Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:129, Did:0, useCase: 3

Hamiltons pārliecinoši uzvar F1 otrajā posmā Malaizijā

Juris Grīns
Juris Grīns

Hamiltons pārliecinoši uzvar F1 otrajā posmā Malaizijā
Malaizijas "Grand Prix" starts
Foto: TT NYHETSBYRÅN/Scanpix

Britu pilots Luiss Hamiltons šodien Malaizijā kļuva par Formula 1 sezonas otrā posma uzvarētāju, pārliecinoši uzveicot savu "Mercedes" komandas biedru Niko Rosbergu. Tikmēr pirmo pjedestālu 2014. gadā izcīnīja aizvadīto četru sezonu pasaules čempions Sebastjans Fetels no "Red Bull".

Hamiltons startā pārliecinoši noturēja pirmo pozīciju, kamēr viņa komandas biedrs Rosbergs pakāpās uz otro vietu. Lielisks starts padevās Danielam Rikjardo, kurš pirmajos līkumos tika garām otram "Red Bull" pilotam Fetelam. Rosbergs tobrīd pieļāva nelielu kļūdu izejā no līkuma, tomēr noturēja otro pozīciju. Hamiltons pirmajos apļos veiksmīgi palielināja pārsvaru pār konkurentiem.

Kimi Raikonens tikmēr pēc nelielas sadursmes ar Kevinu Magnusenu gandrīz pilnu apli bija spiests nobraukt ar cauru riepu, pirms mehāniķi to varēja nomainīt. Magnusens nedaudz vēlāk saņēm 5 sekunžu "stop/go" sodu par sadursmes izraisīšanu, savukārt Fetels bija ticis garām Rikjardo, atgūstot trešo vietu.

Ap 12. apli līderi sāka doties plānotajos boksu apmeklējumos. Pirmais no tiem bija piektajā pozīcijā kopš starta braucošais "Ferrari" pilots Fernando Alonso, bet vēlāk sekoja "Red Bull" un arī "Mercedes" piloti. Alonso aizvadīja sīvu cīņu ar Rikjardo, taču uz augšu pacelties nespēja un pozīciju izkārtojums pēc pirmajiem pitstopiem nemainījās. Līderpozīcijās brauca Hamiltons un Rosbergs, tālāk aizmugurē sekoja Fetels un Rikjardo, kā arī Alonso. Tomēr šo braucēju starpā atstatumi lielākoties bija tādi, ka atklāta cīņa viņu starpā nenotika.

Aptuveni 30. aplī norisinājās otrie pitstopi un līderi tajos devās līdzīgā secībā kā iepriekš - vispirms piektajā vietā braucošais Alonso, pēc tam trešajā un ceturtajā pozīcijā esošie "Red Bull" pārstāvji, bet tad arī "Mercedes" piloti. Saspringtākie notikumi risinājās cīņā par otro/trešo vietu, kur Fetels bija visai strauji pietuvojies Rosbergam, taču uz pitstopa rēķina garām viņam netika. Tikmēr sinoptiķi solīja, ka uz sacensību beigām varētu uznākt lietus.

Fetelam neizdevās apdzīt Rosbergu, savukārt Alonso nedaudz vēlāk nokļuva aizmugurē Rikjardo. Tieši Rikjardo bija tas, kurš pirmais no līderiem 15 apļus pirms finiša devās trešajā pitstopā, taču tas izvērtās par katastrofu. Vispirms austrālietim nācās apastāties netālu no boksu izejas, jo mehāniķi nebija korekti pieskrūvējuši priekšējo kreiso riteni. Formula tika aizstumta atpakaļ un ritenis pieskrūvēts, taču nākamajā aplī pēc uzbraukšanas trases apmalei aizlūza mašīnas antispārns un boksos nācās doties vēlreiz. Tas pilnībā izjauca Rikajardo cerības uz punktiem un sportists atkrita uz pēdējo vietu. Papildus tam Rikjardo saņēma 10 sekunžu sodu par notikušo pitstopa laikā, taču rezultātos tas neko vairs nespēja izmainīt.

