsts līdzekļiem, u.t.t. Tajā pat laikā ir sportisti, kuri OS gatavojas lielākoties par saviem - savas ģimenes līdzekļiem. Rezultāti ne vienmēr ir adekvāti valsts ieguldījumam. Tā ir tā netaisnība...

  +2 [+] [-]

, 2018-02-14 15:19, pirms 7 gadiem
markkomartins rakstīja: pff??? es vēl cerēju, nu vismaz olimpiskais 4 nieks... te tak izskatās ka diez vai būs 6 nieks... drausmīgs brauciens abiem,,,nav pat ko pateikt....

nezinu kā pārējiem , bet man ausis asiņo no rīmeņa komentēšanas..nu kur var...
Piekrītu. Tās ir vienkārši šausmas.

  +4 [+] [-]

, 2018-02-14 15:20, pirms 7 gadiem
Paldies brāļi! Labs sniegums. Lepojamies ar saviem sportistiem. Sešiniekā esam, tas jau ir labi...Līdz medaļām vēl patālu, maksimums 4.vietu varēja izraut.

  +4 [+] [-]

, 2018-02-14 15:20, pirms 7 gadiem
arī ar veiksmīgāku 1.braucienu nekas nesanāktu, vāczemju sportisti šodien monstri

  +2 [+] [-]

, 2018-02-14 15:21, pirms 7 gadiem
mozilla rakstīja: Pilnīga pakaļa ar ziemas sportiem Latvijā !
Toties rullē rudens sporta veidi!!!!! Vai tu jau neesi Īrijā sēņu lasīšanas treņiņnometnē?

     [+] [-]

, 2018-02-14 15:24, pirms 7 gadiem
J.L. rakstīja: izvelc galvu no poda, pie zināšanām tā netiksi..
nu, nejau pie tāda veida "zināšanām", kā tas tavs komentārs, kādam vajadzētu tikt

  +3 [+] [-]

, 2018-02-14 15:26, pirms 7 gadiem
Kommaer/// rakstīja: Atceroties notikumus, kādā veidā Andrejs tika pie savām vietām- tas noteikti ir liels mīnuss!
12.vieta ir laba. Nesaku ka teicam vai ļoti laba. Priekš Latvijas biatlona ir ļoti laba vieta, priekš Rastorgujeva konkrēti laba vieta. 12.vieta ar 4 kļūdām 80% šaušanā. Normāla šaušana. Pēdējā šautuvē 2 garām-vai tad vēl neesi Rastorgujevu iepazinis. Kopumā pagaidām starts ir līmenī bet ne vairāk. Ja tiks kaut kur desmitniekā teikšu ka ļoti labs starts.

  +2 [+] [-]

, 2018-02-14 15:27, pirms 7 gadiem
zigmārs112 rakstīja: Šīs OS priecē. Slēpotājas nezin aiz laimes kur likties,ka ir apdzinušas pāris konkurentes. Silovs parāda vidējo pirkstu visiem nolicējiem ( mani tajā skaitā). Biatlonā Rastijs stabils - 2/3 kļūdas un skriešana par galvu,par kaklu. Kalnu slēpošanā - savā līmenī. Renes sportisti tikai ar muti braukt prot. Vien Martinam nāksies vilkt budžeta rijējus no kauna ārā. Tomass un bobslejisti šaubos vai iebrauks medaļās. Max top 6
Budžeta rijējus?! Par kādām naudām vispār iet runa? Pārāk daudz tie līdzjutēji prasa no sportistiem. Novēlu Latvijai vismaz vienu medaļu atvest un tas jau būs daudz. Sportisti jau nu ir pēdējie, kuriem teikt "budžeta rijēji"..to drīzāk var attiecināt uz visu lielo klerku ofisa armiju, kuri nezin ko dara ikdienā!

     [+] [-]

, 2018-02-14 15:39, pirms 7 gadiem
Izskatās, ka tie 20+ komentāri, kas bija pie otras raksta versijas uzreiz pēc otrā brauciena, ir pazuduši? Labi, jāiet jāpakomentē raksti par nogrieztiem krāniņiem Austrālijas sportā un arī esportu.

