Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2975, Did:0, useCase: 3
Autors: Kārlis Justovičs

Bots/Plūme apsteidz brāļus Šicus, abiem iekļūstot sešiniekā, Vācija dominē

Bots/Plūme apsteidz brāļus Šicus, abiem iekļūstot sešiniekā, Vācija dominē
Mārtiņš Bots un Roberts Plūme. Foto: Christian Bruna/EPA/Scanpix

Pekinas olimpisko spēļu kamaniņu sporta divnieku sacensībās labu pirmo braucienu aizvadīja Latvijas ekipāžas Mārtiņš Bots un Roberts Plūme, kā arī Andris un Juris Šici, kuri ieņēma attiecīgi piekto un sesto vietu. Pirmajās divās pozīcijās stabili atrodas Vācijas divnieku ekipāžas.

• Brāļi Šici trasē devās paši pirmie, būtiskas kļūdas nepieļaujot. Līdzīgs sniegums padevās arī Botam un Plūmem. Latviešus gan nedaudz pievīla dažādas nianses, kas neļāva būt tuvāk līderiem Tobiasam Vendlam un Tobiasam Arltam, kā arī Tonijam Egertam un Sašam Benekenam.

• Latviešus apsteidza arī vienīgās Austrijas un Itālijas ekipāžas, austriešiem Tomasam Štoi un Lorencam Kolleram tiekot vistuvāk Vācijas kamaniņu braucējiem, savukārt Itālijas pārstāvjiem Emanuelam Rīderam un Simonam Kaincvaldneram Botu un Plūmi apsteidzot par dažām sekundes simtdaļām. No bronzas medaļu pozīcijām Bots un Plūme atpaliek par nedaudz vairāk nekā divu sekundes desmitdaļu tiesu.

Divnieku sacensību otrā brauciena sākums paredzēts pulksten 15:35 pēc Latvijas laika.

Pekinas olimpiskās spēles, kamaniņu sports, divnieku sacensības (1. brauciens)

V.SportistiValstsLaiks
1.T. Vendls/T. ArltsVācija58.255
2.T. Egerts/S. BenekensVācija+0.045
3.T. Štoi/L. KollersAustrija+0.171
4.T. Rīders/S. KaincvaldersItālija+0.347
5.M. Bots/R. PlūmeLatvija+0.373
6.A. Šics/J. ŠicsLatvija+0.448
7.T. Vokers/Dž. SnitsKanāda+0.640
8.V. Hmiļevskis/J. KovaļevskisPolija+0.737
9.A. Deņisjevs/V. AntonovsROC+0.785
10.J. Parks/J.M. ČoDienvidkoreja+1.106

Startēja 17 ekipāžas.

Izmantotie resursi:
https://olympics.com/beijing-2022/o...

Noderīgas saites:

Pekinas OS ziņas
Latvijas olimpiskā komanda
Starti, rezultāti, tiešraides
Medaļu kopvērtējums


, 2022-02-09 14:53, pirms 3 gadiem
Kārtējais aplauziens. Medaļas nespīd.
, 2022-02-09 14:55, pirms 3 gadiem
Vācieši sevi stabili pieteikuši uz 1 un 2 vietu. Jau pirmajā braucienā tāds atrāviens. Tikai kritieni viņus var apturēt. Mūsējie par bronzu var pacīnīties.
, 2022-02-09 14:55, pirms 3 gadiem
Negribētos lietot vārdu /izgāšanās/,bet nekas smaržīgs jau nu tas arī nav!
, 2022-02-09 14:55, pirms 3 gadiem
gramofons rakstīja: Kārtējais aplauziens. Medaļas nespīd.
Par to vel par agru runāt.
Slēpts komentārs: kastans
, 2022-02-09 14:57, pirms 3 gadiem
Pēc vietas it kā nav slikti, bet laika atstarpe gan par lielu. Tikai lielas veiksmes gadījumā par bronzu var pasapņot...
, 2022-02-09 14:57, pirms 3 gadiem
nu neko, stabils sešinieks kā Prūša laikos
, 2022-02-09 14:59, pirms 3 gadiem
kastans rakstīja: Mauriņš atkāpsies,dukuri beigs karjeru
pēc vēsturiski labākās sezonas?!?!

