Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2975, Did:0, useCase: 3

Hokeja izlase par vietu olimpisko spēļu ceturtdaļfinālā spēkosies pret Dāniju

Toms Mālmeisters
Toms Mālmeisters

Hokeja izlase par vietu olimpisko spēļu ceturtdaļfinālā spēkosies pret Dāniju
Latvijas hokeja izlase. Foto: EPA/Scanpix

Latvijas hokeja izlase otrdien plkst. 6:10 pēc Latvijas laika par vietu ceturtdaļfinālā Pekinas ziemas olimpisko spēļu hokeja turnīrā spēkosies pret Dāniju, kam zaudēja pamatlaikā pārbaudes mačā īsi pirms turnīra. Dueļa uzvarētājs ceturtdaļfinālā cīnīsies pret Krievijas Olimpisko komiteju.

Latvijas hokeja izlase Pekinas ziemas olimpisko spēļu turnīrā C apakšgrupā piedzīvojusi trīs zaudējumus. Vispirms tā ar 2:3 piekāpās Zviedrijai, tad ar 1:3 Somijai, bet svētdienas rītā pēc Latvijas laika Harija Vītoliņa vadītā izlase ar 2:5 zaudēja Slovākijai, tādējādi ieņemot pēdējo vietu grupā.

Jau otrdien sāksies astotdaļfinālu izspēle. Automātiski ceturtdaļfinālā iekļūst katras grupas uzvarētāja (KOK, Somija, ASV) un viena labākā otrās vietas ieguvēja (Zviedrija), kamēr pārējās astoņas par vietu ceturtdaļfinālā cīnās astotdaļfināla fāzē.

Pēc tam, kad ASV noslēdzošajā A apakšgrupas spēlē ar 3:2 pārspēja Vāciju, noskaidrojies, ka 15. februārī Latvija par vietu ceturtdaļfinālā spēkosies pret Dāniju, kas B grupā izcīnīja divus panākumus un finišēja otrajā vietā. Pret Dāniju pirms Pekinas grupu turnīra sākuma Latvija aizvadīja pārbaudes spēli, toreiz pamatlaikā zaudējot ar 1:2. Dānijai šī ir pirmā reize, kad tās vīriešu hokeja izlase piedalās olimpiskajā turnīrā.

Uzvaras gadījumā Latvija ceturtdaļfinālā spēkosies pret Krievijas Olimpiskās komitejas izlasi. Pret Dāniju Latvija laukumā dosies plkst. 6:10 pēc Latvijas laika.

Pekinas olimpisko spēļu hokeja turnīra astotdaļfināla pāri

LaiksSpēle
15.02 6:10Kanāda - Ķīna
15.02 6:10Dānija - Latvija
15.02 10:40Čehija - Šveice
15.02 15:10Slovākija - Vācija

Noderīgas saites:

Pekinas OS ziņas
Latvijas olimpiskā komanda
Starti, rezultāti, tiešraides
Medaļu kopvērtējums

Slēpts komentārs: kars
Slēpts komentārs: sabikas
Slēpts komentārs: zaxx

  +2 [+] [-]

, 2022-02-13 17:50, pirms 4 gadiem
kars rakstīja: 3:2 papildlaikā, Gints Meija no vārtu priekšas.
Labāk nevajaga! Šodien Gints Meija no vārtu priekšas jau vienu golu iemeta... Pietiek! Prozit!

  +1 [+] [-]

, 2022-02-13 17:51, pirms 4 gadiem
Ļoti interesanti. To gan par 90% jau varēja paredzēt pēc mūsu zaudējuma.
Cerams, ka dāņiem tik grupā tā izdevās uzspēlēt, bet varianti 1/4finālam ir pat diezgan labi....

  +1 [+] [-]

, 2022-02-13 17:54, pirms 4 gadiem
Pret ko tiksies SVK : GER dueļa uzvarētajs?
Mēģināšu tagad izvērtēt, bija vērts tiem SVK zaudēt, vai tomēr nē. Jāskatās ir ilgākā perspektīvā, nekā viena 1/8 spēle

  -1 [+] [-]

, 2022-02-13 17:55, pirms 4 gadiem
Priekssedetajs rakstīja: Pret ko tiksies SVK : GER dueļa uzvarētajs?
Mēģināšu tagad izvērtēt, bija vērts tiem SVK zaudēt, vai tomēr nē. Jāskatās ir ilgākā perspektīvā, nekā viena 1/8 spēle
studenti
Slēpts komentārs: Andrjuha_Ziekurs

  +1 [+] [-]

, 2022-02-13 17:56, pirms 4 gadiem
Koki pašlaik berzē rokas, t.i., zarus, bet kas zin..

  +1 [+] [-]

, 2022-02-13 17:57, pirms 4 gadiem
Būs ļoti grūti un gandrīz neiespējami. Dāņiem ir labi vārtu vīri un lieliska aizsardzība.

     [+] [-]

, 2022-02-13 17:57, pirms 4 gadiem
2 1indrasitis

  +2 [+] [-]

, 2022-02-13 18:00, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: studenti
Nu tad Tjomas versijai, ka labi vien esot, ka LAT patirsa SVK, var kategoriski nepiekrist. Ja gribam pasapņot par medaļām, tad es teiktu, ka GER+NCAA studenti būtu reālāks ceļš, nekā DEN+OAR. Kopš 2003 gada LAT pret vatēm neprot spēlēt...