Alonso trešo pitstopu veica laicīgi, bet "Mercedes" un "Red Bull" komandas nogaidīja līdz pēdējam. Pa to laiku Niko Hilkenbergs bija nolēmis sacīksti pabeigt ar diviem pitstopiem un pakāpās uz ceturto vietu, taču Alonso bija aptuveni 2 sekundes aplī ātrāks un piecus apļus pirms finiša "Force India" braucēju noķēra. Īsta autosportista cienīgi Hilkenbergs centās noturēties priekšā divkārtējam F1 čempionam, taču pirmajos Sepangas trases līkumos trīs apļus pirms sacensību beigām Alonso atguva ceturto vietu.

Hamiltons pārliecinoši sasniedza finiša līniju pirmajā pozīcijā, izcīnot 23. uzvaru Formula 1 braucēja karjerā. Austrālijas posma uzvarētājs Rosbergs tikmēr finišēja otrajā vietā, atpaliekot no sava komandas biedra 17 sekundes. "Mercedes" komandai turklāt šī ir pirmā dubultuzvara kopš 1955. gada. Trešo vietu ieguva aizvadīto četru sezonu čempions Fetels, bet tālāk aizmugurē finišēja Alonso un Hilkenbergs. Labākais no "McLaren" pilotiem bija Džensons Batons, kurš ieguva sesto vietu, bet Felipe Masa un Valterī Botass no "Williams" ieguva septīto un astoto vietu.

Malaizijas "Grand Prix" rezultāti

VietaPilotsKomandaRezultātsPitstopi
1.Lewis HamiltonMercedes1:45.3903
2.Nico RosbergMercedes+17.33
3.Sebastian VettelRed Bull+24.53
4.Fernando AlonsoFerrari+35.93
5.Nico HulkenbergForce India+47.02
6.Jenson ButtonMcLaren+83.43
7.Felipe MassaWilliams+84.73
8.Valtteri BottasWilliams+85.13
9.Kevin MagnussenMcLaren+1 aplis3
10.Daniil KvyatToro Rosso+1 aplis3
11.Romain GrosjeanLotus+1 aplis3
12.Kimi RaikkonenFerrari+1 aplis3
13.Kamui KobayashiCaterham+1 aplis2
14.Marcus EricssonCaterham+2 apļi3
15.Max ChiltonMarussia+2 apļi3
...............
-Pastor MaldonadoLotusIzstājās1
-Adrian SutilSauberIzstājās2
-Daniel RicciardoRed BullIzstājās6
-Jules BianchiMarussiaIzstājās2
-Esteban GutierrezSauberIzstājās3
-Jean-Eric VergneToro RossoIzstājās4
-Sergio PerezForce IndiaIzstājās1

F1 kopvērtējums pēc 2. posma

VietaPilotsPunktiVietaKomandaPunkti
1.Nico Rosberg431.Mercedes68
2.Lewis Hamilton252.McLaren-Mercedes43
3.Fernando Alonso243.Ferrari30
4.Jenson Button234.Williams-Mercedes20
5.Kevin Magnussen205.Force India-Mercedes19
6.Nico Hulkenberg186.Red Bull-Renault15
7.Sebastian Vettel157.Toro Rosso-Renault7
8.Valtteri Bottas14
9.Kimi Raikkonen6
10.Felipe Massa6
11.Jean-Eric Vergne4
12.Daniil Kvyat3
13.Sergio Perez1

  -1 [+] [-]

, 2014-03-30 13:28, pirms 11 gadiem
Jagatavojas vakaram,MXGP,ja sodien motosporta diena

  +1 [+] [-]

, 2014-03-30 13:28, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Un kurā vietā saskatīji Ricardo iespēju Vettelu apdraudēt?
Tātad Tu uzskati, ka tas ir normāli, ka tiek RB speciāli iegāž Rikjardo, tikai lai Fetelim būtu labāk?