Dream On:O
Slēpts komentārs: Narkomāns Jānis
, 2022-02-09 14:59, pirms 3 gadiem
Pilnas finanses, pilns apkalpojošais personāls, lieliskas kamanas, bet izbraukt tā arī pa visiem nav izdevies atkost. Žēl.
, 2022-02-09 15:00, pirms 3 gadiem
Reņnieki pieviļ valsti!
, 2022-02-09 15:00, pirms 3 gadiem
karagunis rakstīja: Negribētos lietot vārdu /izgāšanās/,bet nekas smaržīgs jau nu tas arī nav!
Negribētos, bet te nu ir tā reize, kad vieta ārpus top 3 ir izgāšanās.
, 2022-02-09 15:01, pirms 3 gadiem
Klau, te ir 2 braucieni, vai 4?
, 2022-02-09 15:03, pirms 3 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Vācieši sevi stabili pieteikuši uz 1 un 2 vietu. Jau pirmajā braucienā tāds atrāviens. Tikai kritieni viņus var apturēt. Mūsējie par bronzu var pacīnīties.
Tas jau bij paredzams, ka friči uz galvenajām gonkām izvilks savas slepenās brīnumkamanas!
Pret friču tehniku nav variantu!
Bet par bronzu vēl var pacīnīties!
, 2022-02-09 15:03, pirms 3 gadiem
belluschi rakstīja: Klau, te ir 2 braucieni, vai 4?
2
, 2022-02-09 15:05, pirms 3 gadiem
kasagrande rakstīja: Negribētos, bet te nu ir tā reize, kad vieta ārpus top 3 ir izgāšanās.
Nu jā... Pēc tik veiksmīgas sezonas daudzi bij pārāk sasapņojušies. Un uzkāra medaļas kaklā ne tikai Aparjodam un brāļiem Šiciem, bet arī kādai no mūsu meičām. Pagaidām pšiks...
, 2022-02-09 15:06, pirms 3 gadiem
ej dillēs rakstīja: Tas jau bij paredzams, ka friči uz galvenajām gonkām izvilks savas slepenās brīnumkamanas!
Pret friču tehniku nav variantu!
Bet par bronzu vēl var pacīnīties!
Jā, vācieši atkal kaut ko saķīmiķojuši ar tehniku. Un tā no OS uz OS.
Slēpts komentārs: chemist_dk
, 2022-02-09 15:06, pirms 3 gadiem
Gaismas gads līdz medaļām. Ko līdz ahhuujennā sezona, ja OS tāds kusaks līdz medaļām.
, 2022-02-09 15:07, pirms 3 gadiem
Izgāzās ar tehnikas sagatavošanu
, 2022-02-09 15:07, pirms 3 gadiem
Psc 3 arpus desmitdaļas vācieši priekšā vienā braucienā, vnk neķerami.....
, 2022-02-09 15:08, pirms 3 gadiem
ej dillēs rakstīja: Nu jā... Pēc tik veiksmīgas sezonas daudzi bij pārāk sasapņojušies. Un uzkāra medaļas kaklā ne tikai Aparjodam un brāļiem Šiciem, bet arī kādai no mūsu meičām. Pagaidām pšiks...
Diemžēl, bet tādas ir VIENAS sacensības, kurās var notikt viss kaut kas jebkuram. To ļoti labi parādīja Taubica un Egle.
, 2022-02-09 15:08, pirms 3 gadiem
Diemžēi pat šeit,kur likās,ka būs kāda medaļa,veidojās čiks.Šajās spēlēs Latvijas labākais sniegums ir tikt puķēs.Acīm redzot neko labāku neesam pelnījuši.
, 2022-02-09 15:09, pirms 3 gadiem
Man domāt, ka šobrīd mūsu ziemas sports attapies tādā kā paaudžu maiņas posmā. Līdzšinējie līderi beiguši sportot (Melbārdis) vai jau piezadzies vecums (Dukuri, Šici, Silovs), jaunajai maiņai labākie gadi vēl priekšā (jaunie kamaniņnieki, bobslejisti, Eiduka, Ģērmane, varbūt vēl kāds), bet pārējie to vai citu iemeslu dēļ neaizvada labākās sezonas (Ķibermanis, Bendika). Ja OS paliksim bez medaļām, priecāties nebūs par ko, bet sensācija arī tā diemžēl nebūs.