     [+] [-]

, 2022-02-13 18:01, pirms 4 gadiem
amerika

  +3 [+] [-]

, 2022-02-13 18:05, pirms 4 gadiem
Priekssedetajs rakstīja: Nu tad Tjomas versijai, ka labi vien esot, ka LAT patirsa SVK, var kategoriski nepiekrist. Ja gribam pasapņot par medaļām, tad es teiktu, ka GER+NCAA studenti būtu reālāks ceļš, nekā DEN+OAR. Kopš 2003 gada LAT pret vatēm neprot spēlēt...
mačimols ar toto kantoru koeficientiem Tev visu sīki izklāstīs, kā šis zars ir ''vieglāks'' nekā vācu-asv zars

  +2 [+] [-]

, 2022-02-13 18:06, pirms 4 gadiem
Andrjuha_Ziekurs rakstīja: Nozāģës, Dānijai ir NHL čaļi
Mums arī

     [+] [-]

, 2022-02-13 18:08, pirms 4 gadiem
specha rakstīja: Koki pašlaik berzē rokas, t.i., zarus, bet kas zin..
Te daudzi sapņo par medaļām

  -1 [+] [-]

, 2022-02-13 18:08, pirms 4 gadiem
bet nu ja pakāsīsim dāņiem, tad vācus mēs tāpat nevinnētu, atšķirība starp abiem nav pārāk liela

  +2 [+] [-]

, 2022-02-13 18:10, pirms 4 gadiem
Priekssedetajs rakstīja: Nu tad Tjomas versijai, ka labi vien esot, ka LAT patirsa SVK, var kategoriski nepiekrist. Ja gribam pasapņot par medaļām, tad es teiktu, ka GER+NCAA studenti būtu reālāks ceļš, nekā DEN+OAR. Kopš 2003 gada LAT pret vatēm neprot spēlēt...
Šeit gan ir divi skatpunkti.
1. Ja mēs gribējām ko ''iespējams'' labāku tieši 1/8finālā, kur bija 2 varianti GER vai SUI, pie kaut uzvaras ar 1 vārtu starpību pamatlaikā būtu friči vai šveicieši.
2. Pie zaudes jau bija +/- skaidrs, ka dāņi, bet šeit iespējams izredzes labākas. Plus 1/4 fināls jau ir ar citu motivāciju un atdevi spēlei, jo Tu jau esi praktiski 1 soli no medaļas.
Jācer, ka Lauris būs ierindā un Ābolartis būs izskaitļojis pareizi.
Par Latviju un medaļām....!!!!

     [+] [-]

, 2022-02-13 18:11, pirms 4 gadiem
hokejists77 rakstīja: Te daudzi sapņo par medaļām
Rīgas čempī nelieši vāci nesarunāja ar mums niču, paši nekaunīgi paņēma uzvaru a tā jau mēs būtu bronzu paņēmuši

dusmīgs gan es gan Kalvītis, franči gan bij godprātīgāki pret Lipmanu

  +2 [+] [-]

, 2022-02-13 18:13, pirms 4 gadiem
izraktenis rakstīja: bet nu ja pakāsīsim dāņiem, tad vācus mēs tāpat nevinnētu, atšķirība starp abiem nav pārāk liela
Pēdējos gados diemžēl izšķirošos mačos tieši GER vai SUI ir aizlikuši mums kāju priekšā. Ar dāņiem gājis 50:50.
Tālāk jau KHL vinnēt ar šo izlasi ar varētu.

  -1 [+] [-]

, 2022-02-13 18:13, pirms 4 gadiem
vanagz rakstīja: Šeit gan ir divi skatpunkti.
1. Ja mēs gribējām ko ''iespējams'' labāku tieši 1/8finālā, kur bija 2 varianti GER vai SUI, pie kaut uzvaras ar 1 vārtu starpību pamatlaikā būtu friči vai šveicieši.
2. Pie zaudes jau bija +/- skaidrs, ka dāņi, bet šeit iespējams izredzes labākas. Plus 1/4 fināls jau ir ar citu motivāciju un atdevi spēlei, jo Tu jau esi praktiski 1 soli no medaļas.
Jācer, ka Lauris būs ierindā un Ābolartis būs izskaitļojis pareizi.
Par Latviju un medaļām....!!!!
Ābolartis ir galvenajam aiz LV soliņa čukstējis padomus jau hz cik n-tās spēles pret vaņkām, un katrureiz zāģis.. Bet, protams, par LAT un medaļām!

  +2 [+] [-]

, 2022-02-13 18:19, pirms 4 gadiem
Priekssedetajs rakstīja: Ābolartis ir galvenajam aiz LV soliņa čukstējis padomus jau hz cik n-tās spēles pret vaņkām, un katrureiz zāģis.. Bet, protams, par LAT un medaļām!
Šoreiz vaņkas sastāv no KHL un arī RD ir kādu uzvaru šosezon izcīnījuši, tur gan spēles neskatos, bet info palasu.
Varam....Jānotic pašiem sev.
Tikai sākumā ir dāņi...jāiet soli pa solim, cerams viss izdosies un arī Ābolartim uzkārs kādu medāli kaklā, beidzot. Ābolarta ieteikumi jau nav slikti, ne par velti jau sen ir asistents.

  +2 [+] [-]

, 2022-02-13 18:23, pirms 4 gadiem
Lidz finalam praktiski nav pretinieku

  -4 [+] [-]

, 2022-02-13 18:26, pirms 4 gadiem
Apsveicu Daniju ar ieklusanu 1/4. Zinot ka musejie vienmer pagruz vajadzigas speles.

     [+] [-]

, 2022-02-13 18:27, pirms 4 gadiem
Artemons Toljiks rakstīja: Lidz finalam praktiski nav pretinieku
Tas tur Jeržābeks olimpiādi tiesā? roģinas slepenais ierocis varbūt neizmanto nūju un ripu, bet svilpt viņš māk, maita...

  -1 [+] [-]

, 2022-02-13 18:28, pirms 4 gadiem
izraktenis rakstīja: Tas tur Jeržābeks olimpiādi tiesā? roģinas slepenais ierocis varbūt neizmanto nūju un ripu, bet svilpt viņš māk, maita...
Jerzhabeks var kko ietekmet ja rezultats uz tablo ir lidzigs!
Seit mes visus lidz finalam grausim par spiti visadiem jerzhabekiem

  -1 [+] [-]

, 2022-02-13 18:29, pirms 4 gadiem
6 no rīta tautiņa mostamies. ';

  -1 [+] [-]

, 2022-02-13 18:30, pirms 4 gadiem
Smiekligi..dāņi uzvarēs..un drāzīs vaņkas..