  +1 [+] [-]

, 2018-02-14 15:40, pirms 7 gadiem
comon88 rakstīja: vajag normālus normatīvus uzlikt lai tiktu uz OS , piemēram , kā Holandei , kuri nesūtu kuru katru uz OS LAI NEBŪTU KAUNS PĒC TAM
Tagad pāris gadus ārpus LV nekur nerādies, tikko škērsosi robežu visi rādīs ar pirkstu dēļ Kalniņa un Gudramoviča, slēpotājiem un pārējiem

     [+] [-]

, 2018-02-14 15:44, pirms 7 gadiem
sapnis rakstīja: Pretigi komentari! Turas Sici- visiem ir melnas dienas un nelas nav zaudets!
Komentetajs pateica ka ir, reti patiesibu var dzirdet esmu sk.basiti ventiniem -20 bet komen. Vel kko cer te pateica ka ir un visi no malas to redzeja un saprata.
Ja butu labaks 1mais brauciens tapat augstak pa 4 pec laikiem izskatas ka netiktu. Zel, man jau sausmas sametas par stafeti domajot

  -1 [+] [-]

, 2018-02-14 15:45, pirms 7 gadiem
labi jāraskta šeit ana prognoze par stafeti
1 Vācija
2 . Kanāda
3 . Austrija
4 . USA
5 . Itālija
6 . Latvija
7 . OAR

  +1 [+] [-]

, 2018-02-14 15:48, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Kad diletenti sāk komentēt sportu ausis jābāž ciet. Pilnīgas muļķības. Vai tad nezini ka Eiduka ir tikko 18 gadus veca un klasika nav viņas īstā disciplīna-viņai šīs OS ir tikai lai iepazītos ar gaisotni. Bikše 64.vieta ir savā līmenī. Zvejnieks ļoti labi nostartēja-26.vieta kalnu slēpošanā OS ir ļoti labi. Silovs teicams, Rastorgujevam tev jau 12.vieta neskaitās laba. Pie tam pēdējā disciplīnā par Andreju šāva labāk 17 sliktāk 34 -tā kā viņš nebija starp sliktākajiem šāvējiem. Kamaniņās 11 un 12 vieta nav sliktas. Šiciem olimpiskais sešinieks.
Aizmirsi pieminēt,ka RD ir labākais KHL klubs :

  +2 [+] [-]

, 2018-02-14 15:51, pirms 7 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Izskatās, ka tie 20+ komentāri, kas bija pie otras raksta versijas uzreiz pēc otrā brauciena, ir pazuduši? Labi, jāiet jāpakomentē raksti par nogrieztiem krāniņiem Austrālijas sportā un arī esportu.
Nu medaļas ta tāpat nav

  +1 [+] [-]

, 2018-02-14 15:52, pirms 7 gadiem
betmis rakstīja: Budžeta rijējus?! Par kādām naudām vispār iet runa? Pārāk daudz tie līdzjutēji prasa no sportistiem. Novēlu Latvijai vismaz vienu medaļu atvest un tas jau būs daudz. Sportisti jau nu ir pēdējie, kuriem teikt "budžeta rijēji"..to drīzāk var attiecināt uz visu lielo klerku ofisa armiju, kuri nezin ko dara ikdienā!
Es runāju konkrēti par renes sportu

  +1 [+] [-]

, 2018-02-14 15:54, pirms 7 gadiem
zigmārs112 rakstīja: Es runāju konkrēti par renes sportu
nu bet tā vai tā tas budzets ir mazāks par ITA,AUT,RUS,GER,USA,CAN

  +2 [+] [-]

, 2018-02-14 16:02, pirms 7 gadiem
Šis ir OK. Malači un apsveicam. Priekšā tikai 3 valstis un kādas!

  +1 [+] [-]

, 2018-02-14 16:05, pirms 7 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Ja Tev ar pauri viss būtu kārtībā, tad izlasītu, ka es rakstīju par Paškovsku. Un slēpotāju komandā ir arī Bikše, un šiem abiem sen vairs nav 18.
Tā jau ir, kā saka, atļauj muļķim izteikties un viņš parāda sevi pilnībā. Kurš tad cits startēs 30km? Paškovska? Kurai nav tādas kvalifikācijas, lai tiktu pielaista?

  +5 [+] [-]

, 2018-02-14 16:06, pirms 7 gadiem
rezgalis007 rakstīja: reāli visādi čehi, slovāki un rumāņi māk izbraukt, bet mūsējie ne sūda!!!
neredzu nevienu čehu, slovāku vai rumāni pirms mūsējiem. Šiciem jau nu gan nevajadzētu neko pārmest, nesaprotu ar kuru galu te komentētāji domā. Abi ir sagādājuši mums divas medaļas OS, nu neatvērās šogad, bet, pēc sezonas spriežot, vai tad tas bija kāds pārsteigums?!
nevaru izturēt vnk šo cilvēku glupumu.