  +3 [+] [-]

, 2014-03-30 13:29, pirms 11 gadiem
DainixDT rakstīja: njā 2-3 sezonas atpakaļ Šumim šo mersedesu un vēl pārs tituli būtu izcīnīti!
Visu cieņu pret Šūmi, lai Miša cīnās, visa F1 pasaule ir ar viņu, bet nu pietiks vienreiz šo h*inju dzīt. Tas jau vairs nav pat smieklīgi.
Ja viņš trīs gadus nespēja ar Rosbergu tikt galā, tad kāda iespēja, ka viņš tagad, savo 45 gados, pie šī brīža tendencēm spētu pēkšņi izrādīt kaut vai nopietnu konkurenci Rosbergam, par pārējiem top pilotiem nemaz nerunājot?
Vari pat neatbildēt, ar slimiem fanātiķiem, kas nespēj paskatīties patiesībai acīs nemaz nav vērts ielaisties sarunās vienīgi ceru, ka reiz tev un citiem tev līdzīgajiem beidzot aties.

  -2 [+] [-]

, 2014-03-30 13:31, pirms 11 gadiem
Fili rakstīja: Tātad Tu uzskati, ka tas ir normāli, ka tiek RB speciāli iegāž Rikjardo, tikai lai Fetelim būtu labāk?
Es neko neuzskatu, jo zinu,ka vienmēr bija,ir un būs komandu taktika. Tikai šajā gadījumā Vettelam nav nekāda sakara ar RB mehāniķu lažu. Vel jo vairāk, ja Ricardo vismaz šajā gonkā Vettelam nebija konkurētspējīgs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-03-30 13:33, pirms 11 gadiem
playthegame rakstīja: Visu cieņu pret Šūmi, lai Miša cīnās, visa F1 pasaule ir ar viņu, bet nu pietiks vienreiz šo h*inju dzīt. Tas jau vairs nav pat smieklīgi.
Ja viņš trīs gadus nespēja ar Rosbergu tikt galā, tad kāda iespēja, ka viņš tagad, savo 45 gados, pie šī brīža tendencēm spētu pēkšņi izrādīt kaut vai nopietnu konkurenci Rosbergam, par pārējiem top pilotiem nemaz nerunājot?
Vari pat neatbildēt, ar slimiem fanātiķiem, kas nespēj paskatīties patiesībai acīs nemaz nav vērts ielaisties sarunās vienīgi ceru, ka reiz tev un citiem tev līdzīgajiem beidzot aties.
Tieši tā.
Tikpat labi šobrīd varētu rakstīt-žēl, ka Prosts nebrauc Mercedes komandā, jo tad viņš noteikti tiktu pie sava piektā čempionu titula.

  -2 [+] [-]

, 2014-03-30 13:35, pirms 11 gadiem
Kili rakstīja: Atceros kā pirksts pirms pāris sezonām nespēja 40 apļus apdzīt Vitāliju Petrovu

pirksts feteļs ir nožēlojams un ir jādara viss, lai viņu izslēgtu no F-1 seriāla.
Nē,šeit pat vairs psihiatra izrakstītās zāles nelīdzēs, jo viss ir pārāk ielaists.

  -2 [+] [-]

, 2014-03-30 13:35, pirms 11 gadiem
Kili rakstīja: Atceros kā pirksts pirms pāris sezonām nespēja 40 apļus apdzīt Vitāliju Petrovu

pirksts feteļs ir nožēlojams un ir jādara viss, lai viņu izslēgtu no F-1 seriāla.
Piekrītu brālim, Fetelis ir parasts mārketinga produkts, nekas vairāk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-03-30 13:43, pirms 11 gadiem
Kili rakstīja: Fetels ir tāds pats kā Šumahers - no talanta ne smakas, bet titulus ņēmuši tikai uz mašīnas rēķina.

tāpēc cienu Hamiltonu Alonso Rosbergu Fisikellu Trulli Baričello Wēberu u.c., kam patiešām bija talants, tikai sūdīgākas mašīnas
Līmenis!
Pašam ar sevi sarakstīties no dažādiem profīliem.