  +1 [+] [-]

, 2022-02-13 18:30, pirms 4 gadiem
izraktenis rakstīja: Tas tur Jeržābeks olimpiādi tiesā? roģinas slepenais ierocis varbūt neizmanto nūju un ripu, bet svilpt viņš māk, maita...
nav viņa

     [+] [-]

, 2022-02-13 18:30, pirms 4 gadiem
Ja treneris būtu joprojām Hārtlijs ,tad optimisma būtu vairāk.

     [+] [-]

, 2022-02-13 18:31, pirms 4 gadiem
lat svk tiek pusfinala pret fin swe haha

  -2 [+] [-]

, 2022-02-13 18:31, pirms 4 gadiem
coffijs rakstīja: Ja treneris būtu joprojām Hārtlijs ,tad optimisma būtu vairāk.
Harka molodchiks, labi ka laicigi atkratijamies no Bobja.
Daanu skalps praktiski kulahas pie musu Lachplesu jostam

  +1 [+] [-]

, 2022-02-13 18:38, pirms 4 gadiem
Artemons Toljiks rakstīja: Harka molodchiks, labi ka laicigi atkratijamies no Bobja.
Daanu skalps praktiski kulahas pie musu Lachplesu jostam
Cerams mūsējo skalpi nenokļūs pie Beovulfa jostām.

     [+] [-]

, 2022-02-13 18:40, pirms 4 gadiem
vanagz rakstīja: Šoreiz vaņkas sastāv no KHL un arī RD ir kādu uzvaru šosezon izcīnījuši, tur gan spēles neskatos, bet info palasu.
Varam....Jānotic pašiem sev.
Tikai sākumā ir dāņi...jāiet soli pa solim, cerams viss izdosies un arī Ābolartim uzkārs kādu medāli kaklā, beidzot. Ābolarta ieteikumi jau nav slikti, ne par velti jau sen ir asistents.
Bļendukus kar kaklā tikai sportistiem
Treneriem skuju ziepes

  -2 [+] [-]

, 2022-02-13 18:40, pirms 4 gadiem
coffijs rakstīja: Ja treneris būtu joprojām Hārtlijs ,tad optimisma būtu vairāk.
Hārtlijs ir pārkrievojies

     [+] [-]

, 2022-02-13 18:42, pirms 4 gadiem
Andrjuha_Ziekurs rakstīja: Hārtlijs ir pārkrievojies
Par naudu pat velns danco.

     [+] [-]

, 2022-02-13 18:43, pirms 4 gadiem
purva_velns rakstīja: Bļendukus kar kaklā tikai sportistiem
Treneriem skuju ziepes
Nē, treneri arī saņem medaļas, no apkalpojošā personāla medaļas nekar.
Lai gan tagad jau katrs pats sev kar medaļu.

  -1 [+] [-]

, 2022-02-13 18:49, pirms 4 gadiem
coffijs rakstīja: Ja treneris būtu joprojām Hārtlijs ,tad optimisma būtu vairāk.
Tad tu tagad varētu just līdzi Francijai!

  -1 [+] [-]

, 2022-02-13 18:50, pirms 4 gadiem
Harka molodčiks! Teicami visu saplānoja! Pretī vājākais no iespējamajiem pretiniekiem un pēc tam vēsturiska iespēja ģērēt bijušo darba devēju!

     [+] [-]

, 2022-02-13 18:56, pirms 4 gadiem
Atkal tas stulbais spēles laiks! Mirušā zona... Velns un elle! Atkal būs jāskatās ierakstā... Bet nu galvenais, lai puiši nospēlē savu labāko spēli un uzvar. Jo viņi ir uz to spējīgi!!!

  -1 [+] [-]

, 2022-02-13 18:57, pirms 4 gadiem
Cik Studentiem ncaa parstsvju? Lidz 10 tiku, apnika

     [+] [-]

, 2022-02-13 18:57, pirms 4 gadiem
Normals laiks, piecelies pus 8 un dzerot riita kapij noskaties 3. perioda geeri

     [+] [-]

, 2022-02-13 19:00, pirms 4 gadiem
vanagz rakstīja: Nē, treneri arī saņem medaļas, no apkalpojošā personāla medaļas nekar.
Lai gan tagad jau katrs pats sev kar medaļu.
Cik zinu, nesaņem gan
Varbūt kkas mainījies
Os zeltu izņēmuma kārtā ir saņēmis tikai bruks - 80. gada studentu treneris
Harim bļenduka nav

     [+] [-]

, 2022-02-13 19:00, pirms 4 gadiem
vanagz rakstīja: Nē, treneri arī saņem medaļas, no apkalpojošā personāla medaļas nekar.
Lai gan tagad jau katrs pats sev kar medaļu.
Nesaņem medaļas treneri, tev atmiņu vajag atsvaidzināt.
2018. Gada znaroks jau intervijā teica ka tikai spēlētāji saņem medaļas OS

  -1 [+] [-]

, 2022-02-13 19:02, pirms 4 gadiem
Labākais variants, kāds vien var būt, ja neskaita tikšanu pa taisno 1/4 finālā vai Kuņluņ variantu.

     [+] [-]

, 2022-02-13 19:02, pirms 4 gadiem
vanagz rakstīja: Nē, treneri arī saņem medaļas, no apkalpojošā personāla medaļas nekar.
Lai gan tagad jau katrs pats sev kar medaļu.
Sportisti visu savu dzīvi trenē, lai piedalītos olimpiādē, taču viņi to nedara vieni. Tāpēc ir pilnīgi saprātīgi brīnīties, vai arī 2018. gada olimpisko spēļu treneri saņem medaļas. Neskatoties uz visu smago darbu un sviedru spēku, kas viņiem ir ar savu sportistu vai viņu komandu, Starptautiskā Olimpiskā komiteja nepiešķir medaļas treneriem, lai gan dažas valstis saviem treneriem rīko atsevišķas medaļu ceremonijas, pat ja viņi to nepadara tur uz pjedestāla.