, 2022-02-09 15:09, pirms 3 gadiem
alguns rakstīja: Diemžēi pat šeit,kur likās,ka būs kāda medaļa,veidojās čiks.Šajās spēlēs Latvijas labākais sniegums ir tikt puķēs.Acīm redzot neko labāku neesam pelnījuši.
Ko var raudāt, kad vel sacensības nav noslēgušās?
, 2022-02-09 15:13, pirms 3 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Ko var raudāt, kad vel sacensības nav noslēgušās?
Ātrāk sāksi,ātrāk beigsi😃Pie tam ceru uz savām kļūdainām prognozēm😃
, 2022-02-09 15:13, pirms 3 gadiem
4 gados ir ieguldīts 5 miljoni valsts naudas,tas ir jūsu nodokļu naudas,vai tas bija tā vērts?
, 2022-02-09 15:14, pirms 3 gadiem
Baraks Osama rakstīja: Man domāt, ka šobrīd mūsu ziemas sports attapies tādā kā paaudžu maiņas posmā. Līdzšinējie līderi beiguši sportot (Melbārdis) vai jau piezadzies vecums (Dukuri, Šici, Silovs), jaunajai maiņai labākie gadi vēl priekšā (jaunie kamaniņnieki, bobslejisti, Eiduka, Ģērmane, varbūt vēl kāds), bet pārējie to vai citu iemeslu dēļ neaizvada labākās sezonas (Ķibermanis, Bendika). Ja OS paliksim bez medaļām, priecāties nebūs par ko, bet sensācija arī tā diemžēl nebūs.
pilnīgi piekrītu!
, 2022-02-09 15:15, pirms 3 gadiem
kastans rakstīja: 4 gados ir ieguldīts 5 miljoni valsts naudas,tas ir jūsu nodokļu naudas,vai tas bija tā vērts?
Tas sanāk 60 centi uz iedzīvotāju gadā? Viennozīmīgi bija.
, 2022-02-09 15:19, pirms 3 gadiem
belluschi rakstīja: Klau, te ir 2 braucieni, vai 4?
4
, 2022-02-09 15:20, pirms 3 gadiem
abas LV ekipāžas pirmajā sešiniekā pēc pirmā brauciena ir ļoti labi!
Jācīnās tālāk.
, 2022-02-09 15:20, pirms 3 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Ko var raudāt, kad vel sacensības nav noslēgušās?
Paskaties uz atstarpi laika lidz 3.v. Seit medalas ies gar ausim 99%
, 2022-02-09 15:21, pirms 3 gadiem
marcelloo21 rakstīja: 4
neirs.
Divniekos ir 2 braucieni: https://olympics.com/beijing-2022/o... .
, 2022-02-09 15:21, pirms 3 gadiem
sporta lidzzinatajs rakstīja: abas LV ekipāžas pirmajā sešiniekā pēc pirmā brauciena ir ļoti labi!
Jācīnās tālāk.
Nekas ļoti labs tur nav, jo PK bija augstāk!
, 2022-02-09 15:22, pirms 3 gadiem
Ja divniekos nedabūs bleķi, tad vel paliek cerības uz stafeti. Skatoties kā mūsējiem ir gājis, tad cerības uz vismaz bronzu stafetē nav nemaz tik nepamatotas.
, 2022-02-09 15:22, pirms 3 gadiem
kastans rakstīja: 4 gados ir ieguldīts 5 miljoni valsts naudas,tas ir jūsu nodokļu naudas,vai tas bija tā vērts?
bija. Vienīgi par maz...
, 2022-02-09 15:23, pirms 3 gadiem
smagi
, 2022-02-09 15:23, pirms 3 gadiem
T.G.H. rakstīja: Paskaties uz atstarpi laika lidz 3.v. Seit medalas ies gar ausim 99%