  -1 [+] [-]

, 2014-03-30 13:43, pirms 11 gadiem
Kili rakstīja: Fetels ir tāds pats kā Šumahers - no talanta ne smakas, bet titulus ņēmuši tikai uz mašīnas rēķina.

tāpēc cienu Hamiltonu Alonso Rosbergu Fisikellu Trulli Baričello Wēberu u.c., kam patiešām bija talants, tikai sūdīgākas mašīnas
beidz murgot!
Sameti visus pilotus, kurus zināji vienā katlā un nu tik telo baigo f1 erudītu .
Gatavais klauns.
Tad jau vel ap 20 pilotiem varēji samest iekšā, tikai, laikam atmiņa pašvaka.
Un vel, ievēro kautkādas tendences, samet čempionus kopā ar tiem, kuri titulam i tuvu nav bijuši, vai otrādi, galīgi garām, tāda pliekana murgošana no tavas puses.

     [+] [-]

, 2014-03-30 13:46, pirms 11 gadiem
Ogļracis Feodosijs rakstīja: beidz murgot!
Sameti visus pilotus, kurus zināji vienā katlā un nu tik telo baigo f1 erudītu .
Gatavais klauns.
Tad jau vel ap 20 pilotiem varēji samest iekšā, tikai, laikam atmiņa pašvaka.
Un vel, ievēro kautkādas tendences, samet čempionus kopā ar tiem, kuri titulam i tuvu nav bijuši, vai otrādi, galīgi garām, tāda pliekana murgošana no tavas puses.
Necenties! Bezjēdzīgi...tur vnk nav vērts viņam atbildēt. Ignore un viss.

  -1 [+] [-]

, 2014-03-30 13:47, pirms 11 gadiem
Interesanti, kapēc williams bija samērā taupīgi ar degvielu?
Pēc tiem procentiem, kurus rādīja sacīkstes laikā, likās ka varēja drusku agresīvāku sacensības galotni aizvadīt, ne tikai sav;ā starpā cīnoties, bet massam atsevišķs paldies, ka nepildīja pavēles.

     [+] [-]

, 2014-03-30 13:53, pirms 11 gadiem
Masa laikam domāja, ka viņam nekad vairs nebūs jādzird "....is faster than you". Williams pinīgi nesmalkjūtīgi

  -1 [+] [-]

, 2014-03-30 13:58, pirms 11 gadiem
Stulba sacīkste... Vispirms jau Magnusens sabojāja Kimi visu gonku - lai arī debitants, bet tomēr biju gaidījis gudrāku rīcību tobrīd! Un arī turpinājumā nekā interesanta, pa priekšu drošos intervālos tik Mercedes un Red Bull (Rikjardo gan arī viss stulbi beidzās, labāk būtu mehāniķi tā Fetelim izdarījuši!)... Williams iestrēga aiz lēnajiem un pirmajā trases pusē daudz laika pazaudēja (Botass gan tīri labi nobrauca, ja ņem vērā, ka startēja no 18. vietas). Stulbi, ka Masa, pretēji komandas pavēlei, nepalaida Botasu garām, jo tad, ļoti iespējams, jaunais soms būtu varējis pacīnīties un, kas zina, arī apdzīt Batonu...
ceru, ka Bahreinā būs pavisam cits spēku salikums un pavisam citi džeki uz pjedestāla (pret Rosbergu gan īpašu iebildumu nav, bet viņam jau 2 pjedestāli ir, laiks citiem uz tā kāpt!). Gribētos redzēt, vai merši spēj būt tikpat ātri, arī startējot no "dziļuma", jeb tikai no priekšas? Ferrari gan nepieciešams strauji rast papildu ātrumu, bet Williams - beidzot startēt no augstām vietām, uz kurām tie noteikti ir spējīgi (līdz šim visu kvalifikāciju viņiem sabojāja lietus). Un arī no McLaren gaidīju vairāk. Lai izdodas!

     [+] [-]

, 2014-03-30 14:20, pirms 11 gadiem
Ideāli! Hami čempions! Prieks arī par Fettelu!