  -1 [+] [-]

, 2022-02-13 19:02, pirms 4 gadiem
Artemons Toljiks rakstīja: Normals laiks, piecelies pus 8 un dzerot riita kapij noskaties 3. perioda geeri
Esi pārliecināts par ģēri?

  -1 [+] [-]

, 2022-02-13 19:04, pirms 4 gadiem
denebs rakstīja: Atkal tas stulbais spēles laiks! Mirušā zona... Velns un elle! Atkal būs jāskatās ierakstā... Bet nu galvenais, lai puiši nospēlē savu labāko spēli un uzvar. Jo viņi ir uz to spējīgi!!!
Labs laiks, ja ņem vērā, ka 1/4 fināls ir jau nākamajā dienā. Par to, ka ir spējīgi, šaubu nav.

  -3 [+] [-]

, 2022-02-13 19:08, pirms 4 gadiem
Priekssedetajs rakstīja: Pret ko tiksies SVK : GER dueļa uzvarētajs?
Mēģināšu tagad izvērtēt, bija vērts tiem SVK zaudēt, vai tomēr nē. Jāskatās ir ilgākā perspektīvā, nekā viena 1/8 spēle
kartejais tirlins , sakas kautkadas rekinasanas tradicionalas!!!

  +5 [+] [-]

, 2022-02-13 19:10, pirms 4 gadiem
Maikl38 rakstīja: kartejais tirlins , sakas kautkadas rekinasanas tradicionalas!!!
Kārtējais semučku ēdajs ielīdis, nomaini karogu, ar šo šajā olimpiāde neviens nepiedalās

  +1 [+] [-]

, 2022-02-13 19:10, pirms 4 gadiem
Vienalga domāju, ka vissparocīgākais pretinieks ir, kāds varēja būt šai situācijā. Izņemot Ķīnu.

  -1 [+] [-]

, 2022-02-13 19:14, pirms 4 gadiem
Black_king rakstīja: Vienalga domāju, ka vissparocīgākais pretinieks ir, kāds varēja būt šai situācijā. Izņemot Ķīnu.
Tieši tā, arī pēc ranga tā sanāk. Var teikt, paveicās, tikai šoreiz to veiksmi vajag pilnvērtīgi izmantot.

  -1 [+] [-]

, 2022-02-13 19:18, pirms 4 gadiem
Offtopic.
Girgensonu gatavo maiņai.
Treneris teica ka dos atpūtu līdz zvaigžņu spēlei, bet veljoprojam nav atgriezies komandas sastāvā un nav pie injury, kas nozīme ka ilgadējais sabres latvietis tiks mainīts prom!
Slēpts komentārs: MachimoI

     [+] [-]

, 2022-02-13 19:23, pirms 4 gadiem
MachimoI rakstīja: Ja kāds pirms OS būtu pateicis, ka būs jāspēlē 1/8 finālā pret dāņiem, tad būtu lielie prieki.

Visas iepriekšējās spēles nav vērtas tik, cik melns aiz naga. Burtiski neko tās nenozīmē. Nebeidzu brīnīties, kāpēc tas daudziem nedalec.

Turnīrs sākas otrdien, un mēs esam labākajās starta pozīcijās pirms play-offiem, kādās esam bijuši visu Latvijas Olimpisko spēļu vēsturē. Izklausās labi, jo tas ir labi.

Čīkstēt par kaut kādu čehoslovāku padibeņu zāģi ir atpalikušu gaternieku stilā, protams, bet kas kuram tuvāks - vieni skatās uz priekšu un domā par zeltu, citi mīzalojas un vaino trenerus un spēlētājus par neko, jo paši ir nožēlojami.

Krievus, protams, arī varam uzvilkt. Un tas būtu lielisks ieraksts mūsu hokeja vēsturē zelta burtiem, it sevišķi ņemot vērā notikumus pasaulē.

Par maniem kalkulatora pakalpojumiem pateicības rakstu pieņemšu pēc medaļu ceremonijas. Pieņemu arī fanu vēstules.
Čau Indraši, varēji jau neslēpties, bet pēc intervijas ar Somiem un šī teksta, tu esi atklāts! Kāds ēdiens OS, būs parāde Latvijā pēc medaļu izcīnīšanas?

  -1 [+] [-]

, 2022-02-13 19:24, pirms 4 gadiem
Onatālijs Kriepāns rakstīja: Tieši tā, arī pēc ranga tā sanāk. Var teikt, paveicās, tikai šoreiz to veiksmi vajag pilnvērtīgi izmantot.
Chau churban

  +4 [+] [-]

, 2022-02-13 19:24, pirms 4 gadiem
Tik daudz mīnusus, tik īsā laikā es laikam šajā portāla nebiju redzējis Machimolam jauns sportacentra rekords!

  +1 [+] [-]

, 2022-02-13 19:28, pirms 4 gadiem
Renijs Krastenbergs rakstīja: Tik daudz mīnusus, tik īsā laikā es laikam šajā portāla nebiju redzējis Machimolam jauns sportacentra rekords!
Ieliku plusu un nekas neizmainījās

  -2 [+] [-]

, 2022-02-13 19:28, pirms 4 gadiem
Renijs Krastenbergs rakstīja: Tik daudz mīnusus, tik īsā laikā es laikam šajā portāla nebiju redzējis Machimolam jauns sportacentra rekords!
Churbans piesledzis savus profilus

  -1 [+] [-]

, 2022-02-13 19:28, pirms 4 gadiem
MachimoI rakstīja: Ja kāds pirms OS būtu pateicis, ka būs jāspēlē 1/8 finālā pret dāņiem, tad būtu lielie prieki.