  +1 [+] [-]

, 2018-02-14 16:07, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: Tagad pāris gadus ārpus LV nekur nerādies, tikko škērsosi robežu visi rādīs ar pirkstu dēļ Kalniņa un Gudramoviča, slēpotājiem un pārējiem
Lūk OARa hokeja izlasei tāds normāls kauniņš šobrīd briest

     [+] [-]

, 2018-02-14 16:11, pirms 7 gadiem
Galvenais, lai slovāki nesēž defā.

     [+] [-]

, 2018-02-14 16:12, pirms 7 gadiem
neputns rakstīja: Lūk OARa hokeja izlasei tāds normāls kauniņš šobrīd briest
slovēņi izlīdzina spēles beigās 2:2

  +2 [+] [-]

, 2018-02-14 16:12, pirms 7 gadiem
hoķi jautri iet es teikšu

     [+] [-]

, 2018-02-14 16:12, pirms 7 gadiem
noladets rakstīja: neredzu nevienu čehu, slovāku vai rumāni pirms mūsējiem. Šiciem jau nu gan nevajadzētu neko pārmest, nesaprotu ar kuru galu te komentētāji domā. Abi ir sagādājuši mums divas medaļas OS, nu neatvērās šogad, bet, pēc sezonas spriežot, vai tad tas bija kāds pārsteigums?!
nevaru izturēt vnk šo cilvēku glupumu.
Šici jau turēja latiņu visu sezonu tā kā OS visiem ar mīnus zīmi. Savācot no katra labāko braucienu, vēl ir cerības uz medaļu stafetē.

     [+] [-]

, 2018-02-14 16:13, pirms 7 gadiem
neputns rakstīja: Lūk OARa hokeja izlasei tāds normāls kauniņš šobrīd briest
es slovākusn pirmajās 5 min norakstiju VNK AHUET kRIEVIEM SPĪD TĀDS PAŽORS

     [+] [-]

, 2018-02-14 16:14, pirms 7 gadiem
neputns rakstīja: Lūk OARa hokeja izlasei tāds normāls kauniņš šobrīd briest
Tur daži kameras rakursi ir tādi, ka laikam ir šķībacainajam, lai normāli redzētu

     [+] [-]

, 2018-02-14 16:14, pirms 7 gadiem
USA AR NAV LABĀKI

     [+] [-]

, 2018-02-14 16:14, pirms 7 gadiem
kādu golu mazākumā slovāki varēja ielikt....

     [+] [-]

, 2018-02-14 16:16, pirms 7 gadiem
noladets rakstīja: neredzu nevienu čehu, slovāku vai rumāni pirms mūsējiem. Šiciem jau nu gan nevajadzētu neko pārmest, nesaprotu ar kuru galu te komentētāji domā. Abi ir sagādājuši mums divas medaļas OS, nu neatvērās šogad, bet, pēc sezonas spriežot, vai tad tas bija kāds pārsteigums?!
nevaru izturēt vnk šo cilvēku glupumu.
Soču sezonā gan vēl švakāki bijām...

     [+] [-]

, 2018-02-14 16:16, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: kādu golu mazākumā slovāki varēja ielikt....
žēl ka neiemeta

     [+] [-]

, 2018-02-14 16:17, pirms 7 gadiem
ice F-1 rakstīja: Soču sezonā gan vēl švakāki bijām...
tu pa kamanām?

     [+] [-]

, 2018-02-14 16:17, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: kādu golu mazākumā slovāki varēja ielikt....
gandrīz ielika...

     [+] [-]

, 2018-02-14 16:18, pirms 7 gadiem
comon88 rakstīja: USA AR NAV LABĀKI
Tas tak skaidrs, ka amerikāņi šajā turnīrā neko dižu nesasniegs.

P.s. Slovākiem bija iespēja pielikt punktu.

     [+] [-]

, 2018-02-14 16:18, pirms 7 gadiem
comon88 rakstīja: tu pa kamanām?
jap,9. v PK kopv.