     [+] [-]

, 2014-03-30 14:48, pirms 11 gadiem
Ogļracis Feodosijs rakstīja: Interesanti, kapēc williams bija samērā taupīgi ar degvielu?
Pēc tiem procentiem, kurus rādīja sacīkstes laikā, likās ka varēja drusku agresīvāku sacensības galotni aizvadīt, ne tikai sav;ā starpā cīnoties, bet massam atsevišķs paldies, ka nepildīja pavēles.
Domāju, ka tur tā procentu rēķināšana ir mazliet savādāka, tie procenti iespējams ir procentuālā daļa no iztērētā apjoma pieņemot, ka mašīnās ir ielieti noteiktie 100kg degvielas.
Ņemot vērā to, ka šķiet, ka neviens pilots finišā nebija ievērojami pārsniedzis 90% robežu, bet daži to pat šķiet nesasniedza, pieņemu, ka komandas savās formulās bija salējušas mazāk nekā 100kg, finišu sasniedzot ar gandrīz tukšām bākām. Procentuāli tas būtu apmēram 90% no maksimāli iespējamā degvielas apjoma.
Pirms sacīkstes jau ir vairāk vai mazāk skaidrs kāds būs degvielas patēriņš un neviens negrib ripot pa trasi ar lieku svaru.
Cik noprotu, FIA nezin ar kādu degvielas daudzumu piloti uzsāk sacīksti, tādējadi pieņemu, ka šie procenti varētu būt tīri provizoriski.
F1 tomēr nav prakse finišā ierasties ar liekiem 10kg degvielas.

     [+] [-]

, 2014-03-30 15:00, pirms 11 gadiem
Izskatās, ka RB fiksi un ātri ierādīja, kurš ir pirmais pilots. Pat neļāva ieskrieties jaunajam puikam. Nerunāju par riepas pieskrūvēšanu, bet Fetela apdzīšanas manevru 2. vai 3. aplī...

     [+] [-]

, 2014-03-30 15:01, pirms 11 gadiem
Kili rakstīja: Labi, ka Ross Brauns notinās no Marcedes, komandai uzreiz labāk iet!
Tad tu vaino viņu iepriekšējās sezonās?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-03-30 15:23, pirms 11 gadiem
playthegame rakstīja: Domāju, ka tur tā procentu rēķināšana ir mazliet savādāka, tie procenti iespējams ir procentuālā daļa no iztērētā apjoma pieņemot, ka mašīnās ir ielieti noteiktie 100kg degvielas.
Ņemot vērā to, ka šķiet, ka neviens pilots finišā nebija ievērojami pārsniedzis 90% robežu, bet daži to pat šķiet nesasniedza, pieņemu, ka komandas savās formulās bija salējušas mazāk nekā 100kg, finišu sasniedzot ar gandrīz tukšām bākām. Procentuāli tas būtu apmēram 90% no maksimāli iespējamā degvielas apjoma.
Pirms sacīkstes jau ir vairāk vai mazāk skaidrs kāds būs degvielas patēriņš un neviens negrib ripot pa trasi ar lieku svaru.
Cik noprotu, FIA nezin ar kādu degvielas daudzumu piloti uzsāk sacīksti, tādējadi pieņemu, ka šie procenti varētu būt tīri provizoriski.
F1 tomēr nav prakse finišā ierasties ar liekiem 10kg degvielas.
Vel viens iespējamais variants-Wiljams komanda tik ļoti bija pārliecināti,ka sacensību laikā agrāk vai vēlāk līs lietus, un tad pietaupīja degvielu tam,ka braucot pa slapju trasi degvielas patēriņš varētu būt lielāks.

  +1 [+] [-]

, 2014-03-30 15:56, pirms 11 gadiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-03-30 17:52, pirms 11 gadiem
killo2000 rakstīja: Sacīkstes beigu daļu atstāju fonā lai iet - ieslēdzu SC tiešraidi no šaha turnīra - tur krietni dinamiskāka darbība bij Bet nu vispār jau visi intrigas cienītāji, kuri pāgājušos gadus nolika Red Bull šobrīd var tikai cerēt uz to lai Red Bull nedaudz pieliek, pretējā gadījumā varēs piedzīvot kā merši sacīksti no sacīkstes ripināsies bez stresa pa uzvarām. ferrari gan jau savā stilā nomuļļāsies tā arī visu sezonu, McLaren arī īpaši nepārliecina, tā kā...
Tev izskatījās, ka Rosbers ripinājās?