Visas iepriekšējās spēles nav vērtas tik, cik melns aiz naga. Burtiski neko tās nenozīmē. Nebeidzu brīnīties, kāpēc tas daudziem nedalec.

Turnīrs sākas otrdien, un mēs esam labākajās starta pozīcijās pirms play-offiem, kādās esam bijuši visu Latvijas Olimpisko spēļu vēsturē. Izklausās labi, jo tas ir labi.

Čīkstēt par kaut kādu čehoslovāku padibeņu zāģi ir atpalikušu gaternieku stilā, protams, bet kas kuram tuvāks - vieni skatās uz priekšu un domā par zeltu, citi mīzalojas un vaino trenerus un spēlētājus par neko, jo paši ir nožēlojami.

Krievus, protams, arī varam uzvilkt. Un tas būtu lielisks ieraksts mūsu hokeja vēsturē zelta burtiem, it sevišķi ņemot vērā notikumus pasaulē.

Par maniem kalkulatora pakalpojumiem pateicības rakstu pieņemšu pēc medaļu ceremonijas. Pieņemu arī fanu vēstules.
Interesanti, kurš tev tos mīnusus krāmē?

     [+] [-]

, 2022-02-13 19:28, pirms 4 gadiem
huy rakstīja: Ieliku plusu un nekas neizmainījās
bija -10
tagad rāda man -9

     [+] [-]

, 2022-02-13 19:29, pirms 4 gadiem
Krasilniks atzirdzis pat sakarigi runa

     [+] [-]

, 2022-02-13 19:29, pirms 4 gadiem
Renijs Krastenbergs rakstīja: bija -10
tagad rāda man -9
Es ieliku minusu tikko, prikolam

  +1 [+] [-]

, 2022-02-13 19:29, pirms 4 gadiem
Artemons Toljiks rakstīja: Krasilniks atzirdzis pat sakarigi runa
Piesedzu sevi, savādāk autobans

  -2 [+] [-]

, 2022-02-13 19:29, pirms 4 gadiem
Renijs Krastenbergs rakstīja: bija -10
tagad rāda man -9
Es ar plusu ieliku, jo pilnībā piekrītu šoreiz viņa rakstītajam.

     [+] [-]

, 2022-02-13 19:30, pirms 4 gadiem
Artemons Toljiks rakstīja: Es ieliku minusu tikko, prikolam
Atgādina basketbola tablo

  +1 [+] [-]

, 2022-02-13 19:30, pirms 4 gadiem
Onatālijs Kriepāns rakstīja: Es ar plusu ieliku, jo pilnībā piekrīti šoreiz viņa rakstītajam.
Es tev automatiski minusu lieku

  -2 [+] [-]

, 2022-02-13 19:30, pirms 4 gadiem
Renijs Krastenbergs rakstīja: Atgādina basketbola tablo
Atgādina basketbola troļļus.

  -1 [+] [-]

, 2022-02-13 19:31, pirms 4 gadiem
Artemons Toljiks rakstīja: Es tev automatiski minusu lieku
Tava darīšana.

  +1 [+] [-]

, 2022-02-13 19:40, pirms 4 gadiem
man puse alus uz grīdas izlija, vot tā ir šaize

  -4 [+] [-]

, 2022-02-13 19:49, pirms 4 gadiem
Renijs Krastenbergs rakstīja: Tik daudz mīnusus, tik īsā laikā es laikam šajā portāla nebiju redzējis Machimolam jauns sportacentra rekords!
Es šitā drīz Cibuļski panākšu

  -2 [+] [-]

, 2022-02-13 19:53, pirms 4 gadiem
Būs zāģis, kā bankā.
Bet, toč labi, ka Boba nav, pakāstu vēl trakāk, Vītoliņš molotčiks, sakarīga izlase. Abi ar Ābolu vislabākie!!!!! Tas ir Latvijas hokejs, pilnīgs pīīīīī, bet mūsējais.

     [+] [-]

, 2022-02-13 20:06, pirms 4 gadiem
Kanāda jau šodien Ķīnu (ar visiem 11 naturalizētajiem kanādiešiem un Denisu Osipovu) jau šodien ar 5:0 vinnēja. Otrdien, tas jāizdara atkal?!

     [+] [-]

, 2022-02-13 20:13, pirms 4 gadiem
Andrjuha_Ziekurs rakstīja: Nozāģës, Dānijai ir NHL čaļi
NHL čaļi nedrīkst spēlēt Pekinā !

  +1 [+] [-]

, 2022-02-13 20:40, pirms 4 gadiem
DANMARK jāņem mums!

  +1 [+] [-]

, 2022-02-13 21:05, pirms 4 gadiem
1.Kur Rīgā Dānijas vēstniecība?
2.Kur agri no rīta vairumā tirgo ziedus? (Saktu nepiedāvāt!)

     [+] [-]

, 2022-02-13 21:20, pirms 4 gadiem
Atkal jau 6 no rīta... ņemot vērā, ka spēlē Eiropas komandas, varētu taču iedot kādu pateicīgāku spēles laiku

     [+] [-]

, 2022-02-13 21:40, pirms 4 gadiem
Renijs Krastenbergs rakstīja: Tik daudz mīnusus, tik īsā laikā es laikam šajā portāla nebiju redzējis Machimolam jauns sportacentra rekords!
man šķiet ir bijis pat pāri 20, kad vēl sensenajos laikos Tjoma izvērsa spama sieviešu nīdēšanas akciju, tā kā viņam ir vēl uz ko tiekties

  -1 [+] [-]

, 2022-02-13 21:59, pirms 4 gadiem
Ja zaudēs, tad nekas cits neatliks, kā vien nosaukt viņus par tūristiem un visas Latvijas ledus halles atdot daiļslidotājiem un kērlingistiem.