  +1 [+] [-]

, 2018-02-14 16:18, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: kādu golu mazākumā slovāki varēja ielikt....
slovāku treneris pilno lozi ar spēlētājiem ir Izvēlējies ,kas spēles OS

     [+] [-]

, 2018-02-14 16:18, pirms 7 gadiem
pļe atkal mazākumā varēji ielikt slovāki sorezi viens pret vienu izgāja

     [+] [-]

, 2018-02-14 16:19, pirms 7 gadiem
es pis slovēņi iemeta

  +1 [+] [-]

, 2018-02-14 16:20, pirms 7 gadiem
slovēņi pagarinājumā uzvelk amīšus

     [+] [-]

, 2018-02-14 16:20, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: slovēņi pagarinājumā uzvelk amīšus
nav pirmo reizi vēsturē?

  +1 [+] [-]

, 2018-02-14 16:21, pirms 7 gadiem
comon88 rakstīja: es slovākusn pirmajās 5 min norakstiju VNK AHUET kRIEVIEM SPĪD TĀDS PAŽORS
slovāki ļoti labi izskatās... paralēli ottru spēli drusku paskatoties, gan amīši, gan slovēņi slovākiem tik ūdeni var pienest. Ja slovākiem pietiks spēka, šamie var vēl par medaļām pacīnīties... tas aizdīķa treneris ļoti labu izlasi slovākiem uzbūvējis.

     [+] [-]

, 2018-02-14 16:21, pirms 7 gadiem
comon88 rakstīja: nav pirmo reizi vēsturē?
par vēsturi prasi gugles vai wiki guru flipam un hendžam

     [+] [-]

, 2018-02-14 16:21, pirms 7 gadiem
comon88 rakstīja: nav pirmo reizi vēsturē?
noteikti! Nav jau slovēņi pret amīšiem daudz spēlējuši.

     [+] [-]

, 2018-02-14 16:22, pirms 7 gadiem
Abrags rakstīja: slovāki ļoti labi izskatās... paralēli ottru spēli drusku paskatoties, gan amīši, gan slovēņi slovākiem tik ūdeni var pienest. Ja slovākiem pietiks spēka, šamie var vēl par medaļām pacīnīties... tas aizdīķa treneris ļoti labu izlasi slovākiem uzbūvējis.
pirmās 5 min viņi reāli bāli izskatijās un izslēdzu maču ārā

     [+] [-]

, 2018-02-14 16:22, pirms 7 gadiem
Mazliet jāiztur, tad jau Aļegs ņems nost vartsargu.

     [+] [-]

, 2018-02-14 16:23, pirms 7 gadiem
īstenībā krieviem diezgan lēna izlase, nāksies krietni pasvīst pret amīšiem, kuriem, kā rādās patīk, kārtīgi izskrieties

     [+] [-]

, 2018-02-14 16:24, pirms 7 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Mazliet jāiztur, tad jau Aļegs ņems nost vartsargu.
krieviem mazākums

     [+] [-]

, 2018-02-14 16:24, pirms 7 gadiem
krieviem vēl mazākums

  +1 [+] [-]

, 2018-02-14 16:25, pirms 7 gadiem
Abrags rakstīja: krieviem mazākums
Cerams Slovāki nesačakarēs lielisku iespēju uzvarēt.

     [+] [-]

, 2018-02-14 16:25, pirms 7 gadiem
Abrags rakstīja: krieviem mazākums
Oāri viņi OS ir

  +1 [+] [-]

, 2018-02-14 16:25, pirms 7 gadiem
Tā vien rādās ,ka Oļežka ar savu bandu šodien dabūs pa rīkli no Slovākijas! Mazie svētki!!!

     [+] [-]

, 2018-02-14 16:26, pirms 7 gadiem
OĻEGS IZSKATĀS SAŠUTIS

     [+] [-]

, 2018-02-14 16:27, pirms 7 gadiem
Abrags rakstīja: īstenībā krieviem diezgan lēna izlase, nāksies krietni pasvīst pret amīšiem, kuriem, kā rādās patīk, kārtīgi izskrieties
Līderi penzonāri.

     [+] [-]

, 2018-02-14 16:28, pirms 7 gadiem
Mazie svētki!!!

  +1 [+] [-]

, 2018-02-14 16:28, pirms 7 gadiem
DOMĀJU sc NOKĀRSIES PĒC KĀDAM 10 MIN

     [+] [-]

, 2018-02-14 16:28, pirms 7 gadiem
a kurš teica, ka slovākiem nav izredžu pret krieviem?

     [+] [-]

, 2018-02-14 16:28, pirms 7 gadiem
IRA!

     [+] [-]

, 2018-02-14 16:28, pirms 7 gadiem
Jāāāāāāāāā!Tā jau ir otrā sensācija!