Cāļus skaita pēc pēdējā brauciena!
, 2022-02-09 15:24, pirms 3 gadiem
Abrags rakstīja: neirs.
Divniekos ir 2 braucieni: https://olympics.com/beijing-2022/o... .
Nepatikams paresteigums,tad jau musejie ir brīvi.
, 2022-02-09 15:27, pirms 3 gadiem
Rit dukuriem abloms un varam izslegt telukus uz 2 gad ara
, 2022-02-09 15:27, pirms 3 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Cāļus skaita pēc pēdējā brauciena!
Pec pedeja...tas ir pec OTRA? Nezinu vai tu esi naivs vai vienkarsi isti nesaproti.
, 2022-02-09 15:28, pirms 3 gadiem
Dingosunciitim Trakumseerga rakstīja: Rit dukuriem abloms un varam izslegt telukus uz 2 gad ara
Varētu tevi uz nedēłu izslēgt
, 2022-02-09 15:28, pirms 3 gadiem
marcelloo21 rakstīja: Nepatikams paresteigums,tad jau musejie ir brīvi.
Vel stafete.
, 2022-02-09 15:29, pirms 3 gadiem
kastans rakstīja: 4 gados ir ieguldīts 5 miljoni valsts naudas,tas ir jūsu nodokļu naudas,vai tas bija tā vērts?
Eu pilniba parliecinats ka bezjedzigos biatlonturistos 4 gadu laika ir ieguldits krietni vairak a tikai viens Bendikis pa sesto desmitu shluuc os
Medalas nebus visticamak un tas ir abloms, bet ja taa paskatas, tad visadu slotu, patrijuku,miseenu,bulinu utt shluksana par 100 vietam ir vel bezjedzigaka par renes top6
, 2022-02-09 15:29, pirms 3 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Varētu tevi uz nedēłu izslēgt
Aizej un izslēdz un neaizmirsti tiktokā video ielikt
, 2022-02-09 15:29, pirms 3 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Varētu tevi uz nedēłu izslēgt
Kas tev nepatik mana Dedukcija?
, 2022-02-09 15:30, pirms 3 gadiem
datmons rakstīja: Aizej un izslēdz un neaizmirsti tiktokā video ielikt
Vinam noteikti kalashnikova vietaa mella pipel uztetoveta
, 2022-02-09 15:30, pirms 3 gadiem
Bļenduku dabūt būs grūti
, 2022-02-09 15:31, pirms 3 gadiem
T.G.H. rakstīja: Pec pedeja...tas ir pec OTRA? Nezinu vai tu esi naivs vai vienkarsi isti nesaproti.
Vai man tev jāatgādina visas tās sacensības, kurās otrā braucienā līderi ir krituši? Diemžēl, bet arī brāļi Šici.
Es nesaku, ka mūsējiem ir lielas izredzes uz medaļu, bet izredzes ir kaut nelielas.
, 2022-02-09 15:31, pirms 3 gadiem
Baraks Osama rakstīja: Man domāt, ka šobrīd mūsu ziemas sports attapies tādā kā paaudžu maiņas posmā. Līdzšinējie līderi beiguši sportot (Melbārdis) vai jau piezadzies vecums (Dukuri, Šici, Silovs), jaunajai maiņai labākie gadi vēl priekšā (jaunie kamaniņnieki, bobslejisti, Eiduka, Ģērmane, varbūt vēl kāds), bet pārējie to vai citu iemeslu dēļ neaizvada labākās sezonas (Ķibermanis, Bendika). Ja OS paliksim bez medaļām, priecāties nebūs par ko, bet sensācija arī tā diemžēl nebūs.
Nu ja paskatās kritiski, tad pagaidām
1) Nav redzams neviens spilgts talants bobos, ko uz nākošo OS gatavot (ni priekš medaļām domāju). Cerams uzradīsies.