  +1 [+] [-]

, 2022-02-13 22:02, pirms 4 gadiem
Lai vai kā ir veicies līdz šim, šī ir iespēja. Dāņi ir mūsu līmenis, un arī krievi nav aizvadījuši nevienu ļoti pārliecinošu spēli pret ne tām spēcīgākajām izlasēm.

     [+] [-]

, 2022-02-13 22:04, pirms 4 gadiem
Dāņiem 2 uzvaras jau OS, mums nevienas, neesam neko izdarījuši šajā turnīrā lai sauktos par favorītiem.

     [+] [-]

, 2022-02-13 22:09, pirms 4 gadiem
čehi pret sieriem varēs sisties, Slafkovskis rādīs meistarklasi pret fričiem, tur būs nopietni kapiņi

     [+] [-]

, 2022-02-13 22:10, pirms 4 gadiem
Kiesturs Voziols rakstīja: Dāņiem 2 uzvaras jau OS, mums nevienas, neesam neko izdarījuši šajā turnīrā lai sauktos par favorītiem.
Atļaušos pārformulēt, kolēģi, jūsu frāzi, dāņu pretinieki nebija neko izdarījuši zaudētajās pret viņiem spēlēs, atšķirībā no mūsu pretiniekiem, tāpēc arī šāda situācija ir izveidojusies.

     [+] [-]

, 2022-02-13 22:14, pirms 4 gadiem
Onatālijs Kriepāns rakstīja: Atļaušos pārformulēt, kolēģi, jūsu frāzi, dāņu pretinieki nebija neko izdarījuši zaudētajās pret viņiem spēlēs, atšķirībā no mūsu pretiniekiem, tāpēc arī šāda situācija ir izveidojusies.
Churban, tu esi tuparila!
Abo kopaa ar Artemonu planojat analizet?

     [+] [-]

, 2022-02-13 22:15, pirms 4 gadiem
Onatālijs Kriepāns rakstīja: Atļaušos pārformulēt, kolēģi, jūsu frāzi, dāņu pretinieki nebija neko izdarījuši zaudētajās pret viņiem spēlēs, atšķirībā no mūsu pretiniekiem, tāpēc arī šāda situācija ir izveidojusies.
Tu esi optimists, Toļik!

     [+] [-]

, 2022-02-13 22:15, pirms 4 gadiem
Artemons Toljiks rakstīja: Churban, tu esi tuparila!
Abo kopaa ar Artemonu planojat analizet?
Analizēt konkrēti ko?

     [+] [-]

, 2022-02-13 22:16, pirms 4 gadiem
Onatālijs Kriepāns rakstīja: Analizēt konkrēti ko?
Ko sporta portala vel varetu analizet, Artemooon 33?

     [+] [-]

, 2022-02-13 22:16, pirms 4 gadiem
Kiesturs Voziols rakstīja: Tu esi optimists, Toļik!
Reālists, piekrītu praktiski visam, ko šovakar ir Mačimols rakstījis.

  -1 [+] [-]

, 2022-02-13 22:17, pirms 4 gadiem
Artemons Toljiks rakstīja: Ko sporta portala vel varetu analizet, Artemooon 33?
Otrdien mēs esam favorīti, tā arī ir visa analīze īsumā.

     [+] [-]

, 2022-02-13 22:18, pirms 4 gadiem
Onatālijs Kriepāns rakstīja: Otrdien mēs esam favorīti, tā arī ir visa analīze īsumā.
Ja nograbes, Harka molodchiks?

     [+] [-]

, 2022-02-13 22:19, pirms 4 gadiem
Artemons Toljiks rakstīja: Ja nograbes, Harka molodchiks?
Tā ir Pernaka frāze, nepiesien to man.

     [+] [-]

, 2022-02-13 22:20, pirms 4 gadiem
Onatālijs Kriepāns rakstīja: Tā ir Pernaka frāze, nepiesien to man.
Tava Analize?

     [+] [-]

, 2022-02-13 22:22, pirms 4 gadiem
Artemons Toljiks rakstīja: Tava Analize?
Tak jau rakstīju, būs uzvara, Dāņiem nevar mūžīgi veikties, haļava līdz ar to arī beigsies.

  +1 [+] [-]

, 2022-02-13 22:22, pirms 4 gadiem
Onatālijs Kriepāns rakstīja: Reālists, piekrītu praktiski visam, ko šovakar ir Mačimols rakstījis.
Mačimols pārāk paļaujas uz skaitļiem, statistika nemelo, bet tā ne vienmēr spēlē uz ledus. Reizēm statistikā aiziet kāds punkts ārpus mediānas un visu līgu analizēšana aiziet pa pieskari.

     [+] [-]

, 2022-02-13 22:24, pirms 4 gadiem
Onatālijs Kriepāns rakstīja: Tak jau rakstīju, būs uzvara, Dāņiem nevar mūžīgi veikties, haļava līdz ar to arī beigsies.
Es par Harku. Ja nograbes, kas nu? Labi ka Danchanus ar lielu ipashvardu atzimeji, zalupis lasot jau saka atkal ticet ka esi Mushmiru meistars no Livaniem

     [+] [-]

, 2022-02-13 22:25, pirms 4 gadiem
Artemons Toljiks rakstīja: Es par Harku. Ja nograbes, kas nu? Labi ka Danchanus ar lielu ipashvardu atzimeji, zalupis lasot jau saka atkal ticet ka esi Mushmiru meistars no Livaniem
Interesanti cik šim bija latviešu valodā?

     [+] [-]

, 2022-02-13 22:26, pirms 4 gadiem
datmons rakstīja: Interesanti cik šim bija latviešu valodā?
Stabila dvojka, pec papiriem trojka

     [+] [-]

, 2022-02-13 22:26, pirms 4 gadiem
Artemons Toljiks rakstīja: Es par Harku. Ja nograbes, kas nu? Labi ka Danchanus ar lielu ipashvardu atzimeji, zalupis lasot jau saka atkal ticet ka esi Mushmiru meistars no Livaniem
Galvenais ir sastāvs un pieredze, nevis Harka. Ar Līvāniem nav nekāda sakara, mušmires nav ko pīt iekšā, ja nav saprašanas par tām.