  +1 [+] [-]

, 2014-03-30 17:54, pirms 11 gadiem
pirdaks rakstīja: ehh F1 pirms 10 gadiem un F1 tagad ir divas dažādas lietas. vēl tagad atceros to gonku, kur jau startā bija milzīga sadursme un viena formula pārlidoja pāri otrai, tas bija kaut kas. tagad tas sāk līdzināties Nascāram.
dunduk, cik sezonas atpakaļ kaut kas pārlidoja pāri Alonso? Neatceries? Un tad tev visu sezonu izsaka pirmā līkuma avārija?

     [+] [-]

, 2014-03-30 17:58, pirms 11 gadiem
Fili rakstīja: Tapēc ka ir konkurence Fetelim, bet mazais knislis jau to negrib, tapēc līdzīgi kā Vēberu, arī otru austrālieti piemeklē tehniskas ''ķibeles''.
Ar kuru galu tu domā, ja vēlies paziņot, ka viņi speciāli bremzēja otro pilotu, kas atpaliek 10 sekundes no pirmā?

  -1 [+] [-]

, 2014-03-30 18:03, pirms 11 gadiem
playthegame rakstīja: Visu cieņu pret Šūmi, lai Miša cīnās, visa F1 pasaule ir ar viņu, bet nu pietiks vienreiz šo h*inju dzīt. Tas jau vairs nav pat smieklīgi.
Ja viņš trīs gadus nespēja ar Rosbergu tikt galā, tad kāda iespēja, ka viņš tagad, savo 45 gados, pie šī brīža tendencēm spētu pēkšņi izrādīt kaut vai nopietnu konkurenci Rosbergam, par pārējiem top pilotiem nemaz nerunājot?
Vari pat neatbildēt, ar slimiem fanātiķiem, kas nespēj paskatīties patiesībai acīs nemaz nav vērts ielaisties sarunās vienīgi ceru, ka reiz tev un citiem tev līdzīgajiem beidzot aties.
Nu nu... nevajag arī uzreiz pārspīlēt.... Nez kā ta Miša paņema poli Monako? Viņam vēl viss bija iekšā, tik tas, ka Meršiem riepas neturēja...

     [+] [-]

, 2014-03-30 18:04, pirms 11 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Tev izskatījās, ka Rosbers ripinājās?
Man izskatījās, ka Rosberga vieta netika apdraudēta. Nebūtu tur uz pitstopu rēķina Fetels līdis klāt, vispār tur atrāviens būtu pamatīgs. Vēl arī kā komanda to uztver - mierīgi paziņo...nu mums vajadzētu uzaudzet pārsvaru uz 5 sekundēm un tad rubīsim iekšā visus saudzīgos režīmus - pilnīgi bez stresiņa, pilnībā kontrolējot situāciju. Nedaudz atgādināja Fetela pagāšās sezonas otro pusi, kad brīdī, kad vajadzēja iegūt pārsvaru, to bez problēmām varēja izdarīt, lai gan finišā nekādus mežonīgi lielos pārsvarus neaudzēja.

     [+] [-]

, 2014-03-30 18:07, pirms 11 gadiem
xZ rakstīja: Masa laikam domāja, ka viņam nekad vairs nebūs jādzird "....is faster than you". Williams pinīgi nesmalkjūtīgi
Zin es piekrītu Massam gonkas beigās, ka 3 apļus līdz beigām nebūtu kāds jālaiž garām, bet tās iedomas gonkas sākumā gan bija jocīgas, ka bļāva rāčā, eu... viņš man uzbrūk- liekat viņam nomierināties. Ja RB ir skaidrs, ka Fetels ir pirmais pilots, tad Williams toč nav pateikuši, ka nupat Massa būs viņu pirmais pilots.