     [+] [-]

, 2018-02-14 16:29, pirms 7 gadiem
Abrags rakstīja: a kurš teica, ka slovākiem nav izredžu pret krieviem?
TROLLĒNI

     [+] [-]

, 2018-02-14 16:30, pirms 7 gadiem
Oļegu šodien pārdēvēs par svēto Valentīnu!

     [+] [-]

, 2018-02-14 17:39, pirms 7 gadiem
boleks rakstīja: Tā jau ir, kā saka, atļauj muļķim izteikties un viņš parāda sevi pilnībā. Kurš tad cits startēs 30km? Paškovska? Kurai nav tādas kvalifikācijas, lai tiktu pielaista?
Piedod, atzīstu, ka nevaru sacensties informācijas apjomā ar slēpošanas federācijas darbinieku. Labāk būtu nevis te pļūtījis, bet uzrakstījis relīzi par, kas tur ir ar kvalifikācijām un kas kurā distancē plāno startēt.

  +1 [+] [-]

, 2018-02-14 17:54, pirms 7 gadiem
boleks rakstīja: Tā jau ir, kā saka, atļauj muļķim izteikties un viņš parāda sevi pilnībā. Kurš tad cits startēs 30km? Paškovska? Kurai nav tādas kvalifikācijas, lai tiktu pielaista?
P.S. Pastāstīsi, kāds bija iemesls nestartēt skiatlonā? Vecums, kvalifikācijas trūkums vai kaut kāda vēl nepārvaramāka situācija?

     [+] [-]

, 2018-02-14 18:18, pirms 7 gadiem
zigmārs112 rakstīja: Aizmirsi pieminēt,ka RD ir labākais KHL klubs :
DR ir vājākais KHL klubs-27.vieta.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-14 21:16, pirms 7 gadiem
4 vai 6 vieta - nav tik lielas nozīmes
labi, ka visiem 3 palika rūgtums un rīt sakoncentrēsies
AUT un VĀC ārpus konkursa, bet ITA ASV LAT KAN KRE plēsīsies par vara un alvas sakausējumu

     [+] [-]

, 2018-02-14 21:40, pirms 7 gadiem
betmis rakstīja: Budžeta rijējus?! Par kādām naudām vispār iet runa? Pārāk daudz tie līdzjutēji prasa no sportistiem. Novēlu Latvijai vismaz vienu medaļu atvest un tas jau būs daudz. Sportisti jau nu ir pēdējie, kuriem teikt "budžeta rijēji"..to drīzāk var attiecināt uz visu lielo klerku ofisa armiju, kuri nezin ko dara ikdienā!
funkc.domāti

  -1 [+] [-]

, 2018-02-14 22:53, pirms 7 gadiem
Nu i gan, OS sešinieks!!! Tā ir vieta starp labākajiem, bet redz- tūristi (šis termins jau sen sevi ir izsmēlis, nav ne 80ie, ne 90ie gadi), fiasko un kas vēl ne! kur ir loģika, puišiem visu cieņu, it īpaši ņemot vērā pārējo letiņu pieticīgos rezultātus, šeit 90% komentiem nav nekādas loģikas!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-15 12:10, pirms 7 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Piedod, atzīstu, ka nevaru sacensties informācijas apjomā ar slēpošanas federācijas darbinieku. Labāk būtu nevis te pļūtījis, bet uzrakstījis relīzi par, kas tur ir ar kvalifikācijām un kas kurā distancē plāno startēt.
Protams, kā kas ne pa spalvai, tā uzreiz visur redz federāciju amatpersonas un darbiniekus. Vienkārši besī ka te kāds izliekas par baigo speciālistu, bet tai pat laikā vienkāršas lietas laiž garām. Tāpat ir redzams, ka neesi vienkāršs paviršs līdzjutējs, bet diezgan labi pārzini, daudzus sporta veidus, kas nozīmē ka līdzi seko, vai pēti informāciju gan rakstos gan federāciju mājas lapās. Pēc tavas analoģijas, varbūt esi kāds olimpiskās komitejas vai ministrijas darbonis, žurnālists?
P.S. Nevienā rakstā vai paziņojumā neesmu redzējis ka kāds būtu plānojis startēt skiatlonā. Kāpēc tā, nezinu. Bet ja tā, tad ticu, ka tam ir kaut kādi objektīvi, vai subjektīvi apstākļi.