     [+] [-]

, 2022-02-13 22:27, pirms 4 gadiem
Onatālijs Kriepāns rakstīja: Galvenais ir sastāvs un pieredze, nevis Harka. Ar Līvāniem nav nekāda sakara, mušmires nav ko pīt iekšā, ja nav saprašanas par tām.
Tu man patic, lai ari stulbs, bet harizmas ir

     [+] [-]

, 2022-02-13 22:28, pirms 4 gadiem
Artemons Toljiks rakstīja: Tu man patic, lai ari stulbs, bet harizmas ir
Ja salīdzini ar funi, tad 3p ķešā

     [+] [-]

, 2022-02-13 22:29, pirms 4 gadiem
datmons rakstīja: Ja salīdzini ar funi, tad 3p ķešā
Un veel skalpi pie jostas kulajas

     [+] [-]

, 2022-02-13 22:30, pirms 4 gadiem
datmons rakstīja: Interesanti cik šim bija latviešu valodā?
Spriežot pēc tava CIK, pašam tev ir problēmas ar valodu. Ja raksta vārdu CIK, tad nosaka arī KO tieši, cik

     [+] [-]

, 2022-02-13 22:31, pirms 4 gadiem
Onatālijs Kriepāns rakstīja: Spriežot pēc tava CIK, pašam tev ir problēmas ar valodu. Ja raksta vārdu CIK, tad nosaka arī KO tieši, cik
Churban, tu esi parak ieciklejies uz vatniku valodu!

  -1 [+] [-]

, 2022-02-13 22:32, pirms 4 gadiem
Esmu latviesu valodas eksperts, man profenes exama bija A levels vienigajam no pilsetas. Tani gada A levels bija 122 kadriem visa valste

  -1 [+] [-]

, 2022-02-13 22:33, pirms 4 gadiem
Tur kkadiem 90 Riga

  -1 [+] [-]

, 2022-02-13 22:33, pirms 4 gadiem
Ja jads apshauba manas lv valodas prasmes, parunajiet ar mani un tad pluutiet

  -1 [+] [-]

, 2022-02-13 22:33, pirms 4 gadiem
Artemons Toljiks rakstīja: Churban, tu esi parak ieciklejies uz vatniku valodu!
Jebkurā valodā konkrētika ir aktuāla, izņemot angļu, tur tiem gan ir ierasta lieta prasīt, how much, nenorādot, kas tieši ir tas much

     [+] [-]

, 2022-02-13 22:35, pirms 4 gadiem
Onatālijs Kriepāns rakstīja: Jebkurā valodā konkrētika ir aktuāla, izņemot angļu, tur tiem gan ir ierasta lieta prasīt, how much, nenorādot, kas tieši ir tas much
Inglish ir bezprigels!!!

  -2 [+] [-]

, 2022-02-13 22:37, pirms 4 gadiem
Artemons Toljiks rakstīja: Inglish ir bezprigels!!!
Vienveidīga un algoritmiska mēle, pārāk daudz darbības vārdu un pārāk maz īpašības. Ja salīdzina ar krievu, tad visnotaļ nabadzīga.

     [+] [-]

, 2022-02-13 22:40, pirms 4 gadiem
Onatālijs Kriepāns rakstīja: Vienveidīga un algoritmiska mēle, pārāk daudz darbības vārdu un pārāk maz īpašības. Ja salīdzina ar krievu, tad visnotaļ nabadzīga.
Churban, nokaap no korka!
Par daudz darbibas vardu? Valoda kurai 15 000 darbibu veiditas uz to get or to make, ir gruti apgalvot ka parak daudz darbibas vardu

     [+] [-]

, 2022-02-13 22:42, pirms 4 gadiem
Churbans tups

     [+] [-]

, 2022-02-13 22:43, pirms 4 gadiem
Artemons Toljiks rakstīja: Churban, nokaap no korka!
Par daudz darbibas vardu? Valoda kurai 15 000 darbibu veiditas uz to get or to make, ir gruti apgalvot ka parak daudz darbibas vardu
Labi, ne tā biju domājis, pareizāk ir pārāk daudz tos darbības vārdus lieto, kur vajag un kur nevajag.
Get un make ir labi piemēri

     [+] [-]

, 2022-02-13 22:44, pirms 4 gadiem
Onatālijs Kriepāns rakstīja: Labi, ne tā biju domājis, pareizāk ir pārāk daudz tos darbības vārdus lieto, kur vajag un kur nevajag. Get un make ir labi piemēri
Tu esi tups churbans

     [+] [-]

, 2022-02-13 22:44, pirms 4 gadiem
Inglish ir nabadzigaka valoda no popularajam! Churbans

  -1 [+] [-]

, 2022-02-13 22:45, pirms 4 gadiem
Domaju būs zāģis papildkaikā

     [+] [-]

, 2022-02-13 22:46, pirms 4 gadiem
nadzinakungs rakstīja: Domaju būs zāģis papildkaikā
2-4 ezz

     [+] [-]

, 2022-02-13 22:47, pirms 4 gadiem
pietiks dzert

     [+] [-]

, 2022-02-13 22:48, pirms 4 gadiem
Churbans tiesham tups! Visvairak darbibas vardus teikumos pielieto frichi, vismazak nederi un otraja vieta ir inglish
Tupais churbans

     [+] [-]

, 2022-02-13 22:49, pirms 4 gadiem
Renijs Krastenbergs rakstīja: pietiks dzert
Neizgajs staffka?

     [+] [-]

, 2022-02-13 22:49, pirms 4 gadiem
japaspele skyrim un jaiet gulet

     [+] [-]

, 2022-02-13 22:49, pirms 4 gadiem
Artemons Toljiks rakstīja: Neizgajs staffka?
nu tak totenhama notrolloja

     [+] [-]

, 2022-02-13 22:50, pirms 4 gadiem
Renijs Krastenbergs rakstīja: nu tak totenhama notrolloja
Rit apakalas uz darbu?
Shmigu naudigajos laikos vismaz iepirki?