  -2 [+] [-]

, 2014-03-30 18:09, pirms 11 gadiem
denebs rakstīja: Stulba sacīkste... Vispirms jau Magnusens sabojāja Kimi visu gonku - lai arī debitants, bet tomēr biju gaidījis gudrāku rīcību tobrīd! Un arī turpinājumā nekā interesanta, pa priekšu drošos intervālos tik Mercedes un Red Bull (Rikjardo gan arī viss stulbi beidzās, labāk būtu mehāniķi tā Fetelim izdarījuši!)... Williams iestrēga aiz lēnajiem un pirmajā trases pusē daudz laika pazaudēja (Botass gan tīri labi nobrauca, ja ņem vērā, ka startēja no 18. vietas). Stulbi, ka Masa, pretēji komandas pavēlei, nepalaida Botasu garām, jo tad, ļoti iespējams, jaunais soms būtu varējis pacīnīties un, kas zina, arī apdzīt Batonu...
ceru, ka Bahreinā būs pavisam cits spēku salikums un pavisam citi džeki uz pjedestāla (pret Rosbergu gan īpašu iebildumu nav, bet viņam jau 2 pjedestāli ir, laiks citiem uz tā kāpt!). Gribētos redzēt, vai merši spēj būt tikpat ātri, arī startējot no "dziļuma", jeb tikai no priekšas? Ferrari gan nepieciešams strauji rast papildu ātrumu, bet Williams - beidzot startēt no augstām vietām, uz kurām tie noteikti ir spējīgi (līdz šim visu kvalifikāciju viņiem sabojāja lietus). Un arī no McLaren gaidīju vairāk. Lai izdodas!
Vai tad ātrums mainās atkarībā no startēšanas vietas? Nezināju....

  +6 [+] [-]

, 2014-03-30 18:09, pirms 11 gadiem
Lieciet Mihi un mersi miera!
Kad Mihis brauca mersi komanda bija kas bija

Tagad Mihim ir karjeras smagaka cina
Atbalstisim vinu!

  +1 [+] [-]

, 2014-03-30 18:42, pirms 11 gadiem
Pagājušo gadu viens visu laiku brauca pa priekšu, tagad cits bet no tā sacīkste interesantāka nekļūst.Tikai kāds nu kuram tas priekšā braucējs vairāk tīk.

     [+] [-]

, 2014-03-30 19:20, pirms 11 gadiem
killo2000 rakstīja: Man izskatījās, ka Rosberga vieta netika apdraudēta. Nebūtu tur uz pitstopu rēķina Fetels līdis klāt, vispār tur atrāviens būtu pamatīgs. Vēl arī kā komanda to uztver - mierīgi paziņo...nu mums vajadzētu uzaudzet pārsvaru uz 5 sekundēm un tad rubīsim iekšā visus saudzīgos režīmus - pilnīgi bez stresiņa, pilnībā kontrolējot situāciju. Nedaudz atgādināja Fetela pagāšās sezonas otro pusi, kad brīdī, kad vajadzēja iegūt pārsvaru, to bez problēmām varēja izdarīt, lai gan finišā nekādus mežonīgi lielos pārsvarus neaudzēja.
Vai tad Rosbergs dabūja 5 sekunžu pārsvaru, kad viņam ieteica? Es kaut kā nemanīju...

     [+] [-]

, 2014-03-30 19:25, pirms 11 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Zin es piekrītu Massam gonkas beigās, ka 3 apļus līdz beigām nebūtu kāds jālaiž garām, bet tās iedomas gonkas sākumā gan bija jocīgas, ka bļāva rāčā, eu... viņš man uzbrūk- liekat viņam nomierināties. Ja RB ir skaidrs, ka Fetels ir pirmais pilots, tad Williams toč nav pateikuši, ka nupat Massa būs viņu pirmais pilots.
Dīvaina rīcība no Williams puses. 2 gonka sezona, abiem punltu nav - kādas tur komandas pavēles. Saprastu, ja tiešām Botass būtu stipri ātrāks. Un vēl kaut ko tādu pateikt Masam jau labi zināmā tekstā - viņam tak tās Ferrari pavēles kā mūžā trauma!

     [+] [-]

, 2014-03-30 19:28, pirms 11 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Vai tad ātrums mainās atkarībā no startēšanas vietas? Nezināju....
Vispār jau mainās. Viena lieta braukt tīrā trasē, cita aiz priekšā braucošā turbulences, kad apdzīt nevari, bet ātrāks Tu esi.