2) Par Eiduku vispār jautājums vai viņa līdz nākosajām OS vispār startēs (sākotnēji jau bija domajusi beigt karjeru pēc Pekinas, tagad laikam izskatās, ka timer vēl kadu bridi turpinas)
3) Aiz Dukuriem ir melnais caurums pagaidām.
4):Aiz Silova, ātrslidosana Latvija arī beidzas.
5) Biatlona aiz Bendikas un Rastorgujeva neizskatās, ka būtu kāds, kurš nākošajas OS varētu uz kko nopietnu pretendēt.
6) Kamaniņniekiem izskatās vislabākā situācija
, 2022-02-09 15:31, pirms 3 gadiem
Shiciem jau treshaja viraza pec starta +0,2 bet keponi par medalam sapno
, 2022-02-09 15:32, pirms 3 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Vai man tev jāatgādina visas tās sacensības, kurās otrā braucienā līderi ir krituši? Diemžēl, bet arī brāļi Šici.
Es nesaku, ka mūsējiem ir lielas izredzes uz medaļu, bet izredzes ir kaut nelielas.
Droši vien biji priecīgs, ka matroži kādas traumas guva
, 2022-02-09 15:33, pirms 3 gadiem
Mums nav sniega, kartigu noturigu ziemu un kalnu bet spitigi censhamies maksligi radit sleposhanas un biatlona lielvalsts iespaidu BET tani pat laikaa mums ir viena no 10 akrivajam renes trasem pasaule, regulari ir kkadi blekishi olimpiade bet redz jagrauj nost
, 2022-02-09 15:34, pirms 3 gadiem
Dingosunciitim Trakumseerga rakstīja: Mums nav sniega, kartigu noturigu ziemu un kalnu bet spitigi censhamies maksligi radit sleposhanas un biatlona lielvalsts iespaidu BET tani pat laikaa mums ir viena no 10 akrivajam renes trasem pasaule, regulari ir kkadi blekishi olimpiade bet redz jagrauj nost
Maldamies 3 priedēs
, 2022-02-09 15:34, pirms 3 gadiem
datmons rakstīja: Droši vien biji priecīgs, ka matroži kādas traumas guva
Vińš traumēja aizmugurējo caurumu matrožiem. Un pēc tam lika tiktokaa video un pliks dejoja pludmalee
, 2022-02-09 15:35, pirms 3 gadiem
Izskatās, ka pirmā OS bez medaļām, ja nu vienīgi stafetē bronzu dabūsim
, 2022-02-09 15:36, pirms 3 gadiem
Shitc and pluumes, gg!!!
, 2022-02-09 15:36, pirms 3 gadiem
bet nu - 17 ekipāžas...
, 2022-02-09 15:36, pirms 3 gadiem
datmons rakstīja: Droši vien biji priecīgs, ka matroži kādas traumas guva
Kāds sakars?
Kad pīpē zāli, tad vismaz lieto kvalitatīvu.
, 2022-02-09 15:37, pirms 3 gadiem
Mūsējiem ir izredzes 20 vietu ieņemt, ka domājat?
, 2022-02-09 15:37, pirms 3 gadiem
cobham rakstīja: Izskatās, ka pirmā OS bez medaļām, ja nu vienīgi stafetē bronzu dabūsim
Vel jau bobu četriniekos ir pamats cerēt uz medaļu.
Nu, un brāļi Dukuri arī savu vārdu vel nav teikuši.
, 2022-02-09 15:37, pirms 3 gadiem
cik stafetē komandu?
, 2022-02-09 15:38, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: cik stafetē komandu?
Kā kuru reizi. Domāju, ka OS būs vismaz 11-12.
, 2022-02-09 15:39, pirms 3 gadiem
Komplicēts veids ko jūs gribat
, 2022-02-09 15:39, pirms 3 gadiem
Izskatās, ka mums paredzētās medaļas savāc austrieši un itāļi....... nu kāpec tam jānotiek OS????
, 2022-02-09 15:40, pirms 3 gadiem
Dingosunciitim Trakumseerga rakstīja: Shiciem jau treshaja viraza pec starta +0,2 bet keponi par medalam sapno
Tādu problēmu novēroju arī mūsu dāmām. Citas tik daudz tur nezaudēja
, 2022-02-09 15:41, pirms 3 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Ja divniekos nedabūs bleķi, tad vel paliek cerības uz stafeti. Skatoties kā mūsējiem ir gājis, tad cerības uz vismaz bronzu stafetē nav nemaz tik nepamatotas.
Ja arī stafetē nesanāks, tad vēl jau ir hokejisti.
, 2022-02-09 15:42, pirms 3 gadiem
otins rakstīja: Ja arī stafetē nesanāks, tad vēl jau ir hokejisti.
Kad sapńo, izvelc galvu no poda
, 2022-02-09 15:45, pirms 3 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Kad sapńo, izvelc galvu no poda
Es nesapņoju, es ironizēju.
, 2022-02-09 15:47, pirms 3 gadiem
otins rakstīja: Es nesapņoju, es ironizēju.
Tad viss kartībaa. A to es veel paromaju ka eksistee idińi, kas domaa ka hokejaa Latvija iegūs medałas
, 2022-02-09 15:47, pirms 3 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Kā kuru reizi. Domāju, ka OS būs vismaz 11-12.
mjā. šis man atgādina stāstu, kā māte ierēca par to, kā jaunībā paņēmusi rajona bronzu ātrslidošanā. es tā uzreiz nesparatu, par ko šī tā smej, tak normāls sasniegums, līdz brīdim, kad sekoja piebilde - no trīs dalībniekiem
, 2022-02-09 15:49, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: mjā. šis man atgādina stāstu, kā māte ierēca par to, kā jaunībā paņēmusi rajona bronzu ātrslidošanā. es tā uzreiz nesparatu, par ko šī tā smej, tak normāls sasniegums, līdz brīdim, kad sekoja piebilde - no trīs dalībniekiem
Man tā arī ir gadījies.
Korejas OS stafetē bija 13 komandas.
, 2022-02-09 15:49, pirms 3 gadiem
dāņi pēc 1/3 ar 2:0 pederē čehus
, 2022-02-09 15:50, pirms 3 gadiem
purva_velns rakstīja: dāņi pēc 1/3 ar 2:0 pederē čehus
Jā!
TV3 sport uz OS uzdāvinājuši veselu virkni kanālus par FREE.
, 2022-02-09 15:51, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: mjā. šis man atgādina stāstu, kā māte ierēca par to, kā jaunībā paņēmusi rajona bronzu ātrslidošanā. es tā uzreiz nesparatu, par ko šī tā smej, tak normāls sasniegums, līdz brīdim, kad sekoja piebilde - no trīs dalībniekiem
Cik hokejā komandu, ir vismaz 20?
, 2022-02-09 15:51, pirms 3 gadiem
CaptainCrazy rakstīja: Tādu problēmu novēroju arī mūsu dāmām. Citas tik daudz tur nezaudēja
Bobos ari ta problema biezi vien, morica notureja augsha fridriki un beigas vareja sliipaja ezz panemt
, 2022-02-09 15:51, pirms 3 gadiem
Kādam ir info, par kuru Rīmenis runā?
, 2022-02-09 15:53, pirms 3 gadiem
otins rakstīja: Cik hokejā komandu, ir vismaz 20?
Shis bija indiigs kodiens. Taa vish i, 16 valsteles puslidz nopietni dzena shaibu bet ja tiek top12, musejie miizh karstu

Pindzele dusmiga
, 2022-02-09 15:54, pirms 3 gadiem
plebejs rakstīja: Kādam ir info, par kuru Rīmenis runā?
Rīmeni nav jēg klausīties, vińš sēnes ēd
, 2022-02-09 15:54, pirms 3 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Man tā arī ir gadījies.
Korejas OS stafetē bija 13 komandas.
reāli laikam kādas 5, max 6 pa medaļām var pacīnīties? 1-2 laikam Vācijai un Austrijai norezervēta? pārējās, kas - LV, ITA, Koki, ASV?
, 2022-02-09 15:54, pirms 3 gadiem
purva_velns rakstīja: dāņi pēc 1/3 ar 2:0 pederē čehus
es skatījos. Čehiem bija viena štanga, bet tā teiktu, ka rezultāts atbilstošs spēlei.
, 2022-02-09 15:56, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: reāli laikam kādas 5, max 6 pa medaļām var pacīnīties? 1-2 laikam Vācijai un Austrijai norezervēta? pārējās, kas - LV, ITA, Koki, ASV?
Tas ir ļoti neprognozējami.
Ja skatās pēc tehnikas, tad Vācija, Austrija un Itālija, bet bet.......visādi negaidīti pavērsieni stafetē mēdz notikt. Ar to viņa arī ir interesanta.
, 2022-02-09 15:57, pirms 3 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Jā!
TV3 sport uz OS uzdāvinājuši veselu virkni kanālus par FREE.
Tets arī pievienojis 3 jaunus eirosporta kanālus ar os
, 2022-02-09 15:57, pirms 3 gadiem
Fishnaleris recigs chalis, pirms machiem shmovids, tad machu laika vesels un pec machiem atkal triperains
, 2022-02-09 15:58, pirms 3 gadiem
otins rakstīja: Cik hokejā komandu, ir vismaz 20?
jā, komandas sporta veidi ir gluži tas pats, kas individuālie bet nu, principā piekrītu - hoķī komandu valstvienību skaitā, kas var cīnīties par uzvarām, tā konkurence ir tāda pašvaka. protams, salīdzinot ar reni tā pat kā uz mēnesi ar kājām.
, 2022-02-09 16:00, pirms 3 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Tas ir ļoti neprognozējami.
Ja skatās pēc tehnikas, tad Vācija, Austrija un Itālija, bet bet.......visādi negaidīti pavērsieni stafetē mēdz notikt. Ar to viņa arī ir interesanta.
tam gan piekrītu, nešaubīgi skatāmākais renes veids. bet nu, tā pat tak tur ir komandas, kas pie nekādu apstākļu sakritības par neko necīnās?
, 2022-02-09 16:02, pirms 3 gadiem
purva_velns rakstīja: Tets arī pievienojis 3 jaunus eirosporta kanālus ar os
Aha
Var skatīties ko vien sirds vēlas
, 2022-02-09 16:04, pirms 3 gadiem
Interesanti, ko stafetē liks
, 2022-02-09 16:04, pirms 3 gadiem
nu ko, tagad tik četriem jānokrīt un dubultuzvara rokā
, 2022-02-09 16:04, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: tam gan piekrītu, nešaubīgi skatāmākais renes veids. bet nu, tā pat tak tur ir komandas, kas pie nekādu apstākļu sakritības par neko necīnās?
Protams, ja neviens braucējs nav Top līmenī, tad cerēt uz panākumiem stafetē nav īsti pamata.
, 2022-02-09 16:05, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: nu ko, tagad tik četriem jānokrīt un dubultuzvara rokā
, 2022-02-09 16:06, pirms 3 gadiem
Medaļu cerības nav zudušas.
, 2022-02-09 16:06, pirms 3 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja:
tagad vēl tik trim
, 2022-02-09 16:06, pirms 3 gadiem
Davai, vienam uz mutes jānoliek. Bez traumām, protams
, 2022-02-09 16:09, pirms 3 gadiem
Kāds sakars, beigās vispār nekas nemainījās, lai gan kļūda rupja
, 2022-02-09 16:09, pirms 3 gadiem
Austrieši ar tādām kļūdām beigās tikai 2 simtdaļas pazaudēja
, 2022-02-09 16:09, pirms 3 gadiem
Eh, visu izšķir tehnika.
, 2022-02-09 16:11, pirms 3 gadiem
plebejs rakstīja: Kāds sakars, beigās vispār nekas nemainījās, lai gan kļūda rupja
pa maz sabūros
, 2022-02-09 16:12, pirms 3 gadiem
Elīza varēja nācijas vārdā piedraudēt Egertam ar kaut ko
, 2022-02-09 16:12, pirms 3 gadiem
Kocene
, 2022-02-09 16:13, pirms 3 gadiem
13. ātrums, bet pārsvars pieaug, ļoti loģiski
, 2022-02-09 16:15, pirms 3 gadiem
plebejs rakstīja: 13. ātrums, bet pārsvars pieaug, ļoti loģiski
Tie atrumi ir pilnigs fufelis!
, 2022-02-09 16:15, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: pa maz sabūros
Pa maz sadūros
, 2022-02-09 16:17, pirms 3 gadiem
Aut sudigaks starts bet pirmaja atmetka jau pa 0,1 aiziet
Beigas noshluc sliipaja, Mario keerc liela kluda, big mistake, mums bus bronza a huy paliek tas pashas -0,35

Man patik!!!
, 2022-02-09 16:18, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: jā, komandas sporta veidi ir gluži tas pats, kas individuālie bet nu, principā piekrītu - hoķī komandu valstvienību skaitā, kas var cīnīties par uzvarām, tā konkurence ir tāda pašvaka. protams, salīdzinot ar reni tā pat kā uz mēnesi ar kājām.
Kamaniņu stafete NAV individuāls veids, jo tajā ir 3 dalībnieki katrā komandā.
, 2022-02-09 16:18, pirms 3 gadiem
plebejs rakstīja: Elīza varēja nācijas vārdā piedraudēt Egertam ar kaut ko
Ja vācietis drāž latviešu meiteni, tad nevaram cerēt, ka būsim viņiem priekšā
, 2022-02-09 16:22, pirms 3 gadiem
ej dillēs rakstīja: Ja vācietis drāž latviešu meiteni, tad nevaram cerēt, ka būsim viņiem priekšā
Tīri teorētiski viņa(latviete) ir priekšā vācietim