     [+] [-]

, 2022-02-13 22:51, pirms 4 gadiem
Artemons Toljiks rakstīja: Rit apakalas uz darbu?
Shmigu naudigajos laikos vismaz iepirki?
Ne, tak rīt čuču, otrdien ceļos uz Latvijas spēli

     [+] [-]

, 2022-02-13 22:51, pirms 4 gadiem
nauda ir!

     [+] [-]

, 2022-02-13 22:52, pirms 4 gadiem
Renijs Krastenbergs rakstīja: Ne, tak rīt čuču, otrdien ceļos uz Latvijas spēli
Cik naliks azote?

     [+] [-]

, 2022-02-13 22:52, pirms 4 gadiem
Artemons Toljiks rakstīja: Cik naliks azote?
Nu jau 95eur

     [+] [-]

, 2022-02-13 22:53, pirms 4 gadiem
Renijs Krastenbergs rakstīja: Nu jau 95eur
Molodchiks! Viss droahi

     [+] [-]

, 2022-02-13 22:54, pirms 4 gadiem
Artemons Toljiks rakstīja: Molodchiks! Viss droahi
palags gan vairs nav drošs uz sega

     [+] [-]

, 2022-02-13 22:55, pirms 4 gadiem
Krasilniks nizcag
Artemon fantazjor

     [+] [-]

, 2022-02-13 22:56, pirms 4 gadiem
Renijs Krastenbergs rakstīja: palags gan vairs nav drošs uz sega
Pieshlaci?

     [+] [-]

, 2022-02-13 22:56, pirms 4 gadiem
Artemons Toljiks rakstīja: Pieshlaci?
Pa nakti piecelos, negribēju iet uz tualeti, tur pat arī nokārtojos

     [+] [-]

, 2022-02-13 22:57, pirms 4 gadiem
Renijs Krastenbergs rakstīja: Pa nakti piecelos, negribēju iet uz tualeti, tur pat arī nokārtojos
Tu esi slinkis!
Mosh kengurs?

     [+] [-]

, 2022-02-13 23:42, pirms 4 gadiem
Nu ko, esam veiksmīgi tikuši pie Dānijas. Šāda iespēja tikt pusfinālā vairs nebūs, reāli jāuzvar, cits iznākums vienkārši nav pieņemams.

     [+] [-]

, 2022-02-13 23:56, pirms 4 gadiem
Būs kāsiens ! Es pat toķikā pēc 100 gadiem uzlikšu uz to

  +3 [+] [-]

, 2022-02-14 00:10, pirms 4 gadiem
dīvaina izspēle tajās OS . Komanda kura zaudē visas grupas spēles, joprojām ir 1/8f , un pie veiksmes var izsist stiprāku komandu . pēdējām vietām grupā vajadzēja lidot ārā no turnīra .

  -2 [+] [-]

, 2022-02-14 06:26, pirms 4 gadiem
Klau, a kur raada sho speeli ?

  -1 [+] [-]

, 2022-02-14 07:21, pirms 4 gadiem
LatvijaBest rakstīja: dīvaina izspēle tajās OS . Komanda kura zaudē visas grupas spēles, joprojām ir 1/8f , un pie veiksmes var izsist stiprāku komandu . pēdējām vietām grupā vajadzēja lidot ārā no turnīra .
butu jamaina viss formats bet piekritu tev labak butu divas grupas katra pa 6 komandam,4 komandas no katras grupas iziet talak un sakas uzreiz 1/4f finals,lidzigi ka PC

  +1 [+] [-]

, 2022-02-14 07:25, pirms 4 gadiem
KKKSpirit rakstīja: Būs kāsiens ! Es pat toķikā pēc 100 gadiem uzlikšu uz to
Un tagad nedomā, ka bez skrīna kāds jebkad tevi uztvers nopietni. Kaut gan mēs saprotam, cik nenopietnā portālā šeit uzturamies.

  -1 [+] [-]

, 2022-02-14 07:52, pirms 4 gadiem
Gaidu CIENĪGU spēļu un CIEŅPILNU atgriešanos Rīga rīt vakarpusē. Šodien visi uz Dānijas vēstniecību !!!

  +2 [+] [-]

, 2022-02-14 08:43, pirms 4 gadiem
PēterisP rakstīja: Gaidu CIENĪGU spēļu un CIEŅPILNU atgriešanos Rīga rīt vakarpusē. Šodien visi uz Dānijas vēstniecību !!!
Tavā komentārā ir pretruna. Ja jau uz vēstniecību, tad jau uzvara. Ja jau atgriešanās, tad jau zaudējums.. Izdomā no sākuma pats, ko īsti gribi

     [+] [-]

, 2022-02-14 09:05, pirms 4 gadiem
.............. rakstīja: Tavā komentārā ir pretruna. Ja jau uz vēstniecību, tad jau uzvara. Ja jau atgriešanās, tad jau zaudējums.. Izdomā no sākuma pats, ko īsti gribi
Uzvara pret Dānīju un Kovid diskābelis. Viss.

  +1 [+] [-]

, 2022-02-14 09:51, pirms 4 gadiem
Labrit

     [+] [-]

, 2022-02-14 09:53, pirms 4 gadiem
Schneider' rakstīja: butu jamaina viss formats bet piekritu tev labak butu divas grupas katra pa 6 komandam,4 komandas no katras grupas iziet talak un sakas uzreiz 1/4f finals,lidzigi ka PC
Piedāvāju 36 komandas.

     [+] [-]

, 2022-02-14 11:15, pirms 4 gadiem
16 komandas, playoffs līdz 2 uzvarām, izspēļu tīkls tiek kārtots nevis pēc ranga, bet skatītāju